نظر منتشر شده
۱۵۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 56893
از موسوی برای گفتگو يا مناظره دعوت کرديم، قبول نکرد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۶
ضرغامی بالاخره خبر رد دعوت صداوسیما توسط موسوی را تایید کرد؛

از موسوی برای گفتگو یا مناظره دعوت کردیم، قبول نکرد




رئیس رسانه‌ملی در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاران با تایید  خبر سوم تیرماه الف، تصریح کرد که موسوی در روزهای ابتدایی پس از انتخابات دعوت وی  را برای شرکت در مصاحبه و مناظره رد کرده است.



به گزارش الف، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در اولین کنفرانس خبری خود در دوره جدید مسئولیت رسانه ملی، با تاکید بر نقش رسانه ملی در معرفی همه نامزدها به مردم از جمله آقای موسوی گفت: «یکی دو روز بعد [از انتخابات] پیغام دادم که ما حاضریم به شکل گفتگو با افراد دیگر حضور یابند و مناظره کنند که موسوی نپذیرفت، زیرا تصمیم داشت به طور مستقیم بحث هایی را مطرح کند که ثبات جامعه را دچار تزلزل می کرد.»



الف، در تاریخ سوم تیرماه در خبری با عنوان «موسوي دعوت صدا و سيما را رد كرد» اعلام کرد که آقای موسوی حاضر به شرکت در مصاحبه یا مناظره تلویزیونی برای ارائه ادله ادعاهایش نشده و دعوت رسانه ملی برای این کار را رد کرده است. این خبر بارها و بطور مکرر توسط اطرافیان آقای موسوی رد شد. خود ایشان نیز نه تنها درباره صحت و سقم این خبر سکوت کرد بلکه حاضر نشد به عنوان "مهمان ویژه" به سوالات بینندگان اینترنتی پاسخ دهد



الف در آن خبر تصریح کرده بود: با توجه به عملكرد آقاي موسوي که بعد از روشن شدن نتيجه انتخابات كه بدون اعتراض از مسير قانوني به نتيجه اعلام شده و بدون ارائه هيچ سندي درباره تخلف و تقلب گسترده در انتخابات، هوادارانش را به نافرماني مدني و ريختن در خيابانها تحريك كرد و نيز با توجه به سوء استفاده اغتشاشگران و اوباش از تحركات خياباني هواداران آقاي موسوي، مسئولان صدا و سيما از آقاي موسوي خواسته اند به شركت در مناظره و يا مصاحبه تلويزيوني رضايت دهد و سخنراني براي هوادارانش را در همان مناظره و مصاحبه انجام دهد اما آقاي موسوي با اين درخواست صدا و سيما نیز مخالفت كرد و بر حضور در تلویزیون بدون حضور مجری یا مصاحبه گر اصرار دارد.



بخش‌هایی از مصاحبه رئیس سازمان صداوسیما با خبرنگاران که روز چهارشنبه برگزار شد:



خبرنگار روزنامه اعتماد از رئیس رسانه ملی پرسید: شما اعلام کردید رسانه ملی آمادگی پذیرش انتقاد و ایجاد فضا برای طیف های مخالف و متضاد را دارد به صراحت پاسخ دهید که آیا رسانه ملی حاضر است به میرحسین موسوی و کروبی وقت اختصاص دهد تا نظراتشان را اعلام کنند؟ و آیا افرادی در صدا و سیما ممنوع التصویر شده اند؟



سید عزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه در رسانه ملی ممنوع التصویر نداریم افزود: برخی تصور می کنند اگر بازیگر ، هنرمند و یا فردی به علت بعضی مشکلاتی که دارد ، و برخی نهادهای نظارتی ممکن است توصیه‌هایی به ما بکنند که حتی از پخش بعضی تولیدات انها که در گذشته است خودداری کنیم ، من به آن مسائل توجهی نمی کنم و در اقدامات تولیدی جدید سازمان هم توجه نخواهم کرد.



وی گفت: البته پس از انتخابات با فضایی که ایجاد شد متاسفانه بعضی افراد که به دلیل برخی صلاحیت های عمومی و دستگاه های مربوط و نهادهای مسئول مانند گذشته وظیفه دارند به ما توصیه هایی بکنند ، من برای رعایت احتیاط حتی به این توصیه ها هم توجه نکردم.



رئیس رسانه ملی با اشاره به وقوع حوادث پس از انتخابات در کشور افزود: سازمان صدا و سیما ماهها پیش از برگزاری انتخابات امکانات گسترده و ظرفیت های بسیار مفصلی در اختیار چهار نامزد انتخاباتی گذاشت.



ضرغامی اضافه کرد : من دو سه روز پس از انتخابات در دیدار با مهندس موسوی به او گفتم که مردم به ویژه نسل جوان آشنایی بسیار کمی با شما داشتند در این ماهها با استفاده از برنامه های مکرر صدا و سیما جایگاهی در کشور یافته اید و این 13 میلیون رأی ، آرای بسیار بالایی است که حائز آن شده اید.



وی افزود: به مهندس موسوی گفتم قدر این آراء را بدانید و با پذیرش قواعد بازی و دموکراسی در صحنه رقابت سیاسی حضور یابید و ما هم کاملا آماده همکاری با شما هستیم.



ضرغامی اضافه کرد: البته پیش از انتخابات چند بار از وی برای حضور در میزگردها دعوت شده بود اما وی هیچگاه پاسخ مثبت نداده بود.



وی افزود: شاید دکتر پورحسین مجری مناظره های معروف علاقه مند بود در آغاز برنامه با مزاح به موسوی بگوید که بالاخره شما را به صدا و سیما آوردیم اما پیش از برنامه درباره بیان این جمله از من سوال کرد که به او گفتم به هیچ وجه مطرح نکند زیرا ممکن است در این مناظره حساس نکته ای منفی تلقی و احساس شود سازمان می خواهد بحثی درباره او مطرح کند.



ضرغامی گفت: ما هیچ مشکلی در این باره نداریم اما پس از انتخابات مهمترین مسئولیت رسانه ملی تقویت ثبات در جامعه و حفظ مصالح ملی بود.



وی تصریح کرد: در آن فضای کاملا ناپایدار تقاضای این شخصیت ها این بود که مستقیم به مردم پیام دهند و به آنها بگویند که به خانه هایشان نروند و در خیابان بمانند زیرا این انتخابات باطل و نتیجه آن دروغ است و تا وقتی ما مسئله خود را حل نکردیم هیچکس به خانه نرود.



ضرغامی چنین پیامی را ، پیامی سنگین ، ضد امنیتی و مخالف با ثبات جامعه دانست و افزود: طبیعی بود که رسانه ملی به علت مسئولیت های محوله نمی توانست این پیشنهاد را بپذیرد.



وی اضافه کرد : اعمال این پیشنهاد مانند این بود که در انتخابات دوم خرداد 76 پس از آنکه آقای خاتمی رأی آورد آقای ناطق نوری بگوید باید به تلویزیون بیایم و به مردم پیام مستقیم دهم که انتخابات را قبول ندارم، رئیس جمهور حقیقی من هستم و از مردم بخواهد که در خیابان ها بمانند و به خانه هایشان نروند تا نتیجه انتخابات عوض شود، چقدر این سخن باطل و غیرواقعی است.



ضرغامی گفت: متاسفانه مشابه این موضوع در این دوره از انتخابات از طرف موسوی مطرح شد البته یکی دو روز بعد پیغام دادم که ما حاضریم به شکل گفتگو با افراد دیگر حضور یابند و مناظره کنند که موسوی نپذیرفت زیرا تصمیم داشت به طور مستقیم بحث هایی را مطرح کند که ثبات جامعه را دچار تزلزل می کرد.



وی افزود: موسوی توانایی کنترل اغتشاشاتی را که در تهران به علت صدور بیانیه هایش روی داده بود نداشت و در همان شب نخست که این حوادث آغاز شد تعداد زیادی کشته شدند و ما اگر این مسئله را به شکل عمومی از شبکه های سراسری مطرح می کردیم مسئله ای که در خیابان های یکی دو منطقه مشخص تهران روی داده بود ، ناپایداری و بی ثباتی در همه جای کشور توزیع می شد.



رئیس رسانه ملی اضافه کرد: این در حالیست که برای مردمی که در مناطق مختلف کشور با شادابی در انتخابات شرکت کرده ، رای داده و حماسه ای بزرگ آفریده بودند، نتیجه انتخابات رضایتبخش بود پس انعکاس این پیام چه تبعاتی می تواند داشته باشد.



ضرغامی گفت: براین اساس بیان این سخنان با این ادله که آزادی بیان هست منطق مناسبی نداشت.



وی افزود: اگرهمه ما چارچوب دموکراسی و قواعد حاکم بر کشور را رعایت کنیم رسانه ملی متعلق به همه است و متعلق به یک گروه و جناح خاص نیست.



ضرغامی اضافه کرد: براین اساس اگر قواعد کلی بازی رعایت شود هر کسی در رسانه با مردم صحبت می کند می تواند همه حرفهایش را بزند انتقاداتش را مطرح کند و بحث هایی که باعث رشد جامعه شود ارائه کند، چه مشکلی هست که ما بخواهیم منعی قائل شویم.



وی گفت: اگر از فرازی که اکنون در آن قرار داریم و متاسفانه در برخی ابعاد ادامه دارد گذشت کنیم اساسا هیچ منعی برای حضور هیچ شخصیت خاصی وجود ندارد و ما می توانیم همچنان مانند گذشته که این فضا را ایجاد کردیم چنین فضای شادابی را برای حضور همه افراد فراهم کنیم.



ضرغامی با اشاره به سابقه دوستی خود با مهدی کروبی افزود: به علت دوستی و علاقه ای که به کروبی دارم آنقدر تصویر او را پخش کردیم که بارها نزدیکانش می گفتند این کار خوبی نیست زیرا نسبت (پوشش رسانه ای) آقای کروبی به بقیه همفکران او و بسیاری از ما، به بیش از دهها برابر می رسد.



وی اضافه کرد: شرایط کنونی هم با توجه به بحث هایی که بیان کردم کاملا مقطعی است و اگر این آقایان به بحث ثبات و پایداری و حفظ قواعد که باید مبتنی بر مصالح ملی باشد توجه کنند و از این مرحله بگذریم مشکل خاصی نداریم.



ضرغامی با اشاره به پخش کامل فیلم های تبلیغاتی مهدی کروبی در انتخابات اخیر گفت: این در حالیست که در دوره های پیش فیلم های تبلیغاتی برخی نامزدها دستخوش پالایش بسیار می شد به نحوی که اشکالات وارده به فیلم مستند یکی از کاندیداهای بسیار محترم و اصولگرا به حدی بود که آن فیلم پخش نشد و فقط یک فیلم تبلیغاتی او پخش شد اما او در ملاء عام اعتراض نکرد و سخنان ما را پذیرفت.



وی افزود: در این حالیست که در فیلم تبلیغاتی آقای کروبی بسیاری از ساختارها شکسته شد و بسیاری از محکومان دادگاه ها در آن حضور داشتند که با فضای عاطفی بسیار سنگین سعی داشتند ذهن جامعه را به سمت و سوی خاص سوق دهند.



ضرغامی اضافه کرد: رسانه ملی با سعه صدر و با ظرفیت بالا این فیلم را به طور کامل پخش کرد و حتی یک فریم یا یک پلان آن را حذف نکرد.



وی گفت: با اینحال روزنامه متعلق به آقای کروبی با تیتر بسیار درشت در یکی از شماره هایش مدعی سانسور فیلم تبلیغاتی او شد در حالیکه خود آقای کروبی عصر آن روز در مصاحبه با ما در لرستان اعلام کرد هیچ بخش از سخنانش سانسور نشده است و این موضوع را تکذیب کرد.



ضرغامی پرسید: آیا روزنامه متعلق به آقای کروبی فردا پاسخ او را منعکس کرد؟ وقتی پاسخ آقای کروبی نصف تیتر قبلی روزنامه (ادعای سانسور) چاپ شد، آیا حرمت مدیرمسئول خود را حفظ کرد؟



وی با اشاره به سابقه دوستی خود با آقای کروبی گفت: او انصافا در مجلس ششم که صدا و سیما ناملایمات بسیار دید و من معاون پارلمانی رسانه بودم یکی از کسانی بود که با همه وجود پشتیبان ما بود و به صدا و سیما کمک می کرد و رابطه رفاقت ما بسیار است همچنان که خود او بارها این تعبیر را بکار برده است.



ضرغامی افزود: من به آقای کروبی گفتم علت اینکه رای شما (در این دوره از انتخابات) بسیار کم شد به این علت بود که در این دوره دیگر خودت نبودی.



وی تصریح کرد: اگر کروبی همان کروبی با آن جایگاه انقلابی بود که مردم می شناختند و با سوابقی که با امام داشت خودش می آمد و حرف می زد رایش بیشتر از این بود که این همه شخصیت های بسیار ساختارشکن و حاشیه دار سیاسی به او اضافه شد و همه رای او در میان مردم از بین رفت، اقای کروبی جایگاهش بسیار بیشتر از این بود.



وی اضافه کرد: امیدوارم این فضای خاصی که امروز به علت تخلفات و جرم هایی که روی داده ، دادگاهی که ایجاد شده و مجازاتی که در نظر گرفته شده است و اعلام می شود، برطرف و دست ما برای حرکات بسیار گسترده و تاثیرگذارتر باز شود.



خبرنگار روزنامه مردمسالاری درادامه پرسید: در 5 سال گذشته انتقادات از سازمان صدا و سیما بسیار زیاد شده است،آیا رسانه ملی نمی خواهد این انتقادات را بشنود و اعتماد نخبگان را که از بین رفته است ،بازگرداند؟



رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ گفت: حجم انتقادات که به سازمان صدا وسیما شده است با توجه به اینکه جهت گیری های این انتقادات در تقابل با یکدیگر است، نشان می دهد که اگر رسانه ای بخواهد به صورت متعهدانه تر و متعادل تر حرکت کند خود به خود از دو طرف و از دو طیف چه جناح سیاسی و یا از حوزه های مختلف، می توانند انتقاداتی را از صدا وسیما داشته باشند.



وی افزود: با توجه به گستردگی و تاثیر گذاری برنامه های صدا و سیما به طوری که روزانه مردم به طور متوسط4 ساعت و نیم تلویزیون نگاه می کنند امکان نقد و اظهار نظر گسترده فراهم می شود.



ضرغامی افزود: در حوزه سیاسی اگر از خود روزنامه مردمسالاری شروع کنیم و آقای کواکبیان که مدیر و مسئول این روزنامه هستند آنقدر ما ایشان را دعوت می کنیم که به من می گوید من را زیاد دعوت نکنید ممکن است مشکلی پیش آید و بقیه را نیز دعوت کنید که من گفتم بقیه را هم دعوت می کنیم.



وی افزود: در مجلس همه اعضای فراکسیون اقلیت که حدود 40 نفر هستند به طور مستمر و جدی به ویژه پس از انتخابات و در جریان تعیین وزرا به صدا وسیما دعوت کردیم و شبکه خبر بیش از 100 نشست برگزار کرد و دولت نیز تحمل زیادی در این قسمت از خود نشان داد .



