نظر منتشر شده
۶۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 55534
برادران من، امروز دشمن منتظر تفرقه و دودستگي ميان شماست
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۰
سردار شوشتري در مراسم ضيافت افطار ماه مبارك رمضان در جمع سران عشاير و طوايف بلوچ گفت: برادران من، امروز دشمن منتظر تفرقه شماست، منتظر دودستگي است. اصلاً يكي از خصوصيات طايفه، همين با هم بودن است.



به گزارش الف، سردار نورعلي شوشتري جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و فرمانده قرارگاه قدس،‌امروز صبح در اقدامي تروريستي به فيض شهادت نائل آمد. اين شهيد بزرگوار در ايجاد وحدت و اتحاد ميان طوايف و عشاير بلوچ نقشي غيرقابل انكار داشته است.



گزارشي از ضيافت افطار سران طوايف و عشاير بلوچ با سردار شهيد نورعلي شوشتري كه چندي پيش منتشر شد را مي‌خوانيم:



*سفره اي با خوراك وحدت



دقايقي قبل از اذان مغرب روز شانزدهم رمضان ، ماشين‌هاي جورواجوري كه اكثرشان وانت بودند، جاده سربالايي، با شيب نسبتاً تند تپه بزرگ شهر راسك، مركز شهرستان سرباز، كه مقر سپاه بر روي آن واقع شده، را مي پيمودند و بالا مي آمدند، با مختصر شناسايي و با گفتن جمله كوتاه «ما ميهمان سرداريم» از نگهباني ورودي به آساني و با احترام نظامي مي‌گذشتند و داخل مي‌‌شدند.

لحظاتي بعد سرنشينان اين خودروها كه همگي در لباس سفيد بلوچي وتك و توكي هم با لباس خاكي رنگ و خاكستري هستند، مورد استقبال گرم سردار و ديگران پاسداران قرار مي‌گيرند، آري اينان كه سران طوايف و عشاير منطقه سرباز هستند، آمده‌اند تا ميزبان سفره افطار يكي ازسربازان ولايت و رهبري باشند.

سردار شوشتري جانشين فرمانده نيروي زميني و فرمانده قرارگاه قدس سپاه كه با عزمي خستگي ناپذير، كمر همت را به خشكاندن ريشه ناامني در جنوب شرق بسته است، اين روز مبارك را غنيمت شمرده، تا در اين نقطه دور افتاده و محروم، ميزبان جمعي از بندگان روزه‌دار خداي رحمان باشد.





*همه سران طوايف بلوچ منطقه آمده بودند



پس از اقامه نمازمغرب‌، سفره افطار در گوشه نمازخانه سپاه پهن مي‌شود‌، سفره‌اي ساده و بي‌ريا. سفره‌اي كه شايد مشابه آن را در هيچ جاي ديگري نتوان يافت.

همه آمده‌اند، طوايف آسكاني، صلاحي ، شه‌بخش، بر و ديگران. از راههاي دور و نزديك، از پيشين، جكي گور و از خود شهر راسك، بخش سرباز يا مناطق دورتري همچون آشار و ايرافشان وخيلي جاهاي ديگري كه من حتي اسمش را نمي‌دانم.

عبدالرحيم از پيشين، خان محمد از آن سوي‌تر، رحيم داد از آشار، ابوالحسن از ايرافشان وكدخدا محمد از تگران، غلامعلي از نقطه صفر مرزي و به قول خودش از ميل مرزي 196 ودهها چهره ديگر.

سردار چونان نزديكان و خويشان خود، يكي يكي تعارف مي‌كند و با احترام بر سفره مي‌نشاند و در تب و تاب است تا كم وكسري نباشد، هر از چند گاهي هم كه تازه واردي مي‌آيد، تعارف به نشستن مي‌كند و دوباره افطار خود را ادامه مي‌دهد. با پايان يافتن افطار گپ و گعده‌ها و بگو و بخندها شروع مي شود.«خان محمد صلاحي چطور است؟» ،«كدخدا محمد بسيار تا بسيار خوش آمديد » و جالب اينكه كه بيشتر افراد را به اسم كوچك مي شناسد و صدا مي زند.

اين رابطه صميمي سردار را كه مي‌بينم نا خود آگاه به ياد حرف چند روز پيش حاج كمال فرمانده گردان تكاورمان مي افتم كه با خنده مي گفت:« اگر خواستي بفهمي سردار كي به منطقه مي آيد كافي است از يكي از اين عشاير بپرسي، نه من يا ديگري! زيرا آنها بهتر از ما خبر دارند.»





*ديگر دغدغه امنيت در اينجا نداريم



سفره افطار جمع مي شود. سران طوايف بلوچ به دور سردار حلقه مي‌زنند و او نيز در همان ابتدا پس از نام و ياد خدا مي گويد: «اين را از همين اول بگويم كه من با حضور شما مردم غيور ديگر هيچ دغدغه امنيتي در اينجا ندارم و يقين هم دارم هيچ كس نمي تواند كوچك ترين نفوذي در صفوف مستحكم شما داشته باشد».

والحق كه اينگونه است ، زيرا مرد بلوچ امروز ديگر بخوبي دريافته است، آنهايي كه در آن سوي مرزها با بلعيدن دلارهاي آمريكايي و پوندهاي انگليسي سنگ خلق بلوچ را برسينه مي زنند، تنها و تنها به منافع خويش مي انديشند و لاغير. سردار به پيروي از مولا و مرادش حضرت آقا، از وحدت وهمدلي سخن به ميان مي آورد ومي گويد:«برادران من، امروز دشمن منتظر تفرقه شماست، منتظر دودستگي است. اگر خداي ناكرده، اختلافي پيش آمد، نگذاريد به جاي باريك كشيده شود.اصلاً يكي از خصوصيات طايفه، همين با هم بودن است ».

توصيه‌هاي وحدت بخش سردار كه به اينجا مي رسد، به ياد حرف هاي پيش از افطار ابوالحسن از طايفه آسكاني مي افتم كه مي گفت:«خوبي سپاه به همين است كه قبل از هر چيزي به فكر وحدت ماست، كاري كه بعضي ها از آن غفلت كردند. سپاه به فكر خدمت است و براي همين است كه ما تا پاي جان در كنار سپاه هستيم. »





*خان بلوچ ازخادمي به خاني رسيده است!



