نظر منتشر شده
۲۸۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 60401
دو آتش در عاشورای 88 تهران
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۵۷
برخی خیابانهای مرکزی تهران حوالی ظهر روز عاشورا شاهد حضور و فعالیت تعدادی آشوبگر بود. حاضران در صحنه و خبرنگاران رسانه‌های مختلف، تعداد این عده را از چندصدنفر تا چند هزار نفر گزارش داده‌اند. این تجمع که طبق معمول با شعارهای توهین‌آمیز و آتش‌زدن اموال عمومی همراه بود، در شرایطی روی داد که اکثر ایرانیان محب اهل بیت در مراسم گوناگون و آئین‌های عزاداری امام حسین(ع) شرکت داشتند.



ظهر روز عاشورا دو جور آدم به خیابانهای تهران آمده بود: یکی به عشق حسین(ع) و دیگری برای اهانت به مسئولان کشور و خالی کردن خود.



محرک گروه اول، عشق حسین و اهل بیت پیامبر(ص) بود که در خون ایرانیان جریان دارد و محرک گروه دوم، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی از لندن و واشنگتن و لس‌آنجلس.



عرصه فعالیت گروه اول، کل تهران که نه؛ کل ایران هم بیشتر، همه‌ی مناطق شیعه‌نشین در سراسر دنیا بود ،ولی عرصه فعالیت گروه دوم، چند خیابان در مرکز و غرب تهران بود.



گروه اول، به عشق امام حسین(ع) به سر و سینه می‌زدند و در مظلومیت شهیدان کربلا می‌گریستند و گروه دوم، برای جلب توجه دوربین های بی.بی.سی و صدای آمریکا و تلویزیون مجاهدین خلق، دست و سوت می‌زدند.



گروه اول، برای حفظ علم امام حسین(ع) و دعا برای رفع حوائج و شفای بیماران، جمع شده بودند و گروه دوم برای حفظ منافع و خواسته‌های آمریکا و انگلیس و مجاهدین و سلطنت طلبها.



هنگام اذان، گروه اول بیاد نماز آخر امام حسین(ع) زیر تیرباران سپاه عمرسعد؛ نماز جماعت اقامه کردند و گروه دوم، نماز جماعت گروه اول را سنگباران کردند.



بعد از ظهر، گروه اول به بیاد مظلومیت بنی هاشم، خیمه های نمادین را آتش زدند و بر مظلومیت حسین(ع) گریستند، و گروه دوم برای جلب توجه و ایجاد هیجان و به‌هم زدن نظم عمومی، سطل آشغال‌ها، خودروها و اموال عمومی را به آتش کشیدند.



گروه اول اگر با نیت خالصانه عزاداری کرده باشند، دل فاطمه(س) و امام زمان(عج) را شاد کرده اند و در این دنیا و سرای باقی اجرشان را خواهند گرفت، ولی گروه دوم، با هر نیتی آن کارها را کرده باشند، دل سران غرب و وهابیت را شاد کرده اند.



... چه تفاوتی زیادی است بین گروه اول و گروه دوم! ...



خدایا به حق مظلومیت فرزندان حسین(ع) در شام غریبان کربلا، معاندین اهل بیت و برهم زنندگان امنیت عمومی و مخالفان وحدت ملی را رسوا و سرکوب بفرما و کشور ما را از کید منافقان و بدخواهان نجات بده.



نمی‌دانم سران فتنه، طیف ضدانقلاب و ضد نظام  و سرکردگان سبزها در لندن و واشنگتن درباره حرکت امروز آشوبگران چه تحلیلی خواهند داد؟ تعدادشان را چند برابر اعلام خواهند کرد؟ و چهره و نیت و شعار پیاده نظامشان را چگونه نمایش خواهند داد؛ اما در این تردید ندارم که: با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد...

 
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۰۴:۵۲
با دل شکسته میگیم الهی آمین (264784)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۱۸:۰۲
دوستان خوبم سلام علیکم.

من در ابتدا متاسفم برای همه این اتفاقات.

ولی یه حرف دارم به شخص اقای موسوی. اقای موسوی یادتان هست رهبری به شما گفتند کاری را که شما شروع کرده اید پایان دهنده ی ان نخواهید بود؟

ایا سخنان دلسوزانه ی انقلابیون را شنیدید؟

الان کار به جایی رسیده که دارند تیشه به ریشه ی انقلاب و نظام می زنند.
شعارها و کارهای امروز و حمله به سینه زنان حسینی رو دیدی؟

اقای موسوی من مطمئنم شما دوست ندارید که اینگونه به انقلاب حمله شود به اسم شما
ولی میدانم که کار از دست شما خارج شده است.کنترل این افراد دست شما نیست دست افراد ضد نظام است.

بیشتر اینهایی که امروز اشوب به پاکردند افرادی هستند که از انقلاب کینه دارند.بچه های اعدامی های اول انقلاب و بچه های ساواکی ها و وابستگان به گروهک منافقین و بچه های اینها همه در ایرانند و منتظر سوء استفاده هستند.
چرا به این افراد اجازه ی سوء استفاده دادید؟ایا این روا بود که در حق انقلاب انهم انقلابی که نمک ان را خوردید و از سفره نشینی انقلاب به مقامی رسیدید .اقای موسوی نان خمینی را خوردی و نمک دانش را شکستی؟
امروز شعارهایشون از رئیس جمهور گذشته بود و اصل جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده اند.اصل ولایت فقیه یعنی زیر سوال رفتن حکومت امام علی

دوستان من کمی فکر کنید (264835)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۲۳:۳۰
سبزها برای ادامه این کارها نیاز به خون تازه و بهانه داشتند که برای ان چند ماهی به کاراشون ادامه بدن.ولی صبر تا کجا جایز هست ؟بس نیست؟ (264840)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۱۸:۰۵
دعوای دو جناح برای حذف یکدیگر به کجا ها کشیده ،طلب خون وخون ریزی نه داداش تندرو های دوجناح به همچنین عملی دست می زنند عدم مجوز به فعالیت سیاسی نیز به این کار ها دامن می زند تا وقتی که تحمل مخالف وجود ندارد آش همین است وکاسه همین . (265184)
 
۱۳۸۹-۰۶-۳۱ ۱۸:۳۱:۱۷
كدوم آش و كدوم كاسه؟
فحاشي و آتش افروزي؟
الحق كه بايد با مشت آهنين سركوبتان كرد. (358500)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۱:۰۳
هر چی این 6 ماه گذشت گفتید واقعا برای شما متاسفم که این نظرو دادی (265296)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۶:۰۳:۰۵
آقای عزیز امام علی با زور حکومت را به دست نگرفتند بلکه وقتی مردم رفتند و درخواست کردند ایشون هم حاکم شدند. (264917)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۰۹:۰۷
الان هم كساني كه مردم توي انتخابات بهشون گفتند نه، ميخوان حرفشون رو به كرسي بنشونن (265039)
 
psk
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۱:۲۹
حالا این یعنی چی؟ یعنی امام با زور حکومت را به دست گرفت؟

شرم را خورده و حيا را قي كردید!‌ تا که سفسطه و دروغ؟

بترسید از روزی که همین ها که امروز از وحدت می گویند با یک اشاره ی رهبر بریزند و کن فیکونتان کنند تو رو خدا نگویید که نمی توانند! نگویید که اگر تا حالا نکرده اند از شما و رسانه های امریکایی می ترسند... (265042)
 
دلسوز
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۵۸:۳۶
psk عزیز با خشم به مسئله نگاه نکن از خدا بخواه که دست ما را از دامن امام زمان (عج) کوتاه نکند . عزیز دلم همه ما در هر طرف که هستیم مواظب باشیم که \" بخاطر دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکنیم \" انشاء الله (265177)
 
psk
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۵۲:۵۸
دلسوز عزیز!

همین سکوت ها و به قول شما نفروختن آخرتمان به دنیای دیگران است که امروز قرآن مسجد خدا در آتش نفرت این جماعت می سوزد و ما نشسته ایم و تماشا می کنیم...

انقلاب دنیای دیگران نیست که آخرتمان را بهش نفروشیم! انقلاب آخرت ماست!
انقلاب امانتی است دست ما که برایش خون کم نریخته شده و ما البته گوش به فرمان ولایت حفظش می کنیم! (265454)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۶:۳۹
امام حسین فرزند همان امام علی بود که شما حرمتش رو نگه نداشتید
دوستان شما انقدر وقیحانه رفتار می کردند که هر کسی تصور می کرد مراسم عروسیه
لعنت خدا بر منافقین (265049)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۵:۵۳
کنی فکر کنید متوجه میشید چه کسی حرمت شکنی کرده سوت و کف زدن حرمت شکنی هست یا حمله به مردم (265138)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۳۴:۲۴
aشما بفرماييد كدوم حرمت شكني ما نميدونيم (265192)
 
ايراني
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۲۳:۰۳
هردو. از آن دوبدتر هم نفاق است يعني تظاهر به خط امام كني ولي با مجاهدين خلق و سطلنت طلبها توي يه جبهه واستي (265241)
 
یکی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۴۰:۵۱
من خودم دیدم اینهایی که دیروز اومده بودند دیگه مردم عادی روزهای بعد از انتخابات نبودند، کسانی اومده بودند که تو مملکت دیگه هیچی رو قبول ندارند،هیچی!... قطعا متوجهید که منظورم چیست.
و حداقل به نظر عده‌ای برخورد فیزیکی با این گروه هیچ مانعی ندارد وگرنه دو سه تا ماشین که سهله شهر رو به آتیش میکشیدن. دیدید که چند تا ساختمون رو آتیش زده بودن فکر نکنم این ربطی به موضوع گاز اشک‌آور داشته باشه! چون تا میگن سطل آتیش زدن میگن گاز اشک‌آور میزنن.
ولی نرده‌های چوبی کنار خیابون کریمخان که کنده شده بود و سنگای مرمر خیابونا که شکسته شده بودند و خرده سنگ شده بودن برای پرت کردن تو سر مردم هیچ توجیهی ندارد. (265258)
 
راوی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۷:۲۱:۳۸
مرد فریاد برآورد :\"مرا یاری نیست ؟\"
کوفیان هلهله کردند :\"...هلا...آری نیست\"


فقط ها روز عاشورا کف و سوت می زنند ، کسانی که نسلشان به کوفیان می رسد :


و آخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا
(265272)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۲۷:۲۰
حضرت علي براي اينكه نيرو نداشت اقدامي نكرد در اوايل فقط چهار نيرو داشت كه يكي سلمان 160 ساله و ديگري بالاي 90 سال داشت . حضرت هميشه در اقليت بود و اين مسئله را متوان با مقايسه دو سپاه در جنگ هاي حضرت ( جنگ با عايشه و صفين و...) ملاحظه كرد. اين را چگونه توجيه مي كني (265063)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۲:۰۰
همین مردمی که در هر انتخابات شرکت می کنند تایید کننده نظام هستند. (265080)
 
میزان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۲:۲۸
دوستان از بالا تا پایین نظرات رو بخونید، تقریبا تعداد مخالفین تمام نظرات از موافقین بیشتر است، این یعنی تمام کسانی که نظر داده اند تقریبا هم نظرند و مخالفینشان هیچ نظری نداده اند! در عین حال تعداد این مخالفین بیشتر است! ، یعنی .....
به نظر شما تعداد موافقین و مخالفین یک جریان را باید از روی عدد مربوط به گزینه های موافق و مخالف رصد نمود یا از روی تعداد نظرات ارسالی آنان؟
دقت کنید تا به حال نزدیک به 4400 نفر از این صفحه بازدید کرده اند اما بیشترین مجموع تعداد کلیکی که بر روی گزینه های موافق و مخالف یک نظر گردیده است نزدیک به 400 عدد می باشد یعنی نزدیک به 4000 نفر بر روی گزینه های موافق- مخالف کلیک نکرده اند. فکر می کنید بیشتر این 400 نفری که بر روی این گزینه ها کلیک نموده اند مربوط به چه جریانی می شوند؟ دوستان، چه کسانی اکنون دچار توهم بی شماریند؟ چه گروهی اکنون نیاز دارند خود را بی شمار نشان دهند؟
....
موافقین و مخالفین یک تفکر را از روی تعداد نظرات ارسالی آن تفکر بشناسید نه از روی عدد نمایش داده شده بر روی گزینه موافق- مخالف. (265081)
 
من
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۵۷:۳۳
البته الآن که دوباره فکر می کنم پر بی راه نگفتی (265276)
 
من
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۳۷:۱۹
بسیاری حال نظر دادن ندارند ، بسیاری هم نظرشان ممتنع است

(265274)
 
امین
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۵:۳۴
جناب رضا:
اگر فکر می کنید با این قبیل سخنان فتنه آلود مردم را به اشتباه می اندازید و ملت حق و باطل را گم می کنند کور خوانده اید.
دم از امام علی (ع) می زنید ولی هرگز معرفت شناخت آنرا نداشته اید.
این شما هستید که با زور و تخریب می خواهید خود را بر گرده مردم سوار کنید. مردمی که حتی اگر انتقاداتی به برخی اقدامات دستگاه های اجرایی داشته باشند، عرصه را برای عرض اندام انسانهایی که کینه ملت و انقلاب را در دل دارند خالی نخواهند گذاشت. (265098)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۶:۴۳
آقای عزیز از united states
شما بخون تاریخ بعد از واقعه غدیر رو، نمیخونی و براساس توهماتت نظر میدی؟
امام علی بعد از کودتای سقیفه بنی ساعده که فقط 34 نفر از بزرگان قبایل قریش بر سر خلافت ابوبکر به توافق رسیدند، به طرق مختلف واقعه غدیر رو یادآوری کردند
ولی کسی یاری نکرد. این موقع بود که به خاطر اسلام سکوت کردند. نکنه می خوای بگی الان رهبری هم یار و یاوری نداره؟
ضمنا ابوبکر و بقیه خلفا به زور از مردم بیعت گرفتند، قضیه به زور بردن حضرت علی به مسجد برای بیعت رو اصلا شنیدی؟ اصلا میدونی سر چه قضیه ای در خونه حضرت فاطمه رو آتش زدند؟ می دونی سر چه قضیه ای کمر حضرت فاطمه رو شکستند؟ اصلا میدونی این چیزا رو؟
چرا چشمتو میبندی و چیزی رو که نمیدونی همینجوری میگی؟ (265101)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۷:۱۴
آفرین به شما آقا رضا، حالا میشه بگید شما چرا حکومت رو بزور میخواید؟ (265102)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۵۴:۳۴
مخالفین این پیام معتقدند که حضرت امیر ع نعوذ بالله به زور به مردم حکومت میکرد و 25 سال صبر نکرد ، ما هم 20 سال صبر کردیم و دم نزدیم (265209)
 
حسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۱۳:۴۱
نمی بینی که خود مردم دنبال این اغتشاشات رو میگیرن و با اونها به مخالفت بلند میشن . نمی بینی 24 میلیون به احمدی نژاد رای دادن . نمی بینی و قتی آقا میره به یک شهرستان و در نماز جمعه کلی آدم میاد . نمی فهمی اگه مخالفین 24 میلیون ادعایی شما بود حکومت یک لحظه باقی نمی ماند . من مطمئن امسال تو نه به حضزرت علی اعتقاد دارند نه به اسلام . شما ها دنبال اهداف زد دینی خودتون به هر وسیله ای چنک میزنید مثل شهار یاحسین که هیچ اعتقادی به اون ندارید. (265226)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۵۹:۱۲
آقا رضا
امروز هم ولی فقیه ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی) به زور حکومت را بدست نگرفته اند. مملکت قانون دارد . خدا را شکر که همان ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی مردم به این نظام رای آری دادند و همین مردم به قانون اساسی رای مثبت دادند.
و در همین قانون اساسی انتخاب ولی فقیه و نظارت بر عملکرد وی بر عهده مجلس خبرگانی است که با رای همین مردم برگزیده می شوند.
این همه حضور مردم و نقششان در تعیین سرنوشت خویش را می بینید و این چنین در کمال بی انصافی رهبر را به تصاحب حکومت آن هم با زور متهم می کنید.
متاسفم (265342)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۰:۳۲:۱۹
ولی همان امام علی چند هزار نفر از اهل قبله را _گرفتی چی شد؟ چند هزار نفر از مسلمانان را_ به قتل رساند.
غیر از این است؟
شما که ادعای پیروی و محبت امام علی (درود خدا بر او) را داری، چگونه میخواهی به این تناقض فکریت جواب بدهی؟
غیر از این است که امیرالمومنین بعد از چند وقت مدارای جداگانه با هر دسته ای از اهل فتنه، درو کردشان؟ (265717)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۷:۵۳:۱۲
هر که باد بکارد طوفان درو می کند آن انتخابات مفتضحانه و برخوردهای وقیحانه با مردم این نتایج را هم به دنبال دارد کاش عقلانیتی بر حاکمیت حاکم بود (264933)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۷:۴۸
کینه بعضی دوستان کورشون کرده
اجر عزاداری دیروزشون با یزید انشاالله (265052)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۲۴:۵۹
دوست من شما یا خوابی یا خودت رو به خواب زدی
دیگه مساله انتخابات نیست. اگه شما هنوز مسالتون انتخاباته باید گفت وا مصیبتا. چون دیروز اسلام نشانه گرفته شده بود و نه یک فرد. دیروز به امام سوم شما توهین شد و نه یک فرد (265061)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۰:۵۸
حضرتعالی هنوز باد ندیدی
توهم هم داری که طوفانی

پلک هم نمیزنیم تا آن وعده بزرگ را درک کنیم، آن زمان مرد از نامرد شناخته میشود (265079)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۶:۰۰
دوست عزیز، زیادی خودتون رو دست بالا گرفتید، طوفانی در قامت شما دیده نمیشه. خودتون رو هم جای مردم جا نزنید که جوابتون رو از همون مردم گرفتید.

اون انتخابات به قول شما مفتضحانه هم افتضاحات دوستان شما رو بر ملا کرد، چه اون که پرده پردۀ خط امام بود و پشت پردۀ اون، منافق و سلطنت طلب و وهابی و سینه چاک غرب از آب در اومد.

آدم زنده رو تو قبر کردید و برای دختر فراری ختم شهید گرفتید، از تجاوز گفتید و رسوا شدید، از امام گفتید و به امام توهین کردید، از میمون بودن مقلد گفتید و دنبال منتظری دویدید...
آیا طبق نظریه شما مومن دروغ میگه؟!

لا والله، لا والله، لا والله..!

حالا خوبه به جایی رسیدیم که بعضیا خجالت میکشند که بگویند : ما بیشماریم!

