نظر منتشر شده
۸۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 57410
پس‌لرزه‌های شام اعياني دولت ادامه دارد
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۲
انتشار خبر شام اعیانی دولت در مشهد توسط چند رسانه اصولگرا باعث تیرگی روابط دولت و برخی از این رسانه‌ها شده است.



به گزارش "الف"، در هفته‌های اخیر، روابط دولت با رسانه‌هایی که اقدام به انتشار اخبار انتقادی از دولت می‌کنند تیره شده و این منابع به پوشش خبری مراسم مختلف دولتی دعوت نمی‌شوند.



در جدیدترین این موارد،‌ پخش گزارشی از دستور رییس جمهور درباره شام اشرافی سفر اخیر هیات دولت به مشهد، توبیخ شدید نماینده سازمان صدا و سیما توسط دولت را درپی داشت. 



بنابراین گزارش، پخش خبر دستور دکتر محمود احمدی‌نژاد براي دريافت مابه‌التفاوت شام اعياني کارگروه تخصصی استانی در سفر اخیر هیات دولت به مشهد که با تکذیب امور رسانه‌های ریاست جمهوری مبنی بر دست داشتن رحیمی در این ماجرا مواجه شد، سبب شد تا رییس دفتر رییس جمهور در جلسه دولت با برخی رسانه‌ها که نماینده سازمان صدا و سیما نیز در آن شرکت دارد،‌ به شدت و به طرز بدی از پخش این گزارش انتقاد کند.



در موردی دیگر، خبرگزاری فارس که به شدت از دولت حمایت می‌کرد و نقش عمده‌ای در ایجاد جریان خبری به نفع محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری داشت، به واسطه چندین انتقاد ملایم هفته‌های اخیر مورد خشم رییس دفتر رییس جمهور قرار گرفته و در بایکوت خبری دولت قرار گرفته اند.



از سوی دیگر، اقدام خبرگزاری فارس در افشاگری علیه رییس سازمان میراث فرهنگی در کنترل جریان خبری به نفع این سازمان، واکنش شدید منابع نزدیک به رییس دفتر رییس جمهور را در پی داشته و این منابع با انتشار جوابیه‌های توهین آمیز و سبک، به پاسخ‌گویی به رسانه‌های منتشر کننده این گزارش‌ها پرداخته‌اند.





 
 
رها
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۳۵:۳۶
کاش این طوری بخورند نوش جانشان ولی به قول آن روستایی می ترسم خودم را هم بخورند. (252401)
 
عرفان شعرا
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۴۷:۴۴
من ابدا با شعار مرگ بر ديكتاتور موافق نيستم!
همان طور كه با مرگ بر اسرائيل و آمريكا و اين روز ها چين و روسيه و ..... موافق نيستم!
چرا كه در قاموس ايراني، {مرگ بر...} معني ندارد! اگر راست مي گوئيم، در عمل مبارزه كنيم!
در 30 سال گذشته هم از اين شعار به هيچ جا نرسيديم! جز آنكه جوامع بين المللي را بر خود بد بين كرديم!

اما غرض بنده از ارائه اين مطلب:
در لغتنامه ي دهخدا، ذيل لغت دبكتاتور نوشته شده است:

دیکتاتور. (فرانسوی ، اِ) ۞ خودکامه . خودرأی . مستبد. مطلق العنان . اصلاً عنوان هریک از قضاتی که در روم قدیم در مواقع خطیر و بحرانی برای اداره ٔ امور کشور از طرف کنسول ها برای مدت شش ماه با اختیارات فوق العاده انتخاب میشدند. دیکتاتور معاونی با عنوان ماگیستر اکویتوم ۞ انتخاب میکرد. انتخاب دیکتاتور از 430 ق .م . معمول شد و در اواخر قرن 3 ق .م . منسوخ شد. «سولا» دوباره آن را بدون قید مدت برقرار کرد. پس از قتل یولیوس قیصر دیکتاتوری رسماً ملغی شد. دیکتاتوریهای معاصر اغلب یا بعنوان رهبر یک حزب یا به کمک پیروان خود از طریق شورش یا کودتا حکومت را بدست میگیرند و یا از طریق قانون اساسی بر سر کار می آیند و بتدریج حکومت دیکتاتوری بوجود می آورند. دیکتاتورها نوعاً به اتکاء یک حزب رسمی و کمک پلیس مخفی و تبلیغات شدید بحکومت ادامه میدهند. (دائرة المعارف فارسی ).

مگر آدم بايد حتما آدولف هيتلر باشد تا ديكتاتور خطاب شود؟!

آقاي احمدي ن‍ژاد، عملكرد خود شما، باعث شده است تا اين جريان مخالف داخلي، در كشور راه بيافتد!
آدم خود راي كه در لغتنامه ي دهخدا به آن اشاره شده است، چه معني اي مي دهد؟
شما كوچكترين مخالفت را بر نمي تابيد!
نه به وزير (باقري لنكراني، جهرمي، صفار هرندي، محسني اژه اي) رحم مي كنيد و نه به خبرگزاري هايي كه مقالات بي شماري در حمايت از شما درج كرده اند، اما شما كوچكترين مخالفتشان را تحمل نمي كنيد!
من نمي خواهم از فارس نيوز حمايت كنم، چرا كه اصلا به اين خبرگزاري سر نمي زنم!
اما مي خواهم از شما انتقاد كنم، به خاطر ظرفيت پائينتان در تحمل نظر مخالف!
حرف هاي طرفداران شما به همين آقاي دكتز توكلي كه وي را منافق خواندند، فراموش نكرده ايم!
ديگر ار توبيخ فله اي مطبوعات و فيلترينگ بي در و پيكر خبرگزاري ها رد مي شوم!
متاسفانه، شرائط را به گونه اي در كشور رقم زده ايد، كه مرز الحاد و ايمان، تبعيت از شما و يا عدم انجام اين فعل است!

