نظر منتشر شده
۳۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54674
پریمیر جای فوتوشاپ/ صداگذاری ساختگی روی دربی
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۶


درحالیکه شعارهای اعتراضی داده شده در دربی، "تبانی، تبانی" و "فوتبال با سیاست نمی‌خوایم، نمی‌خوایم" بود، شبکه تلویزیونی العربیه برای رساندن صداهای دلخواه خود اقدام به صداگذاری روی فیلم دربی کرد.

به گزارش الف از فارس، شبكه تلويزيوني "العربيه " كه در انتشار اخبار خود سياست‌‌هاي ضد ايراني را دنبال مي‌كند و توسط شاهزاده‌هاي سعودي مانند "بندر بن سلطان " از مسئولان امنيتي عربستان اداره مي‌شود، در اقدامي تأمل‌ برانگيز و براي ايجاد جو رواني عليه جمهوري اسلامي ايران با انتشار تصاوير بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال مدعي شد كه هزاران نفر از تماشاگران در اين بازي به نفع يك طيف خاص شعار دادند.



اين شبكه براي توجيه اين ادعاي خود تصاوير شادي تماشاگران بعد از گلهاي دو تيم را به نقل از شبكه سوم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران نشان داد اما با حذف صداي گزارشگر بازي و صداي تماشاگران، به جاي آن صداي شعارهاي ديگري كه در حمايت از يك كانديداي خاص بود، روي اين تصاوير پخش كرد.



تعدادی از این فیلم‌های ویرایش شده در شبکه‌های ویدیویی نیز آپلود شده‌است.



گفتنی‌ست، پیش از این، سوء استفاده‌کنندگان از اعتراضات انتخاباتی بارها برای اغراق، تحریف و بهره‌برداری از اعتراضات انتخاباتی به فوتوشاپ متوسل شده بودند.



فیلم ادیت نشده بازی را ببینید:

لینک مشاهده

لینک دوم



 

 
 
مهسا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۱:۳۲:۱۶
دروغ پردازی موج چیز ها به عربستانی ها هم سرایت کرده....
کاش این آقای موسوی قدر در مورد راست گویی هم فکر می کرد. (238066)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۴۱:۱۳
آیا مومن دروغ میگه؟
لا والله لا والله....
یاد چی می افتید (238284)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۸:۱۹:۳۹
آقايون الف توي كامنت خانم مهسا (238066) نسبت دادن كلمه \"چيز\" توهين به يكي از شخصيت هاي نظام كه دست بر قضا امام در موردش فرمودن \"انتخاب غير از ايشون رو خيانت به اسلام مي دونم\" نيست!؟ اين كامنت به پيشرفت و تعميق بحث كمك مي كنه!؟ چه قدر تعصب چشم ها رو راحت كور مي كنه... (239363)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۱:۵۱:۳۵
سلام به همه دوستان

رسانه به اصطلاح ملی اونقدر ضعیف عمل کرده و اونقدر یک طرفه پیش رفته که دیگه اون اندک هوادار خود رو از دست داده و یه جو بی اعتمادی در جامعه به وجود اومده. و کمتر کسی حرف های و خبرهای این رسانه رو قبول داره.
شبکه های به اصطلاح بیگانه از قدیم یه سیر و سلوکی داشتن و خواهند داشت.
حالا ما باید به فکر راهکاری برای بازگرداندن این اعتماد از دست رفته باشیم. و اینقدر ترس نداشته باشیم و اینقدر تبلیغ نکنیم که آنها دروغ میگویند به فکر این باشیم که مردم باور کنند که رسانه ملی راست میگوید . چون تکذیبه های مختلف و پشت سر هم این باور رو القا میکنه که حتما اونا راست میگن و یه جوری این تکذیبیه ها لوس و بی اثر میشه.
حالا باید صدا و سیما کلاه خودشو قاضی کنه که آیا خود کرده را تدبیری هست یا نه؟ (238087)
 
رجبی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۲:۵۲:۱۱
شاید این حرف شما درست باشد که رسانه ملی بیطرف نبوده اما بحث اصلی این است که چرا جنبش به اصطلاح سبز سعی در تحریف وقایع دارد؟

اینکه بر روی فیلم انتشاری توسط العربیه کار شده بود به وضوح قابل درک است.

