توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 53689
علی لاریجانی سخنران راهپیمایی روز قدس در قم
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۰۱
 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شهر قم خبر داد.

نصرت‌الله لطفی با اعلام این خبر به مهر در قم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته پس از پایان راهپیمایی مردم شریف قم در روز جهانی قدس، دکتر لاریجانی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) به ‌ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی در ادامه از اتخاذ تدابیر و پیش بینی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم خبر داد و افزود: مردم شریف قم با حضور حماسی و پر شور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر پاسخ کوبنده و قاطعانه‌ای به رژیم غاصب اسرائیل و سردمداران استکبار جهانی خواهند داد.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش روز قدس را نمایانگر وحدت ملی کشور دانست و بیان داشت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگذار انقلاب اسلامی است که باید زنده نگهداشته شود.

وی اضافه کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اثبات نوع دوستی و کمک به مظلوم از بعد امنیت ملی کشور نیز برای ما جایز اهمیت است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تعیین مسیرهای 10 گانه راهپیمایی روز قدس در شهر قم اظهار داشت: مردم روزه‌دار قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مناطق 10 گانه شهری به سمت میدان مطهری قم حرکت کرده و از این مکان نیز حرکت پرشور و منسجم مردم و راهپیمایان به سمت چهار راه بازار، خیابان ارم و میدان آستانه و حرم مطهر کریمه اهل(س) بیت ادامه می‌یابد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.