توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 50449
دیدار ابطحي با خانواده اش در اوین
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۵۱
محمد علي ابطحي از بازداشت شدگان حوادث اخير عصر امروز با همسر و 3 فرزند خود در زندان اوين ملاقات كرد.
فهيمه موسوي نژاد همسر محمد علي ابطحي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به ملاقات عصر امروز خود با همسرش در زندان اوين گفت: در ملاقاتي كه امروز با همسرم در زندان اوين داشتم در مجموع حال وي خوب بود و خودش هم از وضعيت زندان ابراز رضايت داشت .
وي افزود: ما در اين ديدار صحبتي به غير از صحبت‌هاي خانوادگي نداشتيم و هيچ مبحث سياسي مطرح نشد.
همسر ابطحي ادامه داد: روحيه همسرم خوب بود اما نسبت به گذشته لاغر شده بود . در اين مدت من به افرادي كه درخصوص داروهايش با ما درتماس بودند توصيه مي‌كردم كه مراقب باشند كه ايشان چاق نشوند چرا كه چاقي برايش مضر است اما وقتي قيافه لاغر شده او را ديدم متعجب شدم.
موسوي نژاد همسر محمد علي ابطحي با اشاره به اظهارات همسرش در خصوص شرايط زندان گفت: همسرم در خصوص شرايطش در زندان به ما گفت كه راحت هست و روزي 2 بار هربار به مدت 30 دقيقه پياده‌روي و ورزش مي‌كند و مشكلي ندارد.
وي افزود: به غير از 4 باري كه با همسرم تلفني صحبت كردم اين اولين باري بود كه با وي ملاقات مي‌كنم و زمان ملاقات بعدي به ما اعلام نشده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.