نکته دیگر در مورد سایر فیلمهای انتشاری: بله بالاخره ببعد از این همه تبلیغ ما آمدن 40 نفر یا شاید بیشتر به ورزشگاه امری طبیعی است. اما نکته اهامآمیزی که شما به آن باید دقت کنید کمشدن طرفداران سینه چاکتان است.

با این روند جنبش سبزتان در ابتدای همین پاییز به زردی می گراید و مانند درختان به خواب زمستانی ابدی می رود! (238140)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۰۴:۴۰
من تنها در مورد این بازی صحبت نمی کنم، در اغلب بازی ها عده ای (که قطعا از 40 نفر بیشترند) شعار به نفع یکی از کاندیداها می دهند، فیلم این شعار دادنها در یوتیوب موجود می باشد! مثلا بارها جمعیتی بالغ بر چند هزار نفر در دالان ورزشگاه ازادی شعار دادند یا مثلا در ورزشگاه ملوان همزمان با قطع برق تماشاچیان همان شعار ها را دادند!
والا من که هر جا می روم و در مورد انتخابات صحبت میشود، هنوز (حداقل در تهران)!حتی طرفداران عادی کاندیدای پیروز در مورد نتایج اعلام شده سئوال دارند! از طرفی با دوستانم در شهرستان هم که تماس میگیرم (من چند وقت در شهرستان فوق میخوندم)، برایشان نتایج انتخابات مشکوک بوده و البته این موضوع باعث یاس در آنها شده، حالا به نظر شما این عجیب است که این عده به ورزشگاه بیایند و شعار بدهند؟
برای رفع تمامی این مشکلات بهتر نیست فرصتی به دو کاندیدای معترض (البته دکتر رضایی چنین فرصتی داشت و خودش شکایتش را پس گرفت) برای توضیح دلایل خود داده شود
مطمئنا اگر کاندیدای پیروز عوض میشد بازهم رسانه های بیگانه با حمایت از کاندیدای مقلوب جدید، اتحاد را بر هم میزدند ولی آیا بهتر نیست بجای جوال دوز زدن به دیگران به خودمان یک سوزن بزنیم، آیا عملکرد صداوسیمای ما در این قضایا قابل دفاع است! (238299)
 
saeed detect
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۷:۱۲:۰۹

سلام ببینم منظورتون اینه که شبکه ی العربی رو بازی صداگذاری کرده بود؟ اخه من از صدا و سیمای خود ایران یا حسین میر حسین و شنیدم یه بار دقیقه ی 85 به بعد بود و یه بار دیگه 92 به بعد نمی دونم چه چوری شما همچین حرفی می زنید مگه ما فوتبال خودمون و از عربستان می گیریم ؟ که بیاد صدا گذاری کنه؟ (238913)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۸:۲۲:۱۹
دوست عزيز! متن سايت الف رو بخون! اين العربيه ست كه صدا گذاشته روي فيلم ها! فكر كنم اصلا موضوع رو متوجه نشدي! (239364)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۵ ۱۶:۱۳:۵۱
دقیقا درست می فرمائید.

چند چیز را لازم است مطرح کنم.

