نظر منتشر شده
۱۲۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54047
پاسخ دفتر سناتور مک‏کارتر به سوال الف درباره ترانه موسوي
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۴
دفتر سناتور کارتر در پاسخ به خبرنگار الف:

نمي‌دانيم سناتور اطلاعات ترانه موسوي را از کجا آورده بود



 
دفتر سناتوری که با نشان دادن عکس منسوب به «ترانه موسوی» جزییات ربودن و تجاوز به این خانم را در سنای آمریکا تشریح کرده بود، از پاسخ به سوال خبرنگار الف درباره منبع خبر آقای سناتور از ماجرای ترانه موسوی طفره رفت.



به گزارش الف، سناتور تریوس مک‌کارتر در تاریخ 31 جولای با حمل و نمایش عکس بزرگی منسوب به ترانه موسوی در سنای آمریکا، ماجرای تکان دهنده‌ای از دستگیری، تجاوز و قتل فجیع ترانه موسوی را برای سناتورها و خبرنگاران آمریکایی تعریف کرد.



خبرنگار الف در جستجوی سرنخی از هویت خانم ترانه موسوی هفته پیش از طریق تلفن، فکس و ایمیل با سناتور مک‌کارتر تماس گرفت و هر بار از وی پرسید اطلاعات‌اش از دستگیری و قتل «ترانه موسوی» را از کجا بدست آورده است؟ اما سناتور مک کارتر هر بار به بهانه‌ای از پاسخ به سوال خبرنگار الف طفره می‌رفت.



نهایتاً صبح امروز منشی سناتور مک‌کارتر در مقابل اصرار و سماجت خبرنگار الف، گفت: واقعاً نمی‌داند آقای سناتور اطلاعات مربوط به ترانه موسوی را از کجا آورده است.



سناتور مک‌کارتر در نطق‌اش در سنای آمریکا در ضمن تشریح جزییات مشمئز کننده قتل «ترانه موسوی»، در جایی می‌گوید این اطلاعات را از چند سایت و نیز شبکه MSNBC بدست آورده است.



لازم به یادآوری است رسانه‌های طرفدار آقای موسوی مدعی هستند خانم ترانه موسوی روز هفتم تیرماه در تجمع حامیان آقایان موسوی و کروبی در اطراف مسجد قبا توسط نیروهای لباس شخصی روبوده شده و پس از آزار جنسی، جسد وی سوزانده و در اطراف کرج رها شده است.



شخص آقای کروبی در شماره 28 مرداد روزنامه اعتمادملی صراحتاً به ماجرای ترانه موسوی اشاره و تاکید کرده بود در برابر تضییع حقوق مردم سکوت نمی‌کنم.



با این حال پس از گذشت 11 روز از فراخوان الف، تاکنون هیچ مدرکی از سابقه خانوادگی، کاری، تحصیلی یا زندگی وی ارایه نشده است.





 
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۲:۵۵:۴۰
یک گلایه:
اقای توکلی شما یک منتقد واقعی هستید ولی اصلا انتقاد پذیر نیستید من در یک مورد چند نکته مهم را به شما خطاب دادم در سایت نیاوردید.
نکته مهم:
در مورد ترانه گشتم نبود نگرد نیست. (231873)
 
جاوید
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۳:۱۹:۳۷
معلوم است از ستاد آقای موسوی
مگر کم از این نوع اطلاعات دروغ از خود بروز داده اند
عاطفه سعیده ترانه احمد ..... اسم است و فامیل تا دلشان خواست پشت هم گذاشتند و برایشان داستان سرائی شکنجه و تجاوز و قتل و... کردند
وقتی خودی ها ! اینطور رفتار کنند شما از یک سناتور آمریکائی توقع مدرک دارید
بله کشته شدن یک نفر هم زیاد است
حتی یک سیلی هم نباید زده شود
حق معترض باید رعایت شود
و ....و...و.....
اما وقتی فتنه شد و تشخیص حق و باطل مشکل . چرا عده ای معترض باید با اغتشاشگر و معاند و معارض مانند منافقین و سلطنت طلب و پژاک و جاسوس خارجی و .... هم صف شوند وقتی صفشان را ار آنان جدا نکنند ممکن است از محل برخورد با آنان آسیب ببینند که همین هم باعث ناخشنودی است لکن چاره اش فقط فاصله گرفتن از دشمنان است (مگر آنکه ریگی در کفش بعضی ها باشد که هست) (231896)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۷:۵۵:۴۲
فرزند روح الامینی که دروغ نیست اینو را هم به نظرسنجی اضافه کنید (233613)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۳:۵۵:۴۰
الف رسالت خبری خود را به خوبی انجام می دهد.
به امید روزی که رسانه های کشورمان الگوی استدلالی را در پیش گیرند (231923)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۱۶:۰۸
با سلام اگر آقای کروبی را به خاطر اتهاماتش علیه نظام اسلامی مبنی بر تجاوز و زنا و قتل ثابت نکند باید مجازات مقرر در شرع را تحمل کند
واقعا برای این مملکت متاسفم که قذف کننده راست راست در خیابان ها می گردد و ادعای دفاع از مظلوم را می کند
از امیر المومنین نقل شده است که ایشان سه نفر شادی را که گواهی داده بودند بر زنا ولی نفر چهارم تاخیر کرده بود (چون زنا با 4 شاهد ثابت میشه) را به جرم قذف حد زدند و منتظر نفر چهارم نشدند چون این اتهام خیلی سنگین است ولی در کشور به اصطلاح شیعه ما قاذف حتی محاکمه هم نمی شود
خدا لعنت کند کسی که مومنین را قذف به زنا می کند (231934)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۸:۱۵
با سلام اگر آقای کروبی را به خاطر اتهاماتش علیه نظام اسلامی مبنی بر تجاوز و زنا و قتل ثابت نکند باید مجازات مقرر در شرع را تحمل کند
واقعا برای این مملکت متاسفم که قذف کننده راست راست در خیابان ها می گردد و ادعای دفاع از مظلوم را می کند
از امیر المومنین نقل شده است که ایشان سه نفر شادی را که گواهی داده بودند بر زنا ولی نفر چهارم تاخیر کرده بود (چون زنا با 4 شاهد ثابت میشه) را به جرم قذف حد زدند و منتظر نفر چهارم نشدند چون این اتهام خیلی سنگین است ولی در کشور به اصطلاح شیعه ما قاذف حتی محاکمه هم نمی شود
خدا لعنت کند کسی که مومنین را قذف به زنا می کند

عزیز من ما هنوز هیچ کاری نکردیم، این ها ما رو خوارج می دونن. وای به حال روزی که بخوایم در برابر یاران امام(!) قد علم کنیم.
همین حالا می گن شما به بیت امام اهانت کردید! (232013)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۷:۰۵
محمد عزیز
اگه به کامنت های من توی سایت مراجعه کنی متوجه میشی که با این اقدام اقای کروبی مخالف بودم اما این رو هم باید اضاقه کنم نباید زیاد هم تند رفت

طبق قانون مجازات و فقه شیعه قذف منوط به مطالبه کسی است که به او تهمت زده شده و فعلا که نه ترانه موسوی وجود خارجیش کاملا ثابت شده و نه افراد مثلا متجاوز! (تازه انهم در صورت وجود) هویتشون مشخصه

ادعای اقای کروبی ، فوقش اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب رو به دنبال خودش داره

به جای این حرفا به فکر وحدت بیشتر ملت باشیم (232059)
 
emra
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۲:۱۱:۲۵
آقا محمد

قذف به زنا مجازات دارد، اما مساله‌ای که آقای کروبی مطرح کرده اند زنا نبوده، بلکه تجاوز بوده است. تجاوز با زنا تفاوتی‌ از زمین تا آسمان دارد. ایشان مدارک خود را هم ارائه کرده اند، اگر به نظر شما این مدارک ساختگی است به عقیدهٔ من هم هیأت ویژهٔ قضایی‌ صلاحیت و بیطرفی لازم را ندارد. در مورد نامه‌ای که آقای کروبی در آن به ترانه موسوی اشاره کرد، شما کاملا مساله را عوض کردید. آقای کروبی در آن نامه اعلام کرد که برنامهٔ صدا و سیما در مورد ترانه موسوی ساختگی بود، همین.

