نظر منتشر شده
۱۰۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54640
تلاش بي‌بي‌سي براي تعميم شعار 40 نفر به 80 هزار نفر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۳۸
پس از چند هفته تلاش رسانه‌های طرفدار موسوی برای سوء استفاده سیاسی از بازی‌ استقلال ـ پیروزی در جمعه 10 مهرماه، شهرآورد تهران با هیجان همیشگی اما بدون حضور مشخصی از موج سبز برگزار شد.

 




به گزارش الف، در جریان مسابقه فوتبال دیروز که به طور زنده از شبکه سه و شبکه جام‌جم پخش شد، طرفداران دو تیم در دقایق پایانی به تکرار نتیجه مساوی یک‌یک در دیدارهای اخیر این دو تیم اعتراض و خواستار بیرون رفتن مدیران سیاسی از هیات مدیره‌های این دو تیم شدند.



در این میان رسانه‌های طرفدار آقای موسوی به ویژه بی‌بی‌سی فارسی با نشان دادن مکرر فیلم کوتاهی از عده‌ای 40 نفره که شعار یا حسین میرحسین می‌دادند، تلاش کرد شعار این عده را به کل 80 هزار تماشاگر ورزشگاه تعمیم دهد و چنین القا کند که اعتراض دیروز تماشاگران به نتیجه بازی، همراهی با موج سبز بوده است.



برخی از سایت‌های طرفدار موسوی نیز با تهیه عکس‌های فتوشاپی، خبر از سبز شدن ورزشگاه آزادی و حمایت همه جانبه تماشاگران از موج سبز می‌دهند.






لازم به یادآوری است در پایان بازی دیروز در ورزشگاه آزادی عده زیادی از تماشاگران شعارهایی بر ضد تبانی و تکرار نتیجه مساوی سرداده و خواستار دوری مسایل سیاسی از فوتبال شده بودند اما تلویزیون بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و تلویزیون‌های لس‌آنجلس حامی موج سبز این اعتراض‌ها را هم دارای بعد سیاسی و طرفداری از موج سبز معرفی کردند.



رسانه‌های طرفدار موسوی دلیل پخش نشدن زنده دیدار استقلال ـ استیل آذین در بعداز ظهر 27 شهریورماه را حضور انبوه موج سبز در ورزشگاه‌ها اعلام کردند اما بعداً معلوم شد این دیدار به دلیل تاخیر واحدهای سیار صداوسیما به دلیل حضورشان در مراسم روز قدس و مخالفت باشگاه استقلال با تاخیر شروع مسابقه تا آماده شدن واحد سیار صدا و سیما به صورت زنده پخش نشد.







 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۳:۵۵
بگذاريد دل بي بي سي به همين ترفندهاي تصويري خوش باشد. هر چه زمان پيش مي رود وزن اين جنبش سبز بي سر بيشتر مشخص مي شود.
جنبش بدون رهبر و بدون ايدئولوژي و مورد حمايت بيگانگان، هيچ اثري نخواهد داشت و مضمحل مي شود.
اي كاش عقلاي اين جمع راه بهتري براي پيگيري نظراتشان و انتقادهايشان انتخاب مي كردند تا بدين زودي سرخورده و بي مصرف نشوند . در اينصورت حتي مي توانستند به اصلاح برخي امور مردم و دولت كمك كنند. اما حالا آنها، فقط بدرد بي بي سي و شبكه هاي ماهواره اي مي خورند. (237445)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۶:۳۷
ینکه می گویند بهترین دعا برای ما عاقبت به خیری است واقعا درست است. ببین کار موسوی (نخست زیرامام! انقلابی دو آتشه! مدعی احیای خط امام! و....) به کجا رسیه که بی بی سی (بنگاه دروغ پراکنی بریتانیا اسعمار پیر! دشمن سرسخت اندیشه امام! حامی منافقان! و...) حامی رسمی موسوی ده و جناب موسوی نه تنها خجالت نمی کشد بلکه هر ازگاهی یکی از یاران نزدیکش اب آن مصاحبه می کند و به قول خودشان پیام موج لجنی را به اطلاع سلطنت طلبان خارج نشین می رساند. (237448)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۰:۵۱
آقاجان اين سبزها اينقدر هم مهم و زياد نيستند كه شما اينطور آنها را بزرگ مي كنيد. لطفا كمي هم از گراني و بيكاري و اعتياد بگوييد. مشكل جامعه امروز اينهاست نه يك عده (237450)
 
reza
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۳:۳۳
عاقبت توهم و مالیخولیائی بودن از نوع مغز پسته ای بودن همین می شود (237464)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۰۸:۴۰
دوستان بمب های شیمیایی انگلستان را فراموش کرده اند؟یا خود را به ............ چه گونه هست که از این بنگاه لجن پراکن عده ای هرچند قلیل دفاع میکنند؟ایا باید به دشمنان پناه ببریم؟ایا مرگ با عزت بهتر نیست؟دنیا نه انقدر شیرین و مرگ نه انقدر تلخ است که انسان شرافتش را بفروشد. (237542)
 
.ک..ک
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۷:۲۲
متاسفانه وقتی صدا و سیمای وطنی در این موارد سکوت می کند یا حتی توجیه می کند ، تمایل و کنجکاوی ذاتی مردم آنها را به سمت خبر رسانی های بیگانه که اخبار مسموم را با روایتی که خودشان می خواهند به خورد ملت می دهند ، می کشاند و به آنجا می رسیم که در حال حاضر شایعه خوره جان همه شده و تنها مقصر هم صدا و سیما است . (237469)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۱:۲۷:۳۵
عزیزم هر 40 نفر جمع شدن یه شعار دادن باید تلویزیون نشون بده اون می خواد بگه ما هستیم ماهم بگیم وای چقدر زیادین ؟ اگرم زیاد بودن دلیل نداره مطرحشون کنیم حالا که 40 نفر بیشتر نبودن . مگر اینطور نیست که رسانه های جهان خیلی اخبار مربوط به جهان اسلام و ایران رو سانسور می کنن که به اهدافشون پی ببرن و ماهم هدفی داریم از این نظام و دلیل نداره هر راستی گفته بشه که تبلیغیم برای عده ای باشه که دنبال همین هم هستند (237753)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۷:۵۲
گیریم BBC دروغگوئه !
دروغگوئی صدا و سیمای خودمون چه توجیهی داره؟

سایت الف از صدا و سیما حساب میبری که هر جا به صدا و سیما انتقاد شد حذف میکنی؟ (237470)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۱:۰۱:۱۱
دیدی حذف نشد!
حالا بازم بگو سانسور
(237857)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۱۸:۵۵
بنظرمن اينطور كه اينها تبليغ مي كنند نبود اوايل انقلاب يك روز هاشمي گفت مخالفين ما مثل چند نفري هستند كه چند تا ذغال در دست گرفته اند و شب شعار نويسي مي كنند و مردم كه از خواب بيدار مي شوند فكر مي كنند كلي ادم مخالف نظام است در حالي كه با دوسه نفر هياهو راه انداخته اند
شما درسرتا سر ايران بگرديد هيچ خبري نيست حتي جنوب شهري ها ي تهران نيز دنبال اين حماقت هانيستند فقط عده اي از ساكنان غرب و شمال تهران كه دنبال ازادي هاي بيشتري كه انقلاب در سي سال از انها گرفته و عقده انها شده به بهانه انتخابات و...... در حالي كه اين معترضان اول موسوي و كروبي را قبول ندارند بعد احمدي نژاد را و اينها اساسا با مشي نظام مخالفند نه با انتخابات اينها دنبال ازادي بي حدو حصر باز گشايي مركز قمار و مشروب وقلع... هستندو گرنه كسي كه مسجد آتش ميزند مورد تاييد موسوي وكروبي هم نيست (237472)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۲۱:۰۳
دوست عزيز سري هم به نازي ْآباد و جنوب شهر بزن ، فقط كوچه خودتون را نبين، (237608)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۱:۴۵:۳۴
چی شد چی شد صحبت از محله ما به میون اومد.
معلومه اصلا نازی آبادی نیستی ببین من این لفظ قلم حرف زدن هاره بلد نیستم .
برو بچ جنوب شهر مخلص و پارکاب یه آدم کاردرست و باحالن ،سید علی خامنه ای واسلام ختم کلام.
دیگه نبینم از اعتبار و مرام برو بچ جونوب شهر واسه یه سری منفعت طلب مایه بذاری ها .
حالا هرکی میخوای باش مال هرجا میخوای باش. (237871)
 
