نظر منتشر شده
۲۹۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49720
قطعي شد - مشايي بركنار مي‏شود
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۵۱
بركناري اسفنديار رحيم مشايي از معاونت اول رياست جمهوري قطعي شد.



خبرنگار "الف" كسب اطلاع كرد؛ درپي افزايش اعتراضات و فشارهاي نخبگان و مردمي، بركناري اسفندياري رحيم مشايي از معاونت اول رييس جمهور قطعي شد.



اين خبر قطعي است و به زودي از مراجع رسمي اعلام خواهد شد.



خبرنگار الف همچنين كسب اطلاع كرد آيت‌الله جنتي نيز عليه انتصاب آقاي مشايي مصاحبه‌اي انجام داده بود كه به دنبال قطعي شدن بركناري مشايي، انتشار اين مصاحبه نيز لغو شد.



ساعت انتشار خبر: -19:45 - 88.04.28







 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۰۰:۴۱
رسيده بود بلايي ولي بخير گذشت! (185572)
 
ارشام
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۵۲:۲۸
شرم آوره به ایشون توهین میکنید و میگویید بلایی رسیده بود و فلان و بهمان.
بر سر الف چه آمده؟ چقدر سریع رنگ عوض میکنید. سانسور هم نکنید (185865)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۳۸:۲۷
با سلام
آقای ارشام
میشه بفرمایید برای چه کسی شرم آور است؟

البته نه با جشمان بسته و با تعصبی که در متن بالا داشتید!

ما به احمدی نپاد رای دادیم که این فرد را که به همه ملت ایران از سی سال پیش تا الان، اعم از روحانیت و علمای اعلام از امام خمینی ره گرفته تا پایین تر و نیز همه مسئولین و همچنین تمامی مردمی که مسلمانند و شعار مرگ بر اسرائیل سر داده اند از جمله شخص شما و خانواده محترمتان توهین کرده است را شخص دوم اجرایی کشور بگذارد؟

برای چه کسی شرم آور است؟

برای اوکه دم از دوستی اسرائیل می زند

در مجلس لهو و لعب به نام جمهوری اسلامی کهحاصل خون شهداست شکرت می کند

حج و زیارت را با تفریح در هاوانا و کیش یکی می داند

و ...

یا برای کسانی که واقعیت ها را گفته اند؟

شرم بر مشایی و تمامی هوادرانش هر که می خواهد باشد ولو احمدی نژاد که بش رای دادیم و خیلی از کاراش رو قبول داریم/

من اعتقاد دارم سایت الف یکی از سایتهای شفاف در زمینه سیاست است و واقعیت هارا می گوید.
قرار بود سانسور کند این نظر سخیف شما و خیلی از کسانی که هی می گن سانسور نکنید لطفا و ... را سانسور می کرد.

در نظرها یه کم بگردید و ببینید چندتا نوشتن سانسور نکنید.
این یعنی خودشان قبول دارند باید سانسور شود ولی الف بازتر فکر می کند

یا علی (187017)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۲:۰۹:۰۰
آقای \"حامد\" چه بلایی؟ مگر آقای احمدینژاد بلا سر مردم میاورد خدایی نکرده؟
خدا کند این خبر شما باشد و آقای مشایی سر کارش بماند تا بعضی اصولگراها درس عبرتی اساسی بگیرید. (185938)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۱۳:۲۱
خدا کند ایشان سر کارشان بمانند. ولی عجب انتخابی کردینا. راست می گفت احساس خطر کردم شما می گفتین بعد 30سال چرا یک دفعه. طبق آمار بهترین و دوست داشتنی ترین فرد دولت همین اسفندیار خودتونه. چه حالی بکنیم 4سال. (186307)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۵:۰۲:۴۷
24 میلیون رای به احمدی نژاد بدون مشایی داده شده. (186000)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۲۹:۰۷
وقتي مشايي در انتخابات جزو تزديكان و گرداننگان ستاد احمدي نژاد بوده پس يعني طرفداران دولت به \"احمدي نژاد + مشايي + ...\" راي داده اند.


بايد مشايي سر كار باشد تا جمع مخالفين دولت هر روز بزرگتر شود. (186326)
 
فرزاد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۲۳:۱۱
جالب لست مشایی - که فردی مومن ،متخصص ، با تجربه و فردی با تفکری دوراندیش است - به سلیقه دسته قلیلی افراطی و تند رو که از اسلام فقط خشونت و از خدا فقط جباری و قهاری را می شناسند و رحمن و ال و ... پروردگار متعال را کمتر عنوان می نمایند ، همسو به شمار نمی آید چراکه او مومن را فردی شاد و با تبسم میداند فردی با اخلاق حسنه ، با گذشت و با طراوت و منظم می داند. مشایی چون فردی معتدل و معتقد واقعی می باشد و مثل برخی از آقایان مدعی ،در پی منافع اندیشی و ریا نمی باشد، از گروه انان نیست و نمی‌تواند باشد و از اپتدای شروع به کار دولت نهم ، ایشان را مورد حمله قرار داد‌ اند و خواستار کناره گیری مهندس مشایی شده اند که واقعاً جای تاسف و تاثر دارد . به گفته مشایی، فقط به اذن خداوند قادر و توانا است که برگ درختی از شاخه اش جدا شده و به زمین می افتد و این فرایند جز در مجموعه منظمی ،ممکن نخواهد بود .
تاریخ بارها ثابت نموده است که تندروی و افراط محکوم به شکست مطلق است. و مطمئن هستیم که ریاست محترم جمهوری همانند گذشته تحت تاثیر فشارهای عده ای خاص قرار نخواهد گرفت آنان که هر جا به نفعشان است همه را به قانونگرایی دعوت میکنند و هرجا که به قول خودشان بلایی بصورت قانونی پسش امد میکند ، قانون را فراموش کرده و به نامه نگاری و تخریب و ... رو می آورند. اینان حتی به حق قانونی رئیس جمهور هم که مدعی حمایت از او هستند ، توجهی نمی نمایند! (187408)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۸:۵۸:۲۰
مگر روی رای نوشته بوديد احمدی نژاد- مشايي
اگر انتخاب کرديد ایشان را باید به تصميم ايشان احترام بگذاريد (187476)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۶:۳۰:۰۱
شما هنوز آقای احمدی نژاد را نشناخته اید. انکان ندارد مشائی را بردارد. خیلی ساده اید یا دارید جو سازی می کنید. (186026)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۱:۵۹:۱۴
هر دم از اين باغ بويي به مشام مي رسد.
قابل پيش بيني بود. منتظر مراسم توديع رسمي و قدرداني از زحمات عاليقدر ايشان باشيد. (186216)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۸:۰۱:۱۲
با سلام
هرچند که مسئولین الف به هیچ عنوان این نظر را درج نمیکنند ولی ارزش نو.شتن دارد چون که حداقل یک نفر می خواند:بنظر شما مشایی فرد با شهامتی نیست؟ بنظر شما مشایی پایبند به ولایت فقیه نیست؟قطعا هست.
هست که یه صورت کتبی در صحن نماز جمعه بابت گفنته های خود از مقام معظم رهبری عذرخواهی کرد و خود را سرباز کوچک نظام معرفی کرد.برای ما همین بس است چراکه افرادی بودند که بعد انتخابات در مقابل مقام معظم رهبری ایستادند واعلام کردند که دولت دهم را به مشروعیت نمی شناسند.آن ها هم میتوانستند در هنگام قرائت خطبه های نمازه جمعه مثل همین مشایی- که برخی او را برخی حامی اسرائیل میخوانند - از مقام معظم رهبری عذرخواهی کنند وخود را سرباز نظام جمهوری اسلامی معرفی کنند .در مورد مشایی همان یک عذر خواهی یک دنیا ارزش داشت اما متاسفم برای برخی که به دلیل گرایشات حزبی چسشمان خود را بر روی حقایق بسته اند.
ای کاش آن ها هم در آن شرایط که کشورمان نیاز به وحدت داشت ودشمنان از هر سو برای صدمه به میهن مان حمله کرده بودند از مقام معظم رهبری نمی گویم عذر خواهی میکردند لا اقا اعلام تبعیتا میکردند!متاسفانه به جز آقای رضایی کسی چنین کاری نکرد بازهم آقای رضایی .اگر خواستید درج کنید اگر نخواستید هم همین که یک نفر خوانده و درج نکرده بریم مکفی است.متشکرم (186547)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۲۵:۵۰
با سلام
دوستان اصولگرا روی سخنم با شما است:
1- ما بعنوان یک اصولگرا باید عقایدمان محکم و بر اساس اصول اسلامی باشد
آیا باید با یک اشتباه یک فرد او را چنان تختئه کنیم که انگار او یک کافر است؟
آیا ایشان از سخن خود بعد از صحبت رهبری برنگشت و نامه عذر خواهی ننوشت؟
آیا کسانیکه مدعی عدم حمایت ایران از مردم مظلوم فلسطین هستند و حتی در مناظرات آن را بیان کردند ، حالا مدعی ایشان نشده اند؟
آیا کسانی مانند ابطحی و تاج زاده و..... که آمارشان در جبهه اصلاحات سر به فلک میزند تا آخر مورد حمایت این جمع اصلاح طلب نبودند که حالا مدعی تندروی احمدی نژاد در حمایت از یک همراه خود نشده اند؟
2- آقای توکلی که هنوز نامه حلالیت طلبی ایشان از موسوی خشک نشده ایشان را لایق هیچ منصب مدیریتی نمیداند. باید به ایشان گفت برادر عزیز از کی تا حالا شما شده اید مرجع تشخیص صلاحیت مدیران آنهم تنها به خاطر یک اشتباه؟
البته شما خود را معصوم فرض نموده اید که تا به حال از نمایندگی استعفا نداده اید ولی همان یک مورد حلالیت طلبی شما که خود به آن اقرار کرده اید که موجب حتک آبروی یک مسلمان که از خون مومن محترم تر است شده اید، شما نیز لایق هیچ پستی در این کشور نیستید
3- سایت الف فیلمی از اظهار نظر مشائی در مورد اسلام گرائی نموده و با اینکار در این زمان خواسته ایشان را رسوا نماید در حالیکه خودشان میدانند فحوای کلام ایشان در اینباره با واژه بکار رفته در بیانا تشان کاملا فرق دارد و حداقل مبین ضدیت با اسلام گرائی نیست
که اینکار از یک سایت مدعی اخلاق و اصول اسلامی بعید است ولی چه کنیم که هدف وسیله را نزد بعضی توجیه میکند
4- نباید اشتباه اصلاح طلبان را ما اصولگراین اشتباه کنیم. بر فزض که خواص اصولگرایان با مشائی مشکل دارند نباید این مشکل را به همه رای دهندگان به احمدی نژاد تامیم دهند زیرا مردم از حمایت ایشان از مشائی با خبر بودند و با این حال به او رای دادند
5- با همه این توضیحات اگر هنوز قائل به این هستید که مشائی باید به خاطر اشتباهاتش عزل شود این مثل را نیز بیاد آورید:
گر حکم شود که مست گیرند .......
آقایان توکلی - باهنر- لاریجانی -علی مطهری و......که اشتباهات زیادی در جبهه اصولگرائی داشتند نیز باید از این جبهه حذف شوند
6- در پایان میخواهم یک سئوال از شما اصولگرایان بخصوص آقای توکلی و لاریجانی و باهنر و امثال ایشان داشته باشم و آن این است:
آیا به نظر شما چه فرقی در نحوه شهادت حبیب ابن مظاهر که در مقابل تیر های دشمن از امام حسین در حال نماز به شهادت رسید با سایر شهدای معظم کربلا وجود دارد؟
پاسخ بنده حقیر:سایر شهدا در عین دفاع از حق لا اقل میتوانستند در مقابل تیر های حریف جا خالی بدهند ولی حبیب و سایر شهدائی که سپر دفاع از ولی شان بودند باید سینه را در مقابل تیر قرار میدادند و حق جا خالی نداشتند
مقایسه کنید رفتار امثال ولایتی و حداد عادل و ..... را با مخاطبان سئوال پس از خطبه های رهبر عظیم انقلاب در نماز جمعه
سعی کنیم آنجا که لازم است در جلوی ولی مان باشیم و در جائیکه لازم است پشت سر او
که خطا در این تشخیص خطرات جبران ناپذیری داشته و دارد.
با آرزوی توفیق برای همه ولایتمداران
دوستان الفی اگه این وجیزه لیاقت طبع در سایت را ندارد به عنوان یک امانت به آقای توکلی برسانید که رد امانت از واجبات است (187410)
 
x
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۰۸:۲۰
مبارک باشه (185578)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۰۸:۳۱
دکتر عزیز تا موقعی که سرباز رهبر بزرگوار انقلابی حمایتت می کنیم
امیدوارم همیشه در خدمت رسانی به امت امام در سلامت کامل باشی
اگر مشائی خود تقاضای استعفا کرده امیدوارم خداوند مهرش را در دل مردم بیاندازد و از گناهانش با مهربانی درگذرد (185579)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۴۱:۱۲
كدوم دكتر؟ (186274)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۲:۰۸
خدا رو شکر (185584)
 
دانشجوی ارتباطات
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۲:۳۹
از کجا معلوم؟

رسانه ها - مخصوصا ... - خوب نامه نانوشته می خونند.

یه عیدی موثق بهترتره! (185585)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۳:۵۳
چرا خبر خوش؟ (185588)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۴:۰۴
کلا بازی بود. (185589)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۴:۳۲
از اول معلوم بود (185591)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۶:۱۱
الحمدالله (185593)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۲۱:۰۷
خبر خوش !؟
مهم انتصاب مشایی به این سمت با وجود آن همه انتقاد بود که شخصیت و روحیات رییس جمهور محبوب شما را نشان می داد .
این که احمدی نژاد بعد از فشار های خیلی زیاد از طرف حامیانش حاضر شده مشایی بر کنار کنه - تازه اگر خبر صحیح باشه- بازم هیچ نقطه ی مثبتی برای آقای رییس جمهور پایبند به اصول!نیست . (185595)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۵۶:۵۰
زخمی از دوست خوردیم. خودش باید ترمیم میکرد. ولی جایش خیلی دیر میرود. برای چپیها که اصلاً خبر خوشی نبود. ما از دو طرف در تنگنا بودیم. امیدوارم رییس جمهور درس بگیرد. (185871)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۲۲:۵۷
من فکر میکنم این شگرد احمدی نژاد بود که او را به این سمت بگمارد و با کمترین هزینه از شر یار غار خود خلاص شود و بگوید علی رغم خواست او علما نخواستند و به این ترتیب تمام معاونتها تکلیفشان مشخص شده پستی برای مشایی نمی ماند. (186260)
 
سجاد جعفری
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۲۳:۳۱
برای جلوگیری از آسیب دیدن وجهه اصول گرایی این کار لازم بود.
البته مخالفان باید از توهین به اقای مشایی پرهیز کنند.
خواست همه هواداران دکتر برکناری شخص مشایی هست و لا غیر. (185598)
 
رضا شیبانی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۲۳:۵۴
این مسئله نقطه ی قوتی برای رییس جمهور ه.اینکه دکتر احمدی نژاد با شجاعت تمام تصمیم خودش رو عوض می کنه نشون دهنده ی شهامت ایشون هست.ای کاش همه ی بزرگان انتقاد پذیری رو از احمدی نژاد یاد می گرفتند و با شجاعت از شبهه افکنی ها و حرف هایی که باعث مرگ انسان های بیگناه زیادی شد باز می گشتند..واقعا در تاریخ انقلاب کدام یک از بزرگان مدعی انتقاد پذیری از اشتباهات خودشدن این طور با شهامت برگشتند؟
شهامت ایشون نشون دهنده ی درستی و راستی ست.هر کس اشتباه داره اما مهم پذیرش اشتباه هست که مسلما می تونه نشون دهنده ی درستکاری هر انسانی باشه. (185599)
 
