Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات



  کد مطلب: 51243, P.View: 5035
سه مطلب وارده/ پاسخی به پروژه سر و سقفی برخی مدعیان حمایت از دولت چاپ ارسال به رفقا
۲۰ مرداد ۱۳۸۸
کاربران الف به فضاسازی‌های برخی مدعیان حمایت از دولت علیه منتقدان پاسخ داده‌اند. سه نمونه از این مطالب را می‌خوانید.
***
علی‌رضا صبوری در مطلبی به الف نوشته است:

... در پاسخ به مطالبی که طی روزهای اخیر توسط مدعیان حمایت از دولت باهدف مرعوب کردن منتقدان از جمله دکتر توکلی و لاریجانی منتشر می‌شود‍، به عنوان یکی از بازدیدکنندگان قدیمی الف، یک پرسش و پاسخ که بین یکی از بازدیدکنندگان سایتتان و دکتر توکلی در اواخر اسفند دو سال پیش در بخش مهمان ویژ‌ه سایتتان منتشر شده بود را برایتان ارسال می‌کنم. مدعیان حمایت از دولت نیز بهتر است به جای صرف انرژی برای بازسازی کاریکاتوری از وقایع تلخ و درس آموز گذشته و مرعوب کردن منتقدان و به تصور خود کوباندن سر منتقدان و مخالفان به سقف، هرچند آن‌را تکذیب می‌کنند، به اصلاح موارد فعلی از جمله . و . و . و ... یا حتی خود . بپردازند. از مسوولان الف و نیز آقای دکتر لاریجانی نیز تقاضا می‌کنم فریب جوسازی‌های مدعیان حمایت از دولت را نخورند و به جای مشغول‌شدن به این گونه مسایل در آستانه رای اعتماد مجلس، به وظیفه واقعی خود که ستاندن داد مظلومان و اصلاح اشکالات آشکار .. است بپردازند.


×××

نام محفوظ از مسوولان فعلی که مایل نیست نامش برده شود نیز در نامه‌ای به الف نوشته است:

بررسی سوابق تحصیلی آقای دکتر توکلی نشان می‌دهد، آقای دکتر توکلی در انگلستان دوره Study Skills زبان انگلیسی را گذرانده و نمره ایشان +B بوده است.

وی همچنین دوره دکتری پژوهشی را یک ترم کمتر از متوسط دانشجویان ایرانی در انگلستان گذرانده و به همین دلیل دپارتمان اقتصاد دانشگاه ناتینگهام شهریه یک ترم را به وزارت علوم برگردانده و وزارت علوم نیز به عنوان تشویق طبق مقررات نصف این شهریه را به دانشجو هدیه داده است.

گرید دانشگاه ناتینگهام 5 (ممتاز به احتساب ایران) است و از دانشکده‌های معتبر اقتصاد انگلستان محسوب می‌شود.

دوره تحصیل ایشان در دانشگاه ناتینگهام سه سال وسه ماه طول کشیده است.

برای پذیرش ایشان به عنوان هیات علمی پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ناتینگهام نیز در جلسه‌ای که 14 نفر از اعضای گروه دانشکده اقتصاد دانشگاه بهشتی با نظرات علمی وسیاسی گوناگون شرکت داشته‌اند، به دلیل سمینار موفق، سوابق تحصیلی ممتاز در دانشکده و نیز صاحب‌نظر بودن نامبرده در امور اقتصادی و سیاسی، اعضا به اتفاق آرا به عضویت ایشان در هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه بهشتی رای داده‌اند.
***

یک کاربر دیگر الف نیز برای آرامش خاطر مدعیان حمایت از دولت برای نمونه لینک زیر را از سایت دانشگاه ناتینگهام ارسال کرده است.

با جستجو در سایت دانشگاه ناتینگهام سوابقی از تحصیلات آقای دکتر توکلی در این دانشگاه یافت می‌شود.
مدعیان حمایت از دولت می‌توانند در اسرع وقت از دانشگاه مذکور استعلام کنند.


اظهار نظر
مشارکت در بحث
206589 | عیسی   |2009-08-11 17:48:30|IRAN - []
شایعه پراکن فردی به اسم بابک ا است. وی مسوول سایت ب. و از بازجویان سابق .. است. وی سایتش را محلی برای . و اخیرا نیز با نزدیک شدن به دولت درصدد امتیازگیری از ایشان است. در.
207293 | میرزایی  - سوال درباره مدرک کارشناسی ا   |2009-08-12 23:09:52|FRANCE - []
با عرض سلام

ممکنه درباره مدرک کارشناسی ارشد ایشون هم شفاف سازی بفرمایید
با احترام
206590 | ناشناس   |2009-08-11 17:37:26|IRAN - []
لطفا مدارک آقایان وزرا و معاونین محترم جنابان .. را روی سایت بگذارید.
207072 | يه بنده خدا  - سر خدتون بي‌خيال !   |2009-08-12 12:53:03| - []
به نام خدا

با عرض سلام و ادب

دوسا عزيز اينكه مدارك همه مسئولين بررسي و اعلام شود كاريست بسيار بسيار عالي . البته بايستي توسط افرادي مطمئن انجام شود و گرنه مي‌توان فوق ديپلم را هم دكتر قالب كرد . از اين انسان دوپا تقريباً هيچي بعيد نيست .

اما در مورد خود تاپيك . من كه چيزي نفهميدم ( البته خورده نگيريد ، اساساً IQ پايين است) اما عرضم اينستكه در اين تاپيك نفهميدم كه قراره كيو تخريب كنه ؟ بعد هم از ظاهر مقاله و عنوان بر مياد كه چشم بسته و بدون دليل مثل هميشه دولت احمدي‌نژاد به خطا رفته و الان هم بايد تاوان بدهد .

سر جدتون بس كنيد . اين ننه من غريبامو تموم كنيد . والله زشته ، بالله زشته ، قباحت داره ، بابا اين احمدي‌نژاد بدبخت اگر عقل داشت كه رئيس جمهور مملكتي نمي‌شد كه نعوذ بالله اگر حضرت صاحب ارواحنا فداه هم رئيس جمهور ميشد به او ميليونها عيب و ايراد وارد مي‌كردند .