صحبت هاي سردار همچنان ادامه دارد و به اينجا رسيده است كه مي گويد:« يكي از نكات قوت در كار شما خان هاي بلوچ اين است كه شما از خادمي به خاني رسيده ايد ، نه از سر تعدي و ظلم و قدرت و ثروت و مانند آن و اين افتخار بزرگي براي شماست. پس اين روحيه خادمي وخدمتگزاري را حفظ كنيد. همانگونه كه امام عظيم الشانمان، به خادمي افتخار مي كرد ومي گفت به من رهبر نگوييد، خادم بگوييد» و اين حرف را سردار، در عمل هم در ضيافت آن شب به كار بست.

هر گاه كه يكي از سران طوايف و عشاير از مشكلات طايفه اش مي گفت، او بلافاصله در جواب مي گفت ، اي به چشم! و فوراً خطاب به علويان و پرمر فرماندهان زميني و مقاومت مستقر در منطقه مي گفت:«فوراً مشكل آقايان را حل كنيد» ودر موارد محدودي هم كه خواسته ها در حد مقدورات نبود با لبخندي بر لب مي گفت:«صبر كنيد انشاء ا... درست مي شود، خوش خوش، كم كم!» و يا آنگاه كه يكي از سران طوايف، ازشناسايي 100خانوار نيازمند در طايفه اش گفت، سردار بلافاصله خطاب به آقاي علويان گفت:«عجالتاً 10تن آرد مي دهيم، بدهيد به اين عزيزان، تا بعداً اقدامي اساسي براي اينها بشود. »





*همايش وحدت طوايف در دستور كار



سردار همچنان در لابلاي سوالات مطرح شده ، از طرح‌هاي سپاه مي گويد و به طرح همايش وحدت سران طوايف اشاره مي كند و از عبدالرحيم كه گويي داوطلب يكي از اين همايش هاست ، پيشرفت كار را مي پرسد و او كه حالا ديگر به بركات وحدت بيش از پيش پي برده است مي گويد:«سردار ما نظرمان اين شد كه به جاي اينكه تنها همايش سران طايفه خودمان را داشته باشيم، مي خواهيم همايشي براي همه طوايف در پيشين داشته باشيم تا اختلافي هم پيش نيايد.» پيشنهادي كه با استقبال شديد سردار مواجه شد وگفت:«كارتان را هر چه زودتر شروع كنيد و نگران بودجه و امكانات هم نباشيد، با توكل به خدا و با همت شما همه چيز حل مي شود.» در ادامه صحبت به نكته ديگري هم اشاره مي كند و خطاب به سران طوايف مي گويد:«براي پيشبرد كارها به باسوادها و نخبگان ، دانشگاهيان و مولوي ها و تحصيل كرده هاي محلي خودتان بها بدهيد، در هر كجا هستند از فكر و تجربه آنها بخوبي استفاده كنيد. چون اينها بهتر از همه مي توانند به شما كمك كنند.»





*انگشتر تبركي براي مهمانان



حالا ديگر عقربه هاي ساعت از 10 شب گذشته است. بيشتر اينها از راههاي دور و نزديك آمده اند، بايد بروند و از طرفي ديگر چند ساعتي هم به سحر باقي نمانده است. بنابراين پس از اينكه سردار چندين بار تاكيد مي كند «آقايان كسي ديگر فرمايشي نداشت»با صلوات برمحمد، پيامبر رحمت ومهرباني، اين استوانه محكم وحدت در بين ما مسلمانان، ختم جلسه را اعلام مي كند و بعنوان يادگاري از اين جلسه، انگشتر تبركي مشهد و اهدايي مقام معظم رهبري را به تك تك ميهمانان تقديم مي كند و دوباره براي خداحافظي همه را در آغوش مي گيرد و همينطور كه از نمازخانه خارج مي شوند، مي گويد:«آقايان مواظب باشيد، شب است با دقت رانندگي كنيد، نكند خداي ناكرده اتفاقي بيفتد. اگر كسي راهش دور است همين جا بماند فردا برود.»





*اينها دلسوز نظام و كشورند



قرص نسبتا كامل ماه شب شانزدهم در حال اوج گرفتن است و ستارگان زيبا در آسمان به جنب وجوش مشغولند و حالا ديگر آخرين ماشين سران طوايف بلوچ هم در جاده سراشيب ارتباطي سپاه سرباز، آرام آرام در حال دور شدن است ومن درحالي كه اين منظره زيبا را تماشا مي كنم، يك بار ديگر برنامه افطار امشب را در ذهن خود مرور مي كنم.آري! سردار درس هاي آقا را خوب گرفته است و واقعاً فهميده است درد اين مردمان چيست و مشكل كار در كجاست، زيرا درد اين مردم نه آنهايي است كه بعضي ها به دروغ به نام خلق بلوچ در راديوهاي بيگانه نشخوار مي كنند، نه خداي ناكرده دشمني و عداوت با نظام و انقلاب و يا حتي كرسي خواهي وزارتي و رياستي كه در مواقع انتخابات، بعضي ها عوام فريبانه بدون هيچ گونه اعتقادي، از آن دم مي زنند. درد اين مردم درد بي‌مهري، درد محروميت، درد نگاه ابزاري داشتن به آنهاست. هماني كه لحظاتي بعد در پايان مراسم از سردار پرسيدم، واقعاً نظر شما در خصوص اين مردم چيست؟ و او محكم و قاطع چونان كه از نزديك ترين كسان خود مي گويد،گفت:«اينها دلسوز نظام و كشورند، اين مردمان بسيار وفادارند، وظيفه ماست تا مي توانيم به اين مردم خدمت كنيم.»



منبع: هفته‌نامه صبح صادق





 
 
rohan
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۵:۱۵:۰۸
همه بدونيد تا ابد ما شرمنده خون شهدا هستيم. (243008)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۰:۳۳:۳۷
هه هه!مخالفت با کامنت بالا خیلی با حال بود.لجبازی تا این حد؟ (243090)
 
سجاد
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۰:۳۷:۰۹
چرا یه سری به این اظهار نظر رای مخالف دادن ؟ (243091)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۱:۱۱:۴۸
روزی که تلویزیون صدای آمریکا، ریگی قاتل را به عنوان \"رهبر نیروی مقاومت مردمی ایران\" معرفی کرد و طبق شواهد مختلف، از جمله اظهارات صریح برادر ریگی، امریکا پشتیانی همه جانبه اطلاعاتی و مالی از این تروریست را بر عهده گرفت، به دنبال همین حوادث بودند.
آمریکای جنایتکار، همان طور که طالبان افغانستان را علم کرد؛ طالبان ایران را نیز به دست خود ساخت.
حالا باز هم بعضی جریانات، زیر پرچم این کشور خونخوار حرکت کنند و سعی کنند رفتارهای ضد مردمی آن را توجیه کنند.

