توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49828
تلویزیون مصاحبه احمدی‏نژاد را پخش نکرد/ مشایی رفتنی‏ است
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۰۶
مصاحبه رییس جمهور در دفاع از مشایی که قرار بود از اخبار ساعت 21 شب گذشته پخش شود به دستور مقامات عالیرتبه اجازه پخش پیدا نکرد.

به گزارش جهان همزمان با انتشار خبر ابلاغ نظر مقام معظم رهبری بر برکناری اسفندیار رحیم مشایی از پست معاونت رئیس جمهور که پیش از این توسط نایب رئیس مجلس اعلام شده بود، رئیس جمهور علیرغم میل باطنی با توجه به روحیه ولایت پذیری خود مصمم شد نسبت به تغییر مشایی اقدام کند.

بنا براین گزارش عصر روز گذشته خبری توسط خبرگزاری ها مخابره شد که طی آن محمود احمدی نژاد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با تمجید از مشایی وی را از وفاداران به انقلاب اسلامي و فردي ولايي ، ساده زيست و خدمتگزار مردم معرفی کرد و افزود: ايشان به معاونت اولي رئيس‌جمهور منصوب شده و به كار خود ادامه مي‌دهد.

با این حال پس از پیگیری های خبرنگار جهان مشخص شد این مصاحبه که قرار بود از اخبار ساعت 21 شب گذشته پخش شود به دستور مقامات عالیرتبه اجازه پخش پیدا نکرد.

قرار است احمدی نژاد پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، اقدام به معرفی معاون اول جدید خود به جای اسفندیار رحیم مشایی کند.

گفتنی است افکار عمومی در انتظار تغییر فوری رحیم مشایی هستند چرا که مساله برکناری وی از سمتهای دولتی جدای از انتقادات به مشایی اکنون جنبه اثبات ولایت پذیری احمدی نژاد را به دنبال دارد .

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.