نظر منتشر شده
۶۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 61923
اي کاش اقلا به اندازه سازگارا روراست بوديد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۴
اخیرا فیلم هایی از حوادث پیش از ظهر عاشورای تهران در اینترنت منتشر شده و گوشه های جدیدی از وحشی گری و بی حیایی آشوبگران عاشورا را نشان می دهد. از جمله فیلمی دلخراش و مشمئز کننده که در آن چندین زن و مرد با برهنه کردن یک جوان در خیابان آزادی تهران، صحنه هایی خلق می کنند که انسان از دیدن و توصیف آن شرم دارد.



رفتاري كه اين افراد انجام مي دهند به گونه اي است كه نه فقط آنها را نبايد سبز يا معترض به نتيجه انتخاباتي و يا طرفدار آقاي موسوي و كروبي نامید، بلكه حتي نمي شود آنها را انسان دانست چرا كه چنين وحشي گري و بي حيايي فقط از حيوانات سرمي زند نه انسان.



در اين ميان، نكته آقاي موسوي در بيانيه اخيرش باعث تعجب است كه اين حيوان صفتان را «مردمي خداجو» مي نامد! به راستي توهم و دورويي تا كي؟ مردم غيرخداجو و اصلاً مردم بي دين ايران هم اينطور وحشی و دریده نيستند. چرا به مردم ايران توهين مي كنند؟



بخاطر مي آورم در انتخابات دومين دوره شوراي شهر تهران كه تعداد متنوعي از اقشار و سلايق و احزاب گوناگون کاندیدای شده بودند و تبليغات مي كردند، برخي از نامزدها براي جلب توجه و مردم تهران، عكس خود را با قيافه هايي خاص به درو ديوار چسبانده بودند، از جمله آقاي محسن سازگارا كه تا چند سال پيش از آن، معاون وزیر صنایع سنگین بود؛ عكس بزرگ خود با كراوات را برداربست ها و تيرهاي چراغ تهران آويزان كرده بود.



نمي دانم آقاي سازگارا در زمان صاحب منصبي دولت «چپگرا و شدیدا" ضد آمريكايي» آقاي موسوي هم به كراوات و مظاهر غربي اعتقاد داشت يا نه، ولي حداقل اين را مي دانيم كه آقای سازگارا از همان اواخر دهه 70 وقتي از عقايد و رويه هاي چپي و اسلامي بريد و غربگرا شد، با خودش رو راست بود و صادقانه كراوات زد و از مردم تهران راي خواست.

اي كاش آقاي موسوي اقلاً به اندازه سازگارا صداقت داشت و اگر دلش با مردم خداجوي است، از حيوان صفتان تبري مي جست و اگر خداي نكرده واقعاً از آنها حمايت مي كند، ديگر از «خداجويي» مردم شريف ايران براي توصيف آن وحشی ها مایه نمی گذاشت.



 
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۹:۱۶
موسوی هم از جنس همین افراد خداجوی ! است (275029)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۳:۵۵:۳۱
اگر موسوی را نمی شناسی سی سال گذشته را بررسی کن تا ببینی که رهبر انقلاب از ایشان در مقابل چه کسانی حمایت می کرد. (275605)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۹:۳۰
منافق بیشتر از معاند به نظام ضربه می زنه
هشیار باشیم (275030)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۳۷:۳۲
بدبختی ما هم از همون روز شروع شد که کار به لشگر کسی کشید
یادم نمیره حرف اون مرد بزرگ رو که اگر کار به اردوکشی خیابانی کشیده بشه شروعش با شماست و خاتمش با شما نیست...
شاهدش هم آخرین بیانیه موسوی که میگه کار از دست منم در رفته....
بابا نمیشد این کارو با منطق کرد.... (275184)
 
parsa
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۱:۴۰
وقتی این فیلم رو دیدم می دونی اولین چیزی که به ذهنم رسید چی بود ؟ که اگه یک بار دیگه تظاهراته غیره قانونی صورت بگیره تعداد کشته های حزب مخالف خیلی خیلی افزایش می یابه .من به عنوان یه داداشه کوچکتر به عنوان یه دانشجو عرض می کنم این حوادث یه روزی تموم می شه یا این قدرت به دست می گیره یا اون ولی داغ مادر تموم شدنی نیستا چه جوانانی حیف... تقاضا دارم کمی تامل وتجدید نظر کن دوست من.ارزوی من ایرانی متحد (275031)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۹:۲۰
کی آقای موسوی از اینها حمایت کرده؟
دین نداری آزاده باش (275035)
 