ما شرمنده خون شهدا هستیم؛ به ویژه اگر بگذاریم که منافقین داخلی، توجیه گر رفتار آمریکا باشند.
باید منتظر ماند و دید این انفجاری که در آستانه مذاکرات جدید ایران و 5+1 انجام گرفته است چه استفاده ای می شود و آمریکا قصد دارد از این دستاورد نوچه های خود در مذاکرات فردا، چه استفاده ای کند؟ (243099)
 
رازی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۱:۴۵:۲۴
اونایی که با این نظر اعلام مخالفت کردن هدفشون چیه؟ (243106)
 
دانشجوي دكترا
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۵:۲۲:۲۵
خدا فرماندهان دلير سپاه را براي كشور و مردم ايران حفظ كنندو دشمنانشان را رسواي عام و خاص سازد
به اميد حق
شهادتت مبارك برادرم. (243013)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۰:۱۰:۲۴
من نمیدونم اینهای که مخالف میزنند نسبت به چه چیزی مخالف هستند؟ واقعا جای سوال دارم . یکی به من جواب دهد. (243088)
 
سید محمود رضوی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۵:۵۹:۴۹
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
شهید شوشتری هم به دسته شهدا پیوست ان شاا... امشب میهمان سالار شهیدان
حضرت ابا عبدا... الحسین باشند
چه حکمتی است که ایران عزیزیمان کمتر رنگ آرامش را به خود می بیند ؟ ! (243022)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۶:۰۵:۵۰
اگر دشمن را بشناسیم و تئوری اختلاف بینداز و حکومت کن را درک کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود البته مشکلات ما دو دسته هستند اشتباهات دوستان و توطئه دشمنان ما نباید به بهانه دشمن اشتباهات خود را توجیه کنیم ولی از دشمن هم نباید غافل شدآنها اختلاف می اندازند بین شیعه و سنی عرب و فارس و ترک و بلوچ و000حتی اختلافات دوستان را پررنگ می کنند ما اگر اختلافی هم داریم به وحشیهای نظام سرمایه داری و ایادی آنها مربوط نیست من عمیقا از عضویت لبنان در شورای امنیت احساس خطر می کنم سید حسن نصرالله باید به دولت لبنان تذکر دهد در شورای امنیت به نفع ایران رای بدهد الآن ممکن است تئوری اختلاف تصویب شده باشد بیایند یک قطعنامه ای بر ضد ایران تصویب کنند بعد هم بیایند بگویند این هم نتیجه شما از حمایت از لبنان البته ما هم باید در حمایت از کشورها دچار افراط و تفریط نشویم آمریکا بودجه ای برای سیاستهای جهانی خود دارد ولی از کشور خودش غافل نیست ماهم باید کارهای خوب آنها را یاد بگیریم اما پیروی کور کورانه هرگز (243024)
 
سید ناصر قدسی پور
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۶:۱۱:۴۸
عاش سعیدا و مات سعیدا.خدایش رحمت کند.حقش شهادت بود.روحش شاد. (243026)
 
علی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۶:۲۸:۳۴
فقط باید فکر کرد و سکوت.......... (243030)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۸:۲۳:۴۵
سکوت ؟! عجب نظر جالبی ! (243070)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۶:۵۳:۵۱
نا امنی در شرق کشور تا کی ادامه دارد ؟ و چند تن دیگر از عزیزانمان را باید از دست بدهیم تا فکری اساسی برای امنیت این منطقه از کشورمان بشود ؟ (243040)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۰۷:۴۴
يادش و نامش گرامي و راهش پر رهرو باد (243044)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۱۹:۰۱
دشمنان بدانند که لشکر کشیهای خیابانی و کمین های بیابانی هرگز هرگز انقلاب و نظام را از حرکت خود متوقف نخواهد کرد . هر چه قدر لازم باشد خون خواهیم داد.
شهید شوشتریها افتخار ما و نظام ماست.
روحشان شاد و خونشان جوشان باد (243047)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۹:۰۶:۴۶
حالا تا چند سال بساط دشمن دشمن راه میفته
پدر جان آن مردکی که به خودش بمب می بنده عاشق چشم و ابروی امریکا و انگلیس نیست که بخاطر اینها عملیات تروریستی انجام بده کسی که عملیات انتحاری انجام میده حتما دارای اعتقاداتیه خواه درست یا نادرست باید دید چرا این اعتقادات در منطقه شرق ایران ظهور کرده در پاکستان در افغانستان ...

در ضمن تظاهرات خیابانی چه ارتباطی با عملیات تروریستی امثال جندالله داره ؟ اصلا خودت هم میدونی داری چی میگی ؟ اینقدر تک خطی و ساده انگارانه به تحلیل مسائل نپردازید (243078)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۸:۲۱:۵۴
این اوج منفعت طلبی شما طرفداران دولت است که چون خود را صاحب این نظام و حتی این کشور می دانید دشمنان و یا معترضین به خود را دشمنان نظام و یا ایران! می دانید. کدام فرد از جنبش سبز تاکنون عمل تروریستی! انجام داده است یا بواسطه این عمل حتی محاکمه شد! که اینگونه در جایی که نباید کار تروریستهای بی شرمی را که نیروهای حافظ این کشور را شهید کردند همراستا با معترضین خود قرار می دهید. بدانید معترضین به شما زنده اند به کوری هر آن کس که نمی خواهد ببیند و برای حفاظت از کیان این کشور چون فرزندان باکری و همت و.. آماده اند. باز هم به کوری آن کسانی که خود را تنها انقلابیون می دانند. (243308)
 
m.m
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۳۹:۴۰
روحشان شاد.شادی روحشان فاتحه مع الصلوات (243055)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۴۳:۴۳
خدا بیامرزدش
امروز داشتم فکر می کردم به این سخن افرادی که سپاهی حق اظهار نظر نداره
آره سپاهی فقط به درد مردن میخوره
ببینید چه خوب شهید میشن
برای این طرز تفکر متاسفم (243057)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۵۱:۲۹
در این زمان که کشور عزیز ما آماج شدیدترین حملات تروریستی است .وچنان که همه می دانیم این تروریستها در دامان انگلیس و امریکا رشد و نمو یافته اند آیا سزاوار است که کسانی فقط به دلیل اینکه که در انتخابات برنده نشده اند و مردم به آنها رای نداده اند به بهانه های واهی و بی سروته سعی در مشوش کردن فضای جامعه و برهم زدن امنیت کشور عزیزتر از جانمان باشند؟
آیا سزاوار است که خوراک تبلیغاتی همین رسانه های امریکایی و انگلیسی را با بیانیه ها و ادعاهای بی محتوای خود فراهم کنند.

