نظر منتشر شده
۳۶۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 64471
تصاويري از بي سابقه ترين راهپيمايي ايران
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۷
مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

به گزارش الف، مراسم راهپیمایی امروز حماسی تر از هر سال با حضور انبوه مردم در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. و ملت ایران پس از 31 سال بار دیگر حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب را نشان دادند.



تصاویر زیر تنها بخشی از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن می باشد:

 

تهران

 


تهران





تهران





تهران





اصفهان





اصفهان





اراک





اراک





رشت





رشت







خرم آباد





خرم آباد





مشهد





مشهد





بوشهر





بوشهر





شیراز





شیراز





کرمان





کرمان





تبریز





تبریز





کرمانشاه





کرمانشاه





یزد





یزد





زنجان





زنجان





قزوین





قزوین





سنندج





سنندج





 
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۳:۱۱
امیدوارم بعضی ها این جمعیت رو ببینند نه اینکه دوباره سرشون رو یزر برف کنند (287118)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۸:۳۵
اصولا بنده جد در جد ساندیس خور بودم.ساندیس رو هم دوس دارم.شما هم می خواستی بیایی تا ساندیس بخوری.چش حسودا دراد.یه نگاه به سبزها بکنید همه افسرده شدند.تا حواستون جمع باشه که حتی فکر منفی در باره ی رهبری نکنید و گرنه طومارتون رو میپیچیم.

حالا هی مخالف رای بدید.چه رویی دارید.به به .خوشم میاد از رو نمی رین فردا باز میایید میگید ملت فلان ملت فلان (287186)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۵۵:۲۷
به شما تبریک میگم راهپیمایی عالی بود پس این مشکلات اقتصادی و گرانی و بیکاری مبارکتان باد
یا علی (287215)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۲۰:۳۹
اوه اوه چه ادم دلسوزی
جون شما یه شعار اقتصادی که شما سبزها توی 8 ماه گفتید رو به من بگو؟
فقط یکی !
بیخودی نمی خواد مردم ناامید کنی (287332)
 
سپهر
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۲۶:۵۳
شعار اقتصادی ما این هست که اقتصاد ما نباید سپاهی باشد و نه دولتی اقتصاد ما باید خصوصی باشد. ما می گوییم نفت ما تو آموزش . پرورش سرمایه گذاری شود---. (287494)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۴:۱۰
قربونت برم اینه که گفتی شعار نبود ولی حالا یه سئوال
موسوی طرفدار خصوصی سازی اقتصاده ؟ دیدی حالا شما اصلا در مورداقتصاد فکر نکردید (287519)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۰۰:۴۱
شما اگه راست می گفتید لااقل در 8 ساله دوران اصلاحات اصل 44 قانون اساسی را اجرا می کردید. (287637)
 
ساسان
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۱۰:۵۵
منظور شما از خصوصي سازي همون خودموني سازي كه توي دولت هاي قبل انجام شده بعدشا من هميشه گفتم الآن هم ميگم عيب يكي رو گفتن كه هنر نيست آقاي موسوي و طرفداراش توي مناظره هاشون توي نطق هاشون يك راه حل ارائه دادن اونها كه همش انتقاد كردن آقاي موسوي يكبار به من جوان گفت كه توي اين چهار سال اگه رئيس جمهور شده چكار مي خواد كنه آره؟نگفت چون حرفي نداشت كه بزنه توي اين 17 بيانيه و چندتا مصاحبه يك بار درد اقتصاد رو با راه حلش درمون كرد؟ يكبار گفت اگه سياست خارجي بده جاش بايد چكار كرد يكبار از انرژي هسته اي دفاع كرد؟ (287670)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۷:۳۷:۵۱
این بندگان خدا که مسئول اقتصاد کشور نیستند! مردم دنبال توسعه سیاسی هستند! آخه شماها چرا نمی‌خواهید بفهمید.....


یادتون میاد نماینده مجلسشون چی گفت: «مردم به ما به خاطر مطالبات سیاسی رأی دادند!»
البته شما اینطور بخوانید که ما فکر کردیم اونها از ما میخوان که تحصن کنیم، با کنگره آمریکا ارتباط برقرار کنیم و .... تا آخرش به براندازی برسیم
این سبزک‌ها اگر عاقل باشند دیدند که مردم شریف ایران چه می‌گویند و چه می‌خواهند، مردم اسلام را می‌خواهند و قطعا در شما اسلام را نخواهند یافت.... (288489)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۶:۵۴
این چه حرفی دوست عزیز مگه آقازاده ها و بسیجی فقیر میشوند یا بیکار می مانند ! (287350)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۳۳:۴۰
حساب آقازاده ها از بسيجي ها جداست (287722)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۲:۲۹:۴۹
همان بهتر است که اقازاده ها و بسیجیان را یکی میدانی در همین جهل بمونی .

اقازاده و اقازاده بازی در طول 24 سال ریاست دوستان شما بر کشور بوجود امد.ما که 4 ساله اومدیم.شما هم دست از مزدوری برای رادیو فردا برداد .این ما بودیم که دست اقازاده ها از بیت المال قطع کردیم و مجبور شدند به انگلستان و بعضا همان جمهوری چک بروند!

شما هم ازون فراری ها هستید؟ (287746)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۷ ۱۲:۳۵:۲۵
به به سلام آقای احمدی نژاد حال شما؟ (289142)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۵:۵۶:۲۵
کسانی که دنباله روی صدای شیطان باشند رو سیاهند.
و یک توصیه به دوستانی که انگلیس و آمریکا را صادق می دانند دارم:
انها در پی رسیدن به اهدافشان از طریق خلط مبحث هستند ، راست را دروغ جلوه می دهند و دروغ را راست. و اگر مشاهده می شود گاهی حقیقتی را بیان می کنند برای فریب و جلب اعتماد است.
شما را به خدا سوگند ، گول این شیاطین را نخورید.

ای کاش علما فتوا بر حرام بودن ماهواره می دادند ، که الحق هم حرام است ، حرام اندر حرام است. در خانه ای که ماهواره باشد نماز باطل است ، خدا حضور ندارد.

به خداوندی خدا دیدم از دوستانم افرادی رو که با حضور ماهواره در منزلشون ، ایمانشون رنگ باخته و کسانی که مومن ، محجبه و مسلمان بودند اکنون تبدیل به افرادی تهی ، شکاک و نا امید شده اند.

این رسانه ها بر طبل نا امیدی اینقدر می کوبند تا با وجود همه ی نعمت هایی که از آن بهره مندیم احساس بدبختی کنیم.

مسلمانان به هوش باشید ، اگر این متن را می خوانید ، شما را به خدا اگر در منزل ماهواره دارید ، معدومش سازید که فردای قیامت پاسخگو هستید.

طبق روایات خر دجال ، بر هر تار مویش طبلیست آویخته و صداییست افسون کننده ، مردم در پی پشکل ان می دوند و ان را جمع می کنند و به گمان اینکه شیرینی است آن را می خورند ، اما غافلند از اینکه پشکل است نه شیرینی.

ماهواره همان خر دجال روایات است که اگر در ان بنگرید جز به هدف یافتن حق از لشگر فریب خورده خواهید بود و در مقابل امام زمانتان خواهید ایستاد.

مراقبت کنید. (287733)
 
مرجان
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۱۲:۴۶:۲۵
تا دیروز کل و کثیف و شپشو و فقیر بودیم از امروز می گن شما ها مشکل اقتصادی ندارید و بیکاری نکشیده اید! خوب ناشناس جمهوری چکی بالاخره ما بدبخت بیچاره ه ای جامعه هستیم و یا پولدارها و رنج نکشیده ها! احتمالا جوابت اینه که هر دو همزمان! (288616)
 
توهم
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۲۵:۴۸
اولا این تظاهرات در دفاع از ضعف های و کاستی های کشور مان نبود بلکه در دفاع از نقاط مثبت و قوت کشورمان و برای ایجاد رعب در دل دشمنان قسم خورده مملکتمون بوده و هست
ثانیا هیچ کس از گرانی و بیکاری خوشش نمی آید شما فکر کردی تمام افرادی که در این راهپیمایی شرکت کردند همه شکماشون سیر و جیباشون پر پول بوده
نه خیر جانم اتفاقا به کرات ثابت شده اکثر افرادی که همواره در طی این 30 سال بیشترین ایثار و فداکاری را برای انقلاب کردند از قشر متوسط به پایین جامعه یا به قول امام پا برهنگان بوده اند پس اکثر این افراد با مشکلات معیشتی دست به گریبانند اما بخاطر جهان بینی درستی که دارند میفهمند که اولا مسائل مهمتر از مادیات هم وجود دارد و آن آزادگی و استقلال است و ثانیا کشور ما در حال توسعه است
هشت سال جنگی خانمان سوز به این کشور تحمیل شد و چند صد میلیار دلار خسارت وارد شد و 30 سال هم هست که تحت تحریم هستیم اما با این حال در بسیار از زمینه ها پیشرفتهای خوبی داشته ایم
اگر انسان یه کم انصاف داشته باشد میفهمد که واقعا میتوان به آینده از لحاظ اقتصادی هم امیدوار بود گرانی و بیکاری در همه جای دنیا حتی در قبله آمال و آرزوهای شما یعنی امریکا هم به فراوانی وجود دارد
اما ما یک کشور جوان باانگیزه و مومن هستیم و مطمئنم اگه طبق رضایت الهی قدم برداریم بلا شک به قدر ت اول جهان تبدیل میشویم (287420)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۳:۱۲
ووقتی این طرز تفکر رو داری چه بگویم به فکر گل فروش چهار راه هم باش عزیز
ثروتمندترین کشور هستم لیاقت ما این هست؟ (287518)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۴۴:۵۰
دوست عزیز به این سادگیا که شما میگین هم نیست
گول تبلیغات دولت رو هم نخورید...........اگه 1 نگاه به وضع صادرات و درآمدهای کشور بندازین و اونو با کشورهایی که 10 تا 15 سال پیش در اندازه ما بودن مقایسه کنین میبینین که نه تنها پیشرفتی نداشتیم بلکه خیلی هم عقب افتادیم البته قبول دارم که تو چند زمینه علمی مخصوصا طب پیشرفت خوبی داشتیم ولی به مهاجرت تحصیلکرده ها هیچ توجهی میشه؟ چرا ما نباید شرایطی فراهم کنیم که اونا بمونن؟ اصلا به نظر شما چرا اینقدر آدمای تحصیلکرده دارن میرن؟ (287646)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۶:۲۳:۳۹
تعریف شما از پیشرفت چیه؟ اقتصاد؟ ساختمان ؟ امکانات رفاهی؟ علم؟ ماشین لوکس؟ فاصله طبقات اجتماعی؟ فرهنگ عمومی؟ درک و فهم عمومی؟ ما در کدامها پیشرفت داشتیم، در کدام نداشتیم؟ کشور هایی که شما میفرمایید در کدام زمینه ها پیشرفت کرده اند؟ (288476)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۹ ۰۲:۲۷:۱۴
دوست عزیز فکر میکنم با مثالهایی که زدم منظورم روشن باشه
شما فکر نمیکنی صادرات غیر نفتی ما خیلی کمه؟ نظرت در مورد وضعیت علمی کشور چیه؟ آیا معتقد نیستی خیلی از جوانان تحصیلکرده در حال ترک کشور هستن؟ و........ (289866)
 
عبدالضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۳۸:۱۶
هم مشکلات اقتصادی است، هم گرانی و هم بیکاری
ولی مردم ایران اعتقاد، آرمان و ایمانشان را، بیشتر از شکمشان دوست دارند عزیر.
و جالب آنکه همان ها که بیشتر این درد ها را کشیده اند، بیشتر پای آرمان هایشان مانده اند!
چه می دانست پدر پیر امت که از همان ابتدا روی این زعفرانیه نشین ها حساب نکرد!:
و تنها کسانی تا آخر خط با ما خواهند ماند که طعم درد و فقر و استضغاف را چشیده باشند.
اماما نیستی ببینی بصیرت این پاپتی ها و پا برهنه ها را و ساده انگاری ها و دنیا پرستی های این خواص (!) بی خاصیت را! می خواهم تا آخر عمرم با این عوام بمانم! الهی من و همۀ دوست داران روح الله را با این پاپتی ها مشهور گردان (287422)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۴۲:۵۱
ما به شجاعت رهبر و رییس جمهورمان می بالیم جونمون را هم واسشون می دیم مشکلات اقتصادی و گرانی برای ما هیچ اند.از اتفاق همین مشکلات مبارکمان شد یعنی برای ما برکت داشت چون ملت تونست با خدمات رییس جمهور و حمایات رهبری به فناوری های نوین و پیشرفته دست پیدا کند همین تحریم ها ما را محکم تر کرد.همین مشکلات ما را محکم تر کرد. تا کور شود هر آنکه نتواند دید. (287424)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۲۱:۲۷:۰۵
ما تمام آرزومون رفاه اقتصادی نیست، دنبال چیزای بزرگتری هستیم.
خدا هم گفته اگه نمی خواستیم مردم یه دست باشن برای کفار قصرهایی از نقره قرار می دادیم!
الزخرف : 33 وَ لَوْ لا أَنْ يَكُونَ النَّاسُ أُمَّةً واحِدَةً لَجَعَلْنا لِمَنْ يَكْفُرُ بِالرَّحْمنِ لِبُيُوتِهِمْ سُقُفاً مِنْ فِضَّةٍ وَ مَعارِجَ عَلَيْها يَظْهَرُونَ (288374)
 
پری
۱۳۸۸-۱۱-۲۷ ۰۲:۱۰:۵۴
با سلام خواستم بگویم این شخص نا شناس با تبریک خود اشخاص ساده مثل من را فریب داد و رای موافق را گرفته زیرا گرانی و بیکاری کاری به راهپیمائی ندارد. امیدوارم اگر از روی قصد بوده خدا ی مهربان جزایش را هر چه زودتر بدهد.و یا علی گفتنش به دادش نرسد (289066)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۰۱:۳۲
چقدر دروغ می گین؟

اینقدر ساندیس ساندیس کردین تا سبزها را به خیابون بکشین، امروز سبزها به امید ساندیس اومدن ولی خبری نبود که!

Where is my Sandis ?! (287245)
 
سپهر
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۲۵:۵۸
فرق تو با ما می دونی چیه ما قوه تشخیص صدامون خوبه اونیکه ساندیس ساندیس کرد دشمن بود نه جنبش سبز. هر کس که سیبیل داره بابات نیست که. تو فرق دوست و دشمن رو نمی دونی. تو هر کی رو هر چی رو سبز می بینی فکر می کنی دشمنته و داره فحش می ده. سعی کن آدم ها رو درک کنی و خودت رو جای همه بگذاری. نبین کی می گه ببین چی می گه. (287499)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۳:۴۷:۰۸
مشكل ما هم همينه با شما كه كلا شماها با همه فرق دارين و فكر ميكنين از همه بيشتر ميفهمين ، يعني تمام كساني كه امروز شركت كردند تو راهپيمايي نه مشكل دارن و نه از مسائل سر در ميارند از اون طرف شما ناجي ملتين و تحليلگر تام همه مسايل (287612)
 
سبیل بابا
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۴۶:۱۵
سپهر ::اینکه سبز ها هر کسی را با هر قیافه و اعتقاد و پشتوانه تاریخی تو خودشان حالا حتی اگر برای سیاهی لشکر هم که شده راه میدهند که به اصطلاح بیشمار جلوه دهند دوست و دشمن شناسی تو است شاید این تو هستی که باید راجب پیدا کردن دوستان ایران و انقلاب و ملت وطنت تحقیق جامع داشته باشی؟ (287680)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۳۴:۱۵
دوست عزیز، جنبش سبز کیه؟ سایت کلمه رو قبول داری؟ ببین درباره ساندیس چی نوشته:
http://www.kaleme.org/1388/11/13/klm-10382
بگو کدوم یک از سایت های \"سبز\" رو قبول داری تا ده تا صفحه اش رو برات ارجاع بدم که شرکت کنندگان در راهپیمایی رو به ساندیس خوار بودن! متهم کرده.

دوست عزیز. من هیچ وقت نمی گم میرحسین یا کروبی یا خاتمی دشمن اسلام بوده اند. برعکس، حرف من اینه که اینها از روی بی بصیرتی کاری کرده اند که ضد انقلاب داره براشون سوت و کف می زنه. حالا اگر از این مسیر برنگردند، کارشون به ضرر اسلام خواهد بود.

هیچ کسی با اصلاح (به معنای مبارزه با افساد) مخالف نیست. ولی وقتی چهره هایی مثل نتانیاهو، بوش، سارکوزی، برلوسکونی و غیره که (هم دستشون به خون مسلمین آغشته است و هم داخل کشورهای خودشون به فساد و بی کفایتی متهم شده اند) از جنبش سبز حمایت های آشکار کرده اند، وقتش نیست که ما ایرانی ها کمی به خودمون بیایم؟

امروز شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشون دهنده علاقه مردم به احمدی نژاد نبود. خیلی از شرکت کنندگان اصلاً به احمدی نژاد رای نداده بودند. برعکس، این حجم از حمایت نشون دهنده بیزاری مردم از قدرت طلبان و مداخله جویان بود.

دست مریزاد! (287692)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۲۹:۵۲
آقا این چه وضعشه
به ما ساندیس نرسید!

