نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 57944
ساخت موتور خودروی بدون سوخت
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۴۳
مدیرعامل گروه فنی مهندسی شركت ماشین سازی یكتا شرق از طراحی و ساخت موتور خودروی بدون سوخت نخستین بار در كشور خبر داد.

به گزارش شبكه خبر ، به نقل از ایرنا ، حسین غنمی امروز افزود: موتور خودروی بدون سوخت با استفاده از برق شهری و یا باطری روشن می شود و پس از رسیدن به دور اسمی و تولید برق توسط ژنراتور، مازاد انرژی آن را می توان در بخش های دیگر استفاده كرد.

وی تصریح كرد: در این موتور با توجه به مكانیزم تعریف شده در نیروگاه برق بدون سوخت، تمام قطعات یك موتور مكانیكی حذف شده و یك موتور الكتریكی جایگزین آن می شود.

وی خاطرنشان كرد: این طرح موفق به دریافت مدال طلا از نمایشگاه بین المللی مخترعین لهستان شده است كه در آن مخترعین 40 كشور جهان در آن شركت كرده بودند.

به گفته وی، این موفقیت نشان دهنده سال ها تلاش و كوشش این گروه فنی مهندسی است كه منجر به اختراعات مهمی از جمله طراحی و ساخت نیروگاه بدون سوخت، موتور خودرو بدون سوخت و طراحی قطارهای بدون چرخ و موتور شده است.
 
فرشید
۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ۱۷:۱۰:۱۴
سلام من از سیستم خودرو خوشم میاد و می خواستم اگه امکانش هست یکسری اطلاعات اموزشی و جامع را در اختیارم بذارین ممنون از شما (604983) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.