نظر منتشر شده
۱۳۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 65563
ريگي، بي بي سي فارسي را ضربه فني كرد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۲۸
موج نااميدي و ياس و سرخوردگي كه بعد از راهپيمايي 9 دي و مخصوصا  22 بهمن جريان فتنه را فرا گرفته، آنقدر زياد است كه سران فتنه و رسانه‌هاي حامي آنها اين روزها به هر اقدامي دست مي‌زنند تا خودشان را كمي جمع و جور كنند. اين جريان كه بر اثر تحليل‌هاي غلط، اميدهاي زيادي به راهپيمايي 22 بهمن داشتند، عملا در اين روز توسط مردم ايران ضربه فني شدند و از گردونه محاسبات خارج شدند.



البته اين حرف به اين معنا نيست كه جريان فتنه به توطئه‌هاي خود علیه نظام و مردم ادامه نمي‌دهد، اتفاقا آنها هنوز هم منتظر فرصتي هستند تا دوباره خودشان و عناصرشان را بازسازي كنند و پاتك‌هايي را عليه پيروزي قاطع مردم در 22 بهمن اجرا كنند. اما ضربات ناشي از راهپيمايي 22 بهمن، آنچنان سنگين و كاري بود، كه حالا حالاها بايد منتظر بمانند تا وقت مناسبي گيرشان بيايد! (فعلا كه از سرنگوني نظام، به ترقه بازي و قاشق زدن در چهارشنبه سوري رضايت داده‌اند!)



اما براي گرم كردن و شارژ دوباره عناصر شكست خورده، شبكه بي‌بي‌سي فارسي در تازه ترين اقدام خود، فيلمي را پخش كرده است درباره ماجراي كوي دانشگاه. مجري اين شبكه قبل از پخش اين فيلم كوتاه، سعي مي‌كند با كلمات و عباراتي، حساسيت و دلهره آور بودن آن را به بيننده القا كند. اين خانم مجري چنان به برخي بينندگان خود توصيه مي‌كند كه اين فيلم را نبينند كه من خودم را براي ديدن صحنه‌هاي قتل و آدم كشي و سر بريدن دانشجويان آماده كرده بودم! در طول پخش اين فيلم، گزارشگر هم وظيفه دارد بطور مرتب فجيع بودن اين حركت را يادآوري كند اما حقيقتا اين فيلم آن چيزي نيست كه بي‌بي‌سي ادعايش را دارد و مي خواهد القا كند.



من قصد دفاع از اقدامات غيرقانوني و يا حمله به دانشجويان و تهاجم به كوي دانشگاه را ندارم، اما يك طرفه نبايد قضاوت كرد. نبايد تصور كنيم كه دانشجويان مي‌توانند به هر اقدامي كه دلشان خواست دست بزنند و كسي هم حق نداشته باشد به آنها بگويد بالاي چشمتان ابروست. اگر دانشگاه محل مقدسي است و كسي حق ندارد حريم آنرا زير پا بگذارد، قطعا جاي فحاشي و اهانت به مسئولان نظام هم نيست.



آنچه در اين فيلم كوتاه ديده مي‌شود، حكايت از اغتشاش و سنگ پراني عده اي از دانشجويان و برهم زدن نظم و امنيت توسط آنها دارد. در ادامه با حضور پليس در كوي دانشگاه، عده‌اي از دانشجويان خاطي دستگير مي‌شوند. در اين ميان ممكن است عده‌اي هم كتك بخورند، اما صداهاي شنيده شده و تصاوير اين فيلم، كاملا اثبات مي‌كند كه غالب نيروهاي حاضر در كوي، به شدت مراقب هستند تا كسي كتك نزند و كسي هم كتك نخورد! (برخلاف فيلم‌هايي كه شبكه‌هاي غربي و آمريكايي از نيروهاي پليسشان به ما نشان مي‌دهند و آنها به طور دسته جمعي بر سر و صورت متهم و مجرم مي‌زنند!)



پس معلوم مي‌شود كه علت حضور پليس در كوي دانشگاه، برخورد با عناصر اغتشاشگر و هتاكي است كه با سوءاستفاده از محيط دانشگاه، به نظام و انقلاب و رهبري و ميليون‌ها ايراني حاضر در انتخابات توهين مي‌كرده‌اند. چون اگر نيروي انتظامي از ابتدا قصد تار و مار كردن دانشجويان را داشت، ديگر نيازي نبود كه عده‌اي داد بزنند« كسي را نزنيد» بلكه از همان ابتدا همه دانشجويان را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دادند و دلشان هم به حال هيچ كس نمي‌سوخت!



اما مهمتر از اين حرف‌ها و اينكه آيا اصلا كسي كتك خورده يا نخورده، اين مساله قابل تامل است كه چرا اين فيلم درست در چنين شرايطي و در چنين زماني پخش مي‌شود. به نظر من انتشار اين فيلم توسط بي‌بي‌سي آن هم بعد از گذشت 8 ماه، كاملا حساب شده است. درست در زماني كه جريان فتنه دچار شكست و سرخوردگي شديدي شده و روحيه‌اش را كاملا باخته و ديگر هيچ انگيزه ‌و بهانه‌اي براي ادامه اغتشاشات ندارد، قطعا بايد فكري براي تقويت مجدد روحيه پياده نظام جريان فتنه كرد.



اين جريان كه در ماه‌هاي گذشته به هر اقدامي براي رسيدن به خواسته‌هاي غيرقانوني خود و اثبات ديكتاتوري سبز خود دست زده و با هوشياري مردم به مراد خود نرسيده است، قطعا نياز به انگيزه‌ي جديدي دارد تا بتواند همچنان در صحنه باقي بماند. اين وظيفه را بي‌بي‌سي فارسي به عهده دارد و نيز آن دست‌هاي پنهاني كه فيلم ها را به دست رسانه اصلي خود در انگليس مي‌رسانند. جالب اينكه چند ساعت قبل از پخش اين فيلم در بي‌بي‌سي، عده‌اي از دوستان سبز اينترنتي ما، خبرش را در محيط مجازي منعكس كرده بودند! امروز هم لينك بخش هاي پخش نشده آن را در اينترنت قرار داده‌اند كه اين خود نشان مي‌دهد چه كساني نقش پشتيباني اين ماجرا را بر عهده دارند!



اما درست يك روز بعد از انتشار اين فيلم، خبر ديگري در ايران منتشر مي‌شود كه همه اين ماجراها را به حاشيه مي‌برد. خبر دستگيري عبدالمالك ريگي، جنايتكار شروري كه چند سالي است ضمن ايجاد ناامني در شرق كشور، تعداد زيادي از فرزندان اين آب و خاك را به خاك و خون كشانده بود. از همان ابتدا خبر دستگيري ريگي به بمب خبري ايران، منطقه و جهان تبديل شد.



و درست در زماني كه بي‌بي‌سي فارسي مي‌خواست با انتشار اين فيلم و با بزرگنمايي و دروغ و تحريف، حاميانش را از اين رخوت و بي‌حالي كه گريبان‌شان را گرفته نجات دهد و بحث تازه‌اي را در محافل خبري و رسانه‌اي و دنياي مجازي براه اندازد، خبر دستگيري ريگي مثل پتكي بر سر آنها فرود آمد تا همه روياهاشان نقش بر آب شود. طبعا اين روزها ريگي و ماجراي دستگيري او حرف اول محافل خبري و خانواده‌هاي ايراني‌ و مخصوصا خانواده‌ شهدايي است كه قرباني جنايات ريگي و حاميان غربي‌اش شده بودند.

*سايت آهستان



 
 
ali
۱۳۸۸-۱۲-۰۵ ۲۲:۱۳:۲۸
سلام
برادر عزیر شما با این تفکر بسیجی و انقلابی ماهواره هم نگاه می کنی؟ آن هم ماهواره فارسی BBc (292464)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۰:۵۷:۵۹
به ali
قربان در حال حاضر، شما می‌تونید این فیلم رو دانلود کنید و ببینید.
در ضمن اگه آقای حسینی از ماهواره هم دیده باشند هم اتفاق بدی نیفتاده، همچنانکه بنده هم از همین طریق دیدم.

اتفاقا این بسیجی‌ها هستند که باید شبکه‌های خبری خارج از کشور رو خوب نگاه کنن تا همیشه بهوش باشن و همینطور در جریان اخبار درست یا نادرست ینگه دنیا هم قرار بگیرن. (292531)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۱۶:۳۱
ظاهراً‌ سركار عالي با فتاواي مقام معظم رهبري درباره ماهواره بيگانه هستيد كه به خود اجازه مي دهيد ماهواره ببينيد.
بسيجيان اولي به تبعيت از فرامين و فتاواي آقا هستند. حد خود را نگه داريد.
اين هم لينك فتاواي معظم له درباره تماشاي ماهواره حتي با نيت خير و تماشاي كانالهاي قرآني
http://farsi.khamenei.ir/treatise-content?uid=8&tid=9 (292698)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۴:۳۹:۰۷
دوست من اگر یکی به ولایت اقای خامنه ای اعتقاد داشت و بسیجی بود ولی مرجعش اقای مکارم بود چی؟دوست من نظر شما از عقل بدور است.اگر این گونه باشد مسئولین کشور نباید موضع گیری غربی ها رو رصد کنند و از همه چیز بی اطلاع باشند

من موافقم بسیجی ها تلوزیون بیگانه را به دقت نگاه کنند.تا به طور کامل بتوانند جواب معاندین را بدهند . (292735)
 
یه بنده خدا
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۸:۰۲:۴۲
موضوع مسولین و خبرنگارها فرق داره. (293208)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۱:۰۷:۰۰
به حامد

آقای محترم
ای کاش قبل از اینکه لینک رو برای من بذارین، خودتون به دقت می‌خوندید چون باعث شدید تا دیگران هم در این صفحه به اشتباه بیفتند.
آقای عزیز!
شما چطور متوجه شدید که ممکنه بنده، استفاده‌ی حروم از این دستگاه بکنم چون تا جاییکه فتوای آیت الله خامنه‌ای رو خوندم ( اگر چه مرجع تقلید من، بزرگوار دیگری هستند ) اما با این حال، متوجه شدم که اگر استفاده‌ی حلال بشه، ایرادی نداره.

چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید (292891)
 
یاشار
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۳:۱۹:۴۹
در این فتوا آمده است که اگر قانونی در این زمینه مصوب هست (که هست) لازم الاجراست (293117)
 
alireza
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۳:۵۷:۴۳
از دوستان خواهش می کنم حتما لینک فتوای مقام معظم رهبری را با دقت بخوانند تا متوجه بشوند پیام حامد هیچ ربطی به محتوای فتوای آیت الله خامنه ای ندارد. (293128)
 
خودم
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۴:۲۸:۱۴
رهبری ماهواره را از آلات مشترکه میدانند (293500)
 
اصغر
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۲۲:۴۲
آقاي حسيني
واقعاً از شما بعيده نگارش چنين مطلبي. ظاهرا سخنراني آقا پس از حمله به كوي در جمع دانشجويان رو فراموش كرديد.
التبه من فيلم بي بي سي رو نديدم اما دقيقا خاطرم بود كه ايشون فرمودند حمله به كوي، كار افراد ناشناس بوده و اتفاقا پس از مراجعه به سايت ايشون و ما مطالعه مجدد متن سخنراني هم يقيني شد.
چطور شما ادعا مي كني كه يك عده پليس ريختند توي كوي و دانشجويان اغتشاشگر رو بازداشت كردند؟ اگر نيروهاي داخل شده پليس بوده باشند قطعاً رده انتظامي و فرماندهي و تمام جزئيات مأموريت آنها مشخص و ثبت و ضبط شده است و اين دقيقا بر خلاف تصريحات رهبر انقلاب است كه اين كار را به افراد ناشناس نسبت دادند.
لطفاً در نگارش مقالات خود، دقت بيشتري مبذول فرماييد.
با تشكر از شما و سايت الف (292703)
 
هاشم
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۸:۴۸:۵۳
دوست عزیز! بنده خودم ساکن کوی هستم. همه بچه ها می دونن افرادی که اون شب به کوی حمله کردن در کنار نیروی انتظامی بودن و بنابراین خیلی هم خودسر! به حساب نمیان. این در فیلم هم قابل مشاهده بود. امیدوارم با دستگیری و مجازات این افراد شایعه منتسب بودن اونها به مقامات بالا از بین بره. (292858)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۰:۰۶:۳۹
هرکی اغتشاش میکنه باید سرکوب بشه.چه در کوی چه در خیابان چه در خانه (292878)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۷:۲۲:۴۰
ب برای دانلودش هم باید فیلتر شکن داشته باشه .
پس اگر شما باید نگاه کنید فیلتر ها را بردارید ماهواره هم آراد کنید تا ما هم نگاه کنیم
احیاناً شما هم احتمالاً از همین مردمید که هرچی برای همه آراد است برای شما هم آراد است و بالعکس مگر اینکه شما اشخاص وِیژه ای با حقوق فوقالعاده باشید. که ظاهراً هستید چون هنوز بعد از همان .وقایع کوی هیچ اتفاقی و هیچ پاسخگویی برای شما نیافتاده


ممنون از سایت الف که دیگر در لفافه سخن نمی گوید و ماهیت اصلی خود را با مقالات و چاپ نکردن نظرات مردم نشان می دهد (293191)
 
زمانه ظهور نزدیک است
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۵:۴۱:۳۹
سلام جناب . حالا اگه تو این بین یه بسیجی با دیدن این ماهواره و شبکه بی بی سی به قول معروف از راه به در بشه و عقایدش عوض بشه چی ؟ این دشمنان از خدا بی خبر و شیاطین به بسیجی ها و افکارشون هم رحم نمیکنن عزیزان /پس ما بسیجیان از راها و رسانه های مثبت اطلاعات خود را بالا ببریم تا جواب مخالفان را بدیم معاندان هم تکلیفشان معلوم است. (293527)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۴:۲۷
الحمد الله رب العالمین.
اصل فیلم تکذیب نشده و از حرکت نیروی انتظامی هم دفاع شده( خدا را شکر)
ما که به دلایلی که شما می دانید و ما نمی دانیم این فیلم را ندیده ایم. اما پیش از این که پارازیتی شویم و به اردوگاه دولت در آییم. یه فیلمهای علمی تخیلی دیدیم که ممنون می شویم آنها را هم مورد بحث و نقد قرار دهید:
1- زیر گرفتن چند نفر در روز عاشورا ( که البته شنیدیم که ماشین پلیس را دزدیده بودند ولی از دهان شما مزه دیگری دارد)
2- گرفتن تصویر پاره شدن عکس امام توسط دوربین صدا و سیما بدون گرفتن صورت مجرمان
و بقیه اینگونه فیلمهای ... (292660)
 
محسن
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۴:۱۷:۳۹
در مورد فیلم زیر گرفتن من توجه شما رو به یه سری شبهات به نظر خودم جلب می کنم:
فکر کنم یکی از فیلم هایی که شما می فرمایید زیر گرفتن این خانم میانسال باشه؟
حالا خود شما می فرمایید ماشین دزدیده شده بوده من نمی دونم چیزی که من توی فیلم دیدم این بود که داشتند راننده ماشین رو به شدت می زدند و اونم اصلا جلوشو نمی دید چو شیشه داغون شده بود و یکی هم از شیشه رفته بود تو نمی دونم داشت کله راننده رو می کند یا نه من فقط دیدم اون بد بخت داشت از ترس جونش در میرفت که به اون زنه زد...
شاید بشه سوال کرد چرا داشتند راننده ماشین رو می کشتند که مجبور بشه بدون اینکه جایی رو ببینه در بره؟ و این اتفاق بیفته ولی من تو کشته شدن این خانم به شدت شک دارم چون خیلی مسخره فیلم های بعدی کشته شدن ایشون رو شد
این فیلم فکر کنم در سه اپیزود فیلم برداری شده بود اپیزود اول لحظه برخورد اپیزود دوم رفتن بالاسر خانمه اپیزود بعد جلوی کلینیک عمار در بهبودی و هنگام تحویل جسد؟ نکته جالب برای دروغ بود این فیلم مسخره اینه این تصادف توی میدون ولیعصر انجام شده؟جز اینه؟توی بلوار کشاورز شاید دو تا بیمارستان پیشرفته وجود داره مثل پارس ،ساسان چرا این جسد!شما به اونجا منتقل نشده؟
جوابش به شدت واضحه چون جلوی یه بیمارستان بزرگ نمیشه همچین فیلمی بازی کرد
حالا یه سری به نقشه بزنیم ببینیم این درمانگاه شبانه روزی عمار کجاست!
http://wikimapia.org/11785590/fa/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1
یا
http://region2.tehran.ir/Default.aspx?tabid=2691&language=fa-IR
آخه کسی که داره می میره رو ور میدارن از میدون ولیعصر میارن بهبودی اونم وقتی که بهترین بیمارستان های تهران توی همین خیابونه
تازه آخر بلوار کشاورز هم بیمارستان امام بزرگترین بیمارستان تهرانه!
از کی تا حالا کسی که این وضعیت رو داره میبرن درمانگاه نه بیمارستان اونم کجا بهبودی!
نکته جالب دیگه اینکه وقتی بالاسر این خانم میرن در فیلم دوم هیچ خونی از این فرد نمیره درحالی که در فیلم سوم ومثلا در اوج کار در لحظه آخر فیلم یک لحظه کفن کنار میره و سر این خانم نشون داده میشه که کفن به شدت به خون آغشته است!
نکته دیگه تحویل جسده شما و من به یاد داریم که جسد کشته شدگان از جمله همین فامیل آقای موسوی تحویل ایشون نشد و اصال هیچ وقت هیچ جسدی به این صورت تحویل نمیشه که جسد رو بگیرن بذارن پشت ماشین برن سراغ کار خودشون؟
هر کی کشته میشه گواهی فوت صادر میشه بعد باید با آمبولانس جسد برده بشه نه این که جسد رو بپیچن لای ملحفه بعد بدن دست خانوادش بگن بذار پشت ماشین برو دفنش کن اصلا بهشت زهرا که بدون گواهی فوت که کسی رو دفن نمیکنه!
علت اصلی این همه مسخره بازی اینه که این فرد زنده است و اگر قرار بود که جایی برده بشه اسم این فرد رو میشد و میشد به راحتی نشون داد مثل همون دختره آقایی زنده است!
بقیه این گونه فیلم هاتون هم بفرمایید شاید مثل این قضیه مسخره بود! (292724)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۰:۵۶:۳۶
یه احتمال دیگه هم وجود داره اینا دیدن زنده است گفتن اگه نزدیک ببیریمش زنده می مونه بنابراین انقدر دور شدن تا بمیره اگه بازم زنده می موند بعد بهبودی تا کرج می رفتن بعد اگه باز زنده می موند تا قزوین می رفتن بعد همین طور ..... خدا می دونه شاید مجبور میشدن از کشور خارج بشن تا این بمیره! (293065)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۰۳:۴۲
دوربین صداوسیما یا موبایل اغتشاش گران؟! احتمالا بقیه فیلم های موجود از اغتشاش را هم دوربین صداوسیما گرفته است! مردم خداجوی توی این فیلم ها هم لابد کارمندان صداوسیما بوده اند!
ممنون از اینکه به اندازه کافی فکر می کنید! (293129)
 
یکی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۴۲:۱۷
ببخشید فکر نمی‌کنم اشکالی داشته از این بابت که همون طور که اونها در هر لحظه ما رو رصد می کنند ما هم باید چهار چشمی مواظب گفتار دشمن باشیم. دیدن برای کسایی اشکال داره که چشم و گوش بسته هر چی اونا می گن قبول دارن. (292678)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۵:۳۷:۵۳
الان با اینترنت میشه دیدش خیلی راحتم میشه دید شما چرا ناراحتی که این بنده خدا فاسد بشه شما برو کلاه خودت رو محکم بچسب که بدجوری به جدول زدید (292764)
 
مسعود
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۰۷:۰۷
خدا لعنت كند اين موسوي نامرد را كه اين همه آتش بپاكرد. (292804)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۹:۳۱:۱۹
خدا لعنت کند انکس را که تقلب کرد (293029)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۲۷:۱۲
خدا لعنت کند آنکس را که دروغ تقلب گفت. (293132)
 
براتي
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۵:۳۶
منتقد محترم در هر جامعه‌اي بايد گروهي از ژرف انديشان فعاليت‌هاي دشمن را رصد كنند تا نسخه‌اي به‌هنگام براي مقابله ارائه نمايند.
از اين رو اقدام برادر \"آهستان\" كاملا به‌جا مي‌باشد. (292829)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۱:۴۳:۱۰
لابد از کسانی است که ماهواره بر او اثر ندارد و مثل ابراهیم نبی از باغ آتش می گذرد و گرمای آتش بر او اثر نمی گذارد (293090)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۲۰:۳۶:۱۶
آره عزیزم,از اون جایی که شما در ایجاد ناامنی در کشور گوش به فرمان همین شبکه های ماهواره ایی هستین ما برای جلوگیری از گند شما مجبوریم نگاه کنیم.توفیق اجباری! (293249)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۲-۰۵ ۲۲:۳۹:۳۳
به عنوان یک دانشجو تصدیق می کنم که دانشجویان نباید شان و هویت فراقانونی داشته باشند. متاسفانه عده ای از دوستان هم دانشگاهی خودشان را محور حق و باطل می دانند و هرگونه برخورد انضباطی، عرفی، قضایی یا انتظامی با دانشجو را مصداق \"ظلم\" تلقی کرده فارق از اینکه درستی یا نادرستی رفتار خود را بسنجند.
آیا کسی که لسانا و عملا به قانون پایبند نیست حق این را دارد که از رفتار غیرقانونی دیگران شکایت کند؟(این یک سوال کلی است و بنده به هیچ وجه در پی تطهیر اقدامات احتمالی خارج از قانون نبوده ام) (292477)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۲:۳۷:۵۳
علیرضای عزیز، دانشجوی فرهیخته \"فارغ\" صحیح است نه \"فارق\"
انشا الله که منطقتون از املا تون قویتره (293458)
 
کسی که قلبش به عشق ایران می تپه
۱۳۸۸-۱۲-۰۵ ۲۲:۵۱:۴۵
مکرو مکرالله والله خیرالماکرین
من هم کتک زدن مجرم رو تایید نمی کنم ولی برای رو سیاهی این BBC، ببین امام زمان چطوری لطفش رو در روز شروع ولایتش به مردم مسلمان و آزاده ایران زمین مرحمت کرده. زمستون رفت و رو سیاهی موند برای زغال!
جالب که حالا که دیدن کلکشون نگرفته تمام اخبار ریگی جنایتکار رو از صفحات اولشون یا به کلی حذف (علی الخصوص بالاترین) میکنند!
یه موضوع جالبتر اینکه تو متن BBC چیزی از جنایتکار وتروریست بودن این جانی قصی القلب خبری نیست توضیح میدن که پیکارجو یا \"یک رشته عملیات خشونت آمیز\" بسنده میکنه! کاملا موزیانه عمل میکنه این خبرگزاری دستپرورده گرگ پیر. (292484)
 
مه
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۴:۰۱:۲۷
امام زمان کمک کرد یا سربازان گمنام ایشان خواستند در این روز دستگیرش کنند؟ (292722)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۳:۱۶:۲۳
ریگی در این روز خاص از دبی خواسته بره قرقیزستان و ایران هم بلافاصله دستگیرش کرده. طبعاً وقتی تو پایگاه آمریکائی‌ها بوده که نمی‌تونستن دستگیرش کنن. پس واقعاً لطف الهی و کمک امام زمان در کار بوده که در سالگرد شروع امامت ایشان، ریگی قاتل جانی دستگیر بشه. (292987)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۵ ۲۳:۳۰:۱۲
درود بر سربازان امام زمان و سربازان وطن .


