نظر منتشر شده
۵۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 60475
سخني با دادستان تهران
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۰
اين يادداشت را نه خطاب به مردم، كه ختم قائله ديروز را به دست با كفايتشان انجام شد، كه خطاب به دادستان محترم تهران مي‌نگارم و نه انتظار اين را دارم كه انقلابي عمل كند، بلكه منتظرم وظيفه قانوني خويش را به انجام رساند.



«ما نمي خواهيم در خارج از كشور وجاهت پيدا كنيم، ما مي خواهيم به امر خدا عمل كنيم و اما اشتباهي كه ما كرديم اين بود كه به طور انقلابي عمل نكرديم و مهلت داديم به اين قشرهاي فاسد، و دولت انقلابي و... هيچ يك از اينها عمل انقلابي نكردند و انقلابي نبودند. اگر ما از اول كه رژيم فاسد را شكستيم و اين سد بسيار فاسد را خراب كرديم، به طور انقلابي عمل كرده بوديم، قلم تمام مطبوعات را شكسته بوديم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطيل كرده بوديم و روساي آنها را به محاكمه كشيده بوديم و حزب هاي فاسد را ممنوع اعلام كرده بوديم و روساي آنها را به سزاي خودشان رسانده بوديم و چوبه هاي دار را در ميدان هاي بزرگ برپا كرده بوديم و مفسدين و فاسدين را درو كرده بوديم، اين زحمت ها پيش نمي آمد.

من از پيشگاه خداي متعال و از پيشگاه ملت عزيز عذر مي خواهم، خطاي خودمان را عذر مي خواهم. ما مردم انقلابي نبوديم، دولت ما انقلابي نيست، ارتش ما انقلابي نيست، ژاندارمري ما انقلابي نيست، شهرباني ما انقلابي نيست، پاسداران ما هم انقلابي نيستند، من هم انقلابي نيستم. اگر ما انقلابي بوديم، اجازه نمي داديم اينها اظهار وجود كنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام مي كرديم. تمام جبهه ها را ممنوع اعلام مي كرديم، يك حزب و آن "حزب الله" حزب مستضعفين، و من توبه مي كنم از اين اشتباهي كه كردم و من اعلام مي كنم به اين قشرهاي فاسد در سرتاسر ايران كه اگر سر جاي خودشان ننشينند ما به طور انقلابي با آنها عمل مي‏كنيم»امام روح‌الله/ صحيفه نور ج8 ص251



كلام فوق نه از زبان يك نوجوان بسيجي، نه از زبان يك فرمانده نظامي، نه از جانب يك كمونيست انقلابي لائيك و نه از زبان فرد ناپخته ناآشنا به مسائل اجتماعي، كه از زبان پير و مراد اين ملت، امام خميني رحمةالله عليه گفته شده است. سخنان اين پير فرزانه را هر زمان كه مي‌خوانيد، اين‌گونه تصور مي‌كنيد كه هم‌اينك و درمورد وقايع روز به ايراد بياناتي پرداخته است.

ما كه حقيقتاً انقلابي نيستيم، همان‌گونه كه اماممان گفت، اي كاش به قانونمان عمل مي‌كرديم. اگر پس از دروغ‌پراكني‌هاي سران ‌فتنه و پس از تحريك مردم به اغتشاش و آشوب و پس از تجاوز آشوبگران به جان و مال مردم، به اجراي قانون مي‌پرداختيم، اگر دادستاني عادل و شجاع بر مسند قدرت بود، اگر محافظه‌كاري نمي‌كرديم، اگر BBC و VOA ملاك قضاوت ما نبود؛ در روز عاشورا به حريم ثقل اكبر و اصغر تجاوز نمي‌شد. گويا فراموش كرده‌ايم تخريب و تحريق اموال عمومي و خصوصي جرم است. گويا فراموش كرده‌ايم انجام اين اقدامات به قصد مقابله با نظام و تخريب اموال عمومي، مجازات محارب و مفسد في‌الارض را دارد.

اين يادداشت را نه خطاب به مردم، كه ختم قائله ديروز را به دست با كفايتشان انجام شد، كه خطاب به دادستان محترم تهران مي‌نگارم و نه انتظار اين را دارم كه انقلابي عمل كند، بلكه منتظرم وظيفه قانوني خويش را به انجام رساند.

جناب آقاي دادستان از چه مي‌ترسيد؟ از اين‌كه وجاهتتان را در خارج از دست بدهيد؟ يا اينكه مواد قانون مجازات را فراموش كرده‌ايد؟ جناب آقاي دادستان قانون مجازات را يادآورتان خواهم شد، ليكن قبل از آن به ياد داشته باشيد عدم دستگيري آشوبگران و سران فتنه ترك فعل قانوني شماست و اگر به تكليف قانوني خود عمل نكنيد و آشوبگران جري‌تر شوند، درمقابل دستگاه الهي پاسخي نخواهيد داشت.



‌ماده 675 قانون مجازات اسلامي - هر كس عمداً عمارت يا بنا يا كشتي يا هواپيما يا كارخانه يا انبار و به طور كلي هر محل مسكوني يا معد براي سكني يا جنگل يا خرمن‌يا هر نوع محصول زراعي يا اشجار يا مزارع يا باغ‌هاي متعلق به ديگري را آتش بزند به حبس از دو تا پنج سال محكوم مي‌شود.

‌تبصره 1 - اعمال فوق در اين فصل در صورتي كه به قصد مقابله با حكومت اسلامي باشد مجازات محارب را خواهد داشت

‌تبصره 2 - مجازات شروع به جرائم فوق شش ماه تا دو سال حبس مي‌باشد.

‌ماده 676 قانون مجازات اسلامي - هر كس ساير اشياء منقول متعلق به ديگري را آتش بزند به حبس از شش ماه تا سه سال محكوم خواهد شد.

‌ماده 687 قانون مجازات اسلامي - هر كس در وسايل و تأسيسات مورد استفاده عمومي از قبيل شبكه‌هاي آب و فاضلاب، برق، نفت، گاز، پست و تلگراف و تلفن و مراكز‌فركانس و ماكروويو (‌مخابرات) و راديو و تلويزيون و متعلقات مربوط به آن‌ها اعم از سد و كانال و انشعاب لوله‌كشي و نيروگاه‌هاي برق و خطوط انتقال‌نيرو و مخابرات (‌كابل‌هاي هوايي يا زميني يا نوري) و دستگاه‌هاي توليد و توزيع و انتقال آن‌ها كه به هزينه يا سرمايه دولت يا با سرمايه مشترك دولت و‌بخش غير دولتي يا توسط بخش خصوصي براي استفاده عمومي ايجاد شده و همچنين در علائم راهنمايي و رانندگي و ساير علائمي كه به منظور حفظ‌جان اشخاص يا تأمين تأسيسات فوق يا شوارع و جاده‌ها نصب شده است، مرتكب تخريب يا ايجاد حريق يا از كار انداختن يا هر نوع خرابكاري ديگر‌شود بدون آن كه منظور او اخلال در نظم و امنيت عمومي باشد به حبس از سه تا ده سال محكوم خواهد شد.

‌تبصره 1 - در صوتي كه اعمال مذكور به منظور اخلال در نظم و امنيت جامعه و مقابله با حكومت اسلامي باشد مجازات محارب را خواهد داشت.

