توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54641
بررسی عملکرد روانی بی.بی.سی و VOA
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۰
عملکرد دو شبکه فارسی زبان بی بی سی و صدای آمریکا در ایجاد بحران های اجتماعی ایران در همایش "عملیات روانی و رسانه " بررسی می شود.

براساس اعلام دبیرخانه این همایش در بخش مطالعات موردی فراخوان منتشر شده علاوه بر این دو موضوع ، نحوه مدیریت و نقش شبکه های اجتماعی مجازی ، اینترنت و نقش آن در تحولات فرهنگی اجتماعی کشورهای اسلامی ، نقش رسانه های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با عملیات روانی و بحران های اجتماعی ایران ، بررسی بلوک رسانه ای صهیونیستی وغرب علیه انقلاب اسلامی ، نقش رسانه ها درحماسه غزه ، رسانه ها در جنگ 33 روزه لبنان و رسانه ها در انقلاب های رنگی گنجانده شده است .نشانه شناسی عملیات روانی در رسانه ، آسیب شناسی اجتماعی در عملیات روانی و رسانه ،جهان اسلام و پیام انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات اصلی این همایش خواهد بود.

گفتنی است همایش " عملیات روانی و رسانه "با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری ،‌اصحاب رسانه، استادان وکارشناسان این عرصه ، نوزدهم مهر ماه سال جاری توسط معاونت فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما و با همکاری بیش از 20 وزارتخانه ،دانشگاه و مؤسسات رسانه ای از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،‌سازمان صداو سیما،‌سازمان پدافند غیرعامل و اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.