نظر منتشر شده
۱۰۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 51316
اسرائيليات در تاريخ انقلاب
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۷
تصور نمي كردم درج مصاحبه اي در يك روزنامه مدعي حمايت از دولت كه تهمتي غيرقابل توجيه  به يكي از كانديداهاي رياست جمهوري دهم و منتصب رهبري در مجمع تشخيص مصلحت نظام وارد كرده بود، با همان شدت و حدت در ساير سايت ها و روزنامه هاي حامي دولت انعكاس داشته باشد، اما در كمال تاسف اين تهمت ناروا حتي به روزنامه ايران كه مواضع رسمي دولت را منتشر مي كند نيز راه يافت.



روزنامه وطن امروز در شماره روز سه‌شنبه خود به نقل از آقاي اسرافيليان از اعضاي سابق حزب جمهوري اسلامي عنوان كرده بود كه علت ترور شهيد آيت آن بود كه اين شهيد بزرگوار بنا داشت اسنادي را عليه ميرحسين موسوي كه در آن دوران نامزد تصدي پست وزارت امور خارجه بود، افشا كند. اين كه عملكرد امروز ميرحسين چيست و چقدر در مسير صحيح حركت مي كند، موضوع بحث من نيست اما واقعا درج و انعكاس اين مصاحبه كه با اجازه خوانندگان محترم مي خواهم آن را ناجوانمردانه بدانم واجد بيان نكاتي است كه ذيلاعرض مي كنم:



1- اگرچه هدف برخي رسانه هاي حامي دولت محترم از انتشار اين مصاحبه تخريب بيش از پيش وجهه آقاي موسوي بود اما دانسته يا نادانسته با اين كار خود عملا شهيد آيت را در مقابل بزرگواراني همچون شهيد بهشتي و حضرت آيت الله خامنه اي قرار دادند. كافيست نگاهي به موضع  شهيد بهشتي و آيت الله خامنه اي در آن دوران بيندازيد تا موضوع روشن تر شود. طبيعي است كه اختلاف نظر در آن دوران ميان مسئولان و فعالان سياسي وجود داشت و به هيچ عنوان قابل كتمان نيست اما آقايان محترم! هيچ به اين فكر كرده ايد كه وقتي ترور شهيد آيت را به ميرحسين نسبت مي دهيد براي حمايت هاي قاطع و بي چون و چراي حضرت آيت الله خامنه اي از ايشان در آن دوران چه جوابي داريد؟ آنجا كه فرمودند: " درباره همه خیال می‌کردیم انتقاد بشود، درباره مهندس موسوی من واقعاً تصور نمی‌کردم کسی زبان به انتقاد از ایشان باز کند. اولاً بنده ایشان را خیلی خوب می‌شناسم، از همه کسانی که نسبت به ایشان تعریف کرده‌اند یا انتقاد کرده‌اند بنده ایشان را بیشتر و بهتر و با مدت زمان بیشتری می‌شناسم. آن‌چه درباره ایشان از گرایش‌ها گفته شده است دروغ محض است و شاهد بر همه این‌ها روزنامه جمهوری اسلامی است."

  شما كه نمي خواهيد...



2- انتشار اين سخنان و تيترهايي همچون "65 گلوله براي جلوگيري از افشاگري عليه ميرحسين موسوي" تهمت مستقيم و بي آبرو كردن فردي است كه حداقل جايگاه قانوني وي عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام است. نمي دانم دوستان اين بي اخلاقي ها را تا به كجا مي خواهند ادامه دهند؟ اگر فردا روزي شخصي در خيابان پيدا شد و ادعا کرد ميرحسين عامل انفجار دفتر نخست وزيري و فاجعه هفتم تير بوده مي خواهيد اين را هم در روزنامه ها و سايت هاي تان تيتر كنيد؟ من جاي موسوي نيستم ولي اگر بودم از اين دوستان شكايت نمي كردم چون خلاف آنها آن قدر بين است كه جاي شكايت كردن دارد اما حتما به خدا وگذارشان مي كردم



3- ظاهرا انتخابات و پيامدهاي بعد از آن باعث شده به بهانه تخريب يك فرد يا يك جريان انواع و اقسام تحريف ها و اسرائيليات وارد تاريخ انقلاب گرانقدر اسلامي شود. اي كاش بزرگان نظام و كساني كه تاريخ زنده انقلاب هستند نگذراند تاريخ انقلاب دستخوش تحريف شود.



4- همه ما سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب را در نمازجمعه تاريخي 29 خرداد و توصيه اكيد ايشان به حفظ آرامش در ايام پس از انتخابات به گوش جان شنيديم و ديديم كه متاسفانه برخي حاميان آقاي موسوي درست خلاف جهت اين سخنان حركت كردند كه به هيچ عنوان قابل قبول نيست اما بد نيست آقايان مدعي حمايت از دولت چه در عرصه رسانه و چه خارج از آن قدري به رفتار و عملكرد خود در اين ايام فكر كنند و ببينند چقدر در مسير توصيه رهبري عمل نموده اند. متاسفانه بسياري از رسانه هاي حامي دولت نه تنها در اين چارچوب حركت نكردند بلكه مدام بر طبل التهاب آفريني و تحريك جريان مقابل كوبيدند. بايد از اين دوستان كه البته تعداد آنها زياد هم نيست پرسيد آيا وقت آن نرسيده است كه سهم شما هم در اغتشاشات بعد از انتخابات مشخص شود؟ به هر حال 13 ميليون راي آقاي موسوي قابل انكار نيست و بازي كردن با احساسات و عواطف اين جمعيت قابل اعتنا، گام برداشتن در مسير اغتشاش و ناآرامي است.





مرتبط:

نگذاشتند شهید آیت عليه ميرحسين حرف بزند (وطن امروز)






 
حسن
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۰۹:۵۴:۳۲
واقعا این آقایان که با 24 میلیون رای برنده شده اند چه نیازی به تخریب سایرین دارند؟
چرا هنوز از مقوله انتخابات گذر نمی کنند؟مگر انتخابات تمام نشده؟مگر تنفیذ و تحلیف انجام نشده؟دولت هم که با اکثریت مردم همیشه در صحنه پیروز مطلق انتخابات شد.بهتر است از این پس بجای تخریب سایرین به کار بپردازد.البته اگر کاری داشته باشد! (207404)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۷:۲۱
ما ميخواهيم كار كنيم البته اگر آقاي ميرحسين اجازه بدهند. بهر حال جريان آزاد اطلاعات ايجاب ميكند كه همه چيزي مطرح شود نبايد برآشفته شويد! دانستن حق مردم است (207773)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۷:۰۱:۱۴
جناب سهیلی

کاملا حق با شماست. دانستن حق بدیهی انسان است.
انشاالله که شما واقعا به این حق باور دارید و اذا با گروهی که تمام سعی خود را می کنند که مردم را از این حق خود محروم کنند، کاملا مخالفید.

آری ما بر اساس آموزه های دینی مان معتقدیم که سخنان را بشنوید و نیکوترین آنها را برگزینید.

و این ملت بر اساس دیدگاهی انقلاب کرد که نه فقط آزادی بیان از بدیهیات آن بود، بلکه فراتر از آن معتقد بود که باید در جهت آشنایی مردم با دیدگاههای مخالف سعی کرد.
چنانکه شهید مطهری مطهری معتقد بود که نه تنها ما باید در دانشگاه های خود مارکسیسم را تدریس کنیم، بلکه این مهم باید بر عهده یک فرد قوی کاملا معتقد به مارکسیسم انجام شود. (توجه دشته باشید که در آن زمان تفکر مارکسیستی دشمن اصلی تفکر دینی و اسلامی به شمار می آمد که توفیق بالایی هم در جذب جوانان به خصوص قشر تحصیل کرده بدست آورده بود و اصلی ترین دغدغه علما و متفکرین دینی و از جمله شهید مطهری
مقابله با هجوم این تفکر بود)

البته کاملا هم طبیعی است. کسی که به نظر خود باور داشته و آن را واقعا بر حق و قابل دفاع بداند، نه تنها از مطرح شدن نظریات مخالف ابایی نخواهد داشت بلکه برای روشن تر شدن حقانیت نظرات خود از طرح نظرات مخالف آنهم به صورت جدی استقبال هم نمود.

آنکس که از بیان نظرات دیگران جلوگیری می کند خود پیشاپیش به شیواترین بیان بطلان سخن خود را پذیرفته است.
چون به روشنی نشان می دهد که به باور وی در صورت شنیدن نظرات دیگر، مردم آنها را بر نظرات وی ترجیح خواهند داد.

هم منطق و هم تاریخ به روشنی به ما می گویند که چه کسانی در جهت افزایش آگاهی مردم تلاش کرده اند و کدام گروه در جهت ممانعت از افزایش آگاهی مردم به هر توجیه و وسیله.

خداوند به همه ما بصیرت عطا کند و اندکی انصاف برای استفاده از این بصیرت. (208793)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۰۲:۲۸
به نظر من اين موضوع از دو حال خارج نيست. يا ادعا كذب است كه منتشران آن بايد جوابگوي اين موضوع باشند و يا صحت دارد كه در اين صورت بايد پذيرفت آقاي موسوي به عنوان نخست وزير سالهاي دفاع مقدس بر سر همگان كلاه گذاشته و تمامي مسئولين را فريب داده است كه در اين صورت بايد پذيرفت رهبران نظام چون حضرت امام (ره)، مقام رهبري، ... از شناخت فردي چون مهندس موسوي عاجز بوده اند و اين موضوع در خصوص احمدي نژاد هم مي تواند در آينده مطرح شود و بنابراين نظر رهبران نظام در خصوص افراد نمي تواند حجت باشد. (207408)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۹:۱۵
امام و رهبري از شناخت اين افراد عاجز نبوده اند.كما اينكه از همان ايام رهبري با موسوي مشكل پيدا كرد.منتها اين مسئله هم مانند مسائلي همچون بني صدر و . . .با توجه به اينكه عموم مردم و حتي بيشتر خواص (مانند امثال شما) به اين مسئله ناآگاه بوند و باور اين امر كه امثال موسوي و بني صدر خائن هستند برايشان سخت مي نمود از اظهار صريح آن خودداري مي نمودند.چرا امام با توجه به اينكه در نامه خودشان در اواخر عمر شريفشان فرمودند والله با رياست جمهوري و نخست وزيري بازرگان مخالف بودم باز هم به صراحت مخالفت ننمودند و اجازه دادند تا آن خبيث رئيس جمهور شود.دليل آن كاملا واضح است كه امام عزيز مي ديد نخبگان نزديك او (امثال هاشمي و . . .) حرف او را باور ندارند و اگر امام حكم كند كه بني صدر نبايد رئيس جمهور شود چون خواص او و ياران نزديك او با او مخالف بودند براي مردم عام اصل نظام زير سئوال مي رفت و نظام دچار تشتت مي شد.الان هم اگر اينگونه عنوان شود كه موسوي خائن است بدليل است كه خود او نشانه هاي بارز خيانت براي مردم نشان داده است و حال مي توان گفت كه سي سال پيش شهيد آيت چه مي گفت.اگر قبل از اين گفته ميشد كسي باور نمي كرد و همه نظام را متهم به ديكتاتوري و . . . مي نمودند. (208267)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۰۵:۵۸
سايت الف نشان داده است که بنا بر انصاف دارد و می خواهد منادی اعتدال و منطق و انصاف باشد. نحوه انعکاس دیدگاههای خوانندگان نیز در اینجا جدا قابل مقایسه با جاهای دیگر نیست.
در مورد موضوع این یادداشت نیز کاملا حق با شماست , اما یک نکته را نباید از نظر دور داشت که همانا مخالفت مرحوم شهید آیت با آقای موسوی است. باید توجه داشت که مرحوم آیت بیش از بسیاری دیگر از اصحاب انقلاب در مورد نفوذ لیبرالیسم در صفوف انقلاب حساس بود و به واسطه سابقه سیاسی خاصی که داشت ریشه های تفکر لیبرالی و جریانهای سیاسی مرتبط با آن را می شناخت.امروز ما در موقعیتی هستیم که می توانیم به بصیرت خاص آن مرحوم درود بفرستیم و پاره ای داوریهای او را بیشتر از پیش به دیده ارج و اعتبار بنگریم.او در خشت خام چیزهایی را دیده بود که ما امروز در آینه. روحش شاد! (207410)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۷:۱۹:۱۳
يعني اودر خشت خام چيزهائي ديده بود كه رهبري نديده بود؟! (207821)
 
