نظر منتشر شده
۴۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49942
تداوم انقلاب‌اسلامي بر پايه تمسك به ولي‌فقيه واجب‌الاطاعه است
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۳۳
اكثريت نمايندگان مجلس خبرگان رهبري در بيانيه‌اي خطاب به ملت ايران اعلام كرد كه « فصل‌الخطاب در امور رهبري است و هر گونه انحراف از راه و مواضع رهبري، انحراف از آرمان‌هاي انقلاب و خط اصيل امام خميني است.»



به گزارش الف، در اين بيانيه آمده است:



بسم الله الرحمن الرحيم



ملت بزرگ و حماسه‌ساز ايران اسلامي!



سلام عليكم



با حمد و سپاس بيكران به درگاه ايزد منان، ما جمعي از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري، حضور چهل ميليوني شما مردم فهيم و انقلابي و ولايت‌مدار را در صحنه انتخابات بيست و دوم خرداد ماه هشتاد و هشت كه نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي و يك همه‌پرسي در تاييد نظام جمهوري اسلامي ايران بود، ارج مي‌نهيم و مواردي را با شما مردم خوب در ميان مي‌گذاريم.



1-لازم مي‌دانيم مراتب قدرداني و تجليل و تكريم و تشكر خويش را از اين همه شور و شعور و حضور و وظيفه‌شناسي اعلام داريم.



2- ولايت مطلقه فقيه، استمرار راه انبياء و امامان است و ريشه در تفكر قرآني و معارف اهل بيت عليه‌السلام و سابقه ممتد تاريخي از آغاز عصر غيبت كبرا تا كنون دارد. ولايت الهي فقيه عادل، به طور ويژه ، بنيان نظري نهضت اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) است. اعتبار همه مناصب و مقامات حكومتي و مشروعيت تصرفات و تصميم‌ها و اقدامات آنان در قلمرو مسائل عمومي و وظايف قانوني، ناشي از نصب مستقيم و يا غيرمستقيم و تاييد ولي فقيه است. در خصوص رياست جمهوري هم به تصريح امام راحل و صريح اصول قانون اساسي، اگر تنفيذ انتخاب مردم از سوي ولي فقيه صورت نگيرد، رياست‌جمهوري، طاغوت است و مشروعيت ندارد. رييس‌جمهور با اعتماد و انتخاب مردم و تنفيذ راي ملت از سوي رهبري مشروعيت و اعتبار كسب مي‌كند و به مثابه بازوي اجرايي ولي فقيه است. او موظف است سياست‌ها و خط مشي دولت را بر اساس سياست‌ها و رهنمودهاي رهبري، ترسيم و اجرا كند، در غير اين صورت، اعتبار شرعي و قانوني ندارد.



3- در اين سه دهه ملت ولايت‌مدار و شهيدپرور، همواره، وفاداري و پيروي از ولي فقيه واجب‌الاطاعه را در همه صحنه‌ها به نمايش گذاشته است. با تحقق گفتمان امام و رهبري، استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي پايدار گرديد. بعد از ارتحال امام و تعيين حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، دامت بركاته، از سوي خبرگان منتخب ملت به عنوان رهبري، معظم له، با اقتدار و صلابت، راه امام را در اين دو دهه تداوم بخشيدند و رهبري شايسته و بي‌نظيري را در جهان ارايه دادند. اين رهبري والا، در سايه تعاليم اسلام و باورهاي ديني مردم تحقق يافته است.



4-دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، در جريان انتخابات دهم با فضاسازي رسانه‌اي و تشكيك زودهنگام در سلامت انتخابات و ايجاد التهاب سياسي و اجتماعي و بالابردن هيجانات و مطالبات از طريق استفاده ابزاري از انتخابات و استفاده از غفلت بعضي از نامزدان رياست‌جمهوري، با يك جنگ رواني تمام‌عيار وارد عمل شدند و با ادعاي موهوم و شبيه به افسانه تقلب بزرگ در انتخابات كه برگرفته از سناريوي انقلاب‌هاي مخملين بود سعي در تخريب اذهان عمومي و ايجاد ياس و ترديد در مردم كردند كه با خطبه تاريخي مقام معظم رهبري در نماز جمعه بيست و نهم خرداد ماه و اعتماد به نهادهاي قانوني توطئه دشمنان مثل گذشته نقش بر آب شد. امت خداجو، با استحكام و اقتدار، پشت سر رهبر خويش براي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي به راه خود ادامه خواهند داد.