بابا هر كي رئيس جمهور بشه ، طبق خلقيات خودش كار مي‌كنه و تعدادي آدم هم بهش مي‌چسبند ، بعضي‌ها ميشن يار و هوادار صديق ، بعضيها يار نفاق ، بعضيا هم مگس دور شيريني . حالا هر كي به اسم حمايت دولت هر چيزي را كه گفت و نوشت ربط به دولت داره ؟

اطلاً در اين تاپيك قراره كي تخريب بشه و از كي حمايت ؟ آيا بهتر نبود عنوان تاپيك را عنواني حمايتي و مثبت مي‌زديد تا عنواني منفي و تخريبي ؟ تا كي اينچنين ؟

نويسنده خوش انصاف باور كنم شما فقط يه خواننده معمولي "الف" هستيد ؟ نه اينكه دسترسي به منابع سايت سخت باشد ولي انصافاً براي هر ويزيتور سايت مقدوره ؟

دوست عزيز از استادي شنيدم تا خوب نشيم خوب نميشه ، من و شما اگر افكار و كردار خودمون دو تا را اصلاح كنيم ريا، يقين بدانيد جامعه و دنيا اصلاح مي‌شود . اشكال اينستكه هميشه بدنبال اطلاحات در ديگران هستيم در حاليكه بايد به دنبال اصلاحات در خود باشيم .

والهاقبه اللمتقين
206595 | ابوالفضل   |2009-08-11 17:40:15|IRAN - []
مدعیان حمایت از دولت يعني چي؟
... مدعي حمايت از دولتند؟
اونا خود دولتند عزيزم نه مدعي.
من نميدونم شما الفي ها چه اصراري داريد كه اين دولت رو پاك نشون بدين؟
206598 | ناشناس  - سر نخ طراحي حملات   |2009-08-11 18:20:26|IRAN - []
دوستان سايت الف و اقاي توكلي
البته شما از لحاظ دانش نرم افزاري و اينترنتي خودتان اوستا هستين اما براي اينكه سرنخي داده باشم اين مطلب را مي نويسم:
سايت پا... نيوز نیز كه اين مطلب را عليه اقاي توكلي زده همانطور كه يك نگاه ساده در ان نشان ميدهد متعلق به محمد جعفر محمد زاده از نزديكان اقاي رحيمي معاون پارلماني است كه وقتي او در ديوان محاسبات رييس بود محمد زاده را از لرستان اورد و در حالي كه يك معلم ساده بود يكباره مدير كل روابط عمومي شد. بعد رحيمي معاون پارلماني احمدي نژاد شد و محمد زاده را جايگزين بهداد در دفتر رييس جمهور كرد. اين اقا هم از اين رشد قارچي بدجوري مست شده.
الان مجموعه رحيمي 3 سايت اينترنتي راه انداخته ..- جريان و ...نيوز كه اولي از اتاق كناري دفتر محمد زاده در ساختمان 4 طبقه ..در پاستور توسط شخصي به نام ياراحمدي آپ مي شود دومي هم نزديكان رحيمي يعني پيريايي كه رييس دفتر رحيمي و فاميل وي هست توسط پسرش مي چرخاند.
شما كافي است مطالب اين سايتها و اي پي هاي انها را چك كنيد متوجه قضايا مي شود.
بد نيست اينها را افشا كنيد كه با پول و امكانات و حقوق از بيت المال اقايان...
207021 | محمدرضا   |2009-08-12 11:43:56|IRAN - []
بين ما لرستانيهاي اصيل خودفروش ومزددور وجود ندارد .پس در اصالت لر بودن فردي با خصوصيت محمدزاده شك دارم
206613 | ایمان محمدی  - دوست =دشمن=دشمن   |2009-08-11 17:50:31|IRAN - []
برای دوستان حامی دولت فرقی نمیکند که کسی که انتقاد میکند چه کسی است ، هاشمی ، توکلی ، لاریجانی ، موسوی، مکارم شیرازی ، صانعی ، خاتمی ، دانش جعفری ، دری نجف ابادی ، جهرمی و ... باشد یا اوباما ، کلینتون ، سارکوزی ، سیا یا موساد .
هرکسی که باشد باید تخریب ، محکوم ، فریب خورده ، مخالف نظام ، دشمن و ... معرفی و حذف گردد ، حال انقلابی باشد یا مجتهد یا اصولگرا و یا اصلاح طلب و یا بیگانه و منافق و ... به هر حال فرقی نمیکند
قبلا هم عرض کرده بودم که ملت ما ، نگران همین شیوه و همین نگرش طرفداران دولت و خود شخص احمدی نژاد است و همین عامل باعث این اتفاقات و مشکلات اخیر شده است.
ولی ...
هرکسی که از ایشان تعریف تمجید کند میبایست به ارش برسد و تشویق شود و باز فرقی نمکند که او چه کسی است و چه سابقه ای دارد . مشائی باشد یا محصولی ، اسرائیل باشد یا امریکا ، روسیه باشد یا چین . ضد انقلاب باشد یا منافق ، هجتی باشد یا یهودی .
اینان فرقی بین دوست و دشمن نمیدانند ، ملاک فقط یک چیز است : احمدی نژاد