الف گرامی‌ می‌دانم که نمیخواهید چاپ کنید، هر حرفی‌ را میزنید اما جواب آن را نمیشنوید.

با تشکر (232124)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۹:۲۸:۴۵
با سلا امرا عزیز ماده 63 قانون مجازات اسلام می گوید:(زنا عبارت است از اجماع مرد با زنی که بر او ذاتا حرام است )و همچنین ماده 64 همین قانون می گوید :(زنا در صورتی موجب حد می شود که زانی یا زانیه بالغ وعاقل و مختار بوده باشند ) هرگاه این عمل با اجبار یکی از طرفین انجام شود ( تجاوزی که شما می فرمائید ) می شود زنای به عنف که با اجبار یکی و اکراه وعدم خواست دیگری صورت پذیرفته در هر صورت حکم زنا برای اولی جاری و لازم است . در لواط هم همین گونه است . ماده 139 نوشته است قذف نسبت دادن زنا یا لواط به شخص دیگری . وماده 143 است :هرگاه کسی به شخصی بگوید که تو با فلان زن زنا کردی یل با فلان مرد لواط نموده ای (شامل زنا ولواط با زور همان تجاوز شما هم می گردد )نسبت به مخاطب قذف خواهد بود وگوینده محکوم به حد قذف می شود و جالب است بدانی حد قذف 80 تازیانه است و ماده 608نوشته :توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد به مجازات تا 74 ضربه خواهد بود .
بهر حال اگر به گفته شما زنا هم نباشد اگر ثابت نشود توهین که هست حال از افترا و تهمت می گذریم وفقط توهین را در نظر گرفتیم . (232566)
 
emra
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۱:۵۶:۰۱
با تشکر از آقا محمد، هموطن گرامی‌

بله به این ترتیب که شما میگوئید و حکم قذف زنا و تجاوز را یکی‌ می‌بینید، اگر کسی‌ به یک بنده خدایی تجاوز کرد و هیچ کس ندید، آن‌ بندهٔ خدا حق ندارد برود شکایت کند چون نمی‌تواند چهار شاهد عادل پیدا کند و اگر شکایت کند قذف است و هفتاد یا هشتاد ضربه شلاق می‌خورد .

در ضمن اگر نامهٔ آقای کروبی را خوانده باشید حاوی اتهام است ولی‌ نه توهین. حالا تفاوت نظر شما و من این است که شما میگوئید هیأت ویژهٔ قضایی‌ عادل بوده و درست بررسی کرده اما من میگویم متاسفانه حاکمیت به بلوغ قضایی‌ لازم نرسیده که از دستگاه قضایی‌ بخواهد خودش اتهام خودش را با عدالت بررسی کند.

اگر اشکالی در نظر یا استدلال من می‌بینید لطفا بیان بفرمائید، (233319)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۱:۰۲:۲۰
دوست عزيز اقاي emra باسلام . از اينكه براي اقا محمد و ساير دوستان متعصب ايشان فرق معاني زنا و تجاوز را به روشني توضيح داديد ممنونم . انشالله خداوند همه ما را به راه راست هدايت كند . (232629)
 
پویا
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۹:۴۲
شما هم جنس روت خیلی ذخیمه..!
مگه خود آقا نگفت که پیگیری میکنه؟
تو دیگه چی میگی.؟!
حتما چیزی بوده که گفته پدر عاملینش را در میارم.! (232266)
 
شهروند ايراني
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۲:۱۰:۲۳
به اين ترتيب مي بايست تمامي مسئولان را كه به اين راحتي به ملت ايران و ساير ملتها انواع تهمت و افترا را مي زنند محاكمه كرد
مثلا رئيس جمهمور - روزنامه كيهان - وزير اطلاعات و .................. (232660)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۱۸:۵۶
11 سال هم صبر کنید
مدرکی بدستتون نمیرسه
اصولا اینا برای کدوم ادعاشون مدرک اوردن (231936)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۲۹:۰۸
الان داشتم عکسای تجمع مجاهدین خلق و سلطنت طلبها و یهودیای طرفدار اسرائیل رو در نیویورک علیه سخنرانی احمدی نژاد نگاه می کردم. عکسهای موسوی و کروبی دستشون بود...واقعا بعضی ها چه سرنوشتهایی پیدا می کنند! (231938)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۵:۴۲:۴۱
ببخشید، رو پیشونیشون نوشته بود مجاهدین خلق و سلطنت‌طلب و یهودی طرفدار اسرایی؟ (231967)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۸:۰۸:۱۷
علیرضا جان
حداقل خلاف را جوری بگویید که نتوان آنرا اثبات کرد
طرفداران جنبش سبز که تصاویر موسوی را همراه داشتند از باقی دسته ها جدا بودند و تعداد سایرین در مقابل سبز ها اصلا به چشم نمیامد.
این را میتوانید کاملا در عکسها و فیلمها مشاهده کنید (232030)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۴۵:۲۸
آره واقعا همه مشاهده كرديم مخصوصا صداي الله اكبرتونو كه 3 4 تا خونه بيشتر تو محله هاي از اين كارا نمي كردن . البته ما اكثر مردميو ديديم كه هيچ رنگي نداشتن.. شما خيلي سرت زير برف بوده قضيش فرق داره با اينكه تعداد رو فراموش كني (233686)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۸:۲۷:۳۸
بهتره بفرمایید برای بعضی ها چه سرنوشتی رقم می زنند آقا علیرضا (232038)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۹:۱۶:۳۹
درسته که اقای موسوی نباید از اول و نسنجیده این ادعای تاسف بار رو مطرح میکرد
ولی اگه خیلی از ماها هم جای ایشون بودیم شاید نمیتونستیم در این موارد موضع گیری کنیم
چون هر حرفی ممکنه جمعی از طرفداران رو دچار ریزش کنه

کسی میتونه به این سکوت مهندس موسوی خرده بگیره که شجاعت عذرخواهی از اشتباه رو داشته باشه
حالا چند نفر از ماها این شجاعت رو داریم؟
(232065)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۴۸:۰۶
عزيز من كسي كه ميره كانديداي رياست جمهوري ميشه مطمئنا با شما نوعي خيلي فرق داشته

توقع رفتارهاي بهتر و سنجيده تري ازش ميره

پس اصلا بحث اين چيزا نيست .. بنده خدا يه كاري كرده توش مونده ..دليل نداره حاميانش معذرت بخوان .. به بند بيفتن و يا دادگاه برن

كسي جرأت داره كه همه اين اتفاقاتو به جون بخره و بپذيره اشتباهاتشو

كه ايرانو داشت ميزد زمين با هيچ و پوچ بدون حتي يه دونه سند ..! (233689)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۹:۲۵:۱۲
دوست عزیز اونایی که عکس موسوی و کروبی دستشون بود همشون سلطنت طلب یا این چیزایی که شما میگین نبودن !
خیلیاشون نه سلطنت طلبن نه اجیر شده اسرائیل و نه میدونن که مجاهدین چی هست !

از قضا من چند نفرشون رو میشناسم که سرمایه داران ایرانی هستن که توی امریکا سکونت دارن !


مثل اینکه شما زیاد رسانه دولتی نگاه میکنید . چون چند وقته این رسانه بدجوری سر و صدا راه انداخته که صهیونیستا برنامه ریزی کردن و ... برای سفر احمدی نژاد.