اولا با تبلیغات گسترده اینترنتی موج سبزی ها، حتی آمدن 1000 نفر هم دور از ذهن نیست. اما نکته قابل تامل این است که جنبشی که به قول سبزها در 25 خرداد چند میلیون نفر بود چه شده که حال و روزش به اینجاها افتاده ...! (239759)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۵۸:۴۳
شما یک عده قلیل ماهواره دار و اینترنت نشین چون رسانه ملی رو نگاه نمی کنید فکر می کنید همه مردم هستید! این توهمی که شما توش گیر کردید. (238204)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۰۹:۵۷
لطفا ناشناس جان برو خونه \"سهراب ا.\" رو ببین، ماهواره که چه عرض کنم خانه ای کوچک در محله ای ارزان. حتی با توجه به فیلم حضور یکی از مسئولین در منزلشان به نظر نمی رسد یکدست مبل معمولی هم در خانه داشته باشند
ضمنا ما هم ماهواره نداریم (البته پولش را داریم ولی پدرم به دلایل مشکلات قانونی، بعضا شرعی و اتلاف وقت ماهواره با خرید و نصب آن موافقت نمی کند)، ولی به نتایج اعلام شده هر 5 عضو خانواده اعتراض داریم و هنوز منتظر پاسخیم و البته هنوز اعتراضم را از خانه و اینترنت بیرون نبرده ایم و به خیابان نرسیده ایم (238308)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۴۴:۱۸
همون جا بمون که جات خوبه. یاد سخنی از مولا علی (ع)افتادم که فرمود: \"مومن در ایمانش چون کوه استوار است\" اگر تمامی خلق به یکباره کافر شوند او چنان کوه در مقابلشان می ایستد. البته قصدم جسارت به شما نیست. تحسین پدر بزرگوارتان است. در مقاومتش در مقابل خواست غیر قانونی و غیر شرعی اعضای خانواده. (238405)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۴:۰۶:۱۱
با سلام اقا ایمان اگر منظورت از ضعیف عمل کردن صدا وسیما عدم پخش هوچیگریهای شماست که همان بهتر که ضعیف عمل کند وصد البته از قدیم گفتن خلایق هر چی لایق حرکت سبز که دائم در حال دروغ سازی است از رهبرانش گرفته تا پشتیبانان خارجیشان و در هر حال دنبال به به وتشویق دیگران لیاقتشان همان است که بروند بی بی سی و صدای امریکا واسرائیل و... نگاه کنند وگوش بدهند کسانی که قدرت تجزیه وتحلیل داشته باشند حتی اگر صدا وسیما دروغ بگویند بی بی سی و دیگران دروغ بگویند قدرت بررسی دارند و با عقل وتدبیر تصمیم می گیرند نه اینکه انها بگویند روز قدس برید بیرون بجای شعار مرگ بر اسرائیل مرگ بر چین سربدید یا جمهوری ایرانی بخواهید بگویند چشم وبروند .صدا و سیما هم هر چیزی که باب میل شما نباشد پخش کند دروغگو است !
در خصوص بازی فوتبال که تلویزیون ایران مستقیم پخش می کرد وشعار تبانی تبانی نمی خواهیم و.. قشنگ شنیده می شد دیگه چی می خواستی ؟ می خواستی صدا گذاری کنه بگوید میرحسین ما گل می خوایم ؟!
این ننه من غریب بازی و شلوغ کاری و دروغ پردازی دیگه برای همه مشخص شده و همه می دانند ناراحتی ونقاط ضعف شما کجاهاست ! ان جاهایی که دروغ های شما را رو می کند مثل صدا وسیما . بخصوص 30/20 .کیهان .و.... اتفاقا خیلی خوبه چون باید همین جاها را تقویت کرد تا دروغهای شما کاملا برای همه مشخص شود داشته باش که همین امشب یا فردا شب صدا وسیما شعارهای مردم را پخش کند بعد هم صدای شبکه های دوستانتان ان وقت است که مردم ایران یا حداقل 80 هزار نفری که در استادیوم بودن بعلاوه خانواده هایشان می گویند باز هم دروغ گفتند این سبزها !من امده ام دروغ نباشد ! چه عادل و بزرگ است خداوند همان کسی که بخاطر تخریب رقیبش را به دروغگویی متهم می کرد وخود را صالح می دانست چوب خدا چنان بر سرش خورد که خود و حرکتش شده اند دروغ . چه خوش گفتند قدیمی ها چوب خدا صدا نداره هرکی بخوره دوا نداره (238213)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۲۸:۱۲
\"رسانه به اصطلاح ملی\" ... \"راهکاری برای بازگرداندن این اعتماد از دست رفته\"... \"تبلیغ نکنیم که آنها دروغ میگویند\" ... \"تکذیبه های مختلف و پشت سر هم این باور رو القا میکنه که حتما اونا راست میگن و یه جوری این تکذیبیه ها لوس و بی اثر میشه\" این ادبیات و کلمات ما رو یاد چی میندازه ؟ جمع یندی نهایی جالب تره . داریم در باره رسانه های خارجی و دروغگویی اونها می نویسم اونوقت اومده گفته \"صدا و سیما کلاه خودشو قاضی کنه که آیا خود کرده را تدبیری هست یا نه؟\" می بخشید ها ، \"گنه کرد در بلخ آهنگری...\" ؟! (238397)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۲:۰۸:۲۸
چرا بیگانگان,منافقین و مخالفان از جنبش سبز حمایت می کنند؟
1.جنبش سبز از راه امام دور شده
2.بیگانگان,منافقین و مخالفان به راه امام علاقه مند شده اند (238105)
 