مرگ بر گروهك هاي تروريستي و حاميان شان . (292500)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۵:۵۹:۲۹
جالبه نظر ناشناس 292500 بیشتر از نصف موافقین مخالف داره
یا اینها با امام زمان مخالفند یا با سزبازان امام زمان مخالفند یا با گروهای تروریستی موافقند یا با حامیان تروریستها موافقند یا عضو جند ا... اند یا وهابیند یا وطن فروشند یا بهایی اند یا عضو سازمان منافقینند یا صهونیستند یا فراماسونر اند یا ........ (293166)
 
محمّد رضا
۱۳۸۸-۱۲-۰۵ ۲۳:۳۷:۱۵
\"و مكروا و مكرالله والله خيرالماكرين\"
هياهو و خدعه و نيرنگ BBC وVOA و حاميان آن ها و امثال شان پاياني ناشته و تنها عامل پيروزي در مقابل آن ها هشياري و بيداري امت اسلام و جديت و تلاش در سايه ي توكّل بر امداد الهي است. (292503)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۱:۰۳:۰۸
این شبکه‌ی مکار بی‌بی‌سی، این فیلم رو ۸ ماه نگه داشته بوده و تازه یادش افتاده که پخش کنه تا بازم آتیش فتنه‌رو گرم کنه و دانشجوها رو تحریک کنه، ولی یه بار دیگه خدا زد توی سرشون.

در ضمن یه سؤال دیگه هم هست که دانشجوها اونموقع شب، اون سنگها رو از کجا آورده بودن؟ (292533)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۳۳:۳۶
مثل اینکه گروههای مختلفی در کوی بودند. از دانشجویان ساکن مظلومی که نتوانستند تغییر مکان دهند تا غیر ساکنینی که به کوی آمده بودند تا مثلاً دفاع کنند. تا گروههای خرابکار که سنگها، بنزین و ادوات آتش سوزی و... را مهیا میکردند. حتماً قصدی در آنشب بوده است ولی رفتار نیروهای بسیج یا لباس شخصی یا انتظامی که نمیدانم، درست نبوده و همه را با یک چوب تنبیه کرده و جو ترس و تنفر بوجود آوردند. بهر حال عده ای مظلوم واقع شده و باید از آنها دادخواهی شود. مدیریت کوی باید ساماندهی شود تا فقط ساکنین بتوانند داخل شوند و بعنوان مرکز آشوب استفاده نشود. (293135)
 
reza
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۰:۵۲:۴۴
سلام

ما كه ماهواره نداريم . فيلم را بذارين ما هم ببينيم. شايد اين هم دست پخت مونتاژ باشه . به اميد خدا دوباره رسوا مي شن . (292525)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۱:۰۶:۰۷
از نظربی بی سی خشونت بد فقط خشونت پلیس ایران است به هر انگیزه و در هر شرایطی که صورت گرفته باشد نه خشونت عوامل و اذناب خودش که مثل ریگی -و مثل ریگ !- خون می ریختند و سرمی بریدند و تیر خلاص می زدند و نه خشونت اغتشاشگران و کودتاچیان علیه رای ملت! (292538)
 
زهرا
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۱:۰۸:۱۹
خیلی جالبه! دقیقا حالتی که می گین، ما رو هم به تعجب واداشت. یعنی گزارشگر BBC خیلییییییییییییی سعی کرد القا کنه که یک فاجعه داره اتفاق میفته در صورتی که تصاویر اون بار سنگین \"فاجعه\" رو نشون نمی دادن که هیچ، دائم این عبارت رو می شنیدی \"نزن\"... و حالا سعی می کنه با تیترهای جنجالی مثل \"حادثه کوی دانشگاه: از نطفه تا نه ماهگی\" القا کنه که پخش این فیلم تاثیر جدی و شدیدی بر جامعه داشته . در واقع اونها نگران خفتن اعتراضات هستند و سعی می کنن به هر بهانه ای تلنگری ایجاد کنن که شاید اتفاقی بیفته! (292539)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۱:۰۲:۰۹
جالبه وقتي يه نفر از آمريكا يا اروپا از دولت انتقاد ميكنه، عده اي اينجا با عبارت \" برادر خارج نشين\" و ... بهش جواب ميدن. اما وقتي كسي طرفدار دولته اگه از كاخ سفيد عم پيام بده، حرفش سنديت داره! (292890)
 
قطب نما
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۱:۲۲:۳۳
سلام علیکم
خدا رحمت کند این سردار بزرگ سپاه اسلام رو که واقعا یک اسوه بود.
شباهتهای عبدالمالک ریگی و یک خیانتکار به وطن با نام مستعار ! میر... به شرح زیر می‏باشد:
1- هر دو نفر دشمن دولت فعلی جمهوری اسلامی ایران بوده و درصدد آسیب به آن بودند.

2- هر دو نفر عامل به خون غلطیدن تعدادی از جوانان این آب و خاک گردیدند.

3- هر دو نفر توسط افراد شرور و خبیثی احاطه شده بودند.

4- هر دو نفر حامیان سرمایه‏دار و با نفوذی ! داشتند.

5- هر دو نفر توسط دولتهای استکباری و استعماری غربی حمایت می‏شدند.

6- هر دو نفر اسیر دستگاههای امنیتی جمهوری همیشه اسلامی شدند.

7- هر دو نفر تمامی سرمایه ‏گذاریهای دولتهای پلید غربی را به باد فنا دادند.

7- هر دو نفر علی‏رغم دندانهای تیز کرده، دارای گوشهای درازی بودند.

8- هر دو نفر ان شاء الله به دار مجازات ...

9- هر دو نفر با شمرابن ذی‏الجوشن ...

10- هر دو نفر ...
اصل و متن همراه با عکس را می توان از طریق لینک زیر مشاهده نمود.
http://ghotbnama.persianblog.ir/post/19/ (292542)
 
آینه قطب نما
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۲۰:۳۴
شباهتهای شما و اح...

1- پیش از اینکه فکر کنید حرف میزنید

2- یدی طولانی در پرونده سازی بدون مدرک و دادگاه علیه کسانی که صرفا دوستشان ندارید دارید

3- هر کسی با شما نبود بر علیه شما و حتما ایران اسلامی است

---- دیگه نمی نویسم چون می ترسم یه وقت خدای نکرده درج نشه! (292815)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۳۶:۰۷
دوستمان بی انصافی کرد. و شما هم . (293137)
 
113
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۸:۱۴
ماشا الله .
حال كردم . زدي تو خال .
چرا محيط مجازي بايد از بچه حزب اللهي و خط امامي خالي باشه.
شعار اون كثافتاي وطن فروشه آب به آسياب دشمن ريز اينه كه ما بيشماريم ،
شعار ما هم اينه

حزب الله ،‌ هم الغالبون

حقا كه شير پاك خورده اي . شير مادر حلالت.
دمت با امام زمان همدم

يا علي (292831)
 
یکی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۳:۰۴:۰۵
بابا با اینهم توانایی در فحش دادن و الکی وصله به خلق اله بستن باید میرفتی رئی.....میشدی . حقتو خوردن . ولی عیبی نداره الگوت آقای ....
گناه مردمو به گردن نگیر . قیامتی هست اگه خدا رو قبول داری (292920)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۳:۴۷:۴۵
مثل اینکه خیلی به قیامت خودت مطمئنی . (293124)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۱:۵۲:۳۸
گرداننده محترم سایت الف

باور بفرمایید که دنیای دیگری هم هست

این مطلب که منتشر کرده اید اتهام به یک مسلمان مورد تایید بخشی از مردم و مورد اعتماد مرجعی به نام امام خمینی است

می توانید به این اتهام افکنی های خودتان پاسخ بدهید (293094)
 
