نظر منتشر شده
۵۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 51896
مشایی؛ منفصل از خدمات دولتی + کسر از حقوق + توبیخ با درج در پرونده
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۳۲
اسفندیار رحیم مشایی به دو ماه انفصال از خدمت، توبیخ با درج در پرونده و کسر از حقوق محکوم شد.



به گزارش الف، اسفندیار رحیم مشایی به خاطر ادامه تفویض  غیرقانونی اختیار مالی به فردی در دوران مسوولیت خویش به دو ماه انفصال از خدمت و  نیز به دلیل تخلفات مالی دیگر به توبیخ با درج در پرونده و کسر از حقوق محکوم شده است.



بنابراین گزارش، رحیم مشایی به دلیل ادامه تفویض غیرقانونی مالی به سيد حسين صابري مدیرکل میراث فرهنگی قم در دوران مسوولیت خود که  این تفویض با مواد 52 و 53 قانون محاسبات عمومی کشور مغایرت داشته است در هیات مستشاران دیوان محاسبات محکوم شده است.



تصمیمات هیات مستشاران باحضور قاضی صادر می شود و قابل تجدیدنظر خواهی است.



علاوه بر مشایی، سید حسین مرعشی رییس پیشین سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نیز به دلیل این تفویض مالی غیرقانونی به دو ماه انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است که به دلیل اینکه وی اکنون کارمند دولت نیست، این حکم برای وی قابل اعمال نیست.



بنابر ماده 52 قانون محاسبات عمومی، پرداخت هزينه ها به ترتيب پس از طي مراحل تشخيص و تأمين اعتبار و تعهد و تسجيل و حواله و با اعمال نظارت مالي بعمل خواهد آمد. ماده 53 این قانون نیز می گوید: اختيار و مسووليت تشخبص و انجام تعهد و تسجيل وحواله به عهده وزير يا رئيس مؤسسه و مسووليت تأمين اعتبار و تطبيق پرداخت با قوانين و مقررات بعهده ذيحساب ميباشد. بنابر تبصره های ذیل این ماده نیز،  اختيارات و مسووليتهاي موضوع اين ماده حسب مورد مستقيماً و بدون واسطه از طرف مقامات فوق به ساير مقامات مستگاه مربوطه كلا يا بعضاً قابل تفويض خواهد بود لكن در هيچ مورد تفويض اختيار و مسووليت سلب اختيار و مسووليت از تفويض كننده نخواهد كرد . همچنین، در اجراي اين ماده تفويض اختيارات و مسووليتهاي مربوط به وزير يا رئيس مؤسسه و ذيحساب به شخص واحد و نيز تفويض اختيار و مسووليتهاي وزير يا رئيس مؤسسه و يا كاركنان تحت نظر او مجاز نخواهند بود.



بنابراین گزارش، آقای مشایی همچنین به دلیل  تخلفات مالی دیگر به توبیخ با درج در پرونده و کسر از حقوق محکوم شده است.



 مرتبط:

اظهارات مشايي نسبت به حكم ديوان محاسبات





 
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۱۸:۴۳:۲۴
کاش مثل قضیه محکومیت محرابیان که بعد فورمالیته شد ، نشه و عدالت برای همه اجرا شود. البته حق مشایی با این هزینه هایی که متحمل نظام کرده و میکند خیلی بیشتر از ایناس (211698)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۱۹:۰۲:۲۵
خب که چی ؟

