توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 59118
اطلاعیه جامعه مدرسین در مورد هتک حرمت امام
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۵۷
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه اي هتك حرمت ساحت امام خميني‌(ره) را محكوم كرده و خواستار برخورد قاطع با عاملان و مسببان اين جرم عظيم شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، متن اين اطلاعيه كه با امضاي آيت الله شيخ محمد يزدي رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم منتشر شده به شرح ذيل است:
مردم غيور ايران اسلامي
حضور پرشكوه شما امت آزاده در انتخابات رياست جمهوري اسلامي برگ زريني بود در تاريخ انقلاب اسلامي، اما بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب اين عزت و شكوه را بر نتافته با توطئه‌هاي مختلف تلاش نمودند كه كام شما مردم عزيز را تلخ نمايند. تدابير و هدايت‌هاي مستمر و هوشمندانه مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله‌العال) پرده از اين فتنه دشمنان برداشته و مكرشان را خنثي نموده است.
آنچه در اين ايام جاي تامل دارد اين است كه علي‌رغم تذاكرات خيرخواهانه و رهنمودهاي معظم له عده‌اي اصرار بر تكرار اشتباهات و خطاهاي خود دارند و اين لجاجت‌ها موجب سوء استفاده بيشتر و قرار گرفتن آنها در دايره طراحي‌هاي جديد دشمنان اسلام و انقلاب گرديده است.
آنهايي كه اين افراد نادان يا مغرض جاهلانه و عامدانه به اسلام و انقلاب وارد نموده‌اند هزينه‌هاي سنگيني را متوجه نظام اسلامي و مردم عزيز ما نموده است. در آخرين توطئه‌ها در روز 16 آذر يعني روزي كه نماد استكبارستيزي دانشجويان و دانشگاهيان است عده‌اي بسيار اندك در لباس به ظاهر دانشجو با هتك حرمت بزرگ پرچمدار مبارزه با استكبار جهاني يعني مرجع و رهبر عاليقدر جهان تشيع حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خميني‌(ره) دل مردم عزيز ايران و علاقه‌مندان به امام خميني‌(ره) را در سراسر جهان به درد آوردند.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با محكوم كردن اين اقدام ننگين موكدا از مسئولين ذي‌ربط درخواست مي‌نمايد با عاملان و مسببان اين جرم عظيم قاطعانه برخورد نمايند و به كساني كه غافلانه در دام فتنه دشمنان و اين جنگ نرم اسير گرديده‌‌اند، توصيه مي‌نمايد كه تا دير نشده مسير خود را از مسير دشمنان اسلام و انقلاب جدا نموده و به دامان مردم و رهبري نظام برگردند كه اصرار بر تكرار اشتباهات گناهي نابخشودني در پيشگاه الهي است.
در پايان يادآور مي‌شود كساني در با داشتن عناوين و جايگاه‌هاي حقيقي و حقوقي از اين گونه اقدامات حمايت مي‌كنند دانسته و يا ندانسته با دشمن اسلام و انقلاب همكاري دارند در صورت ادامه بطور رسمي به مردم معرفي خواهيم نمود.
والسلام عليكم و رحمه‌الله و بركاته
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.