نظر منتشر شده
۴۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 56671
تو رو خدا منو بزن
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۷


*****


صبح ۱۳ آبان از منزل خارج شدم تا در راهپیمایی شرکت کنم ،با یک موتور به میدان انقلاب اومدم تا از اونجا پیاده به سمت محل راهپیمایی بروم.



حضور برادران نیروی انتظامی در میدان انقلاب محسوس بود.



یکی از سبز پوشان فحش رکیکی به یکی از ماموران نیروی انتظامی نثار کرد با این امید که این مامور نیز واکنش نشان داده و دوربین های حاضر در صحنه با فیلمبرداری خوراکی چند روزه و شاید همیشگی برای خبرگزاری‌های خارجی تهیه کنند.



ولی این مامور با متانت هرچه تمام گفت: اگر شما به جای مادرم به همه اعضای خانواده ام هم فحش دهید من کاری نمی کنم که دشمن سوءاستفاده کند.



واقعا خوشحال شدم ، یکی از دوستان این سبزپوش که میخواست از صحنه فیلم برداری کند دلسرد شد و با ناامیدی هرچه تمام صحنه را ترک کرد!



اقدام این سبزپوش یک معنی بیشتر نداشت و آن این که : شما را به خدا ،شما را به هرچه که می پرستید بیاید منو کتک بزنید، آخه چرا منو نمی گیرید؟



والبته معنی واقعی و بدون لفافه اقدامات این روزهای سبزپوشان این نکته بسیار مهم است که این حضرات دیگر نفس آخر را می کشند "و الغریق یتشبث بکل حشیش"



*وبلاگ بسیج جهانی



 



 
 
alireza
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۱۷:۵۷:۳۷
عجب... مگه سبز ها فحش هم میدن؟ نه بابا! امکان نداره. نمیشه باور کرد.
این جماعت مخالف سبزها هستند که یک مشت دهاتی بی سواد بی فرهنگ اند وگرنه سبزها که معتقدند \"ادب مرد به ز دولت اوست\" حتی به دشمن خودشون هم توهین نمی کنن. آقای موسوی هم در یکی از بیانیه هاشون اشاره کرده بودن که بسیجی و سپاهی دوست ما هستن. حالا اگه یه جایی دیدید سبزها دارن مامورین نیروی انتظامی یا بسیجی ها رو کتک میزنن یا اگه شنیدین که بعضی از همین \"دوستان آقای موسوی\" در جریان تظاهرات سبزها کشته شدن بزارین به حساب شوخی های دوستانه.
این ها نشون می ده که سبزها کتک زدن و فحش دادنشون هم از روی علاقه و محبته. (248868)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۱۸:۰۴:۳۹
جنبش سبز از قبل از انتخابات هم چیزی از خودش نداشت. اگر دقت می کردید هیچ برنامه سازمان یافته نداشت و کتاب قانون میرحسین هم به نظر من فقط توضیح کلیات بود. اینها از نفی رقیب استفاده می کردند و تمام توجهشون به تخریب احمدی نژاد بود و از این راه خودشون رو می خواستند بالا بکشند. الآن هم چیزی از خودشون ندارند، فقط با همین جنجال ها و خیابان گردی ها و وب گردی ها خودشون رو مطرح می کنند و می خوان آتو بگیرن.وگرنه کجایند رهبران جنبش؟

یکی به من بگه آقای موسوی کجاست؟
ایشون که ادعای خط امام دارند و می خوان انقلاب کنند، آیا امام هم فقط بیانیه می داد و می نشست توی خونه و نگاه می کرد؟ (248875)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۱۸:۳۳:۴۳
شعار ...اوباما یا با مایی یا با اونا....از هر نظر گویاست
هم نشانگر پایان کارشان بود هم نشان ماهیتشان.

