نظر منتشر شده
۲۰۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 51900
سخنان رئيس‏جمهور در تلويزيون درباره وزرای پيشنهادي
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۰۰
دکتر محمود احمدی نژاد با حضور در تلویزیون به معرفی وزرای پیشنهادی خود پرداخت. ویدیوی این سخنان ببینید.









 
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۱۸:۳۲
به نظرم تحلیل ایشان در مورد وزارت بهداشت بسیار عمیق بود و پیشنهاد می شود سایر کشورهای دنیا از این مورد الگو برداری کنند و این تحلیل را مورد استفاده قرار دهند:
خانم ها به خاطر حجب و حیایشان بیماری شان را از همسرشان هم پنهان می کنند. گفتیم یک مدتی خانم متخصص درجه یک بیاید جایی که خانم ها چک شوند. خانم ها اگر سالم باشند جامعه سالم خواهد شد. چرا که فضای عفت خانم ها باعث شده دچار مشکل شوند. وزیر بهداشت باید خدمات را آنقدر گسترش دهد که هر سه ماه یکبار چک شوند؛ و این خانم فوق تخصص زنان را دارند.
واقعا تحلیل بسیار عمیقی است و تمام مشکلات نظام سلامت را حل خواهد کرد.
آقای لنکرانی هم که هلو هستند (211830)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۱:۵۰
سلام
متاسفانه شما منظور ایشان را درک نکردید.منظور رئیس جمهور این بود که با انتخاب یک زن به عنوان وزیر بهداشت.اقداماتی در راستای سلامت زنان در جامعه انجام میشود.و اگر شما از وضعیت بهداشت زنان و بیماری ها و مشکلاتشان خبر داشتید.با دید بهتری به این سخنان نگاه میکردید. (211845)
 
پاسخ به 211845
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۱۳:۲۴
حالا مثلا یک وزیر مرد نمی تواند برنامه های سلامت زنان را اجرا کند؟ با نگاه جنسیتی به این قضیه، حالا سلامت مردان در چهار سال اینده به خطر خواهد افتاد!
ضمن انکه بنده عضوی از نظام سلامت هستم و بهتر از شما از مشکلات این بخش خبر دارم. (211879)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۸:۱۱:۴۹
چه ربطي داره؟ مگه خودش ميخواد ويزيت كنه؟مگه يه مرد نميتونه نكيه بيشتري بذاره؟مديريت آقا؛مديريت. جنسيت ده درصد هم مهم نيست.
راستي اون جمله هلو هم اصلا جالب نبود. (211951)
 
عابر
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۲۴:۰۳
جناب ناشناس دوم!
شما که فرمایشات رئیس جمهور رو *درک* کردین لطفا کمک کنین ما وظایف وزیر بهداشت رو بهتر بفهمیم. من می خوام بدونم
(1) مگه قراره سرکار خانم وزیر بهداشت خودشون شخصا زنان مملکت رو ویزیت کنن که بودنشون اینقدر در مقایسه با یک وزیر مرد تفاوت ایجاد می کنه؟
(2) مگه تا الان که ما یه وزیر مرد با طعم هلو داشتیم اصلا به وضعیت بهداشتی خانم ها توجه نمی شده که حالا حتما باید وزیر زن بذاریم؟
(3) اگه واقعا استدلالات ارزشمند جناب رئیس جمهور درست باشه پس باید نتیجه بگیریم که با وجود یک وزیر زن از این به بعد وضع رسیدگی به بهداشت آقایان مصیبت خواهد بود...

من به شخصه در صورتی که احمدی نژاد این اظهارات سبک رو در مورد انتخاب وزیر زن نمی کرد اصلا با نفس زن بودن وزیر مخالفتی نداشتم.
.. (211905)
 
م ج
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۰:۲۴:۳۲
با سلام

بسياري از اقدامات مرتجعانهاي كه تاكنون براي جداسازي خدمات پزشكي براي زنان از مردان ميخواست انجام شود بدليل مخالفت پزشكان حاذقي كه سالهاي سال وزارت بهداشت را اداره ميكردند ابتر ماند.

بدليل اينكه بر اساس عرف دكتر به مريض محرم است و ميتواند در مقام حفظ زندگي وي به مداواي او بپردازد. در درجه دوم اكنون در بسياري از تخصصها پزشكان زن نيز آموزش ديده اند و ميتوانند خدمات پزشكي مناسبي را ارايه دهند. بنابراين بيماران زن حق انتخاب دارند و لازم نيست گروه ديگري براي آنان تعيين تكليف كنند.

اصل اينست كه بيمار ميبايست در انتخاب پزشك خود اختيار كامل داشته باشد و به هر پزشكي كه از نظر بيمار بهترين است مراجعه كند.

اكنون با استفاده از موقعيتي كه بدليل بيان مطالبات زنان در جامعه مطرح شد ه ميخواهند به
هدفي كه سالها بدان دست نيافتند بدست وزيري از جنس زنان كه معتقد به جداسازي است دست يابند.

فقط بدانيد كه ما ميدانيم و ميفهميم .

جندين بار است كه مسيله حضور و يا عدم حضور زنان در ميان ياران امام زمان مطرح ميشود. من از شما ميخواهم كه به اين خرافات و مستمسك قراردادن آن واقعه معجزه آساي وعده داده شده براي انجام امور اين دنيا مقابله كنيد. ما تعجب ميكنيم چرا مراجع در اين مورد ساكتند؟ (212848)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۱۶:۵۸
در احساس ما خانمها که تأثیر داره. چرا بهانه گیری و عیبجویی میکنید؟ اصل و بگیرید. (213248)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۳۷:۴۶
همون بهتر كه منظور ايشان را درست درك نكنيم.مثلا آن جا كه ايشان فرمودند:عده اي به بنده مي گويند با انتخاب يك زن فضا غير اخلاقي مي شود؟!
خيلي جالبه ايشان از تخصص وزرا صحبت مي كنند .اي كاش توضيح مي دادند كه چطور يكشبه كسي كه تخصصش تربيت بدني بوده تخصصش شده نيرو؟اين آدم هاي خارق العاده فقط تو ايران وتو كابينه مردمي وزحمتكش آقاي رئيس جمهور پيدا ميشه. (212028)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۲۹:۳۳
با سلام , آنچه برای من عجیب بود نه فقط استدلال خاص ریاست محترم جمهور در معرفی وزیر زن برای وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی بلکه تناقض عجیب در گفته های ایشان بود. زیرا در رابطه با ریاست سازمان محیط زیست ایشان فرمودند با وجود اینکه زنان حس و حساسیت بیشتری نسبت به مسئله محیط زیست دارند ولی ایشان قصد دارند بجای خانم جوادی از یک مدیر مرد استفاده کنند زیرا مسئله این سازمان مسئله سازماندهی و سیاستگزاری است (نقل به مضمون) حال سوال من این است که چرا این استدلال در خصوص سایر وزرای زن صائب نیست.
التماس دعا (212059)
 
با نام
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۲:۰۹
علیک السلام
بابا جون دیگه نمی شه برای هر حرف الکی یه دلیل الکی تر بتراشید که !
شما مثل اینکه برای احمدی نژآد مقام معصومیت قائلید ! (212109)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۰:۵۷:۵۹
چرا اينقدر عصباني هستيد. (212881)
 
یوسف جلالی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۹:۳۰
ناشناس عزیز.حرفهای رییس جمهور درباره وزارت بهداشت واقعا\"خنده دار بود.من کاشناس شاغل در دانشگاه هستم و از نزدیک با این امور سروکار دارم.به هر حال برای انبساط خاطر دوستداران رییس جمهور این صحبتها بد نبود ما هم کمی خندیدیم. خدا خیرش بدهد.
وزیر قبلی که مثل هلو بود این یکی هم که به دنبال بیماریهای پنهان شده زنان است. احتمالا هاجر مظلوم هم که در اثر سرماخوردگی در روستایشان از دست رفت هم رویش نمیشده بیماریش را بگوید . حالا که وزیر زن داریم مشکل هاجرها هم حل شد.. (211921)
 
پزشك
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۶:۲۵:۵۲
د.ست عزيز بنده به عنوان يك پزشك عرض ميكنم متاسفم از اين گونه نگاه به مشكلات بهداشتي درماني مملكت بيماري ايدز...انفولانزاي خوكي ...بيماري هاي روحي جسمي موجود در نسل جوان ...بيماري اعتياد وناشي از اعتياد ...مسايل پزشك خانواده در شهر ها وروستاها و...در انتها هلو (212183)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۴۸:۴۲
خوب یه وزیر مرد معاون امور زنان هم داره دیگه...
اگه بدون تعصب نگاه کنید اصلا این دلیل ذکر شده بی ربطه... (212233)
 
hassan
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۸:۵۸:۲۱
پیرو نظر این دوست گرامی بهتره یک وزارت خانه بهداشت واسه زنان و یکی دیگه هم وزارت بهداشت مردان درست کنند. البته می شه اینو به سایر وزارت ها هم تعمیم داد که اون وقت می شه مملکت گل و بلبل.
می شهر ها خیابونها و همه چی رو زنانه مردانه کرد که اون نور الی نوره. (212303)
 
آرش ایرانی
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۰:۱۷:۱۸
آقای دکتر ناشناس، چه خوب است که شما از مشکلات بانوان اطلاع دارید. ولی تصور نمی فرمایید حتی اگر این نظریه در مورد خانمها صحیح باشد شخصی با دانش و هوشیاری آقای رییس جمهور که اهل ریاضی هم هستند و یا یک چرتکه ساده می توانند موشک هوا کنند این استدلال کمی ساده اندیشانه نبوده و توهینی به شعور ملت فهیم ایران نمی باشد؟ (212585)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۸:۰۳:۰۶
يعني مردها آنقدر نامردند كه در كسوت وزير فقط به فكر مردان هستند؟!
متأسفم! پس از شنيدن اين گونه استدلال در انتخاب وزرا و ادبيات شبيه سازي وزرا به هلو و ... واقعاً متأسف شدم. حيف از آن آمار(اگر ساختگي نباشد) راي ايشان!
راستي با اين استدلال يك وزير زن نمي تواند موجب عقب نگاه داشته شدن امور مردان شود؟ آپارتايد تا اين حد نوبر است؟ (212755)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۲۲:۴۶:۴۰
موافقم (213847)
 
چراغ روشن
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۴۱:۰۴
وقتي دايره را رييس جمهور براي مشورت آنقدر تنگ كند كه حتي اصولگرايان هم ناراضي باشند، در آن صورت بايد آسمان را به زمين بافت و توجيحات .. درست كرد.

ما كه آخرش هم نفهميديم علي آبادي با ليسانس عمران مي‌خواد واسه وزارت نيرو ساختمان بسازه يا توپ فوتبال ، در مورد خانم دستجري هم نفهميديم كه ايشون چه مزيتي به همون هلوي احمدي نژاد داشت. كه هلو رو كنار گذاشتن و . (211853)
 
محمد پناهی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۴۱:۲۰
خدمت آقای (خانم) ناشناس. واقعا که هلویید
از کل صحبتهای دکتر احمدی نژاد فقط همینو درک کردید و شنیدید؟!خودتون رو به خواب نزنید و چوب لای چرخ دولت نزارید و همه دست در دست هم بدهیم تا کشور رو آباد کنیم.
بدونید که الان ایشون رئیس جمهور کل ملت است و اگه نذاریم کار کنه دودش توی چشم همین ملت میزنه و 4سال انرژی مملکت هدر میره (211855)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۸:۰۷
هرچی آبادی بود که دولت نهم انجام داد محمد جان! (212200)
 
علی
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۰۳:۴۲:۱۴
چهارسال پیش که بیشترین متوسط درآمد نفتی رو داشتیم کاملا انرژی مملکت بر باد رفت و هنوز دودش تو چشم و دهن مردمه ! با توجه به درآمد نفتی موجود، کاری کنیم یا نکنیم تاثیر خاصی نداره. (213460)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۲۲:۵۴:۰۹
موافقم (213850)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۵۸:۴۸
باید آنجوری که سخن گفته شده است، آن را نقد کنید؛ نه آنجوری که خودتان دوست دارید گفته می شد.
دکتر احمدی نژاد نگفت که خود وزیر زنان را ویزیت کند یا . . . بلکه گفت که با انتخاب یک وزیر زن، به طور اتوماتیک توجه به امور زنان که بخش مهم جامعه ما هستند بیشتر می شود
کجای این حرف نادرست است؟
سخنان دیشب رئیس جمهور منتخب نشان داد که برای هر وزارتخانه، دید و برنامه کلی و عملی وجود دارد. من از آقای توکلی و دیگر مجلسی ها می خواهم که حتما به این دیدگاه توجه کنند و دولتی که اینچنین با برنامه ریزی جلو آمده است را یاری کنند و البته اگر بعد از شنیدن این صحبت ها نقد یا نظر متفاوتی داشتند، حتما آن را بیان کنند. اما دید دولت و برنامه های خوب آن را در این باره از یاد نبرند. (212043)
 
امین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۶:۰۳
دوست عزیز اگر واقعا توجیه ایشون این باشه که میشد قضیه رو با یک معاون زن حل کرد.
من خودم این رو قبول دارم که خانم دستجردی تنها خانمی هستن که لیاقت وزارت دارن (در بین 3 خانم) اما قبول کنید این توضیهاتی که ایشون گفتن فقط مایه دست انداختن مردم در این قضیه میشه. (212123)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۱:۱۹:۲۸
چرا همه مسئله با یک معاونت قابل حله؟
دیدگاه کلی در اختیار رئیس جمهور است و ایشان تصمیم گیرنده است که اولویت در بخش بهداشت، توجه به زنان است؛ به علاوه برای شروع وزارت بانوان این وزارتخانه یکی از بهترین جاها است.
نگران نباشید، مردم از اینکه رئیس جمهور مخالف با نظر شما عمل کرده اند، کسی را دست نمی اندازند!