قطب نما
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۱:۲۸:۱۰
سلام اخوی. خدا قوت که این موقع نصفه شب در حال خدمتی.
آقا اون نظر برای رجا نیوز بود که عکسی از سردار شوشتری انداخته بود.
یک وقت فکر نکنید اون سگ وهابی أدم کش (ریگی) رو سردار خطاب کردم.
لطفا این نظر رو هم درج نکنید.
ممنون .
التماس دعا. (292543)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۲:۰۴:۴۸
من نمی دونم چرا تلویزیون این فیلم ها رو نشان نمی دهد. یا حتی فیلمهایی که بعد از اتفاق کوی از خوابگاه گرفته شده.
قطعا ضرب و شتم دانشجویان کار ناپسندی است اما مردم خود می فهمند که آیا این یک حمله وحشیانه بوده یا نه. مردم همه چیز را با هم در نظر می گیرند.
دستم به این نمی رود که بنویسم در غرب وقتی مشکل در سطوحی بسیار پایین تر از امنیت ملی است با اعتراضات مردمی چگونه رفتار می کنند، نگرانم که نوشته ام تأییدی حتی حداقلی بر برخی مسئولین سهل انگار و مشکل دار نظام باشد و حتی یک ذره پوششی بر اشتباهات آن ها باشد.
فرق ما که عنوان حزب اللهی رو یدک می کشیم با (بیشتر) مخالفین و دشمنانمون این است که نمی توانیم بر بی تقوایی، اشتباهات، خیانت و بی مسئولیتی خودی ها چشم ببندیم. بنابراین وقتی که چنین اتفاقاتی میافتد، نمی توانیم مانند آن ها چشم بر همه حقایق ببندیم و کورکورانه بلندگو به دست بگیریم و عربده بکشیم.
امیدوارم که این جریانات سبب شود که برای نیروهای ضد شورش برنامه های آموزشی گذاشته شود، نوع برخورد با معترضین نظام مند شود، معلوم باشد که چه کسانی مسئول هستند و هر کس چه کاری باید بکند و ...، تا به مردم معترض بی احترامی ای صورت نگیرد و فقط با متخلفین آن هم در چارچوب قانون برخورد شود. بالاخره مملکت شیعه باید فرقی با ممالک غرب داشته باشد و در عین قدرت بتواند جلوی خشم خود را بگیرد و قانون مند و بارحمت برخورد کند تا مردمش احساس آرامش، امنیت، عزت نفس و احترام کنند.
و اگر قرار است که بپذیریم که بسیج در شرایط امنیت ملی وظیفه حضور دارد، کاملا منطقی به نظر می رسد که آن ها هم باید برای این شرایط آموزش ببینند و بدانند که چه حرفی را بگویند، چه کاری بکنند، چه برخوردی داشته باشند و ... به خصوص با توجه به حساسیت رسانه ای که دارند. (292553)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۲:۱۰:۵۲
شبکه ی بی بی سی خط و ربطش مشخص است فرصت طلب است از موقعیتها استفاده می کند .
اما نویسنده ی محترم مقاله در رابطه باکوی دانشگاه ساده ا نگاری کرده ا ند و نتیجه ی دلخواه خود را گرفته اند گویی دانشجویان مرض داشته اند سنگ پرانی کرده اند و نیرو های انتظامی انجام وظیفه .
. ورود نظا میان به محیط های دانشجویی اگر قانون مند و ضابطه مند نباشد . مثل حمله به لانه ی زنبور است که می تواند نتایج اسفباری داشته باشد . نه فقط در کشور ما بلکه در تمام کشورها این موضوع می تواند صادق باشد .
اعتقاد براین است که یکی از عوامل تشدید وقایع بعدی در کشور همین واقعه ی کوی دانشگاه تهران است . چرا بعد از هفت ماه که از بروز این واقعه می گذرد گزارش ویژه مجلس که در این رابطه تهیه شده خوانده نمی شود ؟ ما خودمان این فرصت را به شبکه هایی نظیر بی بی سی می دهیم تا سوء استفاده کنند . (292554)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۲:۲۰:۴۳
وقتي رهبري وقايع كوي دانشگاه و كهريزك را فاجعه ميخواند ودراين ارتباط كسي تاكنون مجازات نشده واحتمالا هم بنا نيست بشه مردم چه بايد بكنند.اگرصادق هستيد اين پيام را حذف نكتيد (292556)
 
يوسف جلالي
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۹:۵۴:۳۱
حسن نيت مقام رهبري بر كسي پوشيده نيست اما براي محاكمه خودي ها ابتدا ديگراني غير از حضرت ايشان هستند كه بايد رايزني هايي بكنند و استراژي محاكمه را تدوين نمايند تا محاكمه با حداقل هزينه براي خودي ها تمام شود. البته اسم ديگر اين مرحله را ميتوان زمان لازم براي كامل شدن تحقيقات نيز گذاشت.
فباشروالصابرين (292604)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۲:۲۴:۰۸
گزارشگر بی بی سی: \"حتی برخی از مامورین پلیس خود اذعان کردند که رجب زاده، رئیس پلیس دستور حمله را داده.\" و برای مستند کردن این جمله، در فیلم در پشت دوربین صدای یک نفر را می شنویم که خیلی غیر طبیعی می گوید: \"رجب زاده دستور داده...\" انگار خود بی بی سی تو استودیو این رو ضبط کرده باشند. این قسمت فیلم واقعا جک بود!
در کل تحلیل خیلی خوبی بود. خسته نباشید (292557)
 
؟
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۳:۱۲:۱۱
خیلی جالبه؛
یکی اون بالا نوشته:

\"درود بر سربازان امام زمان و سربازان وطن .
مرگ بر گروهك هاي تروريستي و حاميان شان .\"

بعد تعداد کسانیکه بهش رای مخالف دادن از اونایی که موافق بودن بیشتر شده.

شماهاییکه رای منفی دادید یعنی آیا واقعا تروریستین؟ یا حامی تروریستا؟

نمودونید حتی به همین اندازه (حتی اگه یه کلیک ناقابل هم باشه) توی خونهایی که اون ملعونا ریختن شریک میشین؟ (292561)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۲:۴۴:۲۲
شما که به حمله کنندگان به کوی رای مثبت داده اید چطور؟ (292911)
 
انصارالمهدی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۴:۴۳:۳۰
درود و رحمت خدا بر دلاورمردان عرصه اطلاعات و امنیت کشورو به طور قطع و بنا به وعده الهی حق پیروز است و باطل نابود.... (292570)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۴:۵۱:۴۵
آنچه در این فیلم نشان داده شد مایه شرم است این رفتار با قشر دانشجو یعنی سر آمد نسل جوان کشور دفاع از این وحشیگری خود نشان از فقر فرهنگی دارد (292571)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۹:۳۵:۴۲
و دفاع از فردي مثه ريگي نشان از فقر انسانيت و ازدياد حيوانيت دارد دوست عزيز! (292601)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۱:۰۷
کتک زدن دانشجو ها جرم ایا زدن سربازها جرم نیست
فرق این دو اینه که یکی توی دانشگاه نشسته باپول ملت درس میخونه
یکیداره توی مناطق بد اب هوا خدمت میکنه
یکی اینجا دوتا توی سرش میزنند اون سر دنیا صدای bbc در میاد که چرا می زنی
یکی رو عبدالمالک سرش میبره کسی صداش در نمیاد تازه میگن طرف ازادیخواه براش دل میسوزونند (292659)
 
علی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۰۵:۱۱
دوست عزیزم. من خودم تا چند ماه پیش دانشجوی فوق لیسانس برق در یکی از بهترین دانشگاهها بودم. اما باید بگویم که چون این عزیزان ما در کوی دانشگاه، دانشجو هستند هر غلطی می توانند بکنند؟ چه کسی گفته که این ها سرآمد نسل جوان کشور هستند؟ در همین سایت الف بخشی از نمایش این سرآمد نسل جوان در دانشگاه صتعتی اصفهان نشان داده شد که اگر یگان ویژه نرسیده بود دانشگاه صنعتی تبدیل به تلی از ذغال می شد.
این بحث کوی دانشگاه هم تنها از این منظر بد است که حرکت غیر قانونی انجام شده است و باید عوامل آن با توجه به جرمشان مجازات شوند. (292691)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۲:۵۳:۱۲
بهتره مواظب کلامت باشی ! تو اگر مدرک داشته باشی هم یکی مثل کردانی!
تصور نکنید شما محقر ها از تحقیر تحصیل کرده گان بزرگ می شوید! خیر همین حقیر می مانید!

الف حادثه کوی دانشگاه برای این نظام آبرو ریزی به همراه آورد . قلب آقا را خون کرد! چگونه کامنتهایی را منتشر می کنید که می گویند حقشان بوده دانشجویان که کتک بخورند، لب تاپشان بشکند، در و پنجره شان خرد شود، خانه شان به آتش کشیده شود و...

آقای حسینی یک بار هم در سایتتان گفتم. بی شرمید! همین! (292914)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۴۱:۵۸
از این نظر که غیر قانونی بود آن را رد کرد. شما که حقیر نیستید فکر میکنید با چنین اظها نظری چه هستید؟ والامرتبه؟ (293140)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۶:۱۷:۰۹
حرف آقا را لطفا کامل بگید ایشون گفتند ریختند یه عده بیگناه و بچه حزب اللهی (عین عبارت ایشون جوانهای حزب اللهی) را به اسم رهبری کتک زدند.
یه موضوعی که هست اینه که کسانی که به قول شما از این برخورد دفاع کردند منظورشون دفاع از برخورد غیر منطقی لباس شخصی هایی که وارد شدند و همه را کتک زدند نبوده و نیست . دل رهبر را این خون کرده که یه عده به اسم رهبری وارد شدند و همه را کتک زدند چه اغتشاش گر و چه غیر اغتشاش گر چه حزب اللهی و چه غیر حزب اللهی
من خودم روز 23 خرداد پس از تجمع هواداران احمدی نژاد در میدان ولیعصر پیاده به سمت میدان آزادی حرکت کردم و میدیدم که چطور یه عده ای از نرده های دانشگاه داخل میشدند و از محیط دانشگاه تهران برای اغتشاش گری استفاده میکردند پس به طور کلی نمیتوان از هر گونه مداخله نیروی انتظامی انتقاد کرد بلکه نقطه ضعف حضور افراد خود سری است که متاسفانه با حرکات نابخردانه آبروی کل نظام را میبرند (همانطور که خیلی از سبزها از کسانی که به اموال عمومی خسارت میزنند اعلام ناراحتی میکنند و میگن اینها سبز نیستند ) و برخورد غیر حرفه ای نیروی انتظامی در برخی موارد. (293171)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۵:۵۲:۰۷
به نظر من هر موضوع باید در جای خودش بررسی بشه و ربط این دو مساله با هم فقط گل آلود کردن آب و محو کردن صورت مساله (292572)
 
بنده ی خدا
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۶:۳۱:۲۰
سلام.ببینید عزیزان در مورد این که یک بسیجی می تواند ماهواره و شبکه های خبری آن طرفی را نگاه کند یا نه،باید بگویم که اگر نگاه نکند از دنیا عقب می افتد و بعدش هم نمی تواند یک چنین مطالبی را برداشت کند.به طور کلی مطلب خوبی بود. (292576)
 
ياشار
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۲۶:۱۱
دوست عزيز
درز كشوري كه داشتن و نگاه كردن ماهواره جرم است و خلاف قانون< هر كسي حتي بسيجيان اگر نگاه كنند مجرم و گناهكارند. قانون كه بسيجيان را استثنا نكرده است.
اتفاقاً بسيجيان بايد بيشتر قانونمدار باشند. (292705)
 
کیان
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۶:۵۳:۵۰
چرا نمایندگان مجلس در رابطه با این انگلیس خبیث تجدید نظر نمی کنن ؟چرا به خواست ملت که قطع رابطه با این انگل ملت است پاسخ مثبت نمی دهند؟ امیدوارم که ملت عیدی شان را با قطع رابطه کردن با این خبیث بگیرند.

