نظر منتشر شده
۴۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 53025
معاون حقوقي - پارلماني رييس‌جمهور پاسخ دهد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۵


الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سوالاتی را درباره سوابق، عملکرد  و برخی اظهارات اخیر معاون پارلمانی رییس‌جمهور مطرح کرد.



به گزارش "الف"، نادران در تذکر آیین‌نامه‌ای خود با استناد به سندی که در اختیار وی قرار گرفته است اعلام کرد که موسسه زبان سرا در تاریخ 78.6.20 طی نامه‌ای به محمدرضا رحیمی اعلام کرده است که قصد دارد به وی "یادبود نفیس آکسفورد" اهدا کند.



نادران اضافه کرد، در صدر و ذیل این نامه، دستخطی وجود دارد که در آن گیرنده اعلام می‌کند که عنوان نامه از مشاور قوه قضاییه به استاندار سابق کردستان تغییر کند،‌ ضمن اینکه این نکته نیز اضافه شود که "این موسسه معمولا هدیه خود را به روسای جمهور کشور تقدیم می‌کند و به پاس خدمات ارزشمند شما در استان کردستان".



نادران ادامه داد که با واسطه از آقای رحیمی سوال کرده است که تقاضای تصحیح متن نامه دست خط خود وی است که وی جوابی نداده است.



سند شماره یک ارایه شده توسط نادران  - 1378

 



نماینده مردم تهران همچنین با استناد به سند دیگری این سوال را مطرح کرد که آقای رحیمی چهار سال بعد در زمان ریاست خود بر دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، خود را دکتر اعلام کرده و زیر آن را امضا کرده است. تاریخ سندی که نادران ارایه داده است مربوط به 82.2.21 است.



سند دوم ارایه شده توسط نادران - 1382



نادران همچنین در بخش دوم سوال خود این موضوع را مطرح کرده است که چرا معاون رییس جمهور در یکی از سخنرانی‌های  استانی اخیر خود اظهار داشته است که از آنجاییکه مردم این استان جزو استان‌هایی هستند که رای بیشتری به رییس‌جمهور داده‌اند پس تسهیلاتی برای آنها تعلق خواهد گرفت.



فیلم اظهارات نادران را ببینید:



متن تذکر نادران:



آقای رییس تذکر من ابتداً تبصره ماده 33 است و بعد ماده 17 و بند 11 ماده 23



"توضیحاً خدمتتان عرض می‌کنم که تبصره ماده 33 فرموده که کمیسیونها می توانند در موارد حساس و در مواجهه با تخلفات یا سوء مدیریت با دعوت از مسوولین ذیربط موضوع را بررسی کرده و ادامه داده است شکل کار که وظایف هیات رییسه را آنجا مشخص کرده است.



بند 11 ماده 23 و ماده 17 را که مستحضر هستید. نزدیک به یک سال پیش تذکری را من به رییس جلسه دادم در خصوص اینکه در دفترچه محرمانه دولت برای جناب آقای رحیمی ذکر عنوان دکترا شده بود، دکترای حقوق. آقای رییس آن موقع فرمودند که ما موضوع را بررسی می کنیم و نتیجه را اعلام می کنیم. علت این که تذکر را مجدداً دارم خدمتتان می دهم این است که برگه ای را من دریافت کرده ام که موسسه فرهنگی آموزشی زبان‌سرا در تاریخ  78.6.20 متنی را تنظیم کرده و دستخطی است مبنی بر اینکه آن متن را تصحیح کرده. من این را در هفته گذشته از طریق یکی از دوستان که با آقای رحیمی مرتبط بود تقاضا کردم پرسیده شود و ایشان فرمودند که من به ایشان نشان دادم  و ایشان هیچ توضیحی نداده اند که این دستخط خود ایشان است که تصحیح کرده اند و یا دستخط کسی دیگر است. متن اهدا عنوان افتخاری است از آکسفورد که موسسه فرهنگی آموزیش زبان‌سرا اعلام کرده که می‌خواهد تقدیم بکند به آقای رحیمی .