- - - - - -

در همه این نظرات مخالف، کسی را ندیدم که با دلیل، اولویت را به مسئله دیگری بدهد.
بسیاری از نظرات مخالف، فقط به درد مضحکه بازی می خورد و ارزش بحث نداشتند، آن هایی هم که جدی صحبت کرده بودند، دلیلی برای مخالفت نمی آوردند و به نظر می رسید که از صر مخالفت کلی با احمدی نژاد فقط بهانه گرفتن و ایراد گیری هستند.
متاسفانه جوی که در این سال ها دیده می شود این سات که فقط مخالفت می شود، بدون اینکه دلیل محکمی آورده شود و یا راه حل بهتری ارائه گردد (در همین نظرات ارائه شده مخالف، کدام یک چنین خصوصیتی دارند؟)
متاسفم که عرض کنم در همه این سال ها به جز عده محدودی، بقیه بهانه را به عنوان نقد جا زده اند و همین است که دکتر احمدی نژاد را نسبت به کسانی که خود را منتقد می نامند تا حد زیادی بی اعتماد کرده است که حق هم دارد.
4سال پیش و قبل از ریاست جمهوری ایشان، توهین های مکرری به ایشان شد که ایشان را به حق، نسبت به اکثریت محالفین بی اعتقاد کرد و برخی از افراد باقی مانده هم در تمام این سال ها، به جای نقد بهانه گرفتند و هیچ برنامه مثبت تری ارائه نکردند که نظرات این مطلب نمونه گویای آن است و دلسوزانی نظیر دکتر توکلی باید سعی کنند این اعتماد را که همان 4 سال پیش و قبل از آغاز ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد از بین رفت، به او بازگرداند.
آقای توکلی و رسانه ها خواهش می کنم، این بی اعتمادی را درک کنید (خودتان را جای ایشان بگذارید) و هر چه سریعتر در جهت اعتمادسازی حرکت کنید تا کشور شکوفاتر شود (212449)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۲۲:۵۹:۳۶
موافقم -البته آقای توکلی خودشان کم چوب لای چرخ نمی گذارند (213853)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۶:۴۵:۵۷
دوباره ماست مالی حامیان غفلت زده احمدی نژاد شروع شد آخه کی میخواید دست از این تعصب کور بردارید اخه کدوم استدلال و منطق قوی توی حرفاش بود که مثلا کسی بخواد چوب لای چرخ این دولت بزاره کدوم چرخ کدوم حرکت کدوم سرعت تا کی حمایت بیجا این چه ادبیاتی که ایشون ازش استفاده میکنه اخه یه آدم بیسواد هم به پسرش که دکتره میگه آقای دکتر اونوقت به وزیر مملکت که موهاش سفید شده و دکتر متخصصه میگن هلو (212195)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۲:۲۹:۳۲
بدين ترتيب آيا بهتر نيست دو نوع كابينه زنانه و مردانه داشته باشيم تا هيچ امر زنانه و مردانه اي مغفول نماند؟ (212979)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۲۲:۵۳
موافقم. سخنان بجایی بود. کلاً حرفهای خوبی زده شد. ممنونم که از نظر روانی جایگاه زنان را ارتقا دادند. مردها هم اگه سختشونه رک بگن دیگه چرا بهانه؟ (213253)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۳:۱۴
فقط خواستم بگم
عبدالله عبدالله نامزد ریاست جمهوری افغانستان هم اعلام کرد که در انتخابات تقلب شده
یعنی بعد از انتخابات ایران این سومین کشور است که شکست خوردگان انتخابات ادعای تقلب می کنند
خدایی موسوی چه به جهان نه....
پس بیخود به احمدی نژاد گیر ندید اگه این حرفو نمیزد بازم یه بامبول دیگه پیدا می کردید که مسخره بازی در بیارید
یه مثل قدیمی خوبی است که در دهن مردم رو نمیشه بست
این که وزیر خانم خودش قراره مگه ویزیت کنه که مسئله نیست دید مهمه که یک زن که از مشکلات زنان اگاه است بتواند برنامه هایی در راستای سلامت زنان تهیه کند
زن بودنش از این جهت مهمه که ما مردها شاید 10 درصد خواسته های زنها را اطلاع نداشته باشیم (212115)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۲:۳۸:۱۳
بله من و شما که در زمینه پزشکی تقریبا بی سوادیم در مورد امور زنان چیز زیادی نمی دونیم. اما بلاشک یک پزشک مرد از چیزایی که منو شما بیخبریم خبر داره و فکر میکنم این حرف شما فقط از روی تعصبه ولاغیر... (212515)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۳:۱۹:۰۴
مشکل ما زن ها هم همین است که شما مرد ها یی که 10 در صد از مسائل زنان را میدانید بر سر کار هستید.
مسائلی که خلاصه در ازدواج و تعداد ان.طلاق و مهریه ی ان.جنسییت و رفع بیماری ها ی ان در جهت بر اورده شدن نیاز های مردان. نفقه و روش دادن ان می شود. (213015)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۲ ۰۹:۱۲:۵۰
اقا محسن ، یادتون نیست اقای احمدی نژاد گفت ما می خواهیم الگویی برای جهان باشیم؟ الگو بودن همین طور شروع می شه.
بعه تعداد نظرات مخالف و موافق توجه کنید (213941)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۸:۰۱:۳۱
شما مشکلت اینه که برای صحبت های احمدی نژاد دنبال \'منطق\' می گردی (212243)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۲:۰۷:۳۹
اگر وزیر زن انتخاب نمی کرد میگفتید چرا وزیر زن انتخاب نکرده حالا که وزیر زن گذاشته میگید چرا وزیر زن گذاشته منتقدین دولت خواهشا تکلیف خودشون را اول با خودشون بعد با بقیه مشخص کنند (212496)
 
کواکبیان
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۶:۴۱:۵۴
منتقدارن دولت رو اینقدر بد نبین اقا حامد!
ما می گیم کاشکی قوی تر و کارامد تر از این خانوم ها رو معرفی می کرد تا تو این چند ساله ابروی مدبریت کردن و مسئول بودن زنان رو در جامعه نبره!
مدیر ضعیف انتخاب کردن از بین خانوم ها به خضور خانوم ها در جامعه کمک که نمی کنه هیچ! خرابشون هم می کنه! (212721)
 
کوشا
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۶:۴۸:۵۹
اقای احمدی نژاد خوشان باعث و بانی درست شدن این همه جک و لطیفه هستند!
وقتی اینجوری کوچه بازاری صحبت می کنند! انتظار دارید که براشون جک درست نکنند؟!
با تشکر از سابت الف به خاطر درج نظرات....... (212726)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۲:۳۹:۳۶
كسي با وزارت زن مخالفت نكرده! توجيهات آقاي رئيس جمهور در اين خصوص ضعيفه و از ادبيات مناسبي استفاده نشده است. (212988)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۳:۳۷:۰۴
اقای احمدی نژاد باید می گفت : در جریان مسائل اخیر متوجه شدم برای مردم ایران داشتن وزیر زن مهم است و بعد از بررسی 60 خانم معرفی شده برای وزار ت به ااین نتیجه رسیدم که این خانم ها را معرفی کنم.
و اصلاً اشکالی ندارد که بگوید من از طرح های رقیبانم در انتخابات که مورد استقبال مردم قرار می گیرد استفاده می کنم. مگر رقیبان من اجرای طرح هایشان را نمی خواهند . مثل دادن مستمری به افراد بی بضاعت (کروبی) استفاده از زنان در مدریت(رضائی)توجه به اقلییت های مذهبی(موسوی)...... و بعد همان جمله ی معروفش را می گفت: من از همه ی نظرات مثبت استقبال می کنم. (213023)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۶:۲۲:۳۴
تنها نخبه دولت نهم هم كه از دولت كنار گذاشته شد! (213207)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۲۲:۲۸
خداوند به رئیس جمهور مکتبی و انقلابیمان دکتر حاج محمود احمدی نژاد (رضی الله عنه که خداوند از او راضی باشد) توفیقات روز افزون عنایت کند و ما را از شر وجود کافران و منافقان داخلی خصوصا ارازل و اوباش مصون بدارد.انشالله.به برکت صلواتی بر محمد و ال محمد.
زنده باد نظام مقدس جمهوری اسلامی (211837)
 
یک نفر
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۰۹:۵۱
جدا ما هم با دعای آخر پیام شما موافقیم
البته اگر ایشون بذارند... (211874)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۷:۵۶
بابا چه خبره!
به خدا خود دکتر هم راضی به این همه پیشوند و پسوند نیست.
همین شماهایید که دوستداران دکتر رو در بین مردم بدنام کردید. (212126)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۰:۳۶:۳۱
البته خدا ما را از شر بيسوادان و \"اراذل\" هم مصون بدارد! (213545)
 
احمدم احمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۲۹:۱۵
حالا اگه خاتمی یا موسوی 3 تا خانم رو برای اولین بار تو تاریخ جمهوری اسلامی وزیر کرده بودند طرف داراشون می دونید چی میگفتند؟موسوی ازاده اماده ایم اماده! من از دکتر احمدی نژاد به دلیل شهامتشان و احترامشان به جایگاه زنان تشکر میکنم. (211842)
 
یک ناشناس دیگر!
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۰:۲۰
حالا اگر خاتمی یا موسوی یا هر کسی که به شکلی بشود اورا اصلاح طلب دانست یک خانم (3 تا که هیچی!) به عنوان وزیر معرفی کرده بودند میدیدیم که چگونه اسلام به خطر می افتاد(!) و هزار و یک بامبول برایشان در می آوردند! اما حالا که آقای احمدی نژاد وزیر زن معرفی کردند حتی اگر نالایق هم باشند اشکالی ندارد! (211861)
 
lمهدي
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۰۴:۰۸
كجا يند كفن پوشان قم و تهران كجاست فرياد وااسلاما اگر خاتمي 3وزير زن معرفي كرده بودامروز خطبه هاي نماز جمعه به روايت اخر زمانكه زنان مدير ميشوند و خاتمي... اختصاص ميافت .اما امروز خواهيم شنيد كه دكتر شهامت داشته... (211978)
 
یک نفر
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۱۶:۲۳
جدّی،
اگر:
۱- خاتمی خانم‌ها را به ورزش‌گاه‌ها می‌برد
۲- به پیام‌های مکرر مراجع عظام بی اعتنایی می‌کرد
۳-به رئیس جمهور امریکا نامه می‌نوشت
۴-می‌آمد تو تلویزیون می‌گفت من با گشت ارشاد مخالفم
۵-دستور رهبری رو یک هفته رو هوا نگه می‌داشت
۶-حتی یک وزیر زن به مجلس معرّفی می‌کرد
و...

تا الان انصارحزب الله اثری از خودش و هفت جد و نسلش روی زمین باقی نذاشته‌بودند! (211872)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۲۷:۴۱
خدارو شکر خاتمی اینقدر ترسو بودو با همه رودربایستی داشت. که هیچکدام از این کارها رو نکرد (211987)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۹:۴۶:۵۶
اگر رئیس جمهور:
1. فتوای مراجع در مورد ورزشگاه‌ها رو قبول می‌کرد و بر خلاف نظر خودش اون‌ها رو ورزشگاه‌ها نمی‌برد،
2. اگر مرتب با مراجع تقلید ملاقات می‌کرد و از نظراتشون استفاده می‌کرد. حتی توهین‌های بعضی از کسانی که در مرجع بودنشون تردید هست (صانعی) رو هم تحمل می‌کرد،
3. برای حفظ حرمت مقام رهبری، خودش رأساً به رئیس جمهور آمریکا و برخی کشورهای دیگر نامه می‌نوشت و اون‌ها را به حق دعوت می‌کرد،
4. می‌اومد می‌گفت گشت ارشاد باید کرامت انسانی و حرمت آدم‌ها رو حفظ کنه،
5. سعی می‌کرد دستور رهبری رو حتی در مواردی که قانون دستش رو باز گذاشته اجرا کنه،
6. وزیرهای زن محجبه رو نه به خاطر زن بودنشون، بلکه به خاطر توانایی‌های مدیریتی و سابقه‌اشون انتخاب می‌کرد،
اون وقت مطئمناً امت حزب الله باید هم ازشون طرفداری می‌کردن. D-:

* بعضیا خوب بلدن همه چیز رو سیاه و وارونه نشون بدن. در مورد تک‌تک این موارد حاضر به بحث هستیم. :-) (212363)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۱۰:۵۳
ببخشید در مورد بند 3 که می فرمایید
اتفاقا نامه نوشتند ولی محرمانه و در اون نامه قول دادن حزب الله رو خلع سلاح کنند فلسطینو بی خیال شن واقعا شما یادتون رفته
در ضمن مگه شما ها ادعا نمی کردید احمدی نژاد رئیس جمهور شما نیست و دیگه حرفاشون گوش نمیدید چی شده؟
نکنه اینم یه دروغ دیگه است (212014)
 
یک ایرانی فارغ التحصیل بیکار
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۸:۵۹
داداش برنامه طنز سیما کم شده ما هم ناچاریم پای حرفهای رئیس جمهور بشینیم بلکه کمی جبران بشه (212158)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۹:۰۴:۴۴
همون طور كه شما خاتي را رئيس جمهور خود نمي دانستيد و به حرف او گوش نمي داديد ما هم احمدي نژاد كهه مارا خس و خاشاك ناميده رئيس جمهور خود نمي دانيم (212317)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۵۰:۲۰
مگه به بوش نامه ننوشت
مگه نگفت که ماهواره آزاده (212036)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۲۸:۲۷
آقای هاشمی یک مشاور زن گذاشت. آقای خاتمی یک معاون زن و آقای احمدی نژاد هم وزیر زن. من فکر میکنم جمهوری اسلامی داره آروم آروم ذهنها رو آماده میکنه تا زنها فعالتر حاضر بشن. این سه وزلرتخانه بهترین برای زنان بود. (213256)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۲۸:۲۱
منقول است که خاتمی هم در نظر داشت وزیر زن در کابینه منصوب کند. بعضی از دوستان تهدید کردند که اگر چنین شود. اعلام می کنند که دولت اسلامی نیست و مردم مالیات ندهند.
زنانی که رییس جمهور معرفی کرده جدا از توانایی و سابقه تا آنجایی که بنده اطلاع دارند. به شدت معتقد به مرد سالاری هستند. (211927)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۱۷:۳۲
اگه خاتمی یا موسوی حتی فقط یک وزیر زن معرفی می کردند برای دفاع از پیشنهادشون بلد بودند چه جوری حرف بزنن. من از دکتر احمدی نژاد به دلیلی معرفی وزیر زن تشکر می کنم ولی از اینکه بلد نیست حرف بزنه و نه تنها این، بلکه با این حرف زدنش نشون میده که دلیل درست و حسابی هم پیدا نکرده ، انتقاد جدی می کنم. با این کارش شایستگی زنانی مثل خانم دکتر دستجردی رو زیر سوال می بره بیشتره. حیف از این خانم. (212016)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۳:۴۳
ahmadi nejad vaghean sabeat kard ... vazire bazargani shode vazire naft bad vazire defa shode vazire keshvar az un taraf reise sazmane tarbiat badani shode vazire niru khob age ye nafar be darde vezarate bazargani mikhorde va tu in 4sal enghadr khub bude ke ishun migan chera bayad biyad beshe vazire naft age majles behesh raiee etemad bede yani yejaye kare majlese irad dare ke ye nafaro ham dar semate vazire naft ham dar semate vazire bazargani sahebe salahiat duneste (211843)
 
