توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49910
'بي‌توجهي به امر رهبري بهاي ‌سنگيني دارد'
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۹
رئيس مرکز پژوهشهاي فرهنگي و اجتماعي گفت: بي توجهي به دستور ولي فقيه بهاي سنگيني دارد و مردم انقلابي ايران در اين زمينه با هيچکس مسامحه نمي کند.

 حجت الاسلام غلامي در گفتگو با خبرگزاري مهر گفت: عدم اجراي دستور رهبر معظم انقلاب از سوي احمدي نژاد مشروعيت را از دولت دهم سلب خواهد کرد.
غلامي افزود: صرف نظر از موضوع توانمندي آقاي مشايي براي تصدي معاون اولي و منطقي بودن انتصاب وي در اين سمت ديدگاه‌هاي ايشان درباره اسلام و انقلاب اسلامي ديدگاه‌هاي انحرافي، التقاطي و غير قابل دفاع است و مطمئنا چنين شخصي نمي تواند در پستهاي حساس کشور قرار بگيرد.
وي افزود: ترديدي وجود ندارد که دستور مقام معظم رهبري درباره برکناري مشايي شرعا و قانونا لازم الاتباع است و آقاي احمدي نژاد که مدعي پيروي از ولي فقيه و نايب امام زمان (عج) است، بايد بيش از آنکه دير شود و طيف‌هاي وسيعي از دوستان انقلابي خود را در دولت، مجلس و در ميان اقشار گوناگون مردم و نخبگان از دست بدهد دستور رهبري را بي درنگ اجرا نموده و حافظ مشروعيت و هويت ديني و انقلابي خود و دولت دهم باشد.
غلامي اضافه کرد: جاي تعجب است که آقاي احمدي نژاد بدون درک موقعيت خطير کشور و با اصرار بر حفظ اين عنصر مسئله دار در حال ايجاد يک شکاف بزرگ بين خود و بخش اعظم کساني است که به وي راي داده‌اند.
وي گفت: ايشان به اين نکته مهم توجه ندارند که بي توجهي به دستور ولي فقيه بهاي سنگيني دارد و مردم انقلابي ايران در اين زمينه با هيچکس مسامحه نمي کند.



 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.