ما که سواد شمردن داریم و شمردیم، اونهایی که نمیتونن، به نزدیکترین واحد نهضت سواد آموزی مراجعه کنند تا مشکلشون حل بشه. (265099)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۹ ۰۱:۵۲:۱۴
من که در قامت اربابان انگلیسی و آمریکاییتون هم که با وقاحت تمام از زدن و کشتن و سوزاندن و شکستن حرمت ها و حمله به مردم حمایت کردند طوفانی نمی بینم چه برسه به ارازلی که فیلم های اکشن اون ها را دیدند و مال ملت را خوردند وحشی شدند. جنگ لبنان و اسرائیل را یادتون بیاد اون یه نمونه خیلی کوچک بود. (266904)
 
روح اله
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۳۸:۳۵
صبر در برابر مسعود و مریم رجوی زمانه تا کی (264962)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۱۷:۱۸
اخر مگر مسعود مریم رجوی قادر بودند که این همه جوان را به خیابان بکشند؟ با این حرف انها را بزرگ میکنی؟ اگر شما ان موقع را ندیدی من دیدم حداقل نگاهی به روزنامه های ان سالها بیانداز.
ان موقع یک گروه سیاسی به مخالفت برخواسته بودند اما امروز یک جریان اجتماعی است متشکل از اقشار مختلف اجتماعی است که خود را در تصمیم گیری های کلان جامعه شریک نمی بینند به صحنه امده اند. این اقشار را هم نمیتوان به راحتی یک گروه سیاسی محو کرد. بهترین راه گوش دادن به حرفهای انهاست. اما به نظر می رسد عده ای حتی حاضر نیستند حرفهای مخالف را بشنوند چه برسد به انها اجازه تصمیم گیری در سرنوشتشان داده شود. باید از خود پرسید که این اقشار چه سخنگویی در ساختار سیاسی جامعه دارند؟
ترکیب جامعه ما در سی سال اخیر تغییر کرده اما در ساختار سیاسی تغییری متناسب با ان صورت نگرفته است. این داستان ادامه خواهد یافت تا ترکیب جامعه و ساختار سیاسی به یک تعادل برسند.
امیدوارم به دلیل انکه توهینی در این کلمات نیست چاپ شود. (265292)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۹:۴۹
حتماً دیدید که بعضی وقت ها سیلی می آید و همه چیز را نابود می کند. وضع کشور همین گونه است. هر اتفاق غیر قابل پیش بینی می تواند سیلی ویرانگر ایجاد کند. (265057)
 
دلسوز
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۴۳:۰۱
پسر گلم سعید یه مقدار تاریخ اسلام را بیشتر مطالعه کن . از اینکه درد دین داری به خود ببال و من هم به تو افتخار میکنم ولی عزیز دلم ولایت امیرالمومنین (ع) را با هیچکس مقایسه نکن و فکر نکن ولایت فقیه یک اصل مسلم در تشیع است زیرا در بین علماء سابقین و حتی جدید , مدافعان از اصل ولایت فقیه و محدوده آن به مراتب کمتر از مخالفان آن می باشد و همگی آنها هم جزء علماء شیعه اثنی عشر میباشند.
به امید اینکه ملت ایران که همگی محب اهل البیت( ع) هستند عاقبت بخیر شوند. (265158)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۴۸:۴۶
دوست عزیز بنده مقایسه نکردم!من گفتم اصل ولایت فقیه .وقتی شعار میدهند بر ضد اصل ولایت فقیه یعنی کار از شخص ولی فقیه گذشته و بالاتر از ان را هدف قرار داده اند.
به خطر افتادن اصل ولایت فقیه یعنی زیر سوال رفتن حکومت امام علی.من حرفی از ولی فقیه نزدم من بحثم بروی شعاری بود که دقیقا اصل ولایت فقیه رو هدف قرار داد نه شخص ولی فقیه رو.اگر بخواهید شعار منافقان دیروز را میگویم البته اگه الف منتشر کنه. (265204)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۱۲:۴۰
جناب دلسوز که احتمالا سن پدری داری که با لفظ پسر مخاطبت رو صدا میکنی چند تا نکته رو پسرانه میخواستم به عرضت برسونم.
1-ملاک صحت در مسایل معرفتی عدد مخالفان و موافقان نیست بلکه منطق و استدلال است. برای اجرایی کردن هر معرفتی ممکن است نیاز به اقبال عمومی باشد ولی برای اثبات یا رد آن نیاز به منطق است.
2-عظمت شخصی علی (ع) را حتی با امامان معصوم بعد از ایشان هم نمیتوان مقایسه کرد ولی ولایتش همان ولایت است و به همان میزان لازم الاتباع است.
3-راستی چند استدلال مخالفان ولایت فقه را بگو که انقدر زیادند تا ماهم بدانیم.
4-راستی اگر ولایت فقیه را کنار بگذاریم نظام اسلامی جانشینش را که علمای دیگر میگویند را هم میگفتی. (265289)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۴۴:۰۵
برو کتاب مرجع تلیقدتون آقای منتظری رو مطالعه کن. حداقل اسمشو شنیدی یه چیزی هم ازش خونده باشی (265658)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۵۹:۴۶
به نظر من تندروی های بعد از انتخابات توسط صدا وسیما و رئیس جمهور باعث این قضایا شده.
ما الان به جای اینکه تو فکر ساختن کشورمون باشیم و مهمترین چیزی که لازم داریم اتحاد هست؛ داریم تخم نفاق و دو دستگی تو کشور ایجاد می کنیم..
وقتی صدا و سیما داره یه صدا رو بالا می بره مردم مجبور می شن صداشونو به یه طریق دیگه به گوش همه برسونن! (264988)
 
صادق
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۴۴:۳۲
آره بابا!
اصلا فقط رییس جمهور و صدا و سیما تند روی کردن!
همش تقصیره اوناست دیگه!
سبزها که فقط راهپیمایی سکوت داشتن! (265017)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۶:۴۴
بسته بابا خجالت بکشید...
حالا خوبه انصاری هم اومد الف و جا زد و ثابت شد برای کسانی که ادعای تقلب داشتند که مدعیان اصلی هم خودشون نمی دونند که چرا تقلب شده چه برسه به شما...
شما نطفه فتنتون از اول رو دورغ بنا شده...
بهانه شما تقلب بود حالا که ادعاتون رسوا شده دارید برای کارهاتون فلسفه بافی می کنید (265087)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۲:۵۹
از کی تا حالا صدای شما صدای مردم شده؟

آقای ایرانی، صدای اغتشاشگری و بی ادبی یه عده معلوم الحال هم به گوش همه رسید، لطف کنید و این مملکت رو از شر این صدای انکر الاصوات که هر بار آتیش به دامن یه عده از همین مردم میزنه خلاص کنید. (265109)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۴۸:۵۲
به نظر من علاوه بر صدا و سيما و احمدي نژاد بعضي سايتها هم به اين جريانات دامن مي زنند. مثل الف. با مقاله ها و كامنتهاي تند و بي ادبانه به يك طرف. آقايان طرف مقابل هم درصدد جواب بر مي آيند.بس كنيد اين بنزين ريختن بروي آتش را . كداميك دلسوز نظاميد؟ دلسوز نظام كسي است كه آب بروي آتش بريزد نه براي مقاصد و نيات سياسي خود بنزين.خواهشا بگوييد چه كساني هستند كه از وحدت مردم سود نمي برند؟ چه كساني براي ملتهب كردن جامعه همه كار من جمله پاره كردن عكس امام و منسوب كردن آن به طرف مقابل مي كنند. باور كنيد قامتي هست . بايد هر كدام از ما پاسخگو باشيم. هريك به اندازه خود . (265164)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۰۹:۲۱
آقای ناشناس
خوب یک طرفه به نزد قاضی می روید و راضی بر می گردید ، مبارکتان باشد
اما لازم است به شما یادآوری کنم که هنوز میرحسین از این آدمهای تندرو و بی منطق که فقط هیاهو می کنند و هیچ قید و بندی ندارند ابراز برائت نکرده
یعنی به نظر شما اصلا جناب میرحسین و کروبی و جریان آن طرف مقصر نیست؟
چه مظلومیتی!
هنوز آرا شمارش نشده جناب موسوی خودش را در برابر رسانه های خارجی رییس جمهور می خواند و تمامیت نظام را هدف قرار داده و به تقلبی بزرگ متهم می کند
عجب مغلطه می کنید شما
خدا هدایتتان کند (265349)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۱۰:۰۷
جناب محترم بدان واگاه باش که میرحسین موسوی فقط معترض به نتیجه انتخابات بودند واین اخلالگریها ربطی به ایشان ومریدانش ندارد واینکه باعث تمامی این اختشاشات تندروهایی که تاچند وقت پیش بی تفاوت بودند والان کاسه داغ تراز اش شده اند هستند (265287)
 
حسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۰۹:۳۰
سبزها از آنجا که به آخر خط رسیدند مجبور به کشته سازی هستند که اینبار خواهر زاده موسوی را کشتند تا خودشان را مظلوم جلوه دهند.

گویی برای هر نفس سبزها یک کشته لازم است (264787)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۳۲:۰۷
من بعید میدونم کار سبزها باشه و مطمئنم کار منافقین و سازمان های اطلاعاتی غرب است تواین همه ادم حتما باید ایشون کشته میشد؟کاملا مشخص است که ایشان را به عمد هدف قرار دادند تا دوباره از احساسات گروهی استفاده کنند و کارهای خودشون رو پیش ببرن (264844)
 
حمید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۱۸:۲۷
دوست عزیز فکر کنم شما با خودتان هم مشکل دارید ، از همین امروز به عقب برگردید ببینید فتنه از کجا و توسط چه کسانی آغاز شد آیا این منافقین و سازمانی که شما ادعا میکنید شبانه از آسمان افتادند و از فردا شروع به فتنه کردند اگر این گونه است چرا قبل از انتخابات فکر فرود آمدن بر زمین نبودند ... حتما\" وقت نمی کردند و یا زمینه ظهور برایشان فراهم نشده بود. یاران امام حسین هم اگر در تشخیص دشمن اینگونه مثل شما فکر می کردند مطمئن باشید که امروز نامی از اسلام باقی نبود امروز این خواص جامعه اند که در حرمت شکنی یزید را هم رو سفید کردند. سران فتنه برای کسب قدرت دچار اشتباهی بزرگ شده اند که غرور و تکبرشان اجازه ی خروج از باتلاقی که دشمنان بیگانه برایشان پهن کرده بود گرفتار شده اند و چون خود را برتر از مقام ولایت می دانند حاضر به شنیدن نصیحت های عالمانه و دلسوزانه ایشان نسبت به برادری و اتحاد در مقابل بیگانگان نیز نمی باشند. (265002)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۲:۲۷
همچين سبزها سبزها ميكنن كه انگار يه هويت مشخصي براي اين سبزها قائل ميشن
خوب سبزهايي كه الان توي خيابون هستند يه اميخته اي از منافقين و سلطنت طلب ها و كمونيست ها و در يك كلام ضدانقلاب هست ديگه و گرنه سبزي كه موسوي ميگفت پرچم اهل بيته كجا مياد غذاي نذري امام حسين رو در روز عاشورا كف خيابون بطور اهانت اميزي پرت كنه؟ (265044)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۷:۱۳
من یک سبز هستم و عضو هیچ کدوم از این گروههایی که شما گفتین نیستم و از اونها متنفر هم هستم. لطفا عادلانه نظر بدین. (265301)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۵۳:۴۴
امام حسين ( ع) مي فرمايند: بگو مگو با غير اهل فكر نشانه بي خردي است.
روزهاست كه فرمايش اين بزرگوار را مرور مي كنم و سكوت مي كنم. (265170)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۳۱:۴۴
آخه با حرف نزدن ما اینا توهم بی شماری گرفتند
مرگ بر منافق
اینجا دیگه سکوت هر مسلمان
خیانت است به قرآن

سکوت ما اینها رو گستاخ کرده (265305)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۵:۰۵
دوست عزیز! آیا می دونید این ادعایی که می کنید نوعی تهمت است و تهمت هم در اسلام حرام؟ می شه بپرسم که کدوم دادگاه عادلی همچین حکمی صادر کرده؟ (265300)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۹:۴۴
اصلا من خودم دیدم اقای موسوی خواهز زاده اش را کشت
خوب شد (265326)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۷:۳۱:۰۵
مارهای سبز دوش میرحسین روزی کاسه ی سر خودش را هم می شکافند. چه برسد به جوانان ایران زمین. (265514)
 
سهراب
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۱۶:۵۳
http://www.rahesabz.net/story/6452/ (264791)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۰:۱۲
خوبه دیگه این خبرو اول تو کلمه هم زده بود...
اول خبر میدیم ما نیستیم بعد تبلیغ می کنیم که برزید بیرون...
عزیز من واقعا از دروغگویی شما متاسفم توی دانشگاه ما چند وقت بود داشت تبلیغ میشد که قرار ما تاسوعا و عاشورا
چرا خودت رو به نفهمی می زنی... (265093)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۷:۰۶
اگه کارنوال بوده خواهرزاده موسوی اونجا چی کار میکرده...
نفاق بس نیست...
اول می ندازیم گردن نظام بعد ثابت میشه که بابا خواهرزاده خودمون هم داشته جمعیت رو سازماندهی میکرده (265139)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۲۹:۱۶
نه دوست عزیز کسی اعتراض ها رو رد نمی کنه فقط قرار بوده کسی از سبز ها
تو هینی به روز عاشورا نکنه و میگن این قضیه اهانت هم خود خیر گزاری های طرفدار دولت از خودشون درآوردن ... (265250)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۵۴:۲۵
الان که حجازی نیست گردن چه کسی می خواهید قتل را ببندازید؟! (265270)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۲:۱۲:۴۰
فکر کردی آسمون سوراخ شده فقط همین یه منافق افتاده از آسمون.... (265815)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۱۹:۰۶
تمنا می‌کنم اینها رو ایرانی‌ به حساب نیاورید. کدام حرکت این گروه در جهت منافع ایران و ایرانیست؟ وقتی‌ چنگیز مغول و بربرها و دیگر اقوام به ایران حمله کردند و در ایران حکومت تشکیل دادند، بالاخره از خود نسلی و بازماندگانی باقی‌ گذاشتند. من مطمئنم این آشوبگرن از بقایای همان چنگیز مغول و بربرها هستند که در اثر مرور زمان به نام ایرانی‌ شناخته شدند اما عرق ملی‌ و دینی از آنها طلب نکنید که هیچ ندارند. (264792)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۵:۲۱
خواهش میکنم به چنگیز خان مغول و عزیزان بربر توهین نکنید! (265113)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۰۹:۰۱
تا کی فرافکنی ها می خواد ادامه داشته باشه؟
چرا نمی خواهین قبول کنید مخالفان نظام هم جزئی از مردم ایران هستند (265221)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۱۰:۰۸
قضاوت نهايي در باره تك تك واژه هاي ما و تك تك قدمهاي ما با خدا است.
اينكه چه كساني از نسل چه كساني هستند هم من نمي دانم.
شما كه ميدانيد لابد پاسخ خدا را هم مي توانيد بدهيد.

راستي دامان استعمار پير گرم و نرم هست ان شا الله؟

(البته اگر الف اين نظر را درج كند!) (265222)
 
م
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۲۴:۰۴
آقا اتفاقات امروز باورکردنی نیست...کار از سبز و مبز و این حرفها گذشته. دیگه امام حسین و عاشورا قابل تحمل نیست.
من هنوز هم باور نمی کنم این کارها انجام شده باشه (264794)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۱۸:۳۰
اتفاقاً من هم باور نمي كنم!
اساساً چرا بايد هر چيزي را در هر سايتي ديديم باور كنيم؟
به نظر شما فيلم و عكس مستند تره يا مطلبي كه بدون منبع در يك سايت نوشته شده باشه؟
شما هم به نظر من حرف چهار نفر رو گوش كنيد، هر كدام منطقي تر بود بپذيريد!
چه بسا كه آخر سر ديديد همين مطالب الف درست هستند!

اللهم اجعلنا ممن يسمعون القول ويتبعون احسنه .... (265234)
 
salman
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۲۵:۴۴
واقعا مقایسه جالبی بود.این فتنه ای بود که اقای موسوی و دوستانش به راه انداختند و حالا دیگرحتی اگر بخواهند هم نمی توانند جلوی ان را بگیرند.ولی این عده ی قلیل اشوبگرو خود قروخته بدانند که در مقابل عظمت ملت ایران خس وخاشاکی بیش نیستند و به یاری سرور و سالار شهیدان وهوشیاری مردم ولایتمدار ایران به اهداف شوم خود نخواهند رسید. (264795)
 
ارمان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۲۲:۰۲
امروز داره حرمت شکنی به یه کارعادی تبدیل میشه.بنظرتون از بین رفتن قبح حرمت شکنی از کجا شروع شد؟ (265058)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۳۲:۵۳
حرمت شکنی به اسلام از صدر اسلام وجود داشته و نتیجه اون رو هم تاریخ نشون داده (265306)
 
محمود
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۲۶:۰۲
افرادی که توسط برخی به بازی گرفته شده اند می خواهند مقدسات را به بازی بگیرند . دیگر هیچگونه تردیدی در اتلاق واژه ی اراذل و اوباش به آنها وجود ندارد
یا رب الحسین اشف صدر الحسین بظهورالحجه (264796)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۲۷:۰۰
ما امروز در خیابان پاسداران بودیم و دسته ها را تماشا می کردیم و هیچ خبری نیود. عصری یکی از اقوام از شهرستان زنگ زد و گفت ماهواره ها دارن نشون میدن تهران آشوب شده. گفتم بی خیال بابا اما امشب که از صداسیما ماجرا رو دیدم واقعا شوکه شدم. اینجا چه خبر است؟ (264797)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۲۸:۰۳
اینقدر مماشات کردید در برخورد با این اراذل وطن فروش کار به اینجا رسید خواهش می کنم این بار دیگر بطور جدی برخورد کنیدوالا پرروتر می شوند (264798)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۳۸:۲۶
مخالفم، آن‌ها منتظر چنین فرصتی هستند که مظلوم‌نمایی کنند. بگذارید خودِ مردم با این اراذل برخورد کنند. بگذارید این اوباش چند نفر را علناً شهید کنند تا معلوم شود چه کسی قاتل و آدمکش است. (264847)
 
مجاهدین؟!!!
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۳۰:۳۴
نکته خنده دار اطلاعیه وزارت اطلاعاته که میگه عده ای از مجاهدین خلق در این آشوبها دست داشته اند...
واقعا که ساعت خواب
6ماهه مملکتو به آشوب کشیدن تازه میگی کار عناصر مجاهدینه؟! پی جنابعالی اونجا چیکاره ای؟ اگه ننجون مهدی رو هم میگذاشتن وزیر اطلاعات هم که میتونست اینو بگه...

این کارها بیشتر از بی عرضگی وزارت اطلاعات است. (264800)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۰۹:۵۵
شاید!
ولی این شگرد کاره دوست من، هزینه داره ولی هزینه اش کنترل شده است. مذدم باید براشون جا بیفته که این عده مخالف همه اصولند تا اگر برخوردی صورت گرفت همه قبول کنند، اگر همون اول برخورد جدی می کردند خیلی از من و شما ایراد میگرفتیم که ای آقا اینها یه عده مخالفند با مخالف که نباید اینجوری برخورد کرد!

خداییش نمی گفتیم؟
ولی الآن چی؟ پذیرش برخورد جدی واسمون آسونتر نشده؟

وزارت اطلاعات کارشو خوب بلده. (264826)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۴۴:۴۴
کارو بدید دست سازمان اطلاعات سپاه 7 (264851)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۵:۵۰:۲۴
اگر کارها به دست اهلش سپرده میشد خیلی خوب بود ولی افسوس (264915)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۵:۴۷:۵۸
[وقتی که وزیر اطلاعات را فقط بخاطر اعتراض به بی تفاوتی نسبت به دستور کتبی رهبری که به عنوانی حکم ولایی میباشد ، را برکنار کنند بهتر از این نمیشود . (264913)
 
نادره خ
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۳۲:۳۴
پلیس بی لیاقت، خجالت...خجالت
مسئول امنیت تهران کیست؟
(264799)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۱۷:۰۲
بیعرضه تر از پلیس صداسیماست. مردم را گاو پنداشته اند. در لحظه ای که همه می خواهند بخواهند چه خبر شده، گزارشگر تلویزیون بجای اینکه خبر بخواند مقاله خواند.
جدا حیف اون نونی که تو میخوری سیما. (264833)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۴۷:۱۶
والا .اخبار ساعت 9 خبرای به این مهمی رو گذاشته 9/15 دقیقه اعلام میکنه.دوس داشتم همونجا تلویزیون رو پرت کنم تو کوچه.بابا این اخبار و باید بذارید اولین خبر که مردم ببینن
بعد میگن چرا بی بی سی نگاه میکنن بعضی ها.مشکل ما اینه که زود نمیریم سر اصل مطلب 15 دقیقه زمینه چینی میکنیم.این دست اون دست میکنیم.

