نظر منتشر شده
۱۰۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 51329
دروغ‌پردازي عليه منتقدان
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۶


این روزها برخی سایت‌های حامی دولت دعاویی در مورد مدارک آقای توکلی و آقای لاریجانی مطرح نمود‌ه‌اند.



یک نماینده مجلس در گفتگو با الف اظهار داشت: ادعاهای این منابع به دلیل اینکه اصولاً با سیستم و روش علمی دانشگاهی آشنایی ندارند (که البته انتظاری هم در این مورد از آنها نیست) حالتی مبتذل به خود گرفته است.



وی افزود: در مورد آقای لاریجانی ادعا شده است ایشان در روز جمعه 22 خرداد (روز رای‌گیری) به آقای موسوی تبریک گفته است و بعد بر سر این مساله تحلیل‌های بسیار هم کردند (!) به طوری که مستمسک برخی رسانه‌های خارجی هم شده است. این ماجرا به کلی دروغ است و چنین بحثی به هیچ وجه وجود نداشته و حتی آقای دکتر لاریجانی با این اقدام آقای موسوی که روز جمعه پیروزی خود را اعلام کردند مخالف بودند و آن را کار نادرست و غیر اصولی دانسته و در جمع برخی از نمایندگان نیز در مورد این مساله اعلام نظر کردند.



این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنین در مورد مدرک ایشان که مدعی شده‌ بودند اساس دانشگاهی ندارد و یک بار رد شده و در سالهای اخیر با همکاری مرکز پژوهشهای مجلس و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با استفاده از مدارک و اسناد کشور بازسازی شده و با مشکلاتی تز ایشان مورد قبول واقع شده است. این دروغ‌پردازی‌ها در حالیست که تحقیق در مدارج عملی ایشان کار مشکلی نیست و آقای دکتر لاریجانی لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی شریف گرفتند و در رشته ریاضی و علوم کامپیوتر شاگرد اول دوره خود بودند و در دانشگاه تهران نیز رشته ایشان فلسفه غرب بود که تحصیلات خود را تا دکتری ادامه دادند و تر خود را با نمره عالی (19) گذراندند و جالب اینجاست که موضوع رساله ایشان فلسلفه کانت و ریاضیات است. مگر با جادوگری بتوان بین این موضوع و اسناد و مدارک دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و مرکز پژوهش‌ها ربطی برقرار کرد!



وی اضافه کرد: اساتید ایشان هم در قید حیات هستند که همگی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف هستند؛ آقایان دکتر مجتهدی، دکتر گلشنی، دکتر حداد، دکتر احمدی، دکتر اعوانی، دکتر دینانی که تحقیق در این زمینه هم کار مشکلی نیست و دسترسی به این آقایان و هم مدیر گروه فلسفه دانشگاه تهران آسان است.



این منبع آگاه افزود: اینکه مدعی شدند تز آقای لاریجانی رد شده و بعد با کمک مرکز پژوهش‌ها و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بازسازی شد تا تایید شود نیز دروغ محض است و اصولا موضوع این رساله و زمان دفاع، انطباقی با این مسوولیت‌ها ندارد و آقای لاریجانی حدود 16 سال است که عضو هیات علمی دانشگاه هستند و تدریس می‌کنند.



وی افزود: آقای توکلی نیز حدود سه‌‌سال و نیم در انگلستان در رشته اقتصاد تحصیل و دکترای خود را از دانشگاهی با درجه 5 که برای نظام آموزشی ما به معنای نظام آموزشی دانشگاه درجه یک است، اخذ نموده ‌است. در حالی که ادعا شده است آقای توکلی در مدت یازده ماه تحصیل این مدرک را اخذ نموده (!) و بیشتر در ایران بوده است. آقای دکتر توکلی بورسیه وزارت علوم بوده و مدرک دکترای ایشان از دانشگاه ناتینگهام در سال 1375 با عنوان دکترای پژوهشی به تایید وزارت علوم رسید. قابل ذکر است که توکلی در کنکور فوق‌لیسانس سال 1372 کشور نیز قبول شده بود (دانشگاه اصفهان) ولی چون توانسته بود به دلیل سوابق تحصیلی ممتاز و تجربه‌ی عملی در عرصه اقتصادی و رسانه‌ای پذیرش مستقیم دکترا بگیرد به خارج رفت. شرط پذیرش برای دوره دکتری ایشان نیز قبول شدن در دوره ام‌فیل (Master of Philosophy) بود که مرحله بین فوق‌لیسانس و دکترا است که ایشان به خوبی از عهده برآمد. دکتر توکلی در سال 1377 با تایید اجماعی اعضای گروه اقتصاد دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیات علمی این دانشگاه درآمده است.



وی در پایان اضافه کرد: علت این بی‌بندوباری رسانه‌ای، ظاهرا این است که این شخصیت‌ها وکیل الدوله نیستند و در دفاع از حقوق ملت و جایگاه مجلس مصمم به استقلال قوه مقننه هستند و این بر آقایان گران آمده است.



مرتبط:

سه مطلب وارده/ پاسخی به پروژه سر و سقفی برخی مدعیان حمایت از دولت

'دامن دولت از تخريب منتقدان برِی است'





 
من
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۳۹:۵۷
كار شون درست نبود ولي قابل توجه دكتر توكلي كه چش بسته از دولت حمايت نكنه. (207667)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۵۸:۰۸
اين ادامه همان تردستي و شعبده بازيست آقاي توكلي. يادتان هست؟ (208122)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۶:۱۶:۱۴
نه این همون دود بود که پیش از انتخابات دیده شد. و آقای توکلی و دکتر نادران برایش نامه 17 سئوالی نوشتند. خاطر مبارکشان که هست؟ (208773)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۰۹:۳۳:۱۰
میفرمایید مگر با جادوگری بتوان فلسفه کانت در ریاضیات را به مدارک و مستندات شورای عالی امنیت ملی ربط داد؟
پاسخ:اولا پرونده سازان براحتی میتوانند هر چیزی را به هر جایی نسبت دهند کافی است مدتی مهمان بازجویان فهیم و قانعگرشان باشی تا تمام خط و ربط های ناممکن را دچار \"شهود\" شوی.(البته بعید نیست که قبلا برای مرحوم کانت و فلسفه ایشان نیز پرونده ای ساخته و در شورای عالی امنیت ملی نگهداری نموده باشند!)
ثانیا اگر نشد جادوگران و مرتاضان هندی میتوانند به طرفه العینی چنین شعبده بازیهایی انجام دهند، کافی است سفری به آنجا داشت و شهود گرفت. (209050)
 
حسن اجرایی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۴۱:۲۰
این حرف‌ها و جواب‌ها وقتی ارزش دارند، که از رسانه‌های دروغ‌گو شکایت بشود؛ و یک نهاد قانونی آن را اعلام کند.

سلام (207672)
 
محمد محمدي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۸:۳۰:۴۱
البته بالاتر اين مطلب از طرف دکتر حکيمي عنوان شد ولي از جهت اطلاع دوستان نظام آموزش عالي در کشورهاي مختلف، متفاوت است و بيشتر کشورهاي اروپايي دوره‌ي کارشناسي‌ارشد ندارند. ولي دو گونه دکترا، هم در آن‌جا و هم اين‌جا، داريم. يکي را مي‌توان دکتراي عمومي و ديگري را تخصصي ناميد که اين دو گونه در ايران هم هست و دومي که ارزش علمي بيشتر و بالاتر دارد، PHD گويند.
نکته‌ي دوم را به عنوان هوادار ميرحسين مي‌گويم، زماني که ميرحسين اعلام که روندهاي موجود-که شامل دروغ‌گويي‌هاي شاخ‌دار درباره‌ي تورم، گوجه فرنگي، هاله‌ي نور، آمارهاي بديهي و غيره- خطرناک يافته و وارد گود شده، يکي همين است که فردي در جايگاهي که هست، وقار و متانت آن را داشته باشد. تأييديه‌ي هيچ فردي سبب نمي‌شود که کسي که بنيان و اساس يک جايگاهي را ندارد و تنها با موج‌سواري به آن دست يافته -که در دمکراسي‌هاي جهان هم موارد مشابه ديده مي‌شود- مشروع و مقبول باشد. روايت متواتري از امام صادق(ع) درباره‌ي خليفه‌کشي در تاريخ هست که ايشان به فردي که قصد اين کار را داشت، نهيب زد و فرمودند اين کار سبب مي‌شود خليفه‌کشي رسم و باب شود که امري ناپسند است. آن روز‌ها که خاتمي، کروبي، رفسنجاني و ميرحسين آماج حملات و سخنان کساني بودند و هستند، اگر با خطاکاران برخورد مي‌شد و جايگاهي که به ناروا غصب کرده‌ بودند، به ايشان تقديم نمي‌شد اين‌گونه نمي‌شد. (207866)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۴۵:۰۵
شما که می گوئید ما باید ظرفیت و توان و تحمل انتقاد حتی به دروغ را هم داشته باشیم و همیشه به رئیس جمهور شجاع به چندین ده هزار تهمت مستند و مکتوب به دولت و عملکردش نیز توصیه به صبر می کنید واقعا پیگیری تهمت زده شده از سوی آقای کروبی و شایعه سازی ایشان در رابطه با تجاوز سهمش در دفاع از نظام از سهم این در خصوص سوال از مدرک تحصیلیتان کمتر است لطفا نعل وارانه در مقابل نظام و مردمی که پشت واقعی این نظام بوده و به دنبال سهم خواهی و تشکیل دولت سایه هم نیستند ممنوع ..... (207665)
 