جان عزیز شهدای امروز و خون پاکشان فدای ایران عزیز اسلامی می شود و بعد آقایان ناراحتند چرا به قدرت نرسیده اند.
امـــــــان از بــــــــــی بـصیـــرتــی (243060)
 
بچه مشد
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۹:۴۲:۴۵
لطفا\" استفاده تبليغاتي نكنيد.اصولگرايان عزيز كه دلشان براي برقراري رابطه با امريكا مي تپد كمي بيشتر هوشيار باشند كه گروهك ريگي فرزند ناخلف اوست. (243200)
 
مهر ايران
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۲:۳۷:۲۲




با سلام
جناب ناشناس
فقط محض اطلاع تروريست ها وابسته به گروه طالبان هستند و نه مخالفين داخلي كه طالب عدالت و حق هستند.





والسلام (243239)
 
غلامحسین حاجی آقا
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۵۱:۵۵
بفرما و شما روزی نامه دار ها اگر قدری شرف داشتید وانسانیت که ندارید و این گونه دل این عزیزان را خون نمی کردید که آن قاچاقچی و آدم کش به خیر امنینتی که عمو سام در افغانستان درست کرده و آن منافق به مدد کمک بی بی سی ها و من نمی دانم چه بگویم بخ خدا قسم اعتراف می کنم نمی دانم یا من کوفی هستم یا شما و اینها در خارج . دل من خون است از بی عدالتی غربی ها و کانادائی ها و هر بار به امیدی نشریه شما و دیگران را باز می کنم با خبری تاسف بار یا منفی روبرو می شوم .
و اگر سپاه در سیاست و منطقه نباشد اینها یک شبه ایران را به غارت خواهند برد از آن آقازاده ها گرفته تا منافقین کور دل و نوکران غرب

هنرمند از کانادا برای خانواده این عزیزان از دست رفته صبر و شکیبائی از طرف خداوند می جویم (243061)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۷:۵۲:۳۴
سردار رفتی و به دوستانت پیوستی درود خدا بر شما باد برای رهبر دعا کنید و برای ما که حرفهای رهبر را بفهمیم (243062)
 
کیانی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۸:۲۶:۲۳
هنوز از سالهای جنگ فاصله نگرفه ایم
هنوز بوی خون شهامت می آید
هنوز غیرت مردان خدا می جوشد
درورد بی کران به یرداران بی باک
زندگان تاریخ،
عند ربهم یرزقون های جاویدان
همنشینان رسول و خاکیان افلاک نشین.
جهاد ادامه دارد.
یقاتلون فی سبیل الله آیه 8 ساله نبود. آیه ابدی است.سخنی جاویدن ...
گوارای وجودتان ای شوشتری ها و محمد زاده ها جام ناب کوثر. (243071)
 
ایرج
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۸:۳۷:۳۷
اگر به متن نوشته رجوع کنیم به حرفهای حاج کمال فرمانده گردان تکاوری مشخص است که بی احتیاطی اطلاعاتی صورت گرفته و درز خبر جلسات سردار متاسفانه منجر به شهادت دلخراش امروز ایشان و یارانشان شده است. حرمت و احترام محبت خوب است اما با در نظرگرفت چارچوبهای امنیتی و اطلاعاتی (243072)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۹:۵۴:۱۳
دوست عزيز من نمي دانم همايشي كه قرار بوده مردم منطقه نيز در آن حضور يابند چگونه مي توانسته محرمانه باشد و چرا بايد ديگران از آن بي خبر باشند اين همايش بوده نه جلسه ي مجرامنه در پادگان پس بي جهت پاي مسائل امنيتي و بي توجهي را پيش نكشيد همايشي بوده كه در يك محل عمومي بايد برقرا مي شد ديگر قرار نبوده بي خبر در يك جاي نظامي برقرار شود.... (243204)
 
rohan
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۱۹:۲۷:۱۰
عزيزاني كه براي نظر ها مخالف نيزنن دليلشون چيه ؟ متاسفم براي بعضي ها كه هنوز افراطي هستند (243085)
 
قربانی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۰:۱۶:۰۰
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم خداوند روح شهدا را با سالار شهیدان ابا عبدا... (ع) محشور فرماید (243089)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۱:۲۵:۵۹
همانطور که زندگی این شهیدان باعث رحمت در این کره خاکی است مطمئنا شهادت این عزیان و خون مطهرشان نیز نزول بیشتر رحمت و برکت را برای سرزمین مقدس جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت و این سنت الهی است که با خون پاک شهیدان مخلص ،کره خاکی را از لوث وجود شیاطین پاک کند .
شهیدان ما را هم از شفاعت خود بی بهره نسازید . (243103)
 
