نظر منتشر شده
۷۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 61542
دلایل حسینیان برای استعفا از نمایندگی مجلس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۲
حجت‌الاسلام روح الله حسينيان نماينده تهران در نامه‌اي به هيئت رئيسه مجلس، تقاضاي استعفا از نمایندگی مجلس كرده است.

به گزارش الف از خبرگزاری‏ها در نامه حسینیان آمده است:



با عرض سلام؛ چنانچه بيشتر دوستان مطلع هستند، اينجانب نزديك به دوازده سال است كم و بيش در حال مبارزه با جريان انحرافي به اصطلاح‌ اصلاح‌طلبان هستيم. خداوند خود مي‌داند كه چه ظلم ها، فشارها، تهمت‌ها، توهين‌ها و تحقيرها را از اين جماعت شنيدم و ديدم. در اين ميان نصحيت‌ها و زخم‌ زبان‌هاي دوستان را با همه تلخي‌هايش به جان خريديم؛ اما به ياري خداوند كه همه انگيزه‌ام او بوده هرگز احساس ضعف و ناتواني نكردم؛ بلكه هرگاه حملات اين جماعت بيشتر مي‌شد احساس نشاط مي‌كردم. اما امروز بيش از هر زماني احساس دلشكستگي و سرخوردگي مي‌كنم.



امروز خود را ناتوان‌تر از هميشه مي‌يابم. هر اقدامي آغاز كرديم با رقابت پيچيده پارلمان تاريست‌هاي حرفه‌اي نقش بر آب شد. جناح اصلاح‌طلب نزد رئيس عزيزتر و ارزشي‌تر شدند و هر روز ما مطرودتر و بي‌خاصيت‌تر. من خود را موجودي شكسته خورده و سرخورده مي‌بينم وقتي مي‌بنيم رياست كميته دفاع مجلس يكي از فتنه‌گراني است كه از بانيان اتهام تقلب در انتخابات بود. وقتي مي‌بينم مجلس اصولگرا نماينده‌اي را براي اين كميته انتخاب مي‌كند كه تا ديروز علناً از يكي از سران فتنه دفاع مي‌كرد و يك روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و تنها با تاجران كويتي مي‌نشيند و برمي‌خيزد و رسالتش توزيع آدامس در بين نمايندگان است.



امروز مي‌بينيم ده‌ها نشريه با حمايت بيت‌المال تمام ارزش‌هاي اخلاقي و سياسي امت حزب‌الله را زير ضربات خود گرفته‌اند. وقتي از ريشه‌ اينها تحقيق مي‌شود مي‌بينيم هر دسته‌اي از اينها از دفتر يكي از مسئولان جمهوري اسلامي سيراب مي‌گردند.

امروز مردمي كه دنبال صد هزار تومان وام مي‌گردند ناگهان چشم باز مي‌كنند ده‌ها ميليون تومان بيت‌المال به جيب هنرپيشه‌هايي مي‌ريزد كه نه دل در گرو اسلام دارند و نه در گرو حتي اين كشور و بدتر ناگهان تصوير آنها را در كنار هم بايد شاهد باشيم و هيچ‌كس هم اخم نكند؟ چرا مأيوس و سرخورده نباشم.



امروز بسيج و نيروهاي انتظامي كه در جريان فتنه‌هاي اخير در خط مقدم عليه مزدوران آمريكايي مي‌جنگيدند تا از امنيت مردم دفاع كنند به بهانه‌ تخلف چند نفر (كه بايد هم برخورد شود) اينان با تمام وجود مورد تحقير و ظلم دادگاه‌هاي نظامي قرار مي‌گيرند، تمام بدنه تحت تعقيب قرار مي‌گيرند. فرماندهان مورد اذيت و توهين قرار مي‌گيرند؛ ولي هيچ كس دفاعي نمي‌كند و هيچ‌كس نمي‌پرسد نيرويي كه مي‌خواهد از امنيت مردم و اركان نظام دفاع كند با اين روحيه زخم خورده چگونه و چرا؟



من خود را سرخورده و شكست خورده مي‌بنيم كه كساني در دفاتر مسئولان نظام جمهوري اسلامي حاكم شده‌اند كه 180 درجه با رهبري نظام زاويه دارند. چرا احساس يأس و شكست نكنم كه با همه فداكاري اين مردم معتقد و ولايتي در اين نظام كساني نصب مي‌شوند كه تا ثريا فاصله با رهبري نظام دارند كساني كه در اين فتنه تا جايي كه احساس ترس نكردند از حريف حمايت كردند.