یکی از دوستان وقتی من این رو توضیح دادم خدمتشان و فرمودند که آقای رحیمی گفتند که ما جلسه بگذاریم و جلسه را حل کنیم. من فکر می‌کنم که این جز وظایف هیات رییسه است که قبلاً هم تقاضا کرده بودم. بالاخره روشن بشود ایشان رییس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد بوده اند و از عنوان دکتر استفاده کرده اند و خودشان امضا کرده اند. یعنی کسی به ایشان لقب دکتر نداده، خود ایشان استفاده کرده و امضا کرده بعنوان دکتر. در سال 1382 حداقل مطابق برگه‌ای که من دارم. من استدعایم این است با توجه به اینکه آقای رییس جمهور همان موقع در زمان استیضاح آقای کردان فرمودند که بررسی بشود ـ مدارک مسوولین رسیدگی بشود . ما بالاخره وضعیتمان روشن بشود، یعنی ما بعنوان نماینده مردم بدانیم که این آقایان آیا دکترا دارند یا ندارند اگر دارند مساله منتفی شود که پرونده بسته شود اگر نیست اگر یک کارمند عادی چنین جرمی را مرتکب شده باشه با آن چه برخوردی را می‌کنند . حتما نسبت به مسوولین اجرای جدی تر باید برخورد شود .



در شرایطی که خود آقای رییس جمهور وزرایی را معرفی می کنند، هم در مجلس هفتم و دولت نهم این سابقه را داشت و هم الان در دولت دهم و مجلس هشتم که می فرمایند من به اینکه وزرای من به چه کسی رای داده اند اعتنایی نمی کنم. ظرفیت‌ها و صلاحیت‌های فردی‌شان را می سنجم و به مجلس معرفی می کنم. کاری ندارم به کی رای داده اند ولی خود این آقای رحیمی در یکی از استانها حضور پیدا کرده است و فرموده چون شما نرخ رای‌تان به آقای رییس جمهور بالاتر است ما برایتان امتیازات مالی قایل می‌شویم. خوب اگر یک استانی رای نداده باشد باید تنبیه بشه؟ نوع برخودها و تعامل‌ها متفاوت است. من استدعایم این است که هیات رییسه این دو مورد را رسیدگی بکنند و مجلس را به استناد تبصره ماده 33 به کمیسیون ارجاع داده بشه نتیجه به صحن علنی و مجلس اعلام بشود".





  الف آماده است توضیحات آقای رحیمی در جهت رفع ابهام این موضوع را منتشر کند.





 

 
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۳:۵۷:۲۴
اگر ثابت شود مدرک آقای واقعی نیست چه اتفاقی خواهد افتاد مگر در مورد کردان چه کردند که حالا چه بشود بایستی قانون وشایسته لاری رعایت شود وکسانی که درمقابل قانون وشایسته سالاری مقاومت می کند برخورد اساسی شود سئوال وتوجیه ومصلحت گرایی من درآوردی مشکل این کشور را حل نمی کند (219435)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۱۲:۴۵:۵۴
البته پیگیری این قضیه مهم است .اما از این مشکلات مهمتر ی در مملکت وجود دارد که مجلسیان خوش نشین علاقه ایی به وارد شدن به این مشکلات ندارند. بهر حال لقمه نونی داره می رسه به نمایندگان و دوره بعد هم می خواهند کاند ید بشوند و صلاحیتشان مورد تایید قرار گیرد. عافیت طلبی و مصلحت گرایی فعلا مد روز است! (219865)
 
نادر
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۰۶:۰۲
هنوز در مورد سوال چیزی ننوشتین ولی فک کنید که پرسیدین،مگه از بهبهانی پرسیدین جواب داد؟مگه مجلسیا بهش رای ندادن.ظاهرا همه سرکاریم
خواهش میکنم محدوده سانسورتون رو کوچیک کنید (219439)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۱۶:۱۵
اون نامه رييس جمهور كه گفتند مدارك مديران دولت بررسي بشه چي شد؟! (219444)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۴۱:۳۰
agha mohsen magar gharare chizi beshe? (219486)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۲۲:۳۷:۱۶
فعلا دارند آن نامه را بررسي مي كنند و فرصت بسيار دراز (219567)
 