حالا باید لهش کنید ، چون ازش خوشتون نمی یاد _ منم ازش خوشم نمیاد ، چون تو دولت احمدی نژاده _ از شما هم خوشم نمیاد ، چون همفکر احمدی نژادید _ از خیلیهای دیگه هم خوشم نمیاد ، به همین دلیل . اگر منظورتون اطلاع رسانی بود ممنونیم ، ولی اگه دنبال تسویه حسابید و فقط ماها رو تا جائی نیاز دارید که برای حذف و تخریب رقیبانتان استفاده کنید ، شرمنده ایم . خودتی ! (211700)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۱۹:۲۵:۰۷
وجدانم ناراحت میشد اگه ازاینکه کامنتمو گذاشتید تشکر نکنم . فکر کنم یه چیزائی از آزادی بیان سرتون میشه . به همین دلیل از کلمه (( خودتی ! )) پوزش میخوام . (211705)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۰۵:۴۱
رفيق منم از شما خوشم نمياد
چون از كسايي كه من خوشم مياد خوشت نمياد
اگر فكر كردي همه مثل خودت فكر ميكنن اشتباه كردي
اگر هم فكر ميكني با اين كار مي توني رو بقيه تاثير بذاري بايد بگم ...
خودتي (211718)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۸:۰۸:۲۹
همه كه خب نميشه. ولي امتيازتو نگاه كني يه چيزايي دستگيرت ميشه (211950)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۱:۱۱:۳۷
گل گفتی. مشایی هم یکی مثل بقیه. زورتون به رییسش نمی رسه به اون گیر میدید. اتفاقا من کم کم داره از مشایی خوشم میاد. چون خط و ربطش ثابت و با جهت باد عوض نمیشه (211751)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۲۲:۲۷
دوست ناشناس از کانادا باهات موافقم 100 درصد
از مشایی خوشم میاد چون کسیه که هم اصولگراها ازش بدشون میاد ام اصلاح طلبها. اصولگراها از مشایی بدشون میاد چون به ساز اونها نمیرقصه. دوم خردادی ها هم از مشایی بدشون میاد چون فکر میکنن از هر کسی که احمدی نژاد میگه خوبه, باید بدشون بیاد. اگر این دو جناح دست از سر ملت بردارن و برن دعواهاشون رو بعد از کلاس درس انجام بدن فکر کنم ایران گلستان بشه. (211836)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۴:۵۸:۴۹
من فكر كنم مسئله فراتر از اين حرفهاست . رنگ لباس نيست كه آدم بي دليل خوشش بياد يا نياد . آقاي مشايي اظهار دوستي و ارادت به مردمي كرده كه غاصب و جتايتكارند .
پس طبيعيه كه خيلي ها ازش خوششون نياد . ربطي هم به اين جناح بازي هاي كذايي ندارد. (213718)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۰:۰۰:۴۶
آقای ناشناس بابا کوتا بیا تو چقدر بدبینی! (211798)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۶:۵۸:۱۳
مثل اینکه با خودت درگیری ها
از اون آدما هستی که از هیچ کس خوششون نمی یاد؟ من جمله خودت؟ (211944)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۱۹:۲۳:۳۰
احتمالا مثل قضيه آقاي محرابيان، يه راه ...پيدا ميشه. خدا بزرگه (211697)
 
a
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۳:۰۲:۳۷
در مورد این خبر پاسخی از طرف سازمان گردشگری بیان شده که بسیار جالب است و در همین سایت نیز قرار دارد (212662)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۸:۴۶:۱۶
در هر حال اين موارد موجب وهن اركان نظام است. چه قوه قضاييه، مقننه يا مجريه با اين انتصاب ها و روش هاي اجراييش. (212769)
 
?
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۲۳:۵۲:۲۰
۳۱ مرداد ۱۳۸۸
معاون حقوقی دیوان محاسبات کشور با اعلام اینکه صدور رای انفصال موقت اسفندیار رحیم مشایی از خدمات دولتی به دلیل شرایط خاص کشور سه ماه به تعویق افتاده بود از رسانه ای شدن این حکم گلایه کرد و خبر داد که مشایی امروز در آخرین مهلت قانونی خواستار تجدید نظر درحکم شده است
az alef (213414)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۱۱:۵۰
بقول آقای احمدی نژاد شهروند درجه 1 و 2 نداریم پس امیدواریم آقای احمدی نژاد به این رای عکس العمل نشون نده چه بسا حکمی به این کوچکی فقط محکی باشه برای ایشون
هرچند من بعید میدونم عکس العمل نشون نده ودرنهایت تناقض در صحبتهای ایشون آشکار میشه (211725)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۱۵:۳۴
اگر مقبول آقای احمدی نژاد بود به رد خلق و قانون مردود نگردد و اگر مردود آقای احمدی نژاد بود به قبول خلق و قانون مقبول نگردد. یک کلام باید یار بطلبد من و شما کاره ای نیستیم. (211727)
 
psk
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۱۶:۵۱
عزیز دل ناشناس!
هیچ وفت هیچ وقت هیچ وقت اصلاح طلبی را ندیده ام که آگاهانه بخواهد کوچکترین گامی برای اسلام و نظام و اصولگرایی بر دارد اگر بر داشته است برای خودش بوده است برای ردن توی سر احمدی نژاد بوده است که بگویید آش آنقدر شور بوده است که صدای آشپزان عوضی تر از خودشان را هم در آورده و حتما صد تا علامت تعجب هم بعدش بگذاری.