لیدا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۶:۴۹
از احمدی نژاد خوشم میاد مرد کار و تلاش.مهم اینه که بنده خدا از جون مایه میزاره فکر کنم موافق و مخالف رو این امر اتفاق نظر داشته باشن.با خنده سر جون مردم شیره نمی ماله ازش استفاده ی ابزاری کنه.تو دموکراتیک ترین رئیس جمهور جهانی.تا نابینا شود هرانکه نتواند دید. (211850)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۹:۴۷
اولا اقای توکلی نگفته بود صدا و سیما فقط به من تنها وقت بدهد بلکه گفته بود
صدا و سیما باید برای هر سه قوه به صورت مساوی وقت بدهد و مثلا اگر به رئیس
دولت وقت می دهد به نمایندگان مخالف هم وقت بدهد.
بعد من برای اقای احمدی نژاد متاسفم که بهترین وزیرش را بخاطر اعتراض
کنار میذاره و بعد هم واژه سخیف هلو را براش به کار می بره (211847)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۲:۲۴
این کار شما که یه تیکه از نوشته من را که در اخر مطلبم نوشته بودم
حذف کردید یه کار کاملا غیر اخلاقیه !
نکنه نگران کاندیدا شدن اقا کامران هستید؟ (211896)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۴۷:۰۷
نکته اصلی در انتخاب زنان در کابینه
1- با توجه با ...
2- با توجه به اعتقاد احمدی نژاد به مدیریت جهانی وبر اساس روایتی که میگوید 50 نفر از 313 یار اصلی امام زمان زن هستند حضور زنان در کابینه لازم بوده ولی چرا 3 نفر ؟
با توجه به اینکه کابینه پر از دکتر ومهندس و دکتر مهندس است این عدد 3 طبق محاسبات زیر انتخاب شده است
نسبت زنان یار امام زمان 0.16=50/313
تعداد وزیر زن مورد نیاز در کابینه 3.36=0.16*21
پس از گرد کردن عدد فوق به نزدیک ترین عدد صحیح (چون عدد بعد از اعشار در خصوص انسان معنی ندارد ) داریم :

تعداد وزیر زن = 3 نفر

با توجه به اینکه زحمت زیادی برای نوشتن وفسفر زیادی در انجام محاسبات هوا وفضائی صرف شده اگر خواستید میتوانید بند 1 را سانسور کنید (211857)
 
ح
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۳:۱۰:۰۰
از محاسبات پیچیده انجام شده تشکر میکنم اگر ممکن است از قدرت تحلیل خود استفاده کنید و اندکی روی پول نفت خرج شده در چهار سال اخیر محاسبات پیچیده انجام دهید (211907)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۵۷:۲۶
آقای رئیس جمهور محترم
چرا در حکومت شما وقتی من مجرو ح جنگ و برادر شهید اگر از شما حمایت کنم مطالب من انتشار می یابد و اگر انتقاد کنم سانسور بلا من قطع می شد .همه بلد هستند خوب صحبت کنند اما باید مرد عمل بود آقای رئیس جمهور محترم حکومت اسلامی ایران . (211934)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۰:۰۹
اصلاح طلبا اهل حرف هستند احمدی نژآدیا اهل کار و تلاش.وعده ی انتخاب شدن وزیر زن رو خاتمی و رفقاش میدن آقای احمدی نژاد حرف رو عمل میکنه. (211859)
 
كيان
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۷:۱۸
انتخاب خانمها به عنوان وزير زن؛ كار شايسته اي است كه بايد خيلي پيش از اين انجام مي شد؛ چون ملاك انتخاب بايد شايستگي وتوانايي افراد باشد.اما...هدف اصلي آقاي احمدي نژاد از انتخاب بعضي از اين وزرا ، چه خانم وچه آقا كه از همين الآن مشخص است كه رأي اعتماد نمي آورند، چيست؟ مثلا آقاي علي آبادي كه مديريت ضعيفي همراه با هدر دادن بيت المال داشتند يا خانم آجرلو كه پرونده مفتوح قضايي دارند و لااقل سه مورد ديگر

--شايد اعتراض وزرايشان كه نسبت به عملكرد ايشان درباره آقاي مشايي عكس العمل نشان دادند؛ دور از انتظارشان بود و با حذف سريع آنها از كابينه ، فرصت جايگزين مناسب براي اكثر آنها نداشتند.

-- شايد ايشان مطمئن هستند كه وزراي خانم رأي نمي آورند و ميخواهند نداشتن وزير خانم در كابينه را به گردن مجلس بيندازند

--شايد قضيه هم فال است وهم قهوه ميباشد! هم فرصت بيشتري براي انتخاب بهتر وسنجش فضاي سياسي پيدامي كنند وهم مدعي مي شوند كه مجلس با ايشان همكاري مناسب را ندارد و اگر وزراي پيشنهادي جديد؛ عملكرد خوبي نداشتند،ميتوانند بگويند كه مجلس به انتخاب اولشان ؛ رأي اعتمادنداده است.

اميدوارم نمايندگان مجلس بادقت ودور از هر كدورت يا تعلق سياسي، وزرايي را كه واقعا ميتوانند به كشور خدمت كنند را انتخاب كنند و باز هم اميدوارم حداقل يك نفر از خانمها توانايي و شايستگي لازم را داشته باشند تا بالاخره اولين وزير خانم انتخاب شود.
درضمن، از آنجايي كه دوستان در كامنت هايشان غلط نگارشي را تذكرمي دهند (كه اگربا تمسخر نباشد؛ كار درستي است) قبل از هرتذكري لازم است بدانيد كه ضرب المثل \"هم فال است وهم قهوه \" درست است و \"هم فال است وهم تماشا\" غلط است. همانطور كه ضرب المثل \"كاسه اي زير نيم كاسه هست\" غلط است وصحيح آن \"زير كاسه نيم كاسه اي هست\" مي باشد* (212125)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۳۶:۳۷
خداییش خیلی بهتون برخورده که احمدی نژاد این تابو رو شکست؟ من فکر میکنم چون مرد عمل است و میداند این سه خانم از بهترینها هستند و اگر سیاسی بازی نباشد رای میاورند. او از دوست عزیزش علی احمدی گذشت و یک زن رو انتخاب کرد. تبریک میگم. به همه خانمها مبارک باشه! (213262)
 
سعیده
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۳:۲۲
من واقعا از اقای احمدی نژاد تشکر میکنم به خاطر تحلیل قشنگی که از حجاب داشتند همینطور واسه اینکه برای اولین بار تو تاریخ کشور اسلامیمون از خانم ها در سطوح بالای مملکتی استفاده کردند و امید رو واسمون زنده کردند جابه جایی وزرا از نظر من اشکالی نداره اگه یه نفر از خلاقیت و استعداد برخوردار باشه چه اصراریه که حتما توی وزارتخونه ی قبلیش بمونه من اگه خودم جای ایشون بودم اگه وزیری خیلی خوب عمل میکرد ازش تو وزارتخونه ای که مشکلات بیشتری داره و اون فرد تونایی مدیریتشو داره استفاده میکردم تا کارها بهتر جلو بره مشکلش چیه؟ (211863)
 
ح
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۳:۱۲:۱۱
خانم عزیز اگر شما هم تلاش کنید قطعا در دولت بعدی محمود احمدی نژاد از شما خانم محترم در وزارت نفت یا نیرو استفاده خواهد شد امیدوار باشید (211908)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۱۵:۵۶
خدا رو شکر که این امید در همه بوجود اومده که در صورت تلاش امکان پیشرفت در تا سطوح عالی هم وجود داره.

از (ح) عزیز که از دولت اصول گرای محبوب دفاعی جانانه کردند ممنونم! (211982)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۳۳:۱۲
و این هم از ادب مخالف احمدی نژاد نسبت به یک خانم
ادب مرد به ز دولت او بود، نه؟ (211993)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۵۲:۳۶
چرا تمسخر؟
زنده باد مخالف من! (212038)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۳۸:۲۸
فقط مسخره کنید. باشه؟ لیاقت میخواد واقعاً. من با سعیده موافقم. این که مدیران میانی مهمتره که ثابت بمونند. (213264)
 
امید
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۲:۵۹:۲۳
آقای توکلی بالاغیرتا این رو سانسور نکنید فقط قصدم توضیح یک مطلب تاریخی هستش !
این اولین بار نیست که در تاریخ ایران وزیر زن داریم در زمان شاه هم یک وزیر زن به عنوان وزیر آموزش و وپرورش در دولت هویدا انتخاب شده بود . البته بستگی به این دارد که دوران شاه را جزو تاریخ ایران به حساب بیاوریم یا نه ! ولی این اولین بار در تاریخ ایران نیست .
بدرود (212659)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۴۰:۱۴
اولین بار در جمهوری اسلامیست و اولین بار در تاریخمان که وزرای محجبه داریم. (213267)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۰۱:۵۱
اي صدايت به و و سيمايت هلو / جان فداي روي زيبايت هلو /
چند روزي با من دلخسته باش / با همين شيرين دنيايت هلو / (211867)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۰۴:۵۲
کلا زن از هر جهت خوب است هر چه قدر بشتر بهتر با کفایت و بی کفایتش هم زیاد مهم نیست اونش درست میشه یعنی کم کم تو کار یاد می گیرن را میفتن لابد.. (211866)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۴۱:۲۶
چرا تمسخر؟ این زنها با کفایتند خودت هم میدانی. عصبانیتت را جای دیگری خالی کن (213269)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۱۵:۴۲
فکر کنم آقای احمدی نژاد شدیدا طرفدار ورزش فوتبال باشند! این بار چنمدیست که شنیدم ایشان مپال فوتبالی بزنند! (211881)
 
عاشق
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۲۵:۴۳
به احمدی نزاد به خاطر این شجاعتش تبریک می گم اولش مخالفش بویم خیلی بد جور ولی حالا خیلی باهاش حال می کنم (211887)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۲۶:۰۶
خوب شد ایشان لفظ هلو را برای برخی وزرای پیشنهادی جدید! به کار نبردند....(منظورم خانمها نیست فکر بد نکنید!) (211888)
 
پیشگو
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۳۰:۵۹
چند ماه بعد:
خانم وزیر بهداشت را را از دولت کنار گذاشتیم چون نیمی از جامعه ما مردان هستند و بیماریهایی دارند که به دلیل شرم و حیا نمیتونستند با ایشون در میان بذارند! (211892)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۳۳:۱۲
واقعا به عنوان یه جوون به شدت از دست نظام مسئولین وسیاستمداران کشور
گله دارم معتقدم یکی از دلایل حوادث پس از انتخابات در ایران عدم شایسته
سالاری در ایران دانست . البته با احترام به کلیه طرفداران نامزدها مثلا

چند سال پیش از یکی از دوستانم شنید م اقای کروبی در امتحان مجلس خبرگان
از امتحان یک باب از 15 باب فقه از 20 -2.5- اوردند خوب اون موقع فکر میکردم
شوخی میکنه اما وقتی اون عکس کذایی رو در مناظره نشان داد متوجه شدم
ایشون جامع المقدمات هم بلد نیست در صورتی که شرط ریاست جمهوری
حداقل مدرک کارشناسی ارشده که معادل حوزویش میشه خارج فقه و اصول اون
وقت همچین شخصی تایید میشه کلی استاد با شخصیت دانشگاه رد میشند ! اگه بهانه شورای نگهبان ریزش و انحراف این افراد که به تعبیر رهبری رویش و ریزش
همیشه وجودخواهد داشت همانطوری که در نسل اول انقلاب هم وجود داشت.

از یه طرف دیگه اقای رضائی شعار فدرالیسم اقتصادی میده بعد با انحلال سازمان
برنامه و واگذاری اختیار به استان ها مخلفت میکنه!

از یه طرف اقای موسوی که حاضرم شرط ببندم اگه بره پزشکی قانونی کاملا تائید
میکنند که مشکل روحی داره و با اون عقاید انتیک اقتصادی وسیاسی و فولکس
مدیر ناکارامد که هر کدوم چندین پروژه با چندین سال تاخیر در کارنامه دارند

از یه طرف اقای احمدی نژاد بهترین وزیراش مثل فتاح و لنکرانی را بیرون میندازه!
اصلا مواضب حرف زدنش نیست
بعید میدونم چاپ کنید اما دلم میخاد فریاد بزتنم ویه جوری صدام را به گوش
مسئولین برسونم (211893)
 
سمسام
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۹:۴۰:۴۶
اقا وحید شما حق مطلب رو در مورد اقای احمدی نژاد خوب بیان نکردی! و در مورد ایشون کمتر از بقیه نوشتی! با اینکه می شد بیشتر نوشت! (211964)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۳:۳۱:۰۶
اتفاقا فکر کنم در مورد اقای رضائی کمتر همه نوشتم که باید بگم ایشون ادم
خلاقی هستند ولی متاسفانه در جریان انتخابات از این خلاقیت علیه منافع ملی
استفاده کردند امروز هم ادامه این رویه را می توانید در تابناک ببینید
در مورد اقای احمدی نژاد که همه دارند میگند (212551)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۹:۴۴:۳۳
امیدوارم اوردن وزرای زن ناکارامد! دید عموم جامعه را نسبت به مدیریت و مسئولیت اجتماعی یک زن در جامعه بد و خراب نکنه!
اینکه از زنان هم در کابینه داشته باشیم خیلی خوب است! ولی امیدوارم که افراد انتخاب شده به اندازه کافی قوی و کارامد باشند تا بعد از این از مدیریت یک زن به بدی و ضعیف بودن یاد نشه! (211966)
 
اسماعیل
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۲۷:۲۴
با نظرت کاملا موافقم. اگه اجازه می دادن که خانم ها ابتدا مدتی در رده های پایین تر از وزیر کار کنن و بعد به عنوان وزیر خیلی بهتر بود. (212139)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۷:۱۳
بعضی از ما در نوشتن مطالب عادی و نگارش به زبان مادری خویش مشکلات و غلط های املایی و نگارشی متعددی داریم، اما به خود اجازه میدهیم که در باب بزرگان سیاسی کشور نظرات و دیدگاه های کارشناسی بدهیم.
اگر هر کدام از ما ابتدا اشکالات خود را برطرف میکرد دیگر نیازی نبود تا بنده که \"مواظب\" نوشته های خویش نیستم و فقط \"میخواهم\" حرف بزنم در مورد مدرک اجتهاد و مدیریت و مشکلات روحی روانی دیگران نظراتی اینچنین کارشناسانه صادر نمایم که تنها آشکار کننده ضعف بنده است و بس.
موفق باشید. (212210)
 