برای اینکه دلش نمیخواد بگه ایرانیان مقیم امریکا میگه صهیونیستا - میگه منافقین - میگه سلطنت طلبا ! (232068)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۴۹:۲۴
شما هم بدجوري دو تا موضوع رو با هم قاطي كردي

اون قضيه اسرائيل راسته .. اما شايد قضيه ايرانياي مقيم اونجا هم با اون رسانه هاي اونجا راست باشه .. نه ؟ (233690)
 
دانیال
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۳:۳۶
من نه منافقم نه سلطنت طلب نه یهودی من هم بودم با افتخار عکسشان را در دستم می گرفتم (232083)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۵۰:۰۷
آره ايشالا اون دنيا با همينا محشور و مشهور بشي (233691)
 
سید هادی
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۰:۳۴:۳۶
چرا اینقدر دروغ چه چیزی را می خواهید ثابت کنید که هیچ جنایتی نبوده اگر هم جنایتی بوده زیر سر موسوی و کروبی بوده. تورو خدا دست بردارید الان قرن بیست ویکمه
اینو هم درج نکن (232089)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۰:۴۳
آقاي محترم , بگذاريد خيالتان را راحت كنم:
1- هيچ دليلي براي ايجاد وحشت و اغتشاش موجه نيست. هيچ دليلي! حتي اگر پدرت را كشته باشند!
2- فرض كنيم اشخاصي بوده اند كه فقط براي اعتراض (و نه اغتشاش) در تظاهرات بعد از انتخابات شركت كرده اند. وظيفه شهروندي اين اشخاص ايجاب ميكرد كه به محض مشاهده \"اغتشاش, تجاوز به حريم خصوصي مردم, و از بين بردن اموال عمومي\" , مثل هر انسان متمدني, صحنه تظاهرات را ترك كنند تا پليس و ديگر نيروهاي دولتي بتوانند از جان و مال مردم محافظت كنند. درست مثل مواقعي كه صداي آژير آمبولانس را ميشنويد و ماشينتان را به سمت راست ميكشيد تا راه باز كنيد و جان انسان هايي را كه به كمك احتياج دارند را به خطر نيندازيد.
بنابراين 99 درصد از دستگير شدگان گناهكارند حتي اگر تنها گناهشان كنجكاوي بوده است و فقط تماشاچي بوده اند.
3- همچنين و بعلاوه مسئوليتهاي شخصي افراد شركت كننده در تظاهرات,خون تمام كشته شدگان و مسئوليت تمام اغتشاشات, بر دوش اشخاصي است كه با بي وجداني كامل و بدون سند, ادعاي تقلب كردند و بچه هاي ما را, بجاي تشويق به استفاده از راههاي قانوني, تشويق به تظاهرات غيرقانوني كردند.
اگر تظاهرات غيرقانوني صورت نميگرفت, اغتشاش گران فرصتي براي اغتشاش پيدا نميكردند, هيچ شخصي دستگير نميشد و كهريزك اتفاق نمي افتاد , هيچ خوني ريخته نميشد و هيچ صدمه اي به اموال عمومي وارد نميشد, و دول خارجي هم فرصت تبليغ منفي پيدا نميكردند.
با استفاده از راههاي قانوني, ميتوانستيم كه به دنيا نشان دهيم كه رخنه اي در اتحادمان وجود ندارد. (232460)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۵۳:۰۸
الان قرن بيست و يكمه بله

اصولا تو همچين قرني براي هر چيز بايد دليل بياري و سند و مدرك و شاهد

بالاخره قرن بيست و يكمه ديگه ..مردم .... كه نيستن همه ميدونن

براي تقلب بايد دليل و مدرك بياري
براي قتل و تجاوز بايد دليل و مدرك بياري
براي به بازي گرفتن اين همه جوون بايد دليل و مدرك بياري

يه چيزي .. براي اينكه حرف امثال شما رو بشه باور كرد با منطق و عقل ... متاسفم ..بازم بياد دليل و مدرك بياري ...

نه ؟ (233693)
 
ali
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۰:۴۰:۰۱
تا جایی‌ که ما خبر داریم، ضد انقلاب همیشه خواهان حضور افرادی در نظام است که آبروی نظام را ببرند و نظام را در سراشیبی سقوط قرار دهند. اتفاقا من این کار مجاهدین رو هم در راستای خوراک تبلیغاتی برای امثال شما درست کردن می‌دانم. با احترام (232092)
 
یاشار
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۱:۵۴:۴۳
اگر آنها آنگونه که شما وصف میکنید هستند پس احسنت به آقای کروبی و موسوی که توانسته اند مخالفان نظام را هم زیر پرچم جمهوری اسلامی بکشانند (232115)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۰:۳۳:۳۶
پس این اقایان از حضرت علی(ع) هم بالاترند!چون ایشان نتوانستند خوارج و ناکثین و مارقین را جذب کنند ولی اقایان اصلاح صلب توانستند دشمنان قسم خورده اسلام و ایران و جمهوری اسلامی را زیر پرچم سبز جمع کنند (232420)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۱:۵۱:۱۹
اشتباه نكن دوست عزيز! اين آقايان کروبی و موسوی هستند كه در زير پرچم شير و خورشيد مخالفان و ضد انقلاب قرار گرفته اند. ماهيگير خوبي نيستيد چون با دروغگوئي, اغتشاش, شانتاژ , و خيانت, ديگر حتي يك ماهي هم براي صيد شدن وجود ندارد. (232434)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۵۷:۵۸
شرط ميبندم اگه موسوي بياد بگه بياين به خيابونا كسي ديگه محلشون نميده مگر اندك افرادي اونم از جنس خودشون ! (233696)
 
علي كريمي
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۹:۰۷:۴۱
مخالفان نظام را زير پرچم جمهوري اسلامي نكشاندند
بلكه مخالفان نظام همچنان زير پرچم شير و خورشيد ايران هستند
برو با دقت نگاه كن (232560)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۰:۴۶:۳۳
ای ول . تا حالا اینجوری بهش فکر نکرده بودم .واقعا دوستان چه هوش سرشاری دارن ! (232618)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۴:۱۵:۳۴
نکته اینجاست که اون پرچم ،پرچم شاهنشاهی بود

یعنی آقایان کروبی و...برای رسیدن به قدرت رفتن زیر بیرق شاهنشاهی (232731)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۹:۵۵:۰۲
مطمئنا همه مخالفان صرفا مخالف نيستن

شما كه بايد بدوني و بفهمي .. دشمن زياده

اين ما هستيم كه الان فهميديم كي دوسته كي دشمن و كي داره نقش خاله خرسه رو بازي ميكنه

لطفا با كلمات بازي نكنين عزيز من

گوش همه پره (233695)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۷-۰۶ ۱۵:۰۴:۱۶
زیر کدوم پرچم جمع کرده بودن؟ اونا که پرچم شیرو خورشید دستشون بود .. در ضمن تو همین روز قدس هم شعار میدادن استقلال آزادی جمهوری ایرانی
میدونی معنیش چیه؟ یعنی ما اسلام نمیخوایم.. اسلامو در حد همون روضه و قبرستونو اینا میخوایم نه در حد حکومت .. متأسفانه پرچمی که و دوستانش زیرش جمع شدن فقط پرچم دجاله. (234184)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۱:۰۱:۴۵
االهم اجعل عاقبت امورنا خیرا (232628)
 
ماسمالي اصل قضيه
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۳۸:۱۰
ببينيد من يك بحث منطقي را مي خواهم مطرح كنم شايد منطق بنده هم منطق غلطي باشد ولي اميدوارم سردبيري الف اجازه بدهد اين مطلب منتشر بشود تا منطق ساير دوستان را هم بدانيم.
تقريبا دروغ بودن موضوع ترانه موسوي اثبات شده است.اين دروغ بودن ترانه موسوي و سعيده پورآقايي هم فرصت خوبي بوده تا با يك شانتاژ تبليغاتي صداوسيما و بقيه اصل قضيه كه به اين معترضين به نتايج انتخابات ظلمي صورت گرفته را تحت شعاع قرار بدهند.
اما اي كاش يه تماس هم با دفتر فرمانده سپاه مي گرفتيد و مي پرسيديد اطلاعات خود را درباره اين كه تعداد کشته شدگان را 29 نفر اعلام کرده كه از این تعداد 13 نفر بسیجی، هفت نفر نیروهای مردمی حامی بسیج و 9 نفر معارضین بوده اند از كجا اين اطلاعات را گرفته.و اين كه يك عده با اغراق در تعداد وكيفيت نحوه ظلم به اين معترضين باعث بي آبرويي نظام(البته اگر بعد از كشته شدن 3 جوان بي گناه در بازداشت گاه رسمي نظام آبرويي براي بردن باقي مانده باشد؟) شده اند آيا آنطرف قضيه هم صادقانه عمل كرده وسعي در كاهش تعداد كشته شدگان نداشته؟آيا آماري كه فرمانده سپاه گفته مثل كشته شدن سعيده پورآقايي دروغ نيست؟ (231945)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۲۰:۰۰:۴۴
نه .. چرا به اين فكر نكردي كه بعضيا خواستن با مطرح كردن اين مزحرفات كل جامعه رو تحت الشعاع قرار بدن .. ها ؟