دکتر حکیمی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۳۳:۴۷
جهت اطلاع افرادی که از روی بی اطلاعی اظهار نظر میکنند: در کشور انگلستان برای افرادی که توانمندیهای خاص و معدل تحصیلی بالائی داشته باشند امکان تحصیل از مقطع کارشناسی به دکترای PhD وجود دارد و نکته اشاره شده در خصوص MPhil نیز در مقاله کاملا صحیح است. بعنوان یک استاد دانشگاه از آحاد جامعه تقاضا میکنم که مسائل آکادمیک را وجه الوصالحه اختلاف سلیقه های جناحی قرار ندهند. با تشکر دکتر حکیمی شفیلد- انگلستان (207729)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۰:۴۹:۳۴
شما که از ایران کامنت گذاشتید اقای دکتر حکیمی! چرا نوشتید از انگلستان؟ (208053)
 
دکتر حکیمی
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۳:۱۲:۳۰
ضمن تشکر از مطالعه نظر اینجانب لطفا به محتوای موضوع توجه کنید نه حواشی. بهرحال جهت تنویر اذهان شما: محل اقامت دائم ذکر شده نه محل اتصال به اینترنت در تعطیلات تابستانی. ضمنا فکر نمیکردم محل اقامت ذکر شده در متن پیام ظاهر شود. با تشکر مجدد و احترام دکتر حکیمی. (208668)
 
دیدی؟
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۹:۲۹:۳۹
حالمون جا اومد.
دیدی جناب آقای توکلی این ادم براش فرقی نمی کنه چه کسی جلوشه؟ دیدی این آدم براش مهم نیست کی رو خراب می کنه؟ دیدی حمایت های بی دریغ شما رو چطور جواب داد؟
البته ساده اندیشی هست اگه بگیم شما اینها رو نمی دونستی. خیر شما می دونستی و با علم ازش طرفداری کردی اما چرا؟
حالا می گیم لاریجانی ازش حمایت نکرد ولی شمایی که راه رفتی توی تلوزیون و سایتتون ازش حمایت و رقیبش رو تخریب کردین چرا؟
بابا می گن چاقو دسته خودشو نمی بره ولی منظورشون این چاقو نبوده این یکی فرق داره. (207901)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۳:۰۵:۰۰
آقاي توكلي، چرا خودتان را خسته ميكنيد برادر من؟
اين آقا كه مدركش را در زمان استانداري از آقاي وزير راهش گرفته، چه نيازي به پاسخگويي دارد؟
ايشان را كه ميشناسيد، مي گويد همه اش كذب محض است و بعد اتهام وارد ميكند، ماجراي مناظره با آقاي كروبي را مگر يادتان رفته ؟ (208124)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۶ ۰۷:۵۴:۳۷
مدرک 60درصد استادان دانشگاه تهران وشریف تقلبی است \"کی به کیه\" (209413)
 
ناشناس 2
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۲:۱۳:۴۱
چه ربطی دارد. هر انسانی باید از حیثیت و اعتبار و آبروی خود که به راحتی در معرض حمله ی این نابخردان قرار می گیرد دفاع کند (208420)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۴:۵۱:۴۴
فکر کردید که دولت منتقدان خود را حلوا حلوا میکند؟ همین روند ادامه داشته باشد خیلی زود پشت میله های زندان باید با کمپوت و شیرینی آمد سراغتان. ولی فکر نکنم دیگر کسی برای آزادی شما تجمعی کند و سر و دایی راه بیفتد و پلاکاردی نوشته شود. شما از خاتمی و موسوی اشکال می گیرید ولی نمی دانید تا چه اندازه خود در برابر هوچی گری و اتهام زنی و بی هنری آسیب پذیرید. می بینم روزی که در دادگاه عدل قاضی .. اعتراف کنید که ... (207671)
 
کیارش نیک بین
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۰۸:۴۱
برادر لطف بیدار شوید. در همین سایت فردای بعد از اعلام نتایج صدها نفر آمدند و گفتند که این قوم (محمود) بعد از موسوی و اصلاح طلبها خدمت شما می رسند. نشنیدید. فریاد زدند از ظلمی که می رفت نشنیدید. تازه کم کم دارید حقایق را می بینید. نمی خواهم نصیحت کنم که از نظر سنی شاید نصف شما هم نباشم اما گاهی زود دیر می شود. پیشنهاد میکنم 2 چیز را همیشه در نظر بگیرید خدا و مردم را. هر کسی این دو را توجه نمود رستگار شد. صندلی ریاست ماندنی نیست چه اگر ماندنی بود به من و تو نمی رسید. کاری به اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارم. که خودم سعی کردم از این دایره ها بیرون باشم اما یادتان باشد که شما درون یک کشتی در دریایی خروشان هستید و از قضا یکی از خود شما دارد این کشتی را سوراخ می کند. واگر نتواند یکی یکی شما را از آن به درون آب پرت می کند. یاد نامه رفسنجانی افتادم که گفته بود دود این فتنه از هم اکنون بلند است. آقای توکلی آقای لاریجانی آقای قالیباف آقای رضایی و... آسیاب بنوبت . بهوش باشید بهوش. در آخر این شخص چه چیزی داشت که مملکت و نظام فدای ایشان شدند؟! (207698)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۰۸:۴۹
با سلام
آقايان توكلي ؛ لاريجاني و .... ميبينيد چه دردي است در تهمت و افترا . در طي اين 30 تنها عاملي كه باعث انحراف از اهداف انقلاب شد همين تهمت زدن به منتقدين بود . شما تصور كنيد كلي نهاد با كاركردهاي موازي و مرتبط با هم از افرادي تشكيل بشه كه فقط خود را حق مطلق تلقي كنند ؛ آيا در اينصورت ؛ كارها بسرعت و دقت پيش ميرود ؟ آيا پيشرفت ميكنيم ؟ آيا شعارها محقق ميشود ؟ آيا سرنوشتي بجز زوال را متصور هستيد ؟ اينجاست كه بايد گفت ؛ زنده باد اصلاحات ؛ زنده باد گفتمان ؛ زنده باد جريان آزاد اطلاعات ؛ زنده باد آزاد انديشي ؛ زنده باد ديني كه در آن تفكر ارزشي بيس از عبادت دارد ؛ زنده باد آنكه هدفش اشاعه تفكر گفتمان و تضارب آرا بود . (207697)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۲۱:۴۳
با سلام
همان طوری که قبلا اشاره کردید این اقایان اصلا ااطلاعی از رده ها و قوانین دانشگاهی ندارند
اگر اقای لاریجانی ادبی صحبت کنند این اقایان طرفدار دولت باید هر کدام با خودشان یک مترجم ببرند به مجلس
این اقایان به جای اینکه به درد مردم و مملکت برسند همانطور که اقای موسوی فرمودند دنبال پرونده سازی هستند
هیچ دولتی مانند دولت اقای احمدی نژاد این توانائی را نداشت که وقت مجلس را برای بررسی مدرک وزیر دولتش صرف کند.
هنوز توانائی های این دولت بسیار ناشناخته مانده
این فرار به جلوئی است که این اقایان قبل از معرفی وزیران شروع کرده اند
دولتی که وزیران ومعاونانش بدون تخصص در پست های کلیدی قرار میگیرند عملکردش بهتر از این نمیشود وبرای توجیه خرابکاری هایشان مجبور به خراب کردن دیگران میشوند (207715)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۵۷:۳۴
عزیزم آقای موسوی یه چیزی میدونست اینو گفت این قوم اجوج ومجوج که مملکت داری نمیدونن. اینها تو کارهای امنیتی واطلاعاتی و برونده سازی بودن و در این امر متخصصن وکسی صداش دربیاد با این جور کارها میترسوننش و ساکتش می کنن ولی خدا را شکر این سید گرامی(موسوی) حسابش درسته و گر نه تا علان ازش یه مدرکی در میاوردن واز چشم مردم مینداختنش. (208039)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۲۲:۴۳
بابا جان به چهره لاریجانی و توکلی نگاه کنید ببینید اثری از آن حس و حالتی که در چهره کردان بود می بینید؟ بخدا ظاهر اشخاص خیلی نمودار باطن شان است. این در مورد خیلی ها صادق است. .... (207716)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۲۴:۴۹
اصولاً همتون مدارکتون مثل همه. شما اهل کنکور و علم نیستید. اگر بودید الان باید بیکار بودید یا تو بخش خصوصی. مثل ما خرخونهای نادان و غافل که رتبه برتر کنکور دارن اما بیکار و سرخورده اند. اگه باور ندارین به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های معتبر سری بزنید. (207717)
 
دوستدار جمهوری اسلامی ایران
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۲۷:۰۷
من اطلاعی از وضعیت آقای لاریجانی ندارم؛ اما جواب هایتان در مورد آقای توکلی قانع کننده نبود. برای نمونه جریان منتقد شما گفته اند که طول دکتری شما چند سال طول کشیده است؛ اما اکثر اوقات به کارهای دیگر پرداخته اند و تنها 11 ماه به طور مستقیم با درس ارتباط داشته اید که کاملا سؤال برانگیز است.
اما شما به جای پاسخگویی به این نکته پرداخته اید که دکتری گرفتن ایشان 3 سال و نیم طول کشیده است و به این موضوع نپرداخته اید که در این 3 سال و نیم به چه فعالیت های دیگری پرداحته اند؟
یعنی اصلا پاسخ شما ربطی به اشکال وارده نداشته است؛ وگرنه همان منتقدین شما هم در اینکه طول تحصیل ایشان چندین سال زمان برده است، با شما هم نظرند و پاسخ شما، اصلا حرف تازه ای دربرندارد.