یه چیز جالب:

خود امریکا با این هم دب دبه و کب کبه اگه می تونست تا حالا نظام ما رو عوض می کرد حالا این سبزها ببین دست به دامن کی شدند ؟! (248889)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۱:۳۳:۳۲
دوست عزیزم:این چه دروغ بزرگیه ,که بعضی ها تو فکر شما کردن؟کسی خواستار تغییر نظام نیست.ما فقط خواهان در نظر گرفتن مردم و احترام به انها و اجرای دقیق قانون اساسی هستیم (249051)
 
شیخ اشراق
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۱:۲۵:۵۰
البته نه در 13آبان بلکه در قبل هم دیده شده که برخی از مامورین غیر حرفه ای کار کرده اند و خوراک دشمن را فراهم کردن. ولی حقیقت نباید فراموش بشه که جنبشی که از پای میز گفتگوی خاتمی با سورس سبز بشه باید هم به همین سرعت به زوال برسه.بعد از این فتنه ، فتنه های دیگر در راه است و آون چیزی که باقی هست ملت ایران که در سایه پرچم علوی محافظت خواهد شد.ان شاءالله
یاعلی (248963)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۲:۳۸:۴۳
[به نظرمن مردم دیگرسبزپوشان وروحیات آنهاراشناخته اندواین حرکات جنبش سبزدیگرعادی شده است.ازقدیم گفته اندکه جواب ابلهان خاموشی است واین مامورنیروی انتظامی به این ضرب المثل عمل کرده است.به امیدهدایت جنبش سبزاموی (248989)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۲:۴۹:۳۷
من به همراه دوستم از میان جمعیت تنک سبزها در میدان هفت تیر عبور می کردیم. دوستم در جواب سبزها که الله اکبر می گفتند کفت : خامنه ای رهبر
ناگهان خانمی از میان سبز ها گلوی دوستم را گرفت و فشار داد و همین طور که بر سر او داد می زد او را به عقب هل داد. در همین لحظه یک نفر از پشت سر به کمر من لگد بسیار محکمی زد که هنوز هم از درد آن رنج می برم. وقتی به خودم آمدم برگشتم و پشت سرم را نگاه کردم یک مرد حدود 40 سال ایستاده بود و گویا از اینکه یک دختر 20 ساله را کتک زده خیلی رضایت داشت برگشتم و دوستم را نگاه کردم او را هم چند متر پایین تر با لگد پذیرایی کردند. لحظاتی بعد چند نفر دوستم را نجات دادند و گرنه نمی دانم عقده سی ساله این سبزها چه بر سر او می آورد.
اینها عده ای فتنه گر هستند که به بهانه پوچ تقلب برای نظام مشکل ایجاد می کنند. از ابتدا هم در شعارها و رفتارشان عقده سی ساله از نظام آشکار بود. گناه ایشان بالاترین گناه است. الفتنه اکبر من القتل (248994)
 
فرانک
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۹:۰۹:۳۹
نه بابا ! اشتباه میکنید.اینا یه عده آدم کاملا با شعور و با و با فرهنگ اند و هیچ نسبتی خدایی ناکرده با اهالی جنگل ندارند! این ما طرفداران ولایتیم که بی فرهنگ و بیسواد و وحشی هستیم نه این آدمای با کلاس که از چاله میدون و دیسکو جمع آوری شده اند! (249514)
 
زهره
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۷:۰۱:۰۹
نمی دونم کسایی که امتیاز مخالف به این نظر دادن رو چه منطقی فکر می کنن؟آیا با کتک زدن مخالف موافقن؟ واقعا درکتون نمی کنم. هرچی نظراتتونو می خونم می فههم که واقعا واقعا پنبه تو گوشتونه. خدا هدایتتون کنه .واقعا ناراحتم که وضعتون اینه (249895)
 
ali
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۲:۵۷:۱۹
گر چه کار این مامور قابل ستایش است ولی نوعی بی غیرتی هم می باشد باید این بی ادب را ادب کرد. (248996)
 
آزادی
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۱:۵۰:۱۷
شما دوست دارید ملت ما با همون افکار چند صدساله احمقانه اش باقی بمانه و برای همین اسم این متانت را بی غیرتی می گذارید. بی غیرت کسانی هستند که زنها و دخترها را جلوی چشمان می زنند و فقط نگاه می کنند. (249239)
 
احمدلطفی
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۰۴:۴۴
امیدوارم منظورتون خس وخاشاک نباشه....
که هرچه میکشیم از بکاررفتن این جور اصطلاحاته!
درسته که اینها معلوم الحالند ولی نباید با توهین زمینه تحریک این طیف روفراهم کرد (249003)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۲۱:۴۳
دم اون مامور گرم... البته متاسفانه فحش دادن سبزها امري عادي شده كافيه تو همين سايت الف يا سايتاي ديگه يه نيم نگاهي به نظرات بندازين... (249013)
 