کشور مان در شرایط خطرناکی به سر میبرد .
خدایا کمک مان کن.
خدایا ...
206758 | ناشناس   |2009-08-11 22:02:42| - []
عرش یا ارش؟ حجتی یا هجتی؟
207141 | ایمان محمدی  - ممنون   |2009-08-12 15:42:53|IRAN - []
دوست ناشناس از اینکه غلط املائی گرفتید ، ممنونم و معذرت میخوام
هرچند اینا که به عرش نمیرسند و همون ارش هم زیادیشون بود.
حجتیه هم که خوشون هم نمیدونن با ه دو چشم است یا با ح جیمی !
باور کنید آنقدر فکرم مشغول و نگران و به هم ریخته هستم که املا و انشا و دستور زبان و ... یادم رفته.
فقط خواستم منظورم رو برسونم که فکر میکنم شما هم متوجه منظورم شده باشید . خوشحالم
آ
206988 | ناشناس   |2009-08-12 11:10:20|IRAN - []
البته اينا ظاهرا دارن به حديث "انظر ماقال لا انظر من قال" استفاده مي كنند و فارغ از اينكه كي گفته اگر حتي نقدي خيرخواهانه هم به آنها بشه براساس سياست "هركه با ما نيست پس بر ضد ماست" او را از امان انگهاي خود خارج كرده و تا ترور شخصيت و يا حتي جلوتر پيش مي رن
206635 | ناشناس   |2009-08-11 18:02:15|IRAN - []
جناب توکلی شما و علی مطهری امروز چوب نهی از منکر کردن را میخورید اگر شما هم چک 5 میلیونی را گرفته بودی و کردان را دکتر خطاب میکردی بجای گونی سیب زمینی که به هم ولایتی های ما دادند گونی اسکناس میگرفتی و جزو لیست وزرا بودی از سمیم قلب از خداوند درهم کوبنده ستمگران تقاضا دارم که تا مادامیکه در راه حق هستید پیروزتان بدارد .
206639 | آرش   |2009-08-11 18:06:01|IRAN - []
آقای توکلی بخدا عین روز برایم روشن بود که این افراد به زودی به سراغ شما هم میایند. هر کس جلوی این دولت قد علم کرد و حرفی زد که به مزاج آقایان خوش نیامد برایش حرف دراوردند و چرند و پرند در جامعه پخش کردند. امیدوارم شما و هم فکرانتان جلوی این جریان کم نیاورید.
206640 | امير110   |2009-08-11 18:06:25|IRAN - []
مطالب در ذيل هيچ ارتباطي با حوادث اخير ندارد و بنده بعنوان يك فارغ التحصيل فوق ليسانس دانشگاه شهيد بهشتي كه فكر مي كنم حداقل از آقاي توكلي بهتر درس خوانده ام اما بدليل نداشتن موقعيت همچون آقاي توكلي نمي توانم به ادامه تحصيل در دوره دكتري بپردازم به آن اشاره مي كنم.
1- آقاي توكلي بدون حضور در امتحان اعزام به خارج و فقط به صرف شركت در انتخابات رياست جمهوري و كانديدا شدن توانست بورسيه تحصيلي بگيرد.
آيا اين امكان براي بنده و امثال بنده وجود دارد. و اله كه ندارد.
2- عضو هيات علمي شدن آقاي توكلي در دانشگاه شهيد بهشتي بسيار تعجب برانگيز بود. چون بسيار افراد باسواد تر از ايشان نتوانستند عضو هيات علمي اين دانشگاه شوند.
3- جناب آقاي توكلي اين نمونه رانت خواري در جمهوري اسلامي است. امروز نه بخاطر اينكه شما اينكار كرده ايد بلكه بسياري از مقامات، نمايندگان و ... هم اينكار را كرده اند .ناراحتيم. از اينكه جنابعاي و امثالهم در زمان نمايندگي و سمت داشتن اقدام به درس خواندن و اتمام دكتري كرده ايد اما الان در قانون خدمات مديريت كشوري امكان ماموريت آموزشي را (براي بنده و امثال بنده كه توانسته ايم از دانشگاههاي خارج از كشور پذيرش تحصيلي بگيريم) منع كرده ايد. چگونه يك بام و دو هوا كنيم.
آقاي توكلي من كه راضي نيستم به اين ظلم عظيم.
4- در خاتمه بايستي بگويم مدرك همراه با رانت خواري امثال آقاي توكلي به مدارك جعلي آقايان "ك "و "ر " و يا اختراع جعلي آقاي "م" از اعضاي دولت نهم شرافت دارد.
206641 | جواد   |2009-08-11 18:07:35| - []
آقاي احمدي نژاد و همراهان ايشان به چاپلوس نياز دارند تا يك وزير متخصص قوي ومستقل. شما صحبت حيرت انگيز آقاي بهباني (وزير راه)را شنيديد كه به خبرنگار گفت در كدام بخش خبري اين مصاحبه را پخش مي كني؟وي بدنبال اين بود كه مصاحبه وي زماني پخش شود كه آقاي رئيس جمهور آنرا ببيند؟مي بينيد به كجا رسيده ايم؟ملاك توانمندي نيست ملاك مجيز گويي آقاي رئيس جمهور شده؟بنابراين هركسي هم كه منتقد اين اقدامات غير عقلاني دولت مي باشد از تيرهاي تهمت طرفداران دو آتيشه دولت درامان نخواهد ماند.مثل آقايان توكلي ولاريجاني
206665 | ناشناس   |2009-08-11 18:27:53| - []
آقای توکلی البته ما ارادت داریم خدمت شما. ولی کمسیون موارد خاص. خودش ماجراها داره. تو این کمسیون خیلی اتفاق ها میوفته. که البته برای همه ممکن نیست
206676 | صادق بی پول  - بهترین کار   |2009-08-11 18:38:56| - []
بهترین کار این است که اصلا به گفته های حامیان دولت توجه نکنید و در مجلس به وظایف خودتان -از جمله برخورد با قانون شکنی های دولت- بپردازید.
206701 | مدعی حمایت ازدولت   |2009-08-11 19:16:31| - []
چرارفت وآمدهای به ایران,کسرسوابق تحصیلی برای ایشان به همراه نداشته.ما3جلسه غیبت می کنیم تواین دانشگاههای فضرتی حذفمان می کنند,یعنی تودانشگاههای ازمابهترون وحضرات فرنگی,این حکایت هم مثل صاحب نظری تان به دیدهءمبارک انگلیسی ها,انگاشته شده.بازهم بماند;آقای توکلی:نچکلون تانچکولن.خودتان هم می دانیدکه مدارک تک تک شماهازدوبندی است.والبته روزقیامت خداوندتبارک ,یک میعادگاه جدایی برای ایرانیانی که اینگونه باملت می کنندوپول بیتشان درجیب کسی دیگری می رود,می گشاید.ملت گرسنه وبدبخت ایران که هرروزمنتظراینندکه مباداگوشت گران ترشودکه ماهی یک بارهم نتوانندبخورند,شماهادرجاهای گرم ونرمتان نشسته ایدوباهم دعواهای زرگری می کنید..بترسیدازآه وحق ملتی که اززیرپای هرکدامشان نفت درحال عبوراست,امابه نان شب محتاجند.کرسی های مجلس خیلی نرم است جناب توکلی.نه؟ماجایمان خیلی سفت است وهرروزبدنمان هنگام برخاستن ازدردخشک شده..به علی اقتدامی کنید؟!علی روزقیامت ذوالفقارش رابرای ایرانی جماعت تیزمی کند.دم ازدین ودینداری نزنیدکه دخترهای جوان وپاک ایرانی بخاطرفقروبی پولی همه فاسدشده اند..دم ازدین نزنیدکه همه کارمندان ازفرط نداری,نانشان به رشوهءحرام آلوده شده است..دم ازدین نزنیدودم ازعلی نزنیدکه به والله وتاالله مدیون تک نک جوانان ایرانی هستیدکه ازبیکاری درحال تریاک وکراک فروشی اند..شماباهم خوشیدودنیابرایتان درناتینگهام و..خلاصه شده.ونمی دانیددراین مملکت چه سرهایی که گرسنه آنهم ازفرط خواب زیاد,بربالین می نهند..دم ازعلی نزنیدکه علی روزی می گوید:دیدیدونگفتید.دیدیدوتوانستیدونکردید.به خداواگذارتان می کنیم وبه علی که مظهرعدل است.دادمان بیداداست وغصهءشبمان,روزفرداست.
207227 | امیری  - بی سر و ته   |2009-08-12 18:41:59|IRAN - []
این نوشته از طرف "مدعی حمایت از دولت" با شماره 206701 کاملاً احساسی، بی سر و ته، پر از اتهام، متعصبانه و کاملا نادرست است! دقت کنید:

"مدارک تک تک شماهازدوبندی است"
"ملت گرسنه وبدبخت ایران که هرروزمنتظراینندکه مباداگوشت گران ترشود"
"دخترهای جوان وپاک ایرانی بخاطرفقروبی پولی همه فاسدشده اند"
"همه کارمندان ازفرط نداری,نانشان به رشوهءحرام آلوده شده است"
"علی روزقیامت ذوالفقارش رابرای ایرانی جماعت تیزمی کند"
"روزقیامت خداوندتبارک ,یک میعادگاه جدایی برای ایرانیانی ... می گشاید"

ایشان کل احکام صادره در ذهن مشوش خود را از دم برای همه صادر می کند! همه دخترها فاسد هستند، همه مدارک تحصیلی مشکل دار است، همه کارمندها رشوه بگیر هستند، همه ایرانی ها گرسنه و بدبخت هستند و بعضی ادعاهای عجیب دینی!

خداوند به همه ما عقل، صبوری، انصاف و تدبیر عطا فرماید.
206702 | موسوی   |2009-08-11 19:17:25|IRAN - []
یک بار تذکر دادم تو سایت نزدید باز هم دارم میگم به خدا قسم کاری که سایت شما میکنه از خیانت ضد انقلاب در این موقعیت بدتره شما اسم خودتون را گذاشتید ولایت پذیر حال آن که رهبری گفتند مواظب گفتن ها و نگفتن ها باشید ولی شما به هیچ وجه توجهی به این مطلب ندارید.کاش آقای توکلی این مطلب را بخواند نه مسئول سایت
206705 | ناشناس   |2009-08-11 19:24:25| - []
آقا جان توجه نکنید حامیان اصلی دولت مردمند
مردمی که بسیاریشون به مجلس هم رای دادند
206707 | تلنگر   |2009-08-11 19:28:43|IRAN - []
ادعاي لمپن هاي حامي دولت ضعيف تر و كثيف تر از آن است كه آقايان لاريجاني و توكلي بخواهند براي نقض آن خود را به زحمت بيندازند. خداوند از گناه شان نگذرد كه براي رسيدن به مقاصد شوم خودشان به راحتي با آبروي 2 بنده صالح خدا بازي مي كنند و البته خودشان هم مي دانند كه از اين ادعا مرغ پخته هم به خنده مي آيد
206713 | شهاب   |2009-08-11 19:46:50|IRAN - []
در همان مناظره معروف آقای موسوی هشدار داد و گفت می خواهم همین رفتار را عوض کنم
206716 | ناشناس   |2009-08-11 19:55:55|UNITED STATES - []
khob nobate shoma ham dare mirese aghaye tavakoli
206740 | behzad  - che eshkali darad   |2009-08-11 20:54:52|NETHERLANDS - []
aghayan hala che eshkali draad aghaye larijani va tavakoli ham akse madrake khod ra namayesh dahand ta shabahat bar taraf shavad. tarafdare dolat ya kalameye dolatiha yani mardom va kesani ke be dolat ray dadand behtar ast az in esm ham estefade nashavad hala mardom agar mikhahand be haghighat pey bebarand magar eshkali darad namayesh dahid ta ekhtelafha tamam shavad va tahsilkardehaye vagheyi malom shavand magar in kar sakht ast ?
206741 | محسن   |2009-08-11 21:00:56|IRAN - []
ممنون فکر کنم من یکی از همون کسانی بودم که کامنت گذاشتم که ایشون را به این کار تشویق کردم
از اینکه باز هم مثل همیشه با سند صحبت های خودتان را همراه کردید ممنونم
206765 | بچه شیعه   |2009-08-11 22:34:22|IRAN - []
سلام
دکتر توکلی عزیز
مردان سیاسی بسیار بر اعمال خویش دقیق هستند لذا گاها رفتارشان به کیاست و محافظه کاری می گراید من با اعتقاد سیاسی شما مخالف اما شما را به عنوان یکی از حاضرین در عرصه سیاست کشور می شناسم و در مواردی که در رقابت های سیاسی حاضر بودید رفتارتان را تعقیب می کردم.
در چند ساله گذشته بیشتر اهل محافظه شده اید و به جراحی در سطح مشغول شده اید اما خوب ذاتا آرمانتان اصولگراست شاید اگر جراحی ریشه ایی را در دستور کارتان قرار دهید به این شایعات خاتمه داده شده و رفتار واضح تری از جریانات مخالفتان دریافت کنید نه اینکه به زعم ایشان بخواهند به یک مسئله که در ایشان رایج است متهمتان بکنند.
شاید گواراتر بود بجای این تهمت به شما هم می گفتند در شب 22 خرداد به موسوی پیام تبریک داده اید!
این جریان شاید برکاتی داشته باشد آنهم شما غرا روشن صریح جریان اصولگرا را از متمسکین به این نام بشویید و وفاق مردم و حقوقشان پیگیری نمایید تا روشنایی رفتارتان سیاهی را بر روی سیهکاران نمایان کند.
یک مخالف نجیب
206783 | ناشناس  - دشمنان در کمینند   |2009-08-11 23:14:05|IRAN - []
اقای توکلی اقای لاریجانی اقای احمدی نژاد مواظب باشید عده ای
میخواهند بین دولت و مجلس را به هم بزنند تا به اهداف خاص خودشان
برسند. این وسط هم مشکلات مردم روی زمین می ماند.
اقایون هم اون پشت به همه شما و ما مردم می خندند ! اگه هم یه روزی
دستشون برسه با هر سه تای شما را حذف می کنند.