من نمي‌دانم اگر به كارگيري اين افراد چند چهره به مصلحت مي‌باشد آيا سرخورده شدن صدها مانند من هم مصلحت اين نظام است؟

البته مي‌دانم كه همه براي نصب اين افراد توجيهي دارند و ادله و مباني؛ اما بايد به من حق بدهند كه آنان خضرند و من موسي، بسياري از تصميمات را نمي‌فهمم، بسياري از رفتارها را سوراخ كردن كشتي انقلاب مي‌دانم، بسياري از الطاف كريمانه به منافقان را ساختن جدار بر مردمي بي‌معرفت مي‌دانم كه از لقمه‌‌اي بر گرسنگان راه كوتاهي كردند. بسياري از شخصيت‌كشي‌ها را قتل بي‌گناهان مي‌دانم. اعتراف مي‌كنم كه اشكال از من و بي‌عمقي من است به همين جهت اين حق را به خضر نبي مي‌دهم كه مرا از خود براند و به همين جهت من به آنها حق مي‌دهم تا به من بگويند: «اَلَم اقُل لكَ انّك لن تستطيعَ معي صبراً» و باز بر سرم فرياد زنند‌ «هذا فراقٌ بيني و بينك».



من يك ظاهرگرا هستم فقط اين را مي‌دانم كه طبق قانون اساسي در مجلس سوگند خورده‌ام و هم‌صدا با ديگر نمايندگان تكرار كرده‌ام كه «من در برابر قرآن مجيد به خداي قادر متعال ياد مي‌كنم و با تكيه بر شرف انساني خويش تعهد مي‌نمايم كه پاسدار حريم اسلام و نگهبان دستاوردهاي انقلاب اسلامي ملت ايران و مباني جمهوري اسلامي باشم.» ولي مي‌بينيم تجربه اين مدت به من نشان داده است كه قادر به وفاداري به اين سوگند نيستم.



مطمئن هستم كه با مرگ سياسي يا جسماني حقيري مانند من نه بر دامن كبريايي ولايت گردي خواهد نشست نه از روند انقلاب خواهد كاست و مطمئن هستم يأس و سرخوردگي اين بنده حقير در روحيه حتي يك نفر هم تأثير نخواهد پذيرفت. اين سيل خروشان هم‌چنان به پيش خواهد رفت و آنچه نابود خواهد شد درماندگان و خستگان و فرسودگان خواهند بود.

از طرفي مي‌دانم كه كينه‌توزان از اين به بعد تحليل‌ها خواهند كرد و خواهند گفت نتيجه تندي و افراط همين است. بگذاريد تا هر كس هرچه مي‌خواهد قضاوت كند. قضاوت‌ نهايي با خداوندي است كه بر همه دلها آگاه است و انگيزه‌ها را بهتر از همه ما مي‌داند و به عدل و انصاف حكم خواهد راند.

آنچه كه بايد بدانند اين است كه من لحظه‌اي از گذشته خود پشيمان نيستم و از آنچه با من شده است راضي به رضاي اويم چون همه آنها «بعين‌الله» بوده است.



در پايان از امت حزب‌الله و به خصوص مردم تهران كه به اينجانب رأي داده بودند عذرخواهي مي‌كنم. من قول داده بودم كه به شما خدمت كنم و حال خود را ناتوان از خدمت مي‌دانم. اميد است كه در دو سال آينده فردي انتخاب شود كه بتواند خدمتگزار شما ملت خدايي باشد.

بسيار فكر كردم بسيار دعا كردم و از خداوند خواستم تا راهي براي خروج از بن‌بست به من نشان دهد: اما خود را همچنان در مقابل هزاران سؤال امت حزب‌الله بي‌جواب مي‌دانم. خداوند تنها يك راه را به من نشان داد و آن گوشه‌گيري و عزلت‌ البته «لاتَدري لعلّ اللهَ يُحْدِثٌ بعد ذلك امراً»

بدينوسيله رسماً استعفاي خود را از نمايندگي مجلس شوراي اسلامي خدمت هيئت رئيسه محترم اعلام مي‌دارم.