Morteza
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۹:۰۹:۴۶
beh nazare shoma emam ke az aghaye mosavi hemayat mikard chizi az liberalism nemidanest, va faghat aghaye ayat bood ke motekhasese liberalism tashrif dashtand? (207883)
 
رهگذر
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۰۶:۰۳
امیر المومنین علی ( علیه السلام ) می فرمایند : در هنگام فتنه چون بچه شتر دوساله باش . نه پشتی دارد که بتوان از او سواری گرفت و نه پستانی که بتوان از او شیر دوشید .
به نظر می رسد متاسفانه برخی افراد یا در حال سواری دادن هستند و یا شیر دادن. این افراد در هر جناحی که برویم مشاهده می شوند و فقط مقدار شیر یا سواری دادن آنها تفاوت دارد.
در هنگام شبهه باید توقف کرد و زوایای مختلف را سنجید و سپس تصمیم گرفت اما فضای احساسی که بعضا با تحریک خناسان ، احساسی تر می شود باعث این مسایل گشته است.
توجه دوستان را به ماجرای روضه خوانی برای حضرت بی بی دو عالم ، فاطمه زهرا سلام الله علیها در مناطق سنی نشین توسط شیعیان جلب می کنم که در آن زمان حکومت انگلستان از این مجالس استقبال می نمود.
حکایت است که دو کبوتر ، اختلاف خود را نزد گربه ای بردند تا حکمیت کند . گربه هر دو کبوتر را خورد و گفت : این سزای کسی است که دشمن خود را نشناسد و اورا حکم قرار دهد.
پیشنهاد می کنم یکبار دیگر بازنگری کنیم ببینیم آیا دوستان و دشمنان خود را اشتباه نگرفته ایم؟ آیا دوست به واسطه یک خطا ( هرچند بزرگ) باید دشمن خطاب شود؟ (207411)
 
س
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۳:۱۱:۲۵
درود بر شما. ما چون دشمن کم داری دوستانمان را به سلاخی برده ایم! برادران و خواهران بما چه ربطی دارد که درباره باطن آدمها قضاوت کنیم؟ آیا حکم خدا نیست که با شهادتین همه را مسلمان بدانیم؟چرا بهم تهمت میزنیم؟ یکی حجتیه و یکی منافق است؟ چه کسی بی عیب است انصاف داشته باشیم.
آیا شهید آیت اشتباه کرده؟مدارکش غلط بوده؟ خودش منحرف شده؟ آیا موسوی اشتباهاتی داشته؟ آیا مورد سوء تفاهم واقع شده؟ آیا انحرافاتی داشته؟ آیا سالم بوده و هست؟ آیا تغییراتی کرده؟ آیا آقا موسوی را درست میشناخته؟ آیا اشتباهاتی دیده ولی نمیخواسته به تخریب وارد شود؟ آیا او را کاملاً سالم میداند یا نظرش فرق کرده و....خیلی احتمالات دیگر.
چرا باید با قضاوتی غلط دینمان را نابود کنیم؟ هیچکس معصوم نیست. هیچکس کاملاً شناخته نمیشود. هیچکس مطمئن نباشد تغییر نمیکند. ما با هم برادریم. گوشت هم را بخوریم استخوان را دور نمیریزیم. (208125)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۰:۱۷:۰۵
معلوم هست چی میفرمایید طوری حرف بزنید ما هم بفهمیم واز مواضع شما اطلاع داشته باشیم وبدانیم روی موافق کلیک کنیم یا مخالف هی سوال کردن و گذاشتن ؟ هنر نیست (208440)
 
س
۱۳۸۸-۰۵-۲۷ ۰۳:۰۹:۱۸
فاطمه جان منظورم این است که سلایق سیاسیم را بیان نکنم و بگویم در این باره بی اهمیت است. هر عقیده ای هم داشته باشیم برادر و خواهر که هستیم؟ اگر هم بر فرض یکی در خفا خائن بود خوشا بحال ما که به دیگران خوشبین باشیم. (210149)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۰۷:۴۴
باز هم انصاف شما بيشتر از اين مدعيان اصولگرايي است - ممنون (207412)
 
m
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۰۹:۱۸
موضوع رأی اعتماد مجلس به تصدی وزارت خارجه توسط موسوی، در 14 تیر 1360 مطرح شده و اتفاقاً دکتر آیت هم به رغم منع وی توسط شهید آیت‌ا... بهشتی، در همین روز به عنوان مخالف موسوی در مجلس صحبت کرده و ترور ایشان در 14 مرداد 1360، یعنی یک‌ماه بعد رخ داده است. (207415)
 
علي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۲۴:۴۰
روزنامه اطلاعات هم امروز با رجوع به آرشيو اين دروغ پراكني ديگر روزنامه هاي مهرورزان را به اثبات رساند و منتشر كرد.
دوستان دروغ گناه كبيره است. شما كه مدعاي مسلماني داريد و فرياد ولايي بودنتان گوش فلك را كر كرده، متوجه هستيد چه مي كنيد؟ متوجه هستيد دستهاي آلوده، مي خواهند با شما چه كنند؟ (207969)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۳۶:۳۳
من كشته مرده دلايل آن 5 نظر مخالفم، عزيزان من، سند معتبر تاريخيست. شما تا كي مي خواهيد تاريخ را تحريف نموده و با تهمت زني و پرونده سازي و دروغ پردازي، به اميال سياسي و مالي خود برسيد؟ (208103)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۸:۱۶
آخ چقدر خوب شد این کامنتو من دیدم تا دیروز من کامنت می گذاشتم بی هیچ دلیلی 110 تا مخالف می دادند هی من استدلال می خواستم هی هیچ کس چیزی نمی گفت
حالا که یه نظر درست از طرفداران موسوی منتشر شده 5 تا مخالف بهش نظر دادن شما متوجه میشید که چه زوری داره بدون منطق و استدلال حرف زدن انشاءالله این روحیتونو حفظ کنید برای آینده (208266)
 
اينده
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۲۳:۱۰
من احساس مي كنم هدف اقايان تضعيف وكنار گذاشتن رهبر عزيزتر از جانمان است به چند علت
1- زير سئوال بردن دوران رياست جمهوري رهبر انقلاب
2- تاخير در اجراي حكم رهبري تا جايي كه اگر فشارهاي ديگر نبود معلوم نبوداطاعت امر بكنند
3- زير سئوال بردن تمام افرادي كه زماني نزديك ترين و ياران وفادار رهبر بودند
4-توهين علني به حزب جمهوري اسامي در خالي كه رهبر انقلاب يكي از دبيركلهاي آن بودند
5-و حوادث اخير كه من احساس مي كنم هر دو جناح درگير به رهبري ونظام ضربه زدند
-غافل از اينكه چراغي را كه ايزد برفروزد هر آنه هف كند ريشش بسوزد (207425)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۲۸:۱۵
لا يجرمنكم شنئان قوم الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب لتقوي
دشمنى با جمعيّتى، شما را به گناه و ترك عدالت نكشاند! عدالت كنيد، كه به پرهيزگارى نزديكتر است! (207430)
 
محمدرضا حكاكيان
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۳۳:۳۴
\"مراجعه به آرشیو مطبوعات دروغ بودن این خبر را كاملا روشن می‌كند زیرا تاریخ رای اعتماد آقای موسوی از مجلس برای وزارت خارجه 14 تیرماه 1360 بوده و تاریخ ترور دكتر حسن آیت 14 مرداد ماه همان سال یعنی یكماه بعد از رای‌گیری\" اين مطلب تا آنجا كه مي دانم در يكي از روزنامه ها چاپ شده است حال سوال من اينجاست آيا هدف وسيله را توجيه مي كند؟ هرچند كه تاريخ نشان داده است با رو شدن واقعيت فرد مورد حمله قرار گرفته محبوب تر مي شود.محمدرضا حكاكيان mhakakian@gmail.com (207439)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۶:۱۲:۲۲
 موسوی دو بار و به فاصله یک ماه از یکدیگر از مجلس رای اعتماد گرفته است. یکی در دولت شهید رجایی و دیگری در دولت آقای خامنه‌ای. (208160)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۳۷:۴۲
باسمه تعالی
اول تحقیق کنید بعد تاریخ جمهوری اسلامی را به اسرائیلیات ملحق کنید
حالا میر حسین جزء تشخیص مصلحت نظام شده یا قبل از فته گری هم جزء تشخیص مصلحت نظام بود این فتنه آفرینی ها جزء مصلحت نظام بود
اینکه یکی را که فتنه گری کرده . باید تاوانش را بدهد اگر به مردم خوب معرفی کردی این کجاش با بیانات مقام معظم رهبری در تضاد است (207443)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۴۲:۱۰
ما كه نفهميديم شما چي فرموديد. مردم را به تحقيق دعوت كرديد كه خوشبختانه ميبينم مردم نتايج تحقيقات توصيه شده توسط شما را يا به ياد دارند و يا خوانده اند.

حال من يك پيشنهاد به شما دارم. كمي در مورد انگيزه تحريف كنندگان و دروغ پردازان و پرونده سازان بيانديشيد. همين. (208107)
 
محمدي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۴۰:۰۰
با سلام آقاي اسدي عزيز
ما هم قبول داريم كه برخي از اخبار را نبايد برزبان آورد.اما از طرفي اينكه جنابعالي بعد از اينهمه بيانيه وپديد آمدن اين اغتشاشات وكشته ها ونا امني ومسائل بعد از انتخابات (نگوييم خيانت ) بلكه بي تدبيري ولجاجت از طرف آقاي موسوي ،ايجاد وادامه پيدا كرده وباعث جسارت بيگانگان وعوامل فرصت طلب ومنافق شده را چــه مي ناميد؟هنوز هم معتقد هستيد چون ايشان قبل از اين مسائل بر مسند عضو تشخيص نشسته بوده تا ابد اجازه دارند هر عملي ولو خلاف اسلام انجام دهند چون روزي ايشان تاييد شدند.مگر قول امام خميني ره كه فرمودند ملاك حال افراد است را از ياد برده ايد؟.شما چنان از ايشان صحبت ميكنيد كه گويا يكي از (نعوذ بالله)معصومين است.جنابعالي وهمه ملت خوب ميدانيم كه برخي از اين گفته ها فقط براي منحرف كردن افكار از توطئه بزرگي است كه آمريكا واسرائيل به مدت 30سال طراحي واجرا ميكنندوقطعا پاي خيلي از همين نخبگان عزيز وياران انقلاب خواسته وناخواسته در آن باز شده وبرخي از اين توطئه جان بدر بردند وبرخي هنوز در حال دست وپازدن وبيشتر فرو رفتن هستند.من وشما هم اگر خداوند كمكمان نكند معلوم نيست كه در اين گرداب نيفتيم. (207446)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۰۲:۳۸
شما هم فکر می کنید آقای احمدی نژآد نعوذ بالله معصوم هست . اکر یک کم منصف با پشید می بینید که آقای بذر باش که دست بر قضا از اقوام نزدیک آقای رئیس جمهور هستند چطور تاریخ را تحریف کردند و تاریخ رای اعتماد و ترور دکتر آیت را جابجا کدند . دست این برای مردم رو شده . خدا رو شکر که مردم ما هوشیار هستند. (208000)
 
هاشم
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۴۱:۰۹
کسانی که دم از حق و عدالت میزنند آیا رواست که نه تنها موسوی بلکه هر بنده خدایی را به خاطر هیچ و پوج و فقط به علت تخریب بر چسب زده و لگد مال نمود . این رواست که با آسمان ریسمان دوختن همه امور منفی گذشته را به یک نفر منگنه کرد. من تصور نمیکنم این نوع نگارش در مطبوعات ما نشان دهنده جو عادل و منصف وآرام کننده و اطلاع دهنده باشد. به قول قدیمیها خودش که نیست خداش که هست (207448)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۲:۱۳
من از همه ميخواهم بجاي اين حرفها بروند نظر شهيد آيت را در مورد ميرحسين دقيقاًمطالعه كنند ببينند آيا حرف بي ر بطي زده يا اينكه پيش بيني اش دقيق بوده؟! (207777)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۲:۰۶:۱۶
آقای سهیلی استفاده از اینترنت دولتی ( بیت المال ) برای نظر دادن در طول روز اصلا کار درستی نیست ! شما کارهای دیگری هم دارید که باید به آنها برسید نه ! (208626)
 
مسیحا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۵۰:۰۳
اگر کسی منصفانه تاریخ سی ساله انقلاب را مطالعه کند دو چیز بسیار پررنگ دیده می شود.
1- مردم برای حفظ نظام و انقلاب پرداخت هرگونه هزینه ای را با جان و دل پذیرفته اند.
نمونه هایش: جنگ، تحریم و ...