***
در ضمن دوستان تصور نکنند کسانی که هر پیامی که در مخالفت با جمهوری اسلامی باشد دکمه سبز را فشار میدهند و هر پیامی که در حمایت از جمهوری اسلامی باشد دکمه قرمز را، پس اینها در فضای مجازی بیشترن یا به قول خودشان نخبه اند!. این هم یکی از اشتباهات است. هنوز اکثر مردم برای اتصال به شبکه اینترنت از کارت های اینترنت(dial-up) استفاده می کنند این کاربران با بازکردن چند صفحه اینترنت برای صرفه جویی سریع disconnect می شوند خبرها را می خوانند و فقط در صورت لزوم و یا برای گذاشتن پیام دوباره connect می شوند.بنابراین خواندن این هم نظر و بعد نظر مخالف یا موافق دادن یعنی از دست دادن یک کارت 10 ساعته! (292580)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۷:۴۱:۳۰
سلام
برادر عزیر شما با این تفکر بسیجی و انقلابی ماهواره هم نگاه می کنی؟ آن هم ماهواره فارسی BBc

سلام عزیز جان، بنده هم با دقت اخبار و جهت‌گیری‌های این شبکه‌ها رو پیگیری میکنم، اگر این کار رو نکنم باید هر دروغی که این سبزک‌ها پخش می‌کنند رو زاییده عقل خودشون بدونم، در صورتکه غالبا اینطور نیست و همون دروغ‌های همین شبکه‌ها رو بلغور می‌کنند، البته چون پول نمیگیرند زیاد هم دروغ نمی‌سازند، اما اونها پول میگیرن که همین کارها رو بکنند.......... (292583)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۳۶:۵۸
سلام ،
ایران یعنی بسیجی یادتون رفت همین بسجی ها بودن که نزاشتن ایران مثل عراق وپاکستان بشه چی میگین اگه خیلی دلتون برای بی بی سی سوخته خوب برین پیششون مثل سر کردهاتون بسیجی یعنی سباز وطن وامام زمان بودن بسیجی یعنی هر کسی که دلش برای ایران اسلامی بسوزد ودر تلاش برای ایران اسلامی باشد بسیجی یعنی هوشیار ی و ومچ فتنه گر بدبخت را گرفتن (292622)
 
ممممم
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۹:۰۰:۳۱
یه دفعه آخرش اضافه کن بسیجی یعنی فرای قانون!
البته به نظر من، مشکل از قانون ماست که دیدن ماهواره و سایت‌های فیلتر شده (حتی لینک به اون سایت‌ها) را ممنوع کرده. چنین قانونی اینقدر مخالف منطق و آزادگی هست که یقین دارم وضع کنندگان این قانون هم خودشون در تناقض باهاش رفتار می‌کنند.

اما تا هنگامیکه این قانون وجود داره، حتی این صحبت که فیلمش تو اینترنت موجوده «برید ببینید» یا گذاشتن فیلم در سایتی مثل الف مصداق جرایم رایانه‌ایه. (ترغیب/لینک/بازانتشار محتوای فیلتر شده)
http://www.dadsetani.ir/newver/88/0222.asp (292860)
 
دائی جان ناپلئون
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۰:۲۶:۰۲
آقا اینها همه توطئه دشمن است (292881)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۸:۲۵:۱۷
دشمن درجه یک یعنی همین bbcو انگلستان (292588)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۳:۲۸:۲۸
دشمن درجه یک ما خودمان و بی خردی خودمان می باشد. (292926)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۰۹:۱۲:۱۳
با سلام و خسته نباشيد به شما دلسوزان دين و مذهب و انقلاب
ضمن تشكر از تحليل هايي كه ميكنيد به نظر ميرسد در صورت امكان تحليل ها همراه با فيلم هاي ذكر شده باشد بهتر مخاطب را به تحليل و بررسي فردي هدايت ميكند تا خداي نكرده مخاطب احساس نكند قصد توجيه مسائل را داريد. (292598)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۱۰:۱۶
سلام
السلام علیک یا ابا الصالح
یا مهدی عج ) چشم در راهیم تروریستها را رسوا ونابود کن بهترین هدیه رابه ما دادی مرگ بر انگلیس ودستنشانده های فتنه گرش در ایران بی بی سی هم مثل امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند (292608)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۱۵:۲۸
سلام
ما ایرانی هستیم وهوشیار صاحب کمال وقدرت از هیچکس نمی هراسیم چرا که پشت رهبری در حرکتیم به جلو بی بی سی از ایران هراس دارد ومی خواهد ما را گول بزند گرگ پیر ایران شیر جوان است (292609)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۲۲:۲۶
سلام
بنازم جمهوری اسلامی ایران را که ریگی وهمدستانش را ضربه فنی کرد وآبروی ریگی جنایتکار را برد مرگ بر امریکا وانگلیس واسرائیل وطرفدارانشان در ایران (292612)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۲۴:۲۱
برای فتنه گران بدبخت متاسفم که بی ابرو شدن وافسرده (292614)
 
هاشم
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۵:۳۴:۳۷
البته ممکنه فتنه گران از نظر ما و شما متفاوت باشن! یعنی ما یه عده ای رو فتنه گر بدونیم و شما عده دیگه ای رو! (292763)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۱:۰۴:۳۲
این اقای هاشم جدید اومده اینجا.چون حرفاش بوی بچه دبستانی های لجباز رو میده.ملت که جواب شما رو 22 بهمن داد.حرفی هم مونده؟ (292961)
 
هاشم
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۰:۱۶:۵۸
مردمی که میان و در این سایت نظر میذارن دو دسته اند:
1- عده ای که حوادث اخیر رو با چشمهای خودشون دیدن و یا حداقل فیلمهاش رو مرتبا دنبال می کنن.
2- عده دیگری که صرفا اخبار اون رو از طریق صداوسیما و سایتهای فیلترنشده و روزنامه ها خوندن.
به همین خاطر ممکنه تفاوت فاحشی در موضعگیری ها و نگاهشون نسبت به این وقایع وجود داشته باشه.
از طرف همون بچه دبستانی که شما فرمودین! (293047)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۲۹:۵۳
سلام ،
درود بر مردان اطلاعاتی ایران افتخار افتخار افتخار به این سربازان امام زمانی بر خود می بالم که این نیروهای قوی وبا هوش در کشور من هستند درود بر رهبری که چنین سربازان شجاعی پرورانیده است ای ملت ایران افتخار کنید به این کشور ما دیگر از یوغ استکبار خارج شدیم امریکا انگلیس اسرائیل بما تعظیم میکنند فتنه گران کودتا چی خجالت زده اند دنبال رویرس ومانتو هستند مثل بنی صدر بروند پیش حامیانشان (292618)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۰:۳۲:۳۴
سلام
ماهواره که بد نیست دروغ بد که بی بی سی مرکز آن است بدبختها از دست ایران دق مرگ شدند ما بهترین ماهواره ها را فرستادیم هوا چشم حسودای داخلی وخارجی کور بشه الهی (292620)
 
ياشار
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۳۱:۰۹
اگر ماهواره بد نيست چرا قانوناً ممنوع است؟!
ايا شما مجازيد حتي كانال هاي ايران را از طريق ماهواره دريافت كنيد؟ كدام قانون اين اجازه را به شما داده است؟
در قانون ممنوعيت استفاده از ماهواره بحثي از كانال هاي مجاز و غير مجاز نشده است. كلاً استفاده از ماهواره و ديش ممنوع است پس لطفاً مغلطه نكنيد. (292710)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۱:۲۴:۰۰
من دانشجوی دانشگاه تهرانم که یکی از هم کلاسیهام تو شب حادثه دستگیر شد
ما خیلی عصبی بودیم و شدیدا ناراجت تا وقتی که بر حسب اتفاق و سوتی یکی از دانشجوها فهمیدیم که ایشون رو در حالی که سعی می کرده بانک رو آتیش بزنه گرفتن
الان نه تنها ناراحت نیستیم بلکه دیگه با این فرد دستگیر شده ارتباطی هم نداریم و حرف هاش هم رومون تاثیری نداره
نتیجه: با خبر کردن مردم از اطلاعات در کل به نفع نظامه حتی اگه تو جزئیات (کتک زدن تو زندان و در حین دستگیری) مشکلاتی رو ایجاد کنه.
به مردم اجازه تحلیل بدید (292639)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۴۶:۴۱
و کسی که برای ما تعریف کرد دانشجوی تهرانی غیر دانشگاه تهران بود. چطور به آنجا رفته بود؟ خدا میداند چه خبر بوده است. (293143)
 
دانشجوی دانشگاه تهران
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۱:۳۱:۱۸
آنچه در این فیلم نشان داده شد مایه شرم است این رفتار با قشر دانشجو یعنی سر آمد نسل جوان کشور دفاع از این وحشیگری خود نشان از فقر فرهنگی دارد

دانشجو کیست؟ کسی که وارد دانشگاه می شود. از هر قشری و با هر دیدگاه و تربیتی
صرف دانشجو بودن که مصونیت نمیاره. همه در برابر قانون یکی هستند. دانشجو، طلبه، کارگر، کارمند و ...
فقر فرهنگی رو میشه از شعارهایی که بعضی از دانشجوها! رو در و دیوار کلاس ها و ساختمان های دانشگاه می نویسند درک کرد. دفاع از حق اکثریت و جلوگیری از تخریب فقر فرهنگی نیست. (292643)
 
مصطفي
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۱:۳۳:۵۹
كسي كتك نخورد؟!
واقعا كه چشم گوشتون رو بستين لطفا دهنتونم ببندين ديگه! (292644)
 
ولایت مدار
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۰۰:۴۸
از الف خیلی بعید است، یک همچین مطلبی را در سایت قرار داد باشد!
با توجه به خط مشی آقای دکتر توکلی و سایت الف که همیشه قصد بزرگ نمایی بی مورد و مغرضانه ی مسئله ی کوی دانشگاه را داشته اند، این مطلب واقعا بعید بود.
امیدوارم از این دست مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد
تا خوانندگان به روشنگری (الف) ایمان بیاورند.
با تشکر از آقای حسینی که به خوبی مسئله ی کوی دانشگاه را تشریح کردند. (292652)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۰۶:۲۲
وقتي مجازات جنايت سال 87 با محكوميت يك سرباز به دزديدن ريش تراش منتهي مي شود، بايد انتظار بدتر از اين هم داشته باشيم.
فرزندان ملت در آن شب (كه حتي رهبري غلط بودن حمله به كوي را اعلام كرده اند) حتي اگر خطاكار هم باشند چه ربطي به ريگي جنايتكار دارند.
راستي ‌ما از خود آقايان روي منبر شنيديم كه حضرت علي حتي زماني كه به او تهمت از دين برگشتن مي زدند ، حقوقشان از بيت المال قطع نكردند.
آن حضرت حتي در مورد قاتلش فرمود فقط يك ضربه به او بزنيد ، فكر نكنم اين دانشجويان از ابن ملجم بدتر بودند كه آنچنان روي زمين بكشيدشان و مثل لاشه گوسفند روي هم بريزيد. (292655)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۴:۳۴:۴۳
آقای نا شناس

سری به این آدرس بزنید تا برخورد پلیس کانادا با تظاهر کنندگان شهر ونکوور را ببینید (مخصوصاً تصویر آخر):

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=103541

تازه این بیچاره ها به برگزاری بازی های المپیک اعتراض داشتند.
ببینید آنها چطور برخورد می کنند و وقتی اتفاقی در تهران ما می افتد همه دنیا فریاد \"وا حقوق بشرا \" سر می دهند. (292733)
 
ایرانی بیزار از دروغ
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۹:۵۶:۵۸
منظورتان را نمی فهمم. یعنی اگر در کشور کافر کانادا پلیس با مردم بد رفتار می کند در کشور اسلامی ایران نیز باید همین رفتار صورت بگیرد
پس چه فرقی میان این دو کشور کافر و اسلامی وجود دارد. (293037)
 
Editor
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۴:۳۹:۳۲
می دانم ساکن کانادا هستم مسافرت می کردم و عکاسی می کردم پلیس من را دستبند زد چون رنگین پوست هستم جنایت کار تر از انگلیس این نوچه های آنها هستند
www.iranian-information.com (293138)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۱۶:۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم
يك _ وقتي مايكل جكسون در بحبوحه اعتراضات مرد ، به شوخي مي گفتيم چقدر الان خوشحالن كه مايكل جكسون شده خبر يك دنيا.
هرگز گمان نمي كردم يك رسانه اي كه داعيه روشنگري بي طرفانه دارد به صراحت از به حاشيه رانده شدن يك خبر با خبر ديگر ابراز شعف كند.