با آروزي طول عمر رهبر عزيز

دولت به كام باد

روح‌الله حسينيان»



 
 
محمود
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۶:۱۵:۵۲
باسلام. مردی را تمام کردی حسینیان! درود بر تو و عزم راسخ شما که نتوانستی برای قدرتی که به آب بینی بز تشبیه شده، تمکین کنی! امیدوارم برای آنانی که دانسته و ندانسته فریب دنیا و دنیاطلبان را خورده اند، پند و اندرزی باشد. انشاءالله خون های بناحق ریخته شده شهدا، خود دامان خائنین را بگیرد و رسواشان کند. یا علی (272429)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۹:۱۲
اتفاقا من از آقاي حسينيان خوشم نمي‌آيد ولي ايشان از افرادي مثل شما كه به اسم بسيج جفا كرديد هم گله كرده.
مواضع آقاي حسينيان در اين استعفانامه بيشتر از اينكه با دولتي ها باشد بر عليه آنهاست و از فساد دولتي ابراز انزجار كرده.
اميدوارم بعضي ها (كه اگه اسمشونو بنويسم نظرمو منتشر نميكنين) ياد بگيرن و استعفا بدن --. (272466)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۴۲:۲۸
آقای حسینیان دست راستتون زیر سر خیلی ها باشه (272492)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۲۷:۴۸
بله آقاي ر . و آقاي كاف كه از طيف خودشان هستند (272825)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۰۵:۰۴
با اینکه می دونم،تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری....
نرو....
نرو.....
نرو......
یه ذره شعری شد ولی جدا\" نرو... (272564)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۴۴:۰۰
این هایی که به آقای حسینیان توهین کردند خجالت بکشند. شما هم که روش اسلاف پرونده ساز و تهمت زنتان در دوره اصلاحات را زنده کردید.
حسینیانی که در سال 76 به خاتمی رای داد، اگر اهل بازی قدرت و منفعت شخصی بود در اوج دوران قدرت اصلاح طلبان، تجدید نظرش را اعلام نمی کرد.
حسینیان هم می توانست مثل خیلی های دیگر خود را به ندیدن بزند و هم آبروی خودش و خانواده اش حفظ می شد، هم اینکه به لیفت و لیسی می رسید.
حسینیان با آن افشاگری اش ترور شخصیت شد و بدترین توهین ها و تهمت ها بر علیه اش زده شد؛ اما در دوران سیاهی که هیچ امیدی به گشایش نبود، بر سر حق و عدالت ایستاد.
درود بر وجدان بیدار و آزاده حسینیان که هیچگاه عقایدش را به مصلحت ها و منافع شخصی نفروخت. کسانی هم که در این نظرات به او تهمت زده اند، فقط شخصیت و فرهنگ خود را نشان داده اند و کار کثیف پرونده سازان دوران اصلاحاتچی ها را تکرار کردند.
خداوند از سر دروغ ها و تهمت های آنان نمی گذرد.
الف که این همه نظرات توهین آمیز و بی دلیل را علیه روح الله حسینیان منتشر کرده است، این نظر را را سانسور نکند، شاید عده ای که هر روز و بی دلیل به حسینیان و دیگران تهمت می زنند به فکر بیفتند. (272836)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۲۹:۰۰
چرا توهین می کنی من کی مسخره کردم
یه خورده هنری خواستم ایشون نره
من بسیاری از مواضع ایشون رو دوست دارم و آدم درستی می دونم (273036)
 
محمد حسین اکبری
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۲:۳۳
جناب آقای حسینیان
ما از شما بیش از اینها انتظار داشتیم.
مگر یادتان رفته که علی (ع) را به جز 4 نفر بقیه تنها گذاشتند. مگر یادتان رفته که امام حسین و 72 تن از یارانش در برابر 30 هزار نفر ایستادند. مگر یاس گناه کبیره و از جانب شیطان نیست؟ مگر اصلا مومن مایوس می شود؟ مگر شما قول قرآن کریم را فراموش کردید که گفته
\"قُلْ إِنَّما أَعِظُكُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى‏ وَ فُرادى‏\"
شما که در مسندی هستید که باید از اسلام و انقلاب دفاع کنید چرا صحنه را می خواهید خالی کنید؟ (272830)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۱۱:۲۳:۰۴
این که خدا جای حق نشسته معنی اش همینه...
و سیعلم الذین ظلوا ای منقلب ینقلبون (272870)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۶:۳۰:۳۵
واقعا حيف است مجلس از حضور شخصي اينچنين با چنين طبع لطيفي بي بهره باشد! (272432)
 
kian
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۰۳:۲۸
اینهم نوعی مظلوم نمایی وعوام فریبی برای تخلیه عصبانیت مردم از عملکرد های افراطی ایشان است. حتما هیئت رئیسه نیز قبول نمیکند . شاید هم احمدی نژاد مثل سعید مرتضوی برایش پستی در نظر گرفته ..... البته میدانم جزء نظرات غیر قابل انتشار میگذارید. (272560)
 
