نظر منتشر شده
۶۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49786
فقط نخبگان سیاسی بیینند
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۰

این یک فیلم آموزش براندازی نیست/ دخالت خارجی وجود ندارد/ آنها بهره‌برداری نمی‏کنند!




فقط نخبگان سیاسی بیینند؛ بخش‌هایی از فیلم‌های آموزشی پخش‌شده از شبکه‌های خارجی برای "دفاع از حقوق مردم ایران".



درباره سخنران و فیلم: محسن سازگارا در حال حاضر مدير مرکز تحقيقات ايران معاصر در واشنگتن است. وي به طور مکرر در برنامه‌های تلويزيون فارسي صداي آمريکا حضور می‌یابد. امير عباس فخر آور مدير انستيتوي آزادي ايرانيان و از معاندان جمهوری اسلامی با اشاره به دريافت مبالغ کلان از دولت ایالات متحده توسط اپوزيسيون، محسن سازگارا و پسرش شهاب سازگارا را متهم به دريافت پول از محل کمکهاي دولت ایالات متحده در "واشينگتن انستيتو" و VOA کرده بود.


 
مرتبط:

آينده‌ي ايران؟ خيابان‌ها را نگاه کنيد

کاري که سيا قبلا مخفيانه انجام مي‌داد

وقتي تن اينشتين در گور مي‌لرزد

کتاب‌هاي انقلاب نرم را کجا تاليف و ترجمه مي‌کند؟

آژاکس 2 - سيا و تجربه ايران








 
سبز ÷وش سابق
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۵۱:۱۵
در اینکه جریان موسوی از سوی خارج حمایت می شود که تردیدی نیست. با این فیلم تقطیع شده چه چیز جدیدی را می خواهید اثبات کنید؟ (187381)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۰:۰۴:۲۷
چرا نمیگویید که این آقا از موسسین سپاه پاسداران بوده اند؟ (187509)
 
جهانگیر
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۱:۱۹:۵۰
شرم آوری مثل بقیه طرفداران احمدی نژاد
شما حتی اینقدر نمی دانی کع 8 سال در بدترین شرایط جنگ همین آقای موسوی بود که کشور را به بهترین نحو اداره کرد.
حال یک بی نام و نشان مثل تو (که دقیقتر بگویم یک طرفدار احمدی نژاد که از بیان واقعیت شرم دارد) عزیز بزرگی چون میر حسین موسوی را محکوم به وابستگی به خارج از کشور می کند. (187934)
 
ملایی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۵۳:۵۰
این آقا همان کسی است که در انتخابات دوم شورای شهر تهران که تاج زاده برگزار کرد نامزد شد و عکسهای بزرگی با کراوات هم از خودش گرفت و در تبلیغات اش گذاشت به خیال اینکه رای بالایی میاورد ولی صدم هم نشد. (187382)
 
مریم ک
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۵۶:۱۱
حالا من فکر کردم چه می خواد بگه. اگه می خواین نقش تلویزیونهای خارجی را در آشوبها نشان دهید، تصاویر خیلی جالبتری وجود دارد. به نظرم یک فراخوان بدهید تا بینندگان الف برایتان فایلهای موجود را بفرستند. (187386)
 
ب ل
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۰۱:۱۳
دکتر سازگارا ازجمله نیروهای ارزشمند صدای آمریکا است که با خلوص نیت از شیطان بزرگ حقوق میگیرد تا برای براندازی جمهوری اسلامی تلاش کند. جالب اینکه وی خود را از بنیانگذاران سپاه معرفی می کند و جالبتر اینکه بخش بزرگی از اپوزسون لس آنجلس و اروپا و اردوگاه اشرف وی را عامل نفوذی جمهوری اسلامی می دانند (187389)
 
ماهیگیر
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۱۶:۰۷
دوست عزیز شما اطلاع ندارید چقدر حقوق می دن؟! خوب ما هم بریم مثل اینا اپوزیسیون بشیم دوزار کاسب بشیم. کسی میدونه کجا باید اپلیکیشن! پر کرد؟ (187404)
 
رضا باقرزاده
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۱۰:۵۹
چرا به مردم توهین می کنید با خواندن افرادی که نه تنها نخبه نیستند بلکه به کمترین بلوغ سیاسی هم نرسیده اند. آقای موسوی، خاتمی و هاشمی دارای بلوغ سیاسی نیستند. باور کنیم در این شرایط مردم عزیز و فهیم ما شعور و نبوغ خود را به همه نشان داده اند.
کاخ عاج نشینان از این بازی فرسایشی کدامین هدف را دنبال می کنند؟ پاسخ واضح است: براندازی نرم... (187396)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۰:۱۴:۲۷
خاتمی موسوی تنها برای نجات نظا758م امده اند (188675)
 
حسين . ف
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۱۵:۵۷
آقا جان شما خودت رو زدي به اون راه يا تو اون راه هستي؟ برادر من اين برنامه ها رو خود محسن سازگارا ضبط و روي Youtube مي ذاره و ربطي به صداي آمريكا نداره. مجبورين دروغ سرهم كنين؟ (187402)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۲۴:۳۵
موجودی بنام محسن سازگارا از قماش حزب بادی هایی است که براحتی هرجا پول بهتری بدهند همانجا خود را می فروشد . کاش حافظه تاریخی این ملت کمی یاری میکرد تا ادمهایی از این قماش را بهتر بشناسد . این است خلاصه ای از سوابق این وطن فروش :
1- مسئول اطلاعات و تحقیقات سپاه در بدو تاسیس این ارگان
2- مدیریت تولید رادیو در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
3- معاون بهزاد نبوی در وزارت صنایع
4- کارشناس ارشد مرکز تحقیقات استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در دولتهای پنجم و ششم
5- خروج از کشور به بهانه معالجه پس از وقایع 18 تیر و پیوستن به موسسه نومحافظه کار تحقیقات استراتژیک ایران در واشنگتن ( این موسسه تحت نظر دنیس راس رئیس سابق لابی آیپک هدایت میشود )

هم اکنون محسن سازگارا مزدبگیر دولت آمریکا در \" آمریکن اینترپرایز \"، \"واشینگتن انستیتو \" و VOA و پسرش شهاب سازگارا مزدبگیر رادیو فردا است.
رسوایی او تا به اندازه ای بود که حتی چندی پیش محسن سازگارا مورد انتقاد برخی اپوزسیون بیرون از کشور قرار گرفت که چرا به بها فروختن ارزان کشور برای خود کسب سرمایه می کند و رفتارهای او به اندازه ای مشمئز کننده بود که موجی علیه وی در میان فراریان بیرون نشین نیز فراگیر شد.