اگه یه بار دیگه اومدیم راهپیمایی و بهمون ساندیس نرسید دیگه شعار نمیدیدما...
گفته باشم (287264)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۰۷:۰۴
ناراحت نشو آدرس بده من خودم میارم درخونه! باید به این دولت آفرین گفت! چرا چون میتونه در هر راه پیمایی 30 میلون ساندیس و بین مردم توزیع کنه تا مردم یه گلویی تازه کنند! تو اجتماعات سبزها که باید دود خورد! (287639)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۳۷:۱۳
جای شما خالی ساندویچ هاش خیلی خوب بود. بر حسود لعنت (287271)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۴۴:۲۳
ایول شیراز (287276)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۵۳:۲۰
ایول مشهد!
این راهپیمایی از راهپیمایی 13 محرم هم پرشورتر بود
فقط حیف که به خاطر ازدحام بیش از حد در فلکه ی آب مشهد دنده ی دختر من خرد شد و هنوزم دستش رو پهلوشه. :(
چشم حسود کور
تا ربع پهلوی دق کنه از غصه. (287360)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۵۳:۵۰
مشهد واقعا غوغا بود. عکس هایی که انداختید فقط گوشه ای از ماجرا بود. واقعا اون کسی که شرکت نکرده نمی تونه عظمت امروز رو درک کنه. تو این همه سال راهپیمایی به این فشردگی ندیده بودم.
فکر کنم اگر بخوایم به شیوه ای که سبزها جمعیت خودشون رو حساب می کنند جمعیت راهپیمایی امروز رو حساب کنیم باید بگیم در این راهپیمایی1-2 میلیارد نفر شرکت کرده بودن! (287392)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۱:۳۹
همانطور که قبلا عرض کرده بودم و همانطور که نظام قول داده بود امروز باقالاپلو با مرغی که دادن روش زرشک هم داشت و ما تا آخر راهیپمایی کردیم! (287285)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۴۷:۱۴
باقالا پلو را تو سفارت انگلیس میل کردین دیگه؟نوش جان.سبز های محترم توجه کنند هرچه بیشتر به نظام انگلیس خوش خدمتی کنند چند وقت دیگه باقالا پلو را با نوشابه خدمتتون می دهند.نوشابه که دوست دارین (287426)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۴۰:۱۴
جون من راست میگی مطمئنی خبرت درسته؟! اگه نوشابه بدن که دیگه نوکر نظام هم میشیم! (287630)
 
یک خداجو
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۲۷:۴۸
گزارش های بسیار بسیار معتبر رسیده از مردم خداجو نشون میده که دولت کودتا برای اینکه یه وقت اشتباهی به سبزها ساندیس نده امروز از خیر ساندیس دادن گذشته. البته قرار شده ساندیس مزدوران حکومت رو با پست پیشتاز بفرستن دم خونشون.
ضمنا باز همون منابع موثق خبر دادن که دیشب حوالی ساعت 9 دولت کودتا با استفاده از دستگاه های خیلی پیشرفته ای که از موجودات فضایی خریداری کرده صدای الله اکبر رو تو شهر پخش کرده و اخبار ارسالی از سوی رسانه بیطرف دولت بیطرف انگلستان بر گزارش های مردمی صحه گذاشته اند.
همچنین لباس شخصی های خونریز رژیم در یک اقدام وحشیانه رو به گربه ای که از خیابان رد می شد کردند و با وقاحت و وحشی گری تمام به او گفتند \"پیششش\"!
منابع خبری گزارش داده اند که این گربه متعلق به یکی از مخالفین رژیم بوده یا لااقل به خانه او رفت و آمد داشته است. به دلیل کنترل شدید جاسوسان رژیم از گذاشتن کلیپ این صحنه دلخراش معذوریم. (287378)
 
سپهر
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۱۳:۱۳
از اینکه شما هنوز اصلاح طلب ها را درک نکردی متاسفم. بحث رنگ نیست. باید بدونی جبهه مخالف دولت جنبش سبز و اصلاح طلب ها هیچ موقع خواستار عوض شدن نظام نبودند. ما می گوییم اصلاحات در چارچوب نظام. ما می گوییم نظام از نظر قانونی مشکل دارد. قانون اساسی مشکل دارد. ما می گوییم احمدی نژاد باعث شد که 8 ماه کشور به بیراهه برود. مثال می زنم مثلا در مورد قانون >> در مناظره احمدی نژاد کروبی رو متهم به 300 میلیون رشوه کرد آیا خود تو فکر کردی که چطور می شود کسی که رشوه می گیرد مورد تایید نهاد های تحت نظارت رهبری قرار بگیرد و تمام مراحل را طی کند و صلاحیت آن تایید شود و بعد کاندیدای ریاست جمهوری بشود ؟ پس اگر فرض کنیم که کروبی رشوه گرفته بود پس تایید آن توسط نظام یعنی اینکه نظام اشکال دارد و اگر درست نباشد احمدی نژاد تهمت به او زده و باید مجازات بشود که تا حالا نشده پس در هر صورت در این مورد به تناقض می رسیم.
بحث دیگر اینکه هاشمی رفسنجانی چه خوب چه بعد باید قبول کنیم در نظام فعلی از شخصیت ها و ستون های نظام هست. پس حمله احمدی نژاد در مناظره یعنی حمله به خود نظام ضمن اینکه باعث شد احمدی نژاد که حیا ریخته شود و از طرفی دشمنان جرات توهین به رهبری را بکنند چون وقتی می بینند که راحت می شود به رفسنجانی حمله کرد پس جرات کارهای بعدی را هم پیدا می کنند ؟ این حیا را کی زیخت ؟ غیر از این هست که رییس جمهور یک کشور باید ادبیات دیپلماتیک و سیاسی داشته باشد ولی ما این را در حرف زدن احمدی نژاد نمی بینیم !
تو مو بینی و ما پیچش مو. ما از قبل از انتخابات با ساز و کار روابط سیاسی کشور مخالف بودیم ولی شما فکر می کنید که ما می خواهیم شما را سرنگون کنیم. ولی این طور نبوده دوست عزیز. از اینکه ساندیس می خوری ما نمی خوریم ناراحت نیستیم از این ناراحتیم که چرا نباید پول نفت تو وزارت خانه بد بخت آموزش و پرورش سرمایه گذاری بشه تا مردم سوادشون بره بالا و تولید علم واقعی کنند نه خرید تکنولوژی و کپی کردن مقالات دانشمندان دیگر یا گرفتن مدرک دکترای قلابی. حالا اگر خوشحالی که این همه جمعیت آمدند باید خیلی نگران باشی که این همه جمعیت چه جوری آمدند و به چه عشقی آمدند؟ باید یاد بگیریم که اندیشه همه را تحمل کنیم. (287486)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۰۵:۵۷
آقا شما انگار زياد اروپا موندي از مسايل خبر نداري
اصلاح طلبي از خارج هم جالبه ها ، داخليهاشو هم كه هشت سال ديديم ، آزموده را آزمودن خطاست مگر با طرحي نو كه هنوز نديديم
اين گفتن هشت ماه به بيراهه از اون حرفهاي كلي هستش كه آخرش بي سند ميمونه
رجوع به حوادث زمان جزايري روشن ميكنه اون سيصد ميليون اظهر من الشمسه كه خود كروبي گرفتن بيدليلش رو اقرار كرده (در راه خير خرج شود) ولي حرف شما جالبه (\"\"پس اگر فرض کنیم که کروبی رشوه گرفته بود پس تایید آن توسط نظام یعنی اینکه نظام اشکال دارد و اگر درست نباشد احمدی نژاد تهمت به او زده و باید مجازات بشود\"\") چون هيچ جايي در فرض اول از مجازات خاطي نداريم ولي در فرض دوم مجازات اتهام زننده جديه ، عجب دادگاه باحاليه اين دادگاه شما
جناب سپهر حرفهاي مناظره نبود كه جسارت توهين به رهبر رو باعث شد بلكه توهين مستقيم و بي منطق امثال موسوي و كروبي به رييس جمهور فعال كشور بود كه قبح توهين به مسئولين رو ريخت و باعث جري شدن بعضيها شد كه اگه مردم جلوشونو نميگرفتن اگه شاهد سب خدا هم توي خيابونهاي تهران بوديم
ستون بودن آقاي هاشمي در گذشته پوشيده نيست ولي در حال حاضر خوب بسياري با شما مخالف هستند و با نظر رييس جمهور موافق راستي يادتون باشه واقعيت را هميشه بگين چون ايشان اتهام به فرزندان هاشمي زدند نه خود آقاي هاشمي ، كه الان شاهديم رسما پرونده اي جهت فرزندان ايشان به دادسرا ارسال شده كه نشاندهنده مستند بودن مدعي العموم در رابطه با تشكيل پرونده هستش (اندكي صبر)
حرف آخر شما براي تحمل آرا ديگران عاليه ولي لطفا شما خودت هم عمل كن ديگه ، چرا قبول نميكنيد آقا عده كثيري از مردم اين كشور ايشون و راه و روشش را قبول دارند

سانديس مانديس هم ديگه همه ميدونن جوكه ولش كنيد (287616)
 
دوست
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۴:۰۳:۰۹
دوست عزیزی طلحه و زبیر هم اشخاص کمی نبودن. سیف الاسلام کی بود؟
ما در حکومت هیچ شخصی به نام ستون نداریم که بخواد منافق باشه.
آزمایش و ازمون الهی چیزی نیست که همه ازش سر بلند بیرون بیان.
امام حسین 72 نفر یار داشت. امام حسن که همین رو هم نداشت. علی (ع) چطور؟ تمام مخالفانشون در صدر حکومت پیامبر جز خواص و نخبگان بودن و بعد به دام شیطان افتادن. هر کسی که منافق باشه مسلما طرد میشه. شک نکنید. کارش به جنایت هم میرسه. میخواد هاشمی باشه یا هر کس دیگه.
نه به خاطر بی بصیرتی هست نه به خاطر توهین ها. فقط لقمه حرام هست که امام معصوم رو هم با علم به اون ذبح میکنه.
موظب لقمه هاتون باشید. (287788)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۱۱:۰۱
چقدر شما رنگ عوض می کنید! بابا روی بعضی ها رو.... سفید کردید! (287640)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۵۰:۱۷
کمی فکر کافی است که بفهمی. اگر جنابعالی به جای خارجه در داخل تشریف داشتی می فهمیدی مردم به چه عشقی اومدند.به عشق رهبری که البته از سیاست دولت حمایت می کنند چشمات را باز کن تامردمی که برای شنیدن صحبت های احمدی نژاد به طرف جایگاه می آمدند و برای صحبت هاش تکبیر می گفتند را ببینی. همین سیاست های دولت بود که الان ایران در جایگاه سوم پر سرعت ترین کشور به سمت پیشرفت قرار داره.ضمنا مسئاه آقای کروبی هم مشخص بوده اگر احمدی نژاد اشتباه گفته بود که تا حالا صد بار از خودش دفاع می کرد و مدرک می آورد پس چرا مدرک نیاورد تا خودش را تبرئه کنه.مسئله فرزندان آقای رفسنجانی هم به همین شکل.آقا مهدی شون الان در انگلیس چی کار می کنه؟چرا فرار کرد چرا برای دفاع از خودش مدرکی نیاورد.. (287679)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۰۲:۱۵
قبل 9 دی و 22 بهمن که پز ملت رو میداد می خواستید که حکومت رو ساقط کنید الان که مردم رو دیدید جا زدید پسر خوب!
روالی که رهبری پیش گرفته اینه که تمام سلایق سیاسی بتونند کاندید بشن تو میگی کروبی من میگم دکتر معین این که بدتره اصلا ولایت فقیه رو قبول نداره!
ولی چی شد نشون داد امثال کروبی و معین هیچ جایگاهی بین مردم ندارن...
اگه اینا تایید بشن میگین قدیس اند چون تایید شدن اگه تایید نشن میگین که چرا تایید نشدن ما دیگه شما ملت بنی اسرائیل رو خوب شناختیم عزیز من...
بعضی حرفهاتون هم آرزو ها و هدف های خوبیه بله حرف زدن که کاری نداره عمل کردن مهمه!
شماها که سر کار بودید اینکارها رو نکردید وقتی کنار رفتید مدعی همه کارها شدید.
جنس شما اینه اگر تورم باشه مسئولش دولته اگر انرژی هسته ای باشه نتیجه کارهای زیر بنایی شماست...
حرف زدن کاری نداره نن جون ... بلده عملش مهمه (287686)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۲۷:۱۶
سلام
لطفا خیلی دقیق به صحبتهای خاتمی در جماران گوش کنید تا متوجه بشوید که هدف آنها به غیر از موارد مورد ادعای شما است.به خصوص که ابتدا می گوید امام حسین (ع) برای آزادی (و نه طبق متن فرمایش شریف ایشان برای اصلاح امت جدم از کجروی در دین) قیام کرده و سپس بحث حکومت افراد به اسم دین بر مردم را مطرح می کند و سپس سعی می کند رهبری نظام را در تقابل با دین و امام حسین(ع) قرار دهد. البته صحبتهای شما بسته بندی شیکی است برای اهداف این آقایان به منظور جا انداختن مطالب خود در اذهان جوانان ایرانی. خواهش می کنم بدون هیچ واسطه صحبتهای این آقایان را گوش کنید و ببینید که چگونه به جای واژه های مقدس کلمات انحرافی مانند موارد ذکر شده در بالا را قرار داده اند. مدرک و رشوه و پول نفت و غیره فرع موضوع است که ما متوجه اصل مطلب نشویم.
موفق باشید (287717)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۴:۴۹:۰۸
به سپهز
قطعاً آنچیزی که شما برایش اینهمه آشوب کردید مطالبی نیست که بیان میکنید. حالا میتونید خودتونو گول بزنید. من فکر میکنم بزرگترین پیروزی مجبور کردن برخی به کوتاه آمدن بود. خیلی از خود راضی بودن میخواد که به مردم اتهام بزنی برای چیزهای بی ارزش آمدند ولی شما برای چیزهای باارزش مبازه ای چنین متمدنانه کردید! ما که فحشهای سه سالتون رو فراموش نکردیم. (288460)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۳۲:۵۸
آقا تو معامله داری غش می کنی. ساندیس برای 9 دی بود. قرار بود 22 بهمن ساندویچ بدن.

Where is my sandwich (287691)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۵:۵۶:۱۶
اين دفعه خواستم براي اولين بار هم که شده -در طي حدود 20 راهپيمايي- 22 بهمني که رفتم، يه جا پيدا کنم يه سانديس بخورم.
آخه گفتم ما که فحششو مي خوريم، حداقل خودشم بخوريم. اما متاسفانه هيچ جا سانديس نمي دادن! ): (287852)
 
من
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۱۰:۴۵
وجدانا کسایی که به نظر بالا و بقیه ی نظرات اینچنینی رای منفی میدن ----- نیستن ؟

فقط یک سواله !

...

راستی ما احمدآقا توکلی رو هم قاطی مردم دیدیم ... نزدیکای آزادی (287180)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۸:۱۴
خیلی دوست دارین همه رو اعدام کنین نه ! (287352)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۳:۲۱:۰۹
اینم یه توهم جدید...
کسی رو اعدام میکنند که مفسد فی الارض باشه مثل همینایی که تازه اعدام شدن...
کسانی که توی حسینه بمب گذاشته بودن و کی آدم کشته بودن!
حکم قصاص برای حفظ بقای شماست ای خردمندان... (288255)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۲۱:۴۱:۵۱
نه به اندازه تروریست هایی که در قالب جنبش سبز دوست دارن سر به تن مردم نباشه! (288377)
 
مرجان
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۱۲:۴۳:۳۲
نه دوست عزیز راحت باش شما اعدام نمی شید... مگر اینکه با بمب دستگیر بشید.. البته شما حتما خواهید گفت که این بمب رو از این ها نگرفتند و همه اش پاپوش و ... است. اصولا با هیچ سند و مدرکی هیچ حرفی رو به شما نمی شه ثابت کرد:
عکس امام رو پاره می کنید بعد می گید ما نبودیم و خودتون بودید!
می گید ما طرفدار امامیم اما برای منتظری ختم می گیرید و میگید اگر امام بود طرفدار منتظری بود!
روز عاشورا کف و سوت می زنید و بعد می گید ما عزادار بودیم و تحریکمون کرده بودند! (آخه من نمی دونم چطور می شه یه عزادار امام حسین رو تحریک کرد که بیاد پرچم امام حسین رو آتیش بزنه! چه تکنولوژی پیشرفته ای داره این نظام در زمینه تحریک! می شه یه نفر بگه چطور مردم خداجوی تحریک شدن که یکهو اینطوری شدن؟ نکنه به همه شون شب قبل قرص ابطحی دادن؟)

اصولا تفکر شما رو طوری بار آوردند که احتیاج به استدلال نداشته باشه... مثل همین جریان تقلب که هنوز استدلال ندارید:
1- از یه طرف موسوی هنوز انتخابات تموم نشده میگه من رئیس جمهورم چون ناظرهای سر صندوق گفتن
2- از طرفی می گه ناظر های من رو انداختن بیرون (پس چطور فهمیدن تو رای می آری و بهت خبر دادن؟)
3- از یه طرف می گه انتخابات رو زود تموم کردن و گرنه طرفدارای من آخر شب رای می دادن (منظورش اینه که بعد از اینکه خودش اعلام کرد رئیس جمهوره تازه طرفداراش می خواستن برن رای بدن! خوب اگه هنوز نرفته بودند و وزارت کشور زود صندوق ها رو بسته که از اونا رای نگیره بر چه اساس معتقدی که رای تو بیشتر بوده؟)
واااای سرم درد گرفت از این همه تناقض... (288614)
 
arya
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۵۸:۴۸
چند نفرین تو تهران؟
عکسها که همه از کنار دانشگاه شریف هستش، فقط همین قدرین تو شهر ۱۲ میلیون نفری؟ (287281)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۱۷:۰۶
شما تو کانادا چند نفری؟ خوش میگذره؟ (287297)
 
Amir
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۴۰:۴۹
خاك برسرتونكنن سبزها كه بازم گند زدين. جنبشي كه رهبرش يه عياش الدنگ مثل م--- و نوريزاده باشه، عاقبتش بهتر از اين نميشه (287480)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۳۲:۴۶
تلویزیونو روشن کن بشین فیلم های هوایی رو ببین می فهمی چند نفریم...
البته قرص زیر زبونی یادت نره کنار دستت باشه کار دست خودت ندی (287304)
 
arya
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۱۶:۱۷
کدوم فیلم هوایی !
-----------------
تو شهر ۱۲ میلیون نفری، فقط همین قدر اومدین .... (287382)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۰۹:۱۵
آره بابا شما راست ميگي كلا ده هزار نفر ببخشيد هزار نفر اگه راضي نميشي باشه اصلا هيچ كس نيومده بود و فيلما همه زميني و مونتاژ بود ، اگه دلت خنك شد بسه ديگه بابا اگه ايراني هستيد بيا كمك كنيم براي آبادي (287618)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۱۳:۰۱
داداش برو برف بازیتو بکن! (287641)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۰۴:۵۶
آریا ببخشید حواسم نبود قرص دم دستت باشه ولی اول عینکت هم بزن...
یادم نبود که شما کلا اعضا و جوارحت مشکل داره! (287687)
 
محمد کریمی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۰۷:۳۲
کرند و کورند و ولله که نمی فهمند.

آریا خان
جای شما خالی بود ، ساندیسشم عالی بود.
اما ظاهراً هنگامی که خواستیم نی را درون ساندیس فرو کنیم کمانه کرد و به چشم بدخواهان و کوردلان فرو رفت و نتوانستند حماسه ی حضور رو ببینند.
البته امروز من این سعادت رو نداشتم که در راهپیمایی شرکت کنم و متاسفانه از ساندیس محروم شدم ، این پیام رو از طرف کسانی که به فیض نوشیدن ساندیس نائل شدند به شما ابلاغ کردم.


و یک صحبتی دارم خدمت دوستان. امروز حماسه ی حضور همه ی مردم بود و متعلق به جناحی نبود. سبز ، سفید و قرمز کنار هم بودند.
اون معدود افرادی رو که هنوز با علم سبز فتنه بپا می کنند تنها متشکلند از چند گروه : منافقین ، بهاییان ، سلطنت طلبان ، ماسون ها ، مارکسیسم ها و جیره خواران اجانب و بدخواهان این ملت ، که جمعیتشون به چند هزار نفر هم نمیرسه.
سبزهای واقعی و معترضان و منتقدان به سیاست های دولت ، امروز در کنار همه ی اقشار ملت 31 سالگی نهال انقلاب را جشن گرفتند.
امروز سیاهی زغال بر چهره ی روباه مکار و رسانه ی ننگین ان که توسط عده ای خائن به وطن گردانده می شود ماند ، امروز این سیاهی به چهره ی صدای آمریکا که از حلقوم عده ای خودفروخته ی فارسی زبان خارج میشه ، ماند.

مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر همه ی دشمنان داخلی و خارجی (287370)
 
س
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۴۳:۱۲
خیلی بیشتر از اون که فکرش را بکنی.
ایول تهران.
احسنت به همه اقشار تهرانی به هر که سودای وطن داشت. بیشمارها ما را شمردید؟ یا کور شده بودید؟ برنامه هاتون رو پیاده کردید یا با دیدن ما بغض گلوتونو گرفت؟
آفرین به زنان و مردان جوان
به پیرمردها و پیرزنان
به بچه های کوچکی که آمده بودند
به تویی که فقر از سر و رویت میبارید
به تو که فشن زده بودی
به تو که ثروتمند و خوش لباس بودی
به تو که آرایش داشتی و موهایت بیرون بود
به تو که رویت را کیپ گرفتی
به تو که عمامه مشکیت بچشمم آمد
به تو که قدت خمیده بود
به همه آنان که فریاد ولایت سر دادند
به همه آنان که چشمانشان درخشید و صدایشان رها شد
به بیشماری انسانها به بیشماری دلهای پاک
آفرین به ایران و رهبرش که باید به این ملت بالید. (287510)
 
وطن دوست
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۴۴:۴۹
واقعن روتو کم کن. گیریم مخلفی یا کوری یا مزدور. آخه این همه جمعیت.... (287572)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۵۹:۰۵
جاتون خالی دیشب توی هتل --- کوالالامپور یه برنامه مشت داشتیم آقای اخشابی هم سنگ تمام گذاشت. مردم بسیار خوشحال بودن. (287225)
 
توهم
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۰۵:۴۷
آقا این عکس ها هیچ چیزو ثابت نمیکنه به راحتی با فتو شاپ تولید میشه
مهم اینکه در بخش کامنت ها موافقین ما همیشه چند برابر شماست (287415)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۶:۱۱
1300 خبرنگار رو چی میگی ؟ (287560)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۰۱:۵۶
بله
شما درست میفرمائید
تو کامنتهای همین مطلبی که نوشتی میتونی بفهمی (287638)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۰۹:۴۷
آره فقط سه برابر به نفع ما (287669)
 
سپهر
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۴۶:۲۸
امیدواریم این همه جمعیت به عشق میهن آمده باشند نه شخص یا جناح یا چیز دیگر. امیدوارباشیم که همه اقشار جامعه جز این جمعیت باشند. خوشحالم که دشمنان ایران ناامید شدند ولی هنوز از خیلی چیزها ناراحتم هنوز از خیلی از حق هایی که پایمال شده ولی ما دچار لشکر کشی خیابانی شدیم. امیدوارم سرنوشت کشور مثل لبنان نشود. (287466)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۰:۴۵:۱۲
نترس سپهر جان
اینجا همه چیز امن و امان است و مردم همه با هم هستند به جز عده ای که توهم خودمردم پنداری دارند... (288204)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۶:۲۳:۴۱
سلام
در پاسخ به کسانی که سبزها را ناچیز می شمارند:
1. امیدوارم راهپیمایی 25 خرداد فراموشتان نشده باشد.
2. آيا در هشت ماه گذشته یکبار اجازه راهپیمایی به آنها بدون کتک زدن و دستگیری
داده شده؟ چطور توقع دارید کسانی که اگر یک پارچه سبز به دست ببندند با ماهها زندان
و ضربات روحی و جسمی فراوان روبرو می شوند مانند شما براحتی بیایند و فریاد بزنند؟
انصاف داشته باشید. اگر شما 3 میلیون بودید آنها هم 3 میلیون بودند، روزی که ضرب وشتم آنچنان نبود.
3. اگر به ناچیز بودن آنها واقعا معتقد هستید بهتر است یکبار به آنها مجوز داده شود تا ادعای شما و آنها آزموده شود. این انصاف نیست.

ولا یجرمنکم شنئان قوم ان لا تعدلو. اعدلو انه اقرب لتقوی
صدق الله العلی العظیم. (287651)
 
آذرخش
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۶:۲۰:۱۹
اگه وحشی بازی در نمی آوردین و کثافت کاری نمی کردین اجازه راهپیمایی به شما هم می دادن.
آخه --- کدوم دولتی میاد به مخالفای مثل حیوونش مجوز بده برای شیشه شکستن و سطل آشغال آتیش زدن؟
در ضمن از 25 خرداد 7 ماه می گذره بی عقل.الان دیگه یک دهم اون موقع هم نیستین. ملت فهمیدن هیچ گهی نیستین شما. (287804)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۹:۳۴:۰۲
دوست عزیز سلام
لطفا پاسخ من به متن بعدی را بخوانید.
وحشیگری در دوطرف بوده است. پس منصف باشید و اکثریت را چوب اقلیت نرانید. (288356)
 
alireza
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۰:۵۳:۵۲
اولا 25 خرداد شما فقط از انقلاب تا آزادی بودید. لطفا تصاویر هوایی راهپیمایی 22بهمن یا 9دی را یکبار دیگر ببینید.
ثانیا 25 خرداد فقط در تهران بودید. لطفا تصاویر هوایی مربوط به راهپیمایی شهرهای دیگر را هم ببینید.
ثالثا 25 خرداد ثابت شد که عده ای وحشی صفت و معارض نظام در جمع شما هستند که پایش بیفتد به مراکز نظامی هم حمله می کنند. پس تا قبل از تصفیه ی جنبش توسط سران آن انتظار مجوز دادن غیرمعقولانه بود. اتفاقی که هرگز نیافتاد.
رابعا توصیه به لشکرکشی خیابانی برای مشخص شدن تعداد یک راه حل غیرمنطقی و تا حدی مضحک است. تا حالا خودتان به آن فکر کرده اید؟!

خامسا \" وَلاَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُواْ الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ \" (288205)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۹:۱۸:۳۵
در پاسخ به هموطنانی که لطف کرده اند و با توهین و ... پاسخ بنده رو داده اند، ضمن عرض سلام باید تا کید کنم که بنده نه معتقد به به تقلب و نه تظاهرات هستم و نه به موسوی رای داده ام و نه در هیچ تظاهراتی از آنها شرکت کرده ام. و آن حرفها رو در پاسخ به کسانی گفتم که سبزها را ناچیز می شمارند. باز هم می گویم که این انصاف نیست که مخالفان را بزنید و ...
25 خرداد هم بجز آن اتفاق مشکوک بقیه اش سکوت بوده است. شما یکبار مجوز بدهید و حرف خود را محک بزنید. باور کنید فظا آرامتر خواهد شد و دوستان ما به انقلاب دلگرمتر خواهند شد.
ادع الی سبیل ربک بالحکمه والموعظه الحسنه (288353)
 
atish
۱۳۸۸-۱۱-۲۷ ۱۴:۰۴:۰۵
یعنی می خوای بگی این همه مونتاژ ناشیانه رو توی این عکس ها نمی بینی؟
توی عکس تهران که می خواستن عکس درختهای وسط را پاک کنن و گند زدن به عکس
توی عکس کرمان هم که بعضیا دارن به سمت جنوب می رن بعضیا جنوب غربی! (289192)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۳:۲۲
فقط میشه گفت ماشاءالله مردم ایران...
احتمالا یه سری دارن از حضور مردم می ترکند.
من 23 سالمه از اولین سال زندگیم هر سال توی راهپیمایی بودم امسال به نظرم یه جور دیگه بود ،امسال حتی قسمت پشتی میدون آزادی که به جایگاه دید نداره و بلندگوهاش مشکل داره و معمولا خلوت تره پر از جمعیت بود.
معلوم شد که ملت جمهوری اسلامی رو دوست دارن نه جمهوری ایرانی...
معلوم شد که همه مردم حامی کشور و نظامشون هستن.
خدا رو شکر (287119)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۴:۴۳
حالا کی بیشماره ؟ (287120)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۳۰:۲۳
حسین جان ، امروز مکه شما تونیستید سبزها رو بشمارید ؟ اصلا کی تونست بشماره؟ واقعا بی شمارند، چون وقتی کسی نباشد نمیشود شمارش کرد! (287200)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۵۶:۲۸
جمعیت میلیونی امروز!

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1034280 (287242)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۰۸:۵۷
از اون جایی که آدم های خبیثی هستید و همیشه دروغ میگید من کلام شما رو کامل می کنیم
عزیزان اینم توضیح مهر در مورد این عکس ها:
\"\"\" راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صبح امروز پنجشنبه با حضور گسترده و پر شکوه اقشار مختلف مردم تهران برگزار شد. تصاویر زیر مربوط به ساعات اولیه صبح امروز است. \"\"\"\"
انگار مردم بدجور کورتون کردن به یه جاییتون سوخته! (287372)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۴۲:۵۰
شما سنگ ملیونی یا ملیاردی رو به سینه نزن الحمد لله سواد که داری ببین نوشته ساعات اوله صبح. امثال شماها خودتونو به خوای زدین. زحمت می کشیدی میومدی میدیدی جمعیت چقدر بود. ضمنا میر حسینتونم که با پوشش (!) نامتعارف در رفت! (287406)
 
س
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۴۵:۵۶
ما به چشممون اعتماد داریم و ما دیدیم آنچه شما توانایی دیدنش را ندارید. (287512)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۸:۲۲:۱۳
کبک ناشناس عزیز اگه سرت رو از زیر برف میاوردی بیرون و به سایه افراد و برج آزادی نگاه میکردی میفهمیدی ساعات اولیه صبح است نه ظهر (287664)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۴۹:۴۵
احسنت (287430)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۰۳:۰۱
بازهم 70 میلیون مزدور رژیم \"مردم\" را تنها گذاشتند.

ستاد توهم سبز - گروه خود مردم پنداری (287247)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۹:۴۰
تا باد چنین بادا

یاد و جای امام ما و شهدا خالی (287121)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۹:۵۲
بخاطر همین بصیرت است که آن پیر سفر کرده ملت ایران را از مردم حجاز زمان حضرت رسول اکرم (ص) نیز برتر می دانست.زنده باد مردم بیدار و آگاه ایران.خدایا خودت این ملت را از گزند دشمنان محفوظ دار.آمین یا رب العالمین (287122)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۵۰:۳۲
اين ها همه واسه سانديس اومدند
با اتوبوس اومدند
همشون بسيجي اند
با زور اومدند
از مدرسه ها اوردندشون
اصلن اجبار بوده و گر نه ميندازنشون بيرون
اصلن فتوشاپيه
ما بيشماريم
:---))) (287123)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۵۸:۵۰
نفری 50 هزار تومن گرفتن
با اتوبوس از شهرستان اومدن
گفتن اگه شرکت نکنین از اداره اخراج میشین!
...
اصلا مگه کسی هم اومده بود؟

اشکال نداره، صدای مرگ بر دیکتاتور روی فیلم ها مونتاژ می کنیم که بگیم بی شمارن ! (287243)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۱۴:۰۱
مگه الف نگفته نقطه و علامت تعجب و اینا ریاد نذاری! ها؟ مگه نگفته!؟ (287401)
 
منعم
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۵۱:۳۰
درود بر شرف ملت ایران که یک بار دیگر بدخواهان این مرز و بوم را مات کردند (287124)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۵۹:۴۴
مرگ برآمریکا
مرگ براسرائیل
مرگ برضدولایت فقیه
مرگ برمنافقین کفار (287126)
 
dr.parvane
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۳:۵۹:۵۲
این تصاویر همش آرشیویه ماکت موشک ماهواره بر که در عکسها بخوبی نمایان است400 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده! (287127)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۵۰:۵۸
این مشت حزب الله بود به افرادی که در توهم بودند.بابا شهرهای دیگه هم عکساشون رو بگذارید تا چش بعضی ها بترکه. (287174)
 
امیر رمضانپور
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۰۱:۳۸
کجان اون کور شدهایی که میگن ما اسلامو نمیخوایم کجان اون گستاخایی که میگن مردم با ما هستن برا کوری هر چی منافقه صلوات (287129)
 
ايمان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۱۶:۳۵
الهم صلي علي محمد و آل محمد (287226)
 
سید مهدی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۶:۴۲
واقعا شرم اوره که به صلوات هم رای مخالف میدن این سبزهای اموی (287561)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۲۵:۴۲
نمیدونم چرا دیگه به صلوات منفی میدن؟البته اینجا من چنتا از اونا رو میشناسم مشکل اساسی دارن (287623)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۵۱:۳۵
الهم صلي علي محمد و آل محمد (287431)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۰۲:۴۱
اینا همه اش فتوشاپه. حداکثر هزار نفر اومده بودند. اینا هم با اتوبوس از شهرستان اومده بودند به عشق ساندیس. ولی می دونی چیه؟ ما بیشماریم... می گی نه؟ بشمار! (287132)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۴۸:۵۰
تا عدد یک هم نتونستم بشمرم آخه نا مرئی اومده بودند! (287514)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۰۹:۲۶
با سلام
همانگونه كه عكسها هم نشان ميدهد جمعيت بسيار زياد بود. اما متاسفانه شعارهاي وحدت بخش بسيار كم بود. و خيلي از تراكتهاي تبليغاتي فقط در پي اختلاف ايجاد كردن بودند. (287135)
 
خودم ؟
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۲۸:۵۴
من که حدود ۲ ساعت تو راهپیمایی بودم، از این شعارها حتی یکی هم نشنیدم، البته مگر اینکه بعضی ها مرگ بر منافق رو به خودشون بگیرن... (287343)
 
س
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۰:۲۹
البته من سه تا دیدم ولی نسبت به خشم مردم خوب کنترل شده بودند. البته تفرقه با کسانیکه اصلاً نبودند؟ نمیدانم. ولی بهر حال توهین بد است. اونها هم مواظب خشم مردم باشند. (287515)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۸:۱۶:۴۶
احتمالاشمادرراهپیمایی خضور نداشتید
ما که ازخیابان وصال به سمت آزادی حرکت می کردیم یک توهین نشنید (287663)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۰۹:۵۵
درود بر ملت ایران (287136)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۱۶:۴۵
این 11 نفری که با \"درود بر ملت ایران\" مخالفند کیان؟ احتمالا اسرائیلی هستند دیگه! (287402)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۲۷:۳۳
کارتون بنیر اون سنجاب همیشه مخالف یادته همینا هستن (287625)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۵۳:۴۳
با عرض سلام ، من اهل ژاپن هستم که خودم و دختر ۱۵ ساله‌ام فارسی را از شوهر مرحومم یاد گرفتیم به مسائل ایران هم علاقه داریم دخترم سانا کوا شناسنامه ایرانی‌ هم دارد. سوال من اینه که چرا در روز جشن ۲۲ بهمن اینقدر پلیس مسلح در تهران حاضر بود؟می‌دانم که در ایران اختلاف سیاسی هست، اما روز جشن ملی‌ بیشتر از مردم ما تو فیلمها پلیس با تفنگ دیدیم، لطفا یک جواب قانع کننده برای دخترم بدهید. کانامی


عزیز من از اینکه به ایران علاقه مندید ممنونم در ضمن فارسی رو بسیار خوب یاد گرفتین ، از بابت مسلح بودن نیروهای نظامی یک مورد نیروی نظامی مسلح هم حظور نداشته ، طبق قانون نیروی انتظامی غیر مسلح برای حفظ امن باید حظور داشته باشه و این تنها مختص ایران نیست اینجا در انگلیس هم 4 نفر هم که به خیابون میان 20 پلیس همراهشونه (287635)
 
...
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۱۱:۴۵
خدا دروغ گو رو لعنت کنه
که از دیروز اتوبوس اتو بوس شهرستانی وارد تهران کردید و اسمش و گذاشتید با شکوه

خدا لعنتتون کنه (287137)
 
عبدالرضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۳۷:۲۹
برادر پس اونایی که تو شهرستانا بودنو از کجا آورده بودن؟!
از لبنان لابد! کنتور که نداره. اینم بگید دیگه
خدایی با چه رویی این کامنت و گذاشتی من موندم! (287159)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۰۵:۴۸
همه شهرستانی ها با اتوبوس اومده بودن

با اتوبوس قمی ها رو به کاشان بردن
کاشانی ها رو به اصفهان بردن
اصفهانی ها رو به شیراز بردن ...
...
کرمانی ها رو به قم بردن (287249)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۴۱:۰۵
خیلی باحال بود.
چه احمقند این اوباش (287273)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۳:۱۴
خنده دار ترین قسمت بچه مدرسه ها با لباس پرچم ابران هستند راستی الف نگفتی چرا بعضی عکس نمایی بسته هستند (287323)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۰۷:۴۱
شما یه نمای بسته از سبزها هم بدی قبوله.

حداقل نشون بده این همه جنجال نتیجه ای داشته و حداقل 100 نفر سبز جمع شدن! (287371)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۱۷:۴۲
تا دلیل خداوند برای آفرینش جهنم محکم تر شود! (287376)
 
alireza
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۱۳:۰۲
خیلی جالبه اکثر اونهایی که عظمت امروز رو انکار می کنن خارج نشین هستند.
اگه قلبت وا نمیسته نمای بازش هم ببین:
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=M598177.jpg
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=M598397.jpg
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=M598405.jpg
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=M598184.jpg
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=M598188.jpg
و...
بقیه اش رو خودت یک کم بگردی پیدا می کنی. اگه فقط چند دقیقه ای از اخبار صداوسیما رو نگاه می کردی اینقدر بی پروا عقده گشایی نمی کردی. (287399)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۲:۱۶
چرا پرچم ایران خنده داره؟ از همه خنده دارتر تحلیلهای شماست. بسوزید (287517)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۵۴:۳۷
می دونی چیه مردم ما طی الارض داشتند یه ذره تو تهران یه ذره اصفهان یه ذره یزد....کلا همینطور دور می زدند تا ازشون فیلم بگیرند (287437)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۲۹:۲۴
پس فکر کردی اتوبوس ها خالی برگشتند شهرستان؟ برای شهرستان ها هم از تهران آدم بردند دیگه.. (287263)
 
آذرخش
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۴:۴۶:۲۲
آخه مگه خبر نداری تو؟
اونا رو از کشورهای هم جوار مثل افغانستان و عراق و ترکیه و پاکستان و ... آورده بودن.
=))))) (287811)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۵۲:۳۱
ای بیچاره باز که فقط چشت به تهران بود.همه ی ایران رو ببین .اونارو حتما از افغانستان با شتر اوردیم.از سایت الف خواهش میکنم تصاویر همه ی شهرهارو منتشر کنید

تا تو دهنی بخورن این گروها (287175)
 
علي
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۶:۰۷
دوستمون جواب خوبي بهتون داده
حتما شهرستانيهام با شتر از ونزوئلا آوردن
برادر قرصهات و عوض كن
تويكي از توهم هم رد شدي (287185)
 
فدائی اسلام و رهبر
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۳۶:۵۳
خدا دروغ گو رو لعنت کنه
که از دیروز اتوبوس اتو بوس شهرستانی وارد تهران کردید و اسمش و گذاشتید با شکوه

خدا لعنتتون کنه[/quote
خدا تو را با همه فتنه گران و اوباما سارکوزی و اسرائیل و بی بی سی و خلاصه آن کسانی که نمی خواهند وحدت ملت را ببینند و آن ته مانده های با لاآورده ملت ایران را که ما حتی از کنارشان هم نمی خواهیم رد بشویم ولی برای اربابانتان خیلی با ارزش هستند مثل سازگارا و مهاجرانی و. کدیور و مخبلباف و گنجی و.... لعنت کند
ای پست فطرت
آنوقت شعارتان مردمسالاری است ولی حتی تحمل دیدن مخالفانتان را هم ندارید و کارتان مثل ناتوانها به لعنت و نفرین کردن رسیده است (287206)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۴:۲۵
به قولی با همون بمبهای اتم محشورتون کنه. با هم برید رو هوا! (287520)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۳۵:۵۱
انگار یه جای شما بد جور داره میسوزه!که حسابی کفر شما در اومده... (287306)
 