مقاوم
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۶:۳۵:۴۸
اقای حسینیان میدان را خالی نکنید امروز جامعه بیشتر از هر روز به مسوولان ارزشی و ولایی نیازمند است.\"علی را تنها نذارید\". (272438)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۴۴:۲۶
اینقدر برای احمدی نژاد یقه پاره کرد ولی احمدی نژاد محلش نگذاشت تا دق کرد و استعفا کرد (272494)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۶:۵۶:۵۷
به نظر می رسد آقای لاریجانی می خواهد خود را برای انتخابات آینده آماده کند به همین دلیل یکی به نعل می زند یکی به میخ. (272451)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۰۵:۴۰
آقای حسینیان، هنوز ایراد شرعی \"تصوير آنها را در كنار هم\" را نمی دانم. آیا هنرپیشه بودن جرم است؟ و چند آیای دیگر. حکومت کردن بسیاری وزر و وبال دارد. والا ما هم خسته شده ایم ولی نمی دانیم از چی استعفا بدهیم. (272457)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۱۰:۲۱
بابا اصلا دعوا سر نشستن نیست
مشکلی اصلی که ایشون گفته اینه که من برای یه وام یک میلیونی باید دم صد نفر رو ببینم و 200 هزار تومن رشوه بدم چرا باید 200 میلیون قلمبه بدن به یه کسی که عکاس هم نیست باز اگه عکاس حرفه ای بود آدم انقدر دلش نمی سوخت (272567)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۰:۲۷:۳۶
اینگونه اعمال آقای مشایی برای آقای چراغ خاموش(حسینیان) تازگی ندارد ایشان باعلم به این مسائل از مرید آقای مشایی حمایت کردند شاید این استعفا با کزارش کمیته تحقیق مجلس در کهریزک ومعرفی متهم اصلی ارتباط داشته باشد و استعفا واکنشی اعتراضی به مجلس باشد (273730)
 
یه ایرانی
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۲:۵۲
بازهم حسینیان که جگرش را داشت که با آنچه موافق بنود همراهی نکند.
یکی مثل این است و یکی هم مثل آقای --- که زمانی مجیز هاشمی را می گفتو حالا مجیز احمدی نژاد یا اون نماینده لاهیجان که تا سال84 اصلاح طلب تیر بود و از اون به بعد یهو شد احمدی نژادی!
آدم اینا رو که میبینه باید به شرف این حسینیان درود بفرسته (272445)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۵:۱۳
قربانی دیگری پیش پای اسفندیار دولت نهم و دهم... (272454)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۱۵:۴۸
احسنت. طیب ا... آدم از دو طرف کجروی می بینه واقعا می فهمه که رهبر تنهاست!
نشان دادید که هنوز هم کسانی هستند که فقط دل در گرو رهبر عزیز دارند و بس.
(272450)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۲۸:۵۵
ناصر خان. دل در گرو خداوند داشته باش (272827)
 
جعفر
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۴۵:۱۲
جناب حسینیان
به نظر ابنجانب شما نباید ناامید شوید در راه مبارزه با بدیها و زشتیها و انسانهای دورو ومنافق از خداوند کمک بخواهید و تا انسان هست دروغ و نیرنگ و فتنه هست و انسانهای مبارز و عدالت خواه باید با صبر و تدبیر و توکل بر خدا به راه خود ادامه دهند از قران استمداد کنید (272496)
 
سید
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۴۵:۲۹
بابا ایول تو دیگه کی هستی (272498)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۵۱:۲۹
آفرین برشما (272506)
 
ali
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۰۱:۰۷
متاسفانه خبرگزاري ايرنا در انعکاس خبر حسينيان بخشهاي مربوط به مشائي استعفانامه را حذف کرده است . (272512)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۰۳:۵۱
آقای حسینیان تنها کسی بود که شجاعانه از دوست خود و خدمتگذار نظام مرحوم سعید امامی دفاع کرد. (272517)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۶:۳۲
مقام معظم رهبری ریشة مسئلة قتلهای زنجیره ای را خارج اعلام کردند. آقای حسین شریعتمداری هم در سرمقاله کیهان پیشینة سعید امامی و سوابق خانوادگی و دوران اقامت وی در امریکا و نوع عملکرد وی در وزارت اطلاعات را مبهم دانسته و وابستگی وی به سرویسهای خارجی را محتمل دانست. متأسفانه فقط اقای حسینیان از سعید امامی جانبداری کرد و داستان برنامه چراغ معرف همگان است و اتفاقاً این نقطه در کارنامه آقای حسینیان نه تنها مبهم بلکه سیاه است. (272676)
 
اسدالله
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۱:۱۷
خروج هر یک از افراطیون از مجلس و حکومت باعث تقویت سریع تمامی نیروهای اصولگرای پیشرو خواهد بود. (272523)
 
