توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49920
نوذری: واگذاری احداث پالایشگاهها به بخش خصوصی
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۰۴
وزیر نفت با اشاره به اینکه دولت حمایتهای خود را برای احداث پالایشگاه توسط بخش خصوصی اعلام می دارد اظهار داشت: دولت احداث پالایشگاهها را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

غلامحسین نوذری صبح پنجشنبه در حاشیه رونمایی موتور دیزل ملی ایران در گفتگو با مهر در شهرک صنعتی آمل افزود: احداث پالایشگاههای کشور دیگر توسط دولت انجام نخواهد شد و بخش خصوصی برای احداث آنان برنامه هایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت با اعطاء مجوز برای احداث پالایشگاه در هر نقطه کشور که امکان استحصال نفت ارزان و پالایش آن وجود داشته باشد ممانعت نخواهد کرد.

وزیر نفت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد سرنوشت احداث پالایشگاه در مازندران که مصوبه سفرهای استانی دولت به مازندران بوده اظهار داشت: مجوزهایی که وزارتخانه برای احداث پالایشگاه به سرمایه گذار احداث پالایشگاه باید می داد داده است.

نوذری بیان داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان سکوی شناور ایران البرز که چند ماه گذشته به آب انداخته شده در بندر امیر آباد مازندران راه اندازی می شود.

وی گفت: مراسم افتتاحیه رسمی پروژه فوق در محل شهرک صنعتی آمل و افتتاح آن در محل سکو توسط رئیس جمهوری صورت خواهد گرفت.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.