5-بسياري از علما و نخبگان و شخصيت‌ها و دلسوزان نظام انتظار دارند كه رييس محترم مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام كه همواره با تدبير و فراست در كنار امام و رهبري به حل مشكلات و معضلات كمك كرده‌اند در شرايط كنوني نيز با پشتيباني بيشتر و شفاف‌تر از ولايت فقيه و بيانات رهبري در اين شرايط حساس دشمنان اسلام و نظام و كينه‌توزان و بدخواهان و فرصت‌طلبان را در نقشه شيطاني براي آسيب به وحدت و همدلي ناكام گذارند.



6- از رييس‌جمهوري محترم جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد كه با اعتماد مجدد مردم و با اكثريت قاطع بيش از بيست و چهار ميليون راي دوباره انتخاب شدند، مي‌خواهيم كه با تبعيت از اوامر رهبري و توجه به نصايح خيرخواهانه بزرگان ديني، اولا بيش از گذشته با تمام توان ، در ترويج دين و اخلاق و خدمت به ملت و حل مشكلات معيشتي و پيشرفت و عدالت تلاش كنند، ثانيا از تمامي ظرفيت و توانمندي نيروهاي متعهد و ولايي و متخصص و انقلابي در شرايط فعلي استفاده كنند و در جهت هماهنگي و انسجام و همكاري دولت و ملت و قواي سه‌گانه و ساير نهادهاي عمومي و دستگاههاي گوناگون و شخصيت‌هاي تاثيرگذار با جديت بيشتر از گذشته تلاش كنند و از به كارگيري افرادي كه موجب لطمه‌زدن به يكپارچگي دولت و حساسيت ويژه نخبگان و مردم ولايت‌مدار و دلسوزان نظام مي‌شود قاطعانه پرهيز كنند.



7- در پايان بار ديگر تاكيد مي‌كنيم نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه ميراث گران‌سنگ امام خميني است و تنها شيوه براي حفظ راه امام و حراست از آن ، حمايت از ولايت فقيه است. تداوم انقلاب اسلامي بر پايه تمسك به ولايت فقيه و ولي فقيه واجب‌الاطاعه است. هم‌چنين اعلام مي‌كنيم خط امام را بايد در انديشه و سلوك رهبري يافت. فصل‌الخطاب رهبري است و هر گونه انحراف از راه و مواضع رهبري انحراف از آرمان‌هاي انقلاب و خط اصيل امام خميني است. اميدواريم نخبگان جامعه در اين امتحان الهي همراه صفوف يكپارچه ملت در كنار رهبري همواره در پاسداري از اين وديعه الهي و دفاع از حريم شرع مقدس و حقوق ملت و نعمت جمهوري اسلامي و ولايت فقيه مشمول تفضلات الهي و لطف و عنايت بقيه‌الله‌الاعظم عجل‌الله تعالي فرجه الشريف قرار گيرند.



والعاقبه لاهل التقوي و اليقين



والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته



اكثريت نمايندگان مجلس خبرگان رهبري



 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۴:۱۹:۴۲
1- همین که اعضای خبرگان بالاخره علیه هاشمی سخن گفتن خیلی خوبه2-احمدی نزاد داره کاری میکنهکه همه ازش زده میشن.هرچه زودتر بایدپی به اشتباهش ببره (189947)
 
مخسن
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۴:۳۲:۱۷
امیدوارم گوش همه طرفین این نامه به این نامه بدهکار باشد
لطفا اگر میشود نام امضا کنندگان رو منتشر کنید البته در اکثریت آن شکی نیست چون انگار بیش از 50 نفر آن را امضاء کرده اند. (189963)
 
سعادت
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۴:۳۵:۲۸
هر كس بخواد بر خلاف نظر رهبر عمل كند مشروعيت قانوني ندارد و لياقت و شايستگي رياست جمهوري يك مملكت اسلامي را ندارد . اميدوارم اگر بر خلاف نظر رهبر عمل كرد با او برخورد قانوني شود ...! (189968)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۴:۵۶:۵۵
اگر اقای احمدی‌نژاد نام دولت خودش رو اسلامی گذاشته پس چرا به توجهات مراجع عالیقدر جهان اسلام ( حضرت ایت الله خامنه ای و مکارم شیرازی ) و دیگر مراجع عظام و علما مبنی بر برکناری مشایی از سمت معاون اولی و عدم کفایت و مشروعیت وی در این مقام عمل نمی کند و بی توجه هست اینجا هست که صداقت و یکرنگی ادمها معلوم میشه ای کاش جناب رییس جمهور هم خود را جزو نخبگان و فعالان سیاسی می دانست که رهبری فرمود در معرض امتحان و ازمایشند