آقاي دكتر احمدي نژاد، آيا شما خودتان را، يكي از دلايل ايجاد شرائط كنوني در كشور نمي دانيد؟ (252410)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۹:۲۱:۴۰
معنای دیکتاتور به عقیده من کسانی هستند که به خاطر منافع خود و بیگانه رای یک ملت را نادیده می گیرند و از هر فرصتی برای توهین و افترا و تفرقه افکنی و کارشکنی در مورد برگزیده رای ملت که نماینده و نماد آن ملت است استفاده می کنند. این وقایع به خوبی معلوم کرد که نه شما و نه بیگانگان ظاهرا حامی دموکراسی هیچ اعتقادی به انتخابات و مبانی حکومت مردمی ندارید و فقط دنبال منافع شخصی هستید (252533)
 
آزادی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۱:۳۴:۵۳
آقا حسین، مطلب عرفان را دوباره بخوان. ایشان درباره عملکرد آقای احمدی نژاد حرف زده و کاری با انتخابات نداره. از کجای حرف ایشان فهمیدید که ایشان هیچ اعتقادی به انتخابات و مبانی حکومت مردمی ندارد؟ خیلی عجیب است من متن عرفان را با دقت خواندم و غیب گویی شما قابل تحسین است! چیزی را خوانده اید که نوشته نشده است. من هم به آقآی احمدی نژاد رای دادم و امروز می بینم که نه تنها رفتارهای قبلی ایشان در برکناری افراد خادم ملت بهتر نشده که اصرار ایشان بر استفاده از افراد نادرست بیشتر هم شده است. کسانی که می گوید کار آقای احمدی نژاد درست نیست دوستان او هستند و قصد اصلاح دارند و گرنه اگر به خود ایشان باشد که نظام از هم می پاشد. شما فکر می کنید اگر دکتر توکلی و سایر اعضای مجلس اجازه داده بودند که طرح هدفمندی یارانه ها در بودجه سال 88 مطرح شود آقای احمدی نژاد همین رای را در انتخابات می آورد؟ (252742)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۰۹:۲۰:۲۰
حسین اقا خوب شد معنای دیکتاتور را تعریف کردی من نمیدانم چند سالت است اما یا خودت و یا از بزرگتر ها بپرس در هیچ جای این کره خاکی ظلم پایدار نمیماند من اعتقادی شاید به تقلب در انتخابات نداشته باشم اما این نوع برخورد نیروی انتظامی ولباس شخضی ها را دیدم چطور بر بدن افرادی که در کمال صلح و ارامش راهپیمائی کردند میزد مطوئن باش اون فردی که اینطوری بر سر مردم نه حتی پایش میزند روزی متوجه واقعیت خواهد شد در دنیا عشق و علاقه را نمیتوان با پول خرید (253001)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۸:۵۰:۰۰
قاطی کردیها. در کمال صلح! (253144)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۲:۱۸:۲۳
به اينهايي که شما اسم برديد ديکتاتور نميگن،

لطيفه:
يک نفر در جريان دعوا به ديگري گفت: عجب گير آدم خري افتاديم؟!
طرف جواب داد : خود گير آدم خري افتادي! (253065)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۰:۴۴:۰۶
عرفان جان کسی که نمی دونه 13 کوچکتر از 25 است هم دیکتاوره به نظرت.... (252581)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۰۹:۱۵:۵۴
اقا محسن ما هم اعتقاد به این عددی که تو گفتی داریم البته جای اسم ها عوض شده (253002)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۳:۱۰:۳۲
به نظر من كسي كه به راي 24 ميليون بي احترامي ميكنه يه ديكتاتور كوچولوئه... (253077)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۳:۲۲:۲۷
پدرجان منظور از دولت رئیس جمهور نیست توی این مقاله چون دستور برخورد با اون افراد رو خود رئیس جمهور داده. (252598)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۴:۰۶
مسئول این کارها رئیس جمهوره
اگه با کردان و مشایی و امثالهم برخورد کرده بود الان اعضای دولت یکه تازی نمی کردن (252647)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۲:۲۸:۵۸
عزيز جان اين حرفا رو قبلا سيد ممد گفته
شما يا خواب بودي يا
به هر حال در آموزشهاي اسلامي داريم كه بر مشركين لعن بفرستيم
اگه شما ناراحتي از اين پس به جاي مرگ مي گوييم لعن بر آمريكا
يا شما در مورد لعن هم اجتهاد خودتونو داريد (253067)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۸:۴۸:۱۴
اینها میخواستند دستور رییس جمهور منتشر نشود. متوجه نیستید که این احمدی نژاد نیست که خودرایی کرده بلکه برخی دیگرند؟ اشتباه پشت اشتباه. این کوچکترین مخالفت با رییس جمهور نبود بلکه سانسور دستورش بود. بروید نظر وزیرانی که نام بردید و آن خبرگزاری را ببینید که از احمدی نژاد همچنان دفاع میکنند. موضوع انتقاد از عملکرد برخی است که البته اصلاً ربطی به کسانی که رای ملت را تحمل نمیکنند ندارد. (253143)
 
پرویز
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۵۰:۵۴
بر خلاف رییس جمهور که بدترین انتقادات و در عین حال توهین ها رو تحمل می کنه برخی از اطرافیانش اینگونه نیستند (252411)
 
علی قلممو
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۰۰:۱۰
سلام ایران شده یه بوم و دو هوا

اگر زمان دولتهای پیشین این اتفاق می افتاد ریس جمهور باید استعفا می داد

نکته ی دیگر اینکه خبرگزاری های ایران با پخش این اخبار سعی بر خوراندن اخبار کذب و سازماندهی شده ی دیگر خودشان هستند عزیزان من...... (252417)
 
کباب نخورده
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۰۰:۲۶
کی گول میزنی کدام شام اعیانی ملیاردها دلار بدون حساب و کتاب تلف و حیف ومیل شد شما گیر دادی به شام نفری 10 هزار تومان چرا افکار عمومی از لیست بعنوان مثال قیمت گذاری شرکت مخابرات یا مناقصه ها که خاتم الانبیاء برنده شد که ارزش ملیاردی دلاری نه تومانی دارد با خبر نیست یا رییس جمهور شعار چرا بررسی نکرده دوما لطفا به رییس عدالت خواه شما بپرسید کجا چلو کباب کوبیده با مخلفات 3 هزار تومان هست تا من هم بخورم نکنه باز هم رستوران در نارمک (252418)
 
