توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 52315
تصویر/ عكس يادگاري تابش و رسايي + حاشیه‌ها
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۱۲
پس از گرفتن اين عكس، رسايي به خبرنگاران گفت: زير اين عكس بنويسيد كه آقاي تابش پس از اعترافات خود به ما پيوست كه تابش هم با خنده پاسخ داد اتفاقا من هم مي‌خواستم بگويم كه اين عكس نشان مي‌دهد شما به ما پيوسته‌ايد.

به گزارش ایلنا، دبيركل فراكسيون خط امام (ره) به همراه يكي از نمايندگان خانه دولت عكس يادگاري‌ در راهروهاي مجلس انداختند كه حاشيه‌ساز شد.
 


برخي عكاسان از محمدرضا تابش خواستند تا در محوطه پرنور راهروهاي مجلس قرار بگيرند و از او عكس بگيرند در اين هنگام حميد رسايي در حال عبور از محوطه پر نور بود كه تابش گفت: بگذاريد ايشان رد بشوند و بعدا عكس بگيريد.

رسايي با شنيدن اين حرف همان‌جا ايستاد و از تابش خواست تا با يكديگر عكس بگيرند. اين صحنه نظر بسياري از عكاسان را به خود جلب كرد. پس از گرفتن اين عكس رسايي به خبرنگاران گفت: زير اين عكس بنويسيد كه آقاي تابش پس از اعترافات خود به ما پيوست.

محمدرضا تابش هم با خنده پاسخ داد اتفاقا من هم مي‌خواستم بگويم كه اين عكس نشان مي‌دهد شما به ما پيوسته‌ايد.

يكي ديگر از نمايندگان كه شاهد عكس يادگاري تابش و رسايي بود با خنده به آنها گفت: دو عدد تير آهن با يك خال جوش به هم نمي‌چسبند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.