من سبز نیستم ولی واقعا انتقاد اساسی دارم به صدا وسیما.ای بابا (264850)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۵:۳۴:۰۰
به ناشناس
عزیز من بخاطر این بود که بی‌بی‌سی روز تاسوعا اعلام کرد که حکومت به هیچ دسته‌ی عزاداری اجازه نمی‌ده بیان بیرون و همشون توی هیئت‌ها موندن. در ضمن باید اول مردم عزادار رو بقدر کافی نشون می‌داد تا همه بدونن که اون اغتشاشگرای بی مغز و احمق، مثل کف روی آب هستند که ایشاالله بزودی ریشه‌شون کنده میشه.
اینا انقدر رو دارن که توی سایتهاشون نوشتن حکومت داره با ما وحشیانه برخورد می‌کنه. مگه ما ایرانی نیستیم؟
اینا انقدر منافقن که شعار علیه رهبر میدن، آتیش می‌زنن، با ماشین از روی مردم رد میشن، بعد میگن چرا ما رو می‌زنن؟
در ضمن من خبرهای شبکه‌ی خبر رو از عصر دنبال می‌‌کردم. بیچاره‌ها داشتن آشوب‌ها رو نشون می‌دادن. رفته بودن توی بیمارستان‌ها و مردمی که سبزا زده بودن و با ماشین از روشون رد شده بودن و چند نفر، چشمشون کور شده بود رو نشون دادن. (264909)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۱۷:۵۹
من با این آقا یا خانم موافقم چون صداو سیمای ما خود سانسوری زیاد دارد چرا مردم را اینقدر ابلهخه فرض می کنند از آن موقع که در باره عاشورا در تهران تلویزیون هیچ تصویری پخش نمی کرد مشخص بود در تهران خبری هست ... و یک گلایه از آقایان پلیس خویشتندار من می ترسم با این خویشتنداری دیگه امنیتی برای ما نمونه اگه اتفاقی برای ایران بیفتتد مقصر اصلی پلیس خویشتندار و صداو سیمای خود سانسور است . (265001)
 
انتقاد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۲:۰۱:۱۹
\"من سبز نیستم ولی واقعا انتقاد اساسی دارم به صدا وسیما\". جمله جالبي بود و در اين روزهاي سخت بسي خوشحال شدم كه تنها سبزها منتقد هستند. ممنون درسته. جامعه اي كه در آن نقد نباشد به رخوت مي رسد. همين (265804)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۴۰:۰۱
به خدا اعصاب من خورد شد.خونه مردم رو اتیش میزنن بانک اتیش میزنن پلیس نشسته داره نگاه میکنه؟پلیس کجا بوده اخه؟مگه به شما پول نمیدن که اینجوری امنیت رو بیخیال شدید؟

اقا اگه نمیتونید بگید که امنیت تهران رو بدن دست سپاه .نیروی انتظامی ضعیف داره عمل میکنه.ساختمان چند طبقه رو اتیش زدند و هیچ کس نبود جلوی اینارو بگیره؟

میدونید چند میلیارد به بیت المال فقط امروز اسیب زدند؟ (264848)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۴:۵۳
میشه لطفا بگین کی آتیش زده؟ (265319)
 
بی نشان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۳۳:۲۰
چرا این چند هزار نفر را که همشان هم معترض نیستند بلکه از روی احساسات وارد اغتشاشات می شوند را دستگیر نمی کنید اینها عده ای هستند که فعال در این اغتشکند.اشات می باشند که چند صد نفر بیشتر نیستند و لازم است قوه قضایئه به آزاد سازی اینها دستور دستگیری عوامل شناسایی شده شان را بدهد باید سر انگشتان و دست های اغتشاش را دستگیر کرد تا فتنه فروکش (264803)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۲۹:۱۳
بدبختب ما اینه که الان تو دانشجوها هرکی که دستگیر میشه با لبخند دستگیر میشه به دو دلیل
1- تا شب آزاده!
2- کلاس داره!
3- هیجان انگیزه! (265064)
 
زانیار
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۳۴:۳۵
امروز شام غریبان رنگ و بوی دیگری داشت.
و چه جالب بود حکایت عاشورای سبز!
هنوز هم در باورم نمی گنجد.
گویی خوب هستم ولی نه ...
مگر عاشورا نیست؟
پس چرا هلهله ی شادی بر پاست؟!
امروز با چشمان خود میدیدم،جماعتی سبز که به ظاهر برای عزاداری حسین(ع) آمده بودند چه کردند. امروز کف زدن و صوت و بوق ماشینها بود که جای طبل و دوهول دسته ی عزاداران سبز را همراهی می کرد و عزادارانی که سرخوش به اجرای مراسمشان (شعارهای توهین آمیز و تهمت های ناروا و ...) میپرداختند.
امروز روزی بود که ارزش هارو بی ارزش کردند.
امروز روزی بود که حیا مرد.
امروز روزی بود که غیرت مرد.
امروز روزی بود که معنای واقعی آزادیه سبز برایم معنا شد.
و امروز روزی بود که معنای واقعی غربت امام حسین(ع) رو حس کردم.
و آیا این منطق حسینی این جنبش است؟
معنی عاشورای سبز کف زدن و بوق ماشین ها و هلهله در روزیست که تمام آنچه در آسمان و زمین است بر فرزند فاطمه (س) خون گریه می کند؟
آیا این همان آزادی است که سبزها از آن دم میزنند و به دنبال آن هستند!؟
و چه ساده تمام ارزش های بر حق جامعه رو زیر پا گذاشتند که بر حق بودن خودشان را به اثبات برسانند!؟ (264805)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۲۹:۰۱
اولین گروهی که به خاطر اعمال پستشون این روز رو روز شادی قرار دادن آل زیاد و آل مروان بودند...(خدا لعنت کنه ...)
واقعا جای تاسف داره که در مملکت شیعه یه عده ... روز عاشورا بیان ....!
فکر می کنم دیگه کم کم باید مومنین بیدار شن... (264954)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۵۴:۱۸
ميشه كساني كه به اين كامنت نظر مخالف دادن دليل هم بيارن نكنه... (265208)
 
یه ایرانی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۳۹:۳۴
آقا این بازی دیگه از شور به در شده
به نظر من اینها را باید شناسایی کرد و به جرم ایجاد رعب و وحشت و نا امنی محاکمه و شدیدا مجازات کرد.

هی رو دیده اند که اینطور وحشی شده اند
(264801)
 
فرض کن حسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۴۳:۵۲
امشب مادرم را سپردم به پسرم تا از خونه خودمان در سعادت آباد با ماشین ببردش خونه شون توی خانی آباد
قبل از رفتن صد دفعه بهش سفارش کردم که جای دیگه ای نری...فقط برو و زود برگرد. هیچ کس رو هم وسط راه سوار نکن. در ماشین هم در طول مسیر قفل باشد
بخدا تا برگشت دل تو دلم نبود
این چه مسخره بازی ای است که درست کرده اند؟
آقا جان ما امنیت می خواهیم....امنیت (264807)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۱۱:۰۶
این آقایونی که مخالف زدند انگار امنیت نمی خوان؟! (264827)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۱:۲۱
نه اینها اغتشاش میخوان اینجورین دیگه.ژنشون اغتشاشگر هست (264853)
 
علي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۴۱:۰۶
سلام
به نظرات موافق و مخالف اين هم وطن نگاه كنيد ايشان فقط امنيت را كه از ابتدائي ترين حق يك شهروند است،خواستار شده. ببينيد چند نفر نظر مخالف داده اند. تازه اينها از با سوادهاي گروه سبزند،واي به حال بي سوادهايشان؟ واقعا افراد مومني كه هنوز در اين گروه مانده اند چگونه مي خواهند جواب خون شهدا را بدهند؟ تا كي خواب؟ (264968)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۴:۳۰
ميشه بفرماييد از كجا فهميديد كه همه نظرات مخالف رو سبزها داده اند؟ واقعا آفرين به اين همه همه چيز داني! (265047)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۴۷:۲۰
اره ازون جایی که این کامنت تیری است بر قلب سبزک ها (265265)
 
محمد رضا محمدی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۴۴:۳۲
من طرفدار جنبش سبز بودم اما شاید الان دیگه کمتر ازشون دفاع میکنم اما یه چیزی رو فراموش نکنیم وقتی به هر قیمتی رای می آوریم وقتی جنگ فقر و غنا راه میاندازیم وقتی به هر وسیله ای برای رای آوردن دست میزنیم منتظر این اتفاقات هم باید باشیم (264793)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۰۵:۲۳
وقتی به هر قیمتی می خواهیم 24 میلیون رایی که مال ما نیست رو به حساب ما بریزند و از شش ماه قبل از انتخابات توهم تقلب در انتخابات را با تشکیل کمیته صیانت از آرا کلید میزنیم باید منتظر این اتفاقات هم باشیم.
نه برادر سبز من، مشکل از جای دیگه ای آب می خوره! (264823)
 
باران
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۷:۴۰:۱۲
بسم الله الرحن الرحیم

آقای محترم حزب بازی های سیاسی هم خط قرمز دارند
کسی با این جور رفتارها حق رو به این ها نمیدهد
برای جناب موسوی به شدت متاسفم ...
حضرت آقا اگه با سوت و کف زن ها نیستید بیایید بگید
تو روز عاشورا !
به خدا شکستن بعضی حرمت ها بد نتیجه ای داره
اگر کار مستقیم خود این افراد نه بوده همنوا نشن باهاشون
که اگر کسی تنها راضی به عملی باشه در زمره انجام دهندگان اون عمله (264930)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۱۹:۱۴
مثل مخالفین این نظر (265392)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۷:۲۷:۰۴
مگذار كه اين قافله از راه بيفتد
اين قافله از راه به ناگاه بيفتد

مي‌ترسم از اين زخم كه بي‌بخيه بماند
آن‌قدر كه يك مرتبه خون راه بيفتد

مي‌ترسم از اين مضحكه تفرقه، مگذار
ابليس از اين فتنه به قهقاه بيفتد

مگذار نگيني كه منقش به نقيب است
در چنبر انگشتر بدخواه بيفتد

مولايي و مردي كن و مگذار، پس از اين
در بين رجال اين همه اشباه بيفتد

تا ماهي از اين آب گل آلود نگيرند
اي كاش كه در بركه ما ماه بيفتد

ايران من! اي كشور آيين و نيايش
از چشم تو مگذار كه الله بيفتد

بگذار عزيزي كند اين منتخب فقر
يوسف نشد اين مرد كه در چاه بيفتد (265507)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۱۳:۱۷
در این مدت دیدیم که چه کسانی دنبال جنگ هستند (البته از نوع سطل آشغالی)

در ضمن، جنگ فقر و غنا همیشه بوده و خواهد بود، مشکل بعضیا اینه که بعد از مدتها یک نفر اومده و از اهالی فقر حمایت کرده و به تیتیش قبای اون وریا بر خورده، حالا یه نفر از همون اون وریا، بعد از بازی دادن یه جماعتی، 5 ماهه رفته که زود برگرده، ولی حالا ایشون حال کردند که تا برن و برگردند، یه دکترا هم بگیرند.

ما رای خودمون رو نوشتیم و انداختیم و تو سینه هامون هم آتشی نداشتیم تا سطل آشغال های تو خیابون رو به آتیش بکشیم! (265123)
 
میثم
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۴۶:۳۵
از اول معلوم بود جریانی که به مقدسات و ارزشهای اسلامی توهین میکنه، کارش به اینجا میرسه. ولی خدا رو شکر که ماهیت این جریان روشن شد. به نظر بنده حقیر، ساحت ملت بزرگ ایران ، بری از این اتفاقات است. ساحت مردم شریفی که به عشق وطن اسلامیشون در انتخابات شرکت کردند و به موسوی رای دادند بری از این حوادث است. قطعا این عده در انتخابات حتی رای هم نداده اند . موسوی برای اینها یک بهانه بود. رنگ سبز برای اینها یک ابزار بود . این عده افرادی ضد دین و ضد اسلام هستند که این مجال رو برای عرضه اندام خود مناسب دیدند . ولی ناراحتی من از اینه که چرا موسوی و نزدیکان سیاسی وی، اینقدر بی تفاوتی به خرج دادن که کار به اینجا برسه. چرا اونهمه هتک حرمتها و توهین به مقدسات رو محکوم نکردند. چرا خط خودشون رو از یک عده ساختار شکن و آشوب طلب جدا نکردن؟ چرا بر خلاف اونهمه ادعا در تبلیغاتشون، اثری از دلسوزی برای انقلاب در این آقایون ندیدیم. چرا با اون ید طولایی که در بیانیه دادن دارن، یک بیانیه در جهت محکوم کردن اقدامات این عده، صادر نکردن. به هر حال کار به جایی رسیده که در مقدس ترین آیین ملت ایران که مسلمان و مسیحی و زرتشتی برای اون احترام قائل هستند، قرآن به اتش کشیده بشه و به سمت نمازگزاران سنگ پرتاب بشه. یکی از دوستان که شاهد اقدامات این عده بود گفت که به امام حسین(ع) و اباالفضل هم فحاشی کردند. اگه این حرفش درست باشه که باید بگم واویلا. (264809)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۴۷:۴۱
اینها نه به عاشورا اعتقادی دارن نه به هیچی... اینها ایرانی نیستند. واقعا مرگ بر مزدور ماهواره ای
خدا لعنتشون کنه که دشمن شادمان کردند. ببینین تلویزیونهای وهابی بخصوص العربیه چه جشنی گرفته اند شب شام غریبانی (264806)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۴۸:۳۷
به نظر من فتنه به پایان رسیده جون در فتنه فضا غبار الود است وحق وباطل را نمی توان تشخیص داد ولی حالا دیگر با این کار ها حق وباطل مشخص شده و جای هیچ ابهامی وجود ندارد مرگ بر فتنه گران ننگ بر منافقان (264813)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۴۹:۲۳
توجه خودم و همه دوستان رو به آیات زیر از قرآن جلب می کنم:

....فَیُنسِخ الله ما یلقی الشیطان ثم یُحکم اللهُ آیاتِه و الله علیم حکیم/ لیجعل ما یلقی الشیطان فِتنهً للذین فی قلوبهم مرضٌ و القاسیة قلوبهم و ان الظالمین لفی شِقاقٍ بَعید (حج آیات 52و 53)

اما خداوند القائات شیطان را از میان میبرد سپس آیات خود را استحکام میبخشد و خداوند علیم و حکیم است./ هدف این بود که خداوند القای شیطان را آزمونی قرار دهد برای آنها که در دلهایشان بیماری است و آنها که سنگدلند، ظالمان در عداوت شدید دور از حق قرار گرفته اند.

در آیات 42 تا 45 سوره حج با ذکر وقایع گذشته هشدار داده شده که به کافران مهلت می دهیم سپس آنها را در وقتی که نمی توانند از خود دفاع کنند مجازات می کنیم و اینگونه عمل آنها را باطل میکنیم.

و سخن آخر:
ما دین شما کافران سبز (تاکید میکنم: (کافران سبز)، نه سبزهای کافر!) را نمیخواهیم. شما تلاش کنید ما هم تلاش میکنیم، شما منتظر شکست ما باشید ما هم منتظر مجازات شما، خواهید دید خدا چگونه قضاوت خواهد کرد میان ما و شما، و در آن روز پیروز واقعی مشخص خواهد شد.

اللّهُم العَن اوّل ظالم ظَلَم حق محمّدٍ و آل محمّد و آخِر تابع لهُ علی ذلِک، اللّهم العَنهُم جمیعا... (264814)
 
رهگذر
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۵۳:۴۷
به نظر من هم وزارت اطلاعات ضعیف عمل میکنه.
اینایی که تو این اغتشاشات بودن آدمو یاد منافقین اوایل انقلاب می اندازن.
اگر وزارت اطلاعات همین طوری بازم ضعیف عمل کنه ، دوباره دست به ترور مردم میزنن.
امروز به سمت مردم سنگ پرت می کنن چون مسلسل ندارن ، فردا که آمریکا و اسراییل و انگلیس به کمک سران فتنه به این منافقین اسلحه برسونه مردم رو به رگبار می بندن. (264815)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۵:۱۵
آقای رهگذر درست می گن
دیروز داشتم تو اینترنت می گشتم دیدم آموزش ساخت کوکتل مولوتوف گذاشته بودن!
قوه قضاییه داره مارو به چه سمتی میبره؟
بی قانونی؟ هرج و مرج؟
یعنی نباید ناموس ما از دست این عوضی ها دور بمونه!؟ (265320)
 
یه هموطن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۵۶:۲۳
من باورم نمی شود که سبزها این کارها را کرده باشند ولی در یک چیز شک ندارم و آن اینکه پلیس ایران خیلی ضعیف و نحیف است. در غرب کسی جرات دارد جلوی چشم پلیس قانون را بشکند، به چشم بر هم زدنی داغانش می کنند
کسی جرات دارد ماشین پلیس آتش بزند؟ دودمانش را به باد مبدهند...
درست است که در ایران قانون درست و حسابی نداریم ولی این پلیس چلفتی مان هم باید به بقیه چیزهایمان بیاید. (264810)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۱:۴۸
مشکل از ضعف پلیس نیست، مشکل از ضعف رسانه‌های ماست. اگر پلیس محکم برخورد کند، صدای وامظلومای سبزها هوا می‌رود. رسانه‌های ما هم که ماشاءالله فعال، نمی‌توانند کسی را قانع کنند. (264854)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۹:۱۹
یکی از این شبکه های ماهواره ای بعد از این که بدون رو دربایستی اغتشاشات افراد سبز رو با آب و تاب نشون داد، فیلمی نشون داد که یه نفر سرش شکسته بود و صحبت از سرکوب اعتراضات کردند، اونهایی که به قدرت رسانه آشنایی دارند میدونن که جنبش سبز فقط و فقط یک جنبش رسانهای است، نه یک جنبش همه گیر مردمی، جنبشی که توسط صدای آمریکا و بی بی سی و العربیه باد میشه (265145)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۳:۲۲:۴۱
شما پليس نميخواهيد جناب \"يه هموطن\"، شما خر ملا نصرالدين ميخواهيد که دستش بيندازيد و يه رقاص ميخواهيد که به سازتان برقصد! تو ميگي پليش ضعيفه يکي ديگه ميگه وحشيه و با گلوله و باتوم مي افته به جون مردم. مملکت ميدوني کي اصلاح ميشه، وقتي که مردم خودشون بفهمن چي ميخوان. (264873)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۵:۴۴:۱۶
به یه هموطن
مگه نمی‌بینی همینجوری هم میگن شماها باتوم بدست هستین. مگه ندیدی رسانه‌های خارجی چه بلایی سر حکومت آوردن که چرا مردم خودت رو با باتوم و گاز اشک‌آور می‌زنی؟
بدبخت پلیس ایران که مونده چیکار کنه این وسط. (264912)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۳۳:۴۰
خیلی خوشحالم که یه عده بدون اینکه ببینن که باهاشونه کی مخالفشون فقط مخالف رو می زنن!

من به سایت الف توصیه می کنم که بعد از فشار دادن دکمه مخالف یا موافق از افراد بپرسه که حتی برای یک بار هم که شده به متن یک نگاه اجمالی داشته اند یا خیر؟ (264959)
 
یه دوست
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۲۰:۲۶
اولا که قانون ایران یکی از بهترین قانون هاست که بر پایه قانون فرانسه و تعالیم اسلامی نوشته شده، ثانیا چطور زمانیکه پلیس وارد عمل میشه و عده ای رو دستگیر میکنه (که البته خیلی اش هم به نا حقه) شکایت می کنین و میگین این چه خشونتیه؟ کشورهای دیگه رو ببینین که مردم چه راحت تظاهرات می کنن و هیشکی هم بهشون کاری نداره
وقتی هم نمیگیره میگین نحیف هستند
من فقط میگم بیایم با خودمون صادق باشیم (265003)
 
هانیه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۵۹:۱۲
آقای موسوی آقای کروبی ؛ اینبار دیگه گندش اساسی دراومده...
اینبار دیگه اگه این آشوبها و اهانتها رو بدون بهانه و لفاظی با صریحترین بیان محکوم نکنید، دیگر باور می کنم که ریگی به کفش دارید (264808)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۵:۴۰:۴۲
محکوم هم که کنن فایده‌ای نداره. باید هم موسوی و هم کروبی، چند ماه قبل دستگیر می‌شدن. لااقل باید موسوی رو بعد از بیانیه‌اش بر علیه بسیج، دستگیر می‌کردن.
دیشب توی بی‌بی‌سی خیلی موذیانه، یه شاهد عینی آوردن رو خط تلفن که گفت نکته‌ی جالب اینه که پلیس از دست بسیج، ناراحت بود و به یه بسیجی می‌گفت چرا مردم رو می‌زنی؟!
اینا می‌خوان با برنامه‌ریزی، ارگانهای مختلف این کشور رو بجون هم بندازن و کشور رو نابود کنن. (264910)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۰۲:۱۲
آقای رییس قوه قضاییه ! این چه وضعیه !؟ تا کی باید شاهد توهین سران فتنه به اسلام و ایران بود
(264822)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۴:۲۶
کار از دست موسوی خارج شده موسوی دوس داره به عزا دارا حمله کنن؟نه حتما اینجوری نیست.ولی موسوی به این گروه میدون داد الانم که سر کله ی منافق و توده ای و اینها پیدا شده.نیرو های امنیتی به هوش باشن خواهشا الان وقت بازی بازی نیست (264858)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۳۳:۴۹
اگه قوه قضاییه ما درست بود، این خال ها تبدیل به سرظان نمی شدند (265068)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۰۸:۰۲
آیا وقت اجرای بند میم وصیت نامه امام نرسیده است؟

\"... و از آزاديهاي‌ مخرب‌ بايد جلوگيري‌ شود. و از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسير ملت‌ و كشور اسلامي‌ و مخالف‌ با حيثيت‌ جمهوري‌ اسلامي‌ است‌ به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگيري‌ نشود، همه‌ مسئول‌ مي‌باشند. و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهي‌ اگر برخورد به‌ يكي‌ از امور مذكور نمودند به‌ دستگاههاي‌ مربوطه‌ رجوع‌ كنند و اگر آنان‌ كوتاهي‌ نمودند، خودشان‌ مكلف‌ به‌ جلوگيري‌ هستند. خداوند تعالي‌ مددكار همه‌ باشد.\"

اگر نیروهای امنیتی توانایی و جرات برخورد با اعتشاشگران را ندارند، این را رسما به مردم اعلام کنند تا مردم با \"یک لبیک یا حسین\" خود در صحنه حاضر شوند. (264824)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۷:۴۸
امام به ملت طبق بند میم اجازه ی اقدام انقلابی داده است/اگر مسئولان نگرانند ملت اماده است ار دور ترین نقاط ایران فوج فوج به تهران سرازیر شوند.
بنده حاضرم وصیت نامم رو بنویسم تو سن 22 سالگی فی سبیل الله بیام تهران واسه مقابله با این گروها .شب هم تو پارک می خوابم/از هیچ کسی هم کمک نمی خوام (264860)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۹:۳۲
جوان 22 ساله بهتره احساساتتو كنترل كني
كشور رهبر داره. اگه لازم شد خودش دستور ميده. شما به درس و مشقت برس (265055)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۳:۰۶:۲۷
راهش همین است. نیروهای امنیتی هر کاری بکنند از پس تبلیغاتی که بعد از برخورد محکم آن‌ها راه می‌افتد برنمی‌آیند. بسپارید به دست مردم. (264865)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۳:۲۵:۴۵
خدا همه جوانان انقلابي را حفظ کند، دل خيلي ها از اين حوادث خون است، اما با همين دل پرخون بايد چشممان به دهان رهبر باشد، اين همان پيام عاشوراست: پيروي از امام عادل و صالح که اگر دنبال او نرويم و سرخود تصميم بگيريم نتيجه به مسلخ بردن امام حسين هاست. (264876)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۲۰:۴۱
حالا ما رو بگو که از فردا دوباره راهپیمایی ها و محکوم کردنا شروع میشه. بابا اگه مبخاین این آشوبگرارو بگیرین بگیرین دیگه تظاهرات نداره دیگه (264836)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۸:۲۹
توهین به عزا دارای حسینی نتنها باید محکوم بشه بلکه با قدرت سرکوب بشه (264862)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۲۲:۲۵
یکی از دوستان به چشم خودش دیده بود که پاره اجری رو پرت کرده بودن و به سر یک دختر بچه 4-5 ساله برخورد کرده بود. میگفت از سر و گوش دخترک خون اومده و... اخه این چه کاریه که به یه زن و دختر عزادار امام حسین(ع) سنگ پرانی کنند؟! اقای موسوی چرا سکوت کردند؟! ایشون که خودشون سیدند اقای کروبی که روحانی اند چرا سکوت کردند و حرمت شکنی عاشورا رو محکوم نمی کنند؟! واقعا باید تو روز عاشورا کف و سوت زد؟! همینجوری میخواید تو یه کشور مذهبی انقلاب کنید؟! همه ی حرفتون همین بود؟! من رو بگو که فکر میکردم اینها واقعا نیت خیر دارند اما با اینکاری که دیروز کردند دیگه حجت بر من تموم شد که تقلب در انتخابات فقط بهانه بوده! متاسفم که تا الان فکر میکردم حکومت توهم توطئه داره! (264838)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۳۶:۲۳
یه مشت سگ وحشی رو تو خیابونها آزاد گذاشتن و شهروندان تهرانی باید هر روز استرس زیادی رو تحمل کنند تا بالاخره سران یه تصمیمی بگیرند (265071)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۵۵:۵۸
کی سنگ زده عزیزم؟ نیروهای لباس شخصی یا مردم عادی یا سبلزها یا...؟ (265336)
 
مهرگان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۴:۱۰
سلام
آخه تا کی این بساط باید پهن باشه و تو هر مناسبتی جان و مال و امنیت مردم به خطر بیفته؟

آیا وقتش نیست با این ارازل و اوباش خیابانی برخورد قاطع بشه ؟ تا کی مدارا؟

سبزی های محترمی که ادعا می کنید اینا از شما نیستن!چه به حق چه به ناحق همه اینا به اسم شما تموم شده و میشه!