صحرائيان
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۲۲:۱۲
احسنت بر اين نمايندگان شجاع. بايد از خودتان و از دولت مردان شروع كنيد. كار اين نماينده بسيار خوب است. اگر همين روال پيش برود و خطاها با همين شجاعت اعلام و پيگيري شود، مي‌توان به آينده اميدوار بود. (219447)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۲۶:۵۰
هر دم از این باغ بری میرسد! (219449)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۳۰:۳۰
\"این موسسه معمولا هدیه خود را به روسای جمهور کشور تقدیم می‌کند\"!
یاد اون جریان \"اگر پیغمبری قرار بود ظهور کند حتما فلانی بود\" افتادم.
نتیجه: آدم‌هایی که تعریف می‌کنند دوست دارند تعریف بشوند. (219453)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۳۶:۵۰
جناب آقای نادران:
سئوال جنابعالی در خصوص وزير پيشنهادی کشور را در مجلس شنيدم و بسيار خوشحال شدم که جنابعالی متوجه خطر شده ايد. اميدوارم با پيگيری افراد دلسوزی چون جنابعالی شاهد استفاده از افراد خدمت کرده به نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف باشيم و از ... جلوگيری شود (219427)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۲۸:۰۷
اين قبيل سوالات به جايي نميرسد.
نمايندگان ما خيلي مشكوك عمل ميكنند.
من نميدانم نمايندگان عزيز در پيشگاه حضرت حق چه جوابي در قبال راي دادن به آقايان محرابيان و بهباني دارند؟
آقاي زاكاني و نادران و توكلي و مطهري كه ديگر مخملي نيستند، دست نشانده اسراييل و بي بي سي هم كه نيستند؟
پس چرا تذكراتشان مسموع نيست؟ (219480)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۸:۰۲:۰۰
برای نمایندگان مجلس تخلف آقای محرابیان محرز نشد. این جریان هنوز رسانه ایست. (219534)
 
حسین پور
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۳۷:۴۱
ازتون خواهش می کنم حتما این مورد را تا حصول نتیجه پیگیری نمایید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد (219432)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۱۰:۲۳
آقاي سينا بهتر است كسي را كه در اين بلبشو با جرات كار بزرگي را انجام ميدهد با نوك قلمت نرنجاني و مايوسش نكني.
خدا به همه خبرنگاران ما، جرات و قدرت درافتادن با مفسدان را بدهد (219470)
 
كوروش
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۴:۴۷:۰۷
اگر يك كارمند عادي بود چه برخوردي مي شد
انشا... مبارك باشد (219462)
 
علي
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۱۲:۰۶
شماها كار ديگه اي نداريد هي كاغذ پاره ها را لو مي ديد؟ (219472)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۱۹:۵۳
سلام لطفا این مسخره بازی های مدراک آقاین رو جمع کنید.
از نماینده ها می خام زود دست به کار بشن.
آبرومون تو دنیا رفت به خدا. آقای توکلی شما با قدرت یه کاری بکنید.
مدرک دادن به همین سادگی ها نیست که به هر کسی که از راه میاد مدرک بدن.
یک بار برای همیشه مدارک قلابی رو جمع کنید. خجالت داره به خدا. (219474)
 
جهان آراء
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۲۷:۲۶
اینکه مدرک مسئولین باید مورد رسیدگی قرارگیرد صحیح وقانونی است و آقای نیز از این امر مستثنی نیست اما چرا درمورد ابهامات مطرح شده در رابطه با مدرک آقای توکلی جوابیه ای ننوشته اید .شاید بندهنخوانده باشم دراینصورت منتشر نمایید (219479)
 
سید امیر
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۷:۰۵:۲۱
دوست عزیز، کاشکی در گوگل جستجو می کردی. من این کار رو کردم، با کلید واژه های زیر:

site:alef.ir مدرک توکلی

این هم دو تا از نتایجش:
http://alef.ir/1388/content/view/51243

http://alef.ir/1388/content/view/51332 (219521)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۲۲:۴۸:۱۶
همونجور که فرمودید شما نخوندید و الا منتشر شده
و خدائیش قانع کننده هم بود