حمید عبداللهی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۱:۵۵:۲۰
با سلام . 2نکته قابل ذکر است . 1 - سردار شجاع وفداکار و دلیر جبهه های جنگ و مدیر لایق سپاه بعد از جنگ جزو فرماندهان اسوه ونمونه یک انسان شریف و یک مسلمان الگو که این حقیر درسهای ارزشمندی از ایشان در جنگ و بعد از جنگ از ایشان دریافت کردم که امیدوارم خداوند جایگاه بلندی در بهشت برین نصیبش گرداند. 2- امنیت بلوچستان تا به امروز حاصل ده ها سال فکر- تدبیر - برنامه ریزی- تلاش - ایثار - جانفشانی و شهادت مردم غیور منطقه و ایثارگرانی بود که با عشق و علاقه عازم آن ولایت شدند و این استان تنها استانی بود که از مسائل سیاسی به معنی خط بازی و دوری از خدا بدور بود که متاسفانه با نصب مدبری در راس استان در چند سال گذشته که متهم به داشتن روابط مثبت با اهل سنت نبود . ایجاد امنیت برای نظام گرانتر از معمول گشت . و نمی دانم چه اسراری داریم کارهای فوق العاده مثبت نظام را زیر سوال می بریم و همه چیز را از نو امتحان کنیم . من بعنوان یک مسول ارشد این استان مهم استدعا دارد برگردید و در این استان از تجارب و روشهای بیست سال اول انقلاب بهره بگیرید . (243107)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۱:۵۶:۰۳
ضمن عرض تبریک وتسلیت برای شهادت این عزیزان میخواستم چند نکته را یاد اوری کنم تا بعضی از افراد رابهتر بشناسیم مسولیت این حمله تروریستی را گروهک ریگی به عهده گرفته کسی که شیرین عبادی اورا یک انسان وطن دوست وازادیخواه میدانست وخانم رهنورد همسر محترم اقای موسوی عبادی را الگوی یک زن مسلمان ؟ وهمه انها درانتخاببات دم از صلح میزدند واقای موسوی میگفت سپاه برادر ماست حالا هروز چهره منافق عیانتر میشود اما بعضی خودشان را به کوری زده اند (243108)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۳:۰۰:۰۶
انا لله و انا الیه راجعون
آفرین بر فرماندهان سپاه (243132)
 
حسين قاسمي
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۳:۰۹:۴۵
اي كاش قدري به خدا قدري آقايان مسئولين راه شهداي ما را سرمشق قرار مي دادند.
روحش شاد
. انا لله و انا اليه راجعون. روح سردار بزرگ اسلام شادمان باد و. با پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله مهشور باد .
اما مهم اينه كه تا كي بايد شهيد بدهيم.
آنقدر با هم دشمني كرديم و موسوي و كروبي و احمدي نژاد گفتيم كه چن جوانك احمق و جاهل و وهابي سرمايه هاي جهادي ما را اينگونه مظلومانه به شهادت مي رسانند .
اگر آقايان كلاه شان پشم داشت ماجراي تاسوكي را برطرف مي كردند . اينگونه اينها جسور نمي شدند. اينها براي كشتن برادر قاتل ريگي هم دارند مسامحه مي كنند . تعداد زيادي از سربازان ما مظلومان چند ماه پيش كشته شدند. كجايند كفن پوشان. چرا اينها را نيم بينند .كجايند طرفداران دروغين اين حزبهاي بادي اعم از راست و چپ. اعم از اصولگرا و محافظه كار و دوم خردادي. چي شد؟ غيرت تان كجا رفت اگر بچه هاي خودتان بود ساكت مي نشستيد . والله نمي نشستيد / تفو بر كردار ورفتار تان باد كه دنياي تان آخرت يزيد و اخرت تان دنياي يزيد شد. اين چه كاري است. چرا دل رهبري را خون مي كنيد . چرا دل اين پير مرد را خون مي كنيد . مگر چند هفته قبل نفرمود: كشور بيش از همه به آرامش و وحدت ملي احتياج دارد.
اگر آقايان دوستش داشتند خفه مي شدند و نداي وحدت آن گروه را ولو شكست خورده و دروغين مي پذيرفتند . فكر مي كنيد بطور مثال امام علي عليه السلام در صفين نمي داسنت ابوموسي عشري كيست . امام ساكت شدند تا آن گروه گمراه خودشان تصميم بگيرند . الان وقت همدلي است . آنقدر تو سر هم زديم كه اجنبي ها بر ما چيره دارند مي شوند . اي واي برما اي واي . ايراني بميرد بهتر است كه ذلت بپذيرد. من كسي هستم كه داستان ورمان زندگي سرداران شهيد لشكر 25 كربلاي مازندران و قدس گيلان را مي نويسم . البته نه تنها مي نويسم كه با آنها زندگي مي كنم.
. اي كاش آن باغيرتان زنده بودند و اين بي غيرتان را مي ديدند . چگونه است كه فضاي تهمت اين همه شد و دروغ چنان ما را در برگرفت كه براي صعود وپيشرفت لازمه موفقيت شد. خدايا مرگ مرا برسان تا اين ذلت را بر سر ايران عزيز نبينم. (243135)
 
سعید از اروپا
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۳:۲۷:۲۹
خدا رحمتش کند و لعنت کند ریگی ملعون را (243142)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۳:۳۴:۲۵
دوستانی که به کانت سعید رای مخالف دادن یعنی اینکه خدا رحمتش نکند و ریگی ملعون را پاداش بدهد؟دوستان چرا مخالف نظر دادن.واقعا ادم تعجب میکنه.با شهید هم حسادت؟! (243249)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۷-۲۹ ۱۸:۴۸:۴۹
حقيقتا تا به حال نشده كه به كسي حتي يك توهين كوچك هم كرده باشم . شما به كامنت اقاي قرباني كمي توچه كنيد از خداوند خواسته اند تا روح شهدا را با سالار شهيدان محشور فرمايند يك دعايي كه ما در تمام شبانه روز ودر تمام طول عمر از خداوند در خواست مينماييم . اما با عرض معذرت از تمام دوستان ميخواهم يك نثار همه انهايي كه به اين دعا راي مخالف دادند بكنم واقعا اينها روي هر چه سياهي است را سفيد كرده اند . (243727)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۳:۵۲:۴۱
یک سوالی برام پیش اومد.

واقعا این کسانی که به این پست های زیر رای منفی دادن چه موجوداتی هستند؟

اصلا قابل درک نیست برام، اگر این مطالب به زبان غیر فارسی بود میگفتیم انگلیسی ها و آمریکایی ها یا صهیونیست های کثیف این رای های مخالف رو دادند اما این متن ها فارسی هستند.
فقط میتونم بگم که انشاال... اینها ایادی ریگی و جانی های منافقی مثل اون باشن و نه سبز هایی که با هر پستی که در تائیدشون نباشه مخالفن.