هیچکس
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۲۹:۳۴
بله، هر کسی حق اشتباه کردن داره حتی رئیس جمهور. ولی این انتصاب دو حالت داره. یا ناآگاهانه بوده، که بعیده رئیس جمهور از اوضاع آقای رحیم مشایی در بین نخبگان و افکار عمومی ناآگاه باشه، و یا آگاهانه و از سر لجبازی و قدرتنمایی بوده که در این صورت وای به حال همه ی ما! (185844)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۲۲:۱۲
حالا همه به كنار برادران اصلاح طلب كه بايد تز مشائي حمايت مي‌كردند چرا كه حرف دلشان را مي‌زد. تازه امريكايي‌ها، فرانسوي‌ها آمدن رحيم مشايي را به فال نيك گرفتند حيف است اگه، حالا كه همه چراغها سبز شده بذاريد آقاي مشائي برود. (186110)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۲۲:۳۴
دوست عزیز! من با پاسخ شما موافق نیستم. اگر قرار است ما اشتباهی بکنیم و بعد آن را جبران بکنیم (حال به هر دلیل که یکی از آنها می تواند شجاعت باشد) باعث نمی شود که اصل اشتباهی که از ما سرزده نادیده گرفته شود. قصد ما بحث متعصبانه نیست.
شما می گویی هرکسی اشتباه داره. درست است. من هم اشتباه دارم. شما هم داری. اما نه من و نه شما هیچ کداممان رئیس جمهور نیستیم. شخص ریاست جمهور هرگز اجازه چنین اشتباهاتی را ندارد. این اشتباهات نا بخشودنی هستند و متأسفانه باید عرض کند با فرض درست بودن فرمایش آقای توکلی و برکناری مشایی، اشتباه بزرگ رئیس جمهور در انتخاب چنین فردی بعنوان رئیس جمهور که طبق فرموده آقای توکلی حتی ممکن است در مقطعی رئیس جمهور هم بشود، نابخشودنی است و متأسفانه علامت سوال بزرگ دیگری را در پرونده رئیس جمهور بوجود می آورد که امیدوارم ایشان دلیل موجهی برای این اشتباه داشته باشند. (185901)
 
کمیل
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۶:۰۶:۱۵
اقا رضا مطمئن باش ایشان به اشتباه کردن و پذیرفتن اشتباهشون اعتقاد ندارند!
دیگه وقتی طرفدارهای سرسخت ایشون هم صداشون در اومد! مجبور شدن که بپذیرند! (186015)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۰۴:۳۱
اشون گفته بودند عمرا به حرف كسي گوش كنم

دارن گوشش را ميكشن اخوي
گرفتي؟ (186224)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۲۹:۰۲
نه عزیزم نشانه شهامت نیست نشانه درصد بالای اشتباهات در تصمیم گیریاشونه.خدا به ایران رحم کنه با این مسولین پر اشتباه و از اون بدتر با این طرفداران که اونو شهامت میدونن (186456)
 
پردیس
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۰:۵۲:۴۶
یعنی رئیس جمهور شجاعتون نمی دونستن که مراجع وعلما و سیاسیون و ... با این کار مخالفن؟ یا این که میخواستن مرض تحمل و نادیده گرفتن ها رو بسنجن؟ (187094)
 
سهیل
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۲۵:۱۷
امیدوارم این تغییر در راستای بهتر شدن خدمت دولت به مردم باشه.. (185600)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۲۶:۳۳
خداوند شما را هدایت کند (185601)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۲۹:۲۱
خداوند همه را هدایت کند ! (185843)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۶:۰۰:۲۹
شما را هم هدایت کنه! چقدر این روزها دعای خیر مد شده....... (186014)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۳۰:۴۹
عیدی خوبی برا طرفدارهای احمدی بود (185606)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۳۲:۱۰
این صرفا یک پیام به مراجع بود .

مشایی میرود ولی طرز فکر احمدی نژاد همین است.

در واقع این حرکت اقای احمدی نژاد یه تاکتیک بود که مطمئن باشید به منظور مورد نظرشون هم رسیدند . (185611)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۰۸:۳۸
بيشتر دهن كجي بود تا پيام به مراجع (186235)
 
saman
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۴۱:۴۴
امیدوارم صحت داشته باشه! (185617)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۴۳:۰۲
10 daghighe pish ba ishon sohbat kardam,ba in,angizatoon az in harfa cheye (185619)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۴۵:۳۵
به سایت آقای مشایی مراجعه کنید
ایشان استعفا را تکذیب کردن!
http://www.mashaei.ir/ (185622)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۴۷:۱۱
من كه خوشحالم، چون با وجود مشايي اتحاد و وحدت مردم بيشتر ميشود. (186347)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۴:۲۴:۰۱
خبر را درست بخونين بركنارشده نه اينكه استعفا كرده (187274)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۰:۵۷:۱۲
انشالله حرف شما صجت داشته باشد من یک روز روزه نذر می کنم اگه این خبر صحت داشته باشه (185630)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۰۴:۵۸
ای بابا حیف شد! تازه میخواستیم خوش بگذرونیما!
صرف نظر از اینکه مواضع ایشون در مورد پایان اسلامگرایی و عدم دشمنی با اسرائیل همچینم دور از واقعیت نبود. (185635)
 
هیچکس
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۳۲:۲۸
موضعشون در حمایت از نام خلیج فارس (قدمت سی میلیون ساله این نام!) رو فراموش کردید ذکر کنید! (185848)
 
رازی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۰۷:۵۷
لابد قراره رییس جمهور سر مردم منت بذاره که من به حرف مخالفان گوش می کنم! و از این حرفها. اگه یکی در تصمیماتش تدبیر به خرج بده دیگه احتیاجی به این انتصابات دو سه روزی نیست! (185637)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۰۸:۲۱
تو را به خدا از اين بازی نخ نما دست بردارين از اول هم معلوم بود اين نمايش برای گرفتن امتيازات بعدی شروع شد. (185638)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۱۲:۵۲
من باور نمی کنم! (185641)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۱۵:۵۱
خدا کنه اینجور که میگید بشه...
چند تا فرض وجود داره که محتملترینش فدا شدن مشایی برای تایید کابینه دولت دهمه... (185646)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۱۶:۰۰
خدا را شکر خوش خبر باشید ممنون از عیدی شما به ملت غیور ایران واقعا برایمان قابل قبول نبود که این آدم پستی به این مهمی بگیرد (185647)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۱۷:۱۳
خدا خير دهد رييس جمهورمان را.از او سپاس گذاريم. (185648)
 
حسنین
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۲۳:۴۶
از عنوانی که انتخاب کردین خیلی خوشم آمد و حقاً هم که باید همین باشد:

خبر خـــــوش الف در آستانه عید


خوشحالم. امیدوارم که دولت منتخب، اول فکر و مشاوره با عقلا بکند سپس تصمیم بگیرد تا به عناوین زشتی چون دیکتاتوری و عدم اصولگرایی متهم نشود.
اینکه تصمیمی گرفته شود سپس لغو گردد، گرچه حق گرایی دولت را نشان میدهد اما اصلاً جالب نیست باید به سمتی برویم که تصمیمها قاطع و در عین حال بدون مجال برای قیل و قال باشند. (185649)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۳۴:۲۲
اصولا اگر قرار بود با يك حرف كسي تا اخر عمر عنوان و مقامي نگيرد كه الان نبايد سنگ روي سنگ باقي ميماند...
اميدوارم خبر شما ناخبر باشه!
اقاي مشايي يكي از افراد با تفكرات باز هستند كه از فشارهاي برخي افراد اطراف ريس جمهوري محترم كه بيش از اندازه سخت گير هستند جلوگيري ميكنند...
بهتر عاقلانه تر فكر كنيم (185658)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۳۴:۴۳
عمرا. اگر مشایی عوض شود من هم اسمم را عوض میکنم. اگر هم این اتفاق بیفتد احمدی نژاد پست مهمتری را به وی واگذار خواهد کرد. باشید تا صبح دولتتان بدمد! (185659)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۳۸:۰۱
محال است
احمدی کوتاه نیا
ما مردم با توهستیم
مشای بهترین است (185661)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۴۶:۲۲
به این می گن احمدی نژاد (185671)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۴۷:۱۸
حیف شد. ایشان انتخاب خوبی بود. (185672)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۴۸:۳۶
تا كي بايد از مقام معظم رهبري خرج كرد. نمي شد قبل از انتصاب يك مشورتي با مقامات عالي نظام انجام مي دادند تا نظام اين همه هزينه بابت تصميمات غلط پرداخت نكند. (185673)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۵۰:۰۸
من فکر میکنم که باید اینجور فکر کنیم که آیا آقای مشایی لیاقت معاون اول بودن رو داره یا نداره ! ۱- اگر مشایی لیاقت داره که معاون رئیس جمهور بشه که وای بر احمدی ن‍ژاد که به حرف این و اون معاون اول خودش رو هنوز هیچی نشده عوض میکنه ۲- اگر هم لیاقت نداره باز هم وای بر او که معاون اولش یک ادم بی لیاقت بوده و دیگران باید بهش بگن که عوضش کنه. (185674)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۰۲:۵۰
3-ایشون از نظر رییس جمهور لیاقتشو داره ولی چون مردم نمیخواهند کنار گذاشته میشود.
مثلاً فکری که موسوی میتونست درباره خودش بکنه! (185881)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۸:۰۶:۲۶
آقاي ناشناس ايشان اگر چنين تغييري بدهند پس از \" تشر\" وارده بوده است نه به خاطر خواست عامه مردم . مردم كه در دوره قبلي اين معاون را نمي خواستند. (186943)
 
محمد رضا محمدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۱:۵۴:۲۲
این خبر تکذیب شده که آقای الف (185680)
 
بني اردلان
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۰۲:۱۲
سوال من اين است كه چرا آمد كه با اين وضع برود

آيا بهتر نبود رييس جمهور محترم با وجود اينكه از وضع آقاي مشايي وحساسيت هردو جناح و همچنين علما به اين فرد با خبر بود هيچوقت به اين صورت دهنكجي به همه نميكرد.
تا حالا مجبور به اين كار شود .... (185685)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۰۵:۴۴
عیدی خوبی بود واقعا خوشحال شدم (185687)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۰۶:۳۷
چرا رئیس جمهوری که همه به درستی می دانیم رای آورده نمی تواند درباره انتخاب معاون اول که به نوعی جانشین مقطعی اوست آزادی عمل داشته باشد. در سایر موارد قانون مسیر را مشخص کرده. این آزادی بایسته عملکرد آزادانه شخص رئیس جمهور است و باید رعایت می شد. (185688)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۰۷:۳۵
واقعاً خنده داره

بازی مسخره رییس جمهور برای فریب اذهان عمومی و فریب اصولگرایان برای نشان دادن توجه به آنان

مسخره اس (185689)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۱۰:۰۴
از کجا خبر دارید (185692)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۱۷:۵۱
این اولیش بود حالا بشمارید تا چهار سال دیگه ببنید میشه چندتا اشتباه (185701)
 
مسعود عیسوی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۱۹:۴۷
برای این خبر خوش باید جشن گرفت و خدا را شکر کرد.
اما آیا این یک بازی سیاسی نبود؟!
یا بپذیریم احمدی نژاد انتقاد پذیر شده است؟! (185702)
 
منم
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۲۲:۵۳
الهی صد هزار مرتبه شکر (185705)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۲۴:۵۷
به نظر می رسد قضیه انتصاب و برکناری مشایی یک سناریوی کاملا هوشمندانه و از پیش طراحی شده بود. به این ترتیب رئیس جمهور حالا نشان می دهد که به تفکر طرفدارنش و علما احترام می گذارد. این در حالی است که طبق قانون اساسی تا زمان تنفیذ حکمش، احمدی نژاد رئیس جمهور دولت دهم محسوب نمی شود که این عزل و نصبها را انجام می دهد. (185706)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۲۵:۲۴
درود بر دکتر احمدی نژاد که بار دیگر ثابت کرد که به حرف مردم توجه می کند.
ان شاالله همیشه موفق باشد (185707)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۲۷:۰۲
خدا از دهنتون بشنوه.
بااینکه من به آقای احمدی نژاد رای دادم ولی به این نتیجه هم رسیده ام که : تا خبری را در باره رییس جمهور رسما نشنوم نمیتوانم باور کنم (185709)
 
یک نفر
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۲۷:۳۵
پس تکلیف «انسانی خودساخته و مؤمن، دلباخته حضرت صاحب الزمان (عج) و با تعهدی آگاهانه و عمیق به خط نورانی ولایت و مبانی جمهوری اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران» چی میشه؟!
چطور آقای رییس جمهور به خودشون اجازه میدن به خاطر این توصیه ها، ما رو از وجود چنین انسانی محروم کنند؟! (185710)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۰۵:۴۰
جای دیگری خودش را برای نظام خرج کند. چرا نظام باید خرجش میشد تا خوبیش ثابت شود؟ (185883)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۲:۵۶
حالا يه اشتباهي شده و هيچ كدومش نبودن

گير نده ديگه (186245)
 
عباس خسروانی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۳۱:۰۹
با سلام
از رئیس جمهور مکتبی می خواهیم کاری را انجام ندهند که مثل آقای موسوی خیلی از رای دهندگان به ایشان از رای که به او داده اند پشیمان شوند.امیدوارم آقای احمدی نژاد روی این انتصاب پافشاری نکند و هر چه زود تر رحیم مشائی را برکنار کند.اصرار بر این انتصاب تبعات خوبی برای دولت به خصوص در مجلس که در آستانه رای اعتماد به وزیران هستیم ندارد.آقای رئیس جمهور لطفا تجدید نظر کنید.افزایش تعداد مخالفان در این شرایط پسندیده نیست.در شرایط فعلی به یک شرایط آرام و به دور از تنش نیاز داریم.به خاطر حفظ انسجام در بین نیروهای خودی مشائی را بر کنار کنید.خواهش میکنم آقای رئیس جمهور.
دوستدار شما
خسروانی (185713)
 
کمیل
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۴:۵۵:۵۵
چرا الکی شایعه می کنید که طرفداران اقای موسوی از رای دادن به ایشان پشیمان شده اند!
چقدر دروغ و شایعه هم بین مسئولین و هم بین طرفداران اقای احمدی نژاد!
متاسفانه این شایعه ها تو سایت الف خیلی رایج شده و معمول است!
حتی جایی که مسئله و بحث اصلا راجع به اقای موسوی نیست باز هم این حرف ها را می زنید و سعی در تلقین این موضوع دارید!
هنوز یه ادم هایی مثل شما باید رئیس جمهور رو به ارامش دعوت کنند!