این وسط من موندم دو سایت شبیه به هم با یک لگو یکی به نفع دولت کار میکنه
یکی بر ضد دولت ! واقعا ادم در تحیر می ماند از این همه شفافیت رسانه ای!
207031 | محمدرضا   |2009-08-12 11:50:39|IRAN - []
آن عده را در دفتر آقاي رحيمي و همراهانش يافتيم كه متأسفانه زير چتر حمايتي آقاي رئيس جمهور مخفي شده اند.
206833 | ناشناس   |2009-08-12 01:28:26|IRAN - []
اقای توکلی بنده دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی مکانیک میباشم
با توجه از نوع گزارشات و صحبت های شما به راحتی میتوان متوجه شد که شما در محیط های علمی و در سطح قابل قبولی تحصیل کرده اید و این موضوع به راحتی از صحبت وبرخورد های شما قابل درک است .
به همین راحتی از صحبت کردن وبر ورد های افرادی مانند اقای کردان و رحیمی و سعیدلو و خود اقای احمدی نژاد میتوان فهمید که این اقایان یا اصلا در این محیط ها نبودند و یا اینکه فقط در حدی که اسمشان به عنوان یک دانشجو در لیست دانشگاه باشد در این محیط ها بوده اند
یک نمونه بسیار خوب از این که این اقایان در دانشگاه ها زیاد نبوده اند و به قول ما دوستان دارای مدرک کوپنی هستند صحبت اقای احمدی نژاد در تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیما بود که میفرمودند (رئیس جمهور خود باید کارشناس ارشد باشد)جای این بود که حتما از ایشان پرسیده میشد کارشناس ارشد چه چیز و چند چیز؟
اقای احمدی نژاد کارشناس ارشد چند چیز است ؟
امور بین الملل ؟اموراقتصادی؟سیاسی؟فرهنگی؟اجتماعی؟..........
کدامیک از اساتید عزیز و بزرگوار دانشگاهی کشور میتوانند همچین ادعای کنند؟
کدامیک از دانشمندان عزیز کشور تا به حال چنین ادعای را کرده اند؟
البته اقای احمدی نژاد در این 4 سال نشان دادند که بیراه نمیگویند و یک کارشناس به تمام معنا هستند و روی هر موضوعی دست میگذارند نتیجه کاملا معکوس میدهد.
مورد دیگر اینکه اقای توکلی شما به مدرک تحصیلیتان توهین شده وسعی وتلاشتان را زیر سوال برده اند میبینید چقدر سخت است و برای کسی که واقعا سعی وتلاش کرده برای این که به خواسته اش برسد و هزینه کرده است چقدر گزافه گویی دیگران درد اور است
شما حق دارید ناراحت باشید و ناراحتی خود را از طریق امکاناتی که دارید ابراز کنید
اما مردمی که به شعورشان توهین میشود وهیچ راهی برای بروز ناراحتی و ابراز مخالفت خود ندارند چه کنند؟
به کجا شکایت برند و از طریق چه کسی پیگیری کنند؟
اگر این مردم جوانان و فرزندانشان را بکشند به کجا داد برند؟
اقای توکلی شما حق دارید ناراحت باشید اما مردم هم حق دارند
207074 | ناشناس  - ممنون   |2009-08-12 13:03:20|IRAN - []
حرف دلمو زدی
206908 | ناشناس   |2009-08-12 08:39:14|IRAN - []
ناب آقای توکلی
لطفا پیگیر نتیجه ماموریت سازمان بازرسی ازعملکرد معاونت اداری ومالی استانداری تهران وآثار آن نسبت به بعضی از مسوولان دیوان محاسبات وبیمه
و......باشید تابدانید بعضی از این آقایان چقدر پست وخیانتکار میباشند
206937 | ناشناس   |2009-08-12 10:01:49|IRAN - []
بابا اگه اینجوری بخوان سرها رو به سقف بکوبن که بدتر آبروی خودشون میره.
207017 | محمد  - آقاي توكي شما و لاريجاني صا   |2009-08-12 11:39:27|IRAN - []
آقاي توكلي ما حاميان دولت هيچوقت نگفتيم و نخواهيم گفت كه احمدي نژاد همه كارهايش درست است و اشتباهي ندارند، ايشان هم به مانند همه اشتباه دارند، اما معتقديم كه يك رئيس جمهور مي بايست نسبت به ديگران اشتباهات كمتري داشته باشد، چون كسي كه اشتباه ميكند هرچه سطحش بالاتر باشد اشتباهش پر ضررتر. در دوره انتخابات به اندازه كافي ايشان توسط اصلاحاتيها تخريب و نقد شد، و كار حاميانش حمايت بود و حمايت. اما همگان ديدند كه در جريانات پس از انتخاب كه نمونه بارزش جريان مشايي بود حاميان دولت به نقادان دولت تبديل شدند و اين نشان از پويايي يك جريان را ميدهد. اما به خاطر بياوريم كه آيا در دوران 16 ساله سرمايه سالاران و غربزدگان شرايط كشور چگونه بود، كاملا به نفع دولت و همسو با آن. حتي خاتمي و حاميانش كه فرياد آزادي بيانش و زنده باد مخالف من اش گوش فلك را كر كرده بود با مخالفين چه ميكرد، آنها به سرعت به متحجرين، تندروها، افراطي ها و ... تبديل ميشدند. خود شما يادتان رفته در رقابت با خاتمي بر سر شعار دولت پاكتان چه آمد، چطور همه آن را به سخره گرفتند. اكنون رواست كه دوران احمدي نژاد را با ديگر دوران مقايسه كنيم، جريان مشايي