2- مسئولین از روز نخست بیشتر دنبال حذف یکدیگر بودند تا جذب هم. در این سی سال بیشتر دشمن ساخته ایم تا دوست.

و اما برای آینده نظام به نظر می رسد که مردم دیگر همانند گذشته حاضر به پرداخت هزینه نیستند (البته این نظر بنده است) اما مسئولین کماکان به حذف یکدیگر و تبدیل دوست به مخالف و مخالف به دشمن با شدت بیشتری ادامه می دهند. (207453)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۵:۰۹
البته بيشتر از دو حالت داريم يك حالت ديگر اين است كه اين آقايان قبلا خوب يا خوبتر بوده اند و امروز منحرف شده اند. حالت ديگر اين است كه اين آقايان منافقانه رفتار كرده اند و امروز باطن خود را نشان داده اند. البته منظورم اهانت به اين آقايان نيست بلكه ميخواهم ثابت كنم حالتهاي ديگري هم هست (207781)
 
كاوه
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۵۰:۴۷
كساني كه چنين مطالبي را در جامعه مطرح ميكنند سعي در ترور سياسي افراد دارند .يادمان هست شعار آن روز نااهلان انقلاب بعد از رحلت آيت الله طالقاني كه ميگفتند (بهشتي طالقاني را تو كشتي) حالا هم همين افراد در شكل و شمايل ديگري سعي ميكنند آقاي موسوي را با چنين حركات سخيفي ترور شخصيتي و سياسي بكنند ولي زهي خيال باطل كه اينان ديگر حنايشان براي مردم رنگي ندارد. اينگونه حركات توهين به كل نظام و رهبري و ملت است .واقعاً نميفهمم در مملكتي كه وبلاگ نويسش براي چند كلمه عليه مسئولين نظام و يا شبهه ارتباط با بيگانه بايد هزينه سنگيني بپردازد ولي اين كساني كه بدون مدرك و بدون اثبات در دادگاههاي صالحه به افراد تهمت هاي سنگين و ناروا ميزند كاملاً از هر گونه پيگرد قانوني مصون هستند. اگر آن روز كه آقاي احمدي نژاد و يا حتي كساني كه عليه ايشان تهمت هاي بدون مدرك وارد ميكردند باز خواست ميشدند حالا شاهد چنين مسائلي در جامعه نبوديم (207455)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۷:۰۷
درسته در مملكتي كه وبلاگ نويسش براي چند كلمه عليه مسئولين نظام و يا شبهه ارتباط با بيگانه بايد هزينه سنگيني بپردازد ولي آقايان موسوي وكروبي بي سابقه ترين توهين ها را به نظام كردند و كسي جلويشان را نمي گيرد. (207783)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۵۰:۵۶
به نام خدا
سلام
1) این آتش بازی را اصلاح طلب ها با اعتماد به غربی ها شروع کردند! حالا هم توی خاموش کردنش گیر کرده اند!(در این مورد خودتون قضاوت کنید.)
2) چرا بین سالهای 76 تا 84 که آن همه اسرائیلیات بر علیه هاشمی وارد تاریخ انقلاب و مغز مردم کردند و کردید، صدایتان در نیامد. حالا تصمیم گرفتید که دایه ی عزیزتر از مادر بشید!
3) شما که این همه سنگ اطاعت از رهبری را به سینه میزنید! چرا بعد از سخنان ایشان در نماز جمعه 29/3/88 باز با تحریک طرفدارانتان دست به آشوب زدید.
4) این بدانید که حنایتان پیش این ملت دیگر رنگی ندارد!
5) مگر شما نبودید که اعتراف کردید بیش از 2300 شبهه دینی - اعتقادی را در سطح جامه و دانشگاهها وارد مغز مردم کرده اید.
6) من خودم شخصا، اخلاقا و دینا مخالف تهمت زدن به دیگرانم چه به دوست، چه به دشمن اما این را باید بگوییم این همان آشی است که خودتان طی دهه ی 70 و ابتدای دهه ی 80 برای خود پختید و محصول این انتخابات فعلی نیست. (207456)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۰:۵۳:۴۹
از اسرائیل اسم بردید درست هم هست چون صهیونیستها معتقد هستند دروغ و تهمت برای رسیدن به هدف جایز است
ردپا و نفوذ صهیونیستها و تفکرات الحادی اونها بخوبی دیده میشه در بین دوستان تندرو طرفدار دولت (207459)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۹:۱۲
به خوبي ديده ميشه كه شما حمايت صهيونيستهاي بي آبرو از اغتشاشگري ميرحسين را نمي بينيد و آن وقت طرفداران دولت را صهيونيست ميدانيد (207785)
 
يك اصلاح طلب
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۰۱:۰۹
جناب توكلي از اينكه اينقدر آزاده هستيد كه حقايق را بدون ترس بنويسيد و به نحوي
از اين سيد مظلوم احقاق حق كنيد متشكرم
اگه اصول گرايان واقع نگر ي مثل شما در صحنه باشند وضع سياسي جامعه به اينجا ختم نمي شد (207463)
 
داود ت
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۱۵:۰۵
امیدورام اجازه چاپ پیدا کنه
این موضوع رو که می بینم ! دقیق یاد بازی کودکان می افتم ! خیلی زیبا هست این رفتار!بنده خودم شاید سن کمی داشته باشم(21) ولی قشنگ درک می کنم ! این ها تراوش یافته از ذهن یک بچه هست! بچه ایی که بازی رو باخته(سایپا) و در حال دست و پا زدن و خودی نشان دادن برای بزرگ تر هاست شاید سقوط مقام خودشو دوباره بتونه جبران کنه!
این مشکل دقیقا هست ! بنده تو ستاد آقای احمدی نژاد فعالیت داشتم(4 سال قبل) و می دیدم هر چه مسئولیت ها بزرگ تر می شه ! توهین ها و نا سزا ها نسبت به بقیه بیشتر می شه ! و البته در کل رابطه مستقیم با ارتقا مقام داشت !
خواهشا چاپ کنید ! (207470)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۱۵:۴۴
من واقعامتاسفم که این روزنامه هوسایتهای حامی دولت هرچی دلشون بخوادمینویسندهیچ کس هم چیزی بهشون نمیگه.من یادم نمیره جناب ایت الله هشمی رفسنجانی که یکی ازارکانهای انقلاب هست تاچندماه پیش چه احترمی نزدمردم ایران داشت ولی الان کاربه جایی رسیده که هرکسی هرچی دلش بخواددرمورداین بزرگواروکسان دیگرمینویسه. (207471)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۱۸:۵۹
به ظلمی که در حق انسانهای مظلوم میشود چه پاسخی باید داد؟
به افرادی که خود را در جایگاه حق قرار داده و قضاوت میکنند چه پاسخی باید داد؟
به راستی ایا اینها قاضی نهایی را میشناسند؟ (207476)
 
MOHSEN
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۳۲:۰۵
ديروز يكي از همين روزنامه ها را مي خواندم و فقط احساس شرم دارم كه در اين كشور عزيز اينچنين عده اي براي تخريب چهره اي كمر بسته اند .شرم دارد .شرم دارد كه عده اي اينچنين به هر دري مي زنند كه به اهداف خود برسند. (207482)
 
سورنا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۳۶:۰۷
باش تا صبح دولتت بدمد
کین هنوز از نتایج سحر است.
از کسانی که -بنا به فرموده رهبری در نماز جمعه 29 خرداد- از زیر سوال بردن خدمات سی ساله انقلاب و نظام ابایی ندارند انتظار دارید تاریخ انقلاب را تحریف نکنند؟ (207486)
 
امین
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۳۹:۴۵
آقایان توکلی، لاریجانی، قالیباف، مطهری، باهنر و ... به گوش باشند که سکوت ایشان مهر تأییدیست بر آنچه در آینده ی نزدیک نوبت را به ایشان می رساند، سکوت و حتی بعضا حمایت های نسبی از تخریب چی های سناریوی دروغ، این روزها زنگ خطریست برای آینده ی این سوپر راست های قابل احترام، زمانی خاتمی و هاشمی در برابر برخی جریانات سکوت کردند و امروز تاوان آن سکوت ها را پس می دهند و این دوستان نیز بدانند فرصت بعدی نوبت ایشان است و اگر در آینده ی نزدیک تخریب چی های سازمان دهی شده ی جریان سوم و نظامی ِ نوظهور این روزها، آقای لاریجانی و مطهری را در اوین به جمع بندی رساندند هیچ تعجب نمی کنیم... این داستان که از سال 60 با پروژه ی حذف چپ های لیبرال و اسلامی و جبهه های مهم و تأثیر گذار ملی و مذهبی شروع شده است این روزها چنان بر پایه ی توتالیتر می چرخد که آینده ی مبهم و خالی از تفکر های انقلابی و اسلامی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
یادمان نمی رود در این سال ها بسیاری از ایرانیان به وضوح و تنها به خاطر تضاد تحلیلی و عقیدتی با این جریان، از مرزهای کشور رانده شده است و متأسفانه پهنه ی آن به قدری گسترده است که دین و سیاست و مرجعیت و فرهنگ و اقتصاد و اجتماع و هنر را یکجا مورد هجوم قرار داده است و قطعا بدانیم حذف هیچ جریانی ایرانی و هیچ صدایی ایرانی با هر شدت و تندی به نفع انقلاب و اسلام و ایران نیست.
ما باید واقعیت ملی ها، واقعیت لیبرال های چپ گرا، واقعیت منتظری و صانعی ها، واقعیت هاشمی و موسوی ها، واقعیت شجریان ها و داریوش ها را در کنار واقعیت موتلفه و مشایی ها و مصباح و طائب ها بپذیریم و برای این وحدت ها راه حل بدهیم.
با حذف هرکدام از این جریانات یک گام دیگر به انحطاط نزدیک تر می شویم. (207487)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۴۶:۲۳
با سلام
چند نكته ؛
1- اينكه عده اي سعي دارند دولت را يك سوپر دولت مردمي ! ؟ جار زده و عده اي سعي در گره زدن حاكميت به مقدسات دارند ؛ اينكه عده اي ميگويند مشروعيت ما از جانب خداست ؛ لطفاً تفسير بفرمايند اين مرقومه هاي وابسته به دولت كريمه ؛ جايي براي باور به صدق گفتار حضرات باقي ميگذارد يا خير ؟ اينهم يكي ديگر از دلايل براي تشكيك در مورد نظريه مشروعيت منقول از جانب حضرات تماميت خواه .
2- اينكه امروز جنگ ديده ها فرياد بر مي آورند كه وقايع جنگ در حال تحريف است ؛ اينكه امروز انقلاب ديده هايي بانگ تحريف سر ميدهند ؛ اينكه امروز گذشتگان داد تحريف تاريخ را سر ميدهند ؛ به اين دليل است كه عده اي ؛ تازه به دوران رسيده ؛ قصد انتقام گيري دارند و بس .
3- اگر شبهات و ابهامات در زمان خويش رفع ميشد و اطلاع رساني ها شفاف ميبود ؛ امروز دليل نداشت كه گوش را به اين اتهامات بسپاريم . (207427)
 
صداقت
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۱:۱۱:۴۸
عزیزان لفظ دولت کریمه مختص دولت امام زمان (عج) میباشد سعی کنیم در حرف زدن و دادن القاب به اشخاص یا ارگانها دقت کنیم (208447)
 
خانم
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۴۷:۰۹
با سلام:
همان طور که در نامه آقای هاشمی به رهبر قبل از انتخابات نوشته بودند،اینها رهبر را نشانه گرفتند.
شما را به خدا خود را به خواب نزنید.یک کلام قال قضیه را بکنیدکه:( ما در مورد احمدی نژاد اشتباه کردیم)
خود را به خواب نزنیم.وضع را از این که هست بدتر نکنیم.
سخنان جدید مشایی را در جمع دانشجویان خوانده اید؟
اگر بخوانید ،مطمئن میشوید. (207492)
 
حمیدرضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۱:۵۹:۴۵
سلام
متاسفانه ،همه این بداخلاقی ها ،نتیجه تائید ،سکوت در برابراختلاف افکنی های برنامه ریزی شده ،یکه تازان صحنه انتخابات وبعد از آن است.تا کی یک بام ودو هوا!
خودمان از خارجی ها میپرسیم چرا یک بام ودو هوا؟ ولی بازهم خودمان همان رویه را انتخاب میکنیم.چرا؟ (207500)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۲:۰۲:۱۵
گردانندگان سایت الف آیا در خصوص تهمت هایی که به رئیس جمهور زده شد و تاریخ 4 سال پیش که بخشی از تاریخ انقلاب است سایه نمایی شد همین قدر واکنش نشان دادی .متاسفم .
نمی خوام بگم این حرفها درسته .اما احساس می کنم در خصوص رئیس جمهوری که او هم مورد تایید رهبر است جفا شده . یک جانبه مطلب می نویسید (207502)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۲:۲۲:۰۶
اينها ناشي از همان روحيه حاكم بر دولت هست.اينها به كار غيركارشناسي و غيرعقلاني عادت كرده اند.نه در اين مورد در تمامي موارد مي توانيد نبود عنصر عقلانيت را در هيئت دولت و به دنباله آن رسانه هاي دولت و حامي دولت مشاهده كنيد.آنها چنان سخنان آيت را در ضديت بامهندس موسوي پوشش مي دهند كه اصلا فراموش مي كنند مقام معظم رهبري دفاع كوبنده اي از مهندس موسي در مقابل آيت كرده است تا جائي كه به صراحت مي فرمايد:من در قيامت هم شهادت مي دهم كه اين تهمت ها به موسوي دروغ است.شما ديديد كه سخنگوي دولت حتي از آيت الله بهجت هم براي پيشبرد اهداف سياسي خودش ودولت سوء استفاده كرد و مدعي حمايت ايشان از رئيس جمهور شد.اينها به همه چيز دست اندازي مي كنند تا اهداف سياسي خودشان را پيش ببرند.حتي براي رسيدن به صندلي رياست جمهوري حاضرند در مناظره اي كه ميليونها بيننده تلويزيوني دارد كل تاريخ انقلاب را نابود كنند براي اين كه به قول آقاي مشائي 20 ميليون منتقد نظام به آنها راي بدهند. البته من هم در اين مورد با آقاي مشائي موافقم. (207513)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۲:۲۷:۴۴
http://www.ical.ir/index.php?option=com_mmx&task=view1&td=1&ts=174&ttocid=1219&tpage=5&tpagec=12

http://www.ical.ir/index.php?option=com_mmx&task=view1&td=1&ts=199&ttocid=1400&tpage=1&tpagec=28

بزرگترین دروغشون این است که دکتر آیت روز ۱۶ مرداد ۱۳۶۰ همون روزی که قرار بود بحث وزارت خارجه مهندس موسوی مطرح شود به شهادت رسید،در حالی‌ که اگر به دو لینک بالا که مشروح مذاکرات مجلس مندرج در روزنامه رسمی‌ می‌باشد مراجعه کنین میبینین ایشون دو بار به مجلس در ماه‌های تیر و مرداد سال ۱۳۶۰ برای رای اعتماد معرفی‌ شدند،یک بار ۱۴ تیر ماه به صورت انفرادی از طرف شهید رجایی نخست‌وزیر وقت و یک بار ۲۶ مرداد به صورت جمعی به همراه کل اعضای کابینه شهید باهنر،که روز اول یک ماه پیش از شهادت دکتر آیت و روز دوم ۱۲ روز بعد از شهادت ایشون است،در ضمن به گواهی همه اسنادی که در اینترنت موجود است و خاطرات آقای رفسنجانی‌ دکتر آیت ۱۴ مرداد شهید شدن،نه ۱۶ مرداد،تازه آقای اسرفیلیلیان بنا بار آرشیو مجلس نماینده دوره دوم هستن،نه دوره اول،خلاصه اینها فکر می‌کنن که الان هم مثل قدیم خیلی‌ پرونده ها و اطلاعات در دسترس همه نیست و میتونن به فهم و شعور همه اهانت کنن و با نشر اکاذیب اذهان همه رو راجع به مهندس موسوی این اسطوره صبر و ایمان و جهاد بدبین کنین که البته نخواهند توانست،چراغی را که ایزد برفروزد---هر آن کس پف کند ریشش بسوزد (207517)
 
سوده ط
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۲:۲۹:۱۲
البته این موضوع باید بررسی شود ولی دلیلی که نویسنده مقاله برای رد ادعای پیرامون شهادت ایت اورده است چندان جالب نیست.امام خمینی هم به بنی صدر قدرت داد.حکم تنفیذش را امضا کرد اینکه دلیل نمی شود الان که ما اطلاعات داریم امام زیر سوال برود.امام خیلی مردمی در جماران به همه اعلام کردند من اشتباه کردم.اینها را نمی شناختم.اقا هم همینطور.ممکن است واقعا اطلاع نداشته اند از گرایشات پنهانی موسوی.در اینکه موسوی مدتی مجاهد بوده که شکی نیست.اگر می خواهید موضوعی را ریشه یابی و رد کنید باید سند و مدرک رائه دهید. (207519)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۲۴:۱۹
جالبه برای ادعا کردن سند و مدرک نباید ارائه داد ولی برای رد ادعا باید سند و مدرک آورد؟ (207919)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۲:۴۳:۵۰
هشدار به دلسوزان واقعی نظام مقدس ولایی:
به هوش باشیم که دوست نادان و دشمن دانا امروز بیش از پیش در صدد فرو ریختن یکایک ستونهای نظام است. به خود بیاییم و بدانیم تنها راه برون رفت از این دام دشمنان قسم خورده نظام دو چیز است:
1- وحدت کلمه و کنار گذاشتن اختلافات بی حاصل و دوری از منیت.
2- طرد تندروهای همه جناحها و تاکید دینی و ملی بر اعتدال.

هشدار به دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی :
این ملت در پرتو ولایت و رهبری نظام عاقلتر از آن است که نظام مقدس خود را به هیچ قیمتی از دست بدهد و شما کوردلان راه به جایی نخواهید برد زیرا وعده خداوند حق است و به این امت به سبب یاری دین خدا وعده نصرت الهی داده شده است.

چراغی را که ایـــزد برفروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری (207523)
 
گلی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۷:۱۶:۳۲
چقدر این روزها از این دست حرفها زیاد شده!
و همه به اسم دین و مقدسات درصدد حفظ خودشان هستند! (207816)
 
گلی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۷:۲۰:۴۵
فعلا که پیش بینی های اقای موسوی در مورد این دولت داره درست از اب در می اید!
خودشون هم تو کار خودشون موندن!
تو این مدت چقدر اختلاف و نفاق بین همه گروه ها و مردم درست شد! (207823)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۵۴:۵۵
تا آنجا كه بنده مي دانم ايران داراي نظام مقدس جمهوري اسلاميست. اما نظام ولايي را نميدانم. اگر درست فهميده باشم از عبارت اول منظورتان جايگاه ولي فقيه در نظام جمهوري اسلاميست. (208115)
 
یک الف بچه
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۲:۴۸:۴۴
واقعا مهندس موسوی به درستی اشاره کرده که لطماتی که کیهان و رسانه های حامی دولت به نظام تو این چند روز بعد از انتخابات زدن توسط آمریکا و اسرائیل تو این 30 سال زده نشد.
آقای اسدی به درستی اشاره کردید اما بنظر من یک نکته را از قلم انداخته اید و آن این است که جایگاه مردمی مهندس موسوی در حال حاضر بسیار با اهمیت است کسانی که بر علیه مهندس موسوی چنین موضع گیری هائی می کنند به ملیون ها حامی او توهین می کنند و نباید به این سادگی از کنار این تهمت ها و لجن پراکنی ها گذشت!
مهندس موسوی دیگر یک شخص نیست بلکه نمایننده ی یک جریان و ملیون ها ایرانی است.
بهتر است کسانی که هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند به فکر آخر و عاقبت بیانات خود باشند. (207528)
 
روح سرگردان
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۰۰:۱۱
با سلام می خواهم بگویم تطهیر بنی صدر خاین و منا فقین بوسیله اینه به چه قیمتی انجام می گیرد ؟آیا هواداری از کسی کردن ارزش دارد که خون هزاران شهید مظلوم وهمچنین شخصی همچون شهید آیت زیر پا گذاشته شود حتما فردا هم برای کوبیدن بزرگان انقلاب دفاع قهرمانانه فرزندان این انقلاب هم گناه نابخشودنی می شود و صدام هم تطهیر خواهد شد و اگر به هدف خود برای به انزوا کشیدن این بزرگان نرسند ممکن است محمد رضا شاه و پدرش را هم تطهیر کنند و زندان رفتن در حکومت شاه هم حق آنه بدانند خوشا به حال شهیدان که رفتند و این روزها را ندیدند شهیدان برخیزید و دباره جمهوری اسلامی را نجات دهید (207532)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۰۹:۰۴
تشکر، از اینکه در این حد آزاده اید. (207539)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۱۶:۴۲
مطمئنم شما(احمد توکلي) هم در اين قضاياي اخير دست داشتيد وگرنه اينطور حمايت از موسوي نمي‌کرديد، وقتي دشمني او با نظام و رهبري اظهر من الشمس هست، چه توجيهي براي دفاع از او داريد؟
خدا شما رو هدايت کنه! (207451)
 
هاشم
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۳۳:۴۶
به نظر بنده گفتن حقیقت از سایت جناب توکلی . با اینکه ایشان جز ء اصولگرایان میباشند مصداق عدالت طلبی و حقیقت یابی میباشد که در روزگار ما نادر است. این عزیز فراموش نکنند که بنده که طرفدار اصلاح طلبان و جناب توکلی که جزء اصولگرایان منتقد میباشند غیر خودی هستیم. خون ایرانی در رگهای ماست.این همه مجادله برای آینده بهتر ایران است.من امیدوارم شما توسط تعقلتان هدایت شوید نه جناب توکلی توسط خدا. بدترین قسمت جناحی بودن داشتن تعصب بیجاست و چه درست فرمود طار که انسان متعصب کور است (207790)
 
امیر حصاری
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۲۸:۵۶
با سلام


اولا: یک سایت حامی دولت مطلب می نویسه هیچ ربطی به دولت نداره.

دوما:از کجا معلوم که حرف شما دروغ باشه؟

سوما: شما به هیچ عنوان حق ندارین توی این بحث ها از رهبر مایه بذارین.
مقام رهبری بالا تر از این هاست که شما هر جا که باشه مطلبی از رهبری می نویسید.

چهارما: آقای موسوی با استناد از قرآن و دیگر احادیث دادگاه اغتشاشگران رو زیر سوال برده، پس ما باید چشم بسته بگیم که دادگاه دروغه؟

نمیشه که همیشه شما راست بگین و بقیه دورغ! (207567)
 
بنهور ابراهيمي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۳۶:۵۹
به نام خدا
در اينكه هر كسي با سليقه و واقعيات و برداشت خود از واقعيات در عرصه سياسي وارد مي شود حرفي نيست . اما آنچه بيشتر امروز جامعه ما را تهديد مي كند روند تخريبها و عداوتهايي است كه به تدريج اعتماد عمومي در جامعه را لكه دار مي نمايد و اعتقادات سياسي براي دو طرف به امري قدسي مبدل مي شود كه طرف خود را حق مطلق و طرف يگر ا باطل مطلق مي انگارند. تداوم اين وضع امكان گفتگو و مناظره و مباحثه را در جامعه كمرنگ كرده و كار به جايي مي رسد كه هر طرف براي اثبات خود به رويه هايي غير منطقي و غير دموكراتيك روي مي آورند . آنچه بيشتر مايه تاسف است دامن زدن به اين اختلافات از سوي نخبگان هر دو طرف است . تخريب شخصيتها و زدن اتهامات به هر دو سو تنها باعث مي شود تا طرفداران دو طيف فكري تلاش كنند تا موضع خويش را تقويت كنند كه نتيجه آن نگاه تعصب آلود به قضايايي است كه بهيچ وجه ارزش تعصب ندارند . آچه اكنون مي بازيم سرمايه اجتماعي است . سرمايه اي كه همه ما مانند كشتي بر آن سواريم . اما متاسفانه هر كسي به انداره سهم خود در حال سوراخ كردن اين كشتي است . از تمامي نخبگان عاجزانه تقاضا دارم تا با پايان دادن به اين فضاي تخريب زمينه هاي اعتماد ميان خود را فراهم و اعتماد را به جامعه بازگردانند .
و من ا... التوفيق (207577)
 
