توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 52375
احمدي‌نژاد: رهبری با قدرشناسي، به دولت نمره قبولي دادند
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۰۷
رئيس جمهور با اشاره به اينكه دولت نهم علي رغم همه ضعف‌ها و كاستي‌ها از سوي ملت و رهبر فرزانه انقلاب نمره قبولي دريافت كرده است، گفت: ملت و رهبر عزيز انقلاب با همه قدرشناسي به دولت نمره قبولي دادند، اين در حالي است كه ما هنوز خودمان را بدهكار و مديون مردم و انقلاب مي دانيم.

به گزارش ايلنا، محمود احمدي‌نژاد در مراسم افطاري كاركنان نهاد رياست جمهوري و خانواده هايشان با قدرداني از زحمات آنان اظهار داشت: همكاران و كارمندان رياست جمهوري جزو صادق‌ترين، انقلابي‌ترين و وفادارترين كاركنان دولت در سراسر كشور هستند.

وي با اشاره به اينكه قطعاً اين نمره قبولي حاصل خدمات و زحمات همه همكاران در سراسر كشور به ويژه در نهاد رياست جمهوري است، تصريح كرد: بايد در دولت دهم تلاش خود را افزايش دهيم تا هم از سوي مردم و هم از رهبر گرانقدر نمره بيست دريافت كنيم و اين شدني است.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه دولت بخاطر هياهو و جار و جنجال عده اي زورگو و زياده خواه از مواضع خود در دفاع از حقوق ملت عقب نشيني نخواهد كرد، تصريح كرد: دولت نوكري ملت و مسير خدمت رساني به مردم به خصوص محرومين را با افتخار و قدرت بيشتري ادامه خواهد داد.

رييس جمهور با بيان اينكه دولت نوكري مردم را افتخار خود مي‌داند، خاطر نشان كرد: دولت حل و فصل ذره‌اي از مشكلات مردم عادي را با هزاران كف زدن شكم سيرهايي كه حاضرند مملكت را به بيگانه بفروشند، عوض نخواهد كرد.

وي با تاكيد بر اهتمام ويژه دولت به مبارزه با مفاسد اقتصادي اظهار داشت: عده اي چنين مطرح مي كنند كه مبارزه با مفاسد كشور را به هم مي‌ريزد ولي معتقديم كشور را كساني به هم مي ريزند كه بيت‌المال را ملك آباء و اجدادي خود مي‌دانند. از اين رو دولت مسير دفاع از بيت‌المال، حقوق ملت و برخورد با خودخواهان و دست اندازان به بيت‌المال را با قدرت هر چه بيشتر ادامه خواهد داد.

احمدي‌نژاد همچنين با اشاره به ضرورت اجراي عدالت خاطر نشان كرد: فلسفه استقرار حكومت اجراي عدالت است از اين رو اگر همه دنيا هم در برابر دولت صف آرايي كنند، محال است كه تصميمي اتخاذ كنيم كه بر خلاف منافع مردم باشد. در مسير اجراي عدالت از اينكه چند آدم درشت از ما ناراحت شوند نه تنها ناراحت نمي‌شويم، بلكه خوشحال هم مي‌شويم.

وي افزود: در برخورد با متخلفين، بايد ابتدا از گردن كلفت‌ها و آنهايي كه خود را مالك كشور مي‌دانند، شروع كنيم.

رييس جمهور با گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر، تصريح كرد: در مسير اجراي عدالت، پيشگامان ما كساني هستند كه تمام وجودشان در ساختمان رياست جمهوري سوخت، زيرا حاضر نبودند در برابر زياده خواهي ها كوتاه بيايند.

وي بيانات امام راحل مبني بر جمهوري اسلامي نه يك كلمه زياد و نه يك كلمه كم را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: بعضي ها براي دشمني با جمهوري اسلامي با شيطنت چنين مطرح مي كنند كه جمهوريت و اسلاميت موضوعاتي جدا از هم هستند در حالي كه جمهوري يعني اينكه اراده مردم حاكم باشد و اسلامي بدين معناست كه اين اراده بر پايه مكتب حيات بخش اسلام كه در انديشه ما تنها در نظام امامت و ولايت محقق مي‌شود، باشد.

وي تصريح كرد: حاكميت اراده يك ملت جز در سايه اسلام و نظام امامت و ولايت امكان پذير نيست و رمز ماندگاري جمهوري اسلامي ايران نيز علي رغم سي سال توطئه دشمنان حاكميت چنين انديشه‌اي بوده است.

رييس جمهور با انتقاد از سخنان عده‌اي كه تنها مجلس را نماد جمهوريت نظام عنوان مي‌كنند، تصريح كرد: همه قواي موجود در كشورمان، نماد جمهوري اسلامي هستند.

وي در ادامه با اشاره به دخالت بيگانگان در امور داخلي كشورمان به خصوص در عرصه انتخابات اخير خاطر نشان كرد : آنان كه سي سال از ملت ايران سيلي خورده اند و به خصوص در چهار سال اخير در برابر عظمت ملت ايران تحقير شده بودند، خيال كردند كه در زمان انتخابات مي‌توانند، انتقام بگيرند از اين رو بعد از اينكه انتخابات برگزار شد و ملت بر خلاف تبليغات گسترده، سيلي جديد و محكمتري بر آنان نواختند، خواستند با تشويق به آشوبگري اهداف خود را پيش ببرند.

احمدي‌نژاد گفت: آنان با خيال خام خود قصد داشتند دولت را منفعل كنند اما باز هم اشتباه كردند و معلوم شد كه عاقل نيستند البته اميدواريم كه اشتباهات خود را جبران كنند . راه جبران هم اين است كه دست از دخالت بردارند و در مقابل افكار عمومي دنيا تعهد دهند كه ديگر مرتكب چنين اشتباهاتي در مورد ملت ايران نخواهند شد.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.