توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54565
حسين طائب از بسيج رفت
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۶
حسين طائب از فرماندهي بسيج به يک نهاد مهم در سپاه پاسداران منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ثانيه‏نيوز، حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب از فرماندهي کل بسيج مستضعفين به يک نهاد مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منتقل شد.

حسين طائب که در دوران فرماندهي بسيج، تمامي همت خود را بر پر رنگ نمودن بعد فرهنگی اين يادگار امام قرار داده بود شب گذشته با فرماندهان نيروي مقاومت بسيج خداحافظي کرد.

بعد از جنگ و با تاکيدات رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‏اي، بسيج بايستي بيشتر وجه فرهنگي مي‏يافت تا نظامي که اين مهم با حضور طائب، سرعت بيشتري به خود گرفت.

وي فردي خلاّق، خوش‌فکر و صاحب‌نظر در مسائل راهبردي بويژه در حوزه فرهنگي و سياسي است که انتصاب وي در فرماندهي بسيج و مسووليت جديد وي از همين روحيه، نشات مي‏گيرد.

حسين طائب، پس از تصدي مسئوليت‌هاي مختلفي چون معاون فرهنگي ستاد مشترك و فرمانده دانشكده فرهنگي دانشگاه امام حسين(ع) سپاه، به عنوان فرمانده نيروي مقاومت بسيج منصوب شد.

به گزارش ثانيه‏نيوز، حسين طائب در سال 1342 در تهران متولد شد و پس از طي دوران تحصيلي ابتدايي و متوسطه در مدارس محله 17 شهريور تهران، به جرگه طلبگي پيوست و دروس حوزوي را در حوزه‌هاي علميه تهران، قم و مشهد تا سطح خارج سپري كرد.

وي درس خارج فقه و اصول را نزد اساتيد عاليقدر و حضرات آياتي چون شيخ جواد تبريزي، فاضل لنكراني و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) فرا گرفت.

طائب در سال 1361 به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و خدمات ارزشمند و اثربخش خود در سپاه را از سپاه منطقه 10 تهران آغاز كرد و در ادامه داراي مسئوليت هاي متعددي در سپاه استانهاي قم و خراسان رضوي بود.

وي مدتي معاون هماهنگ‌كننده دفتر رهبر انقلاب و همچنين مدت بيش از سه سال معاون فرهنگي ستاد مشترك سپاه و نيز فرمانده دانشكده فرهنگي دانشگاه امام حسين(ع) بود.

به گزارش ثانيه‏نيوز، آخرين مسئوليت طائب فرمانده نيروي مقاومت بسيج بوده است که با توجه به رويكرد جديد نيروي مقاومت بسيج در تعميق موضوعات فرهنگي و عقيدتي، به عنوان فرمانده نيروي مقاومت بسيج منصوب شده بود.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.