اين كه دمه دست تره رو نگاه نمي كني چسبيدي به كسايي كه به روشن شدن قضيه كمك كردن ؟

دمشون گرم .. ايول كه ما الان خدارو شكر كرديم به موسوي اصلا راي نداديم

خدا رو شكر

بين بد و بدتر اقلا بد رو انتخاب كرديم

اين مهمه (233698)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۳۹:۵۵
in aghaye shahravi ek fajaye elmi ast...be hale in mamlekat bayad gerye kard agae amsale in aghaye Daneshjou va Shahvari sokane elmiyash ra be ohdeh begirand.....vayyyyyyyyy khodaye man share in mamlekatro az har che doroghgoo ast hefz koon (231947)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۶:۴۹:۰۶
مملکت ماله کسیه که با هرچی بدی و خوبیش توش مونده و زندگی می کنه
نه ماله یه عده ترسو که هویتشون رو ول کردن و مهاجرت کردن
مسائلشم به خودمون ربط داره
شما در مورد کشور خودت دل بسوزون (232853)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۴۰:۴۱
باید نظام این اقایون رو محاکمه کنه.باید.اگر نکنه من به عنوان یه بسیجی رای نخواهم داد دوره ی بعدی.باید احقاق حق امت حزب الله به صورت اکمل انجام بشه.خواهش میکنم نظر من رو درج کنید. (231949)
 
امید
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۴۴:۳۳
بالاخره صاحب این عکس باید ایران وجود داشته باشد همین که کسی اطلاعاتی در مورد ان نمی گوید نشان از تهدید و ارعاب برای عدم فاش شدن این راز است مطمئنا چهره قدرت مندی پشت این جریان است مثل ح.ط
در ضمن اقای توکلی بنده نام دو نفر از کشته شده های اخیر را می دانم که اسامی انها در لیست کمیته موسوی و کروبی نبود اگر قول پیگیری می دهید اسامی وادرس انها را در اختیارتان بگذارم (231951)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۰۱:۴۶:۲۹
اقا امید
شما از کجا مطمئنید که صاحب این عکس در ایران است؟ میشه لطف کنید بگویید ما هم روشن بشیم؟
به این فکر کردید که شاید صاحب این عکس مثلا یک دختر عرب باشد که درمقابل پول امده مقنعه سرکرده ازش عکسی انداخته شده و بعد هم ان داستان ساختگی...شاید هم یه ایرانی ساکن همان امریکا باشه شایدم عکس فتوشاپ باشه یعنی هرتکه اش متعلق به یک شخص ... پس حالا برو خالقشو پیدا کن...
ولی من همچنان فکر میکنم همان سناریویی که از تلویزیون پخش شد به واقعیت نزدیک تر بود چرا؟ چون قیافه خواهر هرچند عینک به چشم داشت با عکس مورد ادعا مو نمی زد... اگه به ان فیلم دسترسی دارید برید جند باره ببینید تا به حرفم برسید... کاملا مشخص بود هردو خواهر هستند. (233108)
 
عماد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۵:۱۵:۰۸
زمان انقلاب هم کمونیست ها و مجاهدین خلق هم عکس امام را دستشون می گرفتن
اونا فقط می خواهند سوء استفاده کنند (231960)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۵:۲۴:۰۳
اندر احوالات کروبی و موسوی و هوادارانشان تامل می کردم. یادم از این ابیات حافظ آمد :

آبرو می رود ای ابر خطاپوش ببار
که به دیوان عمل نامه سیاه آمده ایم

حافظ این خرقه پشمینه بینداز که ما
از پی قافله با آتش آه آمده ایم! (231961)
 
حمیدرضا
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۶:۰۸:۵۷
آخه یه نفر پیدا نمی‌شه به اینا بگه که این کارا به شما چه ربطی داره
بابا جون شماها لالایی بلدید برای کشور خودتون بخونید
و هم چنین آقای کروبی و موسوی که به خاطر کارهایشان ابروی نظام را برده‌اند هر چه سریعتر باید به اشد مجازات خود برسند (231979)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۶:۰۹:۵۲
در مورد دروغ های بیست و سی در مورد ترانه موسوی هم تحقیق کنید... اینکه فقط 3 ترانه موسوی در ایران وجود دارد و ... چرا با آن دستپاچگی بیست و سی قصد داشت وجود ترانه موسوی را به آن صورت مسخره کتمان کند؟ نمی شد از همان اول به درستی در مورد این قضیه تحقیق کنند؟ اینها نشان می دهد که کاسه ای زیر نیم کاسه است... (231980)
 
راحيل
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۶:۲۷:۵۲
نميدونم اگه آقاي موسوي يا كروبي در انتخابات پيروز مي شدند چطور ميتونستند امروز در سازمان ملل با اون گفتار و بيان شيوا و سليس خود در برابر اين همه دوربين و خبرنگار صحبت كنندو از حق ملت ايران دفاع كنند،واقعا خدا خودش بهمون رحم كرد. (231991)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۶:۴۶:۳۱
از شما انتظار میرود به همین ترتیب در مورد ۷۲ نفر باقیمانده شفاف سازی کنید و گر نه مشخص میشود این دو مورد کار اطلاعاتی‌ برای پوشش بقیه موارد بوده (231997)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۰:۴۸
کروبی آدم ساده ای است که همیشه مورد سوء استفاده ی اطرافیانش واقع شده. سادگی او آنقدر بود که خود کرباسچی توانست با کنار زدن افرادی که 7-8 سال در اعتماد ملی زحمت کشیده بودند خود را به جایگاه معاون اولی برساند و نهایتا جلوی همه روی برگه ی رای نام موسوی را بنویسد.
جالب است که کروبی ادعای تقلب هم می کند. آخه وقتی معاون اولت بهت رای نداده دیگه آخرش معلومه (232009)
 
emra
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۲:۱۹:۱۰
خیلی‌ اطلاعات دقیقی‌ را بیان کردید، اعتماد ملی‌ بعد از انتخابات ۸۴ تشکیل شد، کسی‌ هفت هشت سال نمی‌تواند در آن‌ زحمت بکشد.
در ضمن ساده بودن یا نبودن آقای کروبی به موضوع ربطی‌ ندارد، ایشان در مورد جعلی بودن برنامهٔ صدا و سیما نظر دادند ، در تائید برنامهٔ بیست و سی‌ بفرمائید وگرنه خارج از بحث است. (233338)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۷:۲۹:۳۳
این درست که به خاطر تعلق سایت الف به جناحی خاص ، پیگیری صحت و سقم ماجرای ترانه موسوی و نشان دادن جعلی بودن آن برای شما مهمتر است از پیگیری روند رسیدگی به خونهای ریخته شده ، شکنجه های انجام شده...ولی چرا سعی می کنید خود را به صورت سایتی فراجناحی و بی طرف نشان دهید؟مخاطب شما بیننده های تلویزیون با هر سطح سواد و معلومات نیستند اینجا همه از تعلقات سیاسی شما با خبرند. (232014)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۷:۵۱:۴۷
این که این مسئله ابهامات زیادی داره حرفی توش نیست.
ازتون خواهش می کنم به سراغ 20:30 هم برید و از آقایون بپرسید که از کجا اطلاعاتی به دست آوردن که این خانوم تو کاناداست.
خواهش می کنم برای رعایت عدالت هم که شده این کار رو بکنید.
ممنون. (232021)
 
