توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 50917
توضیحات رحیمی درمورد مدرکش
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۱
به گزارش شبکه ایران، محمد رضا رحیمی با بیان اینکه عده‌ای بدنبال بهانه برای حمله و تخریب رئیس‌جمهوری، دولت و عناصر نزدیک به دولت هستند، خاطرنشان کرد:‌ فناوری‌های روز و اینترنت می‌تواند وسیله‌ای برای اعتلای معنویت، اخلاق و پیشرفت و اعتلای ارزش‌ها باشد اما این روزها شاهد هستیم که عده‌ای فضای مجازی را با دامن زدن به دروغ‌ و تهمت ، مخدوش کرده‌اند.
معاون رئیس‌جمهوری در پاسخ به ادعای برخی که به او استفاده از مدرک تحصیلی جعلی را نسبت داده‌اند، گفت: اینجانب پیش از انقلاب در رشته حقوق از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و جزو اولین نفراتی بودم که مدارک مربوط به مدارج علمی خود را نیز پس از اظهارات رئیس جمهوری درباره مدارک تحصیلی مدیران، بلافاصله برای بررسی و ارزشیابی به وزارت علوم ارایه کردم.
وی افزود : این چه اخلاق، عدالت، دینداری و آئینی است که بعضی افراد غیر منصف، به خود اجازه می دهند در ابتدا ادعای دروغ را مبنی بر معرفی اینجانب به عنوان معاون اولی رئیس‌جمهوری مطرح کرده و سپس به بهانه آن به تخریب، هتاکی و جنگ روانی بپردازند؟
رحیمی با اشاره به سوابق خود در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: به عنوان خدمتگزاری کوچک، در هر مسئولیتی که بودم به عنوان بخشدار، فرماندار، استاندار، خدمت در قوه‌قضائیه ، سه دوره نمایندگی مجلس، یک دوره ریاست دیوان محاسبات کشور و نیز در عرصه ورزش ، دو و میدانی و باشگاه‌هایی چون پیروزی و ... 30 سال بدون منت به صورت شبانه روزی به فعالیت پرداختم.
معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه بعضی بدخواهان وی قطعا به سوابق و پرونده کاری او دسترسی دارند و به دروغ بودن این ادعاها واقفند، توصیه کرد با اعتقاد به قیامت، از بی‌اخلاقی دروغگویی و تهمت اجتناب کرده و آخرت خود را بابت دنیای دیگران خراب نکنند.
رحیمی در پایان تاکید کرد: با افتخار هرچه تمامتر و بدون هراسی از این ناجوانمردی‌ها، خود را سرباز دولت اسلامی دانسته و بدون توجه به عناوین، مقام‌ها و پست‌ها، خدمتگزاری به مردم را موجب افتخار خود می‌دانم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.