توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 51815
پس از کروبی و موسوی، دولت به دنبال تلویزیون اختصاصی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۶
پس از آنکه در روزهای اخیر و به دنبال توقیف روزنامه اعتمادملی، زمزمه‌هایی در سایت‌های خبری مبنی بر طرح مجدد ایجاد تلویزیون ماهواره‌ای صبا از سوی مهدی کروبی مطرح شد، روزنامه دولتی ایران با انتشار یادداشتی به نقل از یکی حامیان احمدی‌نژاد بر ضرورت ایجاد شبکه تلویزیونی مخصوص دولت تاکید کرد. پیش از این میرحسین موسوی نیز بر در اختیار گرفتن یک شبکه به نفع دولت تاکید کرده بود.

در مطلب منتشرشده در روزنامه دولت  آمده است:

چند صباحي است در مطبوعات مسئله بازنگري قانون جامع اداره صدا و سيما مطرح گرديده و لزوم انطباق قانون اداره صدا و سيما با قانون اساسي بازنگري شده و شرايط روز مورد تأييد و تأكيد واقع گرديده است.
مضاف بر اين مسئله، شرايط فراهم شده در اصل44 قانون اساسي و ابلاغيه‌هاي مقام معظم رهبري راه‌گشاي افق‌هاي شگرف و نويي در حيات طيبه ملت گرديده و موجب تغييرات اساسي و مؤثري در ايران اسلامي گشته است.
چه نيكوست پيش از آنكه بدخواهان شعار تلويزيون خصوصي و ماهواره خصوصي سردهند، در اقدامي انقلابي و مفيد و مؤثر براي مصالح ميهن، دولت محترم پيشنهاد تأسيس شبكه يا تلويزيون ويژه دولت ارائه گردد (كما اينكه در اغلب كشورهاي جهان اين امري بديهي و پذيرفته شده از سوي آحاد مردم است) تا اولاً اگر قرار است روزي تغييري در نحوه اداره رسانه‌هاي ملي ايجاد شود ناگهاني و كنترل نشده نباشد و ضرر آن متوجه امنيت و آرامش مملكت نگردد و مراحل گام به گام طي گرديده باشد و ثانياً خدمات خدمتگزاران مردم خداي ناكرده از ديد ملت پنهان نماند (هر چند خود راضي نباشند) زيرا مردم هميشه نياز و حق دارند خادم و خائن را شناخته و خادم را بنوازند و خائن را بتارانند.
شبكه يا تلويزيون خصوصي دولت بهترين راه براي تمركز بيشتر فرزندان خدمتگزار ملت در دولت بر وظايف مهم و اساسي خود و همچنين زمينه‌ساز احساس آرامش و امنيت مردم خواهد بود و نقش اساسي در گسترش «فرهنگ كار» و «خدمتگزاري براي مردم» ايفا خواهد نمود.

 
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.