مجری مسابقه
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۳۳:۳۲
سوال:
به نظر شما در بین وزرای پیشنهاد شده کدام یک از نظر رییس جمهور هلو می باشند؟ (211894)
 
جواب دهندۀ عزیز بالا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۵۰:۵۲
برخی از وزرا را می‌توان هلو فرض کرد، اما چون عدالت میوجاتی باید رعایت شود، از جواب خاص به این پرسش باید در بگذریم و ببنیم کدام یک از وزرای محترم را می‌توان پرتقال دانست! زیرا بزودی فصل پاییز می‌رسد و میوه‌جات پاییزی هم در این میانه حقی دارند که حقشان ضایع شده است. برخی دیگر از وزرا راه می‌توان انگور و انجیر و شفتالو دانست. البته هیچیک از وزرا را نمی‌توان کاهو فرض کرد چون همچین یک خورده رنگش ظایعه و وزیر سبز آن هم برگ برگ توهین آشکار به جنابان و جنابه‌های وزراست. به نظر بنده رئیس جمهور محترم در مورد وزرای سن و سال دارتر هم می‌توانند از «کمپوت میوه جات» برای توصیف استفاده کنند. مثلاً اگر وزیر بالای شصت سال داشته باشند می‌توانند بگویند طرف «کمپوت گلابی» است. و چون کمپوت خیار و کمپوت بادمجان هم نداریم همگی یک نفسی به راحتی می‌کشیم و می‌رویم دنبال پیدا کردن پرتقال یا پرتغال فروش که کاسب سر خیابان منتهی به میدان 72 نارمک است. (212056)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۴۵:۳۴
آیا اینها کمک به بحث است؟ چرا الف منتشر میکند؟ (213271)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۲ ۰۹:۳۵:۲۷
ممنون از الف ، امروز حسابی خندیدم
همیشه که نباید از خواندن این مطالب درس بگیریم . یه دفعه هم کلی بخندیم (213955)
 
پاسخ به ناشناس بالا
۱۳۸۸-۰۶-۰۲ ۱۱:۰۳:۳۲
کدام بحث؟ وقتی طرف وزیرش را هلو می‌خواند و استدلالهایش آن‌هاست که شنیدید، آیا از این بهتر می‌توان به بحث ایشان نگاه کرد. تمام حرف‌های جناب رئیس جمهور درباره وزرایش دو زار هم نمی‌ارزید. حالا باید در تحلیل آن‌ها یک حرف یک تومانی بزنیم؟ واقعا که.... (213981)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۵۴:۲۳
از فردا قیمت هلو چند برابر میشه (211902)
 
آوا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۲:۵۵:۵۹
به نظر من تحلیل دکتر در مورد وزارت آموزش و پرورش خیلی زیبا بود : جنس زن
تربیت کننده است و زنان به خوبی روش تعلیم و تربیت را میدانند .
باید از این صفت ذاتی که خداوند در وجود زنان قرار داده بهترین استقاده را کرد .
در ضمن باید بگم بنده خدا دکتر اگه زن نمیاورد میگفتن نیاورده حالا هم که آورده براش حرف در میارن واقعا بعضیها هیچ وقت دست از خصومت برنمیدارن . (211904)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۳۸:۲۸
واقعا همین طوره.
از هر کارش، هر عکس العملش هر صحبتش ایرادات الکی و بیخود می گیرن
منطق که جایی نباشه نتیجش همین میشه... (211995)
 
ر.م
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۰:۱۰
از انجايي كه معلمي شغل انبياست نام ببريد انبياي زن را !
شايستگي جدا از جنسيت است به غلط اين دو را در هم نياميزيم (212060)
 
ر. نگارنده
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۵۰:۰۸
با سلام به آوا خانم , ببخشید فکر نمی کنید این استدلال برای انتخاب وزیری که کار اصلیش سازماندهی , برنامه ریزی , کنترل و مدیریت است کمی عوامانه است. البته اگر ما بخواهیم یک مربی مهد کودک انتخاب کنیم با این استدلال کاملاً موافقم.
(لطفاً یکبار دیگر به استدلال صحیح ریاست محترم جمهور برای کنار گذاشتن خانم فاطمه جوادی از ریاست سازمان محیط زیست با وجود حساسیت بیشتر خانمها در این امر توجه فرمائید) (212077)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۴۸:۴۶
در سازمان محیط زیست کارها میدانی و برای خانمها دشوار بود ولی در آموزش و پرورش با دیدی پرورشی میتوان مدیریت بهتری داشت. تازه سر و کار هم با خانمها زیادتر است و یکدیگر و فرزندان این مرز و بوم را بهتر درک میکنند. (213276)
 
پرنده
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۳:۱۸:۵۸
ضمن اينكه زحمات رئيس جمهور محترم قابل قدرداني هست، از ادبيات و طرز صحبت ايشون به نظر مي رسه دچار خودبزرگ بيني و غرور كاذب شدن كه اگر اين حدس صحيح باشه نشون دهنده‌ي خطر بزرگي هست، انشاا... كه صحيح نباشه.
به عزيزاني كه نظرات دو آتيشه دادن هم عرض كنم نبايد با مطلق گرايي آقاي احمدي‌نژاد رو عاري از اشتباه دونست. متاسفانه مشاهده مي‌شه بين طرفداران رئيس جمهور افراد زيادي هستن كه به بهانه‌ي راي ملت و ... كوچك‌ترين نقدي رو هم پذيرا نيستن! بوم دو تا لبه داره از هر طرفش كه بيفتي، افتادي! (211911)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۴۲:۲۹
لطفا نظرتون رو در مورد مخالفان دو آتشه هم بفرمایید که دائما در حال ایجاد گیرو گور هستند. (211999)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۳:۲۶:۰۴
هلو!
از آقای احمدی نژاد درخواست دارم که از این نوع ادبیات استفاده نکنند. زیرا در حد رییس جمهوری نیست! (211913)
 
ر.م
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۱:۵۶
از كوزه همان برون تراود كه در اوست.
و همچنين نرود ميخ آهنين در سنگ !
اگر قرار بود اتفاقي بيفته با گوشزدهاي بزرگ تر از ما ها اين اتفاق افتاده بود (212062)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۰۸:۳۵
لیست وزرای که رای آوردن آنان با شبهه روبروست به نظر من ایناست:
1)وزیر بهداشت:کنار گذاشتن آقای لنکرانی که به اعتقاد خیلی ها جزو بهترین وزرا دولت نهم بودند اشتباه بزرگی است.آنهم به دلیل توجه بیشتر به بهداشت خانم ها!
2)وزیر آموزش و پرورش:ایشون اصلا دارای سابقه اجرای لازم برای به تصدی گرفتن همچین پستی رو به هیچ وجه ندارند.
3)وزیر اطلاعات:ایشون هم به نظر من دارای سابقه اجرایی کافی مرتبط با این پست رو ندارند
4)وزیر رفاه و تامین اجتماعی:ایشون هم همینطور.و دلیل انتخاب ایشون هم طبق صحبت های رییس جمهور به خاطر نوع دید زنان به امور رفاهی میباشد.
5)وزیر نیرو:مگه آقای فتاح چش بود که کنار گذاشته شد؟چرا نباید ایشون با تجربه بالا و کارکرد خوب به کارشون ادامه بدند؟اونوقت هم آقای علی آبادی جای ایشون رو بگیرن.
یهترین وزیر پیشنهادی هم به نظر من آقای حسینی وزیر اقتصاد هستش. (211922)
 
گلناز
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۱۲:۱۷
امیدوارم خانوم هایی که اقای احمدی نژاد تصمیم دارند تو کابینه ازشون استفاده کنند به اندازه کافی قوی و کارامد باشند! تا با یک انتخاب نادرست مردم و مسئولین نسبت به مدیریت خانوم ها دچار شک و تردید نشوند! (211924)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۲۶:۰۵
متاسفانه سایت الف هم مثل خیلی از سایتهای دیگر پر شده از کلمات و مخصوصا کامنتهای لغو.
اهل هر مکتب و مرامی که هستید و به هر کسی که اعتقاد دارید و ندارید لطفا سخیف ننویسید که سایتها هم مجبور نباشند برای اینکه به سانسور متهم نشوند هر مطلب کم ارزشی را روی خروجی سایتشان قرار دهند.
همه چیز شده مسخره بازی و فحش و فحش‌کاری.
واقعا متاسفم.
آدم ترجیج می‌دهد که سراغ کامنتها را نگیرد.
قبل از انتخابات کامنتها گاهی بسیار گویا و پر مغز بود ولی حالا عمدتا حرفهای لغو و مسخره بازی است.

کاش می‌شد ما ایرانیها برای همدیگر احترام قایل می‌شدیم. کاش کاش کاش! (211926)
 
نازنین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۴:۴۱
«کامنت لغو» از آن کلمات پیچیدۀ ترکیب فقهی جدید است که برای درک معنای آن نمی‌توان به هیچ کتاب فقهی و رساله‌ای مراجعه کرد. چون خیلی جدیده‌! «کامنت وقیح»، «کنسولتاسیون شنیع»، «اگزجریشن معتنابه» و «پارادوکس ممل» از آن‌ها هم جدید‌تر و ناشناخته تر است که به نظر من در کاربرد ‌آنها قدری سهل‌انگاری کرده‌اند. دوستان از این ترکیبات هم استفاده کنید تا زبان فارسی هر چه بیشتر توسط کاربران کامپیوتر (ببخشید الریانه) آبادتر شود. (212064)
 
سجاد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۵۹:۵۱
کلا این طنز رو آقای احمدی نژاد راه انداخته (212086)
 
سیما
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۳۸:۰۶
به این جمله توجه کنید! من همه رو دوست دارم ولی.......!
امیدوارم به خاطر جو کنونی کشور! وزرایی که برای وزارت کشور و..... در نظر گرفته می شود نظامی نباشند! این خطرناک است........! (211932)
 
ali
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۴:۳۸:۲۶
لطفا از ایشون بپرسید که دقیقا منظورشون از استفاده کلمه هلو چی‌ بود؟ اگر ایشون معنی جدیدی برای این کلمه کشف نموده اند لطفا به مسولین ذی‌ ربط دستور فرمأیید این معنی شگفت را به فرهنگ لغات اضافه نمایند.

با تشکر، (211933)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۴۱:۵۹
مورد دیگری جهت انتقاد نداشتید؟
سطح فکر واقعا خیلی مهمه... (211998)
 
ترانه
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۵:۵۱:۰۱
آقا ما نفهميديم اگه از این به بعد خانمی بیماری داشت که حیا کرد به شوهرش بگه باید از دفتر وزارت وقت بگيره بره پیش سرکار خانم وزیر؟ (211937)
 
behzad
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۵:۵۴:۴۲
drod bar shojaatat ey bozorgmard ke laaghal arzeshe zan ra inghadr bala bordi laaghal kari ra ke eslah talaban kardand nakardi anha mikhastand tane zananva dokhtarane mardom lebase sabz beposhand va be hile kare khod pish bebarand drod bar to eftekhar mikonam be onvane yek irani ke reyise jomhoram toyi va estefadeye siyasi az zanan nakardi ke miliyonha kharje roposhe sabze zanane kardand ke anha ra vasileye khod konand. drod bar to ey bot shekan. (211938)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۸:۵۸:۳۸
آقا چرا اینقدر بد بین هستید!
احمدی که گفت سرعت ما بیشتره هر کی نمی تونه نیاد، خوب نتیجه می گیریم که سرعت و همگرایی مهم تر از تخصص و صلاحیت است.
بر این اساس افراد حرف گوش کن باید بیان تو کابینه . خوب خانم ها هم که نمی تونن به احمدی اعتراض کنن و اصولا همه خانم ها همگرا هستند پس حالا که 3 تا خانم تو کابینه هستش جای شکر داره! (211956)
 
شایان
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۹:۰۶:۳۴
۱. وزارت‌خانه محل کارآموزی نیست.
۲. بنده به عنوان یک مهندس کامپیوتر انتظار داشتم که یک نفر برای وزارت فناوری اطلاعات انتخاب شود که حداقل یک ذره تحصیلات مرتبط یا کار مرتبط داشته باشه. این همه آدم با کفایت داریم. چرا باید بعد از کلی دعا برای وزیر نشدن وزیر سابق(زاهدی)، یکی بدتر و بی‌ربطتر از اون قبلی بیاد سر کار؟ ( سوابق وزیران از این‌جا: http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=60442 ) . واقعاً خسته شدم از این همه سیاست‌های غلط در حوزه‌ی فناوری اطلاعات
۳. ادب مرد به ز دولت اوست. رئیس دولت باید عفت کلام داشته باشد مخصوصاً در تلویزیون (211957)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۲:۲۵
آقفای عزیز شما که اینقدر دم از وزارتخانه فناوری اطلاعات می زنید هنوز نمی دانید که وزیر سابق این وزارتخانه آقای سلیمانی بودند نه آقای زاهدی.
واقعا متاسفم (212203)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۹:۳۸:۵۶
با سلام
بنده کارشناس ارشد برق هستم در ارتباط با وزارت نیرو فقط خواستم بگویم بدتر از این انتخاب هم می توانست وجود داشته باشد؟
یعنی دیگر کسی بهتر از آقای علی آبادی در کشور به این بزرگی وجود نداشت؟
به فکر مردم و کشور باشید آقای احمدی نژاد نه در \"حرف\".
شما در حرف های قشنگ زدن استاتید اما در عمل چه؟
با تشکر از سایت الف. (211962)
 
منصف
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۹:۴۶:۰۴
دقت فرموديد كه اون جوني كه تعداد 24 ميليون صلوات نظر كرده بود تا احمدي نژاد راي بياره يا علم غيب داشته يا يه جورايي به گوشش رسيده بوده كه ايشون 24 ميليون راي ميارن؟ميگن يه ناشي رفت سكه ضرب كنه رو سكه زد:500سال قبل از ميلاد! (211968)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۰۹:۴۷:۵۶
مثلا من نماینده مجلس هستم :

1- به خانمها رای نمیدم چون از لحن آقای احمدی نژاد معلوم بود رئیس محیط زیست تجربه خوبی نبوده برای رئیس جمهور که عوضش میکنه پس دلیل نداره بخواد وزیر زن بیاره
2-به کسانی که دارن جابجا هم میشن رای نمیدم چون اگر خوب بودن همون جای قبلی میموندن