را با جريان مهاجراني و ... . و اما از شما نخبگان هم انتظار نداريم كه شبانه روز مدح دولت را بگوييد و رئيسش را معصوم بدانيد، اما انتظار ميرود كه عدالت داشته باشيد، در اين دوره پس از انتخابات تمامي بيانيه ها و عملكردهاي آقاي لاريجاني باب دل اصلاح طلبان و آشوب طلبان بوده، لاريجاني با استناد به گزارشات ناقص بعضي نمايندگان در مورد كوي دانشگاه دولت را تحت فشار قرار ميدهد و به تخريب آن مي پردازد، نمايندگان مجلس با دامن زدن به شايعات در مورد قتل عليرضا و ترانه همراه با رسانه هاي اصلاح طلب و بيگانه دولت را تحت فشار قرار ميدهند. حال آنكه آقاي لاريجاني و شما در واكنش به اين اتهمات و دروغ پردازيها هيچ سخني نميگوييد. آيا روا بود كه لاريجاني ادعاي پوچ تجاوز ماموران به دختران و پسران جوان را قابل تامل و بررسي بداند، اما در مورد حجم سنگين و وسيع دروغ پردازيها عليه دولت و البته نظام سخني نگويد. شما در جهت به دست آوردن دل اصلاح طلبها گام بر ميداريد، و اما روز ديگري نيز هست، آنجاكه همه پوششها در افتد و همگان حقيقت را در يابند.
207136 | ناشناس   |2009-08-12 15:33:33|JORDAN - []
اشتباهاتش خیلی بیشتر از خوبیهایش است.
207034 | آبتين  - كافر همه را به كيش خود . . . .   |2009-08-12 11:52:15|IRAN - []
از طريق يكي از دوستان نزديك كه با جناب دكتر توكلي در دوران ليسانس در دانشگاه شهيد بهشتي همكلاس بوده اند، شنيده ام ايشان با اينكه به نسبت از بقيه دانشجويان مسن تر بوده اند(به همان دلايل ذكر شده در متن) با اين حال جزو ممتازين دانشكده اقتصاد و همدوره هاي خود بوده اند. اين دوست حتي تعريف كرده كه در كلاسي استاد سوالي بسيار مشكل را مي پرسد كه تمامي دانشجويان قبراغ و جوان از پاسخ به آن عاجز بودند وتنها كسي كه توانست از عهده آن برآيد همان آقاي دكتر توكلي خودمان بودنده اند.
اصلا تعجب نمي كنم كه شخصي با توجه به سوابقي كه از ايشان شنيده ام توانسته باشد دكتراي خود را نيز گرفته باشد. ضمنا اين گونه تقلبات تنها از كساني بر مي آيد كه از شخصيت و كلام و رفتارشان مي توان فهميد طرف چكاره است(نياز به توضيح دارد؟!) ولي ايشان در اين سالها ثابت كرده اند اهل راستي و حقيقت هستند. اگرچه نگرششان سياسيشان را به هيچ وجه قبول ندارم.
مجددا لازم به توضيح است اصلا گرايشات سياسي ايشان را قبول ندارم ولي سعي مي كنم درباره ايشان از دايره انصاف خارج نشوم چون ديده ام كه ايشان هم انصاف را در برابر مخالف خود نگه مي دارند(اگه همه سياستمداراهاي ما اينجوري بودن الان همه داشتيم توي سوييس زندگي مي كرديم! جدي مي گم به خدا)
از الف هم تقاضا دارم كه اين متن را چاپ كنن. قبول دارم كه يه كم زيادي تعريف كردم ولي حرصم مي گيره وقتي مي بينم كسايي كه خودشون دو دو تا چهارتا رو نمي دونن راجع به سوابق ديگران به راحتي نظر ميدن! آخه بابا يه زمان توي اين مملكت دروغ نگفتن يه حرمتي داشت!
207047 | از طرف يك هم دانشجو  - بي انصافي نكنيم   |2009-08-12 12:11:10|IRAN - []
جناب آقاي دكتر توكلي من يكي از كساني هستم كه در دوره تحصيلات شما با شما در دانشگاه شهيد بهشتي هم رشته بودم.
انصافاً بايد بگويم كه ايشان در تمام كلاسها در طول ترمهاي تحصيلي حضور داشتند و نسبت به ديگر دانشجويان از هيچ امتيازي برخوردار نبودند...بلكه به خاطر اينكه چهره شناخته شده اي بودند شايد احساس مسئوليت بيشتري هم ميكردند.
اين موضوع را هم بايد بگويم كه واقعا ايشان دانشجويي با هوش و ساعي بودند كه بنده شخصاً در بسياري از مسائل علمي از ايشان مشورت ميگرفتم.
ضمناً برايم بسيار جالب بود كه ايشان حضور ذهن و ذكاوت بسيار بالايي در مفاهيم دروسي نظير اقتصاد سنجي (كه شاخه اي از علم آمار محض است) داشتند .
قاعدتا دوره تحصيلات تكميلي ايشان هم نبايد خيلي متفاوت باشد كه بنده از آن اطلاعي ندارم.
فارغ از بحث هاي سياسي و نظرات و منش ايشان به نظر بنده اين بي انصافي است كه سابقه تحصيلي ايشان كه ميتوان از تمامي دانشجويان هم دوره ايشان و اساتيدT تحقيق كرد را به سادگي زير سوال برد.
207115 | امير110   |2009-08-12 14:44:07|IRAN - []
بنده هم در اون دانشگاه بودم اگر راست مي گوييد حرفهاي بنده را كه ديروز فرستادم منتشر كنيد.
207050 | ناشناس   |2009-08-12 12:15:31|IRAN - []
آقاي توكلي سال هفتاد و دو هم كه با هاشمي رقابت مي كردند خود را با عنوان دكتر تبليغ مي كردند. انواع پوستر تبليغاتي موجود هست .

