توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54791
سعید قاسمي: موسوي در گذشته هم به امام اعتقاد نداشت
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۴
 
يکي از فرماندهان دوران دفاع مقدس و استاد دانشگاه با اشاره به اينکه موسوي در گذشته هم به امام(ره) اعتقاد نداشت، تاکيد کرد: موسوي دستش با بيگانگان در يک کاسه است.

به گزارش ايرنا، سردار "سعيد قاسمي" در اهواز با اشاره به اينکه بر اساس انقلاب اسلامي رژيم صهيونيستي بايد از صحنه روزگار محو شود گفت: انقلاب اسلامي از روزهاي نخست بر اين موضع پافشاري کرده ،همچنين يک روز را به عنوان روز جهاني قدس نامگذاري کرده است.

وي اظهار داشت:روز قدس، روز تبلور خواسته هاي مردم جهان با فرياد برائت خود که نمي خواهيم زير سلطه يهود باشيم، است.

وي با اشاره به اينکه ميليون ها نفر فرياد نابودي اسرائيل را در روز قدس سر دادند افزود: در روز قدس تعداد اين افراد به حدي کم بود که در ميان جمعيت ميليوني مردم مسلمان ايران که عاشق فلسطين هستند جايي نداشت.

وي با تکذيب خبر روزنامه اعتماد در خصوص چاپ خبري از وي در خصوص آمار راهپيماي کنندگان سبزپوشان گفت: اين جنگ رسانه اي که طرفداران سبز پوشان به راه انداخته اند نادرست است.

سردار قاسمي با اشاره به اينکه در شرايطي زندگي مي کنيم که شش ميليون يهودي بر سه جريان اساسي نفت، طلا و رسانه هاي جهان سلطه دارند گفت: نبايد به اين ابرقدرتان اجازه خودنمايي دهيم.

وي با اشاره به اينکه شبکه هاي رسانه اي و خبررساني جهان در دست يهوديان است گفت: اين جريان به دنبال جريان سازي و ايجاد تحرک عليه کشورهاي مخالف خود است و خودش نيز از اين مناقشات سود مي برد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: اين روزها به تعداد 365 روز سال، دشمنان تلاش مي کنند که برايمان مشکل ايجاد کنند آنان يک روز مساله کهريزک را مطرح مي کنند و يک روز از 72 شهيد سخن مي گويند.

وي با اشاره به اينکه در انتخابات حرف هاي بيهوده اي از سوي خودي ها مطرح شد گفت: عده اي با نهضت و جريان سبز تلاش کردند که نظام را منحرف کنند و اين افراد همچون موسوي در اين اتفاقات از نظام جدا شدند.

سردار قاسمي با اشاره به اينکه روز قدس، روزي جهاني است تاکيد کرد: اين روز تنها مختص به فلسطين نيست، بلکه روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است، روز قدس،روز مقابله ملت هايي است که در زير فشارهاي ظلم آمريکا بوده اند.

سردار قاسمي اظهار داشت: اين روز به ما يادآوري مي کند که مستضعفين بايد در برابر مستکبرين مجهز شوند.

وي تاکيد کرد: در روز قدس بايد سرنوشت ملت هاي مستضعف معلوم شود، در اين روز همان طور که مردم ايران قيام مي کنند ، تمام ملت ها قيام کرده و خواهان براندازي اين فساد جهاني هستند.

**موسوي در گذشته از روي نفاق دم از انقلابي بودن مي زد

وي افزود: امروز براي مردم مشخص مي شود افرادي همچون خاتمي با جورج سورس از سردمداران انقلاب مخملي ديدار داشته و براي مقابله با آرمان هاي امام و رهبري تلاش کرده است.

وي افزود: ما تا به امروز به اين افراد مهلت داده ايم ولي امروز مي گويم بايد دست از اين شيطنت بر دارند.

سردار قاسمي با اشاره به اينکه عده اي در روز قدس با ريختن به خيابان ها و سر دادن شعار"نه غزه،نه لبان،جانم فداي ايران" تلاش کردند از اسرائيل غاصب دفاع کنند اظهار داشت: بعد از اين اتفاق آقاياني که اين افراد از آنان طرفداري مي کنند از اين جريان سبز حمايت کردند و کار آنان را ستودند.

وي با اشاره به اينکه افکار و عقايد موسوي نسبت به گذشته کاملا تفاوت يافته است گفت: امروز موسوي دروغ مي گويد اگر او در گذشته از آرمان هاي انقلاب دفاع مي کرد چرا امروز اين صحبت ها را مطرح مي کند و اگر امروز با بيگانگان دستش در يک کاسه است مطمئنا گذشته او دروغ بوده و از روي نفاق اين حرف ها را بيان مي کرده است.

وي گفت: من امروز به موسوي مي گويم تو انقلابي نيستي بهتر است بروي و استراحت کني زيرا تفکر تو از غرب نشات مي گيرد.

**موسوي در گذشته هم به امام اعتقاد نداشت

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: من امروز به موسوي مي گويم اين انديشه هاي شما نشان مي دهد که شما در گذشته هم به امام(ره) اعتقاد نداشتيد.

وي گفت: آقاي موسوي شما که امروز شعار نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران را سر مي دهيد بياييد و بگوييد در کجاي وصيت نامه شهدا بحث خاک مطرح شده است.

سردار قاسمي تاکيد کرد: هدف موسوي از جريانات پس از انتخابات تنها ايستادن در مقابل نظام بود و او مي خواست در مقابل ولايت فقيه بايستد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.