اقایان الف لطفا جواب منو به این اقا درج کنید! (186396)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۳۵:۰۱
چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني (185717)
 
محمدجواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۳۵:۱۸
فكر كنم عجله كرديد؛ سايت پانا هم اين خبر را زده بود، الآن حذفش كرد (185718)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۴۰:۵۳
سلام
من با برکناری آقای مشایی مخالفم
ایشان واقعاً هوش وتیپ معاون اول بودن را داشت ضمن اینکه یک وزنه در جهت کاهش تنشهای سنگین و تهدیدات به وجود آمده بود .
خداحافظ (185721)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۳:۲۸
خيلي هم خوشتيپ بودند در ضمن (186246)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۴۶:۱۹
مشایی برکنار نشده و نمیشود اگر هم برکنار شود جایی دیگه میرود
کردان که در مجلس استیضاح شد توسط آقای احمدی تقدیر شد و به عنوان مشاور احمدی نژاد هم منصوب شد! (185724)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۵۱:۴۲
چرا در اين دولت آن حلقه محدود مديريتي از دوران پيش تنگتر شده است؟ آيا اين جزو انتقالادات احمد نژاد بر گذشتگانش نبود؟ (186354)
 
سیروس
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۴۹:۲۶
اقایان الفی ها!
خود کرده را چاره نیست!. باش تا صبح امید بدمد -کین هنوز از نتایج سحر است (185727)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۴۹:۴۳
ایول به الف... به عنوان یه طرفدار دکتر احمدی نژاد این اقدام رو به فال نیک میگیرم... (185728)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۵۱:۵۹
چرا فكر مي كنيد حالا كه از همين ابتداي كار در برابر نظر رئيس جمهور ايستاده ايد و باعث تغيير نظر ايشان شده ايد كار بزرگي كرده ايد ايشان هرچه باشد منتخب بيست و پنج ميليون راي انسان مومن و انقلابي و مدافع نظام ميباشند و نظر ايشان مورد تاييد قرار گرفته و حق دارند براي پيشبرد اهدافشان با نظرات خود كه درست و پسنديده نيز ميباشد افراد متعهد را انتخاب كنند و گرنه گناه ناكامي ايشان برعهده ي مخالفان ميباشد. (185733)
 
جناح
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۲:۵۸:۱۹
شما فقط می خواهید آقای احمدی نژاد روی صندلی راننده باشد و فرمان و پدالها در اختیار شما باشد. اگر به ایشان اطمینان ندارید طوریکه می خواهید اولین انتخاب ایشان را با فشار زیاد لغو کنید چرا در انتخابات از او حمایت کردید و همچنان به این حمایت ادامه می دهید؟ ایا جناح شما به ایشان به عنوان جاده صاف کن نگاه می کند؟ (185736)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۰۳:۴۸
اگر یال و دم شیر(آقای احمدی نژاد) ما آقای مشایی وکردان باشند چرا شما این شیر را بی یال ودم می خواهید؟شاید شیر را نمی خواهید واین روش جدید اظهار نطر شماست.و احتمالا ایشان وسیله وابزار شما برای حذف رقیب. (185738)
 
رضا احمدي
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۰۴:۳۰
چطور با فشار اين رييس جمهور تصميمش را عوض ميكند ؟ اگر در همه ي جاها و مقاطع همينطور باشد كه واويلاست (185740)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۹:۰۳:۵۱
آقا رضا ایشون به هوادارانشون احترام گذاشتند، وگرنه در برابر توصیه‌های مخالفان دوست نما، همچنان مانند سدی محکم ایستاده‌اند. (186067)
 
رضا احمدي
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۳۱:۴۰
بله بله مي بينم چطور داره حرفهايي كه راجع به هاشمي و فرزندانش و همچنين ناطق رو پيگيري ميكنه. عجب قدرتي ! (187412)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۱۱:۵۴
آقای احمدی نژاد باید بدانند اجازه ندارند با 24 میلیون رای هر کاری بکنند.آقای احمدی نژاد خیلی با هوش بودند که قبل از انتخابات این تصمیم را اعلام نکردند (185747)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۵۹:۴۰
شما از کجا میدونی‌ که ۲۳،۹۹۹،۹۹۹ بقیه راضی‌ نیستن؟ شدی مثل موسوی که. ۲۴ میلیون به احمدی نژاد همون طوری که بوده رأی دادن، حالا چرا میای مشروط ش میکنی‌؟ (185877)
 
محمد حسن
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۱۲:۱۹
من دکتر احمدی نژاد رو دوست دارم. ولی از این عملش واقعا دلخور شدم مانند خیلی از دیگر دوستدارانش.امیدوارم این خبر شما صحت داشته باشه.یا علی (185749)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۱۴:۴۰
باز می فرمایند تصمیمات دولت کارشناسی است و شتابزده نیست! باید به این دولت خندید که معاون اولش حتی 48 ساعت دوام نیاورده است! (185751)
 
شهريار
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۱۹:۰۱
خدا را شكر ميكنم كه با دلسوزي حاميان و منتقدان اين انتصاب بحران زا ختم بخير شد.آقاي توكلي از شما انتظار ميرود كه با درايت و همفكري كه در مورد اين قضيه داشتيد در برابر برخي از تصميمات خلق الساعه ديگر نيز بايستيد كه عوارض آنها دامنگير ملت نشود .در مورد انتصابات فاميلي هم حساسيت نشان دهيد. (185755)
 
شايان
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۳:۳۶
اين فقط يك بازي بود براي سرگرم كردن مردم.
لطفا منتشر كنيد. كمي به آزادي بيان اعتقاد داشته باشيد (185761)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۴:۳۴
اگر فرض (محال) بگیریم که ایشان انسان کاربلد و متعهدی است ولی منتقدین و مخالفین بسیار زیادی دارد به نظر من رییس جمهور نباید هیچ پست مدیریتی به ایشان بدهد (185762)
 
کاشانی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۵:۲۵
خواب دیدید خیره! این اقا محمود که من میشناسم ! همه تونو دور میزنه ! (185763)
 
محمد بدیعی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۶:۰۵
این حرکت اگه صحت داشته باشه ، علاوه بر اینکه نشون میده رئیس جمهور اشتباهاتش رو میپذیره ، باعث برادری و همکاری بهتر مسئولین با یکدیگر میشه و مردم رو در پی گیری مطالبات ، امیدوار میکنه (185765)
 
جواب
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۱۳:۲۹
اینکه با فشار زیاد از بالا ایشان مجبور به تغییر تصمیم خود شوند اسمش پذیرش اشتباه نیست. و اگر باعث عمیقتر شدن کدورتها نشه به هیچ وجه باعث برادری نمیشه (186102)
 
سيد علي
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۶:۳۲
هورا (185767)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۷:۰۶
احمدی نژاد را هنوز نشناخته اید
او هیچوقت تسلیم زور نمی شود و هیچگاه مشایی را بخودی خود بر نمیدارد. چون این کار به مثابه شکستن شاخ اوست.
شاید به روشهای دیگر نظیر استعفا این امر تحقق یابد. اما احمدی نژاد اینکار را نمیکند (185768)
 
emadedin
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۲۸:۴۷
شاید این خبر صحت داشته باشه
ولی تفکرات و سخنان آقای مشایی عملا در دولت نمود خواهد داشت حتی اگر ایشان پستی نداشته باشند (185770)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۳۵:۴۵
آیا آقای ریس جمهور از مخالفت عمده جناح های سیاسی با هر گونه پستی با آقای مشایی خبر نداشتند. البته ریس جمهور از این قبیل کم ندارند. امیدوارم این نوع برخورد یا رفتار آخرین باشد که الیته بعید میدانم. (185779)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۴۲:۰۴
با سلام
اگر هم بشه فقط یک بازی سیاسی بوده برای اینکه نشون بدن رئیس جمهور به نظر دیگران احترام میذاره.
یعنی رئیس جمهور پیش از انجام کارهاش فکر نمیکنه؟
این تفکر به شدت ساده انگارانه است که فکر کنیم احمدی نژاد طی چند ساعت تغییر شخصیت داده. باور کنید که بازی احمدی نژاد و حامی همه کاره احمدی نژاد هستش. (185782)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۴۳:۴۴
الحمد لله (185784)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۴۴:۴۷
امیدوارم که همینطور بشه ، به عنوان دانشجویانی که در ستاد احمدی نژاد فعالیت میکردیم از انتصابش خیلی ناراحت شدیم و حتی امیدوار بودیم که در دولت دهم کنار گذاشته شود حداقل به خاطر توبیخ وی توسط حضرت آقا در نماز جمعه تهران.
عیدتون مبارک. (185785)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۴۵:۵۱
من حرفهای آقای مشایی را قبول دارم ولی با ادعاهای آقای احمدی نژاد جور در نمیاد. در ضمن من نظرم اینه که ایشان برکنار نشدن و حتی استعفا هم ندادند . این خبر برای مجبور کردن آقای احمدی نژاد به اینکار است از طرف اصولگرایان .بدلیل مسخره نشدن از طرف اصلاح طلبان و زیر سوال نرفتن خودشان بدلیل حمایت بیش از حدشان از آقای احمدی نژاد.
از نظر من حتی اگر آقای مشایی برکنار بشن در تأثیری که گذاشته شده اثر نداره. (185789)
 
برادر کوچک
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۴۷:۴۲
ماجراجویی در همه زمینه ها ی داخلی و خارجی .

بیشترین هزینه برای هر دستاوردی .

ارامش هرگز . (185794)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۵۰:۱۱
این مساله ای بود برای اینکه ادعا شود ما انتقادپذیر هستیم (185795)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۵۷:۱۷
ظاهرا که خبر شما زیاد دقیق نیست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8804281286 (185806)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۲۳:۵۷:۴۸
سلام می شه بگید منبع خبر از کجاست؟ اگه راسته چرا تا حالا اعلام نشده؟ اگه دروغه هدف شما چی بوده؟ تا منبع را ذکر نکنید حرف شما سندیت نداره (185809)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۰۱:۵۷
از اولش هم معلوم بود که چنین اتفاقی خواهد افتاد از همین حالا تیتر مطبوعات سه شنبه را می توان حدس زد :

\"تسلیم دکتر احمدی نژاد در برابر خواست 25 میلیونی\"
\"دکتر با برکناری مشایی پاسخ دندان شکنی به استکبار داد\"
\"احمدی نژاد ثابت کرد هیچگاه از خط ولایت خارج نمی شود\"
\"مشایی هیچگاه انتخاب نشده بود، دشمنان شیطنت کردند\"
\"احمدی نژاد در مقابل مراجع سر تسلیم فرود آورد\"
....
و تا مدت ها این قضیه به عنوان نقطه ای درخشان در پرونده ی دکتر نقش خواهد بست و داستان ها در باره ی آن نقل میکنند. از اول هم این سناریو به وضوح مشخص بود ما نباید ساده باشیم.

امیدوارم سانسور نشود (هرچند هیچ خط قرمزی رد نشد اما بر حسب عادت می نویسم) (185812)
 
مرضیه
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۰۴:۲۲
از ته دل خوشحالمون کردید یک دنیا ممنون و متشکر امیدوارم همیشه خوش خبر باشید
ممنونننننننننننننننننننننننننن (185815)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۱۱:۵۳
شما دوستان الفی اگر حقیقتا فکر کرده اید که احمدی نژاد از حرفش برمیگرده،بدانید که در اشتباه سختی هستید،ولی انتصاب مشایی حقا خوب ذهن ها رو از جریانات اخیر منحرف کرد،بابا دست مریزاد احمدی نژاد (185821)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۱۱:۵۹
من جدا دلگیر شدم
مشایی هم عاشق ولایت است هم با جرات وهم فهیم . من از دکتر خواهش میکنم ایشان را برکنار نکنند (185822)
 
محمدجواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۱۳:۵۰
خود مشائي اين حرف‌ها را تكذيب كرده است. از شما بعيد بود!
http://www.mashaei.ir/newsShow.aspx?ID=434 (185823)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۱۸:۲۶
با عرض سلام
البته اين خبر فعلا در سايت مشايي تكذيب شده
شما اگر واقعا منصفيد نقاط مثبت و منفي آقاي مشايي را از آقاي احمدي نژاد بپرسيد (حداقل از طريق آقاي توكلي) ، بعد استدلال ايشان را بابت برتري نقاط مثبت بر منفي شان را جويا شويد ، حال اگر قانع نشديد آنگاه بر استدلالات دكتر نقدي داشته باشيد.
به نظر بنده (هر چند در نفي يا اثبات مشايي فعلا نظري ندارم) اگر احمدي نژاد واقعا رسيده باشد كه كار او كاري درستي بوده نبايد زير جوسازي برود و جلوي اين همه جو بايستد و دلايل خود را براي مردم روشن كند، اگر فهميده اشتباه كرده، با شهامت تمام ايشان را كنار بگذارد، خلاصه انسان ممكن است اشتباه بكند. هرچند بعضي ها در هر دو صورت بر عليه ايشان مي تازند در صورت اول او را آدم لجباز معرفي مي كنند و در صورت دوم ايشان را آدم عجول و شتابزده معرفي مي كنند ولي ايشان فقط خدا را بايد در نظر بگيرد (185827)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۲۴:۴۵
چه می کنه احمدی نژاد! دکتر جون اینجوری شروع کردی خدا بداد 4 سال دیگه برسه. این همه ثبات در مدیریت هم خوب نیست بعضی وقتا یه تغییراتی ام ایجاد کنی بد نیست (185835)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۲۸:۰۵
این شایعات از طرف دشمنان ولایت و دولت کریمه ساخته و پرداخته شده است

این مقام آگاه بیان کرد که جناب آقای مشایی یکی از فرزندان و خدمتگزاران صدیق و ولای هستند و باید گفت که خیلی از مدیران ندانسته و به تخریب چهره ایشان دست زده اند. (185841)
 
سبزی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۳۲:۳۲
نتیجه می شود آقای احمدی نژاد لیاقت پست بدین مهمی را ندارند زیرا این چندمین کار ایشان بود که بدون فکر انجام شد ، باز جای خوشبختی دارد اینکار مانند کارهای قبلی ایشان به مردم لطمه وارد نکرد (185849)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۴۲:۱۵
واقعا انتخاب خوبی بود
این کار قدرت آقای احمدی نژاد رو نشون داد که هرکاری بخواد میتونه بکنه (185855)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۴۷:۰۹
معنی‌ مدیر و مدبر بودن رو فهمیدیم. مدیر=هر کاری خواستی‌ بکن. مدبر=هر وقت سمبه پر زور شد دیگه نکن. (185858)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۴۹:۱۶
دوستان با عزل ایشان کیفتان کوک نشود. مشکل اصلی این نبود.

مشکل اون تفکر و منشی هست که با وجود اینهمه اعتراضات گذشته از طرف بزرگان باز هم باعث می شود آقای مشایی نه تنها بر کنار نشود بلکه ارتقا رتبه هم بدهد.

اگر توانستید این طرز تفکر را عوض کنید. (185862)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۵۵:۴۳
مثل اینکه بلا رسیده و قرار نیست که به خیر بگذره (عطف به پست اول)!
خدا آخر و عاقبتمونو بخیر کنه (185868)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۰۲:۱۹
تا کی سعی و خطا؟! (185880)
 
سهیل
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۱۶:۴۲
تکذیب نامه مشائی با کپی از سایت ایشان :


چند سایت کج اندیش در اقدامی هماهنگ و زیر خبری با درج عنوان مشایی معاون اول استعفاء داد با نیت خاص شروع به تخریب دولت کردند .


این خبر شایعه و دروغی بیش نیست و این شایعات از طرف دشمنان ولایت و دولت کریمه ساخته و پرداخته شده است

این مقام آگاه بیان کرد که جناب آقای مشایی یکی از فرزندان و خدمتگزاران صدیق و ولای هستند و باید گفت که خیلی از مدیران ندانسته و به تخریب چهره ایشان دست زده اند.




پی نوشت : احتمالا منظور از مقام آگاه ! خود اقای مشائی است . پس فعلا خبری از برکناری نیست . در ضمن اگر قضیه برکناری صحت داشته باشه با توجه به سیاست نخبه مداری و استفاده از نخبگان قطعا معاون رئیس جمهور جناب اقای دکتوور کردان می باشد ! به خدا این کار اصلا از احمدی نژاد بعید نیست ! راستی اقای الف چرا کج اندیشی می کنی ؟! (185895)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۱۸:۴۷
ای کاش همه مشکلات مردم مشایی و اعتقاداتش بود
احمدی نژاد کی درست تصمیم گرفته که این یکیش غلط بوده
ولی اگر هاله نورانیشو قبول کردید وبهش رای دادید بس چرا ! (185900)
 
علی مرادی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۲۴:۱۱
بهترین گزینه برای این سمت صادق جان محصولی است وبهترین پاداش از طرف دکتر جون برای ایشان.در ضمن کامران جون داشجو نیز برای این پست بهتر از صادق جون است زیرا........ (185903)
 
بهمن
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۲۴:۳۱
من به موسوی رای دادم ولی
از دورو وریهای اقای احمدی نژاد آقای کلهر و رحیم مشائی را دوست دارم وجدانن. (185904)
 
نظاره گر
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۳۰:۲۳
چی فکرکردین؟ تفکری که اون را انتخاب کرد هنوز پابرجاست (185908)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۷:۲۶:۲۳
بله درست تفكري كه اون رو انتخاب كرد 25 مليون نفر بودند و البته حالا با عزل مشايي بيشترند ...