عماد
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۲۷:۳۲
دولت تحمل انتقاد طرفداران خودش را هم ندارد
اگر با رفقای خود چنین رفتاری را انجام می دهد پس با مخالفانش چه برخوردی دارد
نمونه اش را در حوادث اخیر دیدیم (252422)
 
-
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۳۰:۴۳
واقعا خجالت اور نیست!
این است دولت مهرورز و انتقاد پذیر و......؟! ما نباید در عمل هم این رو حس کنیم؟!
این طرز برخورد دولت با منتقدین و مخالفین اگر دیکتاتوری نیست پس چیست؟!
نه تو امریکا و نه در کشورهای دیگه که ادعای مسلمونی ندارندف یک همچین برخوردهایی با منتقدین نمی کنند! (252424)
 
آزادی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۱:۴۱:۵۸
کاملا درست می فرمایید. حضرت علی می فرماید \" (در آخرالزمان) زمانی می رسد که دین را همچون پوستین وارونه ای می پوشید.\" یعنی اسم دین را روی کارهایمان می گذاریم اما برعکس دین عمل می کنیم. مثل وضعیت الان ما که هی شعار عدالت محوری می دهیم اما عدالت و انصاف را رعایت نمی کنیم و انتظار داریم هیچ کس علیه ما حرف نزند. جمال الدین اسدآبادی می گوید \"در کشورهای اسلامی مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم. در کشورهای اروپایی مسلمان ندیدم اما اسلام دیدم\" (252745)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۳۸:۰۳
فارس و الف، همیشه سایت های خوبی بوده اند؛ به خصوص فارس که یک تنه بار ضعف اصولگرایان واقعی را به دوش می کشد و به همین دلیل همیشه مورد خشم دشمنان بوده است و به انواع مختلف، سعی می کنند که از این رسانه وزین، مچ گیری کنند!
و جالب تر آن است که تقریبا هیچ وقت، فارس به این بازی بچه گانه با آن ها وارد نمی شود و شان خود را بالاتر از آن می داند که خود را وارد \"یکی به دوهای\" فریبکارانه رسانه های مغرض بنماید.

یادمان نرفته است که همین فارس، حتی قبل از مشخص شدن حکم رهبر معظم انقلاب، چه نقدهایی نسبت به احمدی نژاد می نوشت و الآن هم چگونه با مقالات پژوهشی عیوب طرح هدفمندسازی را مشخص می کند و یا برخی مشکلات را در سطح کشور، مشخص می کند.
علی رغم همه کینه توزی هایی که علیه این سایت انجام شده است، آن را باید به حق رسانه ای آزاده و دلسوز نامید، که هرگز به نام انتقاد به تخریب دیگران نمی پردازد و حتی 2 سال پیش، به یک دلیل واهی که حتی مخالفین را به خاطر آن محکوم نمی کردند، 3 روز توقیف شد؛ اما مظلومانه ایستاد و حتی فشارهایی را که همین الآن برخی نهادهای خاص به آن وارد می کنند را می شنود و دم برنمی آورد.
این سایت وزین نقش، انکار ناپذیری در تصحیح جریان رسانه ای کشور دارد و تعهد و تخصص خود را همیشه در راستای خدمت به انقلاب و آمران های امام و شهد به کار گرفته است.
امیدواریم که بقیه رسانه های اصولگرایان حقیقی نیز، تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنند و خلا موجود را بپوشانند. (252426)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۷:۴۵:۳۵
در زمان انتخابات از سر دلسوزی بود که فارس پی در پی به هاشمی حمله می کرد؟ (252509)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۲۲:۵۶:۴۹
شما گفتید:
\"به خصوص فارس که یک تنه بار ضعف اصولگرایان واقعی را به دوش می کشد...\"

همین الف هم چند خط بالاتر نوشته:
\"در موردی دیگر، خبرگزاری فارس که به شدت از دولت حمایت می‌کرد و نقش عمده‌ای در ایجاد جریان خبری به نفع محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری داشت..\"

من یک سوال دارم. مگر بودجه ی خبرگزاری فارس از بیت المال تهیه نمی شود؟ پس چطور است که به گفته ی شما بار صعف اصولگرایان را به عهده می کشد و به قول الف نقش عمده در حمایت از آقای احمدی نژاد در انتخابات را داشت؟
خواهش می کنم سانسور نکنید. به الف که گیر ندادم با فارس بودم! (252573)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۴:۰۲:۰۸
به دور از هر چیز، و با این که با برخی از مواضع آقای توکلی مخالفم، اما این حسن رو برای ایشون قائل می‌شم که سایت ایشون (همین الف) بر خلاف تقریباً تمام سایت‌های دیگه، انتقادناپذیر نیست و واقعاً همون‌جوری که گفته، فقط نظرات توهین آمیز رو سانسور می‌کنه. (252603)
 
علي
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۰:۵۷:۵۱
من از اينكه در اين دوره به ايشان راي دادم واقعا پشيمانم نمي دانستم كه ايشان با اين همه كينه شكافي در نظام ايجاد خواهند كرد حداقل با دوستان نبايد از سر كينه رفتار كرد (252582)
 
كمال
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۵۱:۱۹
در هفته‌های اخیر، روابط دولت با رسانه‌هایی که اقدام به انتشار اخبار انتقادی از دولت می‌کنند تیره شده؟
من كه تا يادم مياد دولت آقاي احمدي‌نژاد همينطور بوده. حالا اينكه شما تازه اين قضيه رو متوجه شديد برام خيلي جالبه. (252428)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۱۳:۴۷
به نظر من، این یک تاکتیک حرفه ای از سوی پروفسور مولانا برای نشان دادن این مسئله است که دولت آقای دکتر احمدی نژاد زیر ذره بین است و نیز برای این است که نشان داده شود رسانه های حامی دولت بعضا زبان به انتقاد نیز می گشایند. سوال اینجاست که این شام مصداق فساد اقتصادی است یا مسائل کلان و میلیارد دلاری دیگر که نمی خواهم اسمش را بیاورم؟
جنگ دولت و رسانه های حامی اش کاملا ساختگی است (البته به نظر من). (252434)
 
