توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 62616
تولید یک مسنجر جدید در حوزه علمیه قم
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۹
 
       پیام رسان«etaha » به منظور فراهم آوردن زمینه ای مناسب برای ارتباط کاربران در فضای مجازی اینترنت، به صورت ارسال متنی، صوتی و تصویری تولید شده است.








 حجت الاسلام سید مجتبی حسینی، مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی طلوع طاها، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: پیام رسان«etaha» به منظور فراهم آوردن زمینه ای مناسب برای ارتباط كاربران اینترنتی به صورت ارسال متنی، صوتی و تصویری تولید شده است.

 
وی در ادامه افزود: مهم ترین كاربرد و استفاده آن ارتباط یك به یك با اساتید و نخبگان، پاسخ گویی مراكز فرهنگی‏،‌ برگزاری كنفرانس و سمینار و آموزش از راه دور و از طریق اینترنت است.

 
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: از ویژگی های مهم نرم افزار سالن های ویدئو كنفرانس، صفحه انجمن جهت درج مقالات و اخبار و انتخاب پایگاه های برگزیده در نرم افزار است.

 
وی خاطر نشان كرد: ایرانی و بومی بودن، ارتباط با نخبگان، استفاده از فناوری های نو و به روز بودن، ارسال گروهی و استفاده از خبر خوان از ویژگی های مهم این نرم افزار است.

 
مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی طلوع طاها یادآور شد: آرشیو گفت‌و‌گوها، طرح پرسش به صورت زنده، ساخت سالن كنفرانس مجازی و ارسال فایل از دیگر امكانات این نرم افزار است.

 
وی در پایان گفت: ساخت نرم افزار دانش‌نگار و موتور جست‌وجوی پایگاه های طبقه بندی شده علوم اسلامی و انسانی از دیگر برنامه های مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی طلوع طاها است.

 
یادآوری می شود، علاقه مندان به نام نویسی و آشنایی بیشتر با پیام رسان«etaha» می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی طلوع طاها به نشانی اینترنتی www.etaha.com مراجعه كنند.

 
برای دانلود این مسنجر اینترنتی جدید اینجا کلیک کنید.






 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.