زین هم رهان سست عناصر دلم گرفت
شیر خدا و رستم دستان ارزوست (189987)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۵:۲۹:۵۰
از مواضع ایشان متشکریم بهترین موضع ممکن بود، همه باید تابع ولی فقیه باشند چه هاشمی چه احمدی نژاد چه من و شما فرقی نمی کند. (190007)
 
nima
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۶:۵۶:۳۵
بر این نامه اشکالی وارد است که امیدوارم که جواب آن را بدهید
این گروه که عنوان شده اکثریت نمایندگان ، چند نفر از اعضای مجلس خبرگان هستند آبا واقعا اکثریت هستند یا تعداد اندکی؟!
نکته بعدی اینکه اگر آقای هاشمی قرار باشد که از احمدی نژاد حمایت کند، پس تکلیف اینهمه افترا و بی آبرو کردن ایشان در مناظرات چه میشود
در نهایت اینکه ما ملت ایران خواستار شکایت آقای احمدی نژآد از آقای هاشمی به دلیل رانت خواری و موارد دیگری که آقای احمدی نژاد در مناظرات خود ایراد کردند میباشیم و از ایشان میخواهیم که هرچه زودتر به این مهم بپردازند- چرا که ایشان با بیان این مطالب آرای بسیاری بدست آوردند. (190044)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۷:۳۸:۵۹
سلام دوست گرامی
تعداد اعضای مجلس خبرگان رهبری 83 نفر می باشد (190480)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۶:۵۸:۵۱
خدایا به حق صاحب امر احمدي‌نژاد را ولایت پذیر بفرما .الهی آمین . (190046)
 
ولایتی
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۷:۰۶:۱۸
از سایت وزین الف تقاضا می شود اسامی امضا کنندگان را پیدا کنند و به مردم معرفی کنند، تا دفعه دیگر به همین ها رای بدیم (190050)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۸:۰۲:۱۹
لطفاً اسانی را اعلام کنید تا دفعه دیگر به اینها رأی ندهیم چراکه یک بیانیه یکطرفه و احمدی نژادی نوشتند نه در حمایت از رهبری. تقلب در انتخابات را افسانه نامیدند. آیا دلایلی را هم بر رد این تقلب دارند؟ آیا افکار عمومی قانع شدند؟ آیا نباید هیچ صحبتی در مورد کارهای غیرقانونی دستگیرکنندگان می گفتند؟ اینها نشان می دهد که متأسفانه خبرگان رهبری هم از این مجلس برای احمدی نژاد هزینه کرد. در حالی که احمدی «زاد تاکنون ثابت کرده اند ارزش این همه هزینه برای نظام و نهادهای نظام را ندارند. امیدوارم هرچه سریعتر آقایان سرعقل بیایند.

برادران الف لطفاً این مطلب را سانسور نکنید و ناخودآگاه خوانندگانتان را تشویق به بازدید از سایتهایی نکنید که دشمن نظامند. (فیلترینگ هم موثر نیست همه فیلترشکن دارند) (190489)
 
مریم.م
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۷:۳۹:۲۵
همین و دیگر هیچ.
جانم فدای رهبر (190077)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۷:۴۲:۵۲
انصافا کار ÷سندیده ای حضرات انجام داده اند . سزاوار است نام امضائ کنندگان نیز درج شود. (190081)
 
کامبیز
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۱۸:۱۰:۰۵
چرا این نامه در سایت رسمی مجلس خبرگان وجود ندارد ؟! (190103)
 
هومن
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۲۲:۴۷:۴۴
چرا بیانه‌هایی که اخیراً تحت عنوان «اکثریت خبرگان» یا «پنجاه نفر از خبرگان» منتشر شده همه بدون ذکر اسامی هستند؟ لطفاً اسامی خبرگان محترم امضا کننده‌ی این بیانیه را منتشر فرمایید. (190239)
 