آزادی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۱:۴۹:۱۵
مشخصه که شما اصلا با اصولگرایان سروکار ندارید و در اطرافتان هیچ اصولگرایی را نمی شناسید. اصولگرایی با احمدی نژادی بودن یکی نیست که می فرمایید این جنگ ساختگی است. مگر زمان انتخابات دولت نهم آقایان قالیباق، لاریجانی، احمدی نژاد، توکلی و رضایی همگی اصولگرا نبودند؟ پس چطور هیچ کدام دیگری را قبول نداشت؟ تنها دکتر توکلی و رضایی بودند که برای جلوگیری از تشتت آرای اصولگرایان کنار رفتند. تازه خود من که اصولگرا هستم دور اول به آقای لاریجانی رای دادم و دور دوم به احمدی نژاد. حالا هم با کارهای نادرست ایشان مخالفت می کنم و به اطلاع همه هم می رسانم. پس جنگ ساختگی معنی ندارد. (252749)
 
احد شیرزاد
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۱۴:۳۹
با سلام به همه دوستان.خواهش من از سایت الف این است که بیش از این به اینگونه خبرها دامن نزنید و به این شکل حواشی را پررنگ جلوه ندهید.درست است که این جور تیتر زدنها آمار بازدید از سایت را بالا می برد اما این با رسالت اصلی رسانه ای مانند الف سازگار نیست.واقعا این خبری که شما آن را اینطور بزرگ جلوه داده اید چه متن مهمی دارد؟فقط یک تیتر جذاب دارد که کاربر را وادار به خواندن مطلب می کند اما وقتی اصل مطلب را می خواند می بیند که واقعا چیز خاصی نیست. (252435)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۴:۰۳:۰۳
اگه این‌جوریه شما چرا ناراحت شده‌اید دوست من؟ خیلی هم بهتر. همه می‌بینن چقدر آقای توکلی دروغ‌گوئه و آقای رئیس‌جمهور صادق و خدمتگزار! (252604)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۲۷:۵۹
یادم هست احمدی نژاد وقتی می خواست از ارزان بودن سفرهای استانی دفاع کند می گفت: سر سفره نان و پنیر هست بعضی وقتها من نمی خورم، بقیه هم به تبعیت من چیزی نمی خورند.
1- مگر خرج سفر فقط غذاست؟
2-فاکتور هم که چرب بود؟
3-خدا همه ما را ببخشد. (252439)
 
سید مهدی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۷:۳۸:۲۴
دوست عزیز کمی دقت میکردید متن خبر درخصوص برخورد اقای احمدی نژاد با خرید غذا تشریفاتی بوده به تمام دوستان توصیه میکنم خرج سفره های دولتهای قبلی را بررسی کنند انصاف هم خوب است وقتی از قبل از ورود اقایان هاشمی و خاتمی چه ریخت و پاشهای میشده (252895)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۲:۳۴:۴۶
عمو جون اونای دیگه ادعای دولت عدالت سرخود و وهرورز نداشتن،این احمدی نژاده که با این شعار اومد سرکار،راستی از ثروت چند صد میلیادیه آقای محصولی چه خبر؟! (253070)
 
Hamed
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۳۹:۴۴
هی گفتیم بزارید این دار و دسته هاشمی كه از همه چی سیر شده بودند و دیگر خیالشان از بابت مال و منال راحت شده بود و از همه چیز ارضاء شده بودند ، حالا بشینند مملكت داری كنند. اما گوش نكردید .

تا بوده همین بوده ، این بشر معلوم نیست كی می خواهد از تجربیات تاریخی استفاده كند .

حداقل سه هزار سال تجربه بشر بر روی زمین این را به ما می گیود كه بابا جان مملكت را به دست آدمهای ندید بدید ، خارج ندیده و پول ندیده و خدم و حشم ندیده سپردن اشتباه است .

به جز علی (ع) هر كس در این دنیا با شعار مبارزه و عدالت به قدرت رسید پس از آن پدر عدالت را درآورد یا حداقل اطرافیانش پدر مملكت را درآورده اند .

این حرف من توهین نیست اما سپردن مملكت به كسی كه در تمام عمرش یك بار خارج از ایران نرفته و به طور كلی هیچ شناختی از جهان خارج از كشورش ندارد آیا كار درستی است ! اووووووووه تا بیاد ارضاء بشه پدر همه مون در اومده .

قدیمی های ما بی خود نگفته اند كه « خدا نكند گدا معتبر شود گر معتبر شود زخدا بی خبر شود » (252443)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۶:۰۹:۱۸
نگران نباش! الحمدالله به اندازه اونها سفر داخلی و خارجی رفته و همه چیزو یادگرفته به جز خوردن! و الا فقط روزی 400 هزار تومان سال 70 مثل بعضی ها پول خرج گل های تزیینی ساختمان ریاست جمهوریش میشد! (252496)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۸:۵۸:۲۸
مطمئن باش بریز بپاش سیرمونی نداره. آدم باید مناعت طبع داشته باشه. قبلیها که نداشتند وگرنه برای دو روز دنیا که قبلاً پر و پیمون شده بود اینجوری مایه نمیذاشتن. (253146)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۴۵:۲۶
این همون دولتیه که مدعی شفافیت و ازادی رسانه هاست اما در عمل ....
ای کاش فقط شعار نبود و یه کن هم عمل می دیدیم. (252446)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۴۶:۱۲
اين رسانه هايي که شما نوشتيد به خاطررهبري پاي کار احمدي نژاد بودند و هنوز هم ظاهرا به همين دليل هواي محمود را دارند ولي ميگن در ديزي بازه حياي گربه کجاست؟ (252447)
 
رضو حسین خداداد
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۴:۳۰:۱۹
این اقای به اصطلاح روشنفکر دولت هشتم اس.ر.م با کارها و صحبتهای پر از ایراد و شبهه خود دولت دهم را زیر سوال می برد واین افراط و تفریط های این اقا تا کجا ادامه پیدا می کند خدا می داند فقط امیدوارم که با نادانی های خود رییس جمهور محبوب و مردمی را در باطلاقی که خودش ایجاد کرده غرق نکند که باعث شادی دشمنان خارجی و معاندان داخلی گردد. (252467)
 
ali
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۲۱:۵۰:۵۱
آقای مشای بهترین آدم تو این دولت هست... (252567)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۴:۰۴:۲۲
آقای مشائی کسیه که در هفته، یک روز حرف درست‌وحسابی می‌زنه و ۶ روز، حرف ناحسابی و واقعاً پرت. (252605)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۱۴:۰۹
تازه دست پخت و رفیق فاب رئیس جمهور محبوب و مردمی هم هست. شما هم کاسه داغ تر از آش نشید (252651)
 