مروي
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۶:۲۵
در حمايت آقاي موسوي از آشوبگران روز عاشورا كه هيچ ترديدي وجود ندارد. حالا شما انتظار داريد وجدان ايشان از لخت كردن مامور انتظامي و نثار فحش هاي ركيك و اعمال غير اخلاقي توسط هوادارانش به درد بيايد؟ شك نكنيد كه چنين نخواهد شد.
هواداران موسوي اگر قدرت بيابند زن و دختر مردم را كنار خيابان لخت خواهند كرد. خدا شر اشرار را به خودشان بر مي گرداند. نگران نباشيد. (275067)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۳:۵۲:۳۸
آقای موسوی و طرفدارانشان چندین سال مدیریت این کشور را برعهده داشتند مدیریت ایشان و همکارانشان مورد تایید مردم و رهبر بوده است حالا شما دارید حق اشکار را می بینید و پنهان می کنید و ادعای مسلمانی هم می کنید . (275603)
 
ذاهب
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۵۳:۳۴
بیانیه شماره 17
در مورد حوادث عاشورا
لفظ \"مردم خداجو\" هم عین متن بیانیه است. (275099)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۵:۴۶
این حرف شما مشابه همون تحریفیه که در مورد خس و خاشاک هم صورت گرفت. (275319)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۰۷:۲۰
در بیانیه هفدهم و هنگامی که این وحشیها رو ملت خداجو و عزادار می نامد!
منطق نداری، حافظه داشته باش! (275151)
 
سعيد
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۱:۴۴
پس اين مردم براي چي ميان تو خيابونا. براي ياداوري يه نگاهي دوباره به بيانيه هاي اول آقاي موسوي بياندازيد كه از مردم تشكر مي كردند و از اونها مي خواستند تو راهشون ثابت قدم باشند. خوب حالا هم معمولمه كه نمي تونند مسئوليت اين وحشي گري ها رو بپذيرند. (275158)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۸:۲۴
حمایت از این بیشتر که تو بیانیه شون گفتند اینا مردم خدا جو هستن ؟ (275166)
 
ali11
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۳:۳۸
خداوند را شاکر هستیم این نفاق اموی به مرور زمان به صورت کامل مورد شناسائی مردم قرار می گیرد تفاوتهای امار در مشارکتهای شما نسبت به قبل کاملا مشخص می باشد (275317)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۳۸:۴۲
پس من بودم گفتم مردم خدا جو....
لطفا سرتون رو از زیر برف در بیارید (275186)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۵۷:۱۲
یعنی شما که حامی آقای موسوی هستی، بیانیه هفدهم ایشون رو نخوندی؟ (275200)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۴:۱۵
با سلام از قدیم گفته اند سیاست پدر مادر ندارد !
یادمه اخرین برنامه انتخاباتی اقای موسوی در تلویزیون از گفتگوی ویژه اخبار 30/22 شبکه دو پخش می شد یادمه زمانی که چهره او را دیدم به برادرم گفتم این از حالا مثل شکست خورده هاست ! برادرم گفت نه بابا خسته است فشار کار تبلیغات در این روزهای اخر زیاد است . خوب ایشان شروع به صحبت کرد وقتی در اواسط برنامه به صحبتهای ایشان گوش می کردم داشتم شاخ در می اوردم ! ایشان که تا روز قبل از سهام عدالت انتقاد می کردو انرا صدقه دولت به مردم می دانست ! می گفت کی می گوید من سهام عدالت را جمع می کنم من موافق سهام عدالتم !من انرا با قوت ادامه می دهم ! ایشان که خود و مشاورانشان به مسکن مهر حمله می کردند به یکباره اعلام کرد من موافق مسکن مهر هستم وان را با جدیت دنبال می کنم ! ایشان از حقوق کارمندان هم نگذشت و گفت من هرگز حقوق کارمندان را کم نمی کنم ! یادش رفت در تئوری اقتصادیشان گفته بودند این کار باعث افزایش تورم است وباید جلوی انرا گرفت ! و جالبتر انجا بود که گفت من خودم بسیجیم ! بسیجیان را دوست دارم ! و..... وقتی برنامه تمام شد برادرم برگشت به من نگاه متعجب کرد و گفت شنیدی چی می گفت ؟ اینها شعارها و برنامه های احمدی نژاد نیست ؟ بعد هم گفت تو راست گفتی !اقای موسوی الفاتحه !انتخابات را باخته خودش هم فهمیده
بلاخره اینجوریه دیگه برای کسب رای به هر وسیله ای متوسل می شوند ! بعد فقط حرکتهای رقیبشان را می بینند ! بهرحال شاید روزی راهم دیدیم که این بابا در اروپا با بنی صدر کنار هم بنشینند و با کراوات باشد .باز هم نباید تعجب کرد . گفتم که سیاست (بخصوص سیاست غربی و مادی )پدر مادر نداره . (275040)
 