سبز سبز صادق
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۷:۵۲:۲۳
یک راه حل ساده
جهت اینکه مشکلی با این سناتور وموسوی حل بشه یک شیر پاک خورده ای که فامیلش موسوی است دختر بیاره وبعد قربانی بشه تا قضیه بدون دروغ ختم به خیر بشه
موسوی امده تا دروغ نباشد
ادب مرد به زدولت اوست (232023)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۸:۴۵:۵۹
آقایان، چرا دروغ پردازی سیما در برنامه 20و30 را که آقای کروبی برملا کرد و آقای شاه حسینی نیز در روزنامه خبر پذیرفت که ترانه موسوی ایشان که در کانادا است متفاوت از ترانه موسوی واقعی بوده است را پیگیری نمی کنید. آیا عاملان این سناریو نمی توانند شما را به حقیقت هویت ایشان نزدیک کند؟ (232045)
 
سیامک
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۹:۰۱:۱۹
عکس موسوی و کروبی که چیزی نیست دوست عزیز یه زمانی قرآن سره نیره می زدن. (232055)
 
وحيد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۹:۵۸:۳۵
مشخص نشده كه براي اين خانم هم مجلس ختمي با حضور مير حسين موسوي برگزار شده؟
ميرحسين در اين مدت كلي ثواب كذايي كرد بنده خدا! (232077)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۰:۰۷:۴۹
با سلام
تعجب من از صدا وسیما اینست که اگر اصرار دارند که بگویند ترانه موسوی زنده است و با خانواده وی مصاحبه کردند چرا بوسیله گزارشگری در کانادا مستقیما با خود ترانه موسوی که خانواده اش ادعا کردند در ونکوور کانادا زندگی می کند، مصاحبه نمی کنند تا کاملا حقیقت آشکار شود. آیا این کار ممکن نیست؟ (232079)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۰:۲۷:۵۹

مدرک؟
یعنی عکس 3x4 مدرک نیست؟
تازه سناتور تریوس مک کارتر هم که تایید کرده!
دیگه چی میخواین؟ (232085)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۰:۵۵:۰۳
سایت الف:
چرا در اطلاع رسانی اینقدر شلخته هستید؟ چطور می خواهید که در این جنگل دشمنان را رسوا کنید؟ یکم: اسم این شخص \"کارتر\" یا مک کارتر نیست. این شخص نام خانوادگی اش مک کوتر است. (Thaddeus McCotter (R-MI)

دوم: این شخص سناتور نیست. این شخص از جمهوریخواهان است که در کنگره بعنوان نماینده باصطلاح مردم در خدمت صهیونیسم است. شما اگر کمی در گوگول پژوهش می کردید متوجه می شدید که مک کوتر شغلش را مدیون لابی اسراییل و سازمان ZOA یعنی صهیونیست های آمریکایی است. خب، مشخص است که این دروغگوها توسط لابی یهودیان به این مرد نوکر صفت تزریق شده که در کنگره - مردم آمریکا کنگره را بنام زمین اشغالی توسط اسراییل می شناسند - به خورد یک مشت نوکر و ابله داده می شود که تنور را همچنان گرم علیه ایران نگه دارند.
شما باید چندی از افراد خبره که به زبانهای خارجی بخصوص انگلیسی آشنایی دارند را به سایتهای مختلف بفرستید و دروغ های این تحمیق شدگان و لابی اسراییل را پنبه کنید.

http://zoa.capwiz.com/bio/id/851 (232093)
 
مجتبي
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۰:۲۱:۰۰
آقا يا خانم ناشناس:

اولاً اسم آن موتور جستجوگر گوگول نيست و گوگل است. ثانياً وقتي رسانه هاي داخلي به اتهام يا جرم اطلاع رساني تحت فشار قرار ميگيرند و صداوسيما هم بسيار جانبدارانه و يك طرفه خبرها را منتشر ميكند انتظار داريد چه اتفاقي بيفتد؟ وقتي در يك كشور عده اي با تمام تخلف هاي آشكارشان معصوم تلقي ميشوند و عده اي ديگر با اندك اشتباهي به مجازاتهاي سخت محكوم ميشوند طبيعي است كه خارجيها هم يك كلاغ چل كلاغ بكنند. مگر نشنيده ايد كه انصاف نصف دين است. لطفاً به جاي موضع گيريهاي تند و احساسي به آينده كشور فكر كنيد. با چنين رويه اي جاي دوست و دشمن هميشه مخدوش است. جايي كه آيات عظام آقايان جوادي آملي، صافي گلپايگاني، ناطق نوري، و ... و آقايان علي لاريجاني، علي مطهري، احمد توكلي، محمدرضا باهنر، محسن رضايي، و ... با اندك انتقادي آن طرف خط حساب ميشوند چگونه ميشود از ديگران گله كرد كه حق را ناحق جلوه بدهند. لطفاً كمي عميقتر به مسأله نگاه كنيد. (232489)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۱:۰۲:۱۲
قابل توجه اصولگریان دروغگو !
شواهد اثبات می کند خبر دیدار خاتمی و سوروس از اساس جعلی است
منبع تابناک :

http://www.tabnak.ir/fa/pages/index.php (232094)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۰:۳۱
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=65309 (232389)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۹:۴۴:۴۴
اگه راست میگید اینم جعلی
http://archive.newsmax.com/archives/articles/2006/9/14/205414.shtml?s=sr
توشش میگه خاتمی با سورس شام خوردند

اگه نرفت تو سایت maxnews کلمه Timmerman khatami soros 2006 را جستجو کنید (232967)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۲:۲۴:۱۸
به روباه میگن شاهدت کو میگه دمم ! از کی تابناک شده شاهد؟ اونم اثباتش مصاحبه و ماست مالی یک دشمن ملت ایران بوده ! خاتمی با سوروس دیدار داشته و میتونین برین این خبر الف رو در این مورد بخونین:
http://alef.ir/1388/content/view/54097
اینقدر هم به این تابناک بخت برگشته گیج و هاج و واج که خودش هم نمیدونه دیگه چیکار کنه که جون بده برای خاتمی و موسوی توجه نکنید. دمتون رو هم به رخ نکشید (232444)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۳:۲۱
قابل توجه شما
ايرنا:اسناد سخنراني سوروس درباره خاتمي را در اختيار داريم

http://alef.ir/1388/content/view/54097/ (232462)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۷:۵۷:۲۱
به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دممه (232544)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۰:۳۷:۳۸
تابناک هم یه شایعه سازه مثل بقیه شایعه سازها! (232614)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۹:۴۴:۱۴
اگه راست میگید اینم جعلی
http://archive.newsmax.com/archives/articles/2006/9/14/205414.shtml?s=sr
توشش میگه خاتمی با سورس شام خوردند

اگه نرفت تو سایت maxnews کلمه Timmerman khatami soros 2006 را جستجو کنید (232966)
 
خودتون رو به خواب زديد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۱:۴۱:۴۱
خيلي جالبه!
اگر ترانه موسوي وجود نداره پس
بيست و سي با كدوم خانواده مصاحبه كرد؟
هر مدركي هم بدست شما برسه منتشر نميكنيد
مدرك من حجت الاسلام شاهمرادي است
برادر همسر ترانه موسوي (232110)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۹:۱۶:۵۳
این حجت الاسلام شاهمرادی کی هست که شما ادعا میکنید برادر همسر ترانه موسوی هست؟ ترانه موسوی که می گفتند دختری در خانه پدری بوده است!؟ حالا که شما ظاهرا خانواده ترانه موسوی را می شناسید لطفا نشانی از محل زندگی ایشان بدهید تا اصل قضیه مشخص شود. (232562)
 
حاج محمود
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۲:۱۴:۲۴
امیدوارم آقایان موسوی،کروبی و ... که هنوز هم از اسمشون برای مقاصد ضدنظام استفاده میشه هر چه سریعتر به خودشون بیان و تصمیمی عاقلانه بگیرن و به آغوش نظام و رهبری برگردن.وگرنه سرنوشت بسیار بدی مثل بنی صدر و ... در انتظارشون خواهد بود.
آیا تاریخ تکرار خواهد شد؟ (232125)
 
hajiagha
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۲:۵۰:۴۴
من رو زندانی کردن و لب مرز بیچاره ام کردن ..تنها چیزی که در کانادا و مخصوصا در آمریکا سخت پیدا می شود عدالت است .
stupid USA and Canada are racist country (232135)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۳:۰۹:۰۹
بابا خودتونو نارحت نکنین!
همه چی تقصیر احمدی نژاده! (232142)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۳:۴۲:۵۵
با سلام به الف.
من این نظر رو می نویسم مثل خیلی نظرهای دیگه سانسورش کنید!