سید
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۳۵:۰۶
اقایان موسوی و کروبی باید پاسخ بدهند. (249016)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۳۶:۴۶
تا وقتی مطلق گرایی و دیدگاههای متعصبانه در هر 2 طیف وجود دارد همین آش است و همین کاسه.
برادر من پس احتمالا یک عده از همین سبز پوش ها هستند که در لباس نیروی انتظامی به ضرب و شتم مردم عادی می پردازند. و ...
اشکال از هر 2 طرف هست و هر 2 طرف دچار افراطی گری شده اند.
یک عده از شخصیتها در حد امامان معصوم بالا برده شده اند و به جرات می توان گفت که بعضی شاید جای خدا را هم گرفته اند.
از خر شیطان پیاده شوید وگرنه شما را به ته دره خواهد برد.
شما را به خدا دست بردارید از این توهمات. (249017)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۴۴:۰۵
می گم شما مگه تو تهران نیستید؟ من 1ماه از شهرستان اومدم تهران و فکر می کردم تهران هم مثل شیرازه، امن و بی دردسر، ولی اشتباه فکر می کردم خیلی از مردم ناراضی هستند حالا حتی نخوان بیان تو خیابون باز هم دلیل رضایتشون نمی شه حالا شما هی تیتر بزنید که نه مقصر موسوی یا کروبی است و نیروهای نظامی و بسیج گل و بلبلند. بابا جون مردمی که ناراضی هستن که با قول و حرف نمی شه راضی کرد باید باهاشون کنار اومد سخن انها را شنید. اخه اینا ایرانی هستن و کشور را دوست دارن. چرا ما می خوایم ناراضی تراشی کنیم؟ چه سودی داره؟ مگه میر حسین و خاتمی و کروبی از کره ماه اومدند؟ رییس همین کشور بودند حالا با شما نظرشون یکی نیست، حال باید هر چی دلتون می خواد بهشون بگید؟ خب اونا هم بیارید تو تلویزیون مثل حداد عادل، توکلی، رضایی، و... اونا که دشمن ملت و کشور نیستند. چند ساعت حرف بزنند اگه بی حساب بود مردم خودشون می دونن و دیگه گوش به حرفشون نمی دن. حالا بگید اینا بدن و نقدشون کنید آخه اونا باید جواب نقد حکومت را بدن؟ چه جوری؟ تو کدوم روزنامه؟تلویزیون؟ و.... (249021)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۱:۰۴:۱۴
عزیز دل برادر
مردم ایران نظرشون رو در انتخابات گفتند، با همه نقص ها و بدی ها و .... حرف های آقایون رو هم شنیدند در ایام تبلیغات... (249044)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۸:۵۱:۳۸
آقا سيناي گل اگه شما يك ماه هست كه تهران آمديد ما در اين شهر زندگي ميكنيم ،اما اينكه گفتيد خيلي هاناراضيند،كاملا طبيعيه! مثلا من خودم در مسائل اقتصادي نا راضي هستم ولي: اولا نارضايتي مردمي از اقتصاد امري رايج در همه كشورها حتي پيشرفته وجود دارد. ثانيا نارضايتي مردم از معيشت با نارضايتي آنان از نظام دو مقوله جدا گانه و مجزاست! يعني ممكن است مردمي از برنامه هاي اقتصادي دولتشان ناراضي باشند ولي در عين حال پشتيبان دولتشان در مسائل داخلي و خارجي باشند! و در بزنگاههاي سخت به حمايت از دولتشان برخيزند! ثالثا مشكل عدم شناخت مردم ايران فقط مختص شما نيست،خيلي از خارجي ها از روي همين ظواهر سياستهايي عليه ما اعمال كردند كه همه شكست خورد،شما را ارجاع ميدهم به اون خبرنگار آلماني كه براي پوشش تظاهرات 22بهمن به تهران آمد كه با توجه به مصاحبه هايش با مردم تهران و نارضايتي آنان از اقتصاد، نتيجه گرفت كه كسي 22بهمن راهپيمائي شركت نميكند،ولي وقتي امواج مردم را در اين راهپيمائي ديد،چنين گفت:در ايران فقط آب و هواي آن را دقيق ميتوان پيش بيني كرد نه مردمش را! و در آخر اينكه براي شناخت دقيق مردم تهران حتما 22بهمن در تظاهرات تهران شركت كن و آنوقت نظرت را در مورد مردم تهران بگو! وقتي كه مردم از 8 خيابان كه يكي فقط16 كيلومتر طول دارد به سمت آزادي ميايند! نكته جالب در راهپيمائي هاي تهران اين هست كه وقتي شما داريد به سمت خانه تان برميگرديد عده اي تازه دارند به راهپيمائي ميروند!(بچه مشيريه تهران) (249103)
 