علی پور
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۴:۰۵:۱۹
یه بنده خدائی تو فروردین یا اردیبهشت ماه مقاله ای نوشته بود توی وبلاگش که \" موسوی را سپر بلا کرده اند \" الان میبینم چه پیشبینی درستی کرده بود . کافیه تو گوگل بنویسید \" موسوی را سپر بلا کرده اند \" آن وقت خودتون مطلب را بخونید . (275615)
 
خلیل فقیری
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۸:۱۲
1- شایدبه آقای موسوی اطلاعات غلط داده باشندکه ارازل واوباش را مردم خدا جو نامیده است
2-شاید منظور ایشان از مردم خدا جو عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین بوده که ارازل واوباش با سنگ و چوب به آنها حمله کرده اند
3- آقای موسوی اینقدر عاقل هستند افرادی راکه با وحشیگری هرچه تمام وبا هلهله به تخریب وغارتگری آن هم در روز عاشورادست زدند خدا جو نخواند
4-اینکه بهایی هاو منافقین هم به آقای موسوی اعتراض کردند که چرا اینها را خداجو نامیده اند
5- احتمالا انهاییکه روز عاشورا آن زشتی وپلیدی را به نمایش گذاشتند در آن فتنه در جستجوی خدا بودند وشاید هم نمی دانستند خدا همه جا هست و نیازی نبود در بین آتش دنبال خدا بگردند. (275045)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۹:۰۲
اینا معترضند اشکال نداره
نباید باهاشون بد برخورد کرد نباید در صف مخالفان نظام قرارشون داد همون خداجو بهترین لقبیه که میشه به اینها داد
بجای اینکه مثل امل ها گوسفند بیچاره رو در خیابان قربانی کنند بسیجی را این مدلی قربانی میکنند
چرا فکر میکنید فقط شما مسلمون هستید این اسلام مترقی را چرا قبول ندارید جک جوادا (275046)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۹:۱۶
جناب نویسنده به اصطلاح منصف بخاطر چند نفر مشکل دار که نباید چشم به روی واقعیتها و اتفاقات بست توقع داشتید اقای موسوی همه را دشمن و محارب و مشکل دار خطاب میکردند کی میخواهیم واقعا منصفانه نگاه کنیم!؟ (275047)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۷:۴۷:۱۲
در روز عاشورا هم همه آنها که به یاران حضرت ضربه کاری زده‌اند شاید دویست سیصد نفر بیشتر نباشند که تقریبا اسامی همه آنها در کتب مقتل موجود است. طبق نظر شما بقیه سی هزار نفر نیروی ابن زیاد و یزید بی‌گناه بودند نه؟ آیا حضور و زمینه سازی و حمایت از آشوبگران با سوت و کف و سنگ پراکنی همان کاری نیست که آن سی هزار نفر انجام دادند. مخلص کلام آنکه دوست عزیز اگر به جای چند هزار نفر آدمی که روز عاشورا به خیابان آزادی آمده بودند و با حضور خود و سوت و کف و هلهله آن چند صد نفر را پشتیبانی نمی‌کرد این دسته اخیر می‌توانستند این حرکات و سکنات را کف خیابان پیاده نمایند؟چه بسا خداوندبسیاری از ما امت خداجو را به خاطر حضور و یا حتی صرفا رضایت قلبی مورد مؤاخذه قرار دهد! (275262)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۲۰:۰۸:۲۷
ببخشید مثل اینکه همه اینها مشکل دارند. یه دونه بدون مشکل میتونی توی این معترضان قرون وسطایی پیدا کرد (275314)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۹:۲۷
اگر در روز عاشورا دقت می کردید متوجه می شدید تصاویر آشوب و آتش و خانمهای کم حجاب وسوت و هورا اول از همه منتشر شده در حالی که تصاویری از راهپیمایی وعزاداری نیست (البته بعدا\" منتشر شد) پس مشخص می شود عده ای که امکانات (فیلم برداری و اینترنت و...) خوبی در اختیار دارند این کارها را انجام تا از آن استفاده ابزاری کنند (275048)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۱:۰۵
فکر کنم نویسنده محترمه زیادی پاستوریزه تشریفدارن و شبها --- (275050)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۴۰:۵۷
نکنه کار تو بوده...
خانم یا آقای ناپاستوریزه...
اعتراض به لخت کردن و لگد مال کردن یه جوون پاستوریزه بودنه... (275188)
 