‌تبصره 2 - مجازات شروع به جرائم فوق يك تا سه سال حبس است.



 
 
مهدي
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۲۹:۳۲
مسببين - از اغتشاش گران گرفته تا محركان ( از مسئولين كهريزك - تا بسيجي نماهاي بي مسئوليت ) بايد محاكمه شده به سزاي اعمال خود برسند.

زنده باد روح حماسي امام خميني ره (265401)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۵۲:۱۶
1- وظیفه وزارت کشور واستانداری : صدور مجوز وهماهنگی جهت راهپیمایی موافق ومخالف
2- وظیفه پلیس ضد شورش : جلوگیری از ایجادشورش ، ونه جلوگیری از راهپیمایی مسالمت آمیز3- وظیفه احزاب : درخواست مجوز وجلوگیری از ورود آشوبگران ونفوذی ها به جمعشان
4- وظیفه وزارت اطلاعات: کشف توطئه علیه راهپیمایی کنندگانچه موافق وچه مخالف
5- وظیفه تلویزیون و مطبوعات: پخش اخبار بدون سانسور نه موضوع گیری ومارک چسباندن
آیا همه سازمانها واحزاب وظایفشان بدرستی انجام می دهند (265675)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۲:۵۰:۵۴
6- وظیفۀ جنبش سبز: توهین به مقدسات، اعم از امامان معصوم، قرآن، آداب شریعت، رقاصی در عزاداری و ...
آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، شامل سطل آشغال، هوندا 125، بانک، مغازه، مسجد، حسینیه، مهدیه و...
پرتاب سنگ، قلوه سنگ، پاره آجر، قمه کشی، چاقو کشی، اربده کشی، بوق زدن، سوت زدن، کف زدن و...
خاک کردن آدم زنده و رفتن سر ختم دختر فراری، خود ربایی و خود پیدایی و...

اتفاقاً اینا از پس وظایفشون خوب بر اومدند. (265854)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۰:۲۸:۴۷
جنبش جنبش نامردها جنبش جنبش آدمهاي بيكار وآدم متقلبي بنام م عوضي و کـ جاهل واحمق لعنت خدا بر م و کـ به خدا قسم من م و کـ را ببينم مي كشم حتي اگر منو اعدام كنند (266134)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۷:۵۲:۵۳
چهار طبقه خانه را منهدم كردند

الان كه العربيه پليس ايران را با باتوم و در بين مردم نشان مي دهد ياد آن برخورد پليس عربستان افتادم (266110)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۴:۴۷:۱۴
اگر وظيفه ي وزارت كشور صدور مجوز راه پيمايي بود كه ديگر چه نيازي به مجوز بود عزيز من؟ راه پيمايي اي كه از سوي بي بي سي و صداي آمريكا و العربيه پوش رسانه اي داده شود حتما مخل امنيت كشور است و وزارت كشور حق ندارد به چنين راه پيمايي هايي مجوز دهد حتي اگر سردمدار آن خود را تخست وزير امام (ره) يا يار غار امام (ره) بنامد وقتي كشور قانون انتخابات دارد كه مسير بررسي آن را روشن كرده است هيچ كس حق ندارد به دليل اعتراض نپيموده درخواست مجوز نمايد و عدم صدور مجوز را بهانه اي براي اغتشاشات قرار دهد همين مسير است كه امام (ره) از آن توبه مي كنند بهتر است خود را به بلاهت نزنيد و توجيه نكنيد كه وزارت كشور مجوز نداد پس قرار است هميشه همين بساط را ادامه بدهيم شما حق نداريد توجيه كنيد آتش زدن و بر هم زدن امنيت مردم و شعارهاي ضد دين و مقدسات را سر دادن به بهانه ي مجوز يا عدم مجوز (266417)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۰۹ ۲۲:۱۰:۴۵
منظور از مخالف چیه؟روشن نیست؟هر مخالفی؟
کجای دنیا به مخالفین حکومت اجازه عرض اندام می دن؟ا 60 سال پیش تو آمریکا یه حزب کمونیست می تونست راهپیمایی راه بندازه؟ الان مخالف هولوکاست چی ، می تونه؟
تو عربستان شیعیان می تونن؟تو چین می تونن
اگه ولایی هستین که هیچ،اگه نه که........................................ (267595)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۰ ۰۰:۱۵:۱۵
اگر مجوز دده شود در خواست کنندگان مجوز وبرگزار کنندگان (چه حزبی وچه غیر حزبی) مسئولیتت دارند ولی وقتی مجوز نمی دهند داستان کی بود کی بود من نبودم راه می افتد (267663)
 