ياحق (186924)
 
عليرضا شيرخان
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۳۴:۱۷
توصيه ناپذير بودن احمدي نژاد را ديديم ! (185911)
 
yavar
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۴۱:۲۷
با سلام
آنهایی که آقای احمدی نژاد را حمایت کردند به این امید که در دور بعد نوبت ریاست به آنها برسد امروژ دریافتند که ایشان می خواهد بازی پوتین مدددوف را اینجا بازی کند. یکباه به تکاپو افتاند. آنهاییکه دیدند و یقین کردند که میلیون ها رای مردم تغییر کرد و به مصلحت لب فرو بستند چه شده که اینگونه برآشفته شده اند. شما اگر دلسوز اصول بودید حتماً دلسوز رای مردم هم بودید. من سا لها پیش به رابطه این دو پی برده بودم و یقین داشتم که ایشان در دولت جدید پست بالاتری را کسب می کند. چون بخوبی می دانستم که آخرین فاکتور در انتخابات احمدی نژاد توانایی های مدیریتی شخص است. وابستگی افراطی در حد سر سپدگی بزرگترین مزیت برای رشد در کنار احمدی نژاد می باشد. ا\"ر احمدی نژاد مجبور به برکناری مشایی از طریق فشار رهبری شود یقین بدارید که سعی خواهد کرد شخص ضعیفتر و سر سپرده تر از و پیدا کند تا مردم بر نود این آقا غبطه بخورند.

به هر حال پیش نهاد می کنم که مجلس کاری انقلابی و خدایی کرده و با استیضای احمدی نژاد تمام مشکلات فعلی شور ر حل کند. (185920)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۰۶:۴۹
چه خبره .يواش تر بابا .جنابعالي اول ثابت كن ميليون ها راي مردم تغيير كرد بعد ادعاهاي ديگه ات رو تكرار كن ...
بهتر نيست براي حل مشكلات كشور موسوي و هاديان و حاميانش در يك دادگاه انقلابي محاكمه شوند تا امثال رجوي و بني صدر و ربع پهلوي تا مدتي توي كما بروند و حال سفارت انگليس تا مدت مديدي گرفته شود ! (186228)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۴۳:۵۳
من با انتصاب آقاي مشايي موافق هستم .
تنها آدم عاقل درا ين دولت مشايي است (185921)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۲۶:۲۴
پس دكتر چي!؟ (186262)
 
حسین پور
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۵۱:۱۰
من واقعا موندم لطفا دوستان راهنمایی بفرمایند
صرف نظر از اینکه آقای مشایی برکنار بشن یا نه من سوالی دارم و اون اینکه:
آقای احمدی نژاد مدام ادعای کارشناسی در همه زمینه هارو داشتند و دارند پس جطور و به پشتوانه کدامین فکر آقای مشایی را به این سمت مهم انتخاب کردند؟
که حالا بخوان عزلش کنن
در ضمن با این خبر به یاد مایلی کهن افتادم شاه کار فدراسیون فوتبال! (185925)
 
AFSHIN
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۵۱:۳۷
خیلی دوست داشتید که احمدی نژاد ان چیزی که شما دلتان میخواهد باشد ولی نه او انچیزی هست که هست و با اصرار شما چیزی تغییر نمیکند و بزودی غیر قطعی بودن این خبر و سایر فرضیاتتان بر ملا میشود ولی چه فایده کسی که سرنوشت خود را در استبداد جستجو میکند باز هم خود را و دیگران را فریب میدهد.... (185926)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۵۳:۰۴
اي بابا حيف شد .اين چه خبر خوشيه شبه عيدي.تازه داشتيم حال مي كرديم با اين انتخاب دندان شكن آقا محمود به حاميان دو آتيشش.خيلي حيف شد.واي كه تو اين 3 4 روزه چه ديدني بود چهره امثال آقاي شريعتمداري و حاميان دو آتيشه آقاي احمدي نژاد بخاطر اين دهن كجي كه به آنها شده بود. (185928)
 
صادق حقگو
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۵۸:۰۰
به نظر من این ماجرا تنها حرکتی برای ارزیابی افکار عمومی بود تا احمدی نژاد بداند برای انتخاب کابینه چگونه باید وارد میدان شود.
احمدی نژاد علاوه بر این با عزل احتمالی مشایی دوباره وجهه خود را در مقابل اصولگرایان بازسازی خواهد کرد
اما شخصا معتقدم که حلقه ضعیف و متاسقانه نزدیک به رییس جمهور تغییری نخواهد کرد (185931)
 
حسين / معترض
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۵۹:۵۵
ركورد //عزل// استيضاح //اخراج// بركناري// جابجايي// و هزارات وا»ه و پستهاي من در اوردي مسخره ديگر مثل : (مشاور ارشد ) (مشاور مشاور ارشد) (معاون مشاور) در ايران و در دنيا بي شك در اختيار شخص شخيص آقاي احمدين»آد است و بس كه در دولت نهم از خود بر جا گذاشتند// و شكستن اين ركورد فقط و فقط از عهده خود ايشان بر ميايد ولاغير و اينطور كه از شواهد و غرائن بر ميايد دكتر در صد شكستن ركورد خودشان هستند و ميخواهند ركوردي از خود بر جا بگذارند كه تا قرون و هزاره هاي متمادي كسي حتي جرات فكر كردن به شكستن ركورد ايشان را نداشته باشد چه برسد كه بخواهد ركورد ايشان را بشكند (185932)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۰:۴۰:۳۰
سایت شخصی اقای مشائی تکذیب کرد..اقای توکلی شماهم ضد ولایت هستید!
بله برادر الف و برادر توکلی هنوز مونده تا به خاطر ظلمی که به مردم کردید و از هیچ اقدامی برای انتخاب شدن مجدد اقای احمدی نزاد کوتاهی نکردید, حرص بخورید و هیچ نتونید بگید مگر اینکه به دروغ شایعه برکناری بزنید تا شاید اطرافیان ایشان برکنار شوند. نه برادر اقای احمدی نژاد تغییری نکرده شما بودید که یک دفعه خیلی زیادی تغییر کردید و تمام هم وغم خود را صرف انتخاب شدن ایشان کردید. (186816)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۳۸:۴۳
کار گروه رو یادت رفت
راستی وزیر راه یه معاون داره بنام معاون کار افرینی و مقابله با بحران (188657)
 
hosin
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۲:۰۱:۰۷
سایت شخصی اسفندیار رحیم مشایی طی خبری با اولویت «فوری»، استعفای وی را تکذیب کرد.

سایت شخصی مشایی، استعفای معاون اول رئیس جمهور را شایعه ای عنوان کرد که از طرف دشمنان ولایت و دولت کریمه مطرح شده است.

متن کامل این خبر به شرح ذیل است:

چند سایت کج اندیش در اقدامی هماهنگ و زیر خبری با درج عنوان مشایی معاون اول استعفاء داد با نیت خاص شروع به تخریب دولت کردند .

این خبر شایعه و دروغی بیش نیست و این شایعات از طرف دشمنان ولایت و دولت کریمه ساخته و پرداخته شده است

این مقام آگاه بیان کرد که جناب آقای مشایی یکی از فرزندان و خدمتگزاران صدیق و ولایی هستند و باید گفت که خیلی از مدیران ندانسته و به تخریب چهره ایشان دست زده اند (185934)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۲:۲۵:۴۴
این اولیش بود حالا بشمارید تا چهار سال دیگه ببنید میشه چندتا اشتباه
توی دولت قبلی این آقا حدود 19 نفر از کلیدی ترین مسئولین را جابجا کردن ببینیم این سری چکار می کنه
جالب اینجاست که بعدش می گه بخاطر قولی که به مردم داده بودم اونا را عوض کردم یکی نیست بگه آخه مرد حصابی تو که بلد نیستی کابینه درست انتخاب کنی چرا رئیس جمهور شدی
یکی نیست بگه این همه هزینه هائی که بابت عوض کردن یه مسوول باید پرداخت بشه را کی میده ... (185949)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۲:۳۰:۰۱
سالی که نکوست از بهارش پیداست

انتخاب مشایی اگر عیب احمدی نزاد بود عزلش عیب بزرگتر اوست . (185953)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۷:۲۰:۴۸
انتخاب مشايي يعني احمدي نژاد به هيچكس باج نمي دهد ، البته اين انتخاب درستي نبود
و عزل مشايي يعني احمدي نژاد آنقدر شجاعت دارد كه اشتباهش را بپذيرد ...


اما اگر عزل نكرد يعني يك مرد لجوج و يك دنده به تمام معناست (186921)
 
حبیب اله
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۲:۳۵:۰۴
امیدوارم که صحت داشته باشد اما ای کاش دکتر از اول همچین انتصابی را انجام نمیداد. (185955)
 
سایه
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۳:۰۳:۱۳
سالی که نکوست از بهارش پیداست (185970)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۳:۳۵:۴۵
جوجرو اخر پاييز مي شمرند. (185977)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۳۳:۴۱
با سلام کاشکی آقای احمدی نژاد یه فکری هم برای بذرپاش وکردان و اون چند تای دیکه میکرد و دو رو بر خودش رو از بچه و بوچه و آدم های کم سواد و بی تجربه خالی میکرد . حالا فامیلی جای خود ولی تو این فامیل و قوم و خویش ها یه باسواد و با تجربه که به درد این پست ها بخوره باشه پیدا نمیشه ؟ (185986)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۵۰:۴۳
قبل از انتخابات هم چنین شایعاتی مبنی بر اینکه اسی مشائی و علی آبادی برکنار میشن اما با شنیدن معاون اولی شوکه و کنف شدیم خدا کنه به واقعیت بپیونده هزینه این انتخاب نابجا رو مردم میدن چون دکتر باید کلی از وقتشو که میتونه صرف رتق و فتق امور مملکتی کنه باید صرف جوابگوئی به موافقین و مخالفینش بکنه فشار روانی حاصل از این انتخاب درست مثل اینه که یک ماشینی انتخاب کرده که ترمزهاش درگیره و بجای اینکه صد کیلومتر رو در یک ساعت بره در 10 ساعت میره انصافاً ارزش داره مگه اسی میخواد تو هیئت دولت قمه بزنه که دیگران از انجامش عاجزن . خدا بخیر بگذرونه (185994)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۷:۰۸:۱۷
بسم الله.
سلام.همین الان در جای دیگری مطلبی میزدم در باره این پست اخیر آقای مشائی.واقعا متاسف شدم از اینگونه انتخاب دکتر احمدی نژاد.این آدم از اول نباید انتخاب میشد که حالا بخواهد برکنار شود.بحمد الله خیر گذشت.امید که این یه دنده بازیها یه روزی تمام شود.یعنی میشه؟ (186030)
 
م
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۳:۱۶:۰۹
این دنده بازی ها همش برای انحراف من و شماست. ولی ملت ما باهوش تر از این حرف هاست (187232)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۸:۴۳:۲۵
جالب است وقتی که نگاهی به لیست اطرافیان آقای احمدی نژاد از قبیل کردان، رحبمی، بذرپاش، الهام، محصولی و ..بیاندازیم! از این لیست چه حاصل میشود؟ (186055)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۸:۴۵:۲۰
دوستان دعوا نکنید اگر مشایی استعفا کرد ویا بر کنار شد معلوم میشه این انتصاب زرنگی دکتر بوده برای کم اثر کردن سخنرانی هاشمی در نماز جمعه اگه هم این اتفاق رخ نداد ان شا الله که هر چه صلاح است رخ می دهد.ضمنا در کنار صحبت های غلط مشایی در مورد اسرائیل انصاف داشته باشید و عملکرد او در رابطه با سازمان میراث فرهنگی ورشد چند برابری صنعت توریسم را نیز مورد بررسی قرار دهید نقد با ید در کنار بیان نقاط قوت باشد چه مشایی وچه هر مدیر دیگر در هر دستگاهی. (186057)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۹:۱۱:۵۵
خیلی دعا کردم
ان شاالله حقیقت داشته باشه
ای کاش آقای احمدی نژاد زودتر عواقب این انتصاب رو می سنجید
متشکرم (186069)
 
دکتر فتحی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۹:۲۴:۲۴
مشایی مرد بزرگی است از جنس صداقت وشجاعت وپاکدستی ومبارزه با مفسده های مدیریتی .درست ان قسمت از وجود مبارک دکتر احمدی نزاد که 25 میلیون نفر به نهادینه شدنش رای دادند .دوستان چرا نمیگذاریم رئیس جمهور کار خودش را بکند .حتما ایشان در مشاعی برکاتی دیده اند که هم با ایشان رابطه خویشاوندی برقرار کرده اند وهم در موارد خاص وکلیدی از وجودشان بهره گرفته اند .برادران در زمانه ایی که خیانت بیداد میکند .ایا به رئیس جمهور حق نمی دهید افرادی چون مشاعی را که تبلور صداقت وبی الایشی هستند انتخاب کند .مگر دور بر رئیس جمهور چند نفر وفادار به اصولی که نام بردیم وجود دارد . ما که فقط به افراد زیر رسیدیم : دکتر هاشمی ثمره - دکتر الهام -دکتر داودی - (186073)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۹:۳۷:۲۱
من تا انجا که از آقای احمدی نژاد شناخت دارم از انتصاب خود هیچ وقت پشیمان نمی شود حالا شما از کجا این خیر را دراوردید من نمی دانم .ضمنا کار بجایی رسیده که برکناری مشایی خبر خوش برای ملت ما گشته . (186079)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۰۴:۰۴
معاون اول رییس جمهور اسم سایت شما را می گذارد کج اندیش و دشمن ولایت، آن وقت باز هم به حمایت از دولت ادامه می دهید. ما که نفهمیدیم اصولگرایی شما به چه معنایی است. (186096)
 
mahdi
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۱۱:۱۷
راستش من بعنوان یک طرفدار سابق احمدی نزاد از ایشان قطع امید کردم.والسلام (186101)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۱۴:۳۵
آخه این چه جور رییس جمهوری هست که هنوز حکمش تنفیذ نشده اقدام به نصب میکنه بعدش هم مجبور به عزل می شه. آیا واقعا یکی مثل خاتمی این کار رو می کرد مجلس و جا های دیگه اینجوری با هاش برخورد می کردند یا فورا عزلش می کرددند. اگر شورای نگهبان نظر خاصی به احمدی نژاد نداشت برای رد صلاحیتش با اوون معیارهایی که اونا در نظر می گیرند همین رحیم مشایی کافی بود.البته آقای احمدی نژاد تقصیر نداره خوب چه کسی با آقای احمدی نژاد حاضر به همکاری هست حتی از طرفداراشون وقتی ایشون میگویند که من یک جایی رو مشخص می کنم تا افرادی که فکر می کنند توانایی مدیریت دارند بیان اونجا خودشونو معرفی کنند چه معنایی می تونه داشته باشه کجای دنیا اینجوری کابینه تشکیل می دهند مگر مدیران مملکت کارگر ساختمونی هست که می گویید بیایند یکجا ما با وانت بیاییم دنبالشون. (186103)
 
اسد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۱۵:۴۹
کار کرد داریم و دست مزد با انتخاب مشایی به عنوان معاون اول ریئس جمهور دست مزد انانی که در انتخابات به احمدی نژاد کمک کردند داده شد (186104)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۲۸:۲۶
اي كاش دكتر توكلي در جريان انتخابات اگر از آقاي رضايي حمايت نكردند حداقل از آقاي احمدي نژاد هم حمايت نمي كرد و شخصيت محبوب خود را حفظ مي كرد اما باز هم من او را دوست دارم موفق باشند ان شاء الله . (186116)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۴۸:۰۲
آقایان اصولگرا بگذارید رییس جمهوری که 24 میلیون رای آورده معاون اولش را خود انتخاب کند چرا زور می گویید.احمدی نژاد اگر معاون اولت را عوض کردی لطفارای مرا پس بده. (186138)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۵۰:۵۵
با سلام
خواهش می کنم برای اطلاع رسانی اینرا بنویسید
اقای احمدی نژاد فرد با هوشی است با اینکار حساسیت اعتراض و تعویض وزرای کابینه ای را که معرفی میکند به حد اقل می رساند. چرا که حساسیت روی اقای مشایی زیاد است بعد از مقاومت فراوان در تغییر معاون خود .
1- بالاخره اقای مشایی را تغییر می دهد و با این کار منتی به معترضین میگذارد . (احتمالا با اقای مشایی قبلا در این مورد به توافق رسیده است.)
2- با هدایت حساسیت اذهان نسبت به تعییر اقای مشایی که حتی علما نیز با وی دارند برای تغییر بقیه وزرا مصونیت ایجاد می کند
3- می تواند ادعا کند که بهترین یار نزدیک خود را به خاطر احترام به نظرات اصولگراها کنار گذاشته.در نتیجه انها نیز به خاطر کنار گذاشتن مشایی به بقیه رضایت می دهند.. ولی ایکاش اقای احمدی نژاد به جای این کار از افراد قوی و با سابقه که اکثر جناح نیز استقلال انهارا قبول دارند و فراجناحی هستند مثل خود سردار عزیز محسن رصایی را به معاونت معرفی میکرد .ولی هزاران افسوس که ما بعد ها قدر افراد را می شناسیم ضمنا این نویسنده محترمتون که قبلا به اسم هادی یک خط در میون با خوانندگان چت میکرد بعد ضایع شد کردینش\" ناشناس\" و نهضت ادامه دارد... خودتونین (186142)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۵۳:۱۰
نگار مجلس ما خود همیشه دل می بورد علی الخصوص که پیرایه ای برو بستند
جناب احمدی نژاد همینطوری انقدر کارهایش مورد انتقاد دوستانش قرار میگرفت حالا هم که نقطه ضعف پیدا کرده اند دیگر بیداد میکنند همین مانده که در مورد اشپز کاخ ریاست جمهوری هم مورد شماتت دوستان قرار گیرد بابا او حق دارد دستیار معاون و اشپز خودش را خودش تعیین کند ولی در مورد وزراء باید با تائید مجلس باشد دوستانش که برای ریاست جمهوری قدرتی باقی نگذاشتند و لابد بعدآ الت دستی بیش نخواهد بود (186146)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۰:۵۳:۱۷
برادران اصول گرا ! لطفا سري به سايت شخصي مشائي بزنيد تا حال همه شما جا بيايد! او گفته كج انديشان و دشمنان ولايت و دولت كريمه ميخواهند مرا مجبور به استعفا كنند. بچرخيد تا احمدي نژاد هم بچرخد خود كرده را تدبير نيست. (186147)
 