3-بقیه رو هم باید تخصصشون رو دید چون فقط قراره 4 سال ریاست کنن

فکر میکنم بحث سر تخصص نیست بلکه سر تنوع طلبی ایشون هست
آقای احمدی نژاد یه اشکال بزرگ مدیریتی داره و فکر میکنه وزرا باید هماهنگ باشن در صورتیکه وزرا باید متخصص باشن و هماهنگ کردن اونها هنر رئیس جمهور باید باشه و این نعمت رو خدا به این راحتی به هر کسی نمیده (211969)
 
كاووس
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۱۴:۳۸
مشكل اصلي اينجاست كه ايشان همينطور كه از مديران بي تجربه و يا كم تجربه براي وزارتخانه ها استفاده ميكند حلقه مشاوران آنها هم دست كمي از مديرانشان ندارند.ايشان فقط دنبال مدير مطيع ميگردد.خلاقيت و جسارت در تصميم گيري و اين چيزها را كه اصلا حرفش را نزنيد. ملت نگاهش به نمايندگان است كه با تدبيرشان در راي اعتماد از بروز مشكلات جدي براي كشور جلوگيري كنند .باور كنيد چند تن از وزراي پيشنهادي ايشان از مديريت يك اداره كل ناتوانند تا چه برسد به يك وزارتخانه (211981)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۱۹:۱۵
خیلی جالبه , طرف توان و الگوی و روش مدیریت یک کشور را ندارد . مثلا بگوید با این روش 4 سال دیگر به این اهداف خواهیم رسید و خط کش انداره گیری را همین الان بیان کند , آن وقت ما سرگرم اصلاح طلب و اصول گرایی هستیم . تاکی میخواهیم سرمان کلاه برود . عوض شاخ شونه کشیدن برای هم عقلامون روهم بذاریم مواظب فردامون باشیم.تعصب را کنار بذاریم , نگیم چون فلانی گفته درسته یا غلطه.بحث هامون رو راجع به درست یا غلط بودن کارها انجام بدیم (بدون تعصب) . (211984)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۲۸:۵۳
دفاعیات جناب احمدی نژاد انقدر محکم و قاطع بود که مخالفین چیزی برای انگشت گذاشتن پیدا نمیکنند جز سفسطه در مورد هلو و وزارت بهداشت! (که در این زمینه هم توضیحات کافی بود).

در مورد وزارت بهداشت این نکته عنوان شد که یک نوع جهل نسبت به مشکلات زنان در جامعه، حتی در متخصصان غیر زنان وجود داره، در اینکه در جامعه، زنان دچار نوعی عقب ماندگی بهداشتی (فیزیکی و روحی) هستند شکی نیست و تصمیم گیر در این زمینه باید شخصی قدرتمند در حد وزیر و آشنا به مشکلاتشون باشه.

در ضمن کسانی که اعتقاد دارند که با یک مرد هم میتوان مشکلات زنان رو رفع کرد خود بخود به این نکته معترفند که با یک زن هم میتوان مشکلات مردان رو بهبود بخشید.

برای آنهایی که میگویند که دکتر لنکرانی خیلی خوب بوده و چنان بوده و چنان، باید عرض کنم که در رأی اعتماد دولت نهم، اشکال ایشان رو هم در نداشتن سوابق اجرایی میدونستند و میگفتند جوانی به این سن و سال و وزارتی به این عظمت و مهمی؟!

از نظر پزشک و وزیر سابق بهداشت، جناب آقای دکتر مرندی که در حال حاضر نماینده مجلس هستند، خانم دستجردی بهترین گزینه است.

خوشحالم از اینکه مخالفان دولت با تمام کسانی که برکنار شدند و یا جابجا شدند از لحاظ کارآمدی موافق شدند که تحولی اینچنین یک شبه، انسان رو به نوع خودش امیدوار میکنه!

آقای میرکاظمی تحصیلات و زمینۀ فعالیت در مدیریت دارند که انتخاب ایشون برای وزارت نفت با اهداف جدید منطبق است.

در مورد علی آبادی اشکالی که به ایشون گرفتند نداشتن عکس با شورت ورزشی بود و نا آشنایی به روح ورزش، و گرنه نقطۀ قوت ایشون در سازمان با زمینۀ فعالیت در دولت جدید کاملاً منطبق است.


در مورد هلو هم قضیه همون کاپشن احمدی نژاده که همین افراد میگفتند تن آدمی شریف است به کت و شلوار ایتالیایی!

احمدی نژاد دوستت دارم... (211989)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۶:۵۲
دوست عزیز
ما در مورد تخصص خانم دستجردی بحثی نداریم. اما دفاع آقای احمدی نژاد از ایشون بسیار ضعیف بود.
به نظر من نباید این بحث های سبک را پیش میکشیدند. (212136)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۱:۱۵:۱۹
برادر یا خواهر من... ما با خود احمدی نژاد مخالفیم...شما میگویی دفاع از دستجردی خوب نبود؟
این آقا اول باید از خودش دفاع کند (212445)
 
شاپرک آبی
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۲:۳۵:۳۰
آقای احمدی نژاد دوستت داریم . فقط لطفا یک نفر رو بگیر جات حرف بزنه . اگر هم میخوای ملت رو بخندونی یه جور بخندون که اشکشون در نیاد . حرف نداری هلو ! (212649)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۷:۵۹:۰۳
من هم دوستش دارم و احساس خوبی دارم. فکر میکنم صادق و دلسوز است ولی دشمنانش قویترند و چون لجبازه آتو دستشون میده. (213282)
 
محیا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۳۲:۵۴
یا یک کلمه هلو همه رو سر کار گذاشتی دکتر!
عاشقتم ! ای ول ! (211992)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۴۸:۱۰
من كه حقيقتا\" از استدلال رئيس جهمور در مورد وزراء لذت بردم. بخصوص وزاري پيشنهادي بهداشت و درمان، آموزش و پروش، رفاه، كشور و صد البته نفت.

تازه فهميدم كه هيچي نمي فهمم! شما چطور؟ (212003)
 
ali
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۵۷:۲۳
برام سوال شده وزیر باید جوان باشه(نخبه) یا یک فرد باتجربه...
چون در انتخاب بعضی از وزرا جوان بودن یک ملاک بود و از طرف دیگه وزیرایی انتخاب شدن که ما سالهاست که انهارو در سطوح بالای سیاسی میبینیم،پس گردش نخبگانی که گفتن چی شد؟ (212007)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۲۵:۲۵
گردش نخبگان یعنی همین دیگه.
آقای علی آبادی رئیس سازمان ورزش بوده حالا میاد میشه وزیر نیرو . چرا؟ چون مهندسی عمران داره!
من خودم از طرفداران دکتر هستم ولی باید یه ذره منطقی فکر کرد.
حداقل میشه روی 50 درصد وزرای ایشون بحث جدی کرد.
مثل:
وزیر کشور: فضای امنیتی
وزیر دفاع: تحت تعقیب اینترپل
وزیر اطلاعات : نداشتن سابقه اطلاعاتی
وزیر نیرو: گفتن نداره
وزیر رفاه : از اونجایی که من یک شهروند کرجی هستم هیچی نگم بهتره
و .... (212138)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۴۰:۰۸
آقای علی! استدلال شما آدمو یاد ایراد گیریهای قوم بنی‌اسرائیل میندازه که پیامبرشون از دستشون بخدا شکایت برد. (212161)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۰۴:۲۵
خداییش این استدلال که گفت، اگه وزیر 2.3 سال بیشتر بمونه کاراییش افت میکنه.
ما گردش نخبگان میخوایم داشته باشیم واسه همین ماهی 2 تا وزیر عوض میکنیم!
جالب اینکه احمدی نژاد اصلا نمیتونه استدلال کنه و برای همین همش مجبور یک نقل قول از یک فردی حالا واقعی یا مجازی بگه بعد جواب اون شخص رو بدهد (212011)
 
يك تهراني
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۰۸:۲۳
خطاب به اون دوستي كه گفته بود \"موسوي اگه بره پزشکی قانونی کاملا تائید
میکنند که مشکل روحی داره\" بايد گفت كه اگر اين مرد محترم و متين مشكل روحي دارد پس جنابعالي در مورد افرادي كه
1- با ادبيات چاله ميداني حرف مي زنند
2- با ضعيف ترين منطق ممكن مرتب در ميان حرف‌هاي مخاطبشان مي‌پرند
3- در يك مناظره يا مصاحبه يك ساعته صد بار روي صندلي وول مي خورند
4- سر همكارانشان داد مي زنند و با كوچك ترين بهانه آنها را عزل مي كنند
5- ماهانه دهها تصميم متناقض مي گيرند
6- مثل نقل و نبات پديده هاي ماورايي را مشاهده مي كنند
7- همه را دوست دارند اما براي هيچ كس غير از خودشان تره هم خورد نمي كنند
8- ...
...
1000- با سرعت سرسام آور در مسير پيشرفت و تعالي حركت مي كنند و همه را هم مي خواهند بزور در همان مسير حركت بدهند
چه مي‌گوييد؟ به نظرتان ايشان كجا بايد بروند؟ (212013)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۳:۴۷:۱۷
من که اول از همه از طرفدارهای کاندیداها عذرخواهی کردم
دوما من با وجود اینکه رشته ام چیز دیگه ای هستش اما کتابهای روانشناسی
زیادی می خوانم ایراد همه ما اینه که فکر میکنیم هرگس یه کروموزم کم داره
عقب مونده است و همه ما از لحاظ روانی سالمیم در صورتی که اصلا اینجوری
نیست و همه ما در معرض خطریم و همه جامعه ما باید مثل اهمیت دادن به
جسم به بهداشت روان هم اهمیت بدهند (212562)
 
هوشیار
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۱۷:۲۶
به..به..به..حظ کردیم....خانم وزیر بهداشت بخاطر تخصصی که دارند(زنان و زایمان) قرار است شخصا خانمهای خجالتی و با حیا را که اصلا روشون نمیشه برن دکتر معاینه کنه و اینجوری حق زنان را تمام و کامل ادا کنه و عدالت بهداشتی را از این طریق در کشور نهادینه کنه...
.... (211949)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۰:۴۵:۱۶
خدایا به فریادمان برس!
خدا...خدا......خدا....

شما آیا تضمین میدادی اگه جناب میرحسین رییس جمهور میشد وضع ازین بهتر میشد که اینجوری خدا خدا میکنی؟
اون صحبت ایشون یک توجیه بود، شما سوابق خانم وحید دستجردی رو ببینید بعدا ایرادات ........ بگیرید (212002)
 
سمیرا
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۳۵:۵۵
شما خانم دستجردی را می‌شناسید ؟ من از چند نفر که قبلا با ایشون در یک بیمارستان بودن پرسیدم حرفای خوبی‌ راجع به ایشون نمیگن. فقط خواستم بدونید (212140)
 
محمد رجبي
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۱۷:۵۱
با توجه به شناختي كه از آقاي غضنفري وزير پيشنهادي بازرگاني دارم ايشان را بسيار مسلط و قوي ميدانم و به انتخاب رييس جمهور تبريك ميگويم (212017)
 
reza
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۷:۴۱
اقای رجبی فکر نکنم اقای غضنفری این کامنت ها رو بخونه .
برای پیش رفت انرژی خودتو جور دیگه صرف کن (212155)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۲۲:۳۰
رییس جمهور این همه صحبت کرد قسمت های دیگر صحبت را هم نقد کنید. ظاهرا بعضی ها دوست دارن یک چیزی گیر بیارند مسخره کنند (212020)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۹:۵۵
دوست عزیز
اگر شما موضوع مثبت وقابل ذکری در سخنان آقای احمدی نژاد پیدا کردید . بیان کنید ودیگران را مطلع سازید .
بنده علیرغم میل باطنی به 80 % سخنان احمدی نژاد گوش دادم ولی جز حرف های بی سر و ته و دو پهلو وگاها چیزی نیافتم .

شرمنده ! (212128)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۲۲:۴۹
من یک متخصص هستم که در یکی از استانهای محروم خدمت میکنم و از حدود 11 ماه قبل تاکنون بابت قراردادم مبلغی به من پرداخت نشده از اقای احمدی نزاد میخواهم فقط این همه دروغ نگویند..... (212021)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۳۰:۲۶
از تعريف قشنگ رييس جمهور از فلسفه حجاب زنان و ضرورت حضور آنان در اجتماع ممنونم (212025)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۳۲:۵۲
من یک پزشک متخصص و در یک استان محروم خدمت میکنم وحدود 11ماه است که حق الزحمه ای به من پرداخت نشده است .میخواستم بدانم دوستان دو اتشه رییس جمهور چگونه توجیه میکنند.... (212026)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۴۴:۱۵
بزرگ منشی یعنی این :رئیس جمهور می آید از سیما کا بینه اش را با سوابق کاری و مدرک تحصیلی نقاط ضعف و قوت وزرای قبلی و فعلی که به مجلس معرفی فرموده با ملت در میان می گذارد.و از مردم جهت کمک به دولت استمداد می طلبد.مع الاسف برخی ها با بر داشتهای غلط این جسارت را بر حاشیه می کشند. (212034)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۰۶:۰۲
به نظر من احمدی نژاد مخصوصا این خانومای بی سابقه و ناکارآمد رو معرفی کرده تا مجلس به اونها رای نده ، و بعد هم بگه دیدید من معرفی کردم مجلس نذاشت
،اصلا اعتقادی به زنها نداره ،وگرنه ما 4 سال پیش خانم کارآمد نداشتیم (212046)
 
محمد جواد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۲۰:۱۳
باید دید تا یک سال دیگر چند نفر از این افراد در کابینه باقی خواهند ماند.شما حدس می زنید چند نفر؟ (212050)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۳۹:۳۴
من فقط خواستم بگم که ابتکار الف در امتیاز دادن به نظرات خیلی جالبه. تقریبا همیشه مضمون نظرایی که رای مخالفشون زیاده یک چیزه! ضمنا آقای سعید بدانند و آگاه باشند اراذل را با دال ذال می نویسند نه با ر ز! البته ایشونم جزو رای مخالف بالاهان (212066)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۶:۳۵
sohbat haye aghaye reis jumhur aslan man ro ghane nakard inke ma tu 4sal 3ta reis kole banke markazi dashte bashim gardeshe nokhbegan nist balke in adame eteghad be nokhbegan hastesh faghat kesi nokhbe hastesh ke harfesho bezrare ru harfe aghaye reis jumhur bi chuno chera harfaye ishuno ghabul kone shoma behtarin vazir ro kenar gozashti bad migi in hulu bud khob age enghadr khub bude in agha chera bar kenar shode ya un aghaye fatah age ye kalame goft chera mashaiee bayad shoma bezarish kenar akhe in gardesh nokhbegane (212074)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۵۳:۵۹
خدایا چنان کن سرانجام کار توخوشنودباشی ومارستگار
رییس جمهوری داریم باطعم هلو.ازاون هلوهایی داد میزنن بیا بخر حاشو ببر
(212072)
 
وحيد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۲:۵۵:۰۶
واقعا براي طرفداران آقاي موسوي كه بيكار در خانه هايشان نشستن تا از ادبيات دوست داشتني رئيس جمهور محبوب ملت ايراد بگيرن, متأسفم! (212079)
 
خشایار
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۰۱:۲۹:۰۹
آقای وحید، اولا تاسف تون رو نگه دارید برای چیزهای مهمتر از این! این روزها دلایل مهمتر و زیادی برای تاسف خوردن وجود داره! ثانیا اگر ممکنه دلایل تون رو برای اینکه 13 میلیون نفر که بسیاری از جوانان و نخبگان و دانشجویان و اساتید و مسئولان و ... که طرفدار آقای مهندس موسوی هستند رو \"بیکار\" میخوانید رو اقامه کنید که ما هم بدانیم! ثالثا انتقاد حق همه مردمه.این ادبیات که برای شما دوست داشتی ست برای بسیاری از همین مردم در بسیاری از مواقع دوست نداشتنی و انتقاد بر انگیزه. رابعا شما از کی و با حکم چه کسی نماینده \"ملت\" شدید که از محبوبیت یا عدم محبوبیت ایشون نزد \"ملت\" سخن میگید؟!در ضمن محبوبیت ایشون چه ارتباطی به انتقاد کردن داره؟!
لطفا نظرات پخته تر و با تفکر و تعمق بیشتری بدهید.