من هم امیدوارم که شما مدارکتان را به درستی دریافت کرده باشید؛ اما اینکه سریع منتقدانتان را به بی بند و باری اخلاقی متهم کنید، کار بسیار ناشایستی است.
چرا شماها اجازه نمی دهید، مدارکتان در صحن مجلس یا هر جای ذی صلاحی دیگری بررسی شود؟

چه خوب است که شما که اینقدر به تمهت حساس هستید، پیگیر اتهامات کروبی و علیرضا بهشتی که این روزها خوراک بیگانگان است هم می شدید.
چه خوب بود که پیگیر نیم میلیون ایرانی دست اندرکار در انتخابات که مورد تهمت های مکرر موسوی قرار گرفتند هم می شدید. (207720)
 
کیانوش
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۹:۰۵:۱۳
خیالت راحت باشه دوست عزیز! دانشگاه های کشورهایی مثل انگلیس و..... با کسی تعارف ندارند! قرار نیست به کسی که کارش رو انجام نداده مدرک بدهند!
شاید شما این دانشگاه ها رو مثل مراکزی که اقای کردان و مشایی و..... ازش مدرک گرفتن! تصور کردی!
ضمنا خوبه همه مردم ایران می دونند که چه کسی اخر تهمت زدن به..... است! (208191)
 
مصطفي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۳۳:۳۴
اين يك يك جدل درون گفتمانيه بابا توروخدا اينو بفهميد. همين الان هم اگر راي گيري بشه اينها چارهاي جز راي دادن به احمدي نژاد ندارند. بهش راي دادن حالا هم پاي لرزش هستن.
خوب شد كه موسوي ماهيت اصليشو نشون داد تا هيچ كس حسرت نخوره چرا بهش راي نداديم تا اسير احمدي نژاد نشيم. (207727)
 
کیانوش
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۸:۵۵:۲۱
اقا مصطفی اینجورها هم که فکر می کنی نیست!
اگر الان رای گیری بشه اون چیزی که شما فکر می کنی پیش نمی اید!
اگر دقت کنی خیلی ها دارن نشون می دهند که پای لرز انتخابشون نیستند! اصلا مگه قحط الرجال است که شما خیالت راحت است که اینا هیچ کس به جز احمدی نژاد رو ندارند!
با تشکر از سایت الف (208186)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۶:۲۹
کدوم چهره واقعی دوست عزیز ؟

همین الان یک تار موی اقای موسوی رو با احمدی نژاد عوض نمیکنیم.

اقای موسوی گلوی خودش رو داره پاره میکنه و داد میزنه برگشت به ارزش های مد نظر امام (ره) و اقای احمدی نژاد داره تمام دولت های قبل از خودش رو تکذیب میکنه و بهشون تهمت میزنه.

اگر به موسوی رای میدادی الان اینجوری جامعه دچار افسردگی نبود - حداقلش اینه ... (208281)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۰۴:۳۷
dar rabete ba aghaye lari jani bahsi nist ama man chand bar ke ezharate eqtesadie aghaye tavakolio shenidam hes mikonam baieed nist ishun yekam zir abi rafte bashe hala inja ke site ishuneo in nazar chap nemishe vali khob ishun budan ke tarhe adame afzayeshe gheymate hamel haye energy ro be tasvib resundan va baes shodan ke sal ha benzin 80- 100 toman baghi bemune va emruz majbur beshim tarhe tahavol ro ba tamame irad hash ejra konim inha az nadashtane elme eqtesadie hala be ma che ke madrekeshun asle ta taghalobi (207754)
 
مد زاده
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۰۸:۱۱
روش این گروه در دست داشتن قدرت بهر نحو و با پرداخت هر نوع هزینه البته از جیب ملت است. لذا تعجب نباید کرد که سعی کنند آبروی هر فرد و گروهی را بریزند و آنرا پایمال کنند. باشد روزی که ته مانده قدرت و آبروی نداشته اشان نیز ریخته شود که خداوند عادل است ولی صبور. (207759)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۱:۲۸:۱۹
حامی دولت چه ربطی به دولت داره منافقین هم حامی موسوی بودند بهم ربطی دارن؟ مفسدین اقتصادی حامی موسوی اند به هم ربطی دارن ؟ موافقین آزادی جنسی موافق موسوی اند به ربطی دارن؟و...... (207940)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۲۴:۳۵
هنوز اول کار است 200 نماینده و شخصیت سیاسی نظام باید حذف و بی اعتبار شوند تا نسل انقلاب منقرض گردد .

گفتا که کرا کشتی تا کشته شدی زار

تا باز کجا کشته شود انکه تو را کشت

اگر هاشمی خاتمی موسوی کروبی رضایی براحتی هتک حرمت می شوند و حرفی را دهان می اندازند که دیگر قابل نباشد و شما یا با سکوت یا با سخنان دو پهلو حمایت می کنید باید منتظر نوبت شما هم برسد خوب می دانید انها که چنین بی پروا بزرگان را به لجن می کشند برای رضا که نیست پس طبیعی ست سراغ شما هم بیایند وقتی می دانید رفتار دولت و در این ماجراهای اخیر اغلب اعضای حکومت از دایره اخلاق و شریعت خارج شدند چرا محکم اعلام موضع نکردید ؟

لااقل از دین و اخلاق دینی که واجب بود دفاع می کردید؟

گر چه مواضعتان الحق بسیار بهتر بود ولی خود بخوبی می دانید ترس از هتاکی عمله دولت که مدام کولی بازی علیه کوچکترین نقدی راه می اندازند شما را به انفعال کشاند چه قبل از انتخابات و چه بعد از ان .

ولی بدانید شما از اندسته ای از رجال سیاسی هستید که باید تا پایان این دوره مجلس لکه دار شوید و از صحنه ساسی بیرون انداخته شوید .

دولت با لابی با نمایندگان شهرستان ها و تقسیم پست های استانی و شهرستان بطور قطع رای لازم برای قریب به اتفاق وزرا بدست خواهد اورد و از هم اکنون با کمک اسناد و اسرار وزارت اطلاعات در حال تهیه خوراک تبلیغاتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان آینده است این دولت نه صلاحیت شرعی و اخلاقی دارد و نه قانونی که از منابع ملی در انتخابات به وفور استفاده کرد و شما بخوبی می دانید .

اگر برای خویش نگرانی ندارید بخاطر این ملک و ملت و به اعتبار نمایندگی انها کاری بکنید من که یک شهروند عادی ام هرگز در دنیا و اخرت شما را نخواهم بخشید (207780)
 
کمیل
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۳۲:۱۷
با پیش امدن حوادث اخیر دیگر این گروه بندی های حزبی کنونی جوابگو نیست!
به نظرم شرایطی پیش امده که باید فارق از اصلاح طلبی و اصولگرایی و..... به حل و فصل و بررسی مسائل پرداخت!
بعضی از اصولگرایان تندرو حامی دولت بدجوری درصدد این هستند که نخبگان واقعی اصولگرایی را از میدان به درکنند!
کسانی مانند اقایان لاریجانی و مطهری و توکلی و.....بهترین ها در بین اصولگرایان هستند! ولی برخورد دولت با انها چگونه بوده؟!
با تشکر از سایت الف......... (207786)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۶:۳۶:۵۲
مخالفان با نقاب و بی نقاب عدالت یواش یواش رو خواهند شد.اندکی صبر.. (207791)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۷:۱۲:۱۲
خدمات و صداقت و مقام علمی دو استاد بزرگوار آقایان دکتر لاریجانی و دکتر توکلی و شیوه معتدل و تعدیل کننده این دو عزیز در این روزهای وانفسا بدیهی است و هرگونه انکاری در حق اینان اوج بی انصافی است اما به نظر می رسد که در این روزهای تلخی که در آن نفس می کشیم مسئله کمی عمقی تر و اساسی تر از توهین به به این دو بزرگوار یا دیگران است.
عده ای چشمهایشان را بسته اند و دهانهایشان را گشوده اند و هر چه دلشان می خواهد بر زبان می آورند و هر جور خواستند رفتار می کنند و هیچ ابایی از زیر سوال رفتن نظام و انقلاب و پایمال شدن خون شهیدان و شاد شدن دشمنان و رفتن آبروی مملکت و تضعیف رهبری نظام و زیرپاگذاشتن قوانین ندارند. در چنین شرایطی باید نگران مسائل اساسی تر و عمده تر بود. (207814)
 