javid
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۳:۳۰:۱۵
اقا سعید عزیز با سلام .. ما در خارج از کشور که گاهی جو گیر می شدیم... به لطف سایت الف و شما عزیزان و این نظرات منطقی و عقلانی داریم یاد میگیریم که درست قضاوت کنیم. باز هم ممنون. (237832)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۲۰:۰۴
با سلام اقا شما چی میگی ! اگر به بی بی سی ایراد میگیری که ایراد نداره توقع داری دشمن بیاد حقایق و بگه از ما تعریف کنه ؟ سابقه بی بی سی برای مردم ایران مشخص است و هیچکس به صداقت نه تنها بی بی سی بلکه انگلیسها شک ندارد ! (البته انسانهای نادان به صداقت انها شک ندارند )اما اینجا سه گروه متفاوت دیده می شوند اول دشمنان داخلی نظام که دنباله منافقین وسلطنت طلبان و بهائیان در این کشورند که با متشنج شدن جو از صفت منافقیشان استفاده کرده خود را سبز کردند در حالی که به هیچ وجه اعتقادی به نظام وملت واسلام ندارند و هنوز هم به هر بهانه ای حاضر واماده ضربه به نظامند . گروه دوم مردمی هستند که به واسطه تفکر شخصی و یا حزبی و یا مخالفت با طرف دیگر حرکت سبز را برگزیدند و در این گیر ودار گرچه دوستار و حامی نظام هستند لیکن بواسطه عدم مدیریت رهبران والقائات گروه اول در گیر موضوع شدند لیکن با فروکش شدن اغتشاشات و روشن شدن حقایق خود را از گروه اول جدا کرده حتی خیلی از انها دیگر دنباله روی جریان سبز نیستند و گروه سوم رهبران این جریان هستند این گروه هنوز وضعیتش را برای مردم مشخص نکرده و همانگونه که از ابتدا عمل کرده بدون موضع گیری در مقابل حمایتها و تشویقهای مخالفین نظام مانند منافقین وسلطنت طلبها واسرائیل و... سکوت اختیار کرده وهر از چندی با حمایت گروه اول قصد مطرح شدن و بودن وامتیاز گرفتن را در سر می پرورانند .خوب شما فکر می کنید این جریان تا کی می خواهد ادامه داشته باشد ؟ فکر می کنید بعد از جریان روز قدس این رهبران خود را و طرفدارانشان را بررسی نکرده اند ؟ ایا شوک روز قدس انها را به خود نیاورده ؟ البته گفتار ویا سکوت چند روز گذشته این رهبران حاکی از ارزیابی موقعیت خود و گروه اول ودوم است !اما انها چه پیش رو دارند پیوستن به گروه دوم و ادامه حیات سیاسی از راه قانونی و همراه داشتن موافقان نظام که سلیقه ای بر خلاف دولت فعلی دارند ویا اینکه همراه شدن با گروه اول و تمکین از مخالفین نظام مانند بی بی سی و منافقین و ... که می شود در این حالت پیشبینی حذف ومرگ سیاسی انها را نمود .اما من فکر می کنم انتخاب گروه دوم هم برای سابقون سیاسی خوب است هم برای کشو ربهرحال باید دید کدام منطق حاکم می شود عقل وتدبیر و حمایت از منافع کشور و تمکین به رای اکثریت ویا لجبازی و تعصب بی مورد . (237475)
 
لاله
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۲۸:۵۰
عزیزم
حساب مخالفان مهندس موسوی رو از موافقان احمدی نژاد جدا کن
دلیلی نداره به خاطر این بلوایی که موسوی مسببش بود و به خاطر همین ازش کناره گرفتم طرفدار احمدی نژاد بشم

موسوی حرف از مبارزه با دروغ زد ولی متاسفانه خودش هم بهش دچار شد

(مطمئنم این نظر ارای مخالف زیادی میاره ، چون به مذاق هر دو طرف خوش نمیاد ولی حرف حق تلخه ؛ این ماجرا دروغی بود در حرکتی که ادعای مبارزه با دروغ داشت) (237451)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۱:۳۷:۰۲
خوشم میاد لاله خانم عین کامنت منو از خبرجشن تولد جعلی کپی پیست کرده اینجا
آقا این نظرات هم کپی رایت داره ها!

ولی خب طوری نیست ؛ حرف حق هر چه بیشتر تکرار بشه بهتره (237864)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۲۸:۵۰
من خود در ورزشگاه آزادی بودم متاسفانه بی بی سی از شما برادارن الف راستگو تر است . با تخطئه ، حریف انگیزه بیشتری پیدا می کند پس بیاییم صادق باشیم و واقعیت ها را بپذیریم. موفق باشید. (237488)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۱:۳۰:۳۱
مثل اینکه هنوز دوستان سبزی در توهم هستن این دوستمون می گه من تو ورزشگاه بودم بی بی سی راست می گه ما هم دیدم بازیرو خیلی ها دیدن ولی چشم ما بی بی سی نیست خودمون هستیم توام چشمتو باز کن با چشم خودت ببین نه با اون عینکی که بی بی سی بهت داده (237754)
 
ر حسین
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۰۵:۱۰
جناب حقیقت
منظور ورزشگاه آزادی در دربی سرخابی است نه روزی که میر حسین تجمع تبلیغاتی داشت (238153)
 
ك محمود
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۳۰:۳۹
متاسفانه جنبش سبز با حركتهايي احساسي و بچه گانه دارد از مسير اصيل خود منحرف مي شود.
موسوي نبايد اجازه دهد عنان كار دست افراد احساسي و هيجان زده بيفتد چون با اين روش افراد معنون و فرهيخته از اين جنبش زده و دور خواهند شد. (237431)
 
ر حسین
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۵۵:۴۷
مگه جنبش سبز مسیر اصیل داشت که حالا بخواد منحرف بشه (237519)
 
ارشام
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۳۷:۰۳
به الف : برید خدا رو شکر کنید جنبش به رنگ سبزه. اینقدر به پرو پای ملت میپیچید و در لفافه حرفهای بیربط میزنید که اگر یه روز جنبش رنگش تندتری به خودش بگیره دیگه این خویشتن داری رو از خودش نشون نمیده که شما هر چه دلتون میخواد به هم ببافید. اون عکسهایی که گذاشتید مشخصه که برای قبل از بازی و از جنبه تبلیغات تهیه شده و هیچ کسی نگفته که اون عکس واقعیه و از استادیوم گرفته شده پس بیشتر از این مسخره بازی در نیارید.
پ.ن: تازگی به این نتیجه رسیدم که باید حتما یه دستگاه دریافت ماهواره بگیرم تا از شر صدا و سیما نجات پیدا کنم. (237810)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۴۲:۰۹
یک رسانه باید بی طرف باشد یه خبر باید راست باشد یا انعکاس داده نشه

شما مطمین هستین مه 40 نفر بودن پس اخر بازی شعار میدادن این صدای 40 نفر بود چه صدای بلندی داشتن! (237814)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۱:۵۴:۴۵
خيلي روشنه
به لطف پريمير! متاسفانه دروغ و خيالپردازي و توهم به خورد سبزها رفته و كاريشم نميشه كرد! (238094)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۲۵:۴۰
لطفا جهت اثبات حسن نستتان این لینک را ببینید و بگذارید دیگران هم ببینند.
قضاوت هم با خودتان

http://www.4shared.com/file/137019337/7fd1933d/YouTube_-_ya_hosein.html (237611)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۸:۳۱:۵۸
سلام
من از طریق Vodafone mobile broadand (3G( خواستم لینک شما را ببینم، فیلتر شده بود! د واقع این پیغام اومد:

Content Control

Restricted access:

You are not able to access this service because Content Control is in place.


If you\'re 18 years or over, you can remove Content Control by contacting your mobile service provider\'s customer support
team.