عبدا...
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۴۴:۴۳
باسلام
درست است افراد از ايشان رهبري حمايت كرده . وشما ايشان رابهتر از ديگران ميشناسيد واينك چند سئوال
1- آيا شماكه ايشان را ميشناسيد حتي به ذهن خود مي آورديد كه ايشان شخصا به خيابان بيايدوآنچه ديد بيافريند از يك عضو مجمع تشخيص اين انتظار راداريد .....
2- درست رهبري حمايت كرده از خاتمي هم حمايت كرده از رفسنجاني هم حمايت كرده از كروبي با اون نامه كذايي اش هم حمايت كرده جايگاه رهبري را بااين اعمال وارد نكنيد ايشان تمام ملت ايران را حمايت ميكند
3- خوب چرا گفته هاي امام راجع به ايشان را از ياد برده ايد
4- آقاي توكلي اگر ثابت شود از ستاد ايشان با امريكا و...درارتباط بوده چه ميكنيد .حالا مارا كه نمي بينيد كه رودر رونشويم ولي خداوند ناظر است در محضر خداوند چه ميكنيد .....
6-بالاخره خودت واقعي افراد در اين صحنه ها روشن وشفاف ميشود آقاي توكلي خودي نشان دادي
7- لازم نيست آقايان محترم را دادگاهي كنيد مردم ايران همه اينها رادر دادگاه برتر ودر نزد وجدانهايشان محاكمه وراي صادر نموده اند مابقي هركاري ميخواهند بكنند
8- چقدر تشنه قدرتند الحمدوا... شمااز تابناك و قالي باف و لاريجاني ... كمتر تشنه قدرت هستيد . واقعا به نظر شما چه اتفاقي قرار است بيافتد اگر انشاءا.. . امام زمان ظهور كنند ما وشما دركدام طرف ميدان خواهيم بود ماكه دلمان خون است
شماببين رهبري معظم چه ميكشند ازدست شما وتابناك و....
خدايا همونو هدايت كن
امين (207588)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۳:۴۹:۰۸
من این اتهامات را قبول ندارم اما کسانی که می گویند با توجه به آرشیو زمان رای اعتماد یک ماه قبل بوده است اگر دقت کنند می بینند که رای اعتماد دو بار انجام شد (207594)
 
دیده بان
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۰۱:۳۶
بسم الله الرحمن الرحیم
شما را به بازخوانی تاریخ در مقطع دهه شصت و زمانی که مجلس چگونه رئیس جمهور وقت یعنی حضرت آقا را مجبور به معرفی آقای موسوی به عنوان نخست وزیر به مجلس نمودند سفارش می کنم واز شما می خواهم که سوابق انقلابی ایشان را بررسی و نظرات آقای توکلی در آن زمان و طول زمان را بررسی نمائید. (207611)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۱۳:۴۵
راستش امید زیادی ندارم مطلبم در سایت قرار بگیره ولی به هر حال دوست دارم به یکسری از مسائل اشاره کنم:

در اینکه امروز شاهد تندروهای بی اصالت در مسند قدرت هستیم شکی نیست و متاسفانه شاهد ترویج بی شخصیتی در کشور هستیم.

در اینجا ذکر 2 نکته ضروری هست:

نکته اول:
مطمئنا تحمل مردم هم حد و اندازه ای خواهد داشت. اریکه نشینان قدرت باید بدونن تا ابد نمیتونن هر کاری رو انجام داده و هر حرف و توهینی رو بی پروا در بوق و کرنا کنن.
ملت ایران نشون دادن حتی یک قوم وحشی و خونریزی مثل مغولها رو به زیر کشیدن و ظلم و ستم رو در هیچ جایی از تاریخ پر افتخارشون تحمل نکردن.

مطمئنا حکومت صرف استفاده از نام دین و اسلام نمیتونه حق وتو برای خودش قائل بشه !
پس سعی کنید با مردم صادق باشید. سعی نکنید یک جناح رو مالک مملکت بدونید و هر چیزی که بر ضد اونها منتشر میشه بلافاصله و به شدت تکذیب بشه و هر مطلبی که از کانالهای مطمئنه دولتی و حکومتی منتشر میشه با افتخار (والبته پررویی تمام) به خورد مردم داده بشه !

نکته دوم:
آقایان اصولگرایی که ادعای اعتدال و انصاف دارند (مشخصا منظورم جناب آقای احمد توکلی و هم فکرانشون در جناح راست هست) اگر واقعا به ادعاهای خودشون اعتقاد دارن باید در جهت اون هم حرکت کنن !

بعبارتی دوستان سعی نکنن نقش سوپاپ اطمینان رو در جناح اصولگرا بازی کنن !

میدونید چرا؟ چون به نظر (شخص) من شما دارید سعی میکنید ریزش هوادارانی که این روزها به شدت به در حال جذب شدن به سمت اصلاح طلبان هستند رو کنترل کنید(در حقیقت دارید افتضاح هم جناحی های افراطیتون رو جمع میکنید!)

البته این مشکلی هم نداره ولی برای اینکه عمق فاجعه در جناح راست بیشتر نشه باید حرکتهای عملی هم انجام بدید.

البته ما اصلاح طلبان برای افراد با شخصیتی مثل آقای احمد توکلی یا محسن رضایی یا ... در جناح اصولگرا احترام فوق العاده ای قائل هستیم (207629)
 
Ali
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۲۶:۱۶
موضوع رأی اعتماد مجلس به تصدی وزارت خارجه توسط موسوی، در 14 تیر 1360 مطرح شده و اتفاقاً دکتر آیت هم به رغم منع وی توسط شهید آیت‌ا... بهشتی، در همین روز به عنوان مخالف موسوی در مجلس صحبت کرده و ترور ایشان در 14 مرداد 1360، یعنی یک‌ماه بعد رخ داده است. (207647)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۴۴:۰۶
آقای توکلی و این دوست عزیز نویسنده حزب حمهوری آن سالها ! ظاهرا مقاله را نخوانده اید ! که اگر خوب می خواندید نه شما تهمت اینکه موسوی شهید آیِت را ترور کرده را یادآور می کردید و یا از قول این روزنامه و آن روزنامه می نوشتید که اصل خود خبر هنوز در سایت ها و نوشته موجود است ! پس بهتر است اول می خواندید و بعد تهمت در تهمت می زدید ... (207675)
 
حمزه
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۱۴:۰۴
احساس می کنم منطق و حق و حقیقت این وسط هیچ جایگاهیی ندارد. چه شده اهالی الف؟ حال که از سایت های دولتی به آقای توکلی حمله شده یاد مظلومیت جناب موسوی افتاده اید؟ چشمتان را به روی غده سرطانی روزنامه کیهان بستید، چشمتان را به اتهمات جناب احمدی نژاد در مناظرات بستید تا اوضاع اینگونه باشد و دروغگویی و تهمت و بی شرمی همه جا را پر کند. (207711)
 
العبد
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۲۷:۴۸
هر دو طرف قضیه مقصرند.
بنده نمی دانم این ادعا کذب است یا حقیقت؟
و نمی دانم پاسخ به این ادعا منطقی است یا خیر!
ولی یک مسئله ای به وضوح دیده می شود.
در سایت قلم نیوز واژه مقام رهبری جای خود را به واژه مقام معظم رهبری داده است.
دیگر بسیار واضح است که ایشان مقام معظم رهبری را قبول ندارند و خوب به طبع آن طرفداران ایشان هم حتی آن عده ای که مرجع تقلیدشان مقام معظم رهبری است دچار تزلزل شده اند. چرا؟
چون ما به گونه ای هستیم که عدالت را تا آنجایی می پذیریم که با افکارمان همخوانی داشته باشد. بهتر نیست افکارمان را هم اندکی اصلاح کنیم. (207721)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۳۳:۴۵
دارید بی انصافی میکنید اینکه شهید آیت و شهید دیالمه با میرحسین مخالفت علنی و ایدئولوژیک داشتند که پنهان نیست، بعدشم موسوی یکبار در تیر ماه از کابینه رجایی معرفی شد و یکبار هم در کابینه باهنر در مرداد ماه و در هر دو بار این شهید با وزارت ایشان مخالف بودند و سوما تاریخ رو نمیشود پنهان کرد شهید آیت همراه با مطالبی در مورد موسوی در حال عزیمت به مجلس بود که به نحوه فجیعی به شهادت رسید کجای این متن و جمله که آقای اسرافیلیان گفته دروغ و دارای خدشه و یا تهمت به مهندس میرحسین موسوی است؟شما در واقع مصداق خود گویید و خود خندید عجب مرد هنرمندید شدید،من از اقای توکلی انتظار داشتم به مطبوعاتی که به این شکل به مهندس موسوی حمله کردند و به او تهمت شهادت رسانده شهید آیت را داده اند تذکر بده اما اصل موضوع که همان علت انتقاد این دو شهید بزرگوار با موسوی را بررسی کنه و از کنارش به راحتی نگذره چرا که ما بعد از 28سال تازه متوجه شدیم که علت واقعی مخالفت شهید آیت و شهید دیالمه با میرحسین چی بوده و البته درست بوده. (207728)
 
امير حسين
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۵:۳۲
به نام خدا

اگر نگاه منصفانه اي به حوادث قبل و بعد از انتخابات داشته باشيم, تصديق خواهيم کرد که هم طرف پيروز و هم طرف مغلوب بخشي از حقایق را آن هم به شيوه اي نادرست بيان کرده اند. چون بحث من اينجا صرفا حقايق بيان شده است, از مطالبي که هر دو جناح پيروز و مغلوب به کذب بيان کرده يا مي کنند مي گذرم ...
فرض کنيم آقاي موسوي فرد است که دچار اشتباهات نابخشودني شده است. سوال اينجاست که آيا با بردن آبروي وي احقاق حق صورت مي گيرد؟ و اساسا مطبوعات وظيفه اطلاع رساني دارند يا احقاق حق؟
خواهشي که از مطبوعات دارم اين است که به اين سوال پاسخ دهند: اگر مطبوعات با بردن آبروي يک انسان (ولو گناهکار) مي توانند حق پايمال شده کسي را احيا کنند, پس ديگر چه نياز به دستگاه عريض و طويل قضاست؟
واي بر ما که هيچ ارزشي براي حق الناس و آبروي مردم قائل نيستيم! به نظر مي رسد متوليان فرهنگ متوجه نيستند که دوران رياست جمهوري چهار سال بعد پايان خواهد يافت ولي چهل سال لازم است تا اين بد اخلاقي ها از فرهنگ جامعه مان زدوده شود! (207771)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۱:۴۰
این نکته نیز جای تامل دارد که چرا بعد از بیست و چند سال این موضوع بیان میشود ؟ کدام مصلحت ایجاب میکرد که ترور آیت این همه وقت محرمانه باشد ولی امروز به یکباره مو شکافی شود ؟ در ضمن اگر این اتهام تا این حد محرز است چرا آقای موسوی به عنوان ذینفع این ترور سریعا باز داشت نمی شود ؟ (207776)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۴:۱۹
ایت از چهره های وابسته به مظفر بقائی بود که وی هم در سیاست ایران ، به وابستگی به انگلیس شهرت دارد

ایت توسط سازمان مجاهدین خلق ترور شد . قبل از ان هم با رو کردن نوارهای آیت در مورد حمله به مراسم بنی صدر و بر کناری وی در حالی که ایت اله خمینی بنی صدر را تاییدمی کرد.