علی رضا
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۲:۰۰:۰۸
پس لطف کن یک سری هم به بقیه شهرهای ایران بزن تا مردمی رو که از موسوی و کروبی دلشون خونه هم ببینی
عزیز من، بیاد تو تلویزیون که بدون دلیل بگه ابطال انتخابات؟ آخه این منطقیه؟
ضمن اینکه بنا به خبر همین سایت الف در جریان التهابات پس از انتخابات از موسوی برای مناظره دعوت شد و بعضی از این طرفی ها هم برای مناظره با موسوی اعلام آمادگی کردند ولی آقای موسوی نپذیرفت و خواستار یک برنامه تک نفره و منولوگ شد. چرا؟ به همون دلیلی که گفتم. چون اگه حرفی برای گفتن داشت توی بیانیه هاش چندتا دلیل محکمه پسند برای ادعای تقلبش می آورد. (249248)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۶:۵۰:۲۷
دوستان ما هم در تهران زندگی می‌کنیم. دیگه بحث رایج در تاکسی ها شده انتقاد از نیروی محترم انتظامی و دکتر عزیزمون، جناب احمدی نژاد! اگر دوست داری که باور کنی مردم همه راضی هستن، باور کن :) فقط شب قبل از خواب، به یاد کامنتی که گذاشته‌ای بیافت و ببین که آیا دروغ نشوته ای یا نه؟ (249891)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۸:۵۸:۵۷
خوب اگه دلیل محکمه پسند نداشت خوب میارودندش تو تلویزیون منولوگ کنه مردم بفهمند دلیل محکمه پسند نداره! کاری داشت؟! این همه هزینه دادیم چون فقط دوست داشتید رقف خودتون بیان تو تلویزیون منولوگ کنند؟ (249924)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۴۴:۵۲
یادش بخیر ما هم که چند سال پیش دانشجو بودیم، از این کارها زیاد می کردند.
شانتاژ و هیاهو کار همیشگی ایناست. (249022)
 
سید علی سنائی
۱۳۸۸-۰۸-۱۷ ۲۳:۵۷:۱۶
حرکات خودسر چند نفری باعث شده تا کلیت عملکرد ایشان تحت الشعاع قرار بگیره. باید نیروهای انتظامی ما خیلی پخته تر عمل کنند. ابدا نباید بذان عصبانیت و مسائل شخصی وارد کارشون بشه. ضمن این که چرا از بعضی روش های دیگه مثل آب پرفشار و این ها استفاده نمی شه؟
در مجموع عملکرد نیروهای انتظامی به نظرم خوب بوده. (249029)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۰:۲۰:۳۲
ای کاش همه ی ماموران انتظامی اینگونه بودند و توجیه می شدند . (249037)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۰:۳۳:۰۷
دروغ محث ... فقط همین و میتونم بگم که دروغ محث ......... بازم میگم دروغ محث شما میخواهید با این کار رنگ سبز را خراب کنید که انشا الله این آرزو را به گور خواهید برد انشا الله......... (248864)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۲:۵۰:۲۰
عزیزم بهتره محض رضای خدا قبل از اظهار نظر یه دوره کلاس های نهضت سوادآموزی رو شرکت کنی تا شاید یاد بگیری که وقتی میخوای یه کلمه رو سه بار توی دو خط تکرار کنی، بهتره اول، املای کلمه رو یاد بگیری: \"محض\" درسته، نه \"محث\"!.بی سوادی محض هم حدی داره!
یه توصیه ی دیگه؛ بهتره از این تعصب محض هم دست برداری. (249067)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۹:۴۰:۵۹
1) برادر گرامي اون دروغ محض است نه دروغ محث. به جاي اين همه زبان انگليسي كار كردن يه كم فارسي كار كنيد.
2) بنده خودم به شخصه در ميدان هفت تير بودم و در خيابان قائم مقام به شخصه شاهد اين ماجرا بودم كه چند نفر مدام به نيروهاي نظامي فحش مي دادند تا آنها را تحريك كنند. (249132)
 