خودتون ببینید:

http://online.vodafone.co.uk/en_GB/assets/static/contentcontrol/unbranded/restricted_access.html

نکته اصلی اینه که در بریتانیای کبیر! م اینترنت ،البته بر اساس خط قرمزهای دولت فخیمه اولیا حضرت ملکه!، سرویسهای اینترنت به صورت پیشفرض تحت نظارت فیلترینگ هستند. یلی از سایتهای شتراک فایل مثل لینک بالایی و ریدشیر و.... فیلترند. گاهابعضی محوای سایتها متناسب با فضای اجتماعی UK محتوای آنها سفارشی شده است، حتی نتایج google.com که یعنی باید نتایج بینلمللی بده، البته نه google.co.uk. البته کار منطقی است اما نامحسوس برخی مطالب خلاف میلشان را سانسور و برخی سایتها بدون پیغام فیلترینگ دسترسی به آنها مقدور نیست، گو اینکه این سایت خودش Unavailable هستش! (237661)
 
\'گاه
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۸:۰۹:۱۵
شايد زياد ربطي به موضوع نداشته باشد،اما:آيا خبر داريد غير از كشور انگليس،در ايالات متحده نيز قانون فيلترينگ اجرا مي شود و همچنين بسياري از سايتها كه مطالب علمي(در زمينه هاي مختلف پزشكي مهندسي و علوم پايه و حتي هواشناسي) را ارايه مي دهند نيز براي ما فيلتر شده اند برخي از سايتها كه كتابهاي علمي را در زمينه هاي مختلف مهندسي(مجاني يا پولي) ارائه مي دهند امكان ارايهي سرويس را به ما ندارند و پيام خارج بودن ما از محدوده را مي دهند.همچنين است سورت كردن مطالب در مورد موضوع درخواستي علمي يا ارسال پيامهاي تبليغاتي زشت براي كاربران خاورميانه بالاخص ايران.در عوض انواع فيلتر شكن را كه حتي خود آنها مجاز به استفاده از آنها نيستند را براحتي در اختيار مي گذارند.
آيا آنها با اين خساست و بخشش هدايت شده به دنبال چه چيزي هستند! (237910)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۱:۳۳:۱۲
چیزی خاصی نبود که 40 نفر صهیونیست با بلندگو داشتند تبلیغ منافقین را می کردند. (237758)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۰۲:۳۶
شاید این هم از همون کلکهای کامپیو تری باشد مگر ندید که صدای بامسولین را با چه سادگی کپی میکنند تازه اگر هم راست باشد کسی نگفته جبهه سبز وجود ندارد فقط نمایندکان انها رای اکثریت را در انتخابات نیاوردند با ظرفیت قبول این حقیقت را داشته باشند و خود را از جبهه ضد انقلاب جدا کنند تا بار بعد دوباره متحمل شکست نشوند طرفداران جبهه غیر سبز متین و ارام سکوت کرده اند و گرنه انها هم میتوانند همه چیز و همه جا را به انتخابات ربط دهند و مملکت را با اشوب به رکود بکشانند اما این و سط پیروز ایران و ایرانی نخواهد بود پس انها که کماکان مسله انتخابات را میخوهند مسله روز جلوه دهند یا خیر ایران را در شرایط موجود نمیدانند و یا نمیخواهند همه باید با هوشیاری مواظب باشیم که دغلکاران از این اب گل الود ماهی بنفع خود و بر ضد منافغ ایران نگیرند (237779)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۳:۱۶:۳۹
خوب که چی؟ نکنه می خوای بگی اون همهمه شعارهای سبز هاست؟ وقتی چشمت همه چیز رو سبز می بینه، از گوش جنابعالی چه انتظاری هست؟ (237829)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۹:۴۵:۱۶
من فیلم و دیدم! فکر کنم 2-3 میلیون نفر در استادیوم 100 هزارنفری آزادی بودند! (237990)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۰:۰۹:۰۶
خيلي جالبه ورزشگاه 100هزارنفري 2 تا 3 ميليون جابشن من كه خنده ام گرفت اين چي بود نوشتبي (249709)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۶:۴۳:۰۳
بابا تو ديگه كي هستي... اين داره با ظرافت اين سبزها رو مسخره ميكنه كه البته اين اشكال بهشون دقيقا وارده... هميشه خودشونو برتر، باهوشتر و اكثريت جا ميزنن، البته اگه به راي هر كدومشون وزن 10 (معادل ده راي آدم هاي بي سواد مخالفشون!) بدي شايد بشن اقليي كه قابل ملاحضه هستند!(توضيح براي عدم درك غلط: يعني اگه 10 برابر هم بشن باز هم اكثريت نميشن) (253130)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۳:۲۵:۲۹
تمامش همین بود 5 ثانیه بابا اکثریت
تازه من خودم مثل آبخوردن میتونم همچین مونتاژی انجام بدم کلا 3 دقیقه وقت میگیره (252636)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۸:۳۷:۰۵
از کجا می دانید اینها کار جنبش سبز یا مخالفان آنها ست ؟ که حرکتهای بچه گانه به آنها نسبت می دهید اصلا محدوده جنبش کجاست؟ ورهبرش کیست؟ موسوی رهبر این کار نبوده ونیست تاوقتی حزبی نباشد ازاین مشکلات زیاد خواهد بود یکی هم ممکن است کار خطر ناکی انجام دهد وهیچ کس هم مسئولیت آن را به عهده نگیرد (237666)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۹:۴۸:۱۵
بی مسولیتی روش جنبش سبز است. از روز بعد از انتخابات کدام مورد را سراغ دارید که سران جنبش مسولیت آن را به عهده گرفته باشند؟ (237992)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۸:۵۷:۰۳
اين ها كه بر آن دامن مي زنيد جنبش سبزها نيست ، وول خوردن جلبكهاست. (237949)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۳۲:۵۴
من خودم تو ورزشگاه بودم
به نظر شما در شرایط خاص امنیتی ورزشگاه که از هر سه نفر دوتا بسیجی و یا نیروی انتظامی است کسی جرات دارد که حتی نوار سبزی از جیبش در بیاورد؟
شما اگر آزادی را به معنای واقعی توانستید در جامعه بوجود بیاورید که همه حق اظهار نظر داشته باشند بعد می تواند در مورد تعداد هواداران هر جناح قضاوت کنید.

الف جان نظر من را پخش کنید لطفا حرفی که قوانین سایت رو بشکونه نزدم! (237453)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۳:۳۲
بابا دمت گرم آقا سعيد يعني از هر سه تا دوتا بسيجي بودن!
يعني قرمز و آبي اين همه طرفدار بسيجي داره؟!
بابا تو ديگه كي هستي! (237504)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۱۱:۳۰
یعنی دو سوم هشتاد هزار نفر بسیجی و نیروی انتظامی بودند؟!
یعنی 50 هزار نفر این جمعیت همه بسیجی و نیروی انتظامی بودند؟!
بعد اون سی هزار نفر هم از ترس هیچ کاری نکردند؟! مجبور شدند فقط پرچم آبی و قرمز رو بلند کنن؟!

آخه چرا دروغ می گی؟

باید قبول کرد که این جنبش دروغگوی بی سر سبز، مرده است و به همت بی بی سی فارسی و صدای امریکا سرپاست.

وگرنه تا الان باید مراسم چهلم براش میگرفتیم. (237600)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۳۱:۱۰
سلام.
سعید جان.
این نظر شما از چند حالت خالی نیست.
1- شما بسیج یاب دارید(اون هم از نوع 2010)
2- هر کی ریش داره بسیجیه(البته بعیده تو استادیوم از هر 3 تا 2 تا ریش دار بوده باشند)
3- همه بسیجیها فوتبال دوستند(که معمولان سبز نیستند)
4-همه فوتبال دوستها بسیجیند.
5-این هم توهم سبزه (237614)
 
ليلي
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۳۵:۱۶
از هر سه نفر تماشاچي دوتاشون لباس شخصي بودن؟!

بابا توهممممم!

تعصب هم حدي داره. (237618)
 
م ل
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۳۵:۵۱
من كه توي ورزشگاه نبودم و از تلويزيون تماشاكردم ولي به به نظرم از هر سه تماشاچي هر سه تاشون لباس شخصي بودن چون اگه لباس شخصي شون رو نمي پوشيدن بايد لخت ميومدن ورزشگاه! (237619)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۴۱:۵۲
مگه جنبشتون نياز به خون نداره؟
پس چرا از بسيج و نيرو انتظامي ميترسيد؟ (237623)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۰:۲۳:۳۱
ما جنبشون مسالمت آمیزه نه خونین! ما از این می ترسیم که باز یه عده ای سو استفاده کنن و قاطی جنبش ما اغتشاش کنن. ضمنا اگه کسی به خاطر مسائل سیاسی تو این ملکت دستگیر بشه آنقدر جرمش سنگین هست که آینده ی درخشانی اینجا نداشته باشه! (237723)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۰:۵۹:۰۳
میگم سعید جون
میگم همین جنبش مسالمت امیز نبودند که می خواستند اون پایگاه نظامی رو تصرف کنند!
یا نکنه منظورت از اون سوءاستفاده همون ها بودند
اگه اینجوریه باهات موافقم ، ولی هنوز موندم چرا رهبران عزیز این جنبش هنوز اونا رو از خودشون طرد نکردند؟ (237856)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۱:۵۶:۲۷
آقا شما احتمالا اون روز جمعه به جای استادیوم اشتباها تشریف برده اید نماز جمعه!هر چند در نماز جمعه هم بعیده شرایط به گونه ای باشد که جنابعالی فرموذه اید! (238096)
 