یه سری به بایگانی سایت بزنید (219568)
 
ab
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۵:۳۵:۱۵
دمت گرم سایت الف باز هم مچ گیری کردی! انگار آقای توکلی و دار و دسته اش کار دیگری بلد نیستند. بشین ببین کی پاشو کج کذاشت بگو چرا کج گذاشتی! استاد ایراد گیری آقا بسه بذارین مردم کمی آرام باشند. (219483)
 
کیوان
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۷:۰۵:۲۲
دوست عزیز!
گویا فراموش کردیم آقای احمدی نژاد خود این مایل را باب کرد مگر ایشان زمان انتخابات برای ما آ رامش گذاشتند!؟ (219522)
 
پیمان
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۸:۰۸:۵۶
از نظر شما آرامش مردم یعنی اینکه هر کس آمد هر کاری بکند و برود و به ریش همه بخندد، کسی هم برای اینکه جامعه ملتهب نشود و همه شبها راحت بخوانند دم نزند؟

مطبوعات آزاد رکن اصلی دموکراسی است. خوب اگر این مدارک دروغ است جوابگو باشند. نمی توان که صورت مسئله را پاک کرد.

امروز جناح مورد علاقه شما بر قدرت است، فردا که کس دیگری آمد باز هم حاضری کسی تخلفات را گوش زد نکند؟ یا اینکه گوشت را تیز می کنی ببینی کسی تخلف می کند یا نه؟

از ماست که برماست! (219536)
 
پسرخاله
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۰۴:۰۸:۰۵
اقا یا خانم اب! خیالتون راحت باشه! ما اینجوری ارام تر می شویم!
نه وفتی که همه کم و بیش در اطرافشان این نمونه ها را می بینند و کسی هم دم نمی زند و..... انوقت ناارام می شویم!
مطمئن باش وقتی خیالمون راحت است که بدانیم مسئولینی داریم که اینجور مسائل رو پیگیری می کنند! انوقت ارام می شیم!
با تشکر از سایت الف (219610)
 
سالار
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۶:۵۲:۲۸
اگر شما نیت خیری دارید لطفاً پاسخ دهید که نتیجه آن اسنادی که در بولتن نیوز منتشر شد و نشان میداد آقای توکلی به میزان کافی ! از امکانات دولتی برای دریافت مدرک بهره برده اند چی شد؟ بالاخره ما باید به یک تعریفی از اصول گرایی برسیم. (219516)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۷:۳۳:۱۲
البته من خیلی هم حرفای آقای نادران رو جدی نمیگیرم ،چون توش صداقت نمیبینم - قبلا هم ایشون چند مورد ازقبیل استیضاح وزیر بازرگانی رو مطرح کردند اما سر بزنگاه موضوع رو رها کردند ، اینکارا (خدایا منو ببخش اگه اشتباه میکنم) آدمو بیاد داستان اون نماینده میندازه که هروقت لازم بود میگفت : راستی موضوع اون پول نفت چی بود؟ (219529)
 
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۷:۴۶:۰۹
جالب این است که حضرت آقای

وقتی که در دولت مشغول کار شدند از ترس افشای موضوع مدرک آکسفوردشان در نامه ای رسمی از سعیدلو خواستند که حقوق دکترا به ایشان ندهند

و جالب تر این که این عمل در رجانیوز به عنوان نمونه ایثارگری دولتمردان احمدی نژادی با تصویر نامه منتشر شد

حالا معلوم می شود واقعیت قضیه چه بوده است! (219531)
 
بسطام
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۸:۴۸:۳۵
به به اگه اين راست باشه چرا نمايندگان طرح امروز مجلس كه استفاده از عنوان دكتر مهندس را جرم ميدانست را تصويب نكردند همه ظاهرا چه مجلسي و چه غيره مشكل دارن (219544)
 