آزادی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۱:۵۷:۲۵
با شما موافقم اما امثال مشایی در دولت دهم کم نیستند. وانگهی این رییس جمهور است که به این افراد میدان می دهد. اقای احمدی نژاد خیلی احساساتی است و اگر کسی از ایشان تعریف کند، آقای احمدی نژاد تا کمر جلوی او خم می شود و دست او را در همه کارها باز می گذارد. ولی متأسفانه متوجه این ضعف خودش نیست. (252754)
 
علي
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۴:۳۵:۲۸
در همه موارد از آن طرف پشت بام افتادن هم خطاست
شام چلو گوشت البته با توجه به وضعيت معيشتي مردم شايد اعياني محسوب شود ولي آيا ارزش رسانه اي شدن را دارد؟
به نظر اينجانب بيشتر خوراك تبليغاتي را براي آقاي رئيس جمهور ايجاد كرد كه با دستان تواناي خبر گزاري دوم دولت يعني فارس براي ايشان ايجادشد
به ظاهر هم مدتي خبر گزاري دولتي فارس مورد غضب قرار مي گيرد و بعدمشكل حل ميشود (252471)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۵:۴۰:۱۲
دنیا خیلی کوچیکه. چند سال دیگه عمر ریاست آقای احمدی نژاد و تیمش تموم میشه اون موقع خواهیم دید بدعتی که خود این آقایون در عدم نقد پذیری گذاشتند چطور دامن خودشون رو خواهد گرفت . اشکال اینه که مدیران ما فکر میکنن مردم هم کم حافظه هستند. (252484)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۶:۴۲:۲۵
با سلام و عرض خسته نباشید:
در تمامی انتقاداتی که جنبش سبز به دولت وارد می کرد ما محکوم می شدیم که حرف های بیگانگان را تکرار می کنیم، یعنی چون بسیاری از رسانه های خارجی همان انتقاداتی را که مطرح می کردیم را بیان می کردند، ما محکوم به آب در آسیاب دشمن ریختن می شدیم، گویی انگار انتقادات از دولت در انحصار رسانه های بیگانه است، حال آیا می توان آن اتهامی که ما با آن مواجه بودیم را به رسانه های فارس و غیره وارد ساخت؟ (252498)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۱۶:۲۳
شاید هم وضع مالی فارس خراب شد چند تا کامیون پول از خارجیا گرفته آب به آسیابشون بریزه! (252652)
 
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۴۲:۱۸
حالا آب به آسیاب دشمن ریختن با ملاحظاتی میشه ردیف کرد.... اتهام انقلاب مخملی رو چیکار کنن؟ (252867)
 
حسينعلي
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۷:۵۵:۱۰
بابا همه مي دونن تصميم گيريهاي غلط ميلياردها دلار براي كشور هزينه داره كسي به فكرش نيست اونوقت گير مي دن به يه صورت حساب جزيي اونم براي تبليغاته نه واقعيت . چرا بايد فكر كنيم كه همواره مي تونيم مردم رو گول بزنيم (252513)
 
ارادتمند
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۸:۱۵:۵۷
اقدام آقای رئیس جمهور ارزشمند بوده اما شما هم آنقدر می گویید شام اعیانی و شام اشرافی که انگار چه خبر بوده است.
در ساده ترین همایشی مربوط به بافت های فرسوده در شرکت ما که وابسته به وزارت مسکن و شهرسازی در مشهد است سال گذشته هفت مدل غذا چیده بودند. (252517)
 