همتي
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۳۳:۳۰
با سلام من امده ام دروغ نباشد ! واقعا نمی دانم کسی که برای حرکتش دیدگاهش و جریانش برنامه دارد اعتقاد دارد !ایمان دارد ! خود وحرکتش را درست میداند ! برای خدمت وپیشرفت وارد میدان شده ! اگر تمام دنیا مخالف او باشند راه درست خودش را می رود و به ان ادامه می دهد . خوب از کشور خودمان وحضرت امام که بگذریم در گوشه گوشه جهان افرادی بوده اند که با هیچ به پیروزی رسیدن . اما سئوال اینجاست اگر راه درست است !اگر اعتقاد به هدف دارند ! اگر ایمان دارند ! چه نیاز به این دروغها است ؟ ایا یک حرکت بند تولد دروغی یکی یا کشته سازی عده دیگریست ؟ایا گروهی که رقیب را به دروغگویی متهم می کند استفاده از دروغ را برای خود جایز میداند ؟ بهر حال باید قبول کرد خواسته یا ناخواسته دشمنان این ملت و دروغ گویان و منفعت طلبان موج ساخته وقصد موج سواری دارند حتی به قیمت خراب ونابود کردن رهبران این حرکت .اینجا وظیفه یک رهبر واقعی برای جلوگیری از انحراف ونابودی حرکتش چیست ؟ سکوت ؟ ایا در خصوص دروغ ها باید سکوت کرد یا با دروغ همراه شد ودنباله روی دروغگویان شوند ؟!در مقابل تشویقها و حمایتها وخط دهی دشمنان این کشور و ملت مانند منافقین وانگلیس واسرائیل وامریکا باید سکوت کرد ؟ ودنباله روی انها شد ؟ وبگذارند انها برنامه وحرکت وشعارهایشان را تهیه واعلام کنند ؟ واقعا این اعمال مردمی و به نفع وبرای این ملت وکشور است ؟ (237455)
 
کیانی
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۰:۰۰
با سلام
می خواهم سوالی مطرح کنم
فتنه به وجود آمده پس از انتخابات به نفع کیست؟
چرا بی بی سی باید نگران خاموش شدن این فتنه باشد ؟ چرا آمریکا و انگلستان از وحدت در ایران می ترسند؟
فتنه جدید مثل بیماری جدید است مثل همین آنفولانزای نوع a و کالبد جامعه را می آزارد شما هم دکتر رفته اید می گوید برای آینکه آنفلونزایت خوب شود استراحت کن، پرهیز کن پرهیز کن از فلان و فلان ....... همه دوست دارند زودتر خوب شویم. زودتر وحدت به رگهایمان برگردد و میکروبهای غربی ها را به خودشان پس بدهیم.
اما جواب سوالم شاید این باشد: ما همه گرم دعواییم و غافل از اینکه چه کسی نشسته و از این دعوا بهره می برد. گاهی وقتها فیلممان را می گیرد و با رفقایش می خندد و گاهی اوقات مثل مربی کشتی کج ما را به مبارزه بیشتر فرا می خواند. ساده نباشیم.
برادرم
خواهرم
مادر و پدر عزیزم
بیا تا با وحدت فتنه خارجی ها را به خود مزدورشان بر گردانیم. (237499)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۴۱:۳۹
سلام داداش.با با بی خیال.خوب بی بی سی ساخته شده واسه همین دیگه ما باید عاقل باشیم.مردم ما باید صره را از ناصره تشخیص بدهند.و گرنه بی بی سی که از دشمنی با ما دست بر نمیداره.البته فکر میکنم اکثریت ملت ما اگاه تر از اون باشن که به حرف بی بی سی گوش بدن.خداهم که وعده پیروزی امت حزب الله را در قران داده.فان حزب الله هم الغالبون.
ما باید حواسمون جمع باشه ولی با این خبر ها هم شکه نشیم.این عادیه که بی بی سی این حرفارو میزنه بیایید بررسی کنم راه حل مقابله اصولی و انقلابی با این گروه رسانه ها رو.دوستان تو این حیطه نظر بدن بهتره تا راه حل مقابله رو پیدا کنیم (237502)
 
نکیسا
۱۳۸۸-۰۸-۱۶ ۱۱:۱۶:۲۴
به نظر میاد عربی رو از فارسی بهتر بلد باشی دوست عزیز
صره از ناصره؟!
اتفاقاً مردم ایران سره رو از ناسره خوب تشخیص میدن
راه حل مقابله ی اصولی با رسانه های خارج از میهن اینه که ما یه رسانه ی اصولی، غیر ریاکار، راستگو، همه جانبه و عادل داشته باشیم ... که نداریم. پس نمی تونیم با رسانه های دیگه مقابله کنیم. (248359)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۵:۵۷:۵۷
با افول روزافزون حضور سبزها عليرغم تبليغات رسانه اي گسترده اي كه توسط شبكه هاي ماهواره اي و اينترنتي انجام مي شود بايد پرونده اين جريان را خاتمه يافته تلقي كرد. تنها چيزي كه باقي مي ماند رسيدگي قانوني به اعمال و عملكرد كساني است كه با دروغ و فريب آسيب هاي اجتماعي جدي را براي كشور ايجاد كردند. اميد است خوابيدن شعله فتنه باعث فراموش كردن علل و ريشه ها و ايجاد امكان تجديد قوا براي دشمنان شكست خورده ملت نباشد.ايجاد اتحاد و اتفاق در بين مردم نيازمند رسيدگي دقيق و قانوني به تخلفاتي است كه زمينه ساز فتنه انگيزي در كشور شد. (237527)
 
شهاب
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۰۴:۰۵
ما ایرانیها عادت داریم که تا کسی حرف مارو بزنه دوسش داریم اما به محض اینکه مخالف ما شد تا می تونیم می کوبیمش. الان b.b.c و voa یه همچین سیتم ایرانی دران .جدیدا شروع کردن به کوبیدن مهندس موسوی به خاطر بیانیه شماره 13.البته قبلا پیش بینیمی شد صحبت گذر از موسویم از طرف به اصطلاح هوداراش مطرح بشه که کم کم داره شعارش از طرف رسانه های خارجی جا می افته.مراقب و زیرک باشیم (237535)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۱:۳۳:۱۲
دوست عزیز سعی نکن اینقدر ساده باشی اونا می دمنن ایرانی ها اگه تشخیص بدن که طرف از بیرون هدایت میشه دستشو می خونن دیگه ازش حمایت نمی کنن پس بد نیست خودشون یه کم باهاش مخالفت کنن (237757)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۰۴:۵۳
رهبر جنبش سبز كيه؟
اگه اينه چرا همش بيگانه ها برنامه هاي جنبش را اعلام مي كنن؟ (237536)
 
احمدی
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۰۹:۳۱
سلام
من بعنوان یک دوستدار اقای موسوی از این گونه روشها رنج میبرم
ایا هدف وسیله را توجیه میکند ؟
ما در شعارهایمان رقیب را دروغگو گفتیم چون از هیچ همه چیز میسازد !
ولی ایا خودمان از این روشها استفاده نمیکنیم !
بیائیم صادق باشیم و از هر ابزاری برای رسیدن به هدف استفاده نکنیم ! (237543)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۱۵:۱۰
متاسفانه جنبش سبز از حدود دو ماه پيش به اين سو دچار يك اعوجاج در رهبري است و سرا آن با واقعيت فاصله گرفته اند و مثل دن كيشوت وارد هپروت شده اند. اين بي بي سي و وي ا اي هم به اين توهم ميدمند. (237444)
 