ایمان
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۳:۳۲:۰۳
با سلام یکی بود یکی نبود اردیبهشت سال 65 بود که بعداز عملیات والفجر هشت تشویقی امده بودیم تهران ان موقع لشکر سیدالشهدا هنوز تیپ بود برای تشویق هم رفتیم دیدن حضرت امام خستگی 3ماه عملیات پیاپی از تنمان در رفت یادمه رفتم پادگان ولیعصر سر بزنم گفتند عراق تک زده فکه و مهران را گرفته با هر کدام از بچه ها تماس دارید بگوئید سریع خودشان را برسانند دوکوهه فقط انقدر می دانم نه با پدر ونه با خواهر وبرادرانم که مدرسه بودند با هیچکدام خداحافظی نکردم و با چندتا از دوستان رفتیم دوکوهه 10صبح نرسیده حرکت کردیم رفتیم فکه با 7 نفر دیگه برای شناسایی رفته بودیم جلو دو قسمت شدیم من سه نفر دیگه به یک سمت رفتیم از لای دوتا تپه که گذشتیم و از یک منطقه باز که عبور کردیم پشت یک خاکریز نشسته بودیم و استراحت می کردیم که نا گاه دیدیم زمین داره می لزد انهم چه لرزشی وقتی یک تانک 30 تنی با ان زنجیر فولادی حرکت می کنه زمین شروع به لرزش می کنه حالا ببینید وقتی اینها می شوند 30تا چه می شود و چه حالی پیدا می کنی وقتی فقط یک ارپی جی داشته باشی با 4 گلوله و دوتا کلاش تازه وقتی دراز کشیدی ببینی قد ارپی چی با گلوله از خودت بلند تره ! نگاهی به عقب انداختیم دیدیم یک محوطه باز چند صد متری است که اگر بخواهیم برویم عقب توی دیدیم و با اولین گلوله پودر اگر بمانیم خوش بینانه ترین حالت اگر عراقیها رحم کنند اسیر می شویم خوب نوجوان 16 ساله کم تجربه بودم کفتم بچه ها من با این چهار تا گلوله یک تانک هم بزنم یک تانک است دیدار به قیامت ! خدا رحمت کند شهید حمید رضا گلچین را گفت بشین پسر چرا عجله داری بگذار کسب تکلیف کنیم بعد . بهش گفتم تکلیف مشخص است هیچ راهی نمانده من اسیر نمی شم اگر این تانکها از اینجا بگذرند و اون دوتا تپه را هم رد کنند می روند توی یک مسیر تخت تا کرخه ! باز گفت پسر عجله نکن تبعیتت کو ! صبرت کو ! با بی سیم با فرماندهمان در گروه دوم تماس گرفت و درخواست تعیین تکلیف کرد فرمانده گفت صبر کنید من هم شما را می بینم هم تانکها را ما هم شرایط شما را داریم صبر کنید !دل توی دلم نبود داشتم اشهد می گفتم !دیدم حمید دراز کش داره نوحه می خوانه (هرکه داره هوس کرببلا بسم اله ... هرکه داره شور ....) گفتم چی می خونی اشهد بخوان گفت عجله نکن ! صبر کن ! گفتم تو دیگه کی هستی ؟ چقدر صبر ؟ گفت پسر جان من تو اینجائیم برای انجام تکلیف تکلیف ما را فرمانده مشخص کرده و اون هم صبره ! گفتم بابا اشتباه می کنه اینها برسند به خاکریز دیگه یک تانک هم نمی توانیم بزنیم ! گفت عجله نکن الان تکلیف اطاعت از فرمانده است گفتم من نمی توانم صبر کنم ! ناراحت شد گفت اگر امام به تو بگه صبر کنه تو چی می گویی ؟ گفتم نوکرشم ولی الان که امام نیست ونگفته ! گفته پسر جان الان امام ما ولی فقیه ما فرمانده ماست وقتی اون می گوید صبر کنید یعنی امام گفته صبر کنید . دیگه صدای زنجیر تانکها حاکی از رسیدن انها به 10 متری خاکریز بود نارنجکم را در اوردم حلقه ضامنش توی دستم بود اماده کشیدن و پرتاب باز دیدم حمید داره می خواند ! و با ارامش بیشتر ! صبرم طاق شده بود !
شاید باور نکنید در اواخر اردیبهشت کمتر می بینید باران سیل اسا در فکه بیاید ولی همان زمان چنان بارانی شروع شد که ظرف چند دقیقه پشت خاکریز پر اب شد و دقیقا تمام بدن ما بجز سرمان توی اب بود بعد از نیم ساعت باران بند امد بی سیم صداش در امد فرمانده مان می گفت شنا قورباغه می رید ! پاشید بیاید سمت چپ پشت خاکریز ما !به حمید گفتم مگه تانکها رفتند ! بلند شد با خیز رفت بالا خاکریز گفت بیا بالا خدا تارو مارشون کرده ! رفتم بالا دیدم جای زنجیرهای تانکها که بیشتر از 30تا بود تقریبا چسبده به خاکریز و غیر از رد شنی انها و یک پرچم عراق که بر اثر باد وباران کنده شده بود و به زمین افتاده بود اثری از تانکها نبود ! حمید ان موقع گفت ببین پسر جان تبعیت و صبر چقدر خوبه امروز هم عمر من وتو به دنیا بود هم عمر خدمه اون یک تانکی که می خواستی بزنی ! بعد هم با خنده راه افتاد
انروز درس خوبی گرفتم که تبعیت فقط به شعار نیست و در عمل باصبر باید منتظر دستور ولی امر ماند و از افراط و تفریط خوداری کرد و اب به اسیاب دشمن نریخت و هر زمان که اجازه صادر شد از جان مایه گذاشت . فقط فعلا باید گفت ای رهبر ازاده اماده ایم اماده ولی گمراهان هم یک چیز را یقین بدانند تا ما هستیم و تا خون 300 هزار شهید است و اکثریت مردم شما راه بجایی نخواهید برد و بترسید از زمانی که حجت بر ما تمام شود انزمان است که می فهمید با ال علی هر که در افتاد ور افتاد . والسلام (266366)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۴۰:۱۷
عالی بود الا در یک مورد.. فرد 20 سال مرده را با بازداشتش زنده نکنید..ولا غیر (265424)
 
اميد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۴۶:۰۴
حواستان باشد، ما فقط منتظريم رهبري اذن دهد تا طومار آن ها را در هم بپيچيم (265437)
 
سیدسعید
۱۳۸۸-۱۰-۰۹ ۰۹:۲۵:۲۷
دوست عزیز فراموش نکن که رهبری(چه امام و چه آقا) هیچگاه رسما به مردم امر نمیکنند. همانگونه که امام(ره) در سخنانش فرمود:\" والله من به انتخاب بنی صدر راضی نبودم\" و این نشان از مردمسالاری دینی دارد. از نشانه های خواص با بصیرت همین است که جایی که قلب رهبری و ولایت به رنج آید پاپیش نهاده و تا آرامش کامل نایستد. البته این خواص همیشه حواسشان به سوء استفاده دشمنان هست و از رخدادهای ضد دین و ضد ارزشها جلوگیری می کند.
پس نتیجه اینکه همان ابتدا که رهبر فرمودند اگر بعد از این ادامه یابد جور دیگری با مردم سخن میگویند، یعنی همین که ما نباید می خوابیدیم تا این مزدوران و جیره خواران اسراییل هرچه می خواهند بکنند و ما اینک به یک راهپیمایی معمول قانع شویم.
ای کاش همیشه لااقل خواص با بصیرت برای دین و ولایت کار میکردند و نه برای رسانه های بیگانه. (267057)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۶:۴۶:۰۸
با سلام اشتباه این آقایان این است که سران فتنه را خودی می دانند آقایان وا... اینهای که بنده شخصا از نزدیک در خیابان دیده ام وخودشان اظهار می کردندنه آقای موسوی را قبول داشتند نه کروبی یکی از همین دانشجویانی که یقه میدرید به بنده گفت من اصلا موسوی را نمی شناسم فقط خواستم این نباشه. (265438)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۱۰:۵۵
همين خودی و نخودی گفتن شما ها برای نظام دشمن تراشيده.
هر ايرانی با هر عقيده ايی حق دارد در اين کشور زندگی ( نه فقط زنده بماند) کند و خواسته های خود را( اگرنوع شما مجال بدهيد) ابراز دارد.
اين کشور و منابع آن که ارث پدری گروه خاصی که نيست.
الف هم با سانسور هايش اجازه نميدهد که ديگاه مخالفان شما به نظرتان برسد تا شايد شما هم (همانطور که شما ميپنداريد سبز ها در توهم هستند) از بعضی از توهمات فارق شويد (265616)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۳:۰۵:۴۱
دوست عزیز، زیاد تند رفتید، لااقل برگردید به عقب نگاه کنید تا ببینید که چه کسانی خودخواه و خودبین هستند.

بله این مملکت ارث پدر کسی نیست که کسی بخواد آتیش بزنه و خراب کنه.