مهي
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۸:۱۹:۴۳
بي خيال شام (252519)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۸:۳۶:۳۵
این که چیزی نیست. در زمان دولت موسوم به اصلاحات، رئیس وقت سازمان صدا و سیما به دلیل انتقاد از آن ها، به جلسات راه داده نمی شد و با اینکه این کار غیرقانونی بود، هیچ کس پاسخگو نبود.
در همان زمان انبوه نویسندگان مومن و معتقد به امام و انقلاب که با دولت وقت، همراه نشدند، دچار انواع محدودیت ها شدند و در مقبول، حجم زیادی از کتاب های مبتذل و ضد دین به راحتی منتشر می شدند.
در همین زمان بود که هر صدای منتقدی را به بهانه \"حفظ شان رئیس جمهور\" خفه می کردند و در مراسمشان به خبرنگاران خاصی اجازه حضور می دادند و دامنه سؤال ها محدود بود و پاسخگویی رئیس دولت نیز به جواب های بی خاصیت ختم می شد و خبری از رابطه صمیمانه بین رئیس جمهور با عموم خبرنگاران نبود.
در آن دوران به دلیل تسویه گسترده ای که در سطوح مدیریتی کشور انجام گرفته بود، عملا صدای مخالفی شنیده نمی شد (با شرایط امروز که مدیران منتقد زیادی وجود دارند و کسی کاری به کارشان ندارد مقایسه شود)
در همان زمان بود که رئیس دولت، انتقاد ملایم تعدادی دانشجو را تاب نیاورد و به آن ها اعلام کرد که \"دستور می دهم تا همه تان را اخراج کنند\" اما در زمان دولت فعلی، عکس رئیس جمهور منتخب مردم را هم آتش می زنند و او با گشاده رویی اعلام می کند که آماده سوختن در مسیر حق هم است.
این ها همه تفاوت بزرگ نقدپذیری دولت عای عدالت محور و اصلاحتچی است. که این اولی، الحق و الانصاف سطح توقع جامعه را افزایش داده است و خود را در معرض آزمایش قرار داده است (252523)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۲:۵۳:۵۵
دوست عزیزم:شما گفتید\"خبری از رابطه صمیمانه بین رئیس جمهور وقت , با عموم خبرنگاران نبود \"لطفا از طرف خبرنگاران صحبت نکتید
(252594)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۰:۲۸:۱۸
ناشناس عزيز
داد و ستد با خبرنگاران خاص را که نمي توان ناديده گرفت، اما همان طور که ذکر شد، \"عموم\" خبرنگاران از چنين برخوردي محروم بودند.
به علاوه شما چه مشخصه اي داريد که به خود حق مي دهيد از طرف خبرنگاران حرف بزنيد، اما ديگراني را از اين حق محروم مي دانيد؟!
يک کم تحمل صداي منتقد را داشته باشيد و به خود اجازه ندهيد تا نظرات خود را به ديگران تحميل کنيد.
ضمن اينکه همان طور که \"شهروند عزيز\" ذکر کرده اند، دامنه سرکوب صداي مخالف در دولت اصلاحات خيلي وسيع تر از اين حرف ها بوده است و قدر اين نعمت را مردم و اهلش مي دانند. (252620)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۰:۴۹:۳۲
دوست عزيزم كلا نزد اين قوم (شهروند ) توهم همزاد پنداري كولاك مي كنه (252623)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۹:۱۲:۰۸
اضافه کنید که رییس صدا وسیما را نه تنها در هیات دولت که خبرنگاران صدا و سیما را در راهروهای مجلس هم راه نمیدادند و شهردار را به هیات دولت که تا پیش از این مرسوم بود. هیچوقت توهین و مضحکه و تمسخر رییس جمهور تاب نمیاورد و ... (253149)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۸:۴۱:۰۰
به محمود احمدی نزاد بکویید این را بیرون کند ........... خسته شدیم از این همه خراب کاری ایشون بابا ........... (252524)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۱۹:۳۵:۴۸
این اقای به اصطلاح روشنفکر دولت هشتم اس.ر.م با کارها و صحبتهای پر از ایراد و شبهه خود دولت دهم را زیر سوال می برد واین افراط و تفریط های این اقا تا کجا ادامه پیدا می کند خدا می داند فقط امیدوارم که با نادانی های خود رییس جمهور محبوب و مردمی را در باطلاقی که خودش ایجاد کرده غرق نکند که باعث شادی دشمنان خارجی و معاندان داخلی گردد.
چه جالب که ایشون رو هم به دولت اصلاحات ربط می دن! ایشون اون موقع کجا مشغول به کار بودن؟ صدا و سیما و شهرداری. کدوم مربوط به دولت بوده؟ بعدهم کی شنیده بودین که ایشون مجال صحبت حتی در جمع های کوچیک رو داشته باشن؟
بیدار شو هم وطن. می ترسم وقتی از خواب بیدار شی که با این دفاع های ابکیت مملکتی نداشته باشیم! (252542)
 
رضو حسین خداداد
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۱۰:۴۵
اقای ناشناس re . .کجای اضهارات ابکی بنده این ماجرا را به اصلاح طلبان ربط می داد.بنده به عنوان یک هوادار وفدایی ولایت مثل اکثر اصولگرایان منصف بر خود واجب دانستم که اظهار نظری روشن در مورد اشتباهات اقای هزار دست دولت دهم داده باشم .عزیز دل اخه ما ولایی ها از انتقاد به کسانی که طرفدار اونهاییم واهمه ای نداریم.نظیرش انتقادهای سازنده اقایان مطهری,توکلی و...در مجلس از رییس جمهور اصولگرا. ولی بعد از حوادث تلخ انتخابات تنها یک نفر از نماینده گان اصلاح طلب را نام ببر که یک انتقاد خیلی کوچک از خیانت های سران اصلح طلب نسبت به این نظام مظلوم کرده باشد. مشخص می شه که کدام جریان دچار توهم شده. (252639)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۱ ۱۹:۱۴:۰۹
آقای در دور نهم از طرفداران هاشمی بود. (253150)
 
آبيلوواني
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۲۱:۳۸:۰۶
احمد آقا بي خود خودتو خسته نكن با اين حرفا واين اظهار نظرهاي صد تا يه قاز كه پخش مي كني نه خودت نه پسر خاله جان ريس جمهور بشو نيستين. اگر رييس دولت دستوري داده شما هم پخش كردين دولت كه با دستور خودش مخالف نيس شما احتياج به مخالفت دولت دارين كه ننه من غريبا راه بندازين.
اون كباب نخورده هم كه ظاهرا از تابناك راهي اينجا شده راستي كباب نخورده چون كوبيده از سه تمن ارزونترم هس. (252564)
 
ali
۱۳۸۸-۰۸-۲۸ ۲۳:۲۰:۱۹
سلام
از قدیم گفتن مظلوم هست که ظالم رو بار می یاره سر بحث جریانات بعد انتخابات همین سایت نظر دادم خوبه که سیستم نظارتی بشه ، دولت واقعا از نظارت دقیق رسانه ها و مردم بترسه از نظارت مستقیم رقیبهای سیاسی بترسه وگرنه احتمال فساد تو هر انسانی هست غیر از ائمه معصوم و با اینکه اونها معصوم بودن از مردم می خواستن که نقدشون کنن وقتی ما بی دلیل به اشخاص یک سایه اطمینانی می دیم که شما هر کاری بکنی خوبه هر چی بگی درسته و مخالفات هر چی گفتن دست نشانده اجنبی هستن ناخود آگاه تو هر آدمی یک از خود باوری کاذب به وجود می یاد به خاطر همینم هست که هیچ کس نباید تو هیچ جایگاهی از حاشیه امنیت کاذب برخوردار شه ، امروز برخوردها این هست ولی اگه واقعا جلوی این روند سبک شماری و انگ زنی به منتقد ادامه پیدا کنه اوضاع خیلی بد تر از این خواهد شد. من تو اخبار خوندم که طرحی دادن نماینده های حامی دولت برای محدود کردن ریس سازمان بازرسی سر قضیه یک میلیارد $ ریخته نشده . خوب این شرایط اصلا جالب نیست بیاین با تعصبات و طرفداری های بی دلیلمون به اسم نظام یک کاری نکنیم که دوباره 10 سال دیگه یکی بیاد بگه همه دولتهای دولتهای قبلی کاری نکردن و سرمایه ها رو به باد دادنو فامیل بازی کردن و .... و منم منجی ایران و باز همین آش و همین کاسه بیاین کسی رو بیش از حد نه بزرگ کنین و نه بیش از حد بهش اختیار بدین که دیگه کسی جز خودش قبول نداشته باشه . هر انسانی که باشه به فساد کشیده می شه این ذات انسان هست ؛ حضرت یوسف تو سوره یوسف می گه اگه اون نور الهی که منو هدایت کرد نبود امکان گمراهی من وجود داشت تو موضوع زلیخا . یکم بیشتر فکر کنیم . (252576)
 