علي
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۲۹:۳۵
سلام
فرق كشور هاي پيشرفته با كشوري مثل كشور ما همين است. تا كي مي خواهيم اين بازيها ادامه پيدا كند. رها كنيد و به فكر پيشرفت كشور باشيم. (237566)
 
rahjoo
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۴۲:۵۴
صدای چهل نفر در همهمه هشتاد هزار نفر قابل شنیدن نیست. (237578)
 
hajiagha
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۷:۱۵:۵۳
آهای کانادائی هر که گفت نان و پنیر ..تو برو سرت را بزار و ....مملکت قراضه کانادا با آن همه مشکلات و گرانی و بی خانمان و تبعیض نژادی ...من از احمدی نژاد و دوم از ایران حمایت می کنم (237900)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۶:۴۹:۱۴
ببینید اینکه این جنبش به اصطلاح سبز تلاش می کنه هرچیزی رو به اسم خودش ثبت کنه و از اون به نفع خودش بهره برداری کنه ناشی از ضعف و عدم توانایی آنها در بسیج نیروها و هوادارانشونه.در صورتی که اگر هواداران و فعالان انها میلیونی بودندنیاز به این نبود که از یه مسابقه فوتبال سواستفاده سیاسی بخوان بکنند. (237585)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۱۳:۵۹
اینقدر القائ موج موج نکنید اصلا در اوج که 13000000 نفر بودند موج نمی توانستند ایجاد کنند الان که 300 نفر هستند چگونه موج میشوند لطفا به اخبار کذب دامن نزنید (237602)
 
كامران
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۲۱:۵۷
موج رنك سبز اكر به دجل ودروغ توسل جويد سرانجام به رنك سبز لجن مردابهاي متعفن تبديل ميشود واتفاقا همين هم شد بحمد الله. برادراني كه حمايت مطلق BBC از لجنزار موج سبز را توجيه ميكنند يا مزدور استعمار بير وفرتوت انكليسند ويا آنكه فريب خورده رسانه هاى بيكانكانند ويا اصولا معاند انقلاب واسلام هستند.
براى همكان روشن شد كه هدايت موج باصطلاح سبز لجنى را كى در دست كرفته است. آيا به دست سردمداران دولت انكليس نيست؟ اكر نيست دوستان سبز توجيه فرمايند كه اينهمه حمايت دولت ورسانه هاى تبليغاتي وسياسى انكليس از عروسكهاى خيمه شب بازيشان در ايران براى جه هست؟ آيا براى محض رضاى اسلام وخداست ويا اينكه انكليس طرفدار مستضعفين وفقراى ايران شده اند؟ آيا انكليس هرزه تلاش نميكند وضع موجود در ايران را تغيير وبا آوردن عروسكهاى مورد حمايت خود بر سر مسند قدرت كشور ثروتمند ايران را در دام خود نهاده ومرحله تازه اى از جباولكرى انكليس كه سابقه استعماريشان كوش هر احمقى را كر كرده است شروع كنند. بنابراين حماقت نكنيد ودست از مزدورى به اجانب برداريد واكر نخواهيد مسلمان واقعى باشيد بس ملى شويد وبا هر كونه دخالت استعماركران در امور داخليتان مخالفت كنيد.. (237609)
 
رضا حسن پور
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۳۴:۳۴
من برای این افراد خیلی متاسفم.اینها افرادی جو زده هستند که بدنبال هراعتراضی می خواهند بگویند ما موج سبزیم.بهتر است به دور برشان نگاه کنند واقلیت بودنشان را مشاهده کنند.(چشم ها را باید شست طور دیگر باید دید).اگر این تندرویها نبود شاید اندکی طرفدار بیشتر داشتند.ضمناً از کجا معلوم که این عده کم را با پول دادن به ورزشگاه نیاورده باشند؟! (237616)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۱۶:۱۳
آقا در تهران که اقلیت نیستند! مگر نگاه نکردید به آمار وزارت کشور؟ (237792)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۰:۳۷:۱۱
آقا كشور كه فقط تهران نيست اينقدر تهران تهران نكنيد . در همان تهران هم احمدي نژاد حدود دو مليون راي داشت اما تفاوتش اين بود كه طرفداران موسوي تهرانيهاي وطن فروش بودند وطن فروشان نبايد براي مردم وطن تعيين تكليف كنند. (238649)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۷-۱۶ ۰۸:۰۴:۱۴
اگه موسوي در تهران 300هزار راي بيشتر اورد ولي پس از انتخابات با كارهايي كه كرد امروز تو همين تهران هم هوادارانش اقليت هستند ،فقط كافيه به تجمعات طرفداراش يه نگاهي بكنيم، در روز قدس در برابر جمعيت چند ميليوني مردم تهران تجمع چند صدنفره اين حضرات! واقعا چرا؟ موسوي چي با خودش و هوادارانش كرد كه كسي حاضر نيست به خاطرش بياد تو خيابون!مردم فرق جاه طلبي و دلسوزي ايشون رو فهميدن! الان واقعا در تهران اقليتند اگر چه قبلا شايد به موسوي هم راي داده باشند!تازه تهران فقط زعفرانيه ، جردن ،شمرون و كلا شمال اين شهر نيست! جنوب و شرق و مركز هم هست! بچه مشيريه تهران! (239937)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۳۶:۱۷
به نظر میرسد رفته رفته طرفداران موسوی به دلیل رفتارهای احساسی وبی هدف بودن رفتارهای ایشان رو به تحلیل می روند، با مقایسه چند ماه گذشته این موضوع کاملا روشن میشود . اما آقای موسوی هم نمیداند چه می کند از یک طرف خودرادر خط امام میداند واز طرفی با آقای منتظری وعوامل خارجی که همه آنها را میشناسند در یک مسیر قرار میگیرد .آیا این رفتارهابرای مردم پوشیده مانده است .از طرفی یاران ومهره هاوطرفداران اصلی ایشان یادرحال نوشتن توبه نامه هستند یا دستمال سفید بدست گرفته اند .لااقل شعار در خط امام بودن ندهد . (237620)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۷:۵۷:۱۸
به نظرم اگه خود موسوی هم بیاد و اعتراف کنه که اشتباه کردم این سبزک ها قبول نمیکنن.
این یاسین خوندن ها رو ول کنین. (237628)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۱۸:۰۳:۴۶
باسلام، وقتی اخلاقیات در گروهی نباشد، وقتی انسانیت در گروهی نباشد ، وقتی معنای احساس ترس ها، فقط و فقط برای رانت خواران ، آقازاده ها ،آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل ، BBC،VOA باشد وقتی شرف در میان نباشد، آنگاه که گروهی در سالیان گذشته انواع خیانت را کرده اند و نظام از آنها بگذرد، زمانی که شعار و ریا بیداد کند، مادامی که طرفداران طرفداران سکه و مقام آمریکایی باشند، آن وقتی که دروغ گویان دم از راستی بزنند، هنگامی که در کشور اسلامی بگویند اسلام نباشد، و عاشقان بی بند و باری ، سکولار ، لائیک عربده و خوشحالی کنند، اتفاق های ذیل رخ می دهدو موجی توهمی گونه رخ میدهد و فروکش می کند،اما آبرو ها می رود،آب رفته را نمی شود برگرداند.
1- موجی دروغین و کذب بوجود می آید و تمام انسانیت و نظام را به اسمهای زیبا و عوام فریب به نابودی می کشاند.
2-کینه ها ی پنهان ( از دفاع مقدس تا سال88 ) هویدا می شود.
3- طرفداران واقعی ولایت در گذشته و امروز معلوم می شوند در گذشته به خاطر ثروت اندوزی و عدم جرات و توانایی اقدامی بر علیه نظام نداشتند ولی یکدفعه با توهم و احساس ترس به کشور ضربه می زنند.
4- افراد پستی که در زمان انقلاب و دفاع مقدس شعارهایی می دادند( انهلال ارتش ،تعظیم به آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و ....) با امام(ره) جام زهر به خوراندند، تنها رمز موفقیت و وحدت نظام رادر ولایت و بیسج 20 میلیونی می دیدند، و هم اینک به این رمز موفقیت حمله آورده اند آن هم با توهم آمریکایی.... و حال به دنبال آزادی و حقوق بشرند .
5- شعبان بی مخ ها متولد می شوند.
6- کسانی که به اصطلاح طرفداران امثال مصدق هستند ، ناراحت ملی شدن انرژی هسته ای هستند و خود را دارند از عصبانیت می کشند چراکه نتوانسته اند مزدوران خوبی برای ماهواره ها ، آمریکا و انگلیس و اسرائیل باشند.
7- وقتی در قانون اساسی و آموزه های دینی کمک به انسانهای مظلوم واجب است دم از انسانیت می زنند و لی اما با تناقضی آشکار مرگ بر فلسطین می گویند،چگونه است که باید آنها را از اسرائیل و... غیره باید جدا کرد،جنایتکار و حامی جنایتکار که شاخ و دم ندارند.
8-جالب تر از این که متقلبان، دروغ گویان ، اغتشاشگران ،خود پرچمدار جنگ با دروغ ، تقلب و خشونت می شوند.
9- وقتی اخلاق ، دین و .... نباشد باید منتظر همه نوع اتفاق بود، از آشکار شدن روابط کثیف با انگلیس ، آمریکا و صهیونیستها گرفته تا روابط خبری کثیف با رسانه های خارجی.
10- ظلم به مردم ،اعتقادات و اسلام به خاطر آقا زاده ها رواج می یابد.
11- دوران جنگ وزیر وقت صنایع - ب . ن - هر گونه کمک به رزمندگان اسلام را دادگاه نظامی می کرده است.
12- از هشت سال دفاع مقدس ، 7 سال هیچ کمکی از طریق دولت نشده است.
13- ارتش می بایست منحل می شد تا کینه ورزان امروز راحتر به آمریکا ، انگلیس خوش خدمتی می کردند.
14-اکثر دولتها فقط به فکر رانت خواری ، انحصار طلبی و .... برای آقا زاده ها بودند، آن وقت شعار خدمت به نظام را سر می دهند ، ننگ بر آنها.
15- قدرت طلبی ، انحصار و ..... را خود در گذشته ایجاد کرد ه اند و حال ناراحت آن همه ثروت باده آورده نیستند و آثار اقتصادی بیمار را خو بدیع بود ه اند.
16- جنگ رسا نه ای به پا کرد ه ا اند بر علیه کشوری که زمان انقلاب هم این چنین بود، جنگ با منافقان ، تود ه ای ها ، آمریکا ، غرب و شرق ، جنگ رسانه ای ، جنگ در کوچه و پس کوچه ، جنگ در خوزستان ، جنگ در سیستان ، جنگ در کردستان و ....حال نیز آدم های کینه ورز آن روزها با توهم می خواهند کشور را به مشکل بیاندازند، لعنت بر همگان .
17- کسانی که در ناز و نعمت بوده و در زمان جنگ فراری بود ه اند امروز با ثروت های کسب شده از آقا زاده ها و رانت خواران ،صاحب همه نوع ثروت ، مقام شده اند و همین ها که بیشترین سود نامشروع را از این نظام برده اند مخالف نظام شد ه اند و یک شبه شیع شده و حامی مظلوم.
18-جنگ رسا نه ای یعنی دروغ پراکنی ، تزویر ، مکر یعنی فتو شاپ ، یعنی جعل سازی ، یعنی اهانت به انسانیت
با موج سبز گناه آلودتان به خاطر آمریکا ، انگلیس و صهیونیستها از عصبانیت بمیرید. (237631)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۱۹:۴۷
هم آقای متکی به واشنگتن سفر کردند، هم آقای جلیلی با یک مقام آمریکایی و دیگر مقامات اروپایی و چینی سر یک میز نشستند و صحبت کردند ، هم آقای احمدی نژاد گفتند آمریکا کشور و ملت بزرگی هست ، هم ایشون چندین بار با رسانه های غربی و آمریکایی مصاحبه کردند، یک دهم این هم میرحسین موسوی نه خودش و نه دولتش از این کار ها نکردند.