همه بدونيد تا ابد ما شرمنده خون شهدا هستيم.
6 رای مخالف

خدا فرماندهان دلير سپاه را براي كشور و مردم ايران حفظ كنندو دشمنانشان را رسواي عام و خاص سازد
به اميد حق
شهادتت مبارك برادرم.
15 رای مخالف

عاش سعیدا و مات سعیدا.خدایش رحمت کند.حقش شهادت بود.روحش شاد.
10 رای مخالف

يادش و نامش گرامي و راهش پر رهرو باد
10 رای مخالف


روحشان شاد.شادی روحشان فاتحه مع الصلوات
6 رای مخالف (243146)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۲۳:۵۴:۵۸
جشن ایرانیان ساکن کانادا و آمریکا به خاطر شهادت این عزیزان و من داشتم فکر می کردم یک پاسدار می توانست برود یک تاجر شود و یا دکتر و یا دنبال شهوت و پول تا مجبر نباشه با جون خدش بازی کنه و آخر سر هم توهین سوارش کنند .واقعا دنیای عجیبی شده ؟اما زمان جنگ یادتان رفت اینها مرغ و گوشت مردم را گران کرده بدند و مردمی ساده می گفتند که به خاطر جنگ و چرا طلح نمی شود و نق زدن ها که منشا آن از کجاست ؟من وقتی از کانادا انتقاد می کنم سیل ای مال و نصیحت و داد بیداد کانادائی ها که نه ما وطن خود را دوست داریم و فقط 150 سال قدمت کاناداست . حالا با هفت هزار قدمت تاریخی ما هنوز اندر خم یک کوچه هستیم .یارو در ونکور 30 هزار دلار در ماه معادل دو سال در آمد من اجاره مغازه می دهد و بااز می گوید اشکالی نداره در عوض آزادی دارم ...کانادائی ها در روزنامه گلوب اند مال نوشته اند که جای تاسف است این عزیزان کشته شده اند ما واژه شهادت نداریم ..یعنی کانادائی برای خانواده این عزیزان پیام تسلیت نوشته و از آمریکا انتقاد کرده ...آن وقت ایرانی وطن فروشی جشن می گیرد (243147)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۰:۵۶:۲۷
خدا رحمتش کند و لعنت کند ریگی ملعون را

تا این لحظه 4 نظر موافق و 4 نظز مخالف (243159)
 
سعید حسینی
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۲:۱۱:۳۵
این منافق کوردل که اخیرا به شدت به دلیل امنیت نسبی ای که سردار با طرح های خود در استان ایجاد کرده بود ، دستپاچه شده بود این آخرین ضربه را به خودش زد و به دست خودش زمینه نابودی خودش را فراهم کرد . و این بار خون سپاه با خون طوایف بلوچ در هم آمیخته ایت و جدا کردن این دو دیگر ممکن نیست .
اول برادرش عبدالحمید که به افشاگری پرداخت و این بار این عملیات .
دوستــــــــان برای نابودی دشمنان اسلام و مزدوران بیگانه بالاخص این منافق وهابی صلوات بفرستند . (243165)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۷:۲۵:۰۴
مسولین اطلاعاتی کمی وقت خود را جهت تآمین جان این عزیزان بگذارند نمیگویم تمام وقت خود را کمی وقت ارزش آن را دارد
البته اگر مسائل انتخابات وقتی بگذارد (243172)
 
majd
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۷:۲۸:۴۸
هنوز نداي پدرانه سردار شوشتري همان (نورعلي ) خودمان درگوشمان طنين انداز است.
بگذاريد به ما هر چه ميخواهند بگويند ولي ما از اصولما ن كه خدمت است كوتاهي نميكنيم. (243173)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۸:۲۸:۲۵
می شود بگویید چه خدمتی انجام می دهید! که بقیه که مطابق اصول شما نیستند این خدمت را انجام نمی دهند. واقعا رهبر انقلاب مظلوم است که برخی با فریبکاری و شعار در سایه رهبر بودن ، از مهمترین وظیفه خود که خدمت واقعی و نه شعاری است دست برداشته اند. (243313)
 
ر/م
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۷:۴۳:۱۵
با سلام

شهادت دریست که خوشبختانه کامل بسته نشده ولی برای بنده جای سوال دارد که این همه دم و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی در منطقه جنوب شرقی دارند چکار می کنند.
در دوران آموزشی سرهنکی داشتیم که از برادران سنی مذهب بود عنوان می کرد چرا حداقل 10 نفر کافر را هلاک نکنیم و بعد شهید بشویم.
یعنی این درست است آنچه تا دیروز در مورد کشور های همجوار پاکستان و افغانستان و عراق می شنیدیم امروز برای عزیز ترین فرزندان این مرز و بوم اتفاق بیفتد و اینگونه مظلو مانه به شهادت برسند.
آیا این حوادثی که مکررا در آن منطقه اتفاق می افتد برای متولیان امر درد آور نیست یادم است که در جنگ دو.م امریکا با عراق یک روز قبل از عید 300 رزمنده پاسدار ما در هنگام جابجایی هواپیما ایلوشین شهید شدن ولی آمریکا در همان زمان از آن طرف جهان 300 هزار نیرو به عراق کسیل داشت یک گشته نداشت .
متولیان امر در هر زمینه ای کمی احساس مسئولیت کنند صبر توده ملت سال هاست تمام شده اگر نبود درایت های رهبر فرزانه ملت متولیان بی مسئولیت را زنده زنده.... (243174)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۸:۰۰:۱۶
آنچه دیروز افتاد یک اشتباه استراتژیک دیگر از برادران مخلص سپاه پاسداران بود و جواب این خونهای به زمین ریخته شده و خانوادههای داغدار را چه کسی میدهد . بدون شک افرادی که در عملیات انتهاری دیروز خونشان به زمین ریخته شد شهیدند و در جوار رحمت حق اما نمی شد این جلسات را در محلی امن و با تدابیر امنیتی لازم برگزار کرد ،و آیا سیاستهایی اینگونه برای وحدت میان شیعه و سنی جوابگو خواهد بود . راستی یک سوال ،ما از کدامین وحدت دم میزنیم نگاهی به وضعیت اسفناک برادران ما در دیگر نقاط جهان که قدرت در دست اهل تسنن است این واقعیت را نشان میدهد که قاطبه علمای اهل سنت اگر حکومت در دست آنان باشد هیچ ترحمی بر شیعیان مظلوم علی نخواهند کرد و این تجربه تلخ تاریخ است البته نباید وحدت شکنی کرد اما به نظرم باید در روند اینگونه سیاستها تغییری جدی رخ دهد . وسلام خدا بر شهیدان راه حق (243176)
 
ابراهيم قنبري
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۸:۲۵:۱۴
به نام خدا
شهادت هنر مردان خداست. (243180)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۸:۳۶:۳۱
آخه چرا باید توی جامعه ما با این نظر مخالفت بشه! برام خیلی عجیب بود! یا اینکه طرف فقط نیگاه میکنه و اگه شماره موافقا زیاد بود مخالف میزنه و یا .........

