توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 53080
انبارلويی: سخنان مستند فرمانده سپاه جاي تشکر دارد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۵۶
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اگر سپاه در طول30  سال گذشته به وظيفه خود عمل نمي کرد عاقبتي چون کشور افغانستان در انتظارمان بود و بر همين اساس عملکرد و سخنان قانوني و مستند فرمانده سپاه جاي تشکر دارد.

محمد کاظم انبار لويي عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با فارس با اشاره به برخي واکنش ها نسبت به سخنان فرمانده سپاه پاسداران اظهار داشت: کساني که سخنان فرمانده سپاه را خارج از حوزه کاري وي مي دانند، يا با قانون آشنايي ندارند و يا اينکه خودشان را به ناداني مي زنند.

وي با بيان اينکه طبق اصل150  قانون اساسي سپاه پاسداران وظيفه حراست و نگهباني از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن را به عهده دارد تصريح کرد: وظايف سپاه پاسداران مشخص و شفاف است و کسي نمي تواند اتهامي را مبني بر اينکه سردار جعفري خارج از وظايف خود عمل کرده را به وي بزند.

انبارلويي با تشريح اصل150  قانون اساسي به ماده يک و2  اين اصل پرداخت و اضافه کرد: در ماده يک اصل150  قانون اساسي، آمده است که هدف از تشکيلات سپاه پاسداران حفظ و نگهباني از دستاوردهاي آن و کوشش مستمر در راه تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي تعريف شده است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلاميادامه داد: در ماده2  اصل150  قانون اساسي نيز اين وظيفه که سپاه پاسداران بايد با عوامل و جريان هاي خرابکار که قصد اقدام عليه نظام را دارند مقابله کند به عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.