پویا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۱:۴۲:۱۴
سلام
انشالله این خبر هر چه سریعتر قطعی بشه و آرزومندیم منتخب ما در انتخابهای بعدی دقیق تر باشند. (186193)
 
fiv,c
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۱:۴۲:۲۱
یکی از دلایلی که من به احمدی نژاد رای دادم ایستادگی ایشون در مقابل آیات عظام در مورد برکناری مشایی بود. آخه یکی نیست به این آقایون بگه شما رو به کار دولت چکار؟ بنشینین یه گوشه ماستتون رو بخورید.
استغفرالله. (186194)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۱:۴۶:۳۸
اگر هم ایشون در حقیقت لیاقت این پست را داشته باشند که بعید می دانم!با توجه به سوء سابقه این انتخاب نباید انجام می شد.به هر حال خرد جمعی معمولا اشتباه نمی کند.اما حدس اینکه این انتخاب آگاهانه وبا هدف بوده یا نه بسیار مشکل است؟ (186202)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۱:۴۷:۲۳
رييس جمهوري كه هنوز تحليف نشده چطور معاون انتخاب ميكنه؟ (186204)
 
دانیال
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۰۲:۲۶
این الف خبرهاش همیشه یک جوری هست
اون از جریان کردان
و یارانه ها
و انتخابات
این هم از مشایی

یک جور میخواد حرفش حرف بشه
کاش مشایی تو سمت خودش می ماند. (186221)
 
صدرا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۰۷:۴۸
به نظر من سايت الف با حمايت صحيح و انتقادات به جا نشان مي دهد كه نگرش انتقادي يعني چه؟
خداوند متعال به شما عنيت كند كه اين مسير صحيح را ادامه دهيد
انتخاب رحيم مشايي ننگي است براي نظام اسلامي و انشا ء الله اين خبر صادق باشد (186231)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۰۸:۲۹
ميدونم چاپ نميكنيد

مشايي را بايد خدايي با احمدي جابجا كنند. به نفع ايرانه (186234)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۲:۳۵
کبوتر باکبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز ؟! (186244)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۳:۵۷
سلام
24 میلیونی که به رییس جمهور منتخب رای دادند به تمام افکار ایشان اعتقاد دارند اینقدر از مردم مایه نگذارید الفیهای دورو و........ (186248)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۹:۰۴
فشار های اولیه باعث شد که دولت در تصمیم گیری خام و حساب نشده تلقی گردد بگذارید دولت مستقل باشد کسانی که فشار می آورند بهتر است دولت را هم خودشان اداره کنند. (186256)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۳۴:۲۱
\" ما صادقیم و به همین دلیل ثابتیم \" این جمله با انتساب ( ارتقاع ) و عذل چند روزه هم خوانی دارد ؟ (186270)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۴۱:۵۸
منظور احمدی نژاد انحراف ذهنها و یا باج گیری از مجلس است (186275)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۴۷:۲۲
هنوز حكم تنفيذ نشده داره معاون بازي ميكنه(وزير بازي نميتونه بكنه چون مجلس گير ميده) اونم چه تغييراتي a به جاي b و b به جاي a (186280)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۴۶:۱۲
شاید بعنوان رییس جمهور نهم اینکار رو کرده. (187375)
 
حسین پور
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۴۷:۴۱
احمدی نژاد در زمان هایی افکار و عقائد خود را به طور واضح نشان دادن ولی متاسفانه خیلی ها اینهارو ندیدند.
یکی از این موارد مراسم تودیع وزیر کشور و بر کناری کردان بود که در آنجا آقای احمدی نژاد در مورد کردان فرمودند:\"کردان با خدا معامله کرد\"
اگه بگم شاید باور نکنید که هفته ها به این حرف فکر کردم.
کسی که با مدرک دروغین و علی رغم اثبات تقلبی بودن مدرکش اصرار به صحت آن داشت توسط مجلس استیضاح شده و کنار می روند چطور با خدا معامله کرده اند؟
در این دولت علاوه بر خیلی چیز ها معیار دین داری نیز دچار تحول شده
به طوری که یک متقلب با اظهاراتش خودش رو نزدیک به خدا و معصومین بیان می کنه و رئیس جمهور هم ازش حمایت می کنه.
در ضمن در مناظره وقتی به این مورد اعتراض میشه میگن خیلی از مدیران مدرک تقلبی دارن اینم یکی از اونها!
خواهشا ذوب شدگان در احمدی نژاد پاسخ بدن تا ما هم در این دنیای گمراهی راه درست را انتخاب کنیم!
اگه مدرک تقلبی! توهین به مقدسات! دوستی با مردم مجهول اسرائیل! و... جزء نزدیکی به خداست تکلیفمان را دراین 4 سال بدانیم. (186281)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۴۹:۱۰
ما در احمدی نژاد ذوب نیستیم. شاید شما در موسوی \"این سید معصوم خدا\" ذوب باشید. ما فقط حرفهای رهبرمونو دربست میپذیریم. تازه در موردش فکر هم میکنیم. القا نکنید ما دگمیم (187379)
 
حسین پور
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۳:۴۷:۴۰
دوست عزیز اگه دقت کرده باشی سوالم را از ذوب شدگان در احمدی نزاد پرسیدم چرا به تو بر می خوره!
در ضمن لطفا یکی از ذوب شدگان عزیز به سوالم جواب بده.
آخه مردیم از گمراهی! (188784)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۵۲:۴۰
این همه حمله به احمدی نژاد از طرف طرفدارانش نشاندهنده تحت نفوذ بودن ریس جمهوری است که با تردیدبه انتخاب رسیده است و برپا کنندگان این انتخابات خواهان هیچ استقلال عملی از احمدی نژاد نخواهند بود
من طرف موسوی هستم امیدوارم نظرم رو پخش کنین توهین هم که نکردم :) (186290)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۲:۵۴:۲۹
جمیعا یک بازی بود احمدی نژاد خیلی زرنگ تر از این حرف هاست می خواست ذهن مردم را از مسائل روز منحرف کند که کرد.... (186292)
 
دانیال
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۰۴:۰۵
من به احمدی نزاد رای ندادم.
اما انتخاب معاون اول از اختیارات رئیس جمهور هست و نباید کسی دخالت کند.
مگر الف و اقای توکلی از احمدی نژاد حمایت نمی کرد.
خوب الان هم پیرو ایشون بشوید. (186296)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۱۹:۰۱
ما به روش به عقده و مرام آقای احمدی نژاد رای دادیم نه به شخص . اگر ایشان از اعتقاد به راه امام و عقده و مسلک انقلاب عقب بماند ملت از او روی گردان خواهد شد. (186310)
 
شرمنده برای مردم ایران
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۱۹:۲۱
به نام او که هر چه داریم از اوست قابل توجه آقای حامد::: احمدی نژاد بلا نبود و نیست و نخواهد بود بلکه یک نعمت است که باید قدر ان را بدانیم اما همه کس نمی توانند قدر این رئیس جمهور زحمت کش را بدانند حالا که یک اشتباه کرده شما باید اینقدر توهین کنیند.برای مردم ایران شرم آور هست. آدمی زاد جایز الخطا هست. مگر رئیس جمهور های گذشته اشتباه نمی کردند؟ امیدوارم با عقل خودتان فکر کنید و به نتیجه برسید نه اینکه با حرفهای شبکه های ماهواره ای..... با اینکه من هنوز به سن 18 نرسیده ام و نتوانستم رای دهم اما تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم برای رئیس جمهموری تبلیغ کننم که ارزش داشته باشد. موفق باشید (186311)
 
arash
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۲۵:۱۲
سلام
آقایونی که با انتصاب مشایی مخالفت میکننداگر خود رئیس جمهور بودند حتما همین کار را می کردند که آقای احمدی نژاد کرد.چه بسا شدیدتر!از جمله آقای توکلی عزیز.لطفا به شعور مخاطبتان توهین نکنید! (186320)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۴۲:۲۳
تا جایی که من میدونم آقای رحیم مشایی معاون رئیس جمهور هست، ولی نه معاون اولشون!
معون اول رئیس جمهور آقای داوودیه
بهتره کمی بیشتر دقت به خرج بدین. (186343)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۰۱:۳۷:۵۱
آقاي سعيد سلام عليكم ؛برادرازدقت بالاي شما بسياربسيارسپاسگزارم تمام اين مشاركت دربحث كه به گمانم بالغ بر500 پاسخ ميباشد به خاطرعدم دقت مردم بزرگوار نسبت به اين نكته بودكه اصلا معاون اول رييس جمهور آقاي داودي است نه افاي مشايي ! بااين حساب ازگردانندگان محترم سايت الف درخواست دارم اين مطلب بركناري مشايي را ازصفحه سايت حذف كنيد ! چون اين داودي ....!؟ (189613)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۴۵:۵۶
احمدی نژاد رو هنوز نشناختین! مشایی سر جاش میمونه.فقط در صورتی که رهبر صریحا نامه بنویسه که اینو نذار اینجا!یا علی مطهری اینا دوباره امضا جمع کنن که احمدی رو بکشونن مجلس ! احمدی بی خیال میشه.جریان سازمان حج رو به خاطر بیارین یا کردان.کلا خیلی جالبه این آقای مستر پرزیدنت! (186346)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۳:۵۰:۴۸
شماها چقدر ساده اید احمدی نژاد داره با مشایی بازی میکنه من اصلا کاری ندارم که مشایی ادم موجعی هست یا نه ولی احمدی نژاد داره با مشایی بازی میکنه میخواد مردم رو فریب بده الان مشایی رو انتخاب میکنه میخواد صدای چنیدن نفر رو در بیاره بعد دید که سروصدا زیاد شد برکنار میکنه بعد میگه من ادم انتقاد پذیری هستم به حرف بقیه گوش میدم الان مشایی حکم یه تومه رو داره ببین چه امتیازی گرفته که داره این نقشو بازی میکنه
از الف بیشتر از اینها انتظار داریم با طرح این مسایل دارین به فریب خوردن مردم کمک میکنید (186351)
 
سید احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۴:۰۶:۳۵
این آقا داره به مرگ می گیره تا به تب راضیتون کنه شما چقدر ساده اید
مشایی رو برکنار می کنه بعد از اینکه سنبه پر زور شد تا برای تایید صلاحیت وزیراش به مشکل کمتری بربخوره
ادامه همون پروژه مظلوم نماییشه که همه دنیا علیع احمدی نژادن و احمدی نژاد خوبه ولی بقیه نمی ذارن خدمت کنه و از این چیزا
ساده نباشید لطفا (186365)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۴:۱۵:۰۳
انتصاب و بعد عزل مشایی یک بازی برای فرار احمدی نزاد از هجمه سوالات بی پاسخ مانده در مورد انتخابات و اینکه احمدی نژاد اهل مشورت و پذیرفتن اشتباهات خویش است و مشغول کردن رسانه ها به این موضوع ودور افتادن از صحنه انتخابات ،بود. سانسور نکنید. (186370)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۵:۳۸:۱۶
اصلا چرا منصوب شد که حالا برود؟
تازه این مسائل فقط برا منحرف کردن ذهن مردم از اصل قضیه است! (186416)
 
عزت اسلامي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۵:۴۱:۱۰
لعنت به سايت الف كه سعي در تخريب مديران قوي رئيس جمهور داريد
اون فتنه عليه آقاي كردان از گور شما بلند ميشه
الان هم نوبت آقاي مشايي شده
توكلي عمدا ميخواد چوب لاي چرخ رئيس جمهور محبوب بگذاره
نميدونم كه از حسادته يا از خط گرفتن از بيگانگان (186418)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۵:۴۹:۵۸
آقای احمدی نژاد با این نوع از انتخاب در مورد کابینه و معاونینشان بیش از پیش خودشون رو زیر سوال میبرند.این نوع مسایل میزان صلاحیت ایشان رو نشون میده.ما ایرونی ها خوب ضرب المثلی داریم:
\"پسر نوح با بدان بنشست و ...\" اصلا چرا آقای احمدی نژاد با افرادی مثل کردان و مشایی و محصولی و... دوسته؟
البته من منتظرم چند روز دیگه بیان مثل همیشه کل قضیه رو تکذیب کنند و اصلا بگن من مشایی نمیشناسم. (186421)
 
پوریا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۵:۵۳:۰۷
من یه چیزی تو یه سایتا خوندم که نوشته بود آقای رحیم مشایی قصد کنار رفتن نداره.ولی کاش آقای احمدی نژاد روی این مساله دیگه پافشاری نکنه و مشایی را بزاره کنار.وگر نه معلوم نیست چی به سرمون میاد کاش آقای احمدی نژاد کارنامه ی مشایی رو دوباره یه مطالعه بکنه (186422)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۰۸:۴۶
اتفاقا اقایی مشایی شجاعت اینو داشت که انچه اعتقاد داشت به زبان بیاره حالا اگه بعضیا خششون نیومد عیبی نداره قرار نیست که همه یه جور فکر کنن یه خورده ازادی بد نیست! (186432)
 
پیمان
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۲۳:۰۶
این جور اتفاقات فقط در کشور ما می افتد
یعنی رییس جمهور حق انتخاب مدیر ومعاون برای خودش نداشته باشد؟
برای انتخاب همکار از 100نفر نظر بخواهد؟ چون احمدی نژاد رییس جمهور است برای انتخاب هر کسی باید از قبل با سیاسیون چک کند تا خدای نکرده مکدر نشوند؟ عجیب است آنهایی که دم از دموکراسی میزنند به حداقل اصول آن نیز پایبند نیستند! اگر مثلا جناب موسوی رییس جمهور میشد....!
نه عزیزان من آن چه را شما یک دندگی می نامید آن طرف آبها دموکراسی مینامند
واقع بین باشیم ! برای سواری دیگران موج نشویم
احمدی نژاد با هرتفکری هر سلیقه ای و رک بگویم هر قیافه ای رییس جمهور این مملکت است
و همان هایی که بعضی عوام می خوانندشان اور ا خواسته اند
دموکراسی را پاس بداریم (186448)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۲۵:۲۳
من که از رای دادن به اقای رییس جمهور با انتصاب اقایی مشایی پشیمان شدم
ایشان نباید این کار انجام میداد. (186450)
 
محمد امين خوشكار
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۴۴:۴۶
آقايون عزيز چرا سو استفاده ميكنيد؟(خطاب به برخي بازديد كننده ها)
اين يك نقد و مسئله ي درون گروهي بود و تمام شد.
اين دشمنه كه وقتي يك اختلافي رو در داخل خانه مشاهده مي كنه به اون دامن ميزنه.
ان الله مع الصابرين
اللهم عجل لوليك الفرج
به اميد ظهور... (186469)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۳۲:۵۲
جواب به 186469 | محمد امين خوشكار - سو استفاده ممنوع
------------
مرد حسابي

