توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 59443
ديدارخالد مشعل با لاريجاني
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۹
رئيس دفترسياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) بعد از ظهر امروز با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد مرکزي خبر دراين ديدار ابتد علي لاريجاني ، حماس را نماد مقابله با رژيم صهيونيستي و مقاومت در برابر زياده خواهي آن برشمرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران، از بدو پيروزي خود همواره از آرمان فلسطين حمايت کرده و اين رويکرد را از افتخارات بزرگ خود مي داند.

وي در ادامه افزود: امروزه هيچ سلاحي موثرتر از مقاومت براي احقاق حقوق حقه مردم مظلوم فلسطين وجود ندارد و دشمنان فلسطين نتوانسته اند اين مقاومت را از بين ببرند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه با انتقاد از رويکرد آمريکا در قبال موضوع فلسطين خاطرنشان کرد دولت کنوني آمريکا عليرغم تمام وعده هايي که براي حل مشکل فلسطين داده است عملا از احقاق بديهي ترين حقوق براي فلسطيني ها عاجز مانده است.

در اين ديدار همچنين خالد مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) از جمهوري اسلامي ايران بعنوان يکي از حاميان واقعي مردم فلسطين در جهان نام برد و گفت: مقاومت تنها راه عملي براي احقاق حقوق مشروع مردم فلسطين است و جنبش حماس در اين مقاومت، پايدار و ثابت قدم خواهد ماند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.