توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49797
هاشمي: كمك مالي من به ستاد رضايي كذب محض است
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۱
عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي با اشاره به اظهارات جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه مبني بر كمك 5 ميليارد توماني وي به ستاد انتخاباتي محسن رضايي گفت: اين اظهارات كذب محض است و من از ايشان به دادگاه ويژه روحانيت و سازمان قضايي نيروهاي مسلح شكايت خواهم كرد.

محمد هاشمي در گفت‌وگو با ايلنا، با تاكيد بر اينكه از ابتداي انتخابات در جمهوري اسلامي تاكنون حتي يك ريال به هيچ ستاد انتخاباتي اعم از نمايندگان مجلس، شوراي شهر و نامزدهاي رياست‌جمهوري كمك نكرده‌ام، گفت: ايشان بايد مدارك خويش را در مورد كمك من به ستاد انتخاباتي محسن رضايي در دادگاه ارائه دهند.

هاشمي تداوم تخريب‌ها و اتهامات مالي عليه خانواده و وابستگان هاشمي‌رفسنجاني را تلاش براي تخريب با بهره‌گيري از جعل، دروغ و نيرنگ دانست.
وي افزود: به عمد و به دروغ مطرح مي‌كنند كه فلاني 5 ميليارد تومان به يك ستاد كمك كرده است تا به جامعه القا كنند كه ببينيد فلاني چقدر پول دارد كه 5 ميليارد تومانش را به يك ستاد مي‌دهد در صورتي كه تمامي اين اتهامات دروغ است.

وي با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه بعد از انتخابات مبني بر اينكه اگر در مورد شخصي مسائل مالي مطرح است از طريق مراجع قضايي پيگيري شود، گفت: رفتار برخي آقايان مانند رفتار مشركان صدر اسلام است كه بعضي از حرف‌هاي پيامبر و يا آيات قرآن را قبول داشتند و برخي را رد مي‌كردند كه در اين مورد آيه‌اي هم نازل شد.

وي افزود: افرادي كه چنين اتهامات دروغي را منتشر مي‌كنند نه اخلاق انساني دارند نه ارزش‌هاي اسلامي را قبول دارند و نه براي فرمايشات رهبري اهميتي قائل مي‌شوند اينها جرياناتي هستند كه معلوم نيست ريشه‌شان كجاست و چه اهدافي را دنبال مي‌كنند
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.