مملکت ایران همیشه از طرف چنین وطن فروشانی در طول تاریخ آسیب خورده . هیچ چیز ، چه دیکتاتوری ، چه استبداد ، چه ... تا این حد ایران ما را در طول تاریخ نابود نکرده است . (187409)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۴:۳۷:۵۴
دوست عزیز که از لحن صحبتت پیداست که از آن دسته ای هستید که مردم معترض در خیابان را خس و خاشاک می خوانید به نکات زیر توجه کنید:

1. این است نتیجه تک صدایی کردن و سانسور در رسانه ملی. آن زمان که دلسوزان نظام فریادها برآوردند که صدا و سیما را انحصاری نکنید، آن نخبگان می دانستند که مردم دل از رسانه انحصاری بر می کنند و رو به رسانه های خارجی می آورند.

2. دوستان، هموطنان، دلسوزان، نگذارید دیر شود. بیایید کدورت های قدیمی را کنار بگذارید. بیایید از غفلت بیرون بیاییم و علاج واقعه پیش از وقوع کنیم. با سانسور و پنهانکاری و وارونه جلوه دادن واقعیت مشکل حل نمی شود. مردم در انتخابات شرکت کرده اند و حال در مورد آن شبهه دارند. این خیلی مسئله ساده ایست. بیایید خودمان مسائلی مانند براندازی و انقلاب مخملی و رنگی .... را مطرح نکنیم که سر زبانها بیفتد. انقلابی در کار نیست. مردم می گوییند یک عده تقلب کرده اند خوب بیاییم این شبهه را حل کنیم چرا خودمان کار را به جای باریک بکشانیم. با سانسور و فرستادن ماموران ویژه به خیابانها خودمان کاری می کنیم که شایعات به ذهن متبادر می شود.

3. محسن سازگارا فردی است از مریدان و مخلصان امام که بعد از پیروزی انقلاب به همراه امام با هواپیمای ایشان به ایران آمد. او یکی از پایه گذاران سپاه است. او معاونت وزارت صنایع را به عهده داشته و به 3 بار به دلیل انتقاد های علمی مطرح که کرده بوده است به دادگاه انقلاب احضار و زندانی شده. حتی فزند ایشان نیز چند صباحی کیسه بازجویان و بازپرسان به بدنش خورده است. حالا هم از ترس جان به گوشه ای در این دنیا پناه برده و زندگی می کند. حتی در برنامه هایی که در صدای آمریکا در ماه مبارک رمضان برگزار می شود جلوی ایشان لیوان آب نمب گذارند چون روزه است. هیچگاه نام حضرت علی (ع) را بدون پسوند (ع) نمی آورند. او مومن و مسلمان است. من فکر می کنم اگر انصاف داشته باشیم او را مزدور نمی خوانیم بلکه از خواب غفلت بیدار می شویم که حتما وخامت اوضاع به حدی است که هر کس هر راهی به ذهنش می رسد برای برون رفت از بحران روی داریه می ریزد. مانند آقای خاتمی که پیشنهاد رفراندوم انتخاباتی داد.

در آخر آقای توکلی مدیون به ملت ایران، جمهوری اسلامی و وجدان خویش خواهی بود اگر این نظر مصالحه جویانه را حذف کنید. (187750)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۰:۳۵:۳۴
میدونی امثال تو منو یاد چه کسانی میندازه ؟ یاد همون هایی که وقتی قدرت دستشون بود از هیچ جنایتی در وزارت اطلاعات کوتاهی نکردن و وقتی دور به طرف مقابل افتاد یهو شدند آزادی خواه و دموکرات .
تو اگر میخوای سرت رو بکنی زیر شن بکن . اما اسم این مزخرفات را نظر مصالحه جویانه نذار .
اگر به این حد از درک و فهم نرسیدی که کسی که با امریکن انترپرایز کار میکنه نمیتونه برای ایران دل بسوزونه این نشان از توهم توئه .
این اداها دیگه رنگ نداره . سازگارا نرفته آمریکا که در بقول تو آن گوشه دنیا چند صباحی در آسایش زندگی کنه . این بی وطن با اصلی ترین سازمان مروج حمله نظامی به ایران داره کار میکنه .
ظاهرا بدجور هم مرید و ذوب شده در اخلاصش هستی که تا حتی به لیوان جلوش در ماه رمضان هم دقت میکنی و با معیارهای الکن خودت چون نام حضرت علی را بدون علیه السلام نمیاره مسلمون واقعی میدونیش .
این شمایی که باید از خواب غفلت بیدار شی و بفهمی که قراردادن خاتمی با محسن سازگارا در یک خط چیزی جز بلاهت نیست . البته اگر واقعا ندانی . کسی که تا این حد برای بی وطنی مثل سازگارا رگ گردن متورم کنه میتونه مغرض هم باشه (188683)
 