دو _ وقتي يك رسانه در جايگاه فرهنگ سازي و ترويج تفكر ، مسائل را با هم خلط مي كند و پرداختن جداگانه و تفكيك شده به خبر را در دستور كار قرار نمي دهد ، آيا از لايه هاي عام تر نزديك به تفكر آن رسانه مي توان چنين توقعي داشت؟

سه _ مخاطبان فيلم كوي آن را ديده اند و مي بينند.
متاسفانه يا خوشبختانه جريان گردش اطلاعات و تصاوير به نحوي است كه به زودي اغلب مردم اين فيلم را خواهند ديد.
و رسانه هايي كه دوست دارند براي مردم و آگاهي شان نسخه بپيچند كه \" تو فعلا به خبر دستگيري ريگي سرگرم باش \" راه به جايي نخواهند برد.

چهار _ مدتها بود برايتان نظر نگذاشتم.
ماهها پيش گمان مي كردم رسانه اي هستيد كه علي رغم اختلاف بنيادين فكري از آنجا كه آنچه را حق مي دانيد مي نويسيد ، مي توانم به شما اعتماد كنم.
حتي به غرفه تان در نمايشگاه هم آمدم و گفتم من فقط و فقط \"نقد\" مي كنم و نه \" توهين\". خط قرمزي هم زيرپا نمي گذارم و شما قول داديد كه نظراتم را بگذاريد.
البته مسئله شخص من نيست.
مسئله رويكردهاي شگفت آور و متناقض شماست.
از سويي از خودداري وزارت كشور از پاسخگويي پرده بر مي داريد و از سويي ديگر قانع نشدن در نتيجه عدم پاسخگويي را كودتا و نپذیرفتن رای اکثریت مي ناميد.
از طرفي ماهها خواهان برخورد قاطع با عوامل كوي و كهريزك هستيد ولي وقتي فيلمي در اين باره منتشر مي شود به جاي غنيمت شمردن آن براي بررسي موارد مورد خواست شما ، از به حاشيه رفتنش شاد مي شويد.
به راستي ايده آل شما جامعه اي است كه جريان آگاهي انسانها را تيتر يك خبرهاي رسانه ها رقم بزند ؟
آيا نظرات برخي دوستان مبني بر اينكه اين جريان كار امام زمان است ، توهين به مقام معصوميت و امامت نيست؟
آيا سراغ داريم كه هيچ يك از ائمه از آگاه شدن مردم از يك واقعه با دميدن در واقعه ديگري جلوگيري كرده باشند؟

حتي اگر نظرم را نگذاريد ( مانند پرسش درباره دليل تاييد صحت انتخابات در بيست و سوم خرداد كه به درخواست خودتان تند و صريح بود و زيرش زديد ) از اينكه چهره واقعي عملتان را برايتان ترسيم كرده ام راضي ام.
المومن مرآت المومن
آينه چون نقش تو بنمود راست خود شكن آيينه شكستن خطاست
البته مدعي حق مطلق بودن نيستم و اگر نظرم را بگذاريد از نقدهاي ديگران و يا شايد خودتان بهره مند مي شوم. (292657)
 
یک هموطن
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۰:۳۵
واقعا از انتشار این کامنتهایتان متاسفم. فرزندان این ملت در خوابگاه دانشجویی مورد هجوم و حمله وحشیانه قرار می گیرند و با حالت تحقیر تمام با آنها برخورد می شود و رهبر انقلاب آن را جنایات می نامد و آنوقت شما دایه مهربانتر از مادر شدید . از کامنتها و حرفهایتان مشخص است که از این جنایت بقول رهبر دارید حمایت می کنید. اگر تلویزیون راست می گوید آن را پخش کند تا همه ببینند نه آنهایی که دسترسی به ماهواره دارند .آنوقت عکسالعمل مردم را خواهیم دید.
واقعا از آقای توکلی به عنوان یک استاد دانشگاه بعید است که موافق چنین دیدگاههایی باشد. دیدن این تصاویر واقعا تاسف دارد و دل هر بیننده ای رادرد می آورد . این قضایا چه ربطی به ریگی جانی و جنایتکار دارد که جوری صحبت می کنید که این دانشجویان که 25 خرداد به نتیجه انتخابات اعتراض کردند عمال ریگی هستند. حفظ قدرت خیلی را کور کرده است و هر کاری می خواهند با جوانان این مردم می کنند.کجای این برخوردها با دانشجویان این مملکت اسلامی است.
اگر پسر دکتر روح الامینی در بین کشته شدگان کهریزک نبود همان سرنوشت کوی دانشگاه را داشت و میگفتند ویروس مننژیت است. اگر فرزند یکی از مسئولان در حادثه کوی دانشگاه بود الان برخورد دیگری میشد. آیا جواب دانشجوی معترض این است. شماها که فیلم را دیده اید اینگونه قضاوت می کنید اشکالی ندارد اما بدانید دنیا باکفر می ماند اما با ظلم نه. این کامنت هم مثل بقیه کامنتهایی که برایتان فرستادم شامل حال سان..... خواهد شد (292658)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۴:۰۲:۴۸
به یک هموطن

عزیز باید بشما بگم که وقتی من در یکی از وبلاگها پرسیدم دانشجوها از کجا سنگ آورده بودن، یکی از دانشجویانی که در کوی دانشگاه بوده بمن گفت درست نمی دونم همون شب یا شب قبل از اون، بچه های کوی، از یه کامیونی که از اونجا عبور می کرده، خواهش کردند که سنگهایی که حمل می کرده رو اونجا خالی کنه.
خب سوال پیش میاد که چرا؟

در ضمن باید بهتون یادآوری کنم که شب قبلش در همون امیر آباد همچین هم دانشجوها ساکت و مظلوم نبودند و اتومبیل، آتیش زدند.
لطف کنید و همه ی جوانب رو نگاه کنید.

کسی بصرف دانشجو بودن، مصونیت پیدا نمی کنه که هر کاری دلش خواست بکنه.

یه نکته ی مهم هم یاد آوری می کنم که فکر نکنید دارم یه طرفه به موضوع نگاه می کنم.
بدون اجازه ی رییس دانشگاه تهران، اون عده حق نداشتند شبانه وارد کوی بشن و با دانشجوها برخورد کنن.
می خوام بگم هر دو طرف، کار غیر قانونی کردند و شما نباید فقط اشتباهات یک طرف رو ببینید.
با تشکر (292723)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۳:۰۰:۱۱
پس اسرائیلی ها هم حق دارند مردمی که دست به سنگ می برند را تکه تکه کنند!
منطق از نوع منطق دوستان است! (292917)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۹:۴۴:۰۶
به ناشناس

اول اینکه در کوی، کسی تکه تکه نشده. بیخود غلو نکنید.
دوم اینکه من دارم از یه برنامه‌ریزی قبلی صحبت می‌کنم برای اینکه دانشجوها رو تحریک کنن.
آیا بنظر شما دانشجوها علم غیب داشتند که اونهمه سنگ جمع‌آوری کنن؟
چرا ماشین آتیش زدند؟
آیا اینکار جرم نیست؟ (293033)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۸:۰۱:۴۰
سلام
بی زحمت سند،مدرک یا فیلمی از به آتش کشیده شدن ماشین و اون کامیون سنگ ارائه کنید
یک کامیون سنگ بدون مجوز وفقط با درخواست دانشجو توی کوی !
-------

چقدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است كه به این مردم،
آسایش و خوشبختی بخشیده است .
مگر نمی دانی بزرگ ترین دشمن آدمی فهم اوست؟
پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی. دکتر علی شریعتی (293130)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۸:۰۰:۱۸
جالبه که یک دروغ میگید و بعد همونو میکنید دلیل و سند و روش مانور میدید
آخه برادر من! شب 25 خرداد کجای امیر آباد شمالی ماشین آتیش زدند؟
خداوند متعال ناسلامتی یه چیزی به نام عقل به انسان هدیه فرموده بد نیست به شکرانه این نعمت گاهی ازش استفاده بشه.
آخه دانشجویان جلو یک کامیون پر از سنگ رو بگیرند، ازش خواهش کنند که بارش رو خالی کنه؟به همین راحتی؟
اگر دانشجو نبودند و از جاهای دیگه بودند باز باورش راحتتر بود والله. (293564)
 
بیدار
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۴:۵۲
دشمن ما جهل و تعصب بی جای ماست
بسیجی کسی است که بدون توقع مادی و با برداشت درست از مسائل دینی و رهبران سیاسی مذهبی در جهت رشد و تعالی کشورش اقدامات قانونی فکری و عملی انجام میده
دستگیری ریگی کاری عالی کم نظیر و شایسته بود که بدست فرزندان ایم مرزو بوم انجام شد و به ثمر نشست
کوی دانشگاه هم کاری غیر قانونی و مخالف اصول اخلاقی و اجتماعی بود که هر کسی مسئولش بوده باید جواب بده
اینکه ما مجبوریم به سایتهای فیلتر شده شبکه های خبری خارجی برای رسیدن به اطلاعات مراجعه کنیم ضعف قانونی موجود در کشور و ناکارامدی صدا سیمای یکجانبه گرای خودمون هست و این موضوع به دشمن ربطی ندارد
اگر مردم با شبکه های خارجی اغفال بشن نشان از ضعف مسئولان داخلی در اگاهی رساندن به مردم داره
اینکه هنوز هیچ اتفاقی برای مجرمین کهریزک و کوی دانشگاه نیافتاده و سیاسیون مخالف دولت در زندان هستند هم از دید من تسویه حساب فکری و گروهی هستش
و توجیه دیگه ای ندارد
تا مادامیکه اطمینان به رسانه داخلی نباشه و سانسور تا این حد وجود داشته باشه
مجبوریم به سایتهای فیلتر شده مراجعه کنیم نکته جالب این موضوع هست که همه از وجود چنین معضلی مطلع هستند و کاری نمی کنند حتی در سایتهای داخلی نیز این قبیل از اتفاقات و فیلمها رو به اطلاع مردم می رسونند که خود این موضوع دور زدن عمل فیلتر کردن هستش
امیدوارم خدا مسئولینی با فهم و شعور بیشتر و کارامد تر که اشنا به مسائل روز باشند و بیشتر از حرف عمل کنند قسمت ما بنماید (292661)
 