امیدوارم این نظر به تعمیق بیشتر بحث کمک کند و حذف نشود. (213439)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۱:۳۴
به توجيه جناب دكتر احمدي نژاد كاري ندارم كه با چه هدفي زنان را براي وزارت معرفي كرده است بلكه نتيجه آن مهم است كه يك دوران جديد از حضور زنان در قدرت شكل مي گيرد و مي تواند به يك رويه تبديل شود .
اينكه وزرا تنها از ميان مردان انتخاب شود به اين معني است كه از شايستگان نيمي از جمعيت كشور غفلت كرديم .
نمي توان حضور زنان را پاي صندوق ها خواست اما از سهم انها در كابينه چشم پوشي كرد .
به زنان بايد فرصت داد كه در قامت يك وزير به كشور خدمت كنند نه اينكه با پيشداوري هاي تعصبي آنان را به حاشيه برد
. (212093)
 
امین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۲۶:۰۲


مردان خدا پرده پندار دریدند
کامی رو هولو دیدن و چند سال چشیدند
فریاد که در رهگذر عالم خاکی
از کامی بریدند و طرفدار وحیدند

(کامی لقب دیگر جناب دکتر کامران باقری لنکرانی است؛ وحید اشاره به سرکار خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر پیشنهادی بهداشت دارد).

در دولت احمدی لقا بودم دوش
دیدم دوهزار وزیر گویای خموش
هر یک به زبان بی زبانی می گفت
ما خسته شدیم دکتر پس لطیفه کوش

(211947)
 
ناشناسی که الف نظراتش را منتشر نمی کند
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۳۵:۳۰
قبل از رای اعتماد مردم رییس جمهور می آید تو تلویزیون به اسم گزارش دهی به مردم وزرا را معرفی می کند. با این کار می خواهد مجلس را تحت فشار قرار دهد.
مجلس نباید به وزرای بهداشت - نیرو - نفت - صنایع - ارشاد - کشور رای دهد. (212112)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۴:۳۵
چیزی که از نظرها پنهان ماده است این است که رییس جمهور چرا باید قبل از اینکه مجلس در مورد کابینه وی تصمیم بگیرد کابینه خود را به مردم اینچنین معرفی کند.
در واقع در اینجا دو نکته وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد
اول اینکه وی مثل همیشه و با روش بسیار عامیانه یک موضوع کارشناسی نشده را با مردم در میان می گذارد و خود را در معرض قضاوت عوام قرار می دهد و سعی می کند مقبولیت خود را با روش همیشگی افزایش دهد که به عبارت دیگر تحمیق مردم با زبان عوامانه
دوم اینکه وی با اینکار خود سعی در محدود کردن قدرت تصمیم گیری مجلس نماید. اگر خاطرتان باشد همین کار را با طرح تحول اقتصادی خود نیز انجام داد یعنی بجای اینکه طرح ابتدا در مجلس مطرح شود و کارشناسی شود ایشان طرح را در معرض کارشناسی عوامانه قرار داد ولی خوشبختانه مجلس بدون توجه به این جوسازی کار خود را انجام داد.
اینک نیز مجلس در معرض یک ازمون دیگر قرار گرفته است که ایا نقش خود را بطور فعال در حوزه کارشناسی هیئت دولت بازی کند و یا خیر.
نکته مهم که رییس جمهور در این میان از ان استفاده می کند استفاده از فشار افکار عمومی بر مجلس است. البته وی می داند که این فشار نقش چندانی در تصمیم گیری مجلس ندارد و مجلس کار خود را می کند ولی وی میخواهد با اینکار به مردم نشان دهد که مجلس هم بر علیه افکار سازمان یافته مردم (توسط ایشان) گام بر میدارد که خانه اخر ان بی اعتمادی مردم نسبت به مجلس و عوامفریبی رییس جمهور است که خدا می داند ایشان از این موضوع چه بهره برداری می کند؟
برای مثال انحلال مجلس و یا افزایش دوره ریاست جمهوری و یا گرفتن امتیازات بیشتر؟
بهرحال این موضوع هنوز ناشناخته است اما چیزی که روشن است بازی است که دولت چندی است با مجلس شروع کرده که از عدم توجه به قوانین مصوب شروع شده تا امروز که شوی معرفی وزرای به مردم را انهم با چنین توجیهاتی بازی می کنند. انگار که مردم مشتی هستند و چیزی حالیشان نیست. (212117)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۷:۰۶
آقای امیر! مثل اینکه یادتون رفته که فقط ماها نیستیم که تو این کشور زندگی می‌کنیم و هر روز روزنامه‌ها و اینترنت را زیر و رو می‌کنیم. احمدی نژاد رئیس جمهور اون کسی هم هست که کارگره و از صبح تا شب جون می‌کنه و شب برمی‌گرده خونه‌اش، بدون اینکه روزنامه یا اینترنت را مرور کرده باشه. رئیس جمهور باید درباره کابینه‌اش به همه مردم این کشور، توضیح بده چون این حق همه آدمایی که در دور افتاده‌ترین نقاط این مملکت هم زندگی می‌کنن هست که با اعضای پیشنهادی کابینه آشنا بشن.
در ضمن مجلس که بقول شما تحت تأثیر این فشارها قرار نمی‌گیره پس شما نگران چی هستید؟ چرا می‌خواهید یه اطلاع رسانی ساده را اینقدر بپیچونید؟ (212157)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۳:۵۹:۳۸


با این استدلا لی که وزیر بهداشت زن انتخاب شده وزیر علوم هم باید زن باشد چون بیش از نیمی از دانشجویان مونثند
(212095)
 
هنرآموز
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۰۱:۴۸
از رياست محترم جمهور متشكرم كه يك خانم را براي وزارت آموزش و پرورش پيشنهاد دادند.آنقدر مشكلات آموزش و پرورش پيچيده هستند كه اين خانم ان شاءالله مي تواند مسائل را برطرف نمايد.خانم ها حس مسئوليت پذيري بالاتري دارند.و .شايد ايشان بودجه 9 ميليارد دلاري آموزش و پرورش را هدر نكنند و وضعيت آموزشي و تربيتي و معيشتي معلمان بهتر شود. (212100)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۰۵:۵۳
دادن توضیات ریس جمهور در هر دوره ای بوده نا این دوره بلکه در دوره های قبل. (212131)
 
جوادی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۱۵:۳۷
دروزیر دفاع چی دیده که وزیر کشورش میکنه سوابقش ببنید و بعد قضاوت کنید
درضمن خواص هلو خیلی زیاده حیف که قدرش نمی دانیم. (212135)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۲:۳۳
همه در وزارت نفت چشم انتظار معرفی مهندس جشن ساز بودند.
اما رییس جمهور محترم ثابت کردند که وزارت نفت را نمی شناسند.
ما وزیری دلسوز و از بدنه ی وزارت نفت می خواهیم.
مجلس به فکر فردی بهتر از میر کاظمی باشد. (212147)
 
amir
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۴:۵۹:۵۹
من با کابینه کاری ندارم چون می دونم این کابینه رای نمیاره . ولی از سیاست ادبیاتی دولت خیلی ناراحتم . اینکه فکر می کنه مردم نمی فهمند این دولت داره فقط ادای مردمی بودن رو در میاره (212149)
 
جيم
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۱۶:۵۴
البته ادبياتش در سطح تيم مليه! (212154)
 
ابراهیم
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۴۳:۲۰
یکی از خصلت های خوب احمدی نژاد . دارا بودن فلسفه مستقل و غیر وابسته و دنباله رو در همه زمینه های فکری و فرهنگی و مدیریتی است .
حرفهای تازه ایی که بعد از انقلاب در انبوه حرفهای تکراری و حزب ها و باندهای بادی و منفعت طلب گم شده است . و نتیجه دولت های مدعی کار و نخبه گرایی به امروز ختم شده است . که کلاف سر در گم و در هم تنیده مشکلات و فلج تواناییها و بن بست ها ختم شده است .
البته حرف مثبت و منفی نسبت به انتخاب وزرا وجود دارد . اما آنچه مهم است . وجود رییس جمهوری مستقل . دارای نگاه دقیق و ظریف در مدیریتها و روشهاست
هر چند از نظر ما اشکالات و نواقصی داشته باشد . اما مگر مدیریتهای دیگر روسای جمهور بی عیب و نقص است ؟ ( بوده ) ؟
احمدی نژاد هدفها و راههای رسیدن به آنها را در نزد خود مشخص کرده است . مانند دیگران وابسته و غیر منسجم و دنباله رو نیست .
البته موفقیت یک وزارت خانه تنها وابسته به یک وزیر نیست . دیگر مراتب مدیریتی . معاونان و... نقش مهمی در تکمیل کردن حلقه مدیریت ها دارند .
در این مصاحبه خطوط قانونی و منطقی و کاری بین مجلس و دولت رو ترسیم کردند . استقلال قوا . جوابگو بودن وزرا تنها به رییس جمهور و قانون است .

موسوی لج بازی را در میان مخالفین احمدی نژاد نهادینه کرده . لج بازی بی دلیل و عیب جویی بی منطق . نشانه جهل است . نشانه چشم و گوشهای بسته و زبانهای منتقد بی منطق است .
احمدی نژاد امروز نماینده 70 میلیون ایران بر مسند ریاست جمهوری است . (212164)
 
معین
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۹:۴۷
دوستان!اداره جامعه شوخی بردار نیست.به خصوص جامعه ای همچون ایران.ایران و انقلاب اسلامی ایران ارازان به دست نیامده که به این صورت بر نابودی اش همت گماریم.هیچ دلیلی برای پی بردن به عدم کفایت احمدی نژاد مبرهن تر از انتخاب چنین مجموعه ای برای اداره کشور و استدلال هایی که برای آن آورد قانع کننده تر نیست.آنهم پس از همه حوادث سال جاری و پس از هزینه های رهبری برای استقرار دولت دهم و پس از زخم خوردن ملت و ... ساده انگار نباشیم.استکبار امریکا به صورت مجازی و حقیقی ما را احاطه کرده است.باور کنید که برحسب ظاهر اینطور که پیش برویم ایران را نیست و نابود می کنیم.لطفا فکر کنید.سانسور نکنید. (212172)
 
غم
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۶:۰۱:۱۰
حیف وهزاران حیف برای نبودن وزرایی مثل لنکرانی .فتاح.الهام.حاج علی اکبری و....چه سیاستی درکابینه دوم احمدی نژادوتوسط چه کسانی دنبال میشود ؟ (212174)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۶:۱۷:۱۲
هر كي گفت تو كابينه چند مهندس عمران در شغل غير تخصصي خودشون مشغول كارند؟
اگه رييس جمهور رشته اش نقاشي بود مثلا ما 5 وزير نقاش داشتيم؟ (212178)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۶:۵۶:۱۵
مجلس نباید به وزرای بهداشت - نیرو - نفت - صنایع - ارشاد - کشور رای دهد. (212198)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۴:۲۰
هر روز كه ميگذره ما به توانمندي دكتر البته در سخنوري و افاضه كلام بيشتر پي مي بريم .. يكي نيست بپرسه آخه آقاي ميركاظمي و علي آبادي چه نقطه مثبتي دارن (212205)
 
پسری به نام فرزان
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۵:۰۵
***سلام به دوستان***

ما که منظور ترانه خانم رو متوجه نشدیم!این از این...

من که خودم شخصا با حضور وزیر زن در راس وزارتخونه موافق نیستم...قدرت تدبیر و تصمیم گیری و اجرای یک وزیر مرد به مراتب بالاتر از یک وزیر زنه.