جناب میرحسین ،کروبی و خاتمی! بس کنید ! ادعاتون در تقلب رو که به هیچ جا نرسوندین!از جون ملت چی میخواین ؟! این ارازل و اوباش به نام نامی شما میرین به میدان! (264856)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۲:۵۴:۳۸
من اصلا اعتقادي به سبز و قرمز و اصلاح طلب و اصولگرا ندارم چون همه شان از يك قماشند شاهدش هم اين است كه در مجلس به اتفاق لوايحي را تصويب مي كنند مثل همين هدفمند سازي يارانه ها كه آخر وعاقبت خوبي نخواهد داشت و دودمان مملكت را بر باد مي دهد اما هميشه معمايي كه با خواندن برخي مطالب سايت الف ايجاد مي شود اين است كه اگر جمعيت واقعا در حد چند صد نفر يا حداكثر چند هزار نفر بوده و هستند چرا اينقدر غير قابل كنترلند؟ يعني از پليس + سپاه + اطلاعات + بسيج تواناترند پس واي به حال مملكت! چرا يك بار براي هميشه همه شان را از توي خيابان جمع نكرده و نميكنيد؟ از مدعيان سياست مثل آقاي توكلي بعيد است كه نفهمد كه هسته اين مشكلات سياسي است و بايد سياستمداران به روش سياسي حلش كنند نه بسپارند به امنيتي ها كه گره ايجاد شود. (264859)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۰:۱۳
ببخشید می خواید با 1 مشت اراذل گفتمان کنیم؟ شما وقتی یکی خونت رو آتیش بزنه به خاظر اختلاف مثلا سیاسی، میای میشینی بهاش گفتمان می کنی؟! یا می خوای که محاکمش کنن؟ درد شما اینه که این مملکت رو مال خودتون نمی دونید، برعکس اون چیزی که فکر می کنید و شعار می دید. خدا نیاره روزی رو که آشوب به اونجا کشیده بشه که عزیزترین کسانتون رو جلوی چشماتون به جرم عزاداری برای امام حسین بکشند
ائن موقع هم شما گفتمان می کنید؟ (265075)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۳:۰۱:۳۵
هنوز هم وقتي كه تن حسين (ع) زير صم اسبان هست \" صداي شادي آل بني اميه مي آيد.
آقا نمي آيي (264863)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۳:۱۳:۲۸
صدای شادی و کف زدنشون .ای خدا به کی بگم حرفم رو.چه جوری بگم؟کجا بگم؟.خدا هرکی رو که به ایران و انقلاب خیانت کرده نیست و نابود کنه (264866)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۰۶:۴۹
ما که کف زدن ندیدیم مسلمان دروغ نمیگوید مسلمان برادر مسلمانش را در ظهر عاشورا نمیکشد . (265220)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۱۲:۱۸
کارناوال عاشورای 2 کلید خورده. (265388)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۳:۳۱:۰۲
لاتهای شمران
گفتند :
ما بی شماریم
اما
آنیش مار بودند
ادعا کردند:
ما زیادیم
اما
فقط
وارثان ابن زیاد بودند
آنها
آمده بودند
چهره عاشورای سرخ ما را
سبز کنند
اما
خودشان روسیاه شدند!

***
***
بگذار عدو زبان درازی بکند
هر روز خیال فتنه سازی بکند

با تیغ ابوالفضل دلاور طرف است
با خون حسین هر که بازی بکند! (264883)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۴:۲۶:۳۳
انموقع که میگفتند پول برای ایجاد تغییر در ایران کنار گذاشته اند برخی میخندیند و ان را ساده لوحانه میپنداشتند و با دستگیری چند بدبخت ایرانی امریکایی شکست انرا ترسیم میکردند حالا کی بیشتر میخندد اگر در غرب کار تحقیقاتی میشه و پولی پس انداز میشه روی حساب کتاب است هر سنت ان بودجه الان به بار نشسته انموقع در مجلس ما هم طرح مسخره 20 میلیون دلاری برای مقابله مطرح میشه چقدر خامی!؟ (264896)
 
سبزک
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۵:۲۱:۱۵
بسم الحق

سلام

به عنوان یک ایرانی مسلمان با نظریات و عقاید سیاسی، اجتماعی سبزگونه ام از هتک حرمتها، بی احترامی ها و رفتار های احساسی عده ای از سبزپوشان که اتفاقا اکثرا از میوه های متولد شده بعد از انقلاب 57 هستند، متاسف و شرم سارم.
ولی امروز بیشتر از آن متاسفم که همان هایی که در همان روزها اول حاضر نشدند قدمی در راه هدایت و حمایت فکری جنبش سبز بردارند، امروز آقای موسوی را بازخواست می کنند که چرا تو که توانایی رهبری این جریان را نداشتی این گونه اقدام کردی؟
و درباره قیام ابا عبد الله که هم نویسنده نامهربان الف و هم دیگر افراد از آن یاد کردند ، باید گفت که آن قیام قیامی بود که حسین بن علی با اینکه دید از میان مردمان مسلمان آن ابر مملکت اسلامی تنها و تنها فتاد و دو نفر دل محکم در راه او حاضر به خون دادنند و با اینکه در برابر دشمنان مستکبر آن زمان راضی به تضعیف حکومت اسلامی نبود و باز در شرایطی که حتی فرزند معصوم و دلاور او در راه شهادت و مرگ باز از پدر پرسید\"آیا راه ما حق است؟\" بر علیه مسلمان نمایان سیه دل انجام داد.
آنقدر شرایط آن زمان عجیب و دشوار بوده است که هیچ بعید نبود اگر هر یک از ما که خود را عاشقان حسین می نامیم در آن موقعیت قرار می گرفتیم یا در سپاه یزید می جنگیدیم یا قیام را عملی نادرست می پنداشتیم.
واقعیت این است که پیام عاشورا تنها این نبود که همه در یک روز تقویمی در سال گریه و عزاداری کنیم و طلب حاجات دنیوی خود را از خدا بخواهیم. درس عاشورا این بود که ای انسان در هر لحظه به لحظه زندگیت حق را جستجو کن، و حق همان چیزیست که طلب آزادگی و ظلم ستیزی می کند،در هر زمان و مکان که باشد.
و ای کاش امروز نیز همه ما عاشورایی عمل می کردیم و حق جویی را در لحظه دنبال می کردیم. و باز از ته دلشکسته ام گله می کنم که ای کاش به جای بد گویی از افرادی با نظریات و عقاید مستقلشان و طلب مرگ و شکست برایشان کردن، کمی به این فکر بودید که چگونه می توان دست آنها را گرفت و یاری فکری به آنها داد و به جریان سبزشان که در واقع طالب احقاق آرمانهایی عاشورایی و حق طلبانه است جانی دوباره بخشید. (264906)
 
امین
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۶:۱۰
جناب سبزک: \"جریان سبزشان که در واقع طالب احقاق آرمانهایی عاشورایی است\" شما از کدام عملشان به این مطلب پی برده اید؟ از ساختارشکنی ها و حرمت شکنی هایشان؟ از هل هله کردن در روز عاشورا؟ از شاد کردن دل دشمنان اسلام؟ (265140)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۶:۱۲:۱۵
یکی از این جماعت سبزها به من بگوید که راه سبز امید چه چیزی را قبول دارد؟
هذا يَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زِيادٍ وَ آلُ مَرْوانَ بِقَتْلِهِمُ

الْحُسَيْنَ صَلَواتُ اللَّهِ عَلَيْهِ

خوش داشتند حرمت مهمان کربلا (264918)
 
چراغ هدايت
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۰:۳۱
يه نکته جالب در تعداد نظرات موافق و مخالف ديدم.
دو نظر پشت سر هم که 180 درجه از نظر محتوايي فرق داره تعداد موافق و مخالفشون برابره!
شايد يه عده فقط از بالا تا پايين روي مخالف کليک مي کنن که به اهداف خاصي برسن. اينطور نيست؟

آقاي وحيد نظر شما در مورد انتخابات هم همينظوري بود؟
يكي با انصاف مطلبش رو ميگه موافق داره يكي هم هي مينوسيه آشوبگر و اغتشاشگر خوب از دايره انصاف خارج ميشه و مخالف زياد داره. (265077)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۰۲:۵۹
عزیزان! لطفا جواب چند سوال زیر را در ذهنتان به خودتان بدهید:
دیروز چند نفر در تهران جز معترضین بودند؟
چند نفر بین آنها دست و کف و سوت می زدند؟
آیا آنها نعوذ بالله به خاطر شهادت امام حسین خوشحال بودند یا به خاطر اتفاقی که در جلوی چشمشان (مثلا زدن یکی از لباس شخصی ها) افتاده بود؟ (265344)
 
علی احمدی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۷:۲۰:۵۷
الف محترم


بنده نه سبز هستم نه اصلاح طلب نه اصولگرا و نه....

علاقه ای هم به سياست و ... ندارم
ولی انقدر مطالب بی محتوا و سطحی سياسی روی سايت شما ديدم که محبور شدم در اين مطلب کامنت بگذارم.

واقعاً به حال مطالبی را که درج می کنيد افسوس می خورم.

مثل اينکه شما يک عينک رنگی به چشم داريد و تمام جهان را به يک رنگ می بينيد و فکر می کنيد همه مردم هم بايد شما را باور کنند.

تحليل وقايع اخير ايران خيلی ساده است: اعمال خشونت، خشونت بيشتر به بار می آورد. حالا مدام بگوييد آشوبگر، اغتشاشگر ، منافق و سلطنت طلب و سبز و انقلاب مخملی و براندازی نرم و سخت و .....

آقايان هر چه بيشتر تند خويي کنند نتيجه بدتر می شود  
وقتی عقل و تدبير و عطوفت جای خودش را به بددلی و چماق و زنجير و يا فحاشی می دهد نتيجه همين می شود که می بينيد

6 ماه است که اين موضوع ادامه دار است. آيا تا به حال محاسبه شده که ضرر اين جريانات بر فصای کسب و کار و اقتصاد ايران چقدر است.

اگر شما واقعاً دلتان به حال کشورمی سوزد يک گزارش تحليلی درست (البته فارغ از جناح بندی سياسی خود ) آماده کنيد و ريشه يابی کنيد که چرا اينگونه شد و راهکار برای برون رفت از بحران ارائه کنيد.


سعی کنيد مساله را حل کنيد نه اينکه صورت مساله را پاک کنيد. (264929)
 
سید علی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۷:۴۶:۵۰
کار از دست موسوی خارج شده (264931)
 
وحيد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۷:۵۱:۱۱
يه نکته جالب در تعداد نظرات موافق و مخالف ديدم.
دو نظر پشت سر هم که 180 درجه از نظر محتوايي فرق داره تعداد موافق و مخالفشون برابره!
شايد يه عده فقط از بالا تا پايين روي مخالف کليک مي کنن که به اهداف خاصي برسن. اينطور نيست؟ (264932)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۱۴:۱۵
منافقان عملیات تنگه مرصاد رو فراموش کردند.به خیال خودشون می خواستن 3 روز بیان تهران رو بگیرن.سرمست و پیروز جلو اومدن ودر تنگه مرصاد همشون یکجا نابود شدند.به منافقان امروز هم هشدار میدم هرچه خواستید جلو بیاید،تنگه مرصاد دیگه ای منتظرتونه (264943)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۱۷:۰۹
از اون اول هم مي‌گفتسم: ترحم بر پلنگ تيزدندان ستمكاري بود برگوسفندان.
اينها غافل نيستند بلكه معاندند و بايد شديدا سركوب شوند. (264945)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۱۸:۵۱
جناب آقای موسوی
من از طرفدارن شمابودم . الام وقتی بادوستان اینترنتی از آمریکا چت میکنم همه دارن از شما انتقادمیکنن.من جواب ندارم بهشون بدم.
خواهش میکنم یه چیزی بگین بنده رو هم از شرمندگی در بیارید. اونا از وقایع ایران خبر دارن ولی شما خوابید انگاری. یه کتاب م بهم معرفی کردن بخونم iran crisis (264947)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۱۹:۰۷
اوضاع سختي شده است هر فردي سر دو راهي قرار دارد و بايد انتخاب كند

اصلا انسان براي انتخاب آفريده شده است و اكنون كه مواضع گروهها و افراد شفاف شده است ديگر كسي نمي تواند بهانه جويي كند و موضع مبهم و بي طرف داشته باشد

ديگر مرز دعواها خانوادگي نيست و جنگ اسلام و كفر در ميان است

شايد به همين دليل است كه شام غريبان تعدادي از دانشجويان سبز اصفهان در مراسم يادگاران امام حاضر شده بودند و با بسيجيان سينه زدند و گريستند

مرزها كه روشن شود انسان تكليف خود را مي فهمد و انتخاب مي كند

حوادث اخير با تمام تلخي هايي كه دارد اين خوبي را داشت كه مرزها را روشن كرد تا سره از ناسره معلوم شود

مردم گمان مي كنند آنها را رها مي كنيم و آزمايش نمي شوند (264948)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۲۶:۱۵
خوارج همه حافظ قران بودند اما در برابرمولا علی ایستادند میدانی چرا برای برداشت سطحی از دین همان که شما الوده اش شده ای مطالعه تاریخ اسلام از واجبات برای شماست شما نه خدایی نه مرجع تقلید که به جوانان پاک ایرانی تهمت کفر میزنی عجب روزی است روز قیامت وعجب جایی است صحرای محشر جوری رفتار کن که شرمگین پیشگاه الهی نباشی خدایی که سلیمان نبی را به خاطر نفرین امتش عقوبت کرد با تو که براحتی حکم کفر میدهی چه خواهد کرد؟ (265244)
 
علي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۲۵:۳۹
من فكر ميكردم يزيد و يزيديان نسلشان منقرض شده،نگو هنوز عده اي هستند كه روز عاشورا مثل سپاه شمر سوت و كف بزنند! لعنت خدا بر حرمت شكنان اين روز عزيز،همين نشان از مرگ زودهنگام اين منافقين دارد! (264951)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۲۸:۴۶
اولا سپاه شمر نبود و سپاه عمر سعد بود ثانیا در روز عاشورا که خونریزی حرام است عده ای کشته شدند شما ندیدید؟ (265249)
 
شیرین مسروری
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۲۷:۴۲
اینها همه اش بخاطر این است که دستگاه قضایی از اول در برخورد با اینها سهل انگاری کرد. اگر از همون اول اغتشاشگرانی که دستگیر میشدند را آزاد نمی کردندو همچنین به سراغ سران فتنه و فساد می رفتند شاهد اینگونه فجایع نبودیم.
امیدوارم سیصد نفری که دستگیر شدند به اشد مجارات برسند.
فقط اعدام مفسدین فی الارض (264952)
 
سيدحسن مبارز
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۳۸:۲۱
كسانيكه به اسلام واعتقادات ما خيانت مي كنند اين را بدانند ؛ امروز اگر ما ساكتيم و جواب شما را نمي دهيم فقط بخاطر عهدي است كه بسته ايم ... در زمان ظهور حجت خدا امام عصر عليه السلام تاوان تمام كارهايي رو كه انجام داديد را پس خواهيد داد ... انهم يرونه بعيدا ونراه قريبا (264961)
 
abbas
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۳۹:۳۷
خجالت بکشید که پلیس رو متهم به سهل انگاری میکنید آیا به ماموران دستگاهای دیگر ( غیر از پلیس ) همچین مطالب توهین آمیزی میگویید؟ (264964)
 
حسين
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۴۰:۲۱
اگر يك نفر از ميان هزاران نفر با گلوله كشته شود و آن يكي هم خواهرزاده موسوي باشد بايد گفت طرف يك هدف مشخص بوده نه قرباني درگيري با پليس و نيروي انتظاميچون اگر نيروي پليس دست به تيراندازي بي هدف به سمت مردم مي زد بايد تعداد زيادي با گلوله زخمي مي شدند و يا كشته مي شدند. طرف هم از ناحيه كتف مورد اصابت قرار گرفته كه احتمالا گلوله اي كه به طرف سرش شليك شده بوده خطا رفته است. چه كساني بطور عمد و با هدف دست به كشتن اين فرد در ميان دهها نفر مي زنند؟!

با چه هدفي؟

آيا اين بازي هاي كودكانه با توجه به رشد فكري و آگاهي هاي مردم قدري بچگانه و كودكانه نيست ؟ بخصوص وقتي دم خروسي به اندازه يك متر از زير عبا بيرون مي افتد و به جاي بلندگوهاي مساجد و بيانيه هاي علما و مراجع بي بي سي و كاخ سفيد راهنما و منرشد اين بازي مي شوند و سپس منادي خونخواهي اين افراد شده و از سران آنها و راهي كه مي روند حمايت مي كنند!

بهتر است بقيه افرادي كه مي تواند كشته شدنشان آبي براي چشمه خشكيده آشوب و فتنه باشد مواظب خود باشند. چون قطعا هيچكدام دلشان نمي خواهد از شهداي انتخابي و اجباري اين نهضت پليد باشند و شهادت در اين راه باطل را فوز عظيم نمي دانندو براي نيل به آن سر و دست نمي شكنند و در دعاهايشان آن را از خداوند متعال مسئلت ندارند.

اين ها نمي دانند كه كشته و شهيد دادن در نهضت حسيني با خون ريزي و آشوب در خيابان و تلف كردن خون مردم فرق هاي ماهوي جدي دارد . بدون نزول الطاف الهي نمي تواند خون ريخته شده آثار الهي داشته باشد. تاسف به حال خانواده ها و افرادي كه به دست اين نامردمان خونشان ريخته شده و زندگي شان بيهوده و بي اجر بر باد مي رود. (264965)
 
abbas
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۴۳:۰۴
طبق نظرات چاپ شده همه با عرضه هستند بجز پلیس بنده اگر جای پلیس بودم از سایت الف شکایت میکردم (264970)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۴۵:۰۹
گروه اول به پندار خود راه حسین علیه السلام را می پیمایند فارغ از اینکه حسین با شهادت خود ثابت کرد دین داران و مقدس مابانی که از دین جز ظاهر آن نمی شناسند گناهی را مرتکب می شوند که هیچ بی دینی انجام نداده است.
گروه دوم هم به زعم خود با ظلم مبارزه می کند فارغ از اینکه این مبارزه زمانی ارزش دارد که خالی از ناسزا، تخریب و یا هر گناهی برای فرو نشاندن خشم باشد. در غیر این صورت بر آتش معرکه افزوده و شریک در ظلم است.
راه هر دو گروه به ترکستان است چون هر دو جایگاه خود را نشناخته اند.
قیام حسین علیه السلام همیشه جاویدان است چون روح دین را می شناخت بلکه ولایت او عین روح دین است. و نیز حسین علیه السلام در مبارزه با ظالمان لحظه ای از عدل عدول نکرد و دین را قربانی مصلحت ننمود.
یا ابا صالح بیا که مدعیان دین بسیارند و دین داران واقعی بسیار کم شمار! (264971)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۴۷:۰۳
کسانی که حرمت شکنی کردند صفت محارب دارند و اجرای حد در مورد آنها الزامی است
باز هم آقای موسوی بجای مخالفت با حرمت شکنان و ابراز انزجار از آنها بگوید مشکوک است (264972)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۱۰:۲۲
مرسی حاج اقا میشه خودتون رو معرفی کنین تا مردم بدونن کدوم مرجع این حکم رو دادن؟ (265183)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۴۹:۳۸
من نه سبزم نه سفید و نه سیاه
اما اینو می دونم که یک جریان خاص قصد اشوب در کشور را دارد و مدیریت هر دو طرف را بر عهده دارد .از یک طرف بی مدیریتی دولت را بر اساس شواهد موجود (وضعیت بد اقتصادی ،
وضعیت بد ایران در جامعه جهانی و ..) و از طرفی استفاده از احساسات جنبش سبز را در دستور کار خود قرار داده است و متاسفانه بی درایتی هر دو طرف بخصوص سخنان نسنجیده بعضی دولتمردان به این اتش دامن می زند.
متاسفانه هر دو طرف نیز از مقام ولایت فقط در جهت منافع خودشان بهره برداری می کنند. (264976)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۵۵:۱۹
دقت کردید که در اکثر قریب به اتفاق اظهار نظر ها تعداد مخالفین بیشتر از موافقینه؟ یعنی هیچ کدوم از مخالفین (!) هیچ اظهار نظری نکرده؟

با توجه به مطالب اظهار نظر ها به نظر میرسه توطئه ای در جریانه.