بیدار
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۵:۳۴
دشمن ما جهل و تعصب بی جای ماست
بسیجی کسی است که بدون توقع مادی و با برداشت درست از مسائل دینی و رهبران سیاسی مذهبی در جهت رشد و تعالی کشورش اقدامات قانونی فکری و عملی انجام میده
دستگیری ریگی کاری عالی کم نظیر و شایسته بود که بدست فرزندان ایم مرزو بوم انجام شد و به ثمر نشست
کوی دانشگاه هم کاری غیر قانونی و مخالف اصول اخلاقی و اجتماعی بود که هر کسی مسئولش بوده باید جواب بده
اینکه ما مجبوریم به سایتهای فیلتر شده شبکه های خبری خارجی برای رسیدن به اطلاعات مراجعه کنیم ضعف قانونی موجود در کشور و ناکارامدی صدا سیمای یکجانبه گرای خودمون هست و این موضوع به دشمن ربطی ندارد
اگر مردم با شبکه های خارجی اغفال بشن نشان از ضعف مسئولان داخلی در اگاهی رساندن به مردم داره
اینکه هنوز هیچ اتفاقی برای مجرمین کهریزک و کوی دانشگاه نیافتاده و سیاسیون مخالف دولت در زندان هستند هم از دید من تسویه حساب فکری و گروهی هستش
و توجیه دیگه ای ندارد
تا مادامیکه اطمینان به رسانه داخلی نباشه و سانسور تا این حد وجود داشته باشه
مجبوریم به سایتهای فیلتر شده مراجعه کنیم نکته جالب این موضوع هست که همه از وجود چنین معضلی مطلع هستند و کاری نمی کنند حتی در سایتهای داخلی نیز این قبیل از اتفاقات و فیلمها رو به اطلاع مردم می رسونند که خود این موضوع دور زدن عمل فیلتر کردن هستش
امیدوارم خدا مسئولینی با فهم و شعور بیشتر و کارامد تر که اشنا به مسائل روز باشند و بیشتر از حرف عمل کنند قسمت ما بنماید (292662)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۹:۰۲
متاسف هم برای عده ای هنوز که هنوز است فکر میکنند مرغ همسایه غاز است و تصور میکند که بیگانگان بیشتر از هموطنان به فکر سرنوشت و آینده آنها هستند من نمیخواهم به کسی توهین و اهانت کنم فقط یک خواهش دارم کمی دست از لجاجت بردارید و منصافانه به قضایا نگاه کنیم . من نمی گویم اشکالاتی وجود ندارد اگر دارد باید به دست خود ایرانی ساکن در ایران برطرف شود. نه کسانی که در خارج از کشور از ایرانیان که هویت خودشان را به بهای اندک فروخته اند . چرا عرق ملی در بین عده ای کم رنگ است .((یک اعتراض هم به این بخش دارم من چندین بار در این قسمت نظرات خودم را برای شما ارسال کردم ولی متاسفانه نمی دانم به چه دلیلی منعکس نگردیده ست .)) (292665)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۲:۳۴:۲۳
به نظر من این فیلم در راستای جنگ قدرت بین سپاه و نیروی انتظامی و بویزه سردار همدانی و سردار رجب زاده است - سپاه میخواهد مسئولیت حمله به کوی دانشگاه را به گردن سردار رجب زاده بیندازد و این جمله فیلم هم که میگوید \"به دستور رجب زاده\" ساختگی است - یادمان نرود که چند روز قبل در مراسم معارفه مسئولیت جدید سردار رجب زاده ایشان مسئولیت اتفاقات پس از انتخابات را متوجه سپاه کرده بودند . به هرحال باید بین آقایان 1 - سردار همدانی فرمانده سپاه تهران 2 - سردار رجب زاده فرمانده نیروی انتظامی تهران 3 - قاضی مرتضوی دادستان تهران - که هر سه پستهایشان تغییر کرده است یک نفر قربانی شود و فعلا دست برنده در اختیار سردار همدانی است چرا که مسئولیت کهریزک به گردن مرتضوی و مسئولیت کوی دانشگاه به گردن سردار رجب زاده است . باید نشست و ادامه ماجرا را تماشا کرد .  (292672)
 
نوید
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۱:۱۱:۵۲
شما احتمالا کم اطلاعید ! چرا که اگر عکس ها و فیلم های کامل حمله به کوی رو دیده بودید اون وقت این طور سخن نمی گفتید ...
چرا که در فیلم و عکس های مربوط به حمله به کوی داشنگاه ، موتور ها و پرسنل یگان امداد نیروی انتظامی بخوبی مشخص است ...
دلیلش هم این بود که عده ای از داخل دانشگاه و کوی به پرسنل بیرون آجر پرانی می کردند و این موضوع چند روزی اتفاق افتاد و در نهایت تصمیم بر آن گرفته شد که با این افراد برخورد شود ... (293078)
 
ولی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۳۹:۴۵
شاید هم حکومت تا فیلم رو دیده قضیه ریگی رو منتشر کرده
احتمالش زیاده (292713)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۲۳:۳۶
شما اینقدر نمی فهمی که این اقدام امنیتی بزرگ در حد جهانی قابل مقایسه با هیج جیز نیست؟شاید اربابت بی بی سی تا فیلم ریگی رو دیده بعد از چند ماه این فیلم رو منتشر کرده /مگه نه؟ (292818)
 
ولی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۰:۲۵:۵۸
ادب مرد به توهین نیست به توانایی در نقده برادر (292943)
 
کورش
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۴:۴۵:۲۹
همه اش توجیه ، یا توجیه می کنند و یا می کنیم آقا جان اگر تکالیف متقابل پلیس در مقابل مردم و بلعکس تبیین و اطلاع رسانی شده باشد دیگر اقدامات خودسرانه اتفاق نخواهد افتاد و اگر هم اتفاق بیافتد مقصرین شناسائی خواهند شد .
مثال : در آمریکا اگر پلیس خودروئی را متوقف و قصد بازرسی داشته باشد ، اگر راکب یا راکبین به هر دلیلی به اشتباه و یا به عمد دستشان را طوری حرکت دهند که برداشت استفاده از سلاح بشود پلیس اجازه دارد به او شلیک کند و هیچ رونامه و مقامی هم نه اعتراض می کند و نه پلیس را تضعیف ، ضمن اینکه تمام حرکات از زمان تعقیب و بازرسی فیلم برداری و ضبط می شود و نمی شود سوء استفاده کرد ، چرا ما نمی خواهیم چارچوبها را مشخص و در آن قالب حرکت کنیم نمی دانم ، شاید دوست داریم برای همه چیز تبصره ای داشته باشیم جهت توجیه و ... (292740)
 
113
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۲۲:۵۱
الله اكبر ،‌الله اكبر ، الله اكبر .
دست مريضاد . ماشاء الله . حقا كه شير پاك خورده هاي وزارت اطلاعات ، فقط مي توانند چنين صحنه هاي زيبايي از اقتدار را به رخ جهانيان بكشند.
الله اكبر ، الله اكبر ،‌ الله اكبر .
هر چقدر هم كه آنها در بوق و كرنا كنند كه ما كمك كرديم ، ولي ما خوب مي دانيم كه اين كار تنها از دست بچه هاي اين آب و خاك بر مي آيد.
الله اكبر ، الله اكبر ، الله اكبر .
هزاران بار دست تو را مي بوسم اي سرباز جان بركف گمنام امام زمان. خاك پايت را سرمه چشمانم مي كنم . به تو افتخار مي كنم كه باز هم در اين اوضاع نابسامان از انجام رسالت خود ابايي نداري.
الله اكبر ،‌ الله اكبر ، الله اكبر .
جانم فداي خاك آن شهيدان گمنامي كه در اين زمانه نيز گمنامند. با آنكه همواره در بين ما هستند و حضور دارند اما از شناختشان معذوريم. مانند كور و كر ها در اين جامعه كثيف پر از نيرنگ هايي كه از خودي بر مي آيد مي آييم و مي رويم و دريغ از فهميدن اين كه چه كساني امنيت ما را تامين مي كنند.
الله اكبر ، الله اكبر ، الله اكبر .
خدايا اين فرزندان عزيز ملت را هميشه در پناه حريم كبريايي خودت حفظ كن.
اللهي آمين ، يا رب العالمين .
آينه هاي نشكن در هجوم سنگن ،
دست مريضاد اي آينه هاي نشكن ايران.



بس كنيد تورو خدا. چرا تن امام رو مي لرزونيد ؟ شما چي هستيد ؟ همش از اعتقاداتتون براي هم مي گيد. همش براي هم شاخ و شونه مي كشيد. بسيجي يا غير بسيجي نداره . امام فرمودند : همه مردم ايران جزو ارتش بيست ميليوني هستند. الان وظيفه ما چيزه ديگه اس . فقط مثل درنده ها افتاديم به جون هم. چرا نمي فهميد كه يه عده بيرون از اين عكس گربه نشستن و منتظرن كه ما با هم دعوامون بشه . چرا اين قدر نوك دماغتونو مي بينيد؟ مگه خدا تو قرآن نگفته : هركسي كه با تقوا تر باشه نزد من مقرب تره. هان ؟ نگفته؟ فكر مي كنيد اين جنگ و جدال ها مايه تقواتونه؟ به خدا شما هايي هم كه اين طوري مي كنيد هيچ فرقي با منافقين ندارين.مگه منافق يعني چي؟


يا امام حسين قربون سر بريده ات . يه حرف زدي كه الان وقت عمل كردن بهشه.
اگر دين نداري آزاده باش.


يا علي (292817)
 
اسکندری
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۳۱:۰۸
من نمی دانم این ریگی چه ربطی به این سبزهای لجنی دارد که اینطور ازش دفاع می کنند و سربازانی که اون را گرفتند را مورد لطف قرار می دهند نکنه یکی از سرکرده هایتان هم همین ریگی است اخه یک کم فهم سیاست هم خوب است ادم به خرج دهد و از یک تروریستی که دستش به خون بسیاری از هموطنانمان اغشته است حمایت نکنند که دستشان برای کسانی که شناخت دقیقی از اهدافشان ندارند رو نشود ولی چه کنیم که دشمنان خداوند و ایادی شیطان از احمقها هستند (292822)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۱:۱۸:۳۶
سبز ها از ریگی حمایت کردند ؟!
ما سبزها با هرگونه خشونت و تروریسم مخالفیم لطفا سعی نکنید ریگی را به سبزها بچسبانید ایشان بیشتر شبیه نیرو های خودسر هستند که به راحتی آب خوردن آدم می کشند و هیچ ردی از خود به جا نمی گذارند ! (292894)
 
tashkor
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۷:۴۴:۰۳
tashakor az tavajoheton (292827)
 
سامان
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۸:۱۶:۴۳
فرق اینجا با غرب در این است که در غرب دانشجو را با چوب و باتوم نمیزنند.اگر موافق ینستید یک مثال بزنید که در فرانسه مثلا اتفاق افتاده باشد؟
در این فیلم میبینیم یک عده هر کاری خواستند سر دانشجویان اوردند .یک عده میزدند فحش میدادند و بعد میگفتند تو را به امام حسین نزنید.بعد یکی میگوید بچه قرتی ما را سنگ میزنی؟ان حمله به دستور مقامات بالا بود و نشان این که دروغ کسانی درا مد که میگفتند این حمله خودسرانه است.صحنه های ان شب ان قدر شنیع است که تنها لکه ننگی است بر عاملان ان
در این میان یک جمله جالب بود که طرف میگوید
یک یا علی بگوییم برویم داخل
طرف دانشگاه و دانشجو را با عملیات والفجر و دشمن بعثی یکی گرفته بود (292844)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۸:۳۷:۰۶
با سلام این آقایانی که حالا دارن به فتاوای آقای خامنه ای استناد میکنن چرا جاهای دیگه به حرفاشون گوش نمیدن و به اونا استناد نمیکنن فقط جاهایی که این حرفا به نفع خودشونه استناد میکنن ولی جایی که به ضررشونه نه! (292853)
 
دائی جان ناپلئون
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۰:۲۶:۵۶
اشکالی داره؟ (292882)
 
mojtaba
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۲۳:۱۳:۳۲
در بحث با هر کسی باید به چیزهایی که مورد قبول خود اوست استناد کرد. (293623)
 
شاپور
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۱۹:۲۲:۱۸
مردم از دست این سبزها خسته شدند ماهواره نگاه میکنی میگن نگاه نکن
نگاه نمی کنی میکن بی سوادی
مگین تابع قانون ورای مردم باشید ملت رای میده به مخالفشون دادشو در می اید
سبزک ها یک کلام بگن میزان یعنی رای موسوی خاتمی کروبی دلیلیش هم BBC وامریکا اسرائیل نه مردم
بگن با رای مردم مخالفین
من به موسوی رای دادم ولی واقعا از او متنفرم چون دروغگوی جرزنی است
امیدوارم همانطور که رایگی را گرفتند موسوی ضد مردم کروبی دیوانه خاتمی دروغگو را نیز بگیرند
واقعا مردم از این عموامل فتنه متنفرند نمی دانم چرا این اقایان نمی فهمند (292868)
 
ولی
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۰:۵۲:۳۱
طفا مثل برخی جمع نبند و از کلمه مردم استفاده نکن
لطفا جانشین مردم نباش برادر (293062)
 
.....
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۱:۵۱:۱۴
سلام
برادر عزیر شما با این تفکر بسیجی و انقلابی ماهواره هم نگاه می کنی؟ آن هم ماهواره فارسی BBc

مگه ماهواره بده؟اگه استفاده بد بشه اونوقت نباید استفاده کرد......