وی گفت: آنان رسانه ملی و دولت را نقد کردند و از این جهت تا حد زیادی رسانه ملی به رغم برخی از محدودیت هایی که دارد زمینه را برای حضور افراد و جریانهای مختلف در فضایی سالم وعقلانی فراهم کرده است .



ضرغامی افزود: البته من معتقد نیستم که ما در این جهت به وظیفه خود به طور کامل عمل کرده ایم و حتما در این راه نقصان و آسیب هایی وجود دارد .



رئیس سازمان صدا و سیما افزود: آمادگی رسانه ملی برای پذیرش نقد حداقل درباره خودش فراوان است .



وی گفت: امروز ما برای برنامه های پر بیننده ، بلافاصله بعد از پایان آن جلساتی برگزار می کنیم و از همکاران رسانه ای می خواهیم که بیایند و بی رحمانه نقد کنند .



وی افزود: متاسفانه شبکه های ما در دو سه سال گذشته به محافظه کاری افتاده اند و به آنها گفتم اگر کسانی که برای نقد دعوت می شوند بخواهند محافظه کاری کنند و برخی نقدها را صریح مطرح نکنند کل این ماموریت را به یکی از نهادهای غیر دولتی و تخصصی حوزه سینما و هنر خواهم داد تا این نشست ها را اداره کنند.



ضرغامی گفت: در این نشست ها تندترین انتقادها صورت گرفت و تندترین کلام ها در تیزر تبلیغاتی این گفتگوها چندین بار پخش شد.



وی افزود: این نشان می دهد که راه برای پذیرش انتقاد برای ما باز است و با این حال من از شما تقاضا دارم که راه و حل های مختلف را برای دیده شدن بیشتر جریانهای مختلف در همه بخش ها ارائه کنید.



رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه درب این سازمان برای دفاع به روی افراد باز است تصریح کرد: هم اکنون نیز دفاع افراد در رسانه ملی به طور روزانه انجام می شود.



ضرغامی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا درباره قانون احقاق حق و نیز تأکید رهبر معظم انقلاب برای دامن نزدن به برخی مسائل از جمله مسائل مربوط به دو تن از شخصیتهای انتخاباتی اظهار داشت: این مشکل شماست که این سؤال را مطرح کردید؛ فرمایش شما درست است به شرطی که شما هم مطرح نکنید.



وی درباره قانون احقاق حق با بیان اینکه این قانون گذشته طولانی دارد گفت: این قانون در مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصلاحات گسترده تصویب شد.



ضرغامی با بیان اینکه اگر قانون احقاق حق را دقیق تبیین کنیم، این قانون قابل اجرا نیست افزود: مثلاً اینکه کسی در جایی صحبتی می کند و ادعا می کند رسانه بخش مهم صحبتهای مرا پخش نکرده، اجرای این قانون اصلاً امکان پذیر نیست.



وی با بیان اینکه من در مجلس ششم هم که قانون احقاق حق مطرح بود، مفصلاً صحبت کردم گفت: تعدادی از اصلاح طلبان از جمله آقای بهروز افخمی اعلام کرد اگر این قانون تصویب شود باید درب صدا و سیما را بست.



ضرغامی با بیان اینکه بحث «دفاع دو برابر» یک چیز ساده لوحانه ای است افزود: همه آقایان درباره قانون احقاق حق گفتند بگذارید با اصل این قانون مخالفت نشود.



وی با بیان اینکه در رسانه ملی ما این کار را روزانه انجام می دهیم گفت: به عنوان مثال فلان وزیر می گوید فلان مطلب علیه من یا دستگاه زیر مجموعه من گفته شده و من باید در رسانه ملی از شخصیت حقیقی و حقوقی ام دفاع کنم.



ضرغامی افزود: آخرین مورد در این باره می توان به صحبتهای خوب دکتر روحانی در رسانه ملی اشاره کرد که نظراتش را درباره گزارش مربوط به پرونده هسته ای بیان کرد.



رئیس رسانه ملی با بیان اینکه درب این رسانه به روی همه مسئولان باز است گفت: درباره گزارش هسته ای مسئولان دیگری هم می توانند در رسانه ملی حضور پیدا کنند و در باره ابعاد دیگر این پرونده نظراتشان را بیان کنند.



ضرغامی افزود: در بعضی از مواقع برخی افراد فکر می کنند آن کاری که خودشان می خواهند انجام دهند مهم است.



وی با بیان اینکه پس از مناظره های انتخاباتی حدود 30 نفر برای دفاع از خود ثبت نام کردند گفت: اینکه پس از انتخابات زمینه ای فراهم شود تا هر شب یکی از این 30 نفر در برنامه تلویزیونی شرکت و برای مردم صحبت کند در اصل شدنی نیست زیرا با فضای پس از انتخابات سازگاری ندارد و این موضوع را خود این افراد نیز قبول کردند.



ضرغامی تصریح کرد: شخصاً معتقدم اگر به کسی ظلم شود و ما پاسخ مناسبی نداشته باشیم، واقعاً عقوبتش به صورت اعتقادی و سنتی پای همه ما را خواهد گرفت.



وی با بیان اینکه رسانه ها در این باره می توانند رسانه ملی را راهنمایی کنند ، به سؤال خبرنگار درباره شاخص های رسانه ملی در خط قرمزها اشاره کرد و گفت: من خودم هم این شاخص ها را نمی دانم و برخی از کارت زردهایی را هم که می گیریم به همین خاطر است.



رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه حیات نو مبنی بر اینکه چرا در برخی بخشهای خبری این سازمان از جمله30 :20 و شبکه خبر حقوق شهروندی افراد رعایت نمی شود گفت: فرمایش شما به لحاظ طرح موضوع کاملاً درست است.



ضرغامی افزود: خیلی وقت ها در برنامه های خبری به عنوان چند صدایی ممکن است خبری پخش شود که با آبروی افراد بازی شود و من شخصاً‌ در این باره بارها تذکر داده ام.



وی گفت: آخرین بار هم در باره پخش گزارشی با موضوع خرید لباس های دست دوم، به شدت ناراحت شدم و برخورد تندی کردم.



ضرغامی با بیان اینکه درباره رعایت حقوق شهروندی در بخشهای خبری مرتب تذکر داده و اصلاح می شود افزود: با این حال نمی توانم بگویم رسانه ملی از این گونه خطاها مصون است و انشاء الله نکته بین ها در این باره تذکرات لازم را به ما بدهند تا ما بهتر بتوانیم این خطاها را رفع کنیم.



وی با انتقاد از گزارش مربوط به انتقال خون یزد گفت: در این باره تیمی را برای تحقیق تعیین کرده ام که امروز یا فردا نتیجه را به من خواهند گفت و تصمیم لازم در این باره اتخاذ خواهد شد.



ضرغامی درباره رعایت حقوق شخصیتهای سیاسی در رسانه ملی با بیان اینکه کلیات حرف شما (خبرنگار) را تأیید می کنم اظهار داشت: در انتخابات اخیر سعی کردیم همه کسانی را که آسیب دیده بودند پوشش دهیم که در این باره بارها از آسیب دیدگان گروه به اصطلاح سبز و نیز فرزند دکتر روح الامینی اخبار و گزارشهایی پخش شد.



رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در این باره برخی تمایل نداشتند از آنها تصویری نشان داده شود گفت: البته بسته ای تهیه شده که در آن شخصیتهای مختلف حضور دارند هر چند الان زمان این مسائل گذشته است.



ضرغامی با بیان اینکه سیاست رسانه ملی دوری گزیدن از پخش مطالب خشونت آمیز است افزود: در برخی موارد هم که شخصیتی مضروب شده و یا عمامه ای از سر افتاده بود و یا موارد دیگر، رسانه ملی آنها را پخش کرد.



وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما همواره بر اجرای مطالبات در مجاری قانونی تأکید دارد گفت: به عنوان مثال نباید توقع داشت که تجمعی را که از طرف وزارت کشور به ان مجوز داده نشده ، مانند تجمع قانونی پخش کنیم.

 





 
 
حسن فاتحی
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۱۹:۰۲:۱۶
برادر ضرغامی تکرار منطق غلط یکی از روشهای تبلیغاتی رایج درجوامع غیردینی است وشما که ادعای ولایت مداری دارید چرا شجاعت عذرخواهی ازمردم را ندارید؟
برادر رسانه شما عامل فتنه شد وجناح گرایی حضرتعالی نظام اسلامی را به چالش کشانید شما میفرمایید آماده دریافت پیشنهادها هستیم وفلان ولی صدای ملت را نشنیده اید وهنوز هم روی منطق خودتکرار می کنیدبخدا به جزاینکه هزینه ها را بالا برید فایده ای برای رسانه ملی ندارید والبته این نظر شخصی من است ومن شمارا ازبابت ترویج بداخلاقیها نخواهم بخشید اگر به روز حسابی معتقدباشید. (250250)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۱۹:۴۷
جواب من به میر حسین موسوی
پيكار عليه ظالمان پيشه ماست، وندر ره دوست مردن انديشه ماست
هرگز ندهم تن به ذلت هرگز، در خون زلال كربلا ريشه ماست
اقای موسوی تا ما هستیم شما نمی توانی گزندی به نظام برسانی (250363)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۴۵:۴۸
به به چه شعر زیبایی داداش این شعرو از کجا اوردی؟بگو از کجا اوردی؟
واقعا شعر قشنگیه موسویا یاد بگیرن به جای ما بیشماریم از این شعرا بگید بی سوادا

پيكار عليه ظالمان پيشه ماست، وندر ره دوست مردن انديشه ماست
هرگز ندهم تن به ذلت هرگز، در خون زلال كربلا ريشه ماست (250386)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۴:۳۲:۵۱
تکرار طوطی وار کلمات به ظاهر ارزشی ولی در باطن بی ارزش و در تضاد با راه خدا در مرام راه سبز ایران نیست (250554)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۴۱:۱۷
تو از کجا در امده ای که به موسوی می گویی نمی گذارم به نظام آسیب بزنی؟!
اول خودت را بشناس
بعد طرفت را بشناس
بعد اگر رویت شد دهانت را باز کن (250485)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۲۰:۴۲
موسوی همین قدر سهم از ایران دارد که ان چاه کن در جونوبی ترین روستای ایران دارد.مگر موسوی کیست؟ (250629)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۰۷:۱۴
به به چه شعري .خيلي هم خوب .
ولي يك سئوال كوچولو؛ امام حسين چرا شهيد شد و واقعه كربلا چه بود؟! (250566)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۲۳:۰۱
شما همون مجاهد خلقی که در کشور اردن هاشمی سکونت داری نه؟ (250631)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۲ ۰۹:۳۰:۲۱
حضرت آقاي رضا.
1- من نه مجاهد خلقم نه بسيجيم و نه حزب الله ايي من يك انسان ايراني مسلمانم و به اينها افتخار مي كنم.(و از مجاهدين و هر گونه خشونت بخصوص خشونت كور از طرف هر گروه و دسته ايي بيزارم)
2- من فعلادر جنوبيترين نقطه از خاك پاك ايران در حال خدمتم (اگر خداي من قبول كند )
3-سواد من به من اجازه نمي دهد كه چك كنم چرا پرچم اردن براي من ثبت مي شود
4- هر انساني و در هر جا حق اظهار نظر دارد
5- به انديشه ها پاسخ بدهيد و سعي نكنيد صورت مسئله را پاك كنيد.
6- بسيجي بودن و حزب الله ايي بودن به تنهايي افتخار نيست. اينكه براي انسانيت براي كشورت و براي اسلام چه كار مفيدي انجام دادي مهم است.

اميدوارم الف اينها را منتشر كند تا تمام فكر و ذكر برادران ارزشي ما معطوف به دستهاي عوامل بيگانه نشود .آمين (250716)
 
رحیم
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۴۳:۵۸
جناب رهپوی وصال!
در جنگ جمل کسانی که در برابر علی ایستاده بودند همگی قربة الی الله می جنگیدند.
یارو دستش توسط توسط علی قطع شده بود رفته بود به عایشه می گفت مرا در قیامت شفاعت کن!
فاصله حق و باطل به اندازه تار موست. این طور مطلق صحبت نکنید.
به قول مولا زمان زمان فتنه است. فعلیکم بالقرآن!
ضمنا نگاهی هم به نامه حضرت امیر به مالک اشتر بفرمایید البته اگر خواندن و نوشتن بلدید. (250634)
 
محمد کاظم
۱۳۸۸-۰۸-۲۲ ۱۴:۴۷:۲۳
ممکن هست بفرمایید که چه چیز موسوی با حضرت علی (ع) شباهت داشت؟
اما من می تونم تفاوت خیلی واضح رو بیان کنم و اون اینکه :
طرفدارای حضرت علی (ع) بیشتر از قشر محروم و پا برهنه بودند. چیزی که در اطرافیان موسوی کمتر می شه پیدا کرد.
با بدست گرفتن یک پارچه سبز که آدم شبیه کسی نمیشه. (250752)
 
رعنا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۴۶:۵۸
- اقای ضرغامی بدون تعارف!
عملکرد صدا و سیمای شما در حوادث اخیر اصلا خوب نبود!
در این چند ماه چقدر اقبال عمومی به رسانه های بیگانه زیاد شد؟!
از بینندگانتون چقدر کم شد؟! خوبه این امار دست ما نرسه دست شماها که باید برسه! (250372)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۴۹:۰۱
اتفاقا من خودم بعد از انتخابات ماهواره رو جمع کردم تا بیش از این مغزم رو پوک نکنه. نه تنها ماهواره را جمع کردم بلکه ان را به همراه بی بی سی و یوگی(نوری زاده) به زباله دانی تاریخ فرستادم و همشان را به خدای بزرگ سپردم.این رو جدی گفتم در غالب طنز (250388)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۲۵:۱۴
اینجا که مردم ناراحتی چشم ندارن اینجوری مینویسی

وقتی من خورم تو 13 ابان دیدم حداقل 4000 مامور بودن اونقت میگن 40 نفر اومدن وقتی به هرکی جز کسایی که معترضن حق تجمع دارن که هیچ همین صدا و سیما براشون تبلیغ میکنه با توجه اجازه تجمع که کاملا در قانون اساسی بر ان تاکید شده اجازه نمیدهند وقتی افراطیون با کوچکترین حرکتی ما ها رو ضد ولایت میخونن اونوفت 1 دقیقه به افراد حق دفاع از خودرو نمیدن اگه نمیتونین با اونا مصاحبه کنین
برین با طرفدارانشون مصاحبه میکردین عملکرد مغرضانه صدا و سیما بسیار بدتر رسانه های خارجی بود شاید اگه سانسور تا این حد نبود و باعث تحریک مردم نمیشد اگه یکدفعه به جای اینکه بگن آشوبگر میگفتن معترض و خیلی چیزهای دیگر
که سعی این فرزندان ایران زمین رو با این چهره نشون بدن نبود همه بر گردن صدا وسیماست (250574)
 