بیطرف
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۱:۲۷
احسنت و تبارک الله بر چنین مرد شجاع, راسخ و با اعتماد به نفسی. امید است که الگویی برای دیگران شود. (272524)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۴:۱۳
منظورتان از الگو گذشته ايشان است يا اسعفاي ايشان .لطف شفاف بگوييد (272832)
 
محمد عبد دوست
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۵:۴۲
نتیجه افراط انسانها در مسایل گوناگون خستگی وبریدن در میانه راه و یاس و سرخوردگی میباشد.اعتدال چاره و درمان این مشکل است . انسان معتدل اینگونه مایوس و ناامید نمیشود.به قول شاعر رهرو آن نیست گهی خسته گهی تند رود رهرو آنست که اهسته و پیوسته رود. (272530)
 
دكتر علي محمدي
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۱۸:۲۷
آقاي حسينيان جلو ضرر را از هر جا بگيري نفع مي‌بري. تو هم كيسه گناهانت پر شده
برو به گوشه اي و استغفار را شروع كن شايد و احتمالاً شايد خدا تو را ببخشد. ريشه اين همه ضرر به منافع ملي كشور از تفكرات قجري توست. دوستان ديگرت هم يكي بعد از ديگري به تو ملحق خواهند شد.
محمدي (272531)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۵۲:۰۶
ایشون احتمالا از ملائکه عذاب الهی هستند که چشم برزخی هم دارند و دارن جلو جلو حکم می کنند...
آدم یا یه شعر می افته
واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
نکته داری دارم ز دانشمند مجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند

البته نا گفته نماند من ادعایی ندارم و الحق و النصاف خودم یه پا واعظمD:
ولی خیلی از کارتون بدم اومد که دارید همین طوری حکم صادر می کنید... (272589)
 
آرش
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۲۹:۰۵
باید احساس آقای حسینیان را درک کرد ولی با این حال به ایشان می گویم که جناب آقای حسینیان این همان هدفی است که سال ها مخالفان دنبال رسیدن به اون هستند . کنار کشیدن مدافعان ولایت و اصول نظام از مهمترین هدف دشمنان است که شما دقیقا زدید به هدف و الان خوشحالی اونها رو در بر دارد.
البته مطمئنم که شما کنار نخواهید کشید . اگر از مجلس هم خارج شید می دونم که دلتون نمی آد ساکت بشینید .

موفق و پیروز باشید . (272539)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۰۳:۴۰
آقای حسینیان احتمالا پست بهتری به شما پیشنهاد شده! درسته؟ (272561)
 
میزان
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۷:۳۴:۴۷
آقای ناشناس
امیدوارم خداوند فهم و انصاف ،مروت و بصیرت بیشتری در کلام و عملتان قرار دهد. (272818)
 
بیطرف
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۰۴:۰۰
قطعأ استعفای شما پذیرفته نخواهد شد که جای تأسف دارد اینجانب با آن موافقت کرده امیدوارم در محل دیگری منشأ خدمت باشید . (272562)
 
دکتر ژیواگو
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۱۹:۰۴:۵۰
خیلی خوشحالم که بالاخره ایشون فهمیدن بدرد م
جلس نمیخورن.هرچند صدمات و ضایعات روحی و روانی بیسیاری رو ایشون به جماعت وکلا وارد کردن.استعفای ایشون رو به فال نیک میگیریم و امیدوارم باعث اعتلای ایران عزیز بشود این استعفا. (272563)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۹:۴۸
آقای حسینان جز درشتی و خشونت درمقابل مخالفین خود چیز دیگری نمی شناسد. آخر در این دینی که مبلغ آن است زبان نرمی هم توصیه شده است . خداوند به پیامبرش میفرماید اگر با زبان تند بامردم صحبت کنی مردم از اطراف تو پراکنده میشوند . ایشان حتی در مورد خود نیز رحم نمی کند.و نمی داند که خداوند در قرآن می فرماید (لاتقنطوا من رحمت الله ) با وصف این احساس یاس دارد که خود گناهی نابخشودنی است. (272618)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۱:۰۷:۴۴
استعفاي اقاي حسينيان نماينده محترم مجلس در اين وضع شكننده بنفع نظام مقدس جمهوري اسلامي نبود, ايشان بايد به اين نقطه توجه ميكردند. (272633)
 