الی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۵۱:۱۱
نازی ... می بینم بعضی ها چه بد دارن میسوزن

شاید یه ماه دیگه جای سوختن ها خوب بشه
راستی اینهایی که میگن از شهرستانها اتوبوس اتوبوس ادم اوردند تهران برای راهپیمایی لطفا توضیح بدن اونوقت از کجا اتوبوس اتوبوس ادم اوردند برای شهرستانها.. چون این راهپیمایی و بقیه راهپیمایی های گذشته فقط در تهران نبوده ... فکر کنم برای شهرستانها از لبنان و ونزوئلا اتوبوس اتوبوس ادم وارد کردیم ...
مرگ بر منافق
مرگ بر وطن فروش
مرگ بر ضد ولایت فقیه
استقلال ازادی جمهوری اسلامی (287412)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۳:۰۵:۵۰
خا را شکر که دشمنان ما را از احمقها افرید- میشه بگی این جمعیت تو چند تا اتوبوس جا میشن جناب راستگو - (287608)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۱۳:۲۸
معلومه، دولت کودتا یه هو تو چند روز 200 هزار اتوبوس ساخت! (287671)
 
بی نام
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۱۲:۲۵
از شدت وجد نمیدونم چی باید بگم
اگه موسوی و کروبی بخوان بازم از ملت مایه بذارن، سنگ پای قزوین خودش رو میکشه. من اگه جاشون بودم دیگه خفه کار میکردم تا این دو روز آخر عمر هم بگذره اصلا برام مهم نیست چند نفر مخالف میزنن چون مطمئنم که ما بیشتریم مثلا حداقل 1000 برابر طرفدارای سبز لجنی. (287138)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۴۱:۰۳
دست الف هم درد نکنه که فقط از همون وری ها رو تایید میکنه ........ (287266)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۲۸:۳۰
عزیز هموطن که ما را لجن می نامی..---------------------- ماکه حرفی نداریم... هیچ چیز هم نمی خوایم...حرف اینه که ما همه ایرانی هستیم و حق داریم در مملکت خودمان آزاد زندگی کنیم در کنار هم و باهم... اون میشه همه ملت ایران نه یک عده خاص... (287202)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۱۵:۰۲
مگر آقای موسوی نگفت با حفظ هویت (با رنگ سبز) بیایید بیرون؟
مردم هم که همه سبزند، بر منکرش لعنت! پس چرا یادشان رفت؟ (287139)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۰۶:۲۷
سبز بودن دیگه

فقط یه کم سفید و قرمز هم قاطی کرده بودن که تابلو نشه! (287250)
 
علي
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۳۰:۲۱
من جديدا از حرف بعضي از روشنفكران چيزهاي جالبي دستگيرم شده واونم اينه كه با اتوبوس از شهرستانها ميارن تهران براي راهپيمايي و از تهران ميبرن شهرستانها ! (287141)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۳۶:۳۸
فعلا سبزا دنبال سوراخ میگردند رسواشون نکنید! (287154)
 
عباس
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۴۰:۲۳
برخی دوستان که به ساندیس امروز نرسیده اند، مابقی اون چهل وخورده ای میلیون دلار رو اگه مونده، میتونند از آقای مخملباف دریافت کنند.
راستی دعا به جان اعلی حضرت عطاءالله یادشون نره
و همچنین خاخام کدیور! (287168)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۲۳:۵۶
این خاخام کدیور که گفتین خیلی جالب بود! :)) (287403)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۴۰:۳۳
آقا عباس عطاالله نه بهاالله درسته (287423)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۴۵:۵۳
احسنت به ملت مسلمان و همیشه در صحنه حاضر ایران (287172)
 
امين
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۴۶:۵۹
سلام...
باور كنيد اينا همشون پول گرفتن... ستنديس و ساندويچ كه تا دلتون بخواد ، به صورت فريز شده دادن بهشون واسه 1 سال... مي گي نه ؟! امشب بشين پايه اخبار كاملا صادقانه بي بي سي يا صداي آمريكا (287173)
 
یاحسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۴:۵۸:۲۵
سلام ،فکر میکنم دیگه امروز کاملا ً مشخص شد چه کسانی در اکثریت هستند وچه کسانی هنوز با قرص های خواب VOA وBBCpersian در خواب . (287177)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۰:۰۰
بنزین فتنه تمام شد (287178)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۰:۲۵
رشد ناگهانی و جهش وار دولت مهروزی در تولید مواد خوراکی، اعم از ساندیس، کیک، شیر کاکائو، انواع آب معدنی و ... را به ملت بزرگ ایران تبریک می گوییم، با این رشد در تولید مواد خوراکی، ایران به زودی رتبه ی اول در تولید و بسته بندی ( از بسته ی هسته ای تا بسته ی داروهای خوراکی و ضد سم های ضد فتنه!) را کسب خواهد کرد
این افزایش در تولید خالص و دفع ناخالصی های ملی را به همه تبریک عرض می کنم (287179)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۱۸:۵۵
وای به روزی که دولت چلو کباب بده (287229)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۰۹:۲۷
آقای ناظرِ، من اون کامنت قبلی رو سوتی دادم جون هر کی دوست داری تایید نکن (287361)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۴۸:۰۴
اطلاعات تکمیلی نشان می دهد که دولت در این روز جوجه کباب هم داده است و این البته نشان دهنده ی یک امر مهم دیگر و یک پیشرفت چشمگیر دیگر است و آن عبارت است از:
1- توسعه ی گاز رسانی و گسترش تولید انواع مرغ و خودکفایی کامل کشور در تولید مرغ و برنج
2- تولید بزرگترین سردخانه های جهان در تهران و ایران
بنده این توسعه های بی پایان را نشان از توان بالای جوانان ایران زمین می دانم
خدا احمدی نژاد را از روی حکمت انتخاب کرد و حکمتش امروز معلوم شده است
گذشته از شوخی:
خدایا انقلاب ما را به انقلاب مهدی ( خدا ظهورش را نزدیک گرداند ) متصل کن، به حق علی (287407)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۱:۲۱
اصرار بر مسیر باطل کارشان را به اینجا کشاند . در انتخابات هواداران احمدی نژاد پذیرفتند که نصف خودشان منتقد وجود دارد ( 24 به 13 ) اما کار به جایی رسید که امروز هواداران احمدی نژاد قبول ندارند که منتقدان دولت حتی یک پنجاهم آنها باشند . این نتیجه لجبازی خودشان بود . (287181)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۴:۰۶
آقایان و خانم ها بر محمد و آل محمد صلوات .............
از سیخ و تنه هم زدن دست بردارید .
این جشن اتحاد بصیرت و شکوه همه ایرانیاته .
به گفته ریس جمهور محبوب همه 40 میلیون شرکت کننده انتخابات پیروز بودند و عده ای خس و خاشاک نوکر بیگانه و وطن فروش کاری از دستشون بر نمی یاد.

حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی.
اللهم عجل لولیکل فرج. (287184)
 
نیلی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۱۳:۳۴
امروز ملت پاسخ محکمی به این یاوه گویان داد کسانی که فکر می کردند رای ملت به خاطر سهام و سیب زمینیه کسانی که خودشون رو نخبه فرض میکردن و دیگران رو نخاله! (287188)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۱۴:۵۷
روز 9 دی می گفتند که تا حال هیچ 22 بهمنی اینجوری نشده بود

اما این 22 بهمن دیگر است .

برادران سبز خودتان را خسته نکنید . با منطق باشید و شکست را بپذیرید
به دامان اسلام بازگردید که ان الله تواب رحیم

تا صبح هم مخالف نزنید (287189)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۱۹:۱۲
این تصاویر همش آرشیویه ماکت موشک ماهواره بر که در عکسها بخوبی نمایان است400 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده

دوست عزیز ماکت ماهواره بر سیمرغ هم از ارشیو تو عکس گزاشتن؟ (287192)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۰۲:۳۳
بابا شوخي كرده جدي نگير (287220)
 
mahla
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۲۴:۰۲
من رفتم راهپیمایی اما ساندیس نخوردم کدوم خیابون ساندیس میدادند؟ (287195)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۰۰:۰۰
ما قبل از راهپیمایی ساندیسامونو خوردیم که خدایی نکرده دروغ نگفته باشند! (287525)
 
چرا
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۲:۴۸:۵۴
چه کسی به شمای بی ادب اجازه داده است به مادر یکی دیگر توهین کنی ؟ توبه چه حق با کدام مجوز شرعی این توهین را می نویسی؟الف پست --- به حکم کدام قانون اهانت یک خود فروخته را درج می کند.
آیا مانیفیست شمای بی ادب به مانیفیست گنجی بی شعور برتری دارد.ننگ بر شما وگنجی ها. (287700)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۲۸:۲۸
(

dr.parvane نوشت:
این تصاویر همش آرشیویه ماکت موشک ماهواره بر که در عکسها بخوبی نمایان است400 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده!

ناشناس:
دوست عزیز ماکت ماهواره بر سیمرغ هم از ارشیو تو عکس گزاشتن؟

)

ناشناس عزیز احتمالا ایشون (dr.parvane ) داشتن شوخی می کردن. (287197)
 
صدرا
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۳۱:۲۱
الف جان انشالله قصد نداری بگی هرکی ایجا بود حامی دولت بود؟
خیلی ها حامی آقای موسوی بودند! و همانطور که مردم دعوت شدند شرکت هم کردند! (287201)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۴۳:۵۸
اره شما هم که از جمهوری چک زودی اومدی بعدم برگشتی الانم پای کامپیوتر هستی

عجب شعارهایی ملت دادن به سران فتنه .
رو که نیست سنگ پا هستش (287210)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۲۹:۴۹
آنهایی که آمده بودند حامی نظام جمهوری اسلامی بودند
بین آنها عده نه چندان کمی هم بودند که در انتخابات به موسوی رای داده بودند ولی الان دیگر به روش موسوی اعتقاد ندارند (287234)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۳۱:۳۰
آقای عقل کل مگه اربابت موسوی نگفت با رنگ سبز بیاید؟ پس چرا نیومدید؟ (287265)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۴۶:۳۸
حالا با رنگ سبز نیمدن که هیچ ! چرا بر ضد موسوی شعار می دادن ؟ راستی چرا آقای موسوی نیمد کنار طرفداراش؟ چرا ترسید ؟ چرا به کروبی شعار مرگ منافق می دادن؟ ...
آقا بعضی ها خوابند و نمی خواهند بیدار هم شوند... (287357)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۲۸:۱۸
پس چرا به دعوت موسوی و کروبی نمادهای سبزشون رو نیاورده بودند؟ تو خونه جا گذاشته بودن؟ یادشون رفته بود؟! (287404)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۵۵:۵۶
دوست من نگو این حرف را که خیلی ها حامی موسوی بودند بهت می خندند ها.مشخصا این 22بهمن به این خاطر شلوغ بود که انزجار خودشون را از مویوی و کروبی بقیه شون نشون بدهند.اگر عده ای هم حامی دولت نبودند مسلما حامی موسوی هم نبودند شاید عده ای به موسوی رای داده بودند اما الان که به صحنه اومدند این را نسون می ده که از رای شون پشیمون اند (287683)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۳۳:۲۵
این جشن ملی برای بازیافت اتحاد بود با شعار تفرقه از هر طرف دوباره شیرینی جشن را از بین نبرید همه برای ایران و انقلاب امده بودند از خاتمی و کروبی ها تا احمدی نژاد و لاریجانی ها (287203)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۴۵:۰۷
خاتمی و کروبی که فرار کردند.و البته موسوی هم چون از واقعیت میترسه طبق معمول تو خونه بودن .!البته بیشتر میترسه بیاد بیرون چون میدونه مردم چه بلایی سرش میارن (287212)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۳۹:۲۳
عزیز من فرار نکردند...به زور مجبور به بازگشت شدن...اگه همینجوری به احمدی نژاد عزیز شما هم حمله می کردن اونم نمی تونست امروز بره اون حرفا رو بزنه...خیالت راحت...فکر کردی با زور میتونید سوار مردم شید ؟ (287272)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۰۵:۱۳
خوب مردم چرا به احمدی نژاد حمله نکردند؟ مگه قرار نذاشته بودند به جایگاه نرسه و آنقدر سوت بزنند که نذارن صحبت کنه؟ قرار نبود به میدان که رسیدند اونو سبز کنند؟ من توی میدان آزادی نه سبز دیدم نه سوت شنیدم. جا خوردن خیلیل خیلی. ببین از رؤیا تا واقعیت چقدر فاصله است! (287530)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۹:۰۴
دکتر زهرا رهنورد با حمله لباس شخصی ها و نیروهایی با لباس نظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کلمه دکتر زهرا رهنورد که امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان صادقیه قصد شرکت در راهپیمایی را داشت با محاصره و حمله نیروهای لباس شخصی باتوم به دست مواجه شد.

نیروهای لباس شخصی با باتوم ومشت به دکتر رهنورد حمله کرده و سر و کمر ایشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بانوی سبز با حمایت مردم و تشکیل حلقه انسانی خودجوش توانست از محاصره خارج شود.

کسی فرار نکرد عزیز هموطن نا آگاه... کتک می زنند... الف اگه اینو بذاری مردی! (287290)
 
حسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۱۱:۵۳
معلومه که کتک می زنند
اینا 9 ماهه دارن دروغ میگند.
9 ماهه همه رو انداختن به جون هم.
انتظار داری مردم نازشون کنن؟! (287293)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۱۵:۲۹
اخی شما از فرانسه نگران این خانم هستید؟اخی پاشو بیا ایران ازش دفاع کن که راهپیمایی بعدی کتک نخورن.موسوی رو شنیدم امروز با لباس مبدل فراری دادن اره؟ (287296)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۲۸:۰۳
اولا که اگر کتک خورده باشه، جای دوری نرفته است. سهم کوچکی از ظلم بزرگی که ملت کرده است را چشیده
دوم سایت رسمی موسوی از بس کی دروغ گفته است، هیچ آدمی حرفش را باور نمی کند. لطف کنید مدارک این حمله و به خصوص حلقه انسانی که مردم (؟!) دور و بر ایشان تشکیل داده اند را نشان دهید.
شاید دوباره مثل جریان کتک خوردن خاتمی در جماران و تشکیل حلقه انسانی دور او است که با انتشار فیلمش مشخص شد نه حمله ای در کار بوده است و نه حلقه انسانی دور او تشکیل داده اند!
دروغگو منفور است. (287300)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۴۳:۴۰
بعد از شکست مفتضحانه موج جدید مظلوم نمایی شروع شد...
راستی تا یادم نرفته نوش جونش اون روزی که ملت رو به جون هم انداخت باید فکر این روز ها رو می کرد. (287309)
 
daneshjoo
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۲۸:۵۶
حقشه.
تا چشش درآد.
حواس خودت رو هم جمع کن کتک نخوری. (287344)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۴۸:۱۲
ناسزا هم میدیم، چون هم ناسزا می دادن، هم آبروی مملکت رو بردن. خدا ازشون نگذره (287408)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۲:۳۳
تو اگه مردی یک عکس بذار که نشون بده راست می گی؟!
من نمدونم این سرانتون چند تا جون دارند که هر بار میگید زدند، کشتند، بعد فرداش آقایان صحیح و سالم بیانه می دن و هیچ اشاره ای ه به ضرب و شتم خودشون نمی کنند! البته حتما میخوان ریا نشه! (287551)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۲:۳۷
خیلی دوست داشتم منم تو راهپیمایی شرکت کنم. افتخار می کنم به احمدی نژاد و اگر منم هر کدوم از این خائن ها رو می دیدم همین کارو می کردم که اینجوری ایرانو کشیدن پایین و ما رو سالها عقب انداختن. همگی خدا قوت ...  (287552)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۵۸:۳۹
احتمالا شما هم از فرانسه برای خانم رهنورد حلقه تشکیل دادی؟ (287684)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۱۲:۰۶
دوستان سبز ما بهشون بر نخوره !اون وقت شما طرف داران سبز میلیونی !کجا بودید که سرانتان پا به فرار گذاشتند؟ چرا نبودید لزشون دفاع کنید؟شما اکثریت هستید؟واقعا خنده دار است.مدتی است سرانتان وقتی در بین مردم ظاهر میشوند پا به فرار می گذارند.اسیب شناسی کنید تا بفهمید ملت چرا از دست شما عصبانی است. (287294)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۰۲:۲۸
کاش اینطور بود. متأسفانه اونقدر خودشونو خراب کردند که کسی جرأت نمیکرد بگه خاتمیی بوده. کاش کاش سر به راه میاوردند. (287526)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۴۰:۱۰
من امروز سبزها رو اين طور كه فيلمها نشون مي دن زير زمين تهران توي تونل هاي مترو، توي اتاق گرم ماشين ها بوق زنان و روي پل هاي عابر پياده يا توي حياط خونه هاشون. اگر اشتباه مي گم بگيد! مگه نمي خواستيد اعتراضات كف خيابونها نباشه؟! (287209)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۰۸:۱۶
البته توی تونلهای مترو هم نبودند. روی پلهای عابر هم از ترس دقمرگی نرفتند شاید روی بالششون زار میزدند! (287533)
 
هگذر
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۵:۴۸:۰۵
امروز اولین راهپیمایی تو عمرم و رفتم..
با اینکه هوا سرد بود ولی چایی هم ندادن..D:
این همه جمعیت به چشمم ندیده بودم..فکر کنم یه فاصله 5-6 کیلومتری جمعیت بود.من ساکن بجنوردم..خراسان شمالی
دمه همه ایرانیها گرم.. (287213)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۰۹:۵۸
من هم راهپیمایی اولیم، اگه به خاطر فتنه نبود، اصلا نمی اومدم، چون حال و حوصله و کمر سالم ندارم.
:دی (287367)
 
بچه بجنورد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۱۲:۴۵
منم اهل بجنوردم و اولین راهپیمایی 22 بهمنی بود که رفته بودم.جمعیت بی نظیر بود .دست مریزاد به بجنوردیا (287374)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۰۱:۱۴
جالبه
وقتی حسابی کم آورده اند تو سایتاشون نوشته اند راهپیمایی کنندگان سبزها بودند که برای خود ظاهر حزب اللهی درست کرده بودند و عکس رهبری و احمدی نژاد دستشون بوده تا بتونند برن آزادی
خداییش یا ملت نفهم حساب کرده اند یا خودشون رو به نفهمی زده اند
عجب رویی دارند و عجب کمدی هستند (287218)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۱۵:۰۸
به دوستانی که می گویند با ساندیس مردم را به خیابان آورده اید بگویید وای به روزی که چلو کباب بدهیم (287224)
 
firoz
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۰۲:۱۶
می خواستم بگم به هوش باش با ساندیس با کباب هم راه به جایی نمی بری اینقدر با اعتماد به نفس حرف می زنی, بهتر گروه کمیته امدادتون را با سب زنمی بخرین ته شاید در به تخته خوره. یه خورده به اطراف نگاه کن چیبه سرت امده! (287246)
 
