توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49735
باهنر: موافق تشكيل "جبهه موسوي" هستيم
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۱۶

محمدرضا باهنر به همراه حبيب‌الله عسگراولادي و يحيي آل‌اسحاق، هفته اول تيرماه در قالب نمايندگان از جبهه پيروان خط امام و رهبري ديداري با ميرحسين موسوي داشتند.

باهنر در گفت‌وگو با ايلنا، با بيان اينكه در اين ديدار به موسوي پيشنهاد شده است تا حضورش در عرصه سياسي را در چارچوب قانون ادامه دهد، افزود: از ايشان خواستيم تا از همه امكانات قانوني موجود از جمله برخورداري از سايت شخصي، روزنامه و حزب استفاده كنند.

وي در پاسخ به اينكه پاسخ موسوي به پيشنهاد آنها چه بوده است؟، گفت: ايشان همچنان اعتراضاتي نسبت به مسائل به وجود آمده در انتخابات داشتند كه ما تاكيد كرديم بهتر است اين اعتراضات را در چارچوب قانون پيگيري كنند.

نايب رئيس مجلس تشكيل جبهه سياسي از سوي ميرحسين موسوي را در راستاي فعاليت‌هاي وي در چارچوب قانون دانست و با استقبال از آن گفت: در ديدارمان با آقاي موسوي گفته بوديم كه چنانچه در چارچوب قانون فعاليت كنند، از اقدامات ايشان حمايت كرده و نهايت كمك را به ايشان خواهيم كرد.

باهنر در پاسخ به اينكه آيا حمايت از موسوي به منزله عضويت‌تان در جبهه سياسي ايشان خواهد بود يا نه؟، گفت: اينگونه نيست كه به حزب ايشان برويم اما از فعاليت‌هاي سياسي‌شان در چارچوب قانون حمايت مي‌كنيم.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.