صبور
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۱۹:۵۲:۵۳
آقاي ضرغامي هيچگونه توجيهي نيست ما در خانه هايمان مي ديديم كه سيماي ملي سابق و سيما انتخاباتي احمدي نژاد چه مي كرد. آقاي ضرغامي يادتان هست در گزارش ويژه خبري 20:30 چه گزارشاتي را از جلسات آقاي موسوي پخش مي كرديد؟ بعنوان مثال:يك نفر از آقاي موسوي در شيراز نظر آقاي موسوي را در مورد نهضت آزادي مي پرسد. و ايشان صادقانه با تاسي از نظر حضرت امام گفتند من با اين گروه مشكل دارم. و شما هم بخاطر اينكه صرفداران نهضت آزادي به ايشان راي ندهند، در گزارش 20:30 همين مطلب را از زبان موسوي پخش كرديد. و يا در نجف آباد وقتي عده اي از طرفداران احمدي نژاد كه خود را بعنوان طرفدار موسوي با شال سبز به جلسه آقاي كروبي رفته بودند و شعار بنفع موسوي دادند و آقاي كروبي را عليه موسوي عصباني كردند. شما هم آنرا عليه موسوي در گزارش خبري 20:30 پخش كرديد. آيا اين رفتار شما نشانه بي طرفي صدا و سيما بود؟
آقاي ضرغامي نمونه هاي زيادي هست كه از حوصله اين بحث خارج است. همه اينها انتخابات را مخدوش مي كند. اين دنيا با دروغ و كلك و نيرنگ تمام مي شود. اما در دنياي باقي چكار مي كنيد؟ نكند اعتقاد به اين حرفها نداريد و بنده را بخاطر اينكه حرف از روز قيامت مي زنم مسخره كنيد.
آقاي ضرغامي دقيقا يادم هست كه حضرت امام به مسئولين سفارش كردند كه نكند مردم بخاطر اينكه حرف ما را گوش مي كنند به بهشت بروند و ما خودمان به جهنم برويم. آقاي ضرغامي من مي دانم تو هم ماموري و معذور. چرا توجيه مي كنيد؟
آقاي ضرغامي برنامه اي بود كه مي خواستند احمدي نژاد را رييس جمهور كنند و همه مهرها را چيده بودند تا آنچه را كه مي خواستند اتفاق بيفتد. و ظاهرا اتفاق افتاد.
آقاي ضرغامي برنامه هاي شما و توجيهات شما فقط بدبرد عوام مي خورد كه آنها را گول بزنيد. خواص و نخبه هاي مي فهمند همه اينها دروغ است. عوام هم كه با شما هستند و خواس هم عليه شما پس براي چه كسي اين همه به هم مي بافيد. مطمئن باشيد حتي يك درصد افراد آگاه به حرفهاي شما اعتقاد ندارند. پس به خودتان زحمت ندهيد. (250261)
 
عوام
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۲۷:۴۳
ببخشید از طرف عوام مزاحم می شوم.
به درد ما هم نمی خورد. (250281)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۵۶:۵۲
دروغ کنتور ندارد، اما شما طرفدران اصلاحات همه را از رو برده اید.
فقط به دو نمونه از دروغ های بی شمارتان اشاره می کنم.
در نجف آباد وقتي عده اي از طرفداران احمدي نژاد كه خود را بعنوان طرفدار موسوي با شال سبز به جلسه آقاي كروبي رفته بودند و شعار بنفع موسوي دادند و آقاي كروبي را عليه موسوي عصباني كردند. شما هم آنرا عليه موسوي در گزارش خبري 20:30 پخش كرديد. آيا اين رفتار شما نشانه بي طرفي صدا و سيما بود؟
مثل اینکه فراموش کرده اید که خود کروبی در این جلسه گفت که می داند این ها از خانه ای تیمی حامیان موسوی خط می گیرند؟!
شما دیگر کاسه داغ تر از آش نشو و فقط کمی دست از دروغگویی بردارید

يك نفر از آقاي موسوي در شيراز نظر آقاي موسوي را در مورد نهضت آزادي مي پرسد. و ايشان گفتند من با اين گروه مشكل دارم. و شما هم بخاطر اينكه صرفداران نهضت آزادي به ايشان راي ندهند
یعنی صدا و سیما به خاطر اینکه اعضای گروهک نهضت آزادی به موسوی رای ندهند، این را پخش کرد؟!
خوب اگر واقعا نظر موسوی این بوده است که نباید انتظار داشته باشد که طرفداران انگشت شمار این گروهک بهش رای بدهند. چرا از صدا و سیما طلبکار شده اید؟
تازه صدا و سیما با این کارش بزرگترین خدمت را به موسوی کرد و باعث شد تا اکثریت انقلابی مردم و معتقد به آرمان های امام، به خاطر دوری جستن موسوی از نهضت آزادی و مطرود امام، به او رای بدهند.
چرا با دروغ و دغل، قضیه را وارونه نشان می دهید؟
از عاقبت شوم سران دروغگو و مدعی تقلبتان درس نگرفتید؟
باور کنید مردم شعور دارند و با دروغگویی و مظلوم نمایی شما سیاه کارها، فریب نمی خورند؛ همچنان که نخوردند و آن را در این انتخابات نشان دادند و با رای بالا به پیرو راه امام (ره) ثابت کردند که از اغتشاشگران و مزدوران آمریکا، متنفرند. اما گویا شما دوست ندارید پیغام ملت را بشنوید.
امیدوارم الف نظرات مردم را انتشار دهد. (250293)
 
alireza
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۲۰:۱۹
آقای صبور
تند نرو برادر!
با کدام وجدان و منطق اینچنین شخصی را تهمت باران می کنی، خود را نخبه و دیگران را عوام می دانی و خود می گویی و خود نتیجه می گیری؟
اصلا بر فرض که تمام حرف های شما درست، اینکه در بیست و سی خبری پخش شده که نشانگر اختلاف کروبی و موسوی است انتخابات را \"مخدوش\" می کند آقای نخبه؟ یکبار قانون را خوانده ای؟ تعجب می کنم. از امام صحبت می کنی و آنگاه نگران طرفداران نهضت آزادی هستی؟ فکر کنم دیگر یک دانش آموز دبیرستانی هم نظر حضرت امام را درباره نهضت آزادی بداند.
چرا اینقدر غرق در نفرت و تعصبی برادر من؟ شما که اهل نیرنگ نیستی بگو چرا آقای موسوی بعد از چندین ماه هنوز از آوردن دلایل مستدل برای ادعای خود عاجز است؟ شما که نخبه ای باید با دلیل و مدرک حرف بزنی. چرا بی دلیل ادعای گزاف آقای موسوی را قبول کردید؟
آیا این اختلاف رای 11میلیونی بخاطر این بود که نهضت آزادی به دلیل گزارش کذایی 20:30 از موسوی دلگیر شد و به او رای نداد؟
اگر واقعا آقای موسوی از نهضت آزادی ابراز برائت کرده باشد(که من بخاطر نمی آورم لااقل در عمل او اینگونه نبوده است) این مایه افزایش آرای اوست نه کاهشش. برادر من! چشمت را باز کن. ملت ما با شما بقول خودت نخبه ها! کمی متفاوت تر می اندیشند. مگر نهضت آزادی چقدر پایگاه اجتماعی دارد؟ مگر حمایت این نهضت بقول امام نامشروع؛ از معین چقدر برای او رای جمع کرد که حالا موسوی بخواهد سبد رایش را با حمایت آنها پر کند؟
گیرم که 20:30 گزارش اختلاف کروبی و موسوی را پخش کرد. مگر شما مناظره(بخوانید مصالحه) این دو تن را ندیدی؟ مگر ندیدی چگونه در تمام طول مناظره با توافق انجام شده هردو به سوی یک سیبل تیر می انداختند؟ شما را به همان معادی که اعتقاد داری کمی انصاف داشته باش.
کمی بر احساساتت غلبه کن و منطق و دلیل را جایگزین کن. هرچه باشد شما نخبه ای و انتظار بیشتری از شما می رود. (250333)
 
سارا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۷:۵۵:۲۴
این آقایان طرفدار موسوی هر اتفاقی خلاف نظرشون و به ضررشون بیفته می بندن به احمدی نژاد! خیلی جالبه!
طرفداران احمدی نژاد کروبی رو علیه موسوی شوروندن؟ عجب!

از خدا می خواهیم هر چه سریع تر فتنه گر را رسوا کنه!

یه جک هایی می گن این آقایون آدم نمی دونه بخنده یا گریه کنه! (250419)
 
دانشجوي سبز
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۸:۰۷:۴۷

با اينكه همه نتايج راي گيري را به صدا و سيما نسبت دهيم مخالفم صدا و سيما تأثير محدودي دارد و انتخابات دوم خرداد نشان داد كه مردم هستند كه تصميم مي گيرند و دليلي ندارد كه نتايچ انتخابات اخير را نيز به راي مردم نسبت ندهيم

به هر حال ما سبزها بيشتر از طيف دانشجو و طبقه متوسط هستيم و حق راي اين طبقه بيش از سيزده ميليون نيست.

به جاي اينكه از مهندسي ارا سخن بگوييم بايد به دنبال مهندسي انتخابات شوراها باشيم و براي شوراها به نيروهاي متخصص نياز است و نبايد دوباره از چهره هاي سياسي استفاده شود و الا جنبش سبز در شوراها متوقف خواهد شد

به نظر من آقاي مير حسين و يا آقاي كروبي قدرت مانور خود را از دست داده اند و صرفا نمايندگي حركتهاي غيردمكراتيك را بر عهده گرفته اند اين دو از همه كارتهاي خود استفاده كرده اند. به عنوان نمونه كروبي با بيان تجاوز جنسي آخرين فحش ركيك خود را به نظام داد و ديگر حرفي براي گفتن ندارد

عقلاي دوم خرداد مثل آقاي خاتمي و هاشمي بايد رهبري اصلاحات را بر عهده بگيرند و براي انتخابات آتي برنامه ريزي كنند. (250423)
 
ایران سبز
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۵۴:۳۷
آقای \"دانشجوی سبز\" که احتمالا هیچکدومش نیستی. سبز بودن این نیست که خودت اسمتو سبز بذاری در حالی که دیدگاههای سیاه سیاه داشته باشی!
لطفا برو زیر پرچم خودت. (250490)
 
علی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۶:۵۱:۲۲
می بینی آقای دانشجوی سبز
جنبش سبز حتی تحمل حرف مخالف \"خودی\" را ندارد. چه برسد به دیگران. (250607)
 
دانشجوي دوم خردادي
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۸:۱۴:۴۸
به نظر من جنبش سبز به يك رهبر نيرومند و معتدل مانند خاتمي نيازمند است.

آقاي مير حسين از نظر روحي توانايي مانور ندارد. آقاي كروبي هم وجهه مناسبي ندارد و شعار هر ايراني پنجاه هزارتومان او بزرگترين ضربه به حيثيت ملي هر ايراني بود و آيندگان در مورد اين شيوه تبليغ و جمع كردن راي قضاوت مثبتي نخواهند داشت

سبزها فقط آنهايي كه به خيابان مي آيند و سنگپراني مي كنند نيستند
بيشتر سبزها از دانشجويان و اقشار بالاي جامعه هستند كه انگيزه اي براي آمدن به خيابان ندارند ولي حاضر هستند در حركتهاي دمكراتيك توان و قابليت خود را نشان دهند.

به هر حال انقلاب ايران خيزش فقراي جامعه بود و هنوز نيز اقشار فقير و روستايي در اكثريت هستند.

براي اينكه آراي سبزها بيشتر شود بايد برنامه ريزي بلند مدت داشته باشيم و سطح تحصيلات مردم و سطح رفاه آنها را بالا ببريم (250424)
 
Ali
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۱۳:۱۳
شما نگران نباش، سطح تحصیلات مردم چه ما بخوایم چه نخوایم بالا میره. ضمنا برای خیلی‌ از سبزها هم موسوی، هم کروبی و هم خاتمی رهبر جنبشند (البته نظر شما هم محترمه)

یک صحبت هم با آقای ضرغامی،

الان طبق آمار مخابرات کمتر از ۴۰% از مردم ایران به اینترنت دسترسی‌ دارند، هیچ فکر کردین تا ۵ ساله دیگه چه اتفاقی می‌افته. آقای ضرغامی ظلم باقی‌ نمونده و نخواهد ماند. (250441)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۱۹:۵۶
یعنی خدا وکیلی بعد از این همه بلایی که اصلاح طلبان سر مردم آوردند شما رویتان می شود تو چشم مردم نگاه کنید و درباره این حرف بزنید که خاتمی رئیس باشه یا موسوی؟!
چقدر شما رویتان زیاد است!
دروغ تقلب را گفتید.
به حیثیت رئیس جمهور کشور ضربه زدید و او را دروغگو و حرام زاده نامیدید.
مردم را به کشتن دادید.
پروزه شهیدسازی راه انداختید و برای افراد زنده مجلس ختم گرفتید و او را فرزند شهید و برادر 4 شهید و خواهرزاده چند شهید دیگر معرفی کردید.
با قلدربازی و دیکتانور گری خواستید تا رای 25 میلیون و بلکه 40 میلیون ایرانی را نابود کنید.
آبروی ایران در سطح جهان را بردید و کاری کردید که همه کشورها برای ما شاخ و شانه بکشند و فکر کنند ایران تضعیف شده است.
تهمت تجاوز و شکنجه زدید.
به نفع آمریکا و اسرائیل و برای نابودی شهدا و امام شعار دادید و . . .

باز هم آنوقت سرتان را بالا می گیرید و در مورد رئیستان حرف می زنید؟!

چه قدر نظام پیگیر ادعاهای مسخره شما در مورد کشته شدن فلانی و شکنجه آن یکی شد؟
هر کجای دنیا، حزب و گروهی چنین کاری کرده بود، به سخت ترین نحو محاکمه می شد نه اینکه جرات کند بیاید و طلبکار هم باشد!

شماها دیگر چه جوری هستید؟
چه قدر از محبت اسلامی نظام و دولت سواستفاده می کنید؟ (250571)
 
سبز
۱۳۸۸-۰۸-۲۴ ۱۵:۱۸:۵۶
من فکر نمی کنم شما ایرانی باشید. عزیز من همیشه سعی کن حرف هر دو طرف رو گوش کنی بعد قضاوت کنی... به امید پیروزی حق (251062)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۲۰:۴۲:۰۷
با همه ی احترام و علاقه ی زیادم به سید محمد خاتمی اما به نظرم اصلاحات رهبری همچون موسوی نیاز داشت که به آن رسید. خداوند حافظش باشد. (250925)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۴ ۰۸:۴۳:۲۹


به هر حال انقلاب ايران خيزش فقراي جامعه بود و هنوز نيز اقشار فقير و روستايي در اكثريت هستند.

براي اينكه آراي سبزها بيشتر شود بايد برنامه ريزي بلند مدت داشته باشيم و سطح تحصيلات مردم و سطح رفاه آنها را بالا ببريم

عزیزم شما که اسمتو دوم خردادی گذاشتی، دوم خرداد خیزش کدام بخش از جامعه بود؟

شما برای اصولگراها برای افزایش آرایشان برنامه ریزی بکن! دستت درد نکنه! تا همینجا هم که اومدی خیلی زحمت کشیدی! (250967)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۴ ۰۸:۵۲:۳۲
یعنی خدا وکیلی بعد از این همه بلایی که اصلاح طلبان سر مردم آوردند شما رویتان می شود تو چشم مردم نگاه کنید و درباره این حرف بزنید که خاتمی رئیس باشه یا موسوی؟!