آرامش این مردم رو 7 ماهه کی گرفته؟ اگر اکثریت مردم موسوی رو نخواستند باید در آتش خودخواهی و تکبر یه عده بسوزند؟

اگر موسوی رو نخواستند، باید رقاصی یه عده رو در روز عاشورا تماشا کنند و کف و هلهله یه جماعت نامسلمون رو تحمل کنند؟

اما در مورد مطلب منتشره، نظر من اینه که موسوی و کروبی باید آزاد باشند تا نفرت مردم رو حس کنند و مردم هم خرد شدن این سران آشوب رو با جان و دل لمس کنند. (265868)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۰۹ ۲۲:۱۳:۵۸
خب خدا پدرت بیامرزه
ما هم می گیم میر حسین یه بیانیه بده که اقا ما ولایی هستیم و از اینها جدا
مگه VOA چند بار اعلام نکرد روز عاشورا قراره چی بشه،خب یه بیانیه می داد که اهل ما نیان
نمی تونست با نخواست؟ (267597)
 
محمود
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۷:۲۵:۱۰
متاسفانه قوه قضائیه در اوج بی کفایتی فقط شعار شدت عمل میدهد

اگر در دوره قبل با توهم خواب ماندن شیخ ( بجای خندیدن ) برخورد مناسب می شد ، الان احتیاج به اتمام حجت نبود (265503)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۷:۲۷:۰۹
روزی انقلابیون را بخاطر رفتار های انقلابی شماتت می کردند که بس کنید! مسامحه کنید ! اینقدر تندروی نکنید ! و حرکت روی نص قانون و شرع بدون هیچگونه چشم پوشی را تنگ نظری و سخت گیری نامیدند و انقلابیون کم کم در اقلیت قرار گرفتند و هر سخنی از سمت ایشان با هیاهو و توهین و تخریب همراه شد.
امام عزیز کوتاهی کردیم خدا از ما بگذرد و ما را ببخشاید. (265510)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۷:۳۱:۲۹
ای کاش شعار پایبندی به قانون را همیشه می دادید. (265516)
 
در وطن خویش غریب
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۳۲:۳۴
همه این نوشته ها بوی کینه جویی و عاری از مهر ورزی است.
اینان که امروز فریاد دوری جستن از ولایت و جمهوری اسلامی می دهند؛ فرجام همان قدرت نمایی و خودخواهی و خودداری از تبیین اسلام ناب محمدی است.
از خدا بخواهیم به جای کینه ورزی به هم میهن نان خود؛ توان و ایمان برای گستردن دامن دوستی به همه جهان را به ما دهد. (265574)
 
یه مسلمون
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۳:۱۷:۰۶
قاتل الکافرین و المجاهدین ...
ما با منافقان هیچ مهر ورزی نداریم (265880)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۳۸:۰۶
این زردنبو ها از سکوت سبز قامتان راستین گمان پیروزی نکنند .

ای طایفه زرد : سبز قامتان راستین منتظر اشاره رهبرشان هستند بترسید از روز یکه صبر لبریز شود (265585)
 
ملت
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۳۹:۳۹
آقای دکتر محبی ایکاش مینوشتی تخلف قضات و گشتن جوانان در کهریزک و تخلفات انتخاباتی و بستن فله ایی روزنامه های منتقد و توهین و افترا به دیگران جرم محسوب نمیشود؟در ضمن در جریا قتلهای زنجیره ایی آمرین و مجریان به کمان خود مقتولان را اعدام انقلابی کرده بودند و شما از چنین جنایاتی به صورت سر خود دفاع میکنی.واقعا شما دکترای حقوق داری؟ (265587)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۸:۴۰:۴۳
قوه قضاییه باید هرچه سریعتر اغتشاشگران و محرکان آشوب سبز لجنی ( نه هر سبزی ) را دستگیر و محاکمه کند تا آبروی همه سبزها را حفظ کند ؛ ما سبزیم نه سبز فاسد و به سبزیمان و افتخار می کنیم (265588)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۱۹:۰۲:۳۸
شایداین دل نوشتها اندکی ازغم ما بکاهدگر چه بیتابی مارا ارامی نیست سکوت علی وگریه های شبانگاهان اوتنها چراغ راهیست که دراین فضای مه الود ومسموم توان صبر به ما میدهد تا اشکار شود هر انچه که در پشت پردهاست زمان صبوری است و استخوان در گلودشتن که دشمن بی برنامه پا بدین کارزار نگذاشته است سالها برای چنین ایامی برنامه ریزی شده است(روزنامه جمهوری اسلامی مورخ 5/3/88 طوطئه CIA ) باید اماده بود وگوش به فرمان آن پیر مراد داشت که دم مسیحای او خبراز فرا رسیدن خونخواهی برگزیده ترین ومظلومترین شهید تاریخ میدهد

جانم فدای ولایت

آقاجان ما بدیم اما توکه خوبی اقاجان پیر مراد خیلی دردتو دلش داره به بدی ما نگاه نکن و مددی برسون (265604)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۱:۰۹:۱۴
اشتباه این دوست عزیز این است که قانون اگر یک طرفه اجرا شود عین بی عدالتی است . در روز عاشورا هیچ کس به امام حسین (ع )بی احترامی نکرد . امسال 46 میلیون نفر در انتخابات می توانستند شرکت کنند . 24 میلیون نفر به احمدی نژاد رای دادند تا زمانی که نظام آن 22 میلیون نفری را که به این بابا رای ندادند ترا اغتشاشگر بداند و برای آنها هیچ حقوق شهروندی قائل نشود همین بساط است و خدای ناکرده از این بدتر . امام (ره) نشان داده بود مرد زمان است و همیشه تصمیمات درست می گرفت و یک جمله معروف داشت که هرکس بگوید اسلام من ، من من شیطان است برای همین نمی گذاشت دوستان انقلاب از صحنه خارج شوند . آیا این دوستان و مسئولین آن گونه رفتار می کنند ! یک طرفه قاضی رفتن راضی برگشتن است . (265593)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۳:۱۸:۲۹
جناب اين اعداد رو با واقعيت روز دنيا و با كشورهاي مدعي دموكراسي مقايسه كن اين اتفاق به شكلي فجيع تر در اغلب كشورهاي اروپايي ميافته يعني نصف يا حتي بيشتر كساني كه ميتوانند راي دهند به رئيس جمهورشان راي نداده اند چون يا به كانديداي ديگر راي داده اند يا اصلا راي نداده اند حتي با در نظر گرفتن شرط بالاي پنجاه درصد.الان دنياي متمدن به همين روش راي گيري اداره ميشه. اگه قبولش ندارين يه روش بهتر پيدا كنين پيشنهاد بدين. در ضمن زماني كه اصلاحات در دوم خرداد (با سواستفاده از مذهب و آزادي) صاحب قدرت شد همچين بلوايي به پا نشد اين نشون ميده كه اصالت قانون فقط دركش از روشنفكر واقعي بر مياد نه كسيكه خودش نميدونه در راه چه هدفي قدم برميداره و فقط هدفش اينه كه \"يه چيز ديگه بهتره\" و من ميخوامش به هر قيمتي! البته بگما من خودم بچه مذهبي ام و به علت ملاحظات مذهبي قاطي اين درگيريها نميشم ولي شما يفين بدون كه در دوره خاتمي هم حقوق شهروندي ما(مذهبيون) زير پا گذاشته ميشد ولي ما چون اهل آشوب و كار غيرقانوني نيستسيم مستقيما وارد عمل نميشيم(البته اين حرف از طرف افراطيون مذهبي نبود كه در اقليت هستند) الان هم براي همه واضحه فقط عده محدودي سكولار آخر ماجرا موندن كه اغتشاش ميكنن نه 22ميليون. اگه عدشون زياد بود انقلاب ميكردن نه اغتشاش و اگر بر فرض محال اون 22 ميليون وضعيتشون اونقدر بد بود كه انقلاب ميكردن يه 24 ميليون هست كه نگذاره هركسي فقط به فكر طمعهاي خام خودش باشه (البته با روش هاي دموكراتيك تر).
در نهايت باز هم اگه بخواهيم با مدلهاي معمول دنيا جلو بريم كه به ديوار ديكتاتوري نخوريم بهتره اون 22ميليون فكر يك ليدر قوي و مقبول باشن كه دور بعد راي بياره وگرنه با اين كارا ما نميگيم آخي ناراحتي خوب بياين كشور دست شما باشه. (266070)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۰:۵۳:۰۲
کسی اون هایی رو که به این بابا رای ندادن اغتشاش گر نمی دونه کسایی که اومدن این همه آشوب کردن رو اغتشاش گر می دونیم، هیچ حقوق شهروندی ای هم براشون قائل نیستیم. (266221)
 
