توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 62027
بيانيه خانواده شهيد علي‌محمدي
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۴۲
فوران خون شهيد علي محمدي عزم نخبگان را براي تعالي ايران جزم كرد

همسر و فرزندان استاد شهيد علي محمدي با صدور بيانيه‌اي تاكيد كردند: خون شهيد عزيز ما يكبار ديگر پرده از چهره كريه و ضد انساني دشمنان اين مملكت برداشت و نشان داد حقوق بشر و مبارزه با تروريسم، تنها حربه‌اي براي منزوي كردن كشورهاي مستقل و آزاده است.

به گزارش فارس، در بيانيه همسر و فرزندان دكتر مسعود علي محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران كه ديروز در حادثه تروريستي در قيطريه به شهادت رسيد، شهادت اين همسر فداكار، پدر مهربان و افتخار جامعه علمي كشور، انسان متعهد، مومن و ولايي كه زندگي خود را وقف علم و پيشرفت كشور كرده بود، به مسئولان و دلسوزان نظام اسلامي و ملت ايران و به خصوص جامعه علمي و دانشگاهي تسليت گفته شده است.

در اين بيانيه كه نسخه‌اي از آن در اختيار اين خبرگزاري قرار گرفته، تصريح شده "شهيد علي محمدي ديروز با جهاد علمي و امروز با خون پاك و مطهرش دو پيام به بازماندگان و همكاران خود داد؛ يكي آنكه پيشرفت و توسعه كشور نيازمند تلاش بي وقفه و مجاهدت علمي در عرصه‌هايي است كه دشمن سعي دارد آنها را در انحصار خود قرار دهد و ديگر آنكه دشمنان سربلندي و پيشرفت ايران عزيز، مدعيان به اصطلاح حقوق بشر و مبارزه با تروريسم و قدرت‌هاي زورگو و ظالم براي جلوگيري از استقلال ملت‌ها همچنان نخبه‌كشي و هدف قرار دادن دانشمندان و نوادر كشورها را در برنامه‌هاي خود دارند.

* شهادت عزيز ما پرده از چهره كريه و ضد انساني دشمنان اين مملكت برداشت

خانواده استاد فقيد فيزيك دانشگاه تهران با تاكيد بر اينكه خون شهيد عزيزمان يكبار ديگر پرده از چهره كريه و ضد انساني دشمنان اين مملكت برداشته و نشان داد حقوق بشر و مبارزه با تروريسم فقط حربه‌اي براي منزوي كردن كشورهاي مستقل و آزاده است، در ادامه بيانيه خود تصريح كرد: آن شهيد با تلاش علمي خود شاگردان بسياري را تربيت كرد كه قطعا راه علمي او را ادامه خواهند داد و ما به چنين همسر و پدر مهربان و فداكار و مومن و جامعه علمي كشور و ملت ايران به وجود چنين استاد فرهيخته و مبرز و چنين فرزندان بزرگ و برنايي افتخار مي‌كنيم.

در اين بيانيه تاكيد شده است: شهيد علي محمدي با درس و بحث و كرسي خود، دانشگاه تهران را به مدرسه عشق به دين و ميهن و مستعد ساختن ايراني آباد و مستقل تبديل كرده بود و فوران خون اين استاد مظلوم و مبرز، عزم شاگردان و دانشجويان و نخبگان علمي كشور را براي رساندن ايران به قله‌هاي علم و فناوري جزم‌تر و نقشه‌هاي شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد كرد.

همسر و فرزندان شهيد علي محمدي در پايان بيانيه خود خاطر نشان كردند: اگر چه دشمنان كشور تلاش مي‌ كنند با تحريف حقايق و با فتنه گري، خون اين عزيز سفر كرده را نيز پايمال كنند اما ملت ايران و دانشجويان و اساتيد و جامعه علمي كشور هوشيارتر از آن هستند كه فريب تبليغات شوم آنان را بخورند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.