همه بدونيد تا ابد ما شرمنده خون شهدا هستيم. (243185)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۸:۳۸:۰۹
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه حساسی است که اگر دشمن بتواند به آن ضربه بزند خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد
خصوصا اینکه سپاه مسئول حفاظت از شخصیت های بزرگ مملکتی است (243186)
 
جواد امینی
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۸:۴۴:۵۹
ما شجاعت ،وفا، باطل ستيزي و جانبازي را از مکتب اباالفضل(ع) آموخته ایم، در تاریخ انقلاب اسلامی انسانهايي والا و روح‏هايي بزرگ و اراده‏هايي عظيم، با شهادت خود، عظمت و والايي خود را به جهانيان نشان داد ه اند ، نسل الله ‏اكبرِ امروز، وامدار مكتب جهاد و شهادتي است كه اباالفضل(ع) علمدار آن است
،ضمن تسلیت به به رهبر معظم، خانواده محترم شهدا و مردم شهید پرور ایران. خداوند منان، به خانواده محترم شهدا اجر و صبر عنایت فرماید (243188)
 
علي
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۹:۱۶:۰۸
سلام
خداوند همه ي شهدا را رحمت كند و ما را آگاه
به نظرات موافق و مخالف نظردهي ها نگاه مي كردم، تعدادي نظرهاي مخالف در همه ي شان تكرار شده است. اگر بنويسيد خدا وجود دارد ، احتمالا همين عده مخالفت خواهند كرد. زيرا اينها عقل را به لج بازي فوخته اند.
خداوند همه ي ما را هدايت كند! (243193)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۹:۱۸:۰۲
امید است که ارائه این مطالب موجب دگرگونی کسانی شود که برای 13 آبان نقشه می کشند و با طرح مسائل واهی باعث دودستگی ملت شده اند. نمی دانم آقایان از حرفها و حدیثهایی که تاکنون پشت سر سپاه زده اند خجالت نمی کشند؟ (243194)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۹:۴۳:۰۳
یادمون نرفته ای ریگی ، همون ریگی هست وقتی موسوی داشت پشت سر هم بیانیه صادر میکرد ازش حمایت میکرد و موسوی هم هیچ واکنشی نسبت به حمایت اون انجام نداد.
الان موسوی میاد میگه ، اونایی که اعتراض دارن حق دارن ترور کنن. (243201)
 
ali
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۲۳:۴۵:۰۸
چرا دروغ می گی؟ همین ریگی زمان انتخابات جزو تحریمی ها بود و مردم منطقه را تحدید کرده بود. (243365)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۰۹:۴۴:۲۷
شهادت این عزیزان نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی و سپاه است. (243202)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۰:۳۲:۲۵
به یاد داشته باشیم که عبدالمالک ریگی بارها در رسانه های مخالف حمایت خود را از جریان سبز اعلام کرده بود (243210)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۱:۱۸:۲۸
خیلی جالب است!
اینهایی که نظر مخالف داده اند.
طرف آیه قرآن نوشته، عده ای مخالفت کرده اند!
درود بر شهید نوشته، مخالفت کرده اند!
حالا بهتر می توانم بخش نظرات را تحلیل کنم.
***
سلام بر مردان خدا
سلام بر آنان که نشان دادند در سال 1388 هم می توان آسمانی شد (243220)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۳:۳۴:۰۱
براي پايان دادن به اين وضعيت پيشنهاد ميكنم مانند زمان جنگ بر و بجه هاي جنگ را بسيج كنيم تا اين مفسدان و از خدا بي خبران را براي هميشه به زباله دان تاريخ بفرستيم . وبه نظر حقير نا اين كار انجام نشود ممكن نيست با اين گروهك كوچك كه خود را در پشت زن و بچه هاي مردم پنهان ميكنند بتوان برخورد كرد . براي اين كار هنوز نايي برايمان باقي است . شما را به خدا براي برخورد با اين كوچولوها و كوتوله ها ما را هم بي نسيب نگذاريد . ومن الله التوفيق (243247)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۴:۲۴:۳۴
خوش به حالش شهید شد
ولی مگه سپاه سرداراش رو از سر راه پیدا کرده هر کدوم از فرماندهان سپاه اگه در یکی از کشور های خارجی در هر کشوری اگر بودند در بالاترین مقام نظامی بودند این سرداران سرمایه ملی برای ماهستند چرا دارند سهل انگاری می کنند در امنیتشان
اگر برای امریکا یا انگلیس همچین اتفاقی می افتاد جنگ راه می انداختند
کار وزارت اطلاعات چیه نوشدارو بعد از مرگ سهراب
مگه ما چند تا صیاد شیرازی و احمد کاظمی و شوشتری و... داریم که به این راحتی از دستشون می دیم
خدا با فرزندان حضرت زهرا محشورش کنه
به ما گناهکاران هم توفیق شهادت بده (243268)
 
شوشتری- نیشابور
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۵:۰۸:۳۹
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت سردار رشید سپاه اسلام و ولایت شهید والامقام نور علی شوشتری را خدمت آقا امام زمان، مقام معظم رهبری، امت شهید پرور و خانواده محترمش تبریک و تسلیت می گویم. به یاد دارم روزگاری را که خانواده آن عزیز سفر کرده در کنار خانواده سایر رزمندگان تنها پیگیر اخبار دفاع مقدس از رادیو و تلویزیون بودند بدون آنکه فرزندان آن شهید بزرگوار این فرصت را داشته باشند که ساعتی را پای صحبت پدرشان بنشینند و از گرمای محبت پدر بهره ای برند. چه آنکه پدر در خط مقدم با دشمنان این مرز و بوم کارزار می کرد و خانواده و فرزندانش در گوشه ای از خانه محقرشان در کوچه پس کوچه های نیشابور روزگار سپری می کردند. بعد از جنگ نیز این فرزندان به حکم مسئولیت های پدر که به فرمان رهبر و مقتدایش در جبهه های دیگری مشغول خدمت و فداکاری بود، از موهبت همراهی با پدر محروم بودند. باشد آنان که امروز تنها برای مقاصد سیاسی در صدد شبهه افکنی در خصوص سپاه پاسداران قهرمان هستند، به خود آیند تا حداقل برای تنهائی های فرزندان شهید شوشتری که البته امروز هر کدامشان از جوانان رشید ایران زمین هستند، شجاعت ها و فداکاریهای سرداران رشید و رزمندگان مقام سپاه در دفاع از تمامیت ارضی و ارزشهای انقلاب را پاس دارند. (243280)
 