من دکمه \" مخالف\" رو زدم و الان هم میگم که
بله رومون میشه چه جورم.


نظر مردم براتون مهم هست یا نه؟
خیلی بده که آدم بگه آره و بعد کار دیگه ای بکنه!
جای دوری نری ها. همینایی که همینجا هم نظر میدن مردم هستن! (250969)
 
صبا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۲۰:۲۱
خواص عزیز! \"خواس\" یعنی چی؟
در ضمن پخش نظر آقای موسوی در مورد نهضت آزادی که به نفعش بود چون میزان پایبندیش رو به نظرات امام نشون میداد.
عزیز برادر مشکل امروز ما عمکرد بد صدا وسیما نیست مشکل ما بی بصیرتی و احساساتی ونفس پرستانه عمل کردن خواصمونه (250446)
 
شیخ اشراق
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۲:۵۳:۰۵
برخی از طرفداران افراطی آقای موسوی مثل گربه هستند هر طوری بندازیشون بالا یاز هم چهار جنگولی میان پایین.بحث بی فایدست اگر خودشون فهمیدن که خوش به حالشون وگر نه نرود میخ آهنین در سنگ...
(امید وارم به کسی بر نخوره مثال گربه برای روشن شدن عرضم بود)
یاعلی (250537)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۸:۵۶:۲۱
برای شماصدا وسیمای ها و هدفتان در قبل از انتخابات همین بس که ایت الله صافی گلپایگانی کار 20:30 را حرکت زشت صدا وسیما نام داد!(اشاره به اخبار 20:30 در باره ی فیلم انتخاباتی مهندس موسوی و خبری که این چنین منتشر شد:عدم حمایت مراجعی از موسوی که در فیلم انتخاباتی موسوی پخش شد و بیانیه ی که از جانب مراجع خواند!)اینقدر با مردم صادق نبودید که خبری که در خروجی سایت ایت الله صافی درج شده بود را منتشر کند و از مردم یک معزرت خواهی کوچک کنید!

به امید ظهور (250619)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۱۹:۵۷:۰۰
برادر من ما می دونستیم.نه الان و نه 100 سال دیگه حتی به نوه ی موسوی هم نباید اجازه بدن بیاد جلو دوربین مگر اینکه توبه کند و از ملت شهید پرور و امت حزب الله به خاطر خیانت در حق نظام اسلامی طلب عفو و بخشش کند .وگرنه سابقه ی تاریخی حزب الله نشان داده است که حتی اگر منتظری هم باشی گوشه نشین خواهی شد.موسوی که مقامی در حد منتظری هم ندارد و خیلی کوچک تر از قائم مقام امام هست. (250262)
 
مولانا سیدعلی خامنه ای
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۲۵:۳۲
اینکه منتقدان نظام از حضور در رسانه ملی محروم باشند اشتباه بزرگی است. من مطمئن هستم که رهبری هم با این کار مخالفند ولی یک عده کاتولیک تر از پاپ رسانه ملی را رسانه میلی کرده اند (250304)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۵:۱۸:۳۹
آقا سعید بشینید منتظر باشید که توبه کند . موسوی توبه کرده و این شده . شما هم اطمینان داشته باشید که صدا و سیما هر کاری از دستش بر میومد برای احمدی نژاد انجام داد . یه مثال : وقتی احمدی نژاد اسم هاشمی و ناطق رو آورد هیچ کس خمی به ابرو نیاورد ، اما اون موقع که کروبی حرف علی آبادی رو زد ببینید چه چشم غره ها و اخمهایی بهش کردن و اونم واکنش نشون داد . موسوی بیاد تو صدا و سیمایی صحبت کنه جمعیت معترضین تو روز قدس و 13 آبان رو دها نفر عنوان کرده . حیف که الف نظرم رو حذف می کنه وگرنه یه جوری بهت می گفتم که از طرفداری از این دولت خجالت بکشی ......یکی طلبتون (250409)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۴:۳۹:۴۲
اقای عزیز اقای کروبی همه ی ابروی نظام رو با یه دروغ برده.نظام هم منزوی کرد کروبی رو.شما یه جوری جواب بده که نظرت منتشر بشه.می خوای فحش بدی؟که پخش نمی کنن؟حرف حق احمدی نژآد مورد تایید مردم بود.همه ی مثل هات اینجوریه؟منم 10 تا چیز بگم که از طرف داری موسوی خجالت بکشی؟همین بس است که دوستان شما با کفش نماز خوندند (250559)
 
سین الف
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۸:۲۰:۰۳
مشکل شما اینه که به جای مردم جسبیدین به نظام. \"آبروی نظام رو برد\" \"نظام منزویش کرد\" نظام بدون مردم هیج نیست. حالا نظام هر کی رو بخواد منزوی کنه تا مردم پشتشند از چی می خواد منزوی بشه.

شما فعلا مشق شبت این باشه که بری فکر کنی ببینی رابطه با آمریکا خوبه یا نه؟ (250613)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۰۱:۳۹:۴۸
دقیقاً. نظام باید خودشو با مردم منطبق کنه نه مردم با نظام!

نظام بدون مردم هیچی نیست. مشروعیت نظام از مردمه. انقدر نگید نظام نظام. (250821)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۲ ۲۲:۱۴:۴۶
شما جواب نظر من رو دادین؟
برادر من ایت الله منتظری اکنون میلیون ها مقلد دارند!
ایشان استاد مثلم فقه هستند!
ای کاش شما به سایت ایشان و بخش خاطرات ایشان سری میزدید و یک طرفه به قاضی نمیرفتید! (250809)
 
كورش
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۱۲:۵۷:۱۶
ما هم قبول داريم كه منتظري مقلد دارد ولي اولا كم هستند، ثانيا بيشتر مشكل داران با انقلاب و نظام از ايشون تقليد ميكنند! و نكته ديگر اينكه بايد به منتظري تبريك گفت كه حتي ،بي.بي.سي و voa و... هم استفتائات خود را از ايشون ميپرسند! و ايشون بيسياري از كفار رو هم مسلمون كرده است! به نظر ميرسد حضرت امام در عزل منتظري از رهبري عجله كرد! وگرنه ما الان با كشورهاي مسلمان امريكا و انگليس و... ارتباط دوستانه داشتيم! حيف كه منتظري از دست رفت! (250873)
 
محمد بن حر
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۰۳:۳۲
ببخشید اقای موسوی در حدی نیست که بخوایم وقتمون رو به خاطرش از دست بدیم.وقت مردمم نگیرید.موسوی چه کاره ی مملکت هست؟جز یک کاندیدای شکست خورده؟این قدر ادم مهمی نیست.نمی دونم چرا الکی دوس دارن بعضی ها بگن مهمه.یه نگاه به جنبش بی سر همه چیز را روشن میکند. (250264)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۵۸:۵۰
من به شخصه کردان را بالا تراز شیخ توهمی قبول دارم.حداقلش توهم نداره! (250296)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۲۲:۵۰
در حال حاضر مقام موسوی از شخص کردان هم کمتر است.حالا چرا زورتون میاد؟ (250311)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۵۷:۰۱
من موافقم با محمد اصلا موسوی در حدی نیست که ما بخواهیم بزرگش کنیم.بعد 20 سال اومد اغتشاشگری کرد بعدشم رفت خونش (250294)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۱۵:۱۸
آقاي محمد بن حر! بايد ياد بگيري از طرف مردم حرف نزني . نظر خودت رو بگو برو.مهم بودن يا نبودن موسوي را فعلا داريم مي بينيم. در ضمن چيزي به اسم خرد جمعي به گوشت خورده؟! خرد جمعي را بجاي سر جنبش فرض كن. ميشه چند نفر؟ (250569)
 
صمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۱۳:۰۷:۵۳
ببخشيد كدوم مردم ! مردم كه همونائي بودند كه احمدي نژاد رو با راي 25 ميليوني انتخاب كردند،حالا چه دلتون بخواد چه نخواد! پس شما از طرف اكثريت حرف نزنيد! و همون تجمعات 200 و 300 نفريتون رو براي خوشايند امريكا داشته باشين! (250876)
 
حاج محمود
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۱۲:۲۸
اقای رئیس صدا و سیما من به عنوان یه طرف دار دولت از شما انتقاد دارم که چرا نباید مردم ما یه شبکه ی فارسی زبان در حد پرس تی وی داشته باشن که متمایل نشن به سمت بی بی سی؟یه شبکه ی 24 ساعته ورزشی با کیفیت راه اندازی کنید.دیگه از الجزیره که ....اره!خوب این فیلم سوسولی شبکه دو هم چیه نشون میدی؟نمی شود 70 میلیون را با 5 یا 6 تا شبکه راضی نگه داشت ایران الان باید 60 تا شبکه داخلی داشته باشه /دوستان مگه نه؟حضرت اقا هم از شما انتقاد داره.ولی همین جریان فیبر نوری که راه اندازی شد جای تشکر داره که دیگه حتی اگر پارازیتم بندازن برنامه های صدا سیما قطع نمی شود.این واسه امنیت ملی خوب بود. (250266)
 
نادره
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۳۰:۲۷
ایکاش موسوی قبول میکرد و میرفت برای مصاحبه و مناظره تا الان این اصولگراها بهانه ای نداشته باشند (250267)
 
saeed
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۱۹:۵۵
موسوی حرفی نداره جز توهمی که دوستاش بهش القا کردن و اونم به یه گروه کوچکی از مردم.ما حساب 13 میلیون رای به اقای موسوی رو با اغتشاشگرا جدا میدونیم.گروهی از موسوی ها که دل در گرو انقلاب داشتند بعد از روشن شدن ماهیت فتنه گر و آشوب طلب وی از دور موسوی کوتاه اومدن.یه گروه اقلیت سعی داشتند کشور رو به اشوب بکشند که چشم فتنه رو دراورن خود ملت
من به موسوی های متمدن که خطشون رو از اغتشاشگرا جدا کردند به عنوان یه طرف دار دولت تشکر میکنم.و از اغتشاشگران متنفرم (250309)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۲:۲۸:۱۶
بابا چه روی دارین شما بسیجی ها ببینم از اون بچه فقیر کنار خیابون خجالت نمیکشی یا اون مادر پیر که کنار خیابون تو سرما دست فروشی میکنه سزای صبر و تحمل مردم این بود که حالا نون رو هم گرون کردین مگه نگفته بودین آب و برق رو مجانی میکنید پس چرا هی قبض آب و برق گرون میشه ! با پول نفت چه می کنید نکنه همش میره به حساب پسر هاشمی ! نه عزیز ما دیگه گول نمی خوریم می دونم سانسور می کنید چون توان شنیدن سخن حق رو ندارین.یا مغز شما رو شستشو دادن یا زیاد بهتون پول میدن . سخن از خدا فقط در کلام شماست نه در عمل .بوی از اسلام نبرده اید . (250396)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۵۷:۵۸
ما هم میگیم عجب! تا ان جا که ما می دانیم قشر مستضعف از حزب الله است همون دست فروش با حزب الله است شما به نظر خارج از کشور هستید.این رو همه می دونن که اقشار متوسط به پایین جامعه ایران از چه افرادی حمایت می کنند.من افتخار میکنم که یک بسیجی هستم.و پدرم کارگر ساختمانی است که با نون حلال ما را بزرگ کرده.و امروز من بدون یک کلاس خصوصی در دانشگاه سراسری درس می خونم.گویا مغز شما رو بی بی سی و نوری زاده شست شو داده است.
پيكار عليه ظالمان پيشه ماست، وندر ره دوست مردن انديشه ماست (250491)
 
قاضی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۱۱:۲۵
برادر عزیز جمهوری چک خوش می گذره؟شما که این قدر به ما اتهام می زنی
بگو ببینم شما از رسانه ی کاخ سفید ماهیانه چند پول میگیری بیای اینجا نظر بدی؟مگه نمیگی که بسیجیا خیلی پول دارن! ما هم به شما می گوییم مزدوران ماهوا ره ای از امریکا چقدر پول میگیرن؟هفته ای 1000 دلار؟2000 دلار؟مرگ بر مزدور بی بی سی و رادیو فردا (250501)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۱۶:۱۸
پول نفت مستقیم میاد تو جیب اون بچه 14 15 ساله ی بسیجی حالا چی میگی؟
مردم خوب میدونن که بسیجی ها اکثرا بچه های جنوب شهر هستند.ولی ما مثل شما دنبال مال دنیا نیستیم.راضی هستیم به رضای خدا.شما به چی مطمئنی که این قدر راحت ما رو دزد و قاتل کردی. جسارت نشه پدرتونم زمان جنگ جمهوری چک بوده؟یا خط مقدم جبه! (250503)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۲ ۰۲:۰۶:۴۷
گیریم پدر شما در خط مقدم جبهه !
1)گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟!
2)حاصل خون شهدا چه شد ؟ فقر و فساد و بیکاری خسته نباشید برادران ارزشی ! 3) سخن از خدا و آوردن آسان است ولی با خدا ماندن کار هر کس نیست ! (250689)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۲۷:۱۳
اتفاقا همون بهتر که نرفت تا به این شپشوهای الف نونی مشروعیت نده
حقتون همون --- (250297)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۲۱:۲۲
ادب مرد به ز دولت اوست...
البته از مزدوران ماهواره ای که از محضر استاد نوری زاده شاگردی می کنند انتظار بیشتری هم نیست... (250334)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۴۸:۵۵
سلام اقا
شما اگه این جمله رو یاد نداشتین چی میگفتین؟با شناختی که از دوستان اصلاح طلب(رفاه طلب)دارم اگه پاسخی داشتند تاحالا 1000 بار گفته بودند اینقدم نگین ادب مرد به ز دولت اوست این چرت و پرت ها به درد خودتون میخوره (250465)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۱۸:۰۷
همه دنبال رفاه هستند .مگر شما خود آزاري داري؟! (250570)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۳۱:۴۷
من به آقاي موسوي راي دادم ولي انتظار داشتم ايشون با شجاعت بياد و تو مناظره شركت كنه... الان ديگه واسه ايشون تره هم خورد نميكنم چون ثابت كرده كه شجاعت لازم رو نداره... (250337)
 
واه واه
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۳۳:۴۴
واه واه بلا به دور شپشو هم مگه بلدین شما؟من فکر کردم فقط چیز چیز بلدین.چیییییییییییییییز چیززززززززززززززززززززززززززززززز (250339)
 
لاله
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۳۸:۳۴
ایکاش وقایع این پنج ماهه همش خواب بود. ایکاش سعه صدر بیشتری داشتیم. ایکاش اینقدر سریع جو زده نمی شدیم. ایکاش نیروی انتظامی با معترضان مهربان بود. ایکاش آقای موسوی از راه قانونی اعتراضس را پی میگرفت
ایکاش از این وقایع تلخ درس بگیریم (250263)
 
شهين
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۱۳:۰۳:۳۴
لاله جون موسوي خودش عين قانون هست! اصلا هر كار كه ايشان بكنند عين قانون و خود قانون هست! قانون براي ديگران هست! نه موسوي كه دم به ساعت حرف از قانون ميزند! حتي اگر عمل هم نكند! كارش قانوني است! او كه نبايد حرفش را از راه قانون بزند!1اصلا شايد قانون را قبول ندارد! تازشم بي قانوني خيلي با حاله! (250874)
 
یاحسین میرحسین
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۴۴:۰۳
صداوسیما بخاطر خیانتهایش به نهضت سبز، کثیف تر از آنست که موسوی دعوت پلیدش را قبول کند. همان بهتر که مصاحبه و مناظره با این خائنان را نپذیرفت (250273)
 
فری
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۰۴:۱۹
موسوی کیه؟نکنه فکر کردید ادم مهمیه؟یه باره بیا بگو موسوی پسر خاله ی ابراهیم خلیل الله است!موسوی را یه گروه افراطی بزرگ می دونن.ملت موسوی رو در حد یه فرد شکست خورده قبول داره که جر زنی کرد.چیز چیز یادم رفت بقیش رو! (250299)
 
علی
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۱۹:۱۱
نهضت!جنبش کم بود نهضتم اضافه اش کردند و ما می خندییییم (250310)
 
ایرونی
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۴۷:۱۴
یک سوال: مگر ضرغامی و رسانه ملی مسئول امنیت کشور است؟
2- روزی که رسانه ملی تهمتهای احمدی نژاد را به ناطق نوری و هاشمی پخش میکرد ضرغامی نگران التهاب جامعه نبود؟!