اسکندری
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۱:۱۵:۵۴
اگر قو قضائیه قبل وقتی رهبری نامه داد هشدار داد فریاد زد مردم مستضعف و فقیر خون دل خوردند که بیایید جلوی مفاسد اقتصادی رابگیرید بیایید جلوی فساد و رانت خواری را بگیرید بیایید جلوی اقازاده ها را بگیرید می گرفتند حالا همه غلاف کرده بودند حالا کسی جرات نمی کرد وقتی از زندان به خاطر پدر محترمش چند ساعته ازاد می شود دوباره در اشوبها شرکت کند یکبار ساندویچ می خریده کنار مسجد به اتش کشیده شده در دانشگاه نوشابه ساندویچش را در 16 اذر می خریده لابد در روز عاشورا هم در صف نذری در بین اشوب طلبان ایستاده بوده مملکتی که یک عده تویش مصونیت دارند بهتر از این نمی شود وقتی یک نفر در غالب رئیس یک قوه ای که فقط وظیفه اش اجرا عدالت است نظر شخصی خودش را لحاظ می کند و می گوید برای جلوگیری از فساد اکبر که خروج سرمایه از کشور است باید هر دزدی انجام شد کاری نکرد نتیجه اش پروار شدن یک عده حرام خور و گستاخ شدنشان می شود نتیجه اش این می شود که هر کس هر کاری کرد برای خودش مصونیت پیدا کند نتیجه اش این می شود که کسی که مثل دکتر عباسی می گوید دزدی کردید باید به زندان برود باید از درس دادن محروم بشود ولی اقا دزده نباید ناراحت بشود چرا چون اقازاده است ما از ان سال تا به این سال فقط به خاطر رهبرمان صبر کرده ایم که چنانچه بدانیم ایشان ناراضی نیستند حتی لحظه ای به این نامحرمان همه شان از پدرانشان که راه را باز کردند تا اقازاده هایشان تا نوچه های کرایه ای شان همه را در یک روز به جهنم می فرستیم باور بفرمایید که ما در تمام این سالها دیدیم و دم بر نیاوردیم و بند میم وصیت نامه اماممان را اجرا نکردیم و با رهبرمان خون دل خوردیم که او از جانب ما اسیب نبیند اگر راضی باشد به دمی طومار همه شان را بر می اندازیم (265597)
 
کیان
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۲:۰۱:۱۵
برادرم عزیزم نظرات شما افراطیست (265803)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۵:۱۸:۲۹
بزنم تهمت وبهتان و چو گویند نزن

بکشم جیغ و زنم داد که آزادی نیست



خاتمی با بیان ازادی بی بند و باری را ترویج کرد با بی ارزش کردن شرایع دینی و ریش و پشم گفتن مخاطبانش دینداری را به سخره گرفت بر کسی پوشیده نیست جلسات مخفی خاتمی در ایران و خارج از کشور وقتی ریس جمهور شد بفرمایید چه پروژههای اقتصادی را خودش طراحی و اجرا کرد بورس را حبابی بالا برد و سرمایه های مردم را بر باد داد وقتی پرونده های اقا زاده ها را مستقیم به مجمع می فرستاد حرفی نداشت و نگران ازادی نبود واقعا خاتمی می تواند سفری به مناطق محروم کند و بگویید فرزندان ایران من برای شما در زمان ریاست جمهوریم این کارها را کردم اقایان خوب نگاه کنید مردم روستاها و مناطق محروم برای اولین بار رائیشان به شهر نشینان تهران چربید اگر پایتان را از تهران بیرون بگذاریید خواهید دید خیلی تهرانی های لوکس و بچه تهرونی ها جایی برای عرضه اندام ندارند اصلا شهرستانی ها به این دعواهای بچه قرتی ها می خندند باند بازی خویشاوند بازی ایشان همین بس برادرش را که تجربه یک بیمارستان را نداشت معاون وزارت بهداشت کرد و همش دنبال راه اندازی جبهه مشارکت بود و بس وقتی برای دختر خلبان هواپیمایش درخواست کتبی برای انتقال به دانشگاه تهران از پاکستان می کرد کجا بودند حامیان ایت اللهی ایشان
بابا دست از حماقت بردارید
اقای رفیعی مشاور ایشان ... قبلا مدیر کل وزارت اطلاعات بود عباس عبدی مدیر کل وزارت اطلاعات سعید حجاریان معاون طرح و برنامه وزارت اطلاعات بود اکبر گنجی حفاظت اطلاعات سپاه بود و.........

بابا بروید یک کم بصیرت پیدا کنید اگر اهل مطالعه هستید ببینید سرمایه ها و دارایی های دانشگاه ازاد چقدر است 40 میلیارد دلار 50 میلیارد 100 میلیارد حالا بگویید این دارایی ها در اختیار چه کسی است چه کسی برای ادم درست کردن در دانشگاه ازاد مدرک می دهد و بعد او را دبیر و وکیل میکند
ببینید در اقتصاد در در طی واگذاری های شرکتها هی اقایان اقتصاد دان ببینید طبق تحقیق اقای دکتر ابراهیم رزاقی استاد اقتصاد دانشگاه تهران چه مقدار به شکل مذاکره ای واگذار شد یعنی پشت در بسته شرکت مفتی واگذار شد ببینید پسران اقا زاده چطور قراردادهای نفتی با عمارات می بستند ببینید شرکتهای وجود نداشته چطور از رانت اطلاعاتی اقایان بدون وجود داشتن پول پارو می کردند
شرکت تکنو تار -شرکتهای پتروشیمی-و.... ببینید سهامدار شرکت صدرا قبلا که بود و چگونه سهام را رشد میدادند و قرار داد اختصاصی می بستند و سپس سهامش را هزاران تومان می کردند و مردم بی خبر را بدبخت و تازه بعد از فروش با پایین کشیدن قیمت بحران اجتماعی خلق می کردند
خمشمزه تر اینکه پول را می برند امارات و از انجا بعنوان سرمایه خارجی وارد میکنند و سهام چند هزار تومانی ذلیل شده را مفت یعنی همین شرکت صدرا را 40 -50 تومان می خرند بعد پولهای وارد شده را با مجوزهای رانتی قبلیرا با تاسیس
بانک تبدیل به مال حلال میکنند و بعد یهو زمین می خرند در میر داماد و اهن و هو می اندازند زمین گرون شد بدوید ای مردم همه می روند زمین می خرند تا هم فشار اقتصادی هم بحران اجتماعی ایجاد بکنند که ای مردم احمدی نژاد بازار را خراب کرد بعد با راه اندازی روزنامه های اقتصادی مثل روزنامه پول و....
سطح تقاضا را بالا می برند و سمت دهی به پولهای سرگردان ملت می دهند که طبق اعلام بانک مرکزی صدها میلیارد دلار میباشد