کمیل
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۷:۳۰:۳۷
خدا رو شکر تو این حوادث اخیر همه یه جورایی خودشونو نشون دادن! و شناخت بهتری نسبت به قبل حاصل شد!
این شناخت واقعا به نفع مردم و مسئولین هست!
واقعا خجالت اور است این گونه برخوردهای بچه گانه بامسئولان و منتقدان به حق دولت! (207830)
 
نادي
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۷:۳۵:۴۵
خب ديگه آقاي توكلي وقتي بي چون و چرا از احمدي نژاد حمايت مي كرديد بايد به فكر اين روزها مي بوديد كه يه روزي اين بلا دامن خودتون را مي گيره و بايد بگم كه تازه اول كاره و مي شه تصور كرد روزي رو كه شما را عاملين اسرائيل و جاسوس خطاب خواهند كرد خلاصه بهتر هر چه زود تر جبهه خودتان را از جبهه حاميان دولت به طور كامل جدا كنين از من به شما نصيحت (207835)
 
موحد
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۸:۱۳:۰۱
سلام
از کی تا حالا ام فیل معادل فوق لیسانس شده است؟
و چرا وزارت علوم اینکار را برای دیگران نمی کند؟ (207852)
 
1
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۸:۲۲:۱۱
اسلامی اسلامی که می گفتید همین بود؟ خوب اون چینی کافر که بهتر است (207857)
 
صدا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۸:۵۴:۲۳
از قديم گفتند يك سوزن به خودت بزن يك جوال دوز به ديگران
روي سخنم به منتقدان دولت بود (207876)
 
م.ت
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۹:۱۸:۰۲
اون مسئله ی تبریک لاریجانی به موسوی رو باید جدی گرفت اگه یک اتهام دروغه پس کسانی که این اتهام رو زدند باید محاکمه شوند و خود آقا ی لاریجانی باید شکایت کنند
ولی اگر این خبر درست باشه مدرک خوبیه برای اثبات تقلب در انتخابات و البته براحتی و از رو ی پرینت تلفنی و شواهد دیگر می توان این مسئله رو اثبات کرد. (207889)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۹:۲۳:۵۹
آقای توکلی هر چند از این اتهامی که به شما در مورد مدرک تان زدند خوشحال نیستم اما این نتیجه ی عملکرد خودتان بود . شما در روزهای بعد از انتخابات مرتب دست به تخریب و اتهام علیه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری می زدید و هیچ کسی هم جلو دارتان نبود. البته هنوز هم این روندتان ادامه دارد.
چاه مکن بهر کسی
اول خودت دوم کسی

باشه منتشر نکنید
ولی خودتون بخونیند و روش فکر کنید (207893)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۱۹:۵۴:۳۲
وقتی دامنه دروغ پردازی دامن بزرگان جامعه را بگیرد دیگر وای به حال مردم عادی کوچه و بازار. (207910)
 
ali
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۰۲:۵۳
با سلام،

آقای توکلی،

به این میگن تررو شخصیتی ! حالا نوبت شماست. هر کسی که طرفدار حق و حقیقت باشه. (207912)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۱۴:۱۹
اقاي توكلي عزيز ببين درهنگام انتخابات از چه كسي حمايت كرده ايد (207916)
 
ag
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۰:۳۳:۵۳
عالیجنایان محترم لاریجانی وتوکلی همتنطوری که قبلا گفتم باز هم می گویم که
این اول خرداد جهان افروز است
باشد تا بدمد دولت تیر ومرداد

وقتی در مقابل تهمت ها به شخصیت های اصلی نظام آن هم در جلوی چشم تمام ملت بدون اثبات قضایی سکوت می کنید و با سیاست بازی و سهم خواهی سعی می کنید ماهی دلخواه خود را بگیرید چه زود خود نیز در این دام گرفتار می شوید. تاز ه شروع شده است به زودی باید به اتهام های بزرگتری پاسخ دهید مثلا شاید چند وقت دیگر بگویند که آقای توکلی که در انگلیس درس می خوانده به خدمت سرویس جاسوسی انگلیس درآمده .....اگر توانستید عکس آن را ثابت کنید..
و هزاران تهمت دیگر باید آماده باشید...... تازه این حرف ها شروع شده است .....
اخلاق شکست خورد و شما هم شاید در این شکست سهمی داشتید پس نگذارید قانون شکست بخورد والا بعد جز حسرت چیزی گیرتان نمی آید.
2- راستی آقای لاریجانی چرا در چیز هایی که اصولا ربطی به پاسخ گویی تو ندارد پاسخ می دهی؟ مثلا اتهام کروبی را چرا تو پاسخ می دهی مگر این کشور قوه قضاییه ندارد ؟ بگذارید همه چیز در مجرای قانون پیش برود این کار ها - پاسخگویی به جای دیگر قوا-به شان شما وشخصیت شما لطمه می زند ؟ چرا در کار دیگر قوا دخالت می کنید ؟ مگر شما سخنگوی دیگر قوا هم هستید... شما به قوه مقننه بچسپید و خوب هم از آن دفاع کنید ،بگذارید همه کار ها طبق روال پیش برود . و هر قوه ای پاسخ گوی کار خود باشد.

می توانید این ها را درج نکنید ولی حتما به اطلاع عالیجنایان محترم لاریجانی وتوکلی عین جمله های من برسد (207923)
 
احمد محمود
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۰۶:۰۷
تهتر است که:1-آقای توکلی سرنوشت خود را با لاریجانی گره نزند.2-آقایان گول این ترفندها را که برای سرگرم کردن است نخورند و به وظایف قانونی خود -از جمله بر ملا کردن اقدامات خلاف قانون رییس بپردازند.3-ازاشتباهات گذشته توبه کنند تا ان شاالله آمرزیده شوند.4-در مورد نظرات شرک آلود آن پابوس بحث کنند. (207959)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۱۸:۱۹
دروغگویان باز هم نتوانستند جلوی خودشان را بگیرند و در حال تخریب خودشان هستند. آقای لاریجانی و آقای توکلی از چهره‌های مشخص انقلاب و مردمی هستند و در مورد مدارک تحصیلی ایشان هیچ جای سوالئ نیست و دروغ گویان بهتر است به ضریب هوشی این عزیزان و خودشان مراجعه فرمایند. دانشگاه ناتینگام در انگلستان که امتیاز ۵ را دارد از شهرت بسیاری برخوردار است و در ردهٔ بهترین دانشگاهای جهان است. بهتر است خودمان را اصلاح کنیم تا دروغ و شایعه پراکنی کنیم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر که دروغگویان رسوا شده اند. (207965)
 
یوسف جلالی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۴۴:۰۱
بعد از ماجرای آقای کردان ویروسی همه گیر پخش شد به نام


\"ویروس گیر دادن به مدرک تحصیلی نوع A1\"


خاصیت این ویروس این است که اگر به آن مبتلا شوید تا کسی بر خلاف میل شما حرفی زد اگر مدرک نداشت که به او میگویید \"بی سواد\" و همین که دیدید مدرگ دارد سریعا\" به صحت مدرکش گیر داده و آنرا تقلبی میدانید و بلافاصله در رسانه ها مدارک قلابی بودن مدرک را رو میکنید.

با انتشار سریع این ویروس همه تحصیل کرده ها باید روزی یکبار مدارک صحت مدرک
تحصیلی خود را انتشار دهند و بعد مدارک صحیح بودن مدارک صحت مدرک تحصیلی خود را منتشر کنند...


من که گیج شدم.چه خبره تو مملکت! (207981)
 
اکبر
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۴۴:۲۱
حالا خودمونیم. یعنی آقای توکلی فقط با توان و استعداد خودش بورسیه گرفت و رفت انگلستان؟ یعنی نسبت های فامیلی و پارتی و غیره هیچ نقشی در بورسیه ایشان نداشته است؟ البته مدرک ایشان معتبر است ولی صرفا میخواستم یادآوری کنم که امکاناتی که ایشان برای ادامه تحصیل در اختیار داشته اند قابل مقایسه با افراد عادی جامعه که ده ها برابر توانایی و استعداد دارند نیست. (207982)
 
میرزایی
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۲:۴۵:۵۴
با عرض سلام

خیلی ممنون از شفاف سازی

با احترام (207984)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۲۱:۵۸
در مرد لاريجاني شكي نيست...
اما در مورد توكلي چرا........در اين متن توكلي سعي كرده خود را زير لواي لاريجاني پنهان كند...