ضمنا حالا که بحث تلویزیون شد، از دلنوازان ممنون از پخش لوس بازی های سخیف و مشمئزکننده شمس العماره متاسفم (250274)
 
سیاوش بزرگ
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۰۶:۴۲
تهمت بود؟حرف ملت بود .من هروقت تو تاکسی بودم همش حرف ملت باغ پسته ی هاشمی و جزیره ی کیش و اینها بود.مردمم خوش حال شده محمود خان حرف دلشون رو زد.تهمت نبود!این اقای موسوی بود که در توهم خودش می خواست کشور رو به باد بده (250300)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۴۲:۵۳
البته که خانواده هاشمی محاکمه شد و باغ پسته و جزیره کیش هم از اونا پس گرفته شد! ای آقا ایشون یه حرفی زد و یه چند میلیونی رای جمع کرد واسه خودش. حالا شما تو همین خیال باش که محمود خان حرف دل مردم را زده. چی به من و تو میرسه؟ (250343)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۱۷:۴۰
برادر شب دراز است و قلندر بیدار .نوبت به محاکمه ی فرزند هاشمی که خوبه محاکمه موسویم نزدیکه (250380)
 
سیاوش بسیار بزرگ
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۱۹:۳۷
چیش به من و تو می رسه؟مگه باید چیزی برسه؟می خوای باغ پسته اقای هاشمی رو بدن به تو تا راضی بشی؟شما که همش تو تقسیم سهمی.حمایت از موسوی و بی بی سی چیش به تو می رسه؟ (250381)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۳:۲۲:۲۱
واقعیت با خیال شما فرق داره.
پرونده رشوه به استات اویل مدت‌ها قبل از انتخابات در رسانه‌های مختلف از جمله همین الف مطرح شده بود و نه تنها تهمت نیست، بلکه به محکومیت طرف رشوه گیرنده منجر شده است.
http://alef.ir/1388/content/view/45334/
اگر مهدی هاشمی به همین خیال شما بود، لازم نبود که از ایران در بره! (250404)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۲:۳۰:۴۵
سوار شدن بر حرف مردم و رای جمع کردن هنر نیست ! (250397)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۱۳:۱۴:۲۳
اتفاقا خيلي هنره كه 25 ميليون راي جمع كني و پوز بعضي از بالا شهري ها رو بزني! و حال امريكا و انگليس و اسرائيل رو هم بگيري! دم احمدي نژاد گرم! (250877)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۲۳:۰۱
اتفاقا منم تو تاكسي در باره ثروت محصولي و .... مي شنيدم راستي اين همه دارايي از كجا آمد؟ (250573)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۱۵:۳۳
تو همونی نیستی که از اردنی و میگی رو بی بی سی پارازیته؟جزو مجاهدین بودی نه؟ (250628)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۳۱:۴۱
چطور آقای کروبی در برنامه های مناظرات انتخاباتی به سردار نقدی و آیت اله جنتی و محصولی توهین کرد ولی صدای شما در نیامد ؟ کروبی بدون ذکر هیچ مدرک یا منبعی در مناظره با احمدی نژاد گفت : شما ( احمدی نژاد ) 40 میلیارد تومان به محصولی وام داده اید . این دروغ بقدری بزرگ بود که خود کروبی هم باور نکرد ... (250315)
 
iman
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۴۸:۴۸
چطور اقای احمدی نژاد مستقیم و غیر مستقیم به مردم پیام دادند و توهین کردن؟
کسی نباید جلوی ایشان را بگیرد؟ (250275)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۰۹:۰۴
ایشون منتخب ملت ایران هستند و رئیس جمهور.شما موسوی رو با احمدی نژاد مقایسه میکنی؟الان موسوی چکاره ی مملکته؟خاتمی چکاره ی مملکته در حال حاضر؟هیچ کاره.فقط می خوان بگن ماروهم بازی بدین.ملت هم توجه نمی کنند (250302)
 
حامي
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۳۳:۰۰
حق با دوستمونه موسوي رئيس فرهنگستان هنره ولي احمدي نژاد رئيس جمهور ايرانه... (250338)
 
م
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۱۵:۱۷
مشکل شما اینه که همه چیز رو درمقام میدونید و ارزشی برای اندیشه قائل نیستید ... از بیاناتتون پیداست ..(( موسوی چکاره مملکته ؟ خاتمی چکاره ی مملکته ؟)) گویی فقط باید بر تخت مقام تکیه زد تا بتوان حرفی بر زبان آورد (250379)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۰۵:۳۵
عزیز من موسوی 8 سال حرفش رو زده بعد از 20 سال اومده می خواد همه چیزو صاحب بشه.الان موسوی هیچ کاره ی مملکته تریبون صدا و سیما فقط در اختیار مسئولین کشور قرار میگیرد نه یک کاندیدای شکست خورده ی جر زن (250497)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۰۱:۴۷:۱۹
اصلاً‌ موسوی فکر کنیم نون خشکیه.

بالاخره تمام این «اختشاش» ها زیر سر اونه دیگه. بذارید بیاد تلویزیون بگه حرف حسابش چیه. البته اگه جرأتشو دارید ( که ندارید) (250824)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۰:۵۰:۱۳
ضرغامی اگر به حرف موسوی عمل میکرد آسمون زمین می آمد؟
فکر میکنید مردم اینقدر نادان و خام هستند که فریب توهم ها و ادعاهای بدون سند این آقا را می خوردند؟
نه آقا جان مردم ما عافل تر از اینها هستند. حداقل از نخبگان و سیاستمدارانشان فهیم ترند. (250272)
 
زاپاتا
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۰۰:۵۳
اره قبول دارم باید موسوی میومد گندش بیشتر بالا میومد.چون طبق توهم حرف میزنه مثل خاله خان باجی اقای فلانی! (250298)
 
saeed detect
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۸:۵۸:۳۲
تو رو خدا برا یکبارم که شده تو سرم نزنید و نظرم و پخش کنید

تا الان که سایت شما تو تحریم بود ولی امروز بخاطر مهندس موسوی وارد سایتتون شدم تا حداقل یکی تو این دنیا از مهندس موسوی حمایت کنه شما که مارو بیشتر از 10 نفر نمیدونید(من نمیدونم منظور شما از ده ها نفر چیه؟ اگه تعدادی کمتر از 100 باشه که باید بهتون عرض کنم که من و دوستای گلم که عین داداشم هستن خودمون به تنهایی 227 نفریم که هممون حامی مهندس موسوی هستیم که کاری به دیگران نداریم در مورد ما چی فکر می کنن ولی فقط ازشون یه خواهشی دارم که اسم بیگانه رو روماها نذارن چون من تو زندگیم از دو چیز متنفرم:1.خیانت 2.ریاکاری)

من 18 سال بیشتر ندارم پس به اندازه ی عقلم و تجربم حرف میزنم و مینویسم
1.شما می گید دولت صادق؟اگه می شه بهم بگید چرا بیمارستانی که تو بابل تاسیس شد که بزرگترین بیمارستان خاورمیانه محسوب می شه رو به اسم خودش تموم کرد همه شاهدن که این بیمارستان فقط نماکاریش از دولت خاتمی مونده بود که اقای احمدی نژاد لطف کردن و این کار و انجام دادن؟(و خیلی چیزای دیگه مثل مدرسه ای در قائمشهر که یه خیر ساخت و به نام احمدی نژاد ثبت شد وسد لفور و انرژی هسته ای و ....
2.صداقت تو چیه اینه که هاله ی نور و که حتی اقای املی(جدا از فیلم)اونو تایید کردن و تکذیب کنیم؟
3.چطور طرفدارای اقای احمدی نژاد شدن حزب الله و طرفدارای اقای موسوی شدن منافق و خائن و...؟
4. یعنی اقای صانعی منتظری حسن اقا خمینی صافی گلپایگانی املی مکارم شیرازی استادی و ....از حزب الله نیستند؟ اگه هستن پس چرا به مخالفت با دولت می پردازن؟می دونید مشکل شما چیه مشکل اینه که شما مخالفت با دولت و مخالفت با نظام می دونید.
5.اره اقای ضرغامی اجازه ی مناظره رو دادن نه بطور زنده بلکه بصورت غیر مستقیم خوب هرکی باشه راضی به انجام چنین مناظره ای نمی شه تو مناظره ای که جایی واسه گفتن واقعیات نیست اونم بدلیل سانسورینگ کدوم ادم عاقلی میاد حرف میزنه؟
یه مثال میزنم شما فرض کنید اقای موسوی یه ادمیه بی گناه(که شایدم نباشه فرض) و اون تنها کسیه که می تونه بدلیل قتل یکی از بزرگان نظام دادگاهی بشه تا مردم باور کنن اون وقتم بگن دادگاه تو علنی نیستش خوب اون بیچاره چی داره تو دادگاهی که بغیر از چند تا ادم کسی نیست بگه؟ شما بهم بگید؟
من بهتون قول می دم اگه اقای ضرغامی تو همین خبرها مستقیما اعلام کنه که به اقای موسوی فرصت میدیم تا بطور زنده زنده زنده بدون حتی چند ثانیه تاخیر بیاد حرف بزنه اقای موسوی قبول می کنن و اگه قبول نکرد به همه ی ملت عزیز قول میدم که حداقل من و 226نفر از دوستام از حمایت اقای موسوی دست می کشیم.(مرد و قولش)

6.من نمی خوام بگم اقای احمدی نژاد بده خوبه خیلیم خوبه(بدون شوخی عرض می کنم) ولی من از ایشون حمایت نمی کنم چون اعتقاد دارم همیشه بین خوب اونی رو انتخاب کنم که خوبتر (اینجام منظورم از خوبتر اقای موسوی نیست ولی به نظر شخص من ایشون بهترند چرا؟ چون عین تفکرات امام و دارن وقتی می گن من راظی نیستم حتی یک نفر ایرانی به خاطر دشمنی با نظام و اسلام نتونه تو کشور خودش یعنی ایران زندگی کنه اون این حق و داره تا وقتی که به نظام ضرری نزده در کشورش خاکش با عزت و افتخار زندگی کنه).

7.چرا حسن اقا از مهندس موسوی حمایت می کنه؟ و در مقابل این حمایت خودشو خونوادشو مورد لطف حامیان احمدی نژاد قرا میده که حتی بهش بگن که تو هرچی داری از ولایت فقیه و امام داری تو یک طلبه ی ... هستی که بخاطر امام بزرگ شدی(گفته ی لاریجانی و چند نفر دیگه).
و خیلی چیزای دیگه............

خدا بیا پایین اینا همه روکشتن خدا بیا ببین اینا همه ادمای گشن
فقر فقر فقر مشکل جامعه مونه یعنی کسی هست که تو ریس قدرت جا
نمونه؟
.
.
.
اینجا کسی نیست که از دین و ایمون دم نزنه تظاهر به خداپرستی کن و از خدا حرف نزنه

ولی تو عمل همشون یه جور دیگن یعنی 180 درجه تغییر بین حرف و عمل
.
.
.
همه میریم سر صندوق اخذ رای با یه مچ بند سبز و برگی از برگای اخذ رای
به لب میارییم ذکر یا حسین می نگاریم رو کاغذ اسم مقدس میر حسین


اینم تقدیم به اقای موسوی در جواب شعر سعید (250620)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۲ ۱۱:۵۱:۴۶
آقای saeed detect
اولا با چه منطقی منتظری و صانعی رو با آیت الله مکارم و صافی و جوادی آملی توی یک دسته قرار دادی؟ یک کم بیشتر مطالعه کن دوست عزیز. طرز فکر دو نفر اولی در تضاد با بزرگوارانی است که نام بردی.
ثانیا شما الان تمام مشکلت و مشغولیت ذهنی ات اینه که بیمارستان بابل رو احمدی نژاد بنام خودش تمام کرد؟ وبنابراین میرحسین برحقه؟!
ثالثا هیچ کس مدعی نشده مخالفین \"دولت\" حزب الله نیستند. اما کسانی که به خیابان ها می ریزند و قانون رسمی جمهوری اسلامی را زیر پا می گذارند و به دشمن امام که دل امام را خون کرد نامه می نویسند و از او طلب راهنمایی می کنند و با احزابی که امام آنان را نامشروع خواند پیمان یاری می بندد مسلما در جرگه حزب الله قرار نمی گیرد.
رابعا برای شناخت امام و شهدا به سراغ خود آنان برو نه دوستان و خانواده ها. البته احترام خانواده امام راحل و شهدا باید حفظ شود و بی احترامی در حق آنان ظلم است حتی اگر هم رای ما نباشند.
خامسا سعی کن مقداری بازتر بیندیشی و فضای ذهنی ات را وسعت ببخشی و با کل نگری اسیر جزئیات کم ارزش نشوی
موفق باشی (250731)
 
saeed detect
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۸:۵۹:۱۲
ثبت کنید لطفا (250621)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۳۰:۱۳
به نظر من نمره صداسیما درتا قبل از 22خرداد مجموعا قابل قبول بود ولب بعد از 22خرداد کاملا مردود شد (250279)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۵۴:۳۳
به نظر من نمره صداسیما تا قبل از 22خرداد کاملا غیر قابل قبول و بعد از 22خرداد کاملا موفق عمل شد.این هم نظر منه.تشکر میکنم از ضرغامی (250291)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۳۰:۵۶
1) رسانه شما غیر حرفه ای و غیر مسئول عمل میکنه، اول گزارش رو که خوندم فکر کردم دارید خودتون رو تبرئه میکنید! منظورتون از اون خبر سوم تیر چی بود ؟ به نظرم زیاد هم درست نیست، به خصوص با جبهه گیری مشخص شما که چشم بر بسیاری حقایق میبندید،ضمنا درشت کردن اون جمله نه تنها کمکی نمیکنه که جو رو خراب میکنه، بد نیست تدبیر و شعور رو از دینمون یاد بگیریم
2) ضرغامی اعلام کرده برای اینکه جو متشنج نشود از آوردن موسوی در اون مقطع حساس خودداری کردیم! لطفا توضیح بدهند چرا فیلم فائزه هاشمی رو نشون دادند و ایشون رو اغتشاشگر و نه معترض معرفی کردند! به نظرم حافظه آقایان ضعیف شده یا دارند خودشون رو مبرا از اشتباه و باند بازی معرفی میکنند
3) واقعا ممنوع التصویر نداریم ؟ کسی رو میشناسید این حرف رو قبول کنه ؟
4) من هنوز نفهمیدم این ادعای انقلاب مخملی و ارتباط با بسگانه که حتی رهبر هم رد کرد به کجا رسید ؟ آقای ضرغامی حاضر هستی فسادی که تو پخش دادگاه انجام دادی رو جبران کنی ؟ همه ما منتظر معذرت خواهی و استعفای شما بودیم،که باز مثل همیشه رهبر امثال شما رو نجات داد،ولی جا داره عوض حرفهایی که گوش شنوا نداره عمل کنی (250283)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۳۳:۴۹
سخنان آقای ضرغامی مانند آن است که کسی بخواهد یک چیز بدیهی را وارونه جلوه دهد. ما مردم عادی که حقیقت را کاملا درک, که بهتر است بگویم حس کرده ایم و از اظهارات ایشان تنها آهی در سینه مان حس میکنیم.
مطمئن باشید اگر امکان مصاحبه به طور زنده فراهم بود. آقای موسوی هم می آمدند. (250278)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۴۱:۳۶
متاسفم که هنوز آقای موسوی رو نشناختین با این همه اشتباه کاری و احساساتی عمل کردن (250460)
 
