توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 50028
رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهور شد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۳۸
رییس‌جمهور در حکمی اسفندیار رحیم مشایی را به سمت «مشاور و رییس دفتر رییس‌جمهوری» منصوب کرد.

به گزارش ثانیه‏نیوز، دکتر احمدی‌نژاد در این حکم اظهار امیدواری کرده است، مهندس مشایی با همراهی همه همکاران و با توکل بر خدا و توسل به حضرت مولا صاحب الامر(عج) همچون گذشته در تلاش برای خدمتگزاری به ملت بزرگ و نظام ولایی جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشد.

متن کامل حکم دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس اسفندیار رحیم مشایی
سلام علیکم
انقلاب اسلامی استمرار راه رسول گرامی اسلام(ص) و فرزندان برومندش، ائمه طاهرین(ع) و خط سرخ ولایت است. انقلابی بودن، یعنی داشتن آمادگی ایثار جان و مال و در اوج آن آبرو برای آرمانهای بلند الهی و انسانی، و همین رمز ماندگاری این راه پرعزت و افتخار است. دوران جدید دوران شکوفایی عدالت و عشق و ایثار، و سربلندی هر چه بیشتر عاشقان ایثارگر است.

در آستانه میلاد اسوه ایثار و شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و ضمن تقدیر فراوان از همه خدمات ارزشمند گذشته، جنابعالی را که انسانی مؤمن و فداکار و مورد اطمینان کامل هستید به سمت «مشاور و رئیس دفتر رییس‌جمهوری» انتخاب می‌نمایم.

امیدوارم با همراهی همه همکاران و با توکل بر خدا و توسل به حضرت مولا صاحب الامر(عج) همچون گذشته در تلاش برای خدمتگزاری به ملت بزرگ و نظام ولایی جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید.


* شیخ الاسلامی به سمت دستیار ویژه رییس جمهور در ساماندهی نیروی انسانی

همچنین دکتر محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور در حکمی دکتر عبدالرضا شیخ‌الاسلامی را به سمت دستیار ویژه رییس‌جمهور در سازماندهی نیروی انسانی منصوب کرد.

متن کامل این حکم بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالرضا شیخ‌الاسلامی
سلام علیکم
دوران جدید، دوران شکوفایی و پیروزی‌های بزرگتر برای ملت ایران و خداجویان و عدالت‌طلبان خواهد بود و به فضل الهی مجاهدان فی سبیل الله طعم شیرین عزت بیشتر را خواهند چشید.
از خودگذشتگی در راه آرمان‌های الهی که رمز جاودانگی انسان و ارزش‌ها است درس بزرگ سرور و سالار مجاهدان و شهیدان، حضرت امام حسین علیه السلام است.
در آستانه میلاد این اسوه پایداری و با تقدیر فراوان از همه خدمات مخلصانه گذشته، جنابعالی را که بحمدالله انسانی مؤمن و توانمند و شایسته هستید به سمت «دستیار ویژه رییس‌جمهور در سازماندهی نیروی انسانی» انتخاب می‌نمایم.
امیدوارم همچون گذشته با توکل بر خدا و تلاش مستمر در خدمت به ملت بزرگ و نظام ولایی جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید.

محمود احمدی نژاد
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.