كجاش داخلي بود؟!
مساله مملكته و مگر نه اينكه ريئس جمهور همه ايرانه؟

مسخره كردي ما رو؟

مساله درون گروهي؟

دولت غلط ميكنه گروهي عمل ميكنه
اين مخالف تمامي قوانين نوشته و نانوشته است

اين حرفها چيه
توكلي
بريز كاسه كوزه اينا رو روهم
اينها كين؟ نفوذين به خدا

يا امير عدالت كجايي؟ (187359)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۴۷:۰۶
متاسفانه انتصاب ایشان کار اشتباهی بود که با عزل ایشان هم خیلی این اشتباه بخشودنی نیست (186472)
 
مسیح
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۶:۵۵:۵۸
1آدم درست و حسابی تو این دولت بود این هم برکنار شد .خدایا خودت کمک کن (186480)
 
a
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۷:۰۵:۴۹
اين ها همش سناريوي از پيش برنامه ريزي شده است كه اقاي احمدي نژاد براي انحراف افكار عمومي از مسا له انتخابات در ست كرده و بعد خودش اون رو بركنار كنه كه بگه دولت ما انتقاد پذير است .
البته يقين دارم نظر مرا سانسور ميكنيد اما گفتم كه گفته باشم (186488)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۷:۱۶:۴۵
چه کسی است که نمی دانست احمدی نزاد به مشایی اعتقاد داشته در نتیجه 24 ملیون با همین علم به او رای دادند الان هم ئرییس جمهور حق دارد او را انتخاب کند (186495)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۷:۲۰:۴۰
اول سلام
آقا یا خانوم سانسورچی تو رو خدا،جون مادرت اینو دیگه سانسور نکن،آخه مسلمونا تو دلم موند یه کامنتم رو نشون بدید!
آقای احمدی نژاد عمدا\" این کار رو انجام داد و می دونست تحت فشلر قرار می گیره و باید عزلش کنه!
ایشون با اعلام معاون اولی پرحاشیه ترین عضو کابینه فقط خواستن افکار عمومی و نخبگان و جناحها رو از نمازجمعه تهران و سخنان مهم آیت الله رفسنجانی منحرف کنن،البته موفق نشدن.
سانسورچیان عزیز خوب بود دیگه؟ (186499)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۷:۴۴:۱۹
احمدی نژاد با این کار ضربه ای اساسی بر پیکره اصولگرایی وارد کرد. بیشتر شبیه یک آبروریزی است. البته ایشان شخصیت پشت پرده خود را کاملاًنمایان کرد و دیگر جای دفاع باقی نگذاشت. (186528)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۸:۲۳:۰۶
1-به هرحال ایشون نشون دادند تاچه حد بامشائی هم رای هستند.ممکنه حضورفیزیکی مشائی متوقف بشه ولی عملااودربسیاری مسائل خط دهنده خواهدبود.2-این که همه با این انتصاب شدیدا مخالف هستند برهمه اشکار بود.مطمئن هستم که ابقا یا برکناری او تصمیمی است که قبل ازانتصاب اتخاذشده ودر هردو صورت اهدافی رو دنبال میکنه. (186561)
 
ماشايي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۸:۲۹:۱۷
مشايي به اقاي احمدي نژاد گفته اصولگرايي کيلو چنده ؟ من برات راي جمع کردم پس نيازي به در نظر گرفتن نظر اصولگرا ها نيست (186565)
 
سلیم
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۹:۱۷:۳۰
آقای احمدی نژاد!انتصاب مشایی را چطور توجیه میکنید؟روابط فامیلی؟اقای مشایی از علاقه مندان صاحب الامر(عج) است؟شما با این انتصاب به همه ثابت کردید که نظر مراجع برایتان ارزش ندارد!(و به قول یکی از حامیانتان اگر بخواهیم مطابق با نظر مراجع کشور را اداره کنیم سنگ روی سنگ بند نمی شود!)...کسی که دوره ی اسلامگرایی را پایان یافته تلقی میکند و اسلام را با اسب مقایسه میکند!(یادتان هست؟در فیلمی که همین سایت گذاشته بود گفت:اسلام گرایی به پایان رسیده اما اسلام نه!هنوز اسب هست اما اسب دوانی پایان یافته!)آیا صلاحیت منصب دولتی را دارد؟برای من ثابت شد که شما برای رضایت خداوند کار نمیکنید!
کشور را با این ماجراجویی ها(به قول لاریجانی!)نمیتوان اداره کرد! (186594)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۹:۳۴:۳۷
بیگانه جدا، دوست جدا می شکند/بیگانه اگر می شکند حرفی نیست/از دوست بپرسید چرا می شکند؟
با این انتصابات خداییش دلمان شکست
آقای رئیس جمهور آیا واقعاً این بود جواب خون دادن ها و خون دل خوردن های حزب الله در این چند ماه اخیر،شما آمدی تا باری از دل حزب الله برداری یا باری بر آن بیفزایی؟
خدا کند که خبرتان صحت داشته باشد. (186608)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۱۹:۴۵:۰۹
اینها همش شایعه آقای توکلی و دارودستشه
به کوری چشم دشمنان دکتر آقای مشایی محکم تشریف دارند (186615)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۰:۰۰:۲۰
زهی خيال باطل، آقای احمدی نژاد برای دور دوم رئيس شد و اصولگرايان هيچ کار نمی توانند بکنند(بايد بسوزند وبسازند). (186625)
 
سرباز صفر
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۰:۰۰:۴۸
بسم الله
سلام

اميدوارم سانسور نشود


دوستان عزیز

مگر چند وقت تا آغاز به کار مجدد دولت دهم باقی مانده است ؟
مگر نباید رییس جمهور دوباره برای این منصوبین حکم بدهد ؟
پس این تغییرات چرا الان صورت گرفت ؟

قطعا دکتر می دونست که این مساله سیل مخالفت ها رو در پی خواهد داشت

اما پیغام دکتر از این کار به نطر من:
چپی ها ...که دکتر تره هم براشون خرد نمی کند

اصولگرایان منتقد خیرخواه...که دکتر خواست بهشون برسونه که تصمیمش رو با نصبش به هر دلیل ناگفته ای قبول داشته و داره

اصولگرایان اصولگرانماکه کلا جناحی و باندی عمل می کنند... دکتر خواست نشون بده که اهمیتی به اعتراض اونها نمی ده

مشایی...دکتر با انتصابش نشون میده که قبولش داره ولی بالاجبار باید ازش بگذره

عوام الناس...دکتر بعد عزل مشایی نشون میده کمی هم به انتقادات بها میده با این تعویضش

البته این تحلیل منه

راستی غافل نشیم که این انتصاب بمب خبری بود ، تونست کمی در افکار جهت و انحراف ایجاد بکنه، تغییر فضا

ی ا ع ل ی م د د ن ا (186626)
 
کاوه
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۰:۱۸:۲۳
با سلام
آقای رییس جمهور کودتاچی ها از این عمل خود 2 تا هدف را دنبال می کنند:
1- منحرف کردن ذهن جامعه از موضوع اصلی که بی گمان همان عدم مشروعیت ایشان است به سمت مسایل دیگر.
2- با یک عقب نشینی تاکتیکی در صدد جذب اعتماد اصولگرایان حامی خود بر می آید. (186636)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۰:۳۷:۴۹
این هم یکی دیگه از تصمیمات لغو شده مثل ساعت
مثل حقوق کارگرها
مثل ساعت کار بانکها
مثل تکذیب هاله
اقای احمدی نزاد اول فکر کنید بعد تصمیم بگیرید و حرف بزنید
اینگونه تصمیم گیری ها در شان رئس جمهور نیست (186654)
 
حسینی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۰:۵۲:۲۵
ظاهرا( یقینا) در کابینه 70 میلیونی آقای احمدی نژاد قحطی آمده که مشایی به مقام معاون اولی منصوب شده یا اینکه مصلحت فامیلی مهمتر از مصلحت کشور است
قضاوت با شما (186661)
 
shahrvnd
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۱:۲۳:۱۵
باید ب انتخابرییس جمهور احترام گذاشت.هر شخصی صلاحیت نداشته باشد رییس جمهور عزلش میکند .دیدیم که. (186689)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۵۰:۳۱
عجیب این است که در کابینه ی ایشان افراد به سرعت صلاحیت خود را از دست میدهند.
در دولت چه خبر است که هر کس که با صلاحیت وارد میشود بلافاصله بدون صلاحیت خارج می شود، خدا عالم است. (187432)
 
l l
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۲:۰۴:۴۸
دکتر گوش به حرف هیچ کس نمی کند هرچه صلاح دید عمل می کند مشائی هم یار غار رئیس جمهوراست (186710)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۲:۲۲:۳۸
سلام با توجه به ایمانی که به دکتر احمدی نژاد دارم حتماً مصلحتی در کار می دیده که ایشان را انتخاب نموده در ضمن از اطرافیان مشایی سوال کنید واقعاً مدیر لایقی است در ضمن شما نامه ای که بعدها به حداد عادل نوشت را مطالعه کنید و ببینید چطور کشور اسرائل را جنایتکار و ... معرفی نموده (186723)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۲:۳۵:۴۹
تا اونجایی که ما می دونیم این موصوع حکم حکومتی بوده و کتبا به رئیس جمهور ابلاغ شده و لاغیر. (186731)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۲:۴۲:۱۴
رییس جمهور محبوب ما انتخابی به این خوبی کرده متاسفم برای کسانی که ولایت را قبول ندارند و ولایت را به نفع خود فقط می خواهند مگر رهبری فرمایش نکردند نظرات اقای احمدی نژاد به من نزدیکتر است؟ چرا این انتخاب عاقلانه را برای رییس جمههو محبوب به یک معضل تبدیل کردید؟ شما چه فرقی با این اصلاح طلبان وابسته به بیگانه دارید. اگر صادقید چاپ کنید (186735)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۲۳:۰۹:۵۵
من نمي دانم يك كلمه حرف نامربوط چرا بايد اينقدر كش پيدا كنه . آيا واقعاً مشائي حق اشتباه كردن نداره. آيا به دليل يك كلمه حرف نامربوط بايداينقدر با آبروي او و رئيس جمهور بازي بشه و اين بابا از هستي ساقط بشه ! خدا به همه ما رحم كنه. (186748)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۵:۴۸:۱۲
هر کسی می تواند اشتباه کند ولی وقتی یک فرد در طول 4 سال ریاستش 3 بار مورد تذکر رهبری واقع می شود واقعا روی ریل حرکت نمی کند.
1- ورود زنان به ورزشگاه
2- دوستی با مردم اسراییل
3- ادغام سازمان حج
---------------------
چرا باید فردی معاون اول رییس جمهور شود که مایه اختلاف بین حزب اللهی ها و مردم می شود؟
چرا باید کسی معاون اول رییس جمهور شود که عامل اصلی جبهه گیری مراجع علیه دولت می شود؟
چرا باید کسی معاون اول رییس جمهور شود که اثبات کرده هیچ اهمیتی برای خط رهبری و ولایت قائل نیست بلکه باعث برانگیختن رهبری می شود؟ (187328)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۰:۰۱:۰۳
سلام بذارید ببینیم برکنار میشه یا نه بعد نظر بدیم
این جوری شاید بهتر باشه (186775)
 
محی الدین
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۰:۱۳:۱۹
باسلام
اینکه آقای احمدی نژاد آقای مشایی را برکنار کند یا نه مهم نیست این مهم است که می خواهند شعله فتنه را دوباره روشن کنند مواظب باشید (186785)
 
افشين
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۰:۲۱:۰۴
مشايي گونه اي ديگر فكر مي كند يا حداقل نشان مي دهد به نظرم حظور اين فرد كنار رييس جمهور لازم است و از يكنواختي فكري دولت را بيرون مي آورد (186794)
 
امتداد مهر
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۱:۰۲:۱۰
ما براي احمد توكلي و مجموعه ي سايت الف متاسفيم كه بايد بگوييم اقايان شما كه هميشه مخالف دولت بوده وهستيد و همواره براي شكست دولت دندان تيز كرده ايد شما دلسوز دولت و كشوريد!شما قدرت طلبان و زور گوياني بيش نيستيد كه هويتتان همواره بر اين ملت شريف اشكار است و هرگاه منافع خود را خطر ببينيد به نام و لباس اصولگرا و انقلاب با دولت كريمه . خدمتگذار به عناد مي پردازيد اما اقايان ما به عنوان حاميان هميشگي و جوان رييس جمهور محترم اقاي دكتر احمدي نژاد از دولت حمايت نموده و انتصاب اقاي مهندس مشايي به سمت معاون اولي رييس جمهور را افتخاري براي ملت و دولت ايران ميدانيم و از ان حمايت مي كنيم و به شما زور گويان ناچيز هشدار مي دهيم ومكرو مكرالله ولله خيرالماكرين.ستادمردمي حمايت از محمد احمدي نژاد امتداد مهر گيلان شاخه جوانان (186826)
 
زهره
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۲:۴۰:۱۵
نگران نباشید معاونت اقای احمدی نژاد یعنی دکور چون تمام خبرها و کارهای معاون را خود ایشان انجام می دهند (186872)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۳:۱۶:۴۴
من وقتی سایت شما رو میبینم یاد نفاق و دورویی می افتم. شما و اون رئیستون حالم رو از هرچی انسانه به هم میزنین. هنوز باورم نمیشه یه نفر بتونه اینقدر سریع رنگ عوض کنه. تا دید منافعش با اومدن موسوی در خطره سریع فرمون رو دو دور به سمت احمدی نژاد چرخوند. به هر حال من که دیگه سعی میکنم به سایت شما نیام و همین حالا هم اتفاقی شد که اومدم. برام هم هیچ فرقی نداره نظرم رو چاپ میکنید یا نه. فقط خواستم حرفهایی که پشت سرتون زدم رو به روتون هم بگم.

تازه خوبه بدونید که از نظر خیلی ها بود و نبوده مشایی یا هر کس دیگه توی دولت کودتا (بر خلاف ماجرای کردان) دیگه هیچ فرقی نداره. پس با خودتون سرگرم باشید (186885)
 
yavar115
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۳:۳۶:۲۴
با سلام خدمت دوستان
آقایون الف از کجا این قدر قاطع میگید
من که فکر میکنم اگر خبر درست باشه خود مشایی استعفا داده
یا اینکه آقای احمدی نژاد واقعا جون شرایط کشور رو اینقدر حساس دیده
و احتمالا از بزرگان هم نصیحت شده مجبور شده پاپس بکشه (186889)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۶:۲۱:۱۹
برکناری مشایی تکذیب شده است! همانطور که پیش بینی می شد رای بالای احمدی نژاد او را عجول تر و بی تدبیر تر کرده است. اصول گرایان مجلس نیز جز شعار دادن عرضه کار دیگری ندارند. شعار گرایی اصول گرایان مجلس و بی تدبیری اصولگرایان دولت شرایط را به نفع جریان اطلاح طلب عوض خواهد کرد. انتصاب مشایی فرصت تاریخی برای اصلاح طلبان است تا بدنه مردمی جریان اصولگرا را جذب کنند. (186911)
 
حميدي
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۸:۰۳:۰۴
ايده من اينه كه احمدي‌نژاد ، مشايي را آگاهانه سپربلا كرد تا با منت وي را كنار بگذارد و سپس در مجلس براي افراد مورد نظر خود راي اعتماد بگيرد. به عبارت ديگر احمدي‌نژاد با اين اقدام مخاد بگه حالا كه من كوتاه آمدم، شما هم كوتاه بيلييد و به وزراي پيشنهادي من راي اعتماد بديد. (186940)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۸:۰۴:۲۶
اگر این خبر واقعیت داشته باشه هم خیلی خوشحال نباشید
چون یک سمت مهم دیگه برای ایشون در نظر می گیرند (186941)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۸:۱۹:۲۹
چقدر تواضع ! چقدر انتقاد پذير ! چقدر مهربان ! چقدر منطقي !........
چقدر برنامه ريزي خوب! (186948)
 
نا شناس
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۸:۳۸:۱۰
شمال به چه حقي به رئيس جمهوري با 24 ميليون راي وپشتوانه مردمي به ايشان مي گوئيد چه بكند وچه نكند (186956)
 
بیسواد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۸:۴۹:۱۴
شايداقاي مشايي ازكابينه حذف شودامااين حذف صرفا فيزیكي ميباشد مهم تفكرايشان است كه متاسفانه جايگاه خاصي در مغزاقاي رییس جمهور دارد دل ایشان هم که مملواز محبت اقا مشایی است بنابراین فقط یک حاشیه امنیت برایشان درست شد که مردم از فیض رفتار وگفتار مستقیم وی محروم شدند (186962)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۹:۵۳:۱۱
يعني ميكشندش!؟
حذف فيزيكي چيه بابا (187502)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۰۲:۱۶
این فقط یک بازی سیاسی بود برای جاده صاف کنی کابینه رئیس جمهوری که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد

یعنی بخشی از پتانسیل مخالفت با کابینه (که سیاسی نباشدو از روی عدل و انصاف بوده باشد) در اینجا تخلیه شود و موقع رای گیری از کابینه مخالفت ها به حداقل مقدار برسد. دوست داشتید پخش کنید ببینیم این تحلیل تا چه حد طرفدار یا مخالف دارد (186973)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۰۸:۰۴
با سلام

اخه اگر قرار بر عزل یا استعفای ایشان بود که در دولت نهم اتفاق می افتاد

دولت نهم با 16 میلیون رای به سر کار امد و دولت دهم با 24 میلیون !

