توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54750
احمدی‌نژاد: اگر شعار تغییر عملی نشود ...
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۱۵
رئیس جمهور در دیدار دبیر کل سازمان بین المللی انرژی اتمی با اشاره به شعار تغییر رئیس جمهور آمریکا گفت: زمان زیادی برای عملی شدن این شعار وجود ندارد و این به منزله از دست رفتن فرصتهاست.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در دیدار با محمد البرادعی همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را موفقیت آمیز و دارای نتایج رضایت بخشی دانست و با قدردانی از تلاش های محمد البرادعی، اظهار داشت: در مجموع به واسطه همکاری های خوبی که بین ایران و آژانس انرژی اتمی برقرار است مسائل مهمی حل و فصل شد و امروز هیچ مسئله مبهمی بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش بوده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی و دبیر کل آن در انجام ماموریت خود موفق باشند، افزود: در مجموع همکاری های خوبی بین آژانس و ایران شکل گرفت که نتایج مفیدی در بر داشت .

احمدی نژاد ادامه داد: بر این باور هستیم اگر آژانس بین المللی انرژی اتمی قدرتمند باشد به راحتی می تواند در انجام ماموریت های مختلف خود موفق باشد از این رو در بسیاری از مواقع فراتر از قانون و تعهدات عمل کرده ایم.

بنابراین گزارش، محمدالبرادعی دبیر کل سازمان بین المللی انرژی اتمی نیز در این دیدار با بیان اینکه همواره همکاریهای خوبی بین تهران و آژانس برقرار بوده است گفت: از طریق این همکاریها امروز مساله هسته ‌ای ایران در مسیر عادی قرار گرفته است.

دبیر کل سازمان بین المللی انرژی اتمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دولت جدید آمریکا به دنبال تغییر ، احترام متقابل و استمرار گفتگو با دیگر کشورها است ، امیدواریم از این فرصت استفاده شده و با اتخاذ سیاستی هوشمندانه در جهت اصلاح وضع موجود حرکت شود.

محمد البرادعی همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور پیشرفته و بزرگ اسلامی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد تا بتواند بازگو کننده مواضع این کشورها باشد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.