يوسف جلالي
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۳۸:۴۳
ممنوع التصوير نداريم؟ اين به جاي خود جاي بحث بيشتري ميطلبد. در رسانه اي كه سازهاي ملي كشورمان ممنوع التصوير هستند اين حرفها مثل دم خروس است!
به هر حال سياسي بودن رسانه ملي بر كسي پوشيده نيست.
اما بحث ديگر كثيرالتصويرها هستند كه رسانه ملي علاقه فراواني به اينها دارد و در راستاي سياستهاي صدا سيما كه آن هم بر كسي پوشيده نيست صفحه تلوزيونهاي ما را مزين فرموده اند.! (250285)
 
ق
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۳۸:۴۵
ببخشید آقای ضرغامی بهتر بود به موسوی وقت میدادی بیاد پیام زنده بده. چون ایشان حداکثر می خواست بگوید
بریزید تو خیابونا سطل آشغالا و اتوبوسها رو آتیش بزنید، شیشه بانکها و خودپردازها رو بشکنید!
خوب مگر مردم اینقدر بیشعورن که این حرفا رو قبول کنن و به حرف ایشان بیایند اعتشاش ایجاد کنند؟ مردم را چی فرض کردین؟ (250276)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۳۸:۲۵
درسته اکثریت مردم ایران فهمیده اند.امادر هر شهری یک عده ای اوباش(باعرض معذرت) پیدا میشن که فقط کافیه یکی تحریکشون کنه تا نظم جامعه رو به هم بریزن و هجوم بیارن به سطل آشغالا(بازم با عرض معذرت) (250457)
 
جوان ایرانی
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۴۲:۰۶
آقای ضرغامی از کجا فهمیدند که آقایان موسوی و کروبی می خواهند در رسانه ملی مردم را به خیابان ها بکشند ؟ (250286)
 
علی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۱۵:۰۲
بیانیه های ایشان قبل و بعد از انتخابات همین را میگفت.... دیگه علنی اش هم میکردند... (250360)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۲:۴۵:۰۱
که برای شما صرف نمی کرد البته ! خود مردم خود عقل داشتن سخنان هر دو طرف را می شنیدند بعدقضاوت می کردند شما اجازه قضاوت به مردم رو دادین ! یا خود از طرف آنها تصمیم گرفتین ؟ (250399)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۱۹:۵۲
اینو که ننجون های ملت می فهمند وقتی که یکی که باخته و قدرت پذیرش شکست رو نداره و تو مصاحبه عیالش با بی بی سی بحث قومی قبیله و دامادی مطرح می کنه و خودش بیانیه میده وقتی میگه من یک تریبون مستقیم آزاد و زنده می خوام چی می خواد بگه.... (250364)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۲:۳۵:۴۱
این خود سندی است ! از کجا می دانستند ! از کجا فهمیدند که آقایان موسوی و کروبی می خواهند در رسانه ملی مردم را به خیابان ها بکشند ؟ (250398)
 
mhe
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۴۳:۳۸
خوب! خوشحالیم که بعد از 5 سال آقای ضرغامی به فکر جلسه با خبرنگاران افتادند!

یک نکته رو می خواستم اشاره بکنم و اون اینکه هرچه هم به صدا و سیما انتقاد بکنیم هیچ فایده ای نداره! حتی اگر به صورت کاملا علمی نشون بدون که صداوسیما 100% خلاف عمل کرده باز هم آب از آب نکون نخواهد خورد!

چرا؟ برای اینکه این دستگاه هیچ نظارتی برش نیست و این دستگاه به هیچ احدی پاسخگو نیست و هیچ کس نمی تونه این دستگاه رو ملزم به انجام کاری بکنه. چرا که از هفت دولت آزاد هست. هیچ راهی برای استیضاح مسئولان این دستگاه نیست و لذا مسئولانش هم بیخیال از تمام انتقادها به کارشون ادامه میدند!

در همین خبر نگاه بکنید. آقای ضرغامی قانون مصوب مجمع تشخیص رو اصلا حساب نمیکنه و به راحتی میزنه زیرش! اصلا انگار نه انگار! کشک خالص! حالا هی قانون تصویب کنید، هی انتقاد کنید! هی اینجا کامنت بذارید! (250288)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۷:۱۹
متاسفانه این شرایت در تمام ارکان های نظام هست که نظر مردم یعنی هیچ... (250625)
 
صداوسيماي روبه انتها
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۱:۴۴:۵۹
ببينيد رسانه ملي ما كارش تمام است.اگر مهران مديري يا حسين سهيلي زاده ها چند وقت يكبار يه سريال نسازند ديگر بايد كركره صداوسيما را پائين كشيد.شبكه اي مثل فارسي 1 با يك دوبله افتضاح در سطح جامعه گوي سبقت را از صداوسيما با بودجه هاي هنگفت ربوده!
2 تا ايراد داره صداوسيما كه باعث مي شود به اين حال و روز بيافتد .2 ايرادي كه رسانه هاي غربي ندارند.
1- مصلحت سنجي.يعني بسياري از اخبار بايد سانسور بسود تا نكند مردم تحريك شوند ويا آرامش جامعه به هم بريزد.
2- صداوسيما مخاطب خود را توده مردم كم وبي مطالعه قرار داده است.يعني براي اين قشر خبر پخش مي كند.
براي جوان نسل امروز شبكه بي بي سي فارسي به مراتب قابل قبول تر است تا صداسيماي به اصطلاح ملي.
من كه خودم انتخابم شبكه بي بي سي فارسي هست دوستان ديگر را نمي دانم.بنده با ديدن شبكه بي بي سي فارسي احساس خوبي دارم.حداقل در ظاهر بي طرفي را رعايت مي كند.سانسورش 10 ها بار كمتر از صداوسيماست.به شعور مخاطب تحصيلكرده احترام مي گذارد.ومسائل ديگر.بنده به عنوان يك بچه مذهبي شش دانگ انتخابم بي بي سي فارسي با 7 ساعت برنامه در روز است. (250289)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۰۶:۵۵
ضرغامی معتقد است مردم ایران شعور کاقی ندارند و حق را تشخیص نمیدهند و او باید به جای مردم تصمیم بگیرد.یک طرفه به قاضی رفتن هم حدی دارد. (250301)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۱۹:۴۸
منظورتون از مردم، همون شمال تهران هست ديگه! وگرنه اكثر مردم حق رو تشخيص ميدن و در تجمعات ميليوني حرفشون رو ميز نن! نه در تجمع 200نفري سبز! از توهم بيرون بياد! (250479)
 
يك سبز معترض
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۱۱:۱۱
اگر صدا وسيما عدالت و اعتدال را در پيش ميگرفت ديگه اينقدر بي بي سي فارسي و صدا آمريكا و اصولا رسانه هاي هاي ماهواره اي مخاطب نداشت كه بعد بخوايم براي ظريب نفوذشون پارازيت بفرستيم (250305)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۱۷:۱۱
آقای ضرغامی حالا مجبور بودی بگی \"ممنوع التصویر نداریم\"؟ حداقل حرفی بزن که آدم چند لحظه بتونه روش تفکر کنه!

راستی مثل اینکه تو \"الف\" معجزه شده، 18 نظر 15 تا درج شده، 3 تا در دست انتشار

فکر کنم هم \"الفیها\" کمی سانسور رو کنار گذاشتن و هم ما یاد گرفتیم که حرفمون رو چطور بنویسیم که منتشر بشه (250307)
 
طاهري(اسلامشهر)
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۰۹:۲۸
اين كاهش سانسوراز فوايد توهينهاي لباس شخصيها به جناب توكليه (موقتيه از سرشون مي افته - دلتو خوش نكن) (250357)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۱۷:۳۹
بر فرض که آقای موسوی انجام مناظره و ارائه مدرک را نپذیرفته باشند ( که البته این موضوع در جای خود با توجه به شرایط قابل بحث هست) . آیا در بحبوحه انتخابات از شخصیت های هم طیف ایشان ، از معترضین و منتقدین به روش برگزاری و نتیجه انتخابات و همفکران ایشان دعوت شد و نپذیرفتند؟. در همان مقطع چند برنامه ویژه یکطرفه و یکسویه و تحلیل و خبرهای هدفمند با نادیده گرفتن احساسات بسیاری از مردم تهیه و پخش شد؟. صادقانه بدون بحث در مورد درستی یا نادرستی شیوه ای که صدا و سیما در پیش گرفته و ادامه میدهد. به عنوان یک بیننده، به هیچ وجه بیطرفی را در خبررسانی این رسانه احساس نمیکنم. (250308)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۲۲:۳۶
صدا و سیما کجا عادلانه عمل کرد؟
تمام نقاط مثبت و انقلابی موسوی را بزرگ می کرد و با پوشاندن حمایت های ضدانقلاب و کشورهای خارجی، از موسوی یک چهره انقلابی ساخت! و باعث شد تا جمع کثیری از 13 میلیون رای دهنده به او، به عشق امام و انقلاب به او رای بدهند.
پرس تی وی هم که با خواب بودن مسئولین بازرسی کشور، عرصه ترکتازی موسوی شده بود و هر روز برنامه مخصوص (و بعضا زنده ای) را به او اختصاص می داد و دیگران نامزدها را از این حق محروم می کرد.
من معتقدم که اگر این رانت ها به موسوی نبود و برای مثال در گفتگوی خبری قبل از انتخابات با موسوی--- این مسائل پیش نمی آمد.
اگر صدا و سیما، پیغام صریح اوباما در حمایت از --- با ذکر مستقیم نام او صورت گرفت منتشر می کرد، این مشکلات پیش نمی آمد
و اگر قبل از انتخابات، صدا و سیما چهره واقعی او را عیان می کرد و حمیات شدید ضد انقلاب و پالس های مثبت موسوی را تبیین می کرد؛ هرگز او رای 13 میلیونی را نمی آورد و دچار این توهم هم نمی شد.
اگر صدا و سیما به جای سکوت منفعلانه، حمله سبزها به مردم و کشتن آن ها را نشان می داد؛ اوضاع خیلی بهتر بود.
اگر بسیجی ای که سوزانده شده بود و یا کسانی را که به جرم ریش داشتن! از بلندی پرتاب کرده بودند، به اطلاع مردم می رساند، اوضاع خیلی فرق می کرد.
در حالی که شبکه های همراه اصلاح طلبان، نظیر صدای آمریکا و بی بی سی، به طور مداوم به آن ها پوشش می دادند، صدا و سیما از پخش تصاویر حمله سبزها خودداری می کرد و مضحکتر آنکه به حمایت از اصولگراها هم متهم می شود!
اگر خیلی از مراعات ها با این وحشی گری ها صورت نمی گرفت، چهره آن ها زودتر افشا می شد و از سوی مردم رانده می شدند.
صدا و سیما هنوز هم که می خواهد به آن ها اشاره کند، به طور مستقیم نمی گوید هواداران موسوی و خاتمی فلان کار را کردند بلکه می گوید کسانی که \"یک رنگ خاص\" را داشتند چنین کاری کردند!
حتی از آوردن رنگ سبز نیز خودداری می کند و در حالی که شبکه های خارجی به طور مستقیم، بسیج و مردم را مورد حمله قرار می دهند؛ رسانه ملی باز هم با اغتشاشگران و کودتاچیان، به نرمی برخورد می کند! و تازه به تبلیغ عیله آنان هم محکوم می شود! (250303)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۴۹:۱۰
خطاب به صدا و سیما:
دروغگو دشمن خداست. (250322)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۵۲:۰۰
چقدر ضرغامی دوست داشتم همیشه فکر می کردم که اون از سیمای ما دفاع می کنه و می خواهد که اون را ایرانی کنه
ولی حالا براش متاسفم به نظر من از دست دادن محبت یک نفر در دنیا هم رنج اوره چه برسه به هزاران نفر (250324)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۲:۵۳:۰۲
یک کلام هم از مادر عروس؟
آقای احمد توکلی عزیز اول اتهام منافق بودن خود را از سوی حامیان انقلابی و ولایت مدار رئیس جمهور بر طرف کنند(همان ها که می گویند میر حسین و کروبی منافق و همکار رجوی هستند) اگر واقعند این افراد راست می گویند پس چرا با یک منافق برخورد قانونی نمی شود اگر هم دروغ می گویند پس چرا باید منافق بودن میر حسین و کروبی را باور کنیم؟حالا هر وقت این اتهامات که مدارکش حتما برای حامیان دولت موجود بوده بر طرف شد بیایییم سر موضوع میر حسین اگه واقعا ضرغامی یه همچین کاری کرده بود از 5 ماه که سهل از 50 سال اخیر رسانه کاملا مستقل و بی طرف و انقلابی کیهان و ایرنا و فارس توی بوق و کرنا می کردند نه این که قضیه همون اماراتی که کشتی پر از سلاح ؟ از ایران گرفته بعد از یه هفته یادش می افته باید یه همچین موضوعی را فاش کند تازه بعد از پنج ماه بگن موسوی قبول نکرد؟آقای توکلی عزیز من برای شما و دورو برایی های شما متاسفم اطلاعات غلط به شما می دن می گی نه اینم مدرکش( .... )
اخه ترا خودا ادم اگه یه ذره به اندازه جلبک آیکیو داشت می فهمید این خبر حاصل همکاری مشترک کیهان -20:30 است یکم عقلتونو به کار بندازید همینه می گن منافقید دیگه همینه البته متاسفم که مطلبم حذف می شه ولی تو را خودا این مطلبو به آقای توکلی برسونید به هر حال چی کار کنیم مطلب حق تلخه مدرکشم موجوده ! (250325)
 
جاماسب
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۷:۴۲:۴۱
دوست 250325
این ترفندها دیگه کهنه شده که با این جور خیمه شب بازیها بین دلسوزان انقلاب فاصله بیاندازن شکی نیست کسانی که به آقای توکلی جسارت کردن طرفدارای دولت نبودند که صد البته فاشیست های طرفدار سبزهای اموی بودن. اصلاح طلبها از این جور کارها خوب بلدن
یادمه در زمان اصلاحات خاتمی خانم شیرین عبادی با یکی از اوباش حزب اللهی نما (امیر فرشاد ابراهیمی) گفتگو کرد که این اوباش خودش اعتراف کرد که از سران اصلاحات پول میگرفته و جلسات سخنرانی اونا رو بهم میریخته تا این کارها را به گروههایی در نظام نسبت بده و محبوبیت اصلاح طلبان و اون شخصیت ها رو بالا ببره!
شکی نیست همین حقه بازان دیروز از این ترفندها بخوان برای دودستگی بین دلسوزان واقعی نظام هم بهره ببرن (250416)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۵:۳۰:۱۵
جاماسب فاشيست را معنا كن .مثل اينكه واژه هاي علوم سياسي دارند تغيير مصداق مي دهند. (250576)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۰۷:۳۲
همانطور كه قبلا هم آقاي موسوي اعلام كرده بودند ايشان حاضر بودند در يك برنامه تلويزيوني زنده بدون حضور فرد ديگري در صدا و سيما حاضر شوند . دليل آن هم بسيار روشن بود چرا كه افراد زيادي از جناح مخالف و طرفدار دولت در برنامه هاي تلويزيوني زنده ( مثل آقاي حداد عادل يا آقاي جواد لاريجاني ) بدون حضور موافقان آقاي موسوي ظاهر شدند و انواع و اقسام دروغ ها و تهمت ها را به طرف مقابل آنهم بطور كاملا آزادانه وارد كردند.