احمدي
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۵:۱۴
خانم محسني با سلام . در اين برهه از زمان كه تمام بزرگان نظام و خود مقام معظم رهبري در بيانات خود همه را به اعتدال و ميانه روي و رعايت قانون و پرهيز از اختلاف و تند روي و بد اخلاقي مي كنند بيان اين حرفها نه تنها سودي ندارد بلكه موجب ايجاد و تجديد بحران مي شود و اگر واقعا پيرو ولايت هستيد بياييد پيام رهبري را با گوش جان شنيده و دست از تكرار مكررات برداريد .از خداوند طول عمر مقام رهبري و عزت و سربلندي ملت را از اين امتحان پيش آمده خواهانم . (275053)
 
برادران
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۷:۰۲
آقا این چه فیلمی است؟ اینجا واقعا ایران است؟! (275039)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۹:۳۷
خدا لعنت کند کسی را که تخم این نفاق و دورویی و خشونت و آشوب را کاشت
هردورف فیلمهایی در اینترنت گذاشته اند که واقعا ایرانی ها را وحشی نشان میدهدو من فکر نمی کنم این کار سبزها باشد. اینجور کارها فقط از مجاهدین و رجوی ها برمیاید. وقایع دهه 60 را بخاطر آورید... (275032)
 
میثم
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۴۸:۱۸
ما هم که همین حرف را می زدیم، ولی آقای موسوی اصرار دارند که بگویند اینها کار \"طرفداران خداجوی\" خودشان است. (275143)
 
من
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۹:۵۳
الفي هاي عزيز ! شما هم صادقانه به من بگيد اگر متني مشابه همين نوشته و با همين ادبيات و منطق بر عليه آقاي دكتر احمدي نژاد، به شما ارسال بشه حاضر به انتشارش هستيد يا خير؟ (275058)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۲:۱۰
با سلام
من نمی دانم کروات زدن آقای محسن سازگارا چه ریطی به نا آرامی های ایران دارد، عزیزان ریش رو ول کنید بچسبید به ریشه
تا وقتی تحلیل شما از شرایط در حد کروات زدن یک شخص است، آشکار است که این بحران همچنان ادامه خواهد داشت.
و من الله توفیق (275060)
 
یکی
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۵:۱۳
دیشب یکی چند تا فیلم برام فرستاد دیدم و حالم بهم خورد.
خیلی ببخشید که اینو می گم. ولی لابد میدانید که در هندوستان جماعتی آلت پرست هستند و آلت را خدا می دانند.
احتمالا منظور آقای موسوی این بوده که اینها از همان فرقه آلت پرست هندی هستند! به همین دلیل بهشان گفته خداجو! (275041)
 
دوکی
۱۳۸۸-۱۰-۲۴ ۲۱:۳۸:۰۵
آفرین به این اندیشه تطبیقی شما، پیداست که سابقه ای طولانی در دیدن این نوع فیلم ها دارید. حرف شما کاملا به جا و منطقی بود! (276244)
 
حسن
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۵:۵۹
این کارها انزجار امیز است وهر انسان با وجدانی از انها بیزاری می جوید ولی نمیتوان به راحتی انرا به پای موسوی نوشت و حتما منظور ایشان از مردم خدا جو اینها نبوده اند همانطور که هیچ کس حق ندارد خودسری تعدای مامور ولباس شخصی را به احمدی نژاد منتسب کند ویا اینکه به این نتیجه برسد که تشکر نظام ورهبری از نیروی انتظامی در جریانات اخیر حتما تشکر از ان خودسرها بوده است ،ضمن اینکه هر فیلمی را نمیتوان واقعی پنداشت یا به راحتی به گروهی منتسب کرد همانطور که قوه قضاییه به درستی صحت فیلم ها وتصاویر ارایه شده کروبی را جدی نگرفت .وچرا ما به جای احساساتی شدن وسریع قضاوت کردن به دنبال ریشه یابی مساله وحل ان نیستیم وبا اطمینان به حقانیت خود طرف مقابل را تا سرحد خرد کردن لجن مال میکنیم ،چرا همه از ان وری ها صداقت میخواهند وکسی از طرف دیگر که هم قدرت دارد وهم رسانه وهم مصونیت صداقت وراستی طلب نمیکند ،بیاید برای بهتر زیستن همه دروغ ها را وهمه ریاها را با هم ببینیم وفقط
ریاکاری طرفی را که دوست داریم ریا کار باشد نبینیم ،واصلا ریا ودروغ را از بین ببریم ونه ریا کاران ودروغ گویان واقعی ودروغین را .... (275065)
 