سعید سلطانپور (207779)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۴۲:۴۹
تا كي ميخواين زنده باد مرده باد سر بدين ... كمي فكر كنيد... مالزي را ببينيد ( بدون سرمايه هنگفتي مثل نفت و گاز ) همزمان با انقلاب ما اين كشور زير ساختهاي خودرا شروع كرد و ظرف بيست سال داراي چنان زير ساختهاي قوي شد كه درسايه آن رونق اقتصاد - امنيت سرمايه گذاري - افزايش درآمد سرانه و ... را به ارمغان آورد.
شما كمي فكر كنيد ببينيد در مقام مقايسه جايگاه ما كجاست البته با اين ثروت ملي !
اين سايتهاي مختلف هم از همه بيشتر مقصرند در استحمار مردم.
يكي به نعل ميزنند و يكي به تخته . هيچكس فكر رونق كشور نيست ... بنادرمون را ببينيد ... فقط با بنادر پاكستان قابل مقايسه است .
ضريب اميد به زندگي در مردم بسيار كاهش يافته . آيا امروز ما مردمي شاد هستيم ؟ (207796)
 
بهزاد رضوی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۸:۰۵:۲۳
واقعا انصاف سایت الف که همه میدونستیم هم مشی کلی سایت و هم شخص دکتر توکلی اشکالات اساسی به میرحسین دارند قابل تحسینه . (207850)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۹:۲۹:۲۵
مگر بار اولي است كه به خاطر منافع تاريخ تحريف ميشود اصولا تاريخ را قوم پيروز نوشته است والان قوم پيروز شما و احمدي نژاد و دارودسته اش هستيد پس هر چه دوست داريد از تاريخ بنويسيد مطمئنا قوم بعدي تاريخ را طور ديگري واژگونه خواهند نوشت (207898)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۲۰:۴۷
سلام
- نگفته بودن \"چون ميخواست مداركي بده كشتنش\"، گفتن \"وقتي ميخواست ...\" كه خيلي با هم فرق داره اگر چه ممكنه ضمناً همون رو القا كنه.
- يادتون رفته خود حضرت امام درباره برخي سياسيون منتصب خودشون در سالهاي ابتدايي علناً اعتراف به اشتباه كردن پس اون استدلال حمايت حضرت آقا در اون زمان معني نداره (اگرچه يادمون هست حضرت ايشون اخيراً هم از جناب موسوي در نماز جمعه دفاع كردن ولي برخي كارهاشون رو هم به كليت تقبيح كردن)
- لطفاً نظرات انتقادي آقا رو هم در اون دوران و بحث نخست‌وزيري و ... ر. هم مد نظر داشته باشيد و فقط يك طرفو نبينيد
- بالاخره فرض كنيم اين مصاحبه هم كذب باشه، آيا آقاي موسوي در مقابل حداقل برخي مواضع آقا (كه بعضاً بسيار هم اساسي است) موضع گرفتن يا نه؟ طبق قانون مواضع كلي نظام رو رهبري تعيين ميكنه يا نه؟ مخالفت صريح (نه نقد دلسوزانه) با نظرات و دستورات رهبري مخالفت و مقابله هست يا نه؟
- اينكه يك نفر در مقابل انقلاب قرار بگيره الزاماً يعني جنگ بايد راه بندازه؟
موفق باشيد (207917)
 
من
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۳۱:۳۸
من صبح وقتي نظرم را نوشتم فكر نمي كنم نظرات در صف انتشار بيشتر از 10 بود ، اما شما آن را منتشر نكرديد ، اين در حاليست كه من هيچ گونه توهين و يا حرف ركيكي در آن ننوشته بودم ، مثل اينكه الف هم دارد به سرنوشت بعضي رسانه هاي خود راي ديگر اين كشور دچار مي شود ،

حتما اين را منتشر مي كنيد كه بگوييد خيلي روشنفكريد

ياحق (207922)
 
rmir
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۵۶:۴۲
هشدار به دلسوزان واقعی نظام مقدس ولایی…
صحبت قشنگی بود . اینکه اقای موسوی ، هاشمی ، کروبی و .... اشتباه کردن شکی نیست . ولی اینکه بگیم اینها دشمنان نظام هستند و از بیگانگان دستور میگرفتن و ترور و ...حرف درستی نیست . گیریم اینها رئیس جمهور می شدن . ایا به نظر شما نظام عوض می شد . اونهم نظامی که رهبری همچون رهبر عزیزمون رهبر اون باشه . اصلا نظام دست اینها نیست که اینها بخوان عوضش کنند. نظام دست مردم و رهبریه . اینا چیکارن ؟ تو بدترین وضعیت می تونن تو کار نظام اخلال ایجاد کنن ولی نمی تونن عوضش کنن چون دست اونها نیست ، حتی احمدی نژاد ..!
موسوی ، هاشمی و کروبی اشتباه کردن و بزرگترین اشتباهشون این بود که اولا از رهبری و مردم دور شدن ، به قول اقای عطریا نفر تو دادگاه ، که هرکی از نظام و رهبری دور بشه هویتشو از دست میده و....
دوم اینکه اینها تو این مسائل هویت اصلی و جایگاشون رو تو نظام و همه ی خدماتی که برای این نظام انجام دادن رو فراموش کردن . یعنی خودشون نبودن و اختیاراتشون رو به اطرافیانشون سپرده بودن .
با این احوال اینها دشمنان مردم و نظام نیستن . بلکه همه ی اینها وطرفداراشون عضو جامعه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران هستند بنابراین تو یه خانواده اگه بچه ای اشتباه کنه، دشمن خانواده نیست نباید بگیم همسابه بغلی تو رو فرستاده تا خانواده رو از بین ببری ! در صورتی این بچه همون بچه ی خانوادست .
در اخر هم با حرف دوست عزیزمون تموم میکنم که گفت :
هشدار به دلسوزان واقعی نظام مقدس ولایی:
به هوش باشیم که دوست نادان و دشمن دانا امروز بیش از پیش در صدد فرو ریختن یکایک ستونهای نظام است. به خود بیاییم و بدانیم تنها راه برون رفت از این دام دشمنان قسم خورده نظام دو چیز است:
1- وحدت کلمه و کنار گذاشتن اختلافات بی حاصل و دوری از منیت.
2- طرد تندروهای همه جناحها و تاکید دینی و ملی بر اعتدال.

هشدار به دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی :
این ملت در پرتو ولایت و رهبری نظام عاقلتر از آن است که نظام مقدس خود را به هیچ قیمتی از دست بدهد و شما کوردلان راه به جایی نخواهید برد زیرا وعده خداوند حق است و به این امت به سبب یاری دین خدا وعده نصرت الهی داده شده است.
(می دونم طولانی شد ولی حذفش نکنید) (207929)
 
یوسف جلالی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۱۷:۳۸
از زمان پخش مناظره ها به این طرف شاهد یک روند منفی هستیم بطوری که انگار آرزوی دیرین ضد انقلاب که از زمان پیروزی آن تا کنون ، همانا مقابل هم قرار گرفتن نیروهای انقلابی و برادر کشی داخلی بود ، مرحله به مرحله و با روندی سریع در حال برآورده شدن است.
اگر همه کسانی که در این تخریبها دست دارند را بدون اغراض و دلسوز واقعی انقلاب بدانیم در خوشبینانه ترین حالت باید بگویم که این تخریبها از هر دو طرف \"بر سر شاخ نشستن و بن بریدن\" است.
اما اگر قسمتی هایی از بدنه نظام دارند بر ضد قسمتهای دیگری از آن عمل میکنند ، چند فرض پیش می آید :
1.خیانتی عظیم در داخل بدنه نظام اتفاق افتاده یا در حال شکل گیری است.
2.ضد انقلاب توفیق یافته تا رخنه اساسی در بدنه انقلاب ایجاد کند.
3.جنگ قدرت و فساد و خودبینی در صفوف کارگزاران طراز بالای نظام دارد ریشه انقلاب مردمی ایران را میخشکاند.
4.عده ای به خیال دلسوزی و حراست از انقلاب دارند به دست خود حقانیت انقلاب و نظام و باورهای عمیق مردمی نسبت به انقلابیون بزرگ را به چالش میکشانند و بذر شک و تردید نسبت انقلابیون اصیل و به طبع آن به کل نظام را میپراکنند.
فرضهای دیگری هم مطرح است که مجال سخن نیست اما متأسفانه این روزها خیلی ها انگار غیر از شاد کردن ضد انقلاب ، که فعلا غیر از هورا کشیدن برای این خودتخریبی ها لازم نیست کاری انجام دهد، وظیفه ای برای خود نمیشناسند.


برادران هوشیاری انقلابی برای چنین روزهایی بدرد میخورد. (207964)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۵۱:۵۳
با این روندی که حامیان دولت در پیش کرفته اند فکر می کنم تا چند سال آینده رهبری را هم مورد هدف خود قرار خواهند داد و ..................... (207991)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۰:۴۹:۴۲
این گروه برونده ساز برای تهمت زنی علیه موسوی اینقدر ناتوان شدن که از شهید آیت خدا بیامرز که سی ساله زیر خاکه مایه میزارن وآسمون ریسمون میبافن. اصلا این اسرافیلیان کیست؟ واین همه سال کجا بوده؟ چقدر حمایت مالی و..... از طرف دولت شده که چنین چرندیاتی را بگه ؟ به خدا زشته این حرفا اون دنیا چی میخاهید جواب بدید. بیش از این آبروی نظام را نبرید (208054)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۰:۵۶:۵۷
از دوستان عزیز خواهش می کنم یکبار دیگر متن کامل این بیانات را بادقت بخوانند و بعد به این سوالات فکر کرده و جواب دهند
آیا این حرف ها تضعیف کننده جایگاه آیه الله خامنه ای است یا نشان دهنده تدبیر و درایت ایشان چه در گذشته و چه در حال است؟
چرا آقای موسوی در مناظره با آقای احمدی نژاد در مورد برخورد با مخالفان در مجلس و قانون گریزی های علنی در زمان تصدی پست نخست وزیریشان سکوت کرده و پاسخی ندادند؟
آیا حرف ها ده بیانیه ایشان تایید کننده این اعترافات و طرز تفکر نیست؟
چرا ایشان نزدیک به ۲۰ سال و در ایام بعد از انتخابات با هیچ رسانه ای گفتگو نکرده است مگر از آقای موسوی به عنوان یکی از ارکان نظام نام برده نمی شود؟
به چه دلیل در ایام انتخابات گروه های ضد انقلاب و مجهول الهویه و اپوزیسیون خارج نشین علنا وارد صحنه شده و به جای تحریم انتخابات کما فسابق از ایشان حمایت کردند چه ویژگی هایی در مهندس دیده بودند؟
چرا به وضوح در مناظرات ایشان قبول نداشتن ولایت فقیه دیده میشود و حتی ایشان در صحبت هایشان خود را مساوی و بالاتر از ایشان می دانستند ؟ ( پیشنهاد می کنم مناظرات ایشان را به طور کامل یکبار دیگر ببینیم)
چرا در ایام بعد از انتخابات از حرف های رهبری پیروی نکردند و فقط در نماز جمعه به امامت آقای هاشمی شرکت کردند؟( اصلا ایشان چرا بعد از دوران نخست وزیریشان در این مراسم عبادی سیاسی تا به حال شرکت نکرده اند مگر جز ارکان نظام نیستند)
اگر الان وقت این اظهارات نباشد کی وقت آن می رسد ؟( اجازه بدهید خود مردم آگاهمان در مورد این اظهارات و صحبت های دیگران بهترین قضاوت را می کنند )

چرا افرادی مثل آقای کروبی در روزنامه شان یک سری حرف های کذب را می زنند و بعد معلوم نیست کجا هستند ولی حرف های درست بیان نشوند ؟
این صحبت های امام در مورد آقای موسوی را می توان در صحیفه نور جلد ۲۱ صفحه ۱۶۳ و در جاهای دیگر آشکارا مشاهده نمود
من نمی توانم با اطمینان قبول یا رد کنم که شهید آیت به خاطر مدارک بی کفایتی موسوی به شهادت رسید در این مورد باید بیشتر تامل و تحقیق شود ولی تمامی موارد دیگری که در این افشاگری هست را قبول دارم (208056)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۱:۱۰:۵۵
اولا موسوی در مناظره به این سوال جواب نداد چون احمدی نزاد هاله نور و 100تا کشوری که الگو ی مدریت دولت را خواسته بودند و..... را جواب نداد دوم دلش خواسته 20 سال سکوت کنه باید جواب شما ها را بده ؟ دلایلش شخصیه. سوم ابوزیسیون ایشان را به دمکراسی خواهی نزدیکتر دیدن باید از استقبال انها خوشحال باشید نه از تحریم انها موسوی چنان جاذبه داره که از خانواده شهدا تا آیت الله هایی مانند صانعی و آملی و...... تا آزاده ی عزیز شهید لشکری تا محسن سازگارا ودیگر ابوزیزیسیون ازش حمایت کردن . اگه دوست داری بعدا جواب بقیه حرفات را میدم. امیدوارم منتشر بشه (208446)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۶:۵۹:۱۱
پس با این حساب که شما می گویید، به هیچ کس \"نه\" نمیگه! و دل همه رو به دست آورده، حتی دشمنان انقلاب و اسلام. این یعنی سازش! این یعنی وادادگی! آخر این روش یعنی وطن فروشی! اگه دوست داری بعدا جواب بقیه حرفات و بدم! (208790)
 
منصور
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۱:۴۰:۰۷
با سلام به مردم شریف ایران
این آقا 4 سال رییس جمهور شده با اطرافیانش بهحد رسیده که آقای توکلی خیلی بیشتر و بهتر میدانند ، اگر 4 سال دیگر را باشند چه خواهند کرد و چه خواهد شد!
تا دیر نشده در ماههای آینده عدم کفایتش را از هر نظر در مجلس مطرح و شرش را کم کنید . (208071)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۱:۵۷:۱۱
لطفا سانسور نکنید
جالبه خیلی جالبه دولتی که با اتکا به 24 میلیون نفر سرکار اومده اینطوری تخریب کنه. و جالبه که همیشه به نقد دیگران برچسب تخریب میزنه و خودش بجای نقد کردن تخریب میکنه این یه نمونشه نمونه دیگش هم مناظره ها بود.حالا کار به جایی رسیده که با دروغهای بزرگ و غیر قابل باور اینکارو ادامه میده و بعد که جوابشو دادی توجیه هم میکنه0 گویا با کافر حربی طرفه که حتی کشتن هم براش مهم نیست دروغ که خیلی هم چیز بزرگی نیست تخریب که اصلا رقمی نیست. آقای رئیس جمـ... ببخشید آقای احمدی نژاد لطفا به اطرافتون نگاه کنید نمی گم شما این دروغو ساختید ولی من اونو تو روزنامه ایران خوندم که دولتیه. مواظب رفتاراتون باشید شما حسنی مبارک یا ملک عبدالله یا صدام نیستید و ملت ما ملت مصر یا عربستان نیست که در مقابل ظلم و ستم و دروغگویی که بزرگترین ظلمه ساکت بمونه. (208078)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۲۵:۱۲
شایعه سازان متوجه نبودند که اختلاف شهید آیت با مهندس موسوی در واقع اختلاف نظر وی با طیف موسوی یعنی شهید بهشتی و آیت ا.. خامنه ای بوده است. این نقشه چنانچه ادامه یابد فاجعه 7 تیر هم یا مسببش شهید آیت بوده یا آیت ا... خامنه ای یا شاید هم خود امام(ره) می خواسته از دست آقايان راحت شود!
با این حساب گروهک مجاهدین خلق اصلا جرمی ندارند و همه ترورها کار خودی هاست !
چندی پیش نیز فاطمه رجوی به تطهیر بنی صدر خائن و لجن مال کردن موسوی پرداخت و گفت که اگر تنگ نظری تیم موسوی نبود بنی صدر کارش به آنجا نمی رسيد و او خیلی شریف تر از میر حسین است.