این مطلبم هیچ توهینی نداشت. اگه الف نظرم رو نذاره یعنی حق با منه! (264981)
 
چراغ هدايت
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۱:۰۸
در جواب شما بايد گفت تا قبل از انتخابات كه الف اينقدر عليه جنبش سبز مقاله ننوشته بود و نسبتاً جانب انصاف رو نگه مي‌داشت، نظرات كاربران پخش مي‌شد اما در حال حاضر بنده حتي شك دارم كه اين نظري كه بنده دارم تاييد بشه. الان كاربران سبز اميدي به الف ندارند و همينطوري سر مي‌زنند.

ضمناً در سايت الف جهت اطلاع شما عرض كنم كه محدوديت راي دادن توسط آي پي وجود دارد، لذا راي موافق يا مخالف فقط يك بار اظهار نظر براي هر آي پي وجود دارد، پس خواهشاً اين توهمات را از سر بيرون كنيد. (265095)
 
یه حامد دیگه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۰۳:۳۰
جناب چراغ هدایت عزیز لابد این مخالفت با نظراتی که مخالف عقیده شون هست یا موافقت با نظراتی که موافقشون هست هم از روی همین سرزدنشون هستش.
در ضمن خواهر یا برادر عزیزم همه که اینترنت پر سرعت ندارند،کافیه چند بار دیسکانکت بشن و دوباره وصل بشن و هر بار نظرشون رو ثبت کنن.(و همونطور که میدونید هر بار IPشون عوض میشه)یا از VPN استفاده کنن.
در ضمن من موندم چرا این کاربران سبز تعدادشون هر بار زیادتر میشه و همش هم میگن دیگه به الف سر نمیزنیم...
پس شما از این توهمات بیایید بیرون و انقدر هوچی بازی در نیارید.


اللهم عجل لولیک الفرج... (265345)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۵۵:۵۹
اين حركت اين پس مانده هاي جنبش سبز را مي توان به طور خلاصه هديه اي شيرين در سال نو عربي به وهابيت نام برد كه فكر كنم واقعا در بزمهاي خود به خوشي از اين حركت اين حركت خوش و خرم خواهند بود خوشا به غيرت اين بي غيرت ها كه حسين عزيز را بازيچه خود كردند ولي اين حركت مسلما نويد اضمحلال ريشه اي آنان خواهد بود ان شاء الله به آبروي حسين (264982)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۱۱:۱۸
دوست عزیز! البته و صد البته حرمت شکنی امام حسین کاری زشت و ناپسند است. ولی وهابی ها وقتی خیلی خوشحال می شن که راه امام حسین (ایستادگی در برابر ظلم و امر به معروف و نهی از منکر) بدون رهرو بشه و از اون صرفا یک مراسم باقی بمونه. (265351)
 
سحریار
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۵۷:۴۷
این هایی که روز عاشورامن دیدم
با لاک قرمز و چهره آرایش کرده شعار می دادن مرگ بر دیکتاتور
پسراشونم چاقو بالای سر می چرخوندن
وقتی امام زمان بیاد هم لابد شعارشون همینه دیگه . اهانت به امام زمان!
ولی واقعا بدبختن
بجای اینکه رهبرو دوس داشته باشن
بهش بد و بیراه می گن
ولی نتایاهو و اوباما و انگلیس و نوکرشون موسوی رو دوس دارن!
درگناه این ها شریکه هر سایتی که
با ضربه زدن به دولت ......از این ها حمایت کرده! (264983)
 
njkl
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۵۷:۵۰
دیگه صبرمون تموم شده به خدا..
روز عاشرا جای تجمع سیاسیه آخه ؟
اینا که ادعای مسلمونی داشتن (264984)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۳:۵۴
چرا پيش از انقلاب تاسوعا و عاشورا زماني براي تجمع سياسي بود اما بعد از انقلاب نيست!. شايد فك ميكنيد تمام اجزاي اسلام داره مو به مو اجرا ميشه و جاي هيچ اعتراضي نمونده؟ (265110)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۲۶:۱۳
اونموقع کف و سوت می زدند؟ اون موقع هم به دسته عزاداری حمله می شد؟مادربزرگ بنده با اینکه خیلی مذهبی نبود اجازه نمی دادن که ما تو دهه محرم تخمه بخوریم چه برسه به کف و سوت! خودتون رو گول می زنید؟ خدا رو هم می خواید فریب بدید؟ (265631)
 
مردغارنشين
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۱۸:۵۳
مفهوم واقعي عاشورا را متوجه بشيد آنگاه مي تونيد بگيد كجا جاي چي هست . ما فقط از عاشورا سينه و زنجير زني را ياد گرفته ايم و مفهوم واقعي آن را ياد نگرفته ايم يا يادمان نداده اند (265127)
 
اصغري
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۸:۵۹:۰۲
الف جان
حالا قدر تلاش شما رو جهت ايجاد وحدت درك ميكنم. چقدر شما نوشتيد كه بايد جامعه را اقناع كرد ولي گروهي تعمدا مانع از ايجاد اين رويه شدند. اخه چرا با حمله كردن به سخنراني خاتمي در جماران اتش فتنه رو همچنان شعله ور نگه ميدارند. مگر اين جامعه پليس و قانون ندارد. چرا با اين خودسرها كسي مقابله نميكند.شايد هم ياراي مقابله با اين خودسرها را ندارند. (264987)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۶:۱۸
کاش در جماران بودید و عزاداران حسینی! رو می دیدید
ای کاش (265086)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۰۰:۰۰
هنوز اخبار درست به ما نرسيده است .من كه هرچه لات مي شناسم در ايام محرم عزا دار شده اند...اگر اين كار ها شده است ريشه در جاي ديگري است. (264989)
 
یه حامد دیگه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۰۹:۲۱
ناشناس عزیز مولانا میگه هر کسی از ظن خود شد یار من...
حتی معروفه که دزدها به حرمت محرم و صفر دزدیشون رو میذارن کنار.
شما میتونی ببینی آمار جرم و جنایت در این دو ماه و همچنین ماه رمضون به شدت کاهش پیدا میکنه.چون عقیده دارن.
نه مثل اکثر دوستان خواص سبزمون که حرمت روز عاشورا رو هم نگه نداشتن. (265350)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۰۴:۳۷
خداوندهمه جوانان ایم مملکت راهدایت وخواص نادان رابه راه راست هدایت نمایید



نظرمهدی :چشم خودرابازکنیدهمه دشمنان ایران طمه به نابودی این مملکت دارند آیاشعیه کشی رادرجهان نمی بیند ؟ خدالعنت کندکسانی راکه بهضی ازجوانان رابه بی راهی می کشند (264990)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۰۶:۱۹
امروز ديگر بحث سبز و تقلب و غيره نيست .امروز بحث منافقين و ضد انقلابهائي است كه متاسفانه بواسطه برخي انقلابي هاي پشيمان و ساده لوح احيا شده اند. امروز ديگر نظام با توجه به غير مردمي بودن اين اقليت، با آنها به شدت برخورد كند تا حرمت عاشورا را درك كنند. اين خواست اكثريت مردم عزادار ايران است... (264994)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۰۶:۵۷
به جاي لعن ونفرين كردن بايد ديد چرا ماجرا از اعتراض به انتخابات به اينجا كشيده شدوچه كساني در داخل وخارج كاررا به اينجا كشاندند. (264995)
 
حميد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۰۸:۲۵
مرگ بر يزيديان سبز كه احترام عاشورا و محرم را هم نگه نداشتند، و به دسته هاي عزاداري حمله كردند. (264996)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۳:۴۸
ما به دسته هاي عزاداري هيچ تعرضي نكرديم.ما خودمان عزادار بوديم. (265134)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۲۹:۰۹
ما به دسته هاي عزاداري هيچ تعرضي نكرديم.ما خودمان عزادار بوديم.
عزاداریتون یه ریزه خشن بود! لااقل اگه می خواید قمه بزنید به مردم نزنید
آجز هم که جدیدا اضافه شده به اسباب عزاداری! در خونه ما رو هم واسه عزاداریتون شکستید؟ (265637)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۱۰:۰۰
وقتی میگن دمکراسی نیست همینه دیگه...
یکی دوست داره تو اشورا دست بزنه و سوت بکسه...
به شما چه ربطی داره
چقدر تحجر! (264997)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۰۵:۱۶
بيسوادي كه هنوز املاي صحيح عاشورا را بلد نيستي و آن را\" اشورا\" مينويسي! از امثال شما چه توقعي مي رود كه حرمت اين روز را نگهداريد! ضمنا چشم و دل موسوي و كروبي و خاتمي به شما هوادارانشان روشن! روي سپاه يزيد را سفيد كرديد... (265033)
 
مردغارنشين
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۱۴:۵۲
ببخشيد تو هر مملكي هنجار و نا هنجار وجود داره و همه مردم بايد به آن احترام بگذارند .
آن كسي كه ميخواهد دست بزنه و هورا بكشه مي تونه اينكار رو انجام بده ولي بخاطر احترام به اعتقادات ديگران بهتره اين كار را در منزل خودش انجام بده .

اگر قرار باشه همه امور به اينصورت و با دوست داشتن يا دلم ميخواد انجام بشه كه ديگه چيزي از جامعه نمي مونه .
شايد يكي دوست داشته باشه وسط خيابان يك پاش رو بگيره بالا باز به نظر شما ميشه گفت چون دوست داشته عيبي نداره ؟! (265124)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۱۲:۰۶
بسمه تعالي
اشوبگران ديروز هدفي غيراز نشان دادن ماهيت خانوادگي خود نداشتند . البته اگر دوره قبل برخوردي دندان شكنمي گرفتند اين بار جرات اشوب نداشتد. لذا ا ز مسئولين در خواستميگردد به هيچ عنوان با اين افراد كوتاه نيايند. (264998)
 
ايمان.عدالت.آزادي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۳۴:۱۱
ما ايرانيها حقمونه كه بهمون ظلم بشه.شما هم با اين تفكر اصل حجريتون زندگي كنيد تا ابد
خاك بر سرتون كه لياقت آزادي رو نداريد
ايمان.عدالت.آزادي (265009)
 
مردغارنشين
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۸:۴۷
شما گفتيد ايمان . عدالت . آزادي و من با اين سه كلمه موافقم ولي شما فكر كنم اخلاق را جا انداختي كه در خط يكي مانده به آخر خاك را نسار سر ديگران و مخالفين كرديد .

عدالت و آزادي دو كلمه هستند كه در هر دو تبصره اي آمده است با اين معني كه هر كس با هر عقيده و نظري اجازه داره نظر خود را بيان كند بدون آنكه به ديگران توهين كند و نظر هر كس حداقل براي خود آن شخص محترم هستش (265119)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۳۵:۳۹
جالبه اونایی که مخالف می زنن ، هیچ حرفی برای گفتن ندارن ، فقط باحرف حق مخالفند ، سبزی ها دیگه کم کم دارن روی یزید رو هم سفید می کنن .
لعنت بر مخالفین حق ! (265012)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۴۱:۴۵
با سلام
گیریم که این آشوبگران کافرند و مرتد
چرا هیچ کس نمیگوید که این آشوبگران فرزندان همین نظام هستند،
در همین 30 ساله به دنیا آمدند
در همین آموزش و پرورش درس خواندند
در همین دانشگاه ها، دانش آموخته اند
دروس مذهبی (تعلیمات دینی، بینش اسلامی، تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، معارف اسلامی، وصیت نامه امام(ره) و ..) را در همین نظام گذرانده اند،
چه شده که این طور شده اند
از کشور دیگر با وجود وزارت اطلاعات نیامده اند که
6 ماه هست که مملکت دچار بحران هست
بایست هر دو طرف کوتاه بیایند و به صورت دو طرفه مساله حل شود نه اینکه یک طرف تمام امکانات را داشته باشد
یک مقدار به فکر ایران باشیم و بگذاریم آرامش به جامعه برگردد
با بگیر و ببند مساله حل نمی شود، 6 ماه هست که یک عده بازداشت شده اند آیا مساله حل شد؟
ترا به خدا فکر کشور عزیزمان باشید (265014)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۴۳:۰۸
روی سخنم با شماست اقای موسوی .
شما ادعا کردید در انتخابات تقلب شده ، شما ادعا کردید در کشور دیکتاتوری حاکم شده، شما ادعا کردید قانون مداری از رونق افتاده ، شما ادعا کردید ادامه دهنده راه امامید.
براستی بیائید با هم بررسی کنیم . کدامیک از حرکتهای این جنبش با ادعاهای شما منطبق است. آیا اهانت به مقدسات ، اهانت به امام و تمامی مبانی سیاست اخلاقی راه اصلاح شما برای کشور است .لابد می خواهید بگوئید کار من نیست یکسری آدم دیگرند. پس صریح موضع خود را روشن کنید اهانت به امام حسین با هیچ چیز قابل مقایسه و جبران نیست حتی اگر به فرض به شما ظلم شده باشد. شما باید صریحا موضع خود را روشن کنید.کدام حرکت دیکتاتوری است به یکسری اجازه دادن که به انحا مختلف تمامی مبانی را نه با عقل منطقی نه با استدلال با هیاهو گری و ارعاب سخن خود را به پیش راندن. چپ های ایران خوب بغض خود را آشکار کردند که با چه چیز مشکل دارند و خود شایسته ترند به لقب دیکتاتوری که زمانی که روزنامه با آزادی کامل هم در اختیار داشتید سعی کردید به قول رهبر انقلاب اصرار به طرد شدن و مظلوم واقع شدن را نشان دهید چرا که در میدان منطق و استدلال حرفی برای گفتن ندارید که شهید چمران در کتاب کردستان خود چه خوب واکاوی کرده روش شما را که خود چون چیزی برای ارائه ندارید و اصرار به حق بودن خود دارید ارعاب و تهدید و بعد مظلومیت را در پیش می گیرید.یادتان باشد سکوت در برابر گناه عین شراکت در گناه است و این اولین و اساسی ترین پیام عاشوراست آقای موسوی آقای کروبی آقای خاتمی.
آقای خاتمی !
شما در نامه خود گفتید این فضای سیاسی کشور خیلی بدتر از شعار مرگ بر .... است. کدامین فضا را می گوئید فضائی که در خیال خود ترسیم کرده ایدو اصرار به تحقق آن دارید.
فضای شما اصولا چه شکلی است چرا ابعاد آن را بیان نمی کنید. آیا اهانت به مقدساتی که خود داعیه مبلغ بودن آن با لباس روحانی دارید و حمله به مردم به سبک منافقین اول انقلاب را را هم در چارچوب ذهن خود اولویتش را پائین تر از اصلاحات بی سر و ته خود می دانید. (265015)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۴۴:۳۲
موسوی هیچ کاره است. کا در دستان او نیست. او مترسک براندازان شده است. (265018)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۵۰:۱۶
درست حرف بزن
مودب باش
شما که ادعای پیروی علی را داری (265267)
 
سعيد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۴۵:۲۹
مماشات با اين مرفهين بي درد و خائن به وطن ،خودش يك خيانت هست بايد با اين دشمنان امام حسين با شدت هرچه تمام تر برخورد كرد. (265021)
 
دانشجوي بيدار
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۴۸:۳۶
يك بار براي هميشه به مردم اجازه دهيد تا طومار اين اراذل و اوباش را جمع كنند. صبر مردم دارد تمام ميشود. جسارت تا كجا ،جسارت به عاشورا و محرم! (265022)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۵۳:۳۸
تا کی منصفانه نگاه نمی کنید. فکر می کنید مثلا اگر مردم بریزند تو خیابون و پلیس هم اینها را دستگیر کنه کار تموم میشه.
فکر می کنید خیلی از اینهایی که شعار ساختار شکنانه میدهند واقعا تا هفته ها و ماههای قبل از این گونه شعار ها میدادند؟
من به این عده ای که دارند خیلی تندروی می کنند و از فضا سوء استفاده می کنند و آشوب و تخریب و ... راه می اندازند کاری ندارم. حرف من مربوط به بخش اعظم و غیرآشوبگر این جریان است. آنها را می شناسم. بسیاری از دوستان دانشجوی من جزو آن هستند. آنها لج کرده اند که این گونه شعار میدهند. آنها لج کرده اند که می گویند نه غزه نه لبنان و .. . وگرنه از ته دل معتقد به اینگونه مسایل نیستند. آنها لج می کنند وقتی شما از حرمت شکنی روز عاشورا می گویید ولی در آن حمله عده ای بسیجی نما به مردم عزادار و آٰرام- که دارند در روز عاشورا به اعتقاد خود از ظلمی که بر آنها رفته است حرف می زنند- محکوم نمی شود. اینکه چرا حمله عده ای کوته فکر به جماران و سخنرانی خاتمی محکوم نمی شود. بنده به اعتقاد خاتمی و .. کاری ندارم. حرف من این است که اگر برای عاشورا حرمت قایلییم هر حرکت خشونت باری را محکوم کنیم. تنها این گونه است که بحران فروکش می کند. در نماز جمعه ای که هاشمی خواند - با اینکه من هیچگاه به هاشمی رای نداده و نمی دهم- ولی حرف پخته ای زد. گفت که از اینها دلجویی کنید تا اعتماد اینها به نظام برگردد. (265024)
 
یه حامد دیگه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۲۰:۲۷
چرا کامل نمینویسید؟همین مظلوم نماییها را انجام میدهید و به خود حق میدهید.بگویید درگیری جماران از کجا شروع شد؟من خودم جماران بودم.درگیری از آنجا شروع شد با ورود خاتمی و اعلام مجری هلهله و کف و سوت جمعیتی نادان ماجرا آغاز شد.آنجایی که به این حرکت بدتر از امویان اعتراض شد.آنجا که آنهایی که شعار تحمل مخالف من میدادند تحمل نکردند و شروع به فحاشی و توهین کردند.آنجا که زد و خورد راه انداختند.
جالبترین قسمت ماجرا اینجاست که وقتی یک ماشین تندر90 یه بسیجی رو به عمد زیر کرد صدای دست و کف و سوت آنها گوش فلک را کر کرده بود و دست مریزاد به طرف میگفتند ولی هنگامی که بسیجیها ماشین L90 رو گرفتند صدای اعتراضشان بلند شد و هر چه خواستند نثار بسیج کردند.
این است آزادی سبز.
این است شعار تحمل مخالف من..
این است فتنه سبز... (265356)
 
mehdi
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۵۳:۴۲
من مدتی پیش در همین سایت نوشتم : اقایان مسولین ، دلسوزان نظام ، نماینده گان واقعی مجلس که دردتان درد دین و یا مملکت است . تا دیر نشده کشور را دریابید . امروز باز همین گروه را باضافه مردم را مورد خطاب قرار میدهم و میگویم : عزیزان از پشت عینکهای ایدوئولژیکتان به مسائل نگاه نکننید . یه لحظه فقظ یک لحظه فکر کنید . هفت ماه از انتخابات گذشته است . از همان روز اول گفتنند یک گره هزار یا حداکثر 5هزار نفره هستند که مملکت را بهم میریزند و بچه های ساواکی ها و ضدانقلابیون هستند و از امریکا و انگلیس خظ میگیرند . اخه تا کی نمیخواهیم بخودمان بیائیم و از خودمان بپرسیم که این چه گروه دوسه هزارنفره ای هستند که این بسیج 20ملیونی و این سپاه و نیروهای امنییتی حریف شان نمشود . این واقعا وهن نیروی انتظامی نیست که قراره با امریکا و اسرائیل وبقیه به جنگد و لی حریف یک گروه 5هزار نفره نمیشود . شما را به هرکه دوست دارید بخودایید به مسولان فشار اوردیدتا راه حلی بجویند باور کنید ماهمه مسولیم در برابر وجدان دربرابر احتماع دین و مملکتمان . باورکنید روزی میرسد که هیچکس نمیتونه کاری کند این مملکت ما همه است . به دین و مملکت رحم کنید . هنوزهم دیر نیست بخود ائیم و مخالفین را به رسمیت بشناسیم . با انان به گفتگو بیشیم . تا دیر نشده راه مسالمت بسته نشده کاری کنید . از همین امروز : فردا دیر خواهد بود . اینده گان مارا لعن ونفرین خواهند کرد وتاریخ این قاضی بیرحم درباره مان به قضاوت خواهد نشست قضاوتی سخت .
به گیتی نماند بجـــــــــــــــز نـــــــــــــام ونــــــــــــــــــــــــــــنگ . موفق باشید (265025)
 