در انگلستان ميشه ار ليسانس به دكترا رفت...اين قبول....بحث اينجاست كه در نظام آموزشي ايران اين حالت امكان پذير نيست...
فرض مي كنيم امكانپذير باشد...چرا فقط در مورد توكلي اينچنين شده است... (208013)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۲۳:۲۵
نوش جون شماها آقای توکلی و لاریجانی مخصوصا آقای توکلی که خیلی قبل انتخابات از احمدی نزاد حمایت کردی. این آقا و دار و دستش به هیچکی رحم نمیکنن امروز نوبت اصلاح طلباست فردا اصول گرایان منتقد. فعلا که جو سازی علیه شما ولاریجانی و مطهری و..... شروع شده. تا دیر نشده از مردم دفاع کنید چون اگر حذفتون کردن لا اقل یه اسم خوبی از شما میمونه در غیر این صورت یا باید مثل بعضی ها کاملا مطیع احمدی نزاد باشید یا حذف. خطر را حس کنید. لطفا منتشرش کنید. (208015)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۲۶:۲۳
چیه ؟ تهمت خیلی سخته ؟پس احمدی نژاد در این چهار سال چه تحملی داشت؟ (208016)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۲۹:۴۰
مو من خطا را با جوانمردی پاسخ میدهد دریغا ازتقواوغفلت (208020)
 
سهنا
۱۳۸۸-۰۵-۲۲ ۲۳:۵۰:۴۶
سلام
جناب اقای لاریجانی یکی از سیاسیون برجسته حال و آینده ایران هستند.یکی از بزرگترین مشکلات ایشون محافظه کاری بیش از حد ایشون است که ضمینه ارثی دارد. یکی از بستگان جنای لاریجانی یکی از 10 منطق دان برجسته دنیاست و...
خانواده برجسته و فرهیخته ای دارند . کسب مدرک دکتری برای ایشون وامثال ایشون کار سختی نیست + ایشون مثل بعضی ها مدام دکتر و تحصیلات خود رو همه جا فریاد نمیزنند . جناب دکتر توکلی هم البته بنده با مبانی فکری ایشون در سالهای گذشته خیلی مشکل داشتم ولی در حال حاضر ایشون معتدل تر هستند.من یادم میاد موقع کاندیداتوری ایشون هم میگفتند اگر ایشون رای بیارن سر چهارراه ها مردم و با چوب میزنند اگر مبانی اسلام رو رعایت نکنند . البته دوستان و خود رییس دولت قبلی و کنونی هیچ کوتاهی در مورد اشاعه اینگونه صحبت ها نمی کنند . ریشه این رفتار باید در طول مناظره ها از طرف رهبری خشکانده می شد که نشد . اگر رهبری در 14 خرداد سخنان جمعه بعد از انتخابات را ایراد میکردند ( راجع به آقای هاشمی و ناطق و ... ) کار به اینجا و مسایل بعد از انتخابات نمی کشید .
الله مدد (208035)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۰:۴۳:۱۳
متاسفانه اخیراً شیوه های جدید فشار سیاسی برای بهره برداری نادرست متداول شده و به سراغ مدارک تحصیلی کسانی رفته که در زمره کسانی هستند که مدارک خود را با طی صحیح دوره تحصیلی و نمره ممتاز کسب نموده اند . بویژه آقای دکتر توکلی که از یکی از دانشگاه های خوب بین المللی فارغ اتحصیل شده است و در همان زمان بسیاری از هم دوره ای های ایشان که در حال حاضر در دانشگاه های مختلف کشور مشغول به کارند از نزدیک در جریان تحصیل ایشان بود ه اند. ایشان بیش از سه سال بطور تمام وقت در دانشگاه ناتینگهام انگلیس مشغول به تحصیل بوده است و در این مدت هم هیچ شغلی نداشته . اما سوال بنده این است که طبق اطلاعات وب سایت دانشگاه علم و صنعت آقای احمدی نژاد در سال 1376 موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته مهندسی عمران شده است درست در همان دورانی که ایشان استاندار اردبیل بوده اند و تعجب آور است که اشتغالات تقریباً بیست و چهارساعته یک استاندار چگونه مجالی برای تحصیل ایشان باقی گذاشته است . بنده که خود دانشجوی تمام وقت دوره دکتری در یکی از رشته های مهندسی درخارج از کشور می باشم واز فارغ التخصیلان ممتاز یکی از دانشگاه های صنعتی معروف کشور بود ه ام ، حدود سه سال است هر روز تمام ساعاتم را صرف تحصیل می نمایم و آخر نیز نگرانم که آیا می توانم تا پایان دوره موفق به اخذ مدرک شوم یا خیر. آنوقت آقایان آنطور مدرک گرفته اند . تازه این مربوط به آن عد ه ای است که مدارکشان اصل است بگذریم از آن گروه با مدارک جعلی و قلابی که قرار است مدیر و معاون و وزیر هم بشوند.
پناه بر خدا از این عدالت خواهی و مهرورزی (208049)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۰:۴۳:۳۳
اگر کله خالی هم مثل شکم خالی سرو صدا می کرد ما بشرها خیلی عاقل تر از اینها بودیم.(متر لینگ) ای کاش به جای حمایت بی دلیلتان از آقای احمدی نزادقبل از انتخابات کمی منصفانه نگاه می کردید و آنوقت متوجه می شدید که آقای موسوی برای مردمی که به ایشان رای دادند نشان دهنده گفتن نه به ریاست دوباره آقای احمدی نزاد بود و شما در این رابطه بخاطر حمایت بی دلیل از آقای احمدی نزاد باختید .و این اتهام زنی ها به آقای توکلی نتیجه ی اشتباه خود ایشان و طیف گسترده اصولگرایان واقعی در انتخابات به طرفداری از آقای احمدی نزاد بود که دامن خودشان را گرفت. (208050)
 
ذهن روشن
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۱:۰۵:۰۶
اين كه ناراحتي نداره چون ملت فهيم خود ميداندفرق ميان دكترا گرفتن در رشته

ساده اي مثل اقتصاد كه قفط بايد جمع و تفريق بلد باشيد با دكترا گرفتن در رشته

بسيار بسيار مشكل ترن هوايي (لطفا زود فكرتان به شهر بازي نرود)انهم در حالي

كه استاندار شهر دوري باشي و از همه مهمتر از سهميه هم استفاده كرده باشي

چقدر متفاوت است . (208060)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۱:۲۸:۰۰
در مورد مدرك دكتر لاريجاني بايد گفت كه كليه مدارك در دانشگاه تهران موجود است و مدرك ايشان از اصالت كامل برخوردار است. مدرك دكتر توكلي نيز اصالت كامل دارد. چرا كه در نظام آموزشي انگلستان در صورت رضايتبخش بودن عملكرد آموزشي در دوره ليسانس مي توان مستقيما براي دوره دكتري پذيرش گرفت و بدون گذراندن دوره فوق ليسانس در دوره دكتري تحصيل نمود. اين امكان براي بهره گيري بازار كار از خدمات دانشجويان نخبه فراهم شده است تا در كمترين مدت تحصيلات خود را به اتمام رسانده و وارد بازاز كار شوند. اگر به سوابق تحصيلي استادان دانشگاه هاي انگلستان مراجعه كنيم خواهيم ديد كه اكثرا فوق ليسانس ندارند و فقط ليسانس و دكتري دارند.اساسا در انگلستان اگر هدف دانشجو ادامه تحصيل تا دكتري باشد بلافاصله پس از ليسانس وارد دوره دكتري مي شود. البته دانشجوياني كه ليسانس خود را در خارج از انگلستان گرفته اند ابتدا بايد براي دوره ام فيل پذيرش بگيرند و پس از 9 ماه تحصيل در اين دوره در صورت رضايتبخش بودن پيشرفت تحصيلي به دوره دكتري انتقال يابند.در هر صورت اگر كسي با جديت درس بخواند مي تواند پس از ليسانس مستقيما وارد دوره دكتري شده و در سه سال تحصيلي مدرك دكتري بگيرد. اگر كسي نتواند از رساله دكتري خود دفاع نمايد يك بار ديگر اجازه ميدهند از آن دفاع نمايد و اگر اين بار هم موفق نشود ديگر هرگز به او مدرك دكتري نمي دهند و او مي ماند و مدرك ليسانس. در صورت تصويب ممتحنين به او مدرك ام فيل مي دهند كه مدركي پايين تر از دكتري است. نبايد فراموش كرد كه دانشگاه ناتينگهام يكي از ده دانشگاه برتر انگلستان مي باشد و محال است به كسي بدون دارا بودن صلاحيت علمي مدرك دكتري بدهد. همچنين رساله دكتري دكتر احمد توكلي در دانشگاه ناتينگهام انگلستان به ثبت رسيده است و از طريق سايت كتابخانه دانشگاه مزبور ميتوان آن را مشاهده نمود. ضمنا با توجه به اينكه رساله ايشان در مورد تورم در ايران در دهه نود است بنا براين حضور ايشان در ايران براي انجام تحقيقات ميداني نيز امري طبيعي است و 11 ماه حضور در انگستان نمي تواند دليلي بر اصيل نبودن مدرك ايشان باشد. از ايشان بايد تشكر كرد كه رساله خود را در مورد مسائل مبتلابه ايران انتخاب نموده است و نه مشكلات كشور هاي غربي. البته حركت او در مورد كردان بسيار زننده بود چرا كه باعث شد اعضاي خانواده وي كه هيچ نقشي در اين مورد نداشتند سر افكنده شوند. و تازه خود كردان هم متاسفانه فريب خورده بود و قطعا اگر وي مي دانست كه مدرك دكتري افتخاري جعلي به وي مي دهند هرگز آن را نمي پذيرفت. بسياري از اين آقايان كه اكنون به هر دليلي مجبور شده اند رو در روي هم قرار بگيرند تا مرز شهادت پيش رفته اند و شايد اين را جوانان عزيز كه نه انقلاب ديده اند و نه جنگ ندانند. (208068)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۱:۵۹:۵۸
سلام آقای توکلی و آقای لاریجانی. شماها ادمهای منطقی هستید و به خاطر وجود منطق در شماها مطمئن باشید اگه اوضاع همینطور پیش بره یک روز مثل اصلاح طلبها براتون دادگاه تشکیل میدن و شما هم از سیاست باید کنار بکشید چون نقد کسانی رو کردید که چون از طرف ولی فقیه منصوب شدن اطاعت ازشون واجب شده (208079)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۰۳:۵۶
شرط میبندم این موسوی متهم به قتل هم بشید اگر جرات دارید انتعقاد کنید یا حداقل متهم به انقلاب مخملی خواهید شد و توبه کنید از نماینده خدا بترسید (208081)
 