فازمه
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۷:۲۷
سلام
از بزرگي شنيدم كه وقتي كه انسان زياد دروغ بگويد بعد از يك مدتي دروغهاي خودش رو باور مي كند اين جماعت كه شما اميد به صلاحشان داريد انقدر دروغگو هستند كه خودشان را باور كرده‌اند.
من كه به صلاحشان اميدي ندارم
اميدوارم كه خداوند متعال پاسخ تمام ناداني ها و حماقت هاي آن ها را زودتر بدهد و شرشان را از سر مردم و مملكت عزيزمان دور كند.
التماس دعا (275071)
 
شيخ اشراق
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۶:۱۰
كاملا واضح هست كه اين آقايون خدا رو گم كرده اند كه اين كارها خداجويي ميگويند.
آيا واقعا موسوي احساس خطر نمي كنه؟
به كروبي هم بگيد تجاوز يعني اين نه توهماتي كه شما مي گي!
خدا همه دشمنان ملت ، رهبري و اسلام رو با دست امام زمان از بين ببره
ياعلي (275090)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۵۸:۵۱
من سبزم، اما واقعا نمی دونم چی بگم از این فیلم برهنه کردن اون جوان. فاجعه است فاجعه.
دیگه راهی برای آدم نمی مونه الا اینکه از این سیاست کثافت فاصله بگیره. انگار فرهنگ و عدالت طلبی تو این مردم مرده. هر کی از جناح مخالف تنها گیر میاره، شروع میکنه به دریدن. این خوی حیوانی چیه که ما رو در بر گرفته. یه جای شهر یکی با ماشین از روی یه جوان سبز رد میشه، اون طرف با یه جوان بسیجی همچین رفتار حتاکانه ای میشه.
خدایا حالم از همه چی به هم می خوره. (275106)
 
morad
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۲۰:۰۵:۵۷
آقای ناشناس، کشتن فاجعه نیست ولی‌ لخت کردن فاجعست؟ (275312)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۰:۰۲
مگه کسی گفت فاجعه نیست که به شما برخورده (275316)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۷:۳۴:۱۴
بردن ابروی یک انسان ار ریختن خونش بد تر است.مرگ بر هرچی مزدور امریکاست.مرگ بر هر کسی که یک قدم برای امپریالیست بردارد.مرگ بر پدر هرچی منافقه مزدور که همچین حرامی ها را تحویل داده


حالا منافقای مزدور ماهواره ای اماده باشید. (275848)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۲۷:۱۸
برادر نویسنده ام
به این نوشته و تحلیل نه چندان عمیقتان خیلی کاری ندارم که آنچه در این شلوغی ها گم شده حق است و حقیقت و جان جوانانی که به راحتی گرفته می شود ...
اما اینکه گفته اید کراوات مظهر غربگرایی است و چه و چه ... آیا فکر کرده اید که این کت و شلواری هم که امروزه می پوشیم و انواع کاپشن هایی که بر تن می کنیم خیلی نشانه ای از شرقی بودن آنها ندارد؟!
برادرم ما تا کی می خواهیم اسیر کلیشه ها باشیم و در قضاوت های خود تنها شواهد معدود و یک طرفه ای را به کار بگیریم؟ (275127)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۴:۰۴:۵۱
تا زمانی که شما خانم محسنی را برادر خطاب کنید وضع ما بهتر از این نخواهد شد شما بیشتر به تیتر و موضوع توجه کنی متوجه منظور نویسنده خواهی شد (275614)
 
دانشجوی دانشگاه تهران
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۳۱:۴۳
استاد علي‌محمدي به دست ملت خداجوی به شهادت رسید
شهادت ایشون رو به سران این ملت تبریک و به مردم ایران تسلیت می گم
احتمالا قراره آقایون بیانیه بدن که ما با انگلیس و آمریکا کاری نداریم و این کار دولته! برای متهم کردن مردم خداجو (275128)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۷:۳۰:۵۳
عزیزم چرا هر کس می میره می گید شهید شده!
شهید مال جنبش سبزه:
شهید ترانه موسوی، شهید ندا آقاسلطان و ...