نه عزیز!
اگر الف، علی مطهری توکلی و ... بر اساس شرافتشان ، منش اصولگرایی و آنچه حق پنداشته اند (درست یا غلط) حرفی می زنند که علیه جبهه خودشان و گاها ضرر شخصی خودشان است شما این را به حساب خود همیشه سرور تان نگذارید / لطفا (211728)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۸:۴۵
دوست عزیز مطهری رو قبول دارم . ولی توکلی رو بعید میدونم (212170)
 
من
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۲۶:۵۹
اعدلوا (211730)
 
كاووس
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۳۰:۲۶
اين كه كاملا مشخصه .قاضي محترم بايد توبيخ بشه كه باعث رنجش اين مدير كارآمد شده.البته آقاي مشايي داراي اعتماد بنفس بسيار كم نظيريست و از اين دشمنيها ناراحت نميشوند و در راه خدمت به مردم هرگز خم به ابرو نمي آورند. و انگهي ايشان فرمودند كه مقصر اصلي آقاي مرعشي بوده لذا حالا كه گناهكار معلومه عجالتا آقاي مرعشي تشريف ببرند براي تحمل مجازات و در راه خود آقاي فرزاد سليمي را هم كه بيجهت مزاحم آقاي محرابيان شده را همراه خود ببرد. (211735)
 
محمّد رضا
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۳۰:۵۹
با سلام
نمی دونم این آقای مشایی چه تحفه ی نطنزی هستش که آقای احمدی نژاد با اون همه شعار قانون مداری باز هم اصرار بر حضور ایشون در سطوح بالای دولتی دارند ؟
نکنه آقای مشایی هم همراه خودش مثل اون یارو دروازه بان فوتبال ورد خاصّی به همراه دارند که تا کنون کسی نتونسته محکومش کنه ؟ (211737)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۵۰:۵۷
خدایا ماه خدا هم رسید .هنوز عده ای دنبال عقد ه گشائی اند.خدا حسودان را رسوا مردان با صداقت را سر بلند کن. خدایا رسوا کن کسانیکه متظا هر و ریا کارند .ببر آبرویشان در انظار عمومی.این مشائی چه انسان مظلومی است.همیشه هوای رئیس جمهور را دارد کارهایش رو براه کن. (211743)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۰:۵۱:۰۳
رييس جمهور در مناظراتشون فرمودند اگه يه مورد فساد مالي در اطرافيانم پيدا كرديد بگيد. اين يكيش (211744)
 
شلغم
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۱:۰۳:۰۵
آقا سیاه بازیه. شما چرا باور میکنید؟ (211749)
 
silentvoter
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۱:۱۰:۵۵
خدمتان عرض کنم که این تنها یکی از مواردی است که آشکار شده.
اگر از صدای مخالف خاموش نمی شد به این حال و روز نمی افتادیم. چرا علیه کیهان که با آبروی افراد بازی میکند چیزی نمی نویسید؟ آیا آقای شریعتمداری تافته جدا بافته است؟ (211750)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۲:۰۷:۵۵
خدایا به حق این ماه عزیزت ما رو از شر اینها نجات بده! (211764)
 
هاجر
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۲:۰۸:۱۳
اقای احمدی نژاد که می گفت شما نمی شناسینشو یار امام زمان و ...؟
مشکل از ما بود یا ...؟ (211765)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۲:۱۸:۵۸
و باز هم مشائي؟! اين قصه سردراز دارد. (211773)
 
اشکان
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۳:۳۸:۳۶
سلام؛ ببینم اینجا سایت اقای کروبیه؟ یا یکنفر دیگه از سلسله هواریون! (211789)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۲۳:۴۷:۴۸
باور کنیم یا نه................. (211793)
 