مجید اصفهان
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۰:۴۹:۳۴
من یک سوال از دکتر احمدی نزاد دارم به چه بهائی این اقای مشاعی باید در کنار شما بماند شما حتی نظر رهبری را هم با گذاشتن ایشان در سمت معاون اولی دید من فکر کنم اقای دکتر شم برای این کار خود بهایی سنگین پرداخت می کنید (252577)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۱:۰۹:۳۳
در دیدار سران سه قوه نیز یک میز گرد دروسط بود که روی ان پر از گل بود فکر میکنم قیمت گلها بسیار بیشتر از سه پرس چلوکباب مخصوص با کباب برگ اضافی وماست موسیر بود مکر اینکه گلها مال باغ دادگستری و مفت باشد یا هدیه گلفروشان (252585)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۱:۱۷:۵۴
آقای توکلی به کجا چنین شتابان ؟
با نگاه به جمله بندی این خبر نوع غرض ورزی در نگارش کاملا مشهود است
از شما بعید است . اطلاع رسانی کنید و لی منصفانه (252586)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۲:۱۴:۱۵
جناب اقاي ناشناس . به زعم شما هر چيزي يا هر خبري كه كمي انتقادي باشه بر عليه دولت بد است حالا توسط هر كسي كه باشه هم برايت فرقي نميكنه . اخه برادر من چرا اينقدر مسائل را كوچك و بي ارزش قلمداد ميكني . شايد انتظار داري در اين خصوص هم رسانه هاي بيگانه اطلاع رساني كنند . ضمنا از سايت الف تقاضا دارم در خصوص ان 80 عدد ساعت رادو طلا و 3600000000 و اخرين اقدامات به عمل امده اطلاع رساني كنيد . با تشكر (252759)
 
.
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۱:۳۹:۴۰
اقا جان یکی رو بیارید، خوب کار کنه و خوب هم مدیریت کنه! نوش جانش این وسط یه چیزی هم خودش خورد اشکال نداره!
ماشالله ، الان هم این وسط خوب می خورند و هم بلد نیستند مدیریت کنند و اینجوری کلی ضرر می زنند به مردم و....... (252588)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۶:۱۷:۳۰
این داستانها همه انحرافی است تا مردم بگویند خودش خوبه اطرافیانش اند که بد اند. ولی کور خوانده اند. (252607)
 
گربه خونه مادربزرگه
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۶:۵۵:۲۰
قبلا هم خبر از بود یا جهرمی ؟ که توی مجلس چک میداده و امضا جمع میکرده؟ (252608)
 
گربه خونه مادربزرگه
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۶:۵۸:۰۷
کلا این خبرها در سه حالت از نظر دولت اجازه انتشار داره:

1- شام رو فرزندان هاشمی رفسنجانی داده باشند.

2- شام رو شهرام جزایری داده باشه.

3- شام رو وابستگان سفارتخانه های غربی داده باشند و اصلاح طلبان خورده باشند

فقط در این سه مورد انتشار خبر بلا اشکال است.

افتاد؟ (252609)
 
گربه خونه مادربزرگه
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۶:۵۹:۴۹
یک چیزهایی داریم بهش میگند تظاهر ، یا عوام فریبی یا پوپولیست بودن!
.
همین جوری! یاد عکس آقای احمدی نژاد افتادم که سر سفره نشسته اند و در حال میل کردن نون و پنیر هستند (252610)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۹:۱۶:۲۳
خیلی جو زده نشید
هزینه سفر آقای خاتمی به مشهد در دوران ریاست جمهوریش 600 میلیون شد در حالی که سر و ته این سفر رو بزنی به 20 -30 میلون هم نمیرسه. (252615)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۰۹:۲۹:۱۹
به اين نميگن پس لرزه
پس لرزه اوناييست كه الان احمدي نژاد و همين دوستش آقاي مشايي دنبالشن و متاسفانه شما با اين جنگ زرگري مانع كار دكتر ميشين (252617)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۲:۴۸:۵۹
هنوز يادمون نرفته اون عزيز رو كه توي مناظرات اعلام خطر كرد و خطاب به ملت گفت : من از روزي ميترسم كه اين رفتارهاي دولت به ديكتاتوري منجر بشه . هنوز چند ماهي از دولت دهم نگذشته كه نشانه هاش داره ظهور ميكنه . (252631)
 
م.ا
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۱۳:۱۸:۳۱
با سلام و احترام به تمام دوستان
اگر تصاوير تمامي شامهاييكه تا به حال صرف شده بود را مي ديديديم شايد اينطور صحبت نمي كرديم . در هر حال درست نيست كه ما تمام اين همه سادگي و بي آلايش و پاكي اين دولت خدوم و خدمت گذار را كنار بگذاريم و يك شام كه معلوم نيست مقصر و مسبب اصلي آن چه كسي بود را بيينيم .
درود بر احمدي ن‍ژاد مرگ بر ديكتاتور
ديكتاتور آن كساني هستند كه راي مردم را قبول ندارند . (252635)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۳:۴۵
چرا فقط این دولت رو متهم میکنید؟
دولت آقای خاتمی رو یادتون هست تو قضیه افتتاح فرودگاه بین المللی امام خمینی چقدر ریخت و پاش کرد؟
از این ها زیاد هست

من طرف هیچ کدوم نیستم
فقط این رو میفهمم که عده خاصی دارن از این بلوای سیاسی سود میبرن و بس
و ملت نشستن ببینن آقای مهندس موسوی که معمار خوبی هم هست بیانیه بده و یه مشت عمله بریزن تو خیابون تا اونجا رو آباد کنن (252674)
 