بقیه مرحوم هستن ... (275253)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۴۰:۵۸
موسوی اسیر هوی و هوس سرکش قدرت طلبی شده است. تعصب وحشتناک عدم اعتراف به اشتباه موسوی را به لبه پرتگاهی برده است که فقط خداوند باید به داد ایشان برسد. ومتاسفانه برخی از اطرافیان وی در رسیدن به این مرحله موثر بوده و هستند. خداوند ملت ما را از گزند قدرت طلبان هوسران محافظت کند. ان شالله (275135)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۴۳:۵۴
واقعا چیزی که بعد از انتخابات خیلی جلب توجه می کنه، تلاش برای از بین بردن حیاست. اون از رقص های توی خیابان قبل از انتخابات، اون از ادعای تجاوز جنسی، این از فیلمی که به زور لباس یک جوون رو در میارن و ...
یک کمی توی فیس بوک سرک بکشید می بینید چه سایتی خوبی برای ارتباط برقرار کردن بین دختر ها و پسرهاست!
امروز عکس یکی از دخترهای دانشگاهمون رو توی فیس بوک دیدیم باورم نمیشه کسی روش بشه عکسش رو اینطوری توی اینترنت پخش کنه.
امیدوارم همه هوشیار باشیم تا دوباره واقعه آندلوس تکرار نشود. (275138)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۴۸:۰۰
چه جالب شده واقعا:
مقصرين و دروغگوياني كه الان همه ديگه دروغ بودن ادعاهاشون و بازيچه بودنشون (تو دست استكبار)براي همه ثابت شده با يك بيانيه بعضي از افراد رو فريب مي دن ،
بايد سران قدرت طلبشون محاكمه بشن.
جالب اينكه آقاي مطهري توجه نمي كند كه آيا مي تونست قبلا درباره رييس جمهور اين جوري جسارت كنه من نمي گم بده كه به رييس جمهور هم انتقاد بشه اما اينكه بعضيا فكر كنن كه اگه به اونا حرفي زده ميشه مملكت هرج و مرج شده سخت تو اشتباهن.
اين همه توهين به احمدي نژاد توسط اونا شد هيچي نيست اما چون تو يه مناظره حقايق گفته شد به خاطر اونا مملكت اين جوريبايد به آشوب بكشيده بشه
در آخرمردم به هوش باشيد و نذاريد جاي شاكي(ملت و نظام)و متهم (قلدران)رو عوض كنن (275142)
 
شهین مظلومی
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۰۳:۳۶
پس از دیدن این کلیپ بیش از یک ساعت اشک ریختم و تمام شب از سردرد نتونستم بخوابم. واقعا پستی و رذالت در این کلیپها موج میزنه. به چه جرأتی آقای موسوی اینها رو مردم خداجو مینامه؟ خداجویی در برهنه کردن و تحت شکنجه قرار دادن یکنفر برای توهین به مقدسات و آرمانهاست؟
آقای موسوی ... به کجا چنین شتابان؟
حالا منظور امام خمینی از اون آرزوش رو متوجه میشم: عاقبت بخیری... (275148)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۰۹:۲۵
لعنت به این مجاهدین خلق و سلطنت طلب ها
به خدا سبزهای واقعی از این حوادث، بیزارند
ما نه جمهوری ایرانی میخواهیم! نه بر اندازی!

اگر قرار باشد این حرکات مشمعز کننده را به همه سبزها تعمیم دهید، آنها هم میتوانند حوادث کهریزک و کوی دانشگاه و ... را به همه حاکمیت نسبت دهند که صدالبته کار غلطیست
(275154)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۵:۳۲
عمومیت افراد روز عاشورا مردم عادی بودند
حالا خود دانید (275163)
 
آلا
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۷:۵۸:۱۶
از کی تاحالا مردم عادی انقد وحشی شدن ؟
نکنه اینجا جنگل شده و ما خبر نداریم؟
اگه با برادر خودت اینکارو میکردن باز میگفتی مردم عادی بودند
من هیچوقت کسی رو نفرین نکردم و از بعد از انتخابات تا حالا واسه هدایت موسوی دعا کردم ولی با دیدن این فیلم فقط یه لحظه برادر خودمو جای اون جوون گذاشتم و انقد نفرینش کردم تا گریم بند اومد
تو این دنیا و این مملکت کسی نمیتونه باهاش کاری کنه همونطور که با هاشمی و ...نتونستن کاری کنند وبه سزای عملشون برسوننشون فقط امیدوارم اون دنیا بتونه جواب جدش رو بده! (275273)
 