حامد زيبافر
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۱۸:۳۲
سلام

اين مباحث را بايد به فال نيك گرفت. اصول‌گرايي كه در خلاء به وجود نمي‌آيد! اصول‌گرايي هم يك روش سياسي است و هم يك فرآيند توسعه‌ي سياسي. وقتي اصول فراموش مي‌شود برخوردهاي موردي و شخصي عمده شده و مرزهاي اصول در هم شكسته مي‌شود. حال آن‌كه اگر مجموعه‌ي روي‌دادهاي سياسي كنارِ هم گذاشته شود به‌راحتي مي‌توان روندِ حركت در امتداد اصول را ارزيابي كرد. انحراف از اصول دفعتاً اتفاق نمي‌افتد. وقتي زنگ‌هاي هشدار به‌موقع به صدا در نيايد، توفانِ اصول‌شكني اركان و ساختارها را از هر نوع در هم مي‌شكند.
توجه كنيد كه پس از اثبات تقلبي بودنِ تحصيلاتِ تعداد قابل توجهي از مقاماتِ دولتِ نهم هيچ اقدام قانوني در اين مورد صورت نگرفت (زاويه‌ي به‌ظاهر كوچكِ انحراف از اصول از طرفِ مدعيان اصول‌گرايي ناديده يا كم‌اهميت گرفته شد). لجن‌پاشي به مخالفان از هر طيفي توسطِ وابستگان رسمي دولت نهم انجام گرفت اما عملاً اقدامي قانوني از طرف قوه‌ي قضاييه مشاهده نشد (انحراف فاحش از اصول).
دلسوزان گفتند كه از طرفِ مجريانِ قانون و ضابطان قوه‌ي قضاييه با آحاد ملت در جبهه‌ي مخالف برخوردهاي غيرقانوني مي‌شود اما عملاً اقدامي براي تنبيه آنها صورت نگرفت (انحراف از اصول).
حال در عالمِ انصاف چگونه مي‌توان از اصول‌گرايي سخن گفت؟
اگر بخواهم از برون‌يابيِ روندِ كنوني دست‌كم وضعيت يك سال بعد را ارزيابي كنم طبيعتاً فضاي سياسي كشور را بسيار مغشوش و دستِ عقلا را از قدرت سياسي كوتاه مي‌بينم. نمونه‌ي آن كوبيدنِ سابقون و عقلاي جناحِ محافظه‌كار (بخوان اصول‌گرا) از سوي انحصارطلباني با تعداد اندك است كه در حال پياده كردنِ حاكميت بي‌چون‌وچرا و به دور از نظارت خود بر تمام عرصه‌هاي سياسي و اقتصادي در كوتاه‌مدت هستند.
و البته وضعيت روشن‌تر از آن است كه آقايان لاريجاني و توكلي نتوانند فاجعه‌ي در حالِ وقوع در آينده‌ي نزديك را از خلال آن نبينند.
آقايان وضعيت واقعاً اضطراري است. چاره‌اي بينديشيد. (208088)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۲:۳۷:۵۲
همین که گفته شد تز دکترا ی علی لاریجانی زیر نظر استاد کریم مجتهدی نوشته شده برای جامعه تحصیل کرده و آشنا به چهره های فرهنگی کافیست .
من شخصا عملکرد و منش سیاسی علی لاریجانی را نمیپسندم اما مدارک تحصیلی اش بخصوص لیسانس قبل از انقلابش از دانشگاه شریف مقوله دیگریست
و ارزش خودش را دارد . این نکته را هم بد نیست نسل جوان بداند دانشگاه علم و صنعت که امروز جایگاه خودش را دارد در دهه چهل بنام هنرستان عالی نارمک برای
تربیت تکنیسین تاسیس شد با مدرک فوق دیپلم بعد ها در اثر اعتصابات هنر جویانش فارغ اتحتصیلانش مدرک لیسانس گرفتند سوابقش مستند در خود علم وصنعت و وزارت علوم موجود است . در خاتمه چه اشکالی دارد که تز دکتری
آقای احمدی نژاد برای اطلاع جامعه مهندسی منتشر شود . (208104)
 
مبهوت
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۳:۰۰:۴۵
وقتی عده ای شیفته قدرت خود را در لابلای صفوف اصول گرایان جا زدند و اصول گرایان نیز از ترس به صحنه آمدن اصلاح طلبان با چشمی گریان از این عده حمایت کردند و امیدوار بودند بعد از پیروزی با ابزارهای سیاسی آ نها را کنترل و در دست بگیرند باید این احتمال را می دادند که هدف اصلی این عده فقط کسب قدرت مطلق است و هرگز هیچ سهمی را برای دیگران قایل نخواهند شد و آینده شاید نه چندان دور نشان خواهد داد که بزرگان نظام چه اشتباهی استرتژیک را مرتکب شدند و در مقابل خون صدها هزار شهید و امام راحل وملت بزرگ ایران و تاریخ جوابگو خواهند بود . (208123)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۳:۲۰:۵۰
mishe lotfan ino chop konin....hamino....hamin jomla ro.... (208129)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۴:۰۲:۴۴
دوستان الفي عزيز
من چند ابهام دارم که حدود يک ماه قبل مطرح کردم ولي نه منتشر کرديد و نه جوابي داديد. لطفا فقط به يکي از آنها جواب بدهيد
قبل از انتخابات در هر خبري تعداد نظر کاربران سايت که مخالف دولت آقاي احمدي نژاد بودند بين 5 تا 10 برابر موافقان دولت بود و توجيه شما و ديگر اصولگرايان اين بود که چون همه اقشار به اينترنت دسترسي ندارند اينگونه آمار و نظرسنجيها ملاک نيست! ولي در ايام بعد از انتخابات تعداد آرا موافقان دولت در سايت شما به طرز شگفت‌آوري افزايش پيدا کرد گويي ناگهان گستره استفاده از اينترنت به همه اقشار جامعه رسيد! اما بعد از گذشت يک ماه دوباره نسبت آرا کاربران به همان ميزان قبلي بازگشت.