ر.رضایی
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۲۳:۲۴:۳۹
جای بسی خوشحالیست که خبرگان برآمده از مردم صریح و شفاف و بدون توجه به منافع موضعگیری کرده اند ، از نماینده خوب مردم چهارمحال هم که یکی از بانیان این کار شایسته بودند صمیمانه سپاسگزارم. (190269)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۸:۰۳:۴۶
بدون توجه به منافع! با این حرفت موافقم چون حتی منافع نظام را هم لحاظ نکردند. اسلام که بماند. (190490)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۰:۴۲:۳۰
آفرین به نمایندگان فقیه که در دوران تنهایی رهبری به وظیفه خود عمل کردند و از رهبری دفاع نمودند (190324)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۷:۴۸:۴۲
شاهرا شما دوست عزیز ناشناس(\"آفرین به نمایندگان فقیه که در دوران ....\") موضوع را اشتباه فهمیده اید. اینها نمایندگان فقیه نیستند. اینها نمایندگان مردم بر ولی فقیه هستند و ولی فقیه منتخب آنهاست. (190482)
 
فرشید فاریابی
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۰:۴۴:۲۲
با سلام علی رغم انتشار نامه ی رهبری انقلاب و گدشت 6 یا 7 روز از آن و نیز اعلام کناره گیری آقای مشایی از معاونت رییس جمهور که توسط آقای هاشمی شجره اعلام شد چرا آقای احمدی نژاد سکوت کرده ؟ آیا این کار ایشان ولایت پذیری وی را مخدوش جلوه نمی دهد؟ (190328)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۸:۴۴:۵۱
آقاي فاريابي عزيز!
در جواب شما بايد بگويم اگر آقاي دكتر احمدي نژاد صبر كردند به خاطر اين بود كه آقاي رحيم مشايي خود كناره گيري كند و ثابت كند كه ولايت پذيري دارد.
متاسفانه آقايان طيف اصلاحات هم از انتخاب مشايي اظهار ناراحتي كردند و هم شبهه ايجاد كردند كه رئيس جمهور مستقل نيست و مجبور است انتخابش را تحت فشار ها عوض كند!
اين سياست يك بام و دو هواي هميشگي به اصطلاح اصلاح طلبان است! (190516)
 
زندي
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۸:۴۶:۳۲
بنده به نوبه خود از بيانيه اكثريت خبرگان رهبري صميمانه تشكر مي كنم.
خداوند يار و مددكار همه شما عزيزان باشد. انشاءالله (190518)
 
ستايش
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۱:۳۴:۰۴
آقاي دكتر ضمن عرض تبريك به مناسبت پيروزي اولتان در انتخابات منتظر پيروزي دومتان در امتحان بزرگ الهي كه همان اطاعت امر ولي فقيه است هستيم (190415)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۷:۲۷:۵۶
فقط تصور کنید اکر هاشمی یا خاتمی یا موسوی یا هر غیر خودی اینطور بی شرمانه به مدت تا این لحظه هفت روز در مقابل خواست صریح رهبری مقاومت میکرد و کار را به نامه رسمی و منتشره از رسانه ملی میکشید ؟وا مصیبتا .... (190478)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۷:۵۳:۰۵
شما نیز ظاهرا از همان برنامه وزارت کشور مخصوص رای برای نظرات استفاده میکنید .
خجالت بکشید
bbc هزاران بار بر شما شرافت دارد .مطمئن باش نظراتم آنجا منتشر میشود
این که میدانم متشر نمیکنید ولی حدالقل بدید توکلی بخواند (190485)
 
هوشنگ
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۸:۰۰:۴۳
با توجه به تعداد نظر منتشر شده و غیر قابل انتشار ، وضعیت بحرانی مقبولیت نهادی چون مجلس خبرگان و یا مفاد این بیانیه مشخص است .
کامنت بنده را هم منتشر نکردید هر چند انتقادی بود ولی مرز شکنی و توهین آمیز نبود .

به هر حال سایت شماست و پاسخگوی کامنتها در صورت انتشار با شما است و مسئولیت شما درک میشود ، ولی خوب بنظرم برای شما هم شرایط جامعه را قابل فهم تر مینماید .
خداوند توفیقتان دهد . (190488)
 
شهروند2
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۸:۱۷:۰۵
اين عزيزان چرا اكنون از حضور 40ميليوني مردم مطلع شده اند كه تبريك مي گويند؟ (190502)
 
مهین
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۹:۲۷:۴۲
تورو خدا هرچه زودتر پستی را برای بعضی آقایان در نظر بگیرید تا بیش از این ذوب نشن (190542)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۳:۵۴
سزاوار است نام امضائ کنندگان نیز درج شود.9 (190551)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۳:۳۷
یادمان نرود احمدی نژاد، مشایی را برکنار نکرد حتی پس از دستور رهبری، بلکه مشایی خود کنار کشید. این هم ولایت پذیری احمدی نژاد (190560)
 