ساسان
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۰:۴۷
تقصير آقاي موسوي نيست تقصير اكثريت مردمه زماني كه آقاي موسوي شبهه تقلب رو مطرح كرد بايد ما كه اكثريت هستيم تعداد رو به اون نشون ميداديم تا فكر نكنه 13 بزرگتر از 24 است (275210)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۰:۵۲
حالا می فهم چه فاصله کوتاهی با اهل کوفه بودن فاصله هست. و تازه می فهمم علی چرا سر در چاه می برد..... از نفاق .... تورا بخدا اتحاد (275211)
 
امین
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۳۳:۴۷
واقعا این ها نه خدا رو میشناسن و نه دین دارن آخه بی شرمی تا چه حد (275224)
 
سینا
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۴۳:۳۲
من وقتی دیشب این فیلم رو دیدم حالم بد شد بدنم شروع کرد به لرزیدم.
باورم نمی شد در کشور اهل بیت این اتفاق افتاده.... (275227)
 
طاها
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۱۹:۴۸:۰۸
سلام خدمت دوستان
من هم فیلم را دیدم خیلی زشت و ناراحت کننده است .
راستی چرا ؟ اینهمه کینه و ذلت را برای یک هم وطن آنهم روز عاشورا که شخص مورد تهاجم پیراهن مشکی عزای امام حسین (ع) تنش هست .خدا رو خوش میاید .
از کسانی که از روز اول این قضیه به خودشان اجازه ندادند یکبار و حتی یکبار قانون را امتحان کنند چه انتظاری دارید .خدا از سر تقصیراتشان نگذره . (275304)
 
سجاد
۱۳۸۸-۱۰-۲۲ ۲۲:۳۰:۰۸
شاید خدایی که آقای موسوی و هوادارانش می گویند خدایی دیگر است و خدایی نیست که مردم ایران قبول دارند و یا بهتر بگویم انسان قبول کرده چون این کار اینها در حد حیوانات بود (275346)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۰۰:۱۹:۲۴
برادر نویسنده ام
به این نوشته و تحلیل نه چندان عمیقتان خیلی کاری ندارم که آنچه در این شلوغی ها گم شده حق است و حقیقت و جان جوانانی که به راحتی گرفته می شود ...
اما اینکه گفته اید کراوات مظهر غربگرایی است و چه و چه ... آیا فکر کرده اید که این کت و شلواری هم که امروزه می پوشیم و انواع کاپشن هایی که بر تن می کنیم خیلی نشانه ای از شرقی بودن آنها ندارد؟!
برادرم ما تا کی می خواهیم اسیر کلیشه ها باشیم و در قضاوت های خود تنها شواهد معدود و یک طرفه ای را به کار بگیریم؟

حکایت شما حکایت اون کسیه که بهش ماه رو نشون می دادند و اون نوک انگشت رو می دید (275372)
 
غضنفر
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۳:۱۳:۱۲
ما و شما خوب میدانیم کسانی که با این وضیعت در خیابان ظاهر میشوند کی هستند
قدرت شیرین است هر کسی احساس خطر کند دست به هر حیله ومکر خواهد زد تا خود را حفظ کند یا از هر حربه ای برای بقای خود استفاده نماید .
از رمان پیغمبر تا کنون تاریخ شاهد افراد پلید و چاپلوس بوده و خواهد بود
این دنیا ارزش این کوتاه فکری ها را ندارد کمی تامل کنید وبه فکر ابروی ایران سربلند باشید تنها چیزی که تاریخ قضاوت خواهد کرد به ان به اندیشید. (275582)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۳:۱۵:۵۹
آنها اگر منافقند و بی ایمان هر کاری دلشان بخواهد می کنند و کسی نمی تواند از آنها ایراد بگیرد مگر قانون (اگر مرز قانون را شکسته باشند و جرم مرتکب شده باشند) شما با چه مجوزی و چرا و به چه حقی آنها را \"حيوان صفتان\" می نامید؟ منظورتان همه طرفداران موسوی است دیگر؟ پس ایهالناس بپذیرید که دین این دوستان نتوانست ارتباط خوبی با سیاستشان برقرار کند! و شما را به خدایی که می پرستید و می شناسید و تصور می کنید ما نمی شناسیم و نمی پرستیم دست از سر دین و مقدسات بردارید و بیایید با هم رو راست باشیم چرا تعارف می کنیم؟ هر دو طرف سیاستمدار است و سیاست یعنی حقه بازی همانگونه که از اسمش پیداست آنکه گفت \"سیاست ما عین دیانت ماست\" آنقدر اسیر دین بود که نمی توانست مثل من و شما اسیر سیاست شود و خدا رحمتش کند که خیلی زود و راحت او را از میان برداشتند و نماند تا تبدیل به منافق و...مهره آمریکاو...شود
حال یک طرف بیشتر ادعای اخلاق و دین دارد و دیگری بیشتر ادعای دین (به قرائت خودش) البته منهای اخلاق! بنابر این دست از توهین به مردم بردارید و کمتر به مردم نسبت خس و خاشاک و گاو و گوساله و محارب و معاند و حیوان صفت بدهید حرمت واقعی امام حسین وقتی شکسته می شود که اعتبار او را خرج تمایلات حزبی خودمان کنیم و این واقعیت همیشه زنده را برای مختصر مقامی و حاکمیت چند روزه مصرف کنیم (275584)
 