اشکان شمس
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۱۸:۱۲:۴۲
ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیز و تعدادی دیگر از عزیزان خدمت همه مخالفان سپاه عرض شود که اگر این عزیزان در جنگ نبودند عراق ظرف یک هفته به تهران می رسید . عرض شود که بیخودی نظر منفی ندید وقتی نمیدونید که این عزیزان در جنگی که یک طرفش سرباز به همه سلاح ها مسلح بود با یک اسلحه عهد بوق به استقبال دشمن میرفتند.عرض شود که اگر عزیزی به ماموریت برای امنیت این منطقه رفته بدانند که یک روز هم در این منطقه خود دوام نمی آورند که این عزیز ماموریت و کارش آنجا بود . نشسته اید گوشه های خانه تان و قهوه و چای مینوشید با آرامش در حالی که چپ و راست و بالا و پایین کشورتان دشمن وجود دارد . چگونه ؟ این آرامش را مدیون این عزیزان و سربازان وطنید .
روحش شاد و راهش پاینده . (243307)
 
روی خط شایعه
۱۳۸۸-۰۷-۲۷ ۲۲:۴۹:۳۴
در جواب یک دوست ناشناس که گفته بود چرا معترضین رو با تروریستها یکی می دونید باید بگم دوست عزیز فرض ما این نیست ولی اگه شما موافقان و مخالفان به کامنتها رو ببینی به آسانی متوجه می شی که الکی مخالفت کردند اونهم برای هیچی پس انتظار نداشته باش ما هم با آغوش باز بگیم باشه معترضین از تروریستها جدا هستند وقتی خودتون از روی بی منطقی مخالفت می کنید انتظار محبت نداشته باشید در ضمن یادمه یه روز توی وبلاگم به یکی گفتم می ترسم از آن روزی که معترضین فقط به بهانه اعتراض با هرکسی همراه بشوند ، این مخالفتها هم متاسفانه چیزی جز اون رو نشون نمیده در ضمن لطفا منتشر کنید
www.sabzenabe2.blogfa.com (243357)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۸ ۰۲:۳۱:۲۶
آخه برادر من شما چه جایگاهی دارید که تعیین کنید با کسی با محبت رفتار بشه یا خیر! غیر از اینه که به مدد رای مردم چند صباحی به مراد شماست همانطور که دو دوره این رای به خاتمی داده شد؟ این غرور شما تعیین کننده است. این غرور شماست که نتیجه آن از هر تروری بدتر است! ریگی جند الشیطان هم غرور او را فریفته و گمان می کند که هر کاری می تواند کند. در حالیکه دست خداوند است که از همه دستها بالاتر است. امیدوارم وقتی لااقل به گفته خودتون 14 میلیون نفر دیدگاهی مخالف شما دارند اونها رو چون خلاف شما فکر می کنند و موضع می گیرند( هرچند موسوی و کروبی هم محکوم کردند این اتفاقات رذیلانه رو) حامی تروریست ننامید. قرار نیست هر موضعی شما می گیرید تایید بشه تا افراد بشه باهاشون با محبت رفتار کرد!
معترضین به انتخابات رو بحث نمی کنم. ولی کیه که ندونه معترضین به عملکرد دولت حداقل میلیونها نفر رو شامل می شه. ولی دولت احمدی نژاد به سمت تمامیت خواهی پیش می ره و وقعی حتی به نظر نمایندگان اصولگرا هم نمی ذاره. ادبیات خودخواهانه شما بیشتر از همه به دست خود شما، خود شما رو زمین خواهد زد. امید وارم این رو زودتر متوجه بشید. (243384)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۷-۲۹ ۱۸:۵۰:۳۰
در اين بحث تعداد كامنت هاي مخالف بدون دليل زياد شده است من از ابتدا تمام نظرات را به دقت مطالعه نمودم وهر چه فكر ميكنم كه چه منطقي ميتواند پشت اين قضيه باشد به جايي نرسيدم و حتي در پاسخ مخالفان يك هم نثار شان كردم اما وقتي تا اخرين كامنت را مطالعه كردم به اين نتيجه رسيدم كه براي انها و خيلي هم مودبانه بوده است . وبايد عرض نمايم كه مخالفان اين بحث كساني هستند كه بدون هويت و بدون وطن و خودشان از اجرا كنندگان اين طرح تروريستي بوده و از انها توقعي نيست كه امروز با ساير هم وطنان هم صدا برعليه تروريستها در يك صف باشند . بنابراين هم بر تمام تروريستها و هم بر تمام حاميان ايشان در هر جايي و در هر لباسي لعنت ابدي خدا باد . (243737)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۷-۲۸ ۱۱:۳۵:۱۵
الف بياد مشخص كنه چرا ريگي اينهمه طرفدار داره تو اين سايت ؟ يا اين سيستم موافق مخالف مشكلي باگي داره ؟
خدا رحمت كنه ايشون جانش رو در راه وطن داد...! (243469)
 
سید محمود رضوی
۱۳۸۸-۰۷-۲۹ ۱۸:۴۷:۱۵
واقعأ دیگه از این عجیب تر نمیشه!
مخالفان اگر مارو بدهکار شهدا نمیدوند به سوال من جواب بدند !
پس چه کسی هشت سال جلوی به ظاهر عراق ولی در باطن تمام کشورهای دنیا وایساد ؟
همینو ازتون میخواستند و به اونم رسیدند که اگر حقیقت مطلق و انکار نشدنی رو هم دیدید بگید دروغه در حالی که وجود پلید و کثیف خودشون دروغه
همه شماهایی که بازی و فریب خوردید بدونید که اگر منافقین با لباس زنونه فرار کردند

شماهایی که با همنشینی شهدا با سالار شهیدان مخالفید چند وقت دیگه با وجود امامان و اولیای خدا هم مخالف خواهید بود (243445)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.