آیدین صبور
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۰۹:۳۹
من طرفدار ایشان نیستم ولی در سخنرانی هایی که از ایشان گوش کرده ام هیچ نشانی از وطن فروشی ندیدم، و همیشه می گوید ایرانی قلم پای اجنبی دخالت گر را می شکند چه آمریکا چه انگلیس چه روسیه چه چین، وقتی در زمینه جزایر ایرانی و خلیج فارس و دریای خزر مسایلی در میان بود و هست نظر سازگارا با نظر تمام ایرانیان منطبق بود ، متاسفانه شما از هر کسی که بیشتر از شما اطلاعات دارد بیشتر می ترسید ، چون مطلب کذبی نگفتم انتظار دارم که منتشر شود (187866)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۳۳:۴۷
فکر کنم شمارش بلد نیست یا قدرت تخیلش بسیار بالاست (187415)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۳۹:۳۹
راستش ما تو بازار وقتی که می خواهیم سر به سر افغانی ها بذاریم میگیم
بفرمائید اقای وطن دار !
ایشون هم یکی از این وطن داران زحمت کش و شریف می باشند که در
واشینگتن دی سی به این حرفه اشتغال دارند! (187417)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۱۶:۳۳
به نظرتون ایشون دچار مشکلات روحی روانی نیستند !
اونوقت نکته جالبش اینه که بعضی افراد اتهامات و صحبتهای اینها رو در انتخابات
مطرح می کردند مثلا ستاد اقای کروبی موضوع چهل میلیارد وام به محصولی
رو از صحبتهای همین اقا در اورده بودند فقط عددش را کم کرده بودند .
اگه من جای احمدی نژاد بودم می گفتم اگه شما مدرکی اوردید چه قبل انتخابات
و چه بعد انتخابات من استعفا می کنم اما اگه شمامدرکی نداشتید برای
همیشه از فعالیتهای سیاسی کنار برید و حزب و روزنامتون را هم ببندید.
ضمنا این صحبت که فلانی در وزارت کشور در نامه به رهبری موسوی رو پیروز
اعلام کرده ایشون اختراع کردند ضمنا ایشون قبل از انتخابات فرموده بودند
احمدی نژاد چهارم میشه !
باید تاسف خورد به حال بعضی رجل سیاسی که میشینند صحبتهای اینها را
می بینند و فکر می کنند این خبر ها درسته و بعد هم تازه همین صحبتها را
تکرار می کنند!
اون طرف بی بی سی هم یکی از این ادمها به نام بهنود داره که چند سال قبل
با اسلحه (اخه ایشون خیلی شخصیت مهمی هستند)و تریاک در منزلشون
دستگیر شدند وشب به شب تحلیل مطبوعات اونجا انجام می دهند و
صحبتهاشون را با این جمله تکراری به پایان می برند که \" روزنامه اعتماد ملی
یه روزنامه حرفه ای\" بعضی ها هم جدی جدی باورشون میشه!
ضمنا این دو تا اقا در ایام انتخابات از اقای کروبی حمایت می کردند حالا نمیدانم
چی شده مچ بند سبز دستشون !
شب انتخابات در برنامه 24 ساعته بی بی سی اگه قیافه بهنود رو می دید کلی
می خندید بنده خدا هر چی زده بود پریده بود!
ضمنا اگه کسی به من بگه این چیزی که پشت سر این اقا ست چیه تشکر
می کنم فکر کنم بهش میگند\" شاخ\" (187878)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۴۱:۰۵
البته یادمان هم هست که این آقا از مؤسسین سپاه پاسداران بودند ! (187420)
 
مجاهد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۴۷:۰۹
به خیال خودش واکسن اطلاعاتی زده (187429)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۵۳:۰۵
چند نكته از وراي حوادث قابل تامل است:
1- اينكه عده اي به نتايج انتخابات دهم و اتفاقات قبل و بعد از آن معترضند.
2- عده اي خارج نشين به دلايل متعدد از جمله ابراز وجود و اثبات موجوديت خود سعي در مصادره اين اعتراضات به نفع خود دارند.
3- اندكي از مردم به دلايل مختلف از جمله سياست غلط صدا و سيما و كلا\" اطلاع رساني از كانال هاي خارجي تاثير مي پذيرند.
اما آيا دوستان عزيز هيچ فكر كرده ايم كه چرا اينگونه شد؟ چرا ناخواسته بجاي حل مشكلاتمان در داخل سعي مي كنيم با ربط آنها به خارج شانه از مسئوليتمان خالي كنيم؟ فكر نمي كنيد با اينگونه ديدن مسئله ناخواسته تاثيرگذاري و نفوذ خارج نشينان را بر مردم خود بيش از حد زياد جلوه مي دهيم و آب به آسياب آنها مي ريزيم. مگر محسن سازگارا كيست تا آنجا كه من اطلاع دارم او از دانشجويان مبارزي بوده كه همراه امام در پاريس بوده است چرا الان آنجاست و با شبكه هايي كه با بودجه دولت امريكا فعاليت مي كند همكار است. آيا بايد تصميمات و موضع گيريهاي ما براساس مواضع آنها تعيين شود؟ اندكي به خود آييم و عملا\" اجازه دخالت غير خودمان را در حل مشكلات كشور ندهيم. ان شائالله (187435)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۷:۵۸:۴۸
عادت ما اينه. منتقد رو به مخالف و مخالف را به معاند تبديل كنيم. هر كه باد بكارد طوفان درو مي‌كند. خوب بود اول مي‌گفتيد محسن سازگارا يكي از كساني است كه با امام به ايران اومد. يكي از بنيانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است. درست مثل حجاريان مثل گنجي و سايرين. (187444)
 