تعصب بی دلیل
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۱:۵۰:۳۰
اولا دروغ \"محض\" عزیز جان
ثانیا جنبش سبز نیاز به خراب کردن نداره. خودش \"خودخرابی\" داره!
ثالثا این که طرفدار شخص یا گروهی هستید بجای خود ولی خواهشا اینقدر متعصب نباشید که نتوانید حتی اشتباهات کوچک آن فرد یا گروه را بپذیرید.
چه چیزی بجز تعصب کور باعث می شود شما اینچنین در رد ادعای این آقا موضع گیری کنید. آیا به نظر شما در بین جنبش مدعی \"ادب\" آدمی که فحش بدهد وجود ندارد؟ (249240)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۲:۰۰:۰۸
همه چي دروغه غير از اون چيزي كه شما مي گيد بابا دچار توهم شديد يه تكوني به خودتون بديد و از اين توهم بيرون بيايد (249249)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۰:۳۸:۰۴
من خاک پای آن نیروی انتظامی وتمام مامورین درستكار و دبسوز انتظامی هستم
اگر این نیروی انتظامی نبودند تا کنون معلوم نبود این اغتشاشگران چه بلايي سر شهر و مملكت مي آوردند.
انصافا سخته.
هر روز بيان براي امنيت مردم با يه عده به ظاهر هم وطن مقابله كنند و فحش و ناسزاشونم تحمل كنن.
آخرشم جلوي مردم بده بشن.
البته اون افسرها و سربازهايي كه صبر و جنبه اين كار سخت رو ندارن بهتره وارد نشن.
ماموري كه با دو تا فحش و ناسزاي اين سبزها به خودش و يا مقدساتش زود از كوره در مي ره صلاحيت كنترل اغتشاشات رو نداره.
(248811)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۷:۱۲:۲۸
از کی تا حالا نقل چهارخط خاطره اینقدر مهم شده كه یک صفحه اختصاصی به آن اختصاص میدهید ؟!
بر فرض كه یک نفر همچین کاری کرده باشد چه نتایجی از آن میخواهید بگیرید؟!
از ۷۰ میلیون جمیعت ایران خیلی ها خیلی کار ها میکنند. یک معلم یک پزشک یک استاد یک روحانی یک .... هم ممکن است خطاکار باشد آیا همه انها را محکوم میکنید ؟
این قدربا شعور مردم بازی نکنید. (249076)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۷:۵۰:۴۳
آقای موسوی
طرفداران معدود شما روز 13آبان دردانشگاه شیراز به مردم و .. فحش می دادند ادب مرد به زدولت ( در پی دولت بودن) اوست (249081)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۸:۲۲:۱۴
اگه سبزها اين كارها رو نكنند پس چطوري خوراك تبليغاتي بي.بي.سي و voa رو تامين كنند! خيانتي كه جنبش رو به موت سبز به كشور و انقلاب كرده و ميكند،جزو بزرگترين خيانتهاي پس از انقلاب هست! ولي خدا رو شكر ميكنيم كه مردم اينها رو شناختند،و نه تنها اينها رو رها كردند كه حتي براي رو كم كني اينها و موسوي و كروبي خيلي بيشتر از گذشته در راهپيمائي هاي نظام شركت ميكنند! نمونه اش خود من كه قبلا شركت نميكردم ولي پس از اغتشاشات اين منافقين ،در تمام تجمعات نظام شركت ميكنم! چرا كه امام عزيز ميگفت حفظ نظام اوجب واجبات هست. (249091)
 
هوشنگ
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۸:۴۳:۰۳
خیلی جالبه !
همه نظرات موافق رو نوشتید ولی کسی نظر مخالف نداد جز همون نفری که محض رو محث نوشته بود
در هر گروه و هر دسته ای افراد نادان و مشکل دار و بی منطق وجود دارند ولی میزان را می توان نظر و رای اکثریت دانست
کاش بجای اینکه یک طرفه به قاضی بروید تمامی فیلمهای و عملکرد نیروی انتظامی و گارد ویژه را در این چند ماه به تصویر می کشیدید تا خوانندگان خود به درستی قضاوت می کردند.
در هر صورت اینکه یک عده ممکن است از جو بوجود آمده سوء استفاده کنند جای هیچ بحثی نیست ولی مطئناً آیندگان نه به این مقاله شما اهمیت خواهند داد و نه به تلویزیون خودمان و نه به سایتها و تبلیغات خارج از کشور.