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۸:۲۱
سایت الف البت بعضی وقتهاخبرکی کوچک را میزند و دور و برش مانور میدهد ول مردم و ملت برای شام دولت یاد کر نمیکنند بکه به 18.5 ملیارد دلار و طلا که عین هلو رفت تو گلوی کها فکر منن و به جوان بی گناه پزشک وظیفه که قربان باند های مافیا و جنایتکاران شد فکر میکنند و به نابودی منافع ملیش و جنگلها که یک
نمونه آن آتش زدن جنگل ابر در استان سمنان است و هزاران مسئله دگر لذا اگر ریگی به کفشتان نیست دنبال مطالب اصلی بروید .
------
الف: درباره اخبار تا از صحت آن مطمئن نشویم، آنها را انعکاس نمی دهیم.
مورد 18.5میلیاردی که اشاره کردید را همان شهریور گذشته پیگیری کردیم،صحت نداشت. مورد فوت پزشک کهریزک را در حال تحقیق هستیم. مرد جنگل ابر هم تاکنون خبر یا سند موثقی از چیزی که اشاره کردید بدستمان نرسیده است.
ضمنا معتقدیم اخباری که بی بی سی و رسانه های ضد انقلاب منتشر می کنند، هرگز موثق نیست.
ایکاش رسانه ملی و حوزه سخنگویی دولت با مردم شفاف و صادق بودند و نسبت به این شایعات سریع و اقناع کننده واکنش نشان می داند تا دروغگویانن هرزه ای مثل بی بی سی و صدای آمریکا از این هرج و مرج خبری سوء استفاده نمی کردند.
ارادتمند - سردبیری الف (252664)
 
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۴۸:۵۶
ای کاش صدا و سیما بی طرف بود.... ای کاش (252871)
 
انسان
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۳:۳۸
بیخیال
خوردن نوش جونشون!
بخیل نیستیم که!
کسی باید نهی کنه که خودش خرما نخورده باشه نه این که هر سه وعده غذاییش خرما باشه

سبزها بجا این که بیان بریزن تو خیابونا و شعار سیاسی بدن، بیان محل ما (حلبی آباد) یه خورده به وضعیت محل ما برسن! دعاشون هم میکنیم
اون وقت میبینه چقدر طرفدارا زیاد میشن
اما حیف که نمیان
چون یه وقت لباساشون خاکی میشه

این مثل بود چون کسی باید انتقاد کنه که خودش خرما نخورده باشه (252676)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۰۹:۲۸:۲۱
جناب آقای انسان
دلم به حالت کباب شد که توی حلبی آباد زندگی می کنی
و حتی نمی توانی يک خرما گير بياوری بخوری
لابد الان بچه هايت هم گرسنه هستند و سينه ات هم خشک شده

آدرس دقيقتر بده بيايم اونجا صدقه ها مون رو به شما بديم
بلاخره اينترنت پرسرعت خرج داره
شما برای دفاع از ظلم بهش نياز دارين
در ضمن قبل اين که حديث پيامبر رو در مورد ديگران به کار ببری در مورد خودت به کار ببر. (252709)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۰۹:۴۸
دمت گرم، الان تو حلبی آباد کافی نت گذاشتن. (252777)
 
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۵۰:۴۳
بابا دستمریزاد!تو حلبی آباد هم کامپیوتر و اینترنت هست؟ پس ما کلی مترقی شدیم و خبر نداشتیم! (252872)
 
علی
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۰:۱۱
بیایید با کمی انصاف به موضوعات نگاه کنیم . تعصب بی مورد را کنار بگذاریم و اگر منافعی از این محلها به ما میرسد را ندیده بگیریم و با یاد خدا قضاوت کنیم و اینقدر توجیه نکنیم . مردم در هر صورت تحت فشارند ، محتاجند و تحمل گرانیها ،تبعیضها و ... راندارند .هنرمندان ناراحتند . سیاستمداران بحت زده اند . سیاست خارجی مشخص نیست ،دوستان خارجی نامردی میکنند ، مردم هم بهم رحم نمی کنند و..... (252688)
 
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۰۹:۳۱:۵۳
لطفا ريس جمهور محترم كه با وعده برخورد با فساد و مفسدان اقتصادي راي بسيار از مردم را جلب نموده اند به جاي گير دادن به خودشان براي يك شام گير بدهند به اختلاف آمار واردات بنزين بين گمرك و وزارت نفت و نوش جان كردن رقم هاي ميلياردي توسط برخي عزيزان (252710)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۲ ۱۳:۴۷:۵۱
چون به حقانيت خدا اعتقاد داريم پس غم مخور خدا وند با هيچ گروه سياسي عقد احوت نبسته هركس بد بكند در دنيا واخرت مجازات خواهد شد در دنيا خدا وند چوب بي صدا مي زند ودر اخرت چوب با صدا اميد وارم گروهاي سياسي به خود ايند واخرت خود را فداي سياست بازي نكنند انشا الله (253350)
 
امير
۱۳۸۸-۰۹-۰۲ ۱۷:۳۹:۳۳
حالا مگر پول اين نان و ماستي كه اينها خورده اند چقدر بوده اينقدر بخيل نباشيد (253419)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۹-۰۳ ۲۱:۵۵:۵۵
سلام خسته نباشيد
البته نويسنده اين خبر يك اشتباه عمدي يا غير عمد انجام داده اونم اينكه اين شام مشايي سفارش نداده بود كه عكس اونو به مطلب الحاق كرده وبا اين كار باعث سوء ضن خواننده نسبت به مشايي شده
كمي انصاف داشته باشين. (253718)
 
۱۳۸۸-۰۹-۰۴ ۰۹:۵۹:۵۱
یکی نیست بگه رییس جمهور محترم و عزیز لطفا بمون تهران نون و کباب بخور یک ملت را با خودت بر ندار برو تو این شهر و اون شهر نون و پنیر بخور. هزینه کباب تو تهران ارزون تر از نون پنیر تو شهر دیگه است. فقط میلیونها تومن باید خرج امنیت شما بشود تا بروید و برگردید. بی زحمت زحمت رفتن را نکشید (253802)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.