توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 62035
شجونی مشایی را دعوت به مناظره کرد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۴
حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی با اشاره به سخنان اخیر مشایی در خصوص پیامبران و اینکه مدیریت درستی نداشته اند، گفت: نمی دانم چه کسی به این آقا گفته که درباره مسائلی که هیچ ارتباطی به ایشان ندارد اظهار نظر کند؟ حرف‌های مشایی به چه درد این مملکت می‌خورد؟ ما نیازی به سخنان این آقا نداریم.

به گزارش فردا این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه سخنان مشایی هیچ چیز از مملکت را اصلاح نمی کند، به وی توصیه کرد که حرف اضافه نزند.

شجونی اظهار داشت: هرکس مسئول زبان خودش است اما نباید هر چیزی از این زبان شنیده شود، همان طور که من نباید درباره مسائل هسته‌ای صحبت کنم، افرادی همچون مشایی هم باید به کارهای خود رسیدگی کنند و از دخالت در چنین مواردی خودداری کند.

وی گفت: در همه شهرهای ایران از 30 سئوال مردم، 15 سئوال در رابطه با مشایی است، ولی متاسفانه ما هیچ پاسخی نداریم که به مردم دهیم و تنها با این جواب ها از مخمصه به در می شویم: متن سخنان مشایی را ندیده ام، شاید اشتباهی در انتشار خبر باشد و ...

شجونی که به شدت از این سخنان مشایی گله مند بود، وی را به مناظره دعوت کرد و افزود: وی را به مناظره دعوت می‌کنم تا شاید در این مناظره و گفتگو حقایقی را برایش روشن سازیم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.