همچنين طبق سابقه اي كه از صدا و سيما در مناظرات مشاهده شد يعني آزاد بودن يك طرف در اتهام زني و شايعه پراكني ( آقاي احمدي نژاد در باره آيت الله هاشمي ) و ندادن فرصت به طرف مقابل براي دفاع از خود - لذا آقاي موسوي حاضر به حضور در يك برنامه مناظره نشدند .

حرفهاي آقاي ضرغامي در مصاحبه با خبرنگاران فقط ژست بود و ايرادات بسياري به آن وارد بود. (250330)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۲۳:۰۱
حرفهای آقای ضرغامی در مورد موسوی درست است. صدا و سیما در آن شرایط نمی توانست و نباید تریبون یکطرفه در اختیار این آقایان قرار می داد...اما ای کاش ضرغامی این صحبتها را همان موقع و با صدای بلندتر می گفت تا مردم زودتر می فهمیدند که در پس نقاب ادعاهای آزاد اندیشی و گفتگوطلبی حضرات چه چهره دیکتاتومآب وحشتناکی نهفته است! (250335)
 
ما بیشماریم
۱۳۸۸-۰۸-۲۰ ۲۳:۳۱:۵۹
تف به روی شما دروغگوهای --- که فقط به فکر ایجاد تردید و دودلی در جنبش سبز هستید
حقتان همین --- کوتوله شیپیشو --- است
مرده شور ریختتان را ببرن که فقط ---
---
(250336)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۴۰:۵۷
شما بیشمارید ای بابا همشونم مثل شما حرف های بد بد بلدن؟شپشو این حرفا ؟به رئیس جمهور مملکت این حرفارو میزنن بعد میگن ازادی نیست.زشته عزیزم.این حرفارو نزن.به قول دوستمون از شاگردای یوگی(دکتر نوری زاده)و دوستان(بی بی سی وا ای رادیو فردا)بیش از این انتظار نمیره.البته شما ولتون کنن فحش ناموسیم میدید به خاطر همین چیزاست که نظراتتون رو منتشر نمی کنن (250370)
 
جاماسب
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۷:۱۶:۱۵
کاربر 250336

مگه جنبش سبزی هم باقی مونده که کسی بخواد تردید و دودلی ایجاد کنه؟ جنبش سبز همون اولش ناقض الخلقه بدنیا اومد چند روزی هم با دستگاههای ساخت انگلیس و آمریکا به زور نگهش داشتن همین چند روز پیش دچار مرگ مغزی شد و چند روز دیگه هم دفنش خواهند کرد البته پیش از دفن اعضای بدرد بخورش رو برای نجات عده ای بیمار روانی به آمریکا و انگلیس خواهند فرستاد (250414)
 
طاهري(اسلامشهر)
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۰۳:۵۹
سلام
همين امروز از ساعت 14 به اينطرف 2 گزارش تجمع 50 الي 60 نفري (يكي در بلژيك و ديگري فيليپين)عليه رژيم صهيونيستي و آمريكا (اونچه كه من ديدم) 8 بار از اخبار سيما پخش شد در حاليكه در اين حد ارزش خبري نداشت و ما عادت كرديم اين افراط هاي ضد تبليغ را هميشه از رسانه ملي تحمل كنيم كه جميع اخبارمون اين شده كه كجاي دنيا مثلا يك سناتور باز نشسته ي شوراي شهر يك مملكت اونطرف كوه يك حرفي عليه يكي از اين چند دولت استكباري زده باشه و دستكم 24 ساعت روي آنتن رسانه ملي ما ده ها بار تكرار بشه.
هيچ جاي دنيا هيچ خبري از هيچ كشوري (البته اگر اون كشور توي نقشه رسانه ملي وجود داشته باشه) نيست كه لايق پخش در رسانه ملي باشه بجز اخبار يكسويه و كليشه اي وتكراري عليه اين چند كشور استكباري.
البته باقي كشورها فقط وقتي موجوديت بيمقدارشون توي اين رسانه يك بعدي رسميت پيداميكنه كه يك خبري اونجا عليه حضرات استكبار بشه كه اون هم موقته.
همه ي ما بكرات با اين پيش درآمد كليشه اي مواجه بوديم: \"\"براساس آخرين نظر سنجي ها محبوبيت فلان حاكم استكبار در كشورش مثلا 2 مثقال كم شده\"\"
يا اينكه ميزان ناراحتي هاي روحي سربازان آمريكايي مستقر در عراق 6 ميليمتر بالا رفته بخصوص كمخوابي هاشون ...
باز هم بگم؟(از اين نظر سنجيها توي ايران نيست؟)
ضرغامي ادعا كرده چون اعتراضها غير قانوني بوده از انعكاس خبرش و اتفاقاتش جلوگيري كرده(بد آموزي نكرده!)
پس چرا بعضي از همين وقايع تجمعات غير قانوني را كاملا تحريف شده با كلي لعاب مثلا تفسيري پخش كردن و از اقدامات لباس شخصيها اصلا هيچي پخش نشده؟
(اين بماند كه عليه عده اي از يك جناح هر انگ و اتهامي پخش شده و ميشه اما از دفاع اصلا خبري نيست) كجاي اين رفتار اسمش خبر رسانيه صادقانه است؟
اخبار درست كه خواه ناخواه دير يا زود از ساير مجاري به مردم ميرسه پس فايده اين همه خودسانسوري و تحريف چيه؟ جواب :هيچ
اما ضررش : آبرو ريزي رسانه ملي و گسترش حاكميت رسانه هاي فرصت طلب و مغرض اونطرف آب بر عرصه خبري مملكته به قيمت فروريختن اعتماد عمومي به نظام كه جبرانش اگر محال نباشه از عهده ي امثال اين آقا بر نمياد. (250353)
 
كاوه
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۱۱:۴۹
طاهري عزيز! اگر بي.بي.سي فارسي را ببيني كه يك اجتماع 100نفره سبزها را 100بار نشون مي دهد،چي ميگي؟ جالبش هم اين هست كه گاهي هم به دليل كم بودن سوژه از آرشيوهاي قبلي به عنوان اجتماعات جديد استفاده مي كندو به خورد بيننده مي دهد! و يا اينكه از فيلم هاي برخورد با اراذل و اوباش به عنوان برخورد با تجمع سبزها ياد ميكند و همش نشان مي دهد و احتمالا برخي ساده لوح هم بنا به ضرب المثل قديمي كه ميگويند\"مرغ همسايه غازه\" حرف بي.بي.سي را بهتر قبول مي كنند. من كه هر وقت اخبار و تحليلهاي بي.بي.سي را مي بينم از يك طرفه غش كردن اينها تعجب مي كنم و ميگم يعني اينها نمي دانند كه مردم اين مسئله را متوجه ميشوند! در همين 13آبان يك ثانيه هم تجمع بزرگ مردم را نشان نداد،ولي تا بخواهيد تجمع چند صدنفر سبز را نشان مي داد،كه آدم حالش به هم مي خورد. (250475)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۰۴:۵۷
چطور می توان \"بدون ارائه هيچ سندي درباره تخلف و تقلب گسترده در انتخابات\" \"ثبات جامعه را دچار تزلزل\" و یک \"فضای کاملا ناپایدار\" ایجاد کرد؟ آیا سطح آگاهی جامعه ما اینقدر پایین است؟ آیا حکومت و نظام این قدر آسیب پذیر است؟
الف جان به جای حذف کردن پاسخگو باش. (250354)
 
کامران
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۱۵:۵۲
باید در کتاب رکوردهای گینس در قسمت پرروترین آدمها همین سبزهای اموی رو نوشت. اینا فکر می کنن از دماغ فیل افتادن!
آقا اومده با مشتی اراجیف کشور رو به آشوب کشیده و کثیف ترین تهمت ها رو زده توقع داره بیارنش توی تلویزیون اونهم به تنهایی!
این دیگه آخرشه

البته امیدوارم این آرزوشون محقق بشه ولی با لباس زندان البته با حضور مامور (250361)
 
کامران
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۳۹:۵۹
هر کس تنها به قاضی رود راضی بر می گردد.
بهتر بود جوابی از جناب موسوی به این ادعاهای جناب ضرغامی پخش می شد سپس قضاوت می شد.
به هر حال تا وقتی صدا و سیما وضعیت مصاحبه اش با خانواده ترانه موسوی را که بعدها وزارت محترم اطلاعات منکر وجود چنین شخصی شدند را مشخص نکند , من و بسیاری دیگر رسانه ملی را راستگو نمی دانیم (250368)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۳:۲۷:۵۹
منکر نشدند، دروغ بود؛ حاضرید همه را دروغگو بدانید، جز کروبی و موسوی.
http://www.iribnews.ir/MainContent.aspx?news_num=200261
لطفاً حرف رو نپیچونید. صدا و سیما با خانوادۀ ترانه موسوی زنده مصاحبه کرد، نه ترانه موسوی جعلی کشته شده شما.
جنبش سبز هم تا وضعیتش رو در قبال کشته‌های دروغین روشن نکنه، ما و بسیاری دیگر این جنبش و سرانش رو راستگو نمی‌دونیم. (250405)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۱۳:۲۱
ایشون جوابهاشونو از بیبی سی و صدای آمریکا پخش کردند شما نشنیدید...
مملکت رو به آشوب کشیدن هنوز هم دلیلی برای این کارشون ارائه نکردند بعدش هم ادعای حق طلبی هم دارند..
همیشه همینجوره دعا راه بنداز تا اصل موضوع مخفی بمونه
دروغ بزرگ را آقای موسوی گفت و تاوان آن را هم باید پس بدهد (250502)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۴۱:۳۰
از همه این بحث ها باید گذشت .این بحث ها دردی را دوا نمی کند و تغیری در آن ایجاد نمی کند تا وقتی که رسانه به ظاهر ملی داریم .اگر رسانه ملی است پس باید واقعا\" ملی باشد ویا لا اقل در کنار این رسانه به ظاهر ملی ، رسانه های تلوزیونی موازی غیر دو لتی ایجاد شود .این رسانه خودش می داند که چه خوراک بد طعم و خامی را برای این مردم می پزد. اگر واقعا\" برنامه های آن به درد مردم می خورد مانند بسیاری از کشور ها تلویزون کابلی ایجاد می کرد و برنامه ها را به مردم می فروخت . نه این که در طمع به جیب زدن اندک پول آگهی های تبلیغاتی بعضا\" بی فایده و مضر برای جامعه ارزش این رسانه را هر روز پایین آید . (250371)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۰۹:۰۵
خوبه می گویید ملی و رسانه ملی
شما آقایون سبز که حالا فرا ملی شدید و خط و خطوط سیاسیتون رو از خارج مرزها و از رسانه بیگانه می گیرید . چون اونابه مزاج و افکار شما سازگارترند (250500)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۵۵:۳۹
اقای ضرقامی یادتان نیست که با استدلالهای واهی به احمدی نجاد اجازه دادید که در اخرین شب تبلیغات هر چه می خواهد بگوید؟!؟یادتان رفت انهایی که احمدی نجاد بهشان تهمت زده بود از شما وقت خواستند و بعد از 5 ماه هنوز به انها وقتی داده نشده!اخبارهای هن شبها یهدتان رفت!کاش حدهقل به شعور مخاطب احترام می گذاشتید! (250375)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۰:۵۸:۴۹
با سلام خدمت آقای ضرغامی
جناب ضرغامی من که هیچ کدام از حرف های شما را باور نکردم، از اطرافیان خود هم پرسیدم هیچ کس باور نکرده بود. (250377)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۵۴:۳۸
من فقط یک چیزی بگم آقای توکلی فضایی سایبری دست آزاد اندیشاست چون من از ارای موافق ومخالفان نظرات شما این رو میگم پس ببینید (250389)
 
علی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۱:۵۸:۴۰
زمانی گفته ميشد که
چو ايران مباشد تن من من مباد
حالا مدعيان طرفداردولت طوری اظهار نظر ميکنند که انگار کشور ارث بابا شونه و ميگن که
چو ماها نباشيم ايران مباد (250391)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۲:۱۵:۰۴
حرف های بی سرو ته تکراری می خواهید تحویل شما بدهد ؟
there is no job in Canada please help us to we back home (250392)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۷:۵۶:۲۲
مگر موسوي حرفي براي گفتن داشت و دارد كه به صداوسيما بيايد؟ موسوي اگر واقعا حرفي براي گفتن داشت و سندي براي ادعايش،حتما طبق قانون به شوراي نگهبان مي داد! و رسما واز مجاري قانوني شكايتش را پيگيري مي كرد! راستي چرا موسوي ديگر بحثي از تقلب نمي كند و در بيانيه هاي جديدش حرفي از تقلب ادعاييش نمي زند. واقعا قضيه چيست؟ ! شايد چند روز اول برخي از طرفدارانش ادعاي تقلب از سوي ايشان قبول كردند ولي به مرور زمان وپس از آشكار شدن حقايق خيلي از همانها ديگر اين ادعا را قبول ندارند و جالب اينكه همانها ميگويند تقلب نشده ،ما هم مي دانيم چون شهرستانها و روستاها همه به احمدي نژاد راي داده اند! پس چرا موسوي به انقلاب،كشور و مردم خيانت كرد و بر اساس يك ادعاي دروغ كشور را به آشوب كشيد؟ دوستان سبز فقط به همين ادعاي دروغين موسوي فكر كنند و بين خود و خدا،درباره ايشان بدون هيچ حب و بغضي نظر دهند.و اينكه چرا موسوي ديگر حرفي از تقلب در انتخابات نمي زند؟! (250420)
 
سبز سبز
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۸:۴۰:۱۱
آقاي موسوي ظرفيت و رو حيه مديريت جنبش سبز را ندارند آقاي كروبي هم صرفا به عنوان يك فرد در تجمعات شركت مي كند

براي جنبش سبز به رهبران قدرتمند و هوشياري مانند هاشمي و خاتمي نياز است.
آقاي خاتمي بايد ملاحظات را كنار بگذارند و پرچمي را كه به اشتباه به موسوي سپردند پس بگيرند.