حق گو
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۱۹:۱۰:۲۰
برخلاف نظر اشتباه عده ای از عزیزان که به این نظام مقدس علاقمندند و افشاگری مفسده ها و ریشه کنی آنرا دشمن شاد کن میدانند ، بنده اعتقاددارم که : این طرز فکر بسیار غلط را دشمنان یا دوستان نادان نظام ترویج داده اند و افشای دروغ ها و تقلبهای برخی از مسئولین ، نه تنها برای این نظام مضر نیست بلکه بالعکس ، باعث قوام نظام نیز میشود. به معنای دیگر : حتما\" و قطعا\"باید این راه را رفت و نباید گذاشت که فساد در بدنه نظام پخش شود . ( درست بمانند سرطان ، که سریعا\" باید بافتهای سرطانی را سوزاند . یا علفهای هرز که باید گیاهان مفید را از شر آنها خلاص نمود ) لذا ریشه درخت این نظام ، تشنه آب ضلال است که به آن قوام میدهدنه آب آلوده ! (219547)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۲۲:۵۵:۰۱
شماها دیگه حال آدمو از هر چی مدرکه بهم می‌زنید. ول کنید تو رو خدا. این همه کار مفید توی دنیا هست، برین یکیش رو دست بگیرین شاید یه دردی دوا شد. حالا چون به آقای x گیر دادن، آقای x هم به آقای y گیر میده. (219571)
 
فرهنگی 15
۱۳۸۸-۰۶-۱۵ ۲۳:۰۷:۲۲
چند سوال دارم :
چرا هر چه به قول صاحب اکتشاف الف دکترای مشکوک است استاد و رئیس و مسئول در دانشگاه آزاد بوده است ؟
چرا نامه ی سال 78 امروز از گنجینه ی خزائن بیرون می آید؟
چرا نمایندگان عضو تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به جای بیان حقایق دانشگاه
آزاد مدارک افرادی خاص که تصادفا نقل محافل هستند را بیرون می کشند؟مگر این حضرات مدعی عدم همکاری دانشگاه آزاد نبودند؟ ظاهرا همکاری موفقیت آمیز بوده
آقایان الفی آیا واقعا پاسخ را پس از ریختن آبروی او با همین تاکید منتشر خواهند کرد؟
از چه زمانی ما اتهام می زنیم و سپس فردی را که متهم کرده ایم به پاسخگویی فرا می خوانیم ؟
بنده به گردانندگان الف حق می دهم که با عینک خود و جهت گیری سیاسی تلاش کنند . به هر حال پاسخ تشکیک در مدرک آقای توکلی همین است که می بیند. (219574)
 
آتیک
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۰۲:۳۷:۱۶
همانطور که میدانیم از همان سالهای اول انقلاب، بعد از بازگشائی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی -پس از انقلاب فرهنگی-برای ورود به تحصیلات دانشگاهی،شایستگی علمی در درجه ی دوم اهمیت بوده و ملاک اصلی ،اعتقادات ایدئولوژیکی و درجه ی اعتقاد به مذهب شیعه بوده است و با توجه به این نکته ، ایرادی به آقای توکلی و ده ها هزار نفر دیگر از فارغ التحصیلان دانشگاه ها وارد نیست و در حقیقت ، آقایان از موقعیت های به دست آمده ، استفاده ی شرعی نموده اند، آقایانی همچون برادر توکلی به محضر استاد رفته و دانش آموخته اند ولی گروهی از همین ورودی های دانشگاه ها حتی بدون حضور در دانشگاه و آموزش لازم، مدرک گرفته اندو این درد اصلی ایران امروز است. (219603)
 