ترسم نرسی به کعبه، ای اعرابی
کاین ره که تو می روی به ترکستان است

خواهشمندم حذف نفرمایید. (208095)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۷:۴۶:۰۰
آقای نویسنده! من اصلا به موضوع شهید آیت و موسوی و .... کار ندارم. فقط می‌خوام درباره جملات اولیه‌ی شما صحبت کنم. ببینید! امام فرمودند ملاک، حال افراده. شما با این حرفی که در بالا می‌زنید، می‌خواهید راه انتقاد را بر هر شخصی ببندید فقط به صرف اینکه گذشته‌ی آن شخص، خوب بوده. یعنی هیچکس حق انتقاد از فلان روحانی را که امام خمینی عزل ‌کردند، ندارد، فقط به صرف اینکه یک زمانی امام خمینی از ایشان تعریف کرده‌اند؟ و حالا اگر از آن شخص، انتقاد کنیم، در مقابل امام قرار گرفته‌ایم؟ بیاد بیاورید جملات امام را در نامه‌ای که برای عزل آن روحانی، خطاب به خود او نوشته بودند. اگه به حرف شما باشه پس بعضی از این افرادی که در حال حاضر دارن دادگاهی میشن را باید آزاد کرد، چون تا قبل از این، پاک بودند و فلانی از آنها حمایت می‌کرد و حالا ما در مقابل فلانی قرار گرفته‌ایم. اصل حرف شما اینستکه نباید تهمت زد، اما چرا دلایل شما، دلایل بدون منطقی می‌باشد؟ تهمت زدن، درست نیست چون هم اخلاق و هم ادیان در سراسر دنیا این موضوع را نفی می‌کنند. (208178)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۳:۴۳
فاطمه خانوم كسي هم درمورد حال مهندس موسوي صحبت نكرد.دوستان حامي دولت اتهاماتي را كه در گذشته به مهندس مسوي زده شده است را مطرح كردند تا بگويند مهندس موسوي از همان ابتدا هم مورد داشت و نويسنده اين مقاله هم از سخنان رهبري در حمايت از مهندس موسوي در گذشته را بيان كرده است.حال چگونه شما به اين نتيجه رسيده ايد كه موضوع اين مقاله درباره دفاع از حال مهندس موسوي است !من متوجه نمي شوم.تهمتي در گذشته به ايشان زده شده ورهبري هم درگذشته از ايشان دفاع كرده اند. كسي درمورد حال مهندس موسوي در اين مقاله صحبت نكرد.البته شايد اين جمله تكراري حاميان دولت:كه ميزان حال فعلي افراد است روي ذهنيت شما تاثير گذاشته واتوماتيك وار ذهن شما به سمت اين جمله كه ربطي به مقاله بالا ندارد رفته است. (208391)
 
00
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۸:۳۱
در اینکه ترور شهید آیت را به آقای موسوی نسبت می دهند نظری ندارم ولی یک سری حقایق تاریخی وجود دارد
1 - شهید آیت از منتقدان و مخالفان وزارت خارجه شدن آقای موسوی بود حتی در نوبت اول تصدی ایشان در وزارت خارجه در مجلس در نقش مخالف سخن رانی کردند که مطالبی را گفته اندو مطالبی را نگفته اند.
2 - آقای موسوی برای دو کابینه متفاوت آقای رجایی و باهنر رای اعتماد گرفت یکی در تاریخ 14 / 4 /60 و دیگری در تاریخ 14 /5 / 60 که دومی همزمان با ترور شهید آیت است
3 - اختلاف نظر دوران ریاست جمهوری آقای خامنه ای با نخست وزیر ایشان که اظهر من الشمس است .. خاطرات مسئولین نظام و اسناد گواهی این مسئله است.
4- حتی امام پس از تسخیر لانه جاسوسی و بدست آمدن اسناد جاسوسی بنی صدر ، سکوت اختیار کردند و از دولت او حمایت کردند بنابراین بند شماره یک شما خیلی غیر متقن است و قابل پذیریش نیست.
5- در بند دوم داشتن جایگاه قانونی در نظام جمهوری اسلامی سبب عصمت نمی شود!
این ادبیات و استدلال شما انسان را به یاد اوایل انقلاب می اندازد که حتی انتقاد از آبدارچی یک اداره برای عدم انجام وظیفه برابر بود با مقابل امام زمان قرار گرفتن منتقد( زیرا برخی از آقایان معقتد بودند حکومت طی فرایند عرضی و طولی از خدا به امام عصر و در نهایت حکومت اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز ظهور تجلی پیدا کرده و .. مسئولین نیز به گونه ای از سوی امام عصر تایید شده اند ...)
6 - بند سوم ظاهرا نیست بلکه به یقین سعی در ورود اسرائیلیات را از آغاز انقلاب شروع کرده اند ( امام خمینی به مسئولین و مردم نقل به مضمون: اینان برای 30 سال آینده این انقلاب در حال تربیت افرادند)
حال منظور شما از بزرگان انقلاب آن نخبگان مردود شده از امتحان است؟
7- بند چهارم نکته خوبی است یک سوال چه کسانی بعد از 27 خرداد و دعوت به آرامش مردم از سوی رهبری نظام هنوز به ایجاد التهاب می پردازند چرا نظام در برخورد قاطع با ایشان تعلل می ورزد؟( ایجاد کنندگان التهاب 1- بیانیه و نامه سر گشاده دهندگان 2- مسئولین بی تدبیر بر سر امور که تصمیمات بی خردانه ایشان سبب ایجاد هزینه مادی و معنوی شده است)
...

شاید اگر ما عمق تفکرات را بر افزایش وسعت آن ترجیح دهیم سودمندتر خواهد بود (208183)
 
تارخ
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۱:۳۶:۴۴
ظاهرا در ايام انتخابات اخلاق ، معنويت ، منطق ودين و.... تعطيل ميشود.
در اين ايامميشود زحمات چهارساله دولت را زير سوال برد . زحمات يك دولت در ايام جنگ را ميشود بي اعتبار كرد. ميشود تهمت زنا و لواط به نيروي انتظامي داد و قبل از اثبات به سراسر دنيا پخش نمود. ميشود مردم را به خيابان كشاند و دستور رهبري در اين رابطه را زير پا گذاشت. ميشود هر جنايتي ر به هر كسي نسبت داد. ميشود و ميشود و ميشود. اگر هدف كانديداها به دست آوردن رياست قوه مجريه براي خدمت به مردم و نظام اسلامي بود، پس اين حوادث تاسف بار كه به دست سه كانديداي محترم اتفاق افتاد و مردم كشور را در مقابل هم قرار داد و حيثيت كشور را در انظار مردم جهان هتك نمود براي چه بود؟!
جناب اقاي توكلي !
خواهشمند است جنابعالي نيز مسائل را همه جانبه و همه سويه و تقصيرات همه را در نظر بگيريد تا از افتادن در چاله سوء استفاده دشمنان مصون بمانيد. (208236)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۱:۴۵:۲۶
به نظر من تخریب 26سال قبل از احمدی نژاد یعنی زیر سئوال بردن ان یعنی در زمان امام و دولت رهبری افراد بی کفایت بر راس امده اند پس مدیران امروز که تربیت شده همان دوران هستند زمانیکه ما بین تعهد و تخصص گیر کرده بودیم این مدیران و استانداران سابق انتخاب شده اند چگونه در یک سیستم فاسد 26 ساله مدیران با تعهد ومومن تربیت شده است من نسل دومی امروز به کل سیستم مشکوکم حتی اگر در مورد امام شناخت نداشتم به امام هم شک میکردم دو ستان عزیز به خاطر 4 سال ریاست جمهوری هدف وآرمان انقلاب را نشانه رفته اند (208239)
 
مجيد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۲:۳۱
من متاسفم از اينكه در مورد نظر شهيد آيت انقدر بزرگنمايي ميشود. وقتي مقام معظم رهبري در دفاع از ايشون انجوري صحبت ميكنند و قسم جلاله ميخورند ديگه بحث در مورد مدارك احتمالي شهيد آيت موضوعيت نداره. الغريق يتشبث بالكل حشيش (208270)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۰۰:۲۵:۱۴
مقام معظم رهبری در آن زمان که این جملات را گفته اند تازه رییس جمهور شده بودند. ممکن است رهبران اشتباه نکنند ولی رووسای جمهور اشتباه می کنند. ایشان هم معصوم نیستند. آنچه امروز اتفاق افتاد نشان می دهد که در این مورد شهید آیت و دوستانش تیزبین تر از بقیه بوده اند. (208939)
 
aaaaaaaaa
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۶:۴۱
واي بسه ديگه
همه روزنامه ها و را ديو و تلويزيون و سياسيون و مجلسيان و غيره
شدند دقيقا مثل اين خاله زنكها (جي جي باجي)
كافيه هر هفته فقط به تيترهاي روزنامه هاي دو هفته قبل توجه كنيد
70 درصد شايعات اين كيهاني چي ها جواب داده شده و تمام شده
اون 30 درصد هم با لگد پراكني اونها هنوز داره پيگيري ميشه و هنوز دارن در موردش لاف ميزنن و صغري و كبري ميچينن

صبور باشيد صبور باشيد

بذاريد هر چي توي چنته دارن رو كنن. بالاخره اين كيسه ته كه داره

تهش هم پته هاي خودشان را ميريزن بيرون

كي گفته حتما بايد جواب اين خاله زنكها كه فال گوش پشت هر دري ايستادند
و توي همه مجالس و برنامه ها اجازه ورود دارند و در صدر مجلس نشستند بايد جواب داد
يادم مياد بچه كه بوديم ميگفتيم جواب ابلهان خاموشي

شما هم كه عادت داريد چاپ نكنيد خوب بازم ادامه بديد ما هم عادت كرديم (208327)
 
دلاوری
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۲:۱۱:۳۹
آقای توکلی و سایت محترم الف
واقعا در دوره انتخابات باانصاف تر و معتدل تر از شما ندیدم.
خداوند همواره شما را بر طریق هدایت نگاه دارد. (208417)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۲:۴۹:۱۴
آقا جون این وصله ها به سید ما نمی چسبه.بیخود زور نزنین. (208426)
 
