توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 64959
"در صورت تكرار اشتباهات، كار اسرائیل يكسره شود"
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۲
رييس جمهور در گفت‌وگوي تلفني با دبيركل حزب الله لبنان، آخرين وضعيت منطقه و لبنان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش ايسنا، دكتر محمود احمدي نژاد در تماس تلفني با سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان مواضع اخير وي را در قبال تهديدات رژيم صهيونيستي بسيار قوي، شجاعانه و مناسب دانست و اظهار داشت: صهيونيست‌ها به شدت از مقاومت، مردم لبنان و منطقه هراس دارند؛ اما به دنبال جبران شكست‌هاي قبلي خود در غزه و لبنان هستند، چرا كه احساس مي‌كنند حيثيت و موجوديتشان به خطر افتاده است اما جرات اين كار را هم ندارند؛ چرا كه از عواقب آن مي ترسند .

رييس جمهور با تاكيد بر ضرورت حفظ آمادگي در مقابل تهديدات احتمالي رژيم صهيونيستي تصريح كرد: بايد آمادگي در سطحي باشد كه اگر بخواهند، مجددا اشتباه گذشته را تكرار كنند، كارشان يكسره شود و منطقه براي هميشه از شر آنها نجات پيدا كند و در اين زمينه ملت ايران در كنار ملت هاي منطقه و لبنان قرار دارد.

سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله نيز در اين مكالمه تلفني با بيان اينكه لبنان و مقاومت در شرايط بسيار مناسبي قرار دارد، اظهار داشت : هيچ ترسي در مقابل تهديدات رژيم صهيونيستي وجود ندارد و مطمئنا نقشه و تهديدات صهيونيست‌ها به نتيجه نخواهد رسيد .

سيد حسن نصرالله خاطر نشان كرد: از لحاظ استراتژيك هم رژيم صهيونيستي در شرايطي قرار ندارد كه بخواهد جنگ جديدي را آغاز كند، منتها با تهديدات خود قصد دارد با به راه انداختن جنگ رواني به گونه اي رعب و وحشت ايجاد كند كه البته در هر شرايطي كاري از پيش نخواهد برد.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.