یوسف جلالی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۰:۰۱:۳۳
این جرم در حد یک اشتباه اداری و حداکثر سوء استفاده از اختیارات است و به همین خاطر حکمش هم سبک است. (211799)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۰:۱۲:۳۲
باورم نمیشه...!
این قضیه مشایی دیگه یه ماجرای عادلانه و عاقلانه نیست...! بله به حرفهای ایشون انتقاد وارده ولی به نظر میرسه ایشون شده بازیچه دست شما !
الان چی کار کنیم ؟ مثلا این خبر مهمتونه ؟ یا دلیلش مشکلات شخصی شماست...
دارین راه رو اشتباه میرین با این روند کشور به جاهای خوبی نمیرسه !ضمنا مرعشی هم که همه میدونن کیه همین حکم بهش تعلق گرفته چرا اون تیتر نشده ؟ دست کم اسم ایشون رو هم میاوردین کنار نام مشایی...
شما دارین مردم رو با سیاسی بازی ، بازی میدین...
لطفا منعکس کنید ! نه توهینی داره نظرم نه قوانین رو رد کرده...! (211802)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۰:۴۲:۰۸
امید وارم با توجه به نظر مثبت رئیس جمهور نسبت به ایشان ماجرا به همین جا ختم شود. (211815)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۲۲:۳۷
جريان چيه؟ قبليا گنده گنده خراب كاري كردن تا حالا ام كسي صداش در نيومده. حالا از اين طرف مي شنويم فلانكي كه اتفاقا از نزديكان احمدي نژاده تخلفي كرده و محكوم شده (كه انصافا از نظر حجم و تعداد به بزرگي تخلفات قبليا نيست يا هنوز نشده!) و بعد مي بينيم تقاضاي تجديد نظر مي شه (اتفاقا توضيحاتشون هم تو دادگاه تجديد نظر منطقي به نظر مياد) و خلاصه رفع محكوميت مي شه. چي مي مونه؟ \"اسم\" محكوميت فلان آدم تو اذهان مي مونه كه من فكر مي كنم الان هدف هم همينه. الان مشايي گفته اين آدم زمان مرعشي منصوب شده و زمان من كار نمي كرده حالا بايد ديد دادگاه چي مي گه و به علاوه الف كه الان مشايي يه ليوان بيشتر از حجم شكمش آب بخوره به سرعت تو قسمت نظر سنجي به عنوان تخلف مالي و سو استفاده از اموال عمومي و تخريب اسلام منتشرش مي كنه، حرفاي مشايي رو هم اينجا منتشر مي كنه يا نه؟
در ضمن هنوز نديدم قوه قضاييه به درخواست الف در مورد محرابيان جواب داده باشه اما توضيحات سايت خبري جهان رو كه مي خوندم در باره ي علت رفع اتهام از محرابيان ،به نظر كاملا منطقي ميومد ولي الف خبر رفع اتهام رو با ابهام و تعجب همراه كرده بود. بايد ديد كي داره درست مي گه... (211839)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۱:۱۷:۲۷
در پاسخ به ان دوستي كه فرموده بود قبليها گنده گنده خراب كاري كردند بايد عرض كنم اگر چنين چيزي بود وجدانا توسط همين اصولگراها در بوق و كرنا ميكردند بنابراين اين ادعا خيلي موجه نيست . پس كم گوي و گزيده گوي چون در ......... (212911)
 
sasan
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۴۹:۵۷
بالاخره مثل اتاق امن یه راه در رویی برای این مجاهد نستوه باز میشه. (211900)
 
حسنوند
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۴۰:۳۹
با سلام به شما به خصوص به اقاي مطهري كه با اينكه من اصلا خوشم از اصولگرايي نمياد ولي اقاي مطهري واقعا نشان داده كه اسم شهيد مطهري بيخودي به معلم اخلاق و اين همه اسم و رسمي كه از ايشان به جا ماده الكي نبوده
و راجب به اين قاضي ميخواستم بگم كه يا بايد خودشان استعفا كنند و يا احمدي نزاد بلاي ي سرش مياره كه كيف كنه و قتي ايشا ن حاضر نشد در مقابل رهبر پشت اقاي مشايي را خالي كنه در برابر قاضي ميخوا پشتش را خالي كنه خدا بهش رحم كنه 887 (212030)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۰۴:۳۶
سلام به همگی
چطور انتظار دارید آقای احمدی نژاد مراد و مرجع تقلید خود را رها کند و از حمایت نکند ؟! هر دو اینها به نوعی وابسته به صهیو نیسم جهانی هستند. (212089)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۷:۲۴
حالا چون اصولگراها هم از مشایی خوششون نمی آید می شه تخلفاتشو رو کرد و تنبیه اش کرد . راستی ، اگه یه همچین مدارکی در مورد سایر عزیزان اصول گرا در بیاد بازهم صداشو در میارند یا زود تکذیب می کنن؟ (212097)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۶:۴۹
جالبه مرعشی که بیش از چهار سال پیش رییس میراث فرهنگی بود الان یادشون افتاده تخلف کرده! میدونین چرا ؟ چون دلیل این حکم مشایی مثل برخوردی است که با کردان شد ... کردان هم اشتباه کرده بود ولی هم خودش قبلا با همون مدرک در این نظام فعالیت کرده بود هم خیلی ها (من جمله از وزرای خاتمی) بودن با مدارک اینچنینی... ولی هیچوقت رسیدگی نشد! چرا؟ چون این تخلفات بهانه برخورد است والا دلیل برخورد چیز دیگری است : احمدی نژاد و ایستادگی او در برخی مسایل.
مثلا در مورد کردان او همان کسی بود که پای کرسنت را از ایران برید(طرف قراردادی که در دولت قبل بسته شده بود و بشدت به ضرر منافع ملی بود) و همه فشار ها را تحمل کرد... اما مسیله مدرک او چطور لو رفت ؟ همین سایت الف فکسی به آکسفورد زد و 4 سالعت بعد جوابش اومد... بله ! تعجب نکنید یکی از بزرگترین دانشگاههای جهان جواب یک سایت بی نام و نشان ایرانی را 4 ساعته داد! جالبش اینجاست که : روسای آکسفورد همون روسای کرسنت اند! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !

در مورد مشایی هم فکر نمی کنم دلشون بحال ملت سوخته باشه ! خواستن یه حالی از احمدی نژاد بگیرن! حالا برای اینکه کسی گیر نده برای مرعشی یه حکمی زدن که : بععله ، عدالت یعنی این! (212142)
 
بی درد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۷:۰۹
آقای توکلی از شما بعیده! حتی اگه این خبردرست باشه فکر کنم تو این مملکت دزدیها و بی عدالتی های بزرگی وجود داره که شما ها از ما بهتر می دونید اما جرات ندارید بگید یا چون شما را تحویل نگرفتن مشکل ایجاد شده؟ تو را به خدا مسائل اصلی مملکت را حل کنید و خاله زنک نباشید شما حقوق مجلس می گیرید که کار کنید ؟ (212169)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۰:۱۲:۱۹
با سلام به عرض آقای مشایی م ی رساند که ماه عسل سپری شد (212385)
 
ذاکری
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۱:۱۰:۱۷
ایشان داوطلب ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس شود ایاالتزام عملی وی به قانون اساسی وولایت فقیه تایید نمی شود امیدوارم این حکم مانند بعضی احکام فقط برای سرگرمی مردم نباشد واراده هایی که قوانین کشور رادستخوش تمایلات وهوسهای شرورانه خود میکنندوخشم خدارا سبب می شوند فرصت پیدا نکنند (212443)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۱:۱۹:۴۷
بابا باور نکنید اینارو دشمنان درآوردن چون احمدی نژاد توکابینش از اینجور آدما استفاده نمی کنه که تخلف کنند! (212451)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۱:۲۵:۲۴
تخلف اداری بوده و مالی که نبوده ِیک عضو مدرن و نو اندیش در این دولت هست ولی کسی تحمل شنیدن حرفهای جدید را ندارد.ایشان گفته از 24 میلیون رای دکتر احمدی نزاد 20میلیونش مخالف واقعی بوده اند و حقیقت را بیان کرده است. (212452)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۲:۵۵:۰۷
ببخشید بگید مثل قضیه محرابیان و احمدی نژاد.
چون اسم ایشون هم روی ان کتاب بود. (212526)
 
خادم
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۹:۳۰:۰۹
هر دم از اين باغ بري مي رسد ..... (212812)
 
زينب
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۱:۲۰:۴۳
لطفا در مورد پرونده رحيمی هم خبر بديد تا دولت عدالت! محور و داعيه دار مبارزه با مفاسد اقتصادی! رو بهتر بشناسيم (212917)
 
اینقدر می ترسم که جرات نمی کنم اسمم را بگم
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۴:۵۱:۰۱
اگر انجام شود خوب است ولی اگر بعدا عفو میخوره و همه ی تمام میشه بهتر تمام شده اش را به اطلاع عموم برسانید0 بهر حال امیدوارم داداش جان آقای لاریجانی به داد این مملکت برسد که هر کس هر فحشی به هرکی میخواهد ندهد و راست راست تو خیابون راه بره0 (213102)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۵:۱۹:۴۶
توضيحات مشايي درباره حکم ديوان محاسبات
31 مرداد 1388
توضيحات مشايي درباره حکم ديوان محاسباتاسفنديار رحيم مشايي درباره حكم ديوان محاسبات كشور مبني بر دو ماه تعليق خدمت وي تصريح كرد: موضوع حكم ديوان محاسبات درباره به كارگيري صابري مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري استان قم در زمان مرعشي بوده است. در زمان مرعشي به صابري در حالي كه كارمند قراردادي بوده است تفويض اختيار مالي داده شد.