ریگی هم یه بازیچه دست غربه....این که رفت....عبد البنده خدای قلوه سنگی میاد جاش (292904)
 
یک مسلمان ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۰۶ ۲۲:۴۲:۰۵
همه فهمیدند که عبدالمالک ریگی را گرفتید ،خوب خبرتان را دادید,دستتان درد نکند,خدا قوت و همه هم فهمیدند حالا بفرمایید موضوع کتک خوردن دانشجویان این مملکت در ان شب به کجا کشید ، شما که توانایی گرفتن متهمی را در اسمانها دارید چرا نمیتوانید عاملین حمله به دانشگاه را رد یابی کنید؟ به یاد داشته باشیم با بزرگ کردن یک کار(دستگیری ریگی که جای خسته نباشید داره) نباید از بقیه قضایا مانند جنایات کوی دانشگاه و کهریزک و... چشم پوشی کنیم

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت(دکتر معلم شهید علی شریعتی) (292910)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۰:۰۹:۰۰
اولا سوال من این است که این فیلم چرا باید از بی بی سی پخش شود نه از تلویزیون صدا و سیمای خودمون دوباره لطفا نگویید که برای اینکه ذهن بینندگان مشوش نشود اما م خمینی فرموده بودند ملت قیم نمی خواهد
دوما چرا اول مطرح شد که این ها یک عده افراد خودسر بودند حالا در همین کامنت ها می بینیم که عده ایی از این افراد حمایت هم میکنند و میگویند در تمام دنیا با اغتشاشگران همین عمل میشود بلاخره ما نفهمیدیم که این ها افراد خود سر بودند یا مامورین وظیفه شناس
سوما من میدونم که مثل همیشه یا کامنت های من نوشته نمیشه و یا پشت سر هم کامنت میاد آقای خارج نشین تو دیگه چی میگی بعضی وقتها که این کلمات آقای خارج نشین رو میشنوم از خودم میپرسم آیا به خارج رفتن جهت کسب علم به امید آنکه روزی بتوانی این علم رو برای ملتت در خدمت بگیری خیلی وقت بوده که نوعی جرم و مایه سرشکستگی بوده و خودم نمی دونستم (292938)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۰۹:۳۵:۲۴
همه فهمیدند که عبدالمالک ریگی را گرفتید ،خوب خبرتان را دادید,دستتان درد نکند,خدا قوت و همه هم فهمیدند حالا بفرمایید موضوع کتک خوردن دانشجویان این مملکت در ان شب به کجا کشید ، شما که توانایی گرفتن متهمی را در اسمانها دارید چرا نمیتوانید عاملین حمله به دانشگاه را رد یابی کنید؟ به یاد داشته باشیم با بزرگ کردن یک کار(دستگیری ریگی که جای خسته نباشید داره) نباید از بقیه قضایا مانند جنایات کوی دانشگاه و کهریزک و... چشم پوشی کنیم

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت(دکتر معلم شهید علی شریعتی)


کاملا موافقم خب الان نظر شما در مورد کوی چی هست (293030)
 
نوید
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۱:۰۴:۲۶
من خودم در اوج اغتشاشات تهران از کنار دانشگاه تهران در حال عبور بودم که توسط عده ای از داخل دانشگاه تهران مورد اصابت سنگ که نه آجر قرار گرفتم ...

این رو باید قبول کرد که دیوار های دانشگاه تهران بسیار کم ارتفاع است و هر فردی اراده کند می تواند وارد این داشنگاه شود ...

پس هر کسی در دانشگاه بود حتما دانشجو نیست !

در ضمن خارج نشین در مورد کسی صدق می کنه که در خارج از یک کشور در مورد مسائلی که در مورد اون کمترین اطلاعاتی نداره نظر می دهد و یا مردم را با اخبار کذب خود تحریک می نماید ...

خطای چند تن از پرسنل نیروی انتظامی رو نباید به گردن کل نظام انداخت ، آنهایی که در کهریزک خلاف مقررات انجام دادند در حال محاکمه هستند و مطمئن باشید به سزای عملشان خواهند رسید ... موضوع تجاوز هم که به کل رد میشه و این توهم شیخ ساده لوح است که خیلی دوست داره سر خودش و خانوادش بیاد ، ولی مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی با هوش تر از این هستند که در چاه شیخ ساده لوح بی افتند . (293073)
 
lpsk
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۲:۰۸:۴۲
سلام
حیف که مردم نمیدونن که مشکل بی بی سی و ... حکومت ایران نیست.بلکه موجودیت و قدرت ایران هست.ما ایرانی هستیم.ببینید که با شما چه کردن که در داخل ایران علیه دولت خودت و به نفع دشمنت نظر میدی و فعالیت میکنی.فکر میکنید اگر اتفاقی بی افتد ایران آزاد و دموکراسی و از چرت و پرت ها میشه.نه عزیز میشه عراق 2 البته از نوع بدتر از افغانستان .چون افغانستان نه نفت داره و نه زیاد استراتژیک هست.
ما تو کشور مشکل داریم ولی این راه اعتراض نیست.اندکی به خود آیید.
اگر سران فتنه دوست دار مردم بودند.و واقعا نگران وضعیت جامعه به جای کلی گویی و دعوت به اغتشاش یکه لیست آماده می کردن با راه حل هاش و بعد می گفتن آقا مشکلات جامعه اینهاست و راه حلش هم اینه .اگر جناه حاکم نمیتونه حل کنه ما آماده ایم.
نه اینکه بیاد از تجاوز و خداجوی و سبز و جلبک و ... حرف بزنه.
حیف نیست.ملتی به این بزرگی وبا این اقتدار بیاید اینگونه خود را از داخل پوچ کند.
اگر به جمهوری اسلامی ایمان دارید حداقل به سخن حضرت امام که می فرمود:
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیبی وارد نشود. عمل کنید. (293099)
 
lpsk
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۲:۱۱:۲۷
اطلاع از وضعیت کشور و ... از هر طریقی که موجب زیان به کشور نشه مشکلی نداره.
به نظر بنده شنیدن اخبار از جایی که میدونیم نابودی ما رو میخواهد از اشتباهات بسیار بزرگ است.
همین خبرگذاری های وطنی به نسبت مستقل تقریبا کافی است. (293100)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۲:۲۵:۳۲
به این می گن انحراف افکار عمومی!
شما تا چند روز پیش ادعا می کردید که افراد ناشنای به کوی حمله کردند اما در فیلم حضور نیروهای رسمی و انتظامی هماهنگ شده کاملا مشهود بود!
ما کدوم حرف شما رو باور کنیم؟
مننژیت ؟ یا سه نفر کشته شدن؟بعد شدن چهر نفر؟ (293107)
 
فرزاد خلیفه
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۶:۰۴:۰۰
نظرات کاربران هم که الف را ضربه فنی کرده ،جرات نمایش نظرات را ندارید در این بخش مضحک را گل بگیرید و به همان دروغ پراکنی بسنده کنید ،اصولگرا را چه به شنیدن و دیدن و نشر و نمایش نظر دیگران!
اصولگرا زبانش زبان قهر چنگیزی است. (293169)
 
mohamad
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۱۶:۵۹:۵۰
همه شبکه های خبری وظیفه خبر رسانی دارند و حالا یکی مثل بی بی سی حقایق را میگوید و یکی مثل شبکه های ایران دروغ! (293182)
 
بهاره
۱۳۸۸-۱۲-۰۷ ۲۰:۵۲:۵۹
بد زمانه ای شده، همه به هم شک دارند،

اما

قال امام علی علیه السلام :

کُن فِی الفِتنَةِ کَابنِ اللَّبونِ لاظَهرٌ فَیُرکَبَ وَ لاضَرعٌ فَیُحلَبَ.

ترجمه: امام علیه السلام فرمود: در زمان فتنه و تباهکاری مانند بچه شتر باش که نه پشت دارد تا بر آن سوار شوند و نه پستانی که از آن شیر بدوشند.

نهج البلاغه - حکمت اول (293256)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۰۸:۵۸:۱۴
چرا ایران از تجمعات و اعتراضات در لندن و از کسانی که در کشورهای مختلف علیه انگلستان برنامه دارند حمایت نمی کند (293355)
 
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۰:۱۶:۳۳
zarbeh fani kardan bbc vazifeh sedavasimaast na rigi (293384)
 
م
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۱۸:۰۰:۰۸
يه سوال داشتم.
طبق قانون پليس فقط با اجازه رييس دانشگاه مي تواند وارد كوي بشود. جناب فرهاد رهبر هم چند روز بعد از آن واقعه هرگونه صدور اجازه را تكذيب كردند. پس اين كار غير قانوني بوده حالا با هر هدفي كه مي خواست داشته باشه. پس چرا با متخلفان برخورد نشد و مسبب آن واقعه اعلام نشد؟ و چرابعضي دوستان باز هم حمايت مي كنند؟ اون ها نخبه هاي اين مملكتند. اين قدر دانشجو ها را عليه خودتان نشورانيد. (293563)
 
رامین
۱۳۸۸-۱۲-۰۸ ۲۱:۵۳:۲۰
من می خواهم از آقای امید حسینی ,نویسنده هوشمند محترم تشکر کنم که با نوشتن این مطلب باعث شدند حادثه کوی دانشگاه زبر انتشار جریان ریگی ملعون , محو نشود. از هوشمندی ایشون سپاسگذارم و می دانم در این شرایط راهی جز این روشها برای فراموش نشدن وقایع تلخ جامعه ما وجود ندارد. اجرتان با سالار شهیدان که بیشک از حادثه کوی رنجیده خاطر هستند. (293607)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.