حبیب
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۹:۵۷:۱۲
خوشبختانه شعور سیاسی مردم بالاست و کسی نمیتواند انها را فریب دهد (187853)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۸:۴۰:۲۶
شما هم دمکراسی یان و آزادی یتان بهتر از ایران نیست و تا به حال تمام مطالب من رو سانسور کرده ائید و لب مرز امگریشین به ایرانی ها توهین می کنید و زمین در آمریکا خریدم و سیتی زن کانادا هستم و نمی گذارند بروم آمریکا . (187470)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۱۹:۵۲:۵۷
بخدا خجالت داره .اینکه اعتراض مردم را به بیگانگان نسبت بدید واقعا نهایت بی انصافی وبی عدالتیه.شاید کسانی بخواهند از اب گل آلود ماهی بگیرندولی بهیچ وجه ربطی به معترضین نداره.ما میگوییم تقلب شده وباید به ما پاسخ داه بشه .اقای توکلی کسی که مخالف این نظام باشه وقصد براندازی داشته باشه چرا اصلاباید بیاد رای بده؟پیچیده ولاینحل شدن این مسئله بخاطر بی درایتی وبی خردی مسئولین بوده با مطرح کردن این مسائل پیچیده ترش نکنید. (187501)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۰:۱۱:۲۳
مسلم عده ای برای ادامه راه تفرقه و نفاق واعلام موافقت با آکسانی مثل محسن سازگارادر داخل از ارسال پیام واعلام موافقت ومخالفت با پیام های ارسالی هم استفاده می کنندوبه هر وسیله ای متوسل می شوند. (187513)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۰:۱۳:۴۳
مخالفان کارشان به جایی رسیده که هر با سازمخالفی خوش ... می کنند. (187514)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۰:۲۵:۴۹
ایا هر کسی فارسی صحبت کرد 1 ایرانی است ایا هرکه کانال . فارسی داره وطن پرسته ایا وقته ان نرسیده با مردم بی پرده لغته بیگانه پرستی و وطن فروشی را نقد کنیم (187517)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۲۸:۴۸
VOA مخفف VOICE of americanیا voice of america است
یعنی صدای آمریکا یا صدای آمریکایی نه صدای ایران یا ایرانی
اینا ساز خودشونو میزنن نه ساز مارو (188573)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۰۷:۰۱
این واقعا ساده اندیشانه هست که بگیم همه مردم نشستن تا دکتر
سازگارا صحبت کنند و مردم بیان دقیقا همون عمل رو انجام بدن
نه اقا مردم یک سری خواسته دارند که میخواهند بعد از 30 سال وعده و وعید
بهش برسن ولی چند نفر مثل شماها در یک حرکت نسجیده و نا سالم
مردم رو میچسبونید به اینها و این خجالت اوره
اون جمعیت انبوه فردای انتخابات رو اگر سازگارا یا سازگاراها میتونستند که
خیابونها بیارند مطمئن باشید همون فرداش ایشون یک بلیط به مقصد تهران
میگرفتند تا رهبریشون رو بکنن (187528)
 
نكته سنج
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۲۸:۴۷
با سلام خدمت آقاي توكلي و دوستان سايت الف
بعد از مدتي زير نظر گرفتن مطالب درج شده در سايت و نيز انعكاس نظرات خوانندگان
به مطلب مهمي رسيدم و اونهم اينه كه به نظر ميرسه سايت هاي حساس و نكته سنجي مثل سايت حضرتعالي دقيقا مورد هجمه نظرات ساختگي از سوي به سرويس هاي جاسوسي خارجي است تااينگونه در فضاي سايبري القا شود كه اكثر نظرات بر خلاف استقرار نظام اسلامي است و اين مطلب را ميتوان در درج نظرات موافق و مخالف در خصوص مطالب موافق اين استمرار مقدس به وضوح ديد.
پس از شما خواهش ميكنم حتما در اين خصوص و براي خنثي كردن تيم هاي رصدسايبريه سرويس هاي جاسوسي و از جمله منافقين كه مطمئنا در اين فضاي مجازي از عوامل بالفعل اونها هستن حتما استراتژي رسانه ايه دقيقي را دنبال كنيد .
با تشكر،لطفا اين مطلب را حتا المقدور منتشر نكنيد.و روي اين مطالب تامل داشته باشيد (187531)
 
سید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۴۶:۲۶
چقدر دروغ گو هستند
کجا سه میلیون ادم اومده بود
مثله همیشه نمازجمعه ها بود
اصلا هم شلوغ نبود
توی روز روشن دروغ میگن (187544)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۰:۱۹
محسن سازگارا بنا به اسناد جمهوری اسلامی از انقلابیون 57 هست چکارش کردین این شده (187546)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۲۲:۱۳
اینو دیگه از معمار بزرگ اصلاح طلببی وطلایه دار تولرانس و فشارنده دستای دخترا ایتالیایی بپرسین که میخواست در دوره اصلاحات
دشمنا رو به مخالف - مخافا رو به موافق و موافقا رو طرفدارای سر سخت ای نظام تبدیل کنه (188567)
 
م-س
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۰۰:۴۲
من یک سوال ساده را مطرح می کنم. ار مردم ایران با این نتیجه عجیب انتخابات مشکل داشته باشند چکار باید بکنند؟ آیا باید به خانه بروند و سرشان را به دیوار بکوبند؟ وقتی حکومت انتخاب مردم از بین انتخاب شدگانی که عملا توان رد صلاحیت کردنشان را نداشته است هم نمی تواند تحمل کند چاره چیست؟ آیا نباید راهی برای اعتراضاتشان پیدا کنند. مگر همین آقای سازگارا کاندیدای ریاست جمهوری نبود؟ چرا رد صلاحیت شد؟ مگر این مردم چهارپا هستند که آقایان برایشان تصمیم می گیرند؟ حتی اگر ایشان امروز به دنبال بر اندازی باشد هم مقصر آنهایی هستند که تمامی راههای دیگر را بر روی ملت بسته اند و می بندند.
به نظر من همین که بازی بیعت با نظام با عنوان خنده دار انتخابات دیگر تمام شده است دستاورد بسیار بزرگی برای این مردم نجیب است که سالها با این حکومت مدارا کرده و می کنند. اگر مشارکتی در آینده صورت بگیرد مطمئنا باید در انتخاباتی بسیار سرنوشت سازتر باشد مثلا رفراندوم تغییر قانون اساسی با ناظرانی امین نه حکومتی. (187559)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۰۱:۰۱
این آقا بداست و اکبر گنجی و ابراهیم نبوی و داریوش خواننده و گوگوش و شجریان و .....و شیرین عبادی و ....6 ملیون ایرانی آواره و طرفان آقای موسوی رو با هم جمع بندی کنید تا معما حل شود چهار تا آیت اله در ایران برای 60میلیون ایرانی تصمیم می گیرند؟برای چی ما دانشگاه داریم و دکتر و باسواد و وکیل و قاضی ... (187561)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۳۳:۱۳
در خصوص سازگارا و همکاری ایشان با VOA باید گفت چندی است که ایشان به این رسانه دعوت نمی شوند و ایشان در منزل خود اقدام به پر کردن فیلم هایی نموده و در شبکه قرار می دهند ضمنا نمی شود گفت که دلیل اعتراضات مردم آموزشهای ایشان بوده است و ... (187579)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۲:۳۷:۵۴
اولا این فیلم از هیچ شبکه خارجی پخش نشده است چون آرم و نشان خاصی روی آن نیست. این یک ویدیوی ضبط شده خانگی است.
ثانیا این فرد از موسسین سپاه پاسداران و از جمله کسانی است که همراه با آیت الله خمینی در بهمن 57 به ایران آمدند. (جهت اطلاع)
ثالثا کاملا طبیعی است که خارجی ها از آب گل آلود ماهی بگیرند همان طور که ما از نقاط ضعف دیگران در رسانه خودمان کمال استفاده را می کنیم.
رابعا این به هیچ عنوان دلیلی برای عقب نشینی معترضان به نتایج انتخابات از روش های اعتراض مدنی نیست.
خامسا اگر به آخرت و آزادی بیان اعتقاد دارید این نظر را حذف نکنید.
با تشکر (187583)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۰۴:۴۹
شما حرف های کاملش رو بزارید بعد ما نظر بدیم ..حرف های کیهانی هم بالا غیرتا نزنید (187602)
 