بصیرت و بینش مردم ما آنقدر بالاست که براحتی خوب را از بد تشخیص داده و نیاز به اینهمه آسمان و ریسمان بافتن ندارد.

با تشکر از سایت شما (249099)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۹:۱۵:۰۷
خودم در ايستگاه مطهري 10نفر از اينها رو ديدم كه از مردم ميخواستند به آنها بپيوندند! ولي مردم با پوزخند از كنار آنها رد ميشدند، كه همين بي توجهي مردم باعث شد كه به مردم توهين كنند،و نكته جالب اين بود كه بعضي از مردم به اينها ميگفتن آدم هاي بيكار و... شايد اين كار خدا بود كه دست موسوي و كروبي و هوادارانشان براي مردم باز شود! چرا كه من خودم تا قبل از انتخابات موسوي را به اين خوبي نمي شناختم! (249123)
 
ياشار
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۹:۲۲:۳۸
دوست عزيز
نيروي انتظامي در حوادث و برخوردهاي اخير كمترين نقشي را داشت. چرا در مورد برخورد بقيه نيروهاي مانند سپاه، بسيج، نيرو هاي ناشناخته لباس شخصي، گارد ويژه و غيره نمي نويسيد؟ (249126)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۰۹:۴۴:۳۱
فحش دادن سبزها به درگيريهاي خياباني محدود نميشه. در چند مورد حمله اين دوستان به سايت هاي برخي افراد كه بعضا گناهشون اين بود كه با يكي از همين سران اغتشاش مصاحبه كرده بودن، سايت ها مورد نظر را با چنان كامنت هاي ركيكي مورد تهاجم قرار مي دادند كه هر چي اراذل اوباش بود بايد ميومد فحش ياد مي گرفت. (249136)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۲:۱۳:۲۰
با سلام
بعضا دیده شده که خیلی از اونهایی که کامنتها را می خوانند .فکر میکنند اینها تمام نظرات مردمه در حالیکه همه می دانیم خیلی از هموطنانمان این امکانات در اختیارشان نیست من این نظرات را همیشه دنبال میکنم و میبینم که جناح مخالف در حال ضعیف شدنه و حتی اینجا هم داره به اقلیت میرسه.دوستان انرژیهایتان را صرف تقویت یکدیگر کنید نه تخریب .موید باشید (249261)
 
شاهين
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۰:۲۲:۳۸
يكي از نكات جالب در خصوص سبزها اعتماد به نفس عجيب اينهاست،يعني با اينكه تجمعاتشون معمولا بين 200تا300 نفر بيشتر نيست! ولي خودشان را بيشمار! ميدانند،حالا با توجه به اين ديدگاه اينها، ميشود چنين نتيجه گرفت:اينها احتمالا به نوعي ماده مخدر به نام توهم سبز اعتياد دارند،كه همه چي را سبز ميبينند، يا از عينك هاي سبز استفاده ميكنند و همه را سبز ميبينند؛ يا اينكه شديدا به افسردگي دچار شدند، ولي يك موضوع حتمي هست و اون اينكه همه اينها، رياضيشان ضعيفه! چون هنوز فكر ميكنند 13 بزرگتر از 25 هست! البته من چون خودم معلم درس حسابان هستم حاضرم به اين عزيزان ،شمارش اعداد و كوچكي و بزرگي آن را كار كنم،به شرطي كه واقعا يك بار براي هميشه بفهمند! (249166)
 
هومن
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۱:۱۳:۰۱
نکته بسیار زیبا اینه که هر کس هر چیزی را که دنبالش هست میبینه.
کاش از این احظه ها نصیب من هم میشد. (249203)
 
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۱:۴۹:۱۶
متأسفانه صحبتهای ما همه در حد شعار است آیا جمله « ادب مرد به ز دولت اوست » فقط در زمان تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد یا همیشگی است ؟ بنظر من حقیر عده قلیلی هستند که با عملکردشان جمع سبزپوشها را زیر سؤال می برند ، ما اگر 100 تا سبز واقعی باشیم بهتر از این است که 10 تا اراذل و اوباش لیدر ما باشند و در خاتمه بگوییم 110 نفر هستیم (249238)
 
mohamad
۱۳۸۸-۰۸-۱۸ ۱۳:۳۶:۴۹
جناب آقای توکلی و دوستان همراه...باسلام...روز 13آبان بدون هیچ نشان سبزی باظاهری همیشگی و مثبت به سمت سفارت سابق آمریکا درحرکت بودیم...پروردگار متعال شاهد است که شعاری له یاعلیه کسی سرندادم... ولی هنگام عبور ازکنار برادران نیروی انتظامی بی نصیب از باتوم و مشت نماندم... کمی واقع بین باشید ...برخورد بامردم وحشیانه و بیرحمانه بود... یا اخبار را انعکاس ندهید یا درست و صادق باشید.... (249312)
 