سيد مهدي
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۱:۱۸:۳۳
برادر حسينيان
اين امويان همين را ميخواهند لطفا جاي را خالي نكنيد.
سرباز نظام و رهبري تمام آبرويش را بدهد هم نبايد جاي را خالي نمايد.
بمان و خدمت كن (272637)
 
ali
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۱:۲۵:۰۳
احسنت و تبارک الله
دو حالت داره:
یک) فرار
دو) ترفیع رتبه (272639)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۱:۵۴:۳۱
به نظر من این استعفا چیزی جز خودنمایی نیست (272650)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۱:۵۸:۰۷
عزیزان نماینده حقیر مطمئنم که شما سروران از هر جناح وسلیقه سیاسی که هستید یقینا به فرمایش مقام معظم رهبری پایبند میباشید که همگان را دعوت به وحدت و ارامش نموده است لذا عاجزانه خواهشمندم برای اجابت خواسته این سید معزز و برای خاموش شدن ا تش فتنه ،..... با استعفای ... (روح الله حسینیان) حتما حتما موافقت فرمایید تا درس عبرتی برای سایر تندروها باشد. جزاکم الله خیرا (272565)
 
مستضعف
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۰۵:۳۸
جناب حسينيان گرچه انقلاب وابسته به اشخاص نيست اما ما بايد درك كنيم كه در چه موقعيتي چه عملي را انجام دهيم. صيانت از انقلاب ممزوج با خون دل ها و رنج كشيدن هاست. فقط فكر كنيد هر انقلابي اي در هر جايي اينچنين عمل كند، چه بر سر اسلام مي آيد؟ (272656)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۰۶:۰۲
ببینیم آقای حسینیان قراره چه شغلی در دولت داشته باشن که.... (272657)
 
رزمنده
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۱۶:۳۷
کاش مطهری هم ذرهای بصیرت بخرج دهد و در تحلیل سیاسی ذرهای کارکند این بار که رای دایم آقای علی مطهری جان هرکی دوست داری و به حرمت بابات بیا و از حسینیان یادبگیر و از فتنه گران دفاع نکن .چه غلطی کردیم بهت رای دادیم.
کاش دکتر لاریجانی جبران گذشته را با سرعت بیشتر دنبال کند شروع کرده هرچند دیر ولی انتظار بیشتر است رای مردم قم رای به یک انقلابی است نه به یک فردی که ببیند امروز رنگ و جو چگونه است؟ (272663)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۲۶:۴۳
be nazare man masalekheyli faratar az in harfhast
man esme in kar ro mizaram yek no zorazmayi beyne osolgarayane sonnati ba osolgarayane efrati! (272667)
 
حمید
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۳:۱۸:۴۷
یا شاید هم بشه گفت زورآزمایی بین اصول گرایان افراطی و کسانی که درآینده نزدیک با عنوان منافق نامیده میشن.

عین روز برای من روشنه که افرادی چنین افراطی اگر قدرت رو بدون دغدغه به دست بگیرن، بسیاری از اصولگرایان فعلی به زودی به زندان منتقل میشن.

امیدوارم اون روز رو نبینم (272791)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۰:۴۷
این آقای حسینیان یا خیلی احساسی و کم صبر وغیر قابل تکیه واطمینان هست که به درد خدمت در مجلس نمیخوره یا یک نمایش جلب توجه و عوام فریبی است که با سوء استفاده از احساسات پا ک امت بر مسند قدرت بیشتر تکیه زند که مسلما نه وکیل احساسی ونه ریا کار ونه عوام فریب ونه کم طاقت وکم صبر ...........مناسب این مسند نیست وپنانچه مجلس با این موضوع بچگانه برخورد کند والگوی نامناسب ایجاد می گردد امیدوارم حالا که کسی خود را صالح به ادامه وکالت نمیداند شرعا وقانونا وعرفا قابل تشویق به ماندن نیست (272670)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۲:۳۴:۲۶
آفرین بر تو ای روح خدایی ... و ای شکننده صفوف اصلاحی و ای بر هم زننده خواب مشایی و ای دل بسته به ارزوی واهی و ای خسته راه رهایی و ای نماینده مردم خدایی و ای دوستدار نیروهای حزب الهی و ای مستعفی راه نهایی و ای ....
(272551)
 