حسين تمدن
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۱۹:۱۱
خوب حالا اينها درست دشمن در صدد انقلاب مخملي است. حالا چكار كنيم اگر مسئولين داخلي فاسد شدند (پيغمبر كه نيستند)؟ چكار كنيم اگر روزي دشمن فهميد كه بهترين راه تخريب و ايجاد دو دستگي در مردم حمايت از افرادي است كه ميتوانند اجماع ايجاد كنند؟ ما نبايد بالاخره يك روز به علي ع اقتدا كنيم و حق را معيار و ملاك قرار دهيم؟ اين حق است كه ملاك است نه مقام. حق را همه ميفهمند اگر تعمد در خودفريبي نداشته باشند. به آمريكا اجازه ندهيم جاي دوست و دشمن را به ما نشان دهد. اجازه ندهيم افكار ما را مديريت كند. اينقدر ساده انديش نباشيم هر كه را دشمن در كلام حمايت كرد دشمن بدانيم و هر كس را محكوم كرد دوست. اگر سياست به اين سادگي بود كه اين همه مشاور و رسانه و جاسوس و بودجه و دفتر و دستك لازم نبود. (187613)
 
خودم
۱۳۸۸-۰۴-۳۰ ۲۳:۳۹:۱۷
بابا اینم توهم زده حسابی! 3- 3.5 میلیون آدم؟ آره اصلا 73.5 میلیون بودن! خوبه خودش هم میگه عکس ها رو کنار هم میذاریم تا یه چیزی بشه (187625)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۰:۴۵:۱۳
فرض و یا حتم اینکه ایشان مغرض است . لیکن ما در درون چه مس کنیم که طمع اینان را برنکیخته ایم .
جناب توکلی موظب باشید کمی جناب احتیاط و عقل را در همراهی با این مومنان عجول بیشتر نگه دارید . و انتهای حد همراهی خود رانیز معلوم کنید . (187666)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۰:۵۴:۰۸
دیشب جای وطن فروشان پر همزمان با روز حماقت قرار دادنه ایرانیها شبکهای تلوزیونی اروپا فیلم 300 را پخش کردن کاش صدا سیما هم این لطف را در حق سینه چاکانه بیگانها بکنه و اجازه بده این فیلم کاملان معنا دار را پخش بشه. (187672)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۰:۵۴:۵۴
واقعا که..... عجب استدلالی... شماها هم یه پا کیهانید برا خودتونا
آیا موسوی یا خاتمی گفت که من اینارو قبول دارم؟
اینکه جریانات برانداز خارجی همیشه در جریان هستند قبول. اونا فقط از التهاب حمایت می کنند و کاری ندارند کی به کیه. اما انتصاب به جریانات خارجی به داخلی کاملا کذبه. این عوامفریبی ها برای تخریب افرادا دیگه قدیمی شده. (187673)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۱۴:۳۰
این حرفا به ذهن هر عاقلی میرسه.کجاش اموزشه؟ (187682)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۲۹:۲۲
چی رو می خواید ثابت کنید؟
می خواید بگید معترضین از آمریکا خط می گیرن؟
بترسیم از روزی که شما ما رو عامل غرب و ما شما رو عامل شرق بخونیم.
خدا به هممون رحم کنه
الهم عجل لولیک الفرج (187692)
 
رحمت
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۱:۵۲:۴۰
منظورتان از اين فيلم چيست؟منظورتان از واگويي مطالبي از اين دسته چيست ؟ايا هركس كه معترض است ومي خواهد به شكلي صلح اميز اعتراض خويش را اعلام كند ودر اين بين عده اي مي خواهند سوء استفاده كنند به من معترض چه مربوط است .چرا مي خواهيد با استفاده از شانتاژ و بر چسب زدن صداي ديگران را خفه كنيد چند روز پيش مقاله اي در مورد اموزش افراد براي انقلاب مخملي در سايت قرار داديد ۀ تو رو بخدا ما ديگر از اينهمه كج سليقگي خسته شديم چرا هركس كه با شماها مخالف است سر در اخور غرب دارد از جنود شيطان است. انشاءالله در قيامت روسفيد باشيد. كمي از خدا بترسيد. (187704)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۴:۲۸:۳۲
سوال منم همینه کسایی که کلا مخالف نظام هستن چرا آتیششون از موافقان نظام تند تره ؟ چرا خودشون رو صاحب رای مردم میدونن ؟ چرا مردم رو تحریک به درگیری میکنن ؟ مگه رای دادن که حالا شعار رای من کجاست سر میدن ؟ (187746)
 