برادران سبز یادتان باشد این اقایان از شما برای چانه زنی استفاده میکنند و استراتژیهای فتح با پیاده نظام و تسخیر سنگر به سنگر مد نظرشان است

برادران یادتان باشدالنده را در شیلی تظاهرات مردمی کامیون داران -زنان خانه دار برای شیر سقو ط داد و بعدها پینوشه ها پیروز شدند

برادران یادتان باشد حکومت 800 ساله اندلس در اسپانیا را حمایت مسیونرها و زنان زیبا بر باد داد و میلیونها مسلمان را در اسپانیا در طی مدت کوتاهی همین غربیها گشتند راستی از خودتان پرسیدهاید مراکز توریستی در جه یک اسپانیا ساخته کدام تمدن است

برادران بدانید همانطور که امام فرمود ما به جنگ رفتیم در دورانی که مترفین مشغول بودند تحصیل کردیم ما وارثان ایثار و شهادت اکنون عالمان نیز می باشیم

شما فکر می کنید چه کسی فن اوریهای نوین را در کشور پی ریزی میکند همین بچه های لباس خاکی جبهه عزیزان سبز خیلی غره به اینکه بدنه فربه بی تحقیق دانشگاهی در اختیار شماست را نداشته باشید بدانید تخم طلای علم را محققین
بی ادعایی که نه بورس سیاسی گرفته اند و نه بدنبال عنوانهای بی خاصیت هستند ٰ خواهند گذاشت


کلام اخر اینکه خواهش می کنم ببینید کدام شخصیت هنوز مثل اول انقلاب زندگی می کند چه کسی هنوز بچه هایش اقا زاده نشده است چه کسی قول و عملش یکی است بله ما معترضیم اما نه به انقلاب مردمی به کسانی که به نام انقلابی و پسر فلان بودن همان کار ضد انقلاب را می کنند


اما گفتاری هم از روی دل سوزی به کسانی که به خدا در گذشته عزیز بودند و الان نیستند عزیزان خواهش می کنم کتاب پنج گفتار اقای میر حسین موسوی که به کوشش دکتر بهزادیان نژاد چاپ شد را بخوانید ایا مهندس همان مهندس است یا نه
ایا این مهندس همان مهندس است که تئوری توهم توطئه را مطرح کرد یا ایشان متاسفانه با برنامه نامردان چیز دیگری شدهاست

در خاتمه با خود عهد بسته ایم با ولایت با شیم ما تاسی به ابوالفضل داریم و تا اماممان خامنه ای اذن نداده حتی در شهادت برادرانمان وارد معرکه نخواهیم شد
اما اگر ایشان اجازه دهند عزیزم ما با بصیرت مطیعیم و در ان روز قدرت حزب الله را خواهید دید.
والسلم من اتبع اهدا
ع ک حزب الله (266441)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۲۲:۵۴:۵۹
این عاشورا واقعی بود و تاریخی خواهد گشت (265858)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۰:۵۷:۲۱
نمیدونم مطلب منو در سایت قرار میدین یا نه ولی این آقا که انگاری حقوقدان هم هستند انقلابی بودن رو با قاتل بودن یکی دونستن و خودشون رو مرجع تشخیص خوب و بد قرار دادند همین مشکل در هر دو طرف دعوا وجود داره و متاسفانه تا زمانیکه توان شنیدن سخن مخالف هر چند تلخ رو قبول نکنیم تا سالیان سال همین منوال خواهد بود. من فکر میکنم تا زمانیکه وزارت ارشاد حق داره بگه به یک روزنامه چرا چیزی رو که ما میگیم ننوشتی توجه کنید نمیگه چرا اینو نوشتی میگه چرا اینو ننوشتی اون وقت شما میخواهید حقوقدانهای ما که بایستی سعه صدر و تحمل بالا داشته باشن چه چیزی رو بگن