شايد دستهاي غيبي در کار بودند که مخالفان را در اقليت نشان دهند اما مي‌بينيد که نتيجه اين خوش خدمتي بسيار زود فراموش شد و دروغ پردازيي هايي عليه شما انجام شده که مطمئن باشيد که تازه مطلع غزل است!
نتيجه اين که بنا به دلايلي که فقط يکي از آنها (و شايد کم اهميت ترين) را بيان کردم با عرض معذرت بايد بگويم \"حقتان است!\"
در پايان به سروران الف و خصوصا آقاي توکلي پيشنهاد مي‌کنم آن بخش از مناظره معروف، آنجايي که آقاي موسوي به آقاي احمدي نژاد گفتند \"دقيقا به خاطر همين اخلاق و رفتار شما احساس خطر کردم وبه صحنه آمدم\" را هرشب قبل از خواب يکي دو بار ببينيد. (208136)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۶:۵۵:۱۹
اگه جرات فیلتر کردن شمارو هم داشتن این کازو انجام میدادن تا دیگه بر خلاف نظر و گفته آقایوت حرفی نزنید... (208165)
 
ساسان تهران
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۷:۱۵:۱۸
در اوج حمایت های سایت الف از دولت و خوشحالی اصول گرایان از حذف اصلاح طلبان برایتان نوشتم نوبت شما مخصوصا دکتر توکلی که گاهی از بعضی از این رفتار ها انتقاد میکرد خواهد رسید و این قوم به هیج کس رحم نحواهند کرد حالا هم میگم این تازه اول کار است اگر همواره تاییدشان نکنید بلایی به سرتان بیاورند که بر سر دیگران اوردنند خدا رحم کند به اسلام که این وسط چه ضربه های دارد میبیند (208169)
 
حسن پولدار
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۸:۳۶:۵۹
اجازه ندهید که سر شما را با این حرف ها بند کنند تا به کارهای قانونی خمد نرسید.یکی از مهمترین وظایف شما, مهار کردن رییس جمهور قانون گریز است. (208182)
 
علی (دانشجوی دانشگاه تهران)
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۸:۵۴:۴۵
اینجانب درگرماگرم بحث های پس از انتخابات اظهارنظری پیرامون بحث های پس از انتخابات برای یکی از مباحث شما فرستادم که به لطف شما سانسور شد! مضمون آن پیام این بود که \"جریانی که روی کار است، نماینده ی مجلس نمیخواهد، بلکه وکیل الدوله می خواهد\". خدا را شاکرم که نسیمی ازاین جریان هم به سمت شما وزید! دولت فعلی ( یعنی آقای احمدی نژاد) به طور کلی با منتقدان هیچ میانه ای ندارد و هر کاری برای تخریب و حذف منتقدان انجام خواهد داد. از پرونده سازی در مورد مدرک تحصیلی بگیرید تا ...
چنانچه آقای توکلی یا هر شخص دیگر بخواهد رویه ی انتقادی اش را تند تر کند، چه بسا در انتخابات 2 سال بعد مجلس با عدم اقبال عمومی ! مواجه شود و به سرنوشت آقایان موسوی و کروبی دچار شود (208185)
 
متین
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۹:۴۱:۰۸
اگه توکلی راست می گه مدارکش رو رو کنه ضمنا نامه با دستخت توکلی که خودش اذعان کرده مقطع فوق لیسانس رو نگزرانده موجوده . بسم الله (208201)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۰۹:۵۷:۲۳
چرا اینقدر مدرگ گرا شدید. منظور دروغ نگو بودن است حالا دکتر یا مهندس یا امی فرقی نمیکند. نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت به غمزه مسله اموز صد معلم شد. (208203)
 
مسافر
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۴:۲۷
با سلام حتما آقایان لاریجانی و توکلی مدرک دکتراشان از اکسفورد نگرفته اند که قلابی است نمدانم اگر روزی مراجع معظم تقلید هم این قوم را مورد اعتراض قرار دهند مدارک حوزوی و عنمی آنها و نتیجه دهها سال تلاش علمی و فقهی ایشان زیر سوال می برند (208216)
 
کاوه
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۲:۴۶:۳۰
بردار من اقای توکلی ! هنوز زود است این دولت و حامیانش را بشناسید !منطق انها این است \" یا با من باش / یا نباش \" (208258)
 
حسین علی از مشهد
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۳:۲۲
با سلام به همه
گاهی برخی از طرفداران تندرو اقای احمدی نژاد صفاتی به ایشان نسبت می دهند که انسان را بسیار متعجب می کند مثل صفت شجاعت اخه یکی به من بوگوید چکار این آقا شجاعت محسوب می شود کسی که خود را مجاز به استفاده از هرگونه ادبیاتی در سطح ملی و جهانی می داند کسی که براحتی دروغ های بزرگ می گوید و هیچ گاه بر گفته های خود دلیل و برهان نمی آورد و..
دوستان یک رییس دولت بایستی بسیار مودب و با کلاس باشد تا دود سخنان ناپخته ایشان به چشم مردم عزیزمان نرود اعلام اسامی کسانی که در بالاترین مقام های دولتی هستند به عنوان افراد مفسد اقتصادی و تهمت زدن به همه انسانهای شریقت بدون استفاده از مجاری قانونی و فقط با استفاده از سادگی ملتی که جز دسترسی به صدا و سیمای مزخرف به منبع اطلاع رسانی دیگری دسترسی ندارند آیا شجاعت است ادعاهای پوچ و بی اساس که به معنای واقعی خرافات می باشند و نسبت دادن آن به بزرگان دین و استفاده ابزاری از اعتقادات مردم ایا شجاعت است آیا مخفی شدن در پشت سایه رهبری که کسی حق سوال ندارد حتی مجلس فرمایشی خبرگان ،راجع به ان فکر کند نه انتقاد آیا شجاعت است کشاندن کشور به ورطه سقوط شجاعت است سخنرانی در مجامع بین الملی که شرکت کنندگان مصونیت کامل دارن شجاعت است
بیایید دست از مبالغه برداریم بیایید جهان را انطریکه هست قبول کنیم وقتی از اداره کشور خودمان با اینهمه ثروت عاجزیم چگونه دم از حکومت جهانی عدالت پروری می زنیم بیایید با عوام فریبان قهر کنیم با رسانه های دروغ پرداز قهر کنیم با دموکراسی دروغین قهر کنیم و... (208287)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۳:۱۱
آقای توکلی دو ماه پیش که ما بدبخت در همین سایت الف کامنت می ذاشتیم (که البته منتشر نمی شد) و هشدار می دادیم که نفرات بعدی خود شما ها هستین توجهی نمی کردید و از رئیس جمهور مردمی! حمایت می کردین حالا خدا رو شکر می کنیم که آتش این نادان ها دامن شما را هم گرفت تا مزه ظلم و حرف نا حساب را بچشید (208302)
 
بهروز
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۳:۰۵
بله آقای الف ...او روزای که چشم بسته و به صرف اینکه جبهه اصوگرایان متحد باقی بمونه بکوب از آقای رئیس جمهور منتخب حمایت میکردین باید میدونستین که مرگ فقط واسه همسایه نیست و دود، تو چشم شما هم خواهد رفت..خوبه یه بار دیگه هم صابون آقایون مهر ورز به تنتون خورده و سایتتون تعطیل شده بود حالا هم که چون وزیر ایشون مدرک تقلبی داشته لاجرم باید آقای توکلی و لاریجانی مدرکشون احراز بشه (208310)
 
کهل
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۷:۳۴:۱۱
باسلام
در مورد مدرک دکترای اقای توکلی باید شهامت ایشان را در جریان اقای کردان مورد توجه قرار داد. تنها کسانی از مدارک اقایان توکلی و لاریجانی ایراد میگیرند که خود دارای مدارک عیر واقعی ویا در پستهائی هستنند که نباید باشند. ما ایرانی ها ضرب المثلهای خوبی داریم. مثل این یکی: گاهی جواب ابلهان (کسانی که خودشان میدانند مدرکشان قلابی است) خاموشیست (208357)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۸:۲۶:۵۰
اگر قرار به بررسی باشد خیلی ها باید با میزهایشان خداحافظی کنند. ولی در شرایط فعلی فقط دست کسانی رو می شود که قربانی تصفیه حساب های سیاسی و کینه ورزی های شخصی می شوند. (208368)
 
عدالت
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۷:۲۴
اگر این آقایان دارای چنین مدارج علمی هستند چرا اسم این آقایان جزء رتبه های برتر کنکور دیده نشده است . چرا این آقایان با این سابقه علمی تاکنون بعنوان چهره ماندگار ثبت نگردیده - (208392)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۰:۱۰:۳۵
یک نفر عاقل این وضع پرونده سازی و حذف منتقدان را قبل از شما فهمیده بود . متاسفانه چون نوک پیکان به طرف خودتان نبود فراموش کردید نماینده مردم هستید و باید از تضییع حقوق مردم جلوگیری کنید نه فقط خودتان. (208395)
 
حسین ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۱:۴۱:۳۰
آنجه که برای اینجانب روشن نیست (به دلیل عدم آگهی از مراحل قانونی وزارت علوم) آیا این امتیازی که بدون گرفتن مدرک فوق لیسانس بتوان با استناد به سوابق تحصیلی ممتاز و تجربه‌ی عملی در عرصه اقتصادی و رسانه‌ای پذیرش مستقیم دکترا بگیرد و به خارج برودقانونی است یا... ؟

آیا این امتیازی است که برای شما قائل شدند روند قانونی این وزارت خانه است ؟

در صورت بودن چنین قانونی به ما هم اطلاع دهید. (208409)
 
توضیح
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۲:۰۳:۱۶
فقط این نکته را جهت اطلاع کاربران بگویم به کمک نرم افزار کوچکی می توان کشوری که از آن کامنت ثبت می شود را تغییر داد!
پس خیلی به کشور شخص کامنت دهنده اطمینان نکنید
علت گذاشتن این کامت هم این بود که فردی از کشور انگلستان گفته بود:
\"ایشان بیش از سه سال بطور تمام وقت در دانشگاه ناتینگهام انگلیس مشغول به تحصیل بوده است و در این مدت هم هیچ شغلی نداشته .\"
و شاید تصور میشد ایشان نمام وقت در خدمت آقای توکلی بوده اند (208413)
 
سلام
۱۳۸۸-۰۵-۲۳ ۲۲:۱۲:۱۴
باسمه تعالی
انتشار نامه آقای کروبی منجر به واکنش های مختلفی شده است.