لباس شخصی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۵۴:۱۰
فیروز جون یه کم زود شروع به صحبت کردی
بزار یه ماه دیگه دم عید بیا صحبت کن حاجی فیروز (287436)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۱۰:۳۶
تا کور شود هر آنکه نتواند دید. بیچاره طنز ساندیس و چلوکباب رو باور کردی؟ همه تان اینقدر احمقید یا این یه نفره؟ (287538)
 
mehran
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۲۵:۱۳
khoob didin,are...ma hamishe dar sahne hastim,
in melat bidar ast.....................az BBC,CNN,VOA,monafegh,namard,vatanforosh,ferghehaye zalleh,amrica,israel,englis,farance,BIZAR AST (287231)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۲۶:۲۳
یکی به ما هم بگه کدام قسمت ساندیس می دادند
من سه ساعت آنجا بودم ولی به من ساندیس ندادند (287232)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۴۰:۰۰
خیلی بی عرضه ای. کسی که بیاد 22 بهمن و ساندیس نخوره اون سال تا سال بعد براش شگون نداره! (287307)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۳:۲۵:۱۰
آخه من برای ساندیس نیامده بودم
آمده بودم حال سبزها را با کمک مردمم بگیرم که الحمدلله حالشان گرفته شد
و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین (287761)
 
رسول
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۲۷:۳۷
حضور پر شور و حماسی مردم رو در جشن پیروزی انقلاب تبریک می گم واقعآ گل کاشتید. ملت بزرگوار ایران حامی اسلام و انقلاب هستند . (287233)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۴۲:۳۸
بیانیه 1200 موسوی .ملت بدانید حکومت 40 میلیون نفر را اورده تا ما رابترساندولی ما بیشماریم. (287235)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۴۳:۵۱
تبارک الله احسن الخا لقین (287237)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۴۴:۴۶
ملت باز هم کار را تمام کرد. مثل همیشه
سبزها شاید باز هم نتق بکشند اما وقع ما وقع.کارشان تمام شد.
مردم ایران ،دارم با اشک چشم می نویسم.
دمتون گرم
همین (287238)
 
حیدر
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۶:۴۹:۲۵
واقعا متاسفم که هنوز شعار تفرقه میدهیم از کامنتهایتان بوی کینه میآید برادران من مومن کینه ندارد اگر تو داری مومن نیستی . باید تمرین کنیم که همه را جذب کنیم نه به عده های مغرور شویم. (287240)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۱۲:۴۷
عزیز من حب و بغض با همه
نمی شه شما طرفدار حق باشید و به باطل بغض نداشته باشید (287375)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۰۰:۰۴
ما هیچ وقت نسبت به طرفدارهای منطقی میر حسین کینه نداشتیم و نداریم
در بین اقوام خود من خیلی ها به میر حسین رای دادند و حتی کلی هم با هم جرو بحث میکردیم
ما کینه از دشمنان اسلام و انقلاب داریم نسبت به کسانی کینه داریم که دانسته (نه از روی احساسات و اغفال شدن و لجبازی) و به قصد ضربه زدن به اسلام شعار جمهوری ایرانی دادند و بر اصل ولایت فقیه شعار دادند (287442)
 
س
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۱۴:۱۴
اشتباهشونو بپذیرند من بشخصه روشونو میبوسم. آخه تا کم میارین وحدت؟ قبلش شیپور جنگ؟ پررویی تا چه حد؟ ما با یک عده مغرور نشویم ولی آنها ببینید چه زیادند به خواسته هاشان تن در دهیم؟ وحدت وحدت وحدت بشرط عذرخواهی و جبران. (287541)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۰۶:۵۹
درود بر ملت ایران

درود بر ملت ایرانبه این دیگه چرا منفی میدید؟
مگگ مخالف ملت ایرانید؟! (287252)
 
لیلا از آلمان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۱۴:۱۲
خداییش حال کردم .همیشه راهپیمایی های 22 بهمن رو دوست داشتم.حدود 15 سال پیش در دوران دانشجویی دوره کارشناسی به خاطر راهپیمایی 22 بهمن تهران در جشن عروسی دختر خاله ام که در شهرستان بود شرکت نکردم .با ااین که خیلی دوست داشتم ولی راهپیمایی تهران رو یه جور دیگه دوست دارم . امسال انقلابی ها در خارج از کشور خیلی اذیت شدند ولی به یاری خدا در 9 دی جون گرفتیم و در 22 بهمن امسال سربلند شدیم. امروز از صبح زود بلند شدم .سرکارهم نرفتم تا راهپیمایی را مستقیم و زنده ببینم .به پسرم هم گفتم به معلم های آلمانی ات که هی مته به خشخاش می ذاشتن و هی از مخالفین رییس جمهور معاند با نظام درست می کردند بگو امروز و امشب جمعیت ولایت مدار ایران رو از تلویزیون ایران ببینند! . حدود نیم ساعت می شه که پسرم برگشته و پیغام منو به معلماش رسونده و می گه یکی از معلمهاش آدرس اینترنتی شبکه های تلویزیون ایران رو گرفته تا ببینه مردم ما چه گلی کاشتند !می دانستم مردم عزیزمون همه ایرانیان و همه ایران دوستان رو امروز سر افراز می کنن. امیدوارم مسولین باز هم و بلکه بیشتر قدرشناس این اقیانوس وفادار و با معرفت و زمان شناس باشند.پاینده باد جمهوری اسلامی ایران. لیلا از آلمان (287253)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۳:۵۵
احسنت. از این به بعد ما سرمون رو می گیریم بالا. ضد انقلاب هم دوباره باید بره کاسه گداییش رو روزهای یکشنبه توی میادین اصلی شهر علم کنه! (287287)
 
عمار
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۱۹:۰۳
ما بیشماریم (287254)
 
محمد کریمی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۲۱:۵۱
حامیان جمهوری اسلامی فقط اینهایی نبودند که در راهپیمایی شرکت کردند ، ما هم که به دلایل مختلف نتونستیم در این راهپیمایی شرکت کنیم هم هستیم.
متاسفانه امروز به دلیل مشغله کاری نتونستم به راهپیمایی برم و خیلی دلم گرفته :-( (287256)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۳۶:۴۵
بمیرم برات ! (287270)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۱۱:۵۷
اخی . نرفتی ؟ فردا که اخراج میشی ! (287417)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۱۶:۲۶
چه جوری معلوم میشه تا اخراج کنند؟ (287543)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۲۵:۰۸
کیا بهشون ساندیس رسید؟ به ما که نرسید. حتی پول هم ندادن به ما
راستی مادربزرگ من که شرکت نکرده بود. پس حتما عکس ها فتوشاپه! (287261)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۳۵:۰۰
I am proud being Iranian. (287267)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۴۴:۱۳
آدم توی شلنگ شنا کنه به حال آقایون فتنه گر دچار نشه
مردم را که دیدن همچین کم آوردن می گن اونا ماها بودیم لباس مبدل پوشیده بودیم!
من با این پای چلاق و حال خرابم رفته بودم، دیگه برس به حال آدم سالمش
خدا وکیلی این مردم، شریف ترین مردم دنیان.
انصافا نشون دادن شرف یعنی چی، آدم هایی که صبح تا شب واسه تامین معاششون جون میکنند و تورم و بی ثیاتی اقتصاد روی شونه هاشون فشار می یاره بازم واسه شرفشون از این انقلاب و مردم مظلوم فلسطین دست بر نمی دارن.
مرحبا به این شرف
مرحبا به این غیرت
دوست دارم بدونم آقایون و آقایونشون چی دارن بگن جلوی این همه شور با شعور (287275)
 
Az Danmark
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۷:۵۹:۱۳
Manam alan neshastam sare kar hey site-haye irani ro check mikonam va az inke nemitoonam mostaghim az televizion bebinam hesabi narahatam! Ey kash emrooz too tehran boodam. Hessabi be keshvar o mellate Iran eftekhar mikonam va ayandaro baraye hamvatanam roshan o noorani mibinam. Az hamatoon sepazgozaram - Roohe Emam Khomeini shaad ke in pirooziharo baraye ma neshoon dad o be tamaamimoon ezzate nafs dad. Emrooz kheili khoshhalam .. lahzeshomari mikonam beram khooneh paye kanalhaye Khabar o PressTV. :) zendeh baad Irane Eslami

- Az Danmark (287282)
 
از آلمان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۳۲:۱۱
این سایتو امتحان کن، تلویزیون ایران رو مستقیم پخش می کنه
glwiz.com (287302)
 
mehdi
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۵۳:۱۵
salam,
agha kheyli mamnoon. ;) (287391)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۴۱:۱۸
از Glwiz ببین دوست من. (287308)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۰:۲۵
اي روح خدا مباركت باد
سي سال جوان شد انقلابت (287284)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۳:۴۵
آفرین بر الف
خوبه فقط نظرات موافق منتشر کردین.
بعدش هم این موافق مخالف رو دست کاری کردین.
. (287286)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۷:۴۴
دیدی که حزب الله از منتشر کردن کامنت های تهی شما ترسی ندارد.براستی امروز شما را به گوشه ی رینگ بردیم و سپس ناک اوت شدید.هنوز روتون میشه کامت بذارید؟بابا رو رو برم. (287292)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۰۳:۴۲
اینا رو نگید چی بگید! (287312)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۶:۱۰
ادبیات برخی‌ دوستان واقعا جای تامل دارد (287289)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۲۲:۵۲
واقعا ادبیات این گروه شکست خورده جای تعجب داره .مگه نه؟ (287299)
 
عبدالاکبر خان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۸:۵۰:۴۴
9 دی تنها یک آغاز بود و این ادامه همون حماسه بود (287311)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۰۵:۳۱
من امروز از شوق حضور میلیونی مردم اشک در چشم هایم حلقه زد ای کاش مسئولان قدر این مردم را میدانستند. (287315)
 
میم
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۰:۰۳
خدا را شکر که چشم فتنه کور شد. دستتان درد نکند و آن ساندیس ها هم گوارای وجودتان. (287320)
 
شاهین آسمان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۰:۴۸
ای ول مردم
دمتون گرم
مسئول حواستون باشه که همیشه بدهکار به این مردم هستین
مردم
سلامتان باد سلامتان باد سلامتان باد
آمریکا بداند که در ایران جایی ندارد
به شدت به اقای اوباما هشدار می دم که اگه امنیت امریکا را دوس داره دست از سر ایران برداره (287321)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۳:۱۷
سلام،

من به یک نتیجه رسیدم.
اینکه شاید بشه با احساس ، حرف ، عقل و منطق مردم رو متقاعد کرد ، اما با اینترنت و فیس بوک نمیشه D:
مگه انقلاب الکی و بدون هزینه پیروز شده که با مچ بند سبز و آرایش دختر سوسولای بالاشهر شکست بخوره ؟
ایران خوبه ، با هر 3 تا رنگش.


زنده باد ایران و ایرانی (287324)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۵:۱۷
دکتر زهرا رهنورد با حمله لباس شخصی ها و نیروهایی با لباس نظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کلمه دکتر زهرا رهنورد که امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان صادقیه قصد شرکت در راهپیمایی را داشت با محاصره و حمله نیروهای لباس شخصی باتوم به دست مواجه شد.

نیروهای لباس شخصی با باتوم ومشت به دکتر رهنورد حمله کرده و سر و کمر ایشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بانوی سبز با حمایت مردم و تشکیل حلقه انسانی خودجوش توانست از محاصره خارج شود.

کسی فرار نکرد عزیز هموطن نا آگاه... کتک می زنند... الف اگه اینو بذاری مردی

والا ما هر دفعه می بینیم سایت های شما می گن ایشون کتک خورده ولی هر دفعه هم ایشون سالم! تو دانشگاه دیده میشن! داستان چیه؟ کماندو هم بود بالاخره یه تغییری در سلامتیش حاصل می شد!
این بانوی سبز هم جالب بودا! بعد ندا چیه اونوقت؟ (287326)
 
حسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۷:۳۹
آفرین به این ملت قهرمان!
لطفا این پیروزی بزرگ را با دعواهای جناحی خودتان کوچک نکنید و به دنبال بهره برداری جناحی نباشید. مردم برای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و پیروی از راه روح الله به میدان آمدند نه برای خوشایند این و آن (287328)
 
یک دوست
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۱۸:۱۶
اینا رو گوش بدید :

22 بهمن ما پیروزیم !
22 بهمن ، نظام سرنگونه !
22 بهمن نشون می دیم که بی شماریم !
22 جانم رو فدای آزادی ایران می کنم !
22 بهمن ...

اگر پنچری قطار هم می گرفتید ، اینطور ضایع نمی شدید !

زنده باد ایران ، زنده باد ملت غیور ایران ، زنده باد نظام جمهوری اسلامی ، زنده باد رهبر (287330)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۲۷:۴۰
درود بر ملت ایران

درود بر ملت ایرانبه این دیگه چرا منفی میدید؟
مگگ مخالف ملت ایرانید؟ (287341)
 
korosh
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۱:۳۷
ما جنبش سبزی ها باید بریم برا خودمون کفن درست کنیم ملت ما رو کفن کرد چقد شرمنده ام از اینکه همراه ملت نبودم فک می کردم تا حالا اینا یه چیزی بارشونه خدا رو شکر می کنم که امروز بیدار شدم (287329)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۴:۲۸
امروز یه لینک جالب تو بالاترین بود نوشته بود گیرم که 22 بهمن را با سرکوب و چماق و گاز اشک اور سرکوب کردین چهارشنبه سوری را چیکار می کنید (287349)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۲:۳۲
وای وای! گیرم حالا که خوب بعداً البته دیگه...بدجور به تته پته افتادند ها! سرکوب! کجا سرکوب شدید که ما صداتونو نشنیدیم؟ اصلاً وجودتونو ابراز کردید که احتیاجی به سرکوبتون باشه؟ (287550)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۸:۱۷
هزاران هزار درود و سلام بر ملتی حقیقتا خداجوی و با بصیرت که با پشتیبانی و حمایتی بی دریغ از ولایت فقیه زمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از بی سابقه ترین و پیچیده ترین فتنه های انقلاب را حقیقتا در هم پیچیدند و ثابت کردند که انصافا این ملت به گفته امام (ره) از ملت صدر اسلام و همراهان رسول الله نیز بهترند ... خداوندا تو را از نعمت داشتن چنین ملتی هزاران هزار بار شکر می گوییم و به رسم امامان معصوم از تو قدردانی می کنیم از آنچه دشمنان ما را از احمق ها قرار دادی .... (287353)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۹:۵۵
من مشهد بودم .
جمعیت به طرز باورنکردنی ای زیاد بود
باورنکردنی
دم همه ردم گرم . واقعا گل کاشتن
راستی یه چیزی: بوی دماغ سوختگی رو از بعضی از کامنتا حس میکنید؟ (287354)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۵۸:۳۰
بوش تا اینجا داره میاد... (287393)
 
sahar
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۴۱:۰۲
man pishnahard mikonam m---- wa--- wa---- fa ----- ra mibordin balay borje azadi ..ta melatoo midian ....shayad sharm mikardan wa tobe ..wa khodeshono az on bala part mikardan pain ....chon akhare khahinin ya ba lebase zanane farar kardane ya khod khoshi (287176)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۴۴:۰۰
سازگارا می گفت :
بعد از این 22 بهمن یا نظام سرنگون می شود
یا احمدی نژاد سقوط می کند

......................... احمق به هچل افتاده (287356)
 
دوست
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۴۶:۵۷
موسوی دیگه باید بره آبدوغ خیار بزنه. (287358)
 
غ
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۴۱:۵۸
چقدر دلم واسه ساندیس تنگ شده. (287465)
 
م ذاکری
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۴۹:۰۴
خداوندا ترا شکر و سپساس بی پایان که دوباره شاهد اتحاد،وحدت و همدلی هم میهنان عزیز ایرانیم بودم.
خداوندا این همدلی و اتحاد و شادمانی ملت ایران را همیشگی بگردان.

آمییییییییییییین (287359)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۶:۱۷:۵۸
اگه از این کامنتها بوی اتحاد حس کردین ما رو هم خبر کنین! (287649)
 
؟
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۵۷:۵۷
سلام،
عالی بود. ما که فقط تعریفشو شنیدیم و عکساشو دیدیم.
جدا از همه این حرف و حدیثا، بعضی از ملتهای دنیا آرزوشونه که مردمشون به این درجه از شعور برسن که واسه مسائل اصلی اینجوری با هم متحد بشن.
ماشا الله... (287364)
 
دکتر انصاری
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۱۹:۵۹:۰۸
نظر من ظاهرا به مذاق شما خوش نیامده بود که منعکس نشد
ظاهرا شما در همه چیز بیشمارترید (287365)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۴۷:۰۰
همینه که هس. میخای چی کار کنی؟ (287390)
 
Edris
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۳۱:۱۷
سلام بر ملت بزرگ ایران
من به عنوان بک افغانی که سالها در ایران و انگلیس زندگی کرده به شما غبطه میخورم. گر ما هم در افغانستان یک رهبر خوب و یک ملت واحد داشتیم هرگز مثل امروز ذلیل و اشغال شده نمیشدیم . ایران باعث سرافرازی همه مردم ازاده دنیاست. من در انگلیس خیلی ها را میشناسم که به ایران عشق میورزند. وحدت + دانش = سربلندی ایران (287380)
 
وحید-بی طرف
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۴۱:۰۷
با تبریک حماسه 22بهمن 1388.من فکر می کنم که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام در مورد اهمیت راهپیمایی امسال خیلی از سبز های معتقد به اسلام و نظام هم امده بودند پس بهتر با تندروی کاری نکنیم که ایشان از کار خود پشیمان شوند یادمان نرود که به قول مقام معظم رهبری ما به دنبال جذب اکثریت هستیم (287386)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۶:۵۵
موافقم کسی سبز باشه ولی با ملت همراه. نه آنکه بخواد با هرچیزی حتی رنگ خودشو از ملت جدا نشون بده. (287562)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۸:۰۴:۰۷
خودمان را که نمی توانیم گول بزنیم. معدودی که هنوز سبز هستند، ضد نظام و حتی ضد دین هستند. این گروه هیچ وقت همراه ملت نبوده اند که بخواهیم آن ها را بپذیریم.
سبز نماد ضد انقلابی در کشور است و هیچ جای دنیا به براندازان اجازه فعالیت نمی دهند (287897)
 
emrooz
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۴۱:۱۷
سلام.
امروز بالای صادقیه توی اشرفی با چهره هایی برخورد کردم که گوشه به گوشه جمع شده بودند تا در زمان مناسب شلوغ کاری کنن. هر کاری هم که نیروهای انتظامی و بسیج میکردن سریع هوووو میکردن. چون ماشین تو کوچه های بالای صادقیه (انتهای ناهید) پارک بود موقع برگشتن حول و حوش 11-11.20 خیلی هاشون رو میدیدم واقعا از پیش طراحی شده توی این کوچه ها قرار میذاشتن و میگفتن باید چی کار کنیم. واقعا امروز چهره نفاق رو در صورت خیلی هاشون دیدم. چهره هایی که فقط چند چیز در چشمهاشون بود. نفاق، کینه، دشمنی با مردم، بر اندازی، تخریب.
این چهره ها رو هیچ جا تا به حال ندیده بودم. نه تو دانشگاه، نه بین دوستان، نه تو خیابون و اجتماع. کینه و عداوت تو چهره هاشون موج میزد. معلوم بود حرکاتشون حساب شده س. یه چیزایی دیدم که تا امروز صبح باور نمی کردم.
فقط یه چیز فهمیدم که اونها مردم نبودن. اونها همه حرکاتشون حساب شده و برنامه ریزی شده بود. انگار شغلشون تخریب بود. انگار فقط یه چیز میفهمن اونهم تخریب و شاید هم کشتن باشه. میخواستن امروز رو تلخ کنن. دوربین هاشون، موبایلاشون، چوب دستی هاشون، فندک، چاقو، سیم چین! و دیگه چی بگم. جالبه اکثرشون با تلفن همگانی ارتباط برقرار میکردن.
همشون عینک آفتابی داشتن یا ماسک یا هر دوشون که شناخته نشن. خدا رو شکر خدا توسط مردم کاری کرد هیچ کاری نتونستن بکنن.
اونا مردم نبودن. اصلا آدمیزاد نبودن. ماشین تخریب بودن.
دیگه طومارشون پیچیده شد.