سخت نیست ادمها در عقاید آزاد هستند حتی اگر بیخدایی باشه یا خدای اونها با خدای ما فرق کنه بزارید خدا تصمیم بگیره اونم خدای هر کس برای او (265985)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۷:۱۳:۳۱
جناب آقای آمریکائی انقلابی من غلام حسین حاجی آقا هستم از کانادا کاریکاتوریست گل آقا بودم شما دم از دمکراسی نزن خواهش می کنم با آن سابقه بد آمریکا لب مرز 3 ساعت من را بازجوئی می کردند آدم ترس دارد حتی اگر بخواهد مسافرت کند آنقدر خالی نبندید چون در آمریکا هستید و فکر می کنید چیزی حالیتان است (266104)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۴:۰۹:۲۹
با سلام دوست امریکایی عزیز شما که در مهد دمکراسی هستی چند تا سئوال دارم اگر جواب بدی بد نیست ؟
1- تو اون کشور شما چرا رای اکثریت ملاک نیست ؟ مثلا الکترا که یک ایالت با جمعیت کمتر نسبت به یک ایالت با جمعیت بیشتر از حق رای بیشتری برخوردار است نشانه برابر افراد و دمکراسی است ؟ در انتخابات قبلی بوش از نظر تعداد ارا شرکت کننده کمتر از رقیب رای اورد ولی رئیس جمهور شد چرا ؟
2- چرا زمانیکه عده به پاسگاه پلیس در شورش حمله کردند پلیس انها را به گلوله بست و کشت نزدید 60نفر ؟ چرا با باتوم انها را نزد ؟
3- چرا در تظاهرات ضد جنگ چنددانشجو را با گلوله کشتند ؟ ازادی نبود ؟
4- چرا دولت امریکا روزنامه ها و رسانه جمعی را در مورد چاپ عکس یا فیلم و یا مقاله و برنامه در خصوص کشته شدگان جنگ منع کرده ؟
5- چرا گروه دویدیان ( با هر مسلکی که بودند ) مورد حمله قرار گرفتند و در مزرعه خودشان زن و کودک همه را زنده زنده توسط پلیس و ارتش سوزاندند ؟
6- چرا هیچکس اجازه نداره در مورد وقایع 11 سپتامبر و مدارک وشواهد ان بدون هماهنگی دولت و دادگستری تحقیق کنه یا نظری بدهد ؟
7- چرا 15 قاضی ( شورای نگهبان امریکایی ) اجازه دارند صلاحیت رئیس جمهور را زیر سئوال ببرند ؟ قانونی را لغو کنند ؟ و چرا انها را رئیس جمهور پیشنهاد می دهد ؟
8- چرا همه مردم امریکا بصورت مساوی نمی توانند کاندیدای کنگره و ریاست جمهوری شوند ؟
9-چرا خبرنگاران بعضی از کشورها حق ندارند از نیورک و شعاع 10 کیلومتری مقر سازمان ملل خارج شوند ؟
10- چرا کندی ها را یک به یک کشتند ؟ بلاخره چه کسی انها را کشت ؟
11-چرا یکبار یکی از مسئولین سیا تا بحال محاکمه نشده ؟
12- چه ازادی است که تمام تلفنها ایمیلها و رفت امد مردم بدون حکم قاضی کنترل میشه ؟
13- چه قانونی است که 200 نفر را یا هر کسی را در هر کجای دنیا و امریکا که شک کنند بدون محاکمه و مدرک بازداشت می کنند ؟ اجازه داشتن وکیل ندارند ؟ یعد هم ازاد می کنند می گویند اشتباه شد ؟(بعد از 7 سال زندانی کردن بدون محاکمه و وکیل )
و.........
خوب اونجا چرا بلبلی نمی زنید و بانک اتیش نمی زنید و به سیا و رئیس جمهور فحش نمی دید ؟ چرا نمی گودید رای من را پس بده ؟ چرا نمی گوئید برای چی ملت را به گلوله بستید ؟ چرا نمی گوئید گروه دویدیان هم ادم بودند چرا انها را سوزاندید ؟ چرا نمی گوئید برای چی دانشجویان مخالف به گلوله بستید ؟ چرا نمی گوئید چرا اجازه چاپ خبر مرگ سربازان را ندارید و در مورد جنگ هرچی شما می گوئید باید چاپ شود ؟ چرا نمی گوئید برایچه بدون اجازه ما راکنترل می کنید به حریم شخصی ما وارد می شوید ؟چرا نمی گوئید برای چه بدون محاکمه و دلیل و وکیل مردم را زندان می کنید ؟و.................
اگه تو نمی خواهی بدانی من به تو می گویم کسی با باتوم یا گاز اشک اور بهت حمله نمی کنه ! بازداشتت هم نمی کنه ! محاکمه هم نمی شی ! ولی یا یک تصادف مشکوک می کنی !و یا بر اثر یک بیماری سکته میکنی !و یا قاتلت می کنند می فرستند زندان و.... بعد هم می گویند همه حقوقت را رعایت کردیم !برو اقا جان برای ما دیگه از این ننه من قریب بازی در نیار هرکی نداند ما خوب می دانیم کجا زندگی می کنی و سر مردم را به چه چیزهایی گرم کردند وهرکس بیشتر از حدش بداند با او چه برخوردی می شود (266391)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۲:۱۸:۱۹
ما نمي خواهيم در خارج از كشور وجاهت پيدا كنيم
آقا واقعا اين وجاهت بي معناي ساخته توهمات دوره اصلاحات اصولا پذيزفته شده است يعني هر كس هر كار دلش خواست بكنه و ما حق رو زير پا بگذاريم مقابلش نايستيم كه مبادا كسي جور ديگه نشونش بده و از اون سو استفاده بشه (266039)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۲:۴۳:۳۶
لایجرمنکم شنآن قوم علی ان لاتعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوی
بخش دوم مقاله که مستند به موارد قانونی است درست است اما استناد به سخن امام در حال حاضر یک جانبه نگری است. شرایط زمانی و مکانی باید در تفسیر سخن ایشان در نظر گرفته شود.عدالت قاطعانه آری اما تندروی شعاری نه!
اگر صبوری همراه با قاطعیت , و درایت باشد این ماجراها و ماجراجوییها فروکش خواهد کرد. نباید بهانه به دست فتنه جویان داد. (266053)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۷:۰۸:۴۱
مجازات و زندان به خاطر مخالفت با المپیک در کانادا تا این حد وضعیت حقوق بشر در اینجا اصف بار شده آن وقت چطور بی بی سی می پرسد تا پلیس این خرابکار ها را آزاد بگذارد ؟
GUELPH, Ont. - A 19-year-old woman faces assault charges after an Olympic torch carrier was knocked down in this southern Ontario city on Monday morning.

The incident occurred as Cortney Hansen, 28, of Milton, Ont., was confronted by protesters just before 8 a.m., police said. Hansen was treated by Olympic Torch Run medical staff at the scene. Brittney Simpson, 19, of Kitchener, Ont., has been charged with assault and is scheduled to appear in court in February. (266102)
 
عاشورایی
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۸:۲۰:۱۱
با سلام
مهمترین مسئله امروز ما که تا دیروز برای مان عادی شده بود عدم وجود امنیت جانی و مالی و ناموسی است.
چرا حکومت اسلامی در تامین امنیت ما عموم مردم کوتاهی می کند؟
خنده دار است که در یک کشور رئیس پلیس پایتخت آن توسط اغتشاشگران زخمی شود و باز هم پلیس نظاره گر باشد.
وقتی پلیس امنیت خودش را نمی تواند تامین بکند ما باید از چه کسی انتظار داشته باشیم؟
آیا مثل جوامع بدوی باید خودمان مسلح شویم و از خود دفاع کنیم؟
اگر بنده با زن و فرزندم در خیابان برای امام حسین (ع) عزاداری کنم باید با خودم سلاح نیز ببرم تا نکند به ما تعدی شود؟
اصولا صبر مسئولین برای برخورد قاطع با این اوباش تا کجاست؟
آیا ما هم باید گروه لیان شان پویی تشکیل دهیم و خودمان اوباش را مجازات کنیم؟
آیا توان برخورد ندارند یا ؟
اگر لازم باشد ما خودمان با تشکیل گروه و قصاص جانیان و اوباش اینکار را خواهیم کرد.
اگر صبر حکومت تمام نشده ولی صبر ما واقعا تمام شده و درصدد عمل به بند ـوـ وصیت نامه حضرت امام هستیم.
یا علی مدد (266116)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۹:۱۷:۱۲
لطفا اگر هم این مطلب را منتشر نکردید، حداقل به رویت نویسنده مقاله برسانید.
دوست گرامی،
من هم برادر شما هستم، من هم دوستدار انقلاب و امام خمینی هستم. بیایید نگذاریم کشور به سمت دوقطبی شدن و جنگ داخلی پیش برود. بیایید تحمل خود را نسبت به معترضین بالا ببریم.
این اعتراضات، اعتراضات 30 خرداد 60 نیست که عده کوچکی مبارز مسلح بر ضد نظام اسلامی شورش کردند. (همان موقع هم آیت الله قدوسی از طرف امام خمینی پیغام داد که اگر مجاهدین خلق اسلحه را بر زمین بگذارند و در قالب حزب سیاسی فعالیت کنند، آزاد هستند، ولی آنها زیر بار نرفتند. بروید سیره امام خمینی را مطالعه کنید). اعتراضات امروز، اعتراضات بخش عظیمی از جامعه است که مطالبه اصلی شان آزادی بیان و ازادی مطبوعات و انتخابات آزاد و شفاف است. این مطالبات هیچ تناقضی با جمهوری اسلامی ندارد. کاری نکنید که خدای ناکرده بخاطر سماجت عده ای تندروی درون حاکمیت، آنقدر تناقضات بالا برود که کار خدای ناکرده به جنگ داخلی و برادر کشی و انقلابی دیگر بکشد.
آقای حقوقدان گرامی،
اعمال خشونت در جامعه از هرکسی سر بزند شدیدا محکوم است.
ولی فراموش نکنیم که خشونت خشونت می آورد.
اگر امروز اعتراضات رادیکال تر شده، بخاطر واکنش به خشونت نیروهای امنیتی بوده است.
شما که برای اجرای قانون اینطور خونتان بجوش می آید، چرا وقتی لباس شخصی ها چند ماه قبل به کوی دانشگاه حمله کردند و دانشجویان بیگناه را کتک زدند و اتاقهای دانشجویان را ویران کردند سکوت کردید؟ چرا برنامه بیست و سی با این همه آب و تاب آن را نشان نداد؟
چرا وقتی ده سال قبل لباس شخصی ها به کوی دانشگاه حمله کردند و دانشجویان را بشدت کتک زدند، و در نهایت فقط یک سرباز به جرم دزدیدن ریش تراش محکوم شد، شما سکوت کردید؟
چرا وقتی لباس شخصی ها در همین شب عاشورا روضه امام حسین را در حسینیه جماران به هم زدند و حمله ایشان منجر به شکسته شدن شیشه های حسینیه جماران شد، شما رگ غیرت انقلابی تان متورم نشد؟
آقای حقوقدان،
آیا اعمال قانون برای همه متخلفین لازم است یا برای برخی از متخلفین؟
آیا وقتی لباس شخصی ها با نام دفاع از ولایت به معترضین در خیابان حمله کرده و همانجا حکم دادگاه را خودشان بعنوان قاضی صادر میکنند و مردم را با باتوم و .. به باد کتک میگیرند، و متاسفانه آبروی ولایت را جریجه دار میکنند، نباید قانون برایشان اعمال شود؟
متاسفانه یکی از اصلی ترین علل رادیکال شدن اعتراضات این است که گروههای رادیکالی در داخل حاکمیت هستند که مصون از قانون هستند و عمدا با خشونت با معترضین رفتار میکنند.
من معتقدم متاسفانه عده ای از تندروها در داخل حاکمیت عمدا میخواهند معترضین به سمت خشونت بروند تا توجیه بهتری برای سرکوب معترضین بدست بیاید.

بیایید کمی هم در این فضای مملو از عصبانیت، به راهکارهای آقای رفسنجانی فکر کنید. بیایید بپذیریم که ما معصوم نیستیم، و اشتباهاتی هم در عملکردمان بوده و قابل اصلاح هستیم.   (266153)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۴:۵۶:۵۴
آزادي بيان با راه پيمايي سازماندهي شده توسط سازگارا و نوري زاده با پوشش رسانه اي بي بي سي و العربيه و صداي آمريكا! بخش عظيمي از مردم ؟ راستي دوست عزيز از آمريكا داري بخش عظيمي از مردم را مي بيني كه در روز عاشورا دارن شعار مي دهند مرگ بر اصل ولايت فقيه؟ دارند شعار مي دهند حسين حسي شعارشان؟ اينها بخش عظيمي از مردند؟ آنان كه در اين راه پيمايي و تظاهرات شما شركت نكرده و نمي كنند بخش ناچيزي از مردمند؟‌هر چه هياهو و سر و صدا بيشتر حق هم بيشتر، اين است تز و فلسفه ي شما (266423)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۰۹:۳۷:۳۴
جناب دکتر جليل محبی:
با سلام، تنها می توانم بنويسم که واقعا برای خودم متاسف هستم که جنابعالی دکتر حقوقدان اين مملکت هستيد. (266167)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۴:۵۷:۲۸
بله به نظر شما آتش زدن و لطمه به امنيت مردم چون شما هوادار آنانيد جرم نيست (266424)
 
Mor --------------------teze
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۰:۲۴:۴۷
مشکل از زمانی شروع شد که ملت به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم شد
این بدترین ضربه به نظام جمهوری اسلامی بود (266198)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۴:۲۹:۰۰
بسلام اقا مرتضی اولا ملت به خودی و غیر خودی تقسم نشدند از اول انفلاب هم و حتی قبل از انهم این تقسیم بود .بلکه کسانی که بر علیه این ملت حرکت کنند غیر خودی هستند .
شما می فرمائید کسانی که در دوره شاه جوانان این مملکت را به گلوله بستن . ثروت این مملکت را به یغما بردند . کودتا کردندو دولت منتخب ملت را ساقط کردند. توی ساواک ملت را شکنجه کردند امروز بواسطه حمایت از شما شدند خودی ملت ؟ و جزئ از ملت ؟
شما میفرمائید افراد به ظاهر ایرانی که مردم را ترور کردند بمب گذاشتند . اطلاعات جنگی کشور را به دشمن دادن با دشمن بعث به کشور حمله کردند و جوانان این ملت و مردم عادی را کشتند (منافقین ) امروز با حمایت از شما می شوند جزئی از ملت ؟ و خودی ؟
انان که د راستای سیاستهای دشمنان قسم خورده این ملت حرکت می کنند از اجانب پول می گیرند اطلاعات این کشور را به انها می دهند جاسوسی انها را می کنند چوب لای چرخ پیشرفت ملت می گذارند چون امروز از شما حمایت می کنند باید بشوند جز ملت ؟ وخودی ؟
انها که به اعتقادات اکثریت این ملت توجه نمی کنند به ان توهین می کنند مقدسات مردم را زیر سئوال میبرند ارزشهای یک ملت را پایمال می کنند می شوند خودی ملت ؟
اگر شما بر فرض مثال در ساختمانی زندگی می کردی همسایه ای داشتی که به ماشین پدرت اسیب زد . توی گوش مادرت زد . برادرت را معتاد کرد . به خواهرت ... کرد بعد تو گفتی عیب ندارد انسان است از خودمان است توی یک ساختمان هستیم خودی و غیر خودی نداریم ما هم می گوئیم عیب نداره اینجا هم خودی و غیر خودی نداریم .
ولی اکنون سخت در اشتباهی چون با اعمالی که شما انجام می دهید و دشمنان این ملت (غیر خودی ها ) از ا سود میبرند شما هم در حال پیوستن به غیر خودی ها هستید انشااله اینگونه نشود و راه خود را از دشمنان جدا کنید
ضمنا در خصوص مثال هم مجددا پوزش می طلبم قصدی نسبت به شخص شما نداشته وندارم و فقط یک مثال بود . (266400)
 
ایران
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۰:۲۷:۲۸
عقلای قوم زودتر و با عدالت مشکل رو حل کنید دشمن در کمینگاه است ایران یک پارچه ایران اسلامی است پس جان همه ما فدای ان باد (266200)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۰:۲۹:۲۰
اول گند کهریزک رو درست کن بعد بیا دم از برخورد قضایی بزن (266203)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۱:۲۲:۲۷
ننگ بر شبکه منفور فراماسونری ایران که این جریانات را راه انداخت! (266257)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۱:۳۸:۲۰
باز هم ادعا می کنند که هیچ مشکلی امنیتی توی کشور نیست؟ (266279)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۸ ۱۷:۰۹:۳۴
گویا شما نیز همچون شیخ در خواب بوده و از اخبار پرونده کهریزک که در حال بررسی است و نتایج آن منتشر شده است بی اطلاع هستید. (266556)
 
جواد کارگزاری
۱۳۸۸-۱۰-۱۱ ۱۷:۵۵:۱۴
خواندن این نوشته بیش از آن که نشان از حقوقدان بودن نویسنده آن داشته باشد نشان از رویکرد سیاسی وی دارد. در چنین مواردی بهتر است از عنوان «حقوقدان» استفاده نشود تا جایگاه و شأن حقوقدانان نیز حفظ شود. (268605)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.