اما جوهر پاسخ های داده شده از سوی برخی ائمه محترم جمعه این بود که باید با مفتری برخورد کرد.
یک سوال ساده:
آیا افترا دلیل جرم است یا موضوع افترا .
آیا نام مفتری محل دعوا است یا ...

یک بار به عقب برگردیم.
آیا در روزهای پیروزی انقلاب می گفتیم که قرار است چنین رفتاری به نام مقدس دین و برای دفاع از حفظ قدرت انجام دهیم می توانستیم نهال طیبه دین را در سرزمین ولی امر (عج) بنشانیم؟

یک بار در ذهن خود رفتارمان را شبیه سازی کنیم.
برای حفظ میراث شهیدان یک راه بیشتر نداریم.
حفظ اخلاق دینی.
خدا همه مارا عاقبت به خیر کند. (208418)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۱:۲۱:۱۵
سلام به همه


1- یکی از دلایل اصلی ناآرامیهای پس از انتخابات همین گونه رفتارهای غیراخلاقی رییس جمهور و رسانه های همسویشان بوده است که موجب رنجش خاطر جمع کثیری از آنها که دغدغه اخلاق دارند گردیده

2- همه از کودکی بارها این جمله را شنیده ایم که \"دروغگو دشمن خداست\"

3- آیا وقتی دروغ ابزاری معمول برای پیش بردن سیاستمان باشد آن وقت هم میتوانیم بگوییم \"سیاست ما عین دیانت ماست؟\"
دیانت به این نیست که بارها در آغاز سخن در مقابل دیگران بگوییم \"اللهم عجل لولیک الفرج\" یکی از خصوصیات بارز سلاله پاک امامان ما (علیهم اسلام)و پیامبر اعظم (ص) راستگویی و پایبندیشان به مکارم اخلاق بوده است اگر میخواهیم منتظر واقعی آن یار غایب از نظرباشیم(انشاءا...) پرهیز از دروغ و ریا بر ما واجبست. توسل به دروغ پراکنی و تهمت برای دستیابی به مقاصد سیاسی، در مرام یک مسلمان نیست و نیست و نیست

4-ایکاش منافع جناحی باعث این نشود که دربرابر رفتار غیراخلاقی برخی افراد منفعل شویم. از سلاله پاک آموخته ایم که
\" از شرآنکه بر اخلاق پایبند نیست هیچکس درامان نخواهد بود\" (208451)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۲:۰۷:۳۳
اقایان معتقدبه جامعه دینی مبادابافراموشی جبهه اصلی که مخالف صددرصد تحکیم شعائراسلامی باسلاح صبروبصیرت شماست سنگرخودی راهدف بگیرید هنوزدیرزمانی ازنعره مستانه برخی مبنی برارسال افکارامام راحل به موزه ها نگذشته درجلسه ای خلوت به دورازجنجال منشا خبروراه کاربررسی صدق وکذب مساله راتوافق وازالتهابات این چنینی بیشگیری کنیدوبااهتمام بیشتربرحل مشکلات مالی واداری وسایرشئون اسایش این ملت شریف باوربه اسلام عزیزرادرجامعه تقویت کنید. (208459)
 
iman
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۸:۲۰:۵۹
این انتقادها برای این است که شما را تحت فشار قرار دهند تا کابینه رای بیاورد (208488)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۸:۴۹:۵۳
بابا چرا اينقدر جنجال سر مدرك آقايان راه انداختيد. اينكار براي شما كاري نداره بگيد براي همتون مدرك درست كنند و اين اختلافات از بين برود شما كارهاي از بزرگتر را كه انجام دادين (208502)
 
افشین میلیاردی
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۰۹:۲۹:۴۱
آقایان شما کارهای خیلی مهمتری دارید,چرا اجازه می دهید با وقت شما بازی کنند؟مگر نمی بینید که لجبازی با مجلس از ابتدای کار به اصطلاح دولت جدید شروع شده است.کارهای شما در تاریخ ثبت می شود و در قبال مردم مسوول هستید.آقای توکلی آروزو دارم شما همان فردی باشید که چهل سال قبل بودید و من نماز امروزم را مدیون شما, احمد جلالی, و مربی فیزیک آن زمانمان(ح.ع.که حالا نامش بی مسمی شده است)می دانم. (208524)
 
علي
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۰:۳۱:۳۱
آقاي لاريجاني مگر صغير هستند يا خداي نكرده زبان ندارند كه بعضي از نمايندگان بجاي ايشان حرف زده و از طرف ايشان مسائلي را تكذيب يا تائيد مينمايند . آيا اسم اينكار فضولي نيست ؟ شما ها چرا خود را قيم همه كس وهمه چيز وحتي بزعم خودتان نظام! ميدانيد . پس لطفا خفه شويد. (208563)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۱:۰۲:۲۸
دولت احمدي نژاد تا چهار سال آينده براي رهبري، كشور و مرجعيت آبرو نمي‌گذارد، جناب توكلي چهار سال تمام است دلسوزان انقلاب مي‌گويند و شما نمي‌شنويد، تا حالا كه دامن شما را هم گرفت ، افراد با دروغ گفتن حناق كه نمي‌گيرند، پس مي‌گويند. (208586)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۱۸:۵۱:۰۴
روزنامه های طرفدار دولت از کجا معلوم با آقای رییس جمهور هم نظر هستند (208844)
 
mahtab
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۲۰:۴۸:۴۰
و شما نباید از پیش خود دروغ چیزی را حلال و چیزی را حرام کرده و به خدا نسبت دهید تا بر خدا دروغ بندید که انانکه بر خدای خود دروغ بستند هرگز روی رستگاری نخواهند دید.(نحل 16) (208887)
 
mahtab
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۲۰:۵۵:۵۴
و شما نباید از پیش خود دروغ چیزی را حلال و چیزی را حرام کرده و به خدا نسبت دهید تا بر خدا دروغ بندید که انانکه بر خدای خود دروغ بستند هرگز روی رستگاری نخواهند دید.(نحل 16) (208888)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۲۲:۱۹:۱۴
چرا اسم نماینده را ننوشته اید؟درضمن کی گفته سایت های حامی دولت سخنگوی دولت هستند؟اگه یادتون باشه هشت سال پیش که آقای توکلی کاندید ریاست جمهوری بود,جناح مخالف به مدرک آقای توکلی ایراد گرفتند که خود ایشان همان موقع در تلویزیون در این مورد توضیح دادند.حالا باید دید دروغ گویی ومنتقد خراب کردن از کی شروع شد. (208903)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۴ ۲۳:۰۹:۱۵
آقای توکلی منتقد یعنی چه مگه آدم از خدا انتقاد می کنه ؟ (208916)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۰۸:۱۸:۳۳
چرا برای فردی مانند احمدی نزاد نظام و مردم این همه بایستی هزینه بپردازند یک عاقلی این را جواب دهد (209026)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۱۲:۳۷:۴۰
بعضی از سایت ها حصوصآ اصولگراها انقدر دروغهای پیش پا افتاده و بدون مورد میگویند که انسان به سادگی انها رشک میبرد مثلآ اقایان توکلی و لاریجانی حداقل 20سال سابقه کار دارند تجارب این 20سال هیچ و 3سال دوره دکترا همه چیز یقینآ این اقایان در عرض اینمدت اصولآ فرد دیگری شده اند و دیدگاهشان فرق کرده یا مثلآ اقای موسوی 20سال پیش میگفته تعالی مهم است توسعه مهم نیست ولی حالا فهمبده ادم گرسنه دین و ایمان ندارد (209150)
 
ali
۱۳۸۸-۰۵-۲۵ ۱۵:۲۰:۴۶
بینی وبین ا...آقای لاریجانی بهترین عملکردومنطقی وعاقلانه ترین موضع گیری رادرقبال جریانات انتخابات دهم ریاست جمهوری داشت وتحت تاثیرهیج جریان وگروهی قرارنگرفت وعادلانه سخن گفت . (209212)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۶ ۱۰:۱۲:۱۷
هر كس كه ادعاي مسلماني دارد و از امام تبعيت ميكند بايد بداند كه اتتقاد آري ......ولي حذف هرگز .... حذف روش ديكتاتوران زورگو و ترسوهاي ضعيفي است كه تحمل مخالف را ندارند. (209468)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۷ ۱۵:۰۱:۱۱
خدایا چه خوب گفته شد که مادر تمام بدی ها دروغغغغغغغغغغغ است. خدایا قربان کرمت که این قدر به دروغگویان فرصت می دهی. مستقیم در چشم مردم نگاه می کنند و دروغ می گویند. دیگران هم آن ها تطهیر می کنند. (208431)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.