من
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۴:۲۸:۰۴
بهتره یه بار دیگه اون بیانیه زیبا رو بخونید تا مفهوم خداجو را بفهمید! (275629)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۳ ۱۴:۲۸:۳۳
لخت كردن يك مرد را با زير گرفتن انسانها ،كشتن زندانيها(كهريزك)(فعلا\" اين ثابت شده يعني مشت ممكن است نمونه خروار هم باشد)،كتك زدن مردم توسط مامورها و لباس شخصيها، حمله به دانشجوهاو...... مقايسه كنيد و حداقل آزاده باشيد. (275632)
 
۱۳۸۸-۱۰-۲۴ ۰۱:۵۶:۰۷
چه متن پر محتوایی که استفاده از کروات را مبنای تفکر کسی قرار داده است (276011)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۲۴ ۰۸:۲۲:۱۶
میدانم نمیزنید ولی چرا شما فقط این فیلم رو میبینید چرا هیچ وقت در این سایت راجع به فیلم وحشیگری عده ای در برخورد با زنان وجوانان حرفی نمیزنید چرا احمدی نژاد نباید صداقت داشته واز جنایت کاران کهریزک که با اسرا چنان رفتاری را کردند تبری بجوید ایا جانیان کهریزک را میشود انسان خواند یا باید پستهای کلیدی تقدیمشان کرد خجالت بکشید با این تبلیغات مشکلتان حل نمیشود (276030)
 
علي
۱۳۸۸-۱۰-۲۴ ۰۸:۲۶:۴۷
اين چه اخلاق بدي است در شما جماعت خبري متعهد نويس! يعني چه در مورد فيلمي اين چنيني مي نويسيد و آدرس آن را نمي دهيد تا آنها كه دوست دارند دشمنان ملتشان را ببينند! چه طور است كه آنها با پخش يك تصوير ده ها برابر بهتر از اين تصوير هزاربار آدرسش را در سايت ها و وبلاگ ها و حتي شبكه هايشان مي نويسند تا همه بروند و ببينند اما ما بايد براي ديدن فيلمي به اين مهمي چند ساعت با اسامي مختلف در گوگل سرچ كنيم و آخر هم فيلم را پيدا نكنيم! بياييد حداقل به اندازه همان دشمنان سلاح بدست بگيريد! اين درست نيست كه آنها همه چيز بي ارزششان را آنقدر بزرگ كنند كه رو بر مي گرداني مي بيني و شما بايد اينقدر ملاحظه كار باشيد! نكند يادتان رفته است اين جنگ است! نكند مي خواهيد با دست خالي به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح برويد!...ياعلي (276032)
 
amir
۱۳۸۸-۱۰-۲۴ ۱۰:۵۴:۴۰
متاسفانه جرات نداشتید پیام من را چاپ کنید این نشان ضعف شماست (276064)
 
انصاف جو
۱۳۸۸-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۶:۴۲
آقای توکلی
مسلمان
ایرانی
انسان

فکر کن من چنین متنی رو راجع به آقای مشایی و مثلا مبحث عکس یادگاری با هدیه تهرانی یا ولایت پذیری ایشون می نوشتم
اونوقت اونو توی صفحه اول سایت می گذاشتید؟

انصافا جواب بده
راست و حسینی (276247)
 
امید
۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۲۲:۱۹:۰۱
خیلی جالبه
من حداقل ۷ بار به بعضی از بحث های مطرح شده جواب دادم
بدون هیچ بی ادبی و تکرار
الف هیچکدوم رو منتشر نکرد
آقایون تمامیت خواه که تاب هیچ انتقادی رو ندارن از اینجا میشه شناخت
الحق که شما هم مثل رییس جمهورتون هستین (276473)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.