نتیجه: نه به رسانه های دیگر دشنام دهید. نه به کشورهای دیگر. نه به خبررسانی و منتقدان دولت. و نه به کسانی که خلاف نظر شما را دارند و رای دادند (237795)
 
مهردادنصرتی دات کام
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۰:۰۲:۳۶
در دنیایی که یک روزنامه معروف بین المللی برای به چالش کشیدن اذهان عمومی آدمکش استخدام میکند آدم می کشد و سپس اخبار دست اولش را انتشار می دهد تا شمارگان روزنامه اش افزایش یابد چه انتظاری از رسانه ای مثل بی بی سی و وی او ای می توان داشت که از ابتدای انقلاب اسلامی بنا را بر جذب مخاطب مخالف گذاشته است؟
اما بد نیست متذکر شویم که نه اهالی موج مرسوم به سبز و نه طرفداران دولت و نه آراء ممتنع هیچیک راضی به این نیستند که این گرگها بحال میش دل بسوزانند (بلانسبت) و خود اهالی موج سبز هم در چنین مواردی باید قویا از حمایت های اینگونه این رسانه ها که تنها بدنبال منافع سیاسی اقتصادی و فرهنگی خود هستند بیزاری جسته و به صراحت اعلام بدارند که مسائل داخلی ایران عزیز هیچ ارتباطی به فضولان بین المللی ندارد . با تشکر مهردادنصرتی دات کام (237715)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۱:۵۲:۴۶
از کانادا
وقتی جامعه غرب و انگلیس غارت گر هدف شان غارت کشور های جهان سوم است و من که 15 سال در باره آنها دارم تحقیق می کنم و فیلم می سازم و به غیر از تحقیر و سانسور و دروغ به خدا تا به حال هیچی ندیدم و نگاه می کنم تا کاری در ایران پیدا شود و برگر دم . چرا عبرت نمی گیرید ؟ کاریکاتوریست سابق گل آقا از کانادا
why BBC do not have any report about Canada or USA human right and homeless, canada have over 250,000 homeless, and so many people are here so poor and going in bed hungry (237772)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۱:۵۴:۲۵
سایت الف چرا حقیقتو نمیگی تا کی دروغ فیلمش که هست چرا نمیخواید قبول کنید (237774)
 
واقعا چهل نفر بودند ؟
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۲۱:۲۶
متاسفانه یا خوشبختانه من در ورزشگاه حضور داشتم . تعداد سبزها قطعا خیلی بیشتر از چهل نفر بود . جالب این جا است که برعکس دفعات قبل این بار هر تماشاگری سه بار مورد بازرسی بدنی قرار می گرفت ! دوستان الفی اگر جنبش سبز اینقدر کم طرفدار است چرا از هر ده مطلب سایت شما نه تای آن در مذمت سبزها است ؟ تعداد مخالفان و موافقان نظرات هم بیانگر کم تعداد بودن اصلاح طلبان است یا برعکس ؟!
راستی بی بی سی چه ربطی به اصلاح طلبان دارد ؟ در انقلاب 57 که همه شما بی بی سی گوش می دادید و به جانش دعا می کردید ! ایا آن موقع هم انقلابیون در راه مطامع استعمار بودند که بی بی سی از آنها حمایت می کرد ؟
راستی تازگی ها تبدیل به نسخه اینترنتی کیهان شده اید ! مبارک ها باشد ! (237796)
 
علي
۱۳۸۸-۰۷-۱۶ ۰۸:۰۹:۱۸
اگه چمنهاي استاديوم رو هم حساب كنيم به خدا خيلي ميشد! همه چي سبز بود! (239940)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۲۷:۱۵
اگر آزادی بود،
اگر اصل 27 قانون اساسی اجرا میشد،
اگر کسی به جرم سبز بودن در خیابان سرخ نمیشد،
اگر صدا و سیمای ما ملی بود،
اگر زبان الف بسته نبود،
اگر ترسی از حضور سبزها نبود،
اگر عده ای ساده لوح برای حمایت از نانخوری عده ای دیگر سنگی به سینه نمیزدند،
BBC که بود؟
VOA که بود؟ (237803)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۰:۱۸:۳۴
اگر آزادی نبود؟ پس راهپیمایی های به اصطلاح خودجوش! چه بود؟
اگر اصل 27 نبود پس درخواست رسمی یک هفته قبل از برگزاری و پذیرفتن مسولیت برگزاری آن کجا بود؟
اگر کسی با لباس و مچ بند و نقاب سبز دست به آشوب نمیزد ،به پایگاه بسیج حمله نمی کرد و با نیروی انتظامی درگیر نمیشد اتوبوس و سطل زباله آتش نمیزد! چه کسی باید قرمز می شد؟
اگر صدا سیما همراه با دروغگو و دروغ پرداز می شد ملی بود؟
اگر الف موضعی میانه و گاها همراه با دلسوزی با جنبش سبز نمی گرفت دیگر چه می گفتید؟
اگر فرمانی از جانب حکومت برای مقابله مردمی با این موج مخرب صادر می شد کجا سبزپوش شجاعی پیدا می شد؟
اگر عده ای ساده لوح اسیر دروغ و رسانه های استعمار نمی شدند چه می شد؟
BBC , VOA همانهایی بودند که با فتوای آنها شب ها الله اکبر می گفتید! همان هایی بودند که اخبار کذب آنان را در مورد تعداد دستگیر شده ها و کشته ها و تجاوز .....با ساده لوحی تمام می پذیرفتید و شعارهای صهیونیستی آن ها را در تجمعات همیشگی تان سر می دادید!
آیا هنوز نمی خواهید دست از توهم بردارید؟ (238012)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۱:۱۱:۴۳
اگر انصاف بود
اگر اصل 99 قانون اساسی محترم شمرده می شد
اگر شکست خورده به پیروز تبریک می گفت
اگر لشکر کشی غیر قانونی اتفاق نمی افتاد
اگر مردم به جرم رای دادن به احمدی نژاد تنبیه نمی شدند
اگر بزرگان ما مردود نمی شدند
اگر نظر مردم در سر صندوق رای و نه در خیابان گرفته می شد
اگر ترس از خدا و روز جزاء بود
اگر عده ای ساده لوح برای حمایت از نانخوری عده ای دیگر سنگی به سینه نمیزدند،
BBC که بود؟
VOA که بود؟ (238056)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۳۷:۱۴
اون آقایی که نوشته بود:(( از هر سه نفر دوتا بسیجی و یا نیروی انتظامی است...)) احتمالا اون روز جمعه به جای استادیوم رفته بوده نماز جمعه (237811)
 