راهنمایی فرمایید
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۰۶:۳۹:۵۸
اینجانب سواد کمی دارم لطفا راهنمایی فرمایید که جناب اقای دکترکردان سالها با فوق دیپلم در دانشگاه حقوق درس داده ودانشجو تعلیم داده اند واقای دکتر ریاست دانشکده بوده وطبیعتا مدارک علمی دانشجویان را امضاءو انها را فارغ التحصیل فرموده اند حالا ان دانشجو با درس دکترکردان ودکتر کاره ای شده باشد چه دستوراتی در کار خودشان با توجه به سوادشان خواهند داد؟و مورد بعد نیز اینکه اخه اقای دکتر فرموده بودند رییس دفترم چند برگ کاغذ از بیت المال به دخترم داده بود او را برکنار کردم.خب من بی سواد کدام را باور کنم دکترای حقوق و مبالغ دریافتی با انرا ویاتا این اندازه پاکدستی را؟بلاخره ان قضیه لیاقت ÷یغمبری العیاذ بالله کار خودش را کرد وبعید می دانم شما بتوانید کاری کنید .لطفا راهنمایی فرمایید (219614)
 
رضوي
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۰۹:۱۸:۵۵
آقاي توكلي دست از سر برادران خدمتگزار دولت برداريد حالا دكتر و غير دكتر چه فرقي ميكنه مهم اصل خدمتگزاري است كه عزيزان با تمام توان مشغول خدمت گزاري هستند البته اگر شما با اينجور گيردادن ها بزارين .اين گيردادنهاي شما به غير آبروريزي براي نظام و شادكردن دشمنان و بي اعتماد كردن مردم به خادمان دولت هيچ نتيجه مثبتي نداره . به هرحال اگر دكتر بودن يا نبودن ايشون مهم بود خود دكتر احمدي نژاد ايشان را كنار ميذاشتند . (219627)
 
پسرخاله
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۰۹:۵۲:۵۲
من نمی دونم این سیستم اداری و دولتی ایران چه جوریه که این همه ادم عتیقه! با این همه مشکلات و..... توش راه پیدا می کنند!
جالب است هیچ کس هم از ما بیشتر داد تعهد و اسلام و دین رو نمی زند! (219667)
 
علی رادمند
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۱۰:۴۵:۲۵
چه عجب بالاخره از آقای نادران هم صدایی دراومد.
کم کم داشتیم براشون نگران می شدیم! (219718)
 
امین
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۱۱:۲۴:۰۳
سلام
وقتی مجلس ودولت این همه مدرک گرایی را ترویج میکنن خب باید شاهد
این گونه اقدامات هم بود.
دهه دوم انقلاب شاهد گواهی جعل حضور در جبهه بودیم امروز شاهد مدارک مجعول
درخصوص جناب ایشان باید منتظر نتیجه پرونده قضایی ایشان هم باشید! (219769)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۱۱:۵۴:۲۷
فكر نميكنم الاندر شرايط فعلي رسيدگي به اين امور به صلاح مملكت باشد .لطفا بعداپيگيري فرمائيد. (219809)
 
یک جوان سنندجی
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۱۲:۵۲:۰۲
دراین ایام که شعارصداقت ودرستی دولت عدالت محور درایران پراست ماجوانان کرد منتظر اقدام عملی واطلاع رسانی شفاف دولت وخود شخص دراین خصوص هستسم ازروشنگری نماینده شجاع تهران سپاس گزاریم (219873)
 
سیاووش
۱۳۸۸-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۸:۰۸
سایت الف تا کی میخواهد دنبال پرونده سازی و مچ گیری باشد ؟ که نامه نگاری های سالهای پیش را از بایگانی ها در می آورد و اسکن میکند و اسمش را می گذارد اطلاع رسانی؟!
این ایرادات در هر اداره کوچکی هم وجود دارد. بهتر است به حل مسایل بزرگتر که منجر به گشایش اقتصادی ملت می شود بپردازید تا اینکه در چندسال پیش زیر چه عنوانی امضا کرده است که بهرحال مشکلی از مردم را حل نخواهد کرد (219952)
 
گیربازاری
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۰۱:۰۴:۱۴
باسلام به جناب آقای توکلی
آی کاش یک بار آقای توکلی رئیس جمهور می شد !
چون دائما به رئیس جمهور ها گیر میدهد هاشمی خاتمی احمدی نزاد و حتی در دوره موسوی به ایشون هم گیر میداد به بنی صدر هم که حق داشت .
احتمالا ایشان دائما حق طلب و عدالت طلب است خدا کند درست باشد (224131)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.