مهدي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۵۵:۰۲
فقط برخي مسئولين بي خاصيت به اين سوال جواب بدهند كه مردم انقلابي و متدين كشور تاكي بايد اين افتضاح را تحمل كنند
اگر شما دايه مهربان تر از مادر نمي شديد و با اين اغتشاشگران برخورد قاطع مي كرديد امروز ملت ايران شاهد توهين به همه ارزشهايش نبود
در تهران چند ميليوني اينها يك مشت گروهكي هستند كه بايد با شديدترين وجه با آنها برخورد كرد
اگر شما نمي توانيد كار را به امت حزب الله بسپاريد كه تجمع بعدي آنها قبرشان را در خيابانها بكند و كار را يكسره كند
اگر مي ديديد كه ديروز با چه كينه اي مردم حزب اللهي را به قصد كشت مي زدند ديگر فكر مماشات را سرتان بيرون مي كرديد (265027)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۹:۵۹:۱۹
سلام



خواهش میکنم این نظر رو بزارین میخوام ببینم چند نفر باهاش مخالفن (265030)
 
علي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۰۰:۵۲
دوستان عزيز

مشكل ما اين است كه دشمن را دست كم گرفته ايم. احتمالا از آنجا كه در ايران دسترسي به بسياري از سايت هاي معاند و برانداز ممكن نيست مردم از حركات مخربانه دشمن خبر ندارند. اين دشمنان قسم خورده از ماهها قبل آشوبگران را براي روزهاي تاسوعا و عاشورا آماده مي كردند و كليه روش هاي تخريبي را به آنها آموزش مي دادند. آموزش انواع روش هاي براندازي نرم و غير نرم. البته اين حركات كاملا با هماهنگي دست نشانده هاي داخلي شان بود. برنامه بعدي آنها هم بيست و دوم بهمن و چهارشنبه سوري است اگرچه با پروژه كشته سازي كه ديروز انجام شد سعي مي كنند اين خرابكاري ها را در مراسم تشيع و عزاي آنها پياده كنند. بهتر است مردم را آگاه كنيم. بكوشيم حسين زمان را تنها نگذاريم. كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا. (265031)
 
وحید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۰۴:۳۸
همه ی عزیزانی که در این تظاهرات شرکت کردن ایا اشوبگر یا فتنه گر هستن؟ (265032)
 
یه حامد دیگه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۲۸:۱۷
خطاب به وحید عزیز:
با اطمینان باید گفت بله.جمعیتی که دیروز با حرمت شکنی روز عاشورا به شادی برخاسته بودند،با سوت و هلهله که انسان را به یاد شادی امویان در هنگام کشته شدن امام حسین می انداخت باید گفت آنها فقط برای اغتشاش آمده بودند.
آنهایی که به گفته آقای مهندس موسوی آمده اند قانون اساسی رو احیا کنند اصل 110 قانون اساسی که همانا ولایت فقیه بود را زیر سوال بردند و با این کارشان قانون اساسی را زیر سوال بردند.آیا این جمعیتی که این کارها را کرده به نظر شما عده ای صلح جو هستند؟
بهتر است مصاحبه آقای سجادی با سایت گویا نیوز را مطالعه بفرمایید.
لازم به ذکر است آقای سجادی از تئوریسینهای آقای مهندس موسوی میباشند. (265360)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۰۸:۴۵
چقدر ساده ای برادر من
بشینن صورت مسئله را بنویسن و مسئله رو ل کنن. آقای باهوش این وقتی که اصلا طرف مقابل بخواد بشنوه و اهل استدلال باشه برادر.وقتی طرف مقابل اصرار داره من درستمو شما نفهم چیکار می شه کرد.
بدم نیست یه سری به بودجه های که تو سنای آمریکا تصویب می شه و علنن می گن برا مبارزه با ایرانه نگا کنه. همش کم کاری ازما نیست. نگا کن اونا چقدر خرج کردن. پول همه رو فریب می ده .آره داداش. (265036)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۰۸:۵۸
فقط یک دود و یک آتش وجود دارد که کاملا به چشم مردم می رود. ای کاش به جای چنین مقالاتی که چند ماه است تعداد اغتشاشگران را چند صد نفر می دانید و تعداد دستگیرشدگان را هم چند صد نفر، حداقل یک راه حل کوچک برای جلوگیری از این مسائل می دادید که دود آن اکنون به چشم همه ملت ایران می رود. (265037)
 
شيفته محمود
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۲:۲۱
درتهران كار مجاهدين خلقه درحسين آباد اصفهان هم كار مجاهدين خلق بود؟پس بايد فاتحه وزارت اطلاعات را خواند (265043)
 
irani
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۲:۳۹
قبل از انتخابات وقتی آقای هاشمی گفتند که من دود فتنه را از همین الان در آسمان دارم می بینم . همه او را هوووو کردند در نماز جمعه هم همه منتقدین از جمله آقای کوچک نماینده مجلس ووو (265045)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۴۶:۲۶
این به دلیل پیش بینی متفکرانه وحکیمانه ایشان نبودبلکه ایشان نقشه های شوم هواداران سرمایه داری رارو کردند که به دلیل عدم تمکین دولت فعلی به خواسته هایشان آتش گرفته بودندودودآتششان قراربود به چشم همه برود!درضمن نماینده مجلس که فرمودید آقای دکترکوچک زاده است که یک انقلابی به تمام معناست هرچندمانندبرخی ادعای همراهی باامام راندارد! (265162)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۳:۲۴
دمکراسی از نظر شما چیه
بستگی داره با کدوم جهان بینی دنیا رو ببینی.اون دمکراسی که شما ازش دم میزنی اولین شهیدشو داده و اونم سقراطه . حکومت یا بقول شما دمکراسی بی مبانی عین دیکتاتوریه.
حتی کشورهای غربیم که ادعای دمکراسی دارن مبناش لائیسیته است اونجام اگه بخوای مبنا رو زیر سئوال ببری حالتو می گیرن. (265046)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۴:۵۹
اتفافات دیروز واقعآ برای همه باعث ناراحتی بود خصوصآ که این وقایع در روز عاشورای سید وسالار شهیدان بوقوع پیوست ای کاش در کشور ما نیز فرهنگ انعطاف پذیری و گوش دادن به حرف مخالف وبایکوت ننمودن آنها جایگاهی داشت ووزارت محترم کشور یک مجوز قانونی به مخالفان میداد تا اولآ آنهابه نظام اعتماد می کردند ویک راهپیمایی داخل نظام نام میگرفت دومآ همچین روز عزیزی را به ناچاربرای رساندن حرف خود انتخاب نمیکردند (265048)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۷:۱۵
همیشه با خودم میگفتم اگر من تو کربلا بودم چه کار میکردم, از سپاهیان یزید بودم یا سپاه امام حسین, اما در روز عاشورای حسینی دیدیم که چه اتفاقات و بی حرمتی هایی شد کاش صدا وسیما این وقایع تلخ و بصورت زنده پخش میکرد تا خود مردم تصمیم بگیرند با یزید باشند یا با امام حسین (265051)
 
سارا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۸:۳۳
خیلی برام جالبه که برخی از دوستان طرفدار جنبش سبز سعی می کنند هزار و یک دلیل بیارند که کار وقیحانه عده ای رو توجیه کنند. شجاعت داشته باشید و اگر دین دارید این حرکت شنیع رو محکوم کنید. این اتفاق با هیچ منطق و دلیلی قابل توجیه نیست. (265053)
 
.
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۳۰:۰۲
اصلا دیگه حوصله خوندن اینجور مطالب رو تو سایت شما ندارم!
مطمئنم که خیلی از مردم دیگه هم همینطور هستند، بازم تابناک خیلی بهتر از شماست..........
تا وقتی یک طرفه به قاضی بروید، اوضاع بهتر از این نمی شه که بدتر هم می شه، باید تو این چند ماه این دستتون اومده باشه، ولی انگار نه انگار!
تحلیل هاتون هم خیلی یک جانبه گرا است و نمی تونه در زمینه حل مشکلات جامعه موثر باشه، فقط با این ضد و نقیض ها از مردم و افکار و اعتقاد اونها بیشتر و بیشتر دور می شید!
می دونم این که چند دسته گی عمیق حتی بین مردم عادی بوجود اومده حقیقت داره، ولی بهتر بود از حال و روز همه مردم باخبر می شدید، که با این روشی که پیش گرفتید بعید می دونم......! فقط هم حزبی ها و طرفداران خودتون دورتون رو گرفتند!
خدا بهمون رحم کنه، اگه آه دل این مردم و جوانها بگیره! (265066)
 
شیرین مسروری
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۳۰:۰۹
ایکاش موقعیت جغرافیایی تعداد نظرات رو هم تو سایت نمایش میدادین تا متوجه میشدیم منافقها تو کدوم یک از کشورهای خارجی مواجب بیشتری دریافت می کنند. (265067)
 
مسلمان زاده بی ادعا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۳۵:۰۲
تاریخ دقیق عاشورا چه روزی است آیا در زمستان بوده و یا در بهار

برای رسیدن به این موضوع مهم با داشتن چهار کلاس سواد میتوان به ساعت و روز دقیق آن رسید تا عناصر فرصت طلب تمام مدت سال را غم احتمال این قبیل گناهان بسیار کبیره مثل سوت زدن کف زدن و خلاصه هزاران معصیت از ما دور شود . بطور مثال وقتی این ده روز کسری سال قمری محاسبه شود روز دقیق واقعه معلوم و مقداری هم زحمت روحانیون بسیار بسیار دلسوز کمتر خواهد شد . (265069)
 
سرباز
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۳۸:۴۲
فقط به امام حسین توهین نکرده بودند که کردند .

آقای موسوی آیا حکومت 4 ساله ارزش بی احترامی به حسین بن علی را داشت ؟

لعنت بر یزیدیان سبز پوش . (265073)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۴۷:۵۱
با سلام
من هم بر حسب وظيفه چند نكته اي را ياد آور مي شوم
1. حالا كه مشكلات عديده را از اول انقلاب تا حالا پشت سر گذاشته ايم درگيري داخلي چرا
2. اگر اين حاكمان بروند چه كساني مي خواهند حكومت كنند
3.آيا باور داريم كه روزي خواهيم مرد
4. وجدان ايراني ، كمان آرش آيا خواب رفته اند
5 . آيا حس و هيجان به فكر و منطق غلبه نكرده اند
6. به حمايت از ولايت و دولت و دوست داشتن همديگر به فردايي بهتر مي انديشيم (265092)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۰:۱۹
هر کسی برای حرف زدن نیاز به تریبون دارد اگر ما نتوانیم این امر را مهیا کنیم نتیجه ان میشود که میبینیم . پس برای جلوگیری از سو استفاده یک جمعیت کوچک باید مقایسه را کنار بگذاریم و معترضین را با بحث های جدی وقانع کننده به چا لش بکشیم . (265094)
 
ahmad
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۰:۵۳:۵۵
سلام خدمت تمام دوست داران ایران عزیز...
به نظرمن راه حل تمام شدن این درگیریها واغتشاشات برگزار کردن مناظره تلویزیونی بین آقایان هاشمی و موسوی و احمدی نژاد میتونه باشه البته اگر همشون این کار را قبول کنند...ولی مطمینم آقای احمدی نژاد واسه این کار آمادگی لازم را داره باپشتوانه رای ملت... (265096)
 
سکوت
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۲:۲۴
سلام
کروبی سکوت نکرد
اگر به بی بی سی سر بزنی گفته چرا مردم رو به شهادت میرسونند در روز عاشورا و...
کروبی گفته این کار اونها کاملا درست بوده!
سران فقنه اعدام باید گردد (265108)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۷:۲۴
ناکثین چه خوب پاس داشتند حرمت عاشورا را !
اگر جلوی این فتنه گرفته نشود پروژه ناکثین ادامه خواهد داشت زیرا آنان در مناسبت های مذهبی ملی وانقلابی پروژه آشوب را دنبال می کنند آنان پیراهن ... را علم کرده اگر مردم باآنها برخورد کنند مظلوم نمایی می کنند و اگر هم بطور جدی با آنها برخورد کنند با ز همان پیراهن ... را علم می کنند امان از این فتنه .... (265116)
 
مهدی م
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۸:۲۷
امیدوارم این نظر من رو منتشر کنید.
چون دیگه خسته شدم از بس نظراتم سانسور شد تو این سایت.
هموطنان بسیجی
هموطنان ارزشی
هموطنان محافظه کار و اقتدارگرا.
تقریبا نظرات همه شما رو خوندم.
من دیروز خیلی از نقاط تهران بودم و گشتم و مردم مخالف رو دیدم. به خدا اینهایی که اومده بودند برای اعتراض زبقه مرفه نیستند. همه طبقه متوسط. از ماشینهایشان هم می شود فهمید. من ساعت سک رفتم خیابان ولی عصر و زعفرانیه. (می خواستم مثل هر سال برم امام زاده صالح) چند تا صف نذری رفتم. تمام کسایی که اون بالاها می نشینند و به اصطلاح مرفه هستند اصلا روحشان هم خبر نداشت از ویط شهر. چرا همش ربط می دهید به طبقه مرفه.
آقای الف این رو منتشر کن تا دوستان حداقل در تحلیل خودشون تجدید نظر کنند.
چرا فکر می کنید مردم توهین کردند به عاشورا؟
مگه همه لباس سیاه نداشتند؟ من بودم تو جمهشون و دیدم.
چرا مردم به جای دست زدند سنگ به میله ها می زدند. خوب جان من مردمی که تو همه احمع ها دست می زدند دیروز اصلا دست نمی زدند. این یعنی حفظ حرمت عاشورا.
به خدا مردم داشتند خیلی معمولی شعار می دادند که گارد و لباس شخصی بهشون حمله می کرد.
چرا جکومت اجازه برگزاری راهپیمایی و تظاهرات مسالمت آمیز رو نمی دهد؟
خوب دوستان شما که می گویید عده کمی هستند و آشوب مب کنند. اجازه تظاهرات مسالمت آمیز بدهید. به خدا مردم اگر کسی بخواهد اختلال کند خودشون جلویش را می گیرند.
مگر در 25 خرداد نکردند. هرکس که شعار می داد همه به او هشدار می دادند که راهپیمایی سکوت است. حداقل در میدان انقلاب تا نواب که من بودم اینطریو بود. (265117)
 
شهریار
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۱۲:۴۵
اصلا انگار نه انگار 5 نفر به ضرب گلوله کشته شده اند!
حتی این سوال برای شما پیش نمی آید که چه کسی مجوز تیر می دهد؟ (265122)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۱:۵۳
یا حسین خودت جواب این هتک حرمت را بده .یا حسین مگه ما بی صاحبیم؟
دل شیعیانت را شاد کن یا ابا عبدالله (265130)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۱:۵۵
چیزی که واسه من جالبه اینه با هه این اتفاقات چرا هنوز دوستانمون در گروه سبز که البته همه روشنفکر و چه و چه هستند هنوز نمی خوان بعضی از حقایق رو ببینن.من تا همین دیروز خیلی مشکوک به قضایا نگتاه می کردم اما با این کشته شدن برادر خواهر موسوی واسم یقین شد کار کار گروهکا های منافقین و چه می دونم همین دشمنای نظام هست.
نمیدونم این چه توموریه به جون خیلی از دوستان افتاده که نمی خوان باور کنن.البت حق میدم چون واقعا باور کردنش سخته.. (265131)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۴:۴۴
ریشه ظلم وستم نابود خواهد شد به امید خداوند باریتعالی (265135)
 
مرتضی محمدی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۲۷:۲۵
آیه ۷ سوره الجاثیه :
\" ویل لکل افاک اثیم \"
\"وای بر دروغگویان گنه پیشه \"

بهتره یه کم بیشتر از قرآن بخونین تا بیشتر بتونین بهش عمل کنین ! هتک حرمت تصویر امام بس نبود که به هتک حرمت حسینیه جماران هم رسیدید ؟ آیا این روش خبررسانی و اطلاع رسانی همان حفذ اضالت خبر است که شما خبرنگاران بهش قسم خوردید ؟‌ (265141)
 
مطیع رهبر
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۳۷:۱۷
دوستان همقدم و همراه
سلام
1- همانطور که از کاخ \"سبز \" یزید اثری جز \"زردی و مرگ و پژمردگی \" باقی نمانده از این جبش که از ابتدای راه \"زرد \" بودن آن نمایان بود چه باقی خواهد ماند. مطمئنا موسوی و کروبی قبل از آتش زدن قران و مسجد و عملیات دشمن شاد کن در روز عاشورا آیه \" .......... و ان کان مکرهم لتزول منه الجبال \" را خوانده اند.
2 دوستان این جنبش \"سبز \" نیست \" زرد \" است چرا در نوشتجات و گفتمان ماهیت اصلی این جریان را عنوان نمی کنید .
3- به کوی عشق تا عاشق روان است حسین است انکه میر کاروان است
به عاشورا چراغی را برافروخت که تابش را به مهر و ماه آموخت


گمان بردند نورحق فسردند گمان بر کوری خودشان نبردند (265153)
 
م.ز
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۴۰:۲۲
برای نیروی انتظامی متاسفم که دربرابرتوهین کنندگان به اباعبدالله خویشتن داری نشان داده نظام ماچه بزند چه بخورد متهم به خشونت است پس چه بهترکه این هتاکان یزیدی راازپای درآورد........ (265155)
 
علي طاهري
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۴۴:۳۸
دوستان مخالف جريان سبز و آنان كه خود را پيرو ولايت ميدانيد
تا كي به مانند خرس داستان مولوي با سنگ ميخواهيد مگسهاي دور دوست خود را دور كنيد. مقام معظم رهبري يكبار به آقاي موسوي گفت كه شما پايان دهنده اين جريان نخواهيد بود و ضد انقلاب جريان را بدست خواهد گرفت اين اتفاق الان افتاده
من يكي از طرفداران اصلاحات هستم و تا آخر هم خواهم ماند و بر اين باورم كه اگر مسئولين نظام بخواهند رهبري جريان سبز دوباره به دست موسوي و يا خاتمي بر خواهد گشت.
چرا باور نميكنيد كه منافقين و دشمنان واقعي نظام در تمام قشرهاي جامعه نفوذ كرده اند آيا ميتوان باور كرد كساني كه مراسم شب عاشوراي حسيني را در حسينه جماران بر هم زدند از دفتر رهبري خط گرفته اند كه شما اينك اعتشاشات روز عاشورا را به موسوي نسبت ميدهيد
منافقين بعد از آنكه پايگاه اشرف را از دست دادند به ايران اومدند تاريخها را كنار هم بگذاريد متوجه ميشيد. منافقين و سلطنت طلبان كينه زيادي از نظام و شخص موسوي دارند كشته شدن خواهر زاده موسوي بي شك به دست منافقين بوده
سياست انگليس همواره ايجاد تفرقه و حكومت بوده حال ببينيد چه كساني با اتحاد مخالفند حال ببينيد چه رفتاري بر آتش تفرقه مي افزايد و چه رفتاري اتحاد را نزديك
روي سخنم بيشتر به سمت اصولگرايان است مگر اتحاد جزء اصول شما نيست؟ پس چرا تندروهايي كه مانع از اتحاد و همدلي ميشوند را كنار نميگذاريد؟
.
آتش زدن اموال و خرابكاري و هتك حرمت روز عاشورا و نمازگزاران در اين روز به فرزندان امام حسين(ع) يعني آقايان موسوي و خاتمي و همچنين طرفداران ايشان هيچ ربطي ندارد
و هنوز هم بر اين باورم كه بر هم زدن مراسم عزاداري در حسينيه جماران و دارالزهرا هم به ديگر فرزند حسين(ع) يعني مقام معظم رهبري و بيت ايشان ربطي ندارد.
هردو از يك چشمه سيراب شده هر دو كار گروهي منافقي هست كه در هر دو گروه كه به تعبير امام دو بال نظام هستند رسوخ كرده و بايد اين افراد شناسايي شده و به همگان معرفي شوند
.
.
.
\"الف\" اين همه مطلب تفرقه آميز را عمومي كردي حداقل اين مطلب وحدت ساز را هم عمومي كن تا شايد آن كه بايد پند گيرد (265160)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۱۳:۲۳
مقايسه شما را قبول ندارم چون رهبر عزيزمان تا به حال بارها اعلام موضع كردهاند اما چرا اقايان خاتمي موسوي و كروبي نسبت به اين اتفاقات به جاي اعلام موضع و محكوم كردن يا انكار ميكنند و يا توجيح ! در ضمن من اگر ببينم روزي اصولگرايان به اشتباه ميروند ديگر با انها نخواهم بود نه اينكه مثل شما مطلق حرف بزنم و بگويم هميشه اصولگرا باقي ميمانم (265354)
 