واقعاً جای تأسف داره که الف داره شبیه رجا و فارس میشه. کاملاً از میزان موافقین و مخالفین نظرات مطالبتون پیداست که خواننده های شما از جناح چپ کم کم دارن از شما مأیوس می شن. سعی کنید این ضعف رو برطرف کنید.
اصلاً اگر این پیام تأیید شد، من از خواننده ها می خوام که بگن چند تاشون با این حرف من موافقن که (الف دیگه اون الفی که آدم احساس بی طرفی درش می کرد، نیست؟) (232151)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۲۳:۵۹:۴۰
مگر تکلیف ترانه موسوی در بخش خبری هشت و سی مشخص نشد ؟
مگر به صداقت گزارشگران صدا و سیما شک و تردید دارید ؟
خودتان را خسته می کنید که چه ؟ یعنی می خواهید از آن طرف دنیا از یک امریکایی
اطلاعات بدست بیاورید ؟
دلتان را به همین گزارشات صدا و سیما خوش کنید . (232157)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۲:۲۷:۲۹
دوستان عقل کل ! توجه کنید که گزارش صداسیما راجع به ترانه موسوی ای بود که زنده هست.
شما آدرس ترانه موسوی کشته شده رو بدید که ما بتونیم به گزارشات شما هم دلمون رو خوش کنیم.
بعضیا خودشون رو بدجوری زدن به خواب . نمیتونن آدرس ترانه کشته شده رو بدند اونوقت میگن چون صداسیما یک ترانه زنده پیدا کرده پس ترانه کشته شده واقعا کشتید ما رو با این استدلالات سبزکیتون! (232445)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۰:۳۱
کروبی نگفته بود این تجاوزات حتما اتفاق افتاده، بلکه حتی در نامه اش هم گفته بود اخباری در این زمینه به من رسیده که امیدوارم درست نباشه و خودم هم فکر می کنم که درست نیست. (232160)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۶:۴۴
یعنی هرکی از هرجا خبری بهش رسید باید بیاد تو همه رسانه ها مطرح کنه آخرش هم بگه امیدوارم درست نباشه؟ (232337)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۲:۵۲
سلام دوستان الف
من راه حل ساده ای دارم،
دوستان 20:30 ادعا کرده اند که خانواده خانم موسوی را یافته اند و مصاحبه هم داشته اند و در مصاحبه مادر و خواهر این خانم عکس را شناسایی کرده اند
خب از همکاران 20:30 بخواهید تا عکس های بیشتری در مورد خانم ترانه موسوی از خانواده ایشان بگیرند و در تلویزیون و یا رسانه شما نشان دهند تا دیگر شبه ای باقی نماند که این خانم فرزند همین خانواده و در قید حیات است

بنظراتان خانواده خانم موسوی عکس دیگری از دخترشان ندارند؟
اگر همکاران تلویزیونی شما از این موضوع طفره بروند معلوم می شود که کمیتشان می لنگد! و گرنه که بعید می دانم با نظام اطلاعاتی قوی ایران نشود چنین شخصی را یافت!

اصلا چرا خودتان با این خانواده مصاحبه نمی کنید؟ (232162)
 
مهسا
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۰:۰۵:۰۷
چه جالب! اینجا حتی نمی تونی از یک مدیر یک شرکت یا اداره دولتی وقت ملاقات بگیری، اون وقت خبرنگار الف می تونه خیلی راحت با سناتور آمریکا صحبت کنه و ارتباط داشته باشه.. جنبه هم خوب چیزیه برای مدیران دولتی ما... (232165)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۵:۱۹
باید بزرگترین سر دسته های این اغتشاشات رو دستگیر کنن و محاکمه کنن (232172)
 
elham
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۶:۲۰:۱۰
اگر تا بحال نفهمیدی کیه حق داری.سردسته این اغتشاشات................ است (232533)
 
د-ا.ا.میانجی
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۱:۰۷:۲۵
بنام خدا
شاید این مقایسه چندان صحیح نباشد لیکن برای اثبات جنایتکاری امریکائیها بد نیست به شهادت دادن یک ظاهرا پرستار کویتی در بیمارستانهای کودکان در زمان تسخیر کویت توسط عراق دقت شود که او با زبان انگلیسی بسیار عالی از خارج کردن بچه های بیمار ازدستگاه توسط سربازان عراقی و کشتن انها دادسخن میداد و میگریست که قلب هر بننده ای را به درد میاورد . بالاخره بعداز موافقت حمله به عراق در مجلس امریکا و افزودن جنایتی دیگر بر جنایات امریکا و تسخیر انجا و کشتن حداقل نیم ملیون نفر و اوارگی ملیونها نفر و یتیمی حدود پنج ملیون کودک و دیگر جنایات ، معلوم شد ان خانم دختر یکی از اعضای سفارت کویت درامریکا بوده و تمام مطالب جعلی و دیکته شده بوده و درحقیقت فیلمی تمام رنگی بوده . حالا درمورد این خانم ترانه موسوی که نه پدر دارد نه مادر نه خانواده نه فامیل نه اشنا نه هم محلی نه همکلاسی نه همکار ونه هج جیزدیگر اگر فردا معلوم شد که او رفیقه اقای سناتور است کروبی و موسوی و خاتمی و هاشمی و صانعی و منتظری و خوئینیها و بقیه عوامل کودتا مخملی کاخ سبز معاویه ای چه پاسخی خواهند داشت . حتما انها هم مثل مادر عاطفه ضد امام خواهند گفت بچهگی کرده و چند روزخود ر ا پنهان و شهید کرده و باوقاحت بگوید دیگر مسئله را دنبال نمیکنم . نه تراخدا بیا دنبال کن . ( نمیدانم جرا عاطفه ضد امام بجرم خیانت به کشور ودروغگوئی و بهتان دستگیر و مجازات نمیشود) (232188)
 
وطنی
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۲:۳۶:۲۴
واقعا نیروهای اطلاعاتی کشور توان پیدا کردن صاحب این عکس راندارند که شما از مردم و سناتور آمریکایی کمک میگیرید؟خیلی عجیب و تاسف آور است. (232208)
 
elham
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۶:۲۱:۱۸
میدونن کیه ولی زشته افشا بکنند (232534)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۴:۱۵:۴۹
الف ناچار به دستکاری در نظرات است. (232217)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۸:۳۰:۳۲
این سناتور هم مثل کروبی گول خورده! (232241)
 
uu
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۸:۳۴:۳۵
واستون صرف نمیکرد پاسخ دفتر جورج سوروس رو هم بگذارید ؟ نه ! (232243)
 
هاشم
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۲:۲۱:۲۱
نه آخه الف شده کپی ایرنا و فارس هر چی اونا بگذارن اینجا هم انشتار میدن!
جالب اینجاست که جدیدا تو موافق و مخالف نظرات هم دست می برند سندشم دارم! (232443)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۹:۲۲:۴۲
رفتار نخست وزیر و رییس جمهور و رییس مجلس سابق نشان میدهد که چه شخصیت های مافوق تصوری بر مملکت ما حکومت کرده اند! و اکنون عکسشان در دستان منافقین میگردد .گویی تاریخ تکرار شده است. هیچگاه فکر نمیکردم کسانی که سرگذشت طلحه و زبیر را برای ما تعریف میکردند ، خود به سرانجام آنان مبتلا شوند. در این آشفته بازار خداوند به ما توفیق دهد که مسیر درست را انتخاب کنیم. (232252)
 
حميد رحيمي ن‍ژاد
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۰:۳۷
اصولا اصلاح طلبا اين روز ها فقط دنبال بمب خبري هستند و نيازي به منبع براش نمي بينن اگر هم ن قضيه تكذيب بشه تيتر مي زنند رسانه ي دروغ گوي كودتا تكذيب كرد (232258)
 
سعدی
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۶:۳۲
با سلام

ما به هیچ وجه و در هیچ شرایظ نباید اتهاد خودمون رو از دست بدیم.