Behnam
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۷:۱۴:۳۰
ايشون آقاى محسن سازگارا هستن برنامه ايشون هم رو سايت youtube هست و ربطى به \"شبکه‌های خارجی\" نداره. اگر هم برنامه ايشون از شبكه هاى خارجى پخش بشه، هيچ شكالى نداره چون ايشون هيچ چيزى غير از روشهاى مدنى براى پس گرفتن راى، به مردم نمى گن.
مگه زمان انقلاب، راديو بى بى سى حرفهاى امام خمينى رو پخش نمى كرد؟ با اين منطقِ شما، بايد نتيجه گرفت كه حرفهاى امام خمينى كه از بى بى سى پخش ميشد هم دخالت خارجى بود. اين چه منطق غلطى هست كه شما ها داريد؟
اميدوارم كه نظر من منتشر بشه، در غير اين صورت مطمئن ميشم كه حرفى براى گفتن ندارين. (187771)
 
فرزند عاشورا
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۰:۳۹:۰۸
برادر عزیز منطق غلط یه کم چشمانت رو باز کن.یه سئوال دارم و کاشکی جواب بدهی.
ایشان را ببین که چه دلگرم از حمایت وزیر خارجه فرانسه حرف می زند.راستی می توانی به من بگویی روزی که صدام داشت جوانان ما را با بمبهای شیمیایی قتل عام می کرد(که دست همین جانی ها در آن بود)این دوستان مهربانتر از مادر فرانسوی کجا بودند؟
چرا ما در تشخیص دوست و دشمن دچار خطا می شویم؟
مطمئن باش که ما با همکاری هم باید این وطن را بسازیم و روزی این مملکت تهدید شود من و تو باید جان بر کف کنار هم برای حفظ ناموس این مملکت بایستیم.
والله این مردک خائن پشیزی به من و تو بها نمی دهد و دلش هم برای ما نسوخته.اینها دلسوز من و تو نیستند.
دلسوز من و تو ولی مظلوم فقیه است که ما را دایم توصیه به علم و تقوا و پرهیزگاری می کند.دلسوز من و تو کسی است که پاکترین زیباترین زندگی را برای ما از خدا می خواهد و هر شب ما را در نماز خود دعا می کند.
اری برادر باید دوست را از دشمن شناخت. (188547)
 
سام
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۱۲:۱۰
این آقا این سخنان رو در صدای آمریکا نمیگه و چون نگذاشتن اونجا این حرف ها رو بزنه در سایت یوتیوب قرار داد. به نظرم شما خودتون رو زدین به اون راه. چون وقتی صدای آمریکا نگذاشت این حرف ها رو اونجا تکرار کنه، این نمی تونه معنی دخالت خارجی در انتخابات باشه . ضمن اینکه سازگارا متولد ایران هست و بخواین نخواین شهروند ایرانه. 5 میلیون ایرانی ساکن خارج هستند.

راستی مگر پورفسور مولانا! همکار دولت فعلی، شهروند آمریکا نیست؟

لطفا کیهان بازی در نیاورید و به شعور ملت توهین نکنید (187790)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۱۵:۲۶
علی آقای گل مثل اینکه دوزاریتان هنوز نیافتاده. بابا این اعتراض چیه که همش تکرار می کنید؟ بابا شما به چی اعتراض دارید؟ به اینکه چرا مردم خلاف میل شما عمل کردن؟ این حق مردم است که به هر کسی دوست دارند رای بدن؟ اینقدر ژست نگیرید که معترضین ارتباطی با خارج از ایران ندارند؟ مگر همین تحلیل هایی که حضرات می دهید القائات رسانه های وابسته به غرب نیست؟ بابا تاکی می خواهید خود را فریب بدید؟ بابا مردم مثل شما فکر نمی کنند؟ این رو باید باور کنید. متاسفم برای اصلاح طلبها که تمام نیروی آنها امروز صرف تخریب نظام اسلامی می شه. و متاسفانه کلمه امام هم با وقاحت تمام توسط این نوچه های غرب تکرار می شه. (187794)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۲۶:۰۲
با سلام به همگي و به ويژه به علي عزيز
من با صحبت شما تا حدي موافقم اما چند تا نكته به نظر مي رسه كه اين جا وجود داره: يكي اين كه به نظر مي رسه ماجرا پيچيده تر از يك ابهام يا سوءتفاهم ساده باشه. يك نگاه به اظهارات و تحركات كانديداها تا حد زيادي اين رو نشون مي ده. پيش بيني خيلي چيزا قبل از وقوع كه اگه توسط ديگران انجام مي شد مي گفتن اونا رمال هستند،‌خيالاتين يا ادعاي اتصال به غيب دارن و از اين جور چيزا، دوم اين كه چه باور بكنين و چه نه من هم در مقطعي دچار اين ابهام شده بودم و دنبال دليل محكمه پسندي براي تقلب بودم اما واقعاً فكر مي كنم به صرف بيان يك سري مطالب كلي و بدون هيچ مستند جدي،‌اعداد و ارقام كه اينجا خيلي اهميت داره و امثال اين ها نمي شه حكم به تقلب اون هم در رقم هاي نجومي كرد ضمن اين كه تو سايت سي ان ان همون روزهاي اول بعد از انتخابات مي خوندم كه از قول يك منبع تو وزارت كشور گفته بود رأي واقعي احمدي نژاد حدود 6 ميليونه و اين يعني بالاي 18 ميليون تقلب در آرا. حالا كدوم عقلي مي پذيره كه 18 ميليون و نيم راي تقلب شده اونوقت دوستان ما حتي نتونستن براي ده درصد اين رقم،‌ نه براي 5 درصد اين رقم مدرك محكمه پسند ارايه كنن. واقعاً‌ اونچه به عنوان تقلب در انتخابات گفته شده و در قالب كليات بيان شده در واقع تمام راه هاييه كه اگه از يك نفر بپرسن به نظر شما از چه راه هايي ممكنه تقلب بشه؟ اون همونها رو مي گه. در عين حال قبول دارم كه اطلاع رساني مناسب نبوده و هر چند مكرراً‌ مسئولين توضيحاتي دادن اما شايد بهتر از اين مي شد عمل كرد. (187795)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۲۸:۵۷
اونی که بخواد کارش بکنه که میکنه اما شما چیکار کردید که مردم و حتی نخبگان به سمت اونا کشیده نشند؟ شما نمیتونید به اونها بگید این کارها را نکنید چون هدف اونها کاملا مشخصه شما میتونید مردم را برای خودتان نگه دارید تا اگر اونها خواستند کاری بکنند با حمایت مردم از شما نتونند مردم باید انتخاب کنند چرا اونها سنگ مردم رو به سینه می زنند آیا واقعا می فهمن مردم دردشون چیه ؟ نه نمیدونند اما می دونند که اگر مردم از دولت راضی نباشند با کمی حرف و صحبت می توان آنها را به سمت خود کشید ... (187796)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۱:۳۳
باز هم ماهیت اعتراضات مردمی را درک نمی کنید. شما فکر می کنید می توانید مریضی را که سرطان داره با قرص بهتر کنید. (187803)
 