رضا علی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۳۰:۳۸
خیر عزیزم راه امام راه منافقین و بیگانگان و مخالفان دولت دهم دقت کنید بمخالفین دولت همه امامی هستند حسن خمینی .بهشتی. رجائی موسوی کروبی همت موسوی اردبیلی رفسنجانی ..... (238182)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۴:۲۰:۴۴
1- توی همه اسمهایی که بردی فقط هاشمی رفسنجانی قابل اعتناست که اونهم به شما ثابت کرد که با شما نیست.

2- آنچنان گفتی: \"بهشتی ... رجایی ... همت \" که فکر کردم اونها هم مثل بعضی کشتگان دروغین شما \"ترانه موسوی، پوراقایی ، نجاتی کارگر، محسن ایمانی و ... \" زنده شده اند! اگر منظورت بچه هاشونه که هزاران مثال می شود زد که مصداق \"از فضل پدر تورا چه حاصل\" باشند.

3- اقای حسن خمینی هم هنوز ناپخته تر ازآنی است که اظهار نظر بکند. البته او خلاف نظر امام دارد وارد سیاست می شود که این مساوی است با تخطی از راه امام .

4- بقیه هم که تکلیفشون معلومه ... (238221)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۱۴:۴۷
یعنی آیت الله العظمی موسوی اردبیلی تکلیفش روشنه!؟ اقایون سایت الف ، نظر کاربر ناشناس توهین به مرجعیت شیعه می باشد لطفا در اسرع وقت آن را حذف کنید، چرا این جماعت حامی دولت حتی برای مراجع هم به اندازه یک اظهار نظر در ابراز تالم از ظلمهای رفته بر مردم، احترام قائل نمی باشند؟ (238315)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۳۲:۱۲
چه دست به آیت الله العظمی سازی می زنید ! یادتان رفته که به مرجعت تقلید اعلما شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی توهین می کردید و ایشان را مرجع اقتدارگرایان نام می دادید ؟ یادتان رفته اصولا \"تقلید\" را کار حیوان می دانستید و انسان را از تقلید بی نیاز ؟ یادتان رفته اصولا همه آموزه های دین سنتی را دودگرفته می دانستید ؟ چه نگران توهین به مراجع و دین شده اید ! یادتان رفته شعاردادن در خیابان علیه خداوند متعال را نیز حق مردم می دانستید؟ (238399)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۹:۱۵:۲۵
بابا انقدر تو پیغمبرها دنبال جرجیس نگردید! لابد بعدش هم می خواهید دنبال قاتل بروس لی بگردید! شما که انقدر باهوشید بگردید دنبال خرابکاری های واقعی دولت. بشینید فکر کنید برای درست کردن این مملکت! راه کار بدید! موسوی که فقط راه خراب کردن و به مردم نشون داد! (238422)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۷:۴۵:۵۷
از تمامی دوستان عذرخواهی می کنم. و همچنین طلب مغفرت.

