توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 50335
منزل يك رزمنده عمليات مرصاد پلمب شد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۰
منزل سازماني يك رزمنده عمليات مرصاد درپي عدم پذيرش حكم تخليه، پلمب شد.

به گزارش فارس از كرمانشاه نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در اين باره به خبرنگار فارس گفت: سرهنگ خلبان علي ميلاني ازخلبانان تيز‌پرواز هليكوپتركبري كه در زمان عمليات مرصاد با هجوم به منافقان و دشمنان افتخارات زيادي آفريد و ارزش عمليات‌هايش كمتر از شهيد كشوري و شهيد شيرودي نيست امروز درخانه‌اي محقر و سازماني زندگي مي‌كند كه آن هم متاسفانه به علت بازنشستگي وي دستور تخليه‌اش صادر شده و حتي پلمب شده‌ است.
محمد كرمي‌راد كه خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس و به ويژه عمليات مرصاد است، افزود: سرهنگ خلبان ميلاني در عمليات مرصاد به شدت زخمي شد و هليكوپتر وي در اين عمليات توسط دشمن سقوط شد و تلاش زيادي براي دستگيري وي از سوي آنان صورت گرفت كه وي با رشادت و شجاعت مثال‌زدني با بدن شديدا " زخمي به صورت معجره‌آسايي خود را به نيروهاي خودي رساند و از اسارت نجات يافت.
وي ادامه داد: بايد از اين دلاوران عرصه ايثار و شهادت به صورت اساسي تجليل شود و اين همه رشادت و ايثار فراموش هيچگاه نشود و چنين افرادي پس از اين همه خدمت اسير مسائل زندگي و سرپناه خانواده نباشند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: متاسفانه روزگذشته مطلع شديم خانه‌سازماني اين رزمنده را به دليل عدم تخليه در تهران پلمب كرده‌اند كه از شنيدن اين خبر ناراحت شديم و با همراهي تعدادي از اعضاي فراكسيون ايثارگران مجلس درتلاش هستيم اين حكم را لغو كنيم.
وي درپايان گفت: شان ايثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس بسيار بيشتر از اين است كه درگير مشكل ساده معيشتي و مسكن باشند و همه ما موظفيم به ايثارگران بيش از همه خدمت كنيم و حرمت كساني كه در روز امتحان از جان و مال و زندگي خود گذشتند را بيش از همه پاس داريم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.