مشکلات داخلی هرچقدر هم که بزرگ باشه , ما نباید طوری رفتار کنیم که مساله بین المللی بشه. (232262)
 
عادل رحمانی
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۹:۰۷
مدارک آقای میرحسین موسوی و آقای کروبی برای این تهمتی که زدند

دقیقا شبیه مدارک مستدلی است که برای اتهام تقلب منتشر کردند!

این برادرها ظاهرا ملت را ..... حساب می کنند

خدا عاقبت همه را به خیر کند (232263)
 
پویا
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۶:۲۶
نشونی دقیق بدن که برین آدرس و خبر دهنده را هم مثل خود ترانه کنید؟
ماجرای (ندا) کافی نبود؟
اصلا به شما چه؟
چرا رووتون رو کم نمی کنید؟
هان؟ (232265)
 
به پویا
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۹:۱۷
همون سعیده پورآقایی براتون کافیه. معلوم شد چرا آدرس رو نمیگفتن (232339)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۷:۵۴:۱۵
اینو نگین چی بگین چطور ننه من غریبم بازی در بیارین

قضیه ساده است اون بودجه ای که کنگره امریکا گذاشته برای براندازی جمهوری اسلامی برای همینه دیگه که ترانه مرانه ازش دربیاد که یک سری بگیرن یک ادعایی بکنن بعد غیب بشن تو همون بودجه
قدیمیا میگفتن آقا پول که باشه میشه بری سر سبیل شاه خلا بسازی




خلا=مستراح (232541)
 
فرهنگ
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۵:۵۰
لطفا آقای احمدی نژاد هم اسناد ومدارک دزدی های خاندان هاشمی و ناطق را ارائه کند ودرغیراین صورت دردادگاه پاسخ گوی تهمت های خود باشد... (232292)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۷:۵۴:۵۸
آخه نه اینکه الان موسوی کروبی دارن تو دادگاه جواب میدن (232542)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۸:۴۸:۴۸
با سلام فرهنگ جان اصلا مگه اقای موسوی و همه شما جنبش سبز نگفتید ونمی گوئید احمدی نژاد دروغگو است ! ؟ خوب اصلا شما راست می گوئید ! همه دروغ بود ! ولی دوتا سئوال برای من پیش امده شما اگر جواب داری بده ماهم بفهمیم و متوجه بشویم این بنده خدا واقعا دروغ می گوید اول اینکه چرا هر چیزی را که رهبران شما و موجتان مطرح می کنند نیاز به مدرک ندارد ؟ و طرف مقابل باید خلاف انرا مشخص نماید ؟ واقعا چرا ؟ ولی در اینجا بر عکس است ! خوب سئوال دوم : چرا خاندان هاشمی به رئیس قوه قضائیه تظلم خواهی نوشتند ؟ شما ودوستانتان که این قوه را صالح نمی دانید ! راه بهتری بود احمدی نژادوقتی این مطالب را گفت تاکید هم کرد اقایان واقا زاده ها لیست اموال خودشان را منتشر کنند مردم بدانند انها چی داشتند وحالا چه دارند و هر چیزی که در ان لیست نبود دولت بنفع مردم مصادره کند مگه نگفت ؟ خوب این اقازاده ها که اینقدر مطمئن هستند چرا لیست دارائیهای اول انقلاب وحال خودشان را منتشر نمی کنند تا مردم خودشان قضاوت کنند ؟ واقعا چرا ؟ شما فکر می کنی این مردم اینقدر ..... هستند که روشنی روز را بگویند شب است ؟ (232556)
 
smm3536
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۲:۱۹:۴۷
خيلي متاسفم از گفته آقاي رئيس جمهور درباره افراد غايب در جلسه آقاي موسوي ولي اين مطلب و اين گفته ايشون خيلي فرق داره آقاي كروبي يك نظم و يك سيستم را كاملا زير سوال بردن نظامي كه خودشون در تمام مقاطع مسئول بودن يعني اگر حرف ايشون درست باشه دست خودشون هم در جنايتهاي قبلي آلوده است كه الان دارن وجدان خودشونو راضي مي كنن بازم از اين بازيهاي بچه گانه نخبه گـــــــــــــــــــــــــــان سياسي متاسفم كه دودش فقط و فقط و فقط به چشم مردم ميره! فردا همشون تبرئه مي شن و ميرن سر عيش و نوششون (232664)
 
:)
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۴:۱۱:۳۴
آیا همین سایت الف نرفت صحبت نکرد با این آقا ؟
شما برین صحبت الف با این شخص رو بخونید میفهمید که یارو سوتی داده
با تشکر (232331)
 
کو گوش شنوا
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۰:۴۳
بابا ندا
ندا رو کی کشت ؟
حتما تک تیر انداز اونجا بوده و زده ندا رو کشته ؟
شما مدرک دراید ندا رو کی کشته ؟
فقط مسگسن کشتنش
مگه توی سایت موسوی اسلحه پیدا نکردن ( دروغ هست شما که هر چی بر ضد شما هست میگین دروغ)
آیا از خونه کله کنده های شما اسلحه پیدا نشده است ؟
شاید همون ها اون رو کشته اند ؟
تا احساسات دیگران رو تحریک کنند
ممنون میشم پخش کنید (232336)
 
nasibe
۱۳۸۸-۰۷-۰۳ ۲۰:۵۶:۲۶
یعنی این احمدی نژاد و مشائی ارزش این همه بحث رو دارن؟ (232426)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۲:۳۴:۱۸
سلام
اگر جرم كروبي افشاي زنا بدون ۴ شاهد نباشد اما با تحقيقات به عمل آمده و اعترافات خودش ثابت ميشود كه حداقل سعي نموده با تهمت و افترا حيثيت نظام و كشور جمهوري اسلامي ايران را لكه دار كند و ضمن ايجاد تفرقه موجبات رضايت دشمنان ايران اسلامي را فراهم كند و حال بايد ضمن استغفار از خدا نسبت به اسلام، امام خميني، رهبري و بيش از ۷۰ ميليون ايراني و خانواده هاي شهدا و جانبازان اعاده حيثيت نمايد. (232513)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۸:۲۳:۱۰
چه خبر از تقلب؟

کروبی و میرحسین خودشون را زدند به کوچه علی چپ

انگار نه انگار که اینها بودن که به بهانه تقلب- که بعدا اثبات شد مدرکی برای آن ندارند- 2 ماه تمام مملکت را به آشوب کشیدند

و با دروغهایی که گفتند مردم را گمراه کردند

یکی نیست بپرسه: چه خبر از تقلب؟ (232550)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۰۸:۴۸:۳۳
چرا در خبر مربوط به سعيده پور اقائي امكان مشاركت در بحث را فراهم نكرده ايد (232555)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۳:۱۷
به نظر من به جای اینکه اینهمه هزینه کنید و به خرج آقای توکلی زنگ بزنید به آقای کارتر یا براش نامه فاکس کنید یه تکه پا برید همین صدا و سیمای خودمون از کامران جون آدرس ترانه موسوی رو بگیرد.

به قول یه بزرگی که میگفت

حاجی واسه ما دیگه جا نماز آب نکش

حاجی ما آخر خطیم اون ور ترش (232609)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۲:۱۹:۳۱
من یه سئوال دارم و شما را به تمام مقدسات قسم می دهم که ÷یگر این موضوع بشید و اگر شما راحت شماره این سناتور را به دست آوردید خب از خبرنگارتون بخواهید بره کانادا و با ترانه موسوی که ادعا می کنید اونجاست مصاحبه کنید
یا حداقل مثل سعیده ÷ور آقایی برید و با صاحب عکس که این سناتور عکسشو نشون داده مصاحبه کنید به نظر شما چرا وزرات خارجه واقعا دنبال این دختر تو کانادا نمی گرده و باهاش مصاحبه نمی کنه تا این همه هزنیه برای ایران ایجاد نکنه
امیدوارم که کامنت منو منعکس کنید که اگه چا÷ نکردید می فهم غزض ورزید و شمار واگذار می کنم به خدا (232663)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۲:۲۲:۴۰
لطفا\"به سئوال من پاسخ دهيد \"اگر شخصي در خيابان ربوده ومورد تجاوز قرار گيرد بايد جهت شكايت واحقاق حق چهار شاهد پيدا كند \"[/b (232666)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۴:۱۱:۴۰
الف جان از رای ها معلوم است که تازگی خیلی از مخاطبانت را از دست داده ای و یا شاید شدیدا سانسور می کنی و یا شاید خودت به خودت رای می دهی و یا...
در هر صورت باید رویه ات را اصلاح کنی. (232730)
 
kh
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۵:۱۲:۳۲
آقای علیرضا پست 231938
با سلام
اتفاقا\" در راهپیمائی مورد اشاره شما عکس رئیس جمهور منتخب شما هم وجود داشت. (232756)
 