بهروز
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۰۰:۳۱:۱۰
تورو جون مادراتون یکی به من بگه تو این مملکت چه خبره ؟! (249598)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۰۸:۳۳:۲۷
بهروز جون هيچ خبري نيست تو بخواب،فقط هر دفعه 200 تا 300 سبز كه از افسردگي رنج مي برند! سطل هاي آشغال رو آتيش مي زنند، تا بگن زنده اند! ساده تر از اينها هم ليدرهاي ساده لوحشون يعني موسوي و كرو بي هستن،كه دلشون رو به اينها خوش كردند،به مرفهين بالاشهري افسرده! (249660)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۹:۰۴:۵۶
وجه تمایز جنبش سبز با بقیه آگاهیه نه رفاه مادی، نشونشم اینه که دانشجوها فعال ترین بخش اصلاح طلب ها هستند. هرم ملزو میدونید چیه؟ البته درسته که اصولاً ادمهایی که حداقل تحصیلات و رفاه رو دارند چیزهای ظریفی مانند آرادی و عدالت برایشان مهمه! وگر نه برای اون داهاتی فقط کافیه یه چک پول 50 تومانی از پول خودشو بهش بدی! تا ابد حاضره دنبالت بدود

آقای فقیر بیچارة مستضعف شاد شنگول (249927)
 
حق طلب
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۱:۴۵:۵۸
به قول آقاي دكترمطهري نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي آقايان موسوي واحمدي نژادبايدمحاكمه شوند اگرمحكمه عدل بين اين دوبه قضاوت بنشيندديگرسوالي باقي نمي ماندوكشورروبه آرامش مي رودودرسي به آيندگان داده مي شودكه درحاكميت ولايت فقيه باكسي شوخي ندارندوهركس كه خلافي كرده به سزاي اعمالش رسيدگي مي شود وازقضاوت بي جاي ماجلوگيري مي كندوهرگزبه خوداجازه نمي دهيم كه خلاف يك ياچندنفركه بي ادب هستندبه اسم كل يك جنبش حساب كنيم (249771)
 
عابر پیاده
۱۳۸۸-۰۸-۱۹ ۱۵:۱۹:۴۴
از اینکه از طریق تریبون هایی که اصل و نصبشان مشخص نیست حرفی را بیان کنم بسیار ناراحتم. اما فرصتص است و باز هم از همه این بی نانم نشان ها برای فراهم سازی این فرصت متشکرم.
آی آدمها که در سالحل نشته و بساط دلگشا دارید
یک نفر در آب دارد می سپارد جان
یک نفر دارد که دست و پای دائم می زند
...
آری، بیایید یک لحظه تعصب ها را پاک کنیم. دل را از دشمنی بشوییم و به همدیگر کوش کنیم شاید آنموقع ببینیم که چقدر به همدیگر نزدیکیم. این کشور را نه احمدی نژاد خراب کرده و نه اسلاف او و نه هم اخلاف او خراب خواهند کرد. این کشور را من و تو و ما خراب کرده ایم و هم اکنون هم من و تو می توانیم درستش کنیم. موسوی کیه، احمدی نژاد کیه، این بحث ها مسخره است. تو خدا به چیزی هایی بپردازین که ارزشش را داشته باشه.
ما (کشور ما) هنو زآنقدر مشکل داره که بتوانیم نیورهایمان را صرف آنها کنیم نه صرف دشمن تراشی داخلی و خارجی. مواظب باشیم این دشمن تراشی ها ما را دچار ترکار تاریخ نکند
موفق و سربلند باشید. (249858)
 
رضا از فرانسه
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۰۱:۱۷:۲۵
اگر خدا بخواهد به گمانم فاتحه فتنه خوانده شد اما سرزمینم خسران دید.
موسوی را به خدا می سپارم. (249985)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.