اگر خاتمي در انتخابات و مناظره ها شركت مي كرد الان وضع بهتري داشتيم. ولي هنوز هم دير نشده بايد به جاي به خيابان كشيدن جوانهاي سبز از نيرو و قابليتهاي اين جنبش براي حضور در رقابتهاي بعدي استفاده كرد و اين كار نياز به برنامه ريزي دارد. (250431)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۱۴:۱۹
سایت الف باید هرچه زودتر در این سایت در مورد تصمیم دانشگاه آکسفورد مبنی
بر بوجود آوردن بورسیه تحت نام ندا گل اقا سلطانی که اهداف سیاسی دارد
مطلبی بنویسد و در اینترنت بطور وسیع از همه افراد کشورهای مختلف بخواهد که به آدرس این دانشگاه و سفارت دولت استثمارگر و تروریست انگلیس نامه های
هشدار دهنده بفرستند و اعتراض خود علیه دخالت سیاستهای خصمانه و غیر
دیپلماتیک انگلیس علیه ایران و مردم ایران را به گوش افراد دست اندر کار برسانند.
این کار باید خیلی سریع فوری انجام شود.

انگلیس بر چه شواهدی بخود جرات داده است که وقیحانه به مردم ایران توهین
کند. آیان کسانی که این بورسیه را ترتیب داده اند مدرکی در دست دارند که دولت
را مسئول شناخته شده باشد. ایران باید از این دولت کلونیستی و متجاوز که مسئول مرگ میلیونها نفر از آفریقاییان ، شرقی ها و افراد است به جوامع بین المللی شکایت برد و بطور وسیع جامعه بین المللی را تحریک نماید . این بورسیه
درصدد است که افراد متخصص ایرانی را به بهانه \"تحصیلات عالیه\" از ایران بدزدد.
مرگ بر انگلیس و نابود باد کسانی که در این مورد سکوت اختیار کرده اند. (250442)
 
مصطفی وند
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۲۵:۳۲
آقای ضرغامی مسلما سطح پذیرش واقعیت در جوامع متفاوت است وجامعه اینترنتی با توجه به کاربران آن و سایت های متفاوت و عدم رعایت اخلاق رسانه ای توسط بیشتر سایت ها نباید ملاک سطح نظرات به جامعه تعمیم داده شود . البته نه از طرف شما

ولی انصافا در حد توان تلاش شما جهت حفظ نظام و ارزشهای والای الهی آن است ومطمئنا ملاک سطح مخاطبین شما عموم مردم مسلمان و ولایی است که غاطبه مردم شامل آنند و عده قلیلی کم لطف اند که انشاءالله با درایت شما نظر .... (250450)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۲۷:۴۷
ادعاي موسوي و هوادارانش مبني به اينكه به ما در تلويزيون اجازه صحبت نميدهند،صرفا يك جنگ رواني و براي مظلوم نمايي است. مگر آقاي موسوي كم رسانه در اختيار دارد؟! شما سري به ماهواره بزنيد،هر شبكه فارسي زبان و حتي غير فارسي مشغول حمايت از موسوي و سبزها هستند. امپراطورهاي رسانه اي مثل بي.بي.سي،voa،سي.ان.ان،صداي اسرائيل،آلمان و دهها سايت و روزنامه داخلي و خارجي كه همه در حمايت از موسوي از يكديگر گوي سبقت را ربودند! يك دليل ديگر هم در مظلوم نمائي موسوي خيلي مهم است و آن اينكه به دليل عدم همراهي مردم از جنبش سبز،اينها ميخواهند با مظلوم نمائي، توجه مردم را به خود جلب كنند،كه زهي خيال باطل! شما نگاهي به تجمعات سبزها بيندازيد،و بعد نگاهي به تجمعات ميليوني مردم در دفاع از نظام،آنوقت اوج شكست سبزها را در افكارعمومي متوجه خواهيد شد! موسوي و سبزها در ذهن مردم به تاريخ پيوستند. (250452)
 
موسي
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۳۹:۱۹
موسوي تا هنگامي كه اقليتي مرفه از او حمايت كنند،جائي در بين اكثريت مردم نخواهد داشت.دقت كرديد ،حتي در همان اجتماعات كوچك سبزها هم همگي از نقاط بالاي شهر هستند و تجمعات آنها هم در همان نقاط متمركز هست. به قول يكي از نشريات امريكائي خطاب به سران كشورش كه گفت: احمق ها، تهران فقط قلهك و شمال آن نيست! اينها همه مردم ايران و تهران نيستند،مواظب موضعگيريهاي خود باشيد. پس ساده لوحان داخلي، وقتي مردم را نداريد،به چه چيزي دل خوش كرده ايد؟ (250459)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۴۵:۲۲
آقای ضرغامی : از نحوه اداره رسانه
میلی ازتون خیلی متشکرم .
کمک بزرگی به مردم و جنبش سبز می کنید. (250462)
 
شاهين
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۴۸:۳۴
ما در يك صورت موافقيم كه موسوي در تلويزيون بيايد،اونهم اينكه با احمدي نژاد مناظره كند! وبه چيز چيز گفتن بيفتد و ما غش غش و كر كر بخنديم،خداييش برنامه پربيننده اي ميشه! ظاهرا شنيدم به همين دليل هم حاضر به مناظره نيست و فقط ميخواد تك و تنها وبدون حضور حتي مجري، حرف بزند! و احتمالا حتي فحش ها و توهينها رو هم از روي كاغذ ميخونه! (250464)
 
چيز
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۰۹:۵۴:۱۳
چيزه چيز چيزه............ به نظر شما موسوي چيزي جز چيز گفتن براي مردم خواهد داشت! باز كروبي باحالتر بود! آدم بيشتر حظ ميبرد،حتي اگه نميگفت كه 300ميليون شهرام خان رو چيكار كرده! (250468)
 
سيروس
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۰۸:۰۹
جناب اقاي ضرغامي از نظر شخصتي انسان وارسته اي است. از برخوردهاي واقعا اسلامي و انساني با زيردستان بگير تا جنبه اي مديريتي در حد اعلا مديري لايق هستند.
اين انتقاده ايي كه ديده مي شود عده اي هستند كه مي خواهند صدا و سيما بلندگويي به دست جناح خودشان باشد. همه تلويزوين نگاه مي كنند و همه مي بينند كه صدا و سيما واقعا رسانه اي ملي و فراجناحي است و براي انقلاب كار مي كند. (250471)
 
سینا صفوی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۲۲:۵۱
بابا انصافتونو شکر،

اینم که شما فرمودید که موسوی چگونه فکر می کرده، چه در دل داشته و یا چه قصدی را در ذهن می پرورانده. 5ماهه که فقط می شنویم اون چطور فکر می کرده، چه قصدی داشته، چه قصدی داره ولی یکبار صدای خودشو نشنیدیم.

یک بار هم خود این بخت برگشته خائن رو بیارید تلویزیون پنج دقیقه حرف بزنه ببینیم چه می گه این آدم که هشت سال مقدرات کشور رو تو اوج بحران بهش سپرده بودیم. (250480)
 
شاهين
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۲۹:۴۲
در يك صورت موسوي ميتواند بصورت زنده با مردم صحبت كند اونهم در دادگاهي كه مستقيما از تلويزيون پخش مي شود! و به جرم خيانت به كشور و انقلاب (250482)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۰۵:۲۵
این آقایون به این دلیل از صدا و سیما ناراحتند که چرا آشوبهای تهران آن هم دو سه خیابان آن را به دیگر نقاط کشور انعکاس نداد تا آنجا هم آشوب ب پا شود .. و این دروغ فرا گیر بشه (250496)
 
عزیزی
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۲۶:۴۴
سلام
هر كس که كمترين اطلاعي از جنبش موسوم به سبز داشته باشه مي دونه ريزش نيرو در اين جماعت به حدي شده كه گويا تنها منافقين، سلطنت طلب‌ها و ماركسيست‌ها پاي كار ايستاده‌اند، عناصري كه فريب انقلابيون پشيمون و فرسوده (موسوی و کروبی) رو خورده بودند به سرعت حساب خودشون رو از اونها(منافقين، سلطنت طلب‌ها و ماركسيست‌ها )جدا كردند،
مردمي كه اكنون انقلاب رو در دهه چهارم حياتش مديريت مي كنند خوب مي دونند مسير پيشرفت، خدمت وعدالت كدومه و مسير وابستگي و نوكري اجانب (بنا به اعتراف خودت) و بي اعتنايي به آرمانهاي امام(ره) كدام سوست.
به ياد روزهاي اول انقلاب:
استقلال ،‏ آزادي ،‏ جمهوري اسلامي
مرگ بر آمريكا
مرگ بر اسرائيل
مرگ بر استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا (250507)
 
akbari_0061@yahoo.com
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۱:۳۰:۵۹
این چه بازنده ای است که با وجود اینکه حتی یک ثانیه تصویرش از سیما پخش نشده ولی بعد از گذشت 5ماه حرف وحدیثش در جامعه بیشتر از برنده است .
شاهد ماجرا سوالاتی که در کنفرانس خبری مطرح شد وحتی خود سیما هم به خاطر جذب بیننده ،اکثر این پرسش وپاسخ ها را پخش کرد ویا کامنت های مردم در سایت الف ،(مقایسه کنید با کامنت های بخش های دیگر )
مگر مطبوعات نماینده افکار عمومی نیستند چرا در کنفرانس خبری اقای ضرغامی اینقدر از موسوی وجنبش سبز سوال شد ولی از ریس جمهور 25میلیون رایی خبری نبود ،به نظر شما کجای کار ما ایرانی ها عیب دارد ،به نظر شما همین تناقض ودوگانگی نشانگر بیگانه بودن سیما با مطالبات وخواسته مردم نیست ،به نظر شما اگر همین امشب به موسوی وکروبی اجازه حرف زدن در تلویزیون را بدهند رکورد تعداد بیننده مناظره معروف شکسته نخواهد شد ،رسانه باید از رنگ مردم باشد اقای ضرغامی لطفا محترمانه کنار بروید وجای خود را به دیگران بدهید ثابت پاسال
بهایی هم بیشتر از شما مردم شناسی بلد بود ،زوری که نیست سواد کار را ندار ی
اگر داشتی نخبه های هنری جامعه یک کم قبولت داشتند ،بد یا خوب هنر شاملو ونیما و بیضایی وشجریان ومجیدی وقبادی وسایرین هنر فاخر این مرز وبوم است ولی سیمای تو از همه اینها محروم است ،سیمای که راه جذب نخبگان هنری کشور را بلد نباشد همان بهتر که تعطیل شود ومردم هم بی بی سی وفردا را ببیند وبه خاطر حرف 4تا وطن فروش خاین به خیابان ها بریزند ،کاش یک ذره سواد وفن کار رااز همون خائنین اون ور یاد میگرفتی ،در عجبم که با چه استدلالی به این نتیجه رسیدی که حرف زدن موسوی بعد از انتخابات جامعه را به تنش میکشد ،شاید از تنشی که سخن رانی معروف خس وخاشاک ایجاد کرد اینقدر مطمئن بودی (250509)
 
محمود و.
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۳:۰۱:۴۶
شهروند به سبک خاص
لطفا در مورد متن هایی که می نویسی به تعدا سال هایی که از عمرت گذشته فکر کن و بازهم فکر کن و با دیگران صحبت کن و مطالعه کن. این برای تو و خانواده و دوستانت بهتر است.
می دانی چرا؟
سخن بنده توست چون برانی تو بنده آنی. (250540)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۴:۰۵:۵۸
یه سؤال دارم. اصلا آقای کروبی طرفداری هم داره که دولت اونا رو به جون طرفدارای موسوی اونداخته باشه. (250547)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۴:۱۴:۵۶
باشه باور کردیم! موسوی مغز خر خورده بود که از قبل به ضرغامی بگه قراره چه چیزی پشت دوربین بگه. آخه چقدر دروغ ؟ از شما هم بعیده که این تیترها رو بزنید. (250548)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۱۳:۱۸
چرا فکر میکنی از اینا بیعید هست؟ (250627)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۴:۳۸:۴۱
شاهین جان مثل اینکه تو از تهمت زدن که 30 سال همگی دزد بودن در حالی که 20 سال اون رهبری رهبر بودند بیشتر لذت می بری . خوب لذت ببر امیدوارم با اجرای طرح رایانه ها هم همچنین لذت ببری و زندگی خوبی داشته باشی مخصوصا اون جاهاش که چیز نمی تونی بخری و بخوری
در جواب کاربر 250468 ایا احمدی هم کاری جز تهمت زدن و و مشایی اهمیت دادن چیز دیگری سراغ داری؟
لطفا چاپ کنید تا جواب بعضی توهین ها داده بشود. (250557)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۹:۴۶:۴۶
اقای بیسواد سبز رایانه نه! یارانه.رایانه به کامپیوتر میگن (250635)
 
مرد غارنشين
۱۳۸۸-۰۸-۲۱ ۱۴:۵۹:۱۷
زيباترين نكته از مطالب بالا نه نوشته اصلي بلكه جنگ دوستان و كساني كه نظر دادن اين هست كه بازم مثل هميشه و مثل كل تاريخ اصل رو ول كرديم و طبق خواسته گروهي به جان هم افتاديم .
ما هميشه وقتي چيزي اتفاق مي افته به جان هم مي افتيم اونم بدون فكر و فقط با تعصب كور كورانه .
با اين اوضاع ما در گير خودمون هستيم و هر بلايي كه ميخوان سر ما ميارن و ما هم متوجه نميشيم چون يا داريم زخمهاي دعوا را مرحم ميزنيم يا اينكه شيريني پيروزي را ميل مي كنيم ولي اينجاست كه بلاي اصلي سر ما آمده و سود را عده اي خاص برده اند (250565)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۸-۲۳ ۱۳:۲۰:۰۱
تو رو خدا يه بار ديگه موسوي و كروبي و احمدي نژادو بيارين مناظره، تا ما با چيز چيز كرد نهاي موسوي و ننه جون گفتنهاي كروبي ! شاد و شنگول شيم و كر كر بخنديم! (250879)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۴ ۰۱:۱۷:۰۷
آخه این آدم جو گیر دعوت کردن داره موسوی همونطور که آقای خامنه ای تو سفر کردستان گفتند می خواست یه چهره ای بر ای خودش دست کنه واقعا اگه امام بود همچین تو دهنی به اینا میزد که حالا حالاها نتونن از جاشون پاشن (250947)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۸-۲۴ ۰۱:۳۴:۰۸
اقای ضرغامی نیازی به پاسخ دادن به مردم نیست به وجدانتان پاسخ دهید البته اگر!................ (250948)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.