وي ادامه داد: ديوان محاسبات كشور نسبت به اينكه صابري به صورت قراردادي در اين سازمان فعاليت مي‌كرده است و نبايد تفويض اختيار مالي به آن داده مي‌شد اعتراض كرده است. در حالي كه صابري در زمان رياست مرعشي در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به كار گرفته شده بود و به كارگيري وي مربوط به دولت نهم و رياست بنده در اين سازمان نداشته است. حكم ايشان در زمان مرعشي ارائه شده بود.

مشايي در ادامه گفت: هيأت مستشاري ديوان محاسبات كشور علاوه بر مرعشي بنده را نيز مقصر دانسته و دو ماه تعليق خدمت براي بنده در نظر گرفته است. در حالي كه در زمان رياست ما در دولت نهم، صابري به علت قراردادي بودن از اين سازمان كنار گذاشته شد.

وي اظهار داشت: موضوع حكم ديوان محاسبات ربطي به تخلف مالي ندارد بلكه تنها به خاطر به كارگيري نيروي قراردادي است و اين حكم به دوره رياست ما برنمي‌گردد. (213139)
 
مهیار
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۱:۳۴:۳۶
تو هم با این رییس دفتر بدنامت که تخلفات قدیم و جدیدش گوش فلک رو کر کرده و اون وزرایی که برا کابینت انتخاب کردی (( از جمله اون 3 با خانما )) و اون همه دردسرایی که به واسطه انتخابات و درگیریات با رقبات و انتخاب و انتصاب و برکناری وزرات که بواسطه مصلحت شخصی خودت و تو دهنی زدن به خیلی ها بوده و جریان زندان کهریزکو پاسخ گویی دیرموقعت به آقا (در جریان عزل مشایی) و خیلی نکات مهم دیگه مملکت رو اساسی به هم ریختی .ما هیچوقت تو این 30سال اینهمه نارضایتی از مسئولین از جمله رییس جمهو ر رو نداشتیم .پافشاری در مواضعی که از بیخ و بن اشتباهه و مملکتو به نابودی میکشونه غلطه غلطه غلطه . (213589)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۳:۰۳:۵۱
اگر خلاف بوده چرا حالا رسيدگي ميشود بنظر ميرسد احكام قضايي گاها برابر اقتضاي زمان صادر ميشود كه دور از عدالت است (213659)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۳:۱۲:۲۹
مشت نمونه خروار است، مشايي ديگر آنقدر تخلفاتش آشكار شده و همه از جمله رهبر با او مخالفند، همه به صراحت عليه او حرف مي زنند، وگر نه امثال مشايي در دولت احمدي ن‍زاد فراوانند. به هر حال آقاي احمدي نزاد كسي را انتخاب مي كند كه با روحيه اش سازگار باشد. سخنان ساختارشكن احمدي نزاد را در مناظره اش كه فراموش نكرده ايد؟‌ (213667)
 
محمد فاطمی
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۲۳:۰۰:۰۶
چقدر شما بی تقوا هستید بابا ماه رمضون بیخیال شید دیگه. خدایی هم وجود داره. کاش ایمان داشتید. خدا چه عذابی بکنه شما الفی ها رو. واقعا دیدنیه.
پاسخ مشائی در سایتش درج شده. (213854)
 
sadegh
۱۳۸۸-۰۶-۰۳ ۱۶:۴۷:۰۲
آقای مشائی بخاطر جرم و اشتباه بایستی طبق قانون باهاش برخورد بشه

ولی نحوه عملکرد خیلی از مدیران در امور اجرائی تفسیر به رای بسیاری از قوانین و یا سلیقه ای عمل کردن بوده و معتقدند خیلی از تبصره های قانونی

دست و بال اجرا را می بندد و لذا اگه بخواهند پرونده مدیران را طی این سی سال بررسی کنند همه شون بنحوی با این تخلفات سرو کار دارند

اما الهی شکر که نگفتن دزدی کرده بلکه خلاف مقررات عمل کرده

گرچه خلاف قانون پسندیده نیست اما جرم با جرم فرق میکنه ونبایستی آبروی افراد را بخاطر یه قضیه کوچک برد

باصطلاح بخاطر یه دستمال قیصریه ای به آتش نمیکشند. (214926)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.