يه هم وطن
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۵:۰۷
در اينکه مردم اعتراض کرده اند و عده اي مي خواهند ازآب گل آلود ماهي بگيرند شک نکنيد . ولي اينکه به اين توجيه اعتراض مردم را سرکوب کنيم اشتباه است . هم مردم را معترض تر مي کند و هم اينها حريص تر مي شوند اگر به درستي برخورد شده و مردم اقناع شوند ديگر اميدي براي اينها باقي نمي ماند. مردم نظام را دوست دارند ولي نظام شفاف و پاسخگو را (187809)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۸:۴۱
باسلام
هر چند بنده قبول دارم که نسبت دادن هر اعتراضی به خارج از کشور بی انصافی است و یک کشور پویا و زنده کشوری است که صدای معترضین به تضییع حقوقشان به گوش مسئولان برسد و در اسلام هم چنین آمده و ربطی به فرهنگ مدنی غرب هم ندارد اما در این مورد خاص متاسفانه تمام اعمال و ترتیب رفتارهای سران معترضین به نتایج انتخابات دقیقا بر طبق تئوری های انقلاب نرم جورج سورس است و هر چقدر هم بخواهیم اعتراض های مردم را وابسته به خارج از مرزها ندانیم متاسفانه یک شاهد جدید در اثبات این مسئله از راه می رسد و نمونه جدیدش درخواست آقای خاتمی برای برگزاری رفراندوم است. انشا الله که بنده اشتباه می کنم . والسلام (187814)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۰:۰۳:۳۵
اين بينش و نگرش نسبت به اين افراد و رسانه هايشان كه در لباس دشمني با نظام ، مردم را هدف گرفته اند رويكرد درستي نيست. نبايد با تحليل و انعكاس نظر اين افراد ، مواضع و رفتار آنها را موجه و رسمي نشان دهيم.
اين گروه در حدي نيستند كه وقت رسانه هاي ما را بگيرند. رفتار آنها بيشتر به يك سرگرمي نزديك است. و نظر يك بزهكار ايراني در داخل ايران نسبت به نظر آنها ارجحيت دارد. (187859)
 
مرگان
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۴۵:۴۷
برای بعضی ها که فکر کردند اعتراضشون ربطی به خارجی ها نداره باید بگم لطفا بیشتر بیندیشید و ببینید صدای اعتراض غیر منطقی شما چگونه دل دشمنان را شاد کرده و به اونها امید داده.... (188064)
 
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۴۶:۱۹
کاش آقای هاشمی و موسوی و خاتمی از اپوزیسیون و ضد انقلاب برائت می جستند.
(187572)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۴۶:۴۰
شما فکر میکنید حرف ایشان در ایران به گوش چند نفر میرسد با این سیستم فیلتر و سرعت کند اینترنت در ایران ؟ آیا واقعا ایشون قدرت اغفال عامه مردم را دارد ؟ نمیتوان انکار کرد که جمعیت معترض امروز در ایران به یک مشت افراد تاثیرپذیر از رسانه های بیگانه خلاصه میشوند. این که فکر کنیم امروز مردم ایران تحت تاثیر اینگونه سختان و برنامه ها در اعتراضات شرکت میکنند جدا ساده انگاری محض است.
راه برخورد با اعتراض انکار وجود ان نیست باید به ان پاسخ درست داده شود باید اعتماد به جامعه برگردد و . (187511)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۱۲:۵۳:۳۷
به نظر من سازگارا آدم بدی نمیاد. این بنده ی خدا هم به زعم خودش می خواد کمک بکنه. نه اینه باهاش موافق باشم. اما این بنده ی خدا هم ایران رو دوست داره و فکر می کنه داره کار درستی می کنه. من طرفدار براندازها نیستم اما باور کنید حوادث ایران همه رو متاثر کرده. به نظر شما نباید یه جوری از بن بست خارج شد؟ چرا انتخابات و حوادث بعد از اون رو جوری مدیریت کردیم که اینطور بشه؟ چرا خس و خاشاک خوندن مردم؟ همه ی تقصیر ها رو نمی شه گردن موسوی و اصلاح طلب ها انداخت. جناح حاکم اشتباهات فاحشی داشته اما حتی به یکی هم اذعان نمی کنه و با معاون اول طرفدار اسراییل معرفی می کنه. شما رو به خدا انصاف داشته باشید. (187532)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۰:۲۱:۲۴
اینقدر نگین فلانی کی بوده وچه کاره بوده بگین الان کیه و چکاره ست
طلحه وزبیر هم اولش خوب بودن بعد روبروی علی واستادن در جمل وعایشه رو بیچاره کردن
باند هاشمی معدوم هم اول انقلابی بودن بعد اعدام شدن وبا کارشون شیخ ساده لوح منتظری رو بدبخت کردن
سازمان مجاهدین اول خوب بودن بعدش مردمو توکوچه خیابون ترور کردن الان هم رجویا آس وپاس شدن
سعد بن وقاس اول یار پیامبر بود بعدش با علی دشمن شد
ابوموسی اشعری هم با ظاهر مسلمون بود وحتی لباس پیغمبرو به تن داشت ولشکر علی رو
شریح فقاضی ههم روحانی نما بود ودستور قتل حسین (ع) رو داد
ابن مجلم بیست سال قبل از سر بریدن اباعبدا.. در لشکر حضرت علی میجنگید
مثال تاریخی زیاده که آدم از حق به باطل چرخیدن چشاتونو واکنین
شما عزیزیی که نظر میدین دارای سرشت پاکی هستین ولی تاریخو بررسی کنین تاریخ خیلی چیزا رو برا آدمای پاکی مثل شما روشن میکنه (188535)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۰:۲۵:۰۷
خیلیا اولش با پیامبر بودن آخرش نه
عاقبت مهمتره یا اول
والعاقبه للمتقین
راستی ای همه آیه سیمای منافق ان در قرآن مصداق دارن یا نه
کجا در داخل اسلام یا درخارج
در خارج از اسلام معمولا منافق بروز نمیکنه
پس در داخله
حالا خودتان مصادیق با آیات پیدا کنین
قرآن خودش بهتون نشون میده بشرطی که کمی ایمان وتقوا تنگش بذارین (188539)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۰:۵۴:۱۶
یه محک از پیر جماران
هر وقت دیدین از حرف یا عملتون دشمنای قسم خورده انقلاب اظهار خوشحالی کردن در صحت اون شک کنین
راستی تورو خدا نگین آمریکایی که به همه جای دنیا حمله کرده و... و انگلیس واسرائیل دشمن ما نیستن