البته منظور اینجانب از بقیه حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نبود که ایشان از برکات انقلاب است.
بلکه منظورم کروبی و موسوی بود. (238373)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۲۹:۵۳
چه راه امام جالبی ! نه غزه نه لبنان ! چه راه امام جالبی !
ملاک راه امام (ره) : ملاک حال فعلی افراد است. روح الله الموسوی الخمینی (238398)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۴۷:۰۴
امامی بودند. لطفا کمی به زمان حال بیایید. شاخص خط امامی بودن اطاعت از رهبری است. (238407)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۰:۲۴:۲۶
قسمتی از سخنان آيت‌الله موسوي‌اردبيلي در دیدار با اعضاء حزب موتلفه:
آيت‌الله موسوي‌اردبيلي با بيان اينكه هر چيزي كه بر خلاف مصالح اسلام و انقلاب گفته شود از جانب هركس باشد مردود است، تاكيد كرد: ممكن است افراد ناآگاهي را تحريك كنند كه نسنجيده حرف بزنند، بدانيد اينها جز نقشه‎هاي دشمن است، چرا مدتي است به مرجعيت جسارت مي‎شود؟ چرا وقتي يك مرجع سخني مي‎گويد يك فرد بي‎اطلاع و تازه كار را مي‎آورند تا در برابر او سخن بگويد؟
وي بيان داشت: شما در صحبت‎هايتان گفتيد دين در خطر است؛ من هم اين مسئله را قبول دارم ولي بايد همه جوانب موضوع را ديد، هركس توان و قدرتي دارد بايد به كمك اسلام برخيزد.
اين مرجع تقليد ادامه داد: ما از دشمنان شناخته شده خود همانند بهايي‎ها، وهابي‎ها، سلفي‎ها و امثال آنها هراسي نداريم زيرا هميشه در تاريخ اين دشمنان بوده‎اند، ما از اين مي‎ترسيم كه خداي ناكرده افرادي از جمع خودمان ناآگاهانه تيشه به ريشه ما بزنند.
وي در پايان اعتلاي اسلام و تشيع را از درگاه خداوند منان مسئلت كرد.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8807130014 (238634)
 
مرجان
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۴:۲۹:۳۴
دوستانی که با نظر علیرضا مخالفند آیا حالت سومی را متصور هستند؟ کاش بفرمایند ما هم از گمراهی بیرون بیاییم. (238232)
 
بی‌ خبر
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۹:۰۴:۰۶
مرجان خانم، بله حالت سوم و چهارم و پنجمی متصور هست، ولی‌ هر بار نوشتیم الف سانسور کرده، الف معمولا در انتشار نظر مخالف آنجا که تند و از سر عصبانیت باشد دست و دل‌ باز میشود، ولی‌ نظرات منطقی‌ مخالف را معمولاً در صف انتشار نگه میدارد...
البته نه اینکه منظور من این باشد که شما در گمراهی هستید و من میتوانم کاری کنم که بیرون بیایید، شما نظری دارید، و ما هم نظری،‌ای کاش همانقدر که شما اجازه و آزادی اظهار نظر داشتید، ما یک دهمش میتوانستیم حرف بزنیم و حد اکثر آزادی و حقی‌ که داشتیم کلیک روی دکمه موافق و مخالف نبود. (238416)
 
جواب مرجان
۱۳۸۸-۰۷-۱۶ ۰۹:۲۳:۱۴
هم در پاسخ به شما مرجان خانوم وهم در پاسخ دوست عزيزم عليرضا:
بله حالت سومي را متصور هستيم.
3- بيگانگان ومنافقين علي رغم قبول نداشتن مواضع رهبر اين جنبش (ميرحسين موسوي) براي تضعيف جريان موجود در حاكميت و اختلاف افكني اظهار تمايل به جنبش سبز مي كنند.
بنده حتي يكي از صحبت هاي رهبري را ياد مي آيد كه فرمودند:اينها (يعني آمريكائيها وغربيها) در داخل از يك گروه حمايت مي كنند ولي به طور قطع دروغ مي گويند.براي اختلاف افكني اين اقدام را مي كنند.
البته اينكه آيا اين صحبت رهبري در مورد جنبش سبز هم مصداق دارد يا نه بحث جدائي است.
ببينيد اگر معيار و خط كش ما مواضع آمريكائي ها باشد به بيراهه مي رويم.گرچه حمايت آن ها از يك جريان و مخالفتشان با جرياني ديگر يك نشانه است اما يك حكم قطعي نيست. اگر بخواهيم صرفا با مواضع آمريكا وغرب جلو برويم خوب ان ها از مخالفان سرسخت القاعده هستند بنابراين ما بايد از القاعده حمايت كنيم و بودجه بدهيم تا هم با آمريكا بهتر مبارزه كند وهم در كشتن شيعيان در عراق.
نگاه كنيد مشكل آمريكا قبل از اسلامي بودن يا نبودن حكومت ما ،استقلال كشور ماست. شما به خاطر داريد كه مصدق دنبال يك حكومت ايدئولوژيك ديني نبود ولي شديدترين برخورد را از سوي آمريكا دريافت كرد.چرا؟چون مصدق به دنبال استقلال كشور بود.حالا همان مصدق ملي گرا اگر الان حاضر بود(كما اين كه ملي مذهبي ها هنوز هم در كشور فعاليت دارند ) آمريكا طرف مصدق خارج از حاكميت را مي گرفت براي فشار بر روي حاكميت.بنابراين آن ها در جهت منافعشان حركت مي كنند.