حسنا
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۲:۵۵:۱۵
حالا ببينيد كي با بي سي مصاحبه مي كنه +به كي تو آيت اله و مرجع تقليد مي گويند به كي مردم ايران مي گويند +سنگ كي رو به سينه مي زنن بدانيد و بدانيم كه انگليس خبيث آن روبه پير شده رسانه شما + رمز كودتاي 28 مرداد را بي بي سي اعلانم كرد +آن چه عيان است چه حاجت به بيان است تا گي خيانت تا كي نفاق به خود بياييم دانشگاه را به عنصر براي انگليس و الت دست انها تبديل كردند (237818)
 
ر . خ
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۳:۰۷:۲۸
بابا موج چیه سبز کیه درغ کی می گه بابا چرا بی بی سی رو بد میکنید کور رنگی حاد داسته نتونسته رنگ رو تشخیص بده این که دعوا نداره قول میده ازاین بهبعد یک گزارشگر با چشمهای قوی تر بفرسته
هی باز شما با هم دعوا کنید (237823)
 
امير
۱۳۸۸-۰۷-۱۱ ۲۳:۳۸:۲۶
آقاي توكلي بسه سياست يكي به ميخ و يكي به نعل
موضع خودتان را مشخص كنيد
در مجلس حسين سينه مي زنيد ولي بيخودي عاشق يزيديد
تا كجا مشخص نيست
لطفاً براي روشن شدن اذهان و حقيقت اين خبر آن 78 پيام غير قابل انتشار را منتشر كنيد لطفاً (237834)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۲:۴۰:۲۲
با سلام
نخست باید عرض کنم که شما روی کدام مدرک می فرمایید که بی بی سی فارسی حامی آقای موسوی است؟ این دلیل نمی شود که چون بی بی سی فارسی اعتراضات طرفداران آقای موسوی را پخش می کند پس حامی آقای موسوی است، شما اگر توانستید حتی یک گزارش بی بی سی فارسی را پیدا کنید که طرفداری آقای موسوی را کرده بنده همین جا توبه می کنم
مشکل شما دوستان اصولگرا این است که وقتی یک جریانی را قبول ندارید اخبار آن را پوشش نمی دهید، پس با این تفکر به همه رسانه ها نگاه می کنید که اگر رسانه ای اخبار جریانی را پوشش داد پس حامی آن جریان است.
در مورد آن عکس های فتوشاپی هم خواهشمندم مستند صحبت کنید، شما که اصلاحطلبان را صبح تا شب متهم می کنید که بدون مدرک اتهام تقلب می زنند، خوب شما هم اگر صداقت دارید نام آن سایت ها را با ذکر لینک مربوطه بفرمایید، تا ما همین جا از آن رسانه ها برائت بجوییم،
و من الله توفیق (237885)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۳:۰۸:۱۱
بار الها برادران سایت الف را در این جنگ نرم یاری بفرما (237888)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۶:۴۹:۳۴
واقعا برای سایت \"الف\" متاسفم، نوشته اید \"سایتهای طرفدار موسوی به ویژه بی بی سی ...\" این مطلب شما بسیار ناجوانمردانه است و خلاف مصلحت و اتحاد! همه می دانند که بی بی سی حامی کسی نیست و فقط اتش بیار معرکه است (البته امروزه رسانه های داخلی بعضا گوی سبقت را در شکستن اتحاد از آنها ربوده اند) و شما به نوعی به موسوی و طرفدارانش تهمت زده اید، کاش کمی مطامع زودگذر حزبی را فراموش می کردید. ضمنا لطفا اگر می توانید سایت حامی موسوی فیلتر نشده پیدا کنید به ما هم نشان دهید تا از ان استفاده کنیم!
ثانیا اینکه مانع از ورود بسیاری از سبزپوشان به ورزشگاه می شوند را نمی توان نادیده گرفت، علی الخصوص در اولین بازی استقلال در لیگ، متاسفانه شاهد برخورد زننده ای از برخی مامورین بودیم، ضمنا در یکی از بازی های خانگی پرسپولیس حتی این برخورد به خبرنگاران هم رسید بطوریکه سایت هواداران پرسپولیس از این وضعیت انتقاد کرد.
ثالثا دقت کنید که یک چهلم جمعیت 25 خرداد می تواند کل ورزشگاه ازادی (و نه فقط 80000) را پر کند، مطلب شما به نوعی سبب تحریک این عده می شود و این اصلا به صلاح برقراری آرامش نیست ضمن اینکه عکس فتوشاپی که شما در سایت گذاشته اید مال همان بازی ابتدای لیگ است (برایم از منبعی ناشناس ایمیل شد) و به نوعی شما تبلیغ کرده اید.
حال یک سئوال به نظر شما با توجه به اینکه موسوی در تهران حتی در نتایج رسمی رای بالاتری داشته، اینکه در ورزشگاه ازادی طرفدارانش بیشتر باشد، عجیب است یا شما فکر می کنید تمامی هواداران فوتبال طرفدار احمدی نژاد هستند؟ ولی مگر قرار است انتخابات کشور را دوپاره کند؟ مطلب شما به نوعی سعی در دوپارچه کردن جامعه دارد که امیدوارم از این به بعد از این دست مطالب را کمتر درج کنید  (237896)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۸:۵۱:۵۲
مدیریت سایت الف نشستن شمردن دیدن شده 40 نفر پس دیگه توش شک کردن جایز نیست (237944)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۹:۱۳:۰۴
شما هم از هر قضیه ای برای کوبیدن مهندس موسوی و جنبش سبز استفاده میکنید! اینکه 10 نفر ، 20 نفر یا 100 نفر یه حرفی میزنن دلیل نمیشه که همه شون مثل اونها باشن. کی گفته bbc رسانه رسمی ماست؟ آیا مهندس موسوی این حرف رو زده؟ چطور آقای احمدی نژاد میره با این همه شبکه های خارجی مصاحبه میکنه، این شبکه ها به عنوان رسانه ایشون معرفی نمیشن ولی آقای موسوی دو تا مصاحبه با bbc کرده شما اینطور برداشت میکنید؟ وقتی صدا و سیمای ما بعد از گذشت 4 ماه هنوز یک دقیقه به ایشون فرصت نداده تا حرفهای خودش رو بزنه چه انتظاری دارید؟ اگه حرف نزنه میگید چرا سکوت میکنی؟ میخواد حرف بزنه بهش مهلت نمیدید، بعد میره یه جای دیگه حرفهاش رو میزنه میگید چرا حرفهات رو به ما نزدی؟!

مهندس موسوی تا حالا بارها توی بیانیه هاش از این گروهها اعلام برائت کرده و به طور صریح مواضعش رو اعلام کرده ولی شما باز هم تا یه اتفاقی میفته اون رو به هر زوری هست بهش نسبت میدین. حتی وقتی آقای کروبی یه نامه ای منتشر میکنه اون رو میذارید به حساب اشتباهات آقای موسوی. (که قطعاً مهندس موسوی هم توی این مدت اشتباهاتی داشته مثل بقیه آقایون و مطمئن باشید هم خودش و هم اکثریت طرفدارانش این اشتباهات رو قبول دارن.)
فقط همین مونده که مهندس موسوی رو رسماً به عنوان مدیر bbc و voa و رئیس مخفی سازمان سیا معرفی کنید!