مریم
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۵:۳۸:۰۳
می دونم این نظرو منتشر نمی کنید، چون به بحث کمک نمی کنه.
چرا دولت از فیلم ندا اینقدر دست پاچه شد؟ احمدی نژاد بعد از دو هفته چطور یادش افتاد عوامل قتل ندا رو شناسایی کنند! نتیجه ؟/
بی بی سی و منافقین عامل این قتل بودند ، درست مثل بقیه اتفاقاتی که دولت ما دوست نداره تو ایران بیفته ، مقصر نیروهای بیگانه بودند.
مطمئن باشید اگه فیلم ندا هم بلوتوث نشده بود، 20:30 با یکی تماس می گرفت و می گفت ندا اقا سلطان هستم و در سلامتی کامل به سر می برم (232764)
 
علی
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۵:۳۹:۳۳
همه سران جنبش سبز از جمله کروبی و موسوی و همچنین تمام اقوام، دوستان و آشنایان ترانه موسوی از خانواده ترانه موسوی به قول خودشون واقعی، خبر دارند و این خبر رو بین خودشون به صورت یه راز نگهمیدارن تا مبادا به به این خانواده آسیبی برسه! اصلاً هم کاری به این ندارند که با این مخفی کاریشون باعث میشن اتهام دروغگویی به پیشونی موج سبز بخوره! بعضی مواقع آدما چقدر ندونم کاری میکنن! (232766)
 
محمد-ب
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۵:۴۸:۱۴
با سلام
یه کم به دوران اصلاحات برگردیم
اون زمانی (7/6/80) که کلی آدم تو سبزوار به خاطر اعتراض به مرکز استان نشدن سبزوار توسط دولت اصلاحات کشته وزخمی شدن و 154 نفر دستگیر شدن این آقایون مدعی کجا بودن؟چرا توی تهران تظاهرات نکردن؟ چرا کسی عکسشون رو تو دست نگرفت؟چرا کسی از اون ور آب ها اعتراض نکرد؟موسوی کجا بود اون موقع؟چرا کروبی اون زمان احساس مسئولیت نکرد؟خاتمی چرا سکوت کرد؟حتی عذر خواهی هم نکرد. از همه مهمتر چرا دهن مطبوعات رو بستن تا خبرش همه گیر نشه؟این بود آزادی مطبوعات توی دولیت اصلاحات؟این آزادیه یا الان که هر کی هر چی دوست داره بدون مدرک می گه و راست راست راه میره؟این فقط سبزوار نبود
از این اتفاقا توی سمیرم و ایذه و ... افتاد .
آقایون این همه فضاحت و قتل به بار آوردن
این آقایون تو زمان قتل های زنجیره ای کجا بودن؟
اون موقع جون آدما اهمیت نداشت؟
همین آقا که الان یاد جون مردم افتاده یادش رفته که تو بنیاد شهید چه کارا کرد؟
چند نفر آدم درد کشیده که خودشون یا خانوادشون برای امثال من و شما جونشون رو دادند رو کرد پشت میله ها؟شکنجه داد؟
فضاحت یکی از آقایون وآقای خلبان و همسرش و مجلس یادتون رفته؟
بدار شین از خواب خرگوشی بیدار شین
البته امیدوارم خواب بوده باشید و خودتون رو به خواب نزده باشید (232779)
 
:)
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۵:۵۴:۳۱
سلام
معلومه دیگه چون اصلا وجود نداره خودشون برای خودشون داستان نوشتن و اون رواجرا کردن و خودشون اون رو تفصیر کردن
اشتباهی نوشتین (رسانه‌های طرفدار آقای موسوی)(شخص آقای کروبی در شماره 28 مرداد روزنامه اعتمادملی) در ادمه این یادتون رفت بنویسید دست نشانده منافقین و سلطنت طلبان و ...........
یاسین به گوش کی میخونید شما ها
کسانی که فکر خودشون را دادن دست دیگران چرا کمی فکر نمیکنند
مگه طرفدار موسوی 13000000نبود پس چرا تبدیل به زیر 500000 نفر شد
این تعداد کم فکر خیلی .....در سر دارند که (231874)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۶:۱۳:۳۶
با سلام
من در تمام انتخابات در ایران شرکت داشته ام و تا دم مرگ انشاالله در بقیه انتخابات نیز شرکت کرده ام .
در طول این سی سال کلا دو بار به آقای بعنوان نامزد مردم تهران تهران در مجلس شورای اسلامی رای داده ام که بدینوسیله از کلیه هموطنان بویژه مردم شریف تهران غذرخواهی میکنم و انشاالله که مرا حلال کنند . (231954)
 
منتظر
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۶:۱۴:۱۱
الان داشتم عکسای تجمع مجاهدین خلق و سلطنت طلبها و یهودیای طرفدار اسرائیل رو در نیویورک علیه سخنرانی احمدی نژاد نگاه می کردم. عکسهای موسوی و کروبی دستشون بود...واقعا بعضی ها چه سرنوشتهایی پیدا می کنند

با علی در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش روست (232811)
 
خلیل
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۱۷:۱۰:۱۲
لعنت بر کسانی که امثال مسایل را به دروغ می سازند و عاملانه و عامدانه شایع می کنند و خدا کسانی را که نادانسته و ناخواسته این کار را می کنند هدایت کند (232871)
 
محرم حسين
۱۳۸۸-۰۷-۰۴ ۲۰:۳۵:۵۱
چرا همين تريبون را دراختيار حسين موسوي نمي گذاريد ؟ يا دراختيار آقاي كروبي ؟ آيا به اين دليل نيست كه شما ديگر به دنبال حقيقت نيستيد؟ آيا به اين دليل نيست كه آقاي كروبي و موسوي از سوي شوراي امنيت ملي مطرح شده كه با آنان مصاحبه نشود ونام آنان درهيچ روزنامه اي مطرح نشود. آيا اين درست است كه به دليل عدم وجود يك دختر به نام ترانه موسوي ، صدا وسيما يك ترانه موسوي قلابي را دركانادا پيدا كند وبا پدر ومادر وي گفت وگو كند . آيا شما اين سوال ها را منتشر مي كنيد ؟ نوشته ايد كه نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
آيا اگر شما دنبال حقيقت هستيد نبايد با آقايان كروبي وموسوي صحبت مي كرديد؟ (232984)
 
آیدین
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۰۸:۵۴:۴۹
چرا در برنامه ی منفور خبری شبکه ی دوم که رفتند و با خانواده ی ترانه مصاحبه کردند، حتی یک عکس هم از ایشون نشون ندادند که ما بدونیم اینها واقعا خانواده ی ترانه موسوی واقعی است؟
آقا مگه اینها ادعا نمی کنند که ترانه نزده است و در یکی از کشورهای خارجی زنده است؟ خب واسه اینها که مایه ای نداره ایوشن رو بیارند هم خانواده اس خوحسال می شن که دیدارها تازه بشه و هم ما خوشحال می شیم که دلتمدرانمون راستگو که نیستند حداقل دروغ گو هم نیستند. (233185)
 
مدبر
۱۳۸۸-۰۷-۰۵ ۱۳:۲۲:۵۰
این ترانه موسوی که پیدا شد تلویزیون با خانواده اش صحبت کرد خود ترانه هم گفتند کاناداست مگه اون گزارش صحت نداشته که هنوز دنبال موسوی میگردید (233394)
 
کامران
۱۳۸۸-۰۷-۰۶ ۰۱:۴۴:۴۳
این فرمایش شما معنی دیگرش این است که 20.30 دروغ گفته. همینطور است؟ (233820)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.