پاپیون
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۳:۰۶:۲۲
با سلام بی شک بزودی شاهد این خواهیم بو د که احمد توکلی نیز در جریان انفجار حزب جمهوری دست داشته ! بابا اسراییل و امریکا وانگلیس رو ول کنید یکی بیاد این اشخاص نادان را بگیرد . ( دشمن دانا بلندت میکند. بر زمینت میزند نادان دوست ) کسانی که چنین ابلهانه بدون در نظر گرفتن ابروی نظام واشخاصی که نظام بواسطه انان پا برجاست . این طور سعی در لجن پرانی کور بر دیگران دارند بسیار خطر ناکند و ممکن است کار دست کل کشور بدهند . و بنده اعتقادم این است تا قبل از ان مناظره های کزایی تلوزیون کسی جرات نداشت چنین بی مهابا با ابروی اشخاص بازی کند . حتی تلوزیون اسامی مفسدین را پخش نمی کرد . ولی از ان به بعد چه شد که هر کسی بخود اجازه میدهد قبل از هر محکمه ای سندی و بدون هیچ مدرکی شب میخوابد وصبح میاید و ادعایی میکند که هیچ پایه واثاثی ندارد . بابا جان . برادرم . در دین ما ابروی مومن وانسان از خون او بالا تر است .و لازم است مسئولین جلوی این اشخاص را بگیرند وگر نه سنگ روی سنگ بند نمی شود . (208430)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۸:۱۲:۵۶
وقتی به یک جوان خام تازه به دوران رسیده آنقدر پروبال می دهند که در خواب هم نمی دیده باید هم انتظار چنین اسرائیلیاتی را از وی داشت.
کسی که اگر شرایط بقیه جوانان هم رده خود را داشت و از رانت بسیار بزرگی که دارد استفاده نمی کرد کارمند معمولی یک شرکت یا سازمان بود حالا با داشتن مدیرعاملی یک شرکت خودروسازی بسیار بزرگ (که خوشبختانه بتازگی متوجه اشتباه بودن انتصاب ایشان در آنجا شده اند) و یک روزنامه باید هم چیزهایی بنویسد که به مذاق بالادستی هایش شیرین باشد . (208486)
 
م خ
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۹:۳۶:۲۵
والله تا اونجا که ما می دونیم امام در وصیت نامه شون گفتن نگذارید این انقلاب به دست نا محرمان و نا اهلان بیفتد و نگفتن انقلاب رو از نا محرم ها و نا اهلا بگیرید ! قابل توجه دوستانی که برای امام کرامات فراوان قائلن ولی فکر می کنن ایشون گول خورده توس هاشمی و موسوی و... به ویژه رئیس جمهور عزیزشون! (208528)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۱:۲۹:۲۵
این جریان ادامه همون بگم بگم هاست در مناظرات.اگر یک انسان آزاده ای پیدامیشد وهمون موقع بررسی میکرد وحقایق رو برای مردم میگفت ودر یک محکمه عادلانه دوطرف رو میخواست ومدارک رو بررسی میکرد الان مردم یا دزدها رو میشناختند یا دروغگوهارو ودیگه یاکسی جرات دزدی نمیکرد(ازترس روشدن دستش)یا زیپ دهنشو میبست ودروغ نمیگفت(از ترس رسوایی وبی اعتباریش) این چه بساطیه که هرکس هر چی دلش میخواد میگه ویا چاپ میکنه؟ حالا بنده خدا تکذیب هم کرده ولی چرا جرات چاپ دروغ رو بااین وسعت به خودشون دادند؟جواب این بی اعتمادسازی رو کی میده؟کسی نیست با این دروغ پراکنها برخورد کنه؟ (208602)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۱:۴۷:۱۸
پاسخ به 208183

خواهش می کنم کامل بخوانید نتوانستم خلاصه تر بنویسم :


عزیز من مملکت داری حتی اگر به دست یک خانواده هم اداره شود اختلاف نظر وجود دارد در همه امور حتی زندگی شخصی اختلاف نظر در خانواده هست برهان قاطع ان وجود عقل بهمیزان متفاوت و زاویه دید متفاوت انسان هاست.

اینکه یک نماینده مجلس مخالف وزارت ایشان بوده دلیل اثبات قتل او توسط موسوی ست؟

خدا نکند به قضاوت برسید اما دلایل بطلان این ادعا:

1 - انکس که این حرفا از زبان او به دروغ توسط حامیان دولت مطالب را تکذیب کرده است و هم اکنون در الف تکذیب اقای اسرافیلیان درج است.

2 - اگر به اویل انقلاب باز گردید بالاتر اقای موسوی که رهبر فعلی باشند با امام اخلافات جدی داشتند در حالی که امام امت ولی امر بودند آیا رواست الان آقای موسوی و هاشمی و خاتمی مطلبی طوماری منتشر کنند و ان اختلافات را به عنوان ضدیت ایشان با ولایت در زمان قلمداد نمایند ؟ یا مدعی شوند که دلیل ترور ایشان آن اختلافات بوده است؟

3 - حضرت امام ره در مورد تمدید نخست وزیری اقای موسوی بسیار مصر بودند و رهبر فعلی انقلاب که رئیس جمهور بودند بشدت مخالف که با تاکید امام اقای موسوی را معرفی کردند ولی همان زمان 99 نفر علیه موسوی رای دادند آیا از امام انتقادی به انها شنیدی که چرا بر خلاف نظر ولی امر اقدام کرده اند ؟ همه انها هم از اصولگرایان امروز هستند!

4- یه نظر شما اگر چنین اتهامی به موسوی می چسبید تا کنون اقدامی نمی شد ؟

5- چرا تا قبل از دولت اقای احمدی نژاد چنین کشفیاتی صورت نگرفته است؟


6- اگر هر نماینده ای مخالف وزیری از وزرای دولت بود و بعد از چندی به دیار باقی رفت می شود خونش را به گردن دولت انداخت ؟

7-


چرا دولت نزدیک ترین یاران انقلاب و امام را هدف گرفته است ؟

به خاطر انتقادات است ؟

چرا امام به ان 99 نفر که به وضوع با ایشان مخالفت کردند و حتی به خود ایشان هم اظهار داشتند چنین تخریبی را صورت ندادند ؟

اگر امام کوچکترین اشاره ای به مردم می کردند یکی از این اقایان امروز به مصدر کار دیگر وجود نداشتند .

دوست عزیز این سیره امام دو منشا می تواند داشته باشد ولاغیر:

1- باور به جمهوریت و استقلال رای نمایندگان ملت

2 - قبول این اصل که وجود ولایت فقیه به معنی تعطیلی عقل دیگران نیست

همه می توانند نظری خلاف نظر امام امت هم داشته باشند و هیچ ترسی هم از ابراز نداشته باشند .

من و شما هیچ نفع ضرری بیش ار بقیه ملت نداریم من عاجزاه استدعا می کنم به این برداشت و دلایل من را دقیق توجه کنید و نظرخوتان را بفرمائید .


من به عنوان یک شهروندی که تحولات را و تحلیل های طرفین را پیگیری می کنم و تعلق مرید و مرادی به احدالناسی ندارم نمی توانم این سخن هاشمی رفسنجانی با این همه شواهد و قرائن را نا دیده بگیرم که:

این دولت ریشه انقلاب را خواهد کند .

شواهد و دلایل من بر درستی این حرف :

1 - تمام سخنان اقای احمدی نژاد به ظاهر علیه شخصیت های سی سال پس از انقلاب است که به جز رهبری که فعلا پشت ایشان موضع گرفته بقیه از این تخریب مصون نمانده اند همه نشان دادن ناکارامدی نظام چه در اقتصاد و چه در قضا و چه در اجرای منویات ولی عصر عج است و همه ارکان اجرایی قبل از دولت نهم و قوه قضائیه و مقننه که اکثریتش هم اصولگرا هستند را در بر میگیرد .

((ناکار امدی نظام و تبلیغ آن باور مردم می شود و زمینه ظهور قهرمان فراهم می گردد))

2-
(( بی اعتباری مراجع برد اجتماعی ارباب شریعت را در مقابل دولت از بین می برد و نیاز به قهرمان بیشتر می شود))

3 - ترویج وسیع این تفکر که ولی امر نیاز به تائید ملت ندارد و منصوب خداست فارغ از ورود به چالش های نظری ، از اجتماعی چه چیزی را به جامعه می خواهد تزریق کند؟ به عبارتی مشکل فقط اعمال ولایت است که ولی می تواند با قوه قهریه به هدف برسد

(( تبلیغ بی نیازی ولی امر از تائید ملت در بطن خود جدایی مردم از ولایت را پرورش می دهد و زمینه غیر مردمی کردن و القا آن را فراهم می کند و امید مردم به ظهور قهرمان برای شکستن این فضای بسته معطوف می گردد))

4 - تبلیغ عدالت محوری و القا اینکه تا کنون نظام در مدار عدالت نبوده و با بی عدالتی و رانت خواری دزدی سران نظام حقوق شما فقرا و محرومان را ریز پا گذاشته است و توزیع وسیع پول علی رغم اینکه مجوز قانونی ان را ندارد و با اصرار تمام هر پولی بدست اورد در هر جایی که صلاح بداند بدون توجه به قوانین موضوعه هزینه کند برای ساختن زمینه نقدی قبول قهرمان است که ببینید وعده نمی دهم بگیرید که حق شماست.

(( این قهرمان رهبری انقلاب که 20سال است ولایت مطلقه دارند و یا منظور امام عصر عج نیست شخص شخیص اقای احمدی نژاد است))

خلاصه :

نظام ناکارامد ، مراجع شیعه بی اعتبار ، ولی امر غیرمردمی ، احمدی نژاد بت شکن ، مردی که وعده نمی دهد حق مردم را می دهد پول بیت المال را به صاحبش داده است .

(208578)
 
آینه کیان
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۱۱:۰۴:۴۹
دوستان اصلاح طلب اینقدر مغلطه نکنید اگه سایتها رو خونده باشید نوشته اند از اقبال آقای موسوی آیت ترور شد ننوشته اند موسوی آیت را ترور کرد یه کم از خدا شرم داشته باشید و اینجور مغلطه گری نکنید (209082)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۱۱:۵۱:۲۲
با ادامه روند پرونده تراشی و تهمت به چهره های نظام در سال جاری، چه خوب است امسال را بجای سال اصلاح الگوی مصرف، اصلاح الگوی تهمت بنامیم (209107)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۶:۳۸
شما الفی ها با این استدلالهای مزخرفتون ماهیت خودتون را رو کردید.
میشناسمتون چند نفرتون به موسوی رای دادید. و در اغتشاشات هم شرکت داشتید. این استدلال های مزخرفتون فقط آدم های عوام رو فریب میده. خدا هدایتتون کنه.
این را بدونید نفاق را نمیشه از خدا و پیغمبر پنهان کرد و شدیدترین عذابها برای منافقان است. (209460)
 
محسن صفار
۱۳۸۸-۰۵-۲۶ ۱۶:۳۴:۵۴
دیگر دست بردارید! این همه از موسوی گفتید خسته نشدید! این کشور مسائلی مهمتر از این حرفها دارد که شما بدان بپردازید.
هر سایتی که رفتم فقط نوشتند موسوی موسوی! بس کنید دیگه سرسام گرفتم.
امروز که 26 مرداد است و دارم این پیام رو مینویسم روز آزادگانه حداقل یه مطلبی درباره این عزیزان از جان گذشته بنویسید نه درباره نخست وزیر آن دوران که فقط و فقط در فکر این است که چگونه از نام و یاد شهدا در جهت منافع شخصی خود استفاده کند.
این وطن دوستان آزاده(برخلاف آقای سبز) هیچگاه راضی نبوده و نیستند که نامی از آنها درجهت منافع خود یا دیگر افراد برده شود چوم فی سبیل ا... در جبهه ها حاضر شدند. حال که این گونه است به خاطر اینکه یاد آن عزیزان را در دلها تداعی کنیم چرا درباره ایشان مطلب ننویسیم تا شاید دلاوری های این قشر مظلوم و بی ریا را در دل برخی از این جوانان ساده لوح و دشمن شادکن بیاد آوریم.
آخر ما را چه شده که اینگونه دل این آزادگان را با این اعمال خطا به درد آوردیم.
ای جوانانی که در بهبهه انتخابات به خیابانها آمدید میدانید شهدا برای اینکه شما آزادانه به پای صندوق ها رفته و رای بدهید و حتی آزادانه در خیابان قدم بزنید و امنیت داشته باشید چه بهای سنگینی را پرداخته اند! آنوقت شما با اعمالتان دشمن را شاد می کنید؟
البته شما حرفهای مرا نمیفهمید اما (خدای ناکرده) وقتی طعم ناامنی را مانند جوانان عراق-افغانستان و فلسطین چشیدید آنوقت زیر لب میگویید *یاد باد آن روزگاران یاد باد* ان شاء ا... که به خود آمده و از این پس در جهت اعتلای این نظام اسلامی که به همین سادگی هی به دست نیاورده ایم تلاش کنید... (209868)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۵-۲۷ ۰۹:۳۱:۵۸
اینها امام را هم متهم می کنند کا هشت سال بعد از آیت هم موسوی را نشناخت که باز هم از او و دولتش دفاع می کرد! (210221)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.