مردم به خودتون ببالید. امروز همه اومده بودن. دست مریزاد. درود. زنده باد. دمتون گرم. (287387)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۸:۳۷
من هم شنیدم ولی در خیابان آزادی کسی را ندیدم. خدا تفرقه انداز را لعنت کنه. (287564)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۲:۴۵:۴۷
من هم روز عاشورا این طور قیافه‌ها را دیده بودم. خیلی عجیب، غیرعادی و ترسناک بودند، گویی در روزهای دیگر وجود نداشتند و تا به حال شبیهشان را -لااقل از نزدیک- ندیده بودم. طرفدار موسوی زیاد می‌شناسم، ولی تیپ هیچ کدامشان این شکلی نبوده.

واقعاً راست می‌گویید، آن‌ها «مردم» نبودند. نمی‌دانم چه بودند! شاید از خارج وارد شده بودند! (287601)
 
ایرانی مسلمان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۵۸:۳۰
بسم الله
سلام

مبارک باد این حضور !

خدایا شکرت !

چشم فتنه کور شد با نی ساندیس ما !

ی ا ح ق م د د ن ا (287394)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۰۰:۳۲
برخی خواص بی خاصیت داخلی و آقازاده ها و خانم های روشنفکر ! دیگه کار مردم با شما تموم شده . ادامه کار با نظام ... حالا نوبت اوناست که به درخواست مردم در 9 دی و 22 بهمن جواب بدن ... (287396)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۱۳:۵۲
شیراز قیامت بود.
اگه فیلم های هوایی(با هلیکوپتر) شیراز رو دارید بذارید. (287400)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۵۰:۳۹
ایول شیراز.خیلی دیروز خوشم اومد.به به.دوستای من رسیده بودن نمازی انتهای راهپیمایی من تازه پارامونت بودم ابتدای راهپیمایی.ببینید چند کیلومتر ادم به صورت فشرده ایستاده بودن که اخر هم نرسیدیم نمازی .مجبور شدیم از خیابون داریوش خودمون رو از زیر دست و پا نجات بدیم. (287727)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۳۴:۰۷
گفتند شصت و سه درصدت کو؟
این هم نه فقط شصت و سه درصد که:
هشتاد درصد
شاید هم بیشتر (287405)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۱۰:۴۵:۲۱
گفتند شصت و سه درصدت کو؟
این هم نه فقط شصت و سه درصد که:
هشتاد درصد
شاید هم بیشتر

دوست عزیز خواهشا تند نرو
من هم در راهپیمایی بودم اما نه برای اقای احمدی نژاد بلکه برای رهبر و حفظ انقلاب (288536)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۵۲:۵۰
به جملاتی از سایت جنیش راه به اصطلاح سبز ! توجه کنید که با دقت تمام راهپیمایی بزرگ ملت ایران رو گزارش میکنه :

فریاد الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور امشب ساعت 10 در آسمان شهرهای بزرگ طنین انداز خواهد شد (پنجشنبه 22 بهمن 1388)

** پس دیشب کجا بودن ؟!

فوری / اعلام مسیرهای تظاهرات عصر امروز درتهران شهرهای بزرگ


**قرار بوده مثلا ساعت 5:30 بعد از ظهر جمع بشن ! این خبر ساعت 4:30 رو سایت قرار گرفته ! بابا یکم زودتر اعلام میکردن که این جمعیت بیشمار ! یه حمومی برن و دستبندی جور کنن و یا شعار آماده کنن !

اختصاصی 22 بهمن سبز // دستگیری های گسترده در مشهد (پنجشنبه 22 بهمن 1388)


**چیزی ندارم بگم !

اختصاصی 22 بهمن سبز//شلیک گلوله رنگی برای شناسایی معترضان در حوالی پارک لاله (پنجشنبه 22 بهمن 1388

**گلوله ها سبز بوده تا سبزینه ها با دیدن رنگ سبز به وجد بیان و از خودشون حرکتی نشون بدن !

اختصاصی جنبش سبز//گزارش نوروز از خیابان های تهران: حضور سبز مردم با ارعاب و تهدید تمام نمی شود (پنجشنبه 22 بهمن 1388)

**والا

اختصاصی 22 بهمن سبز// فرانس24: مخالفان تظاهرات سالگرد انقلاب را از آن خود کردند (پنجشنبه 22 بهمن 1388)

**این 1 مورد چشم بصیرت میخواست که ما نداشتیم .

اختصاصی 22 بهمن سبز// مقاومت ستودنی و غیر قابل پیش بینی مردم در برابر نیروهای سرکوبگر (پنجشنبه 22 بهمن 1388)




مهم/ اختصاصی 22 بهمن سبز//دستگیری رضا خاتمی و زهرا اشراقی (پنجشنبه 22 بهمن 1388)

>> نیم ساعت بعد ! >>

محمدرضا خاتمی و زهرا اشراقی آزاد شدند (پنجشنبه 22 بهمن 1388)



بله . داستان از این قراره ! با عرض پوزش از هموطنان جنبش راه سبز مثل گوسفندی که سرش رو بریده باشن داره جون میده ... نظر شما چیه ؟ ؟ ؟ ؟ (287409)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۱:۵۶:۳۲
سلام آقاي توكلي

نمي دونم چي بگم واقعا.....رفتم بي بي سي ديدم يه پست گداشتن كه نظرتون راجه به امام خميني بگيد؟اينجا امامشو خودم گذاشتم البته ؟اون نامردا دارن برنامه ريزي مي كنند اونوقت دوستان ما در مجلس و دولت سر يه طرح و لايحه باهم دعوا مي كنند...اونا نامردا رهبري استبداد پيرو به عهده دارن ترو خدا يه مشت محكمي از طرف مجلس به دهن اين انگليسي هاي خبيث بزنين تا ديگه اينجور حرفارو نگن راجع به كسي كه نذاشت نفت و مال و ناموسمونو به تاراج ببرن.نذاشت كشورمونو دو قسمت كنن من به خدا زورم نمي رسه شما ها يه كاري بكنين .....

من منتظرم ببينم شما چيكار مي كنيد.............................. (287411)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۰۵:۱۷
من هم به نوبه ی خودم از مردم شریف ایران تشکر می کنم که با این حضور خودشون تو دهنی محکمی به دهان استکبار و افراد خودفروش مثل کروبی و ... زدند . (یک مشهدی ) (287414)
 
زهرا
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۲۶:۱۹
میدونید چرا نمی تونین سبزها رو بشمرید چون سبزها لباس سبز نپوشیدن چون این راهپیمایی برای دفاع از حکومت بود نه اعتراض به دولت.اگرچه شعارهای تفرقه امیز دادن اما ما به خاطر امام ویاران مظلومش اومدیم (287421)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۴۶:۲۷
عجب! شما کجا بودی دیروز وقتی رهبرانتون رو فراری دادن مردم؟خودتونم میدونید که دیروز حرفی برای گفتن نداشتید و حالاهم قصد مصادره ی جمعیت رو دارید تا از شکست سنگین شما در افکار عمومی کاسته بشه.ما خودمون زغال فروشیم .ساندیس خور هم هستیم .ساندیس (287726)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۲:۵۳:۳۸
سالها باش و بدین عیش بساز. (287434)
 
mihan
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۱۴:۲۵
غرب ,با راهپیمایی میلیونی 22 بهمن ماه، از ملت تو دهني خورد.
در دهه چهار انقلاب بايد با اتحاد،وحدت و همدلی تلاش كنيم:
كشور را از فضاي امنيتي خارج كنيم.
و به دنبال بهره برداری جناحی نباشیم.
اقتصاد را از اين حالت خارج كنيم. (287453)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۱۹:۳۰
به نظرم امروز نشان داد که موافقان نظام چقدر زیادند.چرا وزارت کشور به این سبزهای اندک مجوز راهپیمایی نمی ده تا معلوم شه چقدر اندک اند (287455)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۳:۴۲:۴۹
مجوز دادن دلیل می خواد!
ظاهرا تنها دلیل شما ها هم دشمنی با سطل اشغاله!
دیگه کسی برای شما پشیزی ارزش قائل نیست. (287769)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۲۴:۲۰
سلام بر هم شما و ملت عزیز ایران
خوشا به حال شما که لایق چنان تقدیری از رهبر عزیزمون و علمای معظم شدید و از آن بالاتر خدا برای شما نوشت. امیدوارم که البته این مستمسکی برای له کردن دوستانمان با هر گرایشی نشود. حالا که ملت مسلمان قدرت خود را نشان داد دیگر لزومی ندارد که ما بر صورت دوستانمان پنجه بکشیم و آنها را در مسیر اشتباه خود به لجاجت و عناد بکشیم. (287456)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۳۱:۱۳
من مشهد بودم نتونستم برم راهپیمایی آخه کنکور دارم اما فامیلمون که رفتن فقط فشار خورده بودن نه ساندیس (287459)
 
پیروزی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۳۴:۴۶
ما امروز در اصفهان مارمون ره هم بردیم. ساندیس گیرمون نیوند اما کمر مادرم درد گرفته و حالا تو خانه افتاده اما هی خدا را شکر میکه که رفت راهپیمایی. دشمنان بدونند با کی طرفند. (287460)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۱۹:۵۳
اون پرچم اص---؟ (287688)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۲:۵۳:۳۳
پودر ---- رو خمیر کن ببند به محل درد ایشالله خوب میشه
مرگ بر منافق درود بر ملت بزرگ ایران (287715)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۴۲:۴۶
واقعا این که نظام توانست جنبش سبز را به ---- کند خواست خدا بود. (287462)
 
Kanami Hoshi
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۴۴:۱۱
با عرض سلام ، من اهل ژاپن هستم که خودم و دختر ۱۵ ساله‌ام فارسی را از شوهر مرحومم یاد گرفتیم به مسائل ایران هم علاقه داریم دخترم سانا کوا شناسنامه ایرانی‌ هم دارد. سوال من اینه که چرا در روز جشن ۲۲ بهمن اینقدر پلیس مسلح در تهران حاضر بود؟می‌دانم که در ایران اختلاف سیاسی هست، اما روز جشن ملی‌ بیشتر از مردم ما تو فیلمها پلیس با تفنگ دیدیم، لطفا یک جواب قانع کننده برای دخترم بدهید. کانامی (287463)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۰۸:۲۶
مثل اینکه نمی دانستی موقعی که در حال نوشتن این پیام از اروپا بودی چیزی به نام ای پی وجود دارد.نه؟راستی من که در ایران هستم حتی یک پلیس مسلح رو ندیدم.میشه تصویری رو که شما دیدی بفرستید برای سایت؟ (287478)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۲:۵۹:۱۳
جناب ناشناس، لطفاً آبروی ما ایرانی‌ها را با این کامنت بی‌ادبانه نبرید.

خانم هوشی، من از طرف ایشون از شما عذرخواهی می‌کنم.

خدمت خانم هوشی عرض کنم که همان‌طور که اطلاع دارید، ما پس از انتخابات دچار یک سری آشوب و اغتشاش شدیم که توسط عده‌ای اقلیت دامن زده شد، و جان عده‌ای از هم‌وطنان ما متأسفانه از دست رفت و امنیت عمومی به خطر افتاد. به همین دلیل نیروهای امنیتی مجبور هستند تا بازگشت آرامش و برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی این عده‌ی قلیل، حضور جدی برای برقراری امنیت مراسم روز ملی داشته باشند.

البته تعداد پلیس‌های مسلح خیلی خیلی کمتر از تعداد مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی بوده، و احتمالاً فیلم‌هایی که دیده‌اید جانب‌دارانه پخش شده‌اند. اگر فیلم‌های تلویزیون ایران را ببینید یا از کسانی که می‌شناسید و به آن‌ها اعتماد دارید بپرسید خواهند گفت که حضور پلیس در مکان‌های اصلی راهپیمایی اصلاً به چشم نمی‌آمد.

می‌توانید برای دختر عزیزتان از مراسمی مثل المپیک مثال بزنید که به دلیل امکان وقوع حملات تروریستی، ده‌ها هزار پلیس از آن‌ها مراقبت می‌کنند تا مراسم به خوبی و خوشی انجام شود. (287605)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۲:۲۰:۴۰
البته ایشون تا حدی هم راست میگند
به ساعت بالای کامنت توجه کنید و با ساعت ژاپن مقایسه کنید (287741)
 
یونس
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۱۰:۱۴
خانم \" کانامی هوشی \" عزیز :
خیلی خوشحال هستم از این که مسایل ایران را این قدر با شور و اشتیاق دنبال می کنید .
درسته که بیست و دو بهمن یک جشن ملی است اما فراموش نکنید که هر مراسم و جشنی به ماموران امنیتی نیاز دارد تا در صورت لزوم وارد صحنه بشوند و امنیت را برقرار کنند .
شما که مسائل ایران را دنبال می کنید ، حتما تا حالا به خوبی متوجه شده اید که در کشور ایران همواره یک عده ی خاصی هستند که قصد دارند شیرینی هر جشن را با ایجاد آشوب به کام مردم تلخ کنند و به اصطلاح خبرنگاران ، خوراک تبلیغاتی رسانه های غربی را فراهم کنند .
با توجه به تبلیغات دشمنان از چند ماه قبل برای به آشوب کشاندن این جشن ملی ، حضور پلیس فقط و فقط برای ایجاد امنیت بوده است .
ضمن این که توجه داشته باشید ، حضور پلیس منحصر به 22 بهمن 88 نبود !
معمولا در ایران ، در همه ی مراسم و جشن های ملی و در 22 بهمن هر سال ، ماموران امنیتی در محل حضور دارند و حضور پلیس ، به معنای خطرناک بودن و خشن بودن فضا نیست .
در پایان برای شما و دخترتان آرزوی موفقیت می کنم . (287537)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۴۱:۲۲
پلیس بعد از مراسم زیاد شد ولی سرباز بودند و بسیار کم مسلح. دلیلش هم برنامه ریزی قبلی دشمنان ما بود. تصاویر شما مغرضانه است. مردم از حضور پلیس خوشحال بودند و انتظار داشتند با آشوب مقابله کنه. البته این جشن ملی و واقعاً خانوادگی و در اوج آرامش بود. من بشخصه حضور داشم و بر اساس تصویر نمیگم. (287570)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۳:۵۴:۳۰
سلام
میتونی فیلم های آتش زدن بانک ها و سطل های زباله، اتش زدن موتورسیکلت ها و اتوبوس های شهری، شکستن شیشه ها، کندن نرده های زینتی و سط خیابان ها و کندن سنگ فرش پیاده رو ها، حمله به پایگاه بسیج و ایستگاه های پلیس، از بین بردن نماد های مذهبی و اتش زدن مسجد، انداختن بلوک سیمانی بر سر سرباز وظیفه و ضرب و شتم و برهنه کردن بسیجی توسط طرفداران جنبش سبز تو این 9 ماه نشون بدی.
تو این مملکت جای این وحشی ها نیست. (287781)
 
سعيد
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۳:۵۴:۱۰
اي كاش كمي انصاف وجود داشت
تا مي تونستيم در يك فضاي امن صداي مخافان دولت رو هم بشنويم
من از 7:30 صبح آزادي بودم
اونجا واسه 22 بهمن برنامه هنري داشتيم
فضا بشدت امنيتي بود
سبز ها همديگر رو گم كرده بودن
چون دوستان لباس شخصي براي عبور به ميدان آزادي جلوي ورودي كه با داربست درست كرده بودن ايستاده بودن و به هر كسي اجازه ورود نمي دادن
فقط دسته جات بسيجي وارد مي شدن
تمام ورودي هاي آزادي رو شديدا امنيتي كرده بودن و سبزها مجبور بودن پراكده وارد بشن كه همين باعث شده بود كه همشون پراكنده بشن
شما كه مي گيد مخالفان دولت كم هستن پس بهشون اجازه راهپيمايي بديد تا معلوم بشه كم هستن تا اينكه آبروشون بره ديگه
چرا نمي ديد
نكنه از كم بودنشون مي ترسيد! (287419)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۳۵:۴۹
عزیزم اون داربست رو هرسال میگذارند چرا به خودتون گرفتید؟ چرا سبزهای بیشمار نتونستند همدیگر رو پیدا کنند و آزادی را سبز کنند ولی مردم تونستند؟ یه کم فکر کنید. نمیگم شما هیچی نیستید ولی خیلی خود زیاد پندارید. فضای امنیتی؟ مگر شما میخواستید خلاف امنیت کنید که نگران شدید؟ ما نمیترسیم ولی از آشوبگر متنفریم برای همین نمیخوایم ببینیمشون! (287567)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۰۴:۲۱
تازه یه چیز جالب
میگن این تصاویر ماله سالهای گذشته اس
آخه احمقا اینهمه جمعیت............
مگه دیوونه ان با اینهمه جمعیت تصاویر سالهای قبلو بذارن
بعدشم
خودتون که مثل موش گوشه خیابونا وایساده بودین دارین سر خودتونو شیره میمالین
مگه گور بودین ندیدین هرچقدر نگاه میکردین تمومی نداشتیم
حالا کی بیشماره؟ (287385)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۵:۴۱
به این هم توجه کنید که بر خلاف سالهای قبل بالنهای بزرگ رنگی نگذاشته بودند تا چنین اراجیفی نبافند. (287557)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۰۷:۰۰
خدارو شکرمثل هر سال دوباره حماسه آفریدیم
فرق ما به شما در این است که ما با پیروی از ولی امرمان به صحنه می آییم
و شما با اطاعت از VOA و BBC
.
.
.
راستی رو دست خوریدم
من از تشنگی هلاک شدم
نه ساندیس
نه کیک
نه اب
.
سکه هم که در خونمومن نیومد... دیییی
.
ولی عیبی نداره
اونا آتیش گرفتن (287389)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۱۳:۴۹
لطفا تشریف ببرید تو سایت ----و سرچ کنید کلمه لباس شخصی را!
این حضرت آقای از خود متشکر چی فکر می‌کنه؟
همه ملت ایران لباس شخصی هستند برای اینکه همه‌شان لباسشان شخصی است شخصی شخصی. از مال بیت‌المال بر نداشتند که غیر شخصی بشه!
تقصیر اونها چیه که ۸ ماه دلشون رو خون کردی؟ خیلی عجیبه هر جا بری فحشت می‌دن؟ زود هم می‌گی لباس شخصی‌ها.
من که نتونستم بیام راهپیمایی ولی اگر بودم می‌آمدم دقیقا همان جایی که حضرت‌عالی می‌خواستی به خیل جمعیت بپیوندی حالت رو می‌گرفتم. نمی‌زدمت که بری مظلوم نمایی کنی. فقط می‌ایستادم و تو چشمات نگاه می‌کردم که برقش چشمت رو مثل دلت کور کنه!
هر روز باید تنمون بلرزه این طرف با این همه بوقهای دروغگوی که کاه رو کوه می‌کنند نکنه به برکت سفره‌ای که جنابعالی پهن کردی بلایی سر عزیزانمون تو مملکت عزیزمون نیاد.
یکی نیست تو رو شوت کنه بیرون بپری تو بغل خیل کثیر مشتاقان فراریت که این طرف آب هم به هر کی به شما بگه بالای چشمت ابرو لجن‌مالش می‌کنند.
البته خلایق هر چه لایق. لیاقت سبز شما هم جز این نبود که یک مشت خس و خاشاک واقعی (نه اون افسانه‌ای که شماها از حرفهای نجیبانه احمدی‌نژاد درست کردید) دنبالتون بیافتند.