ايشان 68 وارد دانشگاه شدند 23 واحد هم قبلا گذراندند خوب بگيم 7 ترم هم آنجا بودند اصلا بگيم ايشان 3 ساله فارغ التحصيل شدند ميشود سال 71 . اگر همان سال ار طريق همان كمسيون موارد خاص فوق ليسانس هم پذيرفته شده باشند.

خوب هم خونده باشند سال 73 فارغ التحصيل شدند . اگر باز ار طريق همان كمسيون موارد خاص دكتري هم قبول شده باشند به قول خودشان 6 واحد درسي و 14 ماه تحقيق ام فيل ميشود 2 سال حالا شد سال 75

سه سال هم به قول خودشان تحقيق كه شد 78

اينها يعني چه ؟

آقاي دكتر يواش يواش شما هم داري كردان بازي در مياري
207229 | امیری  - خالی نبند ناشناس جان   |2009-08-12 18:46:45|IRAN - []
من در سال 72 در تبلیغات دکتر توکلی بودم و هیچ یادم نمی آید که در هیج صحبت یا پوستری عنوانی از دکتر بوده باشد.
خوب است جناب ناشناس پوستر ادعایی خود را اسکن کرده و در اینترنت ارسال کنند تا صحت قضایا معلوم شود.
207055 | مجمد   |2009-08-12 12:28:08|IRAN - []
بجاي حل مشكلات كشور ومردم دنبال پرونده سازي واتهام و ابروبري هستند . براي اين دولت بايد تاسف خورد .
207086 | حسن   |2009-08-12 13:36:08|IRAN - []
اینکه سایت الف جوابیه مطالب انتشار یافته علیه مدرک آقای توکلی را از جانب مخاطبان میدهد یکم بو دار است. همچنین برخورد سیاسی کردن با یک اتهام علمی و پرداختن به اینکه طرفداران دولت میخواهند ایشان را خراب کنند
یعنی خود شما به این اطلاعات دسترسی نداشتید؟ یا نمیخواهید سند دست مخالفین بدهید؟
حالا که شما پاسخگوئی را شروع کردید لطف نموده موضوع مدرک فوق لیسانس ایشان را هم توضیح دهید تا بنده روشن شوم
موضوع معادل فرض شدن مدرک ایشان را هم ایضا روشن نمائید. سایت پایا نیوز اخیرا یک رونوشت به دست خط آقای توکلی در این رابطه منتشر کرده. لطف کنید صحت نامه را تائید و یا تکذیب نمائید
http://www.payanews.com/?id=1676
آیا در عضویت در هیئت علمی دانشگاه بهشتی هیچ رانتی به ایشان در حضور 14 نفر انتخاب کنندگان به ایشان اعطا شده و یا ایشان در یک رقابت سالم با دیگر دکتری اقتصاد خواهان عضویت در هیئت علمی به این عنوا دست یافته؟
207105 | ناشناس   |2009-08-12 14:26:45| - []
در مورد نوع دريافت دكتري اقاي احمدي نژاد مطالبي مطرح است.حتي اقاي قاليباف نيز كنايه اي به ان استاد... زده اند.لطفا موضوع را بررسي كنيد كه ايا صحت دارد يا خير؟
207107 | مهدی   |2009-08-12 14:29:39|IRAN - []
از اینکه مستدل کار کردید ممنون.گوش مالی خوبیه به شرطی که جوری مانور بدید که همه پی به این رسوایی ببرند.اینها چون خودشون مدرک تحصیلی درست وحسابی ندارند دارند فرافکنی میکنند که کسی یقه خودشونو نگیره وضمنا زمان وآراء رو برای رای اعتماد به نفع خودشون بچرخونند.خواهشم از نمایندگان شجاعی چون شما ودکتر لاریجانی ومطهری و...اینه که اولا به خاطر برخی مصالح گروهی از حق مردم نگذرید (مخصوصا در جریان رای اعتماد) ودر مرحله بعد قانونی بگذرونید که مدارک تحصیلی تمام مدیران ارشد نظام توسط کمیته ای بیطرف ارزیابی بشه که مثل جریان کردان مضحکه کشور های دیگه نشیم (جنگ اول به از صلح آخره)
207200 | مستوفی  - لطفاً پاسخ دهید   |2009-08-12 17:29:22|IRAN - []
آقای توکلی آیا مدرک معادل دکترا ارزش قانونی برای عضویت در هیئت علمی دانشگاهی مانند شهید بهشتی را دارد؟
راستی چرا همیشه مدعی دکترا بوده اید در حال که با دست خط خود تعهد داده اید که معادل را بپذیرید؟
نکته مهمتر "رانت خواری" است. یعنی بدون کنکور اعزام شدن و بورسیه گرفتن و دریافت ارز دولتی برای خود و هر هفت فرزندتان.
آیا حیف و میل پول بیت المال فقط برای بعضی حرام است؟
آگر آزاده هستید و هراسی ندارید این مطلب را منتشر کنید
207320 | جمشید  - طلا که پاک است از محاسیه.....   |2009-08-13 00:42:18|IRAN - []
با تشکر از آقای توکلی که صادقانه پاسخگویی کردند.
به امید روزی که ظالم گرفتار ظلم خویش شود و مظلوم برخوردار از حقش .
207537 | s.k  - اسلام يعني اصلاح نه ترد   |2009-08-13 13:49:45|IRAN - []
جناب آقاي دكتر توكلي سلام
ژاسختون بسيار زيبنده وشيوا بود. ممنون كه شفاف سازي كردين. اما نظر مبارك را به موارد ذيل معطوف مي دارم.:
هميشه در طول تاريخ ايراني را نابغه دانسته و بحق بوده است . چنانچه كه در ظهر ژنج هزارتوماني بانك مركزي چاژ نموده (دانش اگر در ثريا باشد مرداني از سرزمين ژارس بدان دست خواهند يافت - رسول خاتم) چرا نبايد باور نمود كه ايراني هوشمند و با استعداد مسلمان توان ژيشرفتهاي علمي و تكنولوژي را دارد ؟
انتقاد است كه همزمان در پست مديريت ارشد ادامهتحصيل داد اما اگر اين مدير ارشد در حال مرخصي بدون حقوق يا بورسيه تحصيلي باشد و همزمان با تحصيل خدمت به مملكت نمايد كجايش ايراد است.؟
اگر شخصي خطا نموده و مدرك جعلي تقلبي دريافت نموده دليل نمي شود افرادي كه تلاش نمودند مثل آقاي توكلي و زمان تحصيل و عدم حضورشان در طول تحصيل در محل كار محرز است را تخريب نمود.
در همين كشور عزيزمان مگر نداريم كه افرادي كه جهشي توانستند پله هاي ترقي علم را سريعطي نمايند.
بنده فارغ التحصيل Boise State University در مقطع دكتري ورشته مديريت تكنولوژي آموزشي هستم خيلي هم با استعداد و در كمترين زمان ممكنه فارغ التحصيل گشتم.تا جائي كه يكسال قبل از پايان دكترايم توانستم گواهي استادي از دانشگاه مذكور اخذ نمايم اما بهخدا هيچگونه سفارشي در اون كشور پشتيبانم نبود و هيچگونه پست دولتي نداشتم و به همين خاطر از گزند مخربين كه به امثال جنابعالي حمله مي كنند دور بودم و خيلي از افراد جامعه نيز اين پيشرفت ها را دارند ودور از گزندند.
شما لطفا به خاطر رضاي خدا كه هدفتان خدمت به ميهن اسلامي ايران است اين فعاليتهايتان را قويتر ادامه دهيد و به اين حملات عليه خودتان توجه نفرمائيد.
بدرود و آرزوي سلامتي و موفقيت براي شما و همكارانتان.
208240 | جواد   |2009-08-14 12:33:11|IRAN - []