دولتی که 24 میلیون حامی داره سر حرفش می ایستاد یا دولت با 16 میلیون

متاسفاه هنوز دوستان عزیز اقای احمدی نژاد را که به راسخ بودن در حرف و عمل شهره هستند نشناخته اند

دنیا را چه دیدین شاید همین دوست شفیق اقای کردان را میگم با مدرک فوق دیپلم شد وزیر کشور با فوق دیپلم که کسی مشکل نداره (186977)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۱۳:۳۲
قابل توجه دوستانی که میگن این خبر تکذیب شده:
دوستان فراموش نکنید الف علم غیب دارد. من که فراموش نکردم که قبل از اعلام نتایج از مجراهای قانونی الف خبر پیروزی احمدینژاد رو با درصد و افتخار برتری بر خاتمی اعلام کرد. پس منتظر بمانید تا خبر استعفای ایشون رو بشنوید. نباید به منابع الف شک کرد! اصلا به جهنم که کامنت های منو نمی ذارید (186984)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۲۳:۴۴
با سلام خوشحالم که همه مشکلات حل شد و آقای احمدی نژاد دوباره همان فرشته ای شد که بود!
مشایی احمدی نژاد بدون نقاب بود .بودن ونبودن او فرقی نمیکند .البته برای وجدان اصول گرایان و اینکه بتوانند باز هم خود را گول بزنند خوب شد. (186996)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۳۵:۵۰
این هم یه بازی جدیده که مخالفین احمدی نژاد ساکت شوند
این حکایت او نفری است که خرش گم شده بود بعد که پیدا میشه احساس خوشحالی میکنه
آوردن و بردن مشایی برای دادن تسکین به مردم است که فکر کنند احمدی نژاد قب نشینی کرده خوشحال شوند. ولی مدم خیلی فهیم ترند. (187011)
 
بوشهری
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۵۰:۱۹
دیگه داشتیم به کلی از دکتر نا امید میشدیم
متشکریم دکتر (187034)
 
mehdi
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۰۹:۵۰:۳۵
مگه مشايي چكار كرده ؟ خب يه اشتباه كرد در حرف زدن آخرشم معذرت خواهي كرد. حالا نه اينكه همتون پيامبريد و معصوم اشتباه نمي كنيد مشايي شده وصله ناجور. (187035)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۰:۰۵:۱۹
از اول هم معلوم بود این حرکات قبل از تنفیذ جهت کم رنگ کردن نماز جمعه آقای رفسنجانی بود
در ضمن با محدود کردن آقای احمدی نژاد فکر نمی کنید وزیر کم بیاورد. چون خیلیها شاید با ایشان کار نکنند (187043)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۰:۰۵:۵۹
ترا به خدا بگذاريد مشائي بماند ، هر چه باشد از احمدي نژاد بهتر است. (187044)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۰:۱۷:۵۰
رئیس جمهور به عبارتی با انتصاب مشائی و قبول خواست طیف اصول گرا مبنی بر

برکناری ایشان از پست معاون اولی ریاست جمهوری مزد حمایت این طیف در

انتخابات از خود را زود پرداخت کرده و دیگر توقعی نداشته باشند. (187052)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۰:۴۶:۳۳
بعد از انتخاب اقایان مشائی و بذر پاش ، اگر انتخابات ریاست جمهوری تکرار شود مطمئنا اقای احمدی نژاد رای کمتر از 10 میلیون خواهد اورد . اقای مشائی که شخصیت شناخته شده ای برای عموم مردم و رجال سیاسی و تمامی اصول گرایان می باشد و در چهار سال گذشته کارنامه بسیار درخشانی در زمینه دوستی و اتحاد با مردم اسرائیل ، مراسم ساز و دف با دختران آراسته شده جهت احترام به قرآن کریم ، شرکت در مراسمی با حضور بانوان خیلی محجبه در ترکیه و ایجاد وصلت خانوادگی با اقای رئیس جمهور و ....که باعث شد تمامی ماجع عظام و رهبری و نمایندگان وبقیه ایشان را تحسین نمایند . اقای بذرپاش هم که با سن خیلی کم بسرعت نور پله های ترقی را در می نوردد و ممکن است بزودی پست های بالاتری را نیز عهدار گردد. و ایشان اصولا قبل از انتخابات با حمایت های مالی گسترده بذر سمت های بالاتر را برای خود پاشید و جایگاه خود را مستحکم تر از گذشته کرد (187085)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۳:۰۷:۳۶
همه اینها برا انحراف افکار عمومیه (187220)
 
احمد(يه اصلاح طلب)
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۳:۱۱:۴۵
تازه اگه همونطور كه گفتيد بر اثر فشارها اونو بركنار كرده باشه باز توي نفس قضيه يعني خودسري و ناديده گرفتن نظر 200 نماينده مجلس ، اكثر مراجع، رهبري ، و خلاصه همه دلسوزان فرقي نميكنه و مصداق آيه اي كه ميگه كفار اگه صدبار هم توبه كنن قبول نميشه جون واقعي نيست! (187222)
 
GOOGLE
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۳:۲۶:۴۸
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

به نظر من آقای رئیس جمهور دارن ذهن ها رو از یک مسئله بسیار مهم تر از موضوع معاون اولی آقای مشایی به این موضوع منحرف می کنند و گرنه چه لزومی داشت آقای مشایی رو دو مرتبه انتخاب کنند شاید هم وزیری که وزارت ایشان را قبول کنه پیدا نکردن . (187242)
 
علی از کرمان
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۳:۴۱:۱۸
حضور آقای مشاعی میتوانست به ارتباط ایران با جامعه بین الملل کمک کند ولی فشار عده ای که بویی از سیاست نبرده اند. احتمال بر کناری ایشان را بوجود آورد . (187249)
 
زين العابدين
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۴:۰۸:۱۳
ما از دكتر احمدي نژاد انتظار داريم از شتاب زدگي در تصميمات بخصوص در انتخاب مسئولين پرهيز بكنند با صبر و متانت انتخاب كنند . عجله اصلاً در اين امور مناسب نيست . كمي دير انتخاب كردن بهتر از اين همه وقتي است كه بر حاشيه ها صرف شود . (187263)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۴:۱۷:۴۶
دلتونو خوش نکیند.مگه قبلا مشایی رابرکنار کرد کردان چه طور؟اصولگرایان دیر فهم هم بالاخره می فهمند چه جوری دور خورند.البته واقعیهاشون.میفهمند که احمدی از اونهاوبسیج و... فقط استفاده ابزاری کرده وهیچ.میفهمند که احمدی نژاد راهم مشایی میچرخاند.فقط خدا کند که دیر نفهمند.آنوقت نباشد که مملکت به باد رفته و اسلام همضربه جدی خورده باشد. (187268)
 
ستاره
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۴:۳۷:۲۰
من نفرت شدید از احمدی نژاد دارم
ولی باور کنین خیلی از رحیم مشایی خوشم میاد مگه اینکه این آدم احمدی نژادو به راه راست هدایت کنه که اونم بعیده
ای کاش یکی ازون شرطای قانون اساسی که باعث میشه معاون اول جای رییس جمهورو بگیره برقرار شه
ولی طرفدارای احمدی نژاد خوب ضایع شدن دیدین چه کلاهی سرتون رفت احمدی نژاد یه مثقالم براتون ارزش قائل نیس
به خدا بعده انتخابات به خاطر نتیجه ی غیر قابل پذیرش نتایج یه جور افسردگی گرفته بودم اما بعده اینکه فهمیدم رحیم مشایی چه سمتی گرفته خیلی خوشحال شدم (187286)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۴:۳۹:۴۴
به کوری چشم دشمنان دکتر، آقای مشایی با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد. (187290)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۸:۰۳:۰۶
تو اسراییل هم بر سر ایران و ملت ایران کسی دعوا میکنه ؟ که ماافتادیم به جون همدیگه . (187448)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۵:۰۵:۱۶
از کسانیکه نسبت به استعفا یا برکناری آقای مشایی خوشحالی می کنند و آنرا عیدی به ملت می دانند تعجب می کنم. این دوستان با جسم آقای مشایی مشکل دارند که اگر ایشان را نبینند مشکلشان حل می شود یا با طرز تفکر و بیانات ایشان. اگر مطمئنا با طرز تفکر ایشان مشکل دارند، آیا با کناره گیری آقای مشایی همه دولتمردان و آقای رئیس جمهور که با اطلاع کامل از سوابق قبلی اقای مشایی این حکم را به ایشان داده اند نیز طرز تفکر خود را اصلاح خواهند کرد. هم من و هم شما خوب می دانیم که اعتراض به حکم مشایی نوعی لعنت فرستادن بر خودمان است که چرا از آقای احمدی نژاد اینهمه طرفداری کردیم که نمی ارزید. همه می دانیم که مشایی و احمدی نژاد یکجور فکر می کنند. دفعه قبل هم که آقای مشایی در مورد اسرائیل حرف زدند آقای احمدی نژاد از ایشان حمایت کرد و رهبری مجبور شدند اعلام موضع کنند.
انسان در متن نقدهای این انتصاب که عموما هم توسط اصولگرایان بیان می شود بوضوح می تواند نوعی منت کشی و خواری را مشاهده کند که ای بابا ابروی ما را نبرید که از شما حمایت کردیم
به نظر من این تازه شروع کار است و مطمئن هستم خود آقایان در روزهای آینده به چه کنک خواهند افتاد و پشیمان خواهند شد که چرا سرمایه های انقلاب را به تفکری که بیش از 5 یا شش سال از آفرینش آن نمی گذرد فروخته اند. چه معامله زیانباری کردند (187306)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۵۹:۰۰
چرا سریع قضاوت می کنید و هرکسی راکه دوست دارید متهم می کنید.
آقای مشایی برای این سمت درست نیست.قبول ولی دیگر توهین نکنید چه به شخص مشایی وچه به مردمی ترین رءیس جمهور عالم
خداوند رییس جمهور محترم را یاری وراهنمایی نماید.انشالله (187707)
 
جوادي
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۵:۴۴:۱۹
با سلام: قابل توجه آقايان توكلي،مطهري،رسايي و علما و مراجع و كليه دلسوزان نظام و بخصوص آقاي شريعتمداري. توجه شان را به متن پاسخ آقاي مشايي كه در سايت خودش اعلام كرده و به تمامي كساني كه با اين انتصاب مخالفت دارند پاسخ داده است! لطفاً ملاحضه بفرماييد:

یکی از چالش‌های اصولگرایان با احمدی‌نژاد در دولت نهم، نقش و اظهار نظرها و مواضع اسفندیار رحیم مشایی بود؛ فردی که معاون رئیس‌جمهور در دولت نهم و رئیس سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی بود ولی همیشه در کنار رئیس‌جمهور و از نزدیکان بسیار مؤثر وی به حساب می آمد و به نوعی در دولت نهم نقشی فراتر از مسئولیتش داشت.

او در همه سفرهای خارجی مهم احمدی‌نژاد همراه و در کنار او بود، حضور پر رنگ مشایی در کنار رئیس‌جمهور از منظر برخی مغرضان سیاسی از عوامل مهم تضعیف ارتباطات دولت با مجلس و روحانیت، علما و مراجع تقلید در دوره دولت نهم به شمار می‌رود و بارها در آستانه چالش حاد فی‌مابین قرار گرفت که به گونه‌ای فروکش کرد و البته همیشه به شکل آتش زیر خاکستر باقی ماند.

اینک در آستانه تشکیل دولت د هم انتصاب مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور توسط احمدی‌‌نژاد به عنوان نخستین گام شکل‌گیری دولت دهم موجب شعله‌ور شدن آن آتش شده است و در فاصله بسیار کمی، از این انتصاب آن هم در شرایطی که هنوز التهابات ناشی از مسائل انتخابات و پیامدهای آن وجود دارد. افراد متعدد و رسانه‌های اصولگرا نسبت به این کار رئیس‌جمهور واکنش نشان داده و خواستار لغو حکم وی و تجدید نظر در این تصمیم شده‌اند.

بحث اینجاست که چرا افراد سینه‌چاک احمدی‌نژاد و روزنامه‌‌های ستایش گر احمدی‌نژاد نه تنها در دوران انتخابات که در پیش و پس از آن اینک با این انتصاب عصبانی شده‌‌اند و خواستار لغو حکم وی هستند. ما بر این باوریم که این موضع گیری بر خلاف ادعای مطرح، از سر دلسوزی نیست، بلکه یا از سر حسادت است و یا سهم‌خواهی؟ چرا؟

با نگاهی به دلایل مطروحه این روزنامه‌ها و آقایان که ادعا می‌کنند از سر خیرخواهی و دلسوزی برای دولت یا اصولگرایی، این اعتراض‌ها را مطرح می‌کنند. معلوم می‌شود که ادعای آنان درست نیست، بلکه باید انگیزه دیگری در پشت قضیه باشد که همان گونه که گفتیم، یا حسادت است و یا سهم‌خواهی و شاید جهل و نادانی که البته دامن این علامه‌های دهر از آن مبر است!

یکی از دلایل مهم اعتراض به حضور و نقش مشایی هم در دولت نهم و هم به طریق اولی در مسئولیت اخیر وی موضع گیری او در برابر ملت اسرائیل بوده است که وی مردم اسرائیل را دوست دانسته بود که البته این موضعگیری کاملا نادرست و از نداشتن شناخت نسبت به ساکنان غاصب مستقر در سرزمین‌های اشغالی و هویت و ملیت آنان ناشی می‌شود و با همه اصول و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی و نظام مغایرت داشت که این موضع مورد اعتراض مراجع و بسیاری از مسئولان دیگر و مجلس و رسانه ها واقع شد که قطعا بسیاری از آنها، هم از سر دلسوزی و حساسیت به اصول و ارزش‌ها بود و سرانجام با دخالت رهبری انقلاب،‌ تنش‌های ناشی از آن آرام شد.

در حالی که آقای احمدی‌نژاد درست در روز پنجشنبه، پیش از اظهار نظر رهبری معظم انقلاب در نماز جمعه، درباره این نظر اعلام کرد: \"موضع در پیش گرفته شده از سوی مشایی، موضع دولت است نه موضع شخصی وی.\"

ازجمله دلایل مطروحه دیگر، بحث سازمان حج و زیارت و مراعات نکردن نظر رهبری در این زمینه بود که آن هم عامل و تصمیم‌گیر اصلی آقای احمدی‌نژاد بودند که مورد تذکر رهبری هم قرار گرفتند و مشایی، مسئول سازمان ذی نفع بود که به دلیل منافع سازمانی این کار را کرده بود.