از الان هم می‌گم برخورد مردم (=همه لباس‌شخصی‌های ایران عزیز) با فتنه‌گرانی چون تو بهتر از این نخواهد بود.

دیگه هم سعی نکن برای ظاهرسازی تو هیچ یک از اجتماعات لباس‌شخصی‌ها شرکت کنی که این فیلمها دیگه به امثال شما نمی‌آید!

لطف کنید بگذارید در سایت (287384)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۲۳:۱۹
سبزای از ترس سوراخ موش می خرن.
بد بختا اگه وجود داشتید که صدا تون در می اومد

شما بزدلا فقط بلدید جایی که مردم سر گرم کار دیگن زر بزنید
بی ---- وطن فروش بزدل
مرگ بر سبزیهای اموی و آشی وسبزی کوکویی (287469)
 
اكبري از كانادا
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۳۸:۰۵
من نميدونم اين كروبي با چه روي بلند شده اومده ميون مردم؟
بنده خدا بشين سرجات ديگه، مايه خنده (287488)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۶:۱۲:۵۸
کانادا اومده بود؟ بین مردم؟ (287647)
 
ترانه
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۴۲:۰۸
موسوي بي بي سي --- نوكر انگليسي (287484)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۴۸:۱۳
ای ول یزد .................
شهر 350 هزار نفری حدود 250 هزار نفر راهپیمایی کننده داشت.
یادم هست وقتی که مردم برای استقبال از احمدی نژاد آمدند گفتند برای کیک و ساندیس بوده خیلی بهم بر خورد .از توهین به یزدی ها دست بر نداشتند و با سکوت و همراهی بعضی خواص بی بصیرت انها گستاخ تر شدند و دامنه توهین رو به همه ملت غیور ایران کشاندند امروز تو دهنی محکمی خوردند . الحمدولله............

ای ول بر همه مردم ایران . جانم فدای شما و پاینده و سرفراز باشی ایران.
(287513)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۲:۱۱
به Kanami Hoshi :
در جواب باید بگم وقتی خودخواهی عده ای که اقلیت محض هستند و به حقوق بقیه می خواهند متعرض شوند و رای و حقوق خودشان را بالاتر از 5000000 تهرانی دیگر می بینند باید اجازه ی سنگ پرانی،شکستن شیشه مغازه ها،کشتن بیش از 30 جوان و..... داد؟ شما در جشن ملی خود اجازه ی هر نوع ایجاد وحشت و آسیب به اموال و جان مردم را برای دیگران قائلید؟ اگر هیروشیما را روز جشن ملی شما با بمب اتم بمب باران می کردند از دفاع از حقوق خود به خاطر جشن ملی کوتاه می آمدید؟
در آخر باید بگم عمو ان شالله بیا ایران رو ببین خیلی جای دیدنی داره. (287516)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۵:۲۴
سلام
چون ژاپن و دیگر کشور های دیگه مثل ما نیستند ما در شرایط جنگیم با این همه تهدید مواجهیم تو همین خیابونا بهترین ملتمون رو ترور کردند اگر اجازه بدیم اون بلایی که سر عراق و ... میاد بدترش سر مامیاد ..ملت رو به خاک و خون می کشند. ما منافقین خائن رو داریم که چشم دیدن ملت رو ندارند و زیر بال و پر نظام سلطه برای ملت دسیسه می چینند .که ملت رو بکشند . شروع نظام دین مدار معادلات جهان رو به هم زده و منافع خیلی ها رو به خطر انداخته . حضور پلیس برای مخافظت از امنیت جان مردم است. آیا به نظر شما چنین تجمعاتی نیاز به تامین امنیت ندارد.؟ (287522)
 
محمد صادق
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۰۷:۰۵
همه مردمان خسته، عاشقان دل شکسته
که به زیر گامهاشان، فتنه ها فرو نشسته

همه آمدند و گفتند: هنوز هم در این خاک
گره خورده دور پرچم، کف دست پینه بسته... (287531)
 
آزاد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۱۶:۲۶
من زیاد سایت شما را نمیخواندم. در هفته‌های اخیر مراجعاتم به سایت شما بیشتر شد اما وقتی‌ نظر معتدل اینجانب را که در آن هیچ قضاوتی هم علیه کسی‌ انجام نشده بود سانسور کردید به رسالت سایت شما پی‌ بردم. رسالتی که طبق آن جایی برای نظر متفاوت نیست.

یا حق (287544)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۴:۱۵:۲۶
\"الله اکبر/خامنه ای رهبر\"
این نظری بود که دیروز گذاشتم و به نظرم جزو اولین نظر ها بود و در کمال تعجب حذف شد.
پس الان منم باید حرف شما رو بزنم و بگم که سایت الف ضد ولایته!؟
نه عزیز، اینجا قانون داره. شابدم تو 9 ماه عادت کردید هر کاری دلتون خواسته بکنیدو دیگه تحمل قانون رو ندارید. (287792)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۲۰:۰۹
ماشيعيان حيدريم از پیروان رهبریم (287548)
 
Parsa
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۱:۵۱:۱۲
بعضی‌ از کامنتها فقط از روی لجبازی و نه در جهت مساله ملی‌ نوشته شده، دوستان محترم آینده کشور و سرنوشت مردم باید برامون مهم باشه و نه رجز خونی برا همدیگه، ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب باید روز وحدت و همدلی ما ایرانیان باشه و نه جدایی و دو طیفی کردن جامعه به سیاه و سفید. ضمنا انصاف داشته باشیم که هم آقای کروبی و هم موسوی از مردم دعوت کرده بودن تا در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنن، بله همان انقلابی که به خاطر آن آقای کروبی طعم زندان ستم شاهی رو کشید و خیلی‌ از این کسانی‌ که حالا به آب و نانی رسیدند و به کروبی ناسزا میگن اون وقت اصلا به دنیا نیومده بودن، انصاف هم خوب چیزیه که یک پیرو علی‌ علیه سلام باید داشته باشه، مؤید باشید (287575)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۷:۰۰:۲۲
بله آقا پارسا آنها هم دعوت به راهپیمایی کردند اما سایت جرس رو دیدی توصیه کرده بود با نماد سبز راهپیمایی کنند
اینها اگه دنبال وحدت اند نباید توصیه به رنگ سبز اموی و سبز نفاق کنند (287876)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۷:۰۳:۰۵
\"خیلی‌ از این کسانی‌ که حالا به آب و نانی رسیدند و به کروبی ناسزا میگن اون وقت اصلا به دنیا نیومده بودن\"
منظورت از این خیلی کسا که به آب و نان رسیدند مردم عادی بودند دیگه؟
چون این شیخ .... تو این چند وقت هر جا رفته از دست مردم عادی کتک خورده(نمایشگاه بین المللی قزوین 22 بهمن ) (287877)
 
سلیمان
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۲:۳۶:۲۴
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
یه چیز
چرا به این عده کم مجوززداده نمیشه ؟
والسلام
باتشکر از الف (287596)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۳:۵۹:۲۶
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
یه چیز
چرا باید به این عده کم مجوززداده بشه ؟به استناد کدوم دلیل و مدرک؟
والسلام (287785)
 
دوست
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۴:۱۳:۴۵
اینا توی تظاهرات های بی مجوز قبلی نشون دادن قصدشون توهین و تخریب هست.
برن خدا رو شکر کنن که تا الان اونا رو تحمل کردیم. صبر ملت زیاد ولی تموم شدنی هست.
9 دی مردم نشون دادن چی میخوان.
اگه به دست مردم بسپارنشون 3 سوت کار همشون تمومه.
سابقشون خرابه. اگه حداقل توی تظاهرات های قبلی این تخریبها رو انجام نمیدادن یه چیزی ولی حالا دیگه نه. خودشونو نشون دادن.
از طرف دیگه سرانشون نشون دادن قصدشون بر اندازی هست و مرد هم تحت تاثیر تبلیغات از اونا طرفداری میکردن. با قی موندشون هم ایشالا به زودی بر میگردن و با ملت آشتی میکنن. (287791)
 
محمد علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۳:۳۳:۱۰
دوستان عزیز من برای اولین بار در راهپیمایی شرکت کردم الان وضعیت بهتر شده پس سعی کنیم لجبازی ها را کنار بگذاریم من اعتقاد دارم اکثر سبزها به اشتباه خود پی برده اند بجز عده ای که مخالف نظام هستند در ضمن دیروز تعدادی از سبزها که وفادار کشور و ولایت بودند نیز حضور داشته اند پس درود بر ایرانی و ایرانی (287610)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۰۱:۱۸
حالا که معلوم شد این سبزها بازی خورده دست امریکا واسرائیل هستند و تعداد محدودی هم هستند، من پیشنهاد میدهم که وزارت کشور هم برای اولین و آخرین بار یک مجوزی به اینها بدهد بیایند شعارشان بدهند و ببینند که تعداد محدودی هستند و از تخیلات بیرون بیایند. تا سایه ولی فقیه هست مردم از شردشمنان آسوده هستند و کشور آسیبی نمی بیند. (287614)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۳۷:۱۵
شما نمی خواهد برای وزارت کشور تعیین تکلیف کنید.شما کاری به مجوز ندارید بدون مجوز هم 8 ماه مانند وحوش در خیابان ها بودید که البته ملت انقلابی شما را ناک اوت کرد و به زباله دانی فرستاد. (287724)
 
س
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۵:۳۱:۴۲
برادر، سعید که حرف متینی زد و خودش را سبز ندانست. چرا اینقدر خشم نسبت به وی بکار بردید؟ بالاخره سبزها هم با آنکه نسبتشان کم است ولی وجود دارند و این کارهای احمقانه را هم برای همین انجام میدهند. من هم موافق مجوز هستم. برای درخواست آن مجبور میشوند شعارها و اهدافشان را مشخص کنند و امنیت آن را بر عهده بگیرند و خود این یعنی جدا شدن ضد انقلاب. شاید با همین ابراز وجود تبدیل به منتقدانی بی آزار شدند. خدا را چه دیدی؟ مثلاً بعدش مدعی میشوند خیلی زیاد بودند؟ هیچوقت نمیتوانند با 22بهمن مقایسه اش کنند. بگذار این بهانه را هم از دست بدهند. امیدوارم مخالف نباشید من هم انقلابی و دشمن فتنه گران هستم. (288465)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۴۲:۰۵
جنبش سبز یکشبه به وجود نیامده که یکشبه از بین برود. خواستگاهی دارد به قدمت تاریخ حق خواهی مردم این سرزمین.
راهی است که همه ما برای رسیدن به حقوق طبیعیمان شروع کرده ایم و به آن پایبندیم. انقلاب اسلامی سال 41 شروع شد و 16 سال بعد پیروز شد. هر چقدر این راه طولانی تر باشد، نتیجه اش پربارترخواهد بود. چون باآگاهی بدست آمده و نه احساسات آنی و انفجار لحظه ای نور. امروز برای همه ثابت شد حالا حالا ها مجبور خواهید بود در راهپیماییهای حکومتیتان، تهران و سایر شهرهای ایران را به پادگان تبدیل کنید. خبرنگاران خارجی در گزارشهایشان گفتند که با اتوبوس به میدان آزادی آورده شده اند و حق تهیه گزارش از هیچ نقطه ای از راهپیمایی را نداشته اند! این بود ادعایتان مبنی بر آزادی مردم؟ تازه همانها هم گفتند که معترضان در میان سرکوب شدید به خیابان آمده اند، رهبرانشان را کتک زده و دستگیر کرده اید. این از بعد بین المللی که تمام نقشه هایتان، نقش بر آب شد. جایی که آزادی گفتار باشد شما جایی ندارید. ایران است که به یک پادگان تبدیلش کرده اید و در انزوای کامل نگهش داشته اید و سانسور میکنید.از آگاهی و حضور مردم میترسید. ما این راه را تازه شروع کرده ایم. بعید است اینقدر ساده باشید که فکر کنید از زر و زور و تزویرتان به این زودی جا زده باشیم. راه سبز امید را باید زندگی کرد. سبز باشید. (287631)
 
دوست
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۴:۱۷:۰۶
ببخشید اگه یک شبه به وجود نیومده میتونید بگید چقد طول کشیده؟

دوست عزیز خوب من یه مقدار بیشتر بررسی کن. (287793)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۱۳:۵۹:۵۴
درباره ادعاهاي مضحك درباره جو نظامي و خفقان، كساني كه خودشان در راهپيمايي بوده‌اند مي‌توانند به راحتي قضاوت كنند. (288649)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۴:۵۹:۱۳
شنیدم که امروز بعضی از مردم ساندیس خوردند و بعضی هم باتوم؟ میخواستم بپرسم که ساندیسی که مسولین سایت الف خوردند چی بوده که همه را به چشم حامی دولت دیدند! (287636)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۵:۴۵:۰۶
یه عده ساندیس و یه عده باتوم؟ تو این دو ساعتی که من بودم نه کسی ساندیس خورد نه باتوم. دوباره مردم را دسته بندی نکنید. ملت خودشو نشون داد تا کیا کور باشن! (288468)
 
میثم
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۵:۳۶:۱۳
گرانی،بی کاری،مشکلات اقتصادی و ... در همه ی کشورهای دنیا وجود داره!یه کمی فکر کنیم آیا ما نیستیم که توقعمان زیاد شده؟اینجا که بهشت موعود نیست عزیز من! (287645)
 
امير
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۰۹:۰۵:۲۹
به كسي كه فقط به خاطر دشمني داره حرفي مي زنه كاري ندارم ولي كاش اون افرادي كه هنوز هم تصورشون رو خيلي از سايت ها براشون مي سازن ديورز خودشون تو جمعيت حاضر مي شدن تا متوجه مي شدن چه كسي دروغ ميگه . خدا رو شكر ديروز بودم و ديدم كه متوهمين چجوري با آبروي ايران بازي مي كردن اين مدت (287668)
 
یاعلی مدد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۰۰:۱۷
مردم در این 30 سال نشان داده اند که اصل نظام را دوست دارند و در همیشه تاریخ در 22 بهمن شرکت داشتند لطفا یک راهپیمائی آزاد برای مخالفت از دولت دهم بگذارید تا معلوم شود مردم موافق نظام ولی مخالف دولت هستند. (287685)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۵:۴۶:۵۲
یه خورده اشتباه کردی. این راهپیمایی با همیشه فرق داشت دلیلش هم مخالفت با برخی دیگر بود. مردم با رایشان میزان موافقت و مخالفتشونو نشون دادند. (288469)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۲۹:۲۵
اینجا افرادی از جمله دست اندر کاران سایت الف ( از آنجا که نشان میدهد با چک کردن Pا به خیال خودش مچ میگیرد که کی از کجا هست) خیلی خوشحال هستند که همکارانشان با باتوم و اسلحه یک زن بی سلاحی را که هم سن مادرشان هست فقط به جرمی که با انها مخالف هست رابه طوروحشیانه ای زدند! ادعا میکنید که مسلمان هم هستید، یا اسلام همین هست که شما و طالبان و القاعده نشان میدهید یا اینکه شیاد و دروغگو هستید. و این موضوع هیچ ربطی به انتخابات ندارد---------------. (287632)
 
y
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۰۲:۳۳:۴۹
خواستم خواهش کنم این نظر من را بردارین. (288119)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۵:۰۵:۵۱
حسین حتما با پول این ملت در یکی از دانشگاههای معتبر درس خواندی و حالا با اعتبار این ملت یک پذیرش از دانشگاه امریکا گرفتی و حالا نمک نشناسی میکنی و ملت و دینشان را به نقد و تمسخر گرفتی هر روز در امریکا با افرادی مثل تو سر وکار دارم برخی دانشگاهها در ایران به یک انقلاب فرهنگی جدید نیاز دارند (287818)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۲۰:۰۱:۳۳
حسابی به چرت و پرت گویی افتاده اید. شما چه شباهتی به انقلاب اسلامی دارید؟ دروغ و تزویر و ریا سلاح شماست و برایتان بماند.--، اگه جمهوری اسلامی حریف دنیای غرب شده نه پولش بیشتر بوده نه ابزار تبلیغاتیش. اون ایمان مردمش است که کمکش کرده. شما هم پیروز نمیشید چون مفاهیم بی ارزشتری را جایگزین این رمز کردید. در رؤیا بسر برید.
تنم گر بسوزی به تیرم بدوزی جداسازی ای خصم سر از تن من
کجا میتوانی ز قلبم ربایی تو عشق میان من و میهن من؟
مسلمانم و آرمانم شهادت...
طرفداران شما وقتی اسلام را نشانه میروند نمیفهمند که با هیچ سلاح دیگری نمیتونند حریف مردم شوند. انقلاب اسلامی هم هیچوقت بدون امام خمینی بعنوان امام و مرجع و توده مسلمان به پیروزی نمیرسید حالا هرچقدر ملی گرایان و توده ایها و مجاهدین خلق خون میدادن، خونشان بی ارزشتر از این بود که انقلاب اسلامی را پیروز کند. (288467)
 
ali
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۳۲:۳۱
خیلی مادر --هاستین ، نظرات موافق مخالف را دست کاری کردن، هر رای مخالفی که دادم ۲ نه تا موافق هم اضافه میشود، آخه ابله کیو خر میکنی ، مگه این طرفدار های شما چه گناهی کردن ، این بد بختارو میندازی جلو ، توی خبر نگار مادر --- مثه سعد ال سیاف توهم بهشون میدی ، تو فکر کردی روزی که اینها بفهمن که شما تو این ۷ ماه بهشون دروغ میگفتین تا تو جنایت شریک شانکنی . چی کارتون میکنن، میریزن تو اون جای که کار میکنی دونه دنتون را --، فکر کردی جات گرمو نرمه هان ، بعد انقلاب دربون در ساواک را هم کشتن ، خبر نگار مزدور را که --- ما ، وایسا وایسا ، اون روزی که زمان کیفر فرا برسه ، تو مانی و ... ، (287633)
 
y
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۱۱:۲۸
Alijoon, Please Dont joosh.
the fact ist that when you disagree with a comment, somebody is agreeing with that at the same time, and vice versa, when the page reloads it, you see that you\'re still outmanned, So you\'re wrong. (287708)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۵:۵۸:۱۰
اولا که ادب مرد به ز دولت اوست ! مگه نه
بعدش تو از کانادا نمی خواد بگی لنگش کن مردی پاشو بیا اینجا ! (287744)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۴۹:۲۹
و حشی گری مزدوران وطن فروش در اتش وپاره کردن پرچم ایران و پرچم با افتخاری که نابود کردن ان برای بیچاره های زبون سخت است پرچم المان باید تکه تکه و اتش زده شود
------------------- (287634)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۵۰:۴۴
هوای بچه های بسیجی که از شهرستان آورده بودیدرا داشته باشد باز هم به آنها نیاز دارید، فقط ساندیس کافی نیست، ببرید پیش -------------------
-------------------- . (287629)
 
هادی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۰۸:۲۲
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
درود بی پایان بر شما ملت انقلابی
- تا کور شود هر آنکه نتواند دید-
یاشاسین تبریز (287703)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۰۸:۳۰
با عرض سلام ، من اهل ژاپن هستم که خودم و دختر ۱۵ ساله‌ام فارسی را از شوهر مرحومم یاد گرفتیم به مسائل ایران هم علاقه داریم دخترم سانا کوا شناسنامه ایرانی‌ هم دارد. سوال من اینه که چرا در روز جشن ۲۲ بهمن اینقدر پلیس مسلح در تهران حاضر بود؟می‌دانم که در ایران اختلاف سیاسی هست، اما روز جشن ملی‌ بیشتر از مردم ما تو فیلمها پلیس با تفنگ دیدیم، لطفا یک جواب قانع کننده برای دخترم بدهید. کانامی

پلیس مسلح تو راهپیمایی؟! کسی از دوستان دیده؟ ما که ندیدیم.
چند میلیون ایرانی رو نشون نمیدن و یه سری پلیس که اونم معلوم نیست کجا دیدن رو نشون میدن؟ (287705)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۱۰:۴۳
به شما تبریک میگم راهپیمایی عالی بود پس این مشکلات اقتصادی و گرانی و بیکاری مبارکتان باد
یا علی

سرداران شما که دارند از فقر می میرند. دیگه آلونکی در زعفرانیه و بره ای به سیخ کشیده شده و پول نفت این ملت سیرشون نمی کنه (287707)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۱۴:۲۱
فرق تو با ما می دونی چیه ما قوه تشخیص صدامون خوبه اونیکه ساندیس ساندیس کرد دشمن بود نه جنبش سبز. هر کس که سیبیل داره بابات نیست که. تو فرق دوست و دشمن رو نمی دونی. تو هر کی رو هر چی رو سبز می بینی فکر می کنی دشمنته و داره فحش می ده. سعی کن آدم ها رو درک کنی و خودت رو جای همه بگذاری. نبین کی می گه ببین چی می گه.

