توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54733
فدایی: نوه امام شاخص انطباق مدعيان خط امام با راه امام نيست
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۰۹
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: سيد‌حسن خميني شاخص انطباق يك جريان سياسي مدعي خط امام با خط امام نيست.

به گزارش فارس؛ حسين فدايي نماينده تهران و از چهره‌هاي شاخص فراكسيون اصولگرايان مجلس در حاشيه جلسه علني امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملكرد جرياني كه با شعار خط امام و ارزشها و انقلاب خود را در داخل مجموعه نظام تعريف مي‌كرد، خلاف اعتقادات و مواضعش بود.

وي كه در پاسخ به سوالي در خصوص مرز‌بندي گروه‌هاي سياسي كشور بعد از انتخابات دهم سخن مي‌گفت افزود: اگر اين مسير ادامه پيدا كند جريان مذكور پيش از بيش با مجموعه نظام و اعتقادات خود زاويه پيدا خواهد كرد.

خبرنگاري از نماينده تهران سوال كرد آيا حمايت بيت امام و شخص سيد‌حسن خميني از اين جريان نمي‌تواند ملاكي براي وابستگي اين جريان به نظام باشد به وي پاسخ داد نسل حمايت از اصل يك عقيده دليل نمي‌شود چرا كه خود ما نيز از خيلي از مسائل و نگرش‌ها حمايت مي‌كنيم كه اينها ناشي از تفاوت سلايق و ديدگاه‌ها در حوزه سياسي است و مهم اين است كه رفتارها منجر به ساختارشكني و قانون‌شكني نشود.

فدايي افزود: اينكه چرا سيد‌حسن خميني از يك جريان حمايت مي‌كند خود وي بايد پاسخ دهد اما ايشان شاخص نيست بلكه شاخص سيره و روش امام (ره) و قانون اساسي و ديدگاه‌هاي رهبر معظم انقلاب است كه به عنوان مسيري تثبيت شده است.

وي در پايان تاكيد كرد: حضرت امام هرگز ساختارشكنان و كساني كه قانون را زير پا مي‌گذاشتند و مقابل رأي ملت مي‌ايستند را تاييد نفرمودند.

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.