ببينيد دوستان چه ما بخواهيم چه ما نخواهيم اين جنبش سبز طرفداراني دارد كه همه ايراني هستند. البته در مورد تعداد هواداران اين جنبش اگر از اپوزيسيون بپرسيد به شما خواهند گفت تقريبا 90 در صد مردم ايران طرفدار اين جنبش هستند واگر از آقاي شريعتمداري بپرسيد خواهد گفت:در خوشبينانه ترين حالت 10 درصد مردم طرفدار اين جنبش هستند.بحث سر تعداد هواداران اين جنبش يك بحث است بحث سر نوع برخورد حاكميت با اين جنبش كه رهبران آن از نيروهاي مومن ومذهبي كه زماني بالاترين پست ها را در نظام داشته اند (چه موسوي كه 8 سال رئيس جمهور دوران جنگ است و از ظواهر امر هم پيداست كه مورد اعتماد امام بوده و چه خاتمي كه راي 20 ميليوني را يدك مي كشد)
ما مي توانيم جنبش سبز را نقد كنيم. ولي اقدامي كه صداوسيما انجام مي دهد توهين به هوادارن اين جنبش هست. زماني كه هواداران اين جنبش از رسانه به اصطلاح ملي كشور همه جور فحش وناسزائي مي شنوند مطمئنا راديكال تر وعصباني تر خواهند شد.صحبت در اين زمينه بسيار هست (238474)
 
مو سوی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۲:۲۲:۲۶
تشکر از افشاگری خدا لعنتشان کند . (238116)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۰۳:۵۵
آسیب شناسی کنید که چرا در صد قاب توجهی از مردم این کشور رادیو تلویزیون و مسؤلین خود را صادق نمیدانند و برای دریافت حقایق به رادیوها و کانالهای بیگانه روی آورده اند (238149)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۳۳:۲۲
آسیب شناسی : سیاست زدگی صداوسیما و رک نبودن و ترسیدن از دشمن و سست بودن در ارائه مطلب حق + تبلیغات دشمن . (238401)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۵۸:۲۹
این هم نتیجه اش:
تعرّض 7 درصد، لطمه ديدن 93 درصد
نتايج نظرسنجي موسسه پژوهشي پيپا (PIPA -Program on International Policy Attitudes)كه در پايگاه اينترنتي موسسه افکار عمومي جهان در امريكا منتشر شده است
http://rajanews.com/detail.asp?id=37320 اگر واقعا دنبال حقیقتی منصفانه بخون و با عدالت تحلیل کن. البته نه بخاطر من به خاطر خودت. ممنون (238412)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۹:۱۰:۲۶
این هم لینک اصلیش:
http://www.ipsterraviva.net/UN/currentNew.aspx?new=6531 (238418)
 
م-پيش بين
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۳:۵۲:۲۰
دشمن بايد دشمني اش را بكند
و از العربيه وبي بي سي انتظاري جز اين نيست .