دلیل دیگر معترضان، حضور مشایی در نشستی در ترکیه بود که شرایط مناسبی برای شرکت یک مسئول از جمهوری اسلامی را نداشت، در صورتی که آنچنان صحنه‌‌‌هایی در افتتاحیه بازی‌های آسیایی قطر با حضور آقای احمدی‌نژاد نیز انجام شد، پس چرا تنها مشایی باید برای شرکت در چنین جلسه‌ای مورد سؤال و انتقاد قرار گیرد؟

دلیل دیگری که مطرح می‌شود، عدم توانایی در این حد است و مطرح می‌‌کنند که برای برخی مدیریت‌های میانی و کم‌ اهمیت مناسب است. در صورتی که نگاهی به متن حکم مشایی برای معاون اولی که از سوی رئیس‌جمهور صادر شده، نشان‌دهنده چیز دیگری است.

احمدی‌نژاد در حکم مشایی آورده است: \"اینجانب جنابعالی را انسانی خودساخته و مؤمن، دلباخته حضرت صاحب‌الزمان (عج) و با تعهدی آگاهانه و عمیق به خط نورانی ولایت و مبانی جمهوری اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران می‌شناسم.\"

همچنان احمدی‌نژاد پیشتر در اظهار نظری، مشایی را اسلام‌شناسی بزرگ معرفی کرده بود. حال آیا کسانی که احمدی‌نژاد را واجد همه شایستگی‌ها و صلاحیت‌‌ها برای ریاست‌جمهوری اسلامی ایران دانسته و وی را برای این مسئولیت بزرگ به مردم معرفی و از وی تبلیغ و تمجید کرده‌اند، و در اصولگرایی صداقت، شجاعت، و ... وی تردیدی ندارند، به اندازه‌ای که برای خودش معاونی برگزیند، آن هم معاونی که چنین تعاریف بلندی از وی مطرح می‌کند، اختیاری قایل نیستند.

احمدی‌نژاد بیش از شش سال است در شهرداری و دولت نهم با مشایی به عنوان نزدیک‌ترین همکار، کار می‌‌کند و چند سالی است که با وی قوم و خویش شده و ارتباط خانوادگی هم دارند. اگر معترضان به مشایی، وی را فاقد صلاحیت می‌‌دانند، چرا همین مواضع را از احمدی‌نژاد و دولت وی بی‌اشکال دانسته و در برابر آن سکوت و حتی حمایت و توجیه می‌‌کنند.

اگر این مواضع نادرست است که هست، از رئیس‌جمهور قطعا بدتر است تا معاون وی. کسانی که احمدی‌نژاد را یکی از شایسته‌ترین‌های جریان اصولگرا می‌دانند، باید مشایی را گل دیگر این سبد بدانند؛ یک بام و دو هوا نمی‌شود، مگر این که بپذیریم که قصد از این اعتراض به یکی و تعریف و تمجید از دیگری،‌ دلیل دیگری غیر از دلسوزی و گریبان دریدن برای اصولگرایی داشته باشد.

پس نتیجه این می‌شود که اتفاقا هماهنگ‌ترین و شایسته‌ترین و همفکر‌ترین معاون اول برای آقای رئیس‌جمهور، مشایی است و طرفداران آقای احمدی‌نژاد از سر دلسوزی برای اسلام و اصولگرایی نیست که با انتصاب مشایی مخالفت می‌‌کنند، چون آنان احمدی‌نژاد را با همین فکر و مواضع برای مسئولیت بالاتر از معاون اولی،‌ یعنی خود ریاست‌جمهوری شایسته می‌دانند، بلکه از سر حسادت به مشایی است یا سهم‌خواهی و یا نیات دیگری که بعدها معلوم خواهد شد. (187325)
 
سولماز
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۲۰:۳۰
اگه میرحسین رییس جمهور می شد اینقدر خوشحال نمی شدم که مشایی انتخاب شد. الهی تا ابد معاون اولش باشه (187349)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۳۹:۵۸
با سلام
مثل اینکه مسئولین سایت الف علاقه وافری به این پست دارند زیرا بقیه پست های سایت نظرات در صف انتشار است ولی این پست نظرات در صف تا حالا فقط 7 تا است (187367)
 
امید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۱۴:۱۹
زنده باد مشایی

من هوادار احمدی نژاد نیستم ولی اقای مشایی اگه برکنار بشه اولین شکست سیاسی برای ایشون هست ! (187400)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۸:۴۱:۵۸
ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ضمن انجام مصاحبه ای با اسفندیار رحیم مشایی مشخص کرد که ایشان ماندنی است! لینک مصاحبه:

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=597671

همچنین ثمره هاشمی با انجام یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد:
هیچ تجدید نظری در این حکم صورت نمی گیرد و استفا نیز غیر قابل پذیرش است لینک :

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=597820

حال سوال بنده این است شب عید از کجا خبر قطعی آوردید؟!

منتظر انتصاب کردان و سایر دلسوزان هم باشید! (187472)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۹:۵۱:۰۵
ای کسانی که به احمدی نژادرأی داده اید.به او وتصمیماتش احترام بگذارید.به ایشان رأی داده اید که وام دارتان ومجری نظراتتان باشد یاخودشان تصمیم بگیرند.اگردوست داریددراجرای برنامه هایش موفق باشد اجازه بدهید باهرکسی که راحتتراست کارکند.حتمأهرکاری که بامزاجمان سازگارنباشد اشتباه نیست.من از رئیس جمهورمنتخبم باپشتیبانی ازبرنامه هایش وتصمیماتش حمایت می کنم .شماچطور؟ (187498)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۰:۴۵:۵۷
بابا این خبرو بردارین دکترم گفت که آقای مشایی میمونه! من بدجوری گیجم؟ مگه رهبر نامه کتبی واسه برکناری ایشون به دکتر احمدی نژاد نداده؟ یکی یه جوابی بده؟ (187523)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۰:۴۷:۱۵
از تمامی دوستان خواهش میکنم رئیس جمهور یا هیچ یک از مسئولان را با عنوان \"دکتر\"/\"مهندس\" خطاب نکنید. ضعف شخصیتی یا مدیریتی با عنوان دکتری پوشیده نمیشود. من دانشجوی دکتری هستم اما عقیده دارم سواد /شعور /و توان مدیریت کلان ارتباطی با مدارک دانشگاهی که حداقل در کشور ما اعطا میشود ندارد! (187524)
 
x
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۰۵:۲۵
به نظر من اکثر کسانی که به احمدی نژاد رای دادند با این انتصاب مخالفند و خداییش حق داره هر کی ناراحت باشه (187527)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۲۲:۳۴
مردم با هوش تر از اين حرفا شدن برادر! خودتونو ضايع نفرماييد! (187530)
 
اسلان
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۳۶:۵۳
خوب ضایع شدید بااین خبر دروغتان (187539)
 
سبحان
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۳۷:۲۹
خدا کنه راست باشه!
این آقای مشایی هرچند آدم خیلی خوبیه ولی بالاخره جنای آقای رییس جمهور وقتی می بینه این آقا حرف وحدیث پشت سرشه و حاشیه داره دیگه نباید این پست مهمو به ایشون میداد یعنی ما دیگه آدم خوب بی حاشیه تو این مملکت دیگه نداریم! (187540)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۴۶:۰۷
یک چیز را خوب به خاطر بسپارید اگر این دولت یک مشائی داشت اقیان اصلاحات هزار تا بدتر از ای مشائی را دارند وبه وقتش دست خودشان را رو میکنند جناب مشائی اینطر که شما میگویید هم نیست کمی انصاف داشته باشید و با تعصب قضاوت نکنید کمی هم فکر کنید (187588)
 
afshin
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۰۸:۲۵
تاکيد احمدي نژاد بر استمرار فعاليت رحيم مشايي در دولت
دکتر محمود احمدي نژاد اعلام کرد که مشايي معاون اول رييس جمهور است و به فعاليت خود در دولت ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا؛ رييس جمهوري عصر سه شنبه در گفت‌وگويي خبري؛ اسفنديار رحيم مشايي را از وفاداران به انقلاب اسلامي و فردي ولايي، ساده زيست و خدمتگزار مردم دانست و گفت: ايشان به معاونت اولي رئيس‌جمهور منصوب شده و به کار خود ادامه مي‌دهد.
احمدي‌نژاد همچنين يادآور شد که اختيارات معاون اولي محدودتر از اختياراتي است که مشائي در سمت قبلي خود به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي ؛ گردشگري و صنايع دستي داشته است (187603)
 
امید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۱۷:۵۹
به نظر بنده این هم یکی از بازی های سیاسیست که منشاء فکری آن از خود آقای مشایی می باشد چون ایشان متخصص جنگ روانیست و جریان از این قرار است که آقای احمدی نژاد از ابتدا می دانسته که با چنین عکس العملهای روبرو خواهد شد و منظور ایشان از این کار این بوده که:
1. با توجه به معرفی عجولانه آقای مشایی و دیگر معاونین می خواسته کمی از اعتماد و نظر مردمی که نتیجه این انتخابات را قبول نداشتند به عنوان یک رئیس جمهور به خود جلب کند.
2. با معرفی آقای مشایی به عنوان معاون اولی ابتدا میخواسته نظر مثبت خود را نسبت به ایشان به همگان گوشزد کند و در ضمن اگر اعتراضی هم صورت گرفت ایشان را در نهایت در یک پست مشابهی با کمی تنزل معرفی نماید زیرا آقای احمدی نژاد می دانسته که اگر ایشان را در هر پستی ابتدا معرفی کند با اعتراض مواجه می شود.
3. قصد دیگر آقای احمدنژاد می تواند این باشد که با معرفی ایشان و با هماهنگی های قبلی با عده ای از اصولگرایان بعد از اعتراض به ایشان آقای مشایی را از این سمت بردارد و هیچ سمتی را نیز به ایشان ندهد و با این کار بخواهد به مردم و مسئولین بفهماند که بنده تابع نظرات مردم و مسئولین هستم.
در هر صورت این کار را می توان یک نوع عوام فریبی تلقی کرد مگر اینکه آقای احمدی نژاد واقعا به آقای مشایی اعتقاد کامل داشته باشد و به هیچ عنوان حاضر به تغییر ایشان نشود.
البته مردم ما از سطح هوش و آگاهی بالایی برخوردار هستند و به درستی می توانند تمام وقایع را به خوبی درک کنند. (187611)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۵۲:۰۷
24 میلیون رای دادیم هر کاری دلش خواست بکنه
شما چه کارهاید >؟ (187703)
 
نسيم
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۵۷:۳۳
با سلام
معلوم است شما را چه مي شود؟ يك روز ميگوييد بركناري مشايي قطعي شد و روز ديگر روز شمار مي زنيد با عنوان روز شماري ولايت پذيري \" آيا بهتر نيست موضع خود را مشخص كنيد و دائم از اين شاخه به آن شاخه نپرييد؟ (188587)
 
زينب م.
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۲۲:۱۶:۲۴
سلام بر دوستان عزيز و ارجمند الفي
فقط احمدي نژ‍اد
فقط مشايي
بابا آدم به اين خوش تيپي و زيركي واقعاً به درد مي خورد . گورباباي اسرائيل .
خدا حافظ (189516)
 
سعید سعادتی
۱۳۹۰-۰۵-۰۶ ۱۰:۲۲:۲۳
ضمن عرض سلام به همه هم وطنان عزیزی که اظهار نظر فرمودند . خدمتتان عرض کنم بنده 50 سال سن دارم و با این سن و سال قطعا در اظهار نظر ام خدا را در نظر گرفته و احساسی اظهار نظر نمیکنم . بنده در دو انتخابات قبلی به آقای احمدی نژاد رای دادم . به جرات میتوانم بگویم که حدود 90 در صد از کارهای ایشانرا قبول دارم . حقیقتا در تصمیمات بزرگ شجاعتی که در ایشان دیده شد در کمتر فردی در این جایگاه بعد از انقلاب دیده شده البته در بعضی از کارهایش نیز ایراداتی وجود دارد که میتوانست بهتر انجام شود . و اما 10 درصدی که بنده به رفتار ایشان حرف دارم این است که امروز اگر حساسیتی بر روی آقای مشایی در جامعه وجود دارد ریشه در سخنان خود او دارد ایشان در چند سال گذشته در مسائل کلان و مختلف اظهاراتی نمودند که اولا در تخصص ایشان نبوده و ثانیا ایشان در حد و اندازه حرفهایی که زدند نبودند و متاسفانه با حساسیتی که در جامعه بوجود آوردند باعث شدند تا آقای رییس جمهور با حمایت بی چون و چرا از ایشان خودشان را حتی به لبه سقوط ببرند . کسیکه شب و روز را برای خود و کل دولت حرام کرده و با نام رجایی به این منسب رسیده و حمایت رهبری را هم پشتوانه خود دارد بخاطر آقای مشایی دچار چنان اشتباهاتی میگردد که نزدیک بود مثل بنی صدر این منصب را از دست بدهد که خدا به خیر کرد . ذکر 90 درصد محاسن ایشان لازم نیست چون همه میدانند ولی 10 درصد اشتباهات لازم است چرا که انسان همیشه از طریق اشتباهات اش به سقوط کشیده میشود اگر چه ایراداتی که به ایشان وارد میشود همه میدانند ولی به آنها اشاره ایی میکنم 1- بزرگترین اشتباه آقای دکتر از دور دوم شروع شد و تمرد ایشان از دستور رهبری در جابجایی آقای مشایی بود که ایشانرا بعنوان معاون اول معرفی کرده بود به جرات میتوانم بگویم که ایشان بیش از 80 درصد طرفداران خود را با این حرکت یا از دست داد یا بشدت ناراضی کرد . 2- حمایت بی حساب و کتاب از آقای مشایی با توجه به حساسیت ایجاد شده در بین اقشار مختلف جامعه نسبت به اظهارات ایشان و بنوعی لجبازی با رهبری و انتصاب آقای مشایی بعنوان مسئول دفتر خود بود که هنوز هم ادامه دارد 3- عزل نا معقول بعضی از وزرا علی الخصوص آقای متکی که نشان داد از روی حب و بقض بوده و در بدترین وضعیت ممکن در حالیکه ایشان بعنوان وزیر خارجه ایران بنمایندگی از سوی ملت بزرگ ایران در سنگال حضور داشتند و در حضور رییس جمهور سنگال بودند که این عزل مطبوعاتی میشود یکی از بزرگارین اشتباهات آقای احمدی نژاد بود که باعث تحقیر ملت ایران در سیاست خارجی شد. 4- درگیری مستمر ایشان با قوای دیگر و استهلاک توان و انرژی کشور در این مسیر به جای ایجاد بستر لازم جهت تعامل و حل دوستانه مشگلات بطوریکه بعد از رای مجلس به کفایتی بنی صدر آقای احمدی نژاد چندین بار در لبه احضار به مجلس و پاسخگویی قرار گرفته که این وضعیت کماکان هم وجود دارد 5- عزل اخیر وزیر اط بعنوان یکی از مهمترین وزرای امنیتی کشور که باید قبل از آن با مقام معظم رهبری مشورت میکرد که اینکار را نکردند و متاسفانه تمرد مجدد از نظر آقا و قهر کردن 11 روزه ایشان بشدت ایشانرا در دید متدیینین و طرفداران خود ..... نمود . البته آقای احمدی نژاد بعد از بازگشت بکار تلاش نموده تا اشتباهات خود را رفع نماید لیکن افکار عمومی به دو دلیل هنوز از اشتباهات ایشان گذشت نکرده است . بازگشت آقای دکتر به نزدیک جایگاه قبلی خود در افکار عمومی ( محبوبیتی که قبلا داشت ) مستلزم برداشتن آقای مشاعی از تمام مسئولیتهای دولتی که دارد و عذرخواهی خالصانه از ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری بخاطر اشتباهات رخداده میباشد . بنده حیف میدانم که دکتر با زحمات زیادی که کشیدند اگر نتوانند با جبران اشتباهات خود دل مردم را بدست بیاورند بعد از اتمام دوره ریاست خود . بعنوان یک فرد یکبار مصرف کم کم از صحنه سیاسی کشور حذف و چه بسا آیندگان با مطالعه جمیع جهات عملکرد ایشان از ایشان به نیکی یاد نکنند . (487115)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.