به نظر شما عملکرد چه کسانی باعث شده تا تماشاگران هر دو طرف اون شعارها رو سر بدن؟ چرا اسمی از اونها توی مقاله تون نیاوردید؟

//
اگه تکراری هست به بزرگی خودتون ببخشید، اینترنته ما همینه دیگه؛ قطع و وصل زیاد داره. (237959)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۰۹:۴۳:۴۰
ببين اين شبكه bbc چه مي‌كنه! خداوند بر توفيقاتش بيافزايد! (237989)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۰:۰۴:۲۹
اگر 30 سال شعار میدهیم مردم ما دارای شعور و عقل هستند بگذارید مردم خود تمام اخبار را از رسانه های داخلی و خارجی بگیرند و خود دروغ یا راست بودنش را تحلیل کنند (238003)
 
تینا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۰:۲۲:۳۴
این جنبش سبز آدم بشو نیست. کی میخواد خفه بشه
خدا ساکتش کنه الهی (238018)
 
lمحسن
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۰:۲۵:۴۳
یکی به این اقای موسوی بگه یه کاری کنه امثال شب خیز اینا تو کاسش نذارنا (238021)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۰:۳۷:۱۵
می‌تونم خواهش کنم به جای این مسائل جز کمی‌ هم از اخبار مذاکرت ۵+۱ و مساله هسته ی بنویسید؟ (238033)
 
محس
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۰:۴۵:۵۶
واقعا خوشحالم كه هنوز دوستان فهيم و دور انديش فراواني در كشور هستند كه نظرات درستي مي دهند و بر وحدت و راستي بيشتر از اين بچه بازي ها اهميت مي دهند خداوند نگهدارتون و چه قدر متاسفم كه يه عده در قرن 21 مثل عصر جاهليت فكر مي كنند و كاراشون با شعار و داد و بيداد و آتش زدن اموال ديگران پيش مي برند آقا اون دوران گذشت هر چند كه ابوموسي اشعري ها هميشه و همه جا هستند و همچنيم عمروعاص ها از دوستان الفي نيز براي زحماتشون متشكرم (238038)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۱:۳۱:۵۴
راديو بيبيسي يا صداي امريكا و يا هر رسانه بيگانه ديگري كه وجود دارد خودشان را به اين در و ان در ميزنند تا يك خبري از هر جايي كه باشه به دست بياورند وان را بزرگ كرده وبه خورد مردم دنيا بدهند . حالا اين خبر اگر از ايران باشه خب يك رنگ و بوي ديگه اي براشون داره . اينكه تعداد اين معترضها 40 نفر يا بيشتر يا كمتر بوده و چه نوع شعاري ميدادند خوراك بدي نيست كه به اين سادگي از كنار ان بگذرند و اصولا كار اين رسانه ها سالهاي زيادي است كه به اين شكل بوده و هست و خواهد بود . حالا اين ما هستيم كه با عملكرد خودمان باعث ايجاد خوراك خبري براي انها ميشويم . در اين ميان نقش صدا و سيماي خودمان است كه ميتواند با عملكرد خود به جنگ انها برود يعني با خبر رساني درست و واقعي خودش را و صداقتش را به عموم مردم ايران به اثبات برساند . در اين صورت چه كسي به خود اجازه ميدهد براي اطلاع از اوضاع داخلي كشور به اين شبكه هاي بيگانه كه دشمني و خباثت خود را در تمام سالهاي گذشته به اثبات رسانيده اند روي اورد . به خدا اين خيلي ساده است وچرا اين كار را انجام نميدهند همان چيزي است كه مورد سوال خيلي ها است كه جوابي براي ان نمي يابند . درضمن ما هيچ گاه يادمان نمي رود كه اين بيگانگان در زمان جنگ همواره سعي بر ان داشتند كه با حمايت از رژيم صدام پيروزي هاي رزمندگان را ناديده گرفته و با بزرگ نمايي ارتش صدام توي دل ملت ايران را خالي كنند . (238065)
 
علی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۳۴:۳۵
[دا کنه توهم موسوی هم خوب بشه
براش دعا کنید. گناه داره . هر چی باشه نخست وزیر امامه. بیچاره انقده توهم داره رفته از منتظری کسب تکلیف کرده. توهم چکار که نمی کنه
ولی دعا کنید (238185)
 
بادرودی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۵۸:۱۲
به کوری چشم دشمنان همه مامردم تحت پرچم ولایت فقیه در ایران سربلند وآزاد زندگی می کنیم
چو ایران نباشد تن من مباد و ای بی بی سی با این همه دروغ کجا را گرفتی (238027)
 
سرخوش
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۰۱:۴۲
سلام.اکثرنظرات رو خوندم.هرکس میتونه اونطرفیهارو محکوم به سانسور ودستبردن در رنگهای واقعی بکنه.ولی هیچ وقت یادمون نره که ما همه ایرانی هستیم ونباید دین - وطن وآزادی مون رو به حرفهای بیگانه بفروشیم.مبادابخاطر فرصت طلبیهای بیگانه واشتباهات خودی(از هر خط وجناح) خونها وایثارهای جوانان همین مرز وبوم رو بدیم به باد هوا.من خودم به میرحسین رای دادم ولی الان خداروشکر میکنم که رای نیاورد .هرچند دل خوشی هم از این یکی ندارم ولی معتقدم کار نباید به اینجاها میکشید.یادمون نره سخن ارزشمند دکتر بهشتی رو که میفرمود:ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت (238245)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۱۶:۵۱
مگه توقع داريم بي بي سي استعماري راست بگه! احتمالا خبرنگارش عينك سبز زده بوده و همه رو هم سبز ميديده! اون بدبختها هم دچار توهم هستند! البته اونها كارشون اينه كه از اب گل الود ماهي بگيرن! يا شايد چمنهاي استاديوم رو هم جز سبزها حساب كرده! (238262)
 
محمد ن
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۱:۲۳:۳۶
دیگه چیزی به نام جنبش مردمی سبز نداریم بیشتر از این هم به اینها نپردازین دچار توهم می شن (238554)
 
بازگشت به خویشتن
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۴:۰۸:۲۶
با سلام و احترام وافر به وب نویسان ، وب گردان و وب نظران..... گفت دانایی که گرگی خیره سر / هست پنهان در نهاد هر بشر.....لاجرم جاری است در پیکاری سترگ / روز و شب ما بین این انسان و گرگ ..... مردمان گر یگدگر را می درند / گرگ هاشان رهنما و رهبرند..... اینکه انسان هست این سان دردمند / گرگها فرمانروایی میکنند.... گرگها همراه و انسانها غریب / با که باید گفت این حال عجیب ... در انتظار فردایی روشن و راهگشا (239243)
 
نسرین
۱۳۸۸-۰۷-۱۵ ۱۷:۲۷:۴۲
سلام
دوست عزیز آقا سعید،سره و ناسره را با«س» می نویسند نه با «ص».
ضمنا به دوستان تأکید میکنم که مطمئن باشید مملکت ما زیرنظر ولی عصر«عج» اداره میشه وخدارو شکر مردم عزیزمون اونقدر فهمیده هستن که خودشون تشخیص بدهند که چه کسی دارد به نفع کشور کارمیکند وچه کسی به نفع غارتگران جان ومال مردم.
دوستانی که مدعی اند سبزها زیادند باید به عرضشون برسونم من که اصلیتم شهرستانیه هم به تهران اشراف داشتم (چونکه ساکن تهران هستم)وهم به شهرستان چونکه تمام اقوامم درشهرستان هستند وباید بگم سبزها توهین بزرگی به ملت ایران کردند چونکه دکتراحمدی نژاد بیشترین طرفداران را درشهرستانها داشت.گرچه درخانه اگر کس است یک حرف بس است یعنی با تفاوت 200الی 300 هزارتا رأی درتهران باید خودشون می فهمیدن که حرفشون ناحسابه ولی خوب درخانه کسی نیست. (239806)
 
علی محمدی
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۰۳:۱۹
آقای میرحسین عزیزشما فریب سیدمحمدخاتمی راخوردیدچراکه خاتمی باشعارآزادی به معنای بی بندوباری به میلیونهاجوان ایرانی دروغ گفت (248999)
 
علی محمدی
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۰۶:۲۱
خاتمی باشعارازادی بی بندوباری رادرجوانان گسترش وازمیرحسین بیشترانتظاربودکه تکیه گاهش راخاتمی قرارندهدوباولایت ورهبری جلومیرفت (249004)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۹:۴۲:۱۳



روزی به غرور قیل و قالم بگذشت


روزی به امید و جد و حالم بگذشت


افسوس که عمری همه در بیخبری


طی شد شب و روز و ماه و سالم بگذشت



جناب موسوی با جان و زندگی یکسری جوان خام و بی تجربه بازی نکن


والله قباحت داره بخودت بیا[/b (249937)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.