نظر منتشر شده
۲۰۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 61213
راهپیمایی‌های ما، همه حکومتی است
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۴۸
چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه. پلاک اتوبوس ایران 11 نبود. از آن قدیمی‌ها بود، نه از این لیزری‌ها. پلاک اتوبوس«BB-C068028H» بود و پلاک پدرم در جبهه«AK-S022-91H». من با همین اتوبوس رفتم راهی سرزمین نور شدم و بوسه زدم بر خاک کرخه نور. امسال عید باز هم با همین اتوبوس می‌خواهم بروم جنوب.



من هنوز هم سوار هوندا 125 پدرم می‌شوم. پدرم روی همین موتور، موتور ضدانقلاب را در همین خیابان‌های تهران پایین آورد. 200 کلاهک هسته‌ای اسرائیل، حریف هوندا 125 پدر من نشده‌اند!. پدر من روی همین موتور به شهادت رسید ولی اجازه نداد که آبادان «عبادان» شود و خرمشهر «المحمره»؛ زیر لاستیک هوندا 125 پدر من هنوز هم دارد استخوان‌های آمریکا خرد می‌شود. امروز هم فتنه‌گران، از صدای هوندا 125 «بابااکبر» بیشتر از هیبت ماشین‌های ضدشورش نیروی انتظامی می‌ترسند.



چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی ضدگلوله نبود. لاستیکش عاج نداشت. تاج و تخت نداشت. شیشه‌هایش دودی نبود. دنده‌اش خوب جا نمی‌رفت. فرمانش هیدرولیک نبود. سقفش یکی- دو تا سوراخ داشت. مثل BMW نبود که سقف متحرک داشته باشد. راننده‌اش کت و شلواری نبود. پیراهن مشکی‌اش وصله داشت. کاپشنش را از «تاناکورا» خریده بود که قبلا «ادواردو آنیلی» آن را پوشیده بود. برلوسکنی کت شلوار می‌پوشد. آنجلا مارکل کت دامن، سارکوزی یک وقت‌هایی لخت می‌گردد و من به کوری چشم France24 اعتراف می‌کنم و افتخار می‌کنم که حکومت به ما ساندیس داد و من چون روزه بودم، «نی» اش را نگه داشتم تا در روضه علی‌اصغر در آن بدمم: "بشنو از نی". من نی‌ام را درون ساندیس فرو نکردم. فرو کردم در چشم رئیس‌جمهور آمریکا و انتقام حرمله را گرفتم. ساندیس من آب سیب بود، دادم به رباب تا طفل 6‌ ماهه‌اش را سیراب کند.



به کوری چشم ضدانقلاب رئیس‌جمهور آمریکا با ما نیست. او با ما نیست. با سران فتنه است. با آن بی‌سواد که مردم گفتند "عامل دست موساد". خانم کلینتون! ساندیس‌های جمهوری اسلامی الکل ندارد که 100 دلار آب بخورد. از شیر مادر حلال‌تر است. 150 تومان است که مش رجب 10 تایش را می‌فروشد هزار تومان. سران فتنه، کوکاکولا می‌خورند که گازش، اشک‌آور است و اشک کودکان فلسطینی را درمی‌آورد. نتانیاهو با سران فتنه است، فتحی شقاقی شهید با ما. علی عبدالله صالح با سران فتنه است، سید حسن نصرالله با ماست. چشم اسرائیل کور، حکومت به ما تی‌تاپ هم داد. من روزه‌ام را با همین تی‌تاپ باز کردم. خاک بر سر شما که به جای گوشت «بزغاله گوساله»، گوشت خوک را می‌خورید. دانشمندان می‌گویند گوشت خوک، آدم را خرف می‌کند. بنازم انقلاب اسلامی را که با ساندیس و تی‌تاپ و هوندا 125 و اتوبوس دهن‌کجی کرده به تمام دنیای غرب. آمریکا حریف ساندیس ما نمی‌شود. برادر کوچک من ساندیس خود را که خورد، آن را باد کرد و ترکاند جلوی چشم عکس نتانیاهو و مردک 2 متری عقب رفت. من یک ساندیس جمهوری اسلامی را با کل دنیای آمریکا و اسرائیل عوض نمی‌کنم و من حتی اگر به عشق خوردن فلافل، بروم «حاج منصور» شرف دارد که به عشق بی.بی.سی سر از لندن درآورم. ساندیس جمهوری اسلامی شراباً طهوراست. آب زمزم است. آب زمزم ما، ساندیس‌های جمهوری اسلامی‌اند نه چشمه‌ای که اختیارش دست سعودی‌های شیعه‌کش است.



چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، تلویزیون نداشت. نوار آهنگران گذاشته بود و من در خیابان انقلاب دیدم دختران وطنم وقتی پرچم انگلیس را آتش زدند دودش رفت در چشم آقازاده معروف. من دختر بن‌لادن را در سفارت عربستان ندیدم، ولی در چهارراه استانبول، دیدم آقازاده‌ای را که فقیر نبود اما کاسه گدایی دراز کرده بود جلوی در سفارت روباه پیر. من ادعا نمی‌کنم رهبرم «سید خراسانی» است، اما در دجال بودن شما شک ندارم. و البته که ظهور نزدیک است.



امروز صبح یکی به من پیامک داد که سران فتنه در رفته‌اند، رفته‌اند شمال. ویلای «احسان‌الله خان»! با ماشین ضدگلوله که ترمزش ABS دارد و همه چراغ قرمز‌ها را رد می‌کند! به میرزاکوچک‌خان زنگ زدم که حواست به وطن‌فروش‌ها باشد. میرزا گفت: «دکتر حشمت، نبض شیخ را گرفته؛ چهارشنبه‌ای، مردم را که دیده تبش بالا رفته آن یکی هم ساندیس بدنش کم شده!» به میرزا گفتم: «این بار مواظب سرت باش. اینها در سر سودای وطن‌فروشی دارند» وطن‌فروش، خواننده‌ای است که حنجره‌اش را پنجره‌ای کرده به سوی غرب. عالیجناب چهچه! «دود عود»‌ات بوی زغال سوخته می‌دهد. برای این ملتِ قوم طالوت، حضرت داوود باید نغمه بخواند. هان ای ابراهیم! تبر بردار! دیکتاتورهای مخملین، از دموکراسی بت ساخته‌اند. علامت کوچک‌تر، بزرگ‌تر سرشان نمی‌شود.



معلم کلاس اول من، یاد داده بود که 24 از 13 بزرگ‌تر است و آرای باطله از رای شیخ! معلم دینی من می‌گفت 13عدد نحسی نیست. نحس، کسانی هستند که به اسم خط امام، رای مردم را دزدیدند. نحس کسی است که آشوبگر عاشورا را هوادار خود می‌داند. سال بعد اول ژانویه، دهم محرم است. محرم که بیاید، حتی عید ارمنی‌ها هم عزا می‌شود. آن وقت هواداران آقای نخست‌وزیر، سوت می‌زنند در عاشورا و به افتخار شمر که سر امام را برید، کف مرتب می‌زنند. ای عیسی! بابانوئل سرش را در برف کرده و "مروه شربینی" را نمی‌بیند. امسال مجله تایم، بابانوئل را کرد مرد سال و نوبل را دادند به بابانوئل. حیف که عمر سعد هزار و چهارصد سال زود به دنیا آمد والا «یونیسف» یک تقدیری هم از او کرده بود. اینجا هم،‌ کسانی بودند که عکسش را شش ستونی کار کنند. ستون دین من نماز یزید نیست. آقازاده معاویه مست بود و «انا‌لله و اناالیه راجعون» را نوشت: «انا الله و اناعلیه الراجعون»(!). ستون دین من، آن نمازی است که سیدالشهدا خواند، در ظهر عاشورا و به‌ازای هر کلمه نماز یک تیر خورد. والا ابن‌ملجم هم زیاد نماز می‌خواند، اما قبله‌اش ولایت نبود، قطام بود. در نماز ابی‌عبدالله، خم ابروی یار در یاد آمد و در نماز ابن‌ملجم، رژ لب دختر اغیار!



چهارشنبه، اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، راننده‌اش کمربند نبسته بود. جریمه شد 20 هزار تومان. 13 هزار تومانش البته به خاطر سیگار بود. "وینستون" می‌کشید. ریه‌اش آسیب می‌بیند، ولی در عوض محصول آمریکایی را آتش می‌زند. چرا کسی آنهایی را که «بهمن» می‌کشند، جریمه نمی‌کند؟! مگر «22 بهمن» را که محصول امام بود پاره نکردند؟ من کاری با قوه قضائیه ندارم. دلم برای محافظان سران فتنه می‌سوزد که به جای حفاظت از انقلاب مجبورند مراقب جان شیخ باشند. سربسته بگویم این سخت‌ترین کار دنیاست. شیعه علی بودن و محافظت از عثمان تا که این پیرهن دوباره شر نشود.



چهارشنبه، اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، به راننده‌اش مرخصی داده بودند. به من هم مرخصی دادند. امتحان برادر کوچکم هم در مدرسه لغو شد. هان ای دشمن! از این پس قصه همین است. ساندیس نظام‌مان را می‌خوریم. از مرخصی‌اش استفاده می‌کنیم. سوار اتوبوس می‌شویم و در خیابان علیه شما شعار می‌دهیم و در برابرتان تمام قد می‌ایستیم. ما همه‌مان حکومتی هستیم. من مستأجر نیستم. بمن خانه هم داده اند. خانه‌ام «بیت ‌رهبری» است. بیت رهبری خانه فقط "سید‌علی" نیست. کاشانه ما هم هست. ناشیانه حرف نزنید. ما به این آشیانه ساده و صمیمی افتخار می‌کنیم. تا وقتی حاکم، «علی» است، راهپیمایی‌های ما، همه حکومتی است.



چهارشنبه، اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، راننده‌اش می‌گفت 22 بهمن نوشابه و ساندویچ هم می‌دهند. ما 22 بهمن هم می‌آییم. برای چنین ملتی که جانش بر کف است، جان باید داد. جمهوری اسلامی به مردمش می‌رسد؛ حرفی هست؟! ما با رهبرمان آنقدر «نداریم»؛ که هر وقت اراده کنیم، چفیه‌اش را می‌گیریم؛ حرفی هست؟! آنقدر دوستش داریم که با یک اشاره‌اش نشانی خیابان انقلاب را می‌گیریم و می‌آییم. ساندیس هم می‌خوریم؛ حرفی هست؟! سران غرب، به فکر مردمان خود باشند که اول سال نو از سرما یخ نزنند. ما اینجا رابطه‌مان با رهبرمان گرم گرم است. خاک بر سرت سارکوزی! به ما چه که مردم فرانسه می‌خواهند سر به تن تو نباشد؟! نظام ما با ساندیس و نی و تی‌تاب و هوندا 125 همه حیثیت «همه ابرقدرت‌های دیگر+1+5» را به بازی گرفته. ما تا ساندیس داریم بمب هسته‌ای می‌خواهیم چه کار؟ حالا دیدی که ما چرا انرژی هسته‌ای را برای مصارف صلح‌آمیز می‌خواهیم؟! شما هر وقت نی ساندیس نظام ما را حریف شدید، آن زمان حرفی نیست، ما هم می‌رویم سراغ نیزه.



راستی! یادم رفت بگویم، برای این دل‌نوشته که تقدیمش می‌کنم به مولایم خامنه‌ای، 2 تا ساندیس گرفتم، یک تی‌تاب، حرفی هست؟!



* فرزند شهید اکبر قدیانی

 
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۳:۲۳:۲۰
ساندیس و تی تاپ نوش جانت بیا یکبار برویم باهم باتوم بخوریم و اشک آور به نیت اباعبدلله الحسین که بقول تو هنگام نماز تیر میخورد نه تی تاپ (270367)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۱:۴۳
در کنار حسین بودن همه حالش صفاست و با ابن سعد و یزیدیان نکبت و خواری ابدی (270477)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۲:۳۱:۱۹
حیفم آمد چیزی ننویسم
آقا حسین خداوکیلی خیلی خندیدم
تمام فحش هایی که خوردیم رو فراموش کردم (271098)
 
یه بنده خدا !
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۲۹:۰۰
دمت گرم مشتی . همیشه مثل بابات سربلند و پاینده باشی که هستی . مشتی امثال بابات دست بدبخت بیچاره هایی مثل ما که از قافله عقب موندیم رو هم می گرفتن. حاشا که تو به نیابت از بابات یه دعا در حق ما نکنی با این حا و هوایی که داری .

مطمئن باش دشمن کور شده . یقین داشته باش . از کجا میگم ؟ از اونجا که هر وقت بیشتر خودشون برا سرشاخ شدن با ایران میدرونند و گرد و خاک میکنند مطمنئتر میشم که هنوز اساس نظام در صراط مستقیمه . ننگ باد 8 سال حاکمیت دوم خردادیهای ملعون وطن فروش که همین آمریکا چیزی نمونده بود که با ما سر یه میز غذا بخوره که نه ، بیاد تو رختخوابمون هم چرتکی بزنه .

دمت گرم . حقا که پسر همون بابای شهیدت هستی که یه تار مویش و یه تار موی تو با همه دنیای یه دشمن سید علی قابل داد و ستد نیست . دشمن هم دشمن چه خارجی باشه و چه داخلی و دل در گرو پرچم خارجیا . (271427)
 
ایمان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۹:۲۴
سلام خدا خیرت بدهد.بقیه دوستان یاد بگیرند، حداقل یک کامنت که می توانند بگذارند. البته کسانی هم خیلی دردشان گرفته، جالبه اون بنده خدا نوشته منم فرزند شهیدم(آقا مرتضی) خب باش مسموم شدی برادر! آنفولانزا که بیاد آیت الله، فرزند شهید، پیرمرد، آقازاده، بقال و ... نمی شناسه.همه رو مسموم می کنه آقا مرتضی که نگاه متفاوتی به رابطه دین و حکومت داری! برو پیش دکتر و هر چی بهت دادند برگردون.اعتراض مسالمت آمیز،ببخشید، یعنی چی؟ به نظر شما و بقیه مسمومین حتما یعنی با آرامش تو خیابان به نظام فحش بدهند، با آرامش عاشورا را دوباره تکرار کنند، با آرامش و البته با پنبه سر امام حسین(ع) را جدا کنند...
اکثر کسانیکه کامنت گذاشتند سوختند از کیک و ساندیس و اتوبوس و هندا 125!
خدا خیر بدهد دوستان الف را.
من از مشهد کامنت گذاشتم به همه بگویید انتخابات مال تهران که نیست عینک بدبینی را بردارید و سری به شهرستانها بزنید ببینید ولایتی ها زیادند یا حزب الشیطان. قطعا خواهید دید و که 40 میلیون حامی نظامند و ولایتمدار.
متنی که امشب می خواستم بین دو نماز در مسجدمان بخوانم الحمدلله جور شد. به دوستان دانشجو، طلبه، دانش آموز و مسجدی هم پیشنهاد می کنم متن فوق العاده «راهپیمایی‌های ما، همه حکومتی است» فرزند شهید قدیانی را بخوانند و تکثیر کنند. یا علی. (270511)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۵۷:۴۲
عزیز، من رای دادم و این چیزی که گفتی نیستم از این به بعد بگو 39999999 نفر ! (270545)
 
علی محمد حسن
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۷:۴۶:۱۶
منم رای نداده بودم اما حالا هستم
بنابراین همون ۴۰۰۰۰۰۰۰ نفر درسته
ممنون (271244)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۸:۵۸:۲۳
شما همون امريكا حالتو ببر و ديگه راي نده! هيچ اتفاقي نمي افته، مطمئن باش! مردم خودشون در همه صحنه هاي حمايت از نظام حضور دارند،نمونه اش همين راهپيمائي چند ميليوني مردم تهران عليه مزدوران بيگانه را همه ديديم... و خيلي ها هنوز دارند ميسوزنند... (271270)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۹:۳۷
تو فرانسه هم خوب باتوم میزنن ها ! صدتا صدتا هم ماشین می سوزونن ، نه دو تا دو تا
یه دعوت نامه بفرست ببینیم چه خبره... (270512)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۳:۲۲
پس چرا ما تو این 20 سال که تو راه پیمایی ها شرکت می کنیم بهمون یه آب نبات پولکی! هم نمی دن؟!

ضمنا:
از دوستان با هوشمان که باور کرده اند مردم به خاطر یک ساندیس کیلومترها راه پیمایی می کنند، کمال تشکر را دارم و از ایشان درخواست دارم زیاد صدای آمریکا را گوش ندهند. (270520)
 
اسکندری
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۰۷:۲۱
ما که صدا امریکا گوش نمی کنیم ما ان رسانه ملی را گوش می کنیم که شما قبول ندارید اخر رسانه ما ملی است نه غربی و ما از همان قماش ملی هستیم کسانی برایشان این رسانه به اصطلاح ملی شده که خودشان هم ملی نیستند غربی هستند از قشون عمر سعدند همچون خوارج از ولی زمانشان خروج می کنند برای خشنودی اوبامایشان کف می زنند و هلهله می کنند تا چشم همه حسینیان کورشوند و ببینند که در عاشورا هم هنوز می توان یزیدی پیدا کرد ما از همان ملی ها هستیم که به اعتقاد شما رایمان یک دهم رای شما ارزش دارد برای همین بزرگتر ها کوچکتر می شود اخر 24 تقسیم بر ده از 13 ضربدر 10 کوچکتر می شود ما از ملی ها هستیم چون نان حرام را پدرانمان بر سر سفره مان نگذاشتند چون نتوانستیم با وامهای دایی شهرام کاخ در فرمانیه و نیاوران بخریم و همسایه شاهنشاه اریا مهر شویم ما شمال شهرمان همان تقاطع جمهوری پاستور است ما در راهپیمایی های که شرکت می کنم خودمان با خودمان ساندیس و اش و کیک و هزار چیز دیگر می بریم چون نذر می کنیم و حاجت می گیریم ما در عاشورا هم خرج می دهیم و در راهپیمایی ها هم و خوردن نذری لیاقت می خواهد که خوب همه که لیاقت ندارند بعضی ها لیاقت نذری دارند و بعضی ها لیاقت شامپاین اهدایی از 1+5 به اضافه همه دنیا که در جنگ هم برایتان اسلحه می فرستاند تا مرصاد راه بیاندازید شما هم اگر بتوانید یک نماز غفیله که امام سجاد (ع) به یزید یاد داد که بخواند و توبه کند بخوانی می توانی از نذری ما بخوری ولی فکر کن ببین می توانی بخوانی یا نخوانده از دنیا می روی (270710)
 
حسن زاده
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۷:۴۷:۵۶
چون میدونستن تو بالاخره از ایران فرار میکنی و میری خارج نخواستن پول حرومت کنن (271245)
 
اسکندری
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۲۱:۰۸
من از ایران فرار نکردم و در بین ایران و خارج در تردد هستم به دلیل شغلم اتفاقا ما در روز نهم دی در ایران بودیم و در راهپیمایی هم شرکت کردیم ما در نمازجمعه 29 خرداد هم به ایران امدیم که در نماز جمعه شرکت کنیم لابد شما مسئول تقسیم پولها هستی که فقط به ایرانیان مقیم می دهی در ضمن لطف کن از اقایون لندن نشین که پشت بیانیه اقای چیز بیانیه می دهند سوال کن ممر درامدشان از کجاست نکند در کنار بیانیه دادن ظرفهای رستورانهای قوم آنگلاساکسون را هم می شویند که از گرسنگی نمیرند (271338)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۲:۱۳:۵۶
بله شما هم كاش به جاي حمايت از آتش زدن خيمه هاي عزاداري اباعبداله به عقايد ديني خويش پايبند بودي و به جاي باتوم خوري كه در فيلمها و عكس هاي سبزها نيز نشان داده شده كي باتوم مي زده و كي مي خورده در راه امام حسين (ع)‌ كه معيارش ولايتمداريست قدم برمي داشتي راه اباعبداله راه مبارزه باظلم براساس ولايت است نه مبارزه و نفس مبارزه همه ي امامان ما صلح و قيامشان بر اين اساس بوده كه به مابفهماند بايد همراه ولايت بود نه فهم و انديشه ي خويش را محور قيام و قعودمان قرار بدهيم (270672)
 
فاروق
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۵:۴۳:۴۲
عزيز دل چرا اشتباه گرفتي.رفتي فرانسه شب عيدي آشوب كردي ماشين و بانك آتش زدي باتوم خوردي -گاز اشك آور حتما دروغه آخه فرانسه ليبرال و اين حرفها- آخر نيكلا جونتون بدجوري بد اخلاقه.بياييد ايران چهارچنگولي بزنيد همه جا را داغون كنيد نه تو عيد بلكه روز عزا همه جا را خراب كنيد كه بگوييد \"ما بي شماريم\" سانديس و تي تاپ كه هيچ.مي تونيد به بقيه بگوييد \"ظالم\" و خودتان مي شويد \"مردم خداجوي\" روز بعد هم در بيانيه شماره n ام خودتون با قيد پنج شرط براي مملكت تعيين تكليف كنيد.تازه بعضي هم براي شما پپسي باز مي كنند كه آخ جون ديديد طرف حق حيات(همان حياط) مارا به رسميت شناخت.
چه حرفهاي بديع و وحدت بخشي آخه چرا اين همه قدرنشناسند مردم. (270866)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۱۹:۵۷
دست مريزاد! خيلي عالي بود! (270894)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۲۸:۳۶
با سلام ناشناس جان مگر ما مثل تو خدایی نکرده ..... اره ! دلار امریکایی و پوند انگلیسیش را بالا دستیاتون می خورند با تومش را شما خوب تو خودت دلت می خواد ! ما همون ساندیس بسه برایمان .البته اکثر شماها انقدر خوردید و بابا جان هایتان از ماها کنده اند که از روی شکم سیری برای تکمیل عیش وحالتان وبه ارزوی ایجاد فرهنگ مبتذل غرب تشریف می اورید اما ......... 9دی یادت نره . (270901)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۰:۴۵:۵۷
آقای ناشناس از فرانسه شما به نظرم داری از از باتوم و اشک آورهای پلیس فرانسه حرف زدی؟
راستی آب و هوای پاریس چطوره؟

توی ایران که مردم (به تعبیر شما و اغتشاشگران وحشی به تعبیر ما مردم!) پلیس ضد شورش رو میگیرن لت و پار میکنن

توی ایران که مردم (به تعبیر شما و اغتشاشگران وحشی به تعبیر ما مردم!) توی اعتراضات مسالمت آمیزشون پاره آجر سمت اغتشاشگران (به تعبیر شما و عابران پیاده به تعبیر ما مردم!)

توی ایران که مردم (به تعبیر شما و اقلیت تمامیت خواه به تعبیر ما مردم!) مغازه و خونه و کارگاه شخصی مردم رو آتش میزنند البته به نیت بازخوانی روز عاشورا و مقابله با امام حسینی که تنها شناختشون از او شباهت اسمی میرحسین باهاشه و البته به نیت اباعبدالله!

اخوی! اینجا ایرانه! مردم ایران دین و ایمون دارن!
فرق گاز اشک آور و سمپاشی ذهنی رو هم خوب میفهمن نیاز به پیام بازرگانی تیتاپی شما ندارن!
اینجا ایرانه، مردم ادعایی ندارن، خیلی خوب میدونن یک اقلیت تمامیت خواه و مرفه فکر میکنه از آسمون با مخ خورده زمین و باید اربابی کنه، نیازی به ادعای باتوم خوردن شما در پاریس نیست!
اینجا ایرانه و مردم خیلی خوب میدونن شماها رای صد ایلیاتی یا دهاتی رو با یک رای امثال خودتون هم مقایسه نمیکنید!
اینجا ایرانه، ایرانی که صدها سال خان و خاناتی و قبایلی و ایلی و ارباب رعیتی بوده، گذشت زمان اربابی... اخوی!
اینجا ایرانه، مردم انقلاب کردن که اربابهای شکم گنده رو نه اینکه سرجاشون بنشونن بلکه فراریشون بدن پاریس و لندن صفا کنن!

اما اونجایی که شما هستی مجسمه سازهاشون هم غیرت میرت سرشون نمیشه که وقت تراش مجسمه یه چیزی جلوی عورت مجسمه ها نقش بزنن حتی برای قشنگی!

اخوی! من خودم مالزی مشغول ادامه تحصیلات تکمیلی هستم، کلا هشت سال ایران زندگی نکردم، نه ایران به دنیا اومدم و نه ایران زندگی چندانی کردم، از سنوات عمرم بیشتر هم کشورهای دنیا رو رفتم و دیدم، بیست و هشت تا!، همش هم از پول خودم بوده، تی تاپی هم در کار نبوده!
اما مثل برخی از اونایی که تا دو تا یقه چاک و آبشنگولی فروشی میبینن دین و ایمون یادشون میره رنگ نباختم،
منم ایران نیستم، اما نگاه من با تو زمین تا زیر زمین فاصله است، من از خردسالی ایران نبودم و تو شاید چند صباحی هست که از هوای پاریس تنفس میکنی!؟
راستی برای اینکه امر مشتبه نشه میگم که پول تحصیلمم خودم میدم، ضمنا اینجا تی تاپی هم در کار نیست، ولی وقتی متن تی تاپی این عزیز رو میخوندم اشک تو چشمام حدقه زده بود، من ایران نیستم اما وقتی متنهای تلخ تر از زهر مار بعضی از تازه به دوران رسیده هایی که تا پاشون میرسه اون ور آب ادعای دموقراسی!؟ یا دموکراسیشون گوش عالم و آدم رو کر میکنه!
متن تی تاپی این عزیز به صد تا متن صد من یه غاز وطن فروشهای بی دین و ایمون میارزه
راستی اخوی! تی تاپهای پاریس چه مزه ایه؟ (271042)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۲:۳۵:۵۹
شما تو فرانسه باتوم رو از کی خوردی؟

میشه یک عکس (فقط یه عکس) از افرادی که مردم فرانسه ازشان باتوم میخورند برای من بفرستی؟
فرانس24 و بی بی سی تصاویر اونجا رو هم زنده پخش میکنند؟
مردم اونجا علیه دولت شعار میدهند یا مدل حکومت! که پلیس چهارمیخشان میکند؟
تصاویر اغتشاشات فرانسه توی گوگل هم هست؟


حیا حیا حیا حیا (271101)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۲۶:۳۷
اي دوستان سبز، بخوانيد و بلرزيد! بفهميد داستان چيه و غيرت چيه... براندازي و ... رو از سر بيرون كنيد!


نه به اين شدت! ولي منم بهش اضافه كنيد كه نه در جد در جد و فك فاميلم شهيدي بوده (متاسفانه) و نه عضو بسيجي و نه شغلمان دولتي ست... (ساختمون ميساختيم كه الان آقاي احمدي نژاد كار و كاسبي ما رو...) خودمم دانشجوي عمرانم.

دوستشون دارم:

وطنم، نظاممون، امام حسين، تهرون، احمدي نژاد (هموني كه بيكامون كرده)، رهبرمون و... (بدون اولويت بندي) (271155)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۲۶:۴۸
بنازم به حکومتی که عرضه داره میلیون ها آدم را ساندیس می ده تا بیایند تو خیابون! (271156)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۲۸:۵۵
اي دوستان سبز، بخوانيد و بلرزيد! بفهميد داستان چيه و غيرت چيه...

نه به اين شدت! ولي منم بهش اضافه كنيد كه نه در جد در جد و فك فاميلم شهيدي بوده (متاسفانه) و نه عضو بسيجي و نه شغلمان دولتي ست... (ساختمون ميساختيم كه الان آقاي احمدي نژاد كار و كاسبي ما رو...) خودمم دانشجوي عمرانم.

دوستشون دارم:

وطنم، نظاممون، امام حسين، تهرون، احمدي نژاد (هموني كه بيكامون كرده)، رهبرمون و... (بدون اولويت بندي) (271159)
 
من
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۲۳:۲۵
خاک بر سرت سارکوزی

تو توی فرانسه داری عرقت را می خوری نه باتوم (271184)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۷:۴۲:۲۸
ااا تو فرانسه هم شلوغ کردی و باتوم خوردی؟
چیز دیگه قحطی بود؟ (271243)
 
روح اله
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۹:۳۸:۰۴
دوست عزیر آن وقتی که حامیان کشور و امام (سبز لوی ها را می گم) باتوم و گلوله و اشک آور که هیچی گاز خردل و سیانور در جبهه ها نوش جان می کردند جنابعالی بابا آب داد می خوندی و احتمالا بابات تو مسیر امن خانه - سرکار تردد می کرد. سبزهای امروزی (اموی ها را می گم) هم یا با بورس مملکت داشتند برای خدمت به مملکت در خارج درس می خوندند یا داشتند بر حسن اجرای امور جنگ از تهران نظارت می کردند.
هم وطن! اگه لازم شد روزی دوبازه اجنوی به خاک ما چشم داشتی داشته باشه همینا که ساندیس خوردند میرند زیر خمپاره و گلوله ... (271307)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۲۳:۱۷
احمدی نژاد و میر حسین هر دو باید بیایند در صدا و سیما و دست بر سینه از همه مردم بابت این ماجراها معذرت خواهی کرده و بابت ادعاهایشان که شرایط کشور را اینگونه کرده است پاسخگو باشند و در یک دادگاه صالح و بیطرف محاکمه و پاسخگوی سخنان و ادعاهای خود باشند.
هم احمدی نژاد
هم میر حسین (271339)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۵۲:۵۹
ساندیس و تی تاپ نوش جانت بیا یکبار برویم باهم باتوم بخوریم و اشک آور به نیت اباعبدلله الحسین که بقول تو هنگام نماز تیر میخورد نه تی تاپ
آخه برادر شماها دارید باتوم خوردنتون با تیر خوردن امام حسین مقایسه میکنید !شماها همونهایید که در روز عاشورا کفو سوت می زدید !حالا.... (271557)
 
هموطن
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۳:۲۴:۵۵
در راه حسینی باشد تیر هم می خوریم. ولی باتوم و گاز اشک آور که هیچ اگر طلا هم بدهند در راه یزیدی و بی بی سی و اغتشاشی که فراخوانش از وی او آ باشد شرکت در آن حرام است. اینقدر هم بچه سوسولها هی باتوم باتوم نکنند. پلیس اگر بخواهد واقعا با انها برخورد کند به همان روشهای پلیسهای اروپا و آمریکا کاری می کند که کسی جرات نگاه چپ به پلیس نداشته باشد نه اینکه طبق فیلمها و عکسهای خود آشوبگران با خیال راحت در خیابان همه یک پاره آجر دسشتان باشد و آرام پرسه بزنند یا جلوی دوربین به رقاصی بپردازند آن هم در روز عاشورا. (272078)
 
هموطن
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۳:۳۷:۲۹
اقاي احسان سانديس كه نميدانم از كجا كامنت خود را ارسال كرده اي . فرمودي كه براي رسيدن به هيچ چيز زحمت لازم نيست بكشيد كافي است كارت رزمندگي پدر يا بسيج فعال خودتان را بكوبيد روي ميز باقي كارهاخودش درست ميشه . اقاي محترم كمي انصاف لازم است . و اين را هم ميدانم كه نرود ميخ فولادي در سنگ ........

برادر عزیر همان که آخر کار گفتی. نرود میخ فولادی در سنگ.
به گفته قران اینها قلبهایشان از سنگ هم سخت تر شده. هر وقت که کم می اورند پشتیبانان ولایت را جیره خوار می نامند. جالب است که من خودم به عنوان یک استاد دانشگاه هر دوبار به احمدی نژاد رای دادم و حالا هم چهار ماه است که با توطئه همین سبزیها که متاسفانه گلوگاههای اصلی در دانشگاهها را با سیاستهای مافیایی به دست گرفته اند بیکار شده و حقوق نگرفته ام. با این حال حتی یکی از فامیلهای نزدیکمان که اصلا از ماجرا خبر ندارد (چون ما اهل نق و نوق نیستیم و صورت خود را با سیلی هم شده سرخ نگه می داریم) پس از یک شکم VOA دیدن و جر و بحث آخرش محترمانه بنده را جیره خوار نامید که از درد مردم خبر ندارم. حالا این بابا خودش در سن 22 سالگی یک دست آپارتمان شخصی هم دارد و به من که با خرج و کار خودم رفته ام آمریکا و دکترا گرفته ام می گوید که رفته ای حال دنیا را برده ای. که به او گفتم شما هم می توانید بروید و حالش را ببرید. کسی در سن شما در آمریکا بخواهد دانشجو باشد الان این ساعت شب باید در مک دونالد ظرف بشوید نه اینکه بنشیدند پای تلویزیون شبکه های خارجی ببینید. (272081)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۳:۲۵:۱۱
خدا پدر شهيدت را در بهشت برين جای بده و خدا بهت اجر بده که با يک سانديس وتي تاب و گذشت ازهمه حقوقت، در راه حفظ همه ارزشهايی که اعتقاد داري , ميجنگي،

همه انگشتهای دست که يک اندازه نيستند و درجات ايمان و اعتقاد هرکسی با کس ديگر فرق ميکنه. اين که گناه نيست.

اگر عدالتي است ،من ترجيح ميدم آن چلو کبابی را بخورم که بعضی از مسئولان نظام ميخورند و در جايی زندگی کنم که آنها ميکنند.

راستي ، عدالت هم يکی از همان ارزشهاست. اگر کمک کنی که بدست بياد ديگه آزادی وجمهوری لازم نيست. همه برای استقلال ميجنگيم. (270368)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۳۸:۰۵
با سلام علی جان خدا پدر ومادر توراهم بیامرزد .این بعضی ازمسئولین نظام که میگویی چلوکباب می خورند و جاهای ...مینشینند و... بیشتر کدام ها هستند ؟ خدای نکرده از جنبش سبزو حامیانشان که نیستند اصلا رهبران این جنبش که غذا نمی خورند عدد سیصد میلیون هم که مال رهبران جنبش نیست ! امان امان از این احمدی نژادکه چقدر زرنگه لیست اموال دروغیش راداده همه دارو ندارش را مخفی کرده و این نخبگان و بیشماران جنبش سبز بعد از چهار سال هنوز نتوانسته اند پیدایش کنند و انها را برای خودشان بردارند (چون خودش گفت هرکی هرچی معرفی کرد مازاد مال خودش ) خوب عزیزم تو یکی از انها را بگو شاید بشه با300 راس جنبشت طاق زد !
در ضمن ازادی و عدالت و جمهور بطور قطع در بی بی سی و صدای امریکا و حمایت منافقین وسلطنت طلبان واسرائیل پیدا نمیشه ! (270909)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۲:۱۸:۲۳
اولین بار هاشمی گفت هرکی اوال غیر اعلام شده از من سراغ داره مال خودش (271395)
 
ehsan
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۴:۴۲:۰۸
البته شما باید هم این حرفها را بزنید،یک عمر نان رزمندگی و شهادت شهیدتان را میخورید،دانشگاه و کار و زندگی تان هم که با سهمیه ردیفه ردیف است ،برای رسیدن به هیچ چیز زحمت لازم نیست بکشید،کافی است کارت رزمندگی پدر یا بسیجی فعال خودتان را بکوبید روی میز،باقی کارها خودشان درست میشوند،الان برید ببینید هم رزمان پدرتان کمتر از بنز و بی ام و سوار نمیشوند،به راستی که شربته شهادت چقدر شیرین است ،کاشکی پدر من هم که ۲ سال در جبهه جنگیده ان را سر میکشید،آنوقت من امروز اینقدر لازم نبود به این در و ان در بزنم،درست مثله تو رفیق (270381)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۹:۴۹
پس چرا دو جور حرف میزنی احسان ساندیسی!
اگه پدرت دوسال جبهه بوده که توهم باید از اون کارتهای رزمندگی داشته باشی پس همه مشکلاتت حل حله! دیگه چرا نق میزنی؟
درضمن از اونجاییکه هوشت کمه خودتو لو دادی که یا تو ایران زندگی نمی کنی یا اینکه سالهاست از کنکور و دانشگاه بی خبری عزیزجون!
فقط فرزندان شهدا و جانبازای بالای 70 درصد سهمیه دانشگاه دارن نه رزمنده ها و بسیجیها! فقط دانشگاه آزاد به بسیج سهمیه میده که اونم دیگه وقتی بی کنکور و چه میدونم بی آزمونو از این چیزاش دراومده ارزشی نداره!
از این به بعد وقتی میخوای چیزی بنویسی که بعلت اونور آب بودنت ازش اطلاعی نداری کمی بیشتر مطالعه کن . باریکلا
راستی پدر تو مگه رزمنده نبوده پس چرا بنز سوار نمیشه؟
اما من حاضرم به یه شرط یه کارت بهت بدم که هرجابری کارات راه بیفته و همه جلوپات بلند شن قبوله؟
به این شرط که هر دو چشمتو دربیارم و هر دو دستتو از آرنج قطع کنم. قبوله؟
تازه تخفیف هم داره احتیاجی نیست مثل بچه رزمنده ها ساعتها درد تحمل کنی و زجر بکشی تا بالاخره برسوننت به درمانگاهی جایی، میریم بیمارستان میگم بیهوشت کنن و بدون درد این امتیاز بزرگو بهت بدن که هم سهمیه دانشگاه داشته باشی هم کارات ردیف شه! (270488)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۴:۱۶:۰۸
اخوي مهدي در جوابت ::
«ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باءن لهم الجنه، یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون، وعدا علیه حقا فی التوراه والانجیل و القرآن، و من اوفی بعهده من الله، فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم »

(سوره توبه، آیه 111)

خداوند جان و مال مومنان را به بهای بهشت می خرد. آنان در راه خدا جهاد می کنند،می کشند و کشته می شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در قرآن و تورات وانجیل یادکرده و چه کسی وفادارتر از خدا به پیمانش است; پس ای اهل ایمان، در این معامله شمارابشارت بادکه این رستگاری وپیروزی بزرگی است.

براي سياست بازي ارزش و احترام رزمندگان دلير و جانبازان عزيز را پايين نياور. (270792)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۱:۲۱
نوش جونش ! اگر اینها رزمنده نبودند که الآن اسم تو جاسم صدام یزید بود ! شرم و حیا که ندارید ... (270516)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۷:۲۰
اووه چقدر منت سر این بیچاره گذاشتی. خوب شما هم بیا راه پیمایی ساندیست رو بگیر! تازه میگن 22 بهمن می خوان باقالاپلو با مرغ بدن. این دفعه قول دادن حتما روش زرشک بریزن!
دفعه قبل زرشک نداشت ما هم نصفه راه پیمایی کردیم. (270525)
 
كيا
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۵۷:۵۹
اقاي احسان سانديس كه نميدانم از كجا كامنت خود را ارسال كرده اي . فرمودي كه براي رسيدن به هيچ چيز زحمت لازم نيست بكشيد كافي است كارت رزمندگي پدر يا بسيج فعال خودتان را بكوبيد روي ميز باقي كارهاخودش درست ميشه . اقاي محترم كمي انصاف لازم است اشتباه نكني كمي به اندازه يك سر سوزن هم داشته باشي كافي است . من برادر يك شهيد 2 جانباز و خودم هم جانباز و در وضعيت جسمي نامناسبي قرار دارم . با افتخار ميگويم كار ميكنم كاري كه خودم ان را پيدا كردم فكر نكني توسط بنياد و اين قبيل جاها به سر كار رفتم نه . 27 سال است كه با درد و رنج زندگي ميكنم تمام هزينه هاي درمان را خودم تامين ميكنم كسي به من منزل و ماشين و حتي يك عدد قرص اسپرين هم نداد تازه اين را هم بگويم كه مقداري زمين زراعتي در روستايمان داشتيم كه با بقيه هم ولايتي ها بر روي ان كار ميكرديم ( روستاي ما 20 نفر شهيد دارد) دولت و قوه قضائيه زمين ما را گرفت و داد به مشتي گردن كلفت امريكائي كه ان را تبديل به باغ و ويلا كرده و روزهاي جمعه محل تفريح زن و فرزندان شان باشد . ما هم اواره و دربدر شديم . با اين وصف وطن فروشي نميكنيم از دست همه مسئولان حكومتي ناراحت هستيم ولي براي حفظ نظام و كشور جانمان را فدا ميكنيم . شما و امثالهم در فرنگ نشسته ايد و اب به اسياب دشمن ميريزيد و ما را متهم به مفت خوري ميكنيد كه همه چيز برايمان فراهم است شما ها چقدر ساده هستيد كسي كه جانش را فداي ارمان خود ميكند براي مال دنيا دين و كشور خود را نميفروشد . البته خيلي حرف دارم كه به تو و امثال تو بزنم ولي وقت كم و مطلب واجب تر بسيار . و اين را هم ميدانم كه نرود ميخ فولادي در سنگ ........ (270599)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۴۴:۵۹
احسان ساندیس عزیز بابا کاری نداره تو بیا 6 ماه برو یگان مبارزه با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با قاچاقچیان ! نمی خواد بروی جبهه !تیر بخوری ترکش بخوری !اگه جرات داشتی و ماندی می گوئیم یک سهمیه به توهم بدهند پسر جان امثال شماها طاقت خوردن باتوم برای عقیده پوچتان ندارید بابا جان هایتان سربازی و کارت معافیت برایتان می خرند بعد به جانباز و رزمنده که برای این مملکت رفته خون داده که پدر ومادرت در اسایش و امنیت تورا به دنیا بیاورند بزرگت کند حالا طلبکاری ! اما عیب نداره برو از بابات بپرس اگه جبهه رفته ! حاضر خاطرات جبهه را با مال دنیا عوض کنه ؟
چه برسد به زجر وعذاب انرا ؟ (270915)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۴۲:۴۶
ای ول. این ها که هیچی رئیساشون هم عرضه کتک خوردن برای مثلا آرمانشون را ندارند (271160)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۰:۵۱:۵۹
ببینم تو فیلم آژانس شیشه ای را ندیدی؟ (271045)
 
!
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۵:۰۱:۳۴
نویسنده خیلی دلش از دست این اتوبوس قراضه پر است ها! مسئولین محترم این مورد را در نظر داشته باشند!
ولی مثل اینکه ساندیس ها چسبیده!
راستی چرا تا قبل از این تو مراسم 22 بهمن، قرار نبوده که ساندویچ بدهند؟!

دوستان الفی شما که این مطالب رو درج می کنید، لااقل نظراتی رو هم که به این مطالب داده می شه رو درج کنید...... (270391)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۰۱:۰۲
عزیزم سال های قبل چلوکباب ی دادند تو نمی اومدی! (271168)
 
!
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۱:۱۲:۰۹
اتفاقا من اکثر وقتها اومدم راهپیمایی، امسال تو ایران نیستم!
البته من بچه شهرستانی هستم و نه بچه شمال شهر تهران!
والله تو شهرستانی که ما می رفتیم راهپیمایی چیزی برای خوردن نمی دادند! (271364)
 
صبا
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۵:۰۸:۴۶
بخش تحلیلی الف، ای کاش جای بحث و بررسی در مورد همه شایعات ممکن بود!
حتما اطلاع دارید که در بعضی از سایت های ضد انقلاب صحبت از اوردن زنان و دختران خراب و فراری برای این راهپیمایی و...... مطرح شده!
چون بعضی از عکس هایی که از این روز هم هست، از بعضی از خانم ها و دختران بدحجاب است که این شک و شبهه را زیاد می کند!
اگر این موضوع صحت داشته باشه، که خیلی بدتر از سوت و کف زدن است!
چون معمولا این افراد دل پری از نیروی پلیس و..... به خاطر گیردادنها و..... دارند!
لطفا درج کنید تا نظر دوستان رو در این مورد بدانیم...... (270396)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۱۴:۱۷
و شما چقدر ساده اید که اینگونه سوار باورتان می شوند. (270441)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۰۴:۱۱
عزیزم این دفعه بحث احمدی نژاد نبود که تیپ خاصی بیاد این دفعه بحث اسلام و نظام بود. ببین اغتشاشگرها چقدر ضایع بودند که همه تیپی مخالفشان شدند. به قول معروف می گویند عزا چه عزایی است که مرده شور هم گریه افتاده (271169)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۵:۲۰:۳۳
به کشورم و به مردمش افتخار می‌کنم. (270406)
 
Hossain
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۶:۲۵:۵۱
سوأل من از توع اینه، این همه پول مفت نفت میره تو خزانه دولت. چرا این پول بدست مردم نمیرسه.چرا دولت ساندیس مجانیه بده چرا تو دو تا کارتن ساندیس با پول خودت نمیتویی بخریی و بگی ساندیسمو خودم خریدم و بخاطر ساندیس به راهپیمایی نیامدم. چرا...چرا...مگه ایران پاکستان هست که کوفت هم ندارن. (270413)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۸:۴۵
چه مردم ساده دله ملوسی داریم. (270528)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۲۶:۳۱
معلومه اين راهپيمائي عظيم مردم بد جوري منافقين داخلي و خارجي ها رو سوزونده،كه به اراجيف گفتن افتادند. بابا ناراحتي ندارد مردم نظام و انقلابشان را دوست دارند،به جاي اين مزخرفات گوئي ببينيد چرا مردم شما منافقين را دوست ندارند... حالا هي بگو ساندويچ! خودت هم باورت ميشود كه چند ميليون تهراني فقط به خاطر سانديس و ... راهپيمائي كردند. من كه از امام حسين تا چهار راه ولي عصر بيشتر نتونستم بروم،خوردني نديدم! خجالت بكشيد و دروغ نگوئيد... (270732)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۱:۱۱:۲۷
ای بابا ایران چه ربطی به پاکستان داره؟
اگه فکر میکنی مردم ما گشنه هستن این ریشه در فرهنگ ما داره که همش دوست داریم بخوریم!
اینم ریشه تاریخی داره و بر میگرده به زمان رضا خان الدنگ که همون پول نفتی که تو گفتی رو به جای اینکه بریزه توی خزانه دولت ریخت توی حسابهای بانکی خارجه که الان ربع پهلوی با اون دماغ سیب زمینی پشندیش تو لس آنجلس صـــــــــــفا کنه
راستی اگه پول نفت رو میدادن به تو که همین تو میگفتی عجب دولت گداپروری!

یک سوال!
چرا بعضی ها فقط بلدن نق بزنن؟! (271062)
 
رامين
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۵:۰۶:۳۳
محسن جون از مالزي كه با خوندن هر اظهار نظري مخالف با عقايد خودت مي خواي شيكمتو پاره كني.چرا برخلاف نص صريح قرآن ظاهر و قيافه مردم رو مورد تمسخر قرار مي دي؟ واي بر مسخره كننده عيبجو...
تو اگه با عقايد و خواسته هاي رضا پهلوي مشكل داري چرا قيافشو مورد توجه قرار ميدي؟
البته اينهم بگم كه يه عدهاي مثل تو هم اينور هستن كه بجاي نقد منصفانه از سياستهاي دولتف به ظاهر و پوشش آقاي احمدي نژاد گير ميدن كه كار غلطيه.
اما آخه تو چرا دوست داري هميشه نظر بدي؟
من يه چند وقتي هست كه نظرات مختلفي رو كه اينجا درج ميشه ميخونم.
اغلب نظرات شما با بدو بيراه و ناسزا گفتن به ديگران و تهمت وافترا و صحبتهاي سبك همراهه.
برادر در حال ادامه تحصيل در مالزي،اي فرنگ رفته با پول خود،اي مايه دار،اي درس خون زرنگ كه اگه بودي همين جا كه دانشگاه رفتن البته سراسري كار حضرت فيل شده ميخوندي،اي دوست دنيا ديده
عيب كسان منگر و احسان خويش
ديده فرو بر به گريبان خويش (271570)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۰۶:۲۱
بابا خیلی پرتی! (271171)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۹:۰۷:۳۰
تو صحيح هست نه توع! اونوقت تو و اقليت مزدور بيگانه، انقلاب هم ميخواد بكنيد. عزيزم تو هيچ كشوري مزدوران نميتونند انقلاب كنند... تا ديرنشده برگرديد.. (271278)
 
اسدالله
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۶:۳۱:۴۶
چهارشنبه اتوبوسی که شما را آورد از جیب همه ما ملت ایران سوبسید-سواریتان داد.
چهارشنبه ساندیستان را از جیب همه ما ملت ایران سوبسید-نوشی فرمودید.
اما ما چهارشنبه روی پای خودمان ایستادیم و رویتان را خجل کردیم ای سوبسیدیها.
عدالت سوبسیدی ؛قضاوت سوبسیدی و آخر سر هم حیات سوبسیدی.
آنچه که احتیاج دارید شهامت است در درج همه نظرات. حتی اگر سوبسیدی!  (270414)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۵۴:۲۷
نیست وقتی شما سطل اشغال و بانک و سنگ فرش خیابون و ماشین و خلاصه هر چیزی که داغون میکنید و آتیش میزنید بعدا میاین با پول تو جیبیاتون و پولی که با عرق ریختنتون در آوردین درست میکنید
نمردیم معنیه رو پا وایسادنم فهمیدیم (270592)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۱:۳۴:۵۰
خوب می دونی که اونا ما نیستیم! که.... و.... و .... می کنند!
حالا چرا اصرار دارید که این طور جلوه بدهید، کاملا واضح است چرا! (271372)
 
امیر ارسلان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۴۳:۰۹
اسدالله جان سلام . معلومه که دل پری داری ! ولی نفهمیدم اعتراضت به چیه ؟

مگه فقط اتوبوسهای ما ! هستند که سوخت سوبسیدی دارند ؟ شما خودت ماشین نداری ؟ بنزین سوبسیدی توش نمیریزی ؟ سوار تاکسی نمیشی ؟ سوار اتوبوس شرکت واحد نمیشی ؟ نان نمیخری ؟ چراغ در خانه ات روشن نمیکنی ؟ آب از لوله های منزلتان نمی آید ؟ راستی برای نظافت محله تان ماهی چقدر مالیات می دهی ؟

پس تو هم جزو سوبسیدی ها هستی . مگر اینکه اینجا نباشی .

شما 4شنبه کجا روی پای خودت ایستادی که همه شان را خجل کردی ؟ اگر در بین انبوه میلیونی مردم بودی که دست مریزاد که همه تان آمریکا و سران فتنه را خجل کردید ولی اگر جزو جنبش سبز... هستی بگو ببینم 4شنبه کجا بودی ؟ شنیدم روز 4شنبه 9دی هر سوراخ سبز تا 10هزار تومن هم معامله میشده ! نبود ؟

باز دم خودمان گرم که لااقل سوبسید خودمان و هموطنانمان را می خوریم . به خدا شرف دارد به 4تا 100دلاری که بعضی از رنگهای خاص از شمال غربی چهار راه استانبول می گیرند . ساندیس و کیک جمعا می شود 200تا 300تومن . شما هم برو با 4تا 100 دلاری خودت 1333تا ساندیس و کیک بخر .

راستی این بار که رفتی سئوال کن ببین راهی ندارد که واحد پول را از دلار به پوند تغییر دهند . بهتره ها . (270755)
 
کمیل
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۰:۳۲:۵۳
یکشنبه ماشین هایی که اتش زدید از جیب همه ما ملت ایران بود
یکشنبه بانکهایی که اتش زدید از جیب همه ما ملت ایران بود
یکشنبه سط زباله هاییکه اتش زدید از جیب همه ما ملت ایران بود
یکشنبه به آنهایی که سنگ پرتاب کردید ما ملت ایران بودیم (271039)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۱:۳۷:۰۶
تهمت نزنید اقا کمیل! این وسط یه عده آشوبگر هم هستند که از این جریان سواستفاده می کنند، متسفانه! (271375)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۰۷:۴۵
بابا دولت بی عدالت بیا به این هم یه ساندیس بده این قدر کولی بازی در نیاره (271173)
 
حميد
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۹:۱۳:۲۱
اسدالله سوبسيدي! اون اتوبوس سوبسيدي همين ملت را سوار كرد تا به راهپيمائي بيايند،حالا چند نفر كم تعداد از اين ملت مثل شما ،سوار نشد اشكالي ندارد در عوض با وحشيگري اموال عمومي را قبلا آتش زديد و حقتان را از سوبسيد خودتان گرفتيد! (271285)
 
mamali
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۷:۳۳:۱۳
شما که مرقوم فرمودین که نوشته های سبک و توهین آمیز را چاپ نمیکنید ، پس چرا این رو چاپ کردید ؟ اگه ما جواب ایشون رو به همین سبک خودشون بدیم شما چاپ میکنید؟ انصاف هم خوب چیزیه . (270421)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۳۰:۳۸
چیزی که عوض داره گله نداره داداش. خوب میگین ساندس دادین جمعیت چند میلیونی هم برای ساندیس زنگیشون رو ول کردن اومدن، این هم پاسخش با همان سطح استدلال! (270530)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۷:۴۵:۴۰
سلام
بسیار زیبا بود، لذت بردم ، کاش همه می تونستن به این زیبایی جواب اون همه زشتی رو بدن.
شاد باشی (270425)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۷:۵۴:۵۹
فرزند شهید عزیز
سلام
من هم فرزند شهیدم اما مثل جنابعالی فکر نمیکنم. من هم فرزند شهیدم ولی از استبداد متنفرم . حرفی هست؟
من هم فرزند شهیدم و پدرم همان هندا 125 را سوار شده است ولی نگاه متفاوتی به رابطه دین و حکومت دارم ، من هم فرزند شهیدم اما اعتراض هم دارم . حرفی هست؟
من هم فرزند شهیدم و دوست دارم نه تنها طبق قانون اساسی که مطابق با حقوق انسانی با دیگر همفکرانم مجوز راهپیمایی بگیریم و اعتراضمان را مسالمت آمیز مطرح کنیم . مانند مردم همان کشورهایی که هزار فحش نصیبشان کرده ای حق اعتراض و راهپیمایی را دوست داریم. میگوییم ما و شما همه ایرانی هستیم چرا شما میتوانید از همه امکانات حکومتی برای بیان اعتراض استفاده کنید ولی ما نمی توانیم. من هم ایرانی ام حرفی هست؟ (270428)
 
هوشيار
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۰:۴۱
سلام دوست عزيز


قطعا\" فرزند شهيد نيستيد شما
چون فرزند شهيد ،جرات و جسارت شهيد (پدرش) را دارد و هيچ وقت بي اسم و فاميل اظهار نظر نمي كند .
اگر مصر هستي كه فرزند شهيدي اسم و فاميل ان بزرگوار و خودت را اعلام كن تا ته و توه دروغت را در بياورم برات
وتو اي فرزند شهيد قدياني احسنت بر تو كه گام در مسير و راه سرخ پدرت گذاشته اي بسيار زيبا بود و اين دل خاموشان اصلا\" متوجه موضوع نشده اند حتي با متن زيبا و گوياي شما بزرگوار

و حرفي با ديگر دوستان خط ولايت دارم هرچند كه هر حرفي را را نبايد جواب داد ولي بايد در مسير سايبري و انترني فعال تر از گذشته حضور داشته باشيم و نگذاريم با هجمه تبليغي براي خودشان مشروعيت ايجاد كنند.

همه حرفهاي سبز هاي اين صفحه جواب منطقي دارد حيف كه من وقتم ندارم و فقط يك بار مي توانم جواب آنها را بدهم و اي كيو انها كم است و ان يك بار هم چهارشنبه بود كه آمدم خيابان (270474)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۲۶:۰۰
قطعا\" فرزند شهيد نيستيد شما
واي بر ما اگر همه قضاوتهاي شما اينچنين باشد
آيا فقط هركه مثل شما فكر كند فرزند شهيد است؟ پس فرزندان شهيد همت و شهيد باكري و يادگار امام چه؟ آنها هم قطعا دروغ ميگويند؟!
دليل اينكه ايشان اسم خود را اعلام نكردند من و شما بهتر ميدانيم! (270571)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۱۲:۳۰
آقا منم بازی بدین. میشه بگین چرا اسم باباشا نگفته؟ (271176)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۱۱:۲۰
لابد بابای ایشون توی امثال راه پیمایی های سکوت شهید شدند. خدا رحمتشان کنه (271175)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۳:۴۵
دروغگو دشمن خداست یا تو فرزند شهید نیستی یا درک مرام پدرت را نداشتی ایا او شهید شد که جمهوری اسلامی به ایرانی تبدیل شود؟ و روز عاشورا ان شود که شد؟ (270480)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۹:۱۱
ببین همه میدونن فحاشی رو شما شروع کردید اونم از قبل انتخابات همین آقای موسوی چند بار به احمدی گفت رمال و.....همین شما چند بار گفتید حموم نرفته طرفدارهاش جوادن دیگه بسه مظلوم نمایی (270510)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۱۱:۴۳
اینهایی که به نظر شما رای مخالف دادند منظورشان این است که آقای موسوی به احمدی نژاد نگفته رمال. شعارهای جک و جواد نداده اند. آیا من درست متوجه شده ام؟ اگر اشتباه می کنم بفرمایید تا سراغ پزشک شنوایی سنج را بگیرم. (270713)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۲:۲۰:۳۰
شما بگو ببينم چرا پدرت را شهيد مي خواني ؟ چه ويژگي داشته كه مرگ وي را شهادت مي داني و وي را شهيد؟ اعلام حكومت را مبنا مي داني ؟ كشته شدن در جنگ را؟ ايا هركسي كه در جنگ كشته شد شهيد است؟ يعني هر جنگي كشتگانش شهيدند ؟ با اين تفاصيل حتما كشت شدگان عراق هم شهيدند ؟ كشته شدگان در مرصاد هم شهيدند؟ سپاهيان يزيد در كبلا هم شهيدند؟ عزيز من آنچه پدر شما و يا ديگران به مقام شهادت مي رساند و از ديگر كشته شدگان متمايز مي كند اين است كه در جبهه ي حق و همراه ولي حق بوده اند اين است كه ميان كشته شدگان تمايز را ايحاد مي كند حالا بگو ببينم ولي حق تو كيست ؟ (270678)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۰۹:۱۰
مسالمتتان را عشقه. دیگه یه سطل آشغال سالم نمونده (271174)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۱۹:۰۷
درود بر تو فرزند واقعی شهید معلومه پدرت بخاطر مرز و بوم و مردم چنگید (271335)
 
mirmohammad
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۷:۵۷:۱۶
تمام حرف همين است!فرداي قيامت راجع به خيلي چيزها نمي پرسند اما راجع بع ولايت خواهند پرسيد.پس ببينيم رو به كدامين قبله سجده كرده ايم! (270429)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۷:۵۷:۲۰
احسنت ، الحق که حلال زاده ای و فرزند شهید این نظام (270430)
 
سبز
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۰۶:۴۴
سلام هموطن.

علیرغم اینکه دیدگاه هایم با شما تا حدود زیادی فرق میکند، می خواهم از نوشته تان تقدیر کنم. البته بعدش هم یکسری انتقاد دارم. ولی اول تقدیرها را می گویم که حالتان به هم نخورد و نوشته بنده حقیر را نخوانده رها کنی

1. مرحبا براین سبک نگارش، واقعا دوست داشتنی بود. یعنی من که در بخش اعظم آن با شما مخالف بودم، از فرط نگارش زیبا ترغیب شدم و کلمه کلمه اش را خواندم. واقعا عالی بود. کاش میشد همه هم جناحی های شما به این زیبایی بنویسند که آدم رغبت بکند بخواند.

2. صداقت شما که ته مایه طنز هم دارد (گرفتن ساندیس) ستودنی است. برای خودم خوشحالم که بعد از مدتها میبینم یکی از مخالفینم \"زیبا\" حرف می زند.

و حالا انتقادها، فقط این را بگویم که هیچ غرضی ندارم. کلا روحیه جنگ طلبی ندارم. هیچ وقت هم هیچ جا نظر نمی نویسم، و الان اگر چیزی می نویسم به خاطر این است که از نوشته شما لذت بردم و احساس کردم می توانم با شما صحبت کنم.

1. این که چند روزی است باب شده به مخالفان می گویید \" بزغاله و ...\" غلاوه بر اینکه در حالت کلی جنبه تحقیر و تمسخر دارد و این دو کار از نشانه های ضعف است، باید بگویم بسیاری افتخار می کنند که از سوی شما - حامیان دولت - بزغاله خوانده شوند.

2. بحثی کردید راجع به \"کوکاکولا\". می خواهم بگویم اگر واقعا به حرفی که زدید اعتقاد دارید باید از فردا راهپیمایی کنید و بگویید این چه نظامی است که محصول صهیونیستی وارد می کند؟ همانطور که می دانید کوکاکولا قاچاق نیست!

3. در بخشی از صحبت که گفته اید اوباما با چه کسی است و امام حسین با چه کسی، صرفا تعبیر شخصی شما است. البته من نمی گویم چرا اینگونه نوشتید ولی گفتن یک مطلب ضروری است. آدم اگر خوب باشد، بدون اینکه بخواهد خود را به کسی بچسباند خوبی اش نمایان خواهد بود و بر عکس. حالا شما هی به منتظری بگویید منافق، او که منافق نمی شود. او همان آدم خوبی که بوده می ماند.

4. جایی راجع به نظر دانشمندان راجع به گوشت خوک گفته اید. من می پذیرم. ولی آیا شما بقیه نظرات دانشمندان را هم می پذیرید؟ خیلی بعید می دانم خوش داشته باشید نظرات آنان را راجع به چیزهای دیگر بدانید. مضاف بر اینکه چطور شما برچسب خوردن گوشت خوک را به کسی می زنید که چیزی از آن ندیدید. محض یاد آوری می پرسم: حکم تهمت و افترا در اسلام چیست؟

5. راجع به پیامکی که به شما رسیده بود: ظاهرا منبع پیامکتان توزرد از آب در آمده و ثانیا اینکه راجع به ماشین ضد گلوله بحث کرده بودید. سوال من این است که احمدی نژاد مگر چگونه به سفر می رود؟ حتما می دانید که با پراید و پژو 405 نمی روند و با همان ماشین هایی که شما وصفشان را گفته اید می رود، به اضافه تعداد بسیار زیادی محافظ و گارد و نیروی امنیتی که فرار \"خیالی\" سران جنبش از آن بی بهره بوده اند.

6. حسین عزیز، میان کسی که بخش اعظم توجهش به ساندویچ و نوشابه 22 بهمن است با یک \"جان بر کف\" تفاوت زیادی است. جان بر کف کسی است که هیچ پشتیبانی ندارد، تهدیدش هم کرده اند، کتکش هم می زنند، ساندویچ هم که بهش نمی دهند هیچ، فحش ناموس هم بهش می دهند، ولی باز می آید و حقش را مطالبه می کند. جان بر کف کسی نیست که زیر چتر نیروهای مسلح و با داشتن مصونیت، با چماق به جان افراد بی دفاع می افتد.

و پراکنده گویی های من تمام شد. تاکید می کنم که من هیچ نیت بد و منفی از گفتن این حرفها نداشتم. فقط می خواستم با تو حرفهایم را بگویم.

خوش و پیروز باشی. (270387)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۸:۵۲
شما گرچه زیبایی متن را خوب تشخیص میدهید ولی زیبا نویس که نیستید بماند از خودتان خوب هم دفاع نمیکنید.
در ضمن فرمول ساخت کوکاکولا برای نخستین بار در سال ۱۸۸۶ به صورت یک نوشیدنی، توسط جان پمبرتون داروساز آمریکایی و در شرکت مواد شیمیایی او ابداع شد.آمریکا با اسرائیل فرق دارد فرقش هم در این است که اسرائیل نامشروع است .
من متن را یکبار خواندم سخنی از بزغاله نبود حالا گیریم که یک نفر این حرف را زده تو چرا باید به بقیه بچسبونیش
مگر تو جمع شما جان برکفها کسانی نیستند که بانک آتش میزنند ساختمان مردم را تخریب میکنند قمه میکشن والبته فحاشی هم تا دلت بخواهد که البته از قبل انتخابات هم بود مثلا هرچی جک وجواده با احمدی نژاده خیلی بهتر از بزغاله است چطور فحش دادن برای شما حلال تهمت زدن برای شما حلال برای اونوری ها حرامه؟
مگر به تو یا خانوادت تجاوز کردن که هوار هوار میکنید وتهمت میزنید.
شماها از گرانی وکم خوری ناراحتین جالبه به گروه مقابل تهمت میزنید بخاطر خوراکی اومدن بیرون ساعت 3بعد از ظهر کی بخاطر ساندویچ مجانی وساندیس 150 تومانی 10 کیلومتر پیاده میاد اگر اینقدر شکم پرسته که باید از دولت بیزار باشه بخاطر تورم .
ببین قبول کن نه شما علیهالسلام هستید نه اونوری ها افراط در هر شرایطی بده آقای باسواد (270485)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۴۵:۳۹
من متن را یکبار خواندم سخنی از بزغاله نبود حالا گیریم که یک نفر این حرف را زده بالاخره بود يا نبود؟‌اگر خوب بخواني ميبيني كه بود

شماها از گرانی وکم خوری ناراحتین جالبه به گروه مقابل تهمت میزنی
تو خودت هم كه تهمت ميزني. واقعا نميداني مردم از چه ناراحتن؟

مگر تو جمع شما جان برکفهاکسانی نیستند که بانک آتش میزنند ساختمان مردم را تخریب میکنند قمه میکشن

(270578)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۷:۱۸:۴۰
تو مثل اینکه نخوانده نظر میدهی منظور سبز از فحش بزغاله بود که گفتم من ندیدم نگارنده مقاله فحش بدهد

سبز گفته \"جان بر کف کسی است که هیچ پشتیبانی ندارد، تهدیدش هم کرده اند، کتکش هم می زنند، ساندویچ هم که بهش نمی دهند هیچ، فحش ناموس هم بهش می دهند،\"که معلومه خودشون رو گفته .

آقای موسوی به بهانه اینکه گرانی کمر مردم را شکسته در انتخابات حضور پیدا کرد 40 بار برای تورم 25 درصد به احمدی گفت دروغ گو پس اگر موضوع گرانی نیست ،مخملی؟ (271240)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۵۸:۳۳
نمی دونی بدون یکی از اصلی ترین حامیان مالی اسراییل کوکاکولاست.
اما تجاوز را خوب اومدی. کسایی دم از تجاوز می زنند که آرزویشان آزادی اون ور آب و هم جنس بازی و... است. (271166)
 
ایمان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۵:۵۰
سلام خدا خیرت بدهد.بقیه دوستان یاد بگیرند، حداقل یک کامنت که می توانند بگذارند. البته کسانی هم خیلی دردشان گرفته، جالبه اون بنده خدا نوشته منم فرزند شهیدم(آقا مرتضی) خب باش مسموم شدی برادر! آنفولانزا که بیاد آیت الله، فرزند شهید، پیرمرد، آقازاده، بقال و ... نمی شناسه.همه رو مسموم می کنه آقا مرتضی که نگاه متفاوتی به رابطه دین و حکومت داری! برو پیش دکتر و هر چی بهت دادند برگردون.اعتراض مسالمت آمیز،ببخشید، یعنی چی؟ به نظر شما و بقیه مسمومین حتما یعنی با آرامش تو خیابان به نظام فحش بدهند، با آرامش عاشورا را دوباره تکرار کنند، با آرامش و البته با پنبه سر امام حسین(ع) را جدا کنند...
اکثر کسانیکه کامنت گذاشتند سوختند از کیک و ساندیس و اتوبوس و هندا 125!
خدا خیر بدهد دوستان الف را.
من از مشهد کامنت گذاشتم به همه بگویید انتخابات مال تهران که نیست عینک بدبینی را بردارید و سری به شهرستانها بزنید ببینید ولایتی ها زیادند یا حزب الشیطان. قطعا خواهید دید و که 40 میلیون حامی نظامند و ولایتمدار.
متنی که امشب می خواستم بین دو نماز در مسجدمان بخوانم الحمدلله جور شد. به دوستان دانشجو، طلبه، دانش آموز و مسجدی هم پیشنهاد می کنم متن فوق العاده «راهپیمایی‌های ما، همه حکومتی است» فرزند شهید قدیانی را بخوانند و تکثیر کنند. یا علی. (270494)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۱:۰۳:۲۹
آقای خوش نیت!
اولا اینکه احمدی نژاد هر جای ایران که بره نصف هیکلش از سقف ماشین زده بیرون تا برای مردم دست تکون بده و نامه هاشون رو بگیره، وقتی نویسنده از ماشین ضد گلوله صحبت میکنه شما خیلی به خودت نگیر!
ثانیا چیزی که ما الان باتوم و اشک آور و کتک رو معنی میکنیم اینه که یک عده معاند در روز عاشورا میان وسط خیابان عربده میکشن و شیشه خونه مردم رو میشکنند و موتور و ماشین مردم رو آتش میزنند و از همه بد تر پلیسی که مامور است و معذور رو لت و پار میکنند!
اگر منظور شما از تحت الحمایه بودن مردم اینه که با کمال تاسف باید بگم اگر پلیس ما بلد بود بیل بزنه اول باغچه خودش رو بیل میزد یعنی کاری میکرد که همکاران پلیسش زیر دست و پای یک مشت وحشی مدعی اصلاح طلبی ناقص نشن!
برو عمو، این حنای جماعت شما دیگه رنگ نداره! کپک زده سبز شده!
محسن از مالزی (271052)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۵۴:۳۱
عزیزم کلمه بزغاله را به مخلفان اسلام گفتند نه به مخالفان دولت. دیدی که در اون راه پیمایی یک عکس هم از احمدی نژاد نبود. این لغت را هم گوینده اشتباه لپی کرد میخواست بگه این ها گول گوساله سامری را خوردند گفت این بزغاله ها. تازه دور از جون بزغاله لااقل اندازه خودش فهم و شعور داره اما این اراذل خودشون هم نمی دونند برای چی می جنگند.
در مورد کوکاکولا: بده نظام به فکر اربابان بعضی ها است.
ان شااله با منتظری محشور بشی. الفاتحه مع صلوات
جان بر کفان سران فتنه بیایند از اون ها پاسبانی کنند وقتی هم کتک خوردند این قدر کولی بازی در نیاورند هر چیزی بهایی دارد. (271165)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۰:۲۰:۳۳
در جواب مورد 6 :شماسبزا خودتان را جان بر کف میدانید(کلی خندیدیم)میشه بگید دنبال کدوم حقی جان بر کف؟از کی تا حالا کسی که به دعوت رجوی ها روز عاشورا ماشین اتیش میزنه اسمش شده جان بر کف!ملت ما معنی جان بر کف رو خیلی بهتر از شما میدونن و با تمام وجود در جنگ احساس کردند احتیاجی به تعریف خنده دار شما نیست (272026)
 
احمدی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۱۲:۳۰
اجرت با سید الشهدا که حرف دلم را زدی بابا مادر جمهوری اسلامی همه ادمای حکومت هستیمهمه 40 میلیون نفر (270440)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۱۴:۲۸
دلم برای محافظان سران فتنه می‌سوزد که به جای حفاظت از انقلاب مجبورند مراقب جان شیخ بی‌سواد باشند

نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.

زياده عرضي نيست وگرنه به تيغ سانسور گرفتار ميشوم فقط يك سوال
اين شيخ جديدا بي سواد شده يا وقتي رئيس مجلس هم بود بي سواد بود؟ آن موقع هم ايشان را شيخ بي سواد لقب ميداديد؟ (270442)
 
روباه مکار!
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۵۳:۳۱
اونموقعی که شما حرف از گربه نره می زدید البته شیخ بی سواد نبود ولی کار دنیا برعکسه دیگه ! (270916)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۱۵:۴۶
اون موقع هم همین طرفدارای الانش بهش رای دادند. (271178)
 
كميل
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۵:۲۷:۳۵
اولا سلام
ثانيا : اونموقع كه كانديداي نمايندگي مجلس بود كه به عنوان كانديداي اصلاح طلبان رفت مجلس
ثالثا : دولل خليج العربيه در مناظره كه يادته (271598)
 
شهرام
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۱۸:۲۶
سلام علي آل ياسين... (270445)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۲۵:۰۴
الحق و والانصاف كه مقاله وحدت بخشي بود!
فقط ايشان با نيش و كنايه فرمودند مستاجرند و در راهپيمايي هم حضور داشته اند. لطفا دولت محترم اين مسئله را مدنظر قرار دهند

در جامعه اي كه مردانش شما هستيد بگذاريد بقول شما و آقاي علم الهدي ما همان بزغاله و گوساله اش باشيم. (270451)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۳۱:۰۶
ناشناس عزیز قضیه خس و خاشاک رو انگار یادتون رفته ولی مردم حزب الله دروغ به اون بزرگی رو یادشون هست.
حالا قضیه بزغاله و گوساله رو دارید بزرگش میکنید.چرا مثل قضیه حس و خاشاک به خودتون گرفتید.اگر شما هم از کسانی هستید که در عاشورا به شادی پرداختید که بر اساس نص صریح قرآن شبیه چهارپا هستید.چرا فقط بزغاله و گوساله اش رو برداشت کردید،نگفتید که قرآن این لقب رو به ماداده است؟
اگر جوابیه آقای علم الهدی به بیانیه میرحسین رو میخوندید متوجه میشدید،ولی اگر هم بخوانید،باز هم با سانسور کلمات میخوانید تا مظلوم نمایی دروغتان به حق جلوه داده شود.اما ... (270904)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۱۸:۱۰
آخه میگویند تا چوب را برداری گربه دزده فرار می نه نقل دوستانمونه (271180)
 
حميد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۴۹:۲۶
يك سوال از سران غربي دارم كه شما هم يك راهپيمائي چند ميليوني به نفع حكومتتان با دادن سانديس و ساندويچ و... راه بيندازيد. ببينم ميتوانيد يكصدم اين راهپيمائي چهار ميليوني مردم تهران را به حمايت از خودتان در نيويورك،پاريس،لندن و... برگزار كنيد. اينقدر سوتي ندهيد ،مردم خر نيستند كه با گفتن براي ساندويچ و ... به راهپيمائي آمده،حرف احمق هائي چون شماها را باور كنند. اين حرف شما هم از عصبانيت شما از حضور بزرگ مردم هست. همه هم ميدانند، خودتان را گول نزنيد. سخت هست ولي حقيقت را بايد پذيرفت! (270468)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۴۰:۵۳
در غرب مردم نه گرسنه اند نه بيكار عزيز. يادت نره (270581)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۱:۲۱:۴۵
پس عجب مردم باحالی دارم ما!
هم گرسنه اند و هم بی کار ولی بازم میان در دفاع از نظام تظاهرات میکنن
بابا ایول مردم ما!
راستی توی اروپا اصلا کسی رای میده که بخواد در حمایت از دولت تظاهراتی بکنه؟
جوک نگو هموطن! (271072)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۲۰:۳۹
خوب ما هم گفتیم همین مردم گرسنه و بیکار را بیارند تو خیابون نه غربی ها را عزیز.
درضمن یه سری به اخبار جهانی از همون کانال هایی که خودتون قبولشون دارید یه سری بزنید تا ببینید الان مردم ایران گرسنه اند یا مردم دول سرمایه داری عزیز (271182)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۵۲:۰۷
از چیزی که تعجب می کنم اینه که برادر عزیز (نویسنده ) با زبان طنز به غرب حمله کرده ولی ظاهرا قبله بعضی ها لندن و واشنگتن و پاریسه که اینقدر برآشفته اند! خدایا سرنوشت ما را به دست کسانی که در روز روشن خورشید را انکار می کنند نده! خدایا دشمنان ملت ایران را خوارتر و ذلیل تر از امروز گردان تا شاید عده ای مثلا روشنفکر ! به خود بیایند و حق را بپذیرند. (270469)
 
کورش
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۸:۵۲:۰۸
احسنت
فکرنمی کردم درون اصولگراها کسی با قلم به این قدرت وجود داشته باشه (270370)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۲:۵۳
عالی بود عالی
\"سربسته بگویم این سخت‌ترین کار دنیاست. شیعه علی بودن و محافظت از عثمان تا که این پیرهن دوباره شر نشود.\"

تقصیر چه کسی است نمی دانم؟ اما وقتی شکم ها پر ازحرام شد، سرپسرفاطمه بر نی ها سوار میشود! پرچم آتش زدن مقدمه است. (270479)
 
صابر
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۴:۴۶
یه نفر که می گه \"منم آدمم\" (نظر کد 270431) فرموده: خوب خودتونو نشون دادین شیپشوها!

ما هم خدمت جناب مدعی آدمیت می گیم اولا دروغگو دشمن خداست عزیزم. دوما ادب مرد و این چیزا که یادت هست؟

خدمت حسین آقا هم می گیم: از این نظرای عصبانی دلگیر نشو. خودت بهتر می دونی کجاشون می سوزه! (270481)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۰۶:۱۹
نوشته زیبایی بود. لذت بردیم. یا علی.دست مریزاد. (270484)
 
فریبا م
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۱:۱۲
ادعای نوریزاده و سازگارا که گفتند اون همه جمعیت رو با ساندیس و کیک آوردند تو خیابونا، بدترین توهین به مردم بود و نشان از عمق دوری آقایان ار واقعیتهای درون ایران داشت
...آخر مردم ما اینقدر بدبخت و نخورده هستند که برای ساندیس بیان راپیمایی؟ (270410)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۰۵:۴۰
آخه اون ها و طرفدارانشان اگه این حرف ها را هم نزنند که ما خیال می کنیم لالند! (271170)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۸:۴۰:۴۰
فکر کنم اینا که با این نظر مخالفت کردن جزو همونایی هستن که به خاطر ساندیس و کیک رفتن راهپیمایی (271264)
 
نادره خ
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۲:۵۴

میبینم که برادرای بسیجی دست به قلم شدن...خوبه ...خوبه...
اینم بخونین خیلی قشنگه:

http://ayateghamzeh.persianblog.ir/post/690/
(270437)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۱۴:۲۵
میبینم که غیر قمه و چوب ، اغتشاشگرها دست به قلم هم هستند. اینم خیلی خوبه (271177)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۱:۰۸
نظرات سبزها را بخوانید.برای خیلی جالب است.می گویند شما در امنیت می ایید و شعار می دهید و ما زیر باتوم و گاز اشک اور .شما را با پول نفت می اورند و انکسی که بعد از اینهمه سخت گیری باز هم بیرون می اید جان بر کف هست و ...

دوستان سبز ! شما در مورد مخاطبانتان چه فکری می کنید.شما چه انتظاری دارید.در خیابان راهپیمایی بکنید (بدون اتش زدن و ارعاب و ...) به بالاترین مقامات کشور توهین کنید و اصول قانون اساسی را لجن مال کنید و بعد هم از شما با ساندیس و کیک پذیرایی شود.اصلا بیایید بر عکس فکر کنیم.مثلا حکومت جمهوری خالی است و ما اسلامگراها نامزدمان در انتخابات شکست خورده.با همین نسبت.حالا ما هر روز بیاییم توی خیابون و در کمال ارامش و سکوت داد بزنیم : حکومت اسلامی و به تمام ارکان جمهوری خالی توهین کنیم و همین بازیها که شما دارید در می اورید را در بیاوریم.شما طرفداران دمکراسی و ازاد اندیشی و زنده باد مخالف من و ... جند روز ما را تحمل می کنید.در مورد ما چه می گویید.انوقت باز هم پلیس شما از ما با ساندیس و کیک پذیرایی می کند.
من بارها گفته ام کاش این حرکت توهم سبز یک پایه عقلانی داشت و بر پایه دروغ بزرگ تقلب استوار نبود و کاش سبزها هم می فهمیدند که مخالفانی دارند که اکثریت هستند.چون اولین قدم پیروزی قبول شکست هست.اما سبزها هیچ شکست و انتقاد و حقیقتی را قبول نمی کنند. (270514)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۳۶:۰۴
خیلی جالبه دوستمون میگه شما سبزها هم اگر بیایید در خیابان ولی شعار ندهید و حرفی خلاف خواست حکومت نزنید اشکالی ندارد و برخوردی نمی شود! واقعا باید به شما به خاطر این نوع استدلال و منطق تبریک گفت! من نمیدونستم که هر روز زندگیم در 28 سالی که از عمرم گذشته رو در حال اعتراض بودم و خودم خبر نداشتم! سالها برای رفتن به مدرسه و دانشگاه و سر کار و غیره در خیابانها رفت و آمد داشته ام و نمی دونستم وجودم از نظر شما یعنی اعترا ض! پس جا هم داره از شما تشکر کنم که مرا تحمل کرده اید در این سالها چون اعتراضاتم را بیان نکرده بودم! آخه این چه حرفی هست که میزنی برادر؟ مگه میشه آدم اعتراضی داشته باشه بدون اینکه بتونه بیان کنه؟ در ضمن شماها چرا اینقدر دیر پیگیر این اعتراضات شدید؟ (270586)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۱:۳۳:۵۲
مجید جان دلبندم اعتراض با وحشیگری فرق میکنه
اعتراض شما همین بس بود که سیزده میلیونتون اومدین به موسوی رای دادین
اما اگه بخواین حقتون رو با آتش زدن دکان و مغازه و ماشین و موتور و آسیب زدن به اموال عمومی و فحش دادن به ارکان نظام و قانون اساسی بگیرین قبول کن که حقتون رو ادا نکردیم!
میدونی ترکیه اگه کسی به آتاتورک فحش بده یا سربازی اجباری نره ملیت ترکی رو ازش میگیرن؟
میدونی توی انتخابات امریکا که جورج بوش و جان کری با هم رقابت داشتند و کارشون به دادگاه و رای دادگاه برای تصدی کرسی ریاست جمهوری کشید جان کری که کاندیدای شکست خورده بود گفت حتی اگه تقلب هم شده باشه آرمانهای قانون اساسی رو برتر از درگیریهای سیاسی میدونم و به هیچ عنوان اعتراضی نکرد
میدونی توی همین افغانستان وقتی عبدالله از کرزای شکست خورد و قرار بود به دور دوم برسه از ادامه مبارزه انتخاباتی انصراف داد فقط برای ثبات کشورش؟
میدونی با همین نامه نگاریهای آقای هاشمی که توش حرف از دود و آتش و این چیزا میکنه و موسوی و کروبی که سرجمع نصف آرای کاندیدای حریفشون رو هم نداشتند و ادعای تقلب کردن باعث شد که اسرائیل به خودش جرات بده چند تا ناو جنگی رو به از خلیج عدن به مقصد خلیج فارس بفرسته؟
یا شما واقعا به اندازه اون عبدالله افغانی نمیفهمید یا به اندازه جان کری امریکایی میفهمید و کمی شیشه خورده دارید که اینطوری خودتان را به خواب خرگوشی زده اید و ادعای حق میکنید!

بابا یکی نیست به این جماعت سبز! بگه شما که اینقدر ادعا دارین اولین بیاین اولین ادعای بزرگتون که همون تقلب در انتخابات هست رو اثبات کنید بعد بیاید برای خودتون روضه و یاسین بخونین!

اما همه میدونن که این حرفای شما و امثال شما فقط یک بهانه است برای اینکه از کلافگی ذهنی خودتون خلاص بشید حاضرین به هر نوع سمپاشی ذهنی تن بدین

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه! (271077)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۲۵:۴۱
آخه سبزها ادعا می کنند ما راه پیمایی سکوت می کنیم ما را نگیرید (271186)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۴۶:۵۲
دوست عزيز شما آن جا كه هستي اعتراضتان را بكنيد ديگر به نظامي كه در ايران هست چه كار داريد؟ (271348)
 
معترض
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۲:۲۴:۲۹
این ها می خواهند عین 4 سال را بریزند تو خیابون و پلیس هم اخطار بده که این آخرین دفعه است و قوه قضاییه هم در تمام 4 سال داره بررسی می کنه اوضاع خوبیه نه؟ (271185)
 
طوری
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۳:۵۸
احسنت بر تو که فرزند شهیدی و درود بخاطر نوشته زیبایت که اشک از چشمانمان جاری کرد و جوابم به آن آقایی که گفته بود من هم فرزند شهیدم ولی با تو مخالفم این است که شاید پدر تو جز کشته های اغتشاشات اخیر بوده یا اینکه از اعدامیهای ضد انقلاب و ساواکیها و گرنه این نوشته درد دل تمام خانواده شهدای انقلاب است. (270522)
 
مديسا
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۲۴:۵۲
احسنت برادر منهم با افتخار در آن راهپيمايي با شكوه شركت كردم گرچه به من سانديس و تي تاب نرسيد يعني در خيابان آزادي فقط آب مدني آنهم به تعداد محدود پخش مي كردند ولي همان هم كه به شما وبقيه دادند نوش جان همه سربازهاي ولايت سيد علي عزيز به كوري همه خوارج نهرواني عهد شكن (270524)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۲۸:۴۳
احسنت برادر منهم با افتخار در آن راهپيمايي با شكوه شركت كردم
شما از بلژيك تو راهپيمايي شركت كرديد يا بعدش رفتين بلژيك يا ؟ (270574)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۳۷:۳۳
ببخشيد من اشتباهي اسم شما را در جواب كامنت بالاتر نوشتم (270580)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۵۰:۵۰
نمدونيستم بلغارستان هم خيابان آزادي داره! (270590)
 
روباه مکار!
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۵۵:۲۴
ببخشید شما از بلژیک تو راه پیمایی تشریف داشتین؟ (270917)
 
محمدیان
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۳۱:۱۰
امروز صبح که اینو خوندم اشکم سرازیر شد
الان هی دارن با دستم اشکامو پاک می کنم که بتونم دکمه های کیبوردو درست فشار بدم

بابا الف شیرت حلالت.
حسین قدیانی، خدا مادرت را برایت نگهدارد و اون دنیا با پدرت و سیدالشهدا محشور بشی.
حسین جان، این مردم طرفدار عدالت و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی،خیلی زبون و قلم اینطور زیبا نوشتن ندارن. ترا به خون پدرت قسمت میدهم هرروز بنویس وچون نوشتن تو در این کولاک فتنه از هر کاری واجب تره.
ضمنا به نامردهای ضدانقلابی که دور احمدی نژاد هم جمع شده اند و دارند زیراب اصولگرایی را میزنند هم بزن.

از دور دست و پایت را می بوسم (270491)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۳۸:۲۸
ولایت فقیه و جمهوری اسلامی اعتقاد ماست و برای آن بیش دویست هزار شهید دادیم،ما برای اعتقادمون می جنگیم ولازم بشه بازم شهید میدهیم حالا بقیه هرچی میخواهند بگویند. (270533)
 
موسوی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۰۹:۵۱:۳۴
خواننده ها مثل اینکه ادبیات پاس نکردند .. ... زیاد از صنایع ادبی سردر نمی آورند... به همین دلیل متن قابل فهم نبوده.
به هر حال نویسنده بسیار عالی عقاید یک مسلمان متعهد و مقتدر و ثابت به ارزشها دینی را به ترسیم کشیدند.
بله بچه مسلمون همیشه آماده است و تمام تیرهای ترفند را ماهرانه از بین می برد.
بچه ها قوی باشید که در ظهور امام زمان در صف اول باشیم .
به امید دیدار. (270542)
 
مينا
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۱۰:۱۴
واقعا كه شرم آوره. چقدر قشنگ به جون هم افتاديم. حتي از دريدن گوشت همديگه هم ابايي نداريم. كي اين وسط از اين همه نفاقي كه بين اين ملت انداخته نفع مي بره! نگيد بيگانه ها كه خنده داره. ما نسل متفكر تمام اين سالها بوديم. چقدر قشنگ همه آلت دست اين قدرت طلب ها شديم. دست مريزاد به گردانندگان نظام. (270557)
 
غلامعلی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۲۵:۰۷
چرا به راهپیمایی نرویم هرگاه به راهپیمایی می رویم حکومت به هر نفر از ما یک منزل در شمال تهران ویک ویلا در شمال کشور میدهد با این اوصاف اگر امریکا هم بگوید من هم همین کار میکنم مثل رژیم ایران خانه وویلا می دهد بازهمان جمعیت 70 میلیونی برای امریکا راهپیمایی میکند ولی متاسفانه سران امریکا گدا صفتند وحاظر نیستند کمی سرکیسه خود را شل کنند ما تا زمانی که در هر راهپیمایی جوایز اینچنینی می دهند به راهپیمایی میرویم امریکا مرد است از بخشش را از حکومت ایران یا بگیرد (270569)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۳۶:۴۸
احسنت بر تو که فرزند شهیدی و درود بخاطر نوشته زیبایت که اشک از چشمانمان جاری کرد و جوابم به آن آقایی که گفته بود من هم فرزند شهیدم ولی با تو مخالفم این است که شاید پدر تو جز کشته های اغتشاشات اخیر بوده یا اینکه از اعدامیهای ضد انقلاب و ساواکیها و گرنه این نوشته درد دل تمام خانواده شهدای انقلاب است.

اين توهين بزرگيست كه ميكني خانم مديسا
اون دنيايي هم هست. اگر فرزند شهيد جنگ تحميلي بود آن دنيا چه جوابي داري به ايشان بدهي؟ چرا تحمل مخالف نداريد شماها (270579)
 
مقیمی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۱:۳۵:۰۲
سلام دوست راه کج کرده من
ما در طی 8 سال بجای باتوم تیر و ترکش خوردیم و بجای گاز اشک آور گاز خردل.
تو ندید بدیدی و با چهار تا گاز اشک آور و باتوم هیجانی شده ای و فکر میکنی شق القمر کرده ای و داری انقلابی بزرگتر از انقلاب 57 بوجود میاری.
دوست عزیز بوی کباب میاد اما خر داغ میکنن. (270641)
 
mehdi
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۲:۲۴:۳۲
اقای سایت الف که خوب کاری کردی و نوشته فرزند شهدی راک موافق اقای احمدی و وتظاهرات دولتی بود را گذاشتی . کارت محشره . یک لطفم بکن و عدالتت را کامل کن و یک نوشته هم از دختر شهید همت ویا زنش که کتک خورده و توهین شده بهشان را بذار تاب بینیم اونا چی میگم .و یا یک نوشته از همین جلائی پورکه دوسه تا برادرش تو همین جنگ کشته شده و پسرشم که شاگرد اول دانشگاه بوده و الانم نمیزارن بره دانشگاه ومیگن قران خوندنش حرف نداره بزار تا ناله و شکایت اوناروهم گوش کنیم وقضاوت . با تشکر پیشاپیش (270680)
 
م ح
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۳:۴۹:۴۹
حیف و صد حیف! که شهدا بازیچه شما شدند و خانواده اشان نقل حرفاتون. شما که نمی دونم از کجا کامنت می ذاری حتی نمی دونی که شهید همت دختر نداره و دو تا پسر داره! ما خیال می کنیم که شما اشتباهی گفتی همت. برو یکم در مورد این شهدا مطلب بخون! و کمی تاریخ .خیلیها از صدر اسلام به این ور قران را به زیبایی می خواندند و حتی حفظ بودند ولی در امتحانات بزرگ رفوزه شدند. فکر کنم نیازی نیست اسم بیارم اکثرا می شناسنشون! (271211)
 
ehsan10
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۶:۳۹:۱۸
دیروز بخشی از صحبتهای پسر شهید همت و دختر شهید باکری را کامنت گذاشتم.
ظاهرا الف صلاح ندید منتشر کنه؟! (271237)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۱-۰۴ ۰۱:۰۶:۱۷
دختر شهید همت؟
حداقل دو تا حرف که میخوای بزنی ببین درسته یا نه! دروغگویی هم حدی داره (280242)
 
میر حسین در برابر ساندیس!
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۲:۳۴:۳۲
به مردم ساندیس دادن که اومدن ..... چی بهشون دادن که اونطور از نه دل شعار دادن؟

حداقل چیزی که ضد انقلاب احمق بهش اعتراف کرد این بود که ساندیس برای مردم ما بیشتر از میرحسین ارش داره...... (270685)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۰۷:۲۹
\"من هم فرزند شهیدم و پدرم همان هندا 125 را سوار شده است ولی نگاه متفاوتی به رابطه دین و حکومت دارم\". اينو مرتضي فرزند شهيذ گفته. منظورت چيه؟ دين بدون سياست يا سياست بدون دين، البته به جاي سياست، حكومت هم ميشه گذاشت.
جنبش سبزي ها! خدايي جنبشتون خداييه يا لاتي؟ مشكلتون احمذي نژاده يا اصلا كل نظام. تكليف خودتونو مشخص كنيد. دختر چادري سبز نشان روزهاي اول انتخابات چه رابطه‌اي با حاميان لائيك اينروزهاي اين جنبش داره.
يعني شعار تبليغاتي \" هر نفر يك ستاد\"‌ موسوي اينقدر رودرباسي زا بود كه اينهمه طرغدار كج و ماوج و مي بينه باز هم بهشون ميگه \" مردم خداجو\". با شيخ اصلاحات تو خونش زير عكس امام خميني عكس مطبوعاتي ميگيره، بعدش دلبخواهي حرفهاي امام و پخش ميكنه. هرجاش كه بهش خورد مصداق ميشه و اونجا كه فرمود\" تو غلط مي كني قانون و قبول نداري،‌ قانون تو رو قبول نداره\" رو بي خيال ميشه و ميزينه زير همه جيز.
اگه دولت احمدي نژاد بده، چرا همه اونوريها هم با هاش بدند؟ از كي تا حالا اسرائيل شده دلسوز نطام اسلامي ايران؟، امريكا و انگليس بماند.
خلاصه، سرتونو درد نيارم برادران و خواهران سبز. از من ميشنويد خودتونو با رنگ‌ها تزيين نكنين. چون يا يه روزي از مد مي افتن يا كلاً از بين ميرن. تمام (270711)
 
علي
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۳۲:۴۲
واقعا حضور اين همه آدم به نفع نظام خيلي درد آور بود بطوريكه اقليت سبز و اربابانشون هنوز از شوك اين حضور در نيامده اند. از فردا هست كه همتون افسردگي بگيريد! تنها راه نجاتتان پيوستن به مردم است وبس! (270744)
 
siamak
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۴۳:۴۷
ما که ساندیس ندیدیم ولی اگه واقعا فکر میکنید سیاست ساندیس جواب میده به شیخ بگید یک کم از پولهای شهرام جزایری رو خرج ساندیس کنه تا به جای 4 تا دونه آشوبگر، یک تعداد آدم حسابی بیان مثل آدم اعتراضشونو نشون بدن (270756)
 
دهاتی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۳:۴۴:۲۱
من از مشهد کامنت گذاشتم به همه بگویید انتخابات مال تهران که نیست عینک بدبینی را بردارید و سری به شهرستانها بزنید ببینید ولایتی ها زیادند یا حزب الشیطان. قطعا خواهید دید و که 40 میلیون حامی نظامند و ولایتمدار.
لطف کن از طرف خودت حرف بزن نه تمام شهرستانی ها... والا ما هم شهرستانی هستیم اینجور که شما میگید نیست دقیقا بر عکسه...!ضمنا به جرات میتوان گفت اکثرا اونهای که معترض هستن در تهران شهرستانی هستن و بچه پایین شهر...و اینکه خودت هم میدونی اکثرا این معترضین دانشجوها هستن واکثر دانشجوهای دانشگاهای تهران شهرستانی..بحث حق و حقیقته و عدالت و انصاف وازادی در این اتنخابات...........بحث تهرانی و شهرستانی نیست(اگر چه در بحثهای دبگر موافق این هستم که تهران ایران نیست)

و بگم من نه رزمنده بودم نه خانواده شهید....ولی همین الان در این اتاقی که نشتم بردار یک شهید هست و در اتقای دیگر بردار شهیدی دیگر..... هیچ وقت مثل شما به این چیزها افتخار نکرده ونمیکنه...... میخواستی از راهپیمای و ساندیس وتی تاب بگی میگفت و حیف که ارزش پدر شهید رو پایین اوردی و برابر با ساندیس و تی تاب قرارش دادی....افسووس.. (270757)
 
بهمن
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۱۸:۰۵
چه عجب يك نفر اعتراف كرد كه مردم را با اتوبوس آورده اند كسي پياده با پاي خود نيامده! (270890)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۸:۴۵:۱۰
بهمن جان یا شما خیلی پرتی یا خودت رو به پرت بودن زدی.
به نظرت این تعداد جمعیت حداقل چند تا اتوبوس میخواد؟به قول دوستان شما اگه همه رو با اتوبوس آورده باشن کمترین جمعیتی رو هم که بخوایم حساب کنیم 2 ونیم میلیون نفر که اگه تو هر اتوبوسی هم 100 نفر سوار شده باشن(که انقدر بالا حساب کردم که دوستان سبزیمون خودشون هم یه خورده فکر کنن) میشه 25000 تا اتوبوس.به نظرت با عقل جور درمیاد؟چطور این تعداد اتوبوس رو مخفی کرده بودن و هیچ کس نتونست ببینه یا یه عکس کوچولو ازش بندازه؟فکر نکنم تو کل کشور این تعداد اتوبوس به یکباره کسر بشه و آب از آب هم تکون نخوره.
منی که با ماشین شخصی خودم رفتم و ماشینم رو تو ستارخان با اون همه شلوغی که جایه پارک نبود هر کی هر جا گیر میاورد میذاشت(حتی وسط خیابون)جز این مردم نبودیم؟
کسی نگفت پای پیاده اومدن،خودتون بودید که این شایعات رو درست کردید،چون دیدن این عظمت و جمعیت مردم دیگه جایه حرفی براتون نمیذاشت دست به توسل دروغ و شایعه شدید.
ولی هر کس با هر چی گیر اورده بود اومد.حال شما چشمان خود را باز هم به حقیقت ببندید و شعار ما بیشماریم سر دهید. (270987)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۲۷:۲۳
من پياده رفتم (271158)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۴۰:۰۷
با اجازه مولایم \" سید علی\"

فلعن الله امةً اسست اساس الظلم

فرزند شهید عزیز، خدا پدر بزرگوارت را با امام حسین محشور فرماید که فرزند

صالحش این چنین زیبا حرف دل همه ما را بیان کرد درود بر تو.

خداوند انقلاب اسلامی ما را از شر دشمنان داخلی و خارجی حفظ نماید. (270911)
 
قرباني سانسور
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۴۳:۲۱
آقاي الف يا آقاي دكتر توكلي يا هر سانسور چيه ديگه اي كه اونور هستي
شرايط خودتون رو براي نمايش دادن پيام ها بنويسيد تا ما وقتمون را براي پيغام گذاشتن هدر نديم
من بارها و بارها پيام مودبانه خودم رو گذاشته ام اما شما هيچكدام را نمايش ندادين
اگر قرار است پيام ها فقط از يك جناح خاص باشد شهامت داشته باشيد و واضح بنويسيد
راجع به اين عزيز هم بگم همه شهيد دادن و تو معترضين هم خيلي ها خانواده شهيد هستند
پدر خود بنده 25 سال است كه جانباز است و ما با افتخار از اون نگهداري مي كنيم
هيچكس به سانديس خوردن شما ايراد نگرفته و نمي گيرد حرف ما اين است كه چرا تو تظاهرات جناح ديگر بجاي سانديس اتوبوس مجاني و ....
آيا بايد همه تو اين جامعه يك جور فكر كنند اگه اونجوري كه شما ها فكر مي كنيد فكر نكنند بايد كتك بخورند كجاي دنيا اينجوري غير از ايران و چند كشور عقب مانده؟ (270588)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۸:۳۲:۳۳
دوست عزیز،به نظرت اینا میان تظاهرات؟یکی از تظاهراتاشون رو بگو که تا به حال مسالمت آمیز رفتار کرده بودن؟میان سطل آشغال آتیش میزنن به بهونه گاز اشک آور،ولی وقتی هنوز گاز اشک آوری شلیک نشده چی؟یا اون ساختمون رو برایه چی به آتیش کشیدن؟یا برایه چی پلیس رو زدن؟تو کدوم کشوری از همین کشورهای پیشرفته که ازشون خط میگیرید یا کشورهای عقب مونده،کسی جرات حمله به پلیس یا کتک زدن پلیس رو داره؟
اون خونواده ای که شهید داده،میدونه این انقلاب چه جوری سرپا ایستاده،برایه همین به رسانه های غربی که روز تجمع اعلام میکنن گوش نمیده.به بیانیه هایی که سازگارا و مخملباف میدن توجه نمیکنه،به عاشورا توهین نمیکنه،چون فرزند شهیدشون یا پدر شهیدشون یا برادر شهیدشون و یا ... برایه همین دفاع از اسلام و کشور رفتن کشته شدن.چون امام حسین الگوشون بود.نه امثال رجوی ها و آمریکاییها ...
تو کدوم کشور دنیا به قانون اساسیشون توهین میکنن،تو کدوم کشور دنیا به مقدساتشون توهین میکنن؟تو کدوم کشوری دنیا(به غیر از ایران)با شعار قانونگرایی میان جلو و ادعای قانونگرایی میکنن ولی وقتی به جایی نمیرسن هیچ کدوم از کاراشون بر اساس قانون نیست؟
شعار زنده باد مخالف من یعنی این که پلیس رو بزنید؟نیروی بسیج رو بزنید؟بسیجی رو آتیش بزنید؟عکس امام پاره کنید؟قانون اساسی رو زیر پاتون بذارید؟ (270978)
 
ن
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۱:۲۹:۲۳
دوست عزيز شماييد كه حضور در اين راه پيمايي را به سانديس و مرخصي ربط مي دهيد و فكر مي كنيد اينان به عشق سانديس و كيك به راه پيمايي آمده اند و به مردم توهين مي كنيد ما نفهميديم اينان كه از همه قشري بودند شما مي خواهيد اعتماد اينان را جلب كنيد شما كه ارزشي براي فهم و درك آنان قائل نيستيد و مي گوييد موضعگيريشان براي سانديس و كيك است و لابد با توجه به حضور خوش حجاب ها در تظاهرات شما آنها هم كه با شماها مي آيند براي برخي خدمات ويژه ي ديگر است (271369)
 
.
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۲:۰۷:۵۰
موضوع مهمتر از ساندیس و کیک، این بود که در ساعت اداری همه را جمع کردند بردند راهپسمایی!
حالا کارمندی که به نون شبش محتاج است، می تونه نره؟! از ترسش می ره دیگه!
چون تو ادارات معلوم می شه که کی رفته و کی نرفته، ممکن است فردا پس فردا براش دردسر بشه........ (272064)
 
فاروق
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۴۱:۲۳
فرانسه در اعتراض حاشيه نشين ها به ساركوزي
دانمارك حاشيه اجلاس محيط زيست
كانادا حاشيه اجلاس جهاني سازي
اسپانيا حاشيه حضور اوباما
چين خبيث حاشيه حضور سركار عليه كلينتون
انگليس اعتراض خشونت آميز مردم به پولشويي و فساد مالي اعضاي پارلمان
ايالات متحده كشتار تمامي فرقه داويديان به فتواي كشيش رابرتسون به همراه تعداد زيادي اعضاي خانواده آنها.
و كشورهاي عقب مانده ديگر همه جا وقتي كسي بخواهد جلوي قانون بايستد مجازات مي شود الا ايران كه بعد از چند بار آشوب عده اي مخالف تازه براي دفعه چندم آخرين بار اتمام حجت مي كنند و تازه از طرف مقابل براي نظام و دولت شرط و شروط مي گذارند. (271542)
 
-
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۴۷:۳۲
دوست عزيز
من پدرم هوندا 125 نداشت وضعمان اونقدر ها خوب نبود اما يه ياماها قراضه اي بود. پدرم جبهه بود اما شهيد نشد.(گاها به شوخي ميگم اگه شهيد نميشدي لااقل جانباز ميشدي تا حالا من به فكر مهاجرت به يك كشور ديگه نباشم.)
يادم هست اول جنگ موج انفجار گرفت. هر شب خانمان پر بود از اقوام كه قران مي خواندند چون فكر مي كردند او خواهد مرد....
يادم هست خانمان را فروختيم تا خرج دوا و درمانش را بدهيم. (يادم نيست اون زمانها بنياد جانبازاني بود يا نه....)
الان هم گوشه اي از اين مملكت دارد به كمك فرزندانش (نه سهام عدالت و نه پول نفت و نه ....) زندگي مي كند. و من فرزندش به فكر رفتن از اين مملكت.....
هيچ پرسيده ايد مني كه زماني تمام لباس هايم را سبز مي گرفتم تا مثل سپاهي ها باشم الان از اونا فراريم....
اگه پاسخي يافتي بگو... چون من ديگه از اينجا خسته شده ام. (270537)
 
یک هم وطن
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۷:۳۳:۲۵
دستت درد نکند .خدا به شما خیر بدهد. از نوشته زیبایتان بسی لذت بردم واشک در چشمانم حلقه بست . از خدا می خواهم به این کوردلان که این تظاهرات پرشور را زیر سوال می برند سر عقل بیاورد ...... الهی آمین (270944)
 
معلم
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۷:۴۳:۲۳
خدمت حسین آقا ( قدیانی ) سلام عرض میکنم - بنده یک دانش آموز با مشخصات شما در دورۀ ابتدایی داشتم که اگر شما باشید افتخار میکنم . اما بنده ضمن اینکه جملات توهین آمیز شما و سایرین را رد میکنم عرض کنم که کسی که خداوند را و حضرت بقیه الله را ، حاضر و ناظر می بیند و قصد قبول شدن دارد ،نباید توهین کند زیرا از مسیر الهی دور شده و نشانۀ نفسانیات است! و امّا چند نکتۀ بسیار مهم : 1-برای بهتر فهمیدن ، ذهن را باید از پیش داوری و تعصب غیر منطقی ، خالی کرد تا حقائق ،آشکار شود ( در قیامت ، برای پیروی چشم بسته امتیازی نمی دهند ) ! 2- دین اسلام می گوید که : حرف ها را بنشوید و بهترین را انتخاب کنید ( حالا ما آیا واقعا\" پای صحبت صاحبان سخن موافق و مخالف نشسته ایم و واقعا\" از نظراتشان مطلع ایم - یا آنچه را که از طریق تبلیغات گسترده ، برای ما وانمود کرده اند باور میکنیم ( که بسیار خطرناک است ) لذا باید مراقب باشیم که بالای قبری گریه نکنیم که مرده ای در آن نباشد . -- والسلام - خداوند همۀ ما را از شر ریاکاران و ایادی شیطان ، در امان نگهدارد . (270950)
 
فاتح
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۹:۱۰:۵۴
آی داد.....
آی هواااار....
بابا سبزا، زردا، قرمزا،...
چجوری نمیفهمین که این مطلب یعنی:
دو زار فکر کنین. تهمت ساندیس و ساندوچ، توجیه شیپورچیای ماهواره ایه که میگفتن نظام طرفداری نداره و حالا باید یه دلیل ارائه بدن واسه حضور اینهمه آدم.
واقعا عجب فیلمایی هستین ها. یعنی مردونه از این متن به این نتیجه رسیدین که ساندیس داده بودن؟
من ماموریت بودم. اما همه خونواده رفته بودن. تو محرم هم برای اعتقادمون کلی خرج کردیم که تشنه ساندیس نباشیم اما همیشه تشنه برکات انقلابیم. نذر سلامتی رهبر تو راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۰۰تا ساندیس پخش خواهم کرد. (271002)
 
سعید رضوانی
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۱۹:۵۵:۵۱
بسمه تعالی
تا زمانیکه ما نپذیریم که مردم شعور دارند و خود انتخاب می کنند همین حرفها هست
اینکه آقایان آن سوی آب سی سال است که تظاهرات مردم ایران را به خاطر ساندیس و چلوکباب می دانند اصلا مسئله سختی نیست
مهم این است که موسوی و طرفداران وی رای احمدی نژاد را به خاطر یک کاسه آش و یا یک گونی سیب زمینی می دانند و استدلال هم می کنند و رسما هم می نویسند !
اینها با سخنان خود به شعور ملت اهانت می کنند
بعد توقع دارند مردم به آنها رای بدهند
خود را نخبه می دانند و آنقدر تاکید می کنندکه خودشان هم باور می کنند
و بقیه را آدمهای نفهمی می خوانند که باید به قیمومت آنان تن در دهند
تا روزگاری که این جماعت چشم بر مردم ما بسته اند همین راه را می روند و خودشان برای خودشان کف و هورا می زنند (271018)
 
رزمنده
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۲:۴۴:۳۴
بسم الله الرحمن الرحیم

لطفا دفاع مقدس را در اینگونه مسائل خرج نکنید

زمانی که جنگ به ما تحمیل شد نوجوانی شانزده ساله بودم , حدودا 3 ماه از آغاز دفاع مقدس می گذشت و هر روز بی قرار بودم به جبهه بروم و با تلاش زیاد دفتر اعزام را پیدا کردم ولی چون نفرات داوطلب به اندازه کافی برای آموزش تکمیل نشده بود آن را منوط به ثبت نام بیشتر کردند ، آنقدر در محل و مدرسه اطلاعیه دست نویس زدم و با امام جماعت و بچه محل ها صحبت کردم تا توانستم تعدادی را با خود برای رفتن به جبهه آماده کنم ، به خدا که همه از روی عشق و ایمان و هدایت الهی بود لذا از آن شخصی که اینگونه اظهار نظر می کند توصیه می کنم دفاع مقدس را به این نحو معرفی نکند. (271107)
 
عمار یاسر
۱۳۸۸-۱۰-۱۵ ۲۳:۵۸:۳۲
بعضی از رفقای سبز معترض میگن که فضا و میدان اعتراض برای ما مهیا نیست و حکومت با ما برخورد میکند!
سئوال من اینه که چرا قبل از انتخابات کسی دنبال مجوز و راهپیمایی مسالمت آمیز و در چارچوب قانون نبود؟اما وقتی رای مورد نظر از صندوق در نیامد همه به یاد جنبش اعتراضی خیابانی شدند؟
در ضمن مگه ما در عصر فضای سایبر زندگی نمی کنیم؟
امروزه روز خیلی مسخره است که کسی بگوید من در عصر ارتباطات زندگی میکنم و نمیتوانم اعتراضم را بیان کنم؟
یا ما رسانه نداریم؟مگه شما معتقد نبودید هر ایرانی یک ستاد و هر ایرانی یک رسانه است؟
ضمنا مگه دوستان با ساندیس توییتر و فیس بوک خوراک دهی نمیشن؟
ساندویچهای مکدونالد بی بی سی و VOA که میلیونها دلار خرج بر میداره برای کی سفارش داده میشه؟
راستی میدونستید اقازاده لندن نشین در مهرماه سال قبل از بی بی سی بازدید داشته و قرار بوده بین اونجا و دفتر پدرش تبادل آرشیوی برقرار کنه؟ (271123)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۱۰:۳۷
ایزد متعال بنیاد دورویان و منافقان را بر کند اجیر شده گانی که در صف ملت همیشه تاریخ سبز ما رخنه میکنند و بنام ملت سبز مغازه اتش میزنند و غارت میکنند.سوت و کف در روز عاشورای حسین مظلوم را به حساب حامیان میر حسین مظلوم میگذارند.افلا تعقلون. (271153)
 
hannaneh
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۱:۴۶:۵۰
درود و سلام خدا به حسین قدیانی که پیرو خط حسین بن علی. آفرین بر تو که انقدر قشنگ با نگارش قشنگت مثل حسین زهرا حق رو زیبا جلوه دادی. کیک و آبمیوه هم نوش جونت به کوری چشم دشمنای سید علی! صحبتی هم با آقایون مخالف: کسایی که ما هواداریشون می کنیم انقد شرافت داشتن که بهمون یه ساندیس بدن ! اگه رهبران شما و سران فتنه هم یک صدم رهبران ما به فکرتون هستن بگین یه ساندیس مفت هم به شما بدن افسوس که اونا به فکر شکم خودسونن نه شما ! (271163)
 
حقگو
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۴:۰۲:۵۴
خبرگزاري فارس: حسين قدياني به عنوان مسئول جديد

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ معرفي شد (270976)
 
یکی
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۴:۱۶:۴۷
لطفا توجه کنید:
86/07/02
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8607020338
(\" حسين قدياني به عنوان مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ معرفي شد.

اسدالله بادفر، دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ در گفتگو با فارس، اظهار داشت: در مراسم توديع و معارفه‌اي كه با حضور محمدرضا مرداني، رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر كشور در ناحيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ برگزار گرديد، حسين قدياني به عنوان مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ معرفي و از زحمات احمدرضا زرگر، مسئول سابق اين تشكل، قدرداني شد.
وي در پاسخ به سوالي در مورد تغييرات صورت گرفته در شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ، خاطرنشان ساخت: حسين قدياني به عنوان مسئول اين شورا در خصوص تغييرات احتمالي تصميم خواهد گرفت و تاكنون در اين زمينه اقدامي صورت نگرفته است و اعضاي شوراي تبيين مواضع سابق همچنان در اين شورا حضور دارند. \")
(لینکش رو هم گذاشتم اگه کسی خواست.)
اگر به تاریخ خبر دقت کنید مال دو ساله پیشه! شما که ادعا دارید حقگو هستید کاش تمام حق را می گفتید. من هم رفتم جستجو کردم و خبر را عینا گذاشتم.
1- از کجا معلوم است که ایشون همان حسین قدیانی فرزند شهید باشند.
2- نمی دونم چند تا مسئول بسیج عوض شده ولی حداقل می دانم که کس دیگری الان مسئول بسیج هستند.
3- حالا چه ربطی داره. طرف اگه مسئول بسیج باشه اونم از نوع دانشجوییش نمی تونه صحبت کنه!
استدلالتون بسیار ضعیف بود. حتی من نفهمیدم چه ربطی به این نوشته داشت که شما ذیل نظرات این متن ، این جمله توضیحی را با تبختر فرمودید. انگار که کشف بزرگی کردید. چشمها را باید شست عزیز به اصطلاح حقگو. (271216)
 
فاروق
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۲۵:۰۹
اينكه افشاگري نداره تو گوگل سرچ كني حسين قدياني اولين چيزي كه مي آد همينه(البته قبل از انتشار اين متن زيبا)... نخبه جان! آخر اين هم شد استدلال (271516)
 
دارا عرفانی
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۵:۴۷:۰۶
بابا اون یک قدیانی دیگر است
چقدر شما گیج می زنید؟! (271617)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۴:۵۶:۵۶
خدارا شکر این مطلب طنز بود، وگرنه اینجا ملت همدیگر رو تیکه پاره میکردند. (271220)
 
meisam
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۸:۵۲:۰۸
درود و سلام خدا به حسین قدیانی (271269)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۰۹:۲۰:۱۹
سلام حسین جان
دستت درد نکنه
یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره
این برادران قدیم با همه رسانه های داخلی و حمایت همه جانبه اربابهای امریکائی و انگلیسیشون از20روز قبل از هر مناسبتی دعوت به حضور میکنن .نتیجش میشه 400 تا 500نفر (که نصفشون هم وارداتی هستن)ولی بر خلاف تصور باطلشون این مردم نخورده کیک و ساندیس نیستن و برای دفاع از ولایت پا به خیابونا میذارن
وای به حال کسانی که این جمعیتهای میلیونی و عاشق رو طالب کیک و ساندیس معرفی میکننو خودشونو به خواب میزنن.چون به زودی سیلی محکم ملت مسلمان
خوابشونو آشفته میکنه.
البته متن شما بصورت طنز اعتراضی بود و بدجوری حالشونو گرفته
بازم برامون بنویس
متشکرم (271290)
 
ره گذر
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۰۲:۳۰
سلام ما از جلوی در خونمون پیاده اومدیم تا میدان انقلاب (تقریباً 30 دقیقه راه است) البته آنقدر جمعیت برای آمدن به راه پیمایی زیاد بود که اتوبوس ها جوابگو نبودند و من که بیکار تو خونه نشسته بودم و نمی دونستم که ساندیس می دهند به عشق آقا امام زمان (عج) و خوشحالی قلب ایشان آمدم که در روز عاشورای جدش آنطور مردم عزادار را کتک زدند و پرچم ابا عبدالله الحسین(ع) را سوزاندند و قلب رهبرمان را به درد آوردند من قبل از این شاید از هر 10راه پیمایی شاید در یکی از آنها شرکت می کردم ، اما این راه پیمایی حرف های دیگری هم به جز آنهایی که در تمام راه پیمایی ها گفته شده است می گفت که ما از این جنبش سبز دیگر خسته شده ایم و خواستار نابودی آن هستیم که دیگر جامعه و مملکت و مردم را از آرامش نسبی هم که داشت را از ما گرفته اند و ادعاهای واهی خود را که غرب در این چندین ساله بعد از انقلاب در سرشان کرده است را در بوق و کرنا کرده اند و خود را به امام راحل ما می چسبانند
متاسفم واقعا که دیگر برای فرصت دادن به شما زمانی باقی نمانده است و مطمئن باشید اگر حرفتان حق بود همه مردم با شما یک صدا می شدند.
پس ساکت شوید و دیگر حرف های بزرگتر از دهانتان نگویید.
الهم عجل لولیک الفرج (271324)
 
زهرا
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۰۶:۳۶
منم پیاده رفتم و افتخار می کنم (271326)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۳۷:۱۳
این ساندیس و اتوبوس با پول بیت المال بوده
من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم (271343)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۷:۰۴:۳۲
البته ما هم از حقمان در قبال بیت المال نمی گذریم. همانهایی که طی آشوبهایتان سوزاندید و غارت کردید. (271720)
 
نیلوفر
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۴۰:۲۶
واقعاً متاسفم که با همدیگه اینجوری برخورد میکنید ما همه ایرانی هستیم حالا چه کسایی که به احمدی نژاد رای دادند چه کسایی که به موسوی رای دادند بهتر احترام همدیگر را نگه داریم . هر کس یک عقیده و یک نظری داره حتی توی خانواده بین مادر و دختر و و....... بحث پیش می یاد اما نباید این بحث و گفتگو باعث سوء استفاده دیگران بشه ما باید با هم متحد باشیم وگرنه معلوم نیست عاقبت ما چی می شه در ضمن مطمئن باشید کشورهای بیگانه هیچوقت دلشون برای ما نمی سوزه اونها سنگ خودشون به سینه میزنند و دنبال منافع خودشونن نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی. (271345)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۵۴:۲۶
زندگي - دين وحكومت اسلامي ما بهم گره خورده است ما نه كشوري كمونيستي هستيم نه فئوداليسم نه ماركسيست به اين نظام افتخار ميكنيم . آزادي نوع سبز يعني شركت درپارتي هاي شبانه ومختلط - مصرف مواد مخدر- فمنيسم بودن - همجنس بازي و....... افتخار سبز اموي تشويق وپشتيباني رقاصهها - منافقين - طاغوتيهاي فراري- بني صدر - وزيردولت اصلاحات و---- (271353)
 
تارزان
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۱۷:۴۱
اين اجتماع عظيم مردم در تهران،آخرين اتمام حجت مردم با منافقين و اراذل و اوباش بود و از همه مهمتر به موسوي و كروبي و بيگانگان كه اگر يك بار ديگر دست از پا خطا كنيد با مردم طرفيد...... (271416)
 
ایمان از مشهد
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۸:۵۴:۰۵
سلام خدمت همه خوانندگان و با تشکر از آقای حسین قدیانی عزیز
مستند هولوکاست سبز (این مستند به بررسی وقایع پس از انتخابات در مصاحبه با استاد حیدر رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام ثقفی، مهندس عباس سلیمی نمین و ... ) و
مستند ایران سبز (در این مستند کارگردان با رجوع به طیفهای مختلف مردمی و مصاحبه با آنها فضای واقعی انتخابات دهم را در موضوعاتی چون عدم تقلب و جریان سازی آن، نقش روستائیان در انتخابات و ... را نشان می دهد. حضور در شهرهای مختلف کشور چون شهرستانهای استان های خراسان، همدان، عشایر خرم آباد، کردستان و ... از نکات بسیار برجسته و درخشان این مستند می باشد که با توجه به کم کاریهای رسانه ملی در نشان دادن این بدنه اجتماعی (روستائیان و شهرهای نقاط مختلف کشور) سوژه مناسبی انتخاب شده است. این مستند 40 دقیقه ای توانسته است با زبان تصویر و نگاهی واقعی به انتخابات دهم به دور از هیاهوهای رسانه ای و فضای مجازی به راحتی اثبات کند که نقش همه مردم در عرصه سیاسی کشور اثرگذار بوده است و نه فقط تهران و فهم و تحلیل سیاسی عامه مردم (که در برخی مصاحبه ها عیان است) بخصوص در این دوره بسیار بالاتر از خیلی از به اصطلاح نخبگان است.) از همه خواندگان خواهش می کنم این مستندها را نگاه کند و خواهند فهمید آنچه را که بایستی می فهمیدند.
حسین قدیانی عزیز قدم در راهی گذاشته ای که تهمت و افترا زیاد به تو و امثال تو می بندند محکم بایست و استقامت کن و محاجه کن که ان الله مع الصابرین
همیشه همین طوری بوده است و خواهد بود؛جبهه مردمی حق علیه باطل عاقبت پیروز است.
این کسانیکه که هر برچسب و خدعه عمر و عاصی را امروزه با رسانه دشمن(بی بی سی و VOA و . . .) به این نظام می زنند، اگر به طور واقعی برای عقیده شان وقت بگذارند خواهند دید که صاحبان این 40 میلیون رای، سیاسی نیستند (به معنای سکولار آن) بلکه جوش و خروشی دارند برای احیای اندیشه های حضرت امام(ره) و گفتمان انقلاب اسلامی و همه ی شهدای انقلاب و دفاع مقدس. امامی که ملاک را همیشه حال فعلی افراد می دانستند هر که می خواهد باشد. و امروز افراد خودشان را مستقل می دانند و گذشته شان را به رخ می کشند.
و در آخر حسین جان باید به آنها گفت:
مگذار كه اين قافله از راه بيفتد
اين قافله از راه به ناگاه بيفتد (271822)
 
علي
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۲۹:۳۸
به نظرم پس از اون تجمع خيلي بزرگ مردم تهران، كوچكترين حركتي از سوي فتنه سبز،براي هميشه طومار اونا و سرانش پيچيده خواهد شد ،چرا كه حكومت با پشتوانه محكم مردمي،خيلي راحت با اغتشاشگران برخورد خواهد كرد،يعني مجبور به برخورد با آنان خواهد بود.لذا مخفي شدن و از كشور در رفتن بهترين گزينه اين افراد است! (271428)
 
سجاد
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۳۷:۴۹
انصافا خودمونیم با انصافانه نگاه کنیم جالب بود خیلی ادبیاتش با حال بود کنایه های جالبی داشت البته اینها علاوه بر بار اعتقادی اسن متن بود (271445)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۴۱:۱۲
راستی قضیه ترتیب درج نظرات چه جوریاس
پس شما هم ساندیس...... (271454)
 
حميد
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۴۲:۰۵
برايت متاسفم فقط همين! (271455)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۱۶:۲۱
آفرين. من كامنت نمي‌ذارم با الف هم حال نمي كنم اما احسنت (271506)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۵۳:۵۹
جمهوری اسلامی به مردمش می‌رسد؛ حرفی هست؟! (271559)
 
ايراني
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۵:۳۳:۴۵
هوالعليم
با سلام خدمت همه دوستان، هموطنان عزيز،
بايد همه به برخي بفهمانند كه شركت كنندگان در راهپيمايي عاشورائيان مخالف شخص خاص يا طرفدار شخص خاصي نبودند كه مه به عشق حسين عليه السلام و اصل ولايت فقيه شركت كردند.متاسفانه صداو سيما و عده قليلي در راهپيمايي به ذخاير انقلاب توهين كردند وگرنه همه ما مسلمان و شيعه و دوستدار اهل بيت و امام ره و مقام رهبري هسيتم.فتنه گران كساني هستند كه به آشوب دامن مي زنند و بدون دليل به افراد توهين مي كنند و مردم را ضرب و شتم مي كنند.چرا بايد اجازه مي داديد تا منافقين دوباره سر از خاك بردارند و بين حزب ا... تفرقه بيندازند.خدا ظهور آقا امام زمان عجل ا.... را نزديك كند و ملت را از دو دستگي و نفاق نجات دهد.والسلام (271602)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۱۷:۱۲:۱۳
خیلی زیبا بود،ممنونم. (271732)
 
یاور
۱۳۸۸-۱۰-۱۶ ۲۰:۱۰:۲۵
رفیق!
من از تو زرنگترم . می دونی چرا؟
چون ساندیس جمهوری اسلامی رو نخوردم ولی جوجه کبابای بچه های خط امام را تا دلت بخواد.
آخه قبل از انتخابات همون بی سواده، آدم کم داشت واسش تبلیغ کنه، دست به جیب شد و به خط امامیا یه حال اساسی داد.
وقت انتخابات که میشه کار می گیره و نونمون حسابی چرب میشه. ما هم که از خدا خواسته تو مراسماشون کمک می دیم و اگه پولی تو جیبشون سنگینی کنه زحمت خرج کردنش را می کشیم.
کاشکی نوشتت زودتر به دستم می رسید تا مثل بقیه بچه های خوابگاه تو را هم خبر می کردم بیای تو جمع خط امامیا. امام را من ندیدم ولی اگه اون هم مثل اینا اینقدر کریم و بنده نواز بوده خدا رحمتش کنه.
راستی شماره موبایلت را برام بفرست، جدیدن هم کرم یه عده ایشون گل کرده!
تو خوابگاه، خبرش پیچیده، هرکی تو دستشوییا شعار بنویسه پول خوبی میدن.
فقط از این می ترسم یه روزی این برنامه ها به خواطر حذف خط امامیا بخوابه.
اخه خط امامیا اگه تو انتخابات نیاند از کی پنج هزاری های تا نخورده با مهر میرحسین بگیرم.
راستی این نظاممون خیلی تیزه! تا اون کاری را که می خوان انجام ندی ساندیس نمی دند.
ولی خدا خیرشون بده خط امامیا را که اول پولش را می دند و بهمون اعتماد دارند. حتی اگه تو انتخابات بهشون رای ندیم یا تبلیغاتشون را کف خیابونا پخش بکنیم.

امسال با سالهای دیگه دو تا فرق داشت:
اول اینکه بعد از انتخاباتم از کرم خط امامیا بی بهره نبودیم و خوب به جیب زدیم
دومم اینکه این آخریه خط امامیا هم مثل دارو دسته شما به قحطی خوردن و دیگه مردونه خرج نمی کنند. جمشید دوستم که برای همین کارا شبا می یاد خوابگاه با هم تا صبح گعده می گیریم، می گفت این احمدی نزاد اینقدر اقتصاد مملکت را به ... داده که دیگه خط امامیا هم خسیس شدند و بنده پروری نمی کنند.
ولی کور خوندن. چون ما هم تا پول را نگیریم براشون قدم بر نمی داریم.
یا حق (271867)
 
سید علی عابدین زاده
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۰:۴۱:۴۴
اقا حسین عزیز سلام ، من نمی دونم شما چند سالته ولی من 20 سالمه . همسن رهبری آقامون خامنه ای ، 20 سال ! 20 سال جای ما خون دل خورد . شاید دیگه وقتش باشه که هر کسی به اندازه ی وسعش یه باری از دوش پدر عزیزمون برداره . یا علی بگیم و بلند شیم . جای امثال شما خیلی خالیه ، دست به جنبون . نذار قلم سبزها رنگ عاشورا رو تغییر بده . (272041)
 
جلال
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۲:۲۷:۱۷
من خودم هم از کرج با اتوبوس به تهران امدم تا در راهپیمایی 9 دی شرکت کنم.. بالاخره تهران با این گستردگی دیگر یک روستا یا یک دهکده نیست... اما حقیقتا\" بعد پشیمان شدم که چرا به این گردهمایی امدم.. رسانه ملی دارد از بیت المال تغذیه میشود و رسالت عظیمی بر دوش دارد.. این حق مردم است که حقیقت را بدانند و با بدی و زشتی در هر لباسی برخورد کنند.. من نه ماهواره دارم و نه علاقه ای به این قبیل رسانه ها.. اما چند روز بعد در خانه یکی از اقوام صعنه های را از ماهواره دیدم که هنوز هم باورش برایم سخت است.. بعد با انسانهای برخورد کردم که ظهر عاشورا در میان معترضان بودند.. وقتی فیلم گرفته شده با موبایلشان را دیدم از خودم و از رسانه ملی بدم امد.. بخدا اگر این اتفاق در فلسطین اشغالی صورت میگرفت تا چندین روز همین رسانه ملی عزای عمومی اعلام میکرد.. هرگز باورم نمی شد مثل عروسکی با من رفتار شود که نخ ان را به هر طرف بکشند من هم تکان بخورم.. بیشترین ناراحتی من این بود که چرا با دین و باورهای مذهبی مردم بازی می کنند .. اقای توکلی : نماینده عزیز مردم .. به مسئولین و دوستداران نظام در جمع های خودمانی بگوید : با افکار عمومی اینگونه برخورد نکنند .. والله این دو روز عمر و این پست و مقام ارزش انرا ندارد که با باورهای یک ملت اینگونه بازی شود.. این انقلاب اگر در این 30 سال مانده بخاطره حمابت مردم بوده است .. وای به روزی که مردم دلمرده و دلسرد شوند . (272068)
 
۱۳۸۸-۱۱-۱۷ ۲۱:۰۱:۳۸
شما مقیم کرج المان هستی؟ (285266)
 
رها
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۴:۲۷:۵۰
سلام به حسين عزيز
آرزو می کنم که انقلاب ما به انقلاب مهدی پيوند بخورد و امثال من هميشه خاضعانه از شما فرندان شهدا حمايت می کنيم.
مانده ام آنهايی که حرف از سهميه و کارت رزمندگی و اينجور چيز ها می زنند، دين و ايمان دارند؟ وجدان دارند؟

راه شهيد راهی است که امام پيش پای شهدا گذاشت. امامی که فرمود جمهوری بدون اسلامی باطل است واگر کسی ولايت فقيه را بخواهد منحل کند( امام فرمود:) \'من توی دهن اينها می زنم\'. (صحیفه نور)
ما رهرو راه فرزندان شهدا نيستيم. رهرو راه آن شهيدانی هستيم که راه امام را ادامه دادند و جان باختند.
حسين آقا انشاللّه از ياران امام زمان باشی. (272092)
 
بی طرف
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۶:۳۶:۵۰
به نظر می رسه که تمام این نرها توسط یک نفر نوشته شه, به به چقدر همدلی (272102)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۰۸:۵۸:۲۴
سلام عالی بود
باور کنید در جبهه هم به رزمنده ها ساندیس می دادند. اما بزدلها که نمی تونستند تا اونجا برند و ساندیس بخورند. تازه باور کنید تو جبهه یه چیزای دیگه هم می دادند که من هنوز هم که هنوز است توی بازارها ندیدم. یه مسقطی های توی یه قوطی های فلزی گرد وای چقدر خوشمزه بودن اینا کاش می دونستم از کدام شهر میان. که می رفتم پیدا می کردم می خریدم.
این آقایون که این قدر نق می زنند که مردم برای ساندیس به راه پیمایی مردن بخاطر این که اتوبوس هست می رن؟ لابد منظورشان این است که اینقدر مفلوک هستند که وقتی ساندیس هست خودشان هم که ضد نظامند بلند می شوند می آیند راه پیمایی. واقعا ولی باحاله اگه این جوری هست. ساندیس های ما چه معجزه می کنه که دشمن را به دوست تبدیل می کنه (272151)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۱:۳۹:۰۳
خدا پدرتو بيامرزه
حق بزرگي به گردن اين مملكت داره.
ولي دوست عزيز يه خورده چشماتو باز كن. خودتو به خواب نزن. مگه نشنيدي ميگن : \"آفتاب آمد دليل آفتاب\"
سعي كن از خودت فكر مستقل و منطق مستقل داشته باشي. (272757)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۱:۵۴:۵۰
یک سوال از اقای موسوی دارم ایشان چند صد نفر اغتشاشگر حرمت شکن را مردم خداجو نامید حالا این جمعیت چند میلیونی را به نظر ایشان چه باید نامید ؟ (272766)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۲-۲۹ ۰۰:۵۱:۴۸
ایشان این عده را کارمند دولت که به اجبار به راهپیمایی آمده اند خواند. البته از لفظهایی مانند چاقوکش هم استفاده کرد که اگر ما مثل سبز ها فرصت طلب بودیم ( مانند قضیه خس و خاشاک) به خودمون میگرفتیم و مجلس عزا می گرفتیم واسه خودمون (298314)
 
محمد (عاشق ایران و همه ایرانیان چه شیعه چه غیره و...)
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۴۳:۲۵
بنازم انقلاب اسلامی را که با ساندیس...
کاش کاش ما سبزها هم می توانستیم آزاد مثل شما بنویسیم
فقط همین
فقط همین
کاش ما هم صدا و سیمایی با پول بیت المال داشتیم
کاش حسین سرخ و سبز را به روایت شریعتی ما هم می توانستیم بگوییم و بنویسیم
کاش این همه جریان خبر رسانی فیلتر نبود که فقط سایت های شما باز باشد و بقیه فیلتر
کاش هواپیمای صدا و سیما 25 خرداد را هم برداشته بود
کاش بغض حرف های ما که نه توهین دارد نه تحقیر توی گلومان نمی ماند
کاش میدانستید ما عاشق آزادی برای همه و اول برای شما هستیم
کاش ما هم وبلاگی سایتی فضایی برای نوشتن و سخنرانی کردن داشتیم.
کاش این بغض را بتوانیم با صدای بلند گریه کنیم و نترسیم (273058)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۰:۳۵:۳۷
خواهش میکنم احساساتی کار نکنید
برادر من من نمیخوام بگم شما حق ندارید .
اما در برابر توهین به حسین و ولایت فقیه باید چه بغضی تو گلو گیر کنه
ما باید متحد شویم . وقتی دیدی که دشمن داره سو استفاده میکنه چرا نخبگان جریان اصلاخ طلب حتی برای یه بار نیومدن بگن ما پشتیبان ولی امرمون هستیم
این مشکلات خودمونه
به خدا آرزو داشتم سران این جریان یه بار بیان و بگن ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم نه این که رهبرمون را از ارزش بیندازن
اگه این کار رو میکردن الان تو تظاهراتمون آدم های منافق که یه موقع خود ما با دست های مشت شده تو دهنشون زدیم جرات نمیکردن برگردن ولیدر شورشی بشن و مردم ما رو به آتش زدن دعوت کنن (273733)
 
سعيد
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۱:۱۵:۱۸
سلام
تشکر از اقاي قدياني با اين قلم خوب از شهدا و انقلاب دفاع و تجليل کردند
و از خرد شدن استخوانهاي امريکا و... صحبت کردند
افرين افرين (273740)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۲۱ ۲۰:۳۱:۰۲
موقع خوندن مطلب نمی دونستم بخندم یا گریه کنم .
اما موقع خوندن کامنتها گفتم شاید اجر نویسنده بیشتر بشه اگه کامنتهای نیشدار رو بخونه .
درد آور ترین چیز اینه که همیشه حق مظلومه. چهره واقعی اش رو نمی ذارن نشون بده .
بهترین راه ، راهیه که نویسنده مقاله انتخاب کرده :
گریه با خنده ! (274678)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۰ ۰۳:۰۰:۴۶
دمت گرم. حق مطلب رو ادا کردی. رحمت به اون ساندیس پاکی که خوردی! (286044)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۰:۳۵:۱۲
چرا وقتی دو نفر عقاید همدیگر رو قبول ندارند هر طرف میخواهد خود را برحق جلوه دهد....کدوممون بصیرت ائمه و حضرت محمد را داریم که آنطرف را متهم به وطن فروشی و یزیدی بودن میکنیم؟اگه 9 دی میلیونها نفر امدند 25 خرداد هم خیلی ها آمدند هر دو طرف هم مسلمان و اکثرشون شیعه حضرت علی هستند.دعوای حکومتی ها هم بر سر ارث پدری است که هرکدوم فکر میکنند انقلاب سهم انهاست.ما هموطنیم اول ایرانی هستیم بعد اصلاح طلب و اصولگرا و هر چی دیگه. (288199)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۶ ۱۰:۳۶:۲۱
اگه نتیجه انتخابات از قبل معلوم نبود چطور ایرنا تیتر پیروزی احمدی نژاد با 63 درصد اراء را ساعت 20 الی 21 روز 22 خرداد میزند.اگه خودم با چشم خودم این خبر را در ایرنا نمیخواندم میگفتم احمدی نژاد با رای مردم رئیس جمهور شده ولی با این وضع معلومه همه چیز از پیش تعیین شده بود (288905)
 
محمد مهدي
۱۳۸۸-۱۱-۲۸ ۱۶:۰۷:۵۴
در فرهنگ لغات ثبت خواهد شد:
جنبش سبز = وطن فروشي (289690)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.