علی_خ
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۴:۰۳
چطور شده هیچ کدوم از شما به موسوی نمیگید ولایت پذیر باش امام وقت انتخاب وزرا که میشه و وقت سهم خواهی همه دنبال ولایت پذیر کردن رئیس جمهور هستین (190561)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۵:۴۸
در نهایت اینکه ما ملت ایران خواستار شکایت آقای احمدی نژآد از آقای هاشمی به دلیل رانت خواری و موارد دیگری که آقای احمدی نژاد در مناظرات خود ایراد کردند میباشیم و از ایشان میخواهیم که هرچه زودتر به این مهم بپردازند-
اين قسمتي از فرمايشات يكي از آقايان در بالا مي باشد.
عزيز دل برادر چرا نمي گويي چرا آقاي هاشمي شكايت نمي كنند واعاده حيثيت نمي نمايند. (190564)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۹:۴۵
باسمه تعالي
پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبي به اين مملكت نرسد.\"امام خميني\" (190566)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۰:۰۳:۰۲
چرا این حضرات اسمشان را در متن درج نکرده اند تا موضع افراد در این شورا روشنتر گردد؟ (190569)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۰:۱۹:۳۰
جرا بيانيه مذكور زودتر از امضاء ها از طريق صداوسيما و سايتهاي خبري منتشر شده است؟ چند روز پيش كه يك بيانيه از سوي برخي از هنرمندان و هنرپيشه گان در خصوص اتفاقات بعد از انتخابات از سوي صدا و سيما پخش شد بصورت زيرنويس امضاء كنندگان بيانيه را چندين بار اعلام ميكردند بطوريكه بنظر مي رسيد اينكه چه كسي بيانيه را امضاء كرده از خود بيانيه مهمتر بود. پس چرا در خصوص بيانيه به اين مهمي (بيانيه خبرگان)اينكار صورت نگرفت؟ (190582)
 
هادي
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۰:۴۷:۰۷
اين كه اسامي امضا ء كنندگان اين نامه مشخص نيست ، صحت اين تعداد امضاء كننده را با ترديد مواجه مي كند . (190606)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۱:۱۷:۵۴
لطفا اسامي عزيزان امضاكننده را منتشر كنيد. (190662)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۱:۲۳:۳۸
چرا فقط از لفظ اکثریت استفاده می شه و اسم این آقایان اعلام نمی شه؟ همین موجب دروغ بودن تعداد است. (190676)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۱:۲۶:۲۴
از اینکه این عزیزان به فرمایشات رهبر فرزانه گوش دادند و از امتحان موفق بیرون آمدند خدا را شاکرم.آقای احمدی نژاد هم بداند تا زمانی که عملش و حرفش یکی است محبوب است.
برایش متاسفم که شعار ولایت پذیری میدهد ولی بعد از گذشت 7 روز از نامه مقام معظم رهبری هنوز سکوت کرده و دیشب خود مشایی قبول کرد کنار بره

که اینم بازیه اونم اگه سرباز ولایت بود همون موقع این کار رو میکرد نه اینکه بگذاره نامه رهبر علنی بشه و تو اخبار بگن بد بیاد بگه\"من به عنوان سرباز ولایت کناره گیری میکنم

مهم نیست

(190486)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۱:۵۶:۱۲
نظام اسلامي در حال هزينه كردن تمام اندوخته‌هايش براي احمدي نژاد است. شما ببينيد مجلس خبرگان هيچ گزارشي به مردم نداده ولي در مورد اقاي هاشمي و مشايي و انتخابات بيانيه جناحي صادر مي‌كند . گيريم اين بار بحران كنترل شد در بحران بعدي چه نهادي براي هزينه كردن باقي مانده است. (190762)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۳:۳۰:۴۰
عشق یعنی یه پیام ، تا بقیة الله و قیام

عشق یعنی یه کلام ، پا به پای فرزند امام

خامنه اي ،خميني ديگر است و عشق به خميني عشق به همه خوبيهاست (190936)
 