این واژه دشمن به کی برمی گرده؟ به هموطن های خودتون که با نظر شما مخالفند یا آمریکا و اسرائیل و منافقین؟! فعلا دوستان شما دو دستگی ایجاد کردند و توهم کثرت گرفتند
تا یکی بگه احمدی نژاد یهو می پرن و توهین می کنند
زد استکبار بودنتون هم که تو شعارهاتون هویدا بود (287710)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۱۶:۵۱
موسوی کروبی خودکشی خود کشی (287711)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۱۹:۰۸
اي كاش كمي انصاف وجود داشت
تا مي تونستيم در يك فضاي امن صداي مخافان دولت رو هم بشنويم
من از 7:30 صبح آزادي بودم
اونجا واسه 22 بهمن برنامه هنري داشتيم
فضا بشدت امنيتي بود
سبز ها همديگر رو گم كرده بودن
چون دوستان لباس شخصي براي عبور به ميدان آزادي جلوي ورودي كه با داربست درست كرده بودن ايستاده بودن و به هر كسي اجازه ورود نمي دادن
فقط دسته جات بسيجي وارد مي شدن
تمام ورودي هاي آزادي رو شديدا امنيتي كرده بودن و سبزها مجبور بودن پراكده وارد بشن كه همين باعث شده بود كه همشون پراكنده بشن
شما كه مي گيد مخالفان دولت كم هستن پس بهشون اجازه راهپيمايي بديد تا معلوم بشه كم هستن تا اينكه آبروشون بره ديگه
چرا نمي ديد
نكنه از كم بودنشون مي ترسيد

داستان یکی از دوستانم شده بود که می گفت نماز جمعه آقای هاشمی خیلی شلوغ بود و ما گفتیم مثلا چقدر؟ گفتند زیر سقف دیگه جا نبود! ما بهشون پیشنهاد دادیم واسه ضایع نشدن خودتون هم که شده یه جمعه دیگه هم سری به نماز جمعه بزنید شما جرات داشتید اعلام وجود می کردید تا مردم قبل از نیروهای امنیتی جوابتون رو بدن
بزرگتر از شماش هم جواب گرفتن! (287713)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۲۷:۱۲
احمدی نژاد ما با جزایری صنمی نداره الکی با اون! مقایسش نکن. خودتی (287716)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۲۹:۳۷

ترسوهای بدبخت تازه وقتی راهپیمایی تموم شده یادشون افتاده راهپیمایی کنن چندتا کاگر از میدون تره بار چندتا عمله هم از بازار آوردن میگن جنبش سبز راه انداختیم. ها ها ها (287719)
 
صادق
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۱۳:۳۸:۵۰
مهندس موسوی گفت: (البته ازقول سعدی یا ... )

ادب مرد به ز دولت اوست.

شما واقعا خجالت نمیکشی به تعدادی انسان شریف که برای یک لقمه نان حلال زحمت میکشند و کار میکنند با این لفظ عمله و ... صحبت میکنی و انگار که آنها عقل و شعور ندارند. (288636)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۱:۵۰:۴۱
قابل توجه دوستان به ظاهر سبز
ما برعکس شماها که طرفدار های نظام رو آدم های خائن می دونید شما رو دوست خودمون میدونیم ولی شماها هستید که دوست دارید با پارچه سبز خودتون رو از مردم جدا کنید!
در هر صورت من مطمئن هستم هستند کسانی که به آقای موسوی رای دادند و دلشون برای نظام و رهبری می تپه ولی اگر قرار باشه بین آقای موسوی و رهبری روزی یکی رو انتخاب کنند رهبری رو انتخاب می کنند
نکته دیگه که به نظر من تو همه اظهار نظر ها کمرنگ بوده حضور مردم در تمام شهر های ایران هست اگه افتخار شما حضور در 25 خرداد و آن هم در تهران است ما افتخارمون حضور مردم در کل ایران است
مشکل دیگه ای که در سبزها وجود داره اینه که فکر می کنن همه یک هدف دارند و یا عقیده های مشترکی دارند در حالی که گاها افرادی هستید که عقاید کاملا متفاوتی دارید از یه بچه مسلمان پاک تا یک بهایی و یا بی دین . اینم از انجا ریشه می گیرد که آقای موسوی سعی کرد که برای رای آوردن نظر هر طیفی را جلب کند! (287728)
 
میلاد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۲:۰۱:۲۴
فکر کنم این دفعه راس راستی سبز ها نا امید شدن اینو حداقل میشه از روی رای های مخالف و موافق بالا فهمید بر عکس همیشه نیومدن از بالا تا پایین به همه نظرات رای مخالف بدن (287735)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۴:۵۷:۲۰
1300 خبرنگار رو چی میگی ؟

همه رو با ساندیس خریده بودند. اونایی هم که ساندیس دوست نداشتن، قرص خور کردند البته به یه سری هم تجاوز شد که واقعا مایه شرمساریه
کلا شما متقلبی (287814)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۵:۲۲:۳۸
جوشش عشق است کندر می فتاد
نهال انقلاب اسلامی با عنایت امام زمان (عج) کاشته و با خون صدها هزار شهید ابیاری شد این شجره مبارک با باد مشتی وطن فروش منافق که از صهونیستها دستور می گیرند نمی لرزد بلکه روز به روز رویشهای ان بیشتر میگردد.
فتنه سبز اموی نیز به خواست خدا به گورستان تاریخ پیوسته و سران و پیروان فتنه در دنیا واخرت شرمسار خواهند بود (287826)
 
علي عابدي
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۵:۳۲:۴۱
مهدي جان هر چند نظر موافق بهت دادم ولي از قياست خوشم نيومد .مدعي گويد كه با يك گل نمي گردد بهار.اما. ما گلي داريم كه دنيا را گلستان مي كند.اين مردمي كه ديروز ديدم و 9 دي ديدم و قبلا هم مي شناختم لياقت همچنين رهبري را دارند بخدا ارزو ميكنم خدا به هممون قدرت شناخت و بصيرت بده تا به تكليف الهيمون عمل كنيم. (287835)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۶:۲۰:۵۷
آفرین... به عنوان یه عضو اپوزسیون که از بعد از 25 خرداد که راهپیمایی ها به خشونت کشیده شد، شیر مادرم نا حلال میشد اگر باز به راهپیمایی ها می رفتم، به جمعیت زیاد اعتراف می کنم. شاید حتی دو برابر 25 خرداد
آدم آمده...



توضیح : ایشون سه بار این نظر رو ارسال کردند




توضیح: بقیه نظرم، که خالی از ناسزا یا اشکال بود، سانسور شده. (287863)
 
کور اوغلی
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۱۷:۲۳:۳۷
دیشب فرودگاه تبریز مملو از مردم انقلابی بود که برای استقبال از فرزنذ ناخلفشان
جمع شده بودند

دیروز آذربایجان درس فراموش نشدنی به موسوی داد تا او بداند دیگر فرزند
آذربایجان نیست .زیرا آذربایجان فرزند ابدی اسلام و انقلاب و رهبر است

حالا اگر جرات داری خود را فرزند آذربایجان بدان (287888)
 
خیار
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۲۰:۳۷:۰۹
اطلاعيه فوري جنبش سبز ايران

مهندس موسوی اعلام کرد که :

از این پس جنبش سبز به جنبش قهوه ای تغییر اسم و رنگ خواهد داد

شما خود یک رسانه هستید اطلاع رسانی کنید (287978)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۷ ۱۸:۰۸:۱۱
ادب مرد به ز دولت اوست (289292)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۲۱:۳۰:۱۱
یاساشین آذربایجان

آذر بایجان اویاخدای انقلابا دایاخدی

(درست گفتم)....

زنده باد ملت ایران.

محمد-یزد. (287999)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۱-۲۳ ۲۲:۰۳:۱۹
دوستان اتقوالله.......؛
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه......به خصوص مسئولان و باز به خصوص احمدی نزاد رو. موسوی خاتمی و کروبی که تمام شده هستند......دوستان اصلاح طلب.....بدونید که اصلاحات نیاز به یه روح تازه داره که من و شما باید از نو احیاش کنیم.....؛ (288011)
 
عدالت
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۰۱:۰۳:۱۸

سلام
خطاب به سايت الف گفتيد نظراتي كه به پيشرفت بحث كمك كنه مي گزاريد
به نظر من 90در صد اين نظرات كركري خواني وپوچ وخالي از منطق ميباشد
مردمي كه فقط براي خاطراسلام وانقلاب وكشور مان ايران آمده بودند هر جناح وگروهي به نفع خودش مصادره ميكند. يكي ميگه سانديس دادند آن يكي مگه نه ندادند ومن نخوردم وامثال اين حرفها . اينها جز تفرقه وكينه و دودستگي حاصل ديگري ندارد تعجبم از اين سايت كه اين مطالب را نمايش ميدهد .احمدي نژاد ،موسوي ،كروبي و X,Y ميروند ولي كشور وملت ونسلهاي بعد ميماند واعمال خوب ويا بد آنها وشهادت تاريخ وقضاوت آينده گان و فرزندان ما درباره آنها پس بيائيم عاقل و منطقي باشيم وبه همديگر توهين و...نكنيم و همديگر را تحمل كنيم و تلاش كنيم براي ساختن ايراني سربلند و آباد
به اميد آن روز (288095)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۱-۲۴ ۱۵:۱۴:۰۴
22بهمن
سلام ((ای ایرانی عزیز))
امروز مانیازوحدت هستیم وبدون وحدت هیچ کاری راازپیش نمی بریم.
ازشما خواهش می کنم به چند نکته توجه کنید
1-وحدت
2-خودباوری
3-علم
4-حلال بودن مال
1-وحدت
مابایدباور کنیم ایرانی ها31سال است که از هیچ قدرتی نترسیده وپیش بسوی هدف خودحرکت کرده وتاظهورحضرت حرکت خواهدکردوتنهاعامل این پیروزی وحدت وحضورحضرت بوده است
2-خودباوری
باوراینکه ماتوانستیم به درجاتی ازعلم برسیم.واز هیچ فردی ازنظرهوش وتوانایی کم نداریم.
3-علم
مهمترین اصل امروز ماعلم است
اگر توجه کنید ماامروزه باعلوم پایه روبروهستیم واگر علوم پایه رایادبگیریم، زیرشاخه هاخودسریعا رشد می کند.
به طورمثال
1-فناوری لیزر
باعث می شودکه هرریزتراشه ای را خود وبه کمک این فناوری تولید کنیم
\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"هرنوع قطعه ماشین وهواپیمایی راتولیدکنیم و..........
4-حلال بودن مال
امروزاگرمی بینیدبعضی ازافراداغتشاشی می کندیکی از ارکان اصلی این اغتشاشات حرام خوری است. بدون هیج شک شبه ای .قصد توهین ندارم ولی بدانید
پول ونوع بدست آوردن این پول بسیار مهم است
------------------------------------------------------------------------------------------------------
وازمدیریت سایت تشکرم می کنیم.
ولطف کنید مقاله ای درباره ی علوم پایه دراین سایت بگذارید تامردم نظر بدهند که درکجاکمبودبیشتری احساس می شود.
چه کرده ایم چه باید بکنیم.
اگربدنوشتم مراببخشید.
واگرخوب نوشتم دراین راه حرکت کنیم
این نهضت ادامه دارد...... (288294)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۰۵:۱۳:۲۳
آقای حامد ایرانی
قصد توهین ندارم اما توهین و دروغ گویی و قتل و دزدی و .....ریشه در کجا دارند؟
همه ی اون چیزایی هم که گفتید خوب بود.باید باشن.حقیقتا ما نیاز به علم و وحدت داریم.اما تا وقتی کسانی مثل آقای شریعتی ریاست دانشگاهها رو بر عهده دارند و لحظه ای از بازنشسته کردن اساتید غافل نمیشوند باز هم میتونیم امیدوار باشیم؟شریعتی رو رئیس وزارت علوم انتختب کرده و ایشان هم منتخب ریئس جمهور هستند و.....
تازه این یک نمونه ی خیلی کوچیک بود که فقط باعث میشه نیروی مجرب از این به بعد از دانشگاه علامه طباطبایی وارد ایران نشه (288462)
 
علي عابدي
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۱۰:۲۶:۴۲
اقاي عدالت درسته مملكت مي مونه اما كيفيت ماندن و چگونه ماندن مهمتره بخاطر همين تحليلها و تفسيرهاست كه عده اي گمراه مي شوند اگر اين فتنه ها و توطئه ها ريشه يابي نشود مدتي بعد به روشي ديگر من و شما را به خودش مشغول و پيشرفت مملكت را مسدود مي كند من موافق شما هستم كه با منطق به جنبش وارداتي فتنه بفهمانيم اين مردم با همه سلايق زير خيمه با تدبير رهبري از انقلاب و دست اوردهاي ان پاسداري مي كنند. (288533)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۵ ۲۰:۴۷:۵۰
در جواب کل دوستان
اگر ما کم هستیم مجوز راهپیمایی به ما بدهید .مطمئن باشید هیچ اغتشاشی رخ نمیده اگر نیروهای شما به ما حمله نکنند .در صورت اغتشاش اون افراد را دستگیر کنید چون اون افراد از ما نیستند.
امیدوارم این لینک را هم ببینید
-----------------------
راستی تجمع جلوی سفارت فرانسه و ایتالیا قانونی بود ؟اون حرکت اغتشاش نبود ؟کندن تابلوی رم خسارت نبود ؟چرا سرکوپ نشد ؟این بی انصافی نیست؟
نظر من که روی سایت قرار نمیگیره اما جناب الف خیلی بی انصاف هستید که فقط نطرات موافق با دولت را روی سایت قرار میدهید و این افراد اگر بی احترامی کنند باز هم نظرشان چاپ میشود
امیدوارم اگر به فرض محال نظرم در سایت قرار گرفت دوستان بی احترامی نکنند چون من در نوشته ام بی احترامی به کسی نکردم (288542)
 
۱۳۸۸-۱۱-۲۶ ۱۳:۰۰:۴۰
شما اول تشريف بيار ايران مجوز هم بهت ميديم گوگولي (288939)
 
علیرضا قدیمی
۱۳۸۸-۱۱-۲۶ ۰۸:۰۲:۳۱
درود بر مردم انقلابی و صبور و ولایت مدار ایران بزرگ (288882)
 
حمزه
۱۳۸۸-۱۱-۲۷ ۱۰:۴۱:۴۸
حوصله نکردم همه نظرات رو بخونم ولی چیزی که مشخص بود پیشی گرفتن رای های ضدسبزی بر رایهای سبزی بود!
قبل بر این دوستان سبزی خیلی فعال بودن لیکن بعد از بیست و دو بهمن انگار دیگه حوصله نظر دادن و حتی رای دادن هم ندارن!
اینا کی میخوان ملت ایران رو درک کنن؟ (289103)
 
صادق
۱۳۸۸-۱۱-۲۷ ۱۱:۱۲:۱۴
لشكر كشي حضرت ولي عصر ارواحنا فداه رو در روز 22 بهمن ماه 1388 در كل پهنه كشور عزيزمان به همه مومنان عالم تبريك ميگويم و به همه كفر و نفاق در سراسر عالم مي گويم كه از ما ملت ولايي عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.
كه ما لحظه اي دست از ولي خود و نائب امام زمانمان بر نمي داريم.

يك جلوه بزرگ حماسه بصيرت مردم آنجا بود كه علارغم احتمال درگيري و آشوبگري و ... خانواده هاي بسياري رو مي ديديم كه فرزند حتي شير خوار خودشون را آورده بودند ( كمترين خطرش اين بود كه مثلا پليس مجبور بشه گاز اشك آور بزنه بگزيم از اين كه طي يك هفته قبل چقدر از گروههايي كه قصد بمب گذاري داشتند دستگير شدند)
با علم به همه اين موارد آمدند كه بگويند خود و خانواده شان فدايي ولايت و اسلامند. بنده به شجاعت و غيرت اين مردم عزيز واقعا افتخار مي كنم.
به نظرم يكي از عواملي كه جرات هر نوع حركتي را از افراد فريب خورده اي كه در نقاطي مثل ميدان صادقيه جمع شده بودند تا به محض فرصت پيدا كردن حركتي انجام دهند گرفت.
نكته جالب بعدي اين راهپيمايي شادي مردم از حضور يكپارچه در اين تجمع عظيم بود هيج وقت اين صحنه را فراموش نمي كنم كه خانم مسني با گريه مي گفت كه والله در اين چند ماه خواب به چشمم نمي آمد امروز كه اين مردم را مي بينم خيالم آسوده شد كه به انقلاب اسلامي آسيبي نمي رسد. (289112)
 
رسول
۱۳۸۸-۱۱-۲۸ ۱۲:۴۶:۰۷
وقتی این جمعیت مومن و انقلابی رو می بینم به ایرانی بودنم افتخار می کنم . زنده باد ایران اسلامی و پاینده باد ایران اسلامی... (289598)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.