محمدعلي
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۳:۰۳:۲۰
سلام بر مدافعان ولايت
رهبري انقلاب بيش از بنده و شما از نفاق و كم كاري بعضي مسئولين خبر دارند اخبار ناگواري هم هر روز مي شنوند عملكرد ياران سابق خود را هم مي بينند و غصه مي خورند... اما هيچ گاه كسي نشاني از نوميدي و ياس در وجود ايشان نديده است محكم ايستاده اند
آقاي حسينيان!
براي دفاع از حريم ولايت و اسلام عزيز محكم بايستيد و در امور به خداي تعالي توكل كنيد
رهبري را تنها نگذاريم و نااميد نشويم
وظيفه امان را به درستي انجام دهيم...
بيش از حد توصيه كردم اما عملكرد خودتان را با رهبري مقايسه كنيد و بعد به فكر استعفا باشيد
مدرس هم تنها بود .... (272681)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۳:۰۳:۳۹
خدا به نماینده ی ما که واقعاً باهوش ترین نماینده ی مجلس است توفیق بدهد. امید اول ما درمجلس ایشان است. باید با استعفایش مخالفت شود.
خدائیش راست می گوید. اما عمدتاً مثل ایشان دردمند و فهیم نیستند. (272682)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۳:۴۰:۲۵
امیدوارم دوستان دیگه ای که در هر جایی پست و مقامی دارند و میبینند که واقعا از پس آن پست و مقام بر نمیان هم مثل آقای حسینیان استعفا بدن و در جایی که روح لطیفشان خدشه دار نشه مشغول به خدمت بشن
راستی دوستان عزیز مدافع فکر نکنید چون فقط نظرات شما فقط اینجا منتشر میشه بیشترین یه نگاه به موافقان و مخالفان هر نوشته بکنید متوجه میشوید (272700)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۰-۱۷ ۲۳:۵۹:۳۹
وکیلی که بایستی به دنبال گشودن گره از کار مردم باشد افتاده دنبال انتزاعیات و تخیلات موهوم  (272707)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۴:۳۲:۲۵
گذشته ایشان نشان از آن دارد مفاهیمی چون صداقت و حق و حقیقت و انصاف و
عدالت با آنچه همگان بدان باور دارند همسوئی ندارد از اینرو سر خوردگی ایشان را
میتوان فهمید البته جای نگرانی زیادی نیست چون همفکران ایشان با نفوذی که دارند مانع از آن خواهند شد که این یار مصمم را خانه نشین ببینند . بخصوص بی لطفی مجلسیان به آقای سعید مرتضوی را هم نباید در تصمیم ایشان نادیده گرفت . (272800)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۵:۳۰:۵۱
آیا واقعاً استعفا داره می ده یا یه بازی سیاسی و احساسیه که توش می خواد با مظلوم نمایی مردم رو تحت تأثیر بگذاره؟ (272805)
 
هادی حسینی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۶:۰۸:۵۰
بشنو و باور نکن. میدونه که دوستانش رای مثبت به استعفای ایشان نخواهند داد. این فقط برای خودنمایی است و اینکه تریبونی بدست بیاورد و بیش از گذشته به اصلاح طلب ها بد و بیراه بگوید. (272808)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۷:۲۸:۳۷
سر دسته اصحاب سه شنبه و استعفا ؟

اینقدر ساده نباشید.یا ما رو ساده فرض نکنید

این فقط یک بیانیه سیاسی بود که خواسته بود اهمیتش رو نشون بده ! وقتی یک کسی این مدلی میگه به این دلایل میخوام استفعا بدم و دیگه نباشم یعنی اینکه یا جای منه اینجا و حرف من یا جای اینهایی که توی بیانیه گفتم و حرف اونها .
معمولا هم وقتی کسی این حرف رو میزنه از قبل خودش میدونه که نتیجه چیه . (272815)
 
ازاده
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۰:۱۵:۵۵
من نمیدونم که آقای خسرو خوبان را چه میشود ولی همینقدر مطمئنم که ایشان احتمالن میخواسته جای اسفندیارباشه که نشده (273292)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۵۹:۴۸
تو ای چشمه وحدت
ربوده گوی سبقت

تو ای مانع کثرت
تو ای مثال حدت

ای خسرو خوبان نظری سوی گدا کن
رحمی به من خسته دل بی سرو پا کن (272840)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۱۰:۰۲:۳۸
اما امروز بيش از هر زماني احساس دلشكستگي و سرخوردگي مي‌كنم.
امروز خود را ناتوان‌تر از هميشه مي‌يابم.من خود را سرخورده و شكست خورده مي‌بنيم
اين جملات رو خوب آمدي هستم باهات. (272841)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۱۱:۰۶:۰۹
با اون بخش هایی که راجع به مشایی بود کاملا موافقم (272862)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۱۱:۲۷:۲۲
ایشان در متن استعفای خود از ریاست کمیته دفاع مجلس نام بردند با توضیحاتی که در متن داده شده است مطالب با شخصیت رییس کمیته دفاعی مجلس همخوانی ندارد بدون شک کلماتی برای تکمیل عنوان مورد نظر نویسنده نامه فراموش شده است شایسته است شما هم به عنوان یکی از منابع خبری موضوع را پیگیری و چه بهتر با شخص جناب اقای حسینیان درباره این عنوان{ ریاست کمیته دفاع مجلس} مصاحبه نمایید که منظور دقیق ایشان چیست البته یکی از خبرگزاری ها متن را اصلاح و تکرار کرده است (272871)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۱۲:۰۵:۰۹
اقای حسینیان چرا طاقت مخالفو ندارید. واقعا شما مظلومید یا کسانی که به جرم اظهار نظر در زندان هستنتد؟ اصلاح طلبی جرمه؟ نقد کردن جرمه؟ (272886)
 
