توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 52103
کروبی هنوز دیدار با کمیته ویژه را نپذیرفته است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۱
دفتر حزب اعتماد ملی در پی اعلام خبر دیدار عصر امروز کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر با حجت الاسلام مهدی کروبی با هدف بررسی مستندات وی ، اعلام کرد: هنوز پذیرش یا عدم پذیرش این دیدار از سوی آقای کروبی مورد تائید قرار نگرفته است.

به گزارش مهر، روابط عمومی حزب اعتماد ملی افزود : برگزاری این دیدار از سوی اعضای این کمیته در مجلس اعلام شده است و هنوز معلوم نیست آقای کروبی حضور در این دیدار را بپذیرد یا نه؟

این دفتر اعلام کرده است : حجت الاسلام کروبی در نامه به رئیس مجلس خواستار آن شده بود که در جلسه روسای سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مستندات خود را ارائه کند نه در جلسه با یک کمیته آن هم تنها از مجلس.

بر این اساس تاکنون از دفتر کروبی یا دفتر این حزب برگزاری دیدار امروز رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان در مجلس مورد تائید قرار نگرفته است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.