ليلا
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۳:۴۰:۳۴
از شما خواهش مي كنم اين را حتما چاپ كنيد.
من اصلا آدم سياسي نيستم اما در اين انتخابات نظرم به بسياري از موارد جذب شد. همانطور كه آقاي هاشمي د ر نامه سر گشاده خود به مقام معظم رهبري فرمودند آقاي احمدي نژاد رهبري و نظام را نشانه گرفته اند دليل من اين است:
1- همانطور كه مقام معظم رهبري در نماز جمعه 29 خرداد فرمودند ايشان بعد از مناظره آقاي احمدي نژاد و موسوي به ايشان تذكر داده بودند ولي همانطور كه همه مشاهده كرديم ايشان به طور مداوم در جلسات بعدي نيز به اتهامات خود تاكيد كردند و يك بار مسئله معاويه است و بار ديگر گفتند كه طلحه و زبير يك بار هم گفتند كه بايد انگ بزنند و در شهر بچرخانند و در گردهمايي بعد از انتخابات نيز در حضور و به تحريك ايشان شعارهايي عليه هاشمي داده شد. اين مسئله نشان مي دهد كه ايشان نه تنها به حرف مقام معظم رهبري گوش نكردنند بلكه با پا فشاري و لجاجت به كار خود ادامه دادند.
2- در مورد انتخاب مشايي نيز همه ديدند كه اين انتخاب انتخابي نا آگاهانه نبود آقاي احمدي نژاد حساسيتهاي رهبري و ديگران را نسبت به ايشان مي دانستند و همچنين مي دانستند كه اگر ايشان را معرفي كنند مجلس راي اعتماد نمي دهد. بنابراين با اينكارشان يك دهانكجي به همه كردند. و علي رغم اينكه رهبري به طور مكتوب از ايشان خواسته بود كه مشايي را بردارد ايشان انگار كه اصلا چيزي دريافت نكردهاند هيچ عكس العملي نشان نمي دهد تا اينكه ايشان مجبور مي شوند نامه را منتشر كنند با اينحال باز هم كاري انجام نمي دهد.
نتيجه گيري من اين است كه ايشان فقط با ادعاي ولايت مداري مي خواستند راي بياورند و الان هم كه به هدف خود رسيده اند. و در راستاي اهداف ديگري كه ممكن است كه براي نظام بسيار خطرناك باشند بروند. شما اگر پرس و جو كنيد مي بينيد افرادي كه به احمدي نژاد راي داده اند اكثرا به خاطر اينكه حدس مي زدند مقام معظم رهبري به ايشان راي مي دهند، بوده است. نظام خيلي به خاطر ايشان هزينه داده است. (190956)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۴:۵۴:۳۱
ولایت فقیه یعنی شرع و دین و مردم نه سیاست من نمیدانم چرا همه آقایون از مقام معظم رهبری مایه میگذارند اگر انسانها نباشند هیچ دینی و هیچ پیامبری هم نبود پس مردم و رای مردم باید باشد تا ولایتی هم باشد امام (ره) فرمودند که جمهوری اسلامی بر پایه و عقاید و ستون این ملت است .... یا علی (191086)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۴:۵۷:۴۵
بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگان طبق قانون وظیفه نظارت بر رهبر را دارند و توانایی عزل او را . اینکه این افراد نه فقط در حیطه شخصی خود بلکه در سطح کل مجلس و آن هم ریاست آن خواستار اعلام تبعیت و اطاعت و حمایت هستند، نقض غرضی بزرگ و مغالطه ای تاریخی است . (191093)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۴:۵۹:۴۲
معمولا بیانیه توسط رییس یک ارگان یا مجلس صادر میشود ولی این بیانیه توسط افراد بی اسم وبه ریس آن صادر شده است جای تعجب دارد (191096)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۲:۵۳
تعداد موافقان و مخالفان بیانیه مجلس خبرگان جالب است.
خدمت جناب آقای توکلی عرض می کنم باید فکری به حال سوالات انباشته در ذهن مردم کرد. چراکه اگر از دلسوزان نظام جوابی شنیده نشود بعید نیست دشمنان نظام جواب سوالات را بدهند. (191256)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۱:۵۳:۳۷
اينكه بالاخره اين حضرات هم اعلام موجوديت كردند خودش خيلي خوب است . حالا چرا اسامي انها را منتشر نمي كنيد تا ملت هم اگاه شوند؟ اين براي انتخابات اينده خيلي مهم است بنا براين لطف كنيد براي جلوگيري از تضييع حقوق امضا كنندگان هر چه زودتر اعلام فر ماييد . باتشكر (191780)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.