من به آقای احمدی نژاد علاقه دارم به همین خاطرم دوست ندارم دوباره قضیه وزرای کابینه نهم اتفاق بیفته.در ضمن این آقا هلو را نباید عوض میکرد. (212208)
 
مسعود خان
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۶:۵۰
این ادبیات گفتاری احمدی نژاد همیشه دردسر سازه
حتی بسیاری از مواقع باعث اصلی تحریک معترضان انتخابات همین گفتارش بوده که یا اونهارو مسخره کرده یا توهین کرده.
از قضیه حاله نور گرفته تا این آخری که وزیرشو هلو خطاب میکنه مخاطبو به بیراهه میبره.
کسی که حرف حساب داشته باشه در کسوت حاکم مجریه اینجوری از رسانه های فراگیربا مردم مملکتش حرف نمیزنه.
عملکردش هم که برای خودش داستان داره و پراز تناقضه
مثلا میگه تورم سال 78 متوسطش 15 درصده
وبانک مرکزیش میگه 25 درصده
قانون مجلس براساس لایحه دولتش میگه افزایش حقوق سالانه بازنشسته ها (حداقل) به میزان متوسط تورم سال قبلش باشه
اما امسال هم مثل پارسال حقوق کشوری هارو فقط 10 درصد اضافه کردن وبعدش نصف عایله مندی (حق عیال را)کم کردن
نتیجه اینکه براساس قانون خدمات کشوری پدر من با 32 سال سابقه امسال بمیزان سال 86 حقوق میگیره (375000 تومن)
حالا پیدا کنید پرتقال فروشو. (212209)
 
اهل هنر
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۷:۲۲:۴۰
من از اهالی هنرم و درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد بر خلاف صحبتهای رییس جمهور که گفتند آقای حسینی ارتباط خوبی با اهالی فرهنگ و هنر دارد باید بگویم:
1- اهالی فرهنگ و هنر حتی با اسم ایشان هم آشنا نبودند و در این چند روز گذشته همه از هم می پرسیدند که سوابق ایشان چیست ؟ و چه نسبتی با عالم هنر دارند؟
2- طبق گفته رییس جمهور وزارت ارشاد از آن وزارتخانه های سخت است ، طوری که ایشان به چندین نفرپیشنهاد وزارت دادند و آنها امتناع کرده اند. دلایل سخت بودن هم واضح است، فراگیری گسترده ، تاثیر گذاری و حساسیت بر انگیزی، سر و کار داشتن با قشر نخبه ای که شیوه ای اصولی در تعامل را خواهانندو...
اما آیا شخص معرفی شده که سابقه ای در این حوزه ندارد (به فرض اینکه شخص خوب و کارآمدی هم باشد) می تواند سبب ایجاد نشاط و امید واری در قشر آسیب دیده و رنجیده خاطر اهالی فرهنگ و هنر بشود؟
3-آقای رییس جمهور که با استدلال حجب و حیای خانم ها برای بهتر شدن وضعیت بهداشتی آنها یک وزیر خانم (محرم)معرفی می کند لحظه ای به این اندیشیده است که چرا نباید در یکی از مهمترین وزارتخانه ها کسی از جنس اهالی آن به کار بگمارد بلکه آن قشرنیز وزیر خودرا محرم بدانند.
4- بحث مشورت که در این 4 سال بسیار از زبان رییس جمهور شنیدیم یعنی چه؟ مشورت برای انتخاب مدیر مناسب با اهالی و دست اندر کاران آن حوزه یا با مشاوران همه فن حریف گرد ایشان که در هر حال تصمیم ایشان را بهترین می دانند؟
5- اهالی فرهنگ و هنر را دست کم نگیرید آنها رهبران فکری جامعه اند. (212213)
 
ساعدی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۸:۲۶:۰۵
من از سال 61 وارد عرصه تولید شدم هم کارگری کردم هم کارگاه داری(در زمانیکه ساخت حتی برف پاک کن ماشین در کشور امری فوق تصور بود و ورق آهن حکم کیمیا داشت که به قیمت امروز معادل کیلویی20 هزارتومن میشد ) وگاهی با چشمان اشک آلود یاد خاطرات استاد عالی نسب از شروع
تولیداتش در زمان دکترمصدق میافتم ومیبینم که صنعتگرای ما واقعا استخوان خرد کردن تاصنعت روی پای خودش ایستاد.
یادم نمیره در اون شرایط تحریم و جنگ ونبود تخصص و امکانات وبی پولی دولت و قیمت نفت صنایع زیربنایی مثل مس کرمان و فولادمبارکه با چنگ و دندون برپا شد و پالایشگاهها اداره شدن ونیروگاه سازی و سد سازی براه افتاد تصورکنید که فقط میزان میلگردهای فوندانسیون فولاد مبارکه بمیزان مصرف کل یکسال کشور بود!
هر قطعه که تولید میشد ظرف یک هفته دولت میرحسین جلوی وارداتشو می گرفت و حمایت میکرد( بهزادنبوی - نژاد حسینیان-سعیدی کیا-غفوری فرد و . . هرکدوم ازطیف های سیاسی مختلف)
آمارو ارقام خدمات احمدی نژاد به نسبت جمعیت و درآمد نفت وپس انداز ارزی و فضای نسبتا باز اقتصادی وسیاسی بیرون کشور که مرهون دولتهای قبلشه واقعا ناچیزه .حتی گندم به کشورمون نمیفروختن مثل حالا نبودکه سیل برنج وارداتی داره خفمون میکنه
صنعتگراییکه در بدترین شرایط زمان جنگ روی پا ایستادن و آبرو داری کردن توی این چندساله خیلیاشون سقوط کردن دستکم 40 کارگاهو سراغ دارم که توی این 2 ساله تا 80 درصد تعدیل نیرو کردن واغلب ازجیب میخورن و با فروش ملک و اموالشون لک و لک کنان فقط زنده موندن.همون آقای غنیمی فرد دستبوس احمدی نژاد چرا تولیدی خودشو در شمس آباد تعطیل کرده(شمسآباد بزرگترین و قدیمیترین شهرک صتعتی تهرانه که مثل باقی شهرکهای صنعتی تبدیل به باتلاق صنایع کوچک و متوسط شده)هیچ ربطی هم به بحران جهانی نداره
-قلب صنعت آلومینیوم در شمس آباد بخاطرقطع برق های مکرر تابستان سال 87 از کارایستادکه علتش نه خشکسالی بلکه اتلاف30 درصدی برق شبکه بخاطر توقف طرحهای بازسازی وزارت نیروی دولت اصلاحات در دولت نهم بود.
توقف احیای آبهای زیرزمینی در این دولت موجب خالی شدن چاهها و برداشت بی رویه از سدهای برق ساز شد و گردنکشی مقابل پیشنهاد قیمت گاز ترکمنستان (16 سنت) در زمستان 86 (که آخرش با خفت ومنت به 34 سنت تن دادن) ضررانباشته ی قطع برق و گاز صنایع در اون سال کمر صنعت را شکست.
3 میلیون وام اشتغال دولت اصلاحات خیلی مفید تر از طرح های دولت نهم بودکه با هزار منت امیدهای واهی میدادن اما اونقدر سرگردان میکردن که حکم نوشداروی پس از مرگ سهراب داشت.
مخلص کلام بحران صنایع جدی است و چشم بستن بروی آن و تکرار تملق و شعار سیاسون سمی مهلک است.
بااین سابقه ی دولت نهم وتکرار تصدی محرابیان وتداوم سیاستهای غیر واقعی این دولت فاتحه ی صنعت را بخوانید. (212266)
 
Doctor koohi-Oroopa
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۸:۳۶:۰۵
hozoor zanan amr kheir ast, be shart inke karamad bashand. dar behdasht,moshkelat jeddi darim. bimarihaye mogharebati, ravani, afsordegi; Aid\'s va akhiran bimariye influenzaye khooki jeddi hastand. dar keshavarzi az inke Eskandari hazf shod khoob ast! dar keshavarzi varedat bish az hadd va moshkelate zist mohityei nashi az masraf balaye kood o alafkosh jeddi hastand. hozoor Mirkazemi dar Naft ajib ast. hozoor ichan dar bazargani , ba varedat sarsamavar, rasmi va ghachagh, moshkelza bood. negah be naft bayad kalan o sterategique mibood, dar hali ke dar in chahar sal vaziyate naft zedde melli bood. varedat benzin , vaziyate gaz, ke do sal pish eddeyi az sarma dar keshvar mordand; saderat gaz be Torikiye ghatt shod, varedat gaz geran az Torkmanestan, adame barname va sarmaye baraye sarmayegozari dar naft o gaz Aragh o keshvarhaye hamsaye. inha az moshkelat jeddi hastand. amma hozoor Najjar dar vezarate keshvar ajib ast; ba tavajjoh be inke ichan dar defa zobdeh be nazar miresid.dar vezarat Ettelaat ham bayad negah az halate amniyati dar daroon keshvar kharej va bishtar motavajjeh kharej mishod. tahdid o tahrim shaditar khahad shod. dar amoozesh o parvaresh vaz hesabi kharab ast. kelasha porjamiyat, madares bedoon azmayeshgah, hatta madares kapari darim!. bayad computer ra dar hatta madars ebtedayi omoomi kard. dar oloom aghab oftadegi az gharb gheyre ghabel bavar ast.amma agar yek vezarate jadid, masalan, omoor zist mohiti, ijad mishod, bad nabood; agar che moaven reis jomhoor dar zist mohit darim. khanom Javadi bilan khoobi nadard. vaze zist mohit hesabi jeddi ast.va hatta hayat keshvar ra tahdid mikonad.
ajibtar az hame hozoor Aliabadi dar niroo ast!ichan bilan vahshatnaki dar varzesh darad. dar niroo, masrafe bargh o ab dar keshvar balast, ke in az nazare mohitzist ham eshkalate omdeh ijad mikonad.zirsakhtah farsoode hastand va estehlak balast. dar ab moshkelat jedi darim. bayad dar energiye khorshidi tahghighate elmi ra jeddan aghaz konim. hasteyi moshkeldar ast. Uranium kafi nadarim va khatarnak ast. (212275)
 
بهزاد
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۸:۴۳:۱۳
بیایید کمی منطقی باشیم
شاید بیشترین انتقاد مردم از احمدی نزاد به خاطر عملکرد وزرای سابق فرهنگ وارشاد اموزش و|پرورش.. نیرو وزارت کشور و وزارت اطلاعات باشه یادتونه پارسال همش خاموشی بود ووزارت نیرو چه جواب هایی میداد ؟ مشکلات پرداخت حقوق معلمها یادتونه ؟ یاواکنش وزارت اطلاعات در نا ارامی های اخیر که واقعا ضعیف وغیر حرفه ای بود یاعملکرد وازت کشور که در مسایل بعد از انتخابات..........
حالا که به هرصورت اقای احمدی نزاد مسیول تشکیل کابینه هستن بهتره با تعویض وزرایی که عملکرد مناسبی نداشتن یه مقدار از مردم دلجویی بشه (212284)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۸:۴۶:۱۱
وزیر بازرگانی می رود که تجارت نفت کند، یعنی سود کوتاه مدت، چون ایشان 4 سال دیگر می خواهد خودش را ببندد و تمام کابینه هم که از سرداران سپاه و کاملا با نگاه امنیتی بسته شده است. مردم هم که فعلا محلی از اعراب ندارند. (212289)
 
محسن صفار
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۹:۰۱:۴۱
مثل اینکه این جریان تشکیل کابینه دهم هم دارد مانند انتخاب مشایی می شود.
بنده با اینکه از طرفداران این دولت هستم ولی ایرادات فراوانی نسبت به این کابنه دارم.
1-آقای احمدی نژاد شما در عرصه ورزش چه موفقیتی از آقای علی آیادی دیدید که ایشان را به عنوان وزیر نیرو معرفی میکنید. حوزه نیرو از کلیدی ترین حوزه های دولت است و نباید بدون درنگ و از روی علایق شخصی دست به انتخاب زد. درضمن مگر آ.علی آبادی معاون عمرانی شما در شهرداری تهران نبودند پس چرا ایشان را به عنوان وزیر مسکن معرفی نمیکنید...!
2-آ.احمدی نژاد وریز بهداشت شما آ.لنکرانی چه ایرادی داشت که در دولت دهو جایی ندارد. شما حتی در مناظرات انتخاباتی از ایشان بعنوان یکی از وزرای نخبه این کابینه نام می بردید ولی حالا... . در زمینه کاری نیز ایشان عملکرد قابل قبولی داشتند که میتوان از جمله تولید داروهای نایاب وارداتی در دوره تصدی ایشان نام برد.
3-آ.احمدی نژاد مثل اینکه ریاست دانگاه پیام نور راهی میانبر برای وزارت است و هرکس رییس پیام نور شود بدون توجه به تخصص و تجربه در وزارتخانه ای مشغول می شود. آخر ما این همه فرد فرهنگی و هنر دوست در کشور داریم که خانه نشینند ولی شما ...
4-آ.احمدی نژاد وزارت آموزش و پرورش از مهمترین وزارتخانه های هر کشوری ست که باید فردی محکم و جدی و بااراده (که از ویژگی های مردان می باشند) عهده دار این پست شود چون به همان دلایل فوق مدریت احساسی و عاطفی(که از ویژگی های زنان است) در این وزارتخانه جوابگو نیست. پس از عبور از این فیلتر باید تخصص و مهارت افراد سنجیده شود که در دولت دهم به برخی از آنها کم توجهی شده است.
و من ا.. توفیق (212313)
 
shahram
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۹:۴۲:۱۵
vaghean moteasefam (212358)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۹:۴۳:۴۴
بابام جون من از آقای احمدی نژاد اصلا و ابدا خوشم نمی آید و به شخصه برایم سخت است که ایشان را به عنوان رئیس جمهور ایران قبول کنم. اما به نظرم این کار ایشان در انتخاب سه وزیر زن کار بسیار خوبی است. در مورد وزارت رفاه نظری ندارم اما انتخاب دو وزارت خانه آموزش و پرورش و بهداشت برای مشارکت خانم ها در امر وزارت بسیار خوب بود. اگر آقای احمدی نژاد به همین ترتیب عمل کند بسیاری از تابوهای غلط در جامعه ما شکسته خواهد شد. در ضمن بنده اعتقاد دارم که به اصلاح طلبان اجازه شکستن این تابوها داده نمی شد. (212361)
 
عوام
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۱:۲۷:۰۶
آیا مطرح کردن بحث نذر صلوات یک فرد در صدا و سیما و اینکه این فرد نظر کرده که برای پیروزی آقای احمدی نژاد 25 میلیون صلوات بفرستد، صحیح است.
آیا این کار یک عوام فریبی نیست؟
آیا این درست است که برای آنکه به نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به وزیرانی که بنده به عنوان یک عوام نمی توانم به آنان امیدوار باشم، فشار آورد و با ذکر این موارد عوام فریبانه آنان را مجبور به قبول چیزی کرد که بر خلاف مصالح ملی است؟
آیا خانمی که فقط نماینده بسیج خواهران بوده می تواند بر یک وزارت خانه ی بسیار مهم مدیریت کند؟
بنده به عنوان یک کارگر در این جامعه ای این اتفاق بسیار نگرانم
نگران صندوق تامین اجتماعی هستم که با تمام قدرت آقایان وزیر گذشته، در حال ورشکستگی است. خدا رحم کند که این خانم از اقتصاد و بنگاهای اقتصادی هیچ تجربه ای ندارد. (212455)
 