یه حامد دیگه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۵۳:۰۴
علی طاهری عزیز همونطوری که خود شما گفتید سران نظام میتونن این جریان رو همسو با خودشون بکنن(منظورم از همسویی،همسو بودن با قانون اساسیه نه طرز فکر)اما تا زمانی که آقایان موسوی و خاتمی این حرکاتی رو که طرفداران منتسب به خودشون انجام میدن تقبیح نکنن و خودشون رو مبرا کنند و ...
اینها که بیانیه خوب بلدند،یک بیانیه بدهند و انزجار خودشون رو از این حرکت و اینگونه طرفداران نشون بدن.
تا زمانی که این جریان،جریان مبارزه با نظام و قانون اساسی و رهبری عزیزمون هست بهتره خاموش بشه.چون این حرکت فقط میخواد مملکت رو به قول امام خمینی به لیبرالها و از طریق اونها به منافقین برسونن. (265380)
 
falah
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۵۱:۵۷
واقعا باید از تاریخ عبرت گرفت ، تاکنون خیلی عبرتهارا از صدر اسلام می گرفتیم ، اما امروز چه اتفاقاتی دارد می افتد وچه جیزهای داریم میبینیم ومیشنویم ، بازار نفاق چه رونقی برای اهلش پیدا کرده ، به فرمایش امام حسین ( ع) مردم بنده دنیا شده اند به هر طرف اقتضا کند میل پیدا میکنند ، ودین داران چه اندکند ، سران فتنه این دین فروشان امروز چه دارند میکنند ، به کجا چنیین شتابان ؟ !باید ازفوت اقای منتظری عبرت گرفت که همه این شرنوشت را داریم وباید پاسخ گو رفتار واعمال خود باشیم تا به کی غفلت ، تابه کی دنیا پرستی ، کی بیدار میشوید ؟ فکر اخرت خود باشید ، خود را در خط امام (ره) میدانید ؟ خون به دل خانواده شهداء کردید ، شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردید ، وحرمت عاشورا را امروز شکستید ،خداوند انتقام خسارتهای معنوی که به انقلاب زدید از شما بگیره ؛ وانقلاب را از شر شما در امان نگهدارد ، امین رب العالمین . (265168)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۵۷:۴۴
دوستان از بالا تا پایین نظرات رو بخونید، تقریبا تعداد مخالفین تمام نظرات از موافقین بیشتر است، این یعنی تمام کسانی که نظر داده اند تقریبا هم نظرند و مخالفینشان هیچ نظری نداده اند! در عین حال تعداد این مخالفین بیشتر است! ، یعنی .....
به نظر شما تعداد موافقین و مخالفین یک جریان را باید از روی عدد مربوط به گزینه های موافق و مخالف رصد نمود یا از روی تعداد نظرات ارسالی آنان؟
دقت کنید تا به حال نزدیک به 4400 نفر از این صفحه بازدید کرده اند اما بیشترین مجموع تعداد کلیکی که بر روی گزینه های موافق و مخالف یک نظر گردیده است نزدیک به 400 عدد می باشد یعنی نزدیک به 4000 نفر بر روی گزینه های موافق- مخالف کلیک نکرده اند. فکر می کنید بیشتر این 400 نفری که بر روی این گزینه ها کلیک نموده اند مربوط به چه جریانی می شوند؟ دوستان، چه کسانی اکنون دچار توهم بی شماریند؟ چه گروهی اکنون نیاز دارند خود را بی شمار نشان دهند؟
....
موافقین و مخالفین یک تفکر را از روی تعداد نظرات ارسالی آن تفکر بشناسید نه از روی عدد نمایش داده شده بر روی گزینه موافق- مخالف.
حرف شما درسته به شرطی که منتشر کننده تیغ سانسورشو رو نظرات مخالف شما نکشه و فقط شما بتونین هر چی خواستین بنویسین. (265175)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۳۴:۵۵
دوستان از بالا تا پایین نظرات رو بخونید، تقریبا تعداد مخالفین تمام نظرات از موافقین بیشتر است، این یعنی تمام کسانی که نظر داده اند تقریبا هم نظرند و مخالفینشان هیچ نظری نداده اند! در عین حال تعداد این مخالفین بیشتر است! ، یعنی .....
به نظر شما تعداد موافقین و مخالفین یک جریان را باید از روی عدد مربوط به گزینه های موافق و مخالف رصد نمود یا از روی تعداد نظرات ارسالی آنان؟
دقت کنید تا به حال نزدیک به 4400 نفر از این صفحه بازدید کرده اند اما بیشترین مجموع تعداد کلیکی که بر روی گزینه های موافق و مخالف یک نظر گردیده است نزدیک به 400 عدد می باشد یعنی نزدیک به 4000 نفر بر روی گزینه های موافق- مخالف کلیک نکرده اند. فکر می کنید بیشتر این 400 نفری که بر روی این گزینه ها کلیک نموده اند مربوط به چه جریانی می شوند؟ دوستان، چه کسانی اکنون دچار توهم بی شماریند؟ چه گروهی اکنون نیاز دارند خود را بی شمار نشان دهند؟
....
موافقین و مخالفین یک تفکر را از روی تعداد نظرات ارسالی آن تفکر بشناسید نه از روی عدد نمایش داده شده بر روی گزینه موافق- مخالف.
حرف شما درسته به شرطی که منتشر کننده تیغ سانسورشو رو نظرات مخالف شما نکشه و فقط شما بتونین هر چی خواستین بنویسین.

تیغ سانسور رو هم فهمیدیم
سانسور از دروغ پراکنی و ایجاد توهم بهتره (265308)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۳۷:۳۱
یا حسین خودت جواب این هتک حرمت را بده .یا حسین مگه ما بی صاحبیم؟
دل شیعیانت را شاد کن یا ابا عبدالله


الان این نظر مخالفت داشت؟ من فکر می کنم اینجا عده ای نظر می دند که نه تنها امام حسین بلکه اسلام رو هم قبول ندارند
منافق حیا کن (265311)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۳۹:۴۶
خیلی برام جالبه که برخی از دوستان طرفدار جنبش سبز سعی می کنند هزار و یک دلیل بیارند که کار وقیحانه عده ای رو توجیه کنند. شجاعت داشته باشید و اگر دین دارید این حرکت شنیع رو محکوم کنید. این اتفاق با هیچ منطق و دلیلی قابل توجیه نیست.

اگه دین داشتند که راهشون رو جدا می کردند
هر کسی فقط ذره ای مهر اهل بیت به دلش بود دیروز از دیدن فجایع تهران خون گریه می کرد
به امید ظهور (265313)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۲:۱۶
همه ی عزیزانی که در این تظاهرات شرکت کردن ایا اشوبگر یا فتنه گر هستن؟
نه، ولی اعتقاد مذهبی نداشتند ولی ادعای مذهبی بودن می کنند. این یعنی نفاق (265316)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۴:۵۳
کنی فکر کنید متوجه میشید چه کسی حرمت شکنی کرده سوت و کف زدن حرمت شکنی هست یا حمله به مردم

داشتید عزاداری می کردید که بهتون حمله کردند؟! الهیییییییییییییییییییییییییی. قبول باشه. اجرتون با یزید (265318)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۴۸:۳۹
پسر گلم سعید یه مقدار تاریخ اسلام را بیشتر مطالعه کن . از اینکه درد دین داری به خود ببال و من هم به تو افتخار میکنم ولی عزیز دلم ولایت امیرالمومنین (ع) را با هیچکس مقایسه نکن و فکر نکن ولایت فقیه یک اصل مسلم در تشیع است زیرا در بین علماء سابقین و حتی جدید , مدافعان از اصل ولایت فقیه و محدوده آن به مراتب کمتر از مخالفان آن می باشد و همگی آنها هم جزء علماء شیعه اثنی عشر میباشند.
به امید اینکه ملت ایران که همگی محب اهل البیت( ع) هستند عاقبت بخیر شوند.

دوست عزیز، شما که تاریخ سرتون میشه. عرض بفرمایید در مورد واقعه تلخ (البته ما بی سوادا می گیم تلخ) عاشورا هم شکی وجود داره؟ البته آیت الله نوری زاد گفتن که یه واقعه ساختگیه
ولی ممنون می شم شما هم دانشتون رو در اختیار ما بگذارید باشد که هدایت شویم (265325)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۵۱:۳۶
وقتی میگن دمکراسی نیست همینه دیگه...
یکی دوست داره تو اشورا دست بزنه و سوت بکسه...
به شما چه ربطی داره
چقدر تحجر

ما ناراحتیم که چرا اطلاع رسانی نکردید که ما هم همراه شما شرکت کنیم در این مراسم و شادی و شعف را به شما عزیزان نشون بدیم! (265329)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۱:۵۸:۳۴
آقای توکلی عزیز

شما خودت تو مرکز پژوهش های مجلسی و این مقاله ها رو می نویسی تا کامنت بگیری و به خیال خودت وضعیت اجتماعی رو رصد کنی .
کار از این حرفا گذشته برادر.خودت هم می دونی من چی می گم.الان باید یه فکری به حال سیستم امنیتی کشور کرد با این گلکاری که دولت توش کرده بعید که امنیت کشور تو دست مجریان امر باشه.واسه اولین بار تو دنیاست که یه وزیر اطلاعات میاد تو تلویزیون می گه وضعیت امنیتی خیلی خوبه.

تو خود حدیث مفصل بخوان که کار ازاین حرفا گذشته. (265176)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۰۳:۳۸
با سلام یک روز خبر نگار صدا وسیما در لندن از مردم انگلیس پرسید در دوران استعمار دولت انگلیس چه سیاستی در قبال مستعمرات خود داشته بود؟
اکثرا گفتند که (( تفرقه بینداز وحکومت کن )) این همه مردم دنیا می دانند
جنگی که علیه مسلمانان شروع شده میتوان مشاهده کرد که در کشورهای مسلمان به شکل مختلف دارد اجرا می شود که تا حدودی موفق شدند .
واین موفقیت مرهون خنگی یا دشمنی بعضی از این حکام است. بعضی از آنها
(( حکام )) با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند .وبضی دشمن شیعه امام علی هستند. خوب اگر نتوانند زائرین امام حسین ( ع ) راهدف بگیرند چکار خواهند کرد؟ به شیعه یمن حمله خواهند کرد ؟ یا بین مردم عراق بزر فتنه بپاشند؟ یا وحدت ایرانیان را هدفگیرند ؟ یا بین گروهای فلسطینی ایجاد اختلاف کنند ؟ خدایا بحق مظلوم کربلا ما را از کید ابلیسان محفوظ بفرما مخصوصا جوانان ما که محب اهل بیت وامام حسین ( ع ) هستند از گزند یزیدیان محروص بفرما والسلام علیکم (265179)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۲۶:۵۶
السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
دیروز چشمان خونبار امام زمانمان علاوه بر گریه بر جد مظلومش بر حوادث تهران هم گریست . یا صاحب الزمان آجرک الله ما که گوشه ای از این حوادث را به چشمان خود شاهد بودیم قلبمان مالامال از درد شد . سوت و کف زدن منافقین . سنگ زدن به دسته های عزاداری و به نماز جماعت عزاداران . آتش زدن بیرقهای حسینی هر دل محب اهلبیت را به یاد روز عاشورا می اندازد . این جماعت بداند که اگر رهبرمان فرمان دهد که بساط نفاقتان را جمع کنیم یک روزه ریشه تان خشکانده میشود و آن روز از هیچ چیز هراس نداریم نه از تبلیغات غربی ها نه از کشتن منافقان ونه از کشته شدن که این انقلاب ادامه مسیر حسینی است و وظیفه مداری مرام شیعه واقعی است . و در مقابل امروز موسوی خائن نه یزید زمان بلکه عمر سعد زمان است که به دستور یزیدیان زمانه و به طمع مال و قدرت دنیایی فرماندهی لشگر کفر را برعهده گرفته است و باید بداند که اینبار حتی پیروزی ظاهری هم با یزیدیان نیست و او هم مانند عمر سعد آرزوی رسیدن به گندم ری را به گور خواهد برد . والسلام (265189)
 
هم وطن
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۲۷:۳۹
با سلام خدمت دوستان و هموطنان گرامی
این چندمین باری است که این مطالب رو مینویسم اما مثل اینکه دوستان الف به مذاقشون خوش نمیاد.

با توجه به اتفاقات این چند وقت چیزی که مشخص اینه که مردم مطالبات و اعتراضاتی دارند و در سمت مقابل حکومت هم نظرات و حامیانی.
حال اینکه مرتب این دو گروه بخوان موجودیت طرف مقابل را انکار کنند و با توهین با هم برخورد نمایند کمترین نتیجش میشه چیزی که این روزها مشاهده می کنیم. اگر وضعیت به همین منوال پیش بره مطئمن باشید در آینده بسیار نزدیک شاهد جنگ داخلی و از دست رفتن میهن عزیزمان خواهیم بود و باید ترسید از روزی که برادر کشی اتفاق بیافته.

به نظر این حقیر برای برون رفت از این وضعیت روشهای بسیار ساده ای وجود دارد. ابتدا باید پذیرفت که نظرات و عقاید مختلفی در جامعه وجود دارد و نباید انتظار داشت که همه مثل ما فکر کنند. بعد از پذیرش این موضوع باید به عقاید دیگران احترام بگذاریم.

شاید یک راه برای خروج از این وضعیت این باشد که مسوولان محترم در فضای آرام حرفهای مخالفین خود را بشنوند. برای اینکار فکر میکنم منطقی باشه که اجازه یک تجمع به مخالفین داده باشه. اگر تعداد کسانی که در تجمع شرکت کردند کم بود که خب وضعیت کاملا مشخص میشه و حقانیت گروه حاکم ثابت و گروه معترض هم رسوا میشه. اما اگر جمعیت میلیونی آمدند مشخص میشه که بخش عمده ای از مردم نظرات متفاوتی دارند که باید به اون احترام گذاشت و اونوقت مشخص میشه که معترضین یک عده اغتشاشگر نیستن و انشاالله با احترام به هر دو گروه و خواست عمومی دوباره اتحاد برای سازندگی و پیشرفت کشور انجام میشه.

به امید آینده بهتر برای ایران و ایرانی (265190)
 
نرگس
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۳۹:۵۵
يادمه چند سال پيشا از يكي از مقامات امريكايي تو رسانه ها شنيدم كه گفته بود تا عاشورا هست نميتوان مقابل ايران ايستاد. عاشورا يعني اتحاد. تفرقه انداختند الانم دارن به حمايت وهابيت و بهاييت تيشه به ريشه اسلام ميزنن. كور خوندن ايندفعه تيشه به ريشه خودشون زدن. اما سجاد ميفرمايند: خداوندا از تو سپاسگذارم كه دشمنانم را از احمقان قرار دادي.
حماقت كه شاخ و دم نداره. اينا دنبال بهونه بودن انتخاباتم بهونشون بود. ابوموسي اشعريشونم موسوي و منتظري.
البته پشت سر مرده حرف زدن خوب نيست.
فكر ميكنين اينا غصه مردم فقيرو ميخورن؟ آره؟ زهي خيال باطل.
و مكرو و مكرالله والله خيرالماكرين (265195)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۲:۵۸:۲۸
جناب آقای توکلی عزیز .شما بعنوان یک فرد منصف از مسئولین امر درخواست کنید قبل از بدتر نشدن اوضاع هرچه سریعتر هیئت بیطرفی برای رسیدگی به موضوع تقلب در انتخابات اخیر تعیین کرده و قائله را بخوابانند و گرنه کشور و نظام از دست می رود. (265212)
 
یه حامد دیگه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۴۵:۳۳
احمد جان،شما چه خیالاتی میکنید.اینها انتخابات بهانه اشان بود.این جماعت اگر واقعا تقلب در انتخابات را قبول داشتند که از راههای قانونی احقاق حق میکردند نه در کف خیابانها.آقای موسوی زمانی که کاندید شد و از فیلتر شورای نگهبان رد شد یعنی تمام قواعد بازی را قبول کرده است نه اینکه در زمانه ای که باخت به هوچی گری بپردازد.ایشان بدون هیچ مدرکی به لشکر کشی خیابانی رو آوردند.
در قانون اساسی که دغدغه آقای موسوی بود به صراحت بیان شده اعتراضها از طریق فقط شورای نگهبان(دقت کنید فقط) باید پیگیری شود نه در کف خیابانها.
ایشان فقط میگفت تقلب شده بدون هیچ مدرکی.ایشان و هم حزبی ایشان بحث تجاوز را بدون هیچ مدرکی در جامعه پخش کردند بدون هیچ ادله ای.
ایشان که خود را نخست وزیر دوران امام و محبوب حضرت امام میدانستند،حال کار به کجا رسیده است که ولایت فقیه که امام ما آن را احیا کرد زیر سوال میرود؟چگونه است که با صراحت و پر رویی تمام در خیایانها آن هم در روز عاشورا اصل 110 قانون اساسی را زیر سوال میبرند؟(ایکاش زیر سوال میبردند).چگونه است که با کف و سوت و هلهله به شادمانی میپردازند؟
انتخابات در حقیقت بهانه ای بیش نبود تا مملکت رو به سوی سکولاریزه یا به قول خودشون جمهوری ایرانی سوق دهند. (265436)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۱۸:۳۶
این چهره ی بی نقاب سبزهای منافق است.
از آقای موسوی تقاضا داریم خط خودشون از اینها جدا کنند تا حامیان واقعی این جریان شرمنده نشن. (265235)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۱۸:۴۱
مشکل اصلی اینه که همش میگیم بی بی سی اینو اگفت و انو گفت
پول این بی بی سی رو کی میده؟
چند برابر این سرمایه گذاری که کرده رو میخواد از ما بگیرده؟
چر ا در کشور خودمان باید باشیم و صدای بیگانه را گوش دهیم؟
آیا دل بیگانه برای ما سوخته؟ (265236)
 
مسعود
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۲۹:۴۰
ارتباط اغتشاش ديروز با مسئله ي هسته اي چيست؟ آيا در مسئله هسته اي پيشرفتي داشتيم كه آمريكا با اين اغتشاش بخواهد روند آن را كند كند؟ (265251)
 
خدا را شكر به چشم ديديم
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۳۷:۳۱
خدا را شكر به چشم ديديم
خود قضاوت كنيد....