در مورد مدرك دكتر لاريجاني بايد گفت كه كليه مدارك در دانشگاه تهران موجود است و مدرك ايشان از اصالت كامل برخوردار است. مدرك دكتر توكلي نيز اصالت كامل دارد. چرا كه در نظام آموزشي انگلستان در صورت رضايتبخش بودن عملكرد آموزشي در دوره ليسانس مي توان مستقيما براي دوره دكتري پذيرش گرفت و بدون گذراندن دوره فوق ليسانس در دوره دكتري تحصيل نمود. اين امكان براي بهره گيري بازار كار از خدمات دانشجويان نخبه فراهم شده است تا در كمترين مدت تحصيلات خود را به اتمام رسانده و وارد بازاز كار شوند. اگر به سوابق تحصيلي استادان دانشگاه هاي انگلستان مراجعه كنيم خواهيم ديد كه اكثرا فوق ليسانس ندارند و فقط ليسانس و دكتري دارند.اساسا در انگلستان اگر هدف دانشجو ادامه تحصيل تا دكتري باشد بلافاصله پس از ليسانس وارد دوره دكتري مي شود. البته دانشجوياني كه ليسانس خود را در خارج از انگلستان گرفته اند ابتدا بايد براي دوره ام فيل پذيرش بگيرند و پس از 9 ماه تحصيل در اين دوره در صورت رضايتبخش بودن پيشرفت تحصيلي به دوره دكتري انتقال يابند.در هر صورت اگر كسي با جديت درس بخواند مي تواند پس از ليسانس مستقيما وارد دوره دكتري شده و در سه سال تحصيلي مدرك دكتري بگيرد. اگر كسي نتواند از رساله دكتري خود دفاع نمايد يك بار ديگر اجازه ميدهند از آن دفاع نمايد و اگر اين بار هم موفق نشود ديگر هرگز به او مدرك دكتري نمي دهند و او مي ماند و مدرك ليسانس. در صورت تصويب ممتحنين به او مدرك ام فيل مي دهند كه مدركي پايين تر از دكتري است. نبايد فراموش كرد كه دانشگاه ناتينگهام يكي از ده دانشگاه برتر انگلستان مي باشد و محال است به كسي بدون دارا بودن صلاحيت علمي مدرك دكتري بدهد. همچنين رساله دكتري دكتر احمد توكلي در دانشگاه ناتينگهام انگلستان به ثبت رسيده است و از طريق سايت كتابخانه دانشگاه مزبور ميتوان آن را مشاهده نمود. ضمنا با توجه به اينكه رساله ايشان در مورد تورم در ايران در دهه نود است بنا براين حضور ايشان در ايران براي انجام تحقيقات ميداني نيز امري طبيعي است و 11 ماه حضور در انگستان نمي تواند دليلي بر اصيل نبودن مدرك ايشان باشد. از ايشان بايد تشكر كرد كه رساله خود را در مورد مسائل مبتلابه ايران انتخاب نموده است و نه مشكلات كشور هاي غربي. البته حركت او در مورد كردان بسيار زننده بود چرا كه باعث شد اعضاي خانواده وي كه هيچ نقشي در اين مورد نداشتند سر افكنده شوند. و تازه خود كردان هم متاسفانه فريب خورده بود و قطعا اگر وي مي دانست كه مدرك دكتري افتخاري جعلي به وي مي دهند هرگز آن را نمي پذيرفت. بسياري از اين آقايان كه اكنون به هر دليلي مجبور شده اند رو در روي هم قرار بگيرند تا مرز شهادت پيش رفته اند و شايد اين را جوانان عزيز كه نه انقلاب ديده اند و نه جنگ ندانند.
208358 | ناشناس   |2009-08-14 18:16:39|IRAN - []
اگر همه ي عالم و آدم بگويند من مي گويم تقلبي است .
نويسنده : موسوي زده
208943 | ناشناس   |2009-08-16 01:42:05|IRAN - []
در مورد مدرك دكتر لاريجاني بايد گفت كه كليه مدارك در دانشگاه تهران موجود است و مدرك ايشان از اصالت كامل برخوردار است. مدرك دكتر توكلي نيز اصالت كامل دارد. چرا كه در نظام آموزشي انگلستان در صورت رضايتبخش بودن عملكرد آموزشي در دوره ليسانس مي توان مستقيما براي دوره دكتري پذيرش گرفت و بدون گذراندن دوره فوق ليسانس در دوره دكتري تحصيل نمود. اين امكان براي بهره گيري بازار كار از خدمات دانشجويان نخبه فراهم شده است تا در كمترين مدت تحصيلات خود را به اتمام رسانده و وارد بازار كار شوند. اگر به سوابق تحصيلي استادان دانشگاه هاي انگلستان مراجعه كنيم خواهيم ديد كه اكثرا فوق ليسانس ندارند و فقط ليسانس و دكتري دارند.اساسا در انگلستان اگر هدف دانشجو ادامه تحصيل تا دكتري باشد بلافاصله پس از ليسانس وارد دوره دكتري مي شود. البته دانشجوياني كه ليسانس خود را در خارج از انگلستان گرفته اند ابتدا بايد براي دوره ام فيل پذيرش بگيرند و پس از 9 ماه تحصيل در اين دوره در صورت رضايتبخش بودن پيشرفت تحصيلي به دوره دكتري انتقال يابند.در هر صورت اگر كسي با جديت درس بخواند مي تواند پس از ليسانس مستقيما وارد دوره دكتري شده و در سه سال تحصيلي مدرك دكتري بگيرد. اگر كسي نتواند از رساله دكتري خود دفاع نمايد يك بار ديگر اجازه ميدهند از آن دفاع نمايد و اگر اين بار هم موفق نشود ديگر هرگز به او مدرك دكتري نمي دهند و او مي ماند و مدرك ليسانس. در صورت تصويب ممتحنين به او مدرك ام فيل مي دهند كه مدركي پايين تر از دكتري است. نبايد فراموش كرد كه دانشگاه ناتينگهام يكي از ده دانشگاه برتر انگلستان مي باشد و محال است به كسي بدون دارا بودن صلاحيت علمي مدرك دكتري بدهد. همچنين رساله دكتري دكتر احمد توكلي در دانشگاه ناتينگهام انگلستان به ثبت رسيده است و از طريق سايت كتابخانه دانشگاه مزبور ميتوان آن را مشاهده نمود. ضمنا با توجه به اينكه رساله ايشان در مورد تورم در ايران در دهه نود است بنا براين حضور ايشان در ايران براي انجام تحقيقات ميداني نيز امري طبيعي است و 11 ماه حضور در انگستان نمي تواند دليلي بر اصيل نبودن مدرك ايشان باشد. از ايشان بايد تشكر كرد كه رساله خود را در مورد مسائل مبتلابه ايران انتخاب نموده است و نه مشكلات كشور هاي غربي. البته حركت او در مورد كردان بسيار زننده بود چرا كه باعث شد اعضاي خانواده وي كه هيچ نقشي در اين مورد نداشتند سر افكنده شوند. و تازه خود كردان هم متاسفانه فريب خورده بود و قطعا اگر وي مي دانست كه مدرك دكتري افتخاري جعلي به وي مي دهند هرگز آن را نمي پذيرفت. بسياري از اين آقايان كه اكنون به هر دليلي مجبور شده اند رو در روي هم قرار بگيرند تا مرز شهادت پيش رفته اند و شايد اين را جوانان عزيز كه نه انقلاب ديده اند و نه جنگ ندانند.
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
قالب نوشته:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
- با حروف فینگیلیش ننویسید و از کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."



(20 توصیه)