دکتر محمودی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۲:۱۶:۴۲
حداقل ما که در وزارت بهداشت هستیم مطمئن شدیم که هیچ دلیل منطقی برای وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت نداشت به خدا حرفای احمدی نزاد خنده دار است بابا تخصص ندارید حداقل بهداشت و درمان مملکت را ویران نکنید این همه شخصییت اجرایی و علمی تو این وزارت هست چرا به مردم ظلم میکنید در ضمن به این حاج خانم هم میگویم که زیر بار این مسئولیت سنگین نرود چون هم خودش را خراب میکند هم قبول این مسئولیت سنگین توسط کسی که اصلا توانائی آنرا ندارد خیانت به مردم است والا اینو از سر دلسوزی و خیر خواهی گفتم حداقل با آقای دکتر مرندی یا دکتر پزشکیان یه مشورت بکنید (212506)
 
احسنی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۲:۴۴:۰۵
بابا اینقدر به احمدی نزاد ایراد نگیرید اگر شما هم جای او بودید و اونوقت هیچ ادم با لیاقتی حاضر نبود با شما کار کند شما هم ناچارا همین افراد را انتخاب می کردید (212517)
 
غلام
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۲۲:۵۹:۵۵
باور كنيد احمدي نژاد وزير مثل لنكراني گيرش نمياد. حالا چون با غضنفر دولت/مشايي/مخالفت كرد براحتي كنار گذاشته شد و گر نه اين حرفهاي رييس جمهور همش توجيه. واقعا حيف لنكراني كه بايد فدايي افرادي مثل مشايي بشه و براي رييس جمهور هم متاسفم از صميم قلب. (212530)
 
اشکان
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۰:۰۲:۳۳
رییس جمهور باید حتما این دو مشخصه را دارا باشد: ١.شجاعت وشهامت ٢.عقل و دید وسیع علمی و سیاسی؛ اجتماعی!
اقای خاتمی ثابت کرد که اولی را کم داشت.
اقای موسوی نشان داد که دومی را کم دارد!
اقای احمدی نژاد بارها ثابت کرده و خواهد کرد که هر دو مشخصه را داراست.
ضمنا ایشان گفتند که طرح های وزیر قبلی بهداشت ادامه خواهد داشت و در مورد بهداشت زنان کمبودهایی وجود دارد که یک وزیر زن که ضمنا متخصص زنان است بهتر از یک مرد به ان و اقفند!
ایرادش چیه؟ (212575)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۰:۰۵:۰۵
یه خاطره
احمدی نژاد سفر اول استانی که به فارس اومد گفت : من فال حافظ زدم و این شعر آمده ؛ \"\"\" خوشا شیراز و وضع بی مثالش....\" الللللللللله اکبر از این همه پاکی و صداقت و خوش نیتی . بماند....
(خب از قدیم گفتند : .... فراموشکاره ) ایشون تو سفر دور دوم هم که اومد گفت : فال حافظ زدم اومده ؛ \"\"\" خوشا شیراز و وضع بی مثالش....\" بابا عجب دل صافی داره این بابا!
حالا جریان اون جوونیه که اومده گفته من 24 میلیون رای \" ببخشید \" صلوات نظر کردم. چه جوونی و چه رییس جمهوری! به به! هلو! (212576)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۰:۳۱:۰۲
امید وارم از همین امروز همه به فکر آن باشند که بیانات آقای احمدی نژاد را مستند نمایند چون تصور میکنم لازم باشد به زودی بخشهایی از آنرا به ایشان یادآوری کرد. البته به شرط آنکه ایشان در حضور همان مصاحبه کننده نفرمایند نه من کی گفتم. نظر من مخصوصا مربوط است به آن قسمت از فرمایشات ایشان که فرمودند \"بهتر است دوره مسولیت افراد محدود باشد تا عده ای نتوانند دور آنان حمع شده از آن سوء استفاده نمایند. مثلا رییس جمهور فقط می تواند دو دوره انتخاب گردد\" . دقت بفرمایید رییس جمهور نمیتواند بیش از دو دوره انتخاب شود. گفتم چند دوره ؟ سه دوره؟ چهار دوره؟ مادام العمره ؟ چه چه نشنیدم؟ (212598)
 
شهلا
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۲:۰۵:۱۹
چی شده که بعضی آقایان از حضور 3 زن در کابینه شاکی اند پس خانمها چه بگویند .مردان آیا توانایهای زنان را انکار میکنند.کمی انصاف داشته باشید. (212634)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۳:۵۱:۱۳
در مورد احمدي نژاد که اصلا نمي شه بحث کرد.اون هلو و 20 سال سر کار بودن و مودب بودن در کميسيونهاي مجلس با زنان و ....
فقط مي خوام به اين آقا محسن که اصلا کاري به موضوع نداره و فقط مياد و درباره موسوي مي نويسه بگم خيلي بي کاري و همچنين خيلي کوته فکر.تاحالا چندتا از خبرهاتون رو خوندم اين آقا اومده و بي ربط به موسوي توهين کرده.ازشما خيلي بعيد بود که اين نظرات رو تاييد کنيد. (212679)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۸:۳۶:۲۴
آقای محرابیان چه گلی به سر وزارت نیرو زده که دوباره انتخاب شد ؟ مگه ما کم آدم با سطح تحصیلات بالا و توانا در کشور داریم که سراغ اینا می ریم (212763)
 
خادم
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۹:۱۵:۵۹
آقا جان در اسلام تا چهار زن نيز در كابينه مشكلي وجود نداردو اين مسئله از لحاظ شرعي حل شده است حالا شما به چه ايراد داريد ! (212798)
 
امير
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۰۹:۲۰:۳۲
انتخاب خانم هاي محترمبه عنوان وزيرانتخاب شايستهاي مباشد ولي انتخاب ار طيف همفكران و طرفداران دوآتيشه يك اما دارد كه مشكلات آن بعدا نمايان ميشود (212801)
 
شیوا
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۱:۰۰:۴۸
احمدی نژاد دفعه قبل هم با همین آب و تاب از وزرایش تعریف کرد اما الان اکثرشان را گذاشت کنار حتی کسانی که تازه چند ماه بود که برسر کار آمدند . ایشان کلا تنوع طلب هستند . (212885)
 
زينب
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۱:۱۶:۴۷
توجه به مطالبات زنان فقط معرفی وزير زن نيست، اين دولت تو اين 4 سال به طور عملی نشون داد که چقدر به زنان اهميت می ده،طرح جنسيتی کردن دانشگاهها، طرح چند همسری مردان، کاهش ساعت کاری زنان و .... . آقای احمدی نژاد ! کی می خوايد عوام فريبی رو کنار بذاريد؟ با معرفی 3 تا وزير زن فکر کرديد چه اتفاقی می افته؟ مثلا فکر کرديد خيلی طرفدار حقوق زنان هستيد.
خوبه که فقط يک ذره عميقتر به مسائل نگاه کنيم. همه بدبختی مملکت ما از سطحی نگریمونه و اينکه فقط جلوی دماغمون رو می بينيم (212908)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۱:۴۳:۲۲
قابل توجه شهلا خانم

دو كامنت بالايي

شما لطف كن به رزومه اينها نگاه كن
2 وزير پيشنهادي ضد حقوق زنان حركت ميكنند
اينها موافق چند همسري هستند
بايد وزير زني بياد كه مشكلات زنها رو حل كنه!
در ضمن كامنتمن مشكلي نداره پس انعكاس بديد.. (212942)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۱:۵۵:۲۴
سلام.نكات زير بسيار بامزه بود:

1- استدلال براي وزير رفاه:حس خانم ها به بازنشستگان بهتر است.
2- استدلال براي وزير بهداشت:با بيماري هاي پنهان خانمها كه خجالت مي كشند بيان كنند چه كنيم.
3- استدلال براي وزير نيرو:ايشان در همه چيز در تربيت بدني موفق بود الا فوتبال
4-استدلال اينكه نمي شود با 290 نفر نماينده رايزني كرد خيلي مسخره بود چون هر وزيري ناظر به خود يك كميسيون مشخص دارد.تازه اينكه آخرين ساعات ليست مي دهد و دوبار هم از رسانه براي حمايت از وزرا استفاده مي كند و اين حرفها كه عليه مجلس زد و ... همه براي فشار بر نمايندگان است تا مجبور شوند رأي دهند فرصت بررسي هم نداشته باشند.
5-انتخاب كامران جان براي وزارت علوم.كسي كه عامل اصلي بي تدبيري در انتخابات بود .در ضمن ايشان مواقع جالبي را براي خواب انتخاب مي كنند!
6- استدلال براي وزير ارشاد:هنرمندان خيلي متفاوتند و سليقه هاي گوناگون دارند!آخه چه ربطي به رشته تحصيلي و سابقه ايشان دارد؟
7-.... (212949)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۲:۰۵:۴۸
نقاط ضعف کابینه معرفی شده:
۱- استفاده از افراد در جاهایی که تخصصی یا تجربه ای در آن زمینه ندارند مانند وزیر نیرو ( آقای علی آبادی نه تحصیلات و نه تجربه ای در این زمینه ندارند. شاید ایشان در وزارتخانه هایی مانند مسکن و راه و ترابری کارآیی بیشتری داشته باشند )
۲- کنار گذاشتن عده ای از وزرای کارآمد قبلی یا جا به جایی بی مورد آن ها به هر دلیلی
۳-به نظر من افراد کارآمد تری با احترام به نظر رییس جمهور در برخی وزارتخانه ها وجود دارند مانند همین وزارت نیرو
نقاط قوت این کابینه:
۱-سطح تحصیلات بالا
۲- استفاده از زنان در وزارتخانه هایی که حضور زنان در آن ها پر رنگ تر است
۳- در تعدادی از وزارتخانه ها مانند جهاد ارتباطات بازرگانی ارشاد بهداشت از افراد کار آمدتری استفاده شده است.
۴-حفظ برخی از وزرای کار آمد مانند اقتصاد و امور خارجه
لازم به ذکر است هنوز نمی توان به جرات در مورد برخی از افراد معرفی شده قضاوت کرد مانند وزرای نفت رفاه علوم کشور اطلاعات آموزش و پرورش و۰۰۰ کار ( پیشنهاد می کنم در این فرصت کم از تمام وزرای پیشنهادی در صدا و سیما دعوت شود و به طور زنده هم برنامه ها سوابق کاری خود را با مردم در میان بگذارند و هم پاسخگوی سوالات مربوطه باشند . با این کار هم به برخی شایعات پایان داده می شود هم به انتخاب نمایندگان کمک می شود و از همه مهم تر مردم با دیدگاه های این کابینه بیشتر آشنا می شوند.) و به نظر من همگرایی کابینه به معنای واقعی از تخصص و تجربه مهم تر است البته نباید از این دو مورد مهم به راحتی گذشت .
در پایان باید تاکید کرد نباید در مورد وزرای معرفی شده به استدلال برخی افراد و قضاوت های سطحی و مغرضانه توجه کرد (212956)
 
در وطن خويش غريب
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۲:۵۱:۵۱
متاسفانه با ساختار ذهني يكتايي كه آقاي احمدي نژاد از مديريت دارد؛ اين تحليل ها و سخن فرسايي ايشان كاملا پيش بيني مي شد.
تقريبا فاقد هر گونه فراز كارشناسانه بود.
پس از 4 سال مديريت و فرصت قانوني و كش و قوس هاي فراوان ايشان تقريبا هيچ فرد استوار و فرهيخته اي كه توان مديريت و نوانديشي داشته باشد را معرفي نكردند. روشن است؛ زيرا با تندخويي ايشان كسي همراه نمي شود.
اميدوار كه مجلس از حق مردم براي جلب حداقل هاي شايستگي وزيران كوتاه نيايد. البته اميدم چندان زياد نيست! (212998)
 
فرزاد
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۳:۲۱:۰۸
ببخشید زهرا خانم منظورتون از زیر سوال بردن نظام و آبروی کشورمونه.در ضمن چرا تو زمان انتخابات که همین آقا محسن پشت سر هم به احمدی نژاد و... توهین میکرد دلتون نسوخت با اینکه هنوز احمدی نژاد رییس جمهور این مملکت بود. (213017)
 
۱۳۸۸-۰۵-۳۱ ۱۶:۰۹:۴۵
متاسفانه الان طوری شده که همه می خوان دق دلی شون هرجور شده سر این بنده خدا خالی کنن.هر کار میکنه می گن چرا این کار کرد!هر کار نمیکنه می گن چرا کرد! یکم منصف باشید!حالا باز قرمزو بزنید!بزنید بهتر (213194)
 
ali
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۰۸:۰۲:۴۳
doroode faravan be aghaie doctor AHMADINEJAD. (213481)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۸:۱۸
وزارت در تمام كشورها تخصصي ترين نهاد است. اگر واقعا يك مرد به واسطه مرد بودنش نتواند مشكلات زنان را درك كند كه واي به حال مردم. خدا كند اين وزير كمي تخصص داشته باشند به جاي تعصب، كه البته بعيد مي دانم. (213680)
 
زاهد
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۱۵:۴۹:۰۱
بكار بردن واژه هلو براي يك رييس جمهور كه تحصيلات عاليه دارند بسيار ناخوشايند است و كافيست كه به لغت نامه انگليسي مراجعه كرده واز موارد استفاده از اين كلمه آگاه شد. (213750)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۶-۰۲ ۰۹:۲۵:۲۷
آن دسته ازمردهاي ايران كه باعناوين مختلف از وزراي پيشنهادي خانم توسط دكتر احمدي نژاد انتقادكردن به اين سوال ماجواب بدهند 30سال وزراي مورد نظر مرد بودند چه گلي به سر آموزش وپرورش وبهداشت مازدند آقافقط 4سال هم نميتوانيد ببينيد يك زن در راس باشه آره چون شماهم به نوعي طالبانيد فقط اسمتان فرق ميكند .
فرق زنان بامردان اينه كه زنان راه دزدي راميبندند 2-دورزدن وسوء استفاده از قانون رابلد نيستند 3-اهل زدو بند نيستند 4- باكسي رودربايسي ندارند 5-دركارشان جدي تر ومصصم ترند 6-خداترس هم هستند
حالا اگر شماآقايان يك وزير زن رابرمي تابيد اشكالي ندارد اگر چنانچه خانمها راي اعتماد نياورند ماخانمها هم ديگر درهيچ انتخاباتي كه كانديداهاي آن مرد باشد شركت نخواهيم كرد(اين يكي راازطرف جمع كثيري اززنان تهراني عرض كردم )البته ميدانم درج نميكنيد جهت استحضار آقاي توكلي عرض كردم (213949)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.