ضمنا\" ما که ادعای مسلمونی مون میشه ولی معمولا اعمالمون برا دلمونه نه برا خدا با غربیا چه فرقی داریم
یکی به من بگه وطن فروشی اصلا چه معنی میده
آیا وطن فروش وجود داره یانه
کسی زیرآب ای مملکت واسلام و بزنه اطلاعاتشو بفروشه در دامن دشمنش زندگی کنه دنبال براندازی نظام باشه و حرفاش خوشایند صهیونیستا هم باشه آیا وطن فروش هست یا نیس
بابا خیلی احمقانه اس فکر کنیم اسرائیل که هر روز خواب حمله به ایران عزیزو میبنیه آمریکه هم در دشمنیش ذره کوتاه نمیاد حالا شدن طرفدار ایران وایرانی
اونا نه اصولگرا ونه اصلاح طلب را نمیخوان فعلا مواضع بعضی آدمای جریان ااصلاح طلب براشون خوشمزه تره به هدف نزدیکترشون میکنه پشت سر اونان
عرق ملی ای آدما کجا رفته قربون وطن عزیزمون ایران که یه حاضرن به مفت بفروشنش به اسرائیل وانگلستان وآمریکا
اما تاریخ نشون داده انگلیسیا هر جا تونستن توسط وطن فروشا وارد شن اول سر همون وطن فروشا رو زیر آب کردن چون ضرب المثلی دارن:کسی که وطنشو بفروشه هر کس یا هر چیزیو میتونه بفروشه (188553)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۱:۰۰:۱۲
بابا چرا پروتکل حکمای یهودو نمیخونین
بابا چرا تاریخ استعمار انگلیس و بررسی نمیکنین
چرا ددمنشی گرگی چون آمریکا رو نمیبینین
مگه هر روز صد دویست نفر از عراقیا و افغانیا بدبخت و نمیکشن
فکر کردین اگه پاشون به ای مملکت باز بشه به من وتو با هر گرایشی رحم میکنن
دعوای خونگی رو به دشمنی تبدیل میکنن
نکنه تو و من وامثال من گوشت قربونی بعضی آدما شیم و نفهیم
اگه پاشون توسط یه عده -هیچ فرقی نمیکنه از کدوم طرف باشه- به ایران وا بشه هیچ کدوممون و زنده نمیذارن
چون با ایرانی و اسلام هردوشون دشمنی دارن (188556)
 
نیکو
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۳:۵۰:۳۱
خدایا همه بیماران را شفا بده!
آمین
مخصوصاً بیماران دچار توهم مثل آقای سازگارا
فکرکنم بنده خدا کارش از دوا درمون گذشته باشه .... زیاد حرفاشو جدی نگیرید مهم نیست ...ملت کار خودشو درست انجان میده (188664)
 
امید
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۰۱:۱۸:۵۶
تو رو به خدا این کلمه انقلاب مخملی را فراموش کنید . انقلاب مخملی یعنی اعتراض مسالمت آمیز و بدون خشونت برای رسیدن به یک خواسته مشخص و تغییر ! عده در ایران به درست یا غلط به نتایح انتخابات اعتراض دارند و از راه اعتراض میخواهند حاکمیت به انتخابات دوباره تن دهد و ایشان در این راه بدون استفاده از خسونت و با استفاده از ابزار مبارزات مسالمت آمیز دسا به این اعتراضات زده اند . بله این انقلاب مخملی است ! و یک شیوه مدنی برای مبارزه برای خواسته های دموکراتیک است ! شما انقلاب مخملی را تبدیل به فحش و ناسزا کرده اید و وقتی به کسی میگوییی انقلاب مخملی انگار که وی را متهم به جنایت کرده ای ! حداقل معنی کلمات را یاد بگیرید بعد آن را چماق کنید ! انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها در سال 59 نیز در تعریف انقلاب مخملی می گنجد . این حرکت مردم بله یک انقلاب مخملی و نرم است برای احیای آرمان های انقلاب 57 و این نمیتواند توهین یا فی نفسه اقدام بدی باشد. (188709)
 
رامين
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۲۳:۴۴:۰۱
تا اونجايي كه تاريخ به ياد ما مياره كه ما بيشترين ضر به رو از روسها خورديم مهاعده تركمنچاي و گلستان هميشه لكه ننگ تاريخ ما بوده دوباره دارين چ رو بهشون ميفروشين تا حكومت كنين خزر و كه فروختين بازار مملكت وكه دادين دست چين همه وطن فروشن شما وطن پرست نمرديم معني وطن پرستي رو فهميديم كشتن هموطن تو خيا بوناي وطن يادم رفت جووناي اين سرزمين 8سال خون دادن تا يه وجب خاك ما رو صدام نبره ميشه بگين عراقيا تو حوزه نفتي ما چه غلتي ميكنن وطن پرستاي بي وطن (189549)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.