هر كس به طريقي دل ما مي شكند
بيگانه جدا دوست جدا ميشكند
بيگانه اگر مي شكند حرفي نيست
از دوست بپرسيد چرا مي شكند (238199)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۴:۲۴:۴۰
از کوزه همان برون تراود که در اوست. از موج دروغ چه انتظاری دارید؟ (238227)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۰:۱۱:۰۲
وقتی ما اینجا اینطور به هم حمله می کنیم و حتی موقع نظر دادن در مورد یه خبر، بی خیال اصل خبر میشیم و از اساس، اعتقادات و تفکرات همدیگه رو زیر سوال می بریم و به همدیگر انواع تهمت ها و دروغها رو میزنیم از رسانه های خارجی چه انتطاری دارید؟

برای خیلی از نظرات بالا میخواستم جوابیه بلند بالایی بنویسم اما با خودم فکر کردم دیدم واقعاً اینجا جای جواب دادن به همدیگه نیست.
اونهایی که راهشون از ولایت فقیه جداست فعلاً کاری نداریم (هر چند که نظرشون در جای خود قابل احترام هست) ولی آقایونی که مدعی پیروی از ولایت فقیه هستید اینست همدلی که آقا در تمامی سحنرانیهای اخیر فرمودند؟ اینست توصیه اکید ایشان نسبت به عدم سوء ظن به یکدیگر؟

از دست اندرکاران سایت الف هم جداً خواهشمندم نظرات بی ارتباط با خبرهاشون رو چاپ نکنند. (238624)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۶:۴۶:۲۵
یعنی چشم وگوششون رو بستند این سبز و هی سم پاشی می کنند وفضارا آلوده می کنند.یه روزی جزاشونو می بینند..ولی این وسط ما باید به فکر چاره باشیم.
وقتی دستگاه قضایی هیچ کاری نمی کنه تا این صدای نفاق وتفرقه را خفه کنه نوبت ماست تا نه بصورت فیزیکی بلکه بصورت تبلیغاتی ورسانه ای اینهارو زیر آماج حملات خود قرار بدیم تا دیگه رو نداشته باشن که باهاش دروغ وچاخان سرهم کنند وموسوی رو به زعم خود به حاشیه بکشونند!ما نباید بگذاریم ماجراهای بسیار بسیار تلخ شهادت رجایی وباهنر یکبار دیگر تکرار شود.اون روز خیلی مردم خام بودند وبی خبر ازهمه جا واین راهی شد برای ضربه به بزرگواران ومتقین انقلابی واقعی وآقایان حجاریان خسروی ونبوی و.....که جزو متهمین ردیف اول این قتل هولناک بودند از محاکمه به دربروندو ماجرا ختم به شر بشود.اینها فکرمی کنند مردم همون مردم بی خبر اون موقع هستند ما باید ثابت کنیم دیگه نمی گذاریم متهمین شهادت شهیدان رجایی وباهنر جون سالم به درببرند و راحت به زندگی شومشون ادامه بدهند .الان موقع چنگ تمام عیار رسانه ای هست.یک لحظه غفلت.ضربه خوردن از منافقین رذل وکوردل!ماباید بسیج همگانی بشویم در حیطه اطلاع رسانی و فرهنگی ورسانه ای وتبلیغاتی وعین یک جنگ عظیم چنان بمبارانشان کنیم که دیگر له شوند زیر بمباران ما/همونطور که این ازخدا بی خبرها زمان تبلیغات ریاست جمهوری مارو زیر بمبارون تبلیغاتی خرد کردند ودکتر دوست داشتنی را مورد هجمه بسیار سنگین قرار دادند.ما نباید بگذاریم این حوادث تکرار شود.بابا کجایید شما؟!له کردن میدونی یعنی چه
همون کاری که اون عوضیا باما کردن حالا نوبت پاتک ماست که هوار بشیم سر نحسشون!
بلند شید یاعلی بگید.لوازم جنگ را هم همراهتون بیارید.البته یک جنگ تبلیغاتی وفرهنگی ورسانه ای/ما پیروزیم به یاری خداانشالله
یاعلی مدد (238557)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.