كسي كه ميگفت ادب مرد به زدولت اوست ((ادبشونم ديديم ، فحاشي هاشون را ديديم ، تخريب اموال مردمشونو ديديم ، كتك زدن و حمله به پليس روديديم))

كسي كه ميگفت من پيرو خط امامم و از امام هستم(( حتك حرمت تمسال امام و حالا فحش به اصل ولايت يعني خود امام را هم ديديم ))

كسي كه مي گفت من قانون مدارم و براي برپايي قانون آمدم ((ديديم چگونه به قانون انتخابات و حكم مردم تمكين كرد ديديم بدون حتي يك دليل كل انتخابات را زير سوال برد و مملكت را به آشوب و آتش كشيد و هر روز بي قانوني را رواج داد))

كسي كه شعارش يا حسين بود و با شال سبز حسيني و نماد اهل بيت خود نمايي مي كرد((ديديم كه چگونه مقدسات را به سخره گرفتند ، ديديم كه چگونه در روز عاشورا سوت و كف زدند و ديديم چگونه به عزاداران حسيني همچون يزيديان حمله ور شدند))

اين قوم يك مصلح مي خواهد
براي اصلاح نفاقشان
و آن مصلح كسي نيست جز بقيه الله العظم
يا هدايتشان مي كند و ...
يا چو جدش امير المومنين از دم تيغ مي گذراندشان (265256)
 
بهار
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۴۷:۴۹
با با به کی قسم بخورم والا این هایی که به امام حسین بی احترامی کردند بهایی هستند (265376)
 
یا حسین
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۳:۵۵:۵۷
توقع شما از جریانی که فرمانده شان آدمی مثل نوری زاده چیه؟
به وضع و ظاهرشون نگاه نکردید؟از کوزه همان برون تراود که در اوست.
کسانی که موسوی را در این فتنه ی عاشورا دخیل نمیدانند!آیا غیر از این بود که ایشان با ادعای پوچ و بیانیه های تحریک آمیز خود خواسته یا ناخواسته باعث این مسائل شده؟
و در آخر خطاب به بچه بالا شهری های تهرن و خارج نشینانی که اتفاقاً در این سایت هم زیاد اظهار نظر میکنن!:
ایران فقط تهران نیــــــــــست!جمعیت عزاداران سراسر کشور را ندیدید؟ (265273)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۰۲:۴۲
چرا سایتارو فیلتر کردین هزار نفر ناراضی که ارزش اینهمه هزینه را ندارند می ترسید مردم چیز های بد یاد بگیرند باور کنید مردم گوسفند نیستند خودشون خوب و بد و می تونند تشخیص بدند (265278)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۸:۰۶
عده ای بی دین و عده ای طالبان صفت ... اکثریت ترسان و لرزان .... از مرگ می ترسند .... سبز نیستند .... سبز حقیقی نیستند .... سبز اعتراض می کند ... حرفش را میزند ... ولی توهین نمیکند ... به هموطنش ضرر نمیرساند .... برادر و خواهر سبز پوش من مراقب باش نااهلان سبز را یدک نکشند ... (265302)
 
جاوید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۸:۵۰
با سلام و احترام :
در بین شعارهای عجیب و غریب افراد به اصطلاح آزادیخواه (طرفدار یک فرقه بی منطق , آقای موسوی و ....) که دیروز گفته شده , شعار ( عزا, عزاست امروز , منتظری نستوه , پیش ندا است , امروز ) حیرت آور بود . این فرقه گمراه که اصولا از دین و مذهب اکثرا بی خبرند , چرا که وقتی یک خانمی را که اهل دین و شعائر اسلامی نبوده ( بر پایه بیوگرافی و زندگی آن مرحومه ) چطور با یک مرجع تقلید در یک مکان قرار میدهند , تعجب هم داره . منبع مطلب(سایت خبرنامه دانشجویان) . اما حیف از مرحوم منتظری که بازیچه دست این فرقه گمراه و بی منطق شد , که حالا در آن دنیا با .....همنشین باشد . (265303)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۴:۵۶:۱۵
ایکاش در عین این که نظرات و سلیقه هامون متفاوته، اما برادری و وحدتمون رو حفظ کنیم. (265337)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۳۱:۲۱
سلام
دوستان هموطن ایرانی
چرا به جون هم افتادین
تورو خدا ماها همه با هم برادریم
از این دشمنی و تفرقه هیچ کدوم سود نمی بریم اینو باور کنید
نگاه کنید تمام کشورهای عقب افتاده دنیا اونایی هستن که درگیر اختلافات داخلیند
انرژیمون رو در جهت ساختن کشورمون صرف کنیم که منجر به سعادت هممون میشه نه صرف دشمنی و تفرقه که نابودی و ضعف میوه شه
دوستان این تفرقه ها نابودمون میکنه
تو رو به خدایی که در درستی اش هیچ کدوم شک ندارین بیاین در این تاریکی شمعی روشن کنیم
بیایید دوست هم باشیم
بیایید همه در پشت پرچم ایران عزیز متحد باشیم و
به بیگانه پناه نبریم
مثل بره ای که با مادرش دعواش میشه و به گرگ پناه میبره
عاقبت این پناه بردن به گرگ هم برا بره وحشتناکه و هم برا مادر بره
ما هممون یکی هستیم هر کدوم ضرر کنیم اون دیگری هم ضرر کرده
اینو باور کنید (265363)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۳۴:۰۰
اصل ولایت فقیه را همه ی علمای شیعه ازابتدا تا حال قبول دارند و از مسلمات تشیع همچون ولایت امام است .اما در روش اجرا اختلاف است (265365)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۳۵:۳۱
سلام خدمت دوستان در سایت الف
امیدوارم که مطلبم چاپ شود
اگر صرفا با دید سیاسی به تجمعات عاشورا نگاه نکنیم چنددلیل را برای خشونت های دیروز و رادیکالی تر شدن شعار ها میتوان بیان کرد:
اول اینکه رفتارهای نادرست برخی از لباس شخصی ها که فضا را به شدت امنیتی کرده بودند و اجازه تجمع به معترضان نمیداند خود باعث ایجاد درگیری میشد علاوه بر این نباید آتش زدن خودروهای پلیس و شعارهای افراطی را به کل تجمع کنندگان معترض نسبت داد حتی در مواردی ( که فیلمش هم در اینترنت موجود است) معترضان جلوی ضرب و شتم پلیس توسط عده ای را میگیرند.
دوم اینکه طرح برخی شعارها یک شبه اتفاق نیفتاده و ریشه در محدود کردن فضا و برخی رفتارها طی 6 ماه گذشته و جلوگیری از ارتباط معترضان با رهبران جنبش بوده است.
حال دو راه جلوی حکومت قرار دارد: یکی افزایش فشارها که باعث رادیکالی تر شدن اعتراضات و تشدید خشونت ها از دو طرف و سوء استفاده عده ای در این وسط میشود
دوم فضا دادن به موسوی و خاتمی که اصل نظام را قبول دارند(طبق گفته خودشان) تا با هدایت جنبش از افراطی تر شدن خواسته هاجلوگیری کنندو همچنین باز کردن فضا برای بیان اعتراض( از قبیل دادن مجوز به تجمع ها) و اطلاع رسانی .
دوستان در سایت الف به این نکته توجه داشته باشند که اگر نظرات منتقدان میانه رو در جامع اجازه بروز نداشته باشند نظرات مغرضان سود جو در خارج کشور روی معترضان بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.
امید است با چاپ این مطلب قدمی در راستای آزاد سازی فضا برای بیان عقاید مختلف بردارید. (265367)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۴۱:۰۰
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
هر کسی که دشمن باهم بودن ماست تردید نکنید که دشمن ماست
هر کسی که ما رو تحریک میکنه که روبروی هم باستیم دشمن ماست
تردید نکنید که دشمن ماست
باهم باشیم که سربلندی ما در باهم بودن ماست (265369)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۴۲:۱۳
من به عنوان یک سبز اگر خدای نکرده هرگونه بی احترامی یا بی حرمتی به امام حسین (ع) شده است، از آن عذرخواهم و اعلام تنفر می کنم. ولی فکر می کنم اگر واقعا با وجدانمان به وقایع نگاه کنیم، افرادی که تلویزیون نشان میداد که در حال سوت زدن بودند این حرکت آنها به خاطر ابراز خوشحالی از شهادت امام حسین (ع) نبود. بلکه دلیل دیگری داشت.
در ضمن به طور مشابه حمله عوامل لباس شخصی به مجلس عزای امام حسین (ع) در جماران را هم محکوم می کنم. (265370)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۴۴:۳۷
مردم مطلع باشید...!

خدمت همه مردم عرض کنم که طی جلسه ایی که مدتی پیش با حضور آقای میر حسین موسوی با هم حزبی ها و فعالان سیاسی موافق ایشون برگزار شد بعد از اینکه آقای موسوی خواسته بودن از هم حزبی هاشون که دیگه کارهایی مثل جنجال در خیابان ها و لشکر کشی های خیابانی رو تمام کنن با مخالفت شدیدی مواجه شدند و به طور مستقیم به آقای موسوی گفتند که شما دیگه راه بازگشت نداری و مجبوری و باید ادامه بدی و اگرنه......

بعد از این جریان بود که دیروز خواهر زاده ایشون توسط گلوله ایی ناشناس کشته شدن و من با اطمینان کامل و منبعی موصق بهتون میگم که کارهیچ یک از نیروهای مسلح درون کشور نیست و کار از درون تشکیلات هم حزبی های ایشون هست و با این کار قصد تهدیده آقای موسوی رو دارند تا جلوگیری کنند از تصمیمشون برای جلوگیری از درگیری های خیابانی و ادامه تظاهرات های خیابانی که مخالف اسلام هستند (265374)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۴۷:۱۹
نفاق و کینه و دشمنی از مطالب این سایت و این کامنتها می ریزه. بس کنید تو رو خدا (265375)
 
س.م
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۵:۵۶:۰۷
ای که سبز مادرت بازیچه دستت شده //گردنت را می شکست اینجا اگر عباس بود ...
اللهم عجل لولیک الفرج... (265381)
 
خانم
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۰۰:۰۷
قبلا شک داشتم حالا برام یقین شد که مشکل سبزها نه احمدی نژاده نه رهبر نه کسه دیگه اونا فقط فقط می خوان به عریان گشتن در خیابان ها برسن که اسمشو گذاشتن آزادی ولی نفهمیدن و نخواهند فهمید آزادی یعنی چی اونا اگه سر سوزن امام حسین و اهداف والاشو شناخته بودن می فهمیدن آزادی یعنی چی
امیدوارم صم بکم فهم لایبصرون نباشند
برا هدایشون دعا می کنم

اگه یکم تعقل کنید و به شواهد دقت کنید خواهید فهمید هدف سبزها جز عریان بودن چیزی نیست
هدف هاتون رو تو زندگی ارتقا بدهید (265383)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۱۲:۱۲
راهکارهای آقای رفسنجانی_بهترین راه برای حل بحران:
بنظرم تمام دوستداران جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظیفه دارند وقایع اخیر (بخصوص وقایع روز عاشورا) را تحلیل کرده و به فکر راه حل باشند.
بنظرم وقایع امروز ثابت کرد که سیاست \"النصر بالرعب\" اثر معکوس دارد و موجب رادیکال تر شدن اعتراضات میشود.
بگفته شاهدان عینی که در اینترنت انتشار یافته است، امروز عده زیادی از مردم را قبل از اینکه شعاری ساختارشکن بدهند، مامورین امنیتی ولباس شخصی ها کتک زده و مردم عملا بیشتر تحریک شده و شعارهای ساختارشکن افزایش می یافت.
بنظرم بعنوان قدم اول، تنها راه حل حاضر، اجرای راهکارهایی است که آقای رفسنجانی سه ماه قبل در نمازجمعه مطرح کرد و متاسفانه هنوز به هیچیک از این راهکارها عمل نشده است، و هنوز تندروها میدان دار هستند.
پنج راه حل آیت الله رفسنجانی که امیدوارم هنوز هم دیر نشده و این راهکارها کاربرد داشته باشند:
1. برای برگشت اعتماد مردم، به سران اصلاحات (بویژه میرحسین و کروبی) و مردم عادی در جنبش سبز فرصت اظهارنظر آزاد و مناظره با منطق و بدون دعوا در تلویزیون داده شود (همانند مناظره های قبل از انتخابات).
2. آزادی تمام زندانیان سیاسی که در وقایع اخیر بازداشت شدند.
3. دلجویی نظام از آسیب دیدگان و خانواده آسیب دیدگان حوادث اخیر.
4. برخورد با سعه صدر با رسانه های غیرحکومتی و اجازه اظهار نظر آزاد به آنها.
5. توقف زد و خوردهای خیابانی:
من در سایتهای اینترنتی میدیدم که حتی امروز معترضین جنبش سبز بشدت تاکید داشتند که اعتراضشان بدون خشونت باشد. اگر امروز عده ای از معترضین اقدامی خشونت آمیز انجام دادند، خشونتهای معترضین فقط و فقط واکنشی بود به خشونتهای اعمال شده از طرف نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها.
این به این معناست که لازم است نظام دست از برخوردهای خشونت آمیز بردارد. بعنوان مثال، در روز قدس که نیروهای امنیتی کاری با مردم نداشتند، شعارهای ساختارشکن بسیار کم بود، ولی در روزهای 13 آبان، 16 آذر، و عاشورا که نیروهای امنیتی دست به خشونت زدند، اعتراضات مردم (چه در شعار و چه در عمل) نیز رادیکال تر شد.
اگر در صدا و سیما و نمازجمعه،... با کینه و توهین نسبت به سران اصلاحات و به جنبش سبز برخورد شود، قطعا بحران تشدید می یابد.
جناح افراط گرای حامی دولت، قطعا علاقمند تشدید خشونت و بحران هستند.
در سمت مقابل نیز، با رادیکال تر شدن اعتراضات، جنبش سبز از میرحسین و کروبی عبور کرده و با شبکه های اینترنتی و موبایل با هم هماهنگی ایجاد میکنند.
البته هنوز سران اصلاحات (آقایان خاتمی، موسوی، و کروبی) در بین جنبش سبز از احترام برخوردار هستند، و سخنان ایشان در جنبش سبز تا حدودی تاثیرگذار است. اگر ارتباط جنبش سبز با سران اصلاحات قطع شود، این جنبش بیشتر بسمت خشونت پیش میرود.
ولی اگر سران اصلاحات از تلویزیون براحتی با مردم ارتباط برقرار کنند، میتوانند خواسته های جنبش سبز را معقول و محدود کرده و تاحدودی جلوی رادیکال شدن اعتراضات را بگیرند. سران اصلاحات دنبال اصلاح هستند نه انقلاب. ولی اگر ارتباط سران اصلاحات با جنبش سبز قطع شود، و با خشونت با معترضین رفتار شود، جنبش سبز متاسفانه بسوی انقلاب پیش میرود که معلوم نیست پس از آن چه رخ دهد.
لذا تمام دوستداران اسلام و مسیر امام خمینی، باید معقول تر اندیشیده و کینه و خشونت را بطور مطلق کنار بگذارند.
در انتها جا دارد بند آخر نامه آقای رفسنجانی به آیت الله خامنه ای که شش ماه قبل (چند روز قبل از انتخابات) نوشت را مرور کنیم:
سرِ چشمه شاید گرفتن به بیل ، چو پر شد نشاید گرفتن به پیل
(265387)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۸:۴۸:۴۵
جنبش سبز از روز قدس به این ور از آقایان کروبی و موسوی و از جمهوری اسلامی عبور کرده اند ولی متاسفانه انگار این آقایان هستند که دست از سر جنبش بر نمی دارند و به جای پاک کردن دامن خودشون از این همه تندروی دارن دنبال جنبش می دوند!
تا اون جایی که ما خبر داریم عمده آقایون و به خصوص خانم های سبز حتی بعد از کارهای عجیب و غریبی که دیدیم هم کتک نخوردن چه برسه به قبلش! (266127)
 
منتظر14
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۲۵:۱۶
با سلام
یک سئوال : مگر رنگ سبزی که به دست گرفتند مثلا به نشانه ی طرفداری از سید اولاد
پیامبر نبود ؟ حال حرمت عزاداری فرزند این پیامبر را می شکنند؟ آیا این نفاق نیست ؟
این اسلام اموی نیست ؟ برادرانی که فکر میکردید اینها دنبال حقند ؟ آیا وقت ابراز بیزاری از این افراد نیست ؟ ما همه برادریم . یهودی ومسیحی به عزای ما احترام می گذارند پس اینها دین ندارند یبایید خط تان را جدا کنید که هرکسی زینبی نشد یزیدی است (265397)
 
مطیع رهبر
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۱۳:۴۱
دوست من سلام
نه اون سبزی که به عنوان نماد در دست می گیرند \"سبز اموی \" است مگر نمیدانی کاخ یزید کاخ سبز بوده است . در روز عاشورا \"جریان سبز اموی \" در مقابل حرکت سبز علوی ایستاد . و به خواست خدا سبزهای دروغین زرد و پژمرده می شوند (265554)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۳۲:۱۵
یه مشت سگ وحشی رو تو خیابونها آزاد گذاشتن و شهروندان تهرانی باید هر روز استرس زیادی رو تحمل کنند تا بالاخره سران یه تصمیمی بگیرنداز اون اول هم مي‌گفتسم: ترحم بر پلنگ تيزدندان ستمكاري بود برگوسفندان.
اينها غافل نيستند بلكه معاندند و بايد شديدا سركوب شوند.اینها نمونه هایی از پیام های طرفداران شماست این همه توهین تهمت وتهدید آیا واقعا پیامهایی که من فرستادم بدتر از اینهابودیا شما فقط پیامهای موافقانتان را منتشر می کنید خواهش می کنم شفاف پاسخ دهید تامن دیگر وقت خودم را هدر ندهم باز گلی به گوشه جمال تابناک که لااقل در مورد پیامهایی که از من چاپ نکرده با ایمل پاسخ داده است من اصلا فکر نمی کنم کسی زحمت خواندن پیامهای مخالف رابدهد یا شاید شما هم به تاسی از کیهان که ستون خوانندگانش را خودش پر میکند شما هم همین کار را میکنید البته حرفه ای تر از کیهان .بهرروی دوای اعتراضات نه توهین است نه تهدید نه به ندیدن گرفتن ونه کم شمار وبی اهمیت جلوه دادن بهر صورت این هم شیوه طرفدارافرقه احمدیه است . (265411)
 
بردیا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۴۱:۰۷
جرات کن الف ....جرات کن نظر مخالفت را هم بذار...این حقارته که فقط اونو که عقل ناقصت میگه درسته قبول کنی و بقیه را پاک کنی .....نترس شماها خودی هستید فیلتر نمیشید..... (265590)
 
احمد رضايي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۳۹:۵۱
آقايان محترم

آگر دين نداريد اما آزاده باشيد

آيا در شب عاشورا حرمت مجلس امام حسين را نشكستند؟
آيا در شب عاشورا به حسينيه جماران (بيت امام) حمله نكردند؟
آيا شب عاشورا به متدينيني كه آنجا بودند و از جمله نوه امام بي احترامي نشد؟

چرا اين خبر را نمي نويسيد؟
چرا ما هر چيز را كه به نفع خود يا حزبمان باشد ميگوئيم. اما هر چه به ضررمان باشد نميگوئيم؟

آيا اين انصاف است؟

چرا اين خبر را نمي نويسيد؟

يعني آن كار حلال است و شرعي ؟
و اين كار حرام است؟

شب عاشورا به نام رهبر و حمايت از رهبري به مجلس يادبود عاشورا حمله كردن مباح است؟

آيا فكر نميكنيد ديگران هم ممكن است همين را مجوز حمله به مراسم عاشورا محسوب كنند؟

(265352)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۲:۵۴:۴۷
آیه ۷ سوره الجاثیه :
" ویل لکل افاک اثیم "
"وای بر دروغگویان گنه پیشه "

بهتره یه کم بیشتر از قرآن بخونین تا بیشتر بتونین بهش عمل کنین ! هتک حرمت تصویر امام بس نبود که به هتک حرمت حسینیه جماران هم رسیدید ؟ آیا این روش خبررسانی و اطلاع رسانی همان حفذ اضالت خبر است که شما خبرنگاران بهش قسم خوردید ؟‌

هموطن عزیز، شما دوستدار امامید اما من به عینه دیدم چه کسایی برای عزاداری امام حسین تو جماران جمع شده بودند. ای کاش صدا و سیما پخش مستقیم می ذاشت تا بقیه هم می دیدیند. این افراد ارزش دلسوزی نداشتند و حضورشون با اون وضعیت و اون شعارها تو جماران توهین به ملت و کشور بود (265857)
 
عبداله عاصي
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۲:۰۵:۵۲
آقاي موسوي هرچه زودتر مسير خودتان را از اين افراد جدا كنيد.چقدر ديگر ميخواهيد به خطوط قرمز ملت تجاوز نماييد.من به شما راي دادم چون فكر ميكردم از ديگر كانديده ها اصلح تريد ولي آلان در شك اين فتنه ها هستم كه آيا از سمت شماست يا خير
اين افراد به شما كاري ندارند شمارا سيبل خود قرار داده اند.شعارشان عوض شده و ميگويند موسوي بهانه است اصل نظام نشانه است.
وجه شما بسيار خراب شده است شما فرزند زهرا هستيد پس هرچه زودتر مشخص كنيد
كه مسيرتان كجاست. (266309)
 
عاشورائیان
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۷:۱۵:۱۶
روز عاشورا چهار دسته در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند:
ویژگی مشترک همه آنها هم مسلمانی بود.
دسته اول
اصلا اسلام را قبول نداشتند که بخواهند حسین (ع) را قبول داشته باشند ولی نمی توانستند کفر خود را بالعیان ابراز کنند مثل یزیدو کمر به نابودی اسلام بسته بودند.
دسته دوم
اسلام را قبول داشتند سوابق خوبی داشتند. می دانستند که کارشان اشتباه است و د ولی دنیا طلبی و اموال حرام آنها را اسیر کرده بود در عین حال با اکراه در میدان حاضر شده بودند. مثل عمر سعد
دسته سوم
اسلام را قبول داشتند می دانستند که کارشان اشتباه است ولی بدون پشیمانی بر سر کینه های قدیمی با امیر المومنین و امام حسن وارد میدان شدند. مثل شمر
دسته چهارم
که اکثر این گروه را تشکیل می دادند به خاطر ادای تکلیف و رفتن به بهشت خون ولی خدا را مباح می دانستند و به میدان جنگ با حضرت وارد شدند.
دسته آخر در فرماندهان و صاحب منصبان راه نداشتند عوام و سیاهی لشکر سپاه بودند بعضی به قول خودشان حتی در روز عاشورا شمشیر خود را از غلاف خارج نکردند.
دسته آخر اگر نبود کاری از سه گروه قبل ساخته نبود. ولی چون این عده افراد ناآگاهی بودند فریب شریح قاضی و عمر سعد را خوردند و به این میدان شقاوت پاگذاشتند.
در این میدان عاشورای 88 شاهد بودیم که با صبر و روشنگری اکثریت حساب خود را از آن سه دسته دیگر جدا کردند و از جمعیت میلیونی اوایل دیگر خبری نیست.

تکلیف ما با یزید ها و عمر سعدها و شمرها که معلوم است .
مگر ما مرده باشیم که بر اماممان دندان تیز کنید و عزت اسلام را به نیزه کنید. (266566)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۲۳:۱۶:۴۶
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگردارترینیم
هر کجا شور خمینی به سر افتد مارا دور سید علی خامنه ای می گردیم[ (266798)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.