رحمانی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۴۴:۱۴
چه عجب این آقای حسینیان یک چیزهایی را دید. معلوم شد ایشان خیلی هم صم بکم عمی فهم لا یفقهون نیستند (273039)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۶:۴۰:۱۲
سلام
برادر عزیز
جناب آقای حسینیان
چقدر احتمال می دهید با رفتن شما در تصمیم گیریهای مجلس تغییر ایجاد شود ؟
اگر که معتقد هستید یک رای شما تاثیر گذار خواهد بود. بایستید که این رای شما به دست نا اهلان داخل و خارج از مجلس نیفتد.
باشد که موفق باشید (273630)
 
atash
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۶:۵۹:۱۶
این امر ممکن است برای اقای حسینیان و همقطارانشان خیلی مهم و حیاتی باشد ولی برای کشور و ملت اصلا\" و ابدا\" مهم نیست . فقط واقع بینی ایشان را میرساند که به موقع اوضاع وشرایط را درک کرده است . (273646)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۷:۵۶:۴۳
ببخشید من یه فارغ التحصیل بیکار هستم امکانش هست ایشان من را بجای خودشان برای نمایندگی معرفی کنند. (273678)
 
حتمي
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۸:۰۵:۴۲
اول اينكه خاتمي وقتي متوجه افراط و تفريطهاي اين آقاشد به ايشان پست نداد
دوم اينكه اگر كس ديگه اي استعفا مي داد به او چه مي گفتند
سوم اينكه اگر ايشان وكيل ملت هستند طرفدار رئيس جمهور هم هستند چرا آرام نمي گيرند و به نفع مردم قدم بر نمي دارند اگر اين آقا دوره ششم مجلس بودند چه كار مي كردند ؟حالا ميان طيف وسيع همفكران خود در مجلس چرا براي مردم قدم بر نمي دارند؟
چهارم اينكه ايشان با حمايت دولت نماينده شد وپيش بيني مي كنم اين گرد و خاك را براي پوئن گرفتن از مجلس در راستاي اهداف دولت انجام مي دهند! (273680)
 
حسين حبيبي
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۸:۱۳:۲۹
به نظر من براي اينكه سنت استعفا و امتياز گيري با استعفا در مجلس باب نشه نماينده هاي عزيز بايد به اين آقا راي منفي بدن كه درسي بشه براي اونائيكه \"آخرالدواء الكي \" رو انتخاب مي كنند؟ (273684)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۳:۵۲:۴۰
با سلام

زیاد وقتتان را نمی گیرم.

با بند بند نامه ی استعفایتان موافقم ولی به جز یک بند. شما هم مثل ما تمام این زد و بند های سیاسی را دیده اید و البته بیشتر از ما می دانید که این جماعتی که 12 سال وقت خود را در مبارزه با هجمه ها ی بی امان آن ها به انقلاب گذرانیده اید چه نقشه ها در سر می پرورانده اند. شما سست عنصری بعضی خواص حامیان ولایت را دیده اید که دم از ولایت می زنند ولی سر بزنگاه خود را کنار می کشند و تا خدایی نکرده تیری به ایشان نخورد و کریمانه ولایت را تنها می گذارند. نیازی به آوردن اسم و دادن نشانی نیست که آنها را میشناسید.

حرفم این است چون همه ی این ها را دیده اید باید دلتان از این همه سالوس صفتی خون باشد ولی خسته نه. باید امروز نسبت به دفاع از حریم اسلام و انقلاب محکم تر باشید تا خسته تر!

امروز که طلحه ها و زبیر ها جلوی علی ایستاده اند، امویان برای گرفتن انتقام کینه های بدر و حنین آمده اند، علی ابوذر می خواهد و عمار. مقداد می خواهد و میثم.

امروز نیاز به روشنگری است چه در مجلس چه در مرکز